גירסת הדפסה          
קבוצות דיון יש לי מה לומר נושא #20359 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 20359
אהרון5
חבר מתאריך 19.10.15
64032 הודעות
יום שני ל' בסיון תש''פ    11:25   22.06.20   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

המכתב החשוב בהיסטוריה, נשלח לכל חברי הכנסת לפילוסופים ולסוציולוגים  

 
  
לכל מאן דבעי
הנידון: מודעות לתרבות

שלום רב.

שמי אהרון שחר ואני מאמין שברשותי תובנות שיכולות לשנות את חיינו מן הקצה אל הקצה.
מכתבי זה נועד לפרוש אותן בפניכם בקצרה לצורך התרשמות, כאשר הרחבה ניתן למצוא באתרי. אני גם זמין לכל שאלה במייל.
וגם לצורך זכויות יוצרים או קניין רוחני, כדי שלא יקום איזה שובב ויכריז בהתלהבות: ראו מה מצאתי...
המכתב מופץ בשלב זה לכל חברי הכנסת ה 23 וגם לכל הפרופסורים והדוקטורים לפילוסופיה ולסוציולוגיה שליקטתי מפרסומי אוניברסיטאות.
בהמשך אולי אתרגמו לאנגלית ואפיץ אותו באוניברסיטאות בעולם.
גם אם הדברים ישמעו מוזר בלשון המעטה, אין ספק שזו חשיבה חוץ קופסתית שתרענן לכם את השגרה.

בשלב הראשון אציג בפניכם את תמצית התיאוריה שלי על השלכותיה, ואחר כך תקצירי פתרונות לבעיות חברתיות רבות בלתי פתירות כביכול.

האופן הנכון לגשת אל מסמך זה הוא פשוט להתייחס אליו כאילו זו עבודת דוקטורט מקורית של סטודנט חריף בעל חשיבה עצמאית, שלא כבול לשום כלל חשיבה מקובל בתקופתנו. כמרצים עליכם כרגיל לנסות לרדת לסוף דעתו של הסטודנט שלכם, להבין את התזה הפילוסופית / סוציולוגית שהוא מציע ואז לתת לו משוב וציון. כאינטלקטואלים אתם בוודאי מבינים שפריצת דרך אמיתית תגיע מחשיבה עצמאית. בנוסף אולי כדאי שתדעו מראש שהגישה כאן שונה מהמקובל בשני אלמנטים עיקריים: 1. אין אלו סתם מחשבות יבשות אלא פרספקטיבה / דרך להתבונן על העולם. 2. זה מאוד אמוציונאלי, נשחט פרות מאוד קדושות. המסר לכאורה מאוד פשוט וקל להבנה אך מעורר אנטגוניזם בלתי נסבל. תזדקקו להיעזר בלא מעט פתיחות, איפוק, סבלנות וסובלנות. בהצלחה לנו.

ניגש לעניין. התיאוריה שלי אומרת שהחברה האנושית מאוד פשוטה ומבוססת בסה"כ על שני חוקי טבע חברתיים קצרים וברורים:

1. חוק הטבע מספר 1 הוא חוק הג'ונגל: החזק מנצח. זהו חוק עליון העומד מעל הכל, הוא נכון אפילו בפיזיקה. גם דרווין נגזר ממנו, אך יש הבדל, שהרי היטלר לא התאים ולא שרד, אלא כל עוד היה חזק הוא ניצח. מה שחשוב זו המסקנה הנגזרת ממנו: המשימה מספר 1 של האנושות היא להיות היא החזקה כדי להציב גבולות מוצקים ולנצח את אויביה. מי הם אויבי האנושות? בעיקר היא עצמה. הפסוק: "יצר לב האדם רע מנעוריו", מעיד על כך שלמרבה הצער החזק הוא בדרך כלל רע. לכן כדי לבנות חברה אנושית אין מנוס אלא לרסן את החזקים / הרעים. שורה תחתונה: קודם כל גבולות! סה"כ די אינטואיטיבי, אבל עד שהאנושות לא תכריז על כך שזהו חוק הטבע שעומד מעל הכול, היא לא תציב את הגבולות הנדרשים בנחישות הנדרשת, ולכן היא בסכנה. החזק מנצח הוא חוק הטבע החברתי העליון! ככל שהוא טריוויאלי, פשוט וברור מאוד, כך הוא גם יסודי, בסיסי ומוחלט מאוד. כולנו מפלצות בפוטנציה, חייבים לרסן את עצמנו.


2. חוק הטבע מספר 2 הוא: חוק העדר. זהו החוק הקשה יותר להבנה, ומשמעותו היא שכבני אדם אנחנו חיות עדריות ולכן תקועים בתוך התפיסות המשותפות שלנו, הנורמות, התרבות, הערכים, המובן מאליו שלנו, שטיפת המוח הקולקטיבית וכדומה. גם חוק זה טריוויאלי ואינטואיטיבי, אבל לצערנו החברה שלנו לא עשתה די כדי להבין מהו המובן מאליו שלה. לפני שתקפצו בהתלהבות כדי לספר לי שהכול כבר ידוע, אצנן את התלהבותכם ואומר שזו אשליה נפוצה. אכן יש דוגמאות רבות לכך שהאנושות מתקרבת להבנת חוק הטבע הזה, אבל תוצאות, כפי שיובן בהמשך, איין. לדוגמה: המדע בכבודו ובעצמו מודע לכך שאפילו לו עצמו אין פטור מהנטייה לפופוליזם תקופתי ולכן הוא טבע את המושג "רוח הזמן" או "צייטגייסט" בלעז. האם התובנה הזו עוזרת לו? לא. המדע יודע שהוא תקוע, והוא צודק: הוא באמת תקוע בקונספציות ובתפיסת העולם שלו! כולנו אוהבים ללגלג על השוטים שהאמינו לחייטי המלך החדשים, אך האם לנו יש פטור מהתופעה?

לצורך המחשת חוק הטבע מספר 2 / חוק העדר / או בעצם חשיבות המודעות לתרבות, אפתח ברשותכם בפתיח המיתולוגי שלי.

כידוע לכל מי שיודע בכל דור ודור האנושות מקובעת בקונספציות כלשהן:
בתקופתו של גלילאו כולם ידעו שהארץ השטוחה היא מרכז העולם.
בתקופתו של פרויד כולם ידעו שמין זה לגברים בלבד.
בתקופתו של היטלר כולם ידעו שיהודים זה גזע נחות.
מהן השטויות שאנחנו יודעים?...

אוהו, לא יאמן כמה שטויות אנחנו "יודעים" בוודאות מוחלטת ברמה של אורים ותומים, תורה מסיני, אמן כן יהי רצון, כזה ראה וקדש, כור מחצבתנו, סלע קיומנו. אם חשבתם שאחרי שאחשוף עבורכם את השטויות בהן אנו מאמינים בדבקות דתית אזכה מכם למחיאות כפיים סוערות, אתם אופטימיים. האם יהיה נעים לכם לגלות שגם העדר שלנו אוויל? כמובן שלא. אז אם אתם מסוגלים להתגבר על המבוכה ולהכיר בכך שגם אנחנו יודעים שטויות, הרי שאתם מוזמנים להמשיך לקרוא. אספר לכם קודם על תרבות השלטון, אחר כך על תרבות ערב, ולבסוף על עצמנו: תרבות המערב. כאמור: לא תאהבו את זה, בלשון המעטה, אבל הרי לא במקרה הדברים לא ידועים, שהרי יש התנגדות טבעית עצומה כנגדם. כך היה תמיד, רבותי. ההיסטוריה חוזרת. אם כמעט שרפו את גלילאו על רעיונות הכפירה המזעזעים שלו, איזו קבלת פנים לדעתכם תעניקו אתם למקלחת הצוננת שתנסה להעיר אותכם מן האשליה מענגת האגו לפיה קודמינו היו שוטים, אבל אנחנו... אין ספק שלא יהיה נעים לכם להיחשף לביקורת כואבת לפיה גם בתקופתנו אנו עדר של שוטים, אבל לפחות אולי מותר לקוות או לצפות מחלקכם לגישה לא אמוציונאלית, פילוסופית, בוגרת, סובלנית ואובייקטיבית ככול הניתן.

תרבות השלטון: התחום כולו "משום מה" לוט בערפל, אין עניין לציבור, המדע עסוק בדברים חשובים יותר, ולכן בהיעדר מידע אביע דעה. ובכן לעניות דעתי הבלתי מקצועית, בלתי מוסמכת ובלתי נחשבת, תרבות השלטון בישראל נמצאת במצב של ריקבון מתקדם והיא מורקבת מן המאפיינים הבאים: סטטוס קוו שיטתי של מחדלים, שערוריות, כשלים, חלמאויות, מנהל לא תקין, חוסר רגישות לכספי ציבור, רעות חולות, נורמות פסולות, ניהול כושל, פגמים בטוהר מידות, נפוטיזם, ג'וביזם, אגואיזם, חזיריזם, פרוטקציוניזם, זלזול, בזבוז, נהנתנות, הוללות, הפקרות, אטימות, היבריס, סיאוב, שחיתות. חוץ מזה הכל מושלם. ממדי "השחיתות במובן הרחב" לעניות הערכתי הם בסדר גודל של מאות מיליארדי שקלים בשנה! וזאת בעזרת 3 הגדרות משלימות: ניצול סמכות לרעה, כסף ציבורי שלא מגיע לידי הציבור, כל מה שלטובת האליטות על חשבון הציבור. נדגיש שהמושג "קשר האליטות" קיים במדע אך לא נחקר דיו. הוא משעמם, אין למדע עניין לחקור אותו יותר מדי. היחידה שחקרה את הנושא פרופ' חוה עציוני הלוי פרשה (או הופרשה) והתחום הופקר. לא תופתעו אם כן לגלות שגם מידע על ממדי השחיתות לא קיים, למעט הערכה צנועה של פרופ' זליכה: "כעול הביטחון" (סד"ג 50 מיליארד ₪ בשנה). אין סיכוי להקמת ועדת חקירה ממלכתית לחקר השחיתות כי המושחתים לא מעוניינים. לאליטות יש אינטרס להרדים את הציבור בנוגע לתחום. כמה שפחות לדעת, כמה שפחות לחקור, כמה שפחות להעיר שדים מרבצם, כמה שפחות מודעות לתרבות השלטון יותר טוב לאליטות. לכן צירוף מילת הקסם "תרבות" למילה שחיתות, תעורר סקרנות, תפקח עיניים ותעשה פלאות בדיון הציבורי.

תרבות ערב היא תרבות פרימיטיבית, ברברית, פרזיטית, שטופת שנאה, דם, טבח וזוועות, הנהנית ממבחר סטיות מין אינהרנטיות. כידוע אלימות הולכת נפלא עם סקס, ואכן זוועות השריעה הולכות נהדר עם מבחר סטיות מין קשות ובהן: מילת נשים, דיכוי נשים, ריבוי נשים, הכאת נשים, הסתרת נשים, פדופיליה ממוסדת (מזל טוב, הכלה עולה לכיתה ג'), רצח על כבוד המשפחה, נישואי קרובים, נישואי תענוג, נישואי ג'יהאד, חטיפת שפחות, סקילת נואפות, שי צנוע של אורגיות עם 70 בתולות צנועות וחסודות כמיטב המסורת לשהידים מצטיינים. הסתרת הנשים בתוך שקים שחורים מצליחה להסתיר את האובססיה המינית רק משקרנים, צבועים או נאורים. אני מבין את ההתרגשות לכן אדגיש: מי שמכוער פה זו התרבות, לא הראי המשקף אותה. לא ניתן היום לומר את הדברים משתי סיבות מצוינות: חובבי חופש הביטוי יסתמו מייד את הפה למי שיעז לומר זאת, בצווחות: "מסית גזען", ובעזרת טרור רוחני יעיפו אותו לכל הרוחות (כפי שעשו לאורי מילשטייין). זה כואב אבל פחות. החלק היותר כואב הוא שהמוסלמים הקיצוניים יורידו לו את הראש. לכן בוודאי תקבלו בהבנה את בקשתי להישאר אלמוני. רק נדגיש שיש נושא שהמדע בתקופתנו לא יכול לדבר עליו! משקשקים מפחד ובצדק. היחיד שיכול לומר אמת על תרבות ערב הוא חירט וילדרס שחי בבונקר. ירון לונדון בנס הצליח להיחלץ בעור שיניו. אנחנו עדר שחי הלכה למעשה בבגדי מלך חדשים. כולנו אנוסים "לכבד" את "מנהגי" תרבות ערב, אחרת יעשו לנו מה שעושים לגופשטיין במקרה הטוב, או מה שעשו לגנדי במקרה הרע.

ציור אחד שווה אלף מילים, אך לצערי כבר אינני מוצא את הקריקטורה בה רואים את האפיפיור כותב על הלוח שוב ושוב: "לעולם לא אאשים יותר את האסלאם באלימות", כשרעולי פנים מאיימים עליו בקלצ'ניקובים... משעשע. חסרו שם כמובן גם חבריהם למדיניות החנופה לאסלאם: חובבי חופש הביטוי, שיצרחו עליו "מסית גזען", ויאיימו לסתום את פיו בתביעות משפטיות.

תרבות המערב, התרבות שלנו, דת הנאורות, אווילית בקנה מידה שחכמי חלם לא מפסיקים להתפקע. גם האויב מתקשה שלא להתפוצץ, והפעם מצחוק. אנחנו עדר של דתיים קיצוניים המאמינים בדבקות ובאדיקות בשטויות אינספור. אנו סוגדים לשילוש הקדוש שלנו: החוק הבינלאומי – לא חוק, הפוליטיקלי קורקט – לא קורקט, הערכים שלנו – אתבטא בשלב זה בלשון דיפלומטית: דשן אורגאני. ראשית, החוק הבינלאומי הוא בכלל לא חוק. אף אחד, בטח לא אני, בחר מחוקקים והסמיך אותם לחוקק חוקים לאנושות. כידוע לכם מדובר באוסף של אמנות, ולכן יש לכנותם משפט בינלאומי. חוק זה לא, ואין לו את הלגיטימציה של חוק. זה החלק הנחמד, החלק הפחות משעשע הוא שהוא אנטישמי! החוק הבינלאומי נאכף כמעט אך ורק על יהודים! על השאר הוא נאכף כדוגמית לצורך תדמית. דמיינו לכם שישראל הייתה משגרת טילים ללא אבחנה על עזה ולבנון כדי להשמיד ערבים. איפה גולדסטון לעזה? איפה שאבעס ללבנון? החוק הבינלאומי נוחר נחירות מהנגרייה ממול, כמו שאומר קרקר. לא אוכפים את החוק הבינלאומי על ערבים! לבנון אוגרת מאות אלפי טילים כדי להשמיד אותנו, החוק הבינלאומי ישן להנאתו שינה ערבה. בעולם לא חסרות זוועות בלתי נתפסות, לא רק סין, איראן, קוריאה הצפונית, אבל עדר הנאורים האנטישמי עסוק באכיפת החוק הבינלאומי רק על יהודים. "החוק הבינלאומי" במירכאות נאכף רק על מי שלא צריך לאכוף אותו! למה? כי אלו הקונספציות המתאימות לעדר הנאורים. הבנת חוק הטבע מספר 2 מאפשרת ראיית עולם פוקחת עיניים. אגב, לא ברור מדוע שכחו להוציא את השריעה מחוץ לחוק הבינלאומי. תמיד הנאורים מקפידים לשכוח מה שלא מתאים להם לזכור. כפי שרמזנו בפסקה הקודמת, עדר הנאורים נהנה מייצר שאינו בר כיבוש להתחנף לתרבות האסלאם, מפניה הוא מאוד חושש, בצדק.

כמו כל דבר בצה"ל גם ערכי בית השימוש שלנו (של הנאורות) מתחלקים לשלוש: 1. רב תרבותיות – למרבה הצער ערב רב של תרבות ערב ומערב ביחד, לא הולך. מי שנהרות של דם לא הספיקו לו כדי להבין זאת, יקבל אוקיאנוסים. הנני משתתף בצערכם, מבין אני לליבכם עד כמה אתם מאוהבים בערך הזה, אך עם כל הצער שבדבר, ויש צער רב (ויהיה הרבה יותר), הוא לא מציאותי. אירופה בתהליך השמדה עצמית, תוך דור להערכתי השואה השנייה תגמד את הראשונה, הערבים יודו לאירופאים על הכנסת האורחים בדיוק כפי שהם רגילים ואוהבים: ישחטו את הבלונדינים ויאפסנו את הבלונדיניות במחנות אונס. 2. איסור פגיעה בחפים מפשע – המשפט "הדרך לגיהינום רצופה בכוונות טובות" נכתב קלאסי בול על עדר הנאורים. הכוונה התמימה טובה ומתוקה, התוצאה כרגיל הפוכה: אזרחים הפכו לבשר תותחים ולמגינים אנושיים. הטרור הפך ללהיט, המלחמות לא מוכרעות, הולכות ונעשות קשות יותר, נהרגים יותר ויותר אזרחים, בסוף נושמד. 3. ובמקום הראשון ערך בית השימוש מספר 1 של דת הנאורות הוא כמובן הערך הגזעני: "עליונות מוסרית". הנאורים לא ממצמצים כשהם אומרים במשפט אחד: "בוודאי שהערבים הם בני אדם בדיוק כמונו, אבל שאנחנו נרד לרמה שלהם"?... הערך הצואה הזה הוביל את הרמטגנ"צ וסגנו (מזהה התהליכים הידוע) להתגאות! בכך שהם מקריבים!! את בנינו!!! כדי להגן על אזרחי האויב!!!! בלבול חושים מוחלט! אני רק שואל בהתנסחות מאוד זהירה: איזה הורה ישלח את בנו לצבא ששש לשלוח אותו לבית הקברות כדי להגן על האויב המסכן? יש לי הרבה הערכה להורים כאלו, אך לא לכולם יש ילדים מיותרים... איזה מין ערך זה להקריב את ילדינו? ערך בית השימוש הזה יוביל אותנו בסוף לצבא בו הרמטכ"ל יצטרך לחבוש קסדה ולצאת לקרב כי אף אחד לא יסכים לשרת בצבא כה עלוב ומתועב. חברים, האמת צריכה להיאמר: ערכים צואים מקומם בבית שימוש! בטח לא כמקדש מעט אליו כל העדר שלנו סוגד ומשתעבד ללא מסוגלות להטיל ספק ולהיחלץ מהם!

תקצר היריעה לפרט את כל האווילות של עדר הנאורים, אבל טעימה על קצה המזלג. 1. "מעגל האלימות" הוא מעגל רק בדמיונם, זהו וקטור! ברגע שהערבים יניחו את נשקם יגיע הקץ למלחמה, אבל ברגע שישראל תניח את נשקה יגיע הקץ לישראל. עובדתית רק הערבים יכולים להפסיק את האלימות! התקווה הלוהטת שברגע שנברח מהשטחים למען הטרור, מייד יפרוץ שלום וחמאסניקים ומתנחלים יפרצו בהורה סוערת, בהחלט מרגשת. 2. נאורים אצים רצים חדשות לבקרים לתקשורת לספר בהתרגשות: לא תאמינו מה גיליתי: מלחמה זה רע! פעם זו פאטמה במחסום, פעם הרוגים ופצועים, פעם עקירת עצי זית וכו'. מישהו צריך להסביר להם בעדינות ובנימוס פעם אחת ולתמיד: תודה רבה מותק, אבל אנחנו כבר יודעים. הערבים מתעקשים על מלחמה, לא כה מפתיע שזה בדיוק מה שהם מקבלים. הם רוצים ליילל? בבקשה, אבל מלחמות נוטפות חלב ודבש טרם הומצאו. למרות השטויות שמלמל רבין כשחתם על אוסלו, בנוגע למלחמה שתענוג להילחם בה: המלחמה על השלום. 3. האובססיה לשתי מדינות לשני עמים למרות שכל מומחה מבין שאין סיכוי שהיא תוביל לשלום אלא למלחמה, אינה ההוכחה היחידה לכך שמובילי האנושות צריכים לנהל איזה קן קוקייה במחלקה סגורה, בטח לא לנהל את העולם. אז נושמד, לא נורא. למה מי מת?

החטא ועונשו: אולי בכל זאת אעניק לכם טעימה קצרצרה מזוועות ערך בית השימוש המחריד: "עליונות מוסרית". מעולם לא היה עונש נורא יותר על "חטא" טוב יותר! הטרגדיה שלנו מגמדת את כל הטרגדיות היווניות, כנראה לא סבלנו מספיק בשואה. מסתבר שכבר במלחמת השחרור התחלנו ללקות בערך הארור הזה. אילו היינו נלחמים באותה רמת מוסר שהייתה מקובלת בזמן ובמקום, היינו עושים לאויבינו בדיוק מה שהם תכננו לעשות לנו: אונסים ושוחטים את כולם. טוב, זה לא כוס התה שלנו, אפשר להבין, אנחנו לא נאצים, אבל בהחלט יכולנו להסתפק בעליונות מוסרית קלה עד מתונה, כלומר לגרש את כולם מפה. במקרה כזה גן עדן היה כאן. אפילו הם היו נהנים: כבר מזמן הם היו נטמעים בעולם וכל הבעיה הפלסטינית כלל לא הייתה נולדת. אבל רצינו עליונות מוסרית, אז קראנו להם חזרה, גילינו אבירות של מנצחים. הם התאוששו, ומאז הם מתקשים לחדול מלתקוע לנו סכינים בגב, תרתי משמע. בסוף נושמד. למה? כי היינו חייבים להיות סופר מוסריים.

כחובבי חופש ביטוי הנאורים אוסרים להעלות על הדעת שערבים יתמכו בערבים, מרוב להיטות להתחנף לערבים הם מחייבים את היהודים להתייחס לאויביהם כשווים לגמרי. אבל יש מישהו שכוהני הנאורות מרשים לו. הקריטריון הראשי לפטור מגיוס הוא חד וחלק, גלוי ומוצהר, זה לא סוד צבאי: על בסיס גזעי! כאשר מלש"ב מגיע ללשכת גיוס השאלה הראשונה היא: מהו גזעך? אם הוא אומר ערבי, אומרים לו: מה אתה עושה פה? אזרח מועדף שכמותך, גזע עליון משובח. השתגעת לבזבז 3 שנים מחייך ולהסתכן לחזור הביתה בארון? מה, אתה יהודי? לך לדרכך, תמשיך להיות אזרח נאמן שווה חובות כפי שהתרגלת, ותמשיך ליהנות מהתפנוקים שהיהודים משתוקקים לפנק אותך. בתגובה לשאלתי מדוע הגזענות, דובר צה"ל ענה שהסיבה לכך היא: "כדי שלא ילחמו בבני עמם". תשובה מקסימה, תודו, אבל האם הם לא בני עמם? אם בני עמם הם האויב, אז מי הם?... צה"ל בעצם מכריז: הערבים אויבים! בג"צ אוסר זאת על כולם חוץ מצה"ל. מעניין לשמוע את נימוקי הבג"צ מדוע טרם הכניסו את צה"ל לכלא. לו אני עורך דינו של גופשטיין הייתי דורש מבית המשפט להבהיר למי מותר לעבור על החוק ולמי לא? למה לצה"ל יש פטור מהחוק? מדוע צה"ל הוא היחיד שרשאי להעלות על הדעת שערבים תומכים בערבים? הייתי דורש שצה"ל ישב לידי על ספסל הנאשמים, הייתי תופס אותם בביצים. נאורים וגלמים משום מה לא אוהבים להתווכח איתי, למישהו יש מושג למה?

שורה תחתונה: הבנת חוק הטבע מספר 2 תאפשר סוף סוף לפילוסופים ולסוציולוגים לעשות את עבודתם. תפקידם של הפילוסופים הוא להטיל ספק. אך מרוב התלהבות מריחוף ביקומים מקבילים הם שכחו לבצע את תפקידם: להטיל ספק בערכי התרבות שלנו! הסוציולוגים תפקידם לחקור תרבויות, אך מרוב שהם חוקרים תרבויות רחוקות ורוצים להיות מנומסים ופוליטיקלי קולקטים, הם שכחו לחקור את התרבות שלנו ואת תרבות האויב! לא נורא, אל דאגה, אני התנדבתי למשימה. חן חן, בכיף, אין צורך להודות. די, אני מסמיק.

עד מכתב זה לא העליתם על דעתכם שהאנושות "הליברלית המשוחררת המתקדמת" של תקופתנו כביכול, היא בעצם דת קנאית קיצונית המאמינה בדבקות ובלהט בערכי בית שימוש ולא מוכנה להיפרד מהטיטול המשומש האהוב עליה בשום אופן, כמו חיה של דיסני שמצאה בלוט. השילוש הקדוש שלנו שגוי לחלוטין! החוק הבינלאומי: חוק הוא לא אבל אנטישמי כן! הפוליטיקלי קורקט: פוליטי כן אך קורקט לא! והערכים הנפלאים שלנו: ערכים הם לא צואה כן! רב תרבותיות, איסור פגיעה בחפים מפשע, עליונות מוסרית, השפדן נאה להם! אבל אנחנו עדר כה שטוף מוח, שלא ניתן למצוא אפילו בין כל גאוני האנושות! פילוסוף אחד לרפואה! שיהיה מסוגל! להטיל בהם ספק! נותר לנו רק לסגוד ולהשתעבד לערכי בית שימוש ללא מסוגלות להשתחרר מלפיתתם וצחנתם! עד שנושמד. מילותיהם האחרונות של הנאורים המופתעים יהיו כמובן: אבל אחמד...

איך התדרדרנו לכך? האגדה אומרת שאיזה נאור עם כאבי בטן עלה לשירותים של מעלה ומאז הכל היסטוריה (אני מכנה את הערכים שלנו "הפרשות גבריהו"). אבל הסיבה האמיתית היא כנראה השואה. האנושות חטפה שוק ונדרה נדר: לא עוד! המשמעות: מלחמת חורמה בגזענות. הביטה כה וכה ומה ראתה? ערבים מסכנים סובלים מגזענות. רחמיה נכמרו, ואז האירופאים שהשמידו 6 מיליון בני תרבות החליטו לפצות 60 מיליון ברברים. אם תלכו לבית קברות ותשמעו רחשים מוזרים, אולי זה היטלר שלא יכול להפסיק להתגלגל מצחוק: בחלומות הכי מתוקים שלו הוא לא חלם שהרבה אחרי מותו האנושות תהיה בטראומה כה קשה מהשואה הראשונה, שמרוב פאניקה היא דווקא תביא את השנייה.

חלק ב'

עד כאן על קצה המזלג הפרספקטיבה, הפילוסופיה, התיאוריה שלי והשלכותיה. כעת לקט פתרונות קסמים לבעיות חברתיות. אני מבין שלמונח "פתרון קסמים" יצא שם רע, אך איך לדעתכם יש לכנות פתרונות שהם מאוד פשוטים מחד, ונותנים מענה מושלם לבעיות חברתיות אקוטיות של האנושות שאיש אינו מצליח לפתור, מאידך?


חוק ופשע:
חוק פגיעה פיצוי – כל עבריין מורשע יפצה את קורבנו בסכומי עתק. לא עוד רק זכויות יוצרים ודיבה, גם בעלי דם אדום ראויים לפיצוי הולם (תרתי משמע). הדבר יתגבר על תופעת רחמנות השופטים, יהפוך את הפשע לבלתי משתלם, ויצמצם עד מאוד את הפשיעה. גם ישמש ניחום בהחלט ראוי לקורבן. פשעת שילמת. אפשר לפרוס לעשור. רוב הפשיעה היא למען כסף. פיצויים גבוהים כואבים מאוד!

חוק חובת תום לב – רוצה להרוויח בחברה קפיטליסטית? נהדר, תן תמורה הוגנת. לא יצאת מגדרך כדי להיות הוגן? שלם פיצוי נדיב מאוד. עתק. אפשר לפרוס לעשור.

מלכודות – המשטרה תציב ברחובות פיתיונות כמו אופניים, אופנועים, מכוניות, טלפונים ניידים וכו'. ברגע שהם נגנבים מייד מלקטים את הגנבים כמו שדוב נמלים מלקט נמלים. חודש אחד יתפרסמו דברים כאלו, תוכלו לשים אופניים ברחוב, אף אחד לא יעז לגעת בהם, כולם יחששו שזו מלכודת משטרתית. גן עדן.

כשר אבל כבר לא מסריח – מה שמסריח יוצא אל מחוץ לחוק ויהפוך ללא כשר. מה הבעיה? מי מפריע לנו להוציא מחוץ לחוק תופעות מצחינות שאנו רוצים להכחיד?

דיון ציבורי על נורמות האכיפה – התמקדות אך ורק בנוסח החוק תוך התעלמות מאופן האכיפה, זו בדיחה ממש לא מצחיקה. למשל: עבירות בניה אוכפים רק על יהודים. למה? נאורים אוהבים לפנק ערבים. זו דוגמה מצוינת למודעות לתרבות. כיום אין בכלל מודעות לתרבות האכיפה. כשרוצים לאכוף חוק שלא נהוג לאכוף אותו, צריך לחוקק חוק חדש שיחייב לאכוף את קודמו, קמיניץ במקרה הזה.

ביטול תקנת ארבל – אם הבנתי נכון הגברת ארבל חשקה להיות מחוקקת ולכן חוקקה תקנה לפיה אם אדם הוא ממין נקבה מותר לו להעליל על זכר. השתגענו? למחוק דחוף!

ביטול פסק דין אונגרפלד – בית המשפט העליון יתנצל בפומבי על כך שהכריז בטעות שיש ערך מעל האמת (העלבת מושחתים), ויבטיח שלא יעז לחזור על כך יותר!

החלטה מהי נקבה צעירה – מפגרת מהגדרה ולכן אינה אחראית לרצונה (המיני)? או בוגרת שעליה לשאת באחריות מלאה ולכן עליה להיעצר עד תום ההליכים (אם היא בת של מתנחלים)?


פשעים נגד ילדים:
תוכנית התערבות בשם: "בלי סודות": היועצת תיכנס לכל כיתה כמה פעמים בשנה ותשכנע במקצועיות ובהתאמה לגיל מדוע למרות הפחד אסור לשמור על מצוקות בבטן. בסופו של דבר זה מתפוצץ ומגיע למשטרה ולתקשורת. כל מצוקה לדווח מייד ליועצת, אפשר גם במייל. גמרנו, אחרי זה תופעת ההתעללות בילדים הופכת להיסטוריה. רק על זה הייתי צריך לקבל פרס נובל.


תאונות דרכים:
נהיגה רגועה מונעת תאונות! רוגע היא מילת הקסמים. סע רגוע. אסור למהר! צא 5 דקות קודם, 10 דקות קודם, רבע שעה קודם. אם אתה ממהר, אסור לך להיות על הכביש! נקודה. תוסיף 10 דקות לכל זמן נסיעה שחישבת עד כה, וקח את הנסיעה בפנאן. כך יש ללמד את הציבור לשנות את תרבות הנהיגה והרי לך ביטוח חיים. תחרותיות לא בבית כבישנו. להאט את הלחץ, לרסן את התזזיתיות. ראית אספלט בכביש? איזה יופי, אבל תירגע מותק, אין צורך להתרגש. כולם אומרים סע לאט ובזהירות, אני אומר: סע רגוע, בכיף ובנחת. והתאונות? היסטוריה.


סמים:
עלה לבן. סמים צריכים להיות חוקיים כשם שאלכוהול, סיגריות, סוכר ושומן חוקיים. המדינה לא חייבת להיכנס לאזרחים לתחתונים ולקיבה. אתם מוזמנים לעשות חיפוש סרטים על המילה קרטל ולראות זוועות בלתי נתפסות שגם נאצים ומוסלמונאצים כמו דאעש לא יתביישו בהם. הפיכת הסמים לחוקיים תשמוט את הקרקע מתחת לקרטלים, בעצם מתחת לכל קומפלקס הייצור, המסחר ושיווק הסמים, והכל יתמוטט. לחילופין, מי שירצה לצרוך סמים ישתתף בסדנה בת שבוע, בה יוסברו ויומחשו לו לעומק כל הסכנות. כאדם בוגר, נניח מעל גיל 24, אם הוא בכל זאת יחליט שהוא כן רוצה, הוא יחתום על נטילת אחריות, ומרגע זה יוכל לרכוש סמים בבתי מרקחת בזול לשימוש עצמי ופרטי במרשם רופא. כמובן ברגע שאדם יופיע מסומם בציבור זה יהיה בלתי חוקי והוא ייעצר. לא בטוח שהבנתם שכל תחום פשיעת הסמים הוא בעצם מומצא ומוזמן. לא יאמן שהאנושות כל כך רוצה את תחום הפשיעה הזה. מי שרוצה להרוס את חייו שיהיה לו לבריאות, האנושות צריכה להקריב את עצמה בשבילו? סה"כ המלחמה בסמים לא מעוררת הערכה גדולה במיוחד על "הצלחותיה", בלשון סגי נהור. המלחמה המיותרת בסמים לא רק כושלת, אלא היא הגורם ליצירת כל מערך הפשע והזוועות בתחום!


תעסוקה:
ההסתדרות זה פאסה. אחד הגופים הרקובים והמושחתים ביותר, כולל הוועדים הגדולים והקטנים. שביתה זה כל כך המאה ה 19. שיטת כיפוף הידיים: החזק שמח והחלש צורח, פרימיטיבית ומביכה. תוקם מחלקת תנאי עבודה במשרד העבודה, שם ינוסחו תנאי העבודה בכל מקצוע. הממונים על החקיקה הזו יהיו מגוונים מאוד ויהיו בהם גם שופטים בדימוס, כלכלנים, עיתונאים, פרופסורים, מומחים ופעילים חברתיים. הם יהיו קשובים לציבור, כל עובד יוכל לפנות אליהם במייל או בפורום. הם יתבקשו לנסח את תנאי העבודה כאילו בנם עובד בכל מקצוע. הכנסת תאשר זאת כחוק. יהיה גם אפשר לערער לבית המשפט. יערך דיון ציבורי סוער במהלך שיפוץ הניסוחים. לבסוף תהיה אכיפה אגרסיבית הכוללת ביקורות פתע או לפי בקשת עובד. מעסיק פוגעני או עושק מורשה שייתפס ישלם פיצויי עתק שמנים ונאים, ראויים והולמים לקורבנותיו.


נתפסו בכלכלתם (זה לא כל כך נעים לראות בנק סגור):
מה חסר בכלכלה שיש בה תספורת? תגלחת, כמובן: קיצוץ הדובדבן עם הקצפת. קיצצנו די והותר בבשר החי, מותר לקצץ גם בשומן המת. איבדנו שליטה על הקשר בין הונו של אדם לתרומתו לאנושות. כל קשר הוא מקרי בהחלט במקרה הטוב, הפוך במקרה הריאלי. החזירונים העליונים מורקבים בעיקר מסוחרי נשק, מושחתים, עריצים נערצים, שייחים סעודים, חלפני כספים, ברוקרים, סוחרי נדלן, מפרקי חברות, מעלימי מס וכדומה. גם אלו שעושים את הונם ביושר, כביכול, מבצעים מה שנכנה "שוד על ידי תרבות": האופן הלגיטימי בו הכלכלה מתנהלת פועל מבסיסו לטובת העשירים. במקום להתנהל כמו מכונת כביסה ולגלגל את ההון במשק, הכלכלה עובדת כמו מכונת ייבוש ומוצצת את הכספים החוצה. הכלכלה הלגיטימית היא הונאת הפירמידה הגדולה ביותר: אם הציבור ימשוך את הונו בבת אחת, כל הבנקים מתמוטטים. סכום שיכול להציל את כל האנושות ואישתה החורגת לפחות פעמיים וחצי (32 טריליון דולר!!!) מוסתר על ידי החזירון העליון במקלטי מס. ההון זורם כל הזמן בשצף קצף מן הכלל אל הפרט, מן הציבור לעשירים. כלכלה כזו לא תוכל להימשך לנצח, היא דוהרת לקראת קריסה. לא יתכן שהאנושות תמצא עצמה חייבת את עצמה לדעת לגופים שהיא הקימה כדי לנהל את כלכלתה. אפשר לגלח לכל עשיר את ההון שינק מהציבור מעל 10 מיליון שח, למשל. צריך כמובן גם להלאים את הבנקים ולנהל את הבנק הלאומי שיישאר על בסיס קיום מינימלי כדי שיזרים למשק חמצן ולא חנקן. לבטל את הבורסה, לא כלכלית. ולהטיל מסי עתק על רווחי עתק. לסיום: פיקוח הדוק וענישה רדיקלית לעברייני כלכלה חמורים, לרבות חילוטי רכוש וזריקה לרחוב.


תרבות השלטון:
הקמת ועדת חקירה ממלכתית אקדמית לחקר תרבות השחיתות במערכות השלטון השונות, לרבות משטרה, משפט, פרקליטות, צבא, שלטון מקומי בוודאי, ועוד.

כדאי לבדוק גם אינטרסים. למערכת יש אינטרס להרשיע כי זו המשמעות של תיק סגור. מהי האוריינטציה של המערכת? מה מנחה אותה? לאן היא רצה? האם המערכת כה להוטה לחשוף את האמת, עד כדי כך שהיא יוצאת מגדרה כדי לעשות צדק? או שמא בפועל היא תכלס בעצם בית חרושת לסגירת תיקים? שאלה מאוד מעניינת. זכרו: הרצל צדק / שוו מי דה מני / חפש ת'אינטרס. תמיד חפשו את הרצון והאינטרס של המערכת. המוטיבציה! זהו המנוע של התרבות.

עריכת דיון ציבורי בנושא שחיתות. פתיחת אפיק "מי טו" לשחיתות. כל מי שרוצה לספר על שחיתות מוזמן בעילום שם. לפתוח גם פורום בו אנשים יוכלו לספר ללא הגבלות. מתוך הבנה שיהיו גם שקרים והכפשות. זה לא יהיה פורום משפטי, אלא שיח רחוב ברמת אמינות נמוכה של שמועות, והציבור ככל הנראה יתרכז בנושאים שהרבה אנשים יכירו. יש חשיבות חברתית עליונה גם לשמועות ורכילויות. היתר לשוחח ולהעלות על הדעת רק כשיש הוכחות, הוא חד משמעית סתימת פיות! מעולם לא היה פתרון קל יותר לבעיות קשות יותר: דיון בתקשורת בנושא תרבות השלטון בישראל.

הפרטה. להעביר את המאבק בשחיתות, בסיאוב ובהון השחור לידי חברה פרטית. הייתי ממליץ שינהל אותה פרופ' זליכה. היא תעניק לכל מלשן פרומיל מן הכסף שיחסוך ותגבה לעצמה 2 פרומיל. התוצאה: 200 מיליארד ביד ומיד. הפרטת המאבק בבעיות הבלתי פתירות היא באמת פתרון קסמים! מדוע? כי המושחתים ינצחו את השחיתות דקה אחרי שערפאת ינצח את הטרור. לא דקה לפני.


פוליטיקה:
חשבון הנפש של אוסלו עכשיו! כבר עבר מספיק זמן, שכחנו לעשות חשבון נפש, להסיק מסקנות ולהפיק לקחים. מוטב מאוחר. היום ברור לכל גולם שזו הייתה הונאה של ערפאת שעשה צחוק מרבין. ישראל ערכה את ההסכם החשוב ביותר לקיומה כמו ששען חירש מוכר גרוטאה לצייר עיוור. לא הייתה תוכנית מגירה למקרה ביניים שמשהו ישתבש. הלהיטות לשלום עיוורה אותנו. המאבק הייצרי בין השמאל לימין משתק אותנו. השמאל מושך בשיניים שמאלה, הימין בציפורניים ימינה, ועם הספר תקוע לנצח כמו עדר של תיישים ופרדים. חשבון הנפש הזה בצירוף השאלה: במה השמאל צדק? (בכלום) יביאו את הקץ לאידאולוגיה האווילית האיומה הזו המדהירה אותנו לקראת השמדתנו. מדוע אנו מתעקשים להימנע מחשבונות נפש ומעדיפים להמשיך להתקוטט כמו שתי נקבות? שאלה טובה.

רבותי ההיסטוריה כל הזמן חוזרת. נראה שכעת עם הריבונות ותוכנית המאה של טראמפ, שוב משתוקקים לרוץ קדימה בלי לדעת לאן מבלי לתכנן מראש תרחישי כישלון. קלמן ליבסקין לועג: "אני זוכר שכדי לקיים את הסכמי אוסלו הפלסטינים היו צריכים להפוך לנורווגים, ואחרי הסכם חברון היו מי שחשבו שהם יהפכו לאיסלנדים, ובהסכם וואי הם התחייבו להיות פינים, ובסופו של דבר – תמיד הם נשארים פלסטינים, ואנחנו נשארים ישראלים. או בתרגום לעברית: הם לא מקיימים את ההבטחות שלהם, ואנחנו ממשיכים עם הנסיגות שלנו". חחח מי עובד על מי? כל הזמן אנחנו עובדים על עצמנו. הנאורים הפכו רשמית לעדר מוסמך של גלמים. או תומכי אויב.


פיצוץ אוכלוסין:
8 מיליארד אנשים זה מטורף. מי צריך כל כך הרבה? מיליארד זה די והותר. להביא ילד לעולם של סבל זה פשע כנגד האנושות! זהו המצב של רוב בני האדם. מישהו פעם תבע את הוריו על כך שיילדו אותו. על פניו זה נשמע מגוחך, אבל במחשבה שנייה יש בזה לא מעט צדק. חובתנו כלפי עצמנו, חובת האנושות כלפי עצמה: לדלל את עצמה! שואה גרעינית יכולה להיות רעיון מצוין, אין ספק שהשמדת האנושות עדיפה על התרחיש שאני צופה לה: כיבוש הכוכב על ידי ציר הרשע והאסלאם והפיכתו לגיהינום של סדום ועמורה לנצח או עד בוא המשיח, מה שיבוא קודם. מה שברור: אי אפשר להתעלם ולהפקיר את הנושא. הפתרון שנראה לי הוא הפתרון הסיני: לעודד ילד אחד לזוג בעולם השלישי ובספיחיו, כלומר בתרבויות פרימיטיביות גם אם הן מפוזרות בעולם המערבי. אין ספק שהם מפגינים מומחיות בהשרצת ילדים, את זה הם יודעים לעשות מצוין. בדיוק כפי שהודה בגלוי ערפאת: "האישה הפלסטינית היא פצצה ביולוגית". זוג שיביא ילד אחד יקבל תמיכה כלכלית. יביא יותר, יקבל קנסות ועונשים כבדים. כך תוך כמה דורות האנושות תתחיל להצטמצם. דבר אחד בטוח: האנושות חייבת לתכנן את עצמה, ולא "לכבד" את "זכויות ההשרצה" של מיליארדי הפרימיטיביים ולהמתין שאהרון יתכנן הכול בשבילה. הרעיון שתפקידם של מנהיגי העולם הוא רק לכבות שריפות, להתחנף לבוחרים ולינוק את הקופה הציבורית, שגוי. צריך גם לתכנן ולנהל את האנושות. טראמפ מכריז שהוא לא השוטר של העולם, עצוב שצריך אותי כדי להסביר לגולם שהוא כן.


מלחמות:
להשמיד את המשטרים באיראן ובקוריאה הצפונית! כל שניה שהם קיימים היא פשע כנגד האנושות! לא נשכח ולא נסלח! איבדנו את זכות הקיום שלנו עקב הסכמתנו לקיומו של המשטר בקוריאה הצפונית הכולא 25 מיליון חטופים במחנה הריכוז הגדול בעולם, ואנו עוצמים עיניים ומפקירים עשרות מיליוני אומללים לקפריזות של כנופיית פסיכופטים! מי ששותק בשואתם של אחרים לא יכול ליילל על שתיקת העולם בשואה. פצצת מימן באטמוספירה יוצרת פולס אלקטרו מגנטי המשתק את המדינה.

להשמיד את ארגוני הטרור. לחוקק עונש מוות למוסלמים קיצוניים (מוסלמונאצים) ולפסולת אנושית. לשלוח שהידים לבתולותיהם.

להפריד תרבויות. ערבים לערב, מערביים למערב. להקים המון ערי ענק בארצות ערב במימון משותף ערב ומערב ולהתחיל להעביר לשם את כל עשרות מיליוני המהגרים, הפליטים, הערבים, המוסלמים, הבדואים וכדומה. יישאר רק מיעוט מועט שכבר נמצא עשרות שנים התערה לחלוטין, התמסד, והוא אזרח נאמן באמת, לא דתי בטח לא קיצוני. לא פרויקט פשוט, ייקח ככל הנראה שני עשורים, אבל יספק לא מעט תעסוקה, ויהפוך את האנושות לגן עדן. האלטרנטיבה: בעוד דור נושמד. ציר הרשע והאסלאם כובשים את הכוכב. מותר לאנושות גם לפתור בעיות, לא רק לדאוג אובססיבית וליילל.


ניהול עולם:
האו"ם זה פאסה. הזאבים כל הזמן מתבקשים להצביע באופן דמוקרטי האם לטרוף את הכבשה. אם היינו צריכים הוכחה חותכת לאנטישמיות של הארגון האנטישמי הזה, הרי שהרזולוציה לפיה הציונות היא גזענות מדברת בעד עצמה. לא שחסרות דוגמאות. האובססיה לדאוג לפלסטינים המסכנים ולהציק רק לישראל תוך הפקרת שאר האנושות לשואות וזוועות, היא לא "סתם" אנטישמיות אלא פשע כנגד האנושות! על האנושות לשבת אל המדוכה, לנסח את מטרותיה, להכריז ולהצהיר עליהן, ואז להתחיל לבדוק כיצד מתקדמים לקראת הגשמתן. הסברתי שראשית חייבים להשמיד את המשטרים באיראן ובקוריאה הצפונית! בכל מחיר! מוטב מוקדם ככל הניתן. בגלל שהתמהמהנו המחיר עלול להיות גבוה, אך ככל שנמתין הוא יהיה גבוה יותר. להשמיד את כל ארגוני הטרור בכל מחיר! בלי להתרגש משום תירוץ! גם אם יהרגו המון אזרחים! בדיוק כפי שקיסחו את דאעש! במקביל להתחיל להטיל לחצים דיפלומטיים וכלכליים על מדינות שלא ניתן לכבוש כמו סין ורוסיה כדי לפרק את ציר הרשע. להעיף כמובן גם את ארדואן ולשחרר את הטורקים המסכנים. וכמובן לתרבת את תרבות האסלאם הברברית. לאסור עליה כל רמז לאפליה של נשים או למשפט שריעה בלתי אנושי או לפגיעה בזכויות אדם. לאלץ דמוקרטיה מלאה, תוך השמדת קיצונים בלי בג"צ ובצלם. כל זה יעשה במקביל להפרדת תרבויות. לא במקום אלא במקביל: גם להיפרד מהם וגם לתרבת אותם. לא יודעים לנהל עולם? לא נורא, תשאלו. בשמחה. לא יאומן שהאנושות לא מתכננת את עתידה ואני נאלץ להסביר לה איך מנהלים עולם. הבעיות של האנושות נמצאות בתחום החברתי! התמקדות המוחות בטכנולוגיה מזכירה להקת זבובים מזמזמים שגילו למרבה התלהבותם ערמת דשן אורגאני ריחני.

יש פיל על הבמה! הוא חי ובועט, זה לא רעידת אדמה, חבל שהאנושות מתעקשת להתעלם מקיומו. אם נתעלם מהתרבות היא לא תיעלם. יש חוק טבע אחד (או שניים) על פיו מתנהלת חברה אנושית, וכל עוד נתעלם ממנו לא נבין היכן אנו חיים. מי שלא משתמש במילה תרבות כל משפט שני אינו מבין היכן הוא חי! פסק ההלכה הנאור "אסור להכליל" אידיוטי בעליל. הכל זה תרבות, הכל זה עדריות.

שמחתי לפתור את בעיות האנושות. אין צורך להודות, מוגש חינם למען הציבור והאנושות. ירצו יאכלו, לא ירצו לפחות ירשמו שאני גיליתי את שני חוקי הטבע. אם לא הבנתם לבד, חשוב להבהיר: המכתב הזה מקדים את זמנו בכמה מאות שנים והוא הדבר החשוב ביותר לאנושות. לצערנו אין נביא בדורו, אין סיכוי לתקשורת בינינו, תודה על התעלמותכם, אני את שלי עשיתי, אי אפשר בכוח.

למידע נוסף וליצירת קשר:
https://normot.000webhostapp.com
[email protected]
להסרה מרשימת התפוצה השב "הסר".

בברכה,
אהרון.
אזרח מודאג.

קישור למכתב
https://normot.000webhostapp.com/Culture%20Awareness.docx

קישור לרשימת התפוצה
https://normot.000webhostapp.com/emails2020.txt



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות