אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #5231 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 5231   
פילוביץ שחף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות, 309 מדרגים, 577 נקודות.  ראה משוב
   14:01   09.01.03   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

יש להוריד ביום זה את הדגלים לחצי התורן....!!  

 
תוכן הודעה זו, כתבתי בתאריך 28.3.200...:-
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/archive/viewmsg.asp?id=54&msgid=3362186

@ הבעיה שלנו שעם ישראל איבד :
את סמליו, ערכיו, את מורשת הקרב שהורישו לנו אבותינו בכלל ומקום
המדינה בפרט, החינוך ליהדות ולציונות.

ידידי " מודל טי" מוכיח לי זאת מעל כל ספק בהודעתך/תגובתך זו, ולהזכירך אם אתה לא יודע שהאינטיפאדה הראשונה בכלל והסיסמה של הרחוב הפלשטינאי בפרט, "בדם ברוח נפדה אותך יא-פלשטין"
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/archive/viewmsg.asp?id=54&msgid=2716506
זה היה בגלל שיהודי אכל "פיתה"
http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/archive/viewmsg.asp?id=54&msgid=2838368
בחג הפסח במחנה "אנצר" בית מעצר למחבלים ולאסירים פוליטיים...
כל חטאי התעמולה והשקר של השמאל מרוכזים בכתבה אחת-מאת עופר שלח YNET!!
והנה הם אחד לאחד….:-

א."התגובה הישראלית לפיגוע בנתניה צפויה למדי,כניסה לעומק שטחי A" אם כך, למה על ישראל בכלל לטרוח ולהגיב, הרי הכל צפוי וידוע אז מה הטעם בתגובה, לא?
ב. "המפקדים בשטח אומרים כי יעילות הפעולה מוטלת בספק" ...
בלוף קבוע ומסריח של עיתונאים שמאלנים שתמיד מגייסים לעזרתם "מפקדים בשטח" ,"גורמים ביטחוניים", "גורמים מדיניים" וכו´ כדי לתת תוקף להשקפתם הנבובה וחסרת הביסוס. הקורא הסקרן לעולם לא ידע מי הם "המפקדים בשטח" או ה"גורמים המדיניים " והאם הם קיימים.
אבל מר שלח רוצה שנאמין שהוא יצא ל"שטח" ופגש "מפקדים בשטח" והם, המסכנים, פנו אליו להצילם מפעולה לא יעילה ה"מוטלת בספק"!
מזל שיש עופר שלח, אחרת עוד היינו מסתבכים!
ג. "מאז הגיע אנתוני זיני לאיזור מזהירים אותנו מפני המאמצים של ארגוני הטרור לבצע פיגוע גדול, שיכשיל את שליחותו " ...
מי זה ה"מזהירים"?
האם ארגוני הטרור חיכו לזיני כדי לבצע פיגועים?
האם ארגוני הטרור צריכים סיבה מעבר לסיבת עצם קיומה של ישראל והימצאות יהודים בסביבה כדי לטבוח בהם?
ד. "הפיגועים קורים, ובמגמת הסלמה, מכיוון שהמלחמה בין ישראל והפלסטינים נמצאת במגמת הסלמה"...
האם הפיגועים התחילו בגלל ה"מלחמה" בין ישראל והפלסטינים? האם לפני ה"מלחמה" לא היו פיגועים?
ה. "וכל עוד לא נעשה שום צעד להפוך את המגמה, גם ההחרפה בפיגועים - תוצאה של יכולות משופרות, ייאוש גובר בצד השני וחוסר יכולתם של כוחות הבטחון לבלום הכל, כל הזמן - גם היא בלתי נמנעת." ...
עוד אחד מהבלופים הגדולים של תעמולת השמאל.
"להפוך את המגמה" – איך הופכים? כמובן שלדעת מר שלח צריך פשוט לפתוח את הרגליים עוד יותר!
"חוסר יכולתם של כוחות הבטחון לבלום הכל , כל הזמן " – מישהו ביקש לבלום הכל, כל הזמן? האם כוחות הבטחון וצה"ל הוציאו לפועל אפילו 10% מיכולת המלחמה שלהם ושלנו בטרור?
ועכשיו לשאלה היפותטית- האם אתה או אני, מר שלח, היינו מסוגלים להוציא לבדנו פיגוע התאבדות ברמאללה גם אם היינו פנאטים חשוכים ושטופי מוח וממש מתים להתאבד?
בודאי שלא!
מהיכן היינו מוצאים חומרי נפץ?
מהיכן היינו מוצאים מנגנוני הפעלה?
איפה היינו מוצאים עוד מטורף כמונו שיהיה מוכן להסיע אותנו לפיגוע?
לכן הבלוף שלא ניתן לעצור מחבל מתאבד הוא תעמולה שמאלנית ותו לא. את המתאבד אמנם קשה לעצור, אבל את התשתית שגייסה אותו, אימנה אותו, ציידה אותו והסיעה אותו, אותה צריך להרוס ולהשמיד. בלי
אותה תשתית אין מחבלים מתאבדים. פשוט אין!
ומה לעשות? גם אתה מר שלח יודע היכן נמצאת אותה תשתית ומה צריך לעשות כדי להרוס אותה.
ו. "מי שמאזין לדברים שאומרים הפלסטינים, או עקב אחרי הראיונות האחרונים של ראש הממשלה, יודע שכל צד מתבצר בעמדתו"...
האמנם?
ואני חשבתי לתומי שישראל ויתרה על דרישתה (שהייתה מוסכמת על הפלסטינים!) לשבעה ימי שקט?
וגם היה נדמה לי שישראל קיבלה את כל הצעות הפישור של זיני, לא?
אבל את השמאל האמת לא מעניינת , ומר שלח הנכבד הוא בכלל מהאו"ם ולדעתו "כל צד מתבצר בעמדתו". הם אשמים קצת, אבל גם אנחנו!
ולמי איכפת אם הרצון העיוור לפגוע בשרון על בסיס פוליטי משרת את האויב ואת תעמולתו ופוגע במדינה?
ז. "מה תעשה ישראל אחרי הפיגוע החמור במיוחד הזה? מן הסתם אותו דבר, רק יותר"...
תגיד לי מר שלח, מה רע בלעשות את "אותו דבר, רק יותר" אם התוצאה תהיה חיסול הטרור ויצירת סיכוי להידברות בין הצדדים?
אתה הלא איש ספורט מהולל… תגיד לי איך הכריע מוחמד עלי את פרייזר? האם הוא כרע ברך וביקש ממנו ליפול לקרשים? לא.
הוא מן הסתם עשה את "אותו הדבר, רק יותר".

..המשך...חלק ב´...:-

"שרון קיבל שבחים רבים בתוך ממשלתו-בעיקר מאלי ישי ונתן שרנסקי, המייצגים היום את העמדות הלוחמניות בתוך הממשלה - על פעולות צה"ל במחנות הפליטים. מי שחושב שבהן נמצאת התשובה מוזמן לשוחח בעניין עם מפקדי הלחימה בשטחים; בשיחות האלה ילמד שהם מרוצים מרמת הביצוע, אבל יודעים שהיעילות של השיטה ירדה מפעולה לפעולה"...
ההתנשאות של השמאל עולה משורות אלו בכל עוזה! מי אלה בכלל אלי ישי ונתן שרנסקי? שרים בממשלה? אז מה? אחד הוא סתם דוס שלא עושה צבא והשני הוא בכלל רוסי חמום מוח! אז מה פתאום דעתם נשמעת?
וכרגיל נעשה כאן שוב גיוס של "מפקדי הלחימה בשטחים" העלומים שעלו אל מר שלח ובכו אצלו על חוסר היעילות של הפעולות במחנות.
גם "העכשוויות" שהיא תכונה בולטת במחשבת השמאל עולה כאן בכל חומרתה. די, כבר נכנסנו ליומיים לשני מחנות והטרור לא חוסל, אז מה הטעם להמשיך?
וגם ההפחדות נמשכות " המעבר בין בתים דרך הקירות, למשל, עלול להסתיים יום אחד בפיצוץ של בית על החיילים השוהים בו" ולכן, ובגלל זה, לא צריך להיכנס ולחסל את הטרור. וזה שבתי מלון שלמים מתפוצצים על השוהים בהם זה בסדר!
ט. "תם זמנה של "ההזדמנות המדינית", שפירושה על פי ראש הממשלה היה לשחק את הילד הטוב מול הדוד האמריקני" –
זוהי עלילת דם הגרועה מעלילות ריאד! מר שלח, האם אתה מאשים את שרון ואת ממשלת ישראל בכוונה וברצון להמשיך ולראות דם יהודים נשפך כמים? האם אתה מאשים את שרון ואת ממשלת ישראל בחוסר רצון להפסקת אש והפסקת שפיכות הדמים?
י. "במערכת הבטחון, כמעט מבלי לשים לב לאירוניה המרה, מדברים על כך שבמקומות בהן היתה הפעולה הצה"לית יעילה במיוחד, נוצרת מוטיבציה מיוחדת להוציא פיגוע, כדי להראות שהתשתית לא נפגעה. כך יצא המרצח לנתניה מטול כרם, שם נרשמה הפעולה שזכתה לשבחים רבים כל כך לפני שבועיים. בתשובה לשאלה מה אם כך, היה יעיל כל כך בפעולה ההיא, מקבלים משיכת כתפיים של חיילים עייפים, שעושים הכי טוב שהם יודעים לעשות אבל נאבקים במשהו ששום צבא עוד לא הצליח להדביר."
שוב שימוש באותם אנשים עלומים ואנונימיים "במערכת הבטחון" כדי לפזר שטויות ודמורליזציה!
לפני הכניסה למחנות לא הייתה להם מוטיבציה? לפני הכניסה לא היו פיגועים? אתה חושב שכל קוראיך שוטים?
ואנה הסבר לי חכם גדול, איך אתה מסביר את הסתירה בדבריך בין "כך יצא המרצח לנתניה מטול כרם, שם נרשמה הפעולה שזכתה לשבחים רבים כל כך לפני שבועיים" לבין דבריך מוקדם יותר על פעולות צה"ל במחנות הפליטים... "מי שחושב שבהן נמצאת התשובה מוזמן לשוחח בעניין עם מפקדי הלחימה בשטחים; בשיחות האלה ילמד שהם מרוצים מרמת הביצוע, אבל יודעים שהיעילות של השיטה ירדה מפעולה לפעולה".
תחליט, או ש"הפעולה זכתה לשבחים רבים" או ש"היעילות של השיטה ירדה מפעולה לפעולה", פעולה שיעילותה מוטלת בספק לא יכולה לזכות בשבחים רבים.
אבל אותך ואת הדומים לך שום אמת ויושר לא מעניינים. אתם תשתמשו בכל הכלים העומדים לרשותכם כדי לגנוב דעת, להטעות, ולהוביל את התמימים לצדד בכם ובעמדותיכם העקומות.

מבחן היה ותוצאה יש...:-
http://www.knesset.gov.il/docs/heb/megilat.htm

מבחן התוצאה.
פ"ש




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  קלון ההזדמנויות -מאמר מאת: אהרון5 פילוביץ שחף 11.01.03 01:30 1
  שר המשפטים טומי לפיד: האלטלנה = הרש''פ........ פילוביץ שחף 21.08.03 20:01 2

     
פילוביץ שחף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות, 309 מדרגים, 577 נקודות.  ראה משוב
   01:30   11.01.03   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. קלון ההזדמנויות -מאמר מאת: אהרון5  
בתגובה להודעה מספר 0
 
פסילתו של פייגלין מן הנימוק שיש בעבירתו קלון מעוררת גיחוך קל כאשר מבינים שזהו בעצם מין מעגלגלון: "מעגל קלון" שכזה, המצדיק את עצמו מתוך עצמו. בדומה ל"פרפטום מובילה" (מכונה דמיונית האמורה כביכול לייצר את האנרגיה לעצמה), כך גם החברה שלנו מחליטה לעצמה מהו קלון (על פי הערכים הרווחים בקרב האליטות שלה), ואחר כך מצטדקת: "נו שוין, הוא התנהג בצורה שיש עימה קלון, האם נותרה לנו ברירה?"...

בא פייגלין וזועק: "אל תתנו להם רובים, אל תתנו להם רובים"... בתגובה נוזפים בו האינטיליגנטים: "אל תפריע לנו במעשי הקודש שלנו, אנחנו עושים שלום, יש במעשיך קלון, תתבייש לך"... יפה. עוברות שנים ארוכות, שנים בהם הרובים הללו גובים קורבנות על גבי קורבנות ללא סוף, ומהי המסקנה?... האם יבואו סוף סוף האינטיליגנטים על ארבע, יודו בטעותם ויבקשו סליחה ומחילה?... מה פתאום? הם לא יתנו לעובדות לבלבל אותם. ביהירות האופיינית להם, כאילו מאום לא השתנה, הם ממשיכים ואומרים: בוש לך, התנהגת בצורה נקלה, לפיכך באופן דמוקרטי החלטנו לבעוט אותך החוצה מן המשחק הדמוקרטי...

כאן עדיין לא תם תיאטרון האבסורד. כל החגיגה הלעגנית כלפי ועדת הבחירות על שהעזה לחשוב לבד בניגוד לדעתו של כבוד היו"ר שלה, גם היא על פניה מגוחכת מבסיסה. חברי הועדה (כך לפחות על פי הפסטיבל התקשורתי), "העליבו" נורא את כבוד היו"ר המסכן שלהם, בכך שבעזות מצח העזו לחלוק על דעתו המלומדה... התקשורת התייחסה אל חברי הועדה כאל אספסוף נבער מדעת, ובשם הדמוקרטיה נזפה בהם על כך שההינו שלא לנהות כעדר אחר מנהיגם הדגול והנערץ...

כך אפשר להמשיך ולהתבדח על השמאל הישראלי בלא סוף, כמובן. האם נביא המתריע בשער על הכנסת סוס טרויאני, הוא בעל הקלון?... האם הסתת הציבור הערבי כנגד מדינתו יש בה מקום לגאווה יתרה?... אין זאת אלא שהערכים המתווים את דרכם של האליטות (שופטי ישראל, לענייננו), אינם רציונאלים, אלא ממשיכים לנבוע מאותה "קונספציית שלום" של אוסלו, על פיה: אין מנוס, חייבים להיות נחמדים אל האויב באשר הוא, זו הדרך היחידה להגיע לפיוס...

חברים, בל נהיה תמימים: לא שלטון החוק ולא דין הצדק הם הסיבה האמיתית העומדת מאחורי פסיקתו של בית המשפט בנוגע לפסילת המפלגות הערביות. השופטים הנכבדים חששו (בצדק) משערוריה בינלאומית, ומאינתיפאדה של ערביי ישראל. הם הבינו שמדובר בתפוח אדמה כה לוהט, יותר מארועי ועדת אור, מפתיחת מנהרת הכותל, או מעליית שרון להר הבית.

כך, באיצטלת שלטון החוק, מתנהלת מדינת ישראל למעשה תחת שלטון של הפחדה ואימה. השד הערבי יצא מהבקבוק, וכבר לא ניתן להחזירו. ערביי ישראל (או "הפלסטינים תושבי ישראל", כפי שהם אוהבים לכנות את עצמם), רשאים לתמוך ולעודד את הקמים עלינו להשמידנו בצורה בוטה ככל שיחפצו, ולנו אסור להציב להם גבולות, פן "יעלבו"...

כאשר איש אינו מעלה על דעתו להתוות גבולות ברורים לכניעה לאלימות ולהסתה, אין מקום לתמוה בראותנו את הגבולות הללו (ועימם גבולות האבסורד) נפרצים יום אחר יום, בזה אחר זה, אל מול עינינו הכלות...

כמעט ושכחנו, אבל מי שמעוניין בהמשך המשחק על פיו יכול הציבור הערבי ישראלי להיות בעת ובעונה אחת גם ציבור של אזרחים נאמנים, וגם תומכי ה"התנגדות" (המאבק האלים) של אחיהם, זה הם. זהו אינטרס שלהם, לא שלנו... לכן, קריעת המסיכה וחשיפת פרצופם האמיתי, דהיינו: בחירת צד מוצהר בסכסוך (תמיכה בפלסטינים) ויציאתם לאינתיפאדה גלויה, תהפוך אותם רשמית לבלתי לגיטימיים ולכן בסה"כ תפעל כנגדם. כך, ללא משחקי כבוד ונאמנות, רק יקל עלינו בהתמודדות עימם.

אלא שהשמאל, הנמצא בפאניקה מהחרפת האלימות הצפויה, במאמציו הפאתטיים לדחות את הקץ נאלץ שוב ושוב לשחק לידיהם ולמתוח את הגבולות עוד ועוד, עד בלי די. בכך הוא דווקא מעודד אותם להגביר את האלימות, שהרי הנה ההסתה הוכיחה עצמה כיעילה ומוצלחת, ואף הניבה פירות (אפילו בית המשפט העליון נכנע לה, ואף התנדב להעניק לכניעה הזו גושפנקא משפטית רציונאלית כביכול)...

חברים, הגיעה העת לאמר בגלוי: השמאל מפעיל "טרור רוחני": כופה עלינו את תפיסתו באמצעים מתוחכמים. הנה לקט מאמרים המתייחסים ל"טרור הרוחני" הזה:

יואב יצחק: האם התקשורת אובייקטיבית?
http://www.a7.org/newspaper.php?id=1104

דניאל גולן: האם האליטות אובייקטיביות?
http://www.a7.org/article.php3?id=1120

רון בריימן: האם רק אלו חטאי התקשורת?
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2309235,00.html

אהוד יערי: האם הטרור הרוחני תומך בפיזי?
http://news.walla.co.il/ts.cgi?tsscript=item&path=1&id=299062

הגיע הזמן לדיון ציבורי אחד מסודר, מוגדר וברור, ולנסות להגיע לידי מסקנה ברורה בשאלות הבאות:

1. האם התקשורת שמאלנית?
2. האם התקשורת אשמה?

חברה מודרנית איננה יכולה להרשות לעצמה להפקיר שאלות כה הרות גורל לרמה של שיחות סלון מזדמנות, אלא להציב אותן פומבית, בגלוי ובגאון, על סדר היום הציבורי הרשמי.

הידע נמצא, האנשים נמצאים, כל שנותר הוא רק לאחד אותם למאמץ עיקרי אחד, משותף ומרוכז. לכך יש שני מישורים עיקריים: במישור האקדמי יש לנסות לדרבן את המדע להתחיל לערוך מחקרים גם בשאלות הללו (הבעיה היא, שעד שהמחקרים הללו יניבו את פירותיהם, שרון כבר יסיים את הקדנציה הרביעית שלו)...

במישור התקשורתי: יש ללחוץ על התקשורת בישראל להעמיד את השאלות הללו לדיון על סדר היום הציבורי. מאחר שאנו כבר יוצאים מהנחה ש"התקשורת שמאלנית", אל לנו לקבל בהפתעה גמורה גישה שלילית (או אפילו סתם התעלמות) מכל זרועות "התקשורת הלאומית" (זו הקובעת את סדר היום הלאומי: ערוץ 1, ערוץ 2, רשת ב´, ג"לצ, ידיעות, מעריב).

אבל, אף אחד לא אמר שרק "זכות התחינה" עומדת לנו. ברשות הימין ישנם כמה אמצעי תקשורת מכובדים, ואין הוא חייב להמתין "לתקשורת הלאומית" כדי שתואיל בטובה לערוך את חשבון הנפש הזה. ערוץ 7, למשל, יכול לזמן פאנל של מומחים, אנשי מדע, רוח ותקשורת, ולהתחיל ללבן ולעסוק בשאלות הללו ביוזמתו. אם יעלו מן הדיון הזה נקודות מרתקות, לא תוכל גם התקשורת הלאומית להתעלם מהם (שתיקה כמוה כהודאה).

(ביננו לבין עצמנו אנחנו כבר יכולים להודות: ברגע בו תועלנה השאלות הללו לדיון רשמי, לא יהיה מנוס מקונצזוס מוחלט: א) "התקשורת הלאומית", כגוף, כמערכת, יש לה מגמות. אחת מהן היא גישה שמאלנית מובהקת! ב) יש לתקשורת כח, לא סתם כח אלא כח ציבורי אדיר, ולכן היא אשמה, ועוד איך אשמה)...

חשבון הנפש הזה מן הראוי לו, שיתרחש מתי שהוא בחיי החברה הישראלית המודרנית.

לפני סיום לא נשכח לציין שאת השיא שוברת התקשורת הישראלית בנסיון בוטה להטות את תוצאות הבחירות.

הנה התקשורת חוקרת:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2366053,00.html

כל כך הרבה שאלות פתוחות, ורק שאלה אחת, קטנה ותמה נותרה סגורה: שאלת העיתוי. למה עכשיו?... למה דווקא עכשיו?... הגיעה העת לחשבון נפש לאומי ולהודאה פומבית: בכל מי שהתקשורת תרצה להתנכל היא תמצא רבב. השאלה היחידה היא רק: במי היא רוצה, ומתי... אם זו דמוקרטיה... אינני יודע דמוקרטיה מהי.

אם אכן ידעה התקשורת כבר מזה זמן רב על מעלליהם של שרון ובניו, ושמרה את המידע הזה ב"מרתפיה האפלים" כדי לשחררה בדיוק בעיתוי הזה, הרי שהיא איננה כלב שמירה כי אם "כלב בן כלב"... וזו איננה מדינה דמוקרטית, זו רפובליקת בננות...

הגיעה העת להסיר את המסיכות ולהודות: זה לא רק שרון, ולא רק מצנע, לא רק ברק, ולא רק דרעי. המערכת השלטונית במדינת ישראל כולה מבסיסה רקובה ומושחתת. לא עשב שוטה, ולא שה בודד, לא הליכוד ולא ש"ס. המערכת, התרבות, הנורמה! תרבות השלטון במדינת ישראל היא תרבות של שחיתות! למסקנה הפומבית הזו לא נוכל להגיע בטרם נפתח את נושא "תרבות השלטון בישראל" לדיון, בגלוי על השולחן.

התקשורת השמאלנית מבצעת מניפולציה במידע הנמצא ברשותה כדי להשפיע על תוצאות הבחירות! נפתח בפנינו "קלון הזדמנויות", אל לנו להחמיצו... זה הזמן לחשבון נפש. ואם לא עכשיו, אימתי?...

מבחן התוצאה.
פ"ש



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות, 309 מדרגים, 577 נקודות.  ראה משוב
   20:01   21.08.03   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. שר המשפטים טומי לפיד: האלטלנה = הרש''פ........  
בתגובה להודעה מספר 0
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 21.08.03 בשעה 20:47 בברכה, פילוביץ שחף
 
tztc
חבר מתאריך 1.1.03
1567 הודעות 19:14 21.08.03

השר לפיד:האלטלנה הפלשתינאית הגיעה לחופי עזה.

באחת מתכניות הערב בטלויזיה,תאר השר לפיד בדרכו הציורית את המצב:
"האלטלנה הפלשתינאית הגיעה מול חופי עזה.כעת צריך אבו מאזן לקבל החלטה האם להפעיל את התותח הקדוש".סוף ציטוט

כנראה ש"הבן גוריון" הפלשתינאי טרם נולד.ובין ערפאת המהפכן שלא הצליח להתאים את עצמו ולהיות מנהיג מדינה קיימת,לבין אבו מאזן המסתמן כחדל אישים, טרם קם מנהיג בדמות בן גוריון הפלשתינאי.

@ להזכירכם/ן...:-

!! סיפור אלטלנה !!

מאיר פעיל צריך לעמוד למשפט ציבורי, אם לא בחייו אז
בבית דין למעלה...!!

50 שנה אחרי, והשמאל עדיין ממשיך לשקר במצח נחושה!!!
http://rotter.net/forum/gil/5036.shtml#2

@ להזכירכם/ן..:-

ברגותי הוא משה רבנו כה אמר אשמאי לייבוביץ !!

"ישראל היא פרעה, ברגותי משה רבנו´´ !!

כך אמר פרקליטו של ראש התנזים, בגדה לשעבר בפתיחת
הדיון בהארכת מעצרו; הוא טען כי ברגותי פעל כמו משה
שהרג מצרי בגלל שהיכה יהודי; השופט בתגובה: את הסיפור
הזה תספר לי בפסח...!!

פרקליטו של ברגותי: ישראל דומה לשלטון פרעה
יום שישי, 4 באוקטובר 2002, 0:05 מאת: ורד כהן-ברזילי, מערכת וואלה!



ברגותי בבית המשפט, אתמול. "זהו משפט פוליטי" (צילום: רויטרס)

עו"ד שמאי ליבוביץ' ציטט מהמקורות סיפור על משה רבנו; השופט בתגובה: את הסיפור הזה תספר לי בפסח; מהקהל צעקו לפרקליט: הורד הכיפה מראשך; ברגותי: האינתיפאדה תנצח הכיבוש


עוד בכתבה:
"בפעם הבאה עלול להיות כאן רצח" »

ראש התנזים בגדה, מרואן ברגותי, אמר אתמול בצהריים לפני פתיחת הדיון בהארכת מעצרו עד תום ההליכים, כי "האינתיפאדה תנצח את הכיבוש". מיד לאחר כניסתו לאולם פרץ באולם עימות בין בני המשפחות השכולות ומאבטחי בית המשפט. ברגותי הוצא מן האולם למשך מספר דקות עד שנרגעו הרוחות. עורך דינו של ברגותי, ג'וואד בולוס, טען כי הוא חושש לחייו וחיי מרשו.

עו"ד שמאי ליבוביץ' הנמנה גם הוא עם צוות ההגנה השתמש במקורות, על מנת להוכיח את טענת ההגנה שמדינת ישראל אינה רשאית לשפוט את ברגותי כחבר פרלמנט. הוא ציטט מספר "שמות" שם מתואר משה כמי שהורג שומר מצרי שהיכה יהודי. מדברי ליבוביץ' ניתן היה להבין כי מדינת ישראל מדומה לשלטון פרעה ומרואן ברגותי למשה לוחם החופש. השופט צבי גורפינקל אמר בתגובה: "את הסיפור הזה תספר לי בפסח".

המשפחות השכולות שנכחו באולם הגיבו בזעם על ההשוואה ודרשו מעו"ד ליבוביץ' שיוריד את הכיפה מראשו. כמו כן איימו לשרוף את ספריו של סבו, הפרופסור המנוח ישעיהו ליבוביץ'.

עו"ד ג'וואד בולוס, טען בפני בית המשפט כי מדינת ישראל למעשה חטפה את ברגותי ובמעשה זה ביצעה פעולת תוקפנות המנוגדת לחוק הבינלאומי. כמו כן נטען כי העברתו של ברגותי לשטחי ישראל מהווה גם כן הפרה של החוק הבינלאומי. בולוס ציטט מהסכמי הביניים שנחתמו בין ישראל לפלסטינים ב-93' ו-95', לפיהם ישראל איננה יכולה להעמיד לדין את ברגותי בשל היותו מנהיג ציבורי. לדבריו, ההסכמים עדיין תקפים כיוון שאף גורם רשמי בישראל לא ביטל אותם.

"בפעם הבאה עלול להיות כאן רצח"

עו"ד שמאי ליבוביץ'. טען כי הוא חושש לחייו (צילום: בוצ'צ'ו)

עורכי דינו של ברגותי, הוצאו מבית המשפט בתום הדיון דרך דלת צדדית תחת אבטחה כבדה. אשה ממשפחה שכולה פנתה למאבטחי בית המשפט בסוף הדיון וביקשה כי בפעם הבאה תיהיה חציצה בין המשפחות לתומכי ברגותי כיוון שלדבריה, "אחרת עלול להיות כאן רצח".

פרקליטיו של ברגותי התלוננו בפני השופט כי לאשתו של ברגותי, פדואה, לא התאפשר להגיע לדיון כיוון שכניסתה לא אושרה במחסום. עורכי הדין טענו כי ברגותי ביקש מאשתו, עו"ד במקצועה, שתשתתף בייצוגו במשפט.


התובעת דבורה חן, אמרה בתום הדיון: "לא שמעתי שום טענות של ממש מצד ההגנה. לפי החוק הפלילי במדינת ישראל יש סמכות לשפוט את כל מי שרצח אזרחי מדינת ישראל בארץ ובחו"ל". לדבריה, "הטענות ההיסטוריות היו בלשון המעטה לא מן העניין". ברגותי נאשם כי עמד בראש ארגוני הטרור - פתח, תנזים ו"גדודי חללי אל אקצה" בגדה. הוא מואשם בעבירות רצח, סיוע לרצח, שידול לרצח, קשירת קשר לביצוע פשע, פעילות בארגון טרוריסטי וחברות בארגון טרוריסטי.

בהנהלת בתי המשפט שוקלים להעביר את הדיונים במשפטו של ברגותי מהאולם בתל אביב למקום גדול יותר, כפי שנעשה בעבר במשפט אייכמן. גורם בכיר בהנהלת בתי המשפט אמר כי הצעד נשקל בעקבות המהומות המתקיימות במקום במהלכם של הדיונים. הדיון בעניינו של ברגותי נדחה ל-21 בנובמבר.
http://news.walla.co.il/?w=//289451



כתב אישום נ' אדריכלי אוסלו.





            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות