גירסת הדפסה          
קבוצות דיון יש לי מה לומר נושא #19625 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 19625
עכשיו אפשר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.10.17
4014 הודעות, 41 מדרגים, 82 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ח' בטבת תשע''ט    19:00   16.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

1500 מועמדים לקבלה במכינת ‘תבור’, מתוכם יבחרו 60 המובחרים  

 
  


בשנה שעברה הגיעו 987 מועמדים לקבלה ולקליטה במכינה הקדם צבאית ‘תבור’ בנצרת עילית, הידועה באיכויותיה וייחודה. השבוע הגיעו 270 המועמדים הראשונים למיון ובקרוב יתקיימו עוד שני מועדי מיון והצפי הוא ל1500 מועמדים. את הבאים קיבלו חניכות המכינה.
”בראש ובראשונה ברצוננו להודות לך על הגעתך לכנס מועמדים של מכינת תבור, תודה על המאמץ, אנו מאחלים לך הרבה הצלחה בכנס ומקווים שתפיק/י ממנו את המירב” נכתב בהודעה ובהמשך היה פירוט על מהות ואופי המכינה.
”מכינת תבור פועלת לאור התפיסה הגורסת כי בכוחה של קבוצה איכותית ומצומצמת של צעירים חדורי תחושת שליחות ומוטיבציה להוביל שינויים משמעותיים בחברה הישראלית. אי לכך המכינה משקיעה מאמץ מיוחד באיתור ובמיון המועמדים למכינה מתוך אמונה שאיכות האנשים במכינה היא שתקבע את איכות הפעילות בסביבתה וכן את מוטת ההשפעה של המכינה בעתיד – השתלבות בוגרי המכינה במסלולי פיקוד וקצונה ביחידות הליבה של צה”ל, השתלבות בוגרי המכינה במוקדי ההשפעה וקבלת ההחלטות במדינת ישראל.
בעשרת חודשי הפעילות של המכינה נדרשים החניכים לעמידה ברף גבוה מאוד של סטנדרטים אישיים וקבוצתיים:
נורמות אישיות גבוהות בתחום הערכי בדגש על חברות, בגרות ומשמעת עצמית. יכולת תפקוד בתנאי לחץ: למכינה סדר יום עמוס שראשיתו באימון גופני בשעות הבוקר המוקדמות והמשכו בפעילות לימודית מגוונת, עשייה חברתית ועוד, עד לשעות הערב המאוחרות .בפרק
אחריות ויסודיות נכתב : על החניכים מוטלות משימות כבדות משקל במיוחד בתחום העשייה החברתית, החניכים מובילים אחריהם בני נוער וילדים לפעילויות מגוונות, נדרשים לעבודה עם נוער במצבי סיכון וכמו כן הם שותפים מלאים לקידום המכינה במגוון היבטים באמצעות צוותי פעולה מצומצמים שאליהם מתחלקים החניכים בראשית השנה .עוד נכתב בתחום
חיוניות ומוטיבציה: הבסיס למנהיגות רמת אנרגיה גבוהה, אנשים שרואים בכל קושי הזדמנות ושקשה מאוד לדכא את רוחם, אלה סוג האנשים שיכולים לקדם יוזמות חברתיות משמעותיות בערים כמו נצרת עילית ויקנעם ואלה גם אותם אנשים שיהיו למפקדים מעולים ומנהיגים בעתיד”.
יצוין כי למבקשים להיקלט ישנו תהליך קליטה מובנה. טיול גיבוש לכלל מסיימי המיון שמטרתו להתחיל בתהליך ההכרות של המחזור והכנתו לשנת המכינה, וכן מפגשים קצרים נוספים בחופשת הקיץ.


נעם שרף ונוי סגל מקדמות את הבאים למיונים
צילום: נב”ס

https://www.hashtagnews.online/?p=7601



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות