גירסת הדפסה   אשכול נעול - לקריאה בלבד
 
     
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #26175 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 26175   
nesi
גולש אורח
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    10:55   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

פרוייקט הנאציפיקציה - בן דרור ימיני  

 
  
הועבר בתאריך 08.02.13 בשעה 18:34 מפורום חדשות על-ידי Maya, (גלובל)
 
מתוך מעריב:
"הקמפיין להפיכת ישראל למדינת נאצית עובר גם דרך האוניברסיטאות בישראל ומגיע לקריקטורה בנוסח ה"דר שטירמר" בעיתון בריטי מכובד * "הארץ" תורם את חלקו בעלילה על "עיקור האתיופיות", שבמהירות שיא הפכה לתעמולה נאצית * כך מגויסת גם העלייה האתיופית לתעשיית השקרים והנאציפיקציה"


"כבר שנים שמתנהל בעולם קמפיין איטי, שקט, שמנסה להפוך את ישראל ליורשת של המשטר הנאצי והאידיאולוגיה הנאצית. לפי הקמפיין, לידתה של ישראל בחטא וכל קיומה הוא פשע נגד האנושות. לקמפיין הזה שותפים זרמים שונים. ימין קיצוני, מכחישי שואה, שמאל קיצוני. השבוע הגיע הקמפיין הזה לאחד מהישגיו האדירים. לא עוד שוליים, אלא מרכז הבמה. העיתון "סנדיי טיימס" פרסם קריקטורה אנטישמית שבה נראה בנימין נתניהו בונה חומה באמצעות דמם וגופותיהם של פלסטינים. הקריקטורה זכתה להרבה תגובות זעם. גם בבריטניה. מדובר בעיתון רציני. לא עיתון שמצטיין בקו אנטי-ישראלי. זה קרה בדיוק ביום השואה הבינלאומי. זה היה עוד ציון דרך במסע ארוך. ימים בודדים לפני כן, חבר פרלמנט מהמפלגה הליברלית, דייוויד וורד, טען ש"היהודים עושים לפלסטינים מה שהנאצים עשו להם". מתברר שאין צורך להיות מה"פמילייה" המיוזעת והצווחנית של בית"ר ירושלים כדי לחשוף גזענות. הרי גזענות, כבר למדנו, מסתדרת מצוין גם עם חליפות ועניבות, במינכן כמו בלונדון.
אין שום צורך להרחיק ללונדון כדי לגלות את פרוייקט הנאציפיקציה. רק לאחרונה חשף "אקדמיה מוניטור" עוד אירוע של נאציפיקציה בישראל: אריאלה אזולאי פרסמה תמונה של פלסטינים שעטו על עצמם בגדי אסירים, כשהם נעצרים על ידי חיילי צה"ל. אזולאי הוסיפה כיתוב לתמונה, שבו היא משווה בין התנהגות חיילי צה"ל לבין הנאצים. פרופסור ריצ'רד לנדס הגדיר את המניפולציות הפלסטיניות לנוכח מצלמות התקשורת כ"פליווד" (הוליווד מתוצרת התעמולה הפלסטינית). הפעם יש להם גם את הכיתוב של אזולאי.
אזולאי היא גם מרצה בבר-אילן וגם חברה בצוות של מרכז מינרבה באוניברסיטת תל-אביב, שבראשו עומד עדי אופיר. כמעט כל חברי הצוות שייכים לקצה הרדיקלי של המפה הפוליטית. המכנה המשותף של אופיר, אזולאי וחברי האסכולה שלהם הוא שלילה מוחלטת לזכות קיומה של מדינה יהודית, תוך השוואות בינה לבין הנאצים. וכפי שכבר ציין פרופסור אלחנן יקירה ("פוסט ציונות פוסט שואה") יש דמיון מדהים בין הרטוריקה הזו לבין זו של מכחישי שואה.

אנטישמיות?
האם נאציפיקציה היא אנטישמיות? ובכן, האיחוד האירופי פרסם מסמך להגדרת תופעת האנטישמיות. תחת הכותרת של "דוגמאות לדרכים שבהן אנטישמיות יכולה לבוא לידי ביטוי" מופיעה הדוגמה של "השוואה בין מדיניותה העכשווית של ישראל לבין זו של הנאצים". זו הגדרה מדויקת. משום שהטענה שהיהודים נוהגים כנאצים שווה לטענה שהיהודים משתמשים בדם של נוצרים. נאציפיקציה ואנטישמיות מבוססות על אותה תבנית: הפצת שקרים שאין להם שום אחיזה במציאות. היהודים לא הפיצו מחלות ולא השתמשו בדם של ילדים נוצרים ולא היוו איום על האנושות, בדיוק כשם שהישראלים של היום אינם עוסקים בהשמדה או בביצוע ללא הפסקה של פשעי מלחמה. מותר לבקר את ישראל. היא גם עושה טעויות. אבל לאף אחד אין פטור מעובדות ומפרופורציות. באופן יחסי ומוחלט, ישראל פוגעת באויבים שלה פחות מכל מדינה אחרת שמצויה בעימות. זה לא מעניין את האנטישמים, הישנים והחדשים. הם שקועים, היום כמו אז, בשיח של שנאה, שקרים והסתה. האנטישמים החדשים מתיימרים לדבר בשם שיח הזכויות. אין שקר גדול מזה. הם עסוקים בשלילת זכויות. פעם זו הייתה שלילת זכות היהודים כפרטים. היום זו שלילת זכות היהודים להגדרה עצמית.

שתיקת הכבשים והמדינה
ראשי האוניברסיטאות מתקשים להבדיל בין חופש ביטוי אקדמי, שצריך לשמור עליו, לבין מתן לגיטימיות ובמה מכובדת לאנטישמיות ולנאציפיקציה. במקום להתמודד, הם חוזרים על הטענה הפבלובית של "חופש הביטוי האקדמי". איזה חופש יכול להתקיים במקום כמו מרכז מינרבה, כאשר בחסותו פועל צוות בראשות אופיר, שמורכב רק, או בעיקר, מתאומיו הפוליטיים של אופיר. הרי מדובר ב"אוטיזם אינטלקטואלי", כהגדרתו של פרופסור יקירה. ועל איזה חופש בדיוק מדובר, כאשר לפי הגדרת האיחוד האירופי, העמדות המובעות על ידי אנשי צוות הן אנטישמיות לכל דבר ועניין. גם הטענה שמדובר ב"זרם קיקיוני" ראויה לעיון חוזר. אולי זה היה פעם. ייתכן שגם ראשי האוניברסיטאות חשבו כך. אבל מתחת לאף שלהם צומחת אליטה אינטלקטואלית שאיננה "ביקורתית" ולא "אקדמית", אלא בולשביקית ופוליטרוקית, שחותרת תחת זכות קיומה של מדינת ישראל במגוון שיטות. גם באמצעות נאציפיקציה. כל ניסיון להצביע על התופעה ולהפריך את השקרים נתקל בתגובה קבועה: "מקרתיזם".
נחזור לבריטניה. המפלגה הליברלית התנערה מוורד. רופרט מרדוק גינה את הפרסום האנטישמי בעיתונו. עורכי העיתון נפגשו עם משלחת של יהודי בריטניה, אבל כמו הקריקטוריסט עצמו, הם התנצלו על העיתוי. קצת פחות על עלילת הדם. ישראל הרשמית העבירה, כמתבקש, מחאה לנוכח האנטישמיות מתוצרת לונדון.
הגינויים הרפויים אינם יכולים להסתיר את העובדה שאזולאי ואופיר וחברי פרוייקט הנאצי פיקציה מצליחים. עלילות הדם שלהם מתפשטות. זה יפה שישראל הרשמית הגישה מחאה. השאלה היא רק, מדוע יש שיתוק שלטוני לנוכח אותן תופעות בדיוק, בתוך האקדמיה בישראל? ומדוע רבים מאנשי האקדמיה, שמודעים למה שקורה לידם, לוקים בשתיקת הכבשים?
זה לא ברור מי יהיה שר החינוך בממשלה הבאה. צריך רק שיהיה לו אומץ, וצריך הרבה אומץ, כדי להתמודד עם התופעה.

כך רוקחים עלילה
לפני שבועות אחדים פורסם ב"ואקום", תוכנית של גל גבאי בטלוויזיה החינוכית, תחקיר שכלל האשמות חמורות נגד הממסד. עולות ממוצא אתיופי התלוננו שעוד באתיופיה כפו עליהן לקחת זריקות למניעת הריון, "דפו-פראוורה", וגם איימו עליהן שהן לא יורשו לעלות לישראל ללא לקיחת הזריקה. זה לא סיפור חדש. הראשון שפרסם את העניין בכתבה רחבה היה העיתונאי דני אדינו אבבה מ"ידיעות אחרונות", ב-6.1.2008. פרסום נוסף, של רות סיני, היה ב"מעריב" במאי 2010, שדיווחה על מתן הזריקה לעולות מאתיופיה בישראל. הזריקה, יש לציין, היא תחליף לגלולות, והשימוש בה רחב יותר במקומות ובתרבויות שבהם נטילת גלולה מדי יום ביומו היא בלתי מעשית. גם בארה"ב היה שימוש מוכוון נרחב בזריקה, בעיקר בקרב אפרו-אמריקניות. השימוש בזריקה שנוי במחלוקת משום שיש לה תופעות לוואי. גם לגלולות יש תופעות לוואי, ובכל מקרה, אין שום מניעה רפואית לשימוש בזריקה.
בעקבות התחקיר ב"ואקום" פורסמה ידיעה נרחבת בעיתון "הארץ", תוך העלאת הטענה שמדובר ב"מנגנון שיטתי", ותוך בדיית הטענה שמדובר בעיקור כפוי. משרד הבריאות, הסוכנות היהודית וארגון הג'וינט, שמטפל במועמדים לעלייה במחנות באתיופיה, הכחישו את הטענות בכל מכל. כך שאין ויכוח על עצם השימוש בזריקה. יש ויכוח על שאלת הכפייה.
החשיפה של הסיפור, החל מאבבה שהיה הראשון, וכלה בגבאי שהעניקה לנשים זמן מסך, הייתה ראויה. הבעיה, כמו תמיד, היא "הארץ", שפרסם שקר ועוד שקר. ראשית, הוא יצר את הרושם שהמדינה מודה בכך שהזריקה ניתנה בכפייה או בלחץ. זה לא היה ולא נברא. והשקר הנוסף היה בהוספת הטענה על "עיקור" כדי ללבות את הפרשה. שוב, לא היה ולא נברא. בעניין טענת העיקור, העיתון חזר בו, ושינה את הכותרת באופן חלקי. זה לא עזר. הסיפור התפשט כמו אש בשדה קוצים. לא רק בתקשורת העולמית, אלא גם בעיתון "הארץ" עצמו, שפרסם מאמר, שעוד נחזור אליו, שחזר על טענת העיקור.
מדוע העידו נשים על כך שלמעשה התנו את העלייה שלהן לישראל בקבלת הזריקה? ובכן, תחקיר של האתר "the elder of ziyon" העלה את ההשערה שמדובר ברצונן של הנשים להסתיר מהבעלים את הסכמתן לקבל את זריקת המניעה. עברו שעות אחדות, ומתברר שמה שהוצג כהשערה מופיע במחקר שפורסם כבר ב-2005, בעניין שימוש באמצעי מניעה. נשים, כך המחקר, "פונות לשיטות מניעה שמתאימות להסתרת השימוש". הנה לנו מחקר שמעניק הסבר קצת יותר טוב לסיפור כולו. קצת אי-הבנה ובעיות בתקשורת. קצת שימוש בזריקה שהשימוש בה מקובל באותה סביבה, וגם טעויות שנעשו בעצם המשך מתן התרופה בישראל, גם אם ללא כפייה.

שקר כפול ומכופל
מייד לאחר פרסום הידיעה ב"הארץ" הופיע גם מאמר דעה של אפרת ירדאי, לשעבר דוברת האגודה הישראלית למען יהודי אתיופיה. היא גם חזרה שם על עלילת העיקור, והוסיפה טענות נגד המדינה שבעצם לא רוצה את העלייה הזאת: "במדינת המקלט ליהודים, החליטו ... שהם לא מספיק יהודים - כי מי שמע על יהודים כל כך שחורים? במחנות המעבר היום עוברים העולים לעתיד מסכת ביורוקרטית מבעיתה, אשר מטילה עליהם את חובת ההוכחה שהם ראויים להגיע מדינת ישראל". נשמע מפחיד.
האם זו האמת? ובכן, לאחר העלאת יהודי אתיופיה, שקרויים לפעמים "ביתא ישראל", החל ויכוח נוקב בנוגע להעלאתם של בני הפלשמורה. הטענות היו שהקשר של הגלים החדשים ליהדות או למוצא יהודי בכלל שואף לאפס. אם תמשיכו כך, אמר שר אתיופי, יש לפחות מיליון מועמדים. כמובן שהיו כאלה שנפלו בין הכיסאות. יהודים לכל דבר ועניין שבשלבים ראשונים לא היה ברור אם הם זכאי עלייה.
ירדאי מאשימה את הממסדה הישראלי שהתנכל להם, משום ש"הם לא מספיק יהודים". הממסד? ובכן, ירדאי יודעת כמה עובדות בסיסיות. היא הייתה פעילה מרכזית. דוברת האגודה למען יהודי אתיופיה. ולמרות זאת היא מפרסמת שקר בוטה.
ובכן, המתנגדים הבוטים ביותר להעלאת בני הפלשמורה הם בני הקהילה היהודית מאתיופיה. אחד מהם היה, למשל, חה"כ שלמה מולא. בהמשך הוא שינה את דעתו. נמשיך. ארבעה פעילים בולטים מבני הקהילה הלכו למבקר המדינה כדי להבהיר לו שהמשך העלאת הלא-יהודים מאתיופיה הוא מחדל בקנה מידה היסטורי. אחד מהם מוכר לאפרת. מאוד מוכר. מדובר באבא שלה, אברהם ירדאי. ויש עוד. פעילה נוספת שהייתה באותה פגישה היא זיוה מקונן-דגו, שהפכה למנכ"ל אותה אגודה שאפרת הייתה הדוברת שלה.
ירדאי יודעת גם שבמקומות רבים יש מתיחות בין הוותיקים לבין החדשים. והיא יודעת שככל שמדובר בתופעות של גזענות, הן רווחות לצערנו גם בתוך הקהילה האתיופית, גם כלפי ה"ברייה" (שהיו כמו משרתים, ויש אומרים עבדים, של הקהילה הוותיקה עוד באתיופיה), וגם כלפי גלי העלייה החדשים. אז מה בדיוק קרה לאפרת ירדאי? מדוע היא מפרסמת שקר כל כך בוטה, שזוכה לתהודה עולמית? האם זו ההשפעה ההולכת וגוברת של "שיח הזכויות", שאין לו שום עניין בזכויות אלא רק בהפצת עלילות?
דעתם של בני הקהילה, ובכלל זה של אבא שלה ושל מנכ"ל האגודה - לא התקבלה. המדינה החליטה על המשך העלאת הפלשמורה. אבל כמה קל להאשים את המדינה. לשקר הזה, הכפול והמכופל, יש תמיד הרבה קונים.
* * *
למען הסר ספקות, מרגע שבני הפלשמורה הגיעו לארץ - הם זכאים למלוא הסיוע ולשוויון, למרות היחס הצונן מצד הקהילה הוותיקה יותר. אבל את השקרים והעלילות מתוצרת "הארץ" ואפרת ירדאי - צריך להציג ולהפריך.

פשע מתוצרת "הארץ"
השקרים השגרתיים עוברים שדרוג. וכך זה עובד. כותרת המאמר של ירדאי ב"הארץ" הייתה "זריקה שחורה". במעבר לאנגלית הפכה הכותרת ל"An inconveivable crime" ("פשע לא יאומן". הטעות במקור, צריך להיות An inconceivable crime). משם הדרך כבר הייתה קצרה לתקשורת העולמית. שוב ישראל. שוב שחורים שישראל הגזענית מבצעת בהם פשעים. וכך, מה"לוס אנג'לס טיימס" עד ה"הפטינגטון פוסט", מאות עיתונים ואתרי אינטרנט קפצו על המציאה.
יהודי אתיופיה נאבקו כדי לעלות לישראל. העלייה שלהם הייתה פרק מפואר. גם מצד העולים. גם מצד המדינה. הקליטה בארץ לא הייתה קלה. היו גם טעויות, במהלך ההעלאה ובמהלך הקליטה. יש טעויות שנמשכות. אבל היה רצון טוב. היה מאמץ. אין עוד עלייה שקיבלה סיוע לנפש ולמשפחה, מתקציב המדינה, כמו העלייה מאתיופיה. אבל מי זקוק לעובדות כשנמצאים באווירה או במימון של גופים עוינים ואנטי-ציונים. המציאות נהפכת. ישראל שהעלתה את יהודי אתיופיה, בהחלטה מודעת, הופכת למדינה גזענית. ולא סתם. אתר נאצי פרסם ידיעה תחת הכותרת "ישראל הנאצית מעקרת נשים אתיופיות בכפייה". אם יש "פשע לא יאומן" מתוצרת "הארץ", במערכה הראשונה, זה ברור שישראל תהפוך לנאצית במערכה השלישית. זה רק עניין של זמן עד שזה יהפוך למאמר מערכת או קריקטורה ב"סנדיי טיימס" או ב"ניו-יורק טיימס".
אמרנו כבר שהנאציפיקציה מנצחת. צריך לומר זאת שוב.


תוספת ועדכון
לאחר פרסום הדברים בנוגע לעלילת העיקור שפורסמה ב"הארץ" הגיעו אליי תגובות שמעידות על כך שהסיפור הולך ומתפשט בתקשורת העולמית המיינסטרימית. לצערי, אין לי עדיין תרגום לאנגלית של המאמר הנוכחי. מצד שני, יש הפרכות לא רעות בלינקים שהפניתי אליהם. וגם ארגון קמרה עשה עבודה מצוינת, כמו תמיד, לצורך הפרכת העלילה. מי שרוצה לסייע במלאכת ההפרכה - מוזמן להשתמש גם בחומרים שכבר מופיעים באנגלית.
שרק לא נאמר לעצמנו שלשקר אין רגליים. יש לו. הרבה רגליים.

מקור- http://www.nrg.co.il/app/index.php?do=blog&encr_id=f2b4c1b55be76d1e6d7b777256ea0370&id=4297



 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  תודה ידידי, לגזור ולשמור !! פילוביץ שחף 02.02.13 11:14 1
  השמאל והאירופים חותרים למדינת כל אזרחיה שתיבנה על חורבותיה של המדינה היהודית. CheshireCat69 02.02.13 11:19 2
     התקוממות של מוסלמים באירופה, זה מה שאתה צופה? ממש Helter Skelter dilbert 02.02.13 11:46 4
         בואי שתפי איתנו את החזון שלך לגבי אירופה והמוסלמים... CheshireCat69 02.02.13 12:43 7
             החזון שלי לגבי אירופה? dilbert 02.02.13 13:29 11
                 אבל המוסלמים מחרחרי המדון וחובבי השריעה לא באו לאירופה זה עתה עזרת נשים 02.02.13 18:20 40
                 דווקא המהגרים שהשתלבו יפה הם לא היו מוסלמים! אני לא רואה פיתרון... poch 02.02.13 18:27 41
         את ממש רובוט שמאלני שמצטט שטויות, ללא מחשבה. אז ככה: קישוא דיגיטלי 02.02.13 13:15 8
             לא, ממש ממש לא טעיתי בתאריך dilbert 02.02.13 13:25 9
                 אני חושש לבריאותך הנפשית, יקירתי קישוא דיגיטלי 02.02.13 15:34 15
                 דילברט, יש לי שאלה אליך ודוגמה אחת מיני רבות: האם הנוצרים מלוב משתלבים? עופר בינשטוק 02.02.13 17:17 21
                     וסתם כי חשתי צורך- האם גם המהגרים הללו משתלבים? עופר בינשטוק 02.02.13 17:20 22
                         ועוד פיסת שאלה קטנה: האם גם היהודים שהיגרו לאירופה השתלבו? דוגמה להשתלבות? עופר בינשטוק 02.02.13 17:22 23
                             מה אני אגיד לך, אתה רואה יותר מידי את הסדרה של צבי יחזקאלי dilbert 02.02.13 17:40 24
                                 כן גם בגרמניה עופר בינשטוק 02.02.13 17:41 25
                                     בוודאי שהשתלבו גם בגרמניה. dilbert 02.02.13 17:44 26
                                         הייתי רוצה להיות תא בראשם של אלו שקוראים את התגובה הזו שלך עופר בינשטוק 02.02.13 17:50 30
                                 דילברט זה לא קשור כלל לארופה nesi 02.02.13 17:45 27
                                 וגם הנוצרים מעירק השתלבו יפה בסביבה המוסלמית עופר בינשטוק 02.02.13 17:46 28
                                 זאת מילת המפתח ''להאמין''. למי אכפת מאמונה? יש עובדות בעולמנו!! קישוא דיגיטלי 02.02.13 17:47 29
                                 הנוצרים ובני הדתות האחרות משתלבים היטב במרחב האיסלמי עופר בינשטוק 02.02.13 17:54 31
                                     בסדר, הבנתי, אתה חושב שמוסלמים הם תתי אדם. מה אתה מציע? dilbert 02.02.13 17:57 33
                                         דילברט, בכנות, כמה זמן בחייך בילית בשטחים? קישוא דיגיטלי 02.02.13 18:01 34
                                         דילברט..מאמין בקרוב או רחוק יתחילו להקים מסע צלב III להשמדת עם מוסלמית..זה רק aharon33 02.02.13 18:02 35
                                         אני משתדל להצמד לעובדות והיות שיש היום את כל המידע באינטרנט עופר בינשטוק 02.02.13 18:10 38
                                             יפה מאד! קבל בוהן! קישוא דיגיטלי 02.02.13 18:15 39
                                 רק לידעתך, אני לא צופה בשום תוכנית ישראלית, כלום. עופר בינשטוק 02.02.13 17:55 32
                                 תהגרי למצרים או לירדן ובטח בסוף גם את תיקלטי שם, כמו כל מהגר בעולם. עופר בינשטוק 02.02.13 18:03 36
             מושקע, יפה וצודק. CheshireCat69 02.02.13 13:28 10
  כל הכבוד על המאמר והמאמץ בתחקיר! קישוא דיגיטלי 02.02.13 11:31 3
  הָגיג Big Joe 02.02.13 11:59 5
  מעניין Marom 02.02.13 12:12 6
  מאמר מעניין מאוד ונכון ב100 % , רק לא ממש מגמה חדשה למרות שלאחרונה זה pattern 02.02.13 14:12 12
     מחריד!! יש דברים שעליהם אין מחילה! קישוא דיגיטלי 02.02.13 17:06 20
  החיבור של האתיופים הצעירים לקרן החדשה לישראל, הועלה בתחקירים בפורום dave333 02.02.13 14:14 13
     יותר נכון להגיד החיבור של הקרן החדשה לישראל לאתיופים הצעירים, pattern 02.02.13 14:50 14
     האשכול המלא בנושא, כולל פרטים על אפרת ירדאי, פעילת NIF ומתרגלת במח' לפוליטיקה lurker 02.02.13 18:03 37
  מאמר חובה וכל התגובות של הקישוא הדיגיטלי פשוט זהב, דילברט, בוקר טוב. 1984 02.02.13 16:23 16
     כל הכבוד לבן דרור nesi 02.02.13 16:27 17
     חן חן... קישוא דיגיטלי 02.02.13 16:59 19
  לא להתבלבל למוסלמים אין שום כוונה להטמע באירפה אלה להטביע אותה. חד כתער 02.02.13 16:44 18

     
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    11:14   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. תודה ידידי, לגזור ולשמור !!  
בתגובה להודעה מספר 0
 


https://tinyurl.com/5a2yl כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CheshireCat69
גולש אורח
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    11:19   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. השמאל והאירופים חותרים למדינת כל אזרחיה שתיבנה על חורבותיה של המדינה היהודית.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 02.02.13 בשעה 11:23 בברכה, CheshireCat69
 
ההחרבה הגיעה לשיאה בבחירות לכנסת הנוכחית, כשמליוני ישראלים
הצביעו הצבעת שנאה שנבעה מההסתה התקשורתית נגד
היהודים ב-4 שנים האחרונות.

הסתה שעברה לה בשקט ומבלי שהליכוד שהיה בשלטון יתערב
כדי להפסיק אותה.

הצ'אנס היחיד שיש ליהודים לנצח את המזימה הזאת, זאת התקוממות
ערבית באירופה לפני שהזוממים ומשרתיהם בארץ יצליחו
במלאכת ההרס.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dilbert
חבר מתאריך 1.3.02
33969 הודעות
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    11:46   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. התקוממות של מוסלמים באירופה, זה מה שאתה צופה? ממש Helter Skelter  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 02.02.13 בשעה 11:58 בברכה, dilbert
 
היה אחד כזה שהאמין שהמלחמה בין הגזעים היא בלתי נמנעת, ולקח על עצמו להתחיל אותה באוגוסט 1969. זה בערך צורת המחשבה שלך.

אגב, אם מיליוני יהודים הצביעו לא נכון, אולי כדאי להחליף את העם?



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CheshireCat69
גולש אורח
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    12:43   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. בואי שתפי איתנו את החזון שלך לגבי אירופה והמוסלמים...  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
אם לדעתך המוסלמים לא יתקוממו אז מה את צופה שיהיה?


דרך אגב, מאוד מעניין למה אנשים עם דעות כמו שלך, שיסבלו
הכי הרבה משלטון מוסלמי, הם אלו שמקדמים את השלטון המוסלמי.
(שלא בשונה מכל השמאלנים שחיים פה ועושים אותו דבר)



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dilbert
חבר מתאריך 1.3.02
33969 הודעות
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    13:29   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. החזון שלי לגבי אירופה?  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
בוודאי שאני לא הוזה הזיות לגבי איזה Helter Skelter בין גזעי שיתרחש באירופה. זה כבר חולני. כמו שכתבתי קודם. מהגרים לאורך ההסטוריה תמיד השתלבו במדינה שקלטה אותם. ולגבי "שלטון מוסלמי". אז יש כבר חברי פרלמנט ושרים מוסלמים, אני יודעת בוודאות לגבי צרפת ובריטניה. הם דווקא באים מהצד היותר ליברלי של המפה, ולא מהצד שרוצה לכפות את חוקי השריעה.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עזרת נשים
חבר מתאריך 12.10.09
4215 הודעות
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    18:20   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. אבל המוסלמים מחרחרי המדון וחובבי השריעה לא באו לאירופה זה עתה  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
אלא דור שני ושלישי.
כאלה שנולדו אל תוך התרבות המערבית.
האם הם ינחילו לילדיהם אהבת המערב?

פנחס הקטן והוד נעלתה | יהודים לא יכולים לזוז שמאלה בדעותיהם כי שם זה הים.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
poch
חבר מתאריך 4.4.09
3041 הודעות
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    18:27   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. דווקא המהגרים שהשתלבו יפה הם לא היו מוסלמים! אני לא רואה פיתרון...  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  


השלום זו העובדה שהנהגה הפלסטינית אינה רוצה! (צריך להחליף את ההנהגה)


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קישוא דיגיטלי
גולש אורח
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    13:15   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. את ממש רובוט שמאלני שמצטט שטויות, ללא מחשבה. אז ככה:  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
1. מי שהתחיל מלחמה גזעית, בחר לעשות זאת בספטמבר 1939, ולא אוגוסט 1969. אני מייחס זאת לטעות סופר. אני לא מאמין שאת עד כדי כך בורה.

2. אין שום קשר לעניין גזעי. אירופה מלאה בגזעים שונים. עשרות כדורגלנים כהים, ואפילו ממדינות ערביות/מוסלמיות משחקים בקבוצות העילית של אירופה, ללא שום התנכלות על רקע גזעי, להיפך, הם מוערכים מאד(כדורגלנים זו סתם דוגמה שקל לתת, יש עוד רבים במקצועות ועיסוקים אחרים).

3. מדינות סקנדינביה, למשל, עושות מאמץ גדול לקצר את זמן מתן התשובה למבקשי הגירה, ע"מ למנוע עגמת נפש. לא בדיוק ההתנהלות של מדינות גזעניות.

שתי הדוגמאות שלעיל (1,2) רק באות להמחיש שהמדינות, ועל פי רוב גם האוכלוסיה, באירופה אינן מפגינות רמה של גזענות שתצדיק הגדרתן ככאלו. יתכן שיש אדם כזה או אחר, קבוצה אזרחית כזו או אחרת, או פשע כזה או אחר שמקורו בגזענות, ושבוצע כלפי האטוכלוסיה המוסלמית.

אבל!! היחידים שמראים חוסר סובלנות באירופה הם ...המוסלמים. הם נוהגים בחוסר סובלנות (אלימות פיזית מסוכנת!!) כנגד נשים, יהודים, כנסיות, הומואים, שותי אלכוהול ברחובות, אנשים שאוכלים סנדביץ ברחוב בזמן צום הרמאדן, כוחות בטחון ועוד ועוד ועוד. במקביל הם טוענים לחוסר השתלבות חברתית, קיפוח, איסלאמופוביה וכו'.

תוסיפי לכך שריפת רכבים, שכבר הפכה למסורת, התפרעויות המוניות בכל פעם שאיזשהו מוסלמי נשרט תוך כדי בריחה מהמשטרה, השתמטות מחובות בסיסיות (כגון תשלום מיסים), רנאות אידיאולוגית של מוסדות לביטוח לאומי תוך שימוש ציני בזכויות ה"פליט" שלהם ועוד ועוד ועוד....

ועכשיו תבואי ותגידי שזה נראה לך כמשהו שלא הולך להיגמר בפרץ אלימות כנגד המדינות המארחות ומוסדותיהן.


בקיצור- לשלום צריך שני צדדים. למלחמה מספיק צד אחד (כפי שלמד על בשרו הדוד צמברליין, אז ב-1938...).

כרגע בואי ותגידי מי לדעתך עושה סימנים המוכיחים על רצון בשלום, ומי עושה סימנים של מלחמה??

דילברט- זכותך לחשוב שמאלה. זה בסדר. גם אני הייתי פעם שמאלני. אבל מצופה מאדם בוגר והוגן להתייחס לעובדות כדרך הדיינות, ולא למשאלות לב.

ואגב- מי החליט שהעם הצביע "לא נכון"? הדעות שלך? במה הדעות שלך יותר טובות/חשובות/נכונות/קובעות מהדעות של בעל אטליז בראשל"צ?? קצת צניעות לא תזיק, במקום התנשאות שמאלנית חסרת בסיס עובדתי.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dilbert
חבר מתאריך 1.3.02
33969 הודעות
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    13:25   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. לא, ממש ממש לא טעיתי בתאריך  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
אתה מוזמן לחפש בגוגל את המונח Helter Skelter ולראות מי פינטז על מלחמה אפוקליפטית בין גזעית באוגוסט 1969, בדיוק כמו שאתה והחתול חושבים היום. הוא אפילו לקח יוזמה וניסה להתחיל אותה.
לא, לא אני ממש לא מאמינה שמה שקורה היום באירופה יסתיים באיזה מלחמה כוללת בין לבנים טהורים למהגרים מוסלמים באירופה. אתה באמת רואה בדמיונך כמה אלפים שהולכים בדרכו של אנדריאס בריווריק, יקיר הפורום?
איך זה הולך להיגמר? אולי אירופה תקשיח את חוקי ההגירה שלה, אבל המהגרים, כמו כל מהגרים דינם להשתלב במדינה שקלטה אותם. כן, כן גם מוסלמים "שורפי מכוניות ושוחטי נשים".



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קישוא דיגיטלי
גולש אורח
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    15:34   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. אני חושש לבריאותך הנפשית, יקירתי  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
מערכת הקישורים האסוציאטיבית שלך מדאיגה אותי.

מה הקשר בין פרשת מנסון לבין המתרחש באירופה?

מנסון היה פסיכי חולה נפש, עם ילדות סופר אומללה והמון תסכולים אמנותיים. הוא רק דיבר על מלחמה גזעית, ובשום אופן לא ניסה להתחיל אותה. הרצח של טיית היה על רקע כספי, ככל הנראה, ונרצחו שם עוד אנשים שבמקרה באו לבקר באותו יום, חברים של בעלה, שנרצחו רק כי היו שם.

כיום מנסון ידוע ומפורסם, אבל בסוף שנות השישים, 99.999% מאוכלוסיית ארה"ב לא שמעה את השם צארלס מנסון לפני הרצח. את באמת חושבת שבמציאות כזאת, הוא יכל לחולל מלחמה גזעית??

זה נכון שגם היטלר בא מרקע משפחתי רע לא פחות, ו99.99% מהגרמנים לא ידעו מיהו בהתחלה, אבל הוא עשה צעדים ממוקדים ע"מ להשיג כח, ואח"כ הקים את בריגדת החולצות החומות, ואח"כ את המפלגה. צארלס מנסון לא עשה כלום חוץ מאשר אורגיות בכת שלו. ככה קשה להתקדם לדרגת מנהיג גזעני כדוגמת היטלר.

ומלבד זאת- מה הקשר בין דעות של איזה פסיכי בארה"ב לבעייה אמיתית שקיימת במציאות באירופה??



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עופר בינשטוק
חבר מתאריך 16.5.07
9653 הודעות
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    17:17   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. דילברט, יש לי שאלה אליך ודוגמה אחת מיני רבות: האם הנוצרים מלוב משתלבים?  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 02.02.13 בשעה 17:28 בברכה, עופר בינשטוק
 
קחי רגע ותקראי את האשכול הזה:

https://rotter.net/forum/scoops1/17747.shtml

ואז, מעניינת אותי הקביעה הזו שלך:


"אבל המהגרים, כמו כל מהגרים דינם להשתלב במדינה שקלטה אותם. כן, כן גם מוסלמים "שורפי מכוניות ושוחטי נשים"."

היא נכונה תמיד?

(אולי יבואו עוד דוגמאות)

כתבתי את הספר "היום שאחרי הפצצה האירנית" כשרות למסר השואה "לעולם לא עוד"



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עופר בינשטוק
חבר מתאריך 16.5.07
9653 הודעות
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    17:20   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. וסתם כי חשתי צורך- האם גם המהגרים הללו משתלבים?  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  


תושבי כפר מנדא גירשו את הסודנים באלימות


15 פצועים בעימות לילי בכפר מנדא שבצפון, בין תושבי המקום לבין פליטים מצפון-סודן. 150 שוטרים הוזעקו לכפר כדי להפריד בין הצדדים, חילצו את הצפון-סודנים ומפני שלא ניתן לגרשם הם הועברו למקומות אחרים. בניית "עיר האוהלים" בנגב הופסקה - כי נעשתה ללא אישורים
פוראת נסאר | תמיר סטיינמן | חדשות 2 | פורסם 14/06/12 20:17

http://www.mako.co.il/news-israel/local/Article-88ec763f4fbe731018.htm


כתבתי את הספר "היום שאחרי הפצצה האירנית" כשרות למסר השואה "לעולם לא עוד"



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עופר בינשטוק
חבר מתאריך 16.5.07
9653 הודעות
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    17:22   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. ועוד פיסת שאלה קטנה: האם גם היהודים שהיגרו לאירופה השתלבו? דוגמה להשתלבות?  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  

כתבתי את הספר "היום שאחרי הפצצה האירנית" כשרות למסר השואה "לעולם לא עוד"



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dilbert
חבר מתאריך 1.3.02
33969 הודעות
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    17:40   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. מה אני אגיד לך, אתה רואה יותר מידי את הסדרה של צבי יחזקאלי  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  
אתה רוצה להאמין שכל עשרות מיליוני המוסלמים שמהגרים לאירופה מתרכזים בשכונות עוני, מתפרנסים אך ורק מקצבאות ממשלתיות, מעבירים את ימיהם בהצתת מכוניות ואונס נשים, ורק חולמים היום שבו יונהגו חוקי השריעה בבירות אירופה? עופר, יש לזה שם: איסלמופוביה.ומה לעשות, אני לא כזאת.
ולגבי השאלה הקטנה שלך על יהודים, אז כן, בוודאי שהם השתלבו בהצלחה בכל מדינה אליהם הם היגרו.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עופר בינשטוק
חבר מתאריך 16.5.07
9653 הודעות
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    17:41   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. כן גם בגרמניה  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  

כתבתי את הספר "היום שאחרי הפצצה האירנית" כשרות למסר השואה "לעולם לא עוד"



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dilbert
חבר מתאריך 1.3.02
33969 הודעות
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    17:44   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. בוודאי שהשתלבו גם בגרמניה.  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  
עד ערב מלחמת העולם השניה היו בגרמניה יהודים שתרמו תרומה עצומה בשוק העבודה, בתרבות, בחברה, במדע.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עופר בינשטוק
חבר מתאריך 16.5.07
9653 הודעות
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    17:50   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. הייתי רוצה להיות תא בראשם של אלו שקוראים את התגובה הזו שלך  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  

אכן יהודי גרמניה השתלבו באופן שלם במרחב הגרמני
והאירופי.

הגרמנים וחבריהם אימצו אותם חזק חזק לחיקם.

דוגמה ומופת להשתלבות המהגרים בארצות שקולטות אותם,
מדגים את ההגיון של דבריך.


כתבתי את הספר "היום שאחרי הפצצה האירנית" כשרות למסר השואה "לעולם לא עוד"



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
nesi
גולש אורח
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    17:45   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. דילברט זה לא קשור כלל לארופה  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  
הנה קישור לכתבה שהביאה כתבת המתארת את החיים בעיר במזרח סוריה,
אחרי השתלטות המורדים (שהם איסלמיסטים קיצוניים)
https://rotter.net/forum/scoops1/17839.shtml

לא מכוון רק כלפי העולם המערבי,
אלה גם לעולם הערבי שאינו דתי.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עופר בינשטוק
חבר מתאריך 16.5.07
9653 הודעות
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    17:46   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. וגם הנוצרים מעירק השתלבו יפה בסביבה המוסלמית  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  

וכמובן גם הנוצרים של בית לחם השתלבו יפה תחת שליטת המוסלמים שהובאו מטוניס.


וגם הנוצרים בעזה משתלבים יפה במרחבי עזה.


והארמנים השתלבו נהדר במרחב התורכי.

כתבתי את הספר "היום שאחרי הפצצה האירנית" כשרות למסר השואה "לעולם לא עוד"



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קישוא דיגיטלי
גולש אורח
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    17:47   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. זאת מילת המפתח ''להאמין''. למי אכפת מאמונה? יש עובדות בעולמנו!!  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  
וחוץ מזה, מדברים על הרוב, ברור שיש אי אילו שחיים אחרת!

יופי, אז תקפת את עופר וכינית אותו בשם אסלאמופוב. כל הכבוד. עכשיו,יש סיכוי שתגיבי עניינית על הטיעונים שלו ולא תתעסקי באישיותו אכולת הפוביות?....



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עופר בינשטוק
חבר מתאריך 16.5.07
9653 הודעות
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    17:54   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. הנוצרים ובני הדתות האחרות משתלבים היטב במרחב האיסלמי  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  

האסלם קולט את בני הדתות האחרות באהבה
ומפנק אותם.

גם הומאים, לסביות ושאר חובבי התשוקות
השונות משתלבים היטב במרחב האיסלמי.


והנשים, חייהם דבש, משתלבות מעולה.
במיוחד במרחבי שליטת תרבות האסלם.


כתבתי את הספר "היום שאחרי הפצצה האירנית" כשרות למסר השואה "לעולם לא עוד"



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dilbert
חבר מתאריך 1.3.02
33969 הודעות
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    17:57   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. בסדר, הבנתי, אתה חושב שמוסלמים הם תתי אדם. מה אתה מציע?  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  
שכל העולם הנאור יתגייס, וישמיד מיליארד וחצי מוסלמים? זה הפתרון?



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קישוא דיגיטלי
גולש אורח
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    18:01   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. דילברט, בכנות, כמה זמן בחייך בילית בשטחים?  
בתגובה להודעה מספר 33
 
  
עזבי מה שרואים בטלויזיה. ההתנסות האישית שלי, ושל אחרים, היא כזאת שהדברים שראינו, הדברים שחווינו, עולים בקנה אחד עם מה שכתוב בעיתון.

קל לדבר מהכורסה והמזגן בסלון.....



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
aharon33
גולש אורח
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    18:02   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. דילברט..מאמין בקרוב או רחוק יתחילו להקים מסע צלב III להשמדת עם מוסלמית..זה רק  
בתגובה להודעה מספר 33
 
  
שאלת זמן.

זה לא פעם ראשונה שצלבנים (אירופאים) ערכו מסע טבח בשם ישו וצלב..

רק נותר לנו לחכות ונראה..



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עופר בינשטוק
חבר מתאריך 16.5.07
9653 הודעות
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    18:10   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. אני משתדל להצמד לעובדות והיות שיש היום את כל המידע באינטרנט  
בתגובה להודעה מספר 33
 
  

אין שום צורך באמונות אלא בהצמדות לעובדות,
אני לא כותב דברים מדימיוני הקודח ומאמונות
אלא מתוך התבוננות כנה ואובייקטיבית ככל הניתן לעבר העובדות,
העובדות מדברות בעד עצמן, כל מה שצריך זה רק לנקות
את משאלות הלב והמאוויים ולהביט לעובדות טוב טוב בעיניים,
זה הכל.

כל מה שאני כותב הינו תיאור של העובדות ותמיד
אביא לדברי מקורות עובדתיים, תמיד.


כתבתי את הספר "היום שאחרי הפצצה האירנית" כשרות למסר השואה "לעולם לא עוד"



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קישוא דיגיטלי
גולש אורח
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    18:15   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. יפה מאד! קבל בוהן!  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עופר בינשטוק
חבר מתאריך 16.5.07
9653 הודעות
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    17:55   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. רק לידעתך, אני לא צופה בשום תוכנית ישראלית, כלום.  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  

כתבתי את הספר "היום שאחרי הפצצה האירנית" כשרות למסר השואה "לעולם לא עוד"



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עופר בינשטוק
חבר מתאריך 16.5.07
9653 הודעות
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    18:03   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. תהגרי למצרים או לירדן ובטח בסוף גם את תיקלטי שם, כמו כל מהגר בעולם.  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  

כאן בארץ אכן דוחים בשאט נפש את מהגרי
העבודה שחדרו לארץ כגנבים בלילה ואני בעד
שיגרשו אותם בנימוס ובנחישות ומתוך כבוד,
אבל שאיש מהם לא ישאר כאן.
אבל כאן עם כל הטינה שיש אליהם פרט למקרים
אקראיים ומקרה אחד בולט שהופעלה עליהם אלימות
במרחב הכפר המוסלמי שמשם הם גורשו במכות.
פרט לכך, יש להם כאן מקלט, הם לא אהובים
וחשוב לגרש אותם, אבל חייהם בטוחים יותר מכל מקום
אחר במרחב, בטוח יותר ממצרים או מכפר מוסלמי באזור.

נראה אותך מהגרת למצרים או לירדן.

יש לנו הסכמי שלום איתם,
אין בך בטח גיזענות או מחשבות שליליות
לגבי המדינות הללו והתרבויות שהן מייצגות.


הכוונה להגירה דימיונית.

כתבתי את הספר "היום שאחרי הפצצה האירנית" כשרות למסר השואה "לעולם לא עוד"



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CheshireCat69
גולש אורח
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    13:28   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. מושקע, יפה וצודק.  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  

אבל דילברט ממילא לא תבין.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קישוא דיגיטלי
גולש אורח
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    11:31   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. כל הכבוד על המאמר והמאמץ בתחקיר!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
161902 הודעות
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    11:59   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. הָגיג  
בתגובה להודעה מספר 0
 



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Marom
גולש אורח
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    12:12   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. מעניין  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תודה



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
pattern
חבר מתאריך 1.4.12
2958 הודעות
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    14:12   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. מאמר מעניין מאוד ונכון ב100 % , רק לא ממש מגמה חדשה למרות שלאחרונה זה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
באמת תפס תאוצה , הנבלות שונאי ישראל יעשו הכול על מנת לשטוף
מוחות בשנאת ישראל ויהודים , העובדה שניאו נאצים חולניים
מנסים להעליל על ישראל היא פשוט אירוניה בלתי נתפסת .

לאחרונה אני רואה את התמונה המבחילה הזאת מופצת
הרבה בקרב השונאים שלנו :

http://i.imgur.com/0ev2ohN.png

פשוט לא יאומן שיש ישראלים שמכשירים מאכילים ומנפחים את השרץ
הזה .



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קישוא דיגיטלי
גולש אורח
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    17:06   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. מחריד!! יש דברים שעליהם אין מחילה!  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dave333
חבר מתאריך 26.7.08
42585 הודעות
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    14:14   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. החיבור של האתיופים הצעירים לקרן החדשה לישראל, הועלה בתחקירים בפורום  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הפלאשמורה שבנימין נתניהו העלה לישראל,
קיבלו ומקבלים מהמדינה, זכויות שלא קיבל אף עולה
או ותיק במדינת ישראל,

או שנתניהו עיוור ומובל באף,
או שהוא משתף פעולה עם השתלטות הזרים על מדינת ישראל,
כנ"ל פעולותיו לסיכול החוק לחקירת מימון גופים זרים.

האתיופים בקריית מלאכי, קוראים למאבק אלים שכולל שפיכות דמים: (מתוך ביתא ישראל)

החיבור לקרן החדשה לישראל



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
pattern
חבר מתאריך 1.4.12
2958 הודעות
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    14:50   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. יותר נכון להגיד החיבור של הקרן החדשה לישראל לאתיופים הצעירים,  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
ולא "החיבור של האתיופים הצעירים לקרן החדשה לישראל", הקרן שולחת את זרועותיה לכל הכיוונים וכמו בשאר המגזרים יש מי שנופל בפח גם בקהילה האתיופית,אבל לא צריך להכליל ,לא חסר אנשים טובים בקהילה האתיופית .



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
lurker
חבר מתאריך 18.9.05
21876 הודעות
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    18:03   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. האשכול המלא בנושא, כולל פרטים על אפרת ירדאי, פעילת NIF ומתרגלת במח' לפוליטיקה  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
וממשל בבן גוריון. אותה מחלקה שכנראה נצלה מפני סגירה. במחלקה זו
מלמדים 11 אנשי שמאל קיצוני ולומדת בה, בנוסף לאפרת ירדאי, גם תמר
זנדברג, פעילת המחאה הקיצונית, שמונתה כח"כ מטעם מרץ.

https://rotter.net/forum/gil/23687.shtml

הפרויקט החדש של אפרת ירדאי הנו ערבי שירה לקידום נושא המסתננים
ממצרים.

היא יזמה עריכת אנתולוגיה של שירי משוררים שחורים שאותם היא ואחרים
מקריאים בתל אביב כנגד ה"גזענות" כלפי הסודנים.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
1984
חבר מתאריך 14.3.11
2255 הודעות
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    16:23   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. מאמר חובה וכל התגובות של הקישוא הדיגיטלי פשוט זהב, דילברט, בוקר טוב.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
nesi
גולש אורח
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    16:27   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. כל הכבוד לבן דרור  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  
שלקח על עצמו את הפרויקט הזה,
להאיר במקומות החשוכים והמסוכנים האלה.

אני בטוחה שהוא משלם מחיר יקר על פרסומיו.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קישוא דיגיטלי
גולש אורח
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    16:59   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. חן חן...  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חד כתער
חבר מתאריך 5.2.08
8747 הודעות
שבת קודש כ''ב בשבט תשע''ג    16:44   02.02.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. לא להתבלבל למוסלמים אין שום כוונה להטמע באירפה אלה להטביע אותה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      
__________________________________________________________________________
למנהלים:  שחרר | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול | עריכת אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות