גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #27439 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 27439   
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    10:34   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

''הסוד הגדול של משפחת פינטו נחשף עכשיו לכולם'' (*)  

 

הועבר בתאריך 27.01.14 בשעה 09:26 מפורום חדשות על-ידי זקי ושות, (מנהל הפורום)
 
קבלו תיקון, הכתבה במקומה, הכתבה עברה מיקום, קבלו את הלינק המתוקן:
http://www.ashdodnet.com/article/51365

"הסוד הגדול של משפחת פינטו נחשף עכשיו לכולם"
אייל בן שמחון, 24.01.14 12:06

אשדוד נט החליט לחשוף לציבור את מה שנשמר עד היום כסוד הגדול של משפחת פינטו. סוד שרק המקורבים ביותר לרב ידעו ולא העזו לספר. סוד שמשנה את כל הפרשנות למה שמכונה פרשיות הרב פינטו.

כנראה שמלמעלה נקבע שמן הראוי שסוד זה חייב להתגלות ואסור להתבייש בו, להפך, לטובת הציבור יש להוציאו לאור. הניסיון לשמור על הסוד הגדול, יצר מערבולת שסחררה את בית הרב, פגעה בתדמיתו ובמפעל חייו. הכיצד מידע זה מאיר באופן שונה את מה שחשבתם על הרב?!

אשדוד נט מוציא לאור את הסיפור שלא סופר, את מה שהתרחש מאחורי הקלעים של הפרשה שהסעירה את המדינה.

http://www.ashdodnet.com/dyncontent//dyncontent/t_post//2014/1/24/189521367624226162536.JPG

רקע על הסיפור האתם מכירים:
פרשת הרב פינטו אשר לא יורדת מהכותרות, התפוצצה כאשר קצין תנ"צ אפרים ברכה, שנכנסלתפקיד ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה, הודיע לממונים עליו, שדבורה, אשת הרב פינטו, הציעה לאשתו כסף.

במשטרה הניחו מצלמה נסתרת על רעייתו של ברכה והמצלמה תעדה את הכסף שהעבירה הרבנית לאשת הקצין הבכיר.

המסקנה החד משמעית של המשטרה הייתה – אם הנשים העבירו את הכסף, משמע הפעולה התבצעה בשם הבעלים המפורסמים. כמו המשטרה כך התקשורת דיווחה שהרב חשוד בניסיון לשחד את הקצין הבכיר תמורת מידע.

בחצר הרב מודים שכסף הועבר ממשפחת פינטו לתנ"צ ברכה, אלא שלטענתם, הכסף הועבר כעזרה אישית למשפחת ברכה עבור צרכים שאי אפשר להרחיב עליהם.

הרבנית ראתה ברעייתו של ברכה כידידה קרובה,

מכאן שהיא קיבלה את התלונה במשטרה באופן קשה מאוד והאשימה את עצמה עד כדי כך שבעת שהרב נחקר במשטרה, היא ניסתה לפגוע בעצמה.
בזמן שהרב ישב בחקירה, נכנסה חוקרת עם הודעה:

'לרבנית קרה הגרוע מכל'. החקירה הופסקה, ונמשכה כעבור כמה ימים.

כאן מתחילים הלחשושים על הסוד השמור - והנה הוא יוצא לאור:

מי היא הרבנית פינטו שמצד אחד מנהלת את החצר הגדולה של המשפחה ביד רמה אבל מצד שני נזקקת לטיפול רפואי ולהשגחה צמודה? כיצד הרצון העז והאובססיבי של הרב לנסות ולהסתיר את מצב בריאותה גרם לכך שהוא היה נתון לסחיטה בארה"ב?, מדוע הוא נמנע בחקירתו למשטרה להסביר את הצעת התשלום של רעייתו לאשת הקצין? מדוע הרב הציע למשטרה עסקה ובתנאי שלא יצטרך לחשוף את מה שהוא כל כך רצה להסתיר מעיני הציבור?

התשובה טמונה במצבה הבריאותי של הרבנית מצבה של הרבנית הגורר מצבי רוח משתניםבהתאם בתקופות מסוימות ובעיקר בתקופות לחוצות. הרבנית עברה חיים קשים מאוד, עובדה שעומדת, ברקע הפרשות שבהן מעורבים בני הזוג. מי שלא חווה במשפחתו בעיה רפואית זאת, לא יוכל להבין זאת לעולם!

http://www.ashdodnet.com/dyncontent//dyncontent/t_post//2014/1/24/562526575951426162536.JPG

יד ימינה של הרבנית מגיבה:

מיכל כהן, שעד היכרותה עם הרבנית הייתה בעלת משרד עורכי דין מצליח ואשר ניבאו לה עתיד מזהיר בתחום, החליטה ביום בהיר אחד לנטוש את עולם המשפט ולהקדיש את חייה לצד הרבנית. ההלם בקרב כל מכריה היה גדול ואף אחד לא ידע לספר מדוע היא החליטה לעשות כן ומדוע הרבנית זקוקה לאדם כמו מיכל שתהיה צמודה אליה כמעט 24 שעות ביממה....

מיכל כהן לא מוכנה גם היום לדבר על הנושא, אבל מספרת על תחושותיה של הרבנית באותה התקופה:

"הרבנית מאשימה את עצמה בכל מה שקורה לבעלה. היא מרגישה שהיא אשמה, שהיא גורמת לו נזק. היא כל הזמן אומרת: 'בגלל הצורך שלי לדבר עם משפחת ברכה ולעזור להם הרב סופג את כל הביזיונות האלה'. לא פעם היא אמרה שהיא מתביישת להסתכל על הרב. היא לוקחת על עצמה את האשמה".

מאחורי הקלעים מסתתרת עילוי:

הרבנית רבקה דבורה פינטו נחשבת לאישה מבריקה במיוחד, יש שיאמרו – גאון.
בגיל 16 עברה לבריטניה לסמינר החרדי היוקרתי גייטסהד, שם למדה לתואר ראשון, ומאוחר יותר המשיכה ללימודי ספרות ואנגלית בקיימברידג'.

היא דוברת 6 שפות - עברית, אנגלית, ספרדית, צרפתית, גרמנית ויידיש.

כשהיא במצב טוב, אין חכמה יותר ממנה. היא מבריקה ומנהלת את הדברים בצורה שאי אפשר לתאר, מחזיקה את החצר ביד רמה ונותנת תשובות לכל שאלה.

בעוד הרב משמש ה"פנים" של החצר, הרבנית היא בעלת הבית האמיתית.
"הרב לא זז מילימטר בלעדיה. היא הכוח המניע שמאחוריו. היא מנהלת את החצר, את המוסדות, את הפעילות. מקשרת בינו לבין החצר והחסידים שלו, כותבת ועונה על האי־מיילים. אמנם יש לה קול מאוד שקט, אבל היא יודעת גם להיות מאוד תקיפה. מי שהיא לא רוצה שיהיה בסביבת בעלה לא יהיה שם, גם אם הוא מיליארדר או ראש ממשלה. היא מאוד דעתנית.

מלבד זה, היא גם אחראית על מפעלי החסד והמזון ומנהלת את הקרן לאלמנות וליתומים. היא יודעת למי מחלקים כל ארגז, יורדת לפרטי פרטים. היא אפילו דומיננטית בעסקים; למשל, היא שהכירה בין בעלה למיליונר הארגנטינאי אדוארדו אלשטיין, היום הבעלים של אי.די.בי. היא באה מארגנטינה, וכך גם אדוארדו.

לרבנית עצמה קשרים עם נשים רבות בעמדות השפעה, כגון שרת המשפטים ציפי לבני, צופית גרנט, שחקניות ועיתונאיות.

http://www.ashdodnet.com/dyncontent//dyncontent/t_post//2014/1/24/404526575423426162536.JPG

לדברי המקורב למשפחה, היא עוסקת גם בסוגיות התורניות:

"היא שמפיצה את ההלכה היומית של הרב באי־מייל שנשלח לחסידים. היא תלמידת חכמים, קוראת ספרים, כותבת טקסטים ולומדת זמן רב עם בעלה.

"הרבנית מנהלת הכל, גם בישראל וגם באמריקה. היא אחראית לכל סדר היום של הרב. היא הצינור שמקשר לרב כל מי שרוצה להגיע אליו, לרבות גבאים ועוזרים - כולם עוברים דרכה. היא מוציאה את האי־מיילים, מדברת בשם הרב, מתאמת את הפגישות שלו, את לוח הזמנים, נוסעת איתו למסור שיעורים, טסה איתו ברחבי העולם. הכל נעשה דרכה. הגבאים מעדכנים אותה, היא מקבלת את בקשות הברכה והשאלות לרב באי־מיילים, עוברת עליהם, וגם עונה".

http://www.ashdodnet.com/dyncontent//dyncontent/t_post//2014/1/24/420526007706426162536.JPG

מצבי הרוח המשתנים:

למרות עוצמתה וחוכמתה הרבה של הרבנית, רק המקורבים מכירים את מצבה הנפשי ויודעים שמצב בריאותה משפיע בצורה דרמטית על החצר, על המוסדות ועל הרב. במהלך השנים הרבנית נכנסה למה שנקרא "דיכאון לידה" ומאז היא נתונה למצבי רוח משתנים.

הרבנית הידרדרה כמה פעמים למצבים נפשיים קשים, שלא פעם הסתיימו באשפוזים בבתי חולים.

מקורב למשפחה מספר:

"כשישנה נפילה במצב בריאותה, זה ניכר גם בהתנהלות של הישיבה. יש פחות שיעורים, פחות זמן לרב לפגוש אנשים. כשהרבנית לא בתפקוד, גם הרב לא בתפקוד. רבים מבני המשפחה נרתמים לעזור, אבל אנחנו נמצאים במלחמת קיום. אנחנו כבר מרגישים שבשנה וחצי האחרונות הרבנית מתפקדת בשלושים אחוז מהתפקוד, והפגיעה בה פוגעת בכל. לכולם קשה מאוד להתנהל".

הניסיון להסתיר את מצבה של הרבנית:

בציבור הרחב, משפחות מסתירות באדיקות מצב בריאותי מסוג זה מסביבתם, מאחר ורב הנסתר על הגלוי במחלה זו. במגזר החרדי, המצב גרוע עוד יותר ומשפחות מסתירות זאת באדיקות יתר מחשש לפגיעה בשידוך של הילדים.

לדברי אחד ממקורביהם, העניין הבריאותי היה כל כך רגיש, עד שהיו אנשים שניצלו אותו כדי לסחוט את בני הזוג, וכך למעשה התפוצצה פרשת הסחיטה לפני שלוש שנים וחצי, שהייתה הראשונה לטלטל את החצר.

"הם ידעו מה מצבה הרפואי, ואת הרגישות בנושא הילדים, וניצלו את זה. הם איימו שאם הרב והרבנית לא ישלמו כסף, הם ילכו להתלונן ברשויות וייקחו להם את הילדים. היו אמירות כמו 'או שתשלמו מיליון דולר או שנפיץ מידע רגיש'". בנקודה זו, לדברי המקורב, נכנסה המשפחה - ואיתה החצר כולה - לסחרור.

"במונחים חרדיים, מידע כזה כמו שרצו להפיץ הוא פצצת אטום. משמעותו שהולכים לחשוף את הסודות הכי שמורים שלה. הם שלחו אי־מיילים ואיימו בנקודות הכי רגישות. כשהמצב הרגשי היה נפיץ ממילא, הרבנית והילדים היו צריכים להסתובב בארה"ב עם אבטחה וסוכנים של ה־FBI, מה שהגביר עוד יותר את המתח והחרדות".

הרב נבהל ופנה אל לכל גורם מקצועי כדי שידריך אותו כיצד לפעול. בין אלו שהוא פנה אליהם לייעוץ היה תנ"צ אפרים ברכה, נציגי האף בי איי וניצב מנשה ארביב. כל הפרשות האחרונות, הקשרים עם הקצינים הבכירים, התגלגלות הפרשה עד להתערבותו של הסנטור, היו קשורות בטבור עם רצונו האדוק של הרב למנוע פגיעה בשמה של הרבנית.

כך מתוך פרשת ברכה נולדה פרשת ארביב. אחרי שנודע על הכוונה להעמיד את פינטו לדין, נפגשו עורכי דינו של הרב עם היועץ המשפטי לממשלה ואמרו לו כי ברשותם חומרים שיזעזעו אותו. התנאי שלהם היה שאם יתברר שהמידע אמיתי, ייגנז האישום נגד הרב וכך הרב לא יאלץ לתעד ולספר את מה שהוא חשש לספר מכל.

כשעלו לכותרות השמות אפרים ברכה ומנשה ארביב, כמו גם פרשת הסחיטה המסתורית שחוקר ה־FBI, ידעו בסביבת הרב שהרבנית היא גורם מרכזי בחלק מהפרשות האלה, אך אף אחד לא העז לומר דבר ללא אישור הרב.

עכשיו בואו נחזור לפרשה שהסעירה את המדינה –

הרבנית פינטו נפגשת עם חברתה, אשת הקצין הבכיר ומציעה לה סכום כסף.

לטענת אשת הקצין – בתמורה למידע על חקירת המשטרה.

לטענת הרבנית כעזרה אישית, לאחר שהזוג היו במצוקה כלכלית

לאחר שנחשפנו לסוד הגדול נשאלת השאלה - האם הרב שלח את רעייתו כדי שתנסה לדלות מידע מהקצין על נושאים הקשורים לחקירה ובעקפין קשורים לענייניה?

או שאולי עכשיו אפשר לראות פעולה זו בהיבט אחר לחלוטין, שאינו רציונאלי.

כשאנו נחשפים למציאות בית הרב, אנו רואים לפתע את הדברים באור שונה לחלוטין - הרב למעשה הגן בירוף נפש על פרטיותה של רעייתו!

להכרכתנו, אם המשטרה הייתה מודעת למה שהרב ניסה להסביר...אזי הפרשה לא הייתה מתפוצצת כבר בתחילתה.

זו הסיבה שאשדוד נט ביקש לחשוף בפני הציבור את הסוד שנשמר עד היום באדיקות רבה.

*

ציטוט מגוף הכתבה + תמונה מצ"ב: "לרבנית עצמה קשרים עם נשים רבות בעמדות השפעה, כגון שרת המשפטים ציפי לבני, צופית גרנט, שחקניות ועיתונאיות"

מבחן התוצאה !!!

בברכה
פ"ש

====


https://tinyurl.com/5a2yl כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה


              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  הכתבה לא צונזרה. פשוט שברת את הלינק halemo 25.01.14 10:35 1
     תודה ידידי תוקן :) פילוביץ שחף 25.01.14 10:41 3
  זה אומר שחסרות לך שתי ספרות בכתובת ירחאפל 25.01.14 10:37 2
     תודה ידידי, תוקן :) פילוביץ שחף 25.01.14 10:41 4
  אחת מתחזה למרגלת והשניה מתחזה לרעייתו של חוזה בכוכבים עסקי כישוף ואוננות ארגז 25.01.14 10:55 5
  קשה להאמין שכל הפרשיות האלה iResponse 25.01.14 11:02 6
     חשבתי ש הבורר הסתיים. אלימלך זורקין 25.01.14 21:19 40
  נו, באמת... Big Joe 25.01.14 11:05 7
     me2 nubemet Ein 25.01.14 13:20 17
  אני מתעב את ציפי לבני... Xeneize 25.01.14 11:10 8
     קשה לי להאמין שציפורה(המרגלת מחסמבה במוסד) כזאת תמימה. אחד באפריל 25.01.14 13:43 19
  איזו הקדמה, הסוד הגדול האדיר המקסים הנורא , רבע מהכתבה זו רק ההקדמה TheGhost 25.01.14 11:12 9
  קורי עכביש משלימים את האוירה ;-) halemo 25.01.14 11:27 10
     חחח גדול Xeneize 25.01.14 12:19 14
  פיתפותי ביצים Dudi 25.01.14 11:51 11
  מצמרר תושב הארץ 25.01.14 12:09 12
  אני מדמיין את הרבנית צעירה ב10 שנים וללא יסוי ראש. לא רע, לא רע. eyalg 25.01.14 12:15 13
     תתביש לך ! אנגוהוק 25.01.14 12:49 16
     מענין מה אבא שלך דמיין שיצאת ככה סוף פסוק 25.01.14 20:42 38
  הרבנית פינטו שולטת בגרמנית, ביידיש ובשפות נוספות halemo 25.01.14 12:48 15
  קראתי כבר פעמים ולא הבנתי מה הסוד ?? אני רציני לחלוטין ... אתרוג 25.01.14 13:30 18
     הסוד הוא שמי שמנהלת את המותג של פינטו ''בעייתית'' מבחינה נפשית וכך הכל נראה שם רציו-נלי 25.01.14 13:54 23
         והגנרל שהתמוטט נפשית במלחמת יום כיפור לא כשיר נפשית? yio 25.01.14 18:34 31
  המיליונים של השוחד ממשיכים להתל בכולם כדי לזרות חול בעני הציבור והמשטרה רציו-נלי 25.01.14 13:47 20
  מרגש! בראוניניו 25.01.14 13:47 21
  כמה חבל אווירת ה''שלא ידעו'' במגזר, איזה לחץ זה על האנשים. avin 25.01.14 13:50 22
  נמאס מהספינים...תתנו לחקירה להתבצע בשקט ..והאמת תצא לאור.. ליאונרדו 25.01.14 13:59 24
     נשבר לי מהספורים של המשטרה תכנסו כאן לקרוא מה באמת הסיפור אבו פאג'ר 25.01.14 14:20 26
     ימים יגידו...... פילוביץ שחף 25.01.14 19:39 36
  אומרים הרבה ולא אומרים כלום ניסו 25.01.14 14:13 25
  אל תקראו angular 25.01.14 14:28 27
  מה זה הציור השבועי לילד? אז מה הסוד, ואיפה הוא מסתתר בכתבה? tec 25.01.14 18:14 28
  קצת התאכזבתי חציל 25.01.14 18:31 29
  מרוב תמונות וחצים בצייר לא רואים את היער badboy3919 25.01.14 18:33 30
  בקיצור יהודית מס' 2 Admiral 25.01.14 18:45 32
  ראיתי את הכתבה ב''ישראל היום'', אך כאן התמונות באיכות טובה יותר. כנעני 25.01.14 18:58 33
  הפרעה דו קוטבית - Bipolar disorder, ככל הנראה סניגור 25.01.14 19:18 34
  רק חבל שאשדודנט לא רושמים גילוי נאות שהם כתבי החצר של לסרי ריאליסט 25.01.14 19:36 35
  פרשיית מנשה ואפרים - גירסת פינטו, כתבה בעיתונות החרדית עם מקורבי הרב • כל התמונה סניגור 25.01.14 20:24 37
  אשדוד נט? מעניין קראתי בדיוק את אותה כתבה באחד מעיתוני שבת רוטרית 25.01.14 21:14 39

     
halemo
חבר מתאריך 7.4.02
10960 הודעות
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    10:35   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. הכתבה לא צונזרה. פשוט שברת את הלינק  
בתגובה להודעה מספר 0
 

זה קישור לכתבה שנמצאת גם הרגע באוויר
http://www.ashdodnet.com/article/51365



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    10:41   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. תודה ידידי תוקן :)  
בתגובה להודעה מספר 1
 


https://tinyurl.com/5a2yl כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירחאפל
חבר מתאריך 16.3.08
12006 הודעות
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    10:37   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. זה אומר שחסרות לך שתי ספרות בכתובת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
http://www.ashdodnet.com/article/51365

הכתבה מופיעה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    10:41   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. תודה ידידי, תוקן :)  
בתגובה להודעה מספר 2
 


https://tinyurl.com/5a2yl כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ארגז
חבר מתאריך 14.3.05
17040 הודעות
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    10:55   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. אחת מתחזה למרגלת והשניה מתחזה לרעייתו של חוזה בכוכבים עסקי כישוף ואוננות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 25.01.14 בשעה 11:25 בברכה, ארגז
 
מערכת מושחתת.

נ.ב. בתי הבכורה כותבת קוראת ומדברת 7 שפות עם תעודות אמיתיות

של BA מהסורבון (1) בפריז ואוניברסיטת ברלין (2) BA & MA

לפי התיאור של המתחזות הללו גם הקוסמת הזו צריכה להיות במוסד שם ציפורע

חיסלה מחבלים ב"סאנדיי טיימס" וה"דר שפיגל".כשפנו אלי מטעם המוסד בעניין

אם אני מוכן להעסקתה שם עניתי בשלילה."עם 6 שפות" המהבולה הזו יכולה

לשכון עם המהבולה השניה במוסד.

נ.ב. יכול להיות שעונשה הוא מהשמיים כי הדוד של ה"רב" הזנאי והרמאי

ברוך אבוחצירא הבבה הראשון בסדרה היה בועל נשים בהיותו סגן ראש עיריית

אשקלון כתנאי לקבלת היתר בניה.היועץ המשפטי לממשלה דאז בחר לא להעמידו

לדין על כך רק על הכסף בשל החשש שמשפחות יהרסו מהמקרים הללו בבית המשפט.

הנה נס אפשרי המתחזה הראשון התעסק עם נשים מאז רובצת קללה על המתחזה

השלישי לחמולת אבו חצירא.השני היה אהרון הגנב שזייף צ'קים של סטודנטים

דלפונים מרוקאיים (החזקתי בידיי) וקנה עם זה חומרי בניה בנמל תל אביב.

Casino Dañino

http://www.flickr.com/photos/32368051@N08/sets/72157639778443394/

הדוד אהרון הגנב והמכשף

http://farm8.staticflickr.com/7397/12021835504_39000c2bc2_b.jpg

הרמאי והזנאי בנוהל אדמו"ר מישהוא מקהילת המודיעין חשב שאני שתוי

כשהצגתי לו את זה.

.http://farm8.staticflickr.com/7352/12059413926_f2560bacd8_b.jpg


https://www.youtube.com/watch?v=MZlVRa1KzIY


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
iResponse
חבר מתאריך 16.12.13
1195 הודעות
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    11:02   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. קשה להאמין שכל הפרשיות האלה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
סובבות רק סביב אישה אחת ויחידה, חרדית, חולה, ובעלת כוח.
יש כאן הרבה יותר נסתר מאשר הגלוי, אני עדיין לא מבין איך כסף זרם לידים של מגוון גדול של אנשים בעמדות כוח שלא אמורים לקבל אותו.
מה היתה המטרה האמיתית שלהם?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלימלך זורקין
חבר מתאריך 11.11.13
24086 הודעות
אור ליום ראשון כ''ה בשבט תשע''ד    21:19   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. חשבתי ש הבורר הסתיים.  
בתגובה להודעה מספר 6
 

אולי אפשר לקרוא לכבוד הרב שזכיתי לטוס איתו לבולגריה: המלבי״ם ?!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
161902 הודעות
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    11:05   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. נו, באמת...  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ein
חבר מתאריך 2.4.12
4400 הודעות
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    13:20   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. me2 nubemet  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  


מה שרואים משם.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Xeneize
חבר מתאריך 3.10.12
7731 הודעות
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    11:10   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. אני מתעב את ציפי לבני...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אבל ראוי להדגיש שאין שום האשמות נגדה בכתבה על כך שהיא מעורבת בדרך כלשהי לפרשה. רק מציינים שהיא ועוד נשים מכירות את הרבנית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחד באפריל
חבר מתאריך 2.4.12
15910 הודעות
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    13:43   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. קשה לי להאמין שציפורה(המרגלת מחסמבה במוסד) כזאת תמימה.  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TheGhost
חבר מתאריך 17.5.11
6084 הודעות
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    11:12   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. איזו הקדמה, הסוד הגדול האדיר המקסים הנורא , רבע מהכתבה זו רק ההקדמה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


הפורטל המלא ליער השחור - https://goblackforest.co.il


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
halemo
חבר מתאריך 7.4.02
10960 הודעות
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    11:27   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. קורי עכביש משלימים את האוירה ;-)  
בתגובה להודעה מספר 0
 




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Xeneize
חבר מתאריך 3.10.12
7731 הודעות
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    12:19   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. חחח גדול  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dudi
חבר מתאריך 4.3.07
11107 הודעות
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    11:51   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. פיתפותי ביצים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ותו לא.

אין שום דבר בכתבה הזו.


ידי לא היתה במעל, לא הצבעתי ליכוד, אני ימני


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תושב הארץ
חבר מתאריך 2.5.12
20753 הודעות
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    12:09   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. מצמרר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eyalg
חבר מתאריך 2.4.12
27020 הודעות
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    12:15   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. אני מדמיין את הרבנית צעירה ב10 שנים וללא יסוי ראש. לא רע, לא רע.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אנגוהוק
גולש אורח
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    12:49   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. תתביש לך !  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
לך למיקווה הקרוב לטהר את גופך ואת נשמתך ...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סוף פסוק
חבר מתאריך 24.7.08
7542 הודעות
אור ליום ראשון כ''ה בשבט תשע''ד    20:42   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. מענין מה אבא שלך דמיין שיצאת ככה  
בתגובה להודעה מספר 13
 

ראש של נואף



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
halemo
חבר מתאריך 7.4.02
10960 הודעות
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    12:48   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. הרבנית פינטו שולטת בגרמנית, ביידיש ובשפות נוספות  
בתגובה להודעה מספר 0
 

סבא שלה, היה הרב הראשי של גרמניה בזמן מלחמת העולם השניה
http://www.israelhayom.co.il/article/151687





            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אתרוג
גולש אורח
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    13:30   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. קראתי כבר פעמים ולא הבנתי מה הסוד ?? אני רציני לחלוטין ...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
יש פה גונבי תשומת לב .. תופסים לב משועמם כמו שלי, מפתים אותו להכנס לכתבות בשכנועים שונים והכל מתגלה כסרק.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רציו-נלי
חבר מתאריך 2.4.12
12228 הודעות
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    13:54   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. הסוד הוא שמי שמנהלת את המותג של פינטו ''בעייתית'' מבחינה נפשית וכך הכל נראה שם  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  
והרי הכססססף של ה"תורמים" תלוי מאוד בעוצמת המותג ויכולתו
לעשות ניסים....

והנה חשיפת האמת לגבי המנהלת של החצר עלולה לפגוע אנושות במותג
ובמערכת השיווק המשומנת ואפילו רחמנא ליצלן בענייני השידוכים
של היורשים

יש להפעיל את "נוהל רמדיה" ולסגור את העסק הזה המסכן את שלטון
החוק וגוזל את כספי הציבור לריק.


.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yio
גולש אורח
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    18:34   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. והגנרל שהתמוטט נפשית במלחמת יום כיפור לא כשיר נפשית?  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  
לכל אחד שיש לו הרבה על הראש יש רגעי משבר.

זה לא אומר שהם לא כשירים כל הזמן,

ומגעיל החטטנות הזו בחיים הפרטיים של האנשים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רציו-נלי
חבר מתאריך 2.4.12
12228 הודעות
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    13:47   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. המיליונים של השוחד ממשיכים להתל בכולם כדי לזרות חול בעני הציבור והמשטרה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
עולם הבאבות הנכלולי הרסני לעם ישראל ולשלטון החוק
הם מפילים בפח מאות אלפים וגוזרים ברמאותם מיליארד ש"ח
מכספי הציבור כל שנה.

צריך לעשות להם "נוהל אדמור" כמו בנתב"ג אך במקום שיאסוף
אותם רכב שחור מפואר מכבש המטוס יש להחליפו בזינזינה..!

מדינת ישראל = גן עדן לנוכלים ורמאים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בראוניניו
חבר מתאריך 2.4.12
164 הודעות
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    13:47   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. מרגש!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
avin
חבר מתאריך 5.5.02
6678 הודעות
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    13:50   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. כמה חבל אווירת ה''שלא ידעו'' במגזר, איזה לחץ זה על האנשים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליאונרדו
חבר מתאריך 22.3.09
8529 הודעות
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    13:59   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. נמאס מהספינים...תתנו לחקירה להתבצע בשקט ..והאמת תצא לאור..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבו פאג'ר
גולש אורח
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    14:20   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. נשבר לי מהספורים של המשטרה תכנסו כאן לקרוא מה באמת הסיפור  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  
הרב פינטו נערץ על ידי ראשי משפחות הפשע למשל יוסי הררי, אברג'יל וכד.
מאידך גם ראשי המשטרה הם מבאי ביתו ( מאותה עדה.- הגנבים השוטרים והרב)
כשיש לפתור משהו בין ראש משפחת פשע שבוכה לרב על כך שהמשטרה "מתעללת בו" עובר סכום בן 6 ספרות בדולרים לרב ומהרב לקצין המשטרה הבכיר והכל נפתר.
כמו שנאמר הכסף יעוור איני צדיקים ןחכמים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום ראשון כ''ה בשבט תשע''ד    19:39   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. ימים יגידו......  
בתגובה להודעה מספר 24
 


https://tinyurl.com/5a2yl כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ניסו
חבר מתאריך 18.12.13
1267 הודעות
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    14:13   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. אומרים הרבה ולא אומרים כלום  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
angular
חבר מתאריך 28.5.13
3175 הודעות
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    14:28   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. אל תקראו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
סוד מאוד סודי.
לא בטוח שתוכלו לחיות עם זה...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tec
חבר מתאריך 11.10.07
30921 הודעות
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    18:14   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. מה זה הציור השבועי לילד? אז מה הסוד, ואיפה הוא מסתתר בכתבה?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חציל
חבר מתאריך 18.1.14
4374 הודעות
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    18:31   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. קצת התאכזבתי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הסוד הנורא והגדול והעצום ובלה בלה בלה ועוד 200 מילים והסוד שישנה את הכל ויסביר את הכל ובל בלה בלה ועוד 100 מילים, ומה בסוף? דיכאון אחרי לידה??? עם ההקדמה הזו כבר חשבתי שמדובר ברוצחת סידרתית פסיכופאטית.
איזה בזבוז זמן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
badboy3919
חבר מתאריך 21.10.08
3538 הודעות
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    18:33   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. מרוב תמונות וחצים בצייר לא רואים את היער  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אפשר סיכום בשורה וחצי?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Admiral
חבר מתאריך 24.4.13
6202 הודעות
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    18:45   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. בקיצור יהודית מס' 2  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כנעני
חבר מתאריך 9.7.10
13814 הודעות
יום שבת כ''ד בשבט תשע''ד    18:58   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. ראיתי את הכתבה ב''ישראל היום'', אך כאן התמונות באיכות טובה יותר.  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סניגור
חבר מתאריך 15.11.09
19688 הודעות
אור ליום ראשון כ''ה בשבט תשע''ד    19:18   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. הפרעה דו קוטבית - Bipolar disorder, ככל הנראה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מאניה-דיפרסיה בשפה העממית, היא תופעה של מצבי רוח משתנים.

כל מיני בעלי עניין חוגגים פה באשכול על לא דבר, לטעמי. ניצול ציני של מצב אישי.


תודה!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ריאליסט
חבר מתאריך 16.3.13
203 הודעות
אור ליום ראשון כ''ה בשבט תשע''ד    19:36   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. רק חבל שאשדודנט לא רושמים גילוי נאות שהם כתבי החצר של לסרי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


יאיר גולן צדק בדבריו! גם אני חושב שהתהליכים שעוברים על השמאל הישראלי דומים בפועלם למשת"פים של הנאצים


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סניגור
חבר מתאריך 15.11.09
19688 הודעות
אור ליום ראשון כ''ה בשבט תשע''ד    20:24   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. פרשיית מנשה ואפרים - גירסת פינטו, כתבה בעיתונות החרדית עם מקורבי הרב • כל התמונה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
פרשיית מנשה ואפרים

ריבלין התיישב בכסא המראיין, ופירק את פרשיית חקירת הרב יאשיהו פינטו לגורמים • המלצה: אל תמצמצו בטעות


בשם הרב

אחד מבכירי עורכי הדין בישראל, מהסוג שרק להגיד לו שלום עולה הרבה כסף, פגש השבוע את היועץ המשפטי לממשלה יהודה ויינשטיין בעניין מסוים. ללא כל קשר לפרשות שבהן כיכבו החלטותיו - ליתר דיוק, אי החלטותיו - של ויינשטיין בימים האחרונים, הפגישה הסתיימה בלא כלום. ויינשטיין, סיפר אחר כך עורך הדין הבכיר לשותפיו, לא היה איתי בכלל. הראש שלו היה במקום אחר, והוא נראה עייף. עייף מאוד. הבנתי, כך הנ"ל, שמהשיחה הזאת לא ייצא שום דבר, וסיכמנו להיפגש בעוד מספר שבועות. לא היה מנומס, וגם לא היה טעם, לשאול אותו - שח לשותפיו - האם העניין קשור לפרשת החקירות שבצמרת המשטרה ומערכת הקשרים של הקצינים עם חצרו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו. היה ברור לי שזה בדיוק העניין.

וכנראה שזה ברור גם לרב עצמו. ההחלטה שלו לשוב ארצה ביום חמישי הבא, שפורסמה השבוע בקול רעש גדול, מעידה כנראה על ביטחון עצמי שאין לנחקרים אחרים. הסיבה לכך ברורה: בכל פרשיות החקירה שהסעירו את המדינה בעשור האחרון, היוזמה וההובלה היו של הרשות החוקרת. היא קבעה את מועד הפשיטות המצולמות על בתי הנחקרים, היא זימנה אותם לפגישות תוך יידוע מוקדם של התקשורת והיא שלטה באופן מוחלט בסדר היום של החקירה. הנחקרים היו תמיד המגיבים והמתגוננים.

בפרשת הרב והקצינים, לפחות בחלקה האחרון שנחשף השבוע, התהפכו היוצרות. את סדר היום קבעו הרב ועורכי דינו. טיוטת כתב האישום בחשד למתן שוחד לתנ"צ אפרים ברכה יושבת על שולחנו של ויינשטיין במשך למעלה מחודש וחצי. על ראיות פחותות ממה שיש בה הוגשו כתבי אישום, ואם מוסיפים לכך את העובדה שהנאשם אינו אדם מן השורה, אלא אישיות שכל המדינה מדברת ומכירה, הדרך לבית המשפט סלולה כמו מסלול ההמראה החדש בנתב"ג.

אבל החושים החדים של ויינשטיין (עורך דין ותיק ומשופשף שגדל בסקטור הפרטי ומכיר את מערכת הצדק הממוסדת גם מהצד הנגדי) אותתו לו שמשהו לא חלק בסיפור הזה. הצעת תשלום לקצין במשטרה תמורת מידע היא צעד אופייני לדגי רקק בתחום החומרים המסוכנים ועבירות הרכוש. בחלונות הגבוהים של עולם הקשרים שבין קצינים בכירים ואישי ציבור לא עובדים בשיטות כאלה. הקודים שונים לחלוטין. אם יש העברות מידע, הן מתבצעות על בסיס היכרות אישית ארוכת ימים. לא בשיטות של קח כסף-הבא מידע.

ויינשטיין גם נמצא מספיק זמן בברנז'ה המשפטית-קו-נטוי-פוליטית כדי לדעת כל מה שכתב זוטר לענייני משפט יודע. ביתו של הרב פינטו באשדוד מהווה מקום מפגש ידוע של כל צמרת השלטון ועולם העסקים לצד בכירי המשטרה. תמונות שלהם יחד הן חלק בלתי נפרד מהפורטפוליו של כל צלם עיתונות המכבד את עצמו. בכמה מהן נראים גיבורי הפרשה הנוכחית במלוא הדרם. כאן רואים את הרב פינטו עם אפרים ברכה, וכאן רואים אותו עם מנשה ארביב.

ופתאום, בבוקר לא בהיר אחד, קם אחד המצולמים הידוע כבן בית במקום וטוען שרצו לשלם לו כדי שיספר את הידוע לו על חקירה המתקיימת מספר שנים נגד עמותה ירושלמית שהרב פינטו שימש כנשיא הכבוד שלה בניו יורק. לא מן הנמנע שאכן זה מה שקרה, אבל כשמאחורי הסיפור קיימת ידידות ארוכה בין המאשים והנאשם היא מספיקה לעורך דין ממולח כמו ויינשטיין בשביל לחשוד שמשהו לא בסדר ולבקש ראיות נוספות.

על רקע זה לא קשה להבין מדוע ויינשטיין לא זרק מהחלון את עורכי דינו של הרב פינטו כשאלה באו אליו עם הצעה לסגור את התיק נגד הרב בחשד השוחד לברכה תמורת מידע על עד התביעה מספר אחת ואדריכל כתב האישום ניצב משנה מנשה ארביב. מה פתאום לסגור תיק נגד אישיות ציבורית ידועה שנראה יצוק בבטון כדי להפיל קצין בכיר אחר במשטרה? מי הולך על עסקאות כאלה אם הוא לא חושד שהסיפור הראשון לא נטוע איתן?

כך או כך, ההצעה של עורכי הדין מטעם הרב פינטו הכניסה את ויינשטיין לפוזיציה שבאמת לא מאפשרת לישון בלילה. מצד אחד, גורמים בפרקליטות הדורשים לא לעשות עסקאות, ולהעמיד לדין את הרב פינטו בפרשת החשד לשוחד. מצד שני, המידע שהוצג על ידי עורכי הדין של הרב מוכיח, לכאורה, שבכירים נוספים במשטרה נהגו להסתופף בחצרו ולקבל את עזרת חסידיו כשנזקקו לכך, ובתוכם גם ארביב.



המקורב מדבר

יומיים לאחר שוויינשטיין עצר לעשות חושבים בפרשה נפגשנו במסעדה לא ידועה בירושלים עם איש עסקים ניו יורקי הנמנה, לדבריו, עם המעגל הקרוב של חסידי האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו. לפני הפגישה בדקנו שהוא אכן כזה, ולא התאכזבנו. בן שיחנו התגלה כמי שמצוי בפרטי הפרטים של החקירה וכמי שמלווה את הרב פינטו במשך שנים ארוכות. הוא הגיע לארץ בשביל להכין את קבלת הפנים לרב עם שובו, ומיד לאחר מכן יחזור לעסקיו שמעבר לים.

איך שלא תיגמר הפרשה הזאת, השאלה שתמיד תרחף בחלל האוויר היא: מה לדמות רוחנית ותורנית כמו הרב פינטו ולקצינים בכירים במשטרה? מילא טייקונים ואילי הון. מהם עוד אפשר להוציא תרומות לצדקה והחזקת תורה. מתי ולמה החל הקשר עם כחולי המדים?

"כולם חושבים שהוא התחיל היום, כשהרב כבר דמות מפורסמת. אבל למעשה הוא התחיל לפני הרבה שנים, כשהרב לא היה מוכר כל כך, ודווקא מכיוון שונה לחלוטין. הרב פתח בפעילות הרוחנית שלו, קירוב רחוקים, באזור הדרום. באו אליו גם כאלה שמוכרים למשטרה, עם הצרות והבעיות שלהם. הרב לא דחה אותם. להפך, ניסה לקרב ולהחזיר אותם למוטב. בתוכם היה גם מישהו (השם שמור במערכת, י.ר.) שהוגדר כאחד האנשים המסוכנים במדינה. הרב לקח אותו כפרויקט, והיום הוא בעל תשובה גמור. התחילו לבוא אליו גם אנשים בעייתיים נוספים. פתאום במשטרה ראו מישהו שיש לו דיבור עם אנשים כאלה ואמרו: הוא יכול להיות לנו לעזר".

הרב הפך להיות כוח עזר של המשטרה?

"ממש לא. הקצינים היו באים אליו ואומרים לו: כבוד הרב, פלוני ואלמוני מכבדים רק אותך. תקרא להם ותגיד להם לחזור למוטב. רק הרב יכול עליהם. מכאן זה המשיך. קצינים התקרבו אליו. הוא היה הכותל המערבי של הרבה מאוד קציני משטרה. הייתה ברית לבן של אריה עמית - הרב הוא הסנדק. היו להם בעיות בבית - באים לרב שיעזור להם. זה עבר מפה לאוזן אצל השוטרים, והרבה התחילו לבוא אליו והפכו לחסידים שלו".

מעניין שדווקא קציני צמרת התקבלו. למה לא גם שוטרים מהשורה?

"כולם התקבלו. הנה, מנשה ארביב הגדול. כשהוא התחיל להגיע לרב הוא היה בסך הכול איש ימ"ר. היו עוד כאלה שהתחילו כשהם קטנים והמשיכו כשגדלו. חלק מהם שכחו שהם קצינים והפכו להיות חסידים של הרב. היו מהם שראו את הכוח והעוצמה של העשירים המפורסמים שמגיעים לרב, התבלבלו ובמקום להישען רוחנית החלו לנצל את החסידים".

מה זה אומר 'להיות חסידים של הרב' בהקשר הזה?

"זה אומר שאם צריך משהו, אז באים אליו. יש צרה, זקוקים לעצה או ברכה - הכתובת היא הרב באשדוד. הבן נוסע לניו יורק - מישהו צריך לסדר לו דירה. צריך ניתוח או טיפול רפואי לקרוב משפחה - מישהו צריך לעזור בתשלום. יש בן שחייב הוסטל או שסתם מסתבכים בחובות - באים לרב והוא עוזר".

אם אני הייתי מסתבך בכספים הוא היה עוזר גם לי, או שהוא מתייחס רק לכחולי מדים ומפורסמים?

(בכעס) "אתה לא מכיר את החצר של הרב אם אתה שואל. יש המונים שנעזרים אצלו. לאחרונה היה אברך אחד שנהרג בתאונת דרכים ואשתו נשארה בלי דירה. הלך הרב וקנה לה דירה. הרב הוא גדול מחלקי הצדקה בדורנו".

ומאיפה הכסף?

"יש אצל הרב תהלוכה של נדיבים שבאים אליו ואומרים לו: כבוד הרב, קח כסף ותעשה איתו מה שאתה רוצה. נותנים לו סכומי עתק, והוא מחלק אותם עד הפרוטה האחרונה. מצד שני, יש תהלוכה של אנשים קשי יום ומסכנים שבאים לקחת".

בתוכם גם קציני משטרה?

"כן. ממש כך".

אחרי הקצינים, או לפניהם, החלו להגיע לחצר הרב גם פוליטיקאים ועיתונאים. מה הם חיפשו?

(באנחה) "כל הצרות החלו כשעיתונאים באו לחצר ואחריהם פוליטיקאים. זה נבע מכך שהוא היה מעורב בכמה עסקאות גדולות שעוררו את תשומת הלב של העיתונות הכלכלית. מגדל הליפסטיק במנהטן - העסקה נחתמה אצל הרב. יצחק תשובה, כשרכש את פלאז'ה, עשה את זה עם הכנסת ספר תורה ושיעור של הרב פינטו. כל זה יצר באזז ענקי בתקשורת, ואז הופנו הזרקורים לכל מי שבא והתקרב".

הפעם הראשונה שבה הוזכר שמו של הרב שלא בכותרות כלכליות או רוחניות הייתה בפרשת החקירה בעמותת חזון ישעיה. זה גם מופיע בטיוטת כתב האישום שמתעכבת כעת. ברכה טוען שהרב ביקש ממנו פרטים על החקירה תמורת תשלום.

"שטויות והבלים. יש עמותה שנוהלה על ידי אדם בשם א.י. (השם שמור במערכת, י.ר.). יש לה בניינים גדולים ברחוב רש"י בירושלים. סכסוך פנימי בתוך העמותה הביא להלשנות שהוא מדווח יותר ממה שהוא מחלק. הרב היה רק נשיא כבוד של העמותה, והוא לא חתום על כלום. בשנת 2006 הוקמה עמותת ידידי חזון ישעיה, ובדינר מיוחד שנערך לטובתה גויס לה הרבה מאוד כסף. בתמורה, עמותת הצדקה של הרב קיבלה סכום מסוים. הרב דיווח עליו לרשויות המיסים האמריקאיות, ואפילו שילם מס. כאן החל וכאן נגמר הקשר של הרב עם עמותת חזון ישעיה".

פורסם שבשלב מסוים הפך הרב להיות עד מוגן של ה-FBI בניו יורק. מתי זה קרה?

"הרב היה קרבן לסחיטה מצד פרסומאי וחבר קונגרס. מייקל גרים בא לחסידים של הרב וביקש כסף. הרב הגיש תלונה שמוציאים כספים מחבריו באיומים, ואז הפך לעד מוגן בחקירה נגד גרים. ה-FBI נכנס לתמונה, חקר ובדק, והגיע למסקנה שהרב נוצל על ידי אותם אנשים. ה-FBI אמר לרב: מטרידים אותנו הקשרים הקרובים שלך עם קצינים ישראליים למרות שהם חסידים שלך. אמרו לו: בסוף הם יתהפכו עליך. אתה חייב לדווח באופן רשמי למשטרת ישראל על הקשרים האלה ועל כל מה שחסידיך עוזרים לקצינים הבכירים. מנשה ארביב היה אז נספח משטרת ישראל בארצות הברית. הרב כאילו חסה בצלו, כי הוא אזרח ישראלי שגר מרבית הזמן בארצות הברית".

ממש סיפור מתח בהמשכים.

"ה-FBI אמר לו: כבוד הרב, תקרא לארביב ולשם הפרוטוקול תדווח לו על הסיוע שאתה מעביר בחודשים האחרונים לברכה. הרב קרא לארביב ואמר לו: המצב רגיש אצל האמריקאים. אני עד מוגן, ואני מדווח לך על הסיוע. ארביב הלך עם זה חודשיים-שלושה. לא יודעים למה, אבל יום אחד הוא קרא לברכה. אמר לו: האמריקאים עלו על הסיפור. ב-FBI מדברים שזה מושחת. לא מוצא חן בעיניהם שקצינים מנצלים רבנים. צריך לחפות על כל ההעברות והמתנות שקיבלת. אתה צריך לחפש דרך מילוט".

ודרך המילוט שלו הייתה לטעון שהוא לא קיבל כלום ושהרב הוא זה שפנה אליו לקבל מידע על החקירה תמורת כסף.

"נכון. ברכה הבין שהוא בצרות. הוא היה צריך להסביר למשטרה אירועים עם הרב בהשתתפות עיתונאים, כשהכול מצולם ומתועד. הוא היה צריך להסביר למעלה משבע מאות שיחות נכנסות ויוצאות לבית הרב. הוא היה צריך להסביר כל מיני העברות כספים".

ממה שפורסם עולה שהוא טוען שיש בידו תיעוד של העברת כספים מהרבנית לאשתו.

"נכון. הייתה העברה של הרבנית לאשתו. זה היה סיפור הכיסוי שלו. הוא אמר: כל הזמן הייתי בקשר עם הרב כדי להפליל אותו. אשתו של ברכה הקליטה את הרבנית איך היא נותנת לה כסף, ואז ברכה תיעד את זה וטען: כל מה שעשיתי היה לצרכי חקירה וכדי להפליל את הרב, שביקש ממני מידע על חקירת עמותת חזון ישעיה תמורת כסף. ואז גם ארביב אמר: בוא נחגוג על זה ונלבין את מה שקיבלתי גם אני מהחסידים".

מתי נודע לרב לראשונה על החשדות נגדו?

"באסרו חג סוכות שבשנה שעברה קראו לו בפעם הראשונה. אמרו לו: יש העברה כספית של אשתך לברכה. זה בין כה לא קשור אליך. תחתום על זה, וממילא היא לא יכולה לעמוד לדין מטעמים אישיים. הרב סירב לעסקה. לא מוכן להפיל את התיק על הרבנית, במיוחד כשהוא ידע למה ברכה קיבל ממנו כספים".

באמת למה?

"זה גם מה שהחוקרים רצו לדעת. במהלך החקירה הם שאלו אותו: נתת כסף לברכה? אמר: כן. הוא חסיד שלי 15 שנה. בכל הצרות והשמחות שלו הייתי איתו. שאלו אותו: מי עוד יודע על זה? אמר: מנשה ארביב יודע. אני הרי דיווחתי לו בהוראת האמריקאים".

לך תוכיח דבר כזה.

"הרב הזמין עורך דין ידוע הביתה עם פוליגרף והתברר שהוא דובר אמת. מה שהוא נתן לברכה לא היה קשור לחזון ישעיה, אלא לזה שהוא חסיד שלו. אחר כך היה עימות במשטרה של שבע דקות בין הרב וברכה. הרב אמר לו: אתה מחזיק תיעוד על העברה אחת ואומר שביימת אותה כדי להפליל אותי, כאילו שילמתי לך תמורת מידע? ומה עם כל מה שקיבלת ממני ומהחסידים במשך כל השנים? יש עדים שנתנו לך. אנחנו חיים בעולם מודרני. יש צילומים. הכול מתועד. אחרי שבע דקות ברכה התחיל לבכות והעימות נפסק. הרב הציע לו שגם הוא, ברכה, יילך למכונת אמת, אבל הוא התנגד".

כל זה היה בקיץ. מה קרה מאז במהלך החקירה?

"לפני כן אני רוצה לספר משהו שקרה לפני כשנתיים, ולדעתי שם החלה המשטרה לשים עין לראשונה על הקשרים בין הקצינים הבכירים לבית של הרב. היה כלי תקשורת חרדי שהחליט לסחוט את חסידי הרב. הוגשה תלונה והחלה חקירה. הגיע ניצב אסף וולפיש לתשאל את הרב. מה הוא רואה שם? מגיע פעמיים ורואה כל הבית מלא קצינים. אמר: מה זה צריך להיות כאן? הוא אמר: באתי לחפש אתונות, מצאתי מלוכה. רואה את ברכה נכנס בדלת האחורית".

בוא נתמקד במהלך החקירה.

"טוב. מאז הקיץ היו עוד כמה מפגשים בין הרב והחוקרים. באחד מהם הרב אמר להם: ברכה היה היועץ שלי לענייני חוק במשך 12 שנה. אם הוא חשב שפסול לקבל ממני מתנות, למה הוא לא אמר לי את זה. הוא גם שאל את החוקרים עצמם: אתם הרי כפופים לברכה. איך אתם בכלל יכולים לחקור אותי? תעבירו את זה למחלקה לחקירות שוטרים".

הזכרת מקודם שה-FBI היה בתמונה.

"ה-FBI שלח תצהיר שהרב פינטו דיווח לו על העזרה לברכה בכמה סבבים. מי שעושה עבירת שוחד מדווח עליה באופן רשמי?".

למי דיווח הרב?

"לארביב, שהיה הנספח של המשטרה בארצות הברית. בחודש אוגוסט מגיע ארביב לארץ כדי לבדוק את הטענות שהוא ידע על העברות הכספים לברכה, ואז עורכי הדין של הרב מגלים פתאום שהוא לא רק טוען שלא דיווחו לו על העברות הכספים אלא גם טוען שהרב ניסה לשבש ראיות בחקירה, ולגמרי במקרה מתמנה לאחר העדות למפקד יחידת להב היוקרתית".

אני מבין שזו הסיבה שעורכי הדין של הרב אמרו שהם מוכנים להעביר מידע שגם ארביב קיבל טובות הנאה, אבל, איך נאמר בעדינות, זה מריח לא טוב. כאילו הרב מוכר את ארביב כדי שיסגרו לו את התיק.

"ממש לא. אלמלי ארביב היה תופר את העלילה על הרב, הרב לא היה מוציא מילה או חצי מילה עליו. הרב, בסך הכול, רוצה להוכיח שהסיפור של ברכה, שהוא קיבל כסף תמורת מידע, שקרי. הוא רוצה להוכיח שזו הייתה שיטה בחצר שלו. כל מי שפנה לעזרה, קיבל אותה. בין אם קוראים לו ברכה, ובין אם קוראים לו ארביב.

"גם ארביב קיבל טובות הנאה מהחסידים של הרב. אז שהוא יבוא עכשיו לספר סיפורים על העברות כספים תמורת מידע? הרב לא האמין למשמע אוזניו. הוא אמר: אם זה שקיבל ממני הכי הרבה טובות הנאה הוא זה שהופך להיות עד התביעה נגדי, אם הנצלן הכי גדול של החסידים שלי בניו יורק בא להעיד נגדי - אז אני צריך לשתוק? אבל עדיין הרב החריש וכאב.

"אבל אחרי שבטיוטת האישום נחשף שארביב הוא לב התביעה נגד הרב נחתו עורכי הדין של הרב אצל ויינשטיין ואמרו לו: אתה מכיר את הסיפור מפרק 94. יש 93 פרקים קודם. למישהו היה אינטרס להעביר לך גרסה מבושלת. ואז העבירו את זה למח"ש. התחילו לבדוק. ואז עשו הסכם עם עורכי הדין: אם הם ישתפו פעולה בנושא ארביב, יסגרו את התיק על ברכה".

מה הקייס פה? אם נתתי מתנות לאחד וזה פסול, אז נתינת מתנות לשני מכשירה את זה?

"הכוונה הייתה להוכיח את האמת, שיחסי הרב וקציניו-חסידיו היו יחסי משפחה לכל דבר. אין כאן כוונת זדון. אם יש מישהו שהוא כמו הבן שלך, או שכן שלך, מה הפסול לתת לו כסף? אבל אם זה פסול, אז ארביב לא יכול לדבר כי גם הוא קיבל. הרב אומר כעת: אני יוצא למלחמה על השחיתות במשטרה. עו"ד בלכר אמר לויינשטיין: כל סודות המשטרה לדורותיה נמצאים אצל הרב. הוא היה הכותל של המשטרה. הוא לא חושף אותם כי הוא אדם אחראי. רק מי שמאשים אותו ישמע בדיוק מה הוא קיבל ממנו. הרב לא מלשן ולא מסגיר אף אחד. אם הם לא היו מעידים נגדו, הוא לא היה מדבר כלום. יש עוד קצינים רבים שהוא יודע עליהם דברים רבים ולא מספר כלום".

וכל זה ייחשף במשפט אם וכאשר ייפתח?

"בהחלט. רוצים משפט? בבקשה. מה יקרה במשפט: ישאלו את ברכה כמה פעמים הוא ביקר אצל הרב. היית ב-2008. האם הוא ביקר אצלך בבית ונתן לך תפילין? האם הוא קיבל ממך חנוכייה? וכל זה הרבה לפני פרשת חזון ישעיה. מה שהרב אומר זה בעצם כך: אני לא הייתי מפליל את ארביב, אבל הוא בא להעיד נגדי ולכן דרכו אני חושף את כל השיטה. אני צריך לשלם כסף על מידע? הרי הם באים אליי הביתה ומספרים את הכול".

ועדיין אני רוצה להבין: מה פתאום שקצינים יקבלו טובות הנאה?

"אתה לא יודע מה זה חסידים ומה זה בני בית. הרב לא ראה אותם כקצינים, אלא כחסידים. וכל נזקק שמבקש מהרב נענה במיידיות. גם אם הוא נפח, גם אם הוא נהג אגד, גם אם הוא שוטר. אתה רוצה שאני אראה לך רשימה של אלפיים אלמנות שכל אחת מהן מקבלת אלף-אלפיים דולר בחודש? יש לו קרנות, והוא עוזר לאנשים בהמון כסף. יש חלוקת מזון לנזקקים במיליוני שקלים. הכי גדולה בארץ. אני יודע שאין לרב דולר אחד באף חשבון בנק. כל מה שהוא מקבל הוא מחלק".

איך מסבירים את הווילה המפוארת שלו באשדוד?

"אין חצר שיש לה כל כך הרבה נדיבים ותומכים כמו החצר של הרב. אבל בהשוואה לרבנים אחרים, ביתו של הרב עדיין נחשב מהצנועים והזולים ביותר. אגלה לך סוד: הנכס הזה נרכש על ידי חסידו ג'יי שוטנשטיין, אבל הרב העביר את בעלות הנכס לעמותה וחתם איתה הסכם שיש לו זכות מגורים עד מאה ועשרים".

בדרשות של הרב הוא מזכיר שהוא בעל ייסורים גדולים. זה בגלל הפרשה שנחשפה?

"אני לא רוצה לדבר על הייסורים הרפואיים הקשים שעוברים על הרב. די אם אומר לך שבשנים האחרונות הוא קיבל את חייו במתנה מבורא עולם חמש פעמים. וזו הסיבה שהוא מקדיש את חייו לעשיית חסד וצדקה".

התקשורת מתמקדת בסיפורים על העשירים ועל הקצינים. למה רק זה מתפרסם?

"כי זה מה שהתקשורת מחפשת. אבל כל מי שנמצא בחצר יודע שהרב הוא מנהיג רוחני ענק. הוא איש שכולו תורה. הוא מוסר 15 שיעורים בשבוע בכל חלקי התורה. יש לו שבעה מרכזים תורניים רק במיאמי, ועשרים אלף חברים רשומים בעולם. כל יום הוא שולח מסר יומי לחמישים אלף איש עם דבר תורה".

לאחרונה מתקיימת סדרת חקירות נגד רבנים ואישי ציבור חרדיים. אתם רואים בפרשה הנוכחית חלק מכך?

"בוודאי. הרב עצמו אמר לנו כבר לפני שנה שבמשטרה יש מגמה להתמקד בשני מגזרים: בראשי ערים ובחרדים. מדובר במגזרים חלשים שאין להם פטרון. יש היום כחמישים רבנים ואישי ציבור חרדיים שנמצאים בשלבים שונים של חקירה. הרב העריך שהם יבואו גם אליו, והוא צדק".

איך ייגמר הסיפור הזה?

"לדעתי, בהסדר טיעון קל. אבל ברכה וארביב יילכו הביתה. בסופו של דבר הרבה אנשים יבקשו מחילה מהרב על כל ההכפשות והלשון הרע שאמרו עליו בלי לדעת את האמת".



מקורות:

http://www.bhol.co.il/article.aspx?id=63996

https://rotter.net/forum/scoops1/75695.shtml


תודה!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוטרית
חבר מתאריך 8.10.01
16792 הודעות
אור ליום ראשון כ''ה בשבט תשע''ד    21:14   25.01.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. אשדוד נט? מעניין קראתי בדיוק את אותה כתבה באחד מעיתוני שבת  
בתגובה להודעה מספר 0
 

עם רמזים עבים למצב בריאותה של הרבנית.



"המחנות בישראל מתחלקים ל'רק לא ביבי' ו-'רק לא, רק לא ביבי'" עמית סגל


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות