חברה סלולרית מסויימת סיפקה לי מכשיר+קו תמורת התחייבות
לאחר תקופה ביטלתי את כרטיס האשראי והם לא קיבלו מויזה את פרטי הכרטיס החדש
לאחר חודש הם פנו אלי במכתב תקיף לתשלום החוב
ניסית לצור קשר טלפוני עם המחלקה הפיננסית שאליה הפנו אותי אולם לאחר כ 10 שיחות שכללו זמני המתנה של כ 20 דקות בממוצע והרבה העברות בין פקידה מטומטמת למפגרת לא יכולתי להעביר להם את הפרטים החדשים
תוך זמן קצר הם הפעילו את קנס ההתחייבות על סך 700 ש"ח כאשר במסלול נותרו רק כ200 שח לסיום ההתחייבות.כיום הם מאיימים בהוצאה לפועל על סך של 1050 שח על חוב שהתחיל בכ125 שח והיה מסתכם ב400 שח עד לסיום ההתחיבות
לדעתי הם פעלו לאורך כל הדרך בחוסר הגינות ותוך כוונה להגיע לניתוק הקו ולניצול ההתחייבות
הטלפון עצמו לא היה בשימוש עקב תנאי הקליטה העלובים במקום מגורי ועקב חוסר שביעות הרצון שלי מהשרות המזויע
החברה הינה סלקום למתענינים
אין לי בעיה לשלם 1050 שח אולם זהו ענין של עקרון
הם פעלו לדעתי במרמה
אין לי את הזמן הפנוי לטפל בענין
אשמח לקבל עצות
גולש אורח
בתגובה להודעה מספר 0
ויש שתי דרכים להתמודד עם הפרת חוזה חוזה:
1. אכיפת החוזה
2. פיצויים בגין הפרת החוזה
נתחיל באי התשלום על ידך - זו הפרת חוזה מצידך.
האם סלקום עדיין מסרבת לחזור להסכם המקורי?
האם אתה מעוניין לקיים את ההסכם המקורי?
נמשיך בטענות על הקליטה - יתכן וזו הפרת חוזה מצידם.
קשה לקשור בין שני הנושאים - יתכן שלסלקום נוצר הרושם שאתה מנסה להתחמק מהעסקה - פעם אחת כשהפסקת לשלם ופעם שניה כשהבעת חוסר שביעות רצון מהמכשיר.
לגבי החוב בגין השיחות - אותו בוודאי תצטרך לשלם.
לגבי החוב בגין "קנס יציאה" והוצאות גביה - אין לי ספק כי אם תבחר להישאר עם המכשיר תוכל להגיע איתם לפשרה.
אם אתה רוצה לתבוע אותם על האיכות - זו תהיה תביעה מעניינת שתזכה אותך באהדה ציבורית - הציבור הישראלי אוהב לראות איך האזרח הקטן נלחם בחברות הגדולות. לא בטוח שתזכה לאהדה מן השופטים וכמובן תצטרך לשאת בהוצאות משפטיות וכן להשקיע מזמנך.
עשה את השיקול שלך לאור הנסיבות.
בהצלחה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גולש אורח
בתגובה להודעה מספר 0
אני לא מוצא בהתנהגות "סלקום" פגם.
אתה החלפת כרטיס אשראי
עליך מוטלת החובה להודיע להם על העניין
אתה זה שלא הודעת על שינוי הפרטים כמתבקש,
אתה הוא זה שהפרת את החוזה בכך שלא שילמת תמורת השירות
ומשכך פעלה סלקום לצורך תשלום החוב.
מי שנהג שלא בחוסר תו"ל, היה דווקא אתה: לראייה ציטוט מדבריך:
"הטלפון עצמו לא היה בשימוש עקב תנאי הקליטה העלובים במקום מגורי ועקב חוסר שביעות הרצון שלי מהשרות המזויע"
נדמה כי ההתחמקות מתשלום הייתה נוחה עבורך נוכח הנסיבות.
דע , כי אין קשר בין שירות רע שקיבלת לענין ההפרה שביצעת. אם יש לך טענות כנגד השירות, יש הליכים שונים שתוכל לנקוט כנגדם, אבל התחמקות מתשלום אינה אחת מהם.
אני מציע לך ליצור קשר עם נציג מטעמם, להתנצל על אי ההבנה שנגרמה, לבקש שיגיעו איתך לפשרה ויוותרו על החוב.
אני כמעט בטוח שהם ייעתרו לבקשה, גם אם לפנים משורת הדין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גולש אורח
בתגובה להודעה מספר 2
למסור לחברה את פרטי הכרטיס החדש, לעמוד בהתחיבות ולשלם את החוב.
ואילו סלקום, טירטירה אותה, ולא איפשרה לו לסגור את החוב
בצורה מסודרת.
הרי שאין כל הצדקה לגביית קנס מצד סלקום, ויש לשלם רק
את הסכום המקורי ללא הקנס.
DRYICE
I'm nobody, Nobody is perfect
Hence I'm perfect
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גולש אורח
בתגובה להודעה מספר 3
"טרטרה אותו". מניסיוני, פעולות מהסוג הזה נסגרים מאוד מהר, בעיקר כשהמטרה היא להסדיר תשלום להם ולא לקבל החזר.
אם טורטרת במשך זמן ארוך, אין הדבר מונע ממך להתקשר ביום המחרת ולנסות לסגור את חובך, או לבקש שיחזרו אליך. בשום פנים ואופן, "טרטור" זה (כפי שהוצג כאן), לא מאפשר הפרת החוזה!
בסופו של דבר, הוא נתון עתה לחסדי "סלקום"!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גולש אורח
בתגובה להודעה מספר 4
אני מניח שלא כתבת לסלקום מכתב כלשהו (דואר או פקס) במהלך ניסיונותיך ה"אנושים" להשיג אותם. כמו כן גם לא הלכת למרכז שירות כלשהו כדי להסדיר את העניין
לפיכך, לדעתי יש לך אחריות רבה.
כיוון שכבר החלו הליכי הוצאה לפועל נגדך, וכפי שאתה רואה, מרגע לרגע החוב עולה וצומח - הגיע הזמן שתעצור את ההתדרדרות - צור קשר עם מי שמטפל בתיק נגדך (עו"ד כלשהו) תציע הצעה כלשהי לתשלום ותסגרו על משהו.
כל המתנה נוספת תביא להליכים נוספים, ושכ"ט נוסף - ולפי קצב הדברים נראה שבסוף תשלם את הכל וחבל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד