גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #30307 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 30307
כוספלסטיק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.12.13
18409 הודעות, 86 מדרגים, 148 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ב בתמוז תשפ''ב    14:44   21.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

תהייה נוספת על עדות נתניהו - הביע שם זלזול רב בתקשורת ובזה שאינו מאזין לה ולכן לא ידע על הסכנות במירון  

 
  
זה היה קטע דיי משעשע של השופטת, הוא ניסתה להשתחצן כהרגלו ולנופף את התגובה בזה שהתקשורת אינה מקור אמין, והיא ענתה לו בחדות שהיא נאלצת להשתמש בזה כי אין שום תיעוד של הפגישה שלהם כפי שנדרש.

אם אני מבין נכון, אחד התירוצים של נתניהו היה הבוז שלו לתקשורת, שאינו מאזין/קורא אותה אלא בדברים חשובים שמסיבים את תשומת ליבו אליהם.

עכשיו הריי כולנו רואים שבכל פעם שיש אפילו חצי הקשר לנתניהו או אפילו רבע, מייד מתקבלת ״תגובת הליכוד״ שזה שם מכובס לעוד הודעה שיוצאת של ביבי.

גלית דיסטל חשפה את רשימת האקסל המטרוללת שבודקת כל תלונה על זה שמישהו אמר משהו לא יפה על המשפחה בתקשורת, ממש כל דבר

זאת אומרת שיש אנשים של נתניהו שעסוקים כל היום בחיפוש הדברים האלו בתקשורת, למה אין לו אנשים שמחפשים בה עוולות ודברים שצריך לתקן?

רק השבוע הוא גילה שיקר בסופר, שהגיע בנט לתפקיד הוא גילה שמעבר למילים הטיפול באיראן היה חלקי ביותר ופיספס המון דברים, הוא לא ראה את התסיסה בציבור הערבי שהובילה לשומר חומות(שלדעתי גם קשור בצורה ישירה בהחלטות שלו להעלות את קרנה של חמאס ולהוריד את זאת של פת״ח), לא רואה את עליות מחירי הדיור, לא רואה את החיסול של עסקים עצמאיים - מיליון דברים לא ראה, אבל להתעסק בשטויות הוא מוצא את הזמן כל יום.

בתור זה שהציגו לנו אותו כשחקן שחמט שמסוגל לתפקד איפה שכל האחרים קורסים, עושה רושם שלרוב עסק בעיניינים אישיים או לסדר דברים לחברים עשירים, לא פלא שיש כאלו שאומרים שהוא ״סוס עבודה״ הוא פשוט הזיז הרים איפה שראה את האינטרסים שלו מתחברים

ועוד נקודה שפשוט חבל לפתוח עליה עוד אשכול - בדבריו, ולא בפעם הראשונה, היה סניגור מוצלח מאחרים לממשלה הנוכחית, הוא עצמו מעיד שהסיכוי ששינוי מסויים יבוצע בתוך שנה הוא נמוך ביותר, זאת אומרת שהיה מגוחך לבוא בטענות לממשלה הנוכחית שכמעט ולא הספיקה לעשות שינויים שניתן לראות ועוד הייתה צריכה בתחילת דרכה להתמודד עם גל קורונה לא פשוט.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות