גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #22334 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 22334
ilanka
חבר מתאריך 25.4.02
92992 הודעות
יום שבת כ''ג 'באדר ב תשע''ו    00:24   02.04.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

יועז הנדל הפובליציסט שמקדם את האידיאולוגיה שלו באמצעות המיניות שלו  

 

יועז הנדל - זולנדר מהרי יהודה

בעידן החדש שאנו ניצבים בפתחו, אפשר לסחור גם בגברים כפרגיות מובחרות: שאלו את יועז הנדל הפובליציסט שמקדם את האידיאולוגיה שלו באמצעות המיניות שלו
(...)
הנה כי כן ניצבים גברים בפתחו של עידן חדש, שבו מצטמקות זכויות היתר שלהם. עידן שבו נשים משיבות להם מלחמה שערה. עידן שמתהפכות היוצרות וגברים נמדדים כאובייקטים. ואולי זה הדבר שמפניו הם כה חוששים — שאפשר גם בהם לסחור כפרגיות מובחרות. לא הייתי נדרשת לסוגיית הרדוקציה אלמלא הגיע לידי השבוע "נשים", דו־ירחון המיועד לנשות המגזר הדתי־לאומי, מעין גרסה צנועה וקורקטית של השבועון "לאשה". משנכנס אדר נוהג המגזין ללבוש פנים מבדחות ומארח על שערו גבר לבוש מחופש. בחג הזה החליט העיתון לפנק את הקוראות בפובליציסט ד"ר יועז הנדל. ובאיזו תחפושת בחר בחורנו האמיץ? אנה ואלזה? ושתי? רקדנית פלמנקו? לא ולא. הוא בחר להתחבר אל האלטר־אגו — זולנדר מהרי יהודה.
(...)
ברור לכולנו כי הגיע אל הסטודיו של הצלם במראה המקורי שלו, הדוּש מיו"ש, שערו סתור, קוצי דרדר בחולצתו ורגבי האדמה הקדושה רוחשים בסנדלי השורש שלו. כי זה הנדל שלנו — אך נדלקות עליו המצלמות, נכבית בו הרוח המתנחלת; מאז ומעולם חשדתי שהוא מסוג הבריות המעמידות פני שורשיוּת בשעה שהן עפות על עצמן. מדוע שלא יצרף אליו את תעופן הצמרת השני של המגזר, בצלאל סמוטריץ', על הפוני השובבי, העיניים התכולות ושיער החזה המתבדר ברוח, ויחד ישיקו בויז באנד.

עיקר הישגו של המסמך העיתונאי הזה הוא במסר שמעביר מושאו: "קוראים לי יועז הנדל ואני מקדם את האידיאולוגיה שלי באמצעות המיניות שלי". לגישה זו אין תקדים בתקשורת הישראלית, למעט אולי "הדרך אל החלום", ספרה של פנינה רוזנבלום, שבו הקוסמטי והפוליטי משמשים בערבוביה.
(...)
למאמר המלא של ליסה פרץ + תמונת השער המדוברת, במקור: http://www.haaretz.co.il/news/bites/.premium-1.2901259



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות