גירסת הדפסה          
קבוצות דיון חופש הביטוי נושא #6203 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 6203   
קונצבלה
גולש אורח
אור ליום שישי י' באדר תשס''ו    20:45   09.03.06   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

סיפור שנגע לליבי, מה דעתכם?  

 
  
סווטלנה תעשה לכם טוב

גם היא למדה את המקצוע בבית, בגיל שנערות רגילות הולכות לבית-ספר. מאז, זה מה שהיא עושה בחיים. זה מה שהחיים עשו ממנה
אריק דיאמנט

למעלה מחמישים אלף גברים ישראלים יחגגו הערב את יום האשה הבינלאומי בביקור בבית זונות. נשמע לכם מופרך? לפי נתוני ארגון אמנסטי, בין חמשת-אלפים לעשרת-אלפים נשים קורבנות סחר בארץ, מקבלות לפחות עשרה לקוחות ביום. ה"לקוחות" של שירותי המין בישראל, תתפלאו לשמוע, אינם סוטים או "פריקים". אין להם בליטה ענקית במכנסיים בכל שעות היממה ולא מבט שטוף זימה שאומר "כן כן, זה אני". הם לא רק פועלים, זרים ותיירים. הקליינטים של בתי-הזונות ומכוני הליווי מגיעים מכל קצוות החברה, ורובנו מכירים כמה כאלה. החברים מהצבא, המוסכניק, רופא השיניים. אנשים רגילים. קוראי ynet. אולי אתה?


אל תיבהל. אתה לא אשם ולא מואשם בדבר. אז מה אם פעם ב- אתה מזמין נערת ליווי? כולם עושים את זה, אתה לא פושע מרושע. אתה משלם כסף טוב ומקבל שירות. וזה לא שאתה מרביץ לה או מגעיל אליה או משהו; אתה יחסית מנומס ועדין. בסך-הכל בא לקבל קצת ממה שמגיע לכל גבר הולך על שתיים. ואם זה מה שהיא בחרה לעשות בחיים, אז היא ילדה גדולה. לא מתאים לה? שתלך לנקות בתים. הלוואי שמישהו היה משלם לך 200 שקל על עשר דקות עבודה. אבל אולי לכבוד יום האשה, תכיר קצת את הבחורה איתה אתה הולך לבלות הערב. הנה עשרה דברים שלא ידעת עליה.


1. קוראים לה סווטלנה. כמו רוב הזונות, היא מגיעה ממזרח אירופה. היא בת 22.

2. מישה, הבוס של סווטלנה, קנה אותה ב-5,000 דולר ממאפיונר מצרי, שהעביר אותה את הגבול קשורה על גמל אחרי שבדק אותה בעצמו ובעזרת חבריו ומצא שהיא שווה את זה. מישה יסדר לסווטלנה 20-10 לקוחות ביום, כל אחד 200 שקל, ויעשה עליה יותר מ-10,000 בחודש. הוא משלם 5,000 שקלים בחודש לאיזה בבון שישמור עליה שלא תברח ושיסיע אותה ללקוחות, 2,000 שקל על הדירה, ואלו פחות או יותר ההוצאות. מישה הוא איש עסקים בעל חזון, ומלבד סווטלנה, יש לו עוד כמה בנות בדירות ברחבי הארץ.

3. סווטלנה לא רואה הרבה ממה שאתה משלם. מישה משאיר לה משהו כמו 20-50 שקל על כל סצנה. בדרך כלל היא קונה בזה סמים וסיגריות.

4. סווטלנה חזקה בסמים. צר לי לאכזב אותך אחי, אבל כל ההצגות שהיא עושה כשאתם יחד לא באות לה בטבעיות. אז היא עושה חצי אקסטה, טיפה קוק והכל זורם. מישה כבר ידאג למכור לה.

5. היא עברה התעללות מינית כילדה. כמו רוב הזונות, את המקצוע היא למדה בבית, בגיל שנערות רגילות הולכות לבית-ספר. מאז, זה מה שהיא עושה בחיים, או יותר נכון זה מה שהחיים עשו ממנה. מצטער לאכזב אותך שוב אחי, אבל היא לא בחרה בשום שלב בחייה להיות זונה.

6. יש לה ילדה באוקראינה. אם סווטלנה תעשה בעיות והלקוחות לא יהיו מרוצים - מישה ידאג שגם היא תקבל עשרה לקוחות ביום.

7. אם בדרך נס תצליח סווטלנה אי-פעם לאסוף את הכוח ולברוח מהסרסור שלה - תגרש אותה המשטרה חזרה לארץ מוצאה, שם החברים שלו כבר יטפלו בה. הדרך היחידה שלה לזכות במקלט ולו לכמה חודשים היא להעיד נגד מישה, אבל אז היא חוששת שהוא יהרוג אותה.

8. סווטלנה מדברת קצת עברית, יודעת שיש פה יהודים, ערבים, תל-אביב חיפה ואילת. היא פה שנתיים, אבל אין לה חברים. אין לה טלפון סלולרי וגם אם היה, אין לה למי להתקשר.

9. סך כל הרכוש של סווטלנה עלי אדמות הוא שתי מזוודות בגדים, חמש מאות שקל וקרטון מרלבורו.

10. סווטלנה ממושמעת. כבר שנים היא עושה מה שאומרים לה, עובדת טוב. היא לא שמחה או עצובה משום דבר. אין לה שום תקווה ולא שאיפות בחיים. היא רק רוצה די.

אז הנה, זו סווטלנה, זה אתה. נעים מאוד. היא הספק, אתה הלקוח, והיחסים ביניכם מתנהלים באופן מקצועי לחלוטין וללא כל מחוייבות שאינה מן העניין. הערב, כשנשים אחרות יקבלו זרי פרחים וSMS-ים משעשעים, סווטלנה תקבל אותך, ועוד עשרה כמוך. יום אשה שמח, סווטלנה.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3225167,00.html




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  הדור הזה הוא הבושה והחרפה של כל העם היהודי עם ישראל חי 09.03.06 22:36 1

     
עם ישראל חי
חבר מתאריך 3.10.07
6481 הודעות
אור ליום שישי, י' באדר תשס''ו   22:36   09.03.06   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. הדור הזה הוא הבושה והחרפה של כל העם היהודי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לדורותיו.

ארורים אלו שהביאו את העם הקדוש הזה לשפל התחתיות שאתם מתארים כאן.

לא יינקו מדינה של גיהנום כל האחראים לכך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות