הועבר בתאריך 17.09.17 בשעה 09:53 מפורום חדשות על-ידי אלעדי, (מפקח)
כך נראת ונשמעת ההתנהלות הרשלנית של חברת YES בעת שביקשנו לחבר לשירות שלהם את הבית של סבתא ודודה שלי. סוכנת המכירות שלא ביצעה באופן מלא את ההזמנה, הנחיות מוטעות לגבי אופן אישור ההזמנה במייל, טכנאי שפעם אחת לא הגיע אחרי המתנה של שעות, טכנאי נוסף שהגיע באיחור וללא מספר הממירים שהוזמנו (מספר פעמים) ואף שליחת טכנאי לבית הלקוח על ידי סוכנת מכירות ב - 7 וחצי בבוקר על דעת עצמה ומבלי שתיאמה זאת עם הלקוח.
החברה מצידה שמודה ברוב הטעויות - הציע פיצוי מגוחך של 60 שקל על אובדן שני ימים בהם המתנו שעות לטכנאים שלהם.
ההשתלשלות המלאה, כולל הקלטת השיחות הרלוונטיות של שיחות עם נציגי החברה, בווידאו המצורף
https://www.youtube.com/watch?v=s-2Asf075gU&feature=youtu.be
הפיצו
חבר מתאריך 10.2.07
82968 הודעות, 241 מדרגים, 472 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.2.15
13004 הודעות, 128 מדרגים, 248 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.9.09
3385 הודעות, 43 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
1) אנחנו עוד לא לקוחות החברה אלא מצטרפים רק. (למרות שחתמנו על חוזה התקשרות, נתנו להם את פרטי אשראי וכו')
2) לדבריהם חוק הטכנאים לא חל בהתקנה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.2.15
13004 הודעות, 128 מדרגים, 248 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד