גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #30450 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 30450   
ש-עצמון
חבר מתאריך 10.4.16
69228 הודעות
יום חמישי כ''א באב תשפ''ב    11:44   18.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

''לשרוף את היהודים כמו שהיטלר עשה'': פוטר העיתונאי העזתי מהניו יורק טיימס  

 
  
הארגון הפרו ישראלי "honest reporting" דרש לפטר את פאדי האנונה בשל התבטאויותיו במבצע האחרון • בין היתר האנונה תמך בברגותי, קרא לרצח מח"ט גולני ודחק בארגוני טרור שלא להפסיק לתקוף את ישראל.
-אריאל כהנא-

הארגון הפרו ישראלי - "honest reporting", מבהיר כי לא יחזור בו מן הדרישה לפטר את העיתונאי העזתי, פאדי האנונה, שקרא לארגוני הטרור להמשיך בהפצצות על ישראל, במהלך מבצע "עלות השחר".


חבריו של האנונה, פנו לארגון בבקשה שיסלחו לו על העמדות שביטא ויאפשרו לו לשוב לעבודתו ככתב העיתון "ניו יורק טיימס". בין הפונים, צלם העיתונות הישראלי, אורן רוזנפלד, שכתב כי "החיים שלו נהרסו בעקבות המאמר שפורסם נגדו".

לדברי רוזנפלד, הוא מכיר שנים רבות את האנונה: "זה עצוב מאוד לו ולמשפחה לו. אבא שלו נפטר לאחרונה. אני עזרתי לו לקבל טיפולים רפואיים בירושלים במשך שנים. אנא תראו כיצד ניתן להציל את חייו. הוא כבר לא חושב כך היום אבל לא יכול להתנצל בפומבי כי חמאס עלולים לפגוע בו, כבר עכשיו הוא במעקב".

סמנכ"ל "honest reporting", גיל הופמן, אמר ל"ישראל היום" כי אינו מתכוון להיענות לבקשה. האנונה פוטר בסוף השבוע מרשת ה"ניו יורק טיימס", לאחר שנחשפו התבטאויות עבר קשות שלו נגד יהודים ונגד ישראל. בארגון מציינים כי האנונה אינו העיתונאי היחיד שמועסק על ידי כלי תקשורת מערביים ונוקט עמדות תומכות טרור או אנטישמיות.

בין היתר כי כתב האנונה כי "כמו שהיטלר אמר, תן לי חייל פלסטיני ונשק גרמני, ואני אגרום לאירופה לזחול על קצות אצבעותיה". האנונה, מפיק עצמאי שנשכר לעיתים גם על ידי ה-BBC, The Guardian וכלי תקשורת נוספים לקידום עמדות אנטי-ישראליות.

בציוצים ופוסטים מהעבר תמך האנונה בארכי-מחבל מרואן ברגותי, הביע אהדה לבריחה מכלא גלבוע של חברי גדודי חללי אל אקצא והג'יהאד האסלאמי הפלסטיני בספטמבר אשתקד, ולא הסתיר את רצונו שישראל תוסר מהמפה.

במהלך מבצע "צוק איתן" ב-2014, איים האנונה ברצח על מפקד חטיבת גולני דאז, ר'סאן עליאן, דרוזי ישראלי. עוד באותו מבצע, האנונה דחק בארגוני הטרור לדחות את ההצעה להפסקת אש עם ישראל.


ישראל היום
https://www.israelhayom.co.il/news/defense/article/12896759?dicbo=v2-13dc1eabf3a514b60eba36eb9e4723ca



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  הכי מרגיזה היא ההתיחסות של הצלם אורן רוזנפלד ש-עצמון 18.08.22 11:47 1

     
ש-עצמון
חבר מתאריך 10.4.16
69228 הודעות
יום חמישי כ''א באב תשפ''ב    11:47   18.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. הכי מרגיזה היא ההתיחסות של הצלם אורן רוזנפלד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ואני מצטט-
"זה עצוב מאוד לו ולמשפחה לו. אבא שלו נפטר לאחרונה. אני עזרתי לו לקבל טיפולים רפואיים בירושלים במשך שנים. אנא תראו כיצד ניתן להציל את חייו. הוא כבר לא חושב כך היום אבל לא יכול להתנצל בפומבי כי חמאס עלולים לפגוע בו, כבר עכשיו הוא במעקב".

מראה כי
רוזנפלד הינו אידיוט לא קטן.
אותו הנונה כמו הרבה פלצטינים אחרים נושכים את היד המאכילה אותם.
ואחכ מיללים שלא יכולים לחזור בהם מפחד חאמס.
מרגיז ומקומם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות