גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #22926 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 22926
אגודת חלמי''ש
גולש אורח
יום רביעי י''ד בתשרי תשע''ב    13:16   12.10.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

ח''כ אייכלר אכזריות שלא הייתי מצפה ממשלת זדון של נוכרים  

 
  
ח"כ הרב ישראל אייכלר: יש כאן פסיקה אכזרית של בית המשפט נגד הילדים, צריך לדעת שדין בית אל כדין תל אביב. פגיעה בתורה ופגיעה בישוב היהודי-חד הם. הרס בתים זו תוכנית התנתקות מן היהדות!



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב


הלחץ על ראש הממשלה ועל שר הביטחון שלא להרוס בתים יהודים ביהודה ושומרון מתחזק, הערב הגיע גם יו"ר סיעת יהדות התורה, ח"כ הרב ישראל אייכלר לשכונת האולפנא בבית אל על רקע החלטת בג"ץ להרוס חלקים ממנה במהלך השנה הקרובה.

יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ יעקב כץ קרא ליהדות התורה להתייצב בפני נתניהו ולדרוש הסרת גזירת הריסת הבתים של הבג"צ המאיים על אלפי בתים ביו"ש.

אייכלר אמר לילדי שכונת האולפנא שחוששים לילה לילה מפני הדחפורים של שר הביטחון, "אני הייתי ילד בגיל 12 שפרצה מלחמת ששת הימים וחשבנו שעוד מעט מצרים כובשים את ירושלים וב"ה היה ניסים גדולים וב"ה אנחנו ממשיכים לגור בירושלים ובארץ ישראל - אין לכם מה לחשוש", אייכלר הוסיף, "יש כאן פסיקה של בית המשפט אכזרית נגד הילדים, צריך לדעת שדין בית אל כדין תל אביב".

אייכלר הדגיש כי הטענות נגד סיעת יהדות התורה שאומרות שהיא תמכה או תתמוך בעתיד בבפינוי ישובים שקריות, "מי שלא שמע את קולנו הוא חרש, יהדות התורה זעקה כאשר ממשלת שרון פגעה בעולם התורה בסופו של דבר ידענו שתיהיה פגיעה גם ביהודה ושומרון. פגיעה בתורה ופגיעה בישוב היהודי-חד הם. אנחנו הצבנו נגד ההתנתקות ואחרי הגירוש הצבענו בעד חוק פינוי פיצוי אבל לא תמכנו בהתנתקות".

לסיום אמר אייכלר כי, "הסיור היום הוא לא פוליטי אלא סיור אנושי להכיר את המשפחות והילדים המתוקים זאת לאחר שראיתי את ההרס במגרון. יש כאן אכזריות שלא הייתי מצפה ממשלת זדון של נוכרים וודאי לא של יהודים, אם יש טענה כזו או אחרת עלינו לפתור אותה, הרס בתים זו תוכנית התנתקות מן היהדות".

אייכלר התקבל על ידי רב המקום, הרב זלמן מלמד שתיאר את חרדות האמהות והילדים מפני שיני הדחפורים שיהרסו את בתיהם.

"גם אם הגזירה תבוטל, לא תסולח עגמת הנפש והצער והעוול שנגרם לילדים האלה ואמותיהם", אמר הרב מלמד. הוא בקש מיו"ר סיעת "יהדות התורה" למנוע את הגזירה בכל דרך אפשרית.

ח"כ כץ קרא ל"יהדות התורה" להתייצב בפני נתניהו ולדרוש הסרת גזירת הריסת הבתים של הבג"צ המאיים על אלפי בתים ביו"ש.

אייכלר השיב לו כי האבסורד הגדול הוא שאם ממשלה נכרית מגרשת יהודים, העולם כולו נרעש והמגרש נרשם בהסטוריה לדראון עולם. "רק ממשלה של יהודים מסוגלת להרוס בתים של יהודים, בלי רעש עולמי ועוד בשם הצדק המשפטי", אמר.


מקור + גלררית תמונות, אגודת חלמיש: http://www.associationchalamish.022.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=212049&kw=%D7%90%D7%99%D7%99%D7%9B%D7%9C%D7%A8-%D7%90%D7%A8%D7%A5-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C/%D7%97%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%A9




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות