אני מדבר איתך על כלי שהגדירו לו מראש נקודת מוצא, הוא עושה את המסלול שציירו לו וחוזר חלילה לנקודת המוצא. אין צורך בתקשורת מפעיל או כל קישורית חיצונית אחרת.. זה שגר ושכח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ET
חבר מתאריך 17.6.02
38661 הודעות, 220 מדרגים, 409 נקודות. ראה משוב
יום ראשון י''ז בתמוז תשפ''א
15:11 27.06.21
15. חומרת התקרית היא בכך שחדר רחפן לשטח האווירי של נתב''ג, באופן שמסכן את המטוסים. בתגובה להודעה מספר 10
זאת בהחלט תקרית חמורה שהייתה אמורה להימנע. זה שהתוצאה היא אכן בס"ה שאיזה מטוס אחד עשה סיבוב נוסף, זה אכן לא נורא ולא חמור. אבל הפוטנציאל השלילי כאן ברור ומכוחו נגזרת חומרת התקרית.
מקריאה מרופרפת של הדברים רק למדתי שחדר רחפן, על פניו באופן ולמקום שלא היה צריך לחדור. הנתונים האלה נראים להדיוט כמוני כמו תקרית חמורה, בטיחותית ובטחונית כאחת. זה שבסוף מתברר שזאת "בדיקה שגרתית של טכנאי של השדה" מן הסתם אכן משנה את התמונה.
חבר מתאריך 5.9.19
31364 הודעות, 142 מדרגים, 263 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.20
1561 הודעות, 9 מדרגים, 17 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.1.09
12199 הודעות, 76 מדרגים, 136 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.11
36783 הודעות, 137 מדרגים, 218 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.5.18
580 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.8.12
2766 הודעות, 8 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.2.17
4815 הודעות, 53 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
1621 הודעות, 6 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יש להם מערכת שמשביתה שם רחפנים.
או שזה ווארינט חדש שמערכת החיסון לא מכירה...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
1550 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.3.08
5934 הודעות, 72 מדרגים, 128 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
נר לאחד, נר למאה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.17
4500 הודעות, 24 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
רחפן גנרי עם תדרים פחות חוקיים, מניח שיותר קשה לחסום
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.18
1875 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
במידה ומדובר ברחפן קאסטום, אתה לא יודע בדיוק באיזה תדר הוא מתקשר עם המפעיל.. ולכן אינך יכול סתם לשבש כל סוג של תקשורת שנמצאת באזור.
מה גם שניתן להגדיר אותם לרוץ לבד לפי מסלול, ללא תקשורת מול המפעיל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.1.17
2065 הודעות, 12 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
גם אם מדובר בעוף מכל סוג שהוא המערכת תזהה, ליירוט רחפנים יש להם המון אופציות לעשות את זה אם זה עם אקדח לייזר עם זה עם טכנולוגיות אחרות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.18
1875 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
אני מדבר איתך על כלי שהגדירו לו מראש נקודת מוצא, הוא עושה את המסלול שציירו לו וחוזר חלילה לנקודת המוצא.
אין צורך בתקשורת מפעיל או כל קישורית חיצונית אחרת.. זה שגר ושכח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.17
9363 הודעות, 65 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
בכל מקרה אתה צודק והמערכות של רת״א משתלטות על הרחפן וגורמות לו ליפול בשטחן.
לא מומלץ בכל אופן, חייבים לקבל אישור ממגדל הפיקוח לפני הטסת רחפן באיזור זה, אם לא זו עבירה פלילית חמורה.
מכבד כל אדם באשר הוא, ללא קשר לדעותיו הפוליטיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.15
528 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אם יש להם את המוצר Eclipse של NSO נגד רחפנים
ישנה מחלה ארורה בדורנו ושמה קלות דעת מחשבתית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.19
461 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
קצת הגזמתם, מטוס שהולך סביב זה דבר שקורה בעולם התעופה..
במיוחד לטייסים פחות מנוסים.
וודאי שלא שווה ידיעה חדשותית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.6.02
38661 הודעות, 220 מדרגים, 409 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
זאת בהחלט תקרית חמורה שהייתה אמורה להימנע. זה שהתוצאה היא אכן בס"ה שאיזה מטוס אחד עשה סיבוב נוסף, זה אכן לא נורא ולא חמור. אבל הפוטנציאל השלילי כאן ברור ומכוחו נגזרת חומרת התקרית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.19
461 הודעות
בתגובה להודעה מספר 15
ואתה צודק, זה לא כתוב במפורש בכתבה. ואכן גם זה לא אמור לקרות כשמתאמים בצורה נכונה, אבל מכאן ועד להלחיץ את כל העולם בתקרית חמורה בנתב"ג, הדרך ארוכה.. 😉
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.6.02
38661 הודעות, 220 מדרגים, 409 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מקריאה מרופרפת של הדברים רק למדתי שחדר רחפן, על פניו באופן ולמקום שלא היה צריך לחדור. הנתונים האלה נראים להדיוט כמוני כמו תקרית חמורה, בטיחותית ובטחונית כאחת. זה שבסוף מתברר שזאת "בדיקה שגרתית של טכנאי של השדה" מן הסתם אכן משנה את התמונה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.5.19
1935 הודעות, 8 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.19
10705 הודעות, 200 מדרגים, 395 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.2.18
1758 הודעות, 14 מדרגים, 11 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד