גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #27865 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 27865   
בנימינוב
חבר מתאריך 7.10.12
8455 הודעות
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    09:51   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

רגעי ההכרעה בפרשת אלאור אזריה -הורשע בהריגה שהעונש עליה עד 20 שנות מאסר  

 
  


לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

סיכום של העיתונאי המקוון ram

הלר פותחת בעובדות : ביום 24 במרץ 2016 נורה המחבל עבד אל פתאח א-שריף ונקבע מותו. הנאשם שימש כחובש בפלוגה המבצעית בגדוד שמשון. // גילי כהן

הלר: בהגיעם שני המחבלים תקפו את א' ואת המ"מ באמצעות סכינים. א' נפצע, מחבל אחד מת בזירת האירוע בסמוך לאחר שנורה. א-שריף נפצע משישה קליעים. // גילי כהן

פרשה זו עוררה התעניינות ציבורית רבה , כמותו לא ידעה המערכת הצבאית. לא לנו לפרש את הטעמים שהביאו לכך. // גילי כהן

הכרעת דינו של הנאשם מושתת רק על הראיות שהובאו בכתלי בית הדין ועליהם בלבד, כי הרי אין לדיין אלא מה שעיניו רואות. // גילי כהן

כתב האישום מייחס לנאשם עבירת הריגה ועבירה נלוות של התנהגות שאינה הולמת. בכתב האישום נטען כי לאחר הירי, נותר א-שריף שכוב על הקרקע בחיים // גילי כהן

הנאשם שהוקפץ למקום החל לטפל בא' הפצוע, ולאחר מכן שהה בזירת האירוע עוד זמן מה, בשלב מסוים אסף את קסדתו והחל לנוע לכיוון המחבל. // גילי כהן

הוא מסר את קסדתו לחייל אחר, ירה בא-שריף בניגוד לכללי הפתיחה באש, שלא היווה סכנה. הנאשם כפר באשמה של כתב האישום // גילי כהן

הלר: הגיע העת להכריע בסוגיות שבמחלוקת


דנה בכפירה באשמה : הנאשם כפר בכך שהמחבל לא היווה עוד סכנה בעת הירי, שכן הוא זז. הוא חלק על כך שהירי נגד את הוראות הפתיחה באש ונעדר הצדקה מבצעית, זאת בעקבות חששותיו כי המחבל נושא עליו מטען וסכין וחשש מפיגוע משולב // גילי כהן


הנאשם העלה טענה של הגנה מהצדק, וטען לרדיפה בלתי נסבלת של הרשויות שקודם ירו את החץ ואז הגישו את כתב האישום. : עוד נטען כי ננקטה אכיפה בררנית בנוגע לנאשם. // גילי כהן

מסכמת: אין מחלוקת כי לאחר הירי נמצא המחבל מת וכי לא נמצא מטען

הלר - הגיע הזמן להכריע
לאחר ששמענו עשרות עדי תביעה והגנה, והוגשו ראיות למכביר בשלה העת להכריע את דינו של הנאשם // גילי כהן

הלר - ''הנאשם היה מודע לכך שבירי שביצע נוטל כנראה חיים של אדם'' בעניינו אין מחלוקת כי הנאשם ירה בראשו של המחבל מטווח קצר. הנאשם אף היה מודע לכך שבירי שביצע נוטל כנראה חיים של אדם // גילי כהן

הלר על הקשר הסיבתי בין הירי של אזריה למותו של המחבל דוחה את טענות ההגנה מומחי ההגנה לא ביססו את האפשרות העובדתית שאדם מת יכול לזוז. ללא ביסוס זה, נשמטת הטענה. על אותו קו הגנה זה מבקש האנשם לאחוז את החבל משני קצותיו, לטעון לטעות כנה בעניין תחושת הסכנה, אבל לטעון שבזמן הירי המחבל כבר היה מת // גילי כהן

דוחה את טענות עד ההגנה - פרופ' שמעון
דוחה את טענות פרופ' שמעון, עד ההגנה, שטען שהמחבל מת מלחץ אוויר חזה, מכיוון שאינו מומחה בתחום. // גילי כהן

נוכח כל האמור - מצאנו לדחות את הטענה (של עורכי דינו)

עוד דוחה השופטת את מסקנותיו של פרופ' היס וקובעת: הירי של אזריה הוביל למותו של המחבל

שכן, היא לא מתמודדת עם הממצא המרכזי של גיפס בדבר הדימומים בראשו של המחבל. גיפס הסבירה את הממצא בצורה יסודית וממצה. לעומתה, לא ביקש פרופ' היס לעיין בתצלומים, אלא הסתפק באמירה כללית כי לא מקבל הבחנתה.
אימוץ טענה של עד מומחה מחייבת תזה, וזו לא ניתנה כנדרש. שוכנענו כי לא היה בידי ההגנה להציג ראיות שסותרות את עדותה של גיפס. התרשמנו כי ההגנה לא הצליחה לכרסם במומחיותו של גיפס ובמסקנותיה. נוכח האמור אנו מאמצים את מסקנה וקובעים כי מותו של המחבל נגרם מהירי

הלר: התיעוד מן האירוע וכל הצילומים הוגשו כראייה והן אובייקטיבית // גילי כהן
הלר מקריאה את גרסתו של אזריה במצ"ח: כל הסרטים (שעברו לו בראש) גרמו לי לקבל החלטה לא פשוטה, לירות לו בראש. לפי גרסת הנאשם, אומרת הלר, הירי בוצע מחשש לסכין ומחשש למטען. כידוע, משקל של עדות בע"פ הוא עניין של בית הדין, לפי התנהגות העדים.
בבואו לקבוע את מהימנות העדים, מטיל בית הדין את ניסיונו השיפוטי. על בית הדין להתחשב באופן ישיר מהופעת העד. נוכח זאת, נבחנת גרסתו של הנאשם ובהשוואה לגרסאות אחרות שמסר. וכן נבחנת השתנות גרסאותיו.

הלר מציינת את דברי החייל ת', שאין מחלוקת על אמיתות תוכנן: אלאור היה נראה נרגש וכועס שדקרו את חבר שלי, ואמר איך הוא המחבל נשאר חי?
הלר מזכירה את דברי ת', שאמר לו שהירי לא היה תקין. "הוא אמר משהו בסגנון שדקרו את חבר שלו, וניסו להרוג אותו, וגם לו מגיע למות", אמר אז ת'
השופטת אומרת כי לא ניתן לחשוד בת' כמי שניסה להעליל על הנאשם. מצאנו לדחות את ההסתייגות שת' ניסה להעלות בעדותו, באשר לרמת הדיוק של הפרטים. עוד אמרה כי "מצאנו כי בחומר הראיות ישנם חיזוקים נוספים לדבריו של ת'".


הלר מסכמת את עדות ת': אלאור לא חשש ממטען // גילי כהן
"מצאנו לתת לעדותו של ת' משקל מלא. עינינו רואות כי הנאשם לא חשש ממטען, והם מצביעים על סיבה אחרת". עוד אומרת הלר כי נראה שהנאשם, אזריה, היה ער לבעיה שמציבה השיחה עם ת'. לא בכדי הוא הכחיש את עצם הדברים, ובעת שהוצע לו לערוך עימות, התנה תנאים.
חרף האמור, במהלך עדותו חזר הנאשם כי לא זכורה לו שיחה עם ת'. כשהתבקש להגיב לטענה כי הירי בוצע מטעמים נקמניים, בחר שלא לענות באופן ישיר. הלר קובעת כי לאחר הירי אמר הנאשם לת' כי "דקרו את חבר שלי וניסו להרוג אותו אז גם לו מגיע למות". לכך משקל משמעותי בהכרעת הדין. "זה לב ליבו של התיק". על כך יפול ויקום דבר, כי הנאשם טוען שפעל מהגנה עצמית שדרשה פעולה מיידית.

לפי הלר, דבריו האמורים של הנאשם מיד לאחר האירוע, גם בפני ת' והמ"פ נאמרו באופן ספונטני ובהמשך ישיר לאירוע הירי


כעת הלר מתייחסת לעדותו של המ''פ רס''ן תום נעמן // גילי כהן
היא קובעת: לגרסתו של נעמן מצאנו תימוכין רבים בתשתית העובדתית שהיו לפנינו. גרסת נעמן נתמכת בדברים שמסר המח"ט יריב בן עזרא. חשוב להדגיש כי גם רס"ן נעמן לא נשאל בחקירתו האם אזריה העלה את החשש מפני סכין ומטען. על המשמעות להימנעות מכך עמדנו קודם לכן

הלר: בפנינו גרסה מתפתחת ומתפתלת של הנאשם - מקבלים את הסבריו של נעמן // גילי כהן
הלר מתייחסת לטענת הסטירות שהמ"פ נתן לאזריה: גם על כך לא נחקר רס"ן נעמן. לא נעלמו מעינינו אי התאמות בין הודאתו הראשונה לאלו שמסר בהמשך. מצאנו לקבל את הסבריו של נעמן ביחס לפערים שהיו. מצאנו לתת לגרסתו של נעמן משקל מלא. אנו קובעים כי בשיחה שנערכה, לא העלה אזריה את החשש מפני סכין או מטען כסיבה לירי.
רק שעה וחצי אחרי האירוע העלה הנאשם בפני גורם כלשהו (המג"ד, שפירא) את החשש מפני הסכין. בשלב זה לא העלה את החשש מפני מטען. בחקירה סרב להתייחס לדברי המג"ד, בטענה כי מדובר בתחקיר. בעדות בפני בית הדין טען כי דווקא אמר לגבי שתי הסכנות. עדותו של שפירא הטילה רושם. אין בין הסברים והשערות אלו של אזריה (שטען כי שפירא ניסה להגן על עצמו ולפעול לקידומו) דבר.

לטענתה של הלר, לא נמצא דופי בעדים אלו ובפרטים שמסרו, והם לא חסכו בשבחים על הנאשם. הם דיברו לגופו של הנאשם ולא לגופו של עניין. הנאשם בחר בדרך הפוכה ויצא למתקפה אישית נגד המפקדים. את ניסיונות אלו ראינו לדחות מכל וכל ועל משמעותן מבחינה ראייתית עוד נעמוד


כעת הלר מדברת על עדות הפרמדיקית: 'הטענה בדבר המטען עלתה רק אחרי שיחה עם עוד' // גילי כהן
בעדותה של הפרמדיקית ניתן למנות פרטים מהותיים - אלאור לא ציין חשש ממטען, הוא אישר שהמחבל היה חי. גם ביחס אליה ההגנה נמנעה מלברר בחקירה. גרסתו זו של אזריה בנוגע לשיחה עם הפרמדיקית לא פורטה אפילו במסמך שהוגש. אין אלא לתמוה כיצד פרט כה מהותי לא הובא אז.
מסכמת: תשתית הראיות מלמדת שלאחר ששוחח אזריה עם העורך דין, העלה את הטענה בדבר המטען המדומיין. גרסת הנאשם למצ"ח נמסרה לאחר השיחה עם העורך דין. לפני אותן שיחות כלל לא הזכיר חשש ממטען. הגרסה שמסר הנאשם הוסיפה להתפתח גם לאחר סיום החקירה במצ"ח, במסגרת אותו מסמך, ובמהלך עדותו בפנינו.

איש לא הבחין בסטירות שטען שהמ"פ נתן לו. לא בזמן אמת ולא לאחר האירוע. רס"ן נעמן לא נחקר במסגרת חקירה נגדית, כך גם עדי התביעה, ועדי ההגנה. בחקירתו במצ"ח אישר הנאשם כי נעמן כלל לא כעס עליו בשל הירי שביצע. אם לא די בכך, טענת הסטירות המשיכה להתפתח גם לאחר שהועלתה.

הלר: חוות הדעת הפסיכיאטרית של הנאשם העלתה אף היא קשיים

הלר: אין כל בסיס לטענה שידו של המחבל הייתה במרחק נגיעה מהסכין // גילי כהן
צפייה בכל הסרטונים מלמדת בבירור כי אין כל בסיס לטענה שידו של המחבל הייתה במרחק נגיעה מהסכין. למעשה רק לאחר הירי קירב עופר אוחנה את הסכין לעבר המחבל, מסיבה שלא התבררה. קודם הסכין הייתה רחוקה מאוד מהמחבל.
זה המקום לציין שהסרטון שצולם על-ידי מתנדב בצלם, ובמקום להתמודד עם הטענה על מרחק הסכין, בחר לומר כי הוא לא מאמין לסרטונים של בצלם.

נאשם שהיה ער לחוסר ההשתלבות של גרסתו עם הסרטונים, נאלץ למתן את גרסתו בחקירות, ועטן שהסכין הייתה "קרובה", לא במרחק נגיעה


הלר - גרסת הנאשם לא מהימנה // גילי כהן
נוכח האמור ולאור הסתירה בדברי הנאשם, לבין הממצאים העולים בבירור מתיאור האירוע, הרי שנדחת גרסתו של הנאשם כבלתי מהימנה.
גם דבריו של הנאשם ששמע את הצעקה בנוגע למטען שבריר שנייה לפני, לא מתיישבי עם הסרטונים אז נראה כי זה היה שתי דקות לפני. קושי זה הוצג לנאשם במהלך חקירתו הנגדית, אולם הוא לא ידע להתמודד עם זה. אמר "בזירת האירוע לא עמד עם טיימר".

היה הנאשם עצמו שנימק את הירי בשל הצעקה, ולכן לממד הזמן חשיבות. הסרטונים מלמדים כי לאורך כל האירוע התנהל הנאשם בשוויון נפש וללא כל דריכות. גם בבואו לבצע את הירי פעל בצורה מחושבת, ולראיה אמר זוזו.

הסרטים מלמדים כי בין עיתוי הצעקה, הנאשם לא פעל להזהיר האנשים או להרחיקם. חרף זאת, הפנה גבו למחבל, מסר את קסדתו ואז ביצע את הירי. התנהגות זו לא עולה בקנה אחד עם תחושת סכנה ועם מענה מיידי ובהול.

לא ברור מדוע בחר אזריה למסור את הקסדה שלו טרם הירי. הנאשם לא ידע להסביר את התנהגותו ומדוע לא ביצע את הירי קודם לכן. במקום אחר מסר תשובה סותרת. גם התנהגות הנאשם לאחר הירי לא עולה עם תחושת סכנה. בסרטונים נראה אזריה ליד גופת המחבל, ולא הזהיר את התאג"ד שהיה במקום וטיפל בגופת המחבל. אזהרה זו מחייבת כי בדיוק מסיבה זו בחר לבצע את הירי.

צפייה בסרטונים מלמדת כי אין לקבל את טענת הנאשם בדבר למזג האוויר ששרר במקום, כי מדובר במזג אוויר שרבי. גם אם לבוש המחבל יכול לעורר חשד, צפייה בסרטונים מראים כי חלק נכבד מהנוכחים לבשו מעילים. טענת הנאשם כי לבושו חריג לא מתישבת עם המציאות.

המ''פ הופתע מאוד מהירי - מה שמלמד על אירוע חריג // גילי כהן
מהסרטונים שהוגשו נראה כי המ"פ הופתע מאוד מהירי שבוצע. דבר הירי של הנאשם הובע למפקדת החטיבה עוד לפני שפורסם הסרטון על-ידי ארגון בצלם. ללמד מה סברו המפקדים בזמן אמת, כי זה אירוע חריג. ההוראות דורשות תנאי מצטבר לביצוע הירי - שיהיה ממשי ומיידי.
בעניינו אין מחלוקת שהנאשם לא זיהה מטען על גוף המחבל, ובהיעדרו אין הצדקה לירי.

חרף המפורט בהוראות הפתיחה באש, העיד אחד המ"מ כי הירי שביצע אזריה היה מוצדק. עדות זו נוגדת את הוראות הפתיחה באש. ניסיונו לפרשן כך שתתאים לגרסת הנאשם פוגעת במהימנותו.

מרבית החיילים שנכחו בזירה בשטח, שעמדו בסמוך למחבל, מסרו כי לא חשו בסכנה לפני הירי. לעומתם, היו כמה חיילים שכן מסרו שחשו בסכנה, אך בסרטון ניתן לראות כי הם לא היו בזירה, או שמדובר בחייל שנפצע והיה באמבולנס.

הלר: התרשמנו שעדויות האזרחים היו גורפות ונועדו כל כולן לסייע לנאשם, לרבות הטיית האמת
אין חולק כי האזרחים הוסיפו להסתובב בזירה גם כשלא היה צורך לתת מענה רפואי לא'. חלקם התקרבו למחבל כדי לצלמו מקרוב. ההסברים שנתנו לכך נדחו.
התנהגותו של הקב"ט, סא"ל במיל' אליהו ליבמן, מעידה כי לא חש בסכנה, כי אחרת היה פועל כדי להתריע ולהזהיר.

באחד הסרטונים של עופר אוחנה, שהוא מתעד את הגופות של המחבלים, אמר כי מדובר ב'פיגוע דקירה, שני מחבלים עם סכינים, ברוך השם מחוסלים'. רוצה לומר, בזמן אמת בשטח התייחס אוחנה אך ורק לסכינים. הדבר מלמד שהחשש ממטען לא היה ממשי מבחינתו. על היעדר תחושת הסכנה באירוע מלמדת גם התנהלות הרבש"ץ, שדיווח למח"ט על ירי חריג שבוצע בגזרה. הרבש"ץ התייצב לעדות בעל כורחו, ובעדות התברר מדוע התבקש לחמוק מכך. הוא טען שאינו זוכר את דבריו, אך גם לא מאשר אותם.

על עדותו של הרבש"ץ אומרת הלר: "אין לנו אלא להצטער כי העד בחר שלא להעיד אמת".

הלר מציינת כי יש משמעות לכך שההגנה לא זימנה לעדות את אורי עופר, מי שצעק בנוגע למטען כשתי דקות לפני הירי. הערותיהם של האלופים במיל' בנוגע למקרה מעוררת קשיים. ספק אם דבריהם יכלו לסייע לביה"ד כדי להגיע לחקר האמת: במקרה שלפנינו, בו מיוחסת לנאשם מחשבה פלילית, חוות דעת כזו לא יכולה לסייע.

הלר: מצאנו קשיים לא מבוטלים בעדותו הגורפת של האלוף במיל' דיין שמחבלים דינם למות
לטענת הלר, לאמירות של מפקדים נודעת חשיבות רבה, לא בהכרח על ההליך המשפטי.
נדמה שהתבטאותו לא תואמת באופן מלא את הוראות הפתיחה באש.
הלר מציינת כי חלקים מעודויות האלופים נכתבו על-ידי צוות ההגנה עצמו.

נמצאו קשיים גם במסקנותיו של תא''ל במיל' זכאי וגם האלוף במיל' ביטון
הלר: במהלך עדותו של האלוף במיל' ביטון הייתה חוסר בקיאות בהוראות הפתיחה באש.
עוד אמרה כי נמצאו קשיים במסקנותיו של תא"ל במיל' זכאי שהעיד בפני בית הדין

הלר: יש לדחות כבלתי מהימנה את גרסת הנאשם במצ''ח בנוגע לסיבת הירי

הראיות שנאספו מראות שגרסת הנאשם במצ"ח ובבית הדין בדבר שהצהיר על שתי הסכנות היא גרסה כבושה. הראינו כי עדותו של הנאשם נסתרת גם בראיות אובייקטיביות, כמו הסרטונים - מרחק הסיכן, עיתוי הצעקה, חריגות לבוש המחבל, והתנהגות הנאשם. יש לדחות כבלתי מהימנה את גרסת הנאשם במצ"ח בנוגע לסיבת הירי.
לפי הלר, גרסתו של הנאשם לא תואמת את הערכתם המקצועית של מפקדיו בדבר מוצדקות הירי מבחינה מבצעית. סיבת הירי לא הייתה נעוצה בתחושת סכנה, אלא בהסבר שסיפק מיד לאחר הירי, שמגיע למחבל למות.

הלר: זה שמדובר במחבל לא אומר שמותר להצדיק פעולה לא מידתית
העובדה שהיה מוטל על ארץ מחבל שביקש לקטול את חייהם של חיילי צה"ל אין בה כשלעצמה להצדיק פעולה לא מידתית. עקרון המידתיות נשמר בהוראות הפתיחה באש. הוראות הפתיחה באש מהוות יישום של הדין. את ההוראות יש לקיים באופן דווקני, כי בבסיסם מתבטא עקרון קדושת החיים. אין בכך כדי לצמצם שיקול דעת. הוראות הפתיחה באש נותנות מענה גם לאיום המטענים. אמנם נעמן אישר שהחיילים לא תודרכו באופן ספציפי על המטענים, אך צויינו דוגמאות לאיומים.
נוכח האמור, פרשנותו המוטעית של הנאשם לפיה ניתן לירות ביסטואציות שבהן אם יש ספק, אין ספק, נוגדת את הוראות הפתיחה באש. גם אם הייתה מתקבלת גרסת הנאשם בנוגע לחשש ממטען, אין למצוא בכך צידוק לירי.

בית הדין קובע את ממצאיו לפי הראיות שנמצאות לפניו - סברנו כי ראוי לחזור ולהזכיר זאת בפרק זה
מעדויות המפקדים עולה תמונה אחידה, שלאחר שהמג"ד ערכו בירור בשטח, עלה כי מדובר באירוע חריג - טרם פרסום הוידיאו. אמנם העלה הנאשם טענה כי הוא הגיע למח"ט 900 בשביל להישפט ולא בשביל תחקיר, אך אין בכך כדי להשליך על נסיבות הפתיחה בחקירה.
מהתשתית שלפנינו עולה כי הפרקליטות פעלו בהתאם למדיניות הנהוגה בפתיחת חקירת מצ"ח.

יש לציין כי ההחלטה אליה הגענו היינו מגיעים גם אם החקירה הייתה נפתחת לאחר שהסרטון היה מופץ
ממעשה זה עלולות לנבוע השלכות ממספר מישורים נוכח המציאות הביטחונית באזורנו. עלולה להיות פגיעה אנושה בתדמיתו של הצבא. ההגנה לא הציגה תשתית ראייתית מינמלית לטענה כי כתב האישום הוגש מטעמים זרים. הטענה נדחתה. נזכיר כי הפצ"ר פעל בהתאם לסמכותו.
אין בית הדין מחליף את שיקול דעת הפצ"ר אך בהינתן התשתית הראייתית הגולמית אליה נחשפנו, הרי שניתן לקבוע כי הצטברו די ראיות עבור הגשת כתב אישום.

ההגנה לא בחלה בהשאמות חמורות למדי בנוגע לתביעה הצבאית ולפרקליטות הצבאית. מדובר בטענות חמורות, שלא מצאנו להן בסיס, ונטענו בעלמא.

הלר: אין להגנה אלא להלין על עצמה

הלר: שינוי גרסאותיו של הנאשם מעידה על היעדר כנות בנוגע לסיבת הירי במחבל על שיחות המפקדים בעניין המקרה: שוכנענו כי טענות ההגנה לפיה השיחות נועדו לרדיפת הנאשם, ולפגוע בהגנתו, לא בוססו והן מנוגדות לראיות. אין המפקדים פועלים בריק. המציאות הביטחונית היומיומית מחייבת מענה לשאלות נורמטיביות שהמציאות הזו מכתיבה. לא ניתן להשאיר עמימות. המפקדים הקפידו לשוחח על האירוע, ולא על מחולל האירוע. לא נפל פגם בהתנהלות המפקדים.
לא שמענו ולו עדות אחת, מבין 31 העדים, ממנה עולה כי בחקירה נמסרו עדויות שקריות לרעת הנאשם (בגלל שיחות המפקדים).

הלר על טענת הסנגורים כי אזריה לא השתתף בתחקיר: בהיעדר תשתית ראייתית מלאה, אין לנו את הכלים כדי לקבל את טענת ההגנה.

הלר: גרסתו של הנאשם לא עולה בקנה אחד עם הוראות הפתיחה באש

הלר: נוכח האמור הגענו למסקנה כי יש לדחות את גרסאותיו במצ"ח. אין מקום לקבל את הסבריו המאוחרים באשר לסיבת הירי

הלר: לאור זאת הרי שהוכחנו מעל לכל ספק סביר - הסיבה לירי לא הייתה נעוצה בתחושת סכנה אלא בדבריו - שמגיע למחבל למות

הלר: בעניינו של הנאשם לא נפלו פגמים בהחלטה להורות על ההחלטה בחקירה, והבחלטה להגיש כתב אישום

הלר: הירי היה אסור בנסיבות המקרה

הלר: אין אלא לקבוע כי הונחה בפנינו יסודות עבירת ההריגה מעל לכל ספק סביר

צועקים באולם: מכור, מכור

בית הדין הצבאי קובע: אלאור אזריה הורשע בהריגה

אזריה נראה כמי שלא מאמין. הוא משוחח קצת עם אמא שלו, מביט ישר, לחלוחית בעיניו

הלר: ירה הנאשם במחבל שהיה שרוע על הכביש במשך דקות ספורות. באותו שלב לא סיכן המחבל את הנאשם ואת יתר הנוכחים בזירה. הירי לא נעשה מפני סכנה
הלר: הירי נעשה כי סבר הנאשם שמגיע לו למות

הלר: המציאות הביטחונית מאלצת את חיילי ומפקדי צה"ל להתמודד עם משימות קשות. הם מחויבים בהפעלת כוח לעמידה במשימותיו אך זו אסור שתעשה מעבר לנדרש

הלר: הנאשם שירת כחובש פלוגתי. בתפקידו זה היה למעשה הדרג הרפואי הבכיר בזירה

הלר: אנו מרשיעים את הנאשם בה אחד בעבירת ההריגה ובהתנהגות שאינה הולמת

בתום ההכרעה, הנוכחים מוחאים כפיים, צועקים מכור. מישהי צועקת "ביהמ"ש לא מכבד את החיילים שלנו. מחר אין צבא, אין צה"ל"

התובע הצבאי, סא"ל המילואים נדב ויסמן, מבקש לקבוע מועד לטיעונים לעונש

נקבעו כעת מספר דיונים לטיעונים לעונשו של אזריה, בעוד כשבועיים.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  נכנס כרגע לבית המשפט רוטרית 04.01.17 09:52 1
  אלאור הגיע לבית המשפט הצבאי יחד עם בת זוגו ram 04.01.17 09:52 2
     מדינה שכולה ימנית deko 04.01.17 12:40 279
  אלאור נכנס בפנים מחוייכות ומחבק את כל מי שהגיע לאולם. Aviel 04.01.17 09:53 3
  אלאור מתחבק עם משפחתו, מבקשים מכולם לשבת רוטרית 04.01.17 09:53 4
  את המפגינים שומעים גם בתוך בית המשפט ram 04.01.17 09:54 6
  רגע לפני: חיבוק מאמא ram 04.01.17 09:54 7
  אזריה יושב מחוייך עם משפחתו ram 04.01.17 09:55 15
  גם שרון גל נכנס כעת - מתחבק עם אזריה ומשפחתו ram 04.01.17 09:56 16
  ערוץ 22: שרון גל נמצא באולם - צריך לעשות חשבון נפש. Aviel 04.01.17 09:56 18
     אייזנשמוק, יעלון, הקרן הארורה ורוני דניאל וחבר ומרעיו הביאו את אלאור ואת הציבור לפינה הזאת מקורי 04.01.17 11:48 226
  קבלת הפנים החמה שחיכתה לאלאור בבית המשפט ram 04.01.17 09:57 19
  תמונה נוספת של שרון גל מתוך הדיון ram 04.01.17 09:58 25
     כל הכבוד לשרון גל מקורי 04.01.17 11:49 227
  ח''כ אורן חזן הגיע לתמוך אור12 04.01.17 10:00 29
     אלו אנשי התשקורת הסמולנית שבאו לרקוד על הדם של החייל שחיסל את אהובם הטינופת מקורי 04.01.17 11:52 232
  שידור פריסקופ מחוץ לאולם ram 04.01.17 10:01 32
  וואלה: 200-300 מפגינים מחוץ להיתראות המשפט רוטרית 04.01.17 10:03 34
  השופטים נכנסו - מתחילים ram 04.01.17 10:03 35
  אל''ם מאיה הלר, ראש הרכב השופטים: ''נקריא חלקים מאוד מאוד נרחבים מהכרעת הדין'' / גילי כהן ram 04.01.17 10:03 36
  השופטים נכנסים לאולם רוטרית 04.01.17 10:03 37
  הלר פותחת בעובדות ram 04.01.17 10:04 38
     ממשיכה ram 04.01.17 10:05 42
         ממשיכה ram 04.01.17 10:05 45
             ממשיכה ram 04.01.17 10:06 47
                 ממשיכה ram 04.01.17 10:06 50
                     ממשיכה ram 04.01.17 10:07 53
                         ממשיכה ram 04.01.17 10:07 55
                             הלר: הגיע העת להכריע בסוגיות שבמחלוקת ram 04.01.17 10:08 58
                                 דנה בכפירה באשמה ram 04.01.17 10:09 61
                                     ממשיכה ram 04.01.17 10:12 74
                                         מסכמת: אין מחלוקת כי לאחר הירי נמצא המחבל מת וכי לא נמצא מטען ram 04.01.17 10:13 76
                                             הלר - הגיע הזמן להכריע ram 04.01.17 10:13 78
                                                 הלר - ''הנאשם היה מודע לכך שבירי שביצע נוטל כנראה חיים של אדם'' ram 04.01.17 10:14 81
                                                     הלר על הקשר הסיבתי בין הירי של אזריה למותו של המחבל דוחה את טענות ההגנה ram 04.01.17 10:15 82
                                                         דוחה את טענות עד ההגנה - פרופ' שמעון ram 04.01.17 10:18 85
                                                             נוכח כל האמור - מצאנו לדחות את הטענה (של עורכי דינו) ram 04.01.17 10:20 88
                                                                 עוד דוחה השופטת את מסקנותיו של פרופ' היס וקובעת: הירי של אזריה הוביל למותו של המחבל ram 04.01.17 10:21 93
                                                                     הלר: התיעוד מן האירוע וכל הצילומים הוגשו כראייה והן אובייקטיבית // גילי כהן ram 04.01.17 10:29 112
                                                                         הלר מסכמת את עדות ת': אלאור לא חשש ממטען // גילי כהן ram 04.01.17 10:37 124
                                                                             כעת הלר מתייחסת לעדותו של המ''פ רס''ן תום נעמן // גילי כהן ram 04.01.17 10:42 127
                                                                                 הלר: בפנינו גרסה מתפתחת ומתפתלת של הנאשם - מקבלים את הסבריו של נעמן // גילי כהן ram 04.01.17 10:43 131
                                                                                     כעת הלר מדברת על עדות הפרמדיקית: 'הטענה בדבר המטען עלתה רק אחרי שיחה עם עוד' // גילי כהן ram 04.01.17 10:53 145
                                                                                         הלר: חוות הדעת הפסיכיאטרית של הנאשם העלתה אף היא קשיים // גילי כהן ram 04.01.17 10:57 158
                                                                                             הלר: אין כל בסיס לטענה שידו של המחבל הייתה במרחק נגיעה מהסכין // גילי כהן ram 04.01.17 11:06 185
                                                                                                 הלר - גרסת הנאשם לא מהימנה // גילי כהן ram 04.01.17 11:08 189
                                                                                                     המ''פ הופתע מאוד מהירי - מה שמלמד על אירוע חריג // גילי כהן ram 04.01.17 11:18 202
                                                                                                         הלר: התרשמנו שעדויות האזרחים היו גורפות ונועדו כל כולן לסייע לנאשם, לרבות הטיית האמת ram 04.01.17 11:23 206
                                                                                                             הלר: מצאנו קשיים לא מבוטלים בעדותו הגורפת של האלוף במיל' דיין שמחבלים דינם למות ram 04.01.17 11:31 210
                                                                                                                 נמצאו קשיים גם במסקנותיו של תא''ל במיל' זכאי וגם האלוף במיל' ביטון ram 04.01.17 11:34 213
                                                                                                                     הלר - יש לדחות כבלתי מהימנה את גרסת הנאשם במצ''ח בנוגע לסיבת הירי ram 04.01.17 11:36 215
                                                                                                                         הלר: זה שמדובר במחבל לא אומר שמותר להצדיק פעולה לא מידתית // גילי כהן ram 04.01.17 11:43 223
                                                                                                                             בית הדין קובע את ממצאיו לפי הראיות שנמצאות לפניו - סברנו כי ראוי לחזור ולהזכיר זאת בפרק זה ram 04.01.17 11:50 228
                                                                                                                                 יש לציין כי ההחלטה אליה הגענו היינו מגיעים גם אם החקירה הייתה נפתחת לאחר שהסרטון היה מופץ ram 04.01.17 11:54 233
                                                                                                                                     הלר: אין להגנה אלא להלין על עצמה ram 04.01.17 12:01 240
                                                                                                                                         הלר: שינוי גרסאותיו של הנאשם מעידה על היעדר כנות בנוגע לסיבת הירי במחבל ram 04.01.17 12:07 243
                                                                                                                                             כולם כבר איבדו ריכוז והבדיחה שרצה היא שאלאור יסיים לרצות את גזר הדין עד תום ההקראה ram 04.01.17 12:23 260
                                                                                                                                                 היא צריכה להצדיק את הפיגוע שהיא עושה בנו Aquamarine 04.01.17 12:24 263
                                                                                                                                                 הלר: קבענו כעניין שבעובדה שמותו של המחבל נובע מהירי של הנאשם ram 04.01.17 12:34 270
                                                                                                                                                     הלר מסכמת: הירי היה אסור בנסיבות המקרה ram 04.01.17 12:37 274
                                                                                                                                                         בית הדין הצבאי קובע: אלאור אזריה הורשע בהריגה ram 04.01.17 12:39 278
                                                                                                                                                             ברצוני להודות לעיתונאית גילי כהן על הציוצים הישירים מתוך אולם בית הדין ram 04.01.17 12:47 281
                                                                                                                                             וממשיכה רוטרית 04.01.17 12:33 268
                                                         וכי מדוע? האם לא ראינו אדם גוסס שרגע לפני שמת הוא קם ורוצח עוד אנשים? מקורי 04.01.17 11:56 236
  אם לא אמרה מייד שיש זיכוי אז זו הרשעה הדסי 04.01.17 10:05 39
  אלאור הורשע .לא זוכה עמי סגל 04.01.17 10:05 43
  הקראת גזר הדין: אין זיכוי בפתח דברי השופטת. בנימינוב 04.01.17 10:05 44
  אין זיכוי רוטרית 04.01.17 10:06 51
  הלר יקיפ 04.01.17 10:11 70
     השופטים יקיפ 04.01.17 10:13 77
  הלר: ''העובדה הובילה את הנאשם שעל המחבל מטען נפץ ולכן פעל'' Aviel 04.01.17 10:13 80
  הנאשם ידע שהירי יוביל למוות רוטרית 04.01.17 10:16 83
  שיהיה ברור, לא ייקבע היום עונש ניק מקומי 04.01.17 10:20 89
  .... יקיפ 04.01.17 10:21 90
     הוציא הבהרה ram 04.01.17 10:32 117
  זה הולך לכיוון לא מעודד - השופטת דוחה את הטענות של ההגנה ram 04.01.17 10:21 91
     שאין זיכוי זה ברור אבל עדיין צריך קצת סבלנות הקורא 04.01.17 10:34 122
  השופטת: ''דוחים את ממצאיו של ד''ר היס'' Aviel 04.01.17 10:22 94
  וידאו מהשטח של הדקות האחרונות מתנדב 04.01.17 10:23 95
  לדעתו של עו''ד ארי שמאי הוא מורשע בהריגה אלי-רן 04.01.17 10:23 97
     כך גם העו''ד הפלילי שמעון הלוי ניק מקומי 04.01.17 10:27 108
         השופטת: מקבלים את חוות דעתה של גיפט שמות המחבל נגרם מירי הנאשם רוטרית 04.01.17 10:29 114
         זה כבר יצא מפיה של השופטת, אם קראת טוב את שהקריאה השופטת somebody 04.01.17 10:29 111
  ''הוכח מעל לכל סביר שהמחבל נהרג מירי הנאשם'' Aviel 04.01.17 10:32 118
     תירעו: עדיין לא התייחסה לעיקר - חשש אלאור ממטען ושאר טענות הגנה הקורא 04.01.17 10:37 125
  ‏השופטים: ''נקמה היא המניע ולא הגנה עצמית'' יקיפ 04.01.17 10:42 128
     ‏השופטת: המניע של אלאור אזריה היה נקמה - ולא הגנה עצמית יקיפ 04.01.17 10:43 130
  גם אם לא היה מטען עומדת לאליאור הגנת טעות במצב דברים: M203 04.01.17 10:43 129
  מפגינים הרחיקו צלמים יקיפ 04.01.17 10:45 134
  גם הערבים צופים במשפט דרום292 04.01.17 10:45 135
     אלו משפחת המח אלמוני 04.01.17 14:51 283
  אלון בן דויד deko 04.01.17 10:48 139
  ''הנאשם יצא למתקפה אישית נגד מפקדיו'' Aviel 04.01.17 10:54 147
  המשטרה הורידה בכח דגל של לה פמילייה! ירוק בנשמה 04.01.17 11:03 173
     איפה אתה רואה תמונות? שיטתי 04.01.17 11:04 181
     וידאו: somebody 04.01.17 11:08 188
  העיתונאי אוהד חמו הוכה בחוץ בטוח 04.01.17 11:04 180
  השוטרים נלחמים עם המפגינים ומורידים שלט שכתוב עליו ''אוהבים אותך אלאור'' - ערוץ 20 נס עם רוטר 04.01.17 11:07 186
     שלט של לה פמיליה שעליו כתוב ''אוהבים אותך L.F'' Aviel 04.01.17 11:09 191
     המפגינים החזירו לידיהם את השלט Beatman 04.01.17 11:10 192
  המשטרה: ''מדובר בהפגנה ללא רשיון, להיכנס לתוך המתחם'' ערוץ 20 נס עם רוטר 04.01.17 11:11 193
  המפגינים חוסמים את הכביש. ישראל_ק 04.01.17 11:17 200
  סיכום ביניים: somebody 04.01.17 11:17 201
  דובר המשפחה של אזריה: ''במידה ואזריה יורשע - מדינת ישראל איבדה את התוקף לקיומה'' ram 04.01.17 11:21 205
  רח' קפלן ומחלף השלום נסגרו לתנועה Beatman 04.01.17 11:26 207
  השופטת התייחסה לבצלם: ''הם הילדים של כולנו'' ערוץ 20 נס עם רוטר 04.01.17 11:28 209
  התקשורת כועסת על השופטת, על מרחה יותר מידי את ההראה של הכרעת הדין somebody 04.01.17 11:31 211
  צפו בוידאו עדכני - 'משפט מכור ושקרי' מתנדב 04.01.17 11:32 212
  רגב: אנחנו נקבל ונכבד את החלטת בית המשפט אך נפעל לחנינה רוטרית 04.01.17 11:37 216
  בית המשפט : הרבש''צ שיקר בבית המשפט בטוח 04.01.17 11:43 221
  ''גם אם היה מטען, זה לא מצדיק ירי'' Beatman 04.01.17 11:51 229
     במשפט אחד הבהירה את השקפת עולמה המעוותת אור12 04.01.17 12:00 239
         לגמרי Beatman 04.01.17 12:13 244
         ככה נראה הצבא שלנו Aquamarine 04.01.17 12:26 264
     אין ספק שמגיע לה העלאה בדרגה ברדני 04.01.17 14:43 282
  השופטת הלר: גם אם היה חשש למטען אין הצדקה לירי דובי 9 04.01.17 11:51 230
     השופטות הזויות... kitzz 04.01.17 11:55 235
         מוטה ? משפט מכור. etayle 04.01.17 11:57 237
  המפגינים מחוץ לבית המשפט מרימים גם דגלי טראמפ ram 04.01.17 11:51 231
     יפה! בע''ה טרמאפ יעשה לנו סדר עם המושחתים שהשתלטו באופן פיראטי וכוחני על בתי המשפט מקורי 04.01.17 12:00 238
         ''אשור לא יושיענו'' Phaedrus 04.01.17 12:06 242
  השופטת הלר: גם אם יש חשש למטען, אין הצדקה לירי! נס עם רוטר 04.01.17 11:54 234
  השופטים כבר עם הדרגות החדשות על כתפיהם somebody 04.01.17 12:03 241
  השופטת מאיה הלר: ''חוסר כנות בגרסת הנאשם בנוגע לסיבה בה ירה במחבל'' בטוח 04.01.17 12:17 245
  השופטת הלר בפסק תקדימי: אמור מעתה, אסור לפתוח באש כשלא זוהה אפקט חבלני מעניין 04.01.17 12:15 246
     הטקסט כפי שפרסם עמית סגל ram 04.01.17 12:16 247
     ארגוני הטרור מוסרים תודתם Mifune 04.01.17 12:20 256
     שמאלנית deko 04.01.17 12:20 257
     הספק כאן הוא לא על זיהויו של אדם כמחבל! צדק לכל 04.01.17 12:21 258
         אולי באותה הזדמנות שיגדירו מחדש מה זה מחבל... חבורה של מעוותים hadyos 04.01.17 12:23 262
     שמעת פעם על הוראות פתיחה באש seether 04.01.17 12:23 261
         כלומר, השופטת מייתרת מלה ״חשד״ מצמד המלים ״חשד סביר״. לדבריה, חייב להיות זיהוי ודאי Ferenci 04.01.17 12:37 275
     המשפטן הבכיר עמית סגל פרוזק 04.01.17 12:28 265
  שום טענה של ההגנה לא נותרה ללא מענה עד כה. כולן - נדחו בטוח 04.01.17 12:19 255
     ''מילים, מילים, מילים'' Mifune 04.01.17 12:22 259
     תשמח שעלובה מושחתת התירה את דמם של חיילינו ואזרחינו Aquamarine 04.01.17 12:29 267
     נדחו בקש קרידו 04.01.17 12:36 272
  בית המשפט נשען רבות בהחלטתו על הסרטון של בצלם בטוח 04.01.17 12:29 266
  בית הדין הצבאי קובע: אלאור אזריה הורשע בהריגה ram 04.01.17 12:38 277
  ערוץ 10 : מהומה באולם בטוח 04.01.17 12:44 280

     
רוטרית
חבר מתאריך 8.10.01
16792 הודעות
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    09:52   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. נכנס כרגע לבית המשפט  
בתגובה להודעה מספר 0
 



"המחנות בישראל מתחלקים ל'רק לא ביבי' ו-'רק לא, רק לא ביבי'" עמית סגל


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    09:52   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. אלאור הגיע לבית המשפט הצבאי יחד עם בת זוגו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
deko לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.1.15
3628 הודעות, 44 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    12:40   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  279. מדינה שכולה ימנית  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
אבל מערכות המשפט סמונלניות. אני שומע רק זעם אם זה ברשתות אם זה פה במציאות אני עובד עם המון קהל. שורה תחתונה העם ימני לחלוטין גם ראינו בקלפי את זה. אבל מלמעלה יש לנו אויבים ואלו בתי המשפט ובגץ בהם העם חייב לטפל כי הוא פשוט לא מייצג את עמדת העם!!!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Aviel לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.11.11
8497 הודעות, 60 מדרגים, 116 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    09:53   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. אלאור נכנס בפנים מחוייכות ומחבק את כל מי שהגיע לאולם.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוטרית לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.01
16792 הודעות, 153 מדרגים, 301 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    09:53   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. אלאור מתחבק עם משפחתו, מבקשים מכולם לשבת  
בתגובה להודעה מספר 0
 



"המחנות בישראל מתחלקים ל'רק לא ביבי' ו-'רק לא, רק לא ביבי'" עמית סגל


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    09:54   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. את המפגינים שומעים גם בתוך בית המשפט  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    09:54   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. רגע לפני: חיבוק מאמא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    09:55   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. אזריה יושב מחוייך עם משפחתו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    09:56   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. גם שרון גל נכנס כעת - מתחבק עם אזריה ומשפחתו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תמונה יחד עם צוות ההגנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Aviel לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.11.11
8497 הודעות, 60 מדרגים, 116 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    09:56   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. ערוץ 22: שרון גל נמצא באולם - צריך לעשות חשבון נפש.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
"שרון גל והאנשים שהביאו את אלאור לפינה הזאת צריכים לעשות חשבון נפש" כך אמר רוני דניאל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מקורי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.11
19437 הודעות, 181 מדרגים, 352 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:48   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  226. אייזנשמוק, יעלון, הקרן הארורה ורוני דניאל וחבר ומרעיו הביאו את אלאור ואת הציבור לפינה הזאת  
בתגובה להודעה מספר 18
 


.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    09:57   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. קבלת הפנים החמה שחיכתה לאלאור בבית המשפט  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    09:58   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. תמונה נוספת של שרון גל מתוך הדיון  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מקורי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.11
19437 הודעות, 181 מדרגים, 352 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:49   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  227. כל הכבוד לשרון גל  
בתגובה להודעה מספר 25
 


.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אור12 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.12.08
5045 הודעות, 38 מדרגים, 71 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:00   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. ח''כ אורן חזן הגיע לתמוך  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
דנה וייס: "הגיע לקחת את ליטרת הבשר שלו"



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מקורי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.11
19437 הודעות, 181 מדרגים, 352 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:52   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  232. אלו אנשי התשקורת הסמולנית שבאו לרקוד על הדם של החייל שחיסל את אהובם הטינופת  
בתגובה להודעה מספר 29
 

שימו לב שהמחבלים התקשורתיים מפמפמים שוב ושוב את השם של אהובם הטינופת שדקר חיילים

מי בכלל רוצה לדעת את השם שלו? יימחה שמו וייכלה זכרו ושל כל משפחתו ואוהביו


.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:01   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. שידור פריסקופ מחוץ לאולם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוטרית לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.01
16792 הודעות, 153 מדרגים, 301 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:03   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. וואלה: 200-300 מפגינים מחוץ להיתראות המשפט  
בתגובה להודעה מספר 0
 



"המחנות בישראל מתחלקים ל'רק לא ביבי' ו-'רק לא, רק לא ביבי'" עמית סגל


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:03   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. השופטים נכנסו - מתחילים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:03   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. אל''ם מאיה הלר, ראש הרכב השופטים: ''נקריא חלקים מאוד מאוד נרחבים מהכרעת הדין'' / גילי כהן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוטרית לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.01
16792 הודעות, 153 מדרגים, 301 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:03   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. השופטים נכנסים לאולם  
בתגובה להודעה מספר 0
 

אם מדובר בזיכוי זה יהיה המשפט הראשון



"המחנות בישראל מתחלקים ל'רק לא ביבי' ו-'רק לא, רק לא ביבי'" עמית סגל


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:04   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. הלר פותחת בעובדות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ביום 24 במרץ 2016 נורה המחבל עבד אל פתאח א-שריף ונקבע מותו. הנאשם שימש כחובש בפלוגה המבצעית בגדוד שמשון. // גילי כהן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:05   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. ממשיכה  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  
הלר: בהגיעם שני המחבלים תקפו את א' ואת המ"מ באמצעות סכינים. א' נפצע, מחבל אחד מת בזירת האירוע בסמוך לאחר שנורה. א-שריף נפצע משישה קליעים. // גילי כהן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:05   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. ממשיכה  
בתגובה להודעה מספר 42
 
  
פרשה זו עוררה התעניינות ציבורית רבה , כמותו לא ידעה המערכת הצבאית. לא לנו לפרש את הטעמים שהביאו לכך. // גילי כהן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:06   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. ממשיכה  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  
הכרעת דינו של הנאשם מושתת רק על הראיות שהובאו בכתלי בית הדין ועליהם בלבד, כי הרי אין לדיין אלא מה שעיניו רואות. // גילי כהן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:06   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. ממשיכה  
בתגובה להודעה מספר 47
 
  
כתב האישום מייחס לנאשם עבירת הריגה ועבירה נלוות של התנהגות שאינה הולמת. בכתב האישום נטען כי לאחר הירי, נותר א-שריף שכוב על הקרקע בחיים // גילי כהן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:07   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. ממשיכה  
בתגובה להודעה מספר 50
 
  
הנאשם שהוקפץ למקום החל לטפל בא' הפצוע, ולאחר מכן שהה בזירת האירוע עוד זמן מה, בשלב מסוים אסף את קסדתו והחל לנוע לכיוון המחבל. // גילי כהן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:07   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. ממשיכה  
בתגובה להודעה מספר 53
 
  
הוא מסר את קסדתו לחייל אחר, ירה בא-שריף בניגוד לכללי הפתיחה באש, שלא היווה סכנה. הנאשם כפר באשמה של כתב האישום // גילי כהן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:08   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. הלר: הגיע העת להכריע בסוגיות שבמחלוקת  
בתגובה להודעה מספר 55
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:09   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. דנה בכפירה באשמה  
בתגובה להודעה מספר 58
 
  
הנאשם כפר בכך שהמחבל לא היווה עוד סכנה בעת הירי, שכן הוא זז. הוא חלק על כך שהירי נגד את הוראות הפתיחה באש ונעדר הצדקה מבצעית, זאת בעקבות חששותיו כי המחבל נושא עליו מטען וסכין וחשש מפיגוע משולב // גילי כהן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:12   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. ממשיכה  
בתגובה להודעה מספר 61
 
  
הנאשם העלה טענה של הגנה מהצדק, וטען לרדיפה בלתי נסבלת של הרשויות שקודם ירו את החץ ואז הגישו את כתב האישום. : עוד נטען כי ננקטה אכיפה בררנית בנוגע לנאשם. // גילי כהן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:13   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. מסכמת: אין מחלוקת כי לאחר הירי נמצא המחבל מת וכי לא נמצא מטען  
בתגובה להודעה מספר 74
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:13   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. הלר - הגיע הזמן להכריע  
בתגובה להודעה מספר 76
 
  
לאחר ששמענו עשרות עדי תביעה והגנה, והוגשו ראיות למכביר בשלה העת להכריע את דינו של הנאשם // גילי כהן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:14   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. הלר - ''הנאשם היה מודע לכך שבירי שביצע נוטל כנראה חיים של אדם''  
בתגובה להודעה מספר 78
 
  
בעניינו אין מחלוקת כי הנאשם ירה בראשו של המחבל מטווח קצר. הנאשם אף היה מודע לכך שבירי שביצע נוטל כנראה חיים של אדם // גילי כהן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:15   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. הלר על הקשר הסיבתי בין הירי של אזריה למותו של המחבל דוחה את טענות ההגנה  
בתגובה להודעה מספר 81
 
  
מומחי ההגנה לא ביססו את האפשרות העובדתית שאדם מת יכול לזוז. ללא ביסוס זה, נשמטת הטענה. על אותו קו הגנה זה מבקש האנשם לאחוז את החבל משני קצותיו, לטעון לטעות כנה בעניין תחושת הסכנה, אבל לטעון שבזמן הירי המחבל כבר היה מת // גילי כהן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:18   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. דוחה את טענות עד ההגנה - פרופ' שמעון  
בתגובה להודעה מספר 82
 
  
דוחה את טענות פרופ' שמעון, עד ההגנה, שטען שהמחבל מת מלחץ אוויר חזה, מכיוון שאינו מומחה בתחום. // גילי כהן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:20   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  88. נוכח כל האמור - מצאנו לדחות את הטענה (של עורכי דינו)  
בתגובה להודעה מספר 85
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:21   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  93. עוד דוחה השופטת את מסקנותיו של פרופ' היס וקובעת: הירי של אזריה הוביל למותו של המחבל  
בתגובה להודעה מספר 88
 
  
שכן, היא לא מתמודדת עם הממצא המרכזי של גיפס בדבר הדימומים בראשו של המחבל. גיפס הסבירה את הממצא בצורה יסודית וממצה. לעומתה, לא ביקש פרופ' היס לעיין בתצלומים, אלא הסתפק באמירה כללית כי לא מקבל הבחנתה.

אימוץ טענה של עד מומחה מחייבת תזה, וזו לא ניתנה כנדרש. שוכנענו כי לא היה בידי ההגנה להציג ראיות שסותרות את עדותה של גיפס. התרשמנו כי ההגנה לא הצליחה לכרסם במומחיותו של גיפס ובמסקנותיה. נוכח האמור אנו מאמצים את מסקנה וקובעים כי מותו של המחבל נגרם מהירי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:29   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  112. הלר: התיעוד מן האירוע וכל הצילומים הוגשו כראייה והן אובייקטיבית // גילי כהן  
בתגובה להודעה מספר 93
 
  
הלר מקריאה את גרסתו של אזריה במצ"ח: כל הסרטים (שעברו לו בראש) גרמו לי לקבל החלטה לא פשוטה, לירות לו בראש. לפי גרסת הנאשם, אומרת הלר, הירי בוצע מחשש לסכין ומחשש למטען. כידוע, משקל של עדות בע"פ הוא עניין של בית הדין, לפי התנהגות העדים.

בבואו לקבוע את מהימנות העדים, מטיל בית הדין את ניסיונו השיפוטי. על בית הדין להתחשב באופן ישיר מהופעת העד. נוכח זאת, נבחנת גרסתו של הנאשם ובהשוואה לגרסאות אחרות שמסר. וכן נבחנת השתנות גרסאותיו.

הלר מציינת את דברי החייל ת', שאין מחלוקת על אמיתות תוכנן: אלאור היה נראה נרגש וכועס שדקרו את חבר שלי, ואמר איך הוא המחבל נשאר חי?
הלר מזכירה את דברי ת', שאמר לו שהירי לא היה תקין. "הוא אמר משהו בסגנון שדקרו את חבר שלו, וניסו להרוג אותו, וגם לו מגיע למות", אמר אז ת'
השופטת אומרת כי לא ניתן לחשוד בת' כמי שניסה להעליל על הנאשם. מצאנו לדחות את ההסתייגות שת' ניסה להעלות בעדותו, באשר לרמת הדיוק של הפרטים. עוד אמרה כי "מצאנו כי בחומר הראיות ישנם חיזוקים נוספים לדבריו של ת'".



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:37   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  124. הלר מסכמת את עדות ת': אלאור לא חשש ממטען // גילי כהן  
בתגובה להודעה מספר 112
 
  
"מצאנו לתת לעדותו של ת' משקל מלא. עינינו רואות כי הנאשם לא חשש ממטען, והם מצביעים על סיבה אחרת". עוד אומרת הלר כי נראה שהנאשם, אזריה, היה ער לבעיה שמציבה השיחה עם ת'. לא בכדי הוא הכחיש את עצם הדברים, ובעת שהוצע לו לערוך עימות, התנה תנאים.

חרף האמור, במהלך עדותו חזר הנאשם כי לא זכורה לו שיחה עם ת'. כשהתבקש להגיב לטענה כי הירי בוצע מטעמים נקמניים, בחר שלא לענות באופן ישיר. הלר קובעת כי לאחר הירי אמר הנאשם לת' כי "דקרו את חבר שלי וניסו להרוג אותו אז גם לו מגיע למות". לכך משקל משמעותי בהכרעת הדין. "זה לב ליבו של התיק". על כך יפול ויקום דבר, כי הנאשם טוען שפעל מהגנה עצמית שדרשה פעולה מיידית.

לפי הלר, דבריו האמורים של הנאשם מיד לאחר האירוע, גם בפני ת' והמ"פ נאמרו באופן ספונטני ובהמשך ישיר לאירוע הירי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:42   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  127. כעת הלר מתייחסת לעדותו של המ''פ רס''ן תום נעמן // גילי כהן  
בתגובה להודעה מספר 124
 
  
היא קובעת: לגרסתו של נעמן מצאנו תימוכין רבים בתשתית העובדתית שהיו לפנינו. גרסת נעמן נתמכת בדברים שמסר המח"ט יריב בן עזרא. חשוב להדגיש כי גם רס"ן נעמן לא נשאל בחקירתו האם אזריה העלה את החשש מפני סכין ומטען. על המשמעות להימנעות מכך עמדנו קודם לכן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:43   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  131. הלר: בפנינו גרסה מתפתחת ומתפתלת של הנאשם - מקבלים את הסבריו של נעמן // גילי כהן  
בתגובה להודעה מספר 127
 
  
הלר מתייחסת לטענת הסטירות שהמ"פ נתן לאזריה: גם על כך לא נחקר רס"ן נעמן. לא נעלמו מעינינו אי התאמות בין הודאתו הראשונה לאלו שמסר בהמשך. מצאנו לקבל את הסבריו של נעמן ביחס לפערים שהיו. מצאנו לתת לגרסתו של נעמן משקל מלא. אנו קובעים כי בשיחה שנערכה, לא העלה אזריה את החשש מפני סכין או מטען כסיבה לירי.

רק שעה וחצי אחרי האירוע העלה הנאשם בפני גורם כלשהו (המג"ד, שפירא) את החשש מפני הסכין. בשלב זה לא העלה את החשש מפני מטען. בחקירה סרב להתייחס לדברי המג"ד, בטענה כי מדובר בתחקיר. בעדות בפני בית הדין טען כי דווקא אמר לגבי שתי הסכנות. עדותו של שפירא הטילה רושם. אין בין הסברים והשערות אלו של אזריה (שטען כי שפירא ניסה להגן על עצמו ולפעול לקידומו) דבר.

לטענתה של הלר, לא נמצא דופי בעדים אלו ובפרטים שמסרו, והם לא חסכו בשבחים על הנאשם. הם דיברו לגופו של הנאשם ולא לגופו של עניין. הנאשם בחר בדרך הפוכה ויצא למתקפה אישית נגד המפקדים. את ניסיונות אלו ראינו לדחות מכל וכל ועל משמעותן מבחינה ראייתית עוד נעמוד



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:53   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  145. כעת הלר מדברת על עדות הפרמדיקית: 'הטענה בדבר המטען עלתה רק אחרי שיחה עם עוד' // גילי כהן  
בתגובה להודעה מספר 131
 
  
בעדותה של הפרמדיקית ניתן למנות פרטים מהותיים - אלאור לא ציין חשש ממטען, הוא אישר שהמחבל היה חי. גם ביחס אליה ההגנה נמנעה מלברר בחקירה. גרסתו זו של אזריה בנוגע לשיחה עם הפרמדיקית לא פורטה אפילו במסמך שהוגש. אין אלא לתמוה כיצד פרט כה מהותי לא הובא אז.

מסכמת: תשתית הראיות מלמדת שלאחר ששוחח אזריה עם העורך דין, העלה את הטענה בדבר המטען המדומיין. גרסת הנאשם למצ"ח נמסרה לאחר השיחה עם העורך דין. לפני אותן שיחות כלל לא הזכיר חשש ממטען. הגרסה שמסר הנאשם הוסיפה להתפתח גם לאחר סיום החקירה במצ"ח, במסגרת אותו מסמך, ובמהלך עדותו בפנינו.

איש לא הבחין בסטירות שטען שהמ"פ נתן לו. לא בזמן אמת ולא לאחר האירוע. רס"ן נעמן לא נחקר במסגרת חקירה נגדית, כך גם עדי התביעה, ועדי ההגנה. בחקירתו במצ"ח אישר הנאשם כי נעמן כלל לא כעס עליו בשל הירי שביצע. אם לא די בכך, טענת הסטירות המשיכה להתפתח גם לאחר שהועלתה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:57   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  158. הלר: חוות הדעת הפסיכיאטרית של הנאשם העלתה אף היא קשיים // גילי כהן  
בתגובה להודעה מספר 145
 
  
אנו התרשמנו שהנאשם שלט בפרטי התיק על בורייו. מצאנו לדחות את הקביעה הבלתי מבוססת לפיה מחסור לכאורה בשעות השינה, בשילוב קשיי קשב וריכוז הביאו אותו לבצע את הירי לעבר המחבל.

אכן העידו מספר עדים בנוגע למצבו הנפשי של אזריה עבור האירוע, שלא היה מטבי. לא מצאנו בכך כדי להשפיע על הכרעת הדין. גם גרסה כבושה זו אודות הסטירות (של המ"פ) דינה להידחות בשל שאינה מהימנה.

הלר מציינת תשובה של הנאשם במהלך העדות, בנוגע לעד שההגנה לא זימנה ש"התביעה יכלה": היא מתחמקת, ומנסה להפוך את נטל הבאת הראיות במשפט הפלילי.

במהלך המשפט שבה ההגנה וטענה כנגד ערכם הראייתי של הסרטונים. בעניין הזה לא ראינו עין בעין עם ההגנה. ערך הסרטונים רב, זו ראיה אוביקטיבית. נוכח העובדה כי הסרטים שצולמו על-ידי אבו שמסיה לא היו בחזקתם כל הזמן, סברנו כי אין לבסס את הקבילות על העדות אלא על חוות דעת מומחה המז"פ. לפיכך, הלר קובעת כי הסרטונים אותנטיים כולם ומשמשים כראייה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:06   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  185. הלר: אין כל בסיס לטענה שידו של המחבל הייתה במרחק נגיעה מהסכין // גילי כהן  
בתגובה להודעה מספר 158
 
  
צפייה בכל הסרטונים מלמדת בבירור כי אין כל בסיס לטענה שידו של המחבל הייתה במרחק נגיעה מהסכין. למעשה רק לאחר הירי קירב עופר אוחנה את הסכין לעבר המחבל, מסיבה שלא התבררה. קודם הסכין הייתה רחוקה מאוד מהמחבל.

זה המקום לציין שהסרטון שצולם על-ידי מתנדב בצלם, ובמקום להתמודד עם הטענה על מרחק הסכין, בחר לומר כי הוא לא מאמין לסרטונים של בצלם.

נאשם שהיה ער לחוסר ההשתלבות של גרסתו עם הסרטונים, נאלץ למתן את גרסתו בחקירות, ועטן שהסכין הייתה "קרובה", לא במרחק נגיעה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:08   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  189. הלר - גרסת הנאשם לא מהימנה // גילי כהן  
בתגובה להודעה מספר 185
 
  
נוכח האמור ולאור הסתירה בדברי הנאשם, לבין הממצאים העולים בבירור מתיאור האירוע, הרי שנדחת גרסתו של הנאשם כבלתי מהימנה.

גם דבריו של הנאשם ששמע את הצעקה בנוגע למטען שבריר שנייה לפני, לא מתיישבי עם הסרטונים אז נראה כי זה היה שתי דקות לפני. קושי זה הוצג לנאשם במהלך חקירתו הנגדית, אולם הוא לא ידע להתמודד עם זה. אמר "בזירת האירוע לא עמד עם טיימר".

היה הנאשם עצמו שנימק את הירי בשל הצעקה, ולכן לממד הזמן חשיבות. הסרטונים מלמדים כי לאורך כל האירוע התנהל הנאשם בשוויון נפש וללא כל דריכות. גם בבואו לבצע את הירי פעל בצורה מחושבת, ולראיה אמר זוזו.

הסרטים מלמדים כי בין עיתוי הצעקה, הנאשם לא פעל להזהיר האנשים או להרחיקם. חרף זאת, הפנה גבו למחבל, מסר את קסדתו ואז ביצע את הירי. התנהגות זו לא עולה בקנה אחד עם תחושת סכנה ועם מענה מיידי ובהול.

לא ברור מדוע בחר אזריה למסור את הקסדה שלו טרם הירי. הנאשם לא ידע להסביר את התנהגותו ומדוע לא ביצע את הירי קודם לכן. במקום אחר מסר תשובה סותרת. גם התנהגות הנאשם לאחר הירי לא עולה עם תחושת סכנה. בסרטונים נראה אזריה ליד גופת המחבל, ולא הזהיר את התאג"ד שהיה במקום וטיפל בגופת המחבל. אזהרה זו מחייבת כי בדיוק מסיבה זו בחר לבצע את הירי.

צפייה בסרטונים מלמדת כי אין לקבל את טענת הנאשם בדבר למזג האוויר ששרר במקום, כי מדובר במזג אוויר שרבי. גם אם לבוש המחבל יכול לעורר חשד, צפייה בסרטונים מראים כי חלק נכבד מהנוכחים לבשו מעילים. טענת הנאשם כי לבושו חריג לא מתישבת עם המציאות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:18   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  202. המ''פ הופתע מאוד מהירי - מה שמלמד על אירוע חריג // גילי כהן  
בתגובה להודעה מספר 189
 
  
מהסרטונים שהוגשו נראה כי המ"פ הופתע מאוד מהירי שבוצע. דבר הירי של הנאשם הובע למפקדת החטיבה עוד לפני שפורסם הסרטון על-ידי ארגון בצלם. ללמד מה סברו המפקדים בזמן אמת, כי זה אירוע חריג. ההוראות דורשות תנאי מצטבר לביצוע הירי - שיהיה ממשי ומיידי.

בעניינו אין מחלוקת שהנאשם לא זיהה מטען על גוף המחבל, ובהיעדרו אין הצדקה לירי.

חרף המפורט בהוראות הפתיחה באש, העיד אחד המ"מ כי הירי שביצע אזריה היה מוצדק. עדות זו נוגדת את הוראות הפתיחה באש. ניסיונו לפרשן כך שתתאים לגרסת הנאשם פוגעת במהימנותו.

מרבית החיילים שנכחו בזירה בשטח, שעמדו בסמוך למחבל, מסרו כי לא חשו בסכנה לפני הירי. לעומתם, היו כמה חיילים שכן מסרו שחשו בסכנה, אך בסרטון ניתן לראות כי הם לא היו בזירה, או שמדובר בחייל שנפצע והיה באמבולנס.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:23   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  206. הלר: התרשמנו שעדויות האזרחים היו גורפות ונועדו כל כולן לסייע לנאשם, לרבות הטיית האמת  
בתגובה להודעה מספר 202
 
  
אין חולק כי האזרחים הוסיפו להסתובב בזירה גם כשלא היה צורך לתת מענה רפואי לא'. חלקם התקרבו למחבל כדי לצלמו מקרוב. ההסברים שנתנו לכך נדחו.

התנהגותו של הקב"ט, סא"ל במיל' אליהו ליבמן, מעידה כי לא חש בסכנה, כי אחרת היה פועל כדי להתריע ולהזהיר.

באחד הסרטונים של עופר אוחנה, שהוא מתעד את הגופות של המחבלים, אמר כי מדובר ב'פיגוע דקירה, שני מחבלים עם סכינים, ברוך השם מחוסלים'. רוצה לומר, בזמן אמת בשטח התייחס אוחנה אך ורק לסכינים. הדבר מלמד שהחשש ממטען לא היה ממשי מבחינתו. על היעדר תחושת הסכנה באירוע מלמדת גם התנהלות הרבש"ץ, שדיווח למח"ט על ירי חריג שבוצע בגזרה. הרבש"ץ התייצב לעדות בעל כורחו, ובעדות התברר מדוע התבקש לחמוק מכך. הוא טען שאינו זוכר את דבריו, אך גם לא מאשר אותם.

על עדותו של הרבש"ץ אומרת הלר: "אין לנו אלא להצטער כי העד בחר שלא להעיד אמת".

הלר מציינת כי יש משמעות לכך שההגנה לא זימנה לעדות את אורי עופר, מי שצעק בנוגע למטען כשתי דקות לפני הירי. הערותיהם של האלופים במיל' בנוגע למקרה מעוררת קשיים. ספק אם דבריהם יכלו לסייע לביה"ד כדי להגיע לחקר האמת: במקרה שלפנינו, בו מיוחסת לנאשם מחשבה פלילית, חוות דעת כזו לא יכולה לסייע.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:31   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  210. הלר: מצאנו קשיים לא מבוטלים בעדותו הגורפת של האלוף במיל' דיין שמחבלים דינם למות  
בתגובה להודעה מספר 206
 
  
לטענת הלר, לאמירות של מפקדים נודעת חשיבות רבה, לא בהכרח על ההליך המשפטי.
נדמה שהתבטאותו לא תואמת באופן מלא את הוראות הפתיחה באש.

הלר מציינת כי חלקים מעודויות האלופים נכתבו על-ידי צוות ההגנה עצמו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:34   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  213. נמצאו קשיים גם במסקנותיו של תא''ל במיל' זכאי וגם האלוף במיל' ביטון  
בתגובה להודעה מספר 210
 
  
הלר: במהלך עדותו של האלוף במיל' ביטון הייתה חוסר בקיאות בהוראות הפתיחה באש.

עוד אמרה כי נמצאו קשיים במסקנותיו של תא"ל במיל' זכאי שהעיד בפני בית הדין.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:36   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  215. הלר - יש לדחות כבלתי מהימנה את גרסת הנאשם במצ''ח בנוגע לסיבת הירי  
בתגובה להודעה מספר 213
 
  
הראיות שנאספו מראות שגרסת הנאשם במצ"ח ובבית הדין בדבר שהצהיר על שתי הסכנות היא גרסה כבושה. הראינו כי עדותו של הנאשם נסתרת גם בראיות אובייקטיביות, כמו הסרטונים - מרחק הסיכן, עיתוי הצעקה, חריגות לבוש המחבל, והתנהגות הנאשם. יש לדחות כבלתי מהימנה את גרסת הנאשם במצ"ח בנוגע לסיבת הירי.

לפי הלר, גרסתו של הנאשם לא תואמת את הערכתם המקצועית של מפקדיו בדבר מוצדקות הירי מבחינה מבצעית. סיבת הירי לא הייתה נעוצה בתחושת סכנה, אלא בהסבר שסיפק מיד לאחר הירי, שמגיע למחבל למות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:43   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  223. הלר: זה שמדובר במחבל לא אומר שמותר להצדיק פעולה לא מידתית // גילי כהן  
בתגובה להודעה מספר 215
 
  
העובדה שהיה מוטל על ארץ מחבל שביקש לקטול את חייהם של חיילי צה"ל אין בה כשלעצמה להצדיק פעולה לא מידתית. עקרון המידתיות נשמר בהוראות הפתיחה באש. הוראות הפתיחה באש מהוות יישום של הדין. את ההוראות יש לקיים באופן דווקני, כי בבסיסם מתבטא עקרון קדושת החיים. אין בכך כדי לצמצם שיקול דעת. הוראות הפתיחה באש נותנות מענה גם לאיום המטענים. אמנם נעמן אישר שהחיילים לא תודרכו באופן ספציפי על המטענים, אך צויינו דוגמאות לאיומים.

נוכח האמור, פרשנותו המוטעית של הנאשם לפיה ניתן לירות ביסטואציות שבהן אם יש ספק, אין ספק, נוגדת את הוראות הפתיחה באש. גם אם הייתה מתקבלת גרסת הנאשם בנוגע לחשש ממטען, אין למצוא בכך צידוק לירי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:50   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  228. בית הדין קובע את ממצאיו לפי הראיות שנמצאות לפניו - סברנו כי ראוי לחזור ולהזכיר זאת בפרק זה  
בתגובה להודעה מספר 223
 
  
מעדויות המפקדים עולה תמונה אחידה, שלאחר שהמג"ד ערכו בירור בשטח, עלה כי מדובר באירוע חריג - טרם פרסום הוידיאו. אמנם העלה הנאשם טענה כי הוא הגיע למח"ט 900 בשביל להישפט ולא בשביל תחקיר, אך אין בכך כדי להשליך על נסיבות הפתיחה בחקירה.

מהתשתית שלפנינו עולה כי הפרקליטות פעלו בהתאם למדיניות הנהוגה בפתיחת חקירת מצ"ח.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:54   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  233. יש לציין כי ההחלטה אליה הגענו היינו מגיעים גם אם החקירה הייתה נפתחת לאחר שהסרטון היה מופץ  
בתגובה להודעה מספר 228
 
  
ממעשה זה עלולות לנבוע השלכות ממספר מישורים נוכח המציאות הביטחונית באזורנו. עלולה להיות פגיעה אנושה בתדמיתו של הצבא. ההגנה לא הציגה תשתית ראייתית מינמלית לטענה כי כתב האישום הוגש מטעמים זרים. הטענה נדחתה. נזכיר כי הפצ"ר פעל בהתאם לסמכותו.

אין בית הדין מחליף את שיקול דעת הפצ"ר אך בהינתן התשתית הראייתית הגולמית אליה נחשפנו, הרי שניתן לקבוע כי הצטברו די ראיות עבור הגשת כתב אישום.

ההגנה לא בחלה בהשאמות חמורות למדי בנוגע לתביעה הצבאית ולפרקליטות הצבאית. מדובר בטענות חמורות, שלא מצאנו להן בסיס, ונטענו בעלמא.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    12:01   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  240. הלר: אין להגנה אלא להלין על עצמה  
בתגובה להודעה מספר 233
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    12:07   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  243. הלר: שינוי גרסאותיו של הנאשם מעידה על היעדר כנות בנוגע לסיבת הירי במחבל  
בתגובה להודעה מספר 240
 
  
על שיחות המפקדים בעניין המקרה: שוכנענו כי טענות ההגנה לפיה השיחות נועדו לרדיפת הנאשם, ולפגוע בהגנתו, לא בוססו והן מנוגדות לראיות. אין המפקדים פועלים בריק. המציאות הביטחונית היומיומית מחייבת מענה לשאלות נורמטיביות שהמציאות הזו מכתיבה. לא ניתן להשאיר עמימות. המפקדים הקפידו לשוחח על האירוע, ולא על מחולל האירוע. לא נפל פגם בהתנהלות המפקדים.

לא שמענו ולו עדות אחת, מבין 31 העדים, ממנה עולה כי בחקירה נמסרו עדויות שקריות לרעת הנאשם (בגלל שיחות המפקדים).

הלר על טענת הסנגורים כי אזריה לא השתתף בתחקיר: בהיעדר תשתית ראייתית מלאה, אין לנו את הכלים כדי לקבל את טענת ההגנה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    12:23   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  260. כולם כבר איבדו ריכוז והבדיחה שרצה היא שאלאור יסיים לרצות את גזר הדין עד תום ההקראה  
בתגובה להודעה מספר 243
 
  
הייתה מפעילה קצת אינטליגנציה רגשית כבוד השופטת ומודיעה על הרשעה או זיכוי לפני שעה או שעתיים.

בכל זאת, ישנן עוד 3 עובדות שהלר רוצה לשוחח עליהן.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Aquamarine
גולש אורח
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    12:24   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  263. היא צריכה להצדיק את הפיגוע שהיא עושה בנו  
בתגובה להודעה מספר 260
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    12:34   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  270. הלר: קבענו כעניין שבעובדה שמותו של המחבל נובע מהירי של הנאשם  
בתגובה להודעה מספר 260
 
  
בין הצדדים התגלעה מחלוקת בשאלת הקשר הסיבתי בין הירי למותו של המחבל, ולסיבת הירי. העדפנו את חוות הדעת המקצועית והמנומקת של ד"ר גיפס, שקובעת שמותו של המחבל נובעת מירי הנאשם לראשו.

הגרסה שמסר הנאשם היא גרסה כבושה שלא עולה בקנה אחד עם מה שמסר באופן ספונטני ולאחר הירי. הגרסאות של הנאשם הלכו והתפתחו. נוכחנו לראות כי גרסתו הכבושה לא עולה בקנה אחד עם הסרטונים שתיעדו את האירוע.

גרסתו של הנאשם לא עולה בקנה אחד עם הוראות הפתיחה באש. נוכח האמור הגענו למסקנה כי יש לדחות את גרסאותיו במצ"ח. אין מקום לקבל את הסבריו המאוחרים באשר לסיבת הירי.

לאור זאת הרי שהוכחנו מעל לכל ספק סביר - הסיבה לירי לא הייתה נעוצה בתחושת סכנה אלא בדבריו - שמגיע למחבל למות. בעניינו של הנאשם לא נפלו פגמים בהחלטה להורות על ההחלטה בחקירה, והבחלטה להגיש כתב אישום.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    12:37   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  274. הלר מסכמת: הירי היה אסור בנסיבות המקרה  
בתגובה להודעה מספר 270
 
  
אין אלא לקבוע כי הונחה בפנינו יסודות עבירת ההריגה מעל לכל ספק סביר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    12:39   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  278. בית הדין הצבאי קובע: אלאור אזריה הורשע בהריגה  
בתגובה להודעה מספר 274
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    12:47   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  281. ברצוני להודות לעיתונאית גילי כהן על הציוצים הישירים מתוך אולם בית הדין  
בתגובה להודעה מספר 278
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוטרית
חבר מתאריך 8.10.01
16792 הודעות
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    12:33   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  268. וממשיכה  
בתגובה להודעה מספר 243
 

‏הלר מסכמת: אין מחלוקת כי הנאשם ירה בראשו של המחבל מטווח קצר. לא יכולה להיות מחלוקת שבירי יש כדי לסכן את חיי הזולת



"המחנות בישראל מתחלקים ל'רק לא ביבי' ו-'רק לא, רק לא ביבי'" עמית סגל


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מקורי
חבר מתאריך 13.1.11
19437 הודעות
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:56   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  236. וכי מדוע? האם לא ראינו אדם גוסס שרגע לפני שמת הוא קם ורוצח עוד אנשים?  
בתגובה להודעה מספר 82
 

אבל מה ההיגיון מעניין את אלו שמחפשים להרשיע (חייל שהגן עליהם) בכל מחיר.
שמאלנים כפויי טובה מהסוג הכי גרוע ומטונף שקיים עלי אדמות


.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הדסי
חבר מתאריך 18.6.08
32377 הודעות
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:05   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. אם לא אמרה מייד שיש זיכוי אז זו הרשעה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמי סגל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.11.16
863 הודעות, 14 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:05   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. אלאור הורשע .לא זוכה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בנימינוב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.10.12
8455 הודעות, 108 מדרגים, 207 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:05   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. הקראת גזר הדין: אין זיכוי בפתח דברי השופטת.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוטרית לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.01
16792 הודעות, 153 מדרגים, 301 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:06   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. אין זיכוי  
בתגובה להודעה מספר 0
 

‏הלר: 08:33 ירה הנאשם כדור בודד לעבר ראשו של המחבל א-שריף מנשקו האישי. לאחר מכן נקבע מותו של המחבל



"המחנות בישראל מתחלקים ל'רק לא ביבי' ו-'רק לא, רק לא ביבי'" עמית סגל


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יקיפ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.08
6875 הודעות, 73 מדרגים, 143 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:11   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. הלר  
בתגובה להודעה מספר 0
 

‏הלר: הכרעת דינו של נהאשם רק על הראיות שנשמעו בבית הדין. חזקה על בתי המשפט שיעמדו בפרץ. זהו מבחנם של השופטים ושל מערכת המשפט

‏הלר: הנאשם העלה טענה של הגנה מהצדק, וטען לרדיפה בלתי נסבלת של הרשויות שקודם ירו את החץ ואז הגישו את כתב האישום

‏הלר: אין מחלוקת כי לאחר הירי נמצא המחבל מת וכי לא נמצא מטען


יקיפ


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יקיפ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.08
6875 הודעות, 73 מדרגים, 143 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:13   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. השופטים  
בתגובה להודעה מספר 70
 

‏השופטים: ישנו ספק סביר שקיים סייג לאחריותו הפלילית של הנאשם

‏השופטים: הנאשם ידע שהירי יוביל ללקיחת חיי אדם


יקיפ


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Aviel לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.11.11
8497 הודעות, 60 מדרגים, 116 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:13   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. הלר: ''העובדה הובילה את הנאשם שעל המחבל מטען נפץ ולכן פעל''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוטרית לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.01
16792 הודעות, 153 מדרגים, 301 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:16   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. הנאשם ידע שהירי יוביל למוות  
בתגובה להודעה מספר 0
 



"המחנות בישראל מתחלקים ל'רק לא ביבי' ו-'רק לא, רק לא ביבי'" עמית סגל


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ניק מקומי
גולש אורח
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:20   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  89. שיהיה ברור, לא ייקבע היום עונש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מה שייקבע בלבד הוא באיזו עבירה יורשע. אם זו הריגה שעונשה חמור מאוד או אולי פחות מכך. סביר ממה שנאמר עד כה שיואשם ההריגה.
חמורה העובדה שהשופטים כבר העניקו משקל לכך שלאחר המעשה לא נמצא מטען על המחבל. היה עליהם להכריע האם אלאור חשש שיש מטען או שפעל ממניעים אחר.
העונש ייקבע רק לאחר גזר הדין. וזה ייקבע רק לאחר דיונים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יקיפ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.08
6875 הודעות, 73 מדרגים, 143 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:21   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  90. ....  
בתגובה להודעה מספר 0
 

https://twitter.com/news_executive/status/816559598308048896


יקיפ


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:32   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  117. הוציא הבהרה  
בתגובה להודעה מספר 90
 
  
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:21   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  91. זה הולך לכיוון לא מעודד - השופטת דוחה את הטענות של ההגנה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הקורא
גולש אורח
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:34   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  122. שאין זיכוי זה ברור אבל עדיין צריך קצת סבלנות  
בתגובה להודעה מספר 91
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Aviel
חבר מתאריך 3.11.11
8497 הודעות
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:22   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  94. השופטת: ''דוחים את ממצאיו של ד''ר היס''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מתנדב
חבר מתאריך 2.4.12
4525 הודעות
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:23   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  95. וידאו מהשטח של הדקות האחרונות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

צילום: מתנאל רחמים, מבזקי חדשות בזמן אמת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלי-רן
חבר מתאריך 5.6.08
16763 הודעות
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:23   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  97. לדעתו של עו''ד ארי שמאי הוא מורשע בהריגה  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ניק מקומי
גולש אורח
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:27   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  108. כך גם העו''ד הפלילי שמעון הלוי  
בתגובה להודעה מספר 97
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוטרית
חבר מתאריך 8.10.01
16792 הודעות
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:29   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  114. השופטת: מקבלים את חוות דעתה של גיפט שמות המחבל נגרם מירי הנאשם  
בתגובה להודעה מספר 108
 



"המחנות בישראל מתחלקים ל'רק לא ביבי' ו-'רק לא, רק לא ביבי'" עמית סגל


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
somebody
חבר מתאריך 29.3.15
22596 הודעות
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:29   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  111. זה כבר יצא מפיה של השופטת, אם קראת טוב את שהקריאה השופטת  
בתגובה להודעה מספר 110
 
  
כעת רק צריך לחכות ולדעת מה העונש שיוטל עליו באשמת הריגה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Aviel
חבר מתאריך 3.11.11
8497 הודעות
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:32   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  118. ''הוכח מעל לכל סביר שהמחבל נהרג מירי הנאשם''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הקורא
גולש אורח
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:37   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  125. תירעו: עדיין לא התייחסה לעיקר - חשש אלאור ממטען ושאר טענות הגנה  
בתגובה להודעה מספר 118
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יקיפ
חבר מתאריך 7.5.08
6875 הודעות
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:42   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  128. ‏השופטים: ''נקמה היא המניע ולא הגנה עצמית''  
בתגובה להודעה מספר 0
 


יקיפ


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יקיפ
חבר מתאריך 7.5.08
6875 הודעות
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:43   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  130. ‏השופטת: המניע של אלאור אזריה היה נקמה - ולא הגנה עצמית  
בתגובה להודעה מספר 128
 


יקיפ


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
M203 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.3.08
1640 הודעות, 23 מדרגים, 46 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:43   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  129. גם אם לא היה מטען עומדת לאליאור הגנת טעות במצב דברים:  
בתגובה להודעה מספר 0
 

במשפט הפלילי יש הגנת טעות במצב דברים, אם הנאשם דימה סכנה, למרות שלא הייתה - הוא יזוכה, המבחן הוא מבחן סובייקטיבי, האם אדם סביר היה מדמה סכנה כאשר מחבל שוכב על הקרקע וזז וברקע צועקים שיש מטען?? דומני שהתשובה היא חיובית וע"כ צ"ל מזוכה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יקיפ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.08
6875 הודעות, 73 מדרגים, 143 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:45   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  134. מפגינים הרחיקו צלמים  
בתגובה להודעה מספר 0
 

https://twitter.com/tsahidabush/status/816565071287558144


יקיפ


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דרום292 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.10.16
2623 הודעות, 59 מדרגים, 113 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:45   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  135. גם הערבים צופים במשפט  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

http://imagizer.imageshack.com/img923/5899/TZKelH.jpg



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלמוני
חבר מתאריך 2.4.12
11203 הודעות
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    14:51   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  283. אלו משפחת המח  
בתגובה להודעה מספר 135
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
deko לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.1.15
3628 הודעות, 44 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:48   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  139. אלון בן דויד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אומר שאין ספק שתהיה הרשעה- השאלה במה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Aviel לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.11.11
8497 הודעות, 60 מדרגים, 116 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    10:54   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  147. ''הנאשם יצא למתקפה אישית נגד מפקדיו''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירוק בנשמה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.5.15
32155 הודעות, 198 מדרגים, 380 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:03   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  173. המשטרה הורידה בכח דגל של לה פמילייה!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תמונות קשותתת ביותר!!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שיטתי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.7.14
2595 הודעות, 61 מדרגים, 122 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:04   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  181. איפה אתה רואה תמונות?  
בתגובה להודעה מספר 173
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
somebody לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.15
22596 הודעות, 214 מדרגים, 417 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:08   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  188. וידאו:  
בתגובה להודעה מספר 173
 
  
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בטוח לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.01
26791 הודעות, 130 מדרגים, 102 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:04   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  180. העיתונאי אוהד חמו הוכה בחוץ  
בתגובה להודעה מספר 0
 


דיווח ראשוני בלבד


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נס עם רוטר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.1.14
3826 הודעות, 193 מדרגים, 352 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:07   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  186. השוטרים נלחמים עם המפגינים ומורידים שלט שכתוב עליו ''אוהבים אותך אלאור'' - ערוץ 20  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Aviel לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.11.11
8497 הודעות, 60 מדרגים, 116 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:09   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  191. שלט של לה פמיליה שעליו כתוב ''אוהבים אותך L.F''  
בתגובה להודעה מספר 186
 
  
המשטרה שכחה מה זה חופש הביטוי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Beatman לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.12.13
20694 הודעות, 148 מדרגים, 291 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:10   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  192. המפגינים החזירו לידיהם את השלט  
בתגובה להודעה מספר 186
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נס עם רוטר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.1.14
3826 הודעות, 193 מדרגים, 352 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:11   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  193. המשטרה: ''מדובר בהפגנה ללא רשיון, להיכנס לתוך המתחם'' ערוץ 20  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראל_ק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.12.15
21492 הודעות, 97 מדרגים, 193 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:17   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  200. המפגינים חוסמים את הכביש.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
somebody לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.15
22596 הודעות, 214 מדרגים, 417 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:17   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  201. סיכום ביניים:  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
‏סיכום ביניים: נדחתה הטענה שהמחבל היה מת טרם הירי. נדחתה טענת ההגנה העצמית. השופטים קובעים שהעדים מהימנים ולעומתם גרסאות אזריה השתנו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:21   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  205. דובר המשפחה של אזריה: ''במידה ואזריה יורשע - מדינת ישראל איבדה את התוקף לקיומה''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Beatman לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.12.13
20694 הודעות, 148 מדרגים, 291 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:26   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  207. רח' קפלן ומחלף השלום נסגרו לתנועה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נס עם רוטר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.1.14
3826 הודעות, 193 מדרגים, 352 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:28   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  209. השופטת התייחסה לבצלם: ''הם הילדים של כולנו'' ערוץ 20  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
עדכון: ערוץ 20 חזרו מאמירה זו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
somebody לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.15
22596 הודעות, 214 מדרגים, 417 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:31   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  211. התקשורת כועסת על השופטת, על מרחה יותר מידי את ההראה של הכרעת הדין  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מתנדב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
4525 הודעות, 51 מדרגים, 102 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:32   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  212. צפו בוידאו עדכני - 'משפט מכור ושקרי'  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
צפו בוידאו - 'משפט מכור ושקרי' - התגובות הסוערות בדקות אלו מול בית הדין הצבאי בקריה בתל אביב בעקבות הקראת הכרעת דינו של לוחם צה"ל אלאור אזריה שירה למוות במחבל מנוטרל בחברון. עשרות תומכים בו עם שלטי תמיכה וקוראים קריאות נגד הכרעת הדין. 'עם ישראל רואה לנגד עיניו את המשפט המכור הזה, את משפט השקר הזה, את משפט הדרייפוס הזה', אמר דוד איש שלום שהגיע אף הוא לתמוך באלאור. 'המשחק הוא מכור', אמר פעיל הימין ברוך מרזל. 'דורשים התפטרות מיידית של ראש הממשלה', אומרים המפגינים.

לצפייה ישירה:



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב


• צילום: מתנאל רחמים, מבזקי חדשות בזמן אמת

מקור: www.facebook.com/newsil



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוטרית לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.01
16792 הודעות, 153 מדרגים, 301 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:37   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  216. רגב: אנחנו נקבל ונכבד את החלטת בית המשפט אך נפעל לחנינה  
בתגובה להודעה מספר 0
 



"המחנות בישראל מתחלקים ל'רק לא ביבי' ו-'רק לא, רק לא ביבי'" עמית סגל


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בטוח לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.01
26791 הודעות, 130 מדרגים, 102 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:43   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  221. בית המשפט : הרבש''צ שיקר בבית המשפט  
בתגובה להודעה מספר 0
 


דיווח ראשוני בלבד


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Beatman לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.12.13
20694 הודעות, 148 מדרגים, 291 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:51   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  229. ''גם אם היה מטען, זה לא מצדיק ירי''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
השופטת הלר: נוכח כל האמור, גם אם הייתה מתקבלת גרסת הנאשם בנוגע לחשש ממטען, אין למצוא בכך צידוק לירי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אור12 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.12.08
5045 הודעות, 38 מדרגים, 71 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    12:00   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  239. במשפט אחד הבהירה את השקפת עולמה המעוותת  
בתגובה להודעה מספר 229
 
  
שמאלנית קיצונית שניתנה לה הזדמנות לשטוח את השקפת עולמה בחפירה בלתי נגמרת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Beatman לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.12.13
20694 הודעות, 148 מדרגים, 291 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    12:13   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  244. לגמרי  
בתגובה להודעה מספר 239
 
  
כמו רוב צמרת צה"ל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Aquamarine
גולש אורח
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    12:26   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  264. ככה נראה הצבא שלנו  
בתגובה להודעה מספר 239
 
  
אם תפרוץ מלחמה יטבחו בנו כמו בזבובים כי נתנו לאוייבים להשתלט על הצבא, מערכת המשפט וכל התקשורת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ברדני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.11.07
1757 הודעות, 26 מדרגים, 46 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    14:43   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  282. אין ספק שמגיע לה העלאה בדרגה  
בתגובה להודעה מספר 229
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דובי 9 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.7.14
5198 הודעות, 48 מדרגים, 88 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:51   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  230. השופטת הלר: גם אם היה חשש למטען אין הצדקה לירי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערוץ 20



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kitzz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.07
99460 הודעות, 444 מדרגים, 870 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:55   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  235. השופטות הזויות...  
בתגובה להודעה מספר 230
 
  
לא מקבלות אף אחת מהטענות של ההגנה בצורה גורפת...

חייב לקרוא את כל הכרעת הדין .

לפי הקיצור שהקריאה השופטת מוטה בצורה ברורה...


https://www.thcendcbd.com/


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
etayle לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.13
11258 הודעות, 66 מדרגים, 130 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:57   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  237. מוטה ? משפט מכור.  
בתגובה להודעה מספר 235
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:51   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  231. המפגינים מחוץ לבית המשפט מרימים גם דגלי טראמפ  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

צילום: צחי דבוש



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מקורי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.11
19437 הודעות, 181 מדרגים, 352 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    12:00   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  238. יפה! בע''ה טרמאפ יעשה לנו סדר עם המושחתים שהשתלטו באופן פיראטי וכוחני על בתי המשפט  
בתגובה להודעה מספר 231
 


.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Phaedrus
חבר מתאריך 2.4.12
3110 הודעות
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    12:06   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  242. ''אשור לא יושיענו''  
בתגובה להודעה מספר 238
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נס עם רוטר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.1.14
3826 הודעות, 193 מדרגים, 352 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    11:54   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  234. השופטת הלר: גם אם יש חשש למטען, אין הצדקה לירי!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
somebody לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.15
22596 הודעות, 214 מדרגים, 417 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    12:03   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  241. השופטים כבר עם הדרגות החדשות על כתפיהם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
‏סמלי השופטים המקודמים: כרמל ווהאבי כבר עונד דרגות אל״מ וסאל ירון סיטבון עם התג החדש של מפקד יחידת הלוטר עד שיועלה לאלמ כמפקד המרהום.
יוסי יהושע



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בטוח לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.01
26791 הודעות, 130 מדרגים, 102 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    12:17   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  245. השופטת מאיה הלר: ''חוסר כנות בגרסת הנאשם בנוגע לסיבה בה ירה במחבל''  
בתגובה להודעה מספר 0
 


דיווח ראשוני בלבד


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מעניין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.9.07
22797 הודעות, 172 מדרגים, 335 נקודות.  ראה משוב
   12:15   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  246. השופטת הלר בפסק תקדימי: אמור מעתה, אסור לפתוח באש כשלא זוהה אפקט חבלני  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לפי חידוש פסק הדין, גם אם ראית מחבל עם מעיל דובון ביום חם והוא מזיע וחשוד, אסור עליך לפתוח באש עד שלא תראה חוטים יוצאים מכיסו.

הדבר הנ"ל הינו תוספת לחוק פתיחה באש המדבר על זיהוי כוונה ונכונות גם מבלי לזהות אפקט חבלני.

ערוץ 2



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
   12:16   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  247. הטקסט כפי שפרסם עמית סגל  
בתגובה להודעה מספר 246
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mifune לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.4.02
17923 הודעות, 126 מדרגים, 237 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    12:20   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  256. ארגוני הטרור מוסרים תודתם  
בתגובה להודעה מספר 246
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
deko לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.1.15
3628 הודעות, 44 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    12:20   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  257. שמאלנית  
בתגובה להודעה מספר 246
 
  
בתי הדין רקובים מסמןלניות. די להיות מדינה דמוקרטית חייב להפסיק להיות מדינה דמוקרטית. ראש הממשלה ומפלגות הימין יבחרו מטעמם שופטים וא ישפטו בעצמם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צדק לכל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
2695 הודעות, 34 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    12:21   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  258. הספק כאן הוא לא על זיהויו של אדם כמחבל!  
בתגובה להודעה מספר 246
 

לא מדובר בספק בין אדם חף מפשע למחבל.
מדובר במחבל *ודאי* והספק הוא על יכולתו לבצע את זממו או לא.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
hadyos
חבר מתאריך 2.1.17
652 הודעות
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    12:23   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  262. אולי באותה הזדמנות שיגדירו מחדש מה זה מחבל... חבורה של מעוותים  
בתגובה להודעה מספר 258
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
seether
חבר מתאריך 28.10.14
362 הודעות
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    12:23   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  261. שמעת פעם על הוראות פתיחה באש  
בתגובה להודעה מספר 246
 
  
קיימים 3 תנאים הכרחיים לירי בהוראות פתיחה באש! הן לא חדשות.
מדובר על אמצעי, כוונה ויכולת.

השוטפטת מתייחסת לאמצעי וליכולת. שבוודאות לא התקיימו במקרה הירי.

ממתי חשש מצדיק ירי? ההוראות פתיחה באש מוגדרות כך שנים על שנים על שנים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ferenci
חבר מתאריך 6.2.12
13009 הודעות
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    12:37   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  275. כלומר, השופטת מייתרת מלה ״חשד״ מצמד המלים ״חשד סביר״. לדבריה, חייב להיות זיהוי ודאי  
בתגובה להודעה מספר 261
 
  
ואז נתחיל להתווכח האם בנוסף לדובון מנופח ביום קיץ חוט משתלשל הוא זיהוי ודאי, או כל עוד לא ראינו שני חוטים ולא ראינו מתג כרוך על אצבע, זה עוד לא מספיק זיהוי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרוזק
חבר מתאריך 6.7.09
10945 הודעות
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    12:28   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  265. המשפטן הבכיר עמית סגל  
בתגובה להודעה מספר 246
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בטוח
חבר מתאריך 8.10.01
26791 הודעות
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    12:19   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  255. שום טענה של ההגנה לא נותרה ללא מענה עד כה. כולן - נדחו  
בתגובה להודעה מספר 0
 


דיווח ראשוני בלבד


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mifune
חבר מתאריך 16.4.02
17923 הודעות
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    12:22   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  259. ''מילים, מילים, מילים''  
בתגובה להודעה מספר 255
 
  
מי שלא מבין שעוד נכונו לנו לא מעט הלוויות עקב המילים הרצחניות האלה, מיתמם או אולי סתם תמים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Aquamarine
גולש אורח
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    12:29   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  267. תשמח שעלובה מושחתת התירה את דמם של חיילינו ואזרחינו  
בתגובה להודעה מספר 255
 
  
בטח תחלק סוכריות כשיקברו חיילים ואזרחים כי מושתלת כמו הנבלה הזו הכריזה שחיי אוייב יותר יקרים מחיי יהודים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קרידו
חבר מתאריך 22.7.09
11015 הודעות
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    12:36   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  272. נדחו בקש  
בתגובה להודעה מספר 255
 
  
ובכל מקרה אין בראיות התביעה כדי להוכיח מעבר לספק סביר כוונה לנקם.


אני קודם כל יהודי ואח"כ ישראלי. בעד סגירת הרבנות הראשית והנקה במקומות ציבוריים בצניעות.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בטוח
חבר מתאריך 8.10.01
26791 הודעות
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    12:29   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  266. בית המשפט נשען רבות בהחלטתו על הסרטון של בצלם  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    12:38   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  277. בית הדין הצבאי קובע: אלאור אזריה הורשע בהריגה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בטוח
חבר מתאריך 8.10.01
26791 הודעות
יום רביעי ו' בטבת תשע''ז    12:44   04.01.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  280. ערוץ 10 : מהומה באולם  
בתגובה להודעה מספר 0
 


דיווח ראשוני בלבד


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות