גירסת הדפסה          
קבוצות דיון משפטים נושא #617 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 617
dotanm1
גולש אורח
   18:02   14.05.02   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

זהירות - לא למסור פרטים מזהים בטלפון  

 
  

נעצר מתחזה לעורך סקר טלפוני, שזייף מסמכי בעלי מכוניות
האיש, אבנר גפני, מרמלה, נעצר לאחר שביקש לקבל הלוואה לרכישה בליסינג של מכונית חדשה

אסף זוהר 13/05/02 20:10

עורך הסקר "שביעות רצון" התגלה כנוכל שהונה בעלי מכוניות והוציא מהם במירמה את מספרי הזהות וכרטיסי האשראי שלהם. האיש, אבנר גפני, מרמלה, נעצר לאחר שביקש לקבל הלוואה לרכישה בליסינג של מכונית חדשה.
שוטרי משטרת ת"א הוזעקו אתמול (א') למשרדי חברת ליסינג והלוואות ברמת גן, לאחר שעובדי החברה חשדו שלקוח, שנכנס למשרדי החברה וביקש הלוואה, הזדהה בפניהם בתעודת זהות מזויפת. לטענתם, ביקש החשוד לקבל הלוואה של 30 אלף שקל לרכישת רכב, באמצעות התיעוד המזויף.


חוקרי המשטרה ערכו חיפוש במכוניתו של גפני וגילו לתדהמתם מכשירים שונים, ששימשו על-פי החשד לזיוף מסמכים. מהמשטרה נמסר, כי במכונית נתפסו תעודות זהות מזויפות, תעודות שזיופן טרם הושלם, מכונת כתיבה, מכונת למינציה לזיוף מסמכים, רישיונות נהיגה מזויפים, כרטיסי אשראי מזויפים ושוברים של עיסקאות אשראי שונות.

החשוד נלקח לחקירה וחשף את השיטה שבה הפיל אנשים בפח. הוא הודה, כי התחזה לעורך סקר, אותו כינה "שביעות רצון", התקשר לאנשים וסיפר להם כי הוא עובד עבור חברת מכוניות המבקש לשמוע את דעתם על החברה.

החשוד סיפר במשטרה, כי נהג לעקוב אחרי בעלי המכוניות עד לבתיהם, לאתר את כתובתם ואז להתקשר אליהם כעורך הסקר. בשיחת הטלפון הצליח להוציא מהם את פרטי תעודות הזהות שלהם, מספרי חשבונות הבנק, כרטיסי האשראי ופרטים נוספים ששימשו אותו לאחר מכן בזיוף המסמכים.

בחקירתו סיפר, כי נהג לבצע את השיחות עם קורבנותיו ממכוניתו, תוך שהוא מזייף במקביל את הפרטים שמסרו לו ומבצע עסקאות שונות באמצעות המסמכים המזויפים. בדרך זו, על-פי החשד, הגיע אתמול למשרדי חברת הליסינג והזדהה בשמו של תושב רמת גן שאת פרטיו השיג במירמה, לצורך בקשת ההלוואה, תוך שהוא משעבד את מכוניתו של הקורבן. לפני הצהריים הובא החשוד לבית משפט השלום בת"א ומעצרו הוארך בשלושה ימים.

http://www.globes.co.il/serve/globes/DocView.asp?did=585245&fid=829



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות