גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #31686 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 31686
אא חדשות
חבר מתאריך 11.11.14
501 הודעות
יום רביעי ט' בתמוז תשפ''ג    13:56   28.06.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

שר החינוך קיש לתלמידים בישיבת בני עקיבא עלי - ''אתם נצחון הרוח שלנו''  

 
  
אא חדשות: הקפצתי אל ראש הפורום בשעה 13:57
שר החינוך לתלמידים בישיבת בני עקיבא עלי "אתם נצחון הרוח שלנו"

שר החינוך יואב קיש וצוות משרדו הגיעו יחד עם ראש מוא"ז בנימין, ישראל גנץ ומנכ"ל יב"ע אלחנן גלט לביקור חיזוק ביבע עלי. הרב עובדיה בן משה ראש ישיבת בנ"ע עלי סקר בפני האורחים את הפעולות החינוכיות שנעשו בישיבה בעקבות הרצחו של אלישע אנטמן הי"ד, כמו כן שיתף במעורבות הקהילתית של הישיבה ומרכזיותה באזור. אנשי הישיבה התלמידים והצוות החינוכי שוחחו עם השר שיתפו בהתמודדות עם האובדן והודו לשר על הביקור ולמעוצת בנימין על הליווי.

שר החינוך יואב קיש אמר לאחר הביקור "ביקרתי היום בישיבת בני עקיבא בעלי, הישיבה בה למד אלישע אנטמן הי"ד שנרצח בפיגוע הנורא בשבוע שעבר. פגשתי את חבריו לספסל הלימודים, נערים איכותיים, ערכיים שאהבת הארץ בוערת בהם. שמחתי לראות את העשיה הרבה והמעטפת שמספקים הצוות החינוכי, המועצה וההורים לתלמידים בישיבה.
המשך קיומו של מוסד זה והעשיה הגדולה הם ניצחון הרוח שלנו. אני אמשיך לעשות כל שניתן על מנת לאפשר את התפתחות הישיבה וקידומה."

אלחנן גלט מנכ"ל ישיבות ואולפנות בני עקיבא "ביקור שר החינוך וראש המועצה בישיבת בני עקיבא עלי שהיא דוגמא חשובה במימוש ערכי התורה ואהבת הארץ רגע אחרי אובדן תלמיד בפיגוע רצחני הוא חשוב בהיבט של חיזוק צוותי ההוראה והתלמידים אבל גם בחיזוק הדרך בה בחרנו לחנך את ילדנו. אני בטוח שהשותפות איתם תסייע לישיבה לגדול ולפרוח ולהמשיך לחנך דורות שיישבו את ארץ ישראל ויחיו חיי שליחות."

ראש ישיבת בני עקיבא עלי הרב עובדיה בן משה "אנו מודים לשר החינוך וציוותו שהגיעו לתמוך בישיבת בנ"ע עלי בשעה קשה זו. השר מוכיח שוב את עמידתו האיתנה לימין החינוך ולימין ההתיישבות. לצד השיח המקצועי והערכי על ליווי ותמיכה לבוגרי י"ב על רקע אובדן חברם ביקשנו את עזרת השר לסייע לקידום הישיבה ומתן מענה לאתגרים שלפניה. הנהלת הישיבה מודה לשר על הקשב הרב במהלך הביקור."

https://www.inn.co.il/news/605956?utm_source=whatsapp&utm_medium=social&utm_campaign=share



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות