גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #852648 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 852648        
מוכיח ועד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.09
10448 הודעות, 134 מדרגים, 239 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' בסיון תשפ''ד    22:30   09.06.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מתי הקונגרס האמריקני יזמן לשימוע את האיש שמפיץ את עלילת ''אלימות המתנחלים'' לממשל האמריקני  

 
  
-----------
אמל"ק:
לוטננט גנרל מייק פנזל: המתאם הביטחוני האמריקני בין ישראל לרשות הפלסטינית. האיש שמספק לממשל ולקונגרס את המידע על הנעשה באזור. הכלים: דוחות מוטים של האו"ם וארגוני שמאל קיצוני. וכשאלה הנתונים שמוצגים לממשל - קצרה הדרך לצווים נגד ישראל בהאג ולסנקציות נגד "מתנחלים אלימים"

דוגמה:
מאז 7 באוקטובר, טוען האתר של OCHA,(של הגנרל) שמונה פלשתינים נרצחו בידי מתנחלים אלימים, ושבעה פלשתינים נוספים נרצחו מתחילת 2023 ועד שמחת תורה. ארגון "בצלם" מספק נתונים דומים, ואף מוסיף ונותן את שמותיהם של הנספים. כך אנו למדים, למשל, על עבד אל־כרים בדיע א־שייח, בן 21 מסיניריא, שנורה ונרצח בידי מתנחל אלים ביותר באזור חוות דורות עילית. כל פשעו של בדיע היה שהגיע לחווה של אותו מתנחל כשהוא חמוש בסכין ובכמה מטענים מאולתרים. או על טארק עודה יוסף מעלי, בן 42, שבסך הכל יצא מרכבו בחוות שדה אפרים ודקר יהודי לפני שנורה למוות בדם קר. או מוהנד שחאדה החייכן בן ה־25 מהכפר עוריף, חמאסניק שנורה בידי מתנחלים אחרי שנכנס למסעדת "חומוס אליהו" על יד עלי ורצח ארבעה ישראלים.

איך ייתכן שהאיש עדיין לא הוזמן לשימוע בקונגרס בו יעמתו אותו עם הנתונים?!?
מי בישראל היה צריך להעביר את המסר לכמה אוהבי ישראל בקונגרס?
מדוע לא עשה זאת?

-------------

הכתבה:
ליאל ליבוביץ

בחודש שעבר, כשהתובע בבית הדין הפלילי בהאג כרים קאן ביקש להוציא צווי מעצר נגד בנימין נתניהו ויואב גלנט, ישראל רחשה כמרקחה. איך, זעקו טובי פרשנינו, איך התגלגלה חרפה שכזו לפתע? איך יכלה הקהילה הבינלאומית להזדקר כך פתאום, כמעט בן־לילה, ולתת יד לעיוות דין משווע, שמשווה בין ישראל למרצחי חמאס?


התשובה אינה סבוכה: עלילת הדם על "פשעי המלחמה" שישראל מבצעת כביכול בעזה נפלה על אוזניים קשובות ביותר, הואיל ובמשך חודשים רבים אחד הנציגים הבכירים ביותר של הממשל האמריקני עושה לילות כימים לשכנע את כל מי שמקשיב - וכאלה, לדאבוננו, יש הרבה - שישראל נסחפת לתהום מוסרית מסוכנת וחסרת תקדים.

שמו של הבכיר כמעט אינו ידוע בארץ: הגנרל הבכיר מייק פנזל, המתאם הביטחוני של ארה"ב בישראל וברשות הפלשתינית. בחודשים האחרונים המשרד של פנזל מפיץ עדכונים שוטפים, לפעמים בכל יום, שעיקרם מעללים של מתנחלים אלימים לכאורה כנגד חסרי ישע פלשתינים בחסות צה"ל ובעידוד ממשלת נתניהו. העדכונים האלו זוכים לתפוצה רחבה ביותר, כולל בקרב חברי קונגרס בארה"ב ונציגי מדינות זרות בישראל.

מהיכן שואב הגנרל הנכבד את הנתונים שהוא מציג קבל עמים ועדות? לפי מקורות ספורים בתוך הממשל האמריקני ומחוצה לו, שמכירים היטב את פנזל ואת דוחותיו, הטענות שהגנרל מעלה על הכתב דומות דמיון מחשיד לאלו המתפרסמות באתרים פרו־פלשתיניים, כולל האתר של OCHA, סוכנות האו"ם האמונה על תיאום הומניטרי בשטחים, ואתר "בצלם". לעיתים הדוחות מצטטים את התעמולה הפלשתינית מילה במילה ומעלים טענות קשות - ומופרכות בעליל - של רדיפה שיטתית וקשיחה.

 

פנזל מציג נתונים כעובדה, שיוצרת תמונת מצב שלפיה אין לממשל ברירה אלא להתערב, כדי להביא רגיעה ולחדש את המגעים לדו־קיום. אז מה אם כל הקורבנות הפלשתינים, ללא יוצא מן הכלל, כולם מחבלים שנהרגו תוך כדי ביצוע פיגועים

כך, כפי שדיווחתי במגזין האמריקני "טאבלט", למד על בשרו שגריר ישראל בארה"ב, מיכאל הרצוג. השגריר, על פי מקורות, הגיע לפגישה בגבעת הקפיטול בחודש נובמבר בשנה שעברה. כשריח המוות עוד כבד באוויר של יישובי עוטף עזה, השגריר הרצוג, לא קשה לשער, הניח שהמשימה לפניו תהיה נוחה יחסית: דיווח קצר על הנעשה בשטח לקבוצה של מחוקקים ידידותיים יותר או פחות. אבל למחוקקים היו רעיונות אחרים. תסביר לנו, הם ביקשו, למה חיילי צה"ל במדים מלווים מתנחלים למשימות נקם ושילם נגד אוכלוסייה פלשתינית חפה מפשע, ולמה ישראל לא רק מאפשרת אלא מעודדת שגרה של הטרדה, גזל ואלימות קשה, שלעיתים מסתיימת גם ברצח.

ההאשמות שהציגו המחוקקים נשאבו ממקור אחד, יחיד, ולכאורה נטול משוא פנים: הגנרל פנזל. הדוחות שמשרדו מפיץ בתכיפות, על פי המקורות, כמעט אינם מתעכבים על אלימות פלשתינית נגד אזרחים ישראלים ביהודה ושומרון. אלו שמקבלים את המידע שלהם על הנעשה בשטח ממשרדו של פנזל, לא יודעים, למשל, שבשנת 2023, על פי נתוני צה"ל, התרחשו ביו"ש 608 פיגועי ירי, דריסה, דקירה ושאר זוועות, עלייה חדה של 350 אחוז מהשנה הקודמת. המציאות המוצגת להם שונה בתכלית: לא כזו שבה צד אחד, הפלשתינים, תוקף ללא הרף וללא הבחנה, אלא מציאות חלופית שבה משיחיים מסוכנים מערערים כל סיכוי לשלום צודק ובר־קיימא, והכל בחסות ממשלת ישראל.

אין פלא, אם כן, שבחודש פברואר חתם הנשיא ביידן על צו נשיאותי שמטיל סנקציות חריפות על "אנשים שחותרים תחת השלום, הביטחון והיציבות בגדה המערבית". צווים נשיאותיים, בדרך כלל, הם לא חומר קריאה מרתק, אבל על הצו הזה שווה להתעכב. "אני, ג'וזף ר. ביידן, נשיא ארה"ב", כך הצו, "מוצא בזאת שהמצב בגדה המערבית - ובייחוד רמות האלימות הגבוהות מצד המתנחלים הקיצוניים, שכוללות גירוש בכוח של אנשים וכפרים שלמים והשחתת רכוש - הגיע לרמות בלתי נסבלות". זמן קצר לאחר מכן מחלקת המדינה יישמה את ההנחיות של הנשיא והכריזה על צעדים נגד ארבעה אזרחים ישראלים החשודים כמתנחלים אלימים, כולל הקפאת נכסים.

מי, אם כן, מחליט אילו מתושביה היהודים של יו"ש מהווים איום על החוק והסדר? ואיך נראה המנגנון שמדווח לוושינגטון על אילו מהישראלים יש להכריז כאלימים?

סופרים מחבלים

התשובה לשאלה הראשונה, כמובן, היא פנזל. ובחינה זריזה של דרכי הפעולה של משרדו יותר מאשר רומזת שניסיון אמיתי ליושרה בסיסית אין פה. "זה סוד קטן מאוד", אמר מקור אחד שקרא את הדוחות של הגנרל, "שבכל יום נתון בחודש דצמבר האחרון, למשל, הנתונים (של פנזל) תאמו במדויק את מה ש־OCHA טענו".

אז מה? ישאל הקורא הספקן. למה לא להסתמך על הנתונים הרשמיים של ארגון נכבד כמו האו"ם? למה להאשים את הגנרל בסילוף המציאות, כשבסך הכל הוא משתף את אותם המספרים כמו גורמים מהימנים אחרים?


מאחר שכל מאן דהוא שעניינו לסקור את המציאות נכוחה היה מקשיב, לדוגמה, לטענות של יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון. בדצמבר אשתקד ביצע דגן בדיקה שהראתה כי OCHA סופרת כל אירוע אלים שהתרחש ביו"ש כאירוע שמערב מתנחלים, גם אם התושבים היהודים המעורבים באירוע היו אלו שבעצמם הותקפו על ידי פלשתינים.

כל מי שרוצה לבדוק את הטענות של דגן בעצמו, מוזמן לעשות כן. מאז 7 באוקטובר, טוען האתר של OCHA, שמונה פלשתינים נרצחו בידי מתנחלים אלימים, ושבעה פלשתינים נוספים נרצחו מתחילת 2023 ועד שמחת תורה. ארגון "בצלם" מספק נתונים דומים, ואף מוסיף ונותן את שמותיהם של הנספים. כך אנו למדים, למשל, על עבד אל־כרים בדיע א־שייח, בן 21 מסיניריא, שנורה ונרצח בידי מתנחל אלים ביותר באזור חוות דורות עילית. כל פשעו של בדיע היה שהגיע לחווה של אותו מתנחל כשהוא חמוש בסכין ובכמה מטענים מאולתרים. או על טארק עודה יוסף מעלי, בן 42, שבסך הכל יצא מרכבו בחוות שדה אפרים ודקר יהודי לפני שנורה למוות בדם קר. או מוהנד שחאדה החייכן בן ה־25 מהכפר עוריף, חמאסניק שנורה בידי מתנחלים אחרי שנכנס למסעדת "חומוס אליהו" על יד עלי ורצח ארבעה ישראלים.

סיום הכתבה כאן:
https://www.israelhayom.co.il/magazine/hashavua/article/15873334



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  +1 זבנג וגמרנו 09.06.24 22:37 1
     בעוד כמה חודשים, אחרי שטראמפ ינצח בבחירות, כל הנבלות שונאי ישראל האלה יעופו לעזעזל Lucky 09.06.24 22:40 2
         אפשר כבר עכשיו לזמן אותו לשימוע בקונגרס ולעשות ממנו ומהדו''חות שלו ''קציצות'' מוכיח ועד 09.06.24 22:48 3
             זה איש אחד? הכל מתחיל ונגמר בשמאל הישראלי, אלמלי עלילות הדם של השמאל הישראלי סיפור ''אלימות המתנחלים'' לא היה מתחיל בכלל. jack0 09.06.24 23:01 4
                 כל הצרות באות ממנו ורק ממנו וזה לא מהיום. עורו עורו ישנים. rabi jakob 10.06.24 00:50 14
         שינצח קודם חברה בפורום 09.06.24 23:27 9
             הציבור בכל העולם כבר מבין את גודל האסון שהביא השמאל הפרוגרסיבי והתגובה תהיה סוחפת ומוחצת Lucky 09.06.24 23:31 10
  הזיה שאולי 09.06.24 23:02 5
  למה אצלנו אין שימועים? איזה מקצוענים יש בקפיטול. כל שימוע - פצצה לגבה. shabor 09.06.24 23:05 6
  הוא היטלר קטן מיצי מיצי 09.06.24 23:18 7
  אוקיי, למה אנחנו לא יוצאים בקמפיין על ״אלימות פלסיטינית״? הבלגי 09.06.24 23:23 8
     א. כי קמפיין שלילי הכי יעיל, אצלנו אוהבים לבנות אצלם חושבים רק להרוס אותנו מוכיח ועד 09.06.24 23:42 11
  מגדל הקלפים של תומכי הטרור מתפרק. הכסף ירד לטמיון ומשם בדרך לכלא. CheckSUM 10.06.24 00:02 12
  יעלה הסולטן 10.06.24 00:19 13

   
   
זבנג וגמרנו
חבר מתאריך 2.4.12
81500 הודעות
יום ראשון ג' בסיון תשפ''ד    22:37   09.06.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. +1  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Lucky לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.5.08
12548 הודעות, 135 מדרגים, 170 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' בסיון תשפ''ד    22:40   09.06.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. בעוד כמה חודשים, אחרי שטראמפ ינצח בבחירות, כל הנבלות שונאי ישראל האלה יעופו לעזעזל  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מוכיח ועד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.09
10448 הודעות, 134 מדרגים, 239 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' בסיון תשפ''ד    22:48   09.06.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. אפשר כבר עכשיו לזמן אותו לשימוע בקונגרס ולעשות ממנו ומהדו''חות שלו ''קציצות''  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
כך יוכלו למתן את השפעתו הרעה.

מדוע לא מעבירים את המידע המלא לחברי הקונגרס?!?!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
jack0 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.12.17
10569 הודעות, 43 מדרגים, 70 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' בסיון תשפ''ד    23:01   09.06.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. זה איש אחד? הכל מתחיל ונגמר בשמאל הישראלי, אלמלי עלילות הדם של השמאל הישראלי סיפור ''אלימות המתנחלים'' לא היה מתחיל בכלל.  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
מתי הקונגרס האמריקני יזמן לשימוע את האיש שמפיץ את עלילת ''אלימות המתנחלים'' לממשל האמריקני



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
rabi jakob לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.12.12
4704 הודעות, 40 מדרגים, 72 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' בסיון תשפ''ד    00:50   10.06.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. כל הצרות באות ממנו ורק ממנו וזה לא מהיום. עורו עורו ישנים.  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חברה בפורום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
18864 הודעות, 171 מדרגים, 300 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' בסיון תשפ''ד    23:27   09.06.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. שינצח קודם  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Lucky לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.5.08
12548 הודעות, 135 מדרגים, 170 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' בסיון תשפ''ד    23:31   09.06.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. הציבור בכל העולם כבר מבין את גודל האסון שהביא השמאל הפרוגרסיבי והתגובה תהיה סוחפת ומוחצת  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שאולי
חבר מתאריך 22.10.23
223 הודעות
יום ראשון ג' בסיון תשפ''ד    23:02   09.06.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. הזיה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
42406 הודעות, 186 מדרגים, 367 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' בסיון תשפ''ד    23:05   09.06.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. למה אצלנו אין שימועים? איזה מקצוענים יש בקפיטול. כל שימוע - פצצה לגבה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מיצי מיצי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.2.24
1364 הודעות, 7 מדרגים, 9 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' בסיון תשפ''ד    23:18   09.06.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. הוא היטלר קטן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הבלגי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.6.16
6500 הודעות, 30 מדרגים, 58 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' בסיון תשפ''ד    23:23   09.06.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. אוקיי, למה אנחנו לא יוצאים בקמפיין על ״אלימות פלסיטינית״?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מוכיח ועד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.09
10448 הודעות, 134 מדרגים, 239 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ג' בסיון תשפ''ד    23:42   09.06.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. א. כי קמפיין שלילי הכי יעיל, אצלנו אוהבים לבנות אצלם חושבים רק להרוס אותנו  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
ב. כי אצלם כולם חדורים באותה מטרה(שנאה מטורפת כלפינו)
אצלנו, החל משנת 1977 הפקידות הבכירה במשרדי הממשלה ובמיוחד במשרך החוץ ומשרד המשפטים, עבור לייצג את עצמם כנחמדים על חשבון ייצוג המדינה.
במקרה הפחות טוב הפקידות מחבלת במדינה.
זה לא חדש
זה החל כבר במלחמת לבנון הראשונה. עם ההסתה הנוראה נגד מובילי המלחמה שהרחיקה את משגרי הקטיושות מקריית שמונה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CheckSUM לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.23
2084 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום שני ד' בסיון תשפ''ד    00:02   10.06.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. מגדל הקלפים של תומכי הטרור מתפרק. הכסף ירד לטמיון ומשם בדרך לכלא.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הסולטן
חבר מתאריך 2.2.24
249 הודעות
יום שני ד' בסיון תשפ''ד    00:19   10.06.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. יעלה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות