גירסת הדפסה          
קבוצות דיון יש לי מה לומר נושא #20027 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 20027
יחזקאל
חבר מתאריך 22.11.17
28 הודעות
יום חמישי י''ח בתשרי תש''פ    14:02   17.10.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

רובי ונונו (רוברט ונונו) - הדרך לניקיון עירוני  

 
  
הרבה לא יודעים את זה אבל יש המון אנשים שעומלים קשה מבוקר עד ערב בכדי שהעיר שלכם תהיה נקייה ומצוחצחת, אחד האנשים שעובד קשה בשביל לדאוג שהערים שלכם יהיו נקיות הוא רובי (רוברט) ונונו ולו יש ניסיון של יותר מ-30 שנה בניקיון עירוני. שאלתי את רובי ונונו מה דעתו על מצב הניקיון בישראל, והוא טען שכרגע המצב לא מזהיר וצריך להחיל את תרבות המיחזור והניקיון כבר מבתי ספר כי בסופו של דבר הכל מגיע מהחינוך.
רובי ונונו (רוברט ונונו) בעלים ומייסד של קבוצת ר.ג.א, חברה בעלת חברות בת בתחום הניקיון העירוני ואיכות הסביבה, מציג את חברת הבת "ר.ג.א. לסביבה", חברה אשר מייבאת ומשווקת טכנולוגיות לניקיון ולשמירה על איכות הסביבה. המכונות שאותן מייבאת החברה איכותיות ומקצועיות ביותר. אינן מזהמות את הסביבה ואינן מרעישות. לכן הן מתאימות לעבודה בעיר גם במקומות עם נגישות נמוכה. המכונות החדישות מבית ר.ג.א. לסביבה (כפי שאמרתי שאותה מנהל רובי ונונו) נעות ביתר קלות וגם מבחינה ויזואלית נראות נעימות לעין ופחות מגושמות ממכונות אחרות.
בין המכונות החדישות ישנה מכונת הג'אנגו - מכונת טיאוט קטנה אשר מנקה באיזורים צרים מאוד אפילו מתחת לספסלים בגינה. מכונה זו בעלת עלות אחזקה נמוכה. היא מכילה מערכת מחזור מים ומטפסת על מדרכות שגובהן הוא עד 20 סנטימטר.
למכונה מספר פונקציות ובמידת הצורך אף הופכת למכסחת דשא או מכונה להשקיה. מכונה זו כמו רבות אחרות מיובאות באופן בלעדי על ידי חברתו של רובי ונונו, שמייבאת ומשווקת באופן בלעדי מכונות טיאוט מהמתקדמות בעולם כמו מכונת הSL140 של חברת BROCK הגרמנית שמגיעה עם מתקן שטיפה על גג הרכב ופותרת את בעיית איסור השימוש במפוחים תוך כדי רענון המדרכה. בנוסף החברה מייבאת מכונות מתוצרת CMAR שמיועדות לקרצוף וחידוש מדרכות.
רוברט (רובי) ונונו מציג מכונה נוספת שמיובאת באופן בלעדי הינה החשמלית 360 של חברת UNIECO שהיא למעשה מטאטא חשמלי , שקט וידידותי לסביבה אשר מתאים לעבודה בשעות הלילה ובשעות העמוסות בעיר.
המכונות נמכרו ועובדות בהצלחה בערים רבות כמו בירושלים, בחברת החשמל, ברכבת הקלה ועוד.
היתרון הגדול שלהן הוא שהן חסכוניות בסולר, פחות מזהמות את הסביבה, שקטות יותר ולא מפריעות לאנשים הנמצאים באיזור העבודה, וכמובן העובדה שהן מיוצרות מהחומרים הטובים והאיכותיים ביותר.

הבקשה הקטנה של רובי (רוברט) ונונו: אם אתם תראו את מכונות הטיאוט הללו ברחובות אתם יכולים להיות נחמדים לנהג ברכב הטיאוט, נהג שעומל קשה בכדי לקרצף ולנקות את העיר מלפנות בוקר ועד מאוחר בלילה, לא צריך לצפור, לא צריך לצעוק או להתעצבן, גם אם אתם ממש ממהרים והוא מעקב אתכם בדקה נוספת, כי בסופו של דבר הניקיון הוא לטובתכם ולטובת הסביבה שבה אתם חיים.




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות