גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #849866 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 849866        
the hawk
חבר מתאריך 28.8.18
19191 הודעות
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    21:04   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

הסרטן שלכם יחכה בתור: עד חצי שנה לבדיקת MRI, זמן הפענוח מתארך  

 
  
עוד עדות למצבה העגום של מערכת הבריאות: דוח המעקב של מבקר המדינה מצביע על כך שאזרחי ישראל מחכים בתורים ארוכים לבדיקות דימות. מספר מכשירי הדימות בישראל נמצא ברף התחתון של המדינות המפותחות (OECD). פיזורם החלקי של המכשירים ברחבי המדינה והניסיון של הקופות לחסוך כסף החריפו את המצב. משרד הבריאות לא פעל להתאמת היקף כוח האדם הקיים להיקף הדרוש וגם אין לו תוכנית רב-שנתית להצטיידות במכשירים. המשרד מגיב: "פועלים להגדלת מספר מכשירי ה-MRI בשנים הקרובות"


https://www.ynet.co.il/health/article/sjrrooo7c
אדיר ינקו


המתנה של עד חצי שנה לבדיקת MRI ועוד כמעט חודש לפענוח. דוח המעקב של מבקר המדינה בנושא בדיקות דימות מתקדמות (CT, MRI ו-PET CT) מצביע על שורה של כשלים בכל הנוגע לבדיקות הקריטיות שעל מטופלים רבים לעבור כדי להגיע לאבחון מדויק. על פי הנתונים, שחלקם הושוו לדוח הקודם שפורסם ב-2015, משך הזמן המרבי לפענוח בדיקת MRI שקבעו לעצמם תשעה מהמכונים במועד הביקורת הנוכחית עומד על 14 עד 30 ימים. לשם השוואה, בביקורת הקודמת עמד משך הזמן של פענוח אותה בדיקה על עשרה ימי עבודה. נתון מטריד נוסף הוא זמן ההמתנה הארוך לבדיקות MRI לילדים בהרדמה מלאה. על פי הדוח, בעשרה בתי חולים הוא עומד על לא פחות משישה חודשים.

בישראל יש כיום 60 מכשירי MRI, עוד 93 מכשירי CT וכן 20 מכשירי PET CT. כולם מיועדים לאבחון מחלות משמעויות, ובהן סרטן. מאז 2014 נוספו בסך הכול 73 מכשירים מכל הסוגים, אך בדוח מצוין בפירוש כי "על אף תוספת זו, הכמויות אינן נותנות מענה למחסור ולביקוש הקיימים". בישראל יש 6.6 מכשירי MRI בלבד לכל מיליון בני אדם, לעומת 38 בארה"ב. יש להדגיש שרוב הבדיקות בישראל מבוצעות במימון קופות החולים, ואילו בארה"ב חברות הביטוח הפרטיות מממנות אותן, ולאזרחים רבים אין כיסוי.

גם במדינות שבהן הבדיקות ניתנות באופן ציבורי כמו נורבגיה, פינלנד, אוסטריה, צרפת, ספרד ומדינות נוספות – יש יותר מכשירי MRI לעומת ישראל. תמונה דומה עולה גם לגבי מכשירי ה-CT וה-PET CT (למעט פולין). מספר המכשירים בישראל נמוך לעומת 13 מדינות ה-OECD – והם עובדים הרבה יותר. מספר הבדיקות לכל אחד משלושת המכשירים בישראל – הוא הגבוה ביותר בהשוואה ל-12 מדינות אחרות ב-OECD.

זמן ההמתנה הארוך נובע לא רק מהפיזור הגיאוגרפי אלא גם מהמודל הכלכלי של ביצוע הבדיקות ברפואה הציבורית. כדי להימנע מהתשלום לבתי החולים עבור הבדיקות, או כדי לצמצמו, מעדיפות קופות החולים במקרים רבים להעביר מטופלים לבדיקות במכונים שלהן או במכונים שאינם בבתי החולים ושעמם יש להן הסכמים (למעט הכללית שמנתבת חולים לבתי החולים שלה).

הפיזור החלקי והניסיון לחסוך כסף ולצמצם בהוצאות – באים, כאמור, על חשבון החולים וגורמים לזמני המתנה ארוכים במיוחד. "מאחר שהפיזור הגיאוגרפי של המכונים המקושרים לכל קופה וקופה מוגבל ומצומצם לעומת הפיזור הארצי של כלל ספקי בדיקות הדימות, הפניית חברי הקופות בעדיפות ראשונה למכונים המקושרים אליהן משיקולים כלכליים עלולה לפגוע בנגישות ובזמינות של בדיקות MRI למטופלים", צוין בדוח.

נתון נוסף שמשפיע על זמני ההמתנה הוא כוח האדם, ובמיוחד המחסור ברדיולוגים. "למשרד הבריאות אין גם מידע על מספר הרדיולוגים. משרד הבריאות גם לא פעל להתאמת היקף כוח האדם הקיים להיקף הדרוש על פי התקנים שקבעו ועדות מקצועיות. התקינה לרדיולוגים, שנקבעה כבר בשנת 1976, אינה עדכנית ואינה תואמת התקדמות טכנולוגית משמעותית בתחום במשך השנים", נקבע בדוח מבקר המדינה, "בביקורת המעקב עלה כי הליקוי לא תוקן". מנגד, מהלך לעיגון ולהסדרת תקני כוח האדם של טכנאי הרנטגן זכה לקידום.

הזמינו מחקרים לצורך שיפור, לא דנו בממצאים
במטרה לווסת את פיזור מכשירי הדימות ולהקל על ביצוע הבדיקות, כפי שעולה מהדוח, הזמין משרד הבריאות מחקרים בנושא שיתמקדו הן בהיבטים התפעוליים והן בהיבטים הפיננסיים. ואולם, במשרד לא דנו בממצאי אותם מחקרים. כפי שצוין בדוח המבקר, "בינואר 2022 נמסרו למשרד ממצאי המחקר, אולם עד מועד סיום ביקורת המעקב המשרד לא דן בממצאים. גם התוכנית הרב-שנתית שמטרתה להיערך בעתיד לרכש ולפיזור המכשירים, כמו גם לקליטת כוח אדם, יושמה באופן חלקי בלבד.

"ביקורת המעקב העלתה שרוב הליקויים שעלו בביקורת הקודמת לא תוקנו", צוין בדוח המעקב. "למשרד הבריאות אין תוכנית רב-שנתית להצטיידות בשלושת מכשירי הדימות המתקדמים. מאז פורסם הדוח הקודם אמנם הותקנו מכשירים רבים, ואולם הם לא הדביקו את המחסור הניכר אז, את הגידול באוכלוסייה ואת הגידול בביקוש לבדיקות הדימות. במועד סיום הביקורת מספר המכשירים למיליון נפש בישראל עדיין קטן מאוד לעומת המספר במדינות ב-OECD".

עוד צוין כי "הדבר גורם לזמני המתנה ארוכים לבדיקות מסוימות ולביצוע בדיקות בשעות הלילה. לעומת הביקורת הקודמת, זמני ההמתנה לבדיקות מסוימות התארכו. כמו בדוח הקודם, ליקויים עלו גם בסוגיית בקרת איכות הפענוח של בדיקות דימות, שאינה מוסדרת, דבר העלול לגרום לטעויות, להחלטות שגויות ולאי-למידה מטעויות". מנגד, נכתב כי "עלה בביקורת המעקב שמאז בוצעה הביקורת הקודמת משרד הבריאות הסדיר את מקצוע הרנטגנאות והדימות וכן מינה דימותן ראשי במשרד".

במועד סיכום טיוטת דוח הביקורת פרצה מלחמת חרבות ברזל. היום הראשון לפרוץ המלחמה התאפיין בירי מסיבי של טילים לעבר שטח מדינת ישראל, ובייחוד לאזור הדרום, ברצח של יותר מ-1,400 איש ובחטיפת יותר מ-250 אנשים. פצועים רבים הופנו ביום זה לבתי החולים בדרום - לסורוקה בבאר שבע ולברזילי באשקלון. פצועים רבים נדרשו לבדיקות דימות כמו CT, וחלקם גם ל-MRI, לרבות לצורך ניתוח דחוף. צוות המבקר מצא שבבית החולים סורוקה רק חלק מהמכשירים היו במבנים ממוגנים: מכשיר CT אחד מתוך שלושה ומכשיר MRI אחד מתוך שניים. רק במהלך ימי הלחימה מוגן גם מכשיר ה-MRI השני. בימי המלחמה הראשונים הופעל בסורוקה גם ה-PETCT (באזור ממוגן) כמכשיר CT ובקרוב יהיה שם מכשיר CT נוסף ממוגן. בבית החולים ברזילי כל המכשירים היו במבנה ממוגן, כך שניתן היה לבדוק ולאבחן מטופלים בבטחה גם בעת חירום.

רופא בכיר התריע, דבר לא קרה מאז
משרד הבריאות מסר בתגובה לדוח המבקר כי הוא "פועל כל העת לשיפור זמינות השירותים הרפואיים ולצמצם את האי-שוויון במערכת. בישראל יש כיום 61 מכשירי MRI פעילים להם ניתן רישיון מטעם משרד הבריאות כאשר ההחלטה על חלוקת המכשירים מתבצעת לאחר הערכת צרכים לאומית ובהתאם לתקנות בריאות העם. משרד הבריאות פועל כבר מספר שנים להוספת מכשירים על-ידי תיקון התקנות, צעד המחייב את הסכמת שר האוצר, יש לציין שכתוצאה מתיקון התקנות האחרון נוספו תשעה מכשירי MRI שנועדו לחזק את הפריפריה (שלושה מכשירים הוקצו למחוז צפון, שניים למחוז דרום, שניים למחוז מרכז ושניים למחוז מרכז פריפרי).

"בנוסף, המשרד תומך בבתי חולים בהם נפתחו שירותי MRI, מאשר להם יחידות מקצועיות לנושא ומבצע הכשרות מקצועיות לאנשי מקצוע רלוונטיים. כתוצאה מכך, בשנים האחרונות הוכשרו מאות אנשי צוות מכלל מערכת הבריאות. המשרד פועל על מנת להגדיל את מספר מכשירי ה-MRI בישראל בשנים הקרובות.

"בנוגע למיגון בבתי החולים, משרד הבריאות עשה קפיצת מדרגה במיגון בתי החולים והשקיע בכך מאות מיליוני ש"ח בשנים האחרונות. בתקופה זו משקיע המשרד סכומים משמעותיים נוספים במיגון ומוכנות לחירום של בתי החולים, שיאפשרו רציפות תפקודית של בתי החולים וימשיך להשקיע בכך בשנים הבאות. בנוסף יש לציין כי מאז השבעה באוקטובר הוקצו כ-400 מיליון שקלים למיגון בבתי חולים. עם זאת, התקציב שניתן למערכת הבריאות לא מאפשר לצערנו מיגון מלא של בתי החולים, לרבות באזורי העימות כאשר ההחלטות על מיגון נעשות על פי הסמיכות לאזורי הגבול".

הרדיולוגים מזהירים מהידרדרות קשה ומהירה
יו"ר איגוד הרדיולוגים, פרופ' אילן שלף, אמר בתגובה כי "בעשור האחרון האיגוד לרדיולוגיה עוסק באופן אינטנסיבי במחסור ברדיולוגים. הצלחנו להגדיל את מספר הרופאים בשנים האחרונות תוך עבודה מאומצת בשיתוף עם הנהלות בתי החולים אך לא מספיק. איננו עומדים בעלייה בעומס שאין לה פרופורציה לאף תחום אחר ברפואה. התרענו בדוחות ובמכתבים רבים בפני מנכ"לי משרד הבריאות, הגענו לוועדות בכנסת ושוחחנו עם ח"כים ושרים, ניהלנו קמפיינים והופענו באמצעי תקשורת בניסיון לעורר את המודעות הציבורית.

"בשנה האחרונה, בעודנו זועקים שאנו זקוקים להתערבות דחופה, אנו מגלים שנעשים ניסיונות ל'פתרונות' שרק יחמירו את המצב ובמקום להתקדם לפתרון אמיתי אנו עסוקים בבלימת היוזמות האלו שרק יחמירו את המצב ואת איכות הרפואה בתחום הרדיולוגיה. במקביל אנו שומעים שההתערבות היחידה לטובת המצב שנעשתה מטעם משרד הבריאות לא תקבל יותר תקצוב, והשתלמויות העמיתים בישראל שמומנו על ידי המשרד יפסיקו להתקיים. דבר זה יוביל להידרדרות קשה ומהירה של המקצוע. אזרחי המדינה ישלמו על כך בבריאותם ובחייהם במדינה בכלל ובפריפריה בפרט.

"אנו קוראים למשרד הבריאות להתעשת ולפעול מיידית לתיקון המצב, או שנמצא את עצמנו בעוד חמש שנים קוראים דוח נוסף של מבקר המדינה שמראה כיצד התחום שהצלחנו להחזיק באיכות טובה כנגד כל הסיכויים עד כה, הידרדר באופן בלתי נשלט. את המחיר הכבד כאמור, ישלמו האזרחים".

פרופ' קובי סוסנה, מנהל אגף הדימות בהדסה, אמר בתגובה לממצאים החמורים שהעלה מבקר המדינה: "אנחנו קוראים את הדוח הזה וזה כמו דז'ה וו. מספר המכשירים עלה אך זמן ההמתנה לא התקצר. זמן הפענוח לא התקצר ואפילו התארך ואין פתרון לנושא של מחסור בדימותנים ומחסור ברדיולוגים. נכון שחוקקו את חוק הדימות ויש דימותן ראשי במשרד הבריאות אך זה לא פותר את הבעיה, משום שמספרי הבדיקות עלו. הבדיקות הנוספות מחייבות עוד טכנאים שיבצעו אותן ורופאים שיפענחו - לכן זמני ההמתנה לא התקצרו".

לדבריו, "הגידול באוכלוסייה גורם לכך שבכל שנה אנחנו זקוקים לעוד תשתיות. מספר הרדיולוגים אמנם עלה בכ-200 בשנה הזו אבל חסרה לנו עוד כמות זהה של רדיולוגים והדרך היחידה לעשות את זה היא להכשיר יותר רופאים ומתמחים למקצוע, כך בעוד חמש שנים נוכל לקבל עוד אנשים. אנחנו מעריכים שצריכים עוד 30 רדיולוגים שייכנסו למערכת בכל שנה. הגשתי תוכנית כבר ב-2016 לצורך השגת היעד הזה ושום דבר לא קרה מאז".

יו"ר האגודה לזכויות החולה בישראל, שמוליק בן יעקב, אומר בתגובה לממצאי המבקר כי "בדיקות הדמיה הן כלי אבחוני חיוני ביותר לקביעת האבחון ו/או תוכנית הטיפול ועיכוב בביצוען, עלול לגרום נזק בלתי הפיך למטופלים. בשלב הביניים ועד יישום המלצות אלו, אנו קוראים למשרד להחריג את בדיקת ההדמיה במסגרת MRI ,CT ,PET CT מהסדרי הבחירה, ולאפשר למטופלים לקבל את השירות בכל אחד מהמכונים הפועלים בישראל. החלטה כזו תגביר את התחרות בין המכונים שתביא להגדלת ההיצע של השירות ובכך יקוצרו זמני ההמתנה. בשולי הדברים, יצוין כי חוזר משרד הבריאות 'חולים במלכוד 2 - טיפול בהקדמת תורים במקרים דחופים', שמספרו 3/2014 קובע כי במצבים שבהם נדרש לקבוע תור דחוף, חובת קופות החולים למצוא למטופל תור זמין, כולל במידת הצורך אצל ספקים שאינם בהסדר".



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  בתור נכללים גם תושבי רצועת עזה ותושבי השטחים הקוראים לעצמם פלשתינים ונלחמים במדינת ישראל? גליצדק 21.05.24 21:10 1
     לא נכללים בתור. הבאבא תור 21.05.24 21:22 16
     לא ויש להם יותר מכשירי דימות מתקדמים משיש בישראל! מלאבסי 22.05.24 00:11 44
  זמני ההמתנה יתקצרו דרמטית צפנת פענח 21.05.24 21:10 2
     בנוסף לרדיולוגים. זה יעזור לרדיולוגים מבחינת זמנים אבל לפחות ב15 שנים הקרובות תצטרך עוד המון רדיולוגים totoloto 21.05.24 21:14 5
     זה כבר קורה בענק, הרדיולוגים היום בעיקר על תקן חותמים Dark Blue 21.05.24 21:16 7
         קצת מפחיד לפחות עד שלא יהיה יותר נסיון עם זה. אף אחד לא רוצה שיפספסו סרטן. החלילן 21.05.24 21:24 19
             לקרוב שלי פספסו Mrs Z 21.05.24 23:48 41
     זמני ההמתנה יתקצרו דרמטית איציק'ל וורקי 22.05.24 08:08 52
  אין ספק, הבריאות הציבורית בישראל פלא עולם ואור לגויים. אבו-ליאו 21.05.24 21:11 3
     כל זמן שהפוליטיקאים, בני משפחותיהם ומקורביהם ימשיכו לקבל תנאי VIP בתחום הטיפול ברפואה הציבורית, אל תצפה לאיזשהו שינוי לטובה the hawk 21.05.24 21:21 13
     כל הכסף הולך לחיל האוויר. דגול 21.05.24 21:21 14
  צריך להפסיק את הוועדות השרירותיות של מי ''ראוי'' להתקבל לרפואה. מי שיש לו נתונים טובים ראוי להתקבל לרפואה. כל הראיונות האלה נועדו לסנן מי totoloto 21.05.24 21:11 4
     בתי הספר לרפואה אינם פרטיים. העלות של שנת לימודים היא מאד גבוה, הרבה יותר מבחוגים אחרים ומס' המרצים מוגבל וגם מס' תקני ההתמחות. החלילן 21.05.24 21:17 8
         נו באמת. כאילו האופי של הרופאים הוא מדהים שאין שני לו תעשה לי טובה. מעניין לבדוק כמה ילדים של רופאים לא עוברים את החלק של הראיון ברפואה totoloto 21.05.24 21:19 10
  מה שקורה בקופות החולים זה אסון למי שבאמת זקוק להם פריווילגית 21.05.24 21:15 6
  חייב להגיד שלצערי הזדקתתי בשנים האחרונות ליות מ6 בדיקות mri dorp 21.05.24 21:18 9
     +++ אכן בשעות הקטנות של הלילה יש תורים די קרובים יחסית totoloto 21.05.24 21:20 12
     כנל, פציעות מהצבא. חיכיתי ממש לא הרבה זמן menahem 21.05.24 22:52 27
  וחצי הכוס המלאה (והספקולטיבית, כי לא בדקתי) - ''שידרוג'' לתושבי הצפון והדרום, שפונו מבתיהם והתקרבו למרכזים רפואיים עם כמה וכמה מכשירים כאלה ilanka 21.05.24 21:19 11
  דווקא קבעו לי תור לmri תוך 3 שבועות הגיע הזמן 21.05.24 21:21 15
  האמת שבזמן האחרון נזקקתי פעמיים לבדיקת MRI חגי76 21.05.24 21:22 17
  צריך לזכור שלרוב הבדיקות מתאימה בדיקת סיטי. כשבדיקת סיטי נמשכת כחצי דקה ו- MRI בין חצי שעה לשעה. הקרינה בסיטי כיום נמוכה יחסית. החלילן 21.05.24 21:23 18
  מוזר micmic 21.05.24 21:28 20
     איזו ועדה מאשרת? לדעתי מספיק בהפניית הרופא. ממתי יש לקבל אישור ועדה? the hawk 21.05.24 22:55 29
         לכאורה מעבירים לועדה (כנראה רופא כללי שיושב במקום אחר) והוא מאשר micmic 21.05.24 22:59 30
             רפואה שלמה the hawk 21.05.24 23:07 31
  אשתו של חבר כנסת מהליכוד בת למשפחה עשירה מאוד תרמה מכשיר לאחד מבתי החולים בארץ ,ומאז הבנתי מחבר שכל מרכז הליכוד מקמבן את חבריו ואת משפחותיהם shai_stg 21.05.24 21:31 21
     #13 the hawk 21.05.24 22:53 28
  עשיתי mri לפני שנתיים, בדקתי עכשיו במיילים, תור לקח 20 יום Blackcat 21.05.24 21:33 22
  אני באמאמאמא של הפריפריה ואין מצב שלוקח ל MRI חצי שנה אצלנו - אני עושה MRI כל שנה למעקב מדמחיסט 21.05.24 21:59 23
     גם לי נראה ככה. לא נראה שזה אמיתי או מחקר ישן eytank 21.05.24 22:18 25
  דוקא בשנים האחרונות נוספו לא מעט מכשירי MRI לקופות eytank 21.05.24 22:17 24
  15 שנות שלטון נתניהו. אין פלא. מתקיהו 21.05.24 22:46 26
     ביבי לא ידע! זה באשמת בג''ץ הדיקטטור. רפורמה עכשיו תפטור את כל הבעיות אקטואלי 21.05.24 23:42 38
  ''... ואילו בארה''ב חברות הביטוח הפרטיות מממנות אותן, ולאזרחים רבים אין כיסוי.'' Naf869 21.05.24 23:10 32
     אחוז קטן מאד = זה 19 מליון אזרחים ועוד 8 מליון לא אזרחים. זה 5.75% מהאזרחים ורוב הלא אזרחים... החלילן 21.05.24 23:40 36
         למה זה צריך לעניין אותנו ה''לא אזרחים''? Naf869 21.05.24 23:54 42
             סיפורים שליברטריאנים מספרים לעצמם כדי להרגיש טוב עם עצמם.95% מחסרי הביטוח הרפואי עניים מרודים וחסרי בית. אבל זה מבחירה. החלילן 22.05.24 06:13 49
     ולכמה יש ביטוח טוב שלא משאיר חור של 5000 דולר אחרי ביקור לא ארוך במיון? אלכס מהכרמל 22.05.24 06:53 50
  בולשיט The Godfather 21.05.24 23:22 33
  אין בעיה כללית.יש מספיק מכשירים שלא מנוצלים. FactsOnly 21.05.24 23:26 34
  מישהו פרטי צריך לייבא מכשיר או שניים Jake Green 21.05.24 23:38 35
     זה לא חוקי. יש חוק שאוסר על MRI פרטי בישראל. החלילן 21.05.24 23:40 37
         נשמע מוזר מאד, אפילו באסותא עושים פרטי. פריווילגית 21.05.24 23:45 39
             כוונתי היתה בפרטי בלי אישור ממשלתי שניתן מעט מאד. צריך רשיון לייבוא והפעלת MRI ממשרד הבריאות. החלילן 22.05.24 06:11 48
         צריך לבדוק מי המרויח הישיר מהחוק Jake Green 22.05.24 02:59 46
  כלכלת בעזרת השם של BB וסמוטריץ תשלמו מיסים גבוהים ותקבלו שירותים על הפנים... Sceptical 21.05.24 23:48 40
  במערכת הבריאות יש את אותו ריקבון שנוצר מאותו התהליך שעבר על ''דואר ישראל''. שביתה איטלקית, כשהשכר הנדיב זורם לכיסיהם... Q 21.05.24 23:56 43
  לפעמים המילה היא פשוט חוצפה של כל קופות החולים ובתי החולים gזאביק 22.05.24 00:35 45
  מאמר שיקרי. מעניין מה מסתתר מאחוריו. בני התעלף יום אחד , ומיד באותו שבוע עשו לו MRI . אחרי שבוע הסתבר שסתם התייבש. פלדל 22.05.24 03:50 47
  העכוב גורם למוות Zair 22.05.24 07:44 51

   
   
גליצדק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.11.23
937 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    21:10   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. בתור נכללים גם תושבי רצועת עזה ותושבי השטחים הקוראים לעצמם פלשתינים ונלחמים במדינת ישראל?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הבאבא תור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.11.20
5646 הודעות, 65 מדרגים, 123 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    21:22   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. לא נכללים בתור.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
יש להם קדימות מתוקף היותם מנושלים ומקורבנים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מלאבסי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
2843 הודעות, 28 מדרגים, 52 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד באייר תשפ''ד    00:11   22.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. לא ויש להם יותר מכשירי דימות מתקדמים משיש בישראל!  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
רבים מתוכם עדיין לא הותקנו ומעלים אבק במחסני בתי החולים כי התקבלו מתרומות והטיפשים לא משתמשים בהם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צפנת פענח לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.8.11
1811 הודעות, 22 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    21:10   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. זמני ההמתנה יתקצרו דרמטית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כשיכניסו בינה מלאכותית במקום רדיולוגים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
totoloto לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.12
49507 הודעות, 296 מדרגים, 573 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    21:14   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. בנוסף לרדיולוגים. זה יעזור לרדיולוגים מבחינת זמנים אבל לפחות ב15 שנים הקרובות תצטרך עוד המון רדיולוגים  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dark Blue לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
15399 הודעות, 123 מדרגים, 176 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    21:16   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. זה כבר קורה בענק, הרדיולוגים היום בעיקר על תקן חותמים  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
החלילן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.8.18
12830 הודעות, 69 מדרגים, 65 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    21:24   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. קצת מפחיד לפחות עד שלא יהיה יותר נסיון עם זה. אף אחד לא רוצה שיפספסו סרטן.  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mrs Z
חבר מתאריך 29.11.20
322 הודעות
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    23:48   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. לקרוב שלי פספסו  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  
פענוח mri היה תקין.
mri נשלח לפענוח נוסף אצל מומחה פרטי שגילה בזמן.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איציק'ל וורקי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.4.20
1971 הודעות, 44 מדרגים, 68 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד באייר תשפ''ד    08:08   22.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. זמני ההמתנה יתקצרו דרמטית  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
כאשר כאשר כל אלו שממתינים לבדיקה ימותו מחוסר איבחון וחוסר טיפול.

חיסכון משמעותי למערכת.

נישמע ציני משהו ?
במדינת ישראל 2024 שום דבר כבר לא מפתיע.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבו-ליאו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.6.21
3844 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    21:11   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. אין ספק, הבריאות הציבורית בישראל פלא עולם ואור לגויים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בקושי רופא מקצועי כבר אפשר לתפוס.

הבעיה הגדולה, שלחלק מהדברים אין אלטרנטיבות, ונתקעים עם קופת חולים שעסוקה בהערמת קשיים, התחכמויות, דחיות ותעלולים שמעכבים טיפולים לאנשים שצרכים אותם.

על טופס 17 יוציאו את המיץ. MRI ישתו את הדם, ואם מדובר בתרופות שאין בסל, שבעת מדורי גיהנום.

בושה ובזיון.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the hawk
חבר מתאריך 28.8.18
19191 הודעות
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    21:21   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. כל זמן שהפוליטיקאים, בני משפחותיהם ומקורביהם ימשיכו לקבל תנאי VIP בתחום הטיפול ברפואה הציבורית, אל תצפה לאיזשהו שינוי לטובה  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
כמובן שגם הרפואה הפרטית ורפואת תיירות המרפא מעמיסים על המערכת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דגול לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.2.18
11555 הודעות, 46 מדרגים, 55 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    21:21   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. כל הכסף הולך לחיל האוויר.  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
totoloto לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.12
49507 הודעות, 296 מדרגים, 573 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    21:11   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. צריך להפסיק את הוועדות השרירותיות של מי ''ראוי'' להתקבל לרפואה. מי שיש לו נתונים טובים ראוי להתקבל לרפואה. כל הראיונות האלה נועדו לסנן מי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שלא בא טוב בעין. זה לא שהרופאים שהיום בבתי חולים מדהימים עם אופי של נסיך שוודי. גם לא אכפת מה האופי של הרופא העיקר שיהיה מקצועי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
החלילן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.8.18
12830 הודעות, 69 מדרגים, 65 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    21:17   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. בתי הספר לרפואה אינם פרטיים. העלות של שנת לימודים היא מאד גבוה, הרבה יותר מבחוגים אחרים ומס' המרצים מוגבל וגם מס' תקני ההתמחות.  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
אי אפשר לקבל כל מי שמתאים. כמו כן צריך למיין מי אישיותית מתאים להיות רופא אחרת חבל על הכסף.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
totoloto לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.12
49507 הודעות, 296 מדרגים, 573 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    21:19   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. נו באמת. כאילו האופי של הרופאים הוא מדהים שאין שני לו תעשה לי טובה. מעניין לבדוק כמה ילדים של רופאים לא עוברים את החלק של הראיון ברפואה  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פריווילגית
חבר מתאריך 30.8.20
14242 הודעות
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    21:15   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. מה שקורה בקופות החולים זה אסון למי שבאמת זקוק להם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
למי שרוצה חיים ארוכים שווה להשקיע בביטוח פרטי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dorp לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
8480 הודעות, 57 מדרגים, 109 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    21:18   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. חייב להגיד שלצערי הזדקתתי בשנים האחרונות ליות מ6 בדיקות mri  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אין לי מצב מסכן חיים אבל מספר בעיות.
באף אחת מהפעמים לא חיכיתי יותר משבועיים לבדיקה ולאחר הבדיקה לא לקח יותר משבוע וחצי הפענוח.
כן הסכמתי לבדיקה בכל שעה באיזור שבין רחובות לאור עקיבא



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
totoloto לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.12
49507 הודעות, 296 מדרגים, 573 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    21:20   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. +++ אכן בשעות הקטנות של הלילה יש תורים די קרובים יחסית  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
menahem לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
26825 הודעות, 86 מדרגים, 162 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    22:52   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. כנל, פציעות מהצבא. חיכיתי ממש לא הרבה זמן  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
אז נכון, התור היה ב4 משהו בבוקר אבל מה זה לעומת להיות בריא? מקסימום נרדמים בבדיקה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ilanka לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.02
140321 הודעות, 310 מדרגים, 510 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    21:19   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. וחצי הכוס המלאה (והספקולטיבית, כי לא בדקתי) - ''שידרוג'' לתושבי הצפון והדרום, שפונו מבתיהם והתקרבו למרכזים רפואיים עם כמה וכמה מכשירים כאלה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגיע הזמן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.18
1276 הודעות, 8 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    21:21   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. דווקא קבעו לי תור לmri תוך 3 שבועות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לא יודע מאיפה הנתונים האלה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חגי76
חבר מתאריך 23.8.19
241 הודעות
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    21:22   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. האמת שבזמן האחרון נזקקתי פעמיים לבדיקת MRI  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
זה לקח בין 48 ל 96 שעות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
החלילן
חבר מתאריך 4.8.18
12830 הודעות
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    21:23   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. צריך לזכור שלרוב הבדיקות מתאימה בדיקת סיטי. כשבדיקת סיטי נמשכת כחצי דקה ו- MRI בין חצי שעה לשעה. הקרינה בסיטי כיום נמוכה יחסית.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
היתרון של MRI הוא רק בדברים ספיציפים. בעיקר רקמות רכות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
115410 הודעות, 303 מדרגים, 527 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    21:28   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. מוזר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בשנים האחרונות הזדקקתי להרבה יותר מ10 בדיקות mri, בפעם האחרונה עוד עשיתי 3 בדיקות mri יחד (3 טפסי 17)… מעולם לא הייתה לי בעיה, הועדה ישר מאשרת, ישר יש תור שבועיים שלושה - מסכימה בכל שעה כמובן, כי למה אני צריכה להתפנק גם בשעה אחרת?

אמא שלי עשתה לאחרונה 3 בדיקות mri יחד במהלך חג הפסח, והתקשרו אלינו אחרי 3 ימים (במהלך החג) עם פענוח כי ראו משהו שצריך לטפל בו..

לפעמים זה נראה שהבעיות תלויות במיקום המגורים? ואולי ככה ידעו איך לטפל בזה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the hawk
חבר מתאריך 28.8.18
19191 הודעות
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    22:55   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. איזו ועדה מאשרת? לדעתי מספיק בהפניית הרופא. ממתי יש לקבל אישור ועדה?  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
115410 הודעות, 303 מדרגים, 527 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    22:59   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. לכאורה מעבירים לועדה (כנראה רופא כללי שיושב במקום אחר) והוא מאשר  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  
אצלי ההפניות זה דרך בית חולים …

אז במזכירות מפקססים למי שמפקססים ושם מאשרים ובעצם הוא זה שקובע את התור לפי ״עדיפות״… תמיד זה יהיה יחסית מהר, ואפשר תמיד לשנות לשעה מאוחרת ותאריך מוקדם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the hawk
חבר מתאריך 28.8.18
19191 הודעות
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    23:07   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. רפואה שלמה  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shai_stg לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.10.23
1279 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    21:31   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. אשתו של חבר כנסת מהליכוד בת למשפחה עשירה מאוד תרמה מכשיר לאחד מבתי החולים בארץ ,ומאז הבנתי מחבר שכל מרכז הליכוד מקמבן את חבריו ואת משפחותיהם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the hawk
חבר מתאריך 28.8.18
19191 הודעות
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    22:53   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. #13  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  
https://rotter.net/forum/scoops1/849866.shtml#13



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Blackcat לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
22131 הודעות, 80 מדרגים, 157 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    21:33   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. עשיתי mri לפני שנתיים, בדקתי עכשיו במיילים, תור לקח 20 יום  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מדמחיסט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.11.18
20127 הודעות, 67 מדרגים, 117 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    21:59   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. אני באמאמאמא של הפריפריה ואין מצב שלוקח ל MRI חצי שנה אצלנו - אני עושה MRI כל שנה למעקב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מאיפה הנתונים האלה ?
נשמע הנפצה רצינית



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eytank לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.10.07
19402 הודעות, 72 מדרגים, 140 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    22:18   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. גם לי נראה ככה. לא נראה שזה אמיתי או מחקר ישן  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eytank לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.10.07
19402 הודעות, 72 מדרגים, 140 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    22:17   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. דוקא בשנים האחרונות נוספו לא מעט מכשירי MRI לקופות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בנוסף יש יותר רדיולוגים מאשר בשנים קודמות. אז לא מובן בכלל למה הטורים מתארכים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מתקיהו
חבר מתאריך 8.1.24
462 הודעות
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    22:46   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. 15 שנות שלטון נתניהו. אין פלא.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
90562 הודעות
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    23:42   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. ביבי לא ידע! זה באשמת בג''ץ הדיקטטור. רפורמה עכשיו תפטור את כל הבעיות  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Naf869 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.2.20
14477 הודעות, 40 מדרגים, 70 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    23:10   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. ''... ואילו בארה''ב חברות הביטוח הפרטיות מממנות אותן, ולאזרחים רבים אין כיסוי.''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
רק לאחוז קטן מאוד אין ביטוח רפואי. לכן רוב תושבי ארה"ב מקבלים טיפול רפואי טוב יותר מאשר בישראל מבחינת ציוד/כח אדם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
החלילן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.8.18
12830 הודעות, 69 מדרגים, 65 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    23:40   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. אחוז קטן מאד = זה 19 מליון אזרחים ועוד 8 מליון לא אזרחים. זה 5.75% מהאזרחים ורוב הלא אזרחים...  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Naf869 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.2.20
14477 הודעות, 40 מדרגים, 70 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    23:54   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. למה זה צריך לעניין אותנו ה''לא אזרחים''?  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  
חוצמזה, שהרבה מתוך אלו שאין להם ביטוח בריאות זה מתוך בחירה. כלומר יש להם דרך לרכוש ביטוח והם בחרו שלא לרכוש כדי לחסוך כסף.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
החלילן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.8.18
12830 הודעות, 69 מדרגים, 65 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד באייר תשפ''ד    06:13   22.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. סיפורים שליברטריאנים מספרים לעצמם כדי להרגיש טוב עם עצמם.95% מחסרי הביטוח הרפואי עניים מרודים וחסרי בית. אבל זה מבחירה.  
בתגובה להודעה מספר 42
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלכס מהכרמל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.2.14
16098 הודעות, 218 מדרגים, 412 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד באייר תשפ''ד    06:53   22.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. ולכמה יש ביטוח טוב שלא משאיר חור של 5000 דולר אחרי ביקור לא ארוך במיון?  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
The Godfather לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.4.21
10409 הודעות, 79 מדרגים, 156 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    23:22   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. בולשיט  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FactsOnly לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.12.19
8569 הודעות, 20 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    23:26   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. אין בעיה כללית.יש מספיק מכשירים שלא מנוצלים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תמצית הכתבה:
יש בעיה עם קופות חולים מאוד מסויימות אשר מעדיפות ליבש את החולים חצי שנה מאשר לשלם על הפניה לבית חולים.
אני אישית עברתי סריקות שונות עם המתנה של מספר שבועות כולל פיענוח.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Jake Green
חבר מתאריך 16.2.23
290 הודעות
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    23:38   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. מישהו פרטי צריך לייבא מכשיר או שניים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
יעשה ים כסף.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
החלילן
חבר מתאריך 4.8.18
12830 הודעות
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    23:40   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. זה לא חוקי. יש חוק שאוסר על MRI פרטי בישראל.  
בתגובה להודעה מספר 35
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פריווילגית
חבר מתאריך 30.8.20
14242 הודעות
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    23:45   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. נשמע מוזר מאד, אפילו באסותא עושים פרטי.  
בתגובה להודעה מספר 37
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
החלילן
חבר מתאריך 4.8.18
12830 הודעות
יום רביעי י''ד באייר תשפ''ד    06:11   22.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. כוונתי היתה בפרטי בלי אישור ממשלתי שניתן מעט מאד. צריך רשיון לייבוא והפעלת MRI ממשרד הבריאות.  
בתגובה להודעה מספר 39
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Jake Green
חבר מתאריך 16.2.23
290 הודעות
יום רביעי י''ד באייר תשפ''ד    02:59   22.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. צריך לבדוק מי המרויח הישיר מהחוק  
בתגובה להודעה מספר 37
 
  
ולתלות אותו ואת המחוקק שהוא שיחד מעמוד חשמל.
שטויות כאלה הופכות את ישראל מפוטנציאל של גן עדן לסוג של גיהינום.
צריך רבלוציה. קשרי הון שלטון יהיו הראשונים לגליוטינה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sceptical
חבר מתאריך 16.1.05
23591 הודעות
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    23:48   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. כלכלת בעזרת השם של BB וסמוטריץ תשלמו מיסים גבוהים ותקבלו שירותים על הפנים...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Q לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.01
41064 הודעות, 177 מדרגים, 329 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ג באייר תשפ''ד    23:56   21.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. במערכת הבריאות יש את אותו ריקבון שנוצר מאותו התהליך שעבר על ''דואר ישראל''. שביתה איטלקית, כשהשכר הנדיב זורם לכיסיהם...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ובחלק מהמקרים, זה מגיע גם ממניעים גזעניים המבוצעים ע"י מוסלמים נגד היהודים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gזאביק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.4.08
4910 הודעות, 15 מדרגים, 13 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד באייר תשפ''ד    00:35   22.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. לפעמים המילה היא פשוט חוצפה של כל קופות החולים ובתי החולים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלדל
חבר מתאריך 10.7.13
22117 הודעות
יום רביעי י''ד באייר תשפ''ד    03:50   22.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. מאמר שיקרי. מעניין מה מסתתר מאחוריו. בני התעלף יום אחד , ומיד באותו שבוע עשו לו MRI . אחרי שבוע הסתבר שסתם התייבש.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Zair לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.12
9416 הודעות, 30 מדרגים, 39 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד באייר תשפ''ד    07:44   22.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. העכוב גורם למוות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות