גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #844222 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 844222        
מלמ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.3.21
8580 הודעות, 21 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי א' בניסן תשפ''ד    12:57   09.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

בית הנבחרים של טנסי הצביע בעד איסור על הנדסת אקלים  

 
  
החקיקה נועדה נועדה למנוע גיאו-הנדסה - פרקטיקה של שינוי מכוון של האטמוספירה כדי לנטרל את ההתחממות הגלובלית.

הצעת החוק, שכבר עברה בסנאט של המדינה, מכסה מגוון התערבויות טכנולוגיות. אשר כוללת רעיונות תיאורטיים לגבי קירור האקלים על ידי גישה המכונה שינוי קרינת השמש, כמו גם פרקטיקות מוגבלות יותר המשפיעות על מזג האוויר, כמו זריעת עננים, טכניקה המשמשת להגברת הגשם ושלג.

רוב אפשרויות הגיאו-הנדסה הן תיאורטיות ולא נבדקו. חוקרים פדרליים נקטו רק כמה צעדים קטנים לקראת בחינת היתכנותם, ומדענים אטמוספריים אומרים שאין עדות לתוכניות בקנה מידה גדול.

על פניו, הצעת החוק של טנסי מייצגת ניסיון למנוע ניסויים או פריסה של טכנולוגיות כאלה.

עם זאת, הדיונים של המחוקקים על ההצעה הצביעו על קו בין עובדה לבדיה, כאשר כמה מהם הצביעו על כך שפרויקטים של גיאו-הנדסה סולארית כבר בעיצומם ואחרים מתייחסים לפחדים ואי הבנות שנראה כי נבעו מתיאוריית הקונספירציה "כמטריילס".

"זאת תהיה הצעת החוק האהובה על השנה של אשתי. היא דאגה מזה לפחות 10 שנים. זה נמשך הרבה מאוד זמן", אמר הסנאטור הרפובליקני פרנק ניסלי בשימוע על הצעת החוק בחודש שעבר. "אם תסתכל למעלה - יום אחד, זה יהיה ברור. למחרת הם ייראו כאילו כמה מלאכים שיחקו עם טיק-טק. הם בכל מקום. יש לי תמונות בטלפון שלי עם תמונות X ממש מעל הבית שלי. במשך שנים הם הכחישו שהם עושים משהו".

תיאוריית הכמטריילס היא קבוצה רופפת של רעיונות מופרכים המצביעים על כך שמטוסים אינם יוצרים עקבות של עיבוי הידועים כקונטרילים, אלא מרססים כימיקלים מתוצרת הממשלה כדי לשלוט בהתנהגותם של אנשים או להשפיע על גופם.

ג'סטין מנקין, מדען אקלים במכללת דארטמות', אמר: "זו שטות קונספירטיבית. האתגר כאן הוא שכל קונספירציית הכמטריילס טשטשה והכלילה את כל הטכנולוגיות הנבדלות הללו עם מטרות ברורות, מה שהופך את זה למאתגר להתנתק".

בית המחוקקים של טנסי אינו לבד במאמץ שלו לחוקק מדיניות נגד גיאו-הנדסה. מחוקקים באילינוי, קנטקי, מינסוטה, ניו המפשייר, פנסילבניה, רוד איילנד ודרום דקוטה הציגו או התעניינו בהצעות חוק דומות.

המגמה מעידה על כך ששילוב של תיאוריות קונספירציה, בלבול ודאגה אמיתית לגבי האפשרות של שינוי אקלים השתלט בתודעה הציבורית - ובקרב כמה מחוקקים רפובליקנים.

"יש אנשים במקומות כמו טנסי ופנסילבניה וניו המפשייר שחוששים שתיאוריית הכמטריילס נכונה", אמר מנקין. "קובעי מדיניות, במקום להסתמך על המדע כדי להפריך כראוי את האמונה הקונספירטיבית, הפכו אותה ללגיטימיות באמצעות פעולות חקיקה".
אם המושל יחתום על זה בחוק, הצעת החוק תאסור על "הזרקה, שחרור או פיזור מכוון" של כימיקלים לאטמוספירה "במטרה מפורשת של השפעה על הטמפרטורה, מזג האוויר או עוצמת אור השמש".

הצעת החוק טוענת כי "תועד שהממשל הפדרלי" או מי שפועלים מטעמה יכולים "לערוך ניסויים גיאו-הנדסיים על ידי פיזור מכוון של כימיקלים לאטמוספירה".

גורם רשמי בבית הלבן אמר באימייל כי "הממשלה הפדרלית אינה מעורבת בשום בדיקה חיצונית או פריסה של ניהול קרינת שמש".

הפקיד אמר שהממשלה "עוסקת בתת-קבוצה מוגבלת של פעילויות מחקר בנושא זה, כולל מודלים, מדידות וניטור, ומחקר מעבדה".
לכתבה המלאה:
https://www.nbcnews.com/science/environment/tennessee-lawmakers-ban-geoengineering-allusions-chemtrails-rcna145015



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  מחקרים מוצעים בתחום מתוך אתר NOAA מלמ 09.04.24 13:07 1
  האקלימיסטים הם כת שכל רצונם הוא להפחיד פחד מוות את התמימים וכך להשיג כוח, שררה ונתיבי ממון למקורביהם. ANTI-PC 09.04.24 13:26 2
     אכן חבל שמערבים את המדע עם פוליטיקה, שליטה וכסף מלמ 09.04.24 13:50 3

   
   
מלמ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.3.21
8580 הודעות, 21 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי א' בניסן תשפ''ד    13:07   09.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. מחקרים מוצעים בתחום מתוך אתר NOAA  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

ככל שרמות גזי החממה באטמוספרה ממשיכות לעלות והשפעות שינויי האקלים הופכות יקרות יותר, הקהילה המדעית מכפילה את המאמצים לחקור את הסיכונים והיתרונות הפוטנציאליים של הצללה מלאכותית של פני כדור הארץ כדי להאט את ההתחממות הגלובלית.

הצעות להבהרת עננים ימיים (MCB) כוללים הזרקת תרסיס מלח לעננים ימיים רדודים כדי להאיר אותם, להגביר את השתקפות אור השמש ולהפחית את כמות החום הנספגת במים שמתחת.

קבוצה של 31 מדעני אטמוספירה מובילים, ביניהם כימאת האטמוספירה PMEL Patricia Quinn, הציעו מפת דרכים של מחקר מדעי הפיזיקלי בקונצנזוס לבניית בסיס הידע הדרוש להערכת הכדאיות של גישות MCB. מפת הדרכים שלהם מתוארת במאמר חדש שפורסם בכתב העת Science Advances .

"העניין ב-MCB גובר, אבל לקובעי מדיניות אין כרגע את המידע שהם צריכים כדי לקבל החלטות לגבי אם ומתי יש לפרוס את MCB", אמר הסופר הראשי גרהם פיינגולד, חוקר במעבדת מדעי הכימיה של NOAA. "השאלה היא האם אנו יכולים לתכנן תוכנית מחקר של MCB תוך שימוש בכלי המודלים והתצפית הנוכחיים שלנו כדי לבסס את ההיתכנות של גישה זו בקנה מידה עולמי, ואם לא, מה צריך לעשות כדי למצב את עצמנו לעשות זאת.

ההצעות הנוכחיות של MCB מסתמכות על תרסיס מי מלח, אשר יחקה פלומות של פליטות עשירות בגופרית מערימות אוניות או הרי געש, כדי להגביר את ריכוז האירוסולים באטמוספרה הימית התחתונה. באופן אידיאלי, טיפות בתרסיס המים המלוחים מתאדות כדי לייצר חלקיקים עדינים הנישאים עד לשכבת הענן על ידי תנועות אוויר סוערות ומסעות. המחקר מציע תוכנית משמעותית וממוקדת של מחקר MCB הכוללת מחקרי מעבדה, ניסויי שדה ומודלים בענן, יחד עם מתקני מעבדה חדשים לטיפול בתהליכים מיקרו-פיזיים של אירוסול וענן.

מבחינה מעשית, החוקרים צריכים לפתח ביטחון מספיק שניתן להפיק חלקיקים בגודל מתאים ולהעביר לעננים, ולפעול ליצירת טיפות עננים המפזרות ביעילות את אור השמש. הם יצטרכו להראות שניתן להאיר עננים באופן עקבי ועל פני שטח גדול מספיק כדי לקרר בצורה משמעותית את האוקיינוס ​​שמתחת. עוד יצטרכו מדענים להראות שהבהרת העננים תהיה ניתנת למדידה כדי להוכיח שהיא תעבוד כמתוכנן בקנה מידה רלוונטי גלובלי, או במערכות אקולוגיות אזוריות רגישות, כמו שוניות אלמוגים.

"נצטרך להכניס את החלקיקים בגודל הנכון לעננים קולטים בזמנים הנכונים של היום ובעונות השנה, ועל פני שטחים גדולים מספיק כדי להצל על שטחים גדולים של האוקיינוס", אמר פיינגולד. "זה אתגר גדול".

פיינגולד הדגיש ש-MCB לא יחליף דה-קרבוניזציה ולא יקל על החמצת האוקיינוסים. "כדי להפחית את הטמפרטורות העולמיות, העדיפות הגבוהה ביותר שלנו צריכה להיות הסרת פחמן דו חמצני מהאטמוספרה. MCB עשוי לעזור להקל על ההשפעות הקשות ביותר של שינויי האקלים."
https://www.pmel.noaa.gov/news-story/scientists-detail-research-needed-assess-viability-and-risks-marine-cloud-brightening



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ANTI-PC לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.8.18
16814 הודעות, 183 מדרגים, 295 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי א' בניסן תשפ''ד    13:26   09.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. האקלימיסטים הם כת שכל רצונם הוא להפחיד פחד מוות את התמימים וכך להשיג כוח, שררה ונתיבי ממון למקורביהם.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מלמ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.3.21
8580 הודעות, 21 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי א' בניסן תשפ''ד    13:50   09.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. אכן חבל שמערבים את המדע עם פוליטיקה, שליטה וכסף  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות