גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #31729 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 31729
LOCKE
חבר מתאריך 3.1.17
174 הודעות
יום שני כ''א בתמוז תשפ''ג    15:51   10.07.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

צו הרחקה לחגי פרנקל שהניח את גדר התיל מול ביתו של דנון  

 
  
*צו הרחקה לחגי פרנקל שהניח את גדר התיל מול ביתו של דנון.*

לאחר הטרדות ואיומים חוזרים ונשנים שופטת בית משפט השלום בראשון לציון, ורד בלוך-שכטמן אישרה בקשה לצו הרחקה לחגי פרנקל שיזם את חסימת ביתו של ח"כ דנון עם גדר תיל.

ח"כ דני דנון הגיש היום לבית המשפט בראשון לציון בקשה לצו הרחקה מביתו שברעננה לחגי פרנקל, שעבר עבירה פלילית שדינה 5 שנות מאסר ויזם את הנחת גדרות התיל שחסמו את פתח ביתו לפני מספר ימים. השופטת בלוך-שכטמן קיבלה את הבקשה והורתה להרחיק את פרנקל מביתו של דנון ובני משפחתו לשבוע עד קיום דיון שבו תתקבל החלטה סופית בעניין.
------------
הבקשה לצו ההרחקה נגד תושב רעננה חגי פרנקל שמקיים באופן קבוע פעולות מאיימות נגד בני ביתו של ח"כ דנון ושכניו, תוך ביצוע עבירות פליליות חוזרות ונשנות שדינן עד 5 שנות מאסר. לפי כתב הבקשה המגובה בסרטונים ותמונות נטען שמר חגי פרנקל מרחוב קלאוזנר ברעננה הגיע פעמים רבות לפתח ביתו של דנון בשעות בוקר מוקדמות או מאוחרות מאוד, בניגוד לחוק ותוך התעלמות מהנחיות המשטרה לגבי מיקום המחאה.

בין הפעולות שביצע פרנקל בשבועות האחרונים היו חסימת שער ביתו של דנון בגדר תיל, צעקות לעבר בנותיו הקטינות, הפעלת מערכת הגברה ושימוש במגפון בכניסה לביתו של דנון בשעות מוקדמות של הבוקר.

ע"פ הנחיית המשטרה ניתן לקיים מחאה *שקטה* מול ביתו של דנון במרחק 70 מטר בלבד אולם פרנקל מפר באופן קבוע את ההנחיות כאשר הוא מקיים מחאות רועשות וברוטליות בסמוך לשער ביתו של דנון, בניגוד לחוק.

בכתב הבקשה מבקשים בני הזוג דנון מבית המשפט להורות על הרחקתו של מר פרנקל מביתם למרחק 270 מטר, כקבוע בחוק ובהנחיית המשטרה, על מנת לעצור את ההטרדות שמקיים פרנקל באופן קבוע ובניגוד לחוק.

ח"כ דני דנון: "אני בעד חופש המחאה, אבל החוק בישראל ברור וקובע מה מותר לעשות ומה אסור לעשות. משטרת ישראל קבעה היכן מותר והיכן אסור להפגין. מר פרנקל בחר, באופן קבוע, לפעול באופן עברייני ולנסות להטיל אימים על בני ביתי.

https://www.israelhayom.co.il/news/politics/article/14371547



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות