גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #718348 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 718348        
איך וויס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.7.10
3970 הודעות, 78 מדרגים, 146 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    18:32   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

חשיפה: העוזרת של יו''ר ועדת חו''ב הצטלמה עם בכירי המסיתים  

 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 14.10.21 בשעה 18:52 בברכה, איך וויס
 
תחקיר הקול היהודי: העוזרת של ח"כ רם בן ברק, סגן ראש המוסד לשעבר, השתתפה בקורס והצטלמה עם שייחים מסיתים בכירים ותומכי טרור. אחד מהם תמך בפיגועי התאבדות ונחקר במשטרה רק השבוע. תגובתה רק סיבכה אותה יותר

אלחנן גרונר, הקול היהודי


חשיפת אתר הקול היהודי: עו"ד ליניר אבו הזאז (אבו רקייק), העוזרת הפרלמנטרית של ח"כ ויו"ר ועדת חוץ וביטחון רם בן ברק מסיעת יש עתיד, השתתפה בקורס והצטלמה עם אנשי דת מוסלמים מבכירי המסיתים בישראל.

אבו הזאז פרסמה ביום שני האחרון כי השתתפה בקורס בין עשרה מפגשים שערכה עמותת אל אקצה ללימוד הדרכת סיורים בהר הבית. העמותה שייכת לפלג הדרומי ומפלגת רע"מ.

חלק מהמרצים בקורס הם מבכירי המסיתים בישראל ואבו הזאז אף פרסמה תמונות בהם היא מצטלמת איתם.

תומך פיגועי התאבדות ושייח מסית מהפלג הצפוני

מדובר בעכרימה סברי, המופתי לשעבר של ירושלים, תומך פיגועי התאבדות ומסית טרור מהבכירים בעולם המוסלמי. סברי נחקר במשטרה ביום ראשון האחרון, יממה בלבד לפני שאבו הזהז פרסמה את תמונתה איתו. הוא נחשד בהסתה והורחק שוב מהר הבית. בעבר הוצאו נגדו צווי איסור יציאה מהארץ עקב חשדות ביטחוניים.

שייח נוסף שהעביר הרצאות בקורס ואף נחשב ממייסדי הקורס ועמו הצטלמה העוזרת הפרלמנטרית הוא נג'אח בכיראת, שייח המזוהה עם ארגון הטרור חמאס ומי שמשמש כבכיר בוואקף. הוא נעצר והורחק מהר הבית פעמים רבות בגין הסתה. בנו מאלק ישב נידון ל-19 שנות מאסר על עבירות נשק, נסיון לרצח ותכנון שורת פיגועים רצחניים בירושלים. השייח נג'אח בכיראת נעצר בשנה שעברה סביב מסיבות השחרור של הבן.

דמות נוספת עמו הצטלמה אבו הזאז הוא שייח ראיד פתחי, בכיר בפלג הצפוני של התנועה האסלאמית שהוצא אל מחוץ לחוק ב-2105 ומי שנחשב כסמן קיצוני בתנועה.

פתחי נחקר במשטרה לא פעם והצטלם פעמים רבות עם מחבלים לאות הזדהות ותמיכה. אחיו השתחרר לפני מספר ימים ממעצר מנהלי. האח ישב גם 17 שנה בכלא לאחר שתכנן לסייע בהובלת מחבל מתאבד בזמן האינתיפאדה השניה.

בנוסף, גם בקרב משתתפי הקורס נצפו דמויות קיצוניות המטרידות את כוחות הביטחון ובהם שייח מאום אל פאחם הנחשב בעיני כוחות הביטחון כדמות רדיקאלית וסמכות רוחנית לסלפים קיצוניים. אחד ממקורביו ישב בעבר במעצר מנהלי.

סברי ובכיראת אף השתתפו במפגש הסיום של הקורס והצטלמו עם יו"ר הפלג הדרומי שייח חמאד אבו דעאבס.

התגובה וההסתבכות

בתגובה לפניתינו השיבו ח"כ בן ברק ועו"ד אבו הזאז כי אבו הזאז לא ידעה על הדברים המיוחסים לשייחים המפורסמים. ובכן, אשרי המאמין, אך כל מי שמתמצא ולו במעט ברחוב הערבי יודע שמדובר בכמה מהדמויות הכי מוכרות כיום בעולם המוסלמי בישראל, שכל אחד מהם נחקר ונעצר מספר פעמים. סברי ובכיראת עלו לכותרות אינספור פעמים בגין עימותיהם עם הרשויות בישראל – מעצרים, צווים והרחקות מהר הבית.

עכרימה סברי עצמו נחקר יממה בלבד לפני שאבו הזאז פרסמה את הפוסט והורחק מהר הבית. האירוע הזה פורסם בהרחבה בכלי התקשורת הערבים ובחלק מהתקשורת הישראלית ודובר חמאס גינה את החקירה. אבוב הזאז אף מתייגת את בכיראת ופתחי בפוסט שפרסמה וכאמור, היא זו שהלכה במיוחד להצטלם עמם וטרחה לפרסם את התמונות.

אבו הזאז אף פירטה אודות הקורס וניסתה לשוות לו מראה תמים של קורס היסטורי וארכיאולוגי. ובכן, בדקנו את הדברים, שיפורטו לאחר התגובות.

חבר הכנסת רם בן ברק מסר לקול היהודי: "עו״ד ליניר אבו הזאז במהלך הפגישה ולפניה לא ידעה על הדברים שמיוחסים להם ואם הייתה יודעת בוודאי שלא הייתה נפגשת עימם. כמו כן, אין במפגש זה להעיד ו/או לתמוך בפעילות תומכת טרור או מעשים לא חוקיים דבר שאינו מקובל ורחוק שנות אור מדעותיה של עו״ד אבו הזאז".

עו״ד ליניר אבו-הזאז עצמה מסרה בתגובה: "בפתח הדברים אציין כי השתתפותי בקורס הינה על דעתי האישית בלבד ונעשתה בסופי שבוע ולא במסגרת תפקידי, ומטרתה הינה העשרת ידע ולימודי ההיסטוריה הרווחת במקום. בנוסף חשוב לי להבהיר, בזמן הפגישה ולאחר מכן במהלך הצילום לא ידעתי על הדברים המיוחסים להם.

קורס ״עיון אל-בוראק״ הוא קורס שמטרתו הכשרת מדריכים המתמחים במדעי והיסטוריית מסגד אל-אקצא והעיר ירושלים. הקורס כלל 10 מפגשים בהם התמקדנו ברכישת ידע בתחום הפיתוח האדריכלי באזור, אשר על פי המומחים ארך כ-1400 שנים.

70% מהיקף הקורס הועבר על ידי מר רובין אבו שמסייה ובנו בשאר אבו שמסייה ששניהם מורי דרך (רובין, בעל תואר ראשון בפיזיקה וכימיה, אחראי על הסמכת מדריכים ומורי דרך ומוסמך משרד התיירות, עבד בחברה להגנת הטבע כ-14 שנה כאחראי על מחלקת ההשתלמות למורים ממזרח ירושלים, בעל תעודת ניהול חינוכי וזכה במלגה ללימודים מחוננים באוניברסיטה העברית בירושלים).

20% מתוכן הקורס הועבר על ידי ד״ר יוסף אל-נתשה, חוקר היסטוריית העיר ירושלים, ובעל השכלה מבית הספר ללימודי המזרח ואפריקה של אוניברסיטת לונדון.

יתר תוכן הקורס נלמד על ידי אנשי דת מהפלג הדרומי אשר גם הם שפכו אור על ההיסטוריה של הדת האיסלמית במקום, מתוקף תפקידם כאנשי דת.

אשוב ואדגיש כי מטרת הקורס הינה חינוכית, לימודית והיסטורית ומטרתה להכשיר מורי דרך במקום. מתוקף אהבתי לארץ ולמקום הקדוש בו הדת האיסלאמית מאמינה ומהווה אבן דרך עבורה ומתוך רצון להיות מורת דרך, נרשמתי לקורס ואני רואה חשיבות רבה להעברת התוכן שנלמד ונתמך בהיסטוריה".

ובכן, בדקנו את הדברים.

אבו הזאז טוענת כי מטרת הקורס הינה "חינוכית, לימודית והיסטורית" בלבד. אלא ששייח נג'אח בכיראת מעיד בכלי התקשורת כי כמי שיזם את הקורס מטרתו היא גם פוליטית.

הקורס לא עסק רק בארכיאולוגיה והיסטוריה אלא בהנחלת הנרטיב "הפלסטיני"/אסלאמי על ירושלים והר הבית וזאת כדי למנוע את נסיונות "הכיבוש" לייהד את ירושלים, כך על פי מארגני הקורס באתר עמותת אל אקצא.

כך למשל שייח' צפוות פריג', סגן ראש הפלג הדרומי של התנועה האיסלאמית ויו"ר עמותת "אל אקצא" צוטט באתר העמותה המארגנת את הקורס כמי שמסביר שמטרתו "בהצגת, העלאת המודעות וחינוך הדורות הצעירים על מדעי מסגד אל-אקצא ובית אל-מקדיס המבורכים כדי לשמר את ההיסטוריה של הציוויליזציה האסלאמית והמורשת הפלסטינית לאור כל תוכניות הייהוד והעקירה".

גם בנוגע לשמות שהזכירה אבו הזאז בתגובה, שהם כביכול מורי דרך לגיטימיים בדקנו. רובן אבו שמסייה מתראיין לא פעם בכלי התקשורת הערבים כשהוא מציג טרמינולוגיה קיצונית נגד "הכיבוש הישראלי" כולל בזמן מהומות שער שכם שהובילו למבצע שומר החומות. בנו בשאר שהזכירה הזאז כמי שהעביר עם אביו 70% מהקורס היה עצור בשנת 2018 במשך שלושה שבועות בידי השב"כ בחשד לעבירות טרור. הוא שוחרר למעצר בית וככל הידוע לא הוגש נגדו לבסוף כתב אישום.

בנוסף טוענת אבו הזאז כי 10% מההרצאות היו של אנשי דת מהפלג הדרומי אך מתעלמת מנוכחותם של שלושת השייחים המצולמים ובהם ראיד פתחי המזוהה באופן מובהק עם הפלג הצפוני שהוצא אל מחוץ לחוק, נג'אח בכיראת המזוהה עם ארגון הטרור חמאס ועכרימה סברי שמזוהה בעיקר עם פגישתו עם חסן נסראללה, תמיכתו בפיגועי התאבדות, קשריו המפוקפקים עם טורקיה והסתה בהר הבית.


הקורס שיחזיר את השלטון האסלאמי בארץ ישראל?

כאמור, מטרת הקורס לפי מארגניו היא "לשמור את הציוויליזציה האסלאמית והמורשת הפלסטינית" בהר הבית וירושלים כדי למנוע את פעולותיה של ישראל ל"ייהוד" ירושלים והר הבית.

הפוסט שכתבה אבו הזאז גם הוא בעל רטוריקה אסלאמיסטית בדבר הצורך לשמור ולהיאחז ב"אל אקצא" ולמנוע מזרים לגעת במקום.

יזיד ג'אבר, בוקר קורס "עיון אל בוראק" שגם אותו תייגה אבו הזאז בפוסט, הוא אדם המפרסם דברי הסתה רבים ותמונות מחבלים חמושים בעמוד הפייסבוק שלו באופן תדיר.

הוא הגיב לפוסט של אבו הזאז וייחל שהקורס יעזור להקים "דור שישיב את תהילתם של אל פרוק ואל איובי", כאשר הכוונה היא לתקופות בהן שליטים מוסלמים שלטו בארץ ישראל. (לעומר בן אל-ח'טאב המכונה "אל פארוק" ולאימפריה האיובית אותה הקים צלאח א דין – א"ג).

עוד יש לציין כי בקרב 182 חבריה של אבו הזאז בפייסבוק (נכון לכתיבת שורות אלו) ניתן למצוא חברה שתמונת הפרופיל שלה היא תמונתו של מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה חסן נסראללה.

ושוב נדגיש, לא מדובר בעוזרת של ח"כ אחמד טיבי או מנסור עבאס אלא עוזרת פרלמנטרית של רם בן ברק, סגן ראש המוסד לשעבר ומי שעומד בראשות הוועדה הכה רגישה – ועדת חוץ וביטחון וחשוף לסודות מדינה ונושאים ביטחוניים רגישים.

אין בעיה שסגן ראש המוסד יהיה ערבי

רם בן ברק, שכיהן עשרות שנים בתפקידים במערכת הביטחון עד לתפקידו האחרון כסגן ראש המוסד, התבטא בשנים האחרונות בכמה התבטאויות שעוררו ביקורת חריפה.

בראיון ליעקב ברדוגו בגלי צה"ל אמר כי הוא אינו רואה בעיה שערבי יכהן כסגן ראש המוסד, גם אם הוא חבר התנועה האסלאמית. יתרה מכך, הצהיר, "אני מייחל לרגע שזה יקרה".

בנוסף אמר כי ח"כ איבתיסאם מרעאנה שכתבה כי היא חולמת להשמיד את זכרון יעקב חשופה לסודות מדינה במסגרת חברותה בועדת חוץ וביטחון.

בפעם אחרת אמר לעיתונאי אראל סגל כי האיום הקיומי על ישראל הוא לא איראן או חיזבאללה אלא "נוער הגבעות".

לתחקיר המלא בקול היהודי - https://bit.ly/3vbHNUk



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  ראמין בין באראק סוכן החרש והדמים המהולל שדם על ידיו הוא בחזקת גיבור ישמעאל כיום .. אגנוסטיקן 14.10.21 18:36 1
     נראה לי שהוא משת''פ גדול! קדימה לחקור. אה בעצם לא. הוא בצד ''הנכון'' הינשוף 14.10.21 18:46 6
     נשמע בול ! בבב 14.10.21 18:54 9
     איך אתם מגיעים למסקנות האלה אתם חיים בביבילנד עם מציאות מדומה תאמין לי Njuf 14.10.21 18:56 10
         ביבילנד ביבילנד ביבילנד ביבילנד ביבילנד... שלהבת 14.10.21 19:17 21
         לא, הוא הוסיף שהוא מייחל ליום שזה יהיה, אז טענתך לא מחזיקה מים... עבד לעם קדוש 14.10.21 19:29 42
     אח יקר ככה השמאל מתגנב לשלטון דרך המוסד והשבכ וצהל Mr_Black 14.10.21 19:57 59
  עצוב ומקומם מאוד, אך אין בכך שום הפתעה. חוגים נרחבים בשמאל הישראלי תומכים באויב, במלוא משמעות המושג. תמהוני 14.10.21 18:37 2
  שהשם ישמור לאלו חומרים היא נחשפת בעבודה עם יו''ר ועדת חו''ב סמי הכבאי 14.10.21 18:40 3
  מה לנו מחדשות המחבלים? עמוס 14.10.21 18:42 4
  עושים רעש מפקידה שנפגשה עם מסיתים כאשר בכנסת יש ח''כ בכיר שנפגש עם ראשי המרצחים. ביריון 14.10.21 18:44 5
     השוואה מופרכת ודמגוגיה זולה עבד לעם קדוש 14.10.21 19:28 40
         אם אתה אומר... ביריון 14.10.21 19:28 41
             לא רק שאני אומר, גם אתה יודע זאת... עבד לעם קדוש 14.10.21 19:29 43
                 במחשבה שניה אתה צודק שזאת השוואה מופרכת. ביריון 14.10.21 19:31 44
                     ולכן אתה בוחר בן גביר וסמוטריץ נכון? או מרץ ולפיד? אור 111 14.10.21 19:47 53
                         אינני בוחר ביריון 14.10.21 19:48 55
         כרגיל... Foxy 14.10.21 19:36 48
     מי? אאא 14.10.21 19:35 47
         ... ביריון 14.10.21 19:38 50
     אתה מפספס בגדול. הבעיה היא לא שפקידה נפגשת עם טרוריסטים אלא שפקידה של יור ועדת חו''ב נפגשת עם טרוריסטים פנקס הקטן 14.10.21 20:00 60
         לא כתבתי שזה לא חמור ועדיין פגישההשך ראש ממשלה עם ראשי המרצחים זה הרבה יותר חמור. ביריון 14.10.21 20:04 62
             אין קשר בין הדברים. פה מדובר על בעייה של דליפת חומרים פנקס הקטן 14.10.21 20:06 64
                 ומי אמר שבפגישות שהעליתי לא דלפו חומרים❓ ביריון 14.10.21 20:08 65
                     נו נו פנקס הקטן 14.10.21 20:09 67
                         רק שאלתי, אבל ביריון 14.10.21 20:11 68
  ועוד הבנאדם היה סגן ראש המוסד... אלברט 14.10.21 18:47 7
  מי יכול להטמיע את התמונה? אני לא מצליח איך וויס 14.10.21 18:53 8
     מה יש לצפות מיש עתיד מתעניין 14.10.21 18:57 12
         והזועביז מזל דלי 14.10.21 19:23 31
  כנסת והממשלה ברשות תומכי טרור Its Fact 14.10.21 18:57 11
  אין גבול לטימטום. קיבינימט! זה לא ברור שהיא מרגלת?? וזה סגן ראש המוסד, חתיכת אידיוט - אתה לא חושד במשהו? אאא 14.10.21 19:05 13
  המדינה מנוהלת בידי מיטב שונאיה ואויבה גושן 14.10.21 19:05 14
     לא. המדינה מנוהלת בידי מטומטמים-גם נבחרי ציבור,גם אנשי בטחון,משפט וכדומה. ש-עצמון 14.10.21 19:17 19
  מעיד בעיקר על רם בן ברק… ZoroRace 14.10.21 19:09 15
  למי שלא מבין: האיראנים יכלו לנצל אותה (היא גם ככה בצד שלהם) ולחסל לנו את ראש המוסד לשעבר. צחקן 14.10.21 19:12 16
     בשביל אירנים הרבה יותר תועלת ממנו חי Erast Fandorin 14.10.21 19:22 29
  מה הוא אידיוט מושלם?,ממנה ערביה כעוזרת פרלמנטרית? ש-עצמון 14.10.21 19:12 17
     נמכרנו ממזמן חצי מהשמאל מרכז בכנסת הם מרגלים של מדינות זרות אור 111 14.10.21 19:17 20
  אני חושב שזו אחת הידיעות מסוג אלו שאמורות להצית מרד אזרחי. זה פשוט קטסטרופה מה שקורה פה אאא 14.10.21 19:16 18
     אני באמת לא מבין אייך אישרו את מינויה. ש-עצמון 14.10.21 19:18 22
         תקשיב. זו ידיעה שפשוט אי אפשר לעבור עליה לסדר היום. אם זה עובר בשקט אנחנו אבודים סופית אאא 14.10.21 19:22 28
             אנחנו במצב רע!,שוטים מנהלים אותנו. ש-עצמון 14.10.21 19:25 35
         באופוזיציה, עם תת יצוג בועדות: עבד לעם קדוש 14.10.21 19:26 38
     העיקר אין בחירות 5 Erast Fandorin 14.10.21 19:24 32
         You got the point לייקווד 14.10.21 20:54 76
     רם בן ברק האפס הזה אמר לפני חודשיים שהוא מוכן שיהיה ראש מוסד ערבי מוסלמי..יותר מזה? אור 111 14.10.21 19:25 34
  יש מצב שרם בן ברק סוכן שתול? שלהבת 14.10.21 19:19 23
     יש מצב שהשכל שלו נגוז. ש-עצמון 14.10.21 19:20 26
  רק מראה איזה נס גלוי היה לנו שבן ברק הפוסט ציוני היה סגן ראש המוסד דריל מורי 14.10.21 19:20 24
  אבל אולי , אולי, רק אולי, היא סוכנת כפולה בעצם? אולי ככה המוסד מפעיל אותה בדרך מתוחכמת מאוד? אאא 14.10.21 19:20 25
  זה ההוא מייחל ליום שיהיה סגן ראש מוסד מוסלמי? עבד לעם קדוש 14.10.21 19:21 27
     הוא באמת אמר את זה? אאא 14.10.21 19:22 30
         ערכתי, לאחר העריכה זה מדויק עבד לעם קדוש 14.10.21 19:26 36
     כן זה הוא פנקס הקטן 14.10.21 20:08 66
  מתי העם הדפוק שלנו יבין שאין אמון בברברים האלה??? שמח בחלקי 14.10.21 19:24 33
     העם ברובו מבין. מנהלי המדינה לא מבינים {או לא רוצים להבין}. ש-עצמון 14.10.21 19:26 37
         העם הזה בחר ונתן הכוח בבחירות בידי הקמים עלינו להרע לנו לייקווד 14.10.21 20:57 78
  הלכה המדינה סופית! רק עניין של זמן.. אור 111 14.10.21 19:28 39
  מדינה רקובה אוהבחדשות 14.10.21 19:31 45
  חבל שחושפים ככה משת״פית שלנו עד שהיא מגיעה כל כך עמוק Gustav 14.10.21 19:32 46
  הצטלמה? הלכה מיוזמתה לקורס בנושא הר-הבית, בהדרכתם! (אגב, היא ערביה...) מייקי 14.10.21 19:36 49
  אנחנו בעיצומה של מכירת חיסול של הפרויקט הציוני Borat 14.10.21 19:41 51
  אויש תנוחו. אתם שחורים והוא לבן. ישראל_ק 14.10.21 19:42 52
  הממשלה הזו שברה כל שיא בתניכה בטרור וניתוץ הציונות והיהדות !!! יאצק 14.10.21 19:48 54
  אחד מהידיעות שהיו שוות את חילופי השלטון . רנדומלי 14.10.21 19:48 56
  טירוף תכלת דומה לים 14.10.21 19:55 57
  והפגע הזו נמצאת בתוך ועדת חוץ וביטחון הם לא צריכים ריגול נגדי הכל גלוי וצפוי והרשות נתונה מזל דלי 14.10.21 19:55 58
  מיכאל בן ארי: כנראה שכל תכני המחשב והטלפון של רם בן ברק הועברו כבר מזמן לחמאס פנקס הקטן 14.10.21 20:02 61
     העיקר פסלו את מיכאל בן ארי בזמן שמחבלים מסתובבים חופשי בכנסת אוהבחדשות 14.10.21 20:12 69
  בנט שקד וסער מכרו הכל לערבים שכוייח וכולי 14.10.21 20:04 63
  הזיה, אי אפשר להמציא את השיט הזה. eli_s 14.10.21 20:13 70
  אפשר שוב את הגדרת התפקיד שלה? Sub 14.10.21 20:18 71
  ##עדכון: בן ברק הודיע על הקפאת פעילותה עד לחזרתו מחו''ל וביצוע בירור מעמיק אקטואלי 14.10.21 20:27 72
     חשוב להוסיף גם את מה שכותב על כך עמית סגל לאחר שכבר אתמול פנה אליו לתגובה Gustav 14.10.21 20:30 73
     בירור מעמיק. אלעק לייקווד 14.10.21 21:04 79
  תומכי ממשלה נעלמו Applesheep 14.10.21 20:34 74
  כל עוד השמאל שולט בעולם ודואג שביטחון ישראל בידיה האמונות של מרעאנה - אני רגוע אהרון5 14.10.21 20:44 75
     באמת? לא נשאר לאן להגר. לייקווד 14.10.21 21:12 80
     חזרתי לקנדה בספטמבר מאותה סיבה. אשמח לענות על שאלות KnightRider 15.10.21 04:27 85
  רגע אחד. אני ממש מטומטם. המצב הרבה יותר חמור ממה שחשבתי: יש ערבייה אנטי ציונית בתוך ועדת חו''ב! אאא 14.10.21 20:57 77
  השהו אותה אאא 14.10.21 21:21 81
  העוזרת של סגן ראש המוסד.... שמשים עליך פלישתון.... shabor 15.10.21 00:34 82
  שיא של הזיה בממשלת בנט אקווריום 15.10.21 00:35 83
  לפי הכותרת הייתי בטוח שהיא נפגשה עם לפיד/בנט/ליברמן/סער ובעצם כול אחד מקואלציית ההסתה BlackHawkIL 15.10.21 00:46 84
  בחסות הדמוקרטיה איש צעיר 15.10.21 06:52 86
  חברתם לאויב ואתם מתפלאים? gandalf 15.10.21 07:01 87

   
   
אגנוסטיקן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.5.16
13003 הודעות, 70 מדרגים, 118 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    18:36   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. ראמין בין באראק סוכן החרש והדמים המהולל שדם על ידיו הוא בחזקת גיבור ישמעאל כיום ..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
פעם הוא הוא הרג ערבים בשביל הכסף היום הוא עבר לצד השני בתמורה לאתנן פוליטי…הכל נסלח לו לשכמותו , כל עשייתם הבטחונית מתגלה כשכירות חרב ותו לא



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הינשוף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.5.15
1425 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    18:46   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. נראה לי שהוא משת''פ גדול! קדימה לחקור. אה בעצם לא. הוא בצד ''הנכון''  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בבב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.8.12
30262 הודעות, 79 מדרגים, 116 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    18:54   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. נשמע בול !  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Njuf לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.7.19
12310 הודעות, 67 מדרגים, 114 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    18:56   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. איך אתם מגיעים למסקנות האלה אתם חיים בביבילנד עם מציאות מדומה תאמין לי  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
מספיק לראות את סוף הכתבה כדי להבין שמדובר בתעמולה. במקרה האזנתי לראיון ההוא עם רם בן ברק כשברדוגו שאל אותו אם הוא בעד שסגן ראש המוסד יהיה ערבי או מהתנועה האיסלאמית וכמובן שהוא לא יכל להגיד כן וגם להגיד לא רק על סמך זה שהוא ערבי זה לא פוליטיקלי קורקט (ויסלחו לי מתנגדי הפוליטיקלי קורקט, כשלא משתמשים בו כמו שאיילת שקד אמרה להכיל את המתים אתם יודעים יפה מאוד למנף את זה), אז תשובתו הייתה שהוא מייחל ליום שבו זה יהיה אפשר (כשברור לכולם שהיום הזה הוא אף פעם).



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלהבת
חבר מתאריך 3.7.14
18896 הודעות
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:17   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. ביבילנד ביבילנד ביבילנד ביבילנד ביבילנד...  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  


Magna est veritas et praevalebit


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
37591 הודעות, 164 מדרגים, 311 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:29   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. לא, הוא הוסיף שהוא מייחל ליום שזה יהיה, אז טענתך לא מחזיקה מים...  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mr_Black לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.2.18
12996 הודעות, 86 מדרגים, 161 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:57   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. אח יקר ככה השמאל מתגנב לשלטון דרך המוסד והשבכ וצהל  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
כולם בוגרי וקסנר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תמהוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.19
10091 הודעות, 90 מדרגים, 154 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    18:37   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. עצוב ומקומם מאוד, אך אין בכך שום הפתעה. חוגים נרחבים בשמאל הישראלי תומכים באויב, במלוא משמעות המושג.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סמי הכבאי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.1.15
12182 הודעות, 143 מדרגים, 281 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    18:40   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. שהשם ישמור לאלו חומרים היא נחשפת בעבודה עם יו''ר ועדת חו''ב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
במקום להעיף אותה על טיל
רם בן ברק מצטדק.. איזו בושה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמוס
חבר מתאריך 5.5.02
29135 הודעות
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    18:42   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. מה לנו מחדשות המחבלים?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אין ימין בשלטון ואין צבא לישראל - עובדה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
83223 הודעות, 338 מדרגים, 559 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    18:44   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. עושים רעש מפקידה שנפגשה עם מסיתים כאשר בכנסת יש ח''כ בכיר שנפגש עם ראשי המרצחים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
37591 הודעות, 164 מדרגים, 311 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:28   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. השוואה מופרכת ודמגוגיה זולה  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
83223 הודעות, 338 מדרגים, 559 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:28   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. אם אתה אומר...  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
37591 הודעות, 164 מדרגים, 311 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:29   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. לא רק שאני אומר, גם אתה יודע זאת...  
בתגובה להודעה מספר 41
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
83223 הודעות, 338 מדרגים, 559 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:31   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. במחשבה שניה אתה צודק שזאת השוואה מופרכת.  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  
מה שעשה הח"כ הזה הרבה יותר חמור.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אור 111
חבר מתאריך 3.10.21
145 הודעות
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:47   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. ולכן אתה בוחר בן גביר וסמוטריץ נכון? או מרץ ולפיד?  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  


~~ עדיף לחיות בתוך אמת קשה מאשר בשקר וורוד ~~


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון
חבר מתאריך 2.9.07
83223 הודעות
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:48   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. אינני בוחר  
בתגובה להודעה מספר 53
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Foxy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.2.20
2272 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:36   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. כרגיל...  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  
לא יעזור.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אאא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
1770 הודעות, 34 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:35   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. מי?  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  


יוצאים מהמטריקס - המרד מתחיל!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
83223 הודעות, 338 מדרגים, 559 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:38   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. ...  
בתגובה להודעה מספר 47
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פנקס הקטן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.8.20
8962 הודעות, 126 מדרגים, 252 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    20:00   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. אתה מפספס בגדול. הבעיה היא לא שפקידה נפגשת עם טרוריסטים אלא שפקידה של יור ועדת חו''ב נפגשת עם טרוריסטים  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
אכתוב שוב: פקידה שיש לה גישה לחומרים המסווגים ביותר במדינה נפגשת עם טרוריסטים.
מתחיל להבין את הבעיה?


הָאָדָם הוּא תַּבְנִית נוֹף פּוֹזִיצְיַיתּוֹ


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
83223 הודעות, 338 מדרגים, 559 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    20:04   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. לא כתבתי שזה לא חמור ועדיין פגישההשך ראש ממשלה עם ראשי המרצחים זה הרבה יותר חמור.  
בתגובה להודעה מספר 60
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פנקס הקטן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.8.20
8962 הודעות, 126 מדרגים, 252 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    20:06   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. אין קשר בין הדברים. פה מדובר על בעייה של דליפת חומרים  
בתגובה להודעה מספר 62
 
  


הָאָדָם הוּא תַּבְנִית נוֹף פּוֹזִיצְיַיתּוֹ


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
83223 הודעות, 338 מדרגים, 559 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    20:08   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. ומי אמר שבפגישות שהעליתי לא דלפו חומרים❓  
בתגובה להודעה מספר 64
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פנקס הקטן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.8.20
8962 הודעות, 126 מדרגים, 252 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    20:09   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. נו נו  
בתגובה להודעה מספר 65
 
  


הָאָדָם הוּא תַּבְנִית נוֹף פּוֹזִיצְיַיתּוֹ


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
83223 הודעות, 338 מדרגים, 559 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    20:11   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. רק שאלתי, אבל  
בתגובה להודעה מספר 67
 
  
מי שמסוגל ללחוץ יד לראשי המרצחים מסוגל להרבה דברים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלברט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.14
13545 הודעות, 145 מדרגים, 286 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    18:47   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. ועוד הבנאדם היה סגן ראש המוסד...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איך וויס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.7.10
3970 הודעות, 78 מדרגים, 146 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    18:53   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. מי יכול להטמיע את התמונה? אני לא מצליח  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
יש פה בשרשור תמונה שלהם
https://twitter.com/elchangr/status/1448675799889031169



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מתעניין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.4.18
38177 הודעות, 134 מדרגים, 196 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    18:57   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. מה יש לצפות מיש עתיד  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מזל דלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.18
31337 הודעות, 120 מדרגים, 232 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:23   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. והזועביז  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Its Fact לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.7.19
2470 הודעות, 7 מדרגים, 9 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    18:57   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. כנסת והממשלה ברשות תומכי טרור  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תודה נוכל!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אאא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
1770 הודעות, 34 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:05   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. אין גבול לטימטום. קיבינימט! זה לא ברור שהיא מרגלת?? וזה סגן ראש המוסד, חתיכת אידיוט - אתה לא חושד במשהו?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 14.10.21 בשעה 19:10 בברכה, אאא
 

קיבינימט ! תומכת טרור בתוך ועדת חוץ וביטחון! זה לא ברור שהיא מרגלת.
איך איך איך קורא דבר כזה.
הסודות הצבאיים הכי גדולים של מדינת ישראל נידונים בוועדה הזו

מתוך ויקפדיה ערך "ועדת חוץ וביטחון"

ועדת החוץ והביטחון מאשרת חקיקת משנה רחבה בתחומי הביטחון, גיוס חירום של כוח אדם, פעולות מיוחדות של שירות הביטחון הכללי, גיוס של ציוד לשעת חירום, היערכות העורף, ועוד.

בפני הוועדה ניתנות סקירות של בכירי הממשל הישראלי בתחומי הביטחון, החוץ והמודיעין, ובהם ראש הממשלה, שר החוץ, שר הביטחון, הרמטכ"ל, ראש השב"כ, ראש המוסד, ראש אגף המודיעין וראש המטה לביטחון לאומי.

יו"ר הוועדה נחשב לאחד האישים הבכירים במערכת הביטחון הישראלית והוא מדווח על מרבית פעילות מערכת הביטחון, מצב שהפך את התפקיד לאחד הנחשבים ביותר בכנסת.

דיוני מליאת הוועדה סודיים. דיוני כמה מוועדות המשנה שלה סודיים ביותר, בדרגות סיווג שונות. מכאן שפרוטוקולים של הוועדה אינם מתפרסמים על פי רוב. לאחר מקרים חוזרים ונשנים של הדלפות מדיוני הוועדה, מחויבים חבריה בחתימה על הצהרה לשמירת סודיות. כמו כן חל איסור מוחלט על אמצעי התקשורת להיכנס לדיונים בוועדות המשנה.

הממשלה מחויבת להביא לאישור הוועדה ביצוע פעולות שונות הקשורות למצב חירום כמו גיוס מילואים בצו 8, הכרזה של מצב מיוחד בעורף וכדומה. כמו כן על הממשלה לדווח לוועדה על פעולות אחרות שנעשו בעניינים אלו כמו פתיחת מלחמה או פעולות העלולות להביא לאחת כזאת (למשל בנימין בן אליעזר דיווח לוועדה על פתיחת מבצע חומת מגן), גיוס בצווים חורגים, התקנת תקנות לשעת חירום. כמו כן מחויבת הממשלה לדווח גם על ענייני מודיעין כמו פעולות מסוימות של השב"כ, האזנות סתר וכדומה.

בנוסף מבצעת הוועדה שימוע לאישי מפתח בצמרת הביטחונית והמדינית של ישראל (הוועדה איננה מוסמכת לדחות את המינוי). כמו כן הוועדה מבצעת שימוע לפרויקטים בסדר גודל כלכלי משמעותי במערכת הביטחון.


יוצאים מהמטריקס - המרד מתחיל!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גושן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.3.19
16111 הודעות, 130 מדרגים, 198 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:05   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. המדינה מנוהלת בידי מיטב שונאיה ואויבה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.16
55547 הודעות, 223 מדרגים, 405 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:17   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. לא. המדינה מנוהלת בידי מטומטמים-גם נבחרי ציבור,גם אנשי בטחון,משפט וכדומה.  
בתגובה להודעה מספר 14
 


"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קֹהֶלֶת הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל"-קהלת


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ZoroRace
חבר מתאריך 2.6.19
324 הודעות
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:09   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. מעיד בעיקר על רם בן ברק…  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לבחור יש יכולות מהמוסד לבחור עוזרים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צחקן
חבר מתאריך 13.5.10
6247 הודעות
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:12   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. למי שלא מבין: האיראנים יכלו לנצל אותה (היא גם ככה בצד שלהם) ולחסל לנו את ראש המוסד לשעבר.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


עבד ה' הוא לבדו החופשי (ריה"ל)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Erast Fandorin לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.5.18
1936 הודעות, 18 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:22   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. בשביל אירנים הרבה יותר תועלת ממנו חי  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  


גילוי נאות - מחוסן ומאמין ביעילות החיסון, אך בעד זכות לסרב לחיסון ללא פגיעה בזכויות


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.16
55547 הודעות, 223 מדרגים, 405 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:12   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. מה הוא אידיוט מושלם?,ממנה ערביה כעוזרת פרלמנטרית?  
בתגובה להודעה מספר 0
 

ומדובר באחד שהיה סגן ראש המוסד...


"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קֹהֶלֶת הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל"-קהלת


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אור 111
חבר מתאריך 3.10.21
145 הודעות
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:17   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. נמכרנו ממזמן חצי מהשמאל מרכז בכנסת הם מרגלים של מדינות זרות  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
תקרא את הספר 'ימיה האחרונים של ישראל'


~~ עדיף לחיות בתוך אמת קשה מאשר בשקר וורוד ~~


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אאא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
1770 הודעות, 34 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:16   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. אני חושב שזו אחת הידיעות מסוג אלו שאמורות להצית מרד אזרחי. זה פשוט קטסטרופה מה שקורה פה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תומכת טרור נמצאת בתפקיד מפתח שבו יש לה גישה לסודות צבאיים אסטרטגיים.


מתוך ויקפדיה על ועדת חוץ וביטחון:

דיוני מליאת הוועדה סודיים. דיוני כמה מוועדות המשנה שלה סודיים ביותר,

כמו כן מחויבת הממשלה לדווח גם על ענייני מודיעין כמו פעולות מסוימות של השב"כ, האזנות סתר וכדומה.


כמו כן הוועדה מבצעת שימוע לפרויקטים בסדר גודל כלכלי משמעותי במערכת הביטחון.

עדת החוץ והביטחון מאשרת חקיקת משנה רחבה בתחומי הביטחון, גיוס חירום של כוח אדם, פעולות מיוחדות של שירות הביטחון הכללי, גיוס של ציוד לשעת חירום, היערכות העורף, ועוד.

בפני הוועדה ניתנות סקירות של בכירי הממשל הישראלי בתחומי הביטחון, החוץ והמודיעין, ובהם ראש הממשלה, שר החוץ, שר הביטחון, הרמטכ"ל, ראש השב"כ, ראש המוסד, ראש אגף המודיעין וראש המטה לביטחון לאומי.



יוצאים מהמטריקס - המרד מתחיל!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.16
55547 הודעות, 223 מדרגים, 405 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:18   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. אני באמת לא מבין אייך אישרו את מינויה.  
בתגובה להודעה מספר 18
 

השבכ לא בודק דברים כאלה?
איפה כל חברי הכנסת הציונים?
בואו נתפרק מרצון,נצעד בסך לים ונסיים את הסיפור הציוני.
תנו לרוצחים הערבים עוד מדינה להרוס.


"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קֹהֶלֶת הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל"-קהלת


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אאא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
1770 הודעות, 34 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:22   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. תקשיב. זו ידיעה שפשוט אי אפשר לעבור עליה לסדר היום. אם זה עובר בשקט אנחנו אבודים סופית  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  


יוצאים מהמטריקס - המרד מתחיל!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.16
55547 הודעות, 223 מדרגים, 405 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:25   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. אנחנו במצב רע!,שוטים מנהלים אותנו.  
בתגובה להודעה מספר 28
 


"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קֹהֶלֶת הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל"-קהלת


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
37591 הודעות, 164 מדרגים, 311 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:26   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. באופוזיציה, עם תת יצוג בועדות:  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  
איפה כל חברי הכנסת הציונים?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Erast Fandorin לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.5.18
1936 הודעות, 18 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:24   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. העיקר אין בחירות 5  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  


גילוי נאות - מחוסן ומאמין ביעילות החיסון, אך בעד זכות לסרב לחיסון ללא פגיעה בזכויות


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לייקווד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.9.20
3536 הודעות, 20 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    20:54   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. You got the point  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  
כתבות מסוג זה מעלות תמיהות קשות ובראשם השאלה-
איך,
איך אנו שורדים עד היום?
נראה שהתשובה פשוטה וברורה
כל מי שסומך על מערכות המדינה ובעיקר על המערכות הבטחוניות הרי שסופו אכזבה מרה מאיכות האנשים המנהלים אותה כפי שמתברר מידי פעם
אך הבוטח בבורא עולם
ויודע וחי בבירור שהוא לבדו עשה עושה ויעשה לכל המעשים
אין הוא נתפס לחרדה מקריאת פוסטים אלו
ובטחונו בבוראו איתנה
שלא יתן לכל האלו להזיק לנו כפי שלא נתן בידם עד כה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אור 111
חבר מתאריך 3.10.21
145 הודעות
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:25   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. רם בן ברק האפס הזה אמר לפני חודשיים שהוא מוכן שיהיה ראש מוסד ערבי מוסלמי..יותר מזה?  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  
נמכרנו...התקשורת הרשמית הפרקליטות המשפט חלק גדול מבכירי הצבא והמשטרה אלו משתפי פעולה עם האויב בעידוד אמריקאי אירופי פרוגרסיבי והרבה כסף וכבוד מתחת לשולחן... הכל מכור השתלטו על הכל...


~~ עדיף לחיות בתוך אמת קשה מאשר בשקר וורוד ~~


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלהבת
חבר מתאריך 3.7.14
18896 הודעות
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:19   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. יש מצב שרם בן ברק סוכן שתול?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


Magna est veritas et praevalebit


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.16
55547 הודעות, 223 מדרגים, 405 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:20   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. יש מצב שהשכל שלו נגוז.  
בתגובה להודעה מספר 23
 

ואיפה יתר חברי הועדה?
כולם איבדו את השפיות?
ואיפה האופוזיציה?
אין להם מה לומר?


"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קֹהֶלֶת הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל"-קהלת


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דריל מורי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.11.19
2738 הודעות, 29 מדרגים, 50 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:20   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. רק מראה איזה נס גלוי היה לנו שבן ברק הפוסט ציוני היה סגן ראש המוסד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לא בטוח אם הוא פשוט גולם או שהוא איבד את המצפן המוסרי שלו. מעלה תהיות על מה חשב סגן ראש המוסד לשעבר וראש ועדת חוץ ובטחון הנוכחי בלוקחו ערביה פוסט ציונית להיות עוזרתו הפרלמנטרית.

ככה זה מפלגת יש עתיד - אחד אחד אנחנו מגלים שהם נבראו בדנא של מנהיג מפלגתם. פופוליסטיים, ריקניים, פוסט ציונים וחלקם לצערי טיפשים מאוד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אאא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
1770 הודעות, 34 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:20   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. אבל אולי , אולי, רק אולי, היא סוכנת כפולה בעצם? אולי ככה המוסד מפעיל אותה בדרך מתוחכמת מאוד?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

זה פשוט לא ייתכן שתומכת טרור תיהיה בתפקיד כזה.

לא נתפס פשוט


יוצאים מהמטריקס - המרד מתחיל!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
37591 הודעות, 164 מדרגים, 311 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:21   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. זה ההוא מייחל ליום שיהיה סגן ראש מוסד מוסלמי?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
רם בן ברק



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אאא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
1770 הודעות, 34 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:22   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. הוא באמת אמר את זה?  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  


יוצאים מהמטריקס - המרד מתחיל!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
37591 הודעות, 164 מדרגים, 311 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:26   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. ערכתי, לאחר העריכה זה מדויק  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פנקס הקטן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.8.20
8962 הודעות, 126 מדרגים, 252 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    20:08   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. כן זה הוא  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  


הָאָדָם הוּא תַּבְנִית נוֹף פּוֹזִיצְיַיתּוֹ


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שמח בחלקי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.5.21
573 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:24   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. מתי העם הדפוק שלנו יבין שאין אמון בברברים האלה???  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כל יום זה מוכח מחדש ואצלנו יש את המטומטמים שממשיכים ללקק להם..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.16
55547 הודעות, 223 מדרגים, 405 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:26   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. העם ברובו מבין. מנהלי המדינה לא מבינים {או לא רוצים להבין}.  
בתגובה להודעה מספר 33
 


"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קֹהֶלֶת הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל"-קהלת


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לייקווד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.9.20
3536 הודעות, 20 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    20:57   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. העם הזה בחר ונתן הכוח בבחירות בידי הקמים עלינו להרע לנו  
בתגובה להודעה מספר 37
 
  
המנהלים מבינים טוב טוב את תפקידם
לצערי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אור 111
חבר מתאריך 3.10.21
145 הודעות
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:28   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. הלכה המדינה סופית! רק עניין של זמן..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ואני מדגיש הכל בגלל הטיפשים שבחרו לפיד גנץ עבודה מרץ גדעון סער, הכל בגלל שאכלתם את ההסתה בתקשורת במשך שנים הסבו את תשומת ליבכם על שטויות של ביבי וחרדים בזמן שגונבים לכם את המדינה מתחת לידיים ובזמן שעוד רגע איראן ושלוחותיה משמידים אותנו


~~ עדיף לחיות בתוך אמת קשה מאשר בשקר וורוד ~~


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אוהבחדשות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
51642 הודעות, 257 מדרגים, 497 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:31   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. מדינה רקובה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


הם עושים את כל המאמצים וממש ממש מתעקשים לשכנע אותנו שהרב כהנא צדק


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Gustav לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
18880 הודעות, 133 מדרגים, 260 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:32   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. חבל שחושפים ככה משת״פית שלנו עד שהיא מגיעה כל כך עמוק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אל תוך הברנז׳ה המתאימה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מייקי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.5.14
8900 הודעות, 53 מדרגים, 101 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:36   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. הצטלמה? הלכה מיוזמתה לקורס בנושא הר-הבית, בהדרכתם! (אגב, היא ערביה...)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


החכם, עיניו בראשו. השוחד - יעוור עיני חכמים.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Borat
חבר מתאריך 22.10.19
130 הודעות
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:41   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. אנחנו בעיצומה של מכירת חיסול של הפרויקט הציוני  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראל_ק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.12.15
32210 הודעות, 122 מדרגים, 236 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:42   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. אויש תנוחו. אתם שחורים והוא לבן.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


נפתלי בנט: "מנסור עבאס הוא תנועת אחות של חמאס, זה דבר מטורף. לא אשתף פעולה איתם"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יאצק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
15012 הודעות, 154 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:48   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. הממשלה הזו שברה כל שיא בתניכה בטרור וניתוץ הציונות והיהדות !!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנדומלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.4.16
9661 הודעות, 121 מדרגים, 242 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:48   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. אחד מהידיעות שהיו שוות את חילופי השלטון .  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תכלת דומה לים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.11.14
11235 הודעות, 174 מדרגים, 346 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:55   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. טירוף  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
https://twitter.com/drmichaelbenari/status/1448690483341967366?s=20



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מזל דלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.18
31337 הודעות, 120 מדרגים, 232 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    19:55   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. והפגע הזו נמצאת בתוך ועדת חוץ וביטחון הם לא צריכים ריגול נגדי הכל גלוי וצפוי והרשות נתונה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פנקס הקטן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.8.20
8962 הודעות, 126 מדרגים, 252 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    20:02   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. מיכאל בן ארי: כנראה שכל תכני המחשב והטלפון של רם בן ברק הועברו כבר מזמן לחמאס  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הוא צודק, וזאת צריכה להיות הנחת העבודה של מי שיטפל במחדל הבטחוני החמור הזה.

לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר


הָאָדָם הוּא תַּבְנִית נוֹף פּוֹזִיצְיַיתּוֹ


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אוהבחדשות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
51642 הודעות, 257 מדרגים, 497 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    20:12   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. העיקר פסלו את מיכאל בן ארי בזמן שמחבלים מסתובבים חופשי בכנסת  
בתגובה להודעה מספר 61
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שכוייח וכולי
חבר מתאריך 12.2.21
110 הודעות
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    20:04   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. בנט שקד וסער מכרו הכל לערבים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eli_s לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
17444 הודעות, 112 מדרגים, 202 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    20:13   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. הזיה, אי אפשר להמציא את השיט הזה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מי שהיה אומר שח"כ ממפלגת "מרכז", איש שבילה את רוב חייו הבוגרים בשירות הביטחון, יכניס כאלו טיפוסים מסוכנים לכנסת בכלל ולוועדת חו"ב בפרט, היו אומרים שהוא השתגע.

והנה, המציאות עולה על כל דמיון.

ניסיתי לחשב כמה מעלות ימינה זה, המחוגה התחרפנה ונשברה.

תודה בנט, תודה רלבים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sub לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.7.14
13829 הודעות, 132 מדרגים, 259 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    20:18   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. אפשר שוב את הגדרת התפקיד שלה?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אפשר לכבות את האורות?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
63956 הודעות
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    20:27   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. ##עדכון: בן ברק הודיע על הקפאת פעילותה עד לחזרתו מחו''ל וביצוע בירור מעמיק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר


#ראש פרויקט ביבי צדיק315: אפשר להאמין רק ל"ישראל היום" ערוץ 20 ול"גלי ישראל". מה משותף לכולם?


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Gustav לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
18880 הודעות, 133 מדרגים, 260 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    20:30   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. חשוב להוסיף גם את מה שכותב על כך עמית סגל לאחר שכבר אתמול פנה אליו לתגובה  
בתגובה להודעה מספר 72
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לייקווד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.9.20
3536 הודעות, 20 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    21:04   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. בירור מעמיק. אלעק  
בתגובה להודעה מספר 72
 
  
יותר נכון לומר שיפשיל שרווליו ויחדיר בה ציונות באופן מעמיק וד"ל והרמז לזה בסוף דבריו בעניין העמדתו את נס וכו' ודו"ק.
תודה שוב לחבריי שהצביעו לנוכל שבכוחו הגענו עד הלום



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Applesheep
חבר מתאריך 26.8.21
167 הודעות
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    20:34   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. תומכי ממשלה נעלמו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
59128 הודעות, 247 מדרגים, 428 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    20:44   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. כל עוד השמאל שולט בעולם ודואג שביטחון ישראל בידיה האמונות של מרעאנה - אני רגוע  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

בינתיים אני דואג להוציא רישיון אקדח ולבדוק איך בורחים מהארץ.
אגב, אשמח לקבל עצות בנוגע להגירה. לאן כדאי להגר? איך עושים את זה? אפשר בפרטי.
אני מאמין שמי שמתכנן את בריחתו היום, יספיק אולי עוד לברוח בזמן.


ההסברה המושלמת: https://normot.000webhostapp.com/hasbaraheb.html


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לייקווד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.9.20
3536 הודעות, 20 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    21:12   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. באמת? לא נשאר לאן להגר.  
בתגובה להודעה מספר 75
 
  
נשארה רק הדרך היהודית האמיתית והיא
לשוב בלב שלם לאבינו שבשמים כי התרחקותינו ממנו היא היא הסיבה לכל הרעות האלה
וגלות בארץ בין יהודים מרה וקשה מכל הגלויות.
סנהדרין צז ב
"ר' אליעזר אומר אם ישראל עושין תשובה - נגאלין, ואם לאו - אין נגאלין. אמר ליה רבי יהושע, אם אין עושין תשובה, אין נגאלין ? אלא הקב"ה מעמיד להן מלך שגזרותיו קשות כהמן, וישראל עושין תשובה ומחזירן למוטב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
KnightRider לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.15
6428 הודעות, 43 מדרגים, 86 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ט' בחשון תשפ''ב    04:27   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. חזרתי לקנדה בספטמבר מאותה סיבה. אשמח לענות על שאלות  
בתגובה להודעה מספר 75
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אאא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
1770 הודעות, 34 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    20:57   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. רגע אחד. אני ממש מטומטם. המצב הרבה יותר חמור ממה שחשבתי: יש ערבייה אנטי ציונית בתוך ועדת חו''ב!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תקשיבו. רק עכשיו נעשיתי מודע לעובדה שיש ערבייה בתוך הועדה ממש... לא רק עוזרת פלמנטרית של חבר הועדה.. אלא ממש בתוך הועדה.

ציטוט מהכתבה:

ח"כ איבתיסאם מרעאנה שכתבה כי היא חולמת להשמיד את זכרון יעקב חשופה לסודות מדינה במסגרת חברותה בועדת חוץ וביטחון.


יוצאים מהמטריקס - המרד מתחיל!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אאא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
1770 הודעות, 34 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ח' בחשון תשפ''ב    21:21   14.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. השהו אותה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


יוצאים מהמטריקס - המרד מתחיל!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
26974 הודעות, 163 מדרגים, 326 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ט' בחשון תשפ''ב    00:34   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. העוזרת של סגן ראש המוסד.... שמשים עליך פלישתון....  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקווריום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.7.20
3533 הודעות, 26 מדרגים, 50 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ט' בחשון תשפ''ב    00:35   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. שיא של הזיה בממשלת בנט  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BlackHawkIL לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.9.16
33107 הודעות, 134 מדרגים, 256 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ט' בחשון תשפ''ב    00:46   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. לפי הכותרת הייתי בטוח שהיא נפגשה עם לפיד/בנט/ליברמן/סער ובעצם כול אחד מקואלציית ההסתה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש צעיר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.12.08
26646 הודעות, 172 מדרגים, 314 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ט' בחשון תשפ''ב    06:52   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. בחסות הדמוקרטיה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


תמיד אמשיך לנשק מזוזות


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gandalf לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.7.08
42966 הודעות, 188 מדרגים, 373 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ט' בחשון תשפ''ב    07:01   15.10.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  87. חברתם לאויב ואתם מתפלאים?  
בתגובה להודעה מספר 0
 


רצינו עליונות מוסרית - קיבלנו תעסוקה מבצעית.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות