גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #847722 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 847722        
the hawk
חבר מתאריך 28.8.18
19054 הודעות
יום שני כ''ח בניסן תשפ''ד    19:08   06.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מחקר: הימין הקיצוני האנטישמי משלב זרועות עם השמאל הקיצוני ברשת נגד יהודים  

 
  
ממצאים מטרידים עולים מפעילות הימין הקיצוני האנטישמי ברשת - ניסיון לשלב זרועות ולמשוך לעברו פעילים פרו-פלסטינים ואנטי-ישראלים, בעיקר בארה"ב אך גם בעולם. "המתקפה על יהודים וישראלים רוכבת על נרטיבים של שמאל ושל ימין", אומרת עורכת המחקר ד"ר לירם קובלנץ-שטנצלר ל-ynet, "המון משיח השנאה הזה מתרחש ברשתות החברתיות והסטודנטים הם הצרכנים שלהן"


https://www.ynet.co.il/digital/technology/article/s1b5bf8mc
טל שחף, רפאל קאהאן


יום השואה 2024: "סדר עולמי חדש"? גורמי ימין קיצוני אנטישמיים בארה"ב פועלים בעצימות גבוהה כדי לקדם את האידיאולוגיה שלהם לתוך הקמפיין האנטי-ישראלי של גורמי השמאל הליברלי האמריקאיים. הפעילות הזו, שמתוכננת ברשתות הימין הסהרורי, יכולה להסביר את האלימות הגואה בקמפוסים וברחובות ואת שיח השנאה המתרחב כנגד יהודים, ששובר שיאים ברשתות החברתיות. הממצאים האלה מתפרסמים כעת במחקר של המכון למדיניות נגד טרור באוניברסיטת רייכמן, שנחשף כאן לראשונה.


כך נראים הניסיונות של נאו-נאצים ואנשי ימין קיצוני לחבר את הפרו-פלסטינים לאנטישמיות(צילומי מסך: רשתות חברתיות ופורומים)


עורכת המחקר, ד"ר לירם קובלנץ-שטנצלר, אומרת כי מדובר במקרה חריג שבו השמאל הרדיקלי מאמץ את האידיאולוגיה של הימין הקיצוני, שנגדה הוא נלחם מסורתית כבר שנים רבות: "המתקפה על יהודים וישראלים רוכבת על נרטיבים של שמאל ושל ימין. מאז ה-7.10 אנחנו רואים התלכדות אידיאולוגית בין השמאל לימין, שזה מאוד מסוכן. אפילו מסרים אנטישמיים קלאסיים של הימין כמו "הפרוטוקולים של זקני ציון" זולגים כעת לשמאל ופתאום האנטישמיות נגד היהדות והציונות מתלכדות ביחד".

לדבריה, הסטודנטים בקמפוסים בארה"ב הם קהל יעד אידאלי לאנשי הימין הקיצוני: "המון משיח השנאה הזה מתרחש ברשתות החברתיות והסטודנטים הם הצרכנים שלהן. הם לא יודעים שהשיח הזה מגיע בין השאר מהימין קיצוני, מאנשי 'עליונות לבנה'. הסטודנטים עוברים תהליך של רדיקליזציה, נשאבים לאידאולוגיה הזו והניסיון מראה שבסופו של דבר תהיה אלימות. יש פה סכנה מאוד גדולה בהתלכדות בין שמאל קיצוני וימין קיצוני, שהיהודים הם האויב המשותף שלהם".


סדר עולמי חדש

קובלנץ-שטנצלר היא ראש דסק אנטישמיות והימין הקיצוני גלובלי במכון למדיניות נגד טרור ובשנתיים האחרונות היא גם מרצה אורחת וחוקרת באוניברסיטת ייל בארה"ב. המחקרים שלה עוסקים שמעקב אחרי גורמי ימין קיצוני לא רק ברשתות החברתיות הגדולות אלא גם בפלטפורמות סהרוריות של הימין ואפילו באינטרנט האפל, הדארקנט, שמאכלס את כל פושעי העולם. והממצאים מדאיגים ביותר: הימין הקיצוני, האנטישמי והמאוס ביותר זיהה במלחמה בעזה הזדמנות נדירה להטות את דעת העולם כנגד היהודים ולקדם את תוכנית העל שלו ל"סדר עולמי חדש". משתתפי הדיונים האלה בונים אסטרטגיה להנדסת תודעה של ציבורים רחבים, והעברתם מעמדה של הסתייגות מצעדי ישראל בעזה לעמדה של שנאה אנטישמית ורצון לפגוע ביהודים.


"אם אתם מחפשים תמונת פרופיל חדשה"(צילומי מסך: רשתות חברתיות ופורומים)


את הדיונים הקיצוניים ביותר אפשר למצוא בדארקנט, שם בדרך כלל סוחרים בסמים ובכרטיסי אשראי מזויפים וכעת עוסקים בשאלה איך להתגייס לחמאס ואיך להעביר להם כספי תמיכה בקריפטו. אחד המשתתפים שואל איפה אפשר להשיג נשק ואיפה הוא יכול להתאמן, ואז מגלה שהוא מתכוון לעשות פיגוע בבית כנסת. באחד הפורומים מופיע דירוג של אירועי רצח המוניים ואירועי טרור לפי מספר ההרוגים בהם כאשר אחד המשתמשים מצהיר שהוא רוצה להתברג גבוה בטבלה הזו.

במחקר נכתב: "המעקב שלנו אחר הימין הקיצוני מראה, שמאז 7 באוקטובר הם מהללים ותומכים בחמאס ופעולותיו. התיאום בין חמאס לבין קהילות הימין הקיצוני אינו מבוסס על אינטרסים משותפים אלא על אנטישמיות משותפת. זו התכנסות של שנאה שעלולה להוביל לשיתופי פעולה בלתי צפויים, כולל תעמולה שתומכת בחמאס, תיאוריות קונספירציה משותפות ומוטיבציה להביא את מלחמת חמאס נגד ישראל למלחמה נגד יהודים מחוץ לישראל".

לדברי קובלנץ-שטנצלר אנשי הימין הקיצוני לא חושפים את כוונותיהם ברשתות החברתיות מכיוון שהם נמצאים שם תחת מעקב וחסימה. במקום זה הם מעבירים את פעילותם לרשתות חלופיות שם הם מרגישים בטוחים יותר לבטא את עצמם. "מה שראינו היה מדהים בעינינו: אנשי ימין קיצוני מייצרים אסטרטגיה להפצת אנטישמיות לתוך פלטפורמות המיינסטרים. המטרה שלהם היא לייצר תהליך רדיקליזציה, שבו אנשי נורמטיביים יהפכו לאנטישמיים, עם אידאולוגיה בה לא החזיקו עד כה", היא אומרת.


ארבע אסטרטגיות עיקריות לשינוי התודעה

המחקר, שנערך על ידי לירם קובלנץ-שטנצלר, בשיתוף עם אורי קלמפנר וקייט צ'אווז, חושף
ארבע אסטרטגיות עיקריות להטיית התודעה: התאמת מסרים לקהלי יעד מדוייקים (למשל סרטונים לטיקטוק שנגזרו מתוך סרט ניאו-נאצי ארוך), כתיבת תגובות לפוסטים עם תפוצה רחבה כדרך להגיע למיליוני עיניים, פתיחת חשבונות מזויפים כדי להדהד את המסרים שלהם ויצירת ממים ויראליים באמצעות AI שפותח על ידי גורמי ימין, שאינו מונע בקשות מעוותות ופוגעניות. זאת לאחר שטענו לפני כן שפיתוח ה-AI בעולם נשלט על ידי היהודים.

המטרה המרכזית היא אחת: פגיעה ביהודים. קהל היעד שלהם: אנשים מרכז-שמאל או שמרנים לבנים, שהכי נתונים לרדיקליזציה נגד יהודים. אבל יש גם פוסטים שמכוונים לקהילה השחורה בארה"ב ומפיצים מסרים כאילו היהודים הם האחראים לעבדות. פוסטים אחרים טוענים שהיהודים עומדים מאחורי מדיניות הבית הלבן, וכמובן שהם אחראים לרצח-עם של הפלסטינים. הגיבור המצוייר של הימין הקיצוני – פפה הצפרדע – הופך עכשיו לאיש חמאס עם כאפייה ועם צלב קרס, שמחסל יהודים מרושעים. סיסמת הימין הקיצוני – TKD (להרוג את כל היהודים) מופיעה ברבים מהפוסטים.


TKD או "להרוג את כל היהודים" בשילוב עם מצנח רחיפה חמאסי - הקשר המבוקש ברור(צילומי מסך: רשתות חברתיות ופורומים)


"המחקר מראה שמאז ה-7.10 הימין הקיצוני קוראים לשימוש באלימות נגד היהודים, קוראים לפגוע בנציגים של ישראל, קוראים להקים תנועה חדשה נגד יהודים, כשבמקום צלב קרס הסמל שלה יהיה מחבל חמאס צונח לקראת טבח", אומרת קובלנץ-שטנצלר, "בהפגנה של השמאל הקיצוני בלונדון היתה אשה עם חולצה של "סדר עולמי חדש" שזו תיאוריה של ימין קיצוני. זה הולך ונטמע אחד בתוך השני והרשתות החברתיות הן המהדהדות הכי טובות של האירוע הזה".

במסגרת מחקר אחר קיבלו החוקרים גישה מרשת טיקטוק לתגובות לסרטונים המופיעים ברשת. ובחרו לנתח סרטונים ותגובות סביב יום השואה הבינלאומי. המחקר הזה איפשר לראות את השפעת תהליכי הרדיקליזציה האנטישמית על רשת חברתית של המיינסטרים של דור ה-Z. החוקרים בחנו 25,000 תגובות ומצאו זינוק מעורר דאגה בהתבטאויות אנטישמיות ב-2024 לעומת שנה קודם לכן: עלייה של מאות אחוזים בקטגוריות שונות כמו הכחשת שואה, השוואת השואה למלחמה בעזה, שימוש בתיאוריות קונספירציה, ועוד. מחקר זה מצטרף לאינדיקטורים רבים אחרים שמראים על גידול עצום באנטישמיות במדינות ובפלטפורמות שונות.


"תומך בפלסטין ומוות מוחלט ליהודונים"(צילומי מסך: רשתות חברתיות ופורומים)

קובלנץ-שטנצלר אומרת כי היא מפרסמת דו"חות ולא רק ניירות אקדמיים על מנת שמקבלי ההחלטות יקראו אותם, למשל במשרד החוץ האמריקאי, באו"ם וכמובן בישראל. "למה זה נורא מסוכן? כי הימין הקיצוני הזה מפיץ את האנטישמיות ועכשיו יש להם לגיטימציה יותר גדולה להכניס דברים לתוך המיינסטרים והם עלולים להעביר רדיקליזציה אנשים, שגם ככה לא אוהבים את ישראל. אנטישמיות שמתחילה באונליין ממשיכה באופליין ויהיה מי שבסוף ילך ויעשה את הפיגוע". היא גם משתתפת בדיונים עם פקידים בכירים ודיפלומטים כדי להעביר להם את חומרת המצב, וגם בפלטפורמות החברתיות לומדים את הממצאים שלה. בנוסף ד"ר קובלנץ היא חלק מפאנל השופטים ב-Adir Challenge תחרות שיזמו מוריאל לוטן וד"ר שי הרשקוביץ שתעניק פרס של מיליון דולר לפיתוחים שיסייעו במאבק להפצת אנטישמיות. שלושת הזוכים בשלב הרעיונות יוכרזו ביום העצמאות הקרוב.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  ראינו את השמאל העולמי ולצד מי הוא מתייצב צליל מיתר 06.05.24 19:10 1
     אוי התמימות. כנראה שלא נתקלת בנאו נאצים ויש לא מעט בארה''ב ואירופה יהיה_טוב 06.05.24 19:15 7
         ברור שהם קיימים. רק שההשפעה שלהם היא אפסית לעומת השפעת השמאל השפוי האחרון 06.05.24 19:27 15
             בלב בלה בלה....מאמר שכל כולו מגיע מפוזיציה סודה 07.05.24 03:34 25
     לא ייאמן. חושבים שכולנו מטומטמים... הימין הקיצוני הניאו נאצי צריך למות. אבל הוא פצפון ביחס לשמאל הקיצוני שיונק איסלאמיזם אנטישמי. מוכיח ועד 06.05.24 19:18 10
  ימין שמאל אחורה וקדימה - 'אמר רבי שמעון הלכה היא, בידוע שעשו שונא ליעקב' תמים דעים 06.05.24 19:10 2
  כל הקיצונים הם אסון , ימין קיצוני ושמאל קיצוני. Amadeus 06.05.24 19:12 3
  זה כמו שהעלובים מהשמאל פמפמו ללא הפסקה כל מעשה אנטישמי בזמן טראמפ ויחסו אותו אישית לטראמפ והימין עכשיו הם שוב מנסים להפיל על אחרים את האשמה זופ-ניק 06.05.24 19:12 4
  אולי ימין ערבי שמשלב זרועות עם שמאל אנטישמי ואנרכיסטי. מתכנן צ'יפים 06.05.24 19:13 5
  מעשה ברבה של ירושלים רבי יוסף חיים זוננפלד זיע''א סבריש 06.05.24 19:15 6
     סיפור מומצא חסר שחר. הרב זוננפלד יזם את מסע-המושבות ויצא למסע זה יחד עם הרב קוק שהיה ציוני. תות 07.05.24 07:04 29
  מוכר. מדיי יום אני מטריל אותם בחזרה בתגובות ברחבי הרשת... האזרח ע 06.05.24 19:17 8
  עוד הוכחה שאנו אור לגויים סרגייאבוטבול 06.05.24 19:17 9
  שימו לב איך מהנדסים תודעה - הימין הוא קיצוני ואנטישמי אבל השמאל רק קיצוני אבל לא אנטישמי. David Sword 06.05.24 19:21 11
  הניסיונות של נאו-נאצים ואנשי ימין קיצוני לחבר את הפרו-''פלסטינים'' לאנטישמיות? המבוזר 06.05.24 19:22 12
  כל האנטישמיות היא מעצם הפרוגרסיזם,שרואה בישראל ככובשת,ואת המרצחים כלוחמי חופש ,משם זה מתחיל, raceway 06.05.24 19:24 13
  לא מדובשם ולא מעוקצם mctom 06.05.24 19:24 14
  חשבתם שרק אנחנו מתאחדים כעם כשתוקפים אותנו כעם? צ'ינו 06.05.24 19:29 16
  יהודים שחיים בארה''ב ואירופה ולא עולים בתקופה הזאת לארץ בגלל תאוות הממון, בסוף יאלצו לברוח כמו יהודי אירופה שברכו מפולין וגרמניה בלי כלום. טלקו 06.05.24 19:30 17
     בישראל יהודים נרצחים בשם יהדותם במאות כל שנה והפעם באלפים. בארה''ב גם בעשר דורות לא תקבל מספרים כאלו Investjour 07.05.24 02:56 24
         התכוונת; נרצחים בישראל בשל יהדותם וישראליותם, לעומת נרצחים בארה״ב בשל יהדותם וישראליותם+ נרצחים יהודים אקראיים, ברחובות בטוחים. Bones 07.05.24 09:58 33
     הרדיפה פה של יהודים על ידי מוסדות השלטון היא הגדולה ביותר מימי פרעה The-dragon 07.05.24 08:52 32
  האנטישמיות העולמית הייתה מאז ומעולם ויש לה 2 אחראים עיקריים הסוס האיטלקי 06.05.24 19:32 18
  לשמאל הישראלי קשה עם זה שרוב האנטישמיות ושנאת ישראל במערב מגיעות מצד שמאל כרגע, ולכן נוצרות כתבות מסוג זה winter1 06.05.24 19:36 19
  איזה שטויות לעזאזל. תואר ד''ר על כלום. tristen 06.05.24 20:42 20
  השילוב של הירוקים והאדומים שניהם ניאו נאצים אנטישמים hutznik 06.05.24 20:49 21
  די בטוח שיד אחת אנטישמית מלבה את 2 סוגי החלאות מקורי 06.05.24 21:46 22
  כרגיל שטופי המוח בפורום לא מסוגלים לקבל את זה שיש ימין אנטישמי בחו''ל, זה בטח אסמול ממציא את זה... Prodigy 06.05.24 21:51 23
     חחח, בטח גם אלפי הסטודנטים שמפגינים כמו חוליגנים בקמפוסים הם ימין קיצוני. לא יודע 07.05.24 03:40 26
     יקל עליך אם במקום ''אסמול'' נקרא להם ניאו מרקסיסטים? וכן גם אני לא אוהב תיוגים חסרי שחר. יש מחנה שמאל וכך הוא מכנה את עצמו גם. rocsteady 07.05.24 08:43 30
     If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck Bones 07.05.24 11:07 35
  וואו סוף סוף עושים על זה מחקר וזה תופס קצת כותרות. TheTruth 07.05.24 03:43 27
  בחיים לא נתקלתי בערימה כזו של שטויות!!! יהודי אמיתי 07.05.24 04:27 28
  יש פה בפורום לא מעט טמבלים לפי התגובות אנטיפשיסטן 07.05.24 08:50 31
  אוקסימורון: ימין קיצוני נגד ישראל - הוא לא ימין. לוגית, ההגדרה הזו לא נכונה, הם מחוץ לסקאלה ימין/שמאל. Bones 07.05.24 10:43 34

   
   
צליל מיתר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.2.19
2452 הודעות, 30 מדרגים, 38 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ח בניסן תשפ''ד    19:10   06.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. ראינו את השמאל העולמי ולצד מי הוא מתייצב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
זיבולי ה'ימין הקיצוני' כבר לא עובדים על אף אדיוט פרום דה ריבר טו דה סי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהיה_טוב
חבר מתאריך 25.2.09
7544 הודעות
יום שני כ''ח בניסן תשפ''ד    19:15   06.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. אוי התמימות. כנראה שלא נתקלת בנאו נאצים ויש לא מעט בארה''ב ואירופה  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
השפוי האחרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.22
9862 הודעות, 73 מדרגים, 102 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ח בניסן תשפ''ד    19:27   06.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. ברור שהם קיימים. רק שההשפעה שלהם היא אפסית לעומת השפעת השמאל  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
הם לא מקבלים מימון ממיליארדרים, שום פוליטיקאי לא נמצא איתם בקשר הדוק, כל החברה האמריקאית מימין ומשמאל מקיאה אותם. הם לא חלק מהחברה ולא חלק מהפוליטיקה. אין להם שום לגיטימציה. זאת בניגוד לשמאל הקיצוני שכמו בישראל לאט לאט הופך למיין סטרים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סודה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.21
1622 הודעות, 12 מדרגים, 19 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ט בניסן תשפ''ד    03:34   07.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. בלב בלה בלה....מאמר שכל כולו מגיע מפוזיציה  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מוכיח ועד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.09
10184 הודעות, 132 מדרגים, 235 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ח בניסן תשפ''ד    19:18   06.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. לא ייאמן. חושבים שכולנו מטומטמים... הימין הקיצוני הניאו נאצי צריך למות. אבל הוא פצפון ביחס לשמאל הקיצוני שיונק איסלאמיזם אנטישמי.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
כל טמבל ראה את את ההשפעה האיסלאמית ערבית על השמאל הקיצוני.
כולם רואים את הכאפיות
אפילו את ה"תיפלות" המוסלמיות בקמפוסים עם מאות סטודנטים "פרוגרסיבים" הכורעים על ארבעותיהם.

הכסף הקטארי(וגם הסעודי, הרוסי והסיני) מניע תהליכים רבים באקדמיה האמריקנית.

ההשפעה האנטישמית הגדולה ביותר על הקווירים הפרוגרסיבים היא איסלאמית.

להתעלם מכל זה ולהעלות על נס שיתופי פעולה בשוליים כאילו הם הדבר העיקרי.
זה פשע!

כאילו אומרים כי הימין הקיצוני רע
אך השמאל המטורלל הוא בכלל קרבן מסכן של הימין הקיצוני...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תמים דעים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.6.18
2433 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ח בניסן תשפ''ד    19:10   06.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. ימין שמאל אחורה וקדימה - 'אמר רבי שמעון הלכה היא, בידוע שעשו שונא ליעקב'  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amadeus
חבר מתאריך 15.11.22
10770 הודעות
יום שני כ''ח בניסן תשפ''ד    19:12   06.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. כל הקיצונים הם אסון , ימין קיצוני ושמאל קיצוני.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
30292 הודעות, 205 מדרגים, 371 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ח בניסן תשפ''ד    19:12   06.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. זה כמו שהעלובים מהשמאל פמפמו ללא הפסקה כל מעשה אנטישמי בזמן טראמפ ויחסו אותו אישית לטראמפ והימין עכשיו הם שוב מנסים להפיל על אחרים את האשמה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
השמאל אחוז טירוף להאשים את הימין במעשיהם של השמאל המשתף פעולה עם נאצים מוסלמים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מתכנן צ'יפים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.3.21
10275 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ח בניסן תשפ''ד    19:13   06.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. אולי ימין ערבי שמשלב זרועות עם שמאל אנטישמי ואנרכיסטי.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סבריש
חבר מתאריך 9.7.08
4806 הודעות
יום שני כ''ח בניסן תשפ''ד    19:15   06.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. מעשה ברבה של ירושלים רבי יוסף חיים זוננפלד זיע''א  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שהגיע אליו אחד מראשי הערבים רוצה להקים איתו קואליציה נגד הציונים.
אמר לו רבינו הקדוש - אנחנו לא יכולים,
אתה נלחם בציונים כי אתה שונא את היהודים,
אנחנו נגד הציונים כי אנחנו אוהבים את היהודים.

אם אתם רואים קואליציה של מוסלמים עם שמאלנים, זה לא נובע מאהבת יהודים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.7.20
9550 הודעות, 43 מדרגים, 65 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ט בניסן תשפ''ד    07:04   07.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. סיפור מומצא חסר שחר. הרב זוננפלד יזם את מסע-המושבות ויצא למסע זה יחד עם הרב קוק שהיה ציוני.  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האזרח ע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.15
18531 הודעות, 121 מדרגים, 237 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ח בניסן תשפ''ד    19:17   06.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. מוכר. מדיי יום אני מטריל אותם בחזרה בתגובות ברחבי הרשת...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Kingdom_of_Hejaz

החביב עליי זה לצרף להם את דגל פלסטין המזוייף , שנלקח בכלל מישות מדינית אחרת קודמת אליה
ממלכת חיגאז'



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סרגייאבוטבול לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.20
3010 הודעות, 27 מדרגים, 38 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ח בניסן תשפ''ד    19:17   06.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. עוד הוכחה שאנו אור לגויים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ברגע שנצא מהחושך של השנאה בינינו, אף אחד לא ישנא אותנו. הכל מתחיל ונגמר בגישה שלנו כלפי עצמינו. מי שלא מצליח לראות את זה, שילך לעשות בדיקת dna



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
David Sword לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.21
16870 הודעות, 56 מדרגים, 68 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ח בניסן תשפ''ד    19:21   06.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. שימו לב איך מהנדסים תודעה - הימין הוא קיצוני ואנטישמי אבל השמאל רק קיצוני אבל לא אנטישמי.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בדיוק כמו שהשמאל הקיצוני פאשיסטי מנסה להרחיק את עצמו מהנאצים ולתייג אותם כימין בשעה שהנאצים היו שמאל קיצוני פאשיסטי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המבוזר
חבר מתאריך 3.4.22
1130 הודעות, 4 מדרגים, 0 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ח בניסן תשפ''ד    19:22   06.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. הניסיונות של נאו-נאצים ואנשי ימין קיצוני לחבר את הפרו-''פלסטינים'' לאנטישמיות?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מי שפרו "פלסטיני" לא צריך לשכנע אותו להיות אנטישמי, הוא כבר אנטישמי כי תומך במפלצות המוסלמיות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
raceway לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.10.14
41780 הודעות, 326 מדרגים, 626 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ח בניסן תשפ''ד    19:24   06.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. כל האנטישמיות היא מעצם הפרוגרסיזם,שרואה בישראל ככובשת,ואת המרצחים כלוחמי חופש ,משם זה מתחיל,  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mctom לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.2.20
11600 הודעות, 30 מדרגים, 48 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ח בניסן תשפ''ד    19:24   06.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. לא מדובשם ולא מעוקצם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמיים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צ'ינו
חבר מתאריך 9.8.18
3229 הודעות
יום שני כ''ח בניסן תשפ''ד    19:29   06.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. חשבתם שרק אנחנו מתאחדים כעם כשתוקפים אותנו כעם?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כל דור צריך ללמוד את השיעור הזה מחדש...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טלקו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.8.18
30804 הודעות, 239 מדרגים, 456 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ח בניסן תשפ''ד    19:30   06.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. יהודים שחיים בארה''ב ואירופה ולא עולים בתקופה הזאת לארץ בגלל תאוות הממון, בסוף יאלצו לברוח כמו יהודי אירופה שברכו מפולין וגרמניה בלי כלום.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
זה הזמן למכור הכל בממון רב ולעלות לארץ ישראל. חבל למי שלא מקשיב לגדולי ישראל ולא רואה בחוש את המציאות שמתהווה (שוב) בעולם נגד היהודים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Investjour לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.4.21
7189 הודעות, 23 מדרגים, 45 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ט בניסן תשפ''ד    02:56   07.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. בישראל יהודים נרצחים בשם יהדותם במאות כל שנה והפעם באלפים. בארה''ב גם בעשר דורות לא תקבל מספרים כאלו  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Bones
חבר מתאריך 11.9.16
6822 הודעות
יום שלישי כ''ט בניסן תשפ''ד    09:58   07.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. התכוונת; נרצחים בישראל בשל יהדותם וישראליותם, לעומת נרצחים בארה״ב בשל יהדותם וישראליותם+ נרצחים יהודים אקראיים, ברחובות בטוחים.  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 07.05.24 בשעה 10:52 בברכה, Bones
 
שאלה ראשונה:
אם כל היהודים בארה״ב היו בעלי סממנים יהודים וישראלים / או ניתן היה מי יהודי/ יהודי ישראלי (אף ללא סממנים יהודים) -> האם מספרי הנרצחים בשם יהדותם ומולדתם ישראל, היה עולה או נשאר כמותו?

שאלה שניה:
(איזורים מסוכנים)
האם בארה״ב, ניתן לעבור בכל רחוב - עם סממנים יהודים וישראלים / או ללא סממנים יהודים, אך ניתן לדעת שהוא יהודי מישראל/ או יהודי בכלל.
-> באותם סיכויים שלא להפגע ״גם בעשר דורות״ = גם באיזורים המוכרים בעלי סיכויים גבוהים להשדד/ להפגע/ להתכייס?
- מה הסיכויים של אותם עוברי אורח להפגע, כשניתן יהיה לדעת שהם יהודים/ יהודים ישראלים?
אפשר להמשיך..

לפיכך, לרשום:
בישראל יהודים נרצחים בשם יהדותם במאות כל שנה והפעם באלפים. בארה''ב גם בעשר דורות לא תקבל מספרים כאלו => זו הטעיה מכוונת.

- הרי מובן שלא ניתן לשער מי הסיכוי שעובר אורח זה, או אחר ׳ברחובות בטוחים׳ הוא יהודי וישראלי, כפי שניתן לשער בישראל.
- בהחלט לא בטוח לעבור ׳ברחובות לא בטוחים להשדד ולהפגע ולהרצח (לא מטעמי טרור)׳ עם סממנים יהודים וישראלים מבלי להפגע/ או ללא סממנים יהודיים, אך ׳לבנים׳.

** אלא אם כן..
אתה עומד על טענתך: שמספר היהודים הנפגעים בארה״ב ישאר כמותו - גם כאשר ניתן יהיה לדעת מי מהחולפים לפניך יהודי/ יהודי ישראלי… לא ישתנה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
The-dragon לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.12.08
9822 הודעות, 80 מדרגים, 138 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ט בניסן תשפ''ד    08:52   07.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. הרדיפה פה של יהודים על ידי מוסדות השלטון היא הגדולה ביותר מימי פרעה  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הסוס האיטלקי
חבר מתאריך 1.2.21
958 הודעות
יום שני כ''ח בניסן תשפ''ד    19:32   06.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. האנטישמיות העולמית הייתה מאז ומעולם ויש לה 2 אחראים עיקריים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
1 פאולוס על האוכלוסיה הנוצרית בדרום וצפון אמריקה ואירופה

2 מוחמד על האוכלוסיה המוסלמית בחלק הצפוני של אפריקה והמזרח התיכון



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
winter1
חבר מתאריך 19.6.17
54970 הודעות
יום שני כ''ח בניסן תשפ''ד    19:36   06.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. לשמאל הישראלי קשה עם זה שרוב האנטישמיות ושנאת ישראל במערב מגיעות מצד שמאל כרגע, ולכן נוצרות כתבות מסוג זה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הימין הקיצוני, ברוב מדינות המערב, חסר משמעות לחלוטין. מישהו יכול לטעון ברצינות שבארה"ב למשל כמה רדנקים משפיעים יותר מהאוניברסיטאות הטובות בעולם והסטודנטים שלהן?

יקח זמן לשמאל הישראל לעכל את השנאה שמופנית כלפיו מהאנשים שבעבר היו האורים והתומים שלו, שהיו קבוצת ההתייחסות שלו במערב. חלקם יאשימו את ישראל, כרגיל, וזו אחת הסיבות שהשמאל (האמיתי) שווה כמה מנדטים בודדים. אבל אני מאמין שרבים יצליחו לראות את המציאות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tristen לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.6.07
14825 הודעות, 77 מדרגים, 145 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ח בניסן תשפ''ד    20:42   06.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. איזה שטויות לעזאזל. תואר ד''ר על כלום.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הכותבת כל כך שמאלנית שהיא לא מסוגלת לקבל שהשמאל מעורר את האנטישמיות בקמפוסים, אז הימין אשם ועכשיו "ניתן להסביר את העליה באנטישמיות בקמפוסים".
לא יודע מי כתב את זה, אבל שתלך לקטוף תפוזים עדיף.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
hutznik לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
20553 הודעות, 147 מדרגים, 294 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ח בניסן תשפ''ד    20:49   06.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. השילוב של הירוקים והאדומים שניהם ניאו נאצים אנטישמים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מקורי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.11
33398 הודעות, 258 מדרגים, 501 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ח בניסן תשפ''ד    21:46   06.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. די בטוח שיד אחת אנטישמית מלבה את 2 סוגי החלאות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
סורוס ושות' שונאי ישראל הגדולים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
73129 הודעות, 270 מדרגים, 349 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ח בניסן תשפ''ד    21:51   06.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. כרגיל שטופי המוח בפורום לא מסוגלים לקבל את זה שיש ימין אנטישמי בחו''ל, זה בטח אסמול ממציא את זה...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
זה דבר אמיתי ואני רואה את זה כל הזמן ברשתות החברתיות.

פשוט לכו לציוץ כלשהו של בן שפירו לאחרונה ותראו איזה תגובות הוא מקבל. ואלו שתוקפים אותו על יהדותו וקוראים לו לעוף לישראל - הם ממש ממש לא שמאלנים, ברובם המוחלט.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לא יודע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.11.21
1762 הודעות, 26 מדרגים, 52 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ט בניסן תשפ''ד    03:40   07.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. חחח, בטח גם אלפי הסטודנטים שמפגינים כמו חוליגנים בקמפוסים הם ימין קיצוני.  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  
ד״ש מסורס וביל גייטס;

https://rotter.net/forum/scoops1/847602.shtml

כמובן שיש אנטישמיות בימין הקיצוני. ההשפעה של הימין הקיצוני מזערית לעומת האנטישמיות משמאל🙄



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
rocsteady לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.18
23734 הודעות, 91 מדרגים, 156 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ט בניסן תשפ''ד    08:43   07.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. יקל עליך אם במקום ''אסמול'' נקרא להם ניאו מרקסיסטים? וכן גם אני לא אוהב תיוגים חסרי שחר. יש מחנה שמאל וכך הוא מכנה את עצמו גם.  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 07.05.24 בשעה 08:54 בברכה, rocsteady
 
והאידיאולוגיה שלו לקוחה כולה מאסכולת פרנקפורט ועברה שינויים גדולים עם זהמן ובמיוחד לאחרונה.
ויש גם מחנה ימין. מה שמשותף לשמאל בכל העולם זה גלובליזם וחתירה לממשל על-לאומי ריכוזי שאורוול מזהיר מפניו. כל הפוליטיקה של השמאל נועדה לכך, וזה הדבר היחיד שעקבי בה.
אמנם לדעתי הפרקטיקה של התייחסות שלילית של האליטה האינטלקטואלית של השמאל לפוליטיקה תוך שימוש בדעת הציבור להמריד באמצעות שיח אנטי-אינטלקטואלי שכבר לא בוחל אפילו בדריסת המסרים הניאו מרקסיסטים של עצמם ("מעמד נשים" אל מול היחס לפוליטיקאיות ממחנה הימין למשל), הפך יותר ויותר את השמאל לפחות ופחות אידיאליסטי ויותר ויותר אירציונלי (הפכו את הביביפוביה למקבילה למהפכנות פרולטרית למשל).
כך למעשה מחנה השמאל בכל מקום בעולם המערבי הפך לאירציונלי. זה גם מסביר את חוסר התיאום בין השמאל הישראלי לשמאל העולמי. היעדר האידאליזם במחנה השמאל הישראלי והזעזוע מ7 לאוקטובר איפשר להם רגרסיביות לאומית קלה. למה רגרסיביות? כי אמנם אין באמת כאמור אידאולוגיה פמיניסטית קוהרנטית בשמאל. אבל יש כאמור אידיאולוגיה של כיול רטוריקה שכזו לצרכים גלובליסטים של כינון ממשל על. זה בהכרח מתנגש עם לאומנות יהודית שהשמאל הישראלי גילה זיקה קלה אליה לאחרונה. בין אם כרקגרסיה מהזדהות עם מחנה השמאל או כטקטיקה פוליטית.
השמאל העולמי בא לומר לשמאל הישראלי, ובצדק מבחינתו, "שכחתם מה זה להיות שמאל. דברו על צדק לנשים פלסטיניות. לא לגברים ישראלים. שכחתם שאנו נאבקים לקידום מעמד האישה? כל אישה באשר היא מדוכאת. בלי להתחשב בלאום שלה. זהות גלובלית. הזדהות גלובלית. ממשל על גלובלי אחד."
המעבר לפוליטיקה אירציונלית- שאני עמדתי עליו כבר כמה פעמים בשנה שחלפה, היא שאיפשרה לשמאל בעולם (וגם השמאל בישראל בדרך לשם אם לא יתפקח) להתחבר לזרמים אירציונלים אחרים, (בשם צדק לפלסטיניות המדוכאות כנגד היהודים המדכאים) כמו הימין הקיצוני (לא בטוח שראוי לקרא ללאומנות גזענית ימין קיצוני, כיוון שיש גם לאומנות קיצונית שאינה גזענית, והיא זו שראויה להיקרא ימין קיצוני. לאומנות גזענית צריכה להיות מתוייגת כימין אירציונלי או פוליטיקה אירציונלית.
אי לכך השמאל שפוגש את הגזענים הלאומניים "הימין הקיצוני" זה פשוט ברית האירציונלים לדעתי. סוג של חזרה למקור החשיבה ההגליאנית)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Bones
חבר מתאריך 11.9.16
6822 הודעות
יום שלישי כ''ט בניסן תשפ''ד    11:07   07.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 07.05.24 בשעה 11:23 בברכה, Bones
 
אם הוא נראה כמו ברווז, שוחה כמו ברווז, ומגעגע כמו ברווז, אז הוא ככל הנראה ברווז.

-הם נראים כאנטי ישראל - נושאים ״דגלי פלסטין״ (אומה מומצאת) -> כשמאל קיצוני.
-מתנהגים כאנטי-ישראלים ואנטישמיים -> כשמאל קיצוני,
-צועקים ומפגינים כאנטי ישראל, פרו-פלסטין -> כשמאל קיצוני,
אז הם ככל הנראה שמאל קיצוני,

אגב: לעטות תלבושת חרדית לא אותנטית, על מנת לשרת מטרה פוליטית, לא הומצאה בתקופה זו:

נשא שלט ״…לא משתמט״



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TheTruth לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.3.17
13649 הודעות, 66 מדרגים, 102 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ט בניסן תשפ''ד    03:43   07.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. וואו סוף סוף עושים על זה מחקר וזה תופס קצת כותרות.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הזוי איך הדבר שמאחד את כל העולם זה שנאת יהודים.
מי שמדפדף קצת בטוויטר רואה את זה הרבה פעמים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יהודי אמיתי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.17
5456 הודעות, 35 מדרגים, 42 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ט בניסן תשפ''ד    04:27   07.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. בחיים לא נתקלתי בערימה כזו של שטויות!!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
יאוו כמה סלט היא עשתה עם תיבול של טיפשות וחוסר ידע של מה היא מפרשת בכלל

כנראה שטיפשות זה טרנד , ה יעזור ויציל מכתבות מפגרות כאלה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אנטיפשיסטן
חבר מתאריך 28.4.20
5972 הודעות
יום שלישי כ''ט בניסן תשפ''ד    08:50   07.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. יש פה בפורום לא מעט טמבלים לפי התגובות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הניסיונות פה להגן על הימין הקיצוני האנטישמי בחוץ לארץ, זה פשוט בדיחה לא מצחיקה.
לכו תטיילו קצת ותראו שגם בשמאל הקיצוני ובטח שבימין ה קיצוניט אנחנו שנואים בטירוף.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Bones
חבר מתאריך 11.9.16
6822 הודעות
יום שלישי כ''ט בניסן תשפ''ד    10:43   07.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. אוקסימורון: ימין קיצוני נגד ישראל - הוא לא ימין. לוגית, ההגדרה הזו לא נכונה, הם מחוץ לסקאלה ימין/שמאל.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 07.05.24 בשעה 10:49 בברכה, Bones
 
תיקון!
הם אנטי לאומיים = כך שהם שמאל קיצוני, בלבוש חרדי או לא.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות