גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #21815 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 21815   
אלמוני
חבר מתאריך 2.4.12
11203 הודעות
יום שני כ''ז בחשון תשע''ו    22:49   09.11.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

כתבה מטרידה שקיבלתי אין לי את המקור  

 
  
ננעל בתאריך 10.11.15 בשעה 08:16 על-ידי שלומצי
 
בימים אלה מתנהל בבית המשפט מקרה חטיפה ופגיעה מינית מזעזעת אשר ביצע צעיר בן 20 תושב כפר קאסם בצעירה בת 18 מרחובות.
ראשית הקשר הרומנטי בין בני זוג החל בשנת 2014, אך בקיץ האחרון ביולי 2015, קבלה הצעירה טלפון מבחורה אשר הציגה עצמה כאשתו של הצעיר וסיפרה שהיא בהריון ובקשה מהצעירה מרחובות לנתק קשר עם בעלה, ולאחר כמה ימים התקשר אדם נוסף אל הצעירה ומסר לה שאם לא תיפרד מהצעיר, יפגעו בו. באותו היום הצעיר מכפר קאסם התקשר אליה עשרות פעמים והיא לא ענתה לו, אך לקראת חצות היא ענתה לו ואמרה לו שברצונה לנתק עימו הקשר, אך הוא בקש ממנה לשוחח איתו על כך "פנים אל פנים" והוא הגיע לביתה ברחובות כדי לאסוף אותה ברכבו ולא ידעה שזה הולך הסיוט של חייה.
 
לאן נוסעים? "זו דרך הלוך בלי חזור" ענה הצעיר
היא שאלה אותו לאן נוסעים והוא ענה לה  "רק שתדעי שזו דרך הלוך בלי חזור". לאחר מכן דרש ממנה למסור לו את הטלפון הסלולרי שלה והניחו לצידו כך שלצעירה לא תהיה גישה אליו. בשלב מסוים בנסיעתם, בעת שהתקרבו לג'לג'וליה אמר לה: "אם את רוצה תקפצי מהרכב אבל אני לא יודע אם זה יעזור לך", ואז נעל את דלתות הרכב. הצעירה פרצה בבכי ואמרה לו כי היא מפחדת. והוא השיב לה "חכי זה עוד כלום, עוד מעט תראי מה זה פחד".
 
בחורשה ליד ג'לג'וליה הנערה חוטפת מכות
בהמשך הגיעו השניים לחורשה סמוכה לג'לג'וליה ושם עצרו. הצעיר יצא מן הרכב, הלך אל עבר המושב שבו ישבה הצעירה, פתח את הדלת, בעט בברך שלה וצעק לעברה: "מי את שתהרסי את הכבוד שלי תתני לי להרגיש מניאק". המשיך לקלל אותה השפיל וסטר לה. לבסוף הורה לה לצאת ממקום מושבה ולהיכנס אל תא המטען של הרכב. הצעירה צייתה בעודה רועדת ובוכייה. לאחר זמן מה הוציאה הצעיר מתא המטען והורה לה לשבת ברכב. אז נסעו השניים אל ביתו של חבר ואספו את החבר. השלושה נסעו חזרה אל החורשה.
 
בחורשה יחד עם צעיר נוסף הפשיט אותה וצילם אותה
הצעיר הורה לבחורה לצאת מן הרכב ואז קרא לחבר שהתקרב לעברם ובידו טלפון סלולרי ואקדח. בשלב זה הורה הצעיר לצעירה להתפשט, ומשלא הצליחה לעשות כך בכוחות עצמה הפשיט אותה בעצמו משמלתה. ואז הורה לחברו להדליק את המצלמה ולצלם את המתלוננת.
 
הוא יורה לראשה אך יש תקלה באקדח
לאחר מכן הורה לצעירה לכרוע על ברכיה וכיוון אל ראשה את האקדח כשהוא טעון בכדור יחיד ואמר: "תתפללי לאלוהים שהכדור לא ייצא". הצעיר לחץ על ההדק אך הכדור לא נורה. אז נתן הצעיר  את האקדח לחברו ולקח ממנו את הטלפון הסלולרי שהיה ברשותו. בשלב זה דרש הצעיר מהבחורה לנשק את רגליו והיא עשתה כן. והוא אמר לה שמבחינתו היא יכולה ללכת אך זו השיבה לו כי במצבה הנוכחי, עירומה, ללא תעודת זהות וללא טלפון סלולרי, אין לה לאן ללכת.  לאחר זמן הוא שב אליה הלביש אותה ואמר לה "עכשיו תדעי מה זה להיות בחיים חרא" ולקח אותה לרכב שבו המתין בינתיים החבר.
 
הצעיר פוגע בה מינית ובבוקר מחזיר אותה לרחובות
לאחר כחצי שעה הורה הצעיר לחבר לצאת מהרכב. ונותר לבדו עם המתלוננת ברכב, נסע עמה מרחק קצר ועבר אל המושב האחורי שבו ישבה וכפה עליה לבצע בו מין אוראלי. בהמשך הם נסעו לכיוון השטחים וסמוך לשעה 07:00 הוריד הצעיר את הבחורה בביתה ברחובות כאשר קודם לכן הזהיר אותה מלהתלונן במשטרה וכי יש לו קרובי משפחה במשטרה. הצעיר נעצר עד תום ההליכים וכעת מתנהל משפטו
 



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  פורסם בסקופים אתמול כתב חדשות 09.11.15 22:56 1

     
כתב חדשות
גולש אורח
יום שני כ''ז בחשון תשע''ו    22:56   09.11.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. פורסם בסקופים אתמול  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות