גירסת הדפסה          
קבוצות דיון יש לי מה לומר נושא #21965 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 21965
האחר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.9.19
8401 הודעות, 37 מדרגים, 39 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ד בחשון תשפ''ד    12:49   08.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

משהו שכתבתי בעבר...  

 
  
1. הניסיון הגרוע להפריד בין התושבים לבין ארגון הטרור השולט בהם, הוא ניתוק מהמציאות. התושבים הערבים ביש"ע תומכים בחמאס באחוזים גבוהים ובהתנגדות הערבית למדינת ישראל, זאת על פי כמעט כל סקר שמבוצע שם.

2. שיפור ההכנסות לעזה יוביל בצורה ברורה לכל מי שבר דעת, שאומנם התושבים יחיו ברווחה טובה יותר, אך הכלכלה העזתית תשתפר ובכך גם ביסוסו של ארגון הטרור חמאס ושאר הארגונים. יותר פעילים, יותר נשקים, יותר פיתוח אמצעים להילחם בישראל.

3. מילא תושבי העוטף הנאיבים וחסרי המחשבה על גבול הטיפשות שחיים שם ותומכים בהכנסת אוכלוסייה עויינת לעבודה בישראל (כולל ראשי המועצה), אבל זאת רק דוגמה עצובה וכואבת לראות היכן נמצא הצבא שתומך במהלך הזוי שכזה, מתוך אותן תפיסות שאם ניתן להם כסף ורווחה, "יהיה להם מה להפסיד", והם יפסיקו להילחם בנו.

4. תתארו לכם שבראשית הציונות, היו משלמים ליהודים כספים כדי לוותר על החלום הציוני לבית יהודי בארץ ישראל ולהישאר במקומם. מי שלא מבין שהמאבק של הפלסטינים בנו הוא מאבק כולל, לא רק על מצור או פיסת שטח כזו או אחרת, אלא אידיאולוגיה שלמה על כל קיומה של המדינה היהודית ציונית בארץ ישראל, ימשיך לחטוף טרור אחרי טרור כמו מה שקרה אחרי הסכמי אוסלו ואחרי ההתנתקות, בזכות תוכניות תלושות מהמציאות שהתפוצצו לנו בפנים.

5. נחזור ונאמר - הפתרונות הכי טובים לסכסוכים אתניים לאומיים הם לרוב הפרדת אוכלוסיות מוחלטת. בטח ובטח שהתרבויות שונות כל כך ויש שוני דתי עמוק בין שני העמים. כל עוד נותנים בהם תקווה, הם ילחמו. כל עוד התפיסה ההזויה הזו היא קונספציה בצבא, אנחנו נמשיך להפסיד. האידיאולוגיה של חמאס (וגם הפת"ח) זה לא להשיג חיים טובים עם רווחה טובה. בסופו של יום האידיאולוגיה שלהם היא מחיקת מדינת ישראל כמדינת היהודים וכיבושה הערבי להקמת פלסטין האיסלאמית.


משהו שכתבתי בשנת 2019 לכתבה הזו:
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5633765,00.html



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות