גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #846193 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 846193        
the hawk
חבר מתאריך 28.8.18
19157 הודעות
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    21:40   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

זעם בישראל: חרף הזוועות - חמאס מחוץ לרשימת האלימות המינית של מזכ''ל האו''ם  

 
  
למרות שהזכיר את הדוח של שליחתו, גוטרש נמנע מהכנסת ארגון הטרור לרשימה השחורה - וקרא גם לחקור טענות לאלימות מינית נגד עצירים פלסטינים. ארדן כעס: "מנסים 'לאזן' את הפשעים הנתעבים". השר כ"ץ תקף את המזכ"ל בחריפות: "גם את הנאצים היית מסרב להוקיע". בישראל מוחים גם על דוח פנימי לגבי אונר"א


https://www.ynet.co.il/news/article/bkprhvsbc#autoplay
איתמר אייכנר


למרות דוח חמור שכלל עדויות וראיות של נציגת מזכ"ל האו"ם לנושא אלימות מינית בזמן סכסוך לגבי פשעי חמאס, החליט מזכ"ל האו"ם, אנטוניו גוטרש, שלא לכלול את חמאס ברשימה השחורה של הגורמים החשודים על-ידי האו"ם בביצוע מעשי אלימות מינית בזמן סכסוך.

בדוח שחיבר, מזכ"ל האו"ם נמנע מלייחס אחריות לחמאס, על אף שהדוח של הנציגה פרמילה פאטן הכיר בצורה מפורשת בזיקה שבין מתקפת ארגון הטרור ב-7 באוקטובר למעשי האלימות המינית שבוצעו בצורה שיטתית ומכוונת. נוסף על כך, בשונה מדוח פאטן, שקבע כי קיים חשש ממשי ומהותי להמשך פגיעה מינית בחטופים ובחטופות הישראלים ודרש את שחרורם המיידי, מזכ"ל האו"ם גוטרש נמנע מקריאה מפורשת ברוח זו.

יש לציין כי לרשימה השחורה נכנסו למשל שורת ארגוני טרור שפועלים בכמה מדינות, בין השאר ברפובליקה המרכז אפריקנית, ברפובליקה הדמוקרטית של קונגו, בעיראק (דאעש), במאלי, בסומליה, בסוריה, בסודן ובדרום סודן, במיאנמר, בסוריה, בהאיטי ובניגריה. הדוח מציין כי הרשימה "לא מתיימרת להיות מקיפה, וכוללת ארגונים שיש לגביהם מידע אמין".

במשרד החוץ בירושלים אמרו בתגובה כי ישראל מביעה שאט נפש עמוקה לנוכח פרסום דוח מזכ"ל האו"ם גוטיירש בנושא אלימות מינית בזמן סכסוך. עוד אמרו במשרד כי "דוח המזכ"ל הוא כשלון נוסף בסדרת המחדלים של מוסדות האו"ם השונים אשר לא הצליחו עד כה לגנות ולו פעם אחת את החמאס ולהוסיף חטא על פשע, מסרבים להכריז באופן פומבי שחמאס אשר טבח, אנס, פגע פגיעות מיניות וחטף נשים, זקנים וטף ב-7 באוקטובר ולאחר מכן, הוא אכן ארגון טרור. הדוח הזה הוא תעודת עניות עצובה וטרגית לתפקודו של האו"ם והעומד בראשו מאז 7 באוקטובר, והוא מהווה רוח גבית לטרור ולאלימות".

במגעים בין נציגים ישראלים לבין אנשי האו"ם לגבי אי-הכללת חמאס ברשימה השחורה, אמרו הגורמים באו"ם כי מדובר בשלב מוקדם מדי להחלטה כזאת. לדברי הגורמים, הכללת ארגון מסוים ברשימה היא תוצר של תהליך ולא מתרחשת ממש בהתחלה. לדבריהם, לרוב מתחילים בהתייחסות למגמה, אחר כך מקרה ספציפי ואז ככל שצריך - מכלילים ברשימה. בנוסף, אמרו הגורמים, מאחר שלא מדובר בחקירה מלאה ולא ניתן לייחס כביכול את העבירה למבצע ספציפי - אי-אפשר לקבוע שהמעשים תוכננו על-ידי חמאס כחלק מהמתקפה, או בוצעו על-ידי עזתים שנכנסו אחרי, או שהדברים בוצעו רנדומלית.

"גוטרש הפך את האו"ם למוסד אנטישמי ואנטי ישראלי קיצוני"
בהמשך הדוח, בהמלצות המזכ"ל בחלק על ישראל הוא מציין כי הוא קורא להפסקת אש הומניטרית, מחמאס לשחרר את החטופים ללא תנאים כך שניתן יהיה להגן עליהם, מישראל לאפשר גישה לגופי או"ם על-מנת שיוכלו לקיים חקירה מלאה של כל ההפרות, כולל של אלימות מינית ודורש לוודא שהיחס עבור עצירים הוא אנושי ובהתאם לסטנדרטים הבינלאומיים.

שר החוץ ישראל כ"ץ הגיב בחריפות לדברים: "מזכ"ל האו"ם גוטרש התייצב היום רשמית לצד אנסי ומרצחי החמאס, כאשר סירב להטיל את האחריות לפשעי המין החמורים המופיעים בדוח פאטן. מזכ"ל האו"ם מתנהג כמו משתפי הפעולה עם המשטרים הרצחניים ביותר בהיסטוריה האנושית, ואני משוכנע שאם פשעי המשטר הנאצי היו עולים לדיון במהלך כהונתו, הוא היה מסרב להוקיע גם אותם אם האינטרס הפוליטי שלו היה מחייב זאת. גוטרש הפך את האו"ם למוסד אנטישמי ואנטי ישראלי קיצוני וכהונתו תיזכר כאפלה ביותר בהיסטוריה של הארגון".

פאטן עצמה הזכירה את פשעי חמאס שציינה במסמך משלה, אך באותה נשימה הזכירה כי לאו"ם הגיע מידע על פגיעות מיניות מצד חיילי צה"ל ברצועת עזה ובגדה המערבית. בחלק אחר בדוח ציינה כי לא ניתן לגנות מבצעי אלימות מינית ומנגד להמשיך לממן ולחמש אותם, אך לא הזכירה ספציפית את ישראל או חמאס.


מזכ"ל האו"ם גוטרש התעמת עם משפחות החטופים מחוץ לביתו בניו יורק(צילום: עומר קפלן)


לפני פרסום הדוח שלח שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן, מכתב למזכ"ל גוטרש שבו הגיב בזעם על החלטתו שלא להכליל את החמאס ברשימה השחורה. "ברצוני להביא לידיעתכם את האכזבה והזעזוע של ישראל ביחס לעובדה שחמאס, המסית והמבצע של הטבח ב-7 באוקטובר, לרבות מעשי אלימות מינית קיצוניים מרובים, לא יוזכרו ב'רשימת הגורמים החשודים של ביצוע או אחריות לדפוסי אונס וצורות אחרות של אלימות מינית במצבים של עימות מזוין על סדר היום של מועצת הביטחון'", כתב ארדן.

השגריר הוסיף: "מבחינתנו, הכללת חמאס ברשימה זוהי תוצאה בלתי נמנעת של דוח פאטן, לכן, אני קורא לך לבחון מחדש את עמדתך, לכלול את חמאס ברשימה הנ"ל ובבירור לייחס את האחריות ל-7 באוקטובר ואת האלימות המינית שבוצעה בעקבותיו, לחמאס. העובדה שהשליחות של פאטן לא הייתה חקירתית, אינה אומרת שמשימה זו לא הצליחה להגיע למסקנות בנוגע לאחריות חמאס לטבח ב-7 באוקטובר על סמך עדויות ממקור ראשון. לכן, לא הגיוני לטעון שאינך יכול לייחס את האחריות לאלימות מינית לחמאס ולארגוני טרור קשורים".

ארדן הוסיף: "באשר להאשמות על התנהגות בלתי הולמת כלפי פלסטינים במעצר המוזכרות בקטע הדוח, הן נבדקות על-ידי ישראל בהתאם לנהלים ולמנגנונים החזקים שיש לה לשם כך. ההאשמות הללו הועלו בניסיון ברור 'לאזן' את הפשעים הנתעבים של חמאס עם התנהגות בלתי הולמת של ישראל לכאורה מסיבות פוליטיות גרידא. האכזריות והאלימות המינית של חמאס הוכחו מעבר לשבריר של ספק וכל ניסיון להשוות את הברבריות המינית של מחבלים להאשמות נגד מדינת ישראל שומרת החוק הם בלתי מוסריים ובזויים".

ארדן ציין, כי ישראל לא קיבלה בעבר תלונות ספציפיות, המשקפות את הטענות שהועלו בקטע מהדוח השנתי של המזכ"ל על אלימות מינית הקשורה בעימותים הקשורים ל"מצב בישראל ובשטח הפלסטיני הכבוש". יצוין כי בניגוד לנוהגים המקובלים, האו"ם לא ביקש את תגובת ישראל לאותן טענות לפני פרסום הדוח. המזכ"ל לא ענה למכתבו של ארדן.


האו"ם: "לא הוכח היקף גורמי חמאס באונר"א"

בתוך כך, גם בנושא אונר"א נמשך העימות בין ישראל לבין האו"ם. גם במקרה הזה, טוען דוח ועדת החקירה של האו"ם שישראל לא סיפקה מידע אמין על היקף גורמי החמאס באונר"א. בדוח אותו כתבה שרת החוץ לשעבר של צרפת קתרין קולונה ואשר התקבל על-ידי גוטרש, נטען כי המשך פעילות אונר"א הוא חשוב נוכח המצב בשטח. עוד נכתב כי בהיעדר פתרון מדיני בין ישראל לפלסטינים, אונר"א נותר גורם מרכזי לספק צרכים הומניטריים חיוניים לפליטים בעזה, ירדן וכו'. על כן, אונר"א אינה ברת-החלפה ורבים רואים בה כצינור חמצן הומניטרי.


עובדי אונר"א שלקחו חלק במתקפת ה-7 באוקטובר(צילום: דובר צה"ל)


הדוח התעלם מהמספרים שמסרה ישראל ביחס להיקף גורמי החמאס באונר"א וטען כי ישראל לא סיפקה "מידע תומך בנדון". לא הייתה קריאה מפורשת לפטרם ורק קריאה שהסוכנות צריכה להיות בקשר יותר טוב עם ישראל. בנוגע למעורבות של אנשי אונר"א בטבח, נטען בדוח כי החקירה בנושא נמצאת תחת מנדט של ועדה אחרת באו"ם. בדוח הנוכחי לא הייתה גם התייחסות למספר הפרות הנייטרליות במתקנים של אונר"א כפי שטענה ישראל. הדוח הציע רפורמות קוסמטיות בלי קריאה מפורשת לפטר את כל העובדים של חמאס וג'יהאד בארגון. מנגד, קולונה קראה למחוק את כל החלקים הבעייתיים בספרי הלימוד של אונר"א מיידית.

במשרד החוץ הישראלי תקפו את הדוח בחריפות ומסרו בתגובה: "ארגון הטרור חמאס חדר לאונר"א-עזה בצורה רחבה כל כך, שלא ניתן לומר עוד איפה נגמרת אונר"א ואיפה מתחיל חמאס. עם למעלה מ-2,135 מעובדי אונר״א שהם פעילי ארגוני הטרור חמאס וג'יהאד איסלאמי, וחמישית מהנהלת בתי ספר של אונר״א שהם פעילי חמאס, הבעיה באונר"א-עזה היא לא של כמה תפוחים רקובים - זהו עץ רקוב ומורעל ששורשיו הם חמאס. דו״ח קולונה מתעלם מחומרת הבעיה ומציע פתרונות קוסמטיים שלא מתמודדים עם ההיקף העצום של חדירת חמאס לאונר"א עזה. כך לא נראית בחינה אמיתית ויסודית. כך נראה רצון לעקוף את הבעיה ולא לקרוא לה בשמה. ישראל קוראת למדינות התורמות להימנע מלהעביר כספים של משלמי המיסים שלהן לאונר"א-עזה שכן תרומות אלו יגיעו לארגון הטרור חמאס, דבר המנוגד לחקיקה של המדינות התורמות עצמן. אונר"א-עזה היא חלק מהבעיה ולא חלק מהפתרון".



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  UN = UNITED NATZIS yaboosh 23.04.24 21:40 1
     אין מה לכעוס.האיש טובע בשוחד.או לשחד אותו או לחקור ולפרסם. הרואה 23.04.24 21:48 9
         כל המוסד הזה שנקרא UN הוא מוסד נאצי yaboosh 23.04.24 22:09 23
  ביבי רןהמ וכץ שר החוץ. מה יש לצפות? זוג כלום. danidin 23.04.24 21:40 2
     האמת שגם השגריר באו''ם הוא לא כוכב גדול וגם זה שהיה לפניו... מינויים משיקולים זרים the hawk 23.04.24 21:42 3
         כל השלטון פה (קואליציה ואופוזיציה) יישארו ב6/10. danidin 23.04.24 21:42 4
             הגיע הזמן לשים קצוץ על האום שמום ולעשות מה שטוב לנו בלבד! תצפית 23.04.24 21:50 13
         גם השגריר הנוכחי וגם הזה לפניו אומרים דברים נכונים ומשכנעים בשפה גבוהה ומובנת לכולם השפוי האחרון 23.04.24 21:49 12
     ברור. זה בכלל לא קשור לעובדה שהאו''ם מורכב ברובו ממדינות אנטי-מערביות ואנטי-ישראליות השפוי האחרון 23.04.24 21:46 8
     גם בן גוריון היה כלום כנראה ''אום שמום'' אור כשדים 23.04.24 22:23 24
         בוא נלך עד בר כוכבא. גם ככה הליכוד ומצביעיו תקועים שם danidin 23.04.24 22:26 25
             לשמוע את זה מאדם המכנה עצמו דנידין.. שילי 24.04.24 01:53 39
  #שערוריה. מי אשם בכך? מה השגריר ארדן הכושל עושה באו''ם חוץ מגימיקים? אקטואלי 23.04.24 21:45 5
     לך אתה לשם, בטוח תשכנע אותם לתמוך בישראל. Y to Y 23.04.24 21:46 7
         תודה. שרה תטרפד את המינוי..בגלל שאני לא מפרגן לה מספיק אקטואלי 23.04.24 21:50 15
             אתה לא צריך את שרה, תפנה לג׳יל ביידן, היא תופסת חזק את בעלה. Y to Y 23.04.24 21:53 17
                 לא שמעתי שג'יל קובעת מינויים...ברור. הממשלה הזו, בניגוד לקודמתה, לא אשמה בכלום..אז בשביל מה צריך שגרירים והסברה אם אי אפשר לשכנע אף אחד? אקטואלי 23.04.24 23:26 34
                     לא אמרתי שהיא לא אשמה כי היא אשמה Y to Y 23.04.24 23:51 36
             אוי ואבוי 🤦‍♂️ דור תשיעי 24.04.24 06:15 43
     ברור. השפוי האחרון 23.04.24 21:53 18
  איפה המוסד? תתחילו לפעול! Y to Y 23.04.24 21:46 6
  חובת השעה להעיף את האום הנאצי ממתחם ארמון הנציב שכבשו בירושליים המנהיג הרחמן 23.04.24 21:48 10
     לפנות עכשיו! דור תשיעי 24.04.24 06:14 42
  שישראל תכריז עליו כאחד האנטישמים הגדולים ב 121. עכביש 23.04.24 21:48 11
  אסור לעבור לסדר היום! להפוך שולחנות! וואו The Godfather 23.04.24 21:50 14
  למה ישראל מסכימה להיות חלק מארגון שכל המטרה שלו היא להשמיד את ישראל? Spook 23.04.24 21:52 16
  מה מצפים מארגון תומך טרור שנקרא אום שכל המטרה שלו לרדוף יהודים ולטשטש את הפשעים נגד יהודים. פלומה 23.04.24 22:03 19
  בהמה נשאר בהמה גם אם תשכנע אותו מילה אחרונה 23.04.24 22:04 20
  גם בתחום הזה הממשלה נכשלת. אננס 23.04.24 22:06 21
  אין מה לצפות מהארגון האנטישמי עבד לעם קדוש 23.04.24 22:06 22
     עוד 3 ימים מדינת ישראל מעבירה אליהם את הריבונות Theologizer 23.04.24 22:29 26
  זה הזמן לפרוש מהאום דרומייי 23.04.24 22:32 27
  תפרשו מהאירגון הנאצי. מי שחבר באירגון הנאצי ומשלם מסים לאירגון, גם הוא נאצי לכל דבר ועניין. מוסקיטו 23.04.24 23:05 28
  חייב להגדיל את הסיוע ההומניטרי המעניש 23.04.24 23:11 29
  לפי הדוח האלימות המינית שלנו גרועה יותר הן באיכות והן בכמות גלילאו 23.04.24 23:11 30
  מכתב גלילאו 23.04.24 23:11 31
  .. גלילאו 23.04.24 23:12 32
  על ישראל להוקיע אותו כאנטישמי בגלוי האחרון שבעם 23.04.24 23:14 33
  למה ישראל נשארת באו''ם? קרש 23.04.24 23:26 35
  פעם המוסד היה מטפל בנאצים אבל זה כשהיו פה מנהיגים עם כבוד עצמי mic 24.04.24 00:11 37
  נאצי מלוכלך, למה שיצא נגד ארגון שהוא תומך בו לעניות_דעתי 24.04.24 00:48 38
  האו''ם זה ארגון האנטישמי הגדול ביותר בעולם איש י-ם 24.04.24 06:06 40
  בן-גוריון היה עדין כשאמר או״ם-שמום. דור תשיעי 24.04.24 06:12 41
  מזכ''ל האו''ם החליט שלא להכליל את חמאס ברשימת האלימות המינית Mifune 23.04.24 21:41 44
     אנטישמי ברמות אחרות זה etayle 23.04.24 21:42 45
         ככל שישראל ירדפו אחרי אהבת הגוי הם יקבלו יותר ויותר סתירות מהגוי LCH 23.04.24 21:44 47
             זה לא משנה, זה זמני, עוד מעט לא יהיה חמס. Ofer H 23.04.24 22:27 72
                 ברור portstat 24.04.24 07:42 106
                     פסע לא פסע ושאר ססמאות לא ישנו את העובדה שלא יהיה חמס. הכניסה לרפיח תקרה אחרי החג ובזה סיפור החמס בעזה יסתיים לתמיד. Ofer H 24.04.24 08:25 108
                         אז ביבי ימוטט את שילטון החמאס? portstat 24.04.24 14:04 116
                             אתה דבוק מידי לססמאות של אברמוביץ'. Ofer H 24.04.24 14:28 117
                     לא כפסע אבל נגיע לשם למרות המצקצקים Dude 24.04.24 09:51 111
         אנטוניו גוטרש בצעירותו עם חברים לדרך Mifune 23.04.24 21:44 50
         לדעתי הוא מקבל שוחד מקטאר/איראן. אין הסבר אחר ימין ליברלי 23.04.24 21:48 52
             למה אין הסבר אחר? אנטישמיות טהורה כבר לא באופנה לדעתך? הבאבא תור 23.04.24 22:28 73
                 חח אנרגיה 23.04.24 22:30 75
             שמעת על המושג עשו שונא ליעקב? אוש 24.04.24 05:05 100
         אתה יודע למה? כי פה בתקשורת עסוקים להפיל את הממשלה במקום להתאחד בזירה הבינלאומית. הבלגי 24.04.24 00:36 91
             אין שום קשר. הקוריאני 24.04.24 07:06 102
                 אין לך זכות להגיב. תחזור לעסוק בקוריאה. בוריס מחיפה 24.04.24 07:09 104
                     אז גם לבלגי אין זכות להגיב GuyGeva 24.04.24 09:58 112
                     לכל אזרח במדינה יש את הזכות להביע את דעתו ללא קשר לעיסוקו הקוריאני 24.04.24 11:04 115
     אנטישמי מובהק ההיתגלות 23.04.24 21:43 46
     גוטרש הוא בובה על חוט של הקטארים חובב רדיו 23.04.24 21:44 48
     WOW, איזה מזל שישבתי... תזכורת מראשית שנות ה-80' ⚠️ מוטמע ⚠️ ilanka 23.04.24 21:44 49
         חיפשתי את התמונה, תודה. יש לתמונה הזו משקל כבד בהסברה, אבל אין כזו. Spook 23.04.24 22:01 62
         מה המנגנון של מינוי מזכ''ל או''ם? JODHumorError 23.04.24 22:12 67
             צריך להיות אנטישמי gandalf 24.04.24 00:51 94
     מכבודם של חבריי הפורום וקוראיו Pinky Bite 23.04.24 21:46 51
         הקדימו אותי. jo08 23.04.24 22:29 74
     איזה אנטישמי מחליא האיש הזה Braveheart 23.04.24 21:51 53
     יימח שמו יאבד זכרו כלב ארור. צריכים לסגור איתו חשבון על תמיכה והגנה על נאצים totoloto 23.04.24 21:52 54
     על מה המהומה isaac148 23.04.24 21:53 55
     מה הוא לא שמע על המרשלד יוניגר 23.04.24 21:54 56
     איך - מלבד לברבר ולילל ולרקוע ברגליים - ניתן לעשות משהו נגד האנטישמי הזה? efekt 23.04.24 21:55 57
         אם היתה לנו מנהיגות, דווקא היה אפשר לעשות הרבה. הבאבא תור 23.04.24 22:36 78
             זו עלולה להיות חרב פיפיות, ואני בכלל לא בטוח שזה חוקי אחרת מזמן היו עושים את זה עלינו efekt 23.04.24 22:43 80
                 אתה בהחלט צודק אלא שהשימוש במושג ''חוקי'', מאבד מבחינתי כל משמעות כשנלחמים בנאצים ובעוזריהם. הבאבא תור 23.04.24 23:10 82
     אין שום סיבה שלא להכרזי עליו כפרסונה נון גרטה כפי ששרון הכריז על טריה לארסן. ואין שום סיבה להיות חלק מארגון שמטרתו להשמיד את ישראל. Spook 23.04.24 21:56 58
         הכריז בסוף? בכתבה מובאת רק קריאה להכריז... לצד אזכור הליקוקים לאו''ם של שר הבטחון ממפלגת העבודה... זבוב על הקיר 23.04.24 22:24 70
     ידוע שהוא אנטישמי סוס 217 23.04.24 21:56 59
     להקיא ממנו ומהארגון שלו פוגי 23.04.24 21:58 60
     ארגון אנטישמי זבל רסלר 23.04.24 22:01 61
     מזכל שהתקשורת הישראלית שותקת כשהוא משתיק את ממצאי וועדת בדיקת ניטרליות אונרא שמצאה פוליטיזציה של הארגון עד הדרג הבכיר, חינוך , שימוש בנכסיה שונר 23.04.24 22:03 63
     ולמה ישראל נשארת בארגון המטונף הזה? ש-י-ח 23.04.24 22:07 64
     גו טראש... shabor 23.04.24 22:07 65
     ימח שמו וזכרו מוישי 23.04.24 22:09 66
     צריך שתומכי נאצים יתחילו ליפול ממרפסות, אולי זה יחזיר חלק מהכבוד הישראלי וישתיק את עוזריהם winter1 23.04.24 22:13 68
         הנה דוגמא טובה למה אפשר ללמוד מהמזרח ולא (רק) מהמערב Foreteller 23.04.24 23:25 84
     לא יודע מה תהליך קבלת ההחלטות שם דוד המלך 23.04.24 22:19 69
     עוד הלילה, להוציא מכתב לפינוי מתקן האו''ם בארמון הנציב וביתר שלוחותיו צדקיהו 23.04.24 22:25 71
         הצחקת. מדינת ישראל מוסרת את ריבונותה מרצון Theologizer 23.04.24 22:32 76
     הלם! אויב ישראל נגד ישראל mikak 23.04.24 22:32 77
     מה ישראל מרוויחה מהנוכחות שלנו באו''ם? למה לא פשוט לצאת מהארגון המיותר והמזיק הזה? gardner 23.04.24 22:39 79
     האו''ם הוא ארגון תומך טרור - איבד את הלגיטימיות שלו divecon 23.04.24 22:46 81
     גויים Foreteller 23.04.24 23:24 83
     אם היה לנו צבא עמוס 23.04.24 23:37 85
     אנטישמי ארור nili 23.04.24 23:40 86
     האיש הזה שובר שיאים של אנטישמיות טהורה ובזויה דידי האגדי 23.04.24 23:42 87
     למה שניאו נאצי יוקיע נאצים? LMK 23.04.24 23:42 88
     כל הבדיחה הזאת שנקראת אום זה ארוע אמריקאי שנמצא על אדמת מנהטן Seagulls 24.04.24 00:16 89
     ישראל בעצמה לא מתייחסת בכובד ראש לפשעי מין של ערבים ביהודיות שלא בשבעה באוקטובר מורציקס 24.04.24 00:32 90
     מוסד שקם בחלקו בעקבות השואה ובעקבות רצח העם שהארופאים ניסו לעשות גדול 24.04.24 00:44 92
     לעזוב את הארגון האנטישמי הזה אמת לאמיתה 24.04.24 00:48 93
     החלטה פוליטית נכונה MAGEN DAVID 24.04.24 01:22 95
     אל תאשימו את האנטישמי המטונף פרופסור סבבה 24.04.24 01:24 96
     חבל מאוד שאנחנו לא משחקים מלוכלך במגרש המשחקים הבינלאומי taltal91 24.04.24 01:39 97
     עוד איש חולה me אני 24.04.24 01:40 98
     מזכ''ל הארגון הטרור, האו''ם. מתכנן צ'יפים 24.04.24 02:36 99
     זה הפרצוף האמיתי של האו''ם איש י-ם 24.04.24 06:28 101
     נבלה אנטישמית הקוריאני 24.04.24 07:08 103
     נבלה סרוחה ביריון 24.04.24 07:11 105
     בפעם המי יודע כמה. אום שמום! rocsteady 24.04.24 07:58 107
     האו''ם תומכי טרור נקודה WB 24.04.24 08:31 109
     מזכל האומשמום.....נולד מאונס קבוצתי(מקווה שמנציגי נוח'בה) ברור כשמש 24.04.24 09:03 110
     אולי צריך לעשות עליו איזה טקס שדתיים יודעים לעשות, זה לא היה מזיק לנו אריה33 24.04.24 10:28 113
     הייתי שם מסך טלוויזיה ענק מול מטה האום בירושלים ומקרין את בזוועות מאותה השבת צדקיהו 24.04.24 10:31 114
     האו''ם והמזכ''ל שלו רלוונטיים ככליפת השום. ישראל עושה חסד לארגון שהיא נשארת חברה בו סופר עטלף 24.04.24 14:43 118
     למה אנחנו לא עוזבים את הארגון החרX הזה חזיר פיראט 24.04.24 14:44 119
     מישהו יכול להסביר מדוע מדינת ישראל בכלל חברה בארגון האומות המאוחדות באנטישמיות ?? David Sword 24.04.24 16:44 120
  מכתב מה שקורה 19.05.24 02:29 121

   
   
yaboosh לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.5.07
23893 הודעות, 90 מדרגים, 155 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    21:40   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. UN = UNITED NATZIS  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הרואה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.8.14
17144 הודעות, 58 מדרגים, 39 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    21:48   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. אין מה לכעוס.האיש טובע בשוחד.או לשחד אותו או לחקור ולפרסם.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yaboosh לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.5.07
23893 הודעות, 90 מדרגים, 155 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    22:09   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. כל המוסד הזה שנקרא UN הוא מוסד נאצי  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
מתעסקים שם רק בישראל וביהודים.
מעבר לזה אין להם אף עיסוק.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
danidin
חבר מתאריך 12.11.23
1075 הודעות, 15 מדרגים, מינוס 12 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    21:40   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. ביבי רןהמ וכץ שר החוץ. מה יש לצפות? זוג כלום.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the hawk
חבר מתאריך 28.8.18
19157 הודעות
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    21:42   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. האמת שגם השגריר באו''ם הוא לא כוכב גדול וגם זה שהיה לפניו... מינויים משיקולים זרים  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
danidin
חבר מתאריך 12.11.23
1075 הודעות, 15 מדרגים, מינוס 12 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    21:42   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. כל השלטון פה (קואליציה ואופוזיציה) יישארו ב6/10.  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תצפית לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.11.21
912 הודעות, 8 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    21:50   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. הגיע הזמן לשים קצוץ על האום שמום ולעשות מה שטוב לנו בלבד!  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
השפוי האחרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.22
10133 הודעות, 73 מדרגים, 102 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    21:49   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. גם השגריר הנוכחי וגם הזה לפניו אומרים דברים נכונים ומשכנעים בשפה גבוהה ומובנת לכולם  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
הבעיה היא שאת האו"ם העובדות לא מעניינות. אתה יכול לשים בתור שגריר את האדם החכם ביותר והמשכנע ביותר והתותח ביותר ברטוריקה על פני כדור הארץ והיחס של האו"ם כלפי ישראל לא ישתנה. בן גוריון כבר אמר - או"ם שמו"ם.
לא המינויים לשגריר ישראל באו"ם נעשים משיקולים זרים. ההצבעה באו"ם כולה נעשית מתוך שיקולים זרים.
מי שמאשים את היהודים באנטישמיות של הגוים הוא טיפש במקרה הטוב ורשע במקרה הפחות טוב.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
השפוי האחרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.22
10133 הודעות, 73 מדרגים, 102 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    21:46   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. ברור. זה בכלל לא קשור לעובדה שהאו''ם מורכב ברובו ממדינות אנטי-מערביות ואנטי-ישראליות  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
מדינות שהעובדות לא מעניינות אותם, האמת לא מעניינת אותם, המציאות לא מעניינתם אותם והם פשוט מקבלות החלטות מתוך שיקולים לא מקצועיים בעליל.
זה רק כישלון של הממשלה. כי אם הייתה לנו ממשלה אחרת (נניח בראשות גנץ או לפיד) אז האו"ם היה מפסיק לגנות אותנו והופך ברובו לפרו-ישראלי. הממשלה הזאת הייתה מציגה לאו"ם ראיות ועובדות וכל נציגי האו"ם היו פשוט משתכנעים שצדק לצידנו ומצביעים בעדנו.
מדהים שיש יהודים שמאשימים את אחיהם היהודים באנטישמיות של הגוים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אור כשדים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.1.24
1871 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    22:23   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. גם בן גוריון היה כלום כנראה ''אום שמום''  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
danidin
חבר מתאריך 12.11.23
1075 הודעות, 15 מדרגים, מינוס 12 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    22:26   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. בוא נלך עד בר כוכבא. גם ככה הליכוד ומצביעיו תקועים שם  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שילי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.3.14
10665 הודעות, 78 מדרגים, 146 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט''ז בניסן תשפ''ד    01:53   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. לשמוע את זה מאדם המכנה עצמו דנידין..  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
90456 הודעות
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    21:45   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. #שערוריה. מי אשם בכך? מה השגריר ארדן הכושל עושה באו''ם חוץ מגימיקים?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Y to Y לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.3.18
15946 הודעות, 58 מדרגים, 107 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    21:46   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. לך אתה לשם, בטוח תשכנע אותם לתמוך בישראל.  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
השמאלנים תמיד חכמים גדולים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
90456 הודעות
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    21:50   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. תודה. שרה תטרפד את המינוי..בגלל שאני לא מפרגן לה מספיק  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Y to Y לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.3.18
15946 הודעות, 58 מדרגים, 107 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    21:53   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. אתה לא צריך את שרה, תפנה לג׳יל ביידן, היא תופסת חזק את בעלה.  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  
והיא שולטת על ארה״ב ככה שישראל תחת חסותה. לא רציתם את שרה קיבלתם את ג׳יל, לך אליה. בטוח אחר כך יאהבו את היהודים ואת ישראל, זה ההגיון של השמאל, אפשר לשכנע את תומכי הנאצים לאהוב אותנו באמצעות הסברה של הממשלה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
90456 הודעות
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    23:26   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. לא שמעתי שג'יל קובעת מינויים...ברור. הממשלה הזו, בניגוד לקודמתה, לא אשמה בכלום..אז בשביל מה צריך שגרירים והסברה אם אי אפשר לשכנע אף אחד?  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Y to Y לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.3.18
15946 הודעות, 58 מדרגים, 107 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    23:51   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. לא אמרתי שהיא לא אשמה כי היא אשמה  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  
אבל לבוא ולהגיד בביטחון שאם היה שר כזה או אחר או תפקיד כזה אחר באחריות הממשלה אז ההסברה הייתה טובה יותר, אז לא, ההסברה לא הייתה טובה יותר ואף ממשלה ואף בנאדם לא היה מייצר שינוי גדול. זה מגוחך שיהודי שנרדף כבר עשרות שנים בעולם יחשוב ככה, זה יותר גרוע מאשה שבעלה מכה אותה והיא חושבת שהוא ישתנה אם היא הייתה עושה משהו אחרת.
לא משנה את מי תשים שם, ולא משנה כמה תקציב תקצה בשביל ״הסברה״, השנאה של מאות מיליוני מוסלמים תמשיך, האנטישמיות תמשיך להיות קיימת, לא איזה ראיון בערוץ תקשורת בעולם תשנה את זה.
זה לא מוציא אתכם חכמים, רק מוכיח יותר ויותר את חוסר האובייקטיביות שלכם והשנאה שלכם לממשלה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דור תשיעי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.4.22
5932 הודעות, 20 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט''ז בניסן תשפ''ד    06:15   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. אוי ואבוי 🤦‍♂️  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  
איזה פוטושופ מוגזם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
השפוי האחרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.22
10133 הודעות, 73 מדרגים, 102 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    21:53   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. ברור.  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
זה רק בגלל שיש לנו "שגריר כושל" האו"ם נגדנו. זה לא שכל ההצבעה באו"ם היא פוליטית והאמת לא באמת מעניינת את המדינות המרכיבות את האו"ם. זה רק השגריר שלנו. אם רק היה לנו שגריר אחר אז כל המדינות השונות שהצביעו נגדנו (כי זה האינטרס הלאומי של המדינות האלה) היו מצביעות בעדנו, אפילו איראן וסוריה. זה רק עניין של להציג את העובדות. הרי עובדות זה הדבר היחידי שמעניין את נציגי המדינות השונות באו"ם. זה לא שהכול שם פוליטי ולכל מדינה יש את האינטרסים הלאומיים שלה. לא - זה בכלל לא זה. מבחינתך הבעיה היא שלא שכנענו מספיק.

בחיי, אני לא יודע אם אתה תמים, דביל, מעמיד פנים, רשע או סתם טרול.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Y to Y לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.3.18
15946 הודעות, 58 מדרגים, 107 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    21:46   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. איפה המוסד? תתחילו לפעול!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המנהיג הרחמן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.7.14
9075 הודעות, 86 מדרגים, 130 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    21:48   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. חובת השעה להעיף את האום הנאצי ממתחם ארמון הנציב שכבשו בירושליים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אבל אין מה לצפות ממשלת החמץ בהנהלת גלנט גנץ ביידן וביבי סגנם.
לחץ כאן לצפיה דרך Telegram



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דור תשיעי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.4.22
5932 הודעות, 20 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט''ז בניסן תשפ''ד    06:14   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. לפנות עכשיו!  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עכביש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.9.15
20874 הודעות, 115 מדרגים, 197 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    21:48   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. שישראל תכריז עליו כאחד האנטישמים הגדולים ב 121.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
The Godfather לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.4.21
10398 הודעות, 79 מדרגים, 156 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    21:50   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. אסור לעבור לסדר היום! להפוך שולחנות! וואו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Spook לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.12.12
40559 הודעות, 186 מדרגים, 360 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    21:52   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. למה ישראל מסכימה להיות חלק מארגון שכל המטרה שלו היא להשמיד את ישראל?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
97164 הודעות, 217 מדרגים, 402 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    22:03   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. מה מצפים מארגון תומך טרור שנקרא אום שכל המטרה שלו לרדוף יהודים ולטשטש את הפשעים נגד יהודים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מילה אחרונה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.21
3901 הודעות, 21 מדרגים, 40 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    22:04   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. בהמה נשאר בהמה גם אם תשכנע אותו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אננס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.11.16
19330 הודעות, 119 מדרגים, 214 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    22:06   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. גם בתחום הזה הממשלה נכשלת.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
71901 הודעות, 261 מדרגים, 462 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    22:06   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. אין מה לצפות מהארגון האנטישמי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Theologizer לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.7.20
18908 הודעות, 64 מדרגים, 69 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    22:29   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. עוד 3 ימים מדינת ישראל מעבירה אליהם את הריבונות  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  


לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דרומייי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.8.17
8119 הודעות, 38 מדרגים, 74 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    22:32   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. זה הזמן לפרוש מהאום  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ולהקים אירגון חליפי עם מדינות נורמליות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מוסקיטו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.3.23
703 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    23:05   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. תפרשו מהאירגון הנאצי. מי שחבר באירגון הנאצי ומשלם מסים לאירגון, גם הוא נאצי לכל דבר ועניין.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המעניש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.5.22
1396 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    23:11   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. חייב להגדיל את הסיוע ההומניטרי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גלילאו
חבר מתאריך 10.1.24
172 הודעות
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    23:11   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. לפי הדוח האלימות המינית שלנו גרועה יותר הן באיכות והן בכמות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גלילאו
חבר מתאריך 10.1.24
172 הודעות
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    23:11   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. מכתב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גלילאו
חבר מתאריך 10.1.24
172 הודעות
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    23:12   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. ..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 23.04.24 בשעה 23:24 בברכה, גלילאו
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האחרון שבעם
חבר מתאריך 24.11.16
883 הודעות
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    23:14   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. על ישראל להוקיע אותו כאנטישמי בגלוי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מדובר על אדם רע



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קרש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.15
3737 הודעות, 39 מדרגים, 72 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט''ו בניסן תשפ''ד    23:26   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. למה ישראל נשארת באו''ם?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שמישהו יתן סיבה אחת אפילו שולית שיש תועלת לישראל באו"ם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.8.14
8106 הודעות, 56 מדרגים, 80 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט''ז בניסן תשפ''ד    00:11   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. פעם המוסד היה מטפל בנאצים אבל זה כשהיו פה מנהיגים עם כבוד עצמי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לעניות_דעתי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.17
3217 הודעות, 12 מדרגים, 23 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט''ז בניסן תשפ''ד    00:48   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. נאצי מלוכלך, למה שיצא נגד ארגון שהוא תומך בו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש י-ם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.4.11
31720 הודעות, 129 מדרגים, 240 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט''ז בניסן תשפ''ד    06:06   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. האו''ם זה ארגון האנטישמי הגדול ביותר בעולם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
וכמובן ובהתאם המזכ"ל של הארגון סופר אנטישמי.
ישראל צריכה לעשות סנקציות. דבר ראשון לסגור את משרדי אונר"א.
ולחשוב על הצעדים הבאים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דור תשיעי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.4.22
5932 הודעות, 20 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט''ז בניסן תשפ''ד    06:12   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. בן-גוריון היה עדין כשאמר או״ם-שמום.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mifune לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.4.02
21338 הודעות, 147 מדרגים, 249 נקודות.  ראה משוב
   21:41   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. מזכ''ל האו''ם החליט שלא להכליל את חמאס ברשימת האלימות המינית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
https://www.mako.co.il/news-world/2024_q2/Article-d0a72af8efb0f81026.htm

מזכ"ל האו"ם החליט שלא להכליל את חמאס ברשימת האלימות המינית

ההחלטה מגיעה למרות ממצאי הדוח על האלימות המינית של חמאס, שהכיר בצורה מפורשת בזיקה שבין מתקפת 7 באוקטובר למעשי האלימות המינית השיטתיים והמכוונים • השר כ"ץ תקף בחריפות את המזכ"ל: "גם את הנאצים היית מסרב להוקיע" • ארדן זעם: "מנסים 'לאזן' את הפשעים הנתעבים"

למרות דוח חמור שכלל עדויות וראיות של נציגת מזכ"ל האו"ם לנושא אלימות מינית בזמן סכסוך לגבי פשעי חמאס, החליט מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש שלא לכלול את חמאס ברשימה השחורה של הגורמים הבין-לאומיים החשודים על ידי האו"ם בביצוע מעשי אלימות מינית בזמן סכסוך.

בדוח שפרסם, מזכ"ל האו"ם נמנע מלייחס אחריות לחמאס למרות שהדוח של תת-מזכ"ל האו"ם פרמילה פאטן הכיר בצורה מפורשת בזיקה שבין מתקפת ארגון הטרור ב-7 באוקטובר למעשי האלימות המינית שבוצעו בצורה שיטתית ומכוונת. נוסף על כך, בשונה מדוח פאטן, שקבע כי קיים חשש ממשי ומהותי להמשך פגיעה מינית בחטופים ובחטופות הישראלים ודרש את שחרורם המיידי, גוטרש נמנע מקריאה מפורשת ברוח זו. פאטן הדגישה את הדברים גם בדיון שנערך היום ובו ציינה כי פשעי האלימות המינית שביצע חמאס התרחשו בלפחות שלושה לוקיישנים שונים.

במשרד החוץ בירושלים אמרו בתגובה כי ישראל מביעה שאט נפש עמוקה לנוכח פרסום דוח מזכ"ל האו"ם גוטרש בנושא אלימות מינית בזמן סכסוך. עוד אמרו במשרד כי "דוח המזכ"ל הוא כישלון נוסף בסדרת המחדלים של מוסדות האו"ם השונים אשר לא הצליחו עד כה לגנות ולו פעם אחת את החמאס ולהוסיף חטא על פשע, מסרבים להכריז באופן פומבי שחמאס אשר טבח, אנס, פגע פגיעות מיניות וחטף נשים, זקנים וטף ב-7 באוקטובר ולאחר מכן, הוא אכן ארגון טרור. הדוח הזה הוא תעודת עניות עצובה וטרגית לתפקודו של האו"ם והעומד בראשו מאז 7 באוקטובר, והוא מהווה רוח גבית לטרור ולאלימות".

שר החוץ ישראל כ"ץ הגיב בחריפות לדברים: "מזכ"ל האו"ם גוטרש התייצב היום רשמית לצד אנסי ומרצחי החמאס, כאשר סירב להטיל את האחריות לפשעי המין החמורים המופיעים בדוח פאטן על החמאס ולהכריז עליו כארגון טרור. מזכ"ל האו"ם מתנהג כמו משתפי הפעולה עם המשטרים הרצחניים ביותר בהיסטוריה האנושית, ואני משוכנע שאם פשעי המשטר הנאצי היו עולים לדיון במהלך כהונתו, הוא היה מסרב להוקיע גם אותם אם האינטרס הפוליטי שלו היה מחייב זאת. גוטרש הפך את האו"ם למוסד אנטישמי ואנטי ישראלי קיצוני וכהונתו תיזכר כאפלה ביותר בהיסטוריה של הארגון".

לפני פרסום הדוח שלח שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן, מכתב למזכ"ל גוטרש שבו הגיב בזעם על החלטתו שלא להכליל את החמאס ברשימה השחורה. "ברצוני להביא לידיעתכם את האכזבה והזעזוע של ישראל ביחס לעובדה שחמאס, המסית והמבצע של הטבח ב-7 באוקטובר, לרבות מעשי אלימות מינית קיצוניים מרובים, לא יוזכרו ב'רשימת הגורמים החשודים של ביצוע או אחריות לדפוסי אונס וצורות אחרות של אלימות מינית במצבים של עימות מזוין על סדר היום של מועצת הביטחון'", כתב ארדן.

השגריר הוסיף: "מבחינתנו, הכללת חמאס ברשימה זוהי תוצאה בלתי נמנעת של דוח פאטן, לכן, אני קורא לך לבחון מחדש את עמדתך, לכלול את חמאס ברשימה הנ"ל ובבירור לייחס את האחריות ל-7 באוקטובר ואת האלימות המינית שבוצעה בעקבותיו, לחמאס. העובדה שהשליחות של פאטן לא הייתה חקירתית, אינה אומרת שמשימה זו לא הצליחה להגיע למסקנות בנוגע לאחריות חמאס לטבח ב-7 באוקטובר על סמך עדויות ממקור ראשון. לכן, לא הגיוני לטעון שאינך יכול לייחס את האחריות לאלימות מינית לחמאס ולארגוני טרור קשורים".

ההחלטה המלאה של אנטוניו גוטרש:
https://img.mako.co.il/2024/04/23/n2406241.pdf?Partner=interlink



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
etayle לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.13
19998 הודעות, 98 מדרגים, 180 נקודות.  ראה משוב
   21:42   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. אנטישמי ברמות אחרות זה  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
LCH
חבר מתאריך 2.6.21
14147 הודעות
   21:44   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. ככל שישראל ירדפו אחרי אהבת הגוי הם יקבלו יותר ויותר סתירות מהגוי  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ofer H
חבר מתאריך 9.8.18
54808 הודעות
   22:27   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. זה לא משנה, זה זמני, עוד מעט לא יהיה חמס.  
בתגובה להודעה מספר 47
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
portstat
חבר מתאריך 15.11.15
1676 הודעות, 4 מדרגים, מינוס 4 נקודות.  ראה משוב
   07:42   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  106. ברור  
בתגובה להודעה מספר 72
 
  
אנחנו כפסע מהניצחון המוחלט



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ofer H
חבר מתאריך 9.8.18
54808 הודעות
   08:25   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  108. פסע לא פסע ושאר ססמאות לא ישנו את העובדה שלא יהיה חמס. הכניסה לרפיח תקרה אחרי החג ובזה סיפור החמס בעזה יסתיים לתמיד.  
בתגובה להודעה מספר 106
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
portstat
חבר מתאריך 15.11.15
1676 הודעות, 4 מדרגים, מינוס 4 נקודות.  ראה משוב
   14:04   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  116. אז ביבי ימוטט את שילטון החמאס?  
בתגובה להודעה מספר 108
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ofer H
חבר מתאריך 9.8.18
54808 הודעות
   14:28   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  117. אתה דבוק מידי לססמאות של אברמוביץ'.  
בתגובה להודעה מספר 116
 
  
אני אומר אחרי החג יכנסו לרפיח ויחסלו את החמס אתה חולק על זה?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dude לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.18
3007 הודעות, 8 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
   09:51   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  111. לא כפסע אבל נגיע לשם למרות המצקצקים  
בתגובה להודעה מספר 106
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mifune לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.4.02
21338 הודעות, 147 מדרגים, 249 נקודות.  ראה משוב
   21:44   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. אנטוניו גוטרש בצעירותו עם חברים לדרך  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ימין ליברלי
חבר מתאריך 12.11.23
1969 הודעות, 38 מדרגים, מינוס 37 נקודות.  ראה משוב
   21:48   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. לדעתי הוא מקבל שוחד מקטאר/איראן. אין הסבר אחר  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הבאבא תור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.11.20
5599 הודעות, 65 מדרגים, 123 נקודות.  ראה משוב
   22:28   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. למה אין הסבר אחר? אנטישמיות טהורה כבר לא באופנה לדעתך?  
בתגובה להודעה מספר 52
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אנרגיה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.21
7997 הודעות, 55 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
   22:30   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. חח  
בתגובה להודעה מספר 73
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.5.23
2015 הודעות, 62 מדרגים, 123 נקודות.  ראה משוב
   05:05   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  100. שמעת על המושג עשו שונא ליעקב?  
בתגובה להודעה מספר 52
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הבלגי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.6.16
6394 הודעות, 30 מדרגים, 58 נקודות.  ראה משוב
   00:36   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  91. אתה יודע למה? כי פה בתקשורת עסוקים להפיל את הממשלה במקום להתאחד בזירה הבינלאומית.  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הקוריאני
חבר מתאריך 14.7.13
22676 הודעות
   07:06   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  102. אין שום קשר.  
בתגובה להודעה מספר 91
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בוריס מחיפה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.12.10
4553 הודעות, 44 מדרגים, 83 נקודות.  ראה משוב
   07:09   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  104. אין לך זכות להגיב. תחזור לעסוק בקוריאה.  
בתגובה להודעה מספר 102
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
GuyGeva לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
5297 הודעות, 22 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
   09:58   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  112. אז גם לבלגי אין זכות להגיב  
בתגובה להודעה מספר 104
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הקוריאני
חבר מתאריך 14.7.13
22676 הודעות
   11:04   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  115. לכל אזרח במדינה יש את הזכות להביע את דעתו ללא קשר לעיסוקו  
בתגובה להודעה מספר 104
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ההיתגלות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.6.22
2572 הודעות, 12 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
   21:43   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. אנטישמי מובהק  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חובב רדיו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.5.04
15750 הודעות, 85 מדרגים, 143 נקודות.  ראה משוב
   21:44   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. גוטרש הוא בובה על חוט של הקטארים  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
יש לו קשרים עיסקיים איתם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ilanka לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.02
140219 הודעות, 310 מדרגים, 510 נקודות.  ראה משוב
   21:44   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. WOW, איזה מזל שישבתי... תזכורת מראשית שנות ה-80' ⚠️ מוטמע ⚠️  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Spook לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.12.12
40559 הודעות, 186 מדרגים, 360 נקודות.  ראה משוב
   22:01   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. חיפשתי את התמונה, תודה. יש לתמונה הזו משקל כבד בהסברה, אבל אין כזו.  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
JODHumorError
חבר מתאריך 4.1.24
219 הודעות
   22:12   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. מה המנגנון של מינוי מזכ''ל או''ם?  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gandalf לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.7.08
52904 הודעות, 198 מדרגים, 386 נקודות.  ראה משוב
   00:51   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  94. צריך להיות אנטישמי  
בתגובה להודעה מספר 67
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Pinky Bite לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.1.23
2348 הודעות, 32 מדרגים, 62 נקודות.  ראה משוב
   21:46   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. מכבודם של חבריי הפורום וקוראיו  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
אני מונע מעצמי לקלל ממש.
מגה אנטישמי מחבל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
jo08 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.4.10
9221 הודעות, 65 מדרגים, 130 נקודות.  ראה משוב
   22:29   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. הקדימו אותי.  
בתגובה להודעה מספר 51
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 23.04.24 בשעה 23:04 בברכה, jo08
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
53172 הודעות, 267 מדרגים, 448 נקודות.  ראה משוב
   21:51   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. איזה אנטישמי מחליא האיש הזה  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
totoloto לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.12
49323 הודעות, 296 מדרגים, 573 נקודות.  ראה משוב
   21:52   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. יימח שמו יאבד זכרו כלב ארור. צריכים לסגור איתו חשבון על תמיכה והגנה על נאצים  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
isaac148 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.13
6763 הודעות, 37 מדרגים, 60 נקודות.  ראה משוב
   21:53   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. על מה המהומה  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
ארגון האו"ם, הוא קיבוץ של מדינות שרובן לא דמוקרטיות מוסלמיות..
ובראשן תומך טרור ידוע...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוניגר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.12.14
8262 הודעות, 43 מדרגים, 86 נקודות.  ראה משוב
   21:54   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. מה הוא לא שמע על המרשלד  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
efekt
חבר מתאריך 17.9.19
2678 הודעות
   21:55   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. איך - מלבד לברבר ולילל ולרקוע ברגליים - ניתן לעשות משהו נגד האנטישמי הזה?  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
אנחנו אמורים לקבל בשקט והכנעה את היחס המחפיר מאותו בן עוולה? הרי גם אם נתלונן לא יעשו לו דבר עד שיסיים את הקדנציה שלו, לא ניתן ליזום איזה מהלך שידיח אותו מתפקידו? לא ניתן לעשות לו משהו בתגובה, לפגוע באינטרסים אישיים שלו באופן כלשהו?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הבאבא תור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.11.20
5599 הודעות, 65 מדרגים, 123 נקודות.  ראה משוב
   22:36   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. אם היתה לנו מנהיגות, דווקא היה אפשר לעשות הרבה.  
בתגובה להודעה מספר 57
 
  
סך הכל הוא עוד אחד מיני רבים ברשימת "עוזריהם".
וכל מה שהיה צריך הוא להפיץ את הרשימה בעולם הגדול, עם פרס כספי על ראשו של כל עוזר ועוזר ברשימה.

אני מניח שלאחר שכשאחד כזה היה מסתובב בעולם הגדול כהרגלו, אבל עם הבטחה ישראלית רשמית ל10,000 $ לכל מי שיקצר את תוחלת חייו, היו הרבה שהיו מתגייסים למשימה.

וזה אפילו מבלי שאנו נטיל את קיום המצווה, והסיכון הכרוך בכך, על טובי בנינו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
efekt
חבר מתאריך 17.9.19
2678 הודעות
   22:43   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. זו עלולה להיות חרב פיפיות, ואני בכלל לא בטוח שזה חוקי אחרת מזמן היו עושים את זה עלינו  
בתגובה להודעה מספר 78
 
  
אני מתכוון יותר לאיזה סחיטה טובה מהמוסד, לשים לו משהו במשקה ולצלם אותו ערום משתעשע עם עז או משהו בסגנון. להיכנס לו ממש לקרביים ולחפור לו בארון ולמצוא שלדים שלאדם בגילו ומעמדו בוודאי יש.
לפרוץ לו לחשבונות מדיה חברתית אישיים ולהרוס לו את החיים, ברמה כזו שאפילו אם יתאושש ויצא ממנה נקי, לא יהיה אותו הבנאדם יותר.
זה אפשרי. השאלה היא למה לא עושים את זה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הבאבא תור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.11.20
5599 הודעות, 65 מדרגים, 123 נקודות.  ראה משוב
   23:10   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. אתה בהחלט צודק אלא שהשימוש במושג ''חוקי'', מאבד מבחינתי כל משמעות כשנלחמים בנאצים ובעוזריהם.  
בתגובה להודעה מספר 80
 
  
מי שחושב שאני ראוי למות במיני מיתות משונות עקב היותי יהודי, ואף פועל לשם כך באופן אקטיבי (או מסייע למי שפועל באופן אקטיבי), אין שום חוק שראוי שיגן עליו.

ותתפלא. אם היינו מרגילים את העולם, שהתנכלות ליהודים עקב היותם יהודים (סתם התנכלות, אפילו לא ברמה של נזק גופני), דינה שהמתנכל לא יוכל לחיות עוד בבטחון אפילו יום אחד בחייו (הקצרים מאד מאותו רגע של התנכלות), היינו היום מכובדים, מוערכים ומקובלים בכל העולם כולו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Spook לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.12.12
40559 הודעות, 186 מדרגים, 360 נקודות.  ראה משוב
   21:56   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. אין שום סיבה שלא להכרזי עליו כפרסונה נון גרטה כפי ששרון הכריז על טריה לארסן. ואין שום סיבה להיות חלק מארגון שמטרתו להשמיד את ישראל.  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-1846208,00.html



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זבוב על הקיר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
15979 הודעות, 88 מדרגים, 163 נקודות.  ראה משוב
   22:24   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. הכריז בסוף? בכתבה מובאת רק קריאה להכריז... לצד אזכור הליקוקים לאו''ם של שר הבטחון ממפלגת העבודה...  
בתגובה להודעה מספר 58
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סוס 217 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.9.19
2210 הודעות, 11 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
   21:56   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. ידוע שהוא אנטישמי  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פוגי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.20
9234 הודעות, 26 מדרגים, 31 נקודות.  ראה משוב
   21:58   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. להקיא ממנו ומהארגון שלו  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
ישראל חייבת לעזוב את האירגון הזה היום



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רסלר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.4.20
15822 הודעות, 147 מדרגים, 264 נקודות.  ראה משוב
   22:01   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. ארגון אנטישמי זבל  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שונר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.16
13151 הודעות, 43 מדרגים, 79 נקודות.  ראה משוב
   22:03   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. מזכל שהתקשורת הישראלית שותקת כשהוא משתיק את ממצאי וועדת בדיקת ניטרליות אונרא שמצאה פוליטיזציה של הארגון עד הדרג הבכיר, חינוך , שימוש בנכסיה  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-י-ח לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.6.15
3282 הודעות, 30 מדרגים, 50 נקודות.  ראה משוב
   22:07   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. ולמה ישראל נשארת בארגון המטונף הזה?  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
41745 הודעות, 185 מדרגים, 365 נקודות.  ראה משוב
   22:07   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. גו טראש...  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מוישי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.7.20
14151 הודעות, 154 מדרגים, 290 נקודות.  ראה משוב
   22:09   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. ימח שמו וזכרו  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
אנטישמי ארור



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
winter1
חבר מתאריך 19.6.17
55171 הודעות
   22:13   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. צריך שתומכי נאצים יתחילו ליפול ממרפסות, אולי זה יחזיר חלק מהכבוד הישראלי וישתיק את עוזריהם  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Foreteller לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.22
34882 הודעות, 166 מדרגים, 304 נקודות.  ראה משוב
   23:25   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. הנה דוגמא טובה למה אפשר ללמוד מהמזרח ולא (רק) מהמערב  
בתגובה להודעה מספר 68
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דוד המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.4.24
2249 הודעות, 20 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
   22:19   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. לא יודע מה תהליך קבלת ההחלטות שם  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
אבל במידה והאיש הזה מוסמך לקבל החלטה כזו על דעת עצמו, וזה מה שהוא עשה, אזי שהוא צריך להיכנס לרשימת המוסד של אנשים שעוברים תאונת דרכים ומתים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צדקיהו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.11.10
3758 הודעות, 37 מדרגים, 60 נקודות.  ראה משוב
   22:25   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. עוד הלילה, להוציא מכתב לפינוי מתקן האו''ם בארמון הנציב וביתר שלוחותיו  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Theologizer לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.7.20
18908 הודעות, 64 מדרגים, 69 נקודות.  ראה משוב
   22:32   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. הצחקת. מדינת ישראל מוסרת את ריבונותה מרצון  
בתגובה להודעה מספר 71
 
  
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mikak לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.2.16
8850 הודעות, 68 מדרגים, 129 נקודות.  ראה משוב
   22:32   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. הלם! אויב ישראל נגד ישראל  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gardner לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.7.14
18682 הודעות, 84 מדרגים, 157 נקודות.  ראה משוב
   22:39   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. מה ישראל מרוויחה מהנוכחות שלנו באו''ם? למה לא פשוט לצאת מהארגון המיותר והמזיק הזה?  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
divecon לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.11.12
1899 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
   22:46   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. האו''ם הוא ארגון תומך טרור - איבד את הלגיטימיות שלו  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Foreteller לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.22
34882 הודעות, 166 מדרגים, 304 נקודות.  ראה משוב
   23:24   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. גויים  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמוס
חבר מתאריך 5.5.02
34948 הודעות
   23:37   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. אם היה לנו צבא  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
היה האיש הזה בן מוות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
nili לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.6.06
31900 הודעות, 244 מדרגים, 486 נקודות.  ראה משוב
   23:40   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. אנטישמי ארור  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
איש דוחה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דידי האגדי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.4.19
3495 הודעות, 27 מדרגים, 31 נקודות.  ראה משוב
   23:42   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  87. האיש הזה שובר שיאים של אנטישמיות טהורה ובזויה  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
יש לו שנאת יהודים מזוקקת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
LMK לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.1.17
2778 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות.  ראה משוב
   23:42   23.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  88. למה שניאו נאצי יוקיע נאצים?  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
כץ תקף בחריפות את המזכ"ל: "גם את הנאצים היית מסרב להוקיע"

אנחנו לבד בעולם, נקודה. כל ״ארגון בינלאומי״, לא משנה איזה ומה בסיסו - בסוף יהיה נגדנו ברגע האמת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Seagulls לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.2.19
35476 הודעות, 202 מדרגים, 387 נקודות.  ראה משוב
   00:16   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  89. כל הבדיחה הזאת שנקראת אום זה ארוע אמריקאי שנמצא על אדמת מנהטן  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
כל אלו שמסביב שעושים רעשי רקע וצילצולים
זה סוג של פרוקסיז

לא חושב שאונס יהודיות מעניין את האמריקאים

חשוב להם לשים אצבע בעין לנצח יהודה
ושהערבים במישיגן לא יפריעו לג׳ו המלטף לגנוב עוד קדנציה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מורציקס
חבר מתאריך 21.8.23
395 הודעות
   00:32   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  90. ישראל בעצמה לא מתייחסת בכובד ראש לפשעי מין של ערבים ביהודיות שלא בשבעה באוקטובר  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
ואחר כך באים בטענות לכל העולם.

אפס כתבי אישום בגין עבירות מין על רקע לאומני הוגשו בנה החולפת, וזאת חרף שורת מקרים חמורים שהתפרסמו בכלי התקשורת


* ברכאת אבו עסא בן 22 מתל שבע א*נס אם ל - 3 מגדרה
* מחמוד טוויטל בן 22 ממזרח ירושלים א*נס נערה בגן הסוס בירושלים
* בן 17 ממזרח ירושלים תקף אישה בסביבת התחנה המרכזית בירושלים
* עומר עמאש, אברהים גובראן וחסאן גוברן תושבי ואדי ערה וג'סר א זרקא א*נסו בת 13 במלון נטוש בנתניה
* בדואים ניסו לחטוף נערה מקרית מלאכי
* מוחמד נמר בן 50 תושב צור באהר פגע בשתי מטופלות בביח שערי צדק בזמן שהיה אמור לשמור עליהן
* אעמר סעד בן 41 תושב פורדיס ביצע עבירות מין בחניכה במוסד לחינוך מיוחד בשרון
* צעיר בן 26 תושב בענה תקף תושבת נהריה בת 38
* אוסמה אעיד בן 38 מלוד סימם נערות ונער, הכניסם לאתר בניה בקרית גת ותקף אותם מינית
* תושב מזרח ירושלים ביצע עבירות מין בילדות בנות 4-6 בשירותים ציבוריים בגן שעשועים בירושלים
* מציל ערבי בבריכה במעלה אדומים, שוחח באופן מטריד ופוגעני עם ילדה
* תושב מזרח ירושלים התחזה לרופאה וגרם לנשים לשלוח לו פרטים, תמונות וסרטונים אינטימיים, בהמשך, איים על הקורבנות בהפצת החומרים שנשלחו אליו
* ופא דיאב תושב טמרא - הוגש נגדו כתב אישום על אינוס ומעשה מגונה שביצע במטופלת בבית חולים בחיפה
* תאמר אברהים מג'נין א*נס בת 14 בצימר של הוריה בצפון
* עודי זבאינה בן 25 מתרקומיא ביצע מעשה מגונה בקטינה בת 13 באשקלון
* תושב בענה בן 18 - הוגש נגדו כתב אישום בגין מעשים מגונים בתושבות כרמיאל
* סאלח אבו מוחמד עומרי בן 21 מהכפר סנדלה פגע באישה בת 50 ובשתי נערות בנחל הקיבוצים

https://x.com/mortzix/status/1775368521272238197?s=20



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גדול לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.7.18
2606 הודעות, 37 מדרגים, 74 נקודות.  ראה משוב
   00:44   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  92. מוסד שקם בחלקו בעקבות השואה ובעקבות רצח העם שהארופאים ניסו לעשות  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
ממשיך את הקו הנאצי על מלא, ממשיך את האנטישמיות ובעצם יוצא נגד הסיבה שבגינה הוא הוקם.
מדינת ישראל כמו מטומטמת, עם הנהגה כושלת ביותר ממשיכה להיות חברה בה. הם צריכים להודיע לאום, יוניפיל, אונרא וכל הטרוריסטים על מלא שיש להם 24 שעות לזעוב את המדינה, להתנתק מכל המוסדות ובית הדין הלאומי בהאג.
נכון, יהיה קשה לכל מי שרוצה לבלות בחול או סתם לנסוע לכל מיני מקומות אבל אחרי תקופה הדברים ישתנו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אמת לאמיתה
חבר מתאריך 1.2.23
562 הודעות
   00:48   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  93. לעזוב את הארגון האנטישמי הזה  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MAGEN DAVID לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.5.17
1721 הודעות, 15 מדרגים, 26 נקודות.  ראה משוב
   01:22   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  95. החלטה פוליטית נכונה  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרופסור סבבה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.4.20
947 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
   01:24   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  96. אל תאשימו את האנטישמי המטונף  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
המדינה מפקירה אותנו צבאית ומדינית



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
taltal91 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.1.11
4000 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
   01:39   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  97. חבל מאוד שאנחנו לא משחקים מלוכלך במגרש המשחקים הבינלאומי  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
לאיים, לשחד וכל מה שצריך כדי ליישר מוקדי כוח בהתאם לאינטרסים שלנו. איפה המוסד?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
me אני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
48382 הודעות, 483 מדרגים, 959 נקודות.  ראה משוב
   01:40   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  98. עוד איש חולה  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מתכנן צ'יפים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.3.21
10505 הודעות, 17 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
   02:36   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  99. מזכ''ל הארגון הטרור, האו''ם.  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
זה כבר לא האו"ם של שנות ה 40.
זה ארגון בזוי שצריך לפרק. ואנחנו צריכים להיות הראשונים שנוטשים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש י-ם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.4.11
31720 הודעות, 129 מדרגים, 240 נקודות.  ראה משוב
   06:28   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  101. זה הפרצוף האמיתי של האו''ם  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
האו"ם זה ארגון האנטישמי הגדול ביותר בעולם שמנסה להתחרות עם האיחוד האירונאצי מי אנטישמי גדול יותר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הקוריאני
חבר מתאריך 14.7.13
22676 הודעות
   07:08   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  103. נבלה אנטישמית  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
125477 הודעות, 401 מדרגים, 632 נקודות.  ראה משוב
   07:11   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  105. נבלה סרוחה  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
rocsteady לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.18
23867 הודעות, 92 מדרגים, 158 נקודות.  ראה משוב
   07:58   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  107. בפעם המי יודע כמה. אום שמום!  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
WB לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.7.02
18583 הודעות, 269 מדרגים, 522 נקודות.  ראה משוב
   08:31   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  109. האו''ם תומכי טרור נקודה  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ברור כשמש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.18
1322 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
   09:03   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  110. מזכל האומשמום.....נולד מאונס קבוצתי(מקווה שמנציגי נוח'בה)  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
והרי לעולם התוצאה🤮



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריה33
חבר מתאריך 4.12.20
21924 הודעות
   10:28   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  113. אולי צריך לעשות עליו איזה טקס שדתיים יודעים לעשות, זה לא היה מזיק לנו  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
כי אויבים ושונאים צריכים לשלם על פשעיהם נגד היהודים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צדקיהו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.11.10
3758 הודעות, 37 מדרגים, 60 נקודות.  ראה משוב
   10:31   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  114. הייתי שם מסך טלוויזיה ענק מול מטה האום בירושלים ומקרין את בזוועות מאותה השבת  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
ושם שלט גדול מעל
UNtisemitic



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סופר עטלף
חבר מתאריך 8.2.24
368 הודעות
   14:43   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  118. האו''ם והמזכ''ל שלו רלוונטיים ככליפת השום. ישראל עושה חסד לארגון שהיא נשארת חברה בו  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חזיר פיראט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.20
596 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
   14:44   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  119. למה אנחנו לא עוזבים את הארגון החרX הזה  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
David Sword לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.21
17030 הודעות, 57 מדרגים, 66 נקודות.  ראה משוב
   16:44   24.04.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  120. מישהו יכול להסביר מדוע מדינת ישראל בכלל חברה בארגון האומות המאוחדות באנטישמיות ??  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
מה הרווח שיש למדינה מהמשך החברות בארגון שפעם אחר פעם פעם מתגלה כאנטישמי וכיום אפילו לא מנסה להסתיר זאת ?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מה שקורה
חבר מתאריך 1.3.23
303 הודעות
יום ראשון י''א באייר תשפ''ד    02:29   19.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  121. מכתב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות