גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #844402 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 844402        
דני מכפר סבא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.8.11
26822 הודעות, 112 מדרגים, 168 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:05   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

הקונספציה של המחר: יחידות עילית ומודיעין ממשיכות למיין מתגייסים בשיטת ״חבר מביא חבר״.  

 
  
המקום הכי חם
https://www.ha-makom.co.il/omri-haver

תחקיר ״המקום הכי חם״: יחידות עילית במודיעין, במטכ״ל ובחטיבת הקומנדו ממשיכות להפעיל מנגנון למיון וגיוס מועמדים בשיטת ״חבר מביא חבר״, חרף ההבטחה שיבוטל. לפחות שבע יחידות מובילות בגיבוש תמונות המודיעין והמבצעים המיוחדים ממשיכות להדהד, בהעדר מגוון אנושי, את אותן דעות ונקודות מבט
עומרי קלישר 10.04.24

תמכו עכשיו באופן קבוע באתר המקום הכי חם בגיהנום כדי שנוכל להביא עיתונות איכותית וחופשית לכל

אחת הביקורות על מערך המודיעין לאחר ה-7 באוקטובר והמחדל החמור בתולדות המדינה מתמקדת בהומוגניות של יחידות העילית ביחידות מודיעין ותקשוב. העדר מגוון אנושי ביחידות שאמורות להרכיב את תמונת המודיעין הופך אותן, כך נטען, לתיבות תהודה של דעות ותפיסות עולם דומות, כלומר – כך נוצרות קונספציות שאין מי שיטיל בהן ספק.

אלא שהביקורת על העדר מגוון אנושי ביחידות מיוחדות לא החלה רק בעקבות המחדל, אולם בגלגוליה הקודמים התמקדה בהעמקת הפערים הכלכליים והחברתיים ובשוויון הזדמנויות. על פי נתונים של צה״ל חלקו של העשירון העליון ביחידות המודיעין והתקשוב גדול פי 4.5 מחלקו באוכלוסיה. כשבוחנים את ארבעת העשירונים העליונים מדובר כבר על 75 אחוז מהמשרתים ביחידות האלו.

אחד מהקולות הבולטים במלחמה בתופעה הוא האלוף יניב עשור, ראש אכ״א (אגף כוח אדם). עשור מוצג בתקשורת כמי שאינו חלק ״מהחונטה״, נציג הפריפריה וגולנצ׳יק שפילס את דרכו אל שולחן המטכ״ל. מאז נכנס לתפקיד הצליח עשור להביא למספר הישגים במאבק באפליה במיונים של מועמדים לגיוס. בין היתר הביא עשור: לביטול נתון קבוצות האיכות (הקב״א), העברת מרכזי מיון לפריפריה, ואף מעורבות בהקמת מיזם לחינוך טכנולוגי בשם ״גשרים״, שיחד עם 8200 הגיע לעשרות אלפי תלמידים בפריפריה. אולם פרויקט הדגל שלו במאבק לקידום שוויון הזדמנויות בצה״ל הוא מלחמה ביחידות הסגורות ובמנגנון ״חבר מביא חבר״. מנגנון שבין היתר, עלול להוביל לאותה הומוגניות ואחידות דעים.

אלא שמבדיקת ״המקום הכי חם״ עולה כי ״מנגנון ההמלצות״, אותו האלוף עשור הספיד לפני כשנה, התקיים לפני המלחמה ועודנו מתקיים גם לאחר ה-7 באוקטובר, על אף ההבטחות ותחת עינו הפקוחה של אגף כוח אדם. כפי שעלה מבדיקת יחידות מיוחדות במערך המודיעין כמו גם ביחידות הקומנדו והעלית, אליהן פנינו בניסיון להמליץ על קרוב משפחה, התברר מנגנון ההמלצות האקסקלוסיבי לא הלך לשום מקום.

לא מדובר בתופעה שולית של פרוטקציה חד פעמית, אלא במנגנון ממוסד הנעשה בשיתוף פעולה עם עמותות הבוגרים והיחידות הבאות: יחידת החילוץ 669, יחידת המסתערבים דובדבן, יחידת מצו״ב – יחידת העילית של חיל התקשוב, וארבע יחידות מסווגות בחיל המודיעין: יחידת הפעלת הסוכנים 504, שתיים במערך המבצעים המיוחדים ואחת ב-8200.

כניסה למומלצים בלבד
״בוגרי היחידה בלבד רשאים לרשום מלש״בים פוטנציאלים ליחידה… מספר המקומות מצומצם קחו זאת בחשבון״, כך כתוב, נכון למועד פרסום הכתבה, באתר עמותת בוגרי 669. מדובר בתופעה נפוצה של מחלקות ותפקידים סגורים ל״זרים״, כלומר כל מי שאינו מכיר מישהו שנמצא בפנים שהגיוס ליחידות אלו סגור בפניו.

בשתי יחידות מסווגות ממערך המבצעים המיוחדים – מ״מ מתברר כי כל התפקידים, כולל תפקידי לחימה, דורשים המלצה ואין אליהן כניסה ללא היכרות מוקדמת עם בוגרים שלהן. מדובר בהסדר שאין כמוהו באף יחידה או ארגון אחר במערכת הביטחון. גם בגופים מסווגים לא פחות כמו המוסד, השב״כ, המכון הביולוגי ואפילו המרכז למחקר גרעיני בשורק – ניתן להגיש קורות חיים ולהתמודד למשרה באתר אינטרנט גלוי לעיני כל.


ראש אכ״א, יניב עשור | צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90
אז איך עובדת שיטת ההמלצות? טופס דיגיטלי, בדרך כלל של גוגל, שהיחידה או עמותת הבוגרים מכינה מופץ בין בוגרי היחידה ואף נשלח במייל לכלל הבוגרים, זאת במקביל לפרסום באתר העמותה. בטופס מזינים את תעודת הזהות של המתגייס וגם, בדרך כלל, לאיזה תפקיד ממליצים עליו. כשהצגנו את הטפסים הללו לדובר צה״ל זכינו לתגובה תמוהה שטענה כי ״אין הוכחה שעושים עם הטפסים משהו״ וכי מדובר בטפסים ״שכל אחד יכול למלא״.

אלא שברוב המקרים ניסיון להמליץ על נער המיועד לגיוס נתקל ישר על ההתחלה בשאלה – ״האם אתה בוגר היחידה?״. קרבה משפחתית לבוגר כזה אינה מספיקה, בעמותת בוגרי מערך ההגנה בסייבר דרשו שקרוב המשפחה (הדמיוני) שמשרת ביחידה ישוחח איתם ישירות.

נדמה כי היחידות עצמן דורשות מעמותות הבוגרים לוודא שזרים לא יגישו המלצות. כך לדוגמא בפרסום הקורא לבוגרי יחידת מצו״ב בחיל התקשוב להמליץ על מועמדים שיגיעו אליהם או ל-8200, התבקשו הממליצים לציין את שמם, על מנת שיהיה ניתן להצליבו מול מאגר המשרתים ביחידה.


מנכ״ל עמותת בוגרי מערך ההגנה בסייבר בעניין המלצות ליחידת סייבר, 29.2.2024
ההמלצות לא נעצרות רק בתפקידי מעטפת, מודיעין או טכנולוגיה. אלא משפיעות גם על מי מועמדים לתפקידים קרביים בסיירת מטכ״ל. ״היחידה עוסקת רבות בשנה האחרונה בגיוון המשרתים ביחידה ועל כן, בעת המלצתכם, נשמח אם תמליצו על מועמדים מעט שונים מהמשרתים ביחידה״. כך נכתב, בחוסר מודעות משווע, באתר עמותת ״מסדר דורשי טוב״ של בוגרי סיירת מטכ״ל.

״בגלל הכתבות שהופיעו בתקשורת הפסיקו עם ההמלצות״, מספר לנו גורם שלישותי המשרת בימים אלו בסיירת מטכ״ל, ״אבל אנחנו לא מקבלים את זה, וממשיכים להפעיל לחץ, גם בתקופה האחרונה על קמנ״ר (קצין מודיעין ראשי – ע״ק) וראש אמ״ן״.

כששאלנו האם התופעה הפסיקה לגמרי נאמר לנו: ״כרגע אין אצלנו (המלצות -ע״ק) אבל יש ב-2 יחידות אחרות במערך המבצעים המיוחדים״. היחידות עובדות לצד סיירת מטכ״ל, על פי פרסומים, והן חלק ממערך המ״מ. ״מדובר בתנאי סף להגיע אלינו, בעיקר בגלל שיקולי ביטחון מידע״, מסביר לנו בוגר של אחת מהן. ״זה לכל התפקידים – לוחם ותומך לחימה כאחד״.

ביחידת דובדבן שבחטיבת הקומנדו, המיונים פתוחים לכל מי שעובר יום סיירות, אולם באתר עמותת הבוגרים של היחידה ישנו אזור סגור לבוגרים ובו ניתן להמליץ על בני משפחה וחברים שיבלטו לאורך הגיבוש. ״אם זה שאני מכיר מישהו באופן אישי כבוגר היחידה אני חווה עליו דעה שהוא מתאים, אז בגיבוש לצורך העניין ישימו עליו עין לראות שהוא באמת מתאים… זה לשים נקודה מעל הראש״, אמר רועי מורג, מנכ״ל עמותת בוגרי דובדבן, בשיחה עם ״המקום הכי חם״.

בתוך יחידת 8200, שספגה את עיקר חצי הביקורת הציבורית בסוגייה זו, אפשר לומר שהמציאו מודל המלצות מרוכך. על פיו אמנם לא מאפשרים להמליץ על מתגייסים, אך ניתן לעזור לכאלו ש״נפלו בין הכיסאות״. ביקשנו להמליץ על מתגייס בן 18, ופנינו לעמותת ״בוגרי המרכז״ המציגה את עצמה בדוחותיה לרשם העמותות כתת-יחידה ב-8200. יונתן רוסו, ממנהלי העמותה, הסביר לנו כי אמנם ההמלצות נפסקו ביחידה אך הדגיש כי קיימים מקרים בהם היחידה תסייע לבוגריה.

עוד יחידה באגף המודיעין שניתן להמליץ בה על מלש״בים היא יחידת 504. מדובר ביחידה מבצעית הפועלת בעומק שטח האויב באמצעות הפעלת סוכנים אנושיים. שאלנו את היועץ המשפטי של עמותת הבוגרים של היחידה, יצחק וכטל, האם עוד אפשר להמליץ על מיועדי גיוס ליחידה. הוא הסביר: ״תלוי לאיזה תפקיד״.

עובדי רס״ר מטבריה, חיילי מוסד מת״א
מנגנון מיון נוסף, גם הוא שנוי במחלוקת, הוא מנגנון רשמי של צה״ל במסגרתו תפקידים מסוימים נפתחים למועמדים לפי מקום מגוריהם. למעשה צה״ל דורש מהמתגייס להיות בעל ״שייכות ללשכת הגיוס תל השומר״ כתנאי סף לקבלה לתפקידים כחיילים בשב״כ, במוסד ובמינהלת הפיתוח לאמצעי לחימה. ״רק מי שגר באזור המרכז משוייך ללשכת הגיוס בתל השומר, ולכן רק בפניו פתוחים תפקידים אלו״, מסביר חייל המשרת בימים אלו באגף כוח אדם.

מכיוון שחלק מהתפקידים היוקרתיים נמצאים גם תחת משרד הביטחון, ניתן למצוא באתר המשרד מצגת המפרטת היכן צריך לגור על מנת לקבל את האפשרות להשתבץ באותם תפקידים.

המשך בדיקה באתר מתגייסים מלמדת כי קיימים ״מסלולי שיבוץ״ המיועדים רק ללשכות הגיוס טבריה, חיפה ובאר שבע. אותם מסלולי שיבוץ מכילים תפקידים הנושאים אופי מעט שונה מהתפקידים השמורים למתגייסי המרכז. מתגייסים מבולבלים רבים מציינים את השיבוצים למסלולים אלו בקבוצות פייסבוק האמורות לסייע למיועדי גיוס, בדרך כלל בצירוף תהיות באילו תפקידים מדובר.

כשהגיע אלינו המידע בדבר מסלולים אלו כמעט ופסלנו על הסף את הטענה כי מדובר בהסללה, בגלל שהשמות למסלולים אלו גם כן מאופיינות בז׳רגון מקצועי-צבאי, כזה שניתן להגדיר כמטעה או עלול לייצר מצג שווא בקרב המשובצים כי הם בדרכם ליחידה שאין להסגיר עליה פרטים מיותרים בשל אופי פעילותה.


מדובר בתוכניות שהשיבוץ אליהן נעשה ללא הליך מיון או אפשרות למתגייס לערער על השיבוץ. תפקידים אליהם ניתן להגיע ממסלולים אלו הם: נהג, עובד רס״ר, ש.ג, מנהל לשכה וכדומה.

מגורים במרכז יפתחו בפני המתגייס תפקידים טכנולוגיים ומודיעיניים במוסד, בשב״כ ובמשרד הביטחון. לעומת זאת, מגורים בפריפריה יסגרו לו את האפשרות לתפקידים אלו ויפתחו בפניו מסלולי גיוס המייעדים אותו לתפקידי מנהלה ולוגיסטיקה.

״לא הוכח שהמנגנון מזיק״
3 חודשים לפני הטבח, ב-3 ביולי 2023, היה אמור להתקיים דיון פתוח לציבור בוועדת חוץ וביטחון בעניין תופעת ה״חבר מביא חבר״ ביחידות המודיעין. ״רצינו להכריח אותם להודות בתופעה מול מצלמה״, מספרת אחת מיוזמות הדיון. מפקד מיטב – היחידה האמונה על מיון המתגייסים באגף כוח אדם, זומן להופיע בדיון בפני חברי הוועדה.

גורם המשרת בלשכת מפקד מיטב מספר בשיחה עם ״המקום הכי חם״ שהטיעונים שהתכוון להשתמש בהם התמקדו בהאשמת פערי ההשכלה שיוצר משרד החינוך, ונושאים אופי גיאוגרפי, המשפיעים על היכולת של מועמדים מסוימים להתקבל לתפקידים מסויימים.


מבדיקה שלנו, היחידות שהפסיקו או מיתנו שימוש במנגנון ההמלצות היו רק היחידות שהוזכרו מפורשות בכתבות בנושא בשנים האחרונות, כך על פי אנשי עמותת בוגרי מרכז המודיעין – יחידת המודיעין של מערך המבצעים המיוחדים. מהבדיקה עולה כי היחידות הללו הן סיירת מטכ״ל, מסלול העילית של חיל המודיעין חבצלות, יחידת הקומנדו שלדג, היחידה הטכנולוגית – 81 ויחידת ״מרכז המודיעין״, שתיהן חלק ממערך המ״מ.

כפי שעלה בתחקיר ״המקום הכי חם״, היחידות שממשיכות להפעיל את מנגנון ההמלצות הן יחידת החילוץ 669, יחידת המסתערבים דובדבן, יחידת הפעלת הסוכנים 504, יחידת העילית של חיל התקשוב – מצו״ב, 8200 (בגרסה מרוככת). במערך המ״מ, כפי שנחשף בתחקיר, קיימות שתי יחידות מסווגות נוספות שהכניסה אליהן סגורה לחלוטין וניתן להצטרף אליהן רק בהמלצת בוגרי היחידות.

למרות ההנחייה של ראש אגף מודיעין ״להפסיק את ההמלצות בחיל״ מלפני שנתיים, נדמה שהיא אינה תקפה לכל היחידות בחיל. אחד ההסברים המרכזיים המצדדים בקיום מנגנון ההמלצות כיום, כפי שנאמר ל״מקום הכי חם״ על ידי גורמים שונים ביחידות, הוא הטענה כי כי מיון לכולם יגבה מהיחידות ״משאבים רבים מדי״ – שזו קונספציה נוספת ומנגנון שימור פריווילגי של אנשים שנהנים להיות בחברת עצמם ושכמותם, ובכל אופן לא ששים לשמוע דעות מנוגדות לשלהם. טענה שגם התצפיתניות בקו עזה יכולות לאשר.

—————————–

מדובר צה״ל נמסר: הליך המיון הינו מקצועי ומותאם, המתבצע על פי קריטריונים שנקבעו ע״י גורמי מקצוע האמונים על תחום האיתור והגיוס המטכ״ליים בצה״ל. מסלולי המיון באגף המודיעין ואגף התקשוב נפתחים למיון למלש״ב לפי חוקה אוטומטית בהתאם לקריטריוני סף ברורים ומוגדרים על סמך נתוני מיון שנקבעו ומפורסמים באתר מתגייסים. ללא התערבות יד אדם. צה״ל רואה חשיבות רבה לאפשר לכלל המלש״בים שוויון הזדמנויות בהליכי המיון בהתאם לכישוריהם ויכולותיהם הנבחנות וללא קשר להמלצות קודמות.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  לא רק שדברים לא השתפרו במערכת הבטחון מאז ה , 7.10 גושן 10.04.24 17:07 1
     1+ הרב 10.04.24 17:13 5
     מה שכתבתי היום להפריד את הצבא. 2 צבאות. totoloto 10.04.24 17:25 13
         זה מה שקורה בפועל. יש את צבא העם שנלחם ומקריב את חייו, ויש את צמרת צהל שהיא שלוחה של המפלגה הדמוקרטית בארה''ב ושל מרצ הישראלית, גושן 10.04.24 17:26 15
             אחדות דעות הובילה לטבח. כולם חושבים אותו דבר. totoloto 10.04.24 17:27 16
     +1 איילגולן 10.04.24 20:50 54
  תגובת דובר צה''ל לא מתייחסת בכלל לטענות הפרטניות האזרח ע 10.04.24 17:08 2
     מדוע קונספירציה, זאת האמת בכל יחידות העילית והקצונה הגבוהה. jack0 10.04.24 17:49 25
         הגבת לי במקום לכותרת הידיעה האזרח ע 10.04.24 18:58 43
         אכן הנה דוגמה המנהיג הרחמן 11.04.24 10:49 67
     מהמקפצה, הוא לא חייב לנו כלום בחלם 10.04.24 18:15 40
  אני מוכן לקבל את ההסבר הזה, ובלבד שההסבר יתקבל גם בעניין הכנסת נשים ליחדות לוחמות עבד לעם קדוש 10.04.24 17:12 3
  הכל מתנהל הדיוק כמו קודם ברבור שחור 10.04.24 17:13 4
  אם מישהו שואל ורד הרים 10.04.24 17:15 6
     זה לא נכון כי ברמת הדרגים הנמוכים הם הבינו והתריעו, למשל הנגדת ו. הבעיה של הקונצפציה היתה בדרגים הבכירים ואלו לא צמחו בתוך היחידה אלא הוצנחו החלילן 10.04.24 17:20 8
         בגלל זה סמוטריץ קרא לכבוש את עזה ב2018 totoloto 10.04.24 17:24 11
             לא יודע מאיפה אתה לוקח את זה, תביא לינק. לי יש 3 לינקים לסרטונים בהם סמוטריץ בקולו אומר שהחמאס הוא נכס והרשות נטל. החלילן 10.04.24 21:08 57
                 סמוטריץ מדבר חמאס נכס בזירה הבינלאומית הוא גם מדגיש את זה. קח: totoloto 10.04.24 21:09 58
         מגדת זה נחמד. מדבר מעל זה ורד הרים 10.04.24 17:38 21
         מצחיק ששמאלן אומר משפט כזה סטטיסטיקאי 10.04.24 17:52 26
             בוודאי, אתה לא זוכר שהשמאל הפגין בבלפור ואח''כ בקפלן, למוטט את החמאס להפסיק להכניס כספים לרצועה ולהפסיק להכניס פועלים עזתים לישראל? עבד לעם קדוש 10.04.24 17:55 31
             גם אייזנקוט וגנץ היו בקונצפציה ורוב הפוליטיקאים השמאלנים. אבל פשוט האחריות היא על מי שבשלטון. החלילן 10.04.24 21:07 55
                 אתה רומז לבג''ץ? סטטיסטיקאי 10.04.24 22:07 60
         זה כן נכון, כי הדוגמה שאתה מביא זה יוצא מן הכלל המעיד על הכלל, אם היו 20 כמו הנגדת ו, אז סביר להניח שההתיחסות היתה אחרת עבד לעם קדוש 10.04.24 17:53 27
  מומלץ לקרוא עם שקית הקאה בהישג יד Double Spanish 10.04.24 17:19 7
  אחרי זה מתפלאים שמפקד 8200 מסגיר את זהותו לכל דורש Mifune 10.04.24 17:21 9
  ההיסטוריה תמיד חוזרת. המחדל הבא עניין של זמן totoloto 10.04.24 17:23 10
  צבא הפרוטקציות והמיוחסים לישראל Gravemind 10.04.24 17:24 12
  משהו שהתקבל ליחידה ועבר את המסלול שמה יכול לעזור ולהביא אנשים איכותיים כמהו (כנראה שחבר סיירת מטכ''ל מכיר כמה חברה איכותיים) ישראלי 10.04.24 17:25 14
     למה נאשם לוקח עורך דין יקר וטוב? הרי השופט בכל מקרה שופט משפט צדק! סטטיסטיקאי 10.04.24 17:41 23
         אתה יכול להמליץ עלי עד מחר, זה לא אומר שאני עושה 20 מתח, 3 קילומטר ב9 דקות ומתפקד טוב תחת לחץ... ישראלי 10.04.24 17:55 30
             אבל הפוך, יש עוד מלא כאלו שמתאימים ובגלל שלא הגיעו עם המלצה לא התקבלו, אחרת מה המשמעות של ההמלצה??? עבד לעם קדוש 10.04.24 18:02 37
                 אין דבר כזה לפי דובר צה''ל ישראלי 10.04.24 18:06 39
                     דובר צהל יכול לספר סיפורי סבתא לעדר, תענה לא ענית על שאלה פשוטה, למה יש טופס המלצה של בוגרי היחידה אם אין לכך השפעה???? עבד לעם קדוש 10.04.24 19:21 48
                         זה עוזר אבל זה לא פאקטור השפעה לאם תעבור את הגיבוש או לא, זה תלוי בך ישראלי 10.04.24 19:22 49
                             ישראלי יקר, ''עוזר'' ו-''פקטור השפעה'' הם בדיוק אותם מילים. סטטיסטיקאי 11.04.24 09:59 62
                                 אני לא מכיר מישהו שיש לו את הפרופיל המתאים ושרצה להגיע לגיבוש סיירות ולא הצליח כול השאר בלבולי מוח ישראלי 11.04.24 10:27 63
                                     אז אתה טוען שיש מערך גיוס ומיון שמפעיל מערך המלצות של חבר מביא חבר אבל לא מתייחס אליהם סטטיסטיקאי 11.04.24 10:39 65
                                         אתה טוען שיש מערך גיוס שכול מה שצריך זה המלצה מבוגר היחידה והופ אתה בא מחר בבוקר ומתחיל מבצעים בסוריה? ישראלי 11.04.24 10:42 66
                                             לא, אני טוען שכל המועמדים נבחנים, המצטיינים מתקבלים והנחשלים נופלים, ואלו שגבוליים אם הם קיבלו המלצה הם מתקבלים סטטיסטיקאי 11.04.24 11:20 68
     את זה תספר לסבתא, ראינו כמה איכותיים הם היו בשביעי לאוקטובר. jack0 10.04.24 17:57 33
         תגובה מבישה שערורייתית!! סיירת מטכ''ל איבדה לוחמים שהקריבו עצמם למען הצלת חיי יהודים! הם הטובים והאיכותיים בבנינו נקודה תתבייש לך! ישראלי 10.04.24 18:00 34
             אתה מתעצבן כי אין לך טיעון ענייני לדבריו aMorphic 10.04.24 18:35 41
                 לא. אני מתעצבן כי טוקבקיסט עלוב מזלזל באיכותם של אנשים שהקריבו את חייהם למען הצלת אחרים ישראלי 10.04.24 19:03 44
             סיירת מטכ''ל ושאר היחידות המיוחדות כשלו מול המחבלים ב 7.10. Klipper 10.04.24 20:46 52
                 ממש לא נכון הם לא כשלו בכלל, הם נכנסו לשדה הקרב בנחיתות מספרית עצומה ועדיין הצילו עשרות רבות של חיים וחיסלו עשרות רבות של מחבלים ישראלי 10.04.24 21:08 56
                 סיירת מטכל כשלו? על מה אתה מדבר בכלל?? איך הם קשורים לכשל הגדול שהביא ל7 באוקטובר? jack10 11.04.24 16:51 73
         איפה שירתת בצבא? היית ביחידת עילית או ביחידה מיוחדת במקרה? ברטון 10.04.24 19:20 47
             אני מתעב טענות כוללניות כאלה: סטטיסטיקאי 11.04.24 11:32 70
                 אין שום פרוטקציה. אני מכיר את הליך הגיוס טוב מאוד ביחידות מיוחדות. ברטון 11.04.24 11:37 72
  ביבי וגלנט וכל הממשלה אחראים על המשך החרפה . פלומה 10.04.24 17:27 17
  כופתאות שמייצרות כופתאות mctom 10.04.24 17:28 18
  ברור....ככה מרדימים את השטח בלש גשש 10.04.24 17:30 19
  מישהו באמת חשב ש פרוטקציונרים יוותרו על זה? doc011 10.04.24 17:33 20
  איך היו נראות מערכות השלטון ללא תרבות ה''פרוטקציה'' אותה הנחילה מפא''י בממסד (כולל מערכות הביטחון)? לא כולם ''מצטיינים'', ''רק'' מקושרים... Q 10.04.24 17:39 22
  מכיר אנשים תותחי על (כולל הבת שלי) שלא התקבלו ואני יכול להעיד על הבת שלי שההפסד כולו שלהם. Y_N 10.04.24 17:44 24
     רוצה שבתך תשובץ ביחידת עילית? שתכריז בכל הזדמנות שהיא שמאלנית רל''בית קפלניסטית, ותראה כיצד היא מתקבלת לשם בזרועות פתוחות, כישורים פחות חשוב jack0 10.04.24 18:02 36
  התגובה של דוצי זה פרייסלס דוצי שמוצי 10.04.24 17:54 28
  אחרי שתפרו תיק לבוכריס ומנעו קידום מוינטר לציונות הדתית היה צריך ליפול האסימון השפוי האחרון 10.04.24 17:55 29
     כן להתגייס, אבל הרבה פחות לחי''ר אלא להתעקש יותר על טייס, 8200 ועוד joniboy 10.04.24 18:01 35
     תפרו תיק לבוכריס. הפוליטיקה העבירה אותך על דעתך עד כדי כך שאתה תגן על קצין שקיים יחסים עם חיילת צעירה שפחדה להתנגד. החלילן 10.04.24 21:10 59
  אלוף צריך להיאבק?? זה לא עובד עם פקודות? מי שמפר פקודה - משפט! shabor 10.04.24 17:57 32
  נכון, כי עדיף ה- p.c. של הפרוגרס שמעדיפ מועמדים לא מתאימים רק כי הם מהפריפריה. חובב רדיו 10.04.24 18:05 38
     לא. עדיף את הטובים ביותר בלי קשר לשאלה מאיפה הם באים השפוי האחרון 10.04.24 20:41 51
  לא טוב להם אנשים שמחפשים צדק ואנטי סמאל ובזים לעוולות כנגד העם היהודי ורוצים לנצח את האויב ולא מתחנפים לאמריקנים אוהב 10.04.24 18:40 42
  אז חרדים שרוצים להתגייס לשם לא יצליחו? הדגזהב 10.04.24 19:08 45
  והחבר הראשון: חמינאי ברוש 10.04.24 19:11 46
  עצוב אבל מפגר מי שמתגייס לצבא הזה מאן דהוא 10.04.24 20:25 50
  גם בשייטת זה ככה ז'ורלו 10.04.24 20:48 53
  לא רק גיוון לטאוטו 10.04.24 22:15 61
  בכנות, הכתבה לא לחלוטין מדייקת. ארטמיס 11.04.24 10:33 64
  מה הבעיה עם זה, שבחור מבני ברק, מביא גם חברים מבית שמש? .. חד כתער 11.04.24 11:21 69
  אין קשר לקונספציה, זה פשוט מנהג שצריך לחלוף מן העולם Orelz 11.04.24 11:35 71

   
   
גושן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.3.19
45091 הודעות, 222 מדרגים, 338 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:07   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. לא רק שדברים לא השתפרו במערכת הבטחון מאז ה , 7.10  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הדברים אף הקצינו לרעה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הרב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.3.14
14504 הודעות, 85 מדרגים, 157 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:13   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. 1+  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
לא סתם 90% מהחי"ר מתנחלים ופריפריה.
וכמובן ירושלמים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
totoloto לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.12
47599 הודעות, 294 מדרגים, 569 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:25   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. מה שכתבתי היום להפריד את הצבא. 2 צבאות.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גושן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.3.19
45091 הודעות, 222 מדרגים, 338 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:26   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. זה מה שקורה בפועל. יש את צבא העם שנלחם ומקריב את חייו, ויש את צמרת צהל שהיא שלוחה של המפלגה הדמוקרטית בארה''ב ושל מרצ הישראלית,  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
שמרשה לעצמה לישון ולהתפנק בלילה בו צפוי טבח לילדינו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
totoloto לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.12
47599 הודעות, 294 מדרגים, 569 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:27   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. אחדות דעות הובילה לטבח. כולם חושבים אותו דבר.  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איילגולן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.7.16
15892 הודעות, 74 מדרגים, 127 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    20:50   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. +1  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האזרח ע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.15
18316 הודעות, 121 מדרגים, 237 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:08   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. תגובת דובר צה''ל לא מתייחסת בכלל לטענות הפרטניות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
jack0 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.12.17
10163 הודעות, 42 מדרגים, 68 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:49   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. מדוע קונספירציה, זאת האמת בכל יחידות העילית והקצונה הגבוהה.  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
האנשים נבחרים לא לפי כישוריהם אלא לפי השקפתם הפוליטית, וכך הגענו לשביעי באוקטובר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האזרח ע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.15
18316 הודעות, 121 מדרגים, 237 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    18:58   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. הגבת לי במקום לכותרת הידיעה  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  
וכתוב קונספציה
ולא קונספירציה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המנהיג הרחמן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.7.14
8953 הודעות, 85 מדרגים, 128 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ג' בניסן תשפ''ד    10:49   11.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. אכן הנה דוגמה  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  


לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.tiktok.com/%40adv.lior/video/7311770309571382529&ved=2ahUKEwj70q3N1bmFAxW4TaQEHTrjBaYQwqsBegQIExAF&usg=AOvVaw292G17XCeARjCqvUhSAvfI



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בחלם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
26753 הודעות, 123 מדרגים, 211 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    18:15   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. מהמקפצה, הוא לא חייב לנו כלום  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
צבא שיש לו מדינה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
71054 הודעות, 260 מדרגים, 460 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:12   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. אני מוכן לקבל את ההסבר הזה, ובלבד שההסבר יתקבל גם בעניין הכנסת נשים ליחדות לוחמות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אחד ההסברים המרכזיים המצדדים בקיום מנגנון ההמלצות כיום, כפי שנאמר ל״מקום הכי חם״ על ידי גורמים שונים ביחידות, הוא הטענה כי כי מיון לכולם יגבה מהיחידות ״משאבים רבים מדי״



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ברבור שחור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.21
2249 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:13   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. הכל מתנהל הדיוק כמו קודם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ורד הרים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.3.17
9746 הודעות, 50 מדרגים, 97 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:15   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. אם מישהו שואל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
איך יחידות מודיעין הטובות בעולם כשלו יחד בחיזוי מתקפה רוחבית של אלפי פעילים מטר ממדינת ישראל, התשובה נמצאת כאן על השולחן. בושה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
החלילן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.8.18
12055 הודעות, 68 מדרגים, 67 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:20   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. זה לא נכון כי ברמת הדרגים הנמוכים הם הבינו והתריעו, למשל הנגדת ו. הבעיה של הקונצפציה היתה בדרגים הבכירים ואלו לא צמחו בתוך היחידה אלא הוצנחו  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  
לתפקידים הבכירים. וכמובן שנתניהו וסמוטריץ היו עמוק הקונצפציה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
totoloto לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.12
47599 הודעות, 294 מדרגים, 569 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:24   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. בגלל זה סמוטריץ קרא לכבוש את עזה ב2018  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
הקונספציה של המחר: יחידות עילית ומודיעין ממשיכות למיין מתגייסים בשיטת ״חבר מביא חבר״.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
החלילן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.8.18
12055 הודעות, 68 מדרגים, 67 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    21:08   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. לא יודע מאיפה אתה לוקח את זה, תביא לינק. לי יש 3 לינקים לסרטונים בהם סמוטריץ בקולו אומר שהחמאס הוא נכס והרשות נטל.  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
totoloto לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.12
47599 הודעות, 294 מדרגים, 569 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    21:09   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. סמוטריץ מדבר חמאס נכס בזירה הבינלאומית הוא גם מדגיש את זה. קח:  
בתגובה להודעה מספר 57
 
  
ה"סבב" הנוכחי בעזה חייב להסתיים בכיבוש מלא של רצועת עזה, פירוק חמאס מנשקו וחזרה לימים שלפני הסכמי אוסלו שבהם אנחנו שולטים שליטה מלאה ברצועה. כולל הקמת ההתיישבות בגוש קטיף מחדש. כל תרחיש אחר רק יקרב אותנו לסבב הבא, ולזה שאחריו, וחוזר חלילה.
https://twitter.com/bezalelsm/status/1001510134995185665



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ורד הרים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.3.17
9746 הודעות, 50 מדרגים, 97 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:38   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. מגדת זה נחמד. מדבר מעל זה  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סטטיסטיקאי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.5.10
52902 הודעות, 262 מדרגים, 490 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:52   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. מצחיק ששמאלן אומר משפט כזה  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
וכמובן שנתניהו וסמוטריץ היו עמוק הקונצפציה.

אז מי לדעתך לא היה בקונספציה, מוסי רז?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
71054 הודעות, 260 מדרגים, 460 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:55   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. בוודאי, אתה לא זוכר שהשמאל הפגין בבלפור ואח''כ בקפלן, למוטט את החמאס להפסיק להכניס כספים לרצועה ולהפסיק להכניס פועלים עזתים לישראל?  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
החלילן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.8.18
12055 הודעות, 68 מדרגים, 67 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    21:07   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. גם אייזנקוט וגנץ היו בקונצפציה ורוב הפוליטיקאים השמאלנים. אבל פשוט האחריות היא על מי שבשלטון.  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סטטיסטיקאי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.5.10
52902 הודעות, 262 מדרגים, 490 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    22:07   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. אתה רומז לבג''ץ?  
בתגובה להודעה מספר 55
 
  
אבל פשוט האחריות היא על מי שבשלטון.

כי המשפטנים והשופטים קובעים פה את כל המדיניות כולל מינוי רמטכ"ל כושל עשרה ימים לפני הבחירות, כולל אישור חתימת הסכם ימי עם לבנון לפני בחירות,
אבל לא כולל מינוי גל הירש למפכ"ל למשל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
71054 הודעות, 260 מדרגים, 460 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:53   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. זה כן נכון, כי הדוגמה שאתה מביא זה יוצא מן הכלל המעיד על הכלל, אם היו 20 כמו הנגדת ו, אז סביר להניח שההתיחסות היתה אחרת  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Double Spanish לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.11.08
14885 הודעות, 186 מדרגים, 372 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:19   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. מומלץ לקרוא עם שקית הקאה בהישג יד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mifune לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.4.02
21198 הודעות, 146 מדרגים, 247 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:21   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. אחרי זה מתפלאים שמפקד 8200 מסגיר את זהותו לכל דורש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
totoloto לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.12
47599 הודעות, 294 מדרגים, 569 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:23   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. ההיסטוריה תמיד חוזרת. המחדל הבא עניין של זמן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Gravemind לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.3.22
2090 הודעות, 20 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:24   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. צבא הפרוטקציות והמיוחסים לישראל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
למישהו יש בכלל ספק למה לא היה חיל אוויר ב-7.10 ?
הם היו במוד של סרבנות, מהבית...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.10.12
29578 הודעות, 109 מדרגים, 176 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:25   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. משהו שהתקבל ליחידה ועבר את המסלול שמה יכול לעזור ולהביא אנשים איכותיים כמהו (כנראה שחבר סיירת מטכ''ל מכיר כמה חברה איכותיים)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
זה ממש לא אומר שהם פטורים מכוך שאר התהליכים.

המלצה אפשר לקבל רק מבוגר יחידה, יש הרבה שמתקבלים בלי המלצות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סטטיסטיקאי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.5.10
52902 הודעות, 262 מדרגים, 490 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:41   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. למה נאשם לוקח עורך דין יקר וטוב? הרי השופט בכל מקרה שופט משפט צדק!  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
מתברר שלעורך דין טוב יש השפעה משמעותית על תוצאות המשפט, למרות שהוא בית משפט ל"צדק".

למה להפעיל פרוטקציות אם המלש"ב בכל מקרה מתאים?
מתברר שהפעלת פרוטקציות מעלה משמעותית את הסיכוי להתקבל!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.10.12
29578 הודעות, 109 מדרגים, 176 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:55   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. אתה יכול להמליץ עלי עד מחר, זה לא אומר שאני עושה 20 מתח, 3 קילומטר ב9 דקות ומתפקד טוב תחת לחץ...  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  
ואם אני יכול אז להמלצה שלך אין משמעות כי אני גם ככה עומד בתנאים להתקבל לגיבוש, אין כל הבטחה שאני אעבור כי יכול להיות שיש טובים ממני



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
71054 הודעות, 260 מדרגים, 460 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    18:02   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. אבל הפוך, יש עוד מלא כאלו שמתאימים ובגלל שלא הגיעו עם המלצה לא התקבלו, אחרת מה המשמעות של ההמלצה???  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.10.12
29578 הודעות, 109 מדרגים, 176 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    18:06   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. אין דבר כזה לפי דובר צה''ל  
בתגובה להודעה מספר 37
 
  
"צה״ל רואה חשיבות רבה לאפשר לכלל המלש״בים שוויון הזדמנויות בהליכי המיון בהתאם לכישוריהם ויכולותיהם הנבחנות וללא קשר להמלצות קודמות."



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
71054 הודעות, 260 מדרגים, 460 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    19:21   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. דובר צהל יכול לספר סיפורי סבתא לעדר, תענה לא ענית על שאלה פשוטה, למה יש טופס המלצה של בוגרי היחידה אם אין לכך השפעה????  
בתגובה להודעה מספר 39
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.10.12
29578 הודעות, 109 מדרגים, 176 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    19:22   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. זה עוזר אבל זה לא פאקטור השפעה לאם תעבור את הגיבוש או לא, זה תלוי בך  
בתגובה להודעה מספר 48
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סטטיסטיקאי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.5.10
52902 הודעות, 262 מדרגים, 490 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ג' בניסן תשפ''ד    09:59   11.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. ישראלי יקר, ''עוזר'' ו-''פקטור השפעה'' הם בדיוק אותם מילים.  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  
אין הבדל בין "עוזר" ל"משפיע".



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.10.12
29578 הודעות, 109 מדרגים, 176 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ג' בניסן תשפ''ד    10:27   11.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. אני לא מכיר מישהו שיש לו את הפרופיל המתאים ושרצה להגיע לגיבוש סיירות ולא הצליח כול השאר בלבולי מוח  
בתגובה להודעה מספר 62
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סטטיסטיקאי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.5.10
52902 הודעות, 262 מדרגים, 490 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ג' בניסן תשפ''ד    10:39   11.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. אז אתה טוען שיש מערך גיוס ומיון שמפעיל מערך המלצות של חבר מביא חבר אבל לא מתייחס אליהם  
בתגובה להודעה מספר 63
 
  
קשה לי לקבל את זה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.10.12
29578 הודעות, 109 מדרגים, 176 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ג' בניסן תשפ''ד    10:42   11.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. אתה טוען שיש מערך גיוס שכול מה שצריך זה המלצה מבוגר היחידה והופ אתה בא מחר בבוקר ומתחיל מבצעים בסוריה?  
בתגובה להודעה מספר 65
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סטטיסטיקאי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.5.10
52902 הודעות, 262 מדרגים, 490 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ג' בניסן תשפ''ד    11:20   11.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. לא, אני טוען שכל המועמדים נבחנים, המצטיינים מתקבלים והנחשלים נופלים, ואלו שגבוליים אם הם קיבלו המלצה הם מתקבלים  
בתגובה להודעה מספר 66
 
  
או שפשוט הדרישה ממקבלי ההמלצות יותר נמוכה. כמו השהדרישה מערבים בקבלה ללימודי רפואה יותר נמוכה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
jack0 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.12.17
10163 הודעות, 42 מדרגים, 68 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:57   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. את זה תספר לסבתא, ראינו כמה איכותיים הם היו בשביעי לאוקטובר.  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
מישהו שהתקבל ליחידה ועבר את המסלול שמה יכול לעזור ולהביא אנשים איכותיים כמהו (כנראה שחבר סיירת מטכ''ל מכיר כמה חברה איכותיים)

הסיבה היחידה לשיטה הקלוקלת הזאת היא כדי שיהוו קבוצת לחץ פוליטית ויוכלו לשים רגל על צוואר המדינה.

חייב להיות לזה סוף, מצרפים ליחידות עילית על פי כישורים ולא על פי דעות פוליטיות, וחבר של.. ובן של..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.10.12
29578 הודעות, 109 מדרגים, 176 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    18:00   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. תגובה מבישה שערורייתית!! סיירת מטכ''ל איבדה לוחמים שהקריבו עצמם למען הצלת חיי יהודים! הם הטובים והאיכותיים בבנינו נקודה תתבייש לך!  
בתגובה להודעה מספר 33
 
  
תת רמה של תגובה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
aMorphic
חבר מתאריך 1.11.22
817 הודעות
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    18:35   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. אתה מתעצבן כי אין לך טיעון ענייני לדבריו  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  
מדוע שיעור העשירונים העליונים גדול פי ארבע מייצוגם בחברה?
מדוע נדרשים ממליצים בשיטת חבר מביא חבר?
האם אין סכנה בכך לייצר חשיבה מוגבלת?
האם חשיבה אחידה ומוגבלת לא תרמה בשיעור מכריע לשביעי באוקטובר?
אף אחד לא ביזה את חיילי סיירת מטכ״ל, מעניין מדוע אגב בחרת אותם ולא את חיילי 8200 למשל.
הקצונה הבכירה בצה״ל מאותה שכונה , רואים ושומעים זאת .
שיעור הנופלים מהאוכלוסיה הדתית הינו עצום ביחס לאחוזם באוכלוסיה, כיצד הוא לא מגיע לידי ביטוי בקצונה הבכירה?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.10.12
29578 הודעות, 109 מדרגים, 176 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    19:03   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. לא. אני מתעצבן כי טוקבקיסט עלוב מזלזל באיכותם של אנשים שהקריבו את חייהם למען הצלת אחרים  
בתגובה להודעה מספר 41
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Klipper לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.12.18
825 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    20:46   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. סיירת מטכ''ל ושאר היחידות המיוחדות כשלו מול המחבלים ב 7.10.  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.10.12
29578 הודעות, 109 מדרגים, 176 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    21:08   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. ממש לא נכון הם לא כשלו בכלל, הם נכנסו לשדה הקרב בנחיתות מספרית עצומה ועדיין הצילו עשרות רבות של חיים וחיסלו עשרות רבות של מחבלים  
בתגובה להודעה מספר 52
 
  
ובלי שום קשר הטוקבקיסט הבזוי דיבר על איכותם לא האם הצליחו או לא



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
jack10 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.7.09
16892 הודעות, 56 מדרגים, 92 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ג' בניסן תשפ''ד    16:51   11.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. סיירת מטכל כשלו? על מה אתה מדבר בכלל?? איך הם קשורים לכשל הגדול שהביא ל7 באוקטובר?  
בתגובה להודעה מספר 52
 
  
והם הצילו חיים רבים בלחימה מאז, ושילמו מחירים כבדים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ברטון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.10.21
2236 הודעות, 17 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    19:20   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. איפה שירתת בצבא? היית ביחידת עילית או ביחידה מיוחדת במקרה?  
בתגובה להודעה מספר 33
 
  
אם כן אתה תראה שביחידה יש אנשים מכל מיני סוגים ולא טייפ קסט אחד..
בכל פלגה יש את השמאלנים, יש את הדתיים, יש את הימנים, יש את המתנחלים, יש את האלה מהערים הגדולות, יש את האלה מהפריפריה, יש את האלה מהמושבים, יש את האלה מהקיבוצים..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סטטיסטיקאי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.5.10
52902 הודעות, 262 מדרגים, 490 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ג' בניסן תשפ''ד    11:32   11.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. אני מתעב טענות כוללניות כאלה:  
בתגובה להודעה מספר 47
 
  
בכל פלגה יש את השמאלנים, יש את הדתיים, יש את הימנים, יש את המתנחלים, יש את האלה מהערים הגדולות, יש את האלה מהפריפריה, יש את האלה מהמושבים, יש את האלה מהקיבוצים..

אז מה אם יש בכל פלגה מכל הסוגים? זה אומר שאין אפליה?
"בכל מגזר אלימות" זה אומר שהערבים אלימים כמו היהודים?
"בכל ישוב חרדי יש בחורים שמתגייסים לצבא" זה אומר שהחרדים מתגייסים כמו הציונים?
"בכל ישוב יש בניה לא חוקית" זה אומר שערבים מבקשים התרי בניה כמו יהודים?

אם יש טפסים של "חבר מביא חבר" יש מי שמבצע בעזרתם פרוטקציות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ברטון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.10.21
2236 הודעות, 17 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ג' בניסן תשפ''ד    11:37   11.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. אין שום פרוטקציה. אני מכיר את הליך הגיוס טוב מאוד ביחידות מיוחדות.  
בתגובה להודעה מספר 70
 
  
מי שמתאים - מתאים.
מי שלא מתאים - לא מתאים.

המגבשים לא יודעים שאיקס הוא חבר של וואי בזמן הגיבוש..
גם לא בתהליך המיון הקודם לגיבוש.

יש פעמים רבות שאח של מישהו מיחידה מסויימת מתמיין.. וגם שם זה או שאתה מתאים או שאתה לא.
פיזית אתה צריך להתאים.
הפסיכולוג אחרי הגיבוש לא אכפת לו את מי אתה מכיר ואת מי אתה לא מכיר..

האם יש אירועים נקודתיים של פרוטקציה רצינית? אני מניח שכן את זה אני לא יכול לשלול. אבל ככה זה בכל מקום בחיים

האם יש טייפקאסט אחד מסויים שמתמיים ומתגבש ומתקבל ליחידות מיוחדות? ממש לא.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
95599 הודעות, 217 מדרגים, 402 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:27   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. ביבי וגלנט וכל הממשלה אחראים על המשך החרפה .  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אותם סרבנים ממשיכים לנהל את צבא האליטות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mctom לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.2.20
11231 הודעות, 30 מדרגים, 48 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:28   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. כופתאות שמייצרות כופתאות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בלש גשש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.2.23
3407 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:30   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. ברור....ככה מרדימים את השטח  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
doc011
חבר מתאריך 31.7.20
4565 הודעות, 2 מדרגים, 0 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:33   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. מישהו באמת חשב ש פרוטקציונרים יוותרו על זה?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הצבא זה הדבר האחרון שמעניין אותם כולם משתחררים בהזדמנות הראשונה כם קורות חיים משודרגים למשכורות שמנות וג׳וב חלומי בהייטק



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Q לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.01
40996 הודעות, 176 מדרגים, 327 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:39   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. איך היו נראות מערכות השלטון ללא תרבות ה''פרוטקציה'' אותה הנחילה מפא''י בממסד (כולל מערכות הביטחון)? לא כולם ''מצטיינים'', ''רק'' מקושרים...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 10.04.24 בשעה 17:45 בברכה, Q
 
העסוקים בהרחקת אנשים מתאימים וטובים מהם מהמערכת, כדי לשמר את שליטתם הבלעדית עליה.

לא תהיה כניסה למערכת קבלת ההחלטות והשליטה של שום גוף שלטוני חשוב ללא שייכות לכת השלטת, כל השאר הביתה!
העיקר שימשיכו לחשוב שהצבעתם בקלפי משפיעה באמצעות "ממשלת הבובות" על עתידם. העם עיוור.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Y_N לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
3787 הודעות, 12 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:44   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. מכיר אנשים תותחי על (כולל הבת שלי) שלא התקבלו ואני יכול להעיד על הבת שלי שההפסד כולו שלהם.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 10.04.24 בשעה 17:51 בברכה, Y_N
 
והיא עוד למדה 3 שנים בתכנית "ממריאות" של המרכז לחינוך סייבר.
היא עוד מעט מסיימת יב' ומחכה לשיבוץ... נראה מה יהיה....



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
jack0 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.12.17
10163 הודעות, 42 מדרגים, 68 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    18:02   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. רוצה שבתך תשובץ ביחידת עילית? שתכריז בכל הזדמנות שהיא שמאלנית רל''בית קפלניסטית, ותראה כיצד היא מתקבלת לשם בזרועות פתוחות, כישורים פחות חשוב  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דוצי שמוצי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.7.23
1007 הודעות, 7 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:54   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. התגובה של דוצי זה פרייסלס  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
השפוי האחרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.22
9288 הודעות, 71 מדרגים, 98 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:55   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. אחרי שתפרו תיק לבוכריס ומנעו קידום מוינטר לציונות הדתית היה צריך ליפול האסימון  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
היום כמעט כל החיילים הקרביים משתייכים למחנה הימין ומתוכם יש רוב לבני הציונות הדתית.
ואני אומר להם - פראיירים תפסיקו להתגייס!
טוב עושים החרדים שלא מתגייסים. אני חרדי וכן שירתתי בצבא (6 שנים) ואני אומר לחרדים - אל תתגייסו. פראייר מי שמתגייס.
כל עוד המדינה הזאת מתנהלת כדיקטטורה שאמלנית אין סיבה שימנים יתגייסו. שהשמאלנים ילכו להקריב את חייהם בעזה.
לא צריך להיות גאון כדי להבין שאם צמרת צה"ל הייתה מורכבת מאנשים כמו בוכריס או וינטר השביעי לעשירי לא היה קורה. לכל הפחות לא היינו מבטלים את הנוהל האוסר על תושבי עזה להתקרב לגדר.
בסופו של דבר יצא שהשמאלנים דפקו את עצמם עם השחיתות הזאת, עם החבר-מביא-חבר שלהם ועם העובדה שכאשר אין ריבוי דעות וכולם חושבים אותו דבר וכולם חברים של כולם נוצרת שחיתות נוראית, קיבעון מחשבתי, ניוון וחוסר מקצועיות. זאת אחת הסיבות מדוע קרה השביעי לעשירי. לא היה שם אף ימני במטכ"ל שיצביע על הכשלים, על הבגידה, על השחיתות, על השאננות ועל הקונספציה ההזויה שגורסת שהפלסטינים רק רוצים שלום ומדינה ודובוני אכפתלי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
joniboy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.3.08
15283 הודעות, 35 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    18:01   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. כן להתגייס, אבל הרבה פחות לחי''ר אלא להתעקש יותר על טייס, 8200 ועוד  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
החלילן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.8.18
12055 הודעות, 68 מדרגים, 67 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    21:10   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. תפרו תיק לבוכריס. הפוליטיקה העבירה אותך על דעתך עד כדי כך שאתה תגן על קצין שקיים יחסים עם חיילת צעירה שפחדה להתנגד.  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
41103 הודעות, 183 מדרגים, 361 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    17:57   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. אלוף צריך להיאבק?? זה לא עובד עם פקודות? מי שמפר פקודה - משפט!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
במאבק באפליה במיונים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חובב רדיו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.5.04
15567 הודעות, 84 מדרגים, 141 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    18:05   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. נכון, כי עדיף ה- p.c. של הפרוגרס שמעדיפ מועמדים לא מתאימים רק כי הם מהפריפריה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
השפוי האחרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.22
9288 הודעות, 71 מדרגים, 98 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    20:41   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. לא. עדיף את הטובים ביותר בלי קשר לשאלה מאיפה הם באים  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  
וזה כולל גם להפסיק לעשות הנחות לנשים רק מפני שהן נשים בקבלה לכל מיני יחידות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אוהב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.5.05
28231 הודעות, 127 מדרגים, 240 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    18:40   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. לא טוב להם אנשים שמחפשים צדק ואנטי סמאל ובזים לעוולות כנגד העם היהודי ורוצים לנצח את האויב ולא מתחנפים לאמריקנים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מעדיפים רק מהמילייה שלהם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הדגזהב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.18
1234 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    19:08   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. אז חרדים שרוצים להתגייס לשם לא יצליחו?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ברוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.04
25006 הודעות, 150 מדרגים, 270 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    19:11   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. והחבר הראשון: חמינאי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מאן דהוא
חבר מתאריך 18.5.15
8333 הודעות
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    20:25   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. עצוב אבל מפגר מי שמתגייס לצבא הזה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ז'ורלו
חבר מתאריך 12.2.24
84 הודעות
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    20:48   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. גם בשייטת זה ככה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לטאוטו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.8.21
657 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ב' בניסן תשפ''ד    22:15   10.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. לא רק גיוון  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אנשים מרקעים שונים יותר מראויים לשרת ביחידות המודיעין המובחרות. חסימתם גורמת לנזק למדינה. זו בחירה של הפחות ראויים החוכמה והגאוניות מתפלגת בצורה אקראית ולכן חבר מביא חבר זה פספוס גדול



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ארטמיס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.8.23
1270 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ג' בניסן תשפ''ד    10:33   11.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. בכנות, הכתבה לא לחלוטין מדייקת.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
השאיפה היא שיוויון בהזדמנויות, לא שיוויון בתוצאות. כלומר, השאיפה היא שאם באופן תאורטי, אדם זהה היה נולד לשתי משפחות שונות - אחת במרכז ואחת בפריפריה - יהיה לו סיכוי שווה להתקבל ליחידה כלשהי.

זה לא אומר שיהיו בפועל כמויות שוות של אנשים מכל מגוון חלקי הארץ בכל היחידות, גם מבחינה גיאוגרפית וגם דמוגרפית. אין זה סוד, למשל, שבמרכז גרים יותר אנשים משכילים בהשוואה לפריפריה שמנחילים חינוך זה לילדיהם.

אף אחד לא יראה כמות שווה של נערים מחוננים ונערים שמבחינתם מתמטיקה זו מילת גנאי ביחידות המודיעין והסייבר הללו. לא היה ולא יהיה, צאו מהסרט הזה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חד כתער
חבר מתאריך 5.2.08
15119 הודעות
יום חמישי ג' בניסן תשפ''ד    11:21   11.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. מה הבעיה עם זה, שבחור מבני ברק, מביא גם חברים מבית שמש? ..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Orelz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.7.17
1805 הודעות, 7 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ג' בניסן תשפ''ד    11:35   11.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. אין קשר לקונספציה, זה פשוט מנהג שצריך לחלוף מן העולם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בתור מי ששירת כתומך לחימה בסיירת מטכל, והגיע בכוחות עצמו וללא קשרים, המנהג הזה הוכיח את עצמו יפה מאוד בעבר וגם היום, אבל הוא פשוט לא הוגן והיה צריך לחלוף לפני שנים רבות.

הן לוחמים והן תומכי לחימה אינם צריכים להגיע בגלל שיוך משפחתי, אלא בזכות כישוריהם בלבד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות