שמואל העברי
חבר מתאריך 22.10.15
137 הודעות | יום ראשון י''ט בשבט תשע''ח
11:43 04.02.18 |
|
התיעצות - החזר כספי על מוצר
|
שלום רב קניתי מגהץ לפני שבוע וחצי בטרקלין חשמל, אחרי 3 ימים החלטתי להחזיר אותו (אם מעניין למה, אכתוב את הסיבה), פניתי למנהל החנות, כמובן שהוא ניסה לשכנע אותי לקבל זיכוי, סרבתי (לא יהיה לי באמת מה לעשות עם זיכוי), הוא נאות, לקח את המגהץ ואמר שאקבל זיכוי תוך 48 שעות או משהו כזה, התפלאתי שהוא לא לוקח חשבונית, ולא משאיר לי שום נייר, השאיר אותי בלי המגהץ ובלי כסף. במהלך הימים הבאים בדקתי את פירוט העסקאות וגיליתי שעד לרגע בו באתי לחנות כדי להחזיר, לא בוצעה שום עסקה, ורק אחרי שהייתי שם שוב חייבו את הכרטיס (מסתבר שהם שומרים אצלם את פרטי האשראי שלי בלי שביקשו את רשותי). חיכיתי עוד לראות אם יזכו, אך לא, השאלה מה אני יכול לעשות עכשיו, אין לי שום ראייה לכאורה שהחזרתי את המוצר, האם הייתי אמור לקבל פתק, האם המוכר יכול פשוט להכחיש שהמגהץ התקבל חזרה?תודה רבה
|
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
| |
|
חבר מתאריך 4.1.15
12949 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
קודם כל גש לחנות תנסה להשיג אישור, משהו.
תבוא עם הקבלה ועם תאריך החיוב ותדרוש הסברים.
לא מזיק לבוא עם מכשיר הקלטה מוסתר.
תדרוש אישור בכתב ש:
א. החזרת את המוצר, כולל תאריך החזרה מדויק (תשמור קבלה גם)
ב. שתקבל את הכסף בחזרה
ג. מתי תקבל את הכסף בחזרה
לא בטוח שתקבל הכל, אבל תבקש. לא יודע עם מי דיברת בחנות, אבל זו רשת ונראה שיש לה אמא ואבא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.10.15
137 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.4.19
בתגובה להודעה מספר 0
ובמועצה הישראלית לצרכנות
נ"ב תתלונן בחברת האשראי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.8.14
2034 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 07.02.18 בשעה 02:54 בברכה, הגיוני
שים לב שלא כולם שומרים שבועות אחורה.
לדעתי לא אמורה להיות בעיה פשוט גש לחנות אל המוכר שסביר להניח שהוא זוכר אותך
אם הוא מכחיש תבקש לצפות ביחד במצלמה. ואם הוא משקר לך בפנים אז שנס מותניים...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.8.14
2034 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 07.02.18 בשעה 02:54 בברכה, הגיוני
שים לב שלא כולם שומרים שבועות אחורה.
לדעתי לא אמורה להיות בעיה פשוט גש לחנות אל המוכר שסביר להניח שהוא זוכר אותך
אם הוא מכחיש תבקש לצפות ביחד במצלמה. ואם הוא משקר לך בפנים אז שנס מותניים...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.08
4808 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב רשום (העתק לעו"ד\איגוד צרכנות)
עם תיאור מדויק של ההתרחשויות- יום\שעה
וכיצד נראה המוכר\האחראי בחנות.
\\\\\\
ב ה צ ל ח ה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.6.02
40587 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
כמובן שיתכן שמדובר במרמה וגזל, אבל על פניו כמו שאתה מספר את זה, הרושם שלי מהסיפור הוא שמדובר בס"ה בטעות. כלומר שבמקום לזכות חייבו אותך.
מציע שתפנה לחנות (תחילה לאותו מקום) ותנסה לפטור את הבעיה. אם זה לא יצליח, כל שאר העצות שהועלו כאן תקפות :-).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.8.15
7123 הודעות
בתגובה להודעה מספר 7
ולדבר עם אותו מוכר שלקח את המוצר בצורה רגילה.
כלומר, לשאול אותו מה קורה עם המגהצ שאמר שיזכה ולא קרה.
כשיסיח לפי תומו, משהו שמסגיר את העובדה שהסיפור שלך נכון זה יספיק לך אם יעלו בהמשך בעיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גולש אורח
בתגובה להודעה מספר 0
לגבי האשראי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.18
4642 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
תיאורטית, במצב הנוכחי יכול המוכר לטעון שלא דובים ולא מגהצים, לא החזרת לו שום דבר. ובאמת, אינני מבין איך נתת לו את המגהץ שלך רק על סמך הבטחה של סוחר ״שהכל יהיה בסדר ״. כיוון ששילמת לו באשראי היית אמור לקבל ממנו נייר שהוא כמו חשבונית אלא שהסכום ששילמת היה צריך להופיע כשסימן המינוס משמאלו, הווה אומר שכרטיס האשראי שלך זוכה בסכום הנ״ל. במקרה כזה, אכן תוך ימים ספורים היית רואה את הקיזוז בחשבון האשראי שלך. אבל כיוון שלא במקרה דנן אנו עוסקים הייתי מציע לך לבדוק קודם מול חברת האשראי אם הם רואים זיכוי כספי באופק שאם לא כן עליך לגשת לחנות ופשוט להתחיל לעשות קצת בלאגן. מכל מקום אני בטוח שאת הלקח שלך הפקת וגם זה משהו בימינו, הלא כן ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד