גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #721285 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 721285        
OffTheRecord לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.4.19
5025 הודעות, 19 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:16   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

פשעים וגידולים סביב בסיס צאלים | קצינים העלו את האפשרות לשלם פרוטקשן לבדואים כדי שהגניבות מהצבא ייפסקו  

 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 13.11.21 בשעה 18:39 בברכה, OffTheRecord
 
קצת אחרי שחולפים על פני שדה תפוחי אדמה והלולים של קיבוץ רביבים, יורדים אל תוך ערוץ נחל אטדים. זו נסיעת שטח קופצנית בתוואי טופוגרפי שאופייני לנגב באזור הזה: האדמה מחורצת, מלאה אבנים וסלעים קטנים ושיחי סירה קוצנית שלענפיהם צמודים חלזונות בקונכיות לבנות. שניים־שלושה קילומטרים מדרום לקיבוץ אתה מרגיש כבר כמו בחבל ארץ נידח במקסיקו הנשלט על ידי קרטל סמים ולא בשטחי האימונים של צאלים. הכל מלא בחממות גידול של קנאביס, בערוצים הנמוכים או בחפירים, מוסתרות ברשתות הסוואה.

צינורות השקיה, כמה בזנטים, מכלי מים ודשן שנקברו בחול. בחממות שבהן נתקלנו, פרחי הקנאביס כבר נקטפו, אבל הרשתות נותרו במקום וכך גם שאר הציוד. מדי כמה רגעים נשמע רעש ירי פגזים ועל גבעה רחוקה טס טנדר שנושא מכל מים גדול בדרך לחממות בעומק השטח. ככה זה בשטחי האש בצאלים, כוחות צה"ל מתאמנים והעבריינים מגדלים סמים. ממש כך, אלה לצד אלה.

הסיפור פה הוא על כאוס מוחלט, חוסר משילות ברמה הכי בסיסית. אין דרך אחרת לתאר את מה שקורה בשטחי האש ומרכזי האימונים של צאלים, המשמש כבסיס המרכזי להכנת כוחות המילואים למלחמה. אלה לא רק גידולי הסמים בשטח, המוערכים באלפי חממות. כל מילואימניק שהגיע לצאלים בשנים האחרונות יודע לספר על חבורות של בדואים שטסים בטרקטורונים וחגים סביב מתחמי אימונים. הם מחכים לרגע של חוסר תשומת לב כדי לגנוב אמל"ח או ציוד אישי. או על רוכבי טרקטורונים שמלווים צוותי טנקים הנעים במבנה מבצעי אל היעד במסגרת אימון ומורידים מהם ציוד תוך כדי תנועה. הסיפורים באמת מסמרי שיער. ולא מדובר במעשיות שעוברות מדור לדור בתוך הפלוגות, אלא בעדויות ממקור ראשון.

בסיסי צאלים עצמם היו יעד לפריצות בשנים האחרונות. בתחילת השנה נפרץ הבונקר בבסיס אוגדה 252 הנמצא מול הכניסה לבסיס האימונים. 93 אלף קליעי 5.56 מ"מ נגנבו שם. מאז השקיע הצבא עשרות מיליונים בחיזוק ההגנה. המחנות הוקפו בגדר חזקה וגבוהה, הוצבו עמודי תאורה, מגדלי תצפית ומצלמות אבטחה. גם הכוחות תוגברו. כוח האבטחה של אגד מחנות צאלים מונה כיום סד"כ של חצי גדוד שריון. זה כוח ענק המשמש רק לשמירה. מפקד צאלים מזה למעלה משנה, תא"ל דוד זיני, נחשב לקצין מוערך ואכפתי ובעיקר מבין את גודל הבעיה. "סיפור הפשיעה פה בנגב יצא מזמן מתחום האירוע הפלילי", הוא אומר, "זה כבר עניין של ביטחון לאומי".

רוצה להיות אלאור אזריה 2?

לפני כחודש, בכתבה אחרת על האלימות בדרום, פגשנו את ירון, שביתו בעומר נמצא בקו הבתים הראשון מול היישוב הבדואי תל שבע. הוא סיפר על ירי בלתי פוסק בסופי שבוע, איך גנבו לו את הרכב מהחניה מול הבית בזמן שברחוב טיילו אנשים עם הכלבים, אבל אמר שהסיפור האמיתי לא נמצא שם אלא בשטחי האימונים בצאלים. "אני קצין לוגיסטיקה של אוגדת מילואים. באוגוסט האחרון היינו בצאלים. הציבור הרחב לא מודע בכלל למה שקורה שם עכשיו. החיילים יורים במטווח, התרמילים עפים והבדואים פשוט אוספים אותם לידך. אפילו לא מחכים שתתקפל".

אין מי שיגיד להם ללכת? זה שטח אש, אסור להם להיות שם.

"אין אף אחד, כלום. רק מילואימניקים. הם נמצאים איתך במטווח, בפריקסט. גם כשאומרים להם ללכת וזה לא מעניין אותם בכלל, לא סופרים אותך, לא סופרים אף אחד. תמשיך לירות ותשתוק".

זה נשמע מופרך, אבל אמיתי לגמרי. יש גם תיעוד. הרשת מלאה בסרטונים עם בדואים בשטחי אש, נוסעים בפראות באזורי כינוס של כוחות חי"ר או שריון באמצע אימון. חזי ורדיגר, 43, חובש בגדוד חי"ר מילואים, עשה השנה כבר 100 ימי מילואים, רק באוקטובר האחרון טחן 11 יום בצאלים. "הבדואים מתנהלים בשטחי האש שם כאילו זה השטח שלהם, כאילו אתה עכשיו אצלם בחצר ולא תגיד להם מה לעשות. הם בעלי הבית, זה שלנו, תעוף מפה. באימון האחרון עשינו חסם בכניסה לשטח לקראת אימון רטוב ובאו שניים בטויוטה קורולה, עצרו לרגע, צחקו לנו בפנים ונתנו גז לתוך השטח. וזה שתיים בלילה והם לבושים במדי צה"ל, מסתובבים סביב המגנן של הפלוגה (מתחם מוקף סוללת עפר שנועד להגן על רכבים קרביים ועל הלוחמים), מתערבבים בתוכך ומחכים לשבריר שנייה של חוסר ערנות כדי לגנוב ציוד".

אתם לא שמים שומר על המאהל?
"נו אז שמים, אין לו סמכות לעשות כלום. הוא חסר אונים. אתה יכול לראות אותם גונבים ציוד ואף אחד לא רודף אחריהם. נסענו פעם בשיירה לתוך השטח עם משאית ריו מלאה ציוד צבאי. פתאום בא טרקטורון ונסע בצמוד אליה, זה שישב מאחור חתך בסכין את הברזנט, קפץ פנימה, זרק מתוכה ציוד לטרקטורון וקפץ חזרה לטרקטורון. זה כמו בסרטים על האינדיאנים. וכל זה קרה בתנועה. היו מקרים שחיילים העירו לבדואים שהסתובבו בשטח אימונים ובתגובה זרקו עליהם אבנים. צחקו עליהם. יש חבר'ה שלא רוצים להגיע יותר למילואים בצאלים, לא מתאים להם להתמודד עם העבריינות הזו".

יהודה, 33, לא מוכן יותר לחתום על נשק. הוא לוחם בגדוד של ורדיגר, היה קלע חוד במחלקת הצלפים. במהלך אימון שהשתתף בו עם הגדוד בצאלים לפני ארבע שנים נגנבו ארבעה תיקים מהמאהל בפלוגה. אחד מהם היה שלו. "הגניבה עצמה היא לא הסיפור, למרות שחוץ מציוד אישי היו לי בתיק גם שתי מחסניות מלאות", אמר השבוע. "הבעיה היא שזה קורה כבר שנים. אתה שואל את המפקדים, איך אני אמור להתמודד עם הרונדלים שהגנבים עושים, ואין להם תשובה. אתה לא יכול לעצור אותם, לא לצעוק עליהם, לא לירות באוויר כדי להרחיק אותם, כלום. הם חגים סביבך כמו להקת כרישים ונותנים תחושה שאתה הטרף שלהם. רגע קטנטן של אובדן ריכוז והופה הלכה משקפת לראיית לילה, משקפת צלפים, תיק אישי, צ'ימידן צבאי, מה שבא ליד.
"אחרי שגנבו לי את התיק הייתי מאוד מתוסכל. הלכתי למפקדים ואמרתי שבפעם הבאה שהם מסתובבים לנו בין הרגליים אני מבצע לעברם ירי מניעתי כדי להרחיק אותם. הרי זה שטח שאסור לכניסה. אם אתה כאזרח מסתובב בשטח צבאי סגור, אתה עובר על החוק וצריך לעצור אותך. המפקדים אמרו לי, מה אתה בא אלינו בטענות, תלך למי ששמר על התיקים. הפילו את האחריות על הש"ג. אבל הוא יש לו כולה שתי עיניים והם מסחררים אותך.
"אני אמרתי שכשאנחנו במדים, אנחנו מייצגים את צה"ל, אנחנו מחויבים לשמור על עצמנו ועל הציוד שלנו. ענו לי: 'מה אתה רוצה, להיות אלאור אזריה 2?' הלכתי עם זה עד המג"ד והוא אמר לי: 'אין מה לעשות, גם בפעם הבאה אתה לא רשאי לעשות כלום'. זהו, מאז אני לא מוכן לחתום על נשק. אם צה"ל לא מאפשר לי לשמור עליי ועל החברים שלי, אז אני לא צריך נשק. האמון שלי בצבא נשבר".

הצגה לרמטכ"ל הסיני

שטחי האש סביב צאלים עצומים. למעלה ממיליון דונמים שמתפרסים מאזור קיבוץ חצרים בצפון ועד אזור ניצנה בדרום. לשלוט בכל המרחב העצום זו משימה בלתי אפשרית. הסוגיה נדונה כבר פעמים רבות בכנסת ובגופי האכיפה. הציפייה הסבירה היא שמשהו ישתנה במרוצת השנים. שהאסימון ייפול.

קצין מילואים ביחידה מובחרת שעדיין עושה מילואים נזכר השבוע בתרגיל אוגדה שהתקיים בשטחי צאלים כששר הביטחון בני גנץ היה הרמטכ"ל. "התרגיל היה אמור להתחיל בתקיפת יעד של 16־F. הציבו רק"מ (רכב קרבי משורין) כמטרה, הגיע גנץ, כל הגנרלים תפסו מקום, ופתאום תצפית מזהה שאין מטרה. שהיא נעלמה. לכולם היה ברור שגנבים מהפזורה הרימו אותה. ברגע האחרון חדלו את הטייס ולא הייתה שום הפצצה. התרגיל התחיל דרדלה. תעשה חשבון מתי גנץ היה רמטכ"ל, הוא השתחרר ב־2015. שנים אנחנו מתאמנים בצאלים והבדואים יושבים עלינו, מתמקמים על כיפות חולשות, מתצפתים איפה אנחנו ישנים, לאן אנחנו מסתערים. פעם ראיתי פלוגה של שמונה טנקים שועטים קדימה וסביבם ספרנו שישה טרקטורונים עם בדואים שנראו חלק מהתרגיל. הם מנסים להוריד ציוד גם בתנועה".
אורי מלכה, מנהל הסיירת הירוקה של רשות הטבע והגנים נזכר בביקור של הרמטכ"ל הסיני בקיץ 2011. "הורידו אותו לצאלים, לראות תרגיל אש, ופחדו שבדואים יפריעו למהלך. טרקטורון אחד שחוצה את השטח באמצע תרגיל חודל את כל העסק. ישבו על הסיפור הזה שני תתי־אלופים ואלוף אחד, ואמרו לי, 'אתה חייב לוודא שלא יהיו הפרעות'. הבאתי את כל פקחי הסיירת הירוקה מכל הארץ ושמתי אותם על הגבעות. כל אחד ישב בטנדר שלו עם משקפת ודאג ליירט רכבים שניסו להיכנס לשטח".
מאיר דויטש, מנכ"ל תנועת "רגבים", הוא גם רס"ן במילואים. בשנים האחרונות "רגבים" מעלה לרשת סרטונים שמגיעים אליה ממילואימניקים. דויטש עצמו אומר שההפקרות המתמשכת בשטחי האש פוגעת מורלית בחיילי המילואים והסדיר. "הצבא נרדף בשטחי האימון שלו, החיילים כל הזמן דואגים מהשודדים שמזנבים בהם"
בינואר 2018 התכנסה ועדת החוץ והביטחון בכנסת לדון בתופעת הגניבות מהבסיסים ושטחי האש. עיקרי הדברים נסובו על מה שקורה בצאלים. יו"ר הוועדה דאז, אבי דיכטר, זימן נציגים מכל גופי האכיפה. הגיע נציג משטרת ישראל, קצין ממצ"ח, קצין מאגף המבצעים של צה"ל וגם קבוצת אנשי מילואים. דויטש אומר שבאותה תקופה היה צבר של אירועי גניבות שגרם לחבורת מילואימניקים מתוסכלים לפתוח קבוצת פייסבוק בשם "די להפקרות בצאלים".
"האווירה הציבורית הייתה כזו שהגיע הזמן שהמדינה תעשה משהו, שמישהו יתעורר", מספר דויטש. פרוטוקול הישיבה מדהים. קצין המשטרה אמר שמדובר בשטחים עצומים ושהמשטרה עושה את חלקה, אבל צריך שגם הצבא ייקח אחריות. קציני הצבא אמרו שאין להם סמכות על אזרחים. המילואימניקים נתנו כמה סיפורים ואמרו "יש עוד אין־סוף כאלו". באותו דיון התברר כי בשנת 2012 כבר עסקה ועדת החוץ והביטחון בנושא צאלים. כולם אמרו שצריך לעשות משהו, גם אחרי הדיון ב־2012 וגם בסוף הדיון ב־2018. אפילו יצאו הודעות לעיתונות בעניין. ובכן, את הספוילר נתנו כבר בתחילת הכתבה הזו. המצב בשטח רק החמיר.
למרות שכל הגופים האחראים הבינו שחייבים לתגבר את האכיפה, זה לא נעשה. לאורי מלכה מהסיירת הירוקה, הגוף האמון על האכיפה בשטחי האש, יש רק פקח אחד בצאלים. עמיחי בלוט, מנהל אגף המרחבים בארגון "השומר החדש" וגם מג"ד צנחנים במילואים שמתאמן הרבה בצאלים, אומר שהמצב הנוכחי בלתי נתפס. "הצבא אומר שזו אחריות המשטרה, המשטרה אומרת שזה הצבא, הצבא אומר שזו הסיירת הירוקה ולסיירת הירוקה יש רק פקח אחד! אחד!!! הפקח הזה תותח, הוא צריך לקבל פרס ישראל על כל מה שהוא עושה, אבל הוא רק אחד למען השם".

חשבנו שזו נענע וקטפנו

לקראת סוף 2013 הושלמו העבודות על מכשול הגדר החדש בגבול ישראל־מצרים. זה לא עצר לגמרי את הברחות הסמים דרך הגבול, אבל הפחית אותן משמעותית. תושב אחד היישובים באזור צאלים אומר שגידולי הקנאביס בשטחי האש התחילו כשנתיים אחרי הקמת הגדר. "בהתחלה ראית חממות בגודל שני מטרים על שני מטרים בעומק השטח, בערוצים קטנים, משהו שנראה כמו איזה עסק צדדי או כמו עציץ שתל־אביבי מגדל במרפסת שלו בפלורנטין. לאט־לאט צצו עוד ועוד מקבצי גידול וראית שהם משתכללים. היה ברור לכולם שמתפתחת פה תעשייה", אומר אותו תושב ומציין פרט חשוב: "היו מי שהפנו את תשומת לב המשטרה והצבא וביקשו מהם שיהרגו את העסק כל עוד הוא קטן. במקום זה הוא הלך וגדל, וכיום מדובר בתעשיית ענק. עוד מעט יצטרכו להביא תאילנדים כדי לתחזק את הגידולים. יש כאן צי של מכליות מים שנע בכבישים ובתוך השטח. טנדרים עם מכלי פלסטיק גדולים שדוהרים משתיים בצהריים ועד שתיים בלילה להשקות את הגידולים. מישהו ספר פה קרוב ל־100 רכבים כאלה, נוסעים בלי אורות, בלי לוחיות זיהוי או עם לוחיות גנובות".

"השטח מפוצץ בסמים", היא אומרת, "אנחנו משקיעים לא 100 אחוז מעצמנו אלא 150 אחוז, יחד עם המשטרה הכחולה, עם הצבא, עם המערך המוטס, הסיירת הירוקה, עם כל הגורמים, משמידים עשרות אלפי שתילים בכל שבוע, ועדיין אני מעריכה שבכל רגע נתון יש בשטח בסביבות אלף חממות. אתה משמיד להם אחת ולמחרת צצות במקומה שתיים חדשות. המאמצים שלנו באמת אדירים, אנחנו מנהלים מרדפים מסמרי שיער, שוברים את הרכבים שלנו, סוחטים את הדוושה כדי לבצע מעצר, ובסוף בבית משפט אני צריכה להוכיח עבירה. הם אומרים לשופט שהם סתם טיילו בשטח ופתאום ראו חממה, חשבו שזה נענע וירדו לקטוף. אמיתי לגמרי.
"פעם אחת הגענו לחממה עם אור ראשון ותפסנו נער קטין ישן בתוכה. כנראה עבד שם בלילה. אמר לנו, 'עברתי כאן ביום והיה חם וראיתי מקום עם צל לשים את הראש ונרדמתי'. הם יוצאים מזה בקלות. לא מעניין אותם כן שטח אש לא שטח אש, לא אכפת להם אם ברקע עפים פגזים. הם לא דופקים חשבון לצבא, ולא לאף אחד. אנחנו מצידנו עושים פה עבודה סיזיפית. כל מבצע כמו היום זה סירחון שנדבק לך לנשמה. כשאני חוזרת מיום עבודה של השמדת חממות הילדים שלי סותמים את האף ואומרים לי, 'איף אמא, שוב עשית סמים!'"
בלוט מארגון "השומר החדש" אומר שאובדן המשילות הזה עולה למדינה מיליוני שקלים. "תחשוב רק על הציוד שנגנב בשטחי האש. באימון של החטיבה שלי נגנבו שלושה אמצעי לחימה בשווי של למעלה מ־400 אלף שקל. אתה לא יכול להשאיר דקה אחת ציוד לבד ואני מדבר איתך על שטחי אש שאמורים להיות סגורים לאזרחים. תוסיף לזה את העובדה שהשטחים האלו הפכו לאסם הסמים של המדינה. בכל שבוע המתנדבים שלנו יחד עם מג"ב והסיירת הירוקה משמידים סמים בשווי מיליוני שקלים והשטח עדיין מפוצץ. נדרש פה מאמץ לאומי מגובה בהחלטת ממשלה. מאמץ שעתי, יומיומי, סביב השעון, לא ליום יומיים, שבוע שבועיים אלא לאורך זמן. וזה לא שאם לא נתגייס עכשיו, הגולם יקום על יוצרו. הגולם הזה קם כבר מזמן".

עמודי חשמל וטלפון נעלמו

 זמן קצר אחרי שהסתיימה בנייתו של מתקן האימונים "רותם" בצאלים, בהשקעה של מיליונים רבים, נגנבו ממנו עמודי החשמל והטלפון. מדובר במתחם ענק המדמה מרחב אורבני עם מנהרות תת־קרקעיות, כמו אחיו הגדול יותר "שיקגו" הנמצא במרחק כמה קילומטרים ממנו. הפיקוד הבכיר של צאלים לקח את הגניבה הזאת קשה. היו קצינים בצאלים שהעלו את האפשרות לשלם פרוטקשן לבדואים כדי שהגניבות מהצבא ייפסקו. הרי יש גופים מוסדיים שמשלמים דמי חסות בדרום, אז למה שגם צה"ל לא יעשה זאת. אחד הקצינים הבכירים התעשת, דפק על השולחן וקבע: "צה"ל לא ישלם פרוטקשן, זה ביזיון לאומי!"

תושבים ביישובים הסמוכים לשטחי האש של צאלים מספרים כי בשיחות עם קציני צה"ל הם שומעים מהם תסכול גדול על התמשכות המצב. הקצינים מתארים מציאות הזויה שבה מגדלי הסמים והגנבים לא רק מסתובבים בשטחי האש בלי מורא, אלא גם עושים אצבע משולשת לחיילים שמנסים להרחיק אותם.
כולם רואים את ההתחפרות של הצבא. סביב מחנה קציעות הוקמה בשנה האחרונה גדר חדשה באורך של 2.5 ק"מ עם תלתלית הנמתחת לכל אורכה. צה"ל, כמו הקיבוצים והיישובים בנגב, מקיף עצמו לא רק בגדרות גבוהות אלא גם בתעלות נ"ט, סוללות עפר ותיל דוקרני. גורם צבאי בכיר אמר השבוע, כי מושקעים תקציבי עתק כדי לחזק את מערך הגנת הבונקרים והנשקיות.
גם בתחום המאבק בחממות הסמים נפל לצבא האסימון שצריך לצאת להתקפה. בשנת 2020 כולה הושמדו 628 חממות קנאביס בשטחי האש בדרום, רובן באזור צאלים, והשנה עד סוף אוקטובר הושמדו כבר כאלף חממות.

תא"ל זיני, מפקד צאלים, אומר שאין לו אמנם סמכויות אכיפה בתחום הפלילי, אבל ברור לו שזה לא פוטר אותו מאחריות. "בסוף הסיפור הוא שבשטחי האש של צה"ל גדלים סמים שמרעילים את בני הנוער שלנו, כך שמוסרית יש לנו אחריות מאוד גדולה לצאת למלחמת חורמה בתופעה הזו. חיל האוויר נרתם למשימה ויוצא לגיחות צילום פעם בשבוע וחצי־שבועיים ובאמ"ן יושבים ומנתחים את התצ"אות ומסמנים את שטחי הגידול. יש לנו גם הערכות מצב קבועות עם הסיירת הירוקה, עם מג"ב ועם המשטרה ואנחנו משמידים מתחמי גידול של סמים בקצב הולך וגובר".
האם המציאות הזו שבה נאלצים חיילי מילואים וסדיר להדוף גנבים בזמן האימונים, נראית לו תקינה ואיך מתמודדים עם מצב מתמשך של היעדר אכיפה, צה"לית או משטרתית, בשטחי האש  על השאלות הללו מפקד צאלים לא השיב.

מדובר צה"ל נמסר: "צה"ל, בשיתוף משטרת ישראל וארגוני הביטחון הנוספים במרחב הדרום, פועל כנגד תופעת גניבות הנשקים, פריצה למחנות צה"ל וההברחות בגבולות. בשנה האחרונה הוא משקיע משאבים בפרויקטים שמטרתם שיפור אבטחת מחנות צה"ל. במסגרת זו הוקמה גם פלוגת 'מגיני הנגב' שמטרתה ביצוע הכשרות ייעודיות ליחידות צה"ל להתמודדות מול תופעת הפריצות למחנות ולבסיסים. בנוסף, מוקצים משאבים לשיפור תשתיות האבטחה והמיגון בבסיסי הדרום באמצעים טכנולוגיים שונים, בהם: התקנת מצלמות אבטחה חדשות, גידור הבסיסים, חיזוק אבטחתם של בונקרים ונשקיות, שיפוץ וסלילת צירים היקפיים במחנות ועוד. "נציין כי ניכרת ירידה משמעותית במספר גניבות ואובדני נשק בצה"ל".

עודד שלום, ידיעות אחרונות המוסף לשבת



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  אם המשטרה משלמת פרוקשטיין, אז למה שהצבא לא ישלם גם? Idan 13.11.21 18:16 1
     ארגוני נוער News_Max 13.11.21 18:21 7
         לא אומר שהוא ידיד ישראל אבל הטרור הזה בדיוק במתכונת הזו חוגג כבר יותר מעשור .. Brasilver 13.11.21 18:46 31
             באמת חרטא. צה''ל יכול לראות מלמעלה את הכל! יכול גם לרסס מלמעלה עופרת/כימיקאלים או נפלם (אחרי ווידוא שאין איש) Hesitant 13.11.21 19:26 55
                 צהל יכול ויכול ויכול , יש הבדל בין יכול לבין עושה .. Brasilver 13.11.21 20:07 76
                     נכון ויש פתרון פשוט granit 14.11.21 06:16 116
                         גם אני מסכים _ישראלי_ 14.11.21 07:10 117
                 מסכים איילגולן 13.11.21 22:18 108
             עם קבלות וממון כעת News_Max 13.11.21 19:32 61
             הזויים תתחילו לירות במי שבא לגנוב וזה יגמר הסייר 13.11.21 20:00 73
                 מי שיתחיל לירות יכנס לכלא לתקופה ארוכה סטטיסטיקאי 13.11.21 20:42 87
                     נכון מאוד זה לב העניין הסייר 13.11.21 20:48 90
                     שכחת להוסיף שזה שאין גשם בנובמבר זה בזכות הפרקליטות, Oasis 14.11.21 09:22 130
                         יגש כבודו לקבוצת חיילים בצאלים ויברר למה הם לא מתכוננים לפגוע במי שבא לגנוב להם ציוד סטטיסטיקאי 14.11.21 09:38 136
     כי אז הוא יהיה הרבה דברים, אבל לא ״צבא״ Abe 13.11.21 18:22 10
     12 שנות נתניהו . ללא מילים אחד האדם 13.11.21 20:33 85
         כשגרתי בבאר שבע לפני 40 שנה הם היו גונבים סטטיסטיקאי 13.11.21 20:44 89
     היה לי חבר ששוחרר ממילואים אחרי שהכריז שאם הוא נתקל במקרים כאלה הוא יורה בראש של הערבי בני מרום 13.11.21 22:15 106
         מצוין ככה צריכים לעשות כולם כולל סדירים אוטומט 14.11.21 08:04 123
  צבא רופס כינוי 13.11.21 18:17 2
     הצבא והמשטרה לא רופסים אלא מסורסים ! מערכת משפט ותקשורת מסרסת והנהגה רופסת! Golani73 13.11.21 18:28 13
         טעות בידך ידידי, ההנהגה הצבאית והמשטרתית הפנימה היטב את הנרטיב לגבי הצדק, המוסר ומהו הראוי עוז הגיבור 13.11.21 18:43 27
         ההנהגה מנוטרלת - לא משותקת. בג''צ מנטרל את כל המדינה הזו. הוא המנהל פה את כל ההתאבדות הלאומית היהודית ליה 14.11.21 09:00 128
  מה? סקורפי 13.11.21 18:18 3
     הממשלה משלמת לחמאס פרוקטשיין, המשטרה לבדואים בדרום, זה ממש קל שזה לא יוצא לך מהכיס הפרטי Idan 13.11.21 18:19 5
         גם חלק מהחברות הגדולות כמו חברת חשמל וחברות מים ומי יודע איזה ומי עוד משלם להם . Brasilver 13.11.21 18:47 33
         ביבי הרגיל אותם אחד האדם 13.11.21 20:34 86
         הממשלה שילמה פרוטקשן בסך בלתי נתפס של 54 מיליארד ש''ח למען הקמת קואליציה, וצה''ל הולך בעקבותיה. אליצור 13.11.21 22:21 110
             שני שקרים בפוסט אחד, Oasis 14.11.21 09:26 133
     זה מה שקורה כשמנסים להפוך את הצבא לחבורת נקבות במקום לנצח oby 13.11.21 18:47 34
     כן כן...אל תהיה המום...אם הממשלה משלמת פרוטקשן למחבלים אז למה שצבא הווזאלין לא יעשה את זה גם... ארץ 13.11.21 19:00 42
  לא מתכוון לקרוא הכל SmokinKills 13.11.21 18:19 4
  יש דרך מאוד פשוטה לעצור את הגניבות כאן ועכשיו הבוטח אליך 13.11.21 18:19 6
     אל תהיה מצומצם, יש 7.76. יש RPG. על טרקטורונים יש פצצות 250 ק”ג על מאהלים ועוד כמה אמצעים. תהילה לדוד 13.11.21 18:54 39
     האמת שאתה צודק , מספיק שהמדינה וצהל יצאו בהודעה פומבית של שינוי מדיניות ואכיפה כבר הגנבות Brasilver 13.11.21 19:04 43
         עדיף מלחמה עכשיו נגד המחבלים מבית. אח''כ יהיה כבר מאוחר. ש-עצמון 13.11.21 19:38 65
             ברור .. לך תגיד את זה לאחראים.. האמת שביבי סחב את זה יותר מעשור והגענו למצב הגרוע שבגרועים Brasilver 13.11.21 20:06 75
         ה'שקט התעשייתי' שולט בכל גורמי האכיפה, בבתי הסוהר, במשטרה, ועכשיו גם בצה''ל-עליית מדרגה-התקדמנו. אליצור 13.11.21 22:25 112
     +++ אברהם בראל 13.11.21 19:49 70
  מדינה רופסת מדרון תלול לאבדון תודה ביבי יא אפס מאופס Karish 13.11.21 18:22 8
     המדינה רופסת בגלל בנט ויאיר לפיד, לא בגלל ביבי. מספיק כבר עם 'אבל ביבי'. JackAren 13.11.21 18:40 22
         ביבי בנה את התשתית במשך יותר מעשור .. Brasilver 13.11.21 19:06 44
             בג''צ ו- 15 הסמאלנים שם הם שמנהלים את המדינה האומללה הזו. לא ביבי ולא העם היהודי ליה 14.11.21 07:48 120
         12 שנים של הזנחה בכל התחומים וממשלה חדשה שקמה היא האשמה Karish 13.11.21 19:27 59
         גם בגלל ביבי. אל תיתמם, ביבי ההיה שליט {יחיד} 12 שנה. ש-עצמון 13.11.21 19:39 66
             זה היה הרבה לפני ביבי, אני שרתתי בשבטה בזמן שרון ואולמרט והיו אותן תופעות וגם היו חדירות אברהם בראל 13.11.21 19:54 71
                 ואצל ביבי זה הוכפל פי שבעים ושבעה. שים לב מתי ועדת חו''ב דנה בנושא: 2012. יוסף כץ 13.11.21 20:14 78
                     אה ולכן אצל ממשלה שהמפתחות אצל שלה אצל המגזר הבדואי ימצא פתרון לבעיה. גאון אתה. party pooper 13.11.21 21:05 96
             בג''צ הוא השליט שמונע כל תיקון. כל הפסקים שלו באים לאיין, להחליש, לשתק ולהפוך את המדינה היהודית ללא יהודית ליה 14.11.21 07:49 121
                 ומה עשה אלילך בנידון? דודלי 14.11.21 09:23 131
         חבר'ה, כשהתפרסמו ידיעות כאלו לפני חמש שנים, שתקתם. לא רק ביבי אשם, אלא גם מצביעיו השותקים. יוסף כץ 13.11.21 19:57 72
             אז מצאת אנשי ימין צבועים כמותכם, אז אתם בחברה טובה אברהם בראל 13.11.21 20:24 80
  מה קרה לעצור סיסמה? מי שלא מכיר את הסיסמה נעצר או מסתכן בכדור למרכז המסה חדה 13.11.21 18:22 9
     פשש איפה הזמנים האלה , היום חייל יגיד עצור סיסמה הגנב יענו לו ''בית משפט '' החייל יעשה Brasilver 13.11.21 19:08 47
     תבדוק את הטלפון שלך. מצלאח א-דין השאירו לך כמה הודעות להגיע לחקירה על אמירותך הנכונות הללו Abe 13.11.21 21:24 103
  אולי בסופו של דבר נשכיל להבין שאת ערך הצדק שמסרנו לא ניתן להחליף בשום דבר Law 13.11.21 18:25 11
     נ.ב Law 13.11.21 18:31 19
     יש מישהו שאמר , Brasilver 13.11.21 19:14 49
         אנו עם בעל מדינה שפשוט איבד את זהותו Law 13.11.21 19:18 53
  וכדי בזיון וקצף ... ORTIGO 13.11.21 18:26 12
  השמדה! זה הפתרון. יוסף 13.11.21 18:28 14
  אין בעיה תשלמו, אבל לא מתקציב המדינה. מהכיס הפרטי שלכם, של בנט, של גנץ ושל עומר בר לב. תמהוני 13.11.21 18:29 15
     בוקר טוב אם לא שמת לב זה מה שהמדינה עושה מיום הקמתה אוטומט 14.11.21 08:06 126
  תנו לי שבוע בתור רמטכ״ל והבעיה נפתרת Gronk 13.11.21 18:29 16
     אחרי שישראל תתכונן ותהיה מוכנה ככל שאפשר למלחמה בתוך הארץ עם הבדואים והערבים Brasilver 13.11.21 19:16 51
  צריך לבעוט את הקצינים האלה הביתה menahem 13.11.21 18:29 17
  זה מבט קטן לאיך אנחנו נראים… איך הצבא נראה… ומה הוא שווה Seagulls 13.11.21 18:30 18
  lol משטרת אפסים וצבא של אפסים נדב 13.11.21 18:32 20
  מניעת ירי שווה מניעת אכיפה והאשם-בג''ץ אור 111 13.11.21 18:33 21
  סה''כ הגיוני כל כתם 13.11.21 18:40 23
  הבעיה חוקית. לכן אני מציע לחוקק 'חוק דרומי' בהרחבה לשטחי אש. משהו בסגנון של: kalatch 13.11.21 18:40 24
     שלט ברוח הדברים: kalatch 13.11.21 19:07 46
  על גופתי הילדים שלי ישרתו בצבא הזה. בטח לא בחזית. LionInZion 13.11.21 18:40 25
  סוכני כאוס זרים ואנשים חסרי דעת חטפו את מדינתנו במשך שנים אור 111 13.11.21 18:42 26
     אכן ליה 14.11.21 09:17 129
  פשוט מדהים לראות עד כמה השכל האנושי יכול להיות מעוות... Yehudah770 13.11.21 18:44 28
     אמת,איבדנו את הדרך הנכונה AQB 13.11.21 19:13 48
  אמרתי בזמן נתניהו, ואני אומר עכשיו. הפעילו תקנות לשעת חירום והתחילו לירות חופשי. פרה אדומה 13.11.21 18:44 29
     תקנות לשעת חירום זה רק נגד יהודים בגלל הקקרונה. הם לא יודעים איך הם יצליחו להשליט משטר תהילה לדוד 13.11.21 18:57 40
  וזה במקום שהמדינה תעשה את הדבר הכי נורמלי ותשלם להם בפגזי טנקים וארטילריה לכפרים שלהם Liran401 13.11.21 18:45 30
  אחת הכתבות הכי מעצבנות שקראתי בשבת OffTheRecord 13.11.21 18:47 32
  אם בגוש קטיף היה אפשר לערב חיילים גם כאן אפשר shush 13.11.21 18:49 35
     גוש קטיף במקסימום שופכים צבע על כוחות הביטחון , Brasilver 13.11.21 19:23 54
  תקחו את החצי גדוד ששומר ותעברו פחון פחון ותשמידו את ההתנחלויות הפושעות. עקרון בסיס זה הסתערות ויוזמה noel 13.11.21 18:50 36
  מה מפתיע בזה? Django 13.11.21 18:50 37
  פעם שיתייחסו עליהם ביד ברזל לא תהיה שום בעיה. כרגע מתייחסים עליהם כמטרד שאין מה לעשות לגביו, כולל פרוטקשן. Spook 13.11.21 18:52 38
     המערכות בארץ החליטו להפקיר את האזרחים היהודים ליה 14.11.21 09:23 132
  יותר טוב לשלם להם שיהיו שכירי חרב ושיילחמו במקומנו. Isaac 13.11.21 18:57 41
     גם בשביל לשכור כאלה צריך טיפת כבוד , אתה יכול לשכור שכירי חרב אם יש ממך טיפה מורא , Brasilver 13.11.21 19:27 57
         מדוייק! בכל צבא אחר בעולם היו תופסים אותם ותולים עם הרגליים למעלה Isaac 13.11.21 20:33 84
  אין מנוס מלעלות מיסים, ובתקציב הבא חייב להיות סעיף ''פרוטקשן מדיני'' ולחוקק חוקים לטובת העניין...הזוי Vinny Puh 13.11.21 19:07 45
  נו עכשיו עומר בר לב יגיד מילקו 13.11.21 19:16 50
  אחלה זיני שבעולם אישנחמד 13.11.21 19:18 52
  זה צבא שאמור לנצח מלחמות???.? יאצק 13.11.21 19:26 56
  תגידו, אין שום אלוף פיקוד, או ש. ג שיכול לקחת אחריות? זברה 13.11.21 19:27 58
  ביבי החלש הרופס איבד משילות בנגב לבדואים אריה33 13.11.21 19:28 60
     כן שמענו, יש משטרה וגורמי אכיפת חוק שזה התפקיד שלהם, לא של ביבי. אבל כשעוסקים בתפירת תיקים party pooper 13.11.21 21:03 94
     התכוונת בג''צ ומערכת המשפח האנטי מדינת היהודים אשמים באיבוד המשילות. נכון? כי הם הממשלה פה ליה 14.11.21 09:26 134
  שלב א- ירי על מנת להרוג סתם איש פשוט 13.11.21 19:32 62
  הגיע הזמן שישמרו על הנגב כמו באיזור 51 בנבדה שטח צבאי סגור or10 13.11.21 19:33 63
  קצינים כאלה צריכים לסלק לאלתר מהצבא. ש-עצמון 13.11.21 19:35 64
  לפי התגובה של דובר צה''ל RuvenM551 13.11.21 19:41 67
     וזה מתסכל לא פחות מהכתבה עצמה. shabor 13.11.21 20:32 83
  מדינה בפשיטת רגל TecNodRom 13.11.21 19:46 68
  מי שהעלה כזה רעיון צריך לעוף מהצבא ולא להכנס לחיים הפוליטיים שונרי 13.11.21 19:48 69
     יחד עם מי שניסח את תגובת המשטרה (תשתיות אבטחה, מיגון, שמירה, אפס אכיפה) יוסף כץ 13.11.21 20:13 77
  ביבי השאיר אחריו מדינה מפורקת. מתי הוא יתן דין וחשבון על החידלון הזה? יוסף כץ 13.11.21 20:05 74
     בג''צ אשם!!! רק בג''צ. זו ממשלת ישראל מזה שלושים שנה. ליה 14.11.21 09:27 135
  המדינה מתפוררת לנו מול העיניים ואפילו טרם החלה המלחמה הגדולה Investjour 13.11.21 20:16 79
  מפגר מי שמתגייס לצבא הזה מאן דהוא 13.11.21 20:26 81
  בושה וחרפה godfrey 13.11.21 20:27 82
  לא נשמע אמין שקצינים יגידו דבר כזה. אם נכון הדבר... יש לסגור את המדינה ושהאחרון יכבה את האור. Space oddity 13.11.21 20:44 88
  קורא לפתוח באש על כל בדואי אידיוט שמנסה לגנוב Galileo 13.11.21 20:54 91
  מקווה שיעיפו את הקצינים שהציעו לשלם פרוטקשן מהצבא בלי פנסיה והורדה לדרגת טוראי. Whereismymind 13.11.21 20:59 92
  נראה שכבר נותנים פרוטקשן. פלומה 13.11.21 21:03 93
     בג''צ שולט! ליה 13.11.21 21:08 98
         אולי גם הם /פרקליטות נותנים פרוטקשן. פלומה 13.11.21 21:13 101
             בהחלט נותנים. פסיקות עקומות והזויות ולא ציוניות זה בהחלט פרוטקשן בעיני! מצטערת. אפילו פרופ' מאוטנר טוען: ליה 13.11.21 22:14 105
                 +++ פלומה 13.11.21 22:30 113
     צה''ל הוא צבא עלוב ומגעיל שכולו בנוי על שקרים של הצמרת שלו. תשמעו מה אומר בריק על הצבא העלוב: ליה 13.11.21 22:17 107
  איזו בושה אוהבחדשות 13.11.21 21:04 95
  היהודים רגילים שדורכים עליהם. הם מעודדים את האויב למעוך אותם כמו שמועכים פשפשים. אלה אנשי צבא? בוז ליה 13.11.21 21:07 97
  הרעיון הכי חכם של צה''ל זה עשרות שנים. איש ונוב לו 13.11.21 21:09 99
  אולי שווה לשקול ולהפסיק את המאמץ שבלהשמיד להם חממות. ולרכז את המאמצים במישור המשפטי, מול בתי זר קוציםריחני 13.11.21 21:11 100
     בשביל זה צריך לחסל את בג''צ במתכונתו הנוכחית. אך ורק ממשלות ישראל תבחרנה את השופטים! ליה 13.11.21 22:23 111
  שיורידו את הדרגות וילכו לאזרחות !! ממש חדש 13.11.21 21:15 102
  די עד כאן dark knight 13.11.21 21:42 104
  מדינת היהודים זה דבר מת! היהודים השמאלנים העבירו אותה לידי האיסלם והכובש הערבי! ליה 13.11.21 22:20 109
  קישקוש מקושקש מרסו 13.11.21 22:45 114
     יש פה כתבת תחקיר רצינית (של ידיעות אחרונות) שמבוססת על עדויות OffTheRecord 14.11.21 00:34 115
  הלכה המדינה red_color10 14.11.21 07:12 118
  כניעה לטרור איש י-ם 14.11.21 07:26 119
  למדו מהממשלה שלנו BlackHawkIL 14.11.21 07:54 122
  הודעה למפקד העליון של הקצינים . לך הביתה אתה חלש. דורון 14.11.21 08:04 124
  איזה מדינה יש לנו!! אפשר לסגור את הבסטה😅😅 Zpatriots 14.11.21 08:05 125
  הבעיה המרכזית כאן זה שמקבלי ההחלטות יושבים לדון בדברים על כוס בירה בבר בת''א אוטומט 14.11.21 08:14 127
  אני דווקא סוף סוף קצת אופטימי. סוף סוף מדברים על החרא שיצר כאן הגיבור הקודם שכל עניינו היה לספר גמני 14.11.21 09:38 137
     על החרא הזה דיברו שנים. cesium 14.11.21 10:41 141
         בהחלט. זה אחד המבחנים של הממשלה הנוכחית. גמני 14.11.21 10:59 142
  פייגלין מארח את ד''ר אורי מילשטיין - למה ניצחנו במלחמת ששת הימים? / הקשיבו לניתוח המזעזע של בריק על צה''ל! ליה 14.11.21 10:19 138
  בתור מי ששירת בקרבי לדעתי טיפש מי שמתגייס כיום לקרבי, תחטוף ממחבלים או שתחטוף מבית משפט.. דניאל בן המלך 14.11.21 10:26 139
  להיפך. להשתמש בהזדמנות לתרגולים. לא יעלה על הדעת שבסיס צבאי כלשהו מותקף ללא תגובה. אדם פשוט 14.11.21 10:27 140

   
   
Idan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.5.13
2473 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:16   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. אם המשטרה משלמת פרוקשטיין, אז למה שהצבא לא ישלם גם?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
News_Max לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.17
15694 הודעות, 55 מדרגים, 109 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:21   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. ארגוני נוער  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
מדינה למכירה...
אחלה מנסור



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Brasilver לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.8.17
12116 הודעות, 33 מדרגים, 66 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:46   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. לא אומר שהוא ידיד ישראל אבל הטרור הזה בדיוק במתכונת הזו חוגג כבר יותר מעשור ..  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Hesitant לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.2.06
7813 הודעות, 64 מדרגים, 101 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    19:26   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. באמת חרטא. צה''ל יכול לראות מלמעלה את הכל! יכול גם לרסס מלמעלה עופרת/כימיקאלים או נפלם (אחרי ווידוא שאין איש)  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  
צה"ל יכול בנחישות וברגישות לעקור 10,000 מתיישבים...
אך אינו יכול לעצור את חממות הקנביס של הבדואים?

צה''ל יכול לראות מלמעלה את הכל!
יכול גם לרסס מלמעלה עופרת/כימיקאלים או נפלם (אחרי ווידוא שאין איש).
צה"ל יכול להכווין כוח קרקעי, יכול לחורר מיכלים עם צלפים יכול לעקור חממות וצינורות...
צה"ל היום מסכים להשתלטות הבידואים על שטחי הנגב. שר הביטחון, מודע לזה, ומאשר את זה.
זה המהלך הגדול של מדינת כל אזרחיה, שמייתר את מערכות הכשרות, הגיור, חוק השבות, וחוק האזרחות.
מהלך שהתחיל אהרון ברק, ויש עתיד מסיימת בתמיכה של ימינה.

.... למדנו.... קצת מאוחר... אך נצח ישראל, אתם יודעים...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Brasilver לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.8.17
12116 הודעות, 33 מדרגים, 66 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    20:07   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. צהל יכול ויכול ויכול , יש הבדל בין יכול לבין עושה ..  
בתגובה להודעה מספר 55
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
granit לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.8.09
2793 הודעות, 42 מדרגים, 72 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י' בכסלו תשפ''ב    06:16   14.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  116. נכון ויש פתרון פשוט  
בתגובה להודעה מספר 76
 
  
לחוקק חוק שיפטור את צה"ל והמדינה מתשלום נזקי גוף ורכוש לאזרחים שנמצאים בשטח אש ללא אישור ויפטור חיילים וקצינים מאחריות פלילית לפגיעה, ואז פשוט להתחיל להפציץ ולדרוס את כל החממות ומה שקיים בשטח בלי חשבון. כולל ירי ברכבים שנעים בשטח. אחרי הבדואי ה 10 שימות הם יעלמו, זו השפה שרובם מבינים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
_ישראלי_ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.11.17
663 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י' בכסלו תשפ''ב    07:10   14.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  117. גם אני מסכים  
בתגובה להודעה מספר 116
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איילגולן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.7.16
5829 הודעות, 41 מדרגים, 73 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    22:18   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  108. מסכים  
בתגובה להודעה מספר 55
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
News_Max לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.17
15694 הודעות, 55 מדרגים, 109 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    19:32   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. עם קבלות וממון כעת  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הסייר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.15
665 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    20:00   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. הזויים תתחילו לירות במי שבא לגנוב וזה יגמר  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  
כאילו זה מעולם לא היה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סטטיסטיקאי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.5.10
43337 הודעות, 230 מדרגים, 436 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    20:42   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  87. מי שיתחיל לירות יכנס לכלא לתקופה ארוכה  
בתגובה להודעה מספר 73
 
  
הבדואים שם בזכות הפרקליטות ובתי המשפט



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הסייר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.15
665 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    20:48   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  90. נכון מאוד זה לב העניין  
בתגובה להודעה מספר 87
 
  
בארץ מתוקנת מי שחודר לבסיס צבאי דמו בראשו.
אצלינו תסמונת ריפיון.
שלטון מרכזי חלש מזה שנים, שולטים עלינו אנשים שלא מאמינים בצידקת הדרך.
עולם הפוך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Oasis לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
5685 הודעות, 28 מדרגים, 17 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י' בכסלו תשפ''ב    09:22   14.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  130. שכחת להוסיף שזה שאין גשם בנובמבר זה בזכות הפרקליטות,  
בתגובה להודעה מספר 87
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סטטיסטיקאי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.5.10
43337 הודעות, 230 מדרגים, 436 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י' בכסלו תשפ''ב    09:38   14.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  136. יגש כבודו לקבוצת חיילים בצאלים ויברר למה הם לא מתכוננים לפגוע במי שבא לגנוב להם ציוד  
בתגובה להודעה מספר 130
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Abe לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.3.19
1598 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:22   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. כי אז הוא יהיה הרבה דברים, אבל לא ״צבא״  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחד האדם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
39669 הודעות, 61 מדרגים, 99 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    20:33   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. 12 שנות נתניהו . ללא מילים  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סטטיסטיקאי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.5.10
43337 הודעות, 230 מדרגים, 436 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    20:44   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  89. כשגרתי בבאר שבע לפני 40 שנה הם היו גונבים  
בתגובה להודעה מספר 85
 
  
אמנם אז הם היו גונבים רק מאזרחים, אבל הגניבות מצה"ל לא התחילו ב 12 שנה האחרונות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בני מרום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.13
10001 הודעות, 34 מדרגים, 53 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    22:15   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  106. היה לי חבר ששוחרר ממילואים אחרי שהכריז שאם הוא נתקל במקרים כאלה הוא יורה בראש של הערבי  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אוטומט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.7.14
12468 הודעות, 61 מדרגים, 122 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י' בכסלו תשפ''ב    08:04   14.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  123. מצוין ככה צריכים לעשות כולם כולל סדירים  
בתגובה להודעה מספר 106
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
7476 הודעות, 23 מדרגים, 45 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:17   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. צבא רופס  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Golani73 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.9.13
9334 הודעות, 65 מדרגים, 129 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:28   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. הצבא והמשטרה לא רופסים אלא מסורסים ! מערכת משפט ותקשורת מסרסת והנהגה רופסת!  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עוז הגיבור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.11.18
7517 הודעות, 197 מדרגים, 381 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:43   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. טעות בידך ידידי, ההנהגה הצבאית והמשטרתית הפנימה היטב את הנרטיב לגבי הצדק, המוסר ומהו הראוי  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
הצבא והמשטרה לא רופסים אלא מסורסים !

את האליטה בצהל מחנכת קרן וקסנר.

את האליטה במשטרה חינכה קרן יוזמות אברהם.

את מערכת המשפט מעצב אהרון ברק.

את מערכת החינוך מעצבים במכונים רבים של השמאל.

ואת כל עם ישראל מחנכת אקדמיה פוסט ציונית ופוסט מודרנית שמנגישה את התכנים הבאים לציבור הרחב:

הקורבן הוא הצודק, הוא המוסרי, הוא הטהור !!!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
27341 הודעות
יום ראשון י' בכסלו תשפ''ב    09:00   14.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  128. ההנהגה מנוטרלת - לא משותקת. בג''צ מנטרל את כל המדינה הזו. הוא המנהל פה את כל ההתאבדות הלאומית היהודית  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סקורפי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.1.15
2703 הודעות, 106 מדרגים, 212 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:18   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. מה?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
קצינים העלו את האפשרות לשלם פרוטקשן לבדואים כדי שהגניבות מהצבא ייפסקו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Idan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.5.13
2473 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:19   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. הממשלה משלמת לחמאס פרוקטשיין, המשטרה לבדואים בדרום, זה ממש קל שזה לא יוצא לך מהכיס הפרטי  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Brasilver לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.8.17
12116 הודעות, 33 מדרגים, 66 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:47   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. גם חלק מהחברות הגדולות כמו חברת חשמל וחברות מים ומי יודע איזה ומי עוד משלם להם .  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחד האדם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
39669 הודעות, 61 מדרגים, 99 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    20:34   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. ביבי הרגיל אותם  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אליצור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
39400 הודעות, 109 מדרגים, 158 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    22:21   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  110. הממשלה שילמה פרוטקשן בסך בלתי נתפס של 54 מיליארד ש''ח למען הקמת קואליציה, וצה''ל הולך בעקבותיה.  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Oasis לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
5685 הודעות, 28 מדרגים, 17 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י' בכסלו תשפ''ב    09:26   14.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  133. שני שקרים בפוסט אחד,  
בתגובה להודעה מספר 110
 
  
הסכום של 54 מיליארד הוא שקר!!!

השקר השני זה שמעשי הגנבה של ציוד ונשק החלה הרבה לפני הממשלה האחרונה!!!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
oby לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.4.15
10740 הודעות, 88 מדרגים, 172 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:47   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. זה מה שקורה כשמנסים להפוך את הצבא לחבורת נקבות במקום לנצח  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  


תחליפים ליוטיוב: rumble.com , Odysee.com , bitchute.com , d.tube


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ארץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.8.19
2658 הודעות, 49 מדרגים, 97 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    19:00   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. כן כן...אל תהיה המום...אם הממשלה משלמת פרוטקשן למחבלים אז למה שצבא הווזאלין לא יעשה את זה גם...  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
SmokinKills לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.1.20
2216 הודעות, 8 מדרגים, 5 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:19   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. לא מתכוון לקרוא הכל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
רק הכותרת מעצבנת אותי

מדינה בפשיטת רגל מוחלטת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הבוטח אליך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.2.15
10118 הודעות, 62 מדרגים, 122 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:19   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. יש דרך מאוד פשוטה לעצור את הגניבות כאן ועכשיו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לייתר דיוק יש 5.56 דרכים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תהילה לדוד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.3.21
979 הודעות, 7 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:54   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. אל תהיה מצומצם, יש 7.76. יש RPG. על טרקטורונים יש פצצות 250 ק”ג על מאהלים ועוד כמה אמצעים.  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  


עובדים עליכם בעיניים, יש תרופות לקורונה !! https://did.li/RWTfT


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Brasilver לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.8.17
12116 הודעות, 33 מדרגים, 66 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    19:04   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. האמת שאתה צודק , מספיק שהמדינה וצהל יצאו בהודעה פומבית של שינוי מדיניות ואכיפה כבר הגנבות  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  
ירדו ב50% ואחרי היתקלות ראשונה ושניה איתם שתאכף כראוי עם גנבים עם קליעים ברגליים אז זה יפסק אבל יש פה אם גדול והוא שיש סיכוי שהבדואים פשוט יפתחו במלחמה ויהפכו אוייב לכל דבר באיזורים שלהם כי הרי הם לא יסכימו לעצור את הגן עדן שהם נמצאים בו וילחמו עבורו בכל מחיר וזה בלי קשר לזה שאין להם ממש בעיה והם רק מחכים צמאי דם יהודי לסיבה לכבוש את הנגב בכוח ולמלחמה מוסלמית פושעת וברברית עקובה מדם
ו א ת זה הפיקוד העליון יודע וחושש מכל וזו הסיבה שנותנים להם לגנוב ללא מניעה מצבא הגנה לישראל ומבסיסי צהל בדרום .

זו גם הסיבה שהמשטרה וחיילי צהל לא מתעסקים עם הערבים גם כשהם מסכנים את החיים שלהם , שהפיקוד העליון של מדינת ישראל מפחד שאיזה ערבי או בדואי יהרגו על ידי חייל או שוטר ותיפתח מילחמה , אז ביינתים הם כובשים את המדינה ועושים מה שבא להם ללא אכיפה מדינית .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.16
56190 הודעות, 222 מדרגים, 403 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    19:38   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. עדיף מלחמה עכשיו נגד המחבלים מבית. אח''כ יהיה כבר מאוחר.  
בתגובה להודעה מספר 43
 


"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קֹהֶלֶת הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל"-קהלת


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Brasilver לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.8.17
12116 הודעות, 33 מדרגים, 66 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    20:06   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. ברור .. לך תגיד את זה לאחראים.. האמת שביבי סחב את זה יותר מעשור והגענו למצב הגרוע שבגרועים  
בתגובה להודעה מספר 65
 
  
ועכשיו הגיע ממשלה חדשה שבכלל טורפת את הקלפים ואין בכלל על מה לדבר , האוייב מקבל את המדינה לא על מגש של כסף אלא עם מגש של כסף



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אליצור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
39400 הודעות, 109 מדרגים, 158 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    22:25   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  112. ה'שקט התעשייתי' שולט בכל גורמי האכיפה, בבתי הסוהר, במשטרה, ועכשיו גם בצה''ל-עליית מדרגה-התקדמנו.  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אברהם בראל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.1.21
2983 הודעות, 23 מדרגים, 44 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    19:49   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. +++  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Karish לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.5.18
7832 הודעות, 54 מדרגים, 87 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:22   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. מדינה רופסת מדרון תלול לאבדון תודה ביבי יא אפס מאופס  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
JackAren לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.1.09
12626 הודעות, 76 מדרגים, 136 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:40   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. המדינה רופסת בגלל בנט ויאיר לפיד, לא בגלל ביבי. מספיק כבר עם 'אבל ביבי'.  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Brasilver לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.8.17
12116 הודעות, 33 מדרגים, 66 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    19:06   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. ביבי בנה את התשתית במשך יותר מעשור ..  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
27341 הודעות
יום ראשון י' בכסלו תשפ''ב    07:48   14.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  120. בג''צ ו- 15 הסמאלנים שם הם שמנהלים את המדינה האומללה הזו. לא ביבי ולא העם היהודי  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Karish לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.5.18
7832 הודעות, 54 מדרגים, 87 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    19:27   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. 12 שנים של הזנחה בכל התחומים וממשלה חדשה שקמה היא האשמה  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  
חחח בדיחה מעולה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.16
56190 הודעות, 222 מדרגים, 403 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    19:39   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. גם בגלל ביבי. אל תיתמם, ביבי ההיה שליט {יחיד} 12 שנה.  
בתגובה להודעה מספר 22
 

ולא, אני לא חושב שהממשלה הנוכחית תפעל ביתר נחישות נגד המחבלים מבית.


"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קֹהֶלֶת הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל"-קהלת


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אברהם בראל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.1.21
2983 הודעות, 23 מדרגים, 44 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    19:54   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. זה היה הרבה לפני ביבי, אני שרתתי בשבטה בזמן שרון ואולמרט והיו אותן תופעות וגם היו חדירות  
בתגובה להודעה מספר 66
 
  
מגבול מצרים שביבי הפסיק על ידי הגדר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף כץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.12.15
45205 הודעות, 144 מדרגים, 193 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    20:14   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. ואצל ביבי זה הוכפל פי שבעים ושבעה. שים לב מתי ועדת חו''ב דנה בנושא: 2012.  
בתגובה להודעה מספר 71
 
  


🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
party pooper לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.19
3984 הודעות, 11 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    21:05   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  96. אה ולכן אצל ממשלה שהמפתחות אצל שלה אצל המגזר הבדואי ימצא פתרון לבעיה. גאון אתה.  
בתגובה להודעה מספר 78
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
27341 הודעות
יום ראשון י' בכסלו תשפ''ב    07:49   14.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  121. בג''צ הוא השליט שמונע כל תיקון. כל הפסקים שלו באים לאיין, להחליש, לשתק ולהפוך את המדינה היהודית ללא יהודית  
בתגובה להודעה מספר 66
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דודלי
חבר מתאריך 30.5.21
298 הודעות
יום ראשון י' בכסלו תשפ''ב    09:23   14.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  131. ומה עשה אלילך בנידון?  
בתגובה להודעה מספר 121
 
  
מיסמס עם שליחיו כל יוזמה לשינוי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף כץ
חבר מתאריך 14.12.15
45205 הודעות
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    19:57   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. חבר'ה, כשהתפרסמו ידיעות כאלו לפני חמש שנים, שתקתם. לא רק ביבי אשם, אלא גם מצביעיו השותקים.  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  


🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אברהם בראל
חבר מתאריך 27.1.21
2983 הודעות
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    20:24   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. אז מצאת אנשי ימין צבועים כמותכם, אז אתם בחברה טובה  
בתגובה להודעה מספר 72
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חדה
חבר מתאריך 9.7.17
1311 הודעות, 25 מדרגים, מינוס 3 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:22   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. מה קרה לעצור סיסמה? מי שלא מכיר את הסיסמה נעצר או מסתכן בכדור למרכז המסה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בתוך יום השמועה מתפשטת ובסיס צאלים משוחרר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Brasilver לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.8.17
12116 הודעות, 33 מדרגים, 66 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    19:08   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. פשש איפה הזמנים האלה , היום חייל יגיד עצור סיסמה הגנב יענו לו ''בית משפט '' החייל יעשה  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
במקום אחורה פנה קדימה ברח .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Abe לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.3.19
1598 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    21:24   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  103. תבדוק את הטלפון שלך. מצלאח א-דין השאירו לך כמה הודעות להגיע לחקירה על אמירותך הנכונות הללו  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Law לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.10.18
9705 הודעות, 78 מדרגים, 156 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:25   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. אולי בסופו של דבר נשכיל להבין שאת ערך הצדק שמסרנו לא ניתן להחליף בשום דבר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אולי נשכיל להבין שללא ערך הזהות שלנו (תחת היהדות בלבד) זו פשוט לא ארצנו..

ביחול למשטר אמוני וחירותי למדינתו היחידה של העם היהודי, שכרגע בהגדרתה הרשמית היא בכלל מדינה ׳יהודית ודמוקרטית׳, בפועל מדינה כל אזרחית ללא זהות מוצקה, ואם כן יש זהות אז היא פרוגרסיבית ומנותקת מהעם היהודי והיהדות.


"Good man must not obey the laws too well"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Law לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.10.18
9705 הודעות, 78 מדרגים, 156 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:31   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. נ.ב  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
לצערי נראה שאנו לא נבין זאת ונמשיך להכחיש ולפחד, לטאטא מתחת לשטיח, עד שכולו יבער…

המחירים שנשלם כאשר אנו לא מוכנים פשוט יהיו גדולים יותר, ונשלם זאת כולנו ה׳ישראלי׳ וה׳יהודי׳.


"Good man must not obey the laws too well"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Brasilver לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.8.17
12116 הודעות, 33 מדרגים, 66 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    19:14   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. יש מישהו שאמר ,  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
אם איבדת כסף לא איבדת משהו מיוחד

אם איבדת בריאות אז איבדת משהו

אם איבדת את האופי והדמות שלך אז איבדת הכל .

ולי נראה שמדינת ישראל במצב ממש לא משהו בהקשר לסעיף השלישי של האימרה .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Law לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.10.18
9705 הודעות, 78 מדרגים, 156 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    19:18   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. אנו עם בעל מדינה שפשוט איבד את זהותו  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  
איבד, ויתר, נלחם, מתכחש, אפשר לקרוא לכך בכל שם, לדעתי בסוף נצטרך לשוב אל זהותנו או לשוב לגלות..

לבנתיים אנו לא באמת מעיזים לעסוק בערך הזהות ובמהות בכלל, יש הרבה סיבות לדאגה, כל חלקי העם שלנו צריכים לזכור שאת רכבות המוות חלקנו ביחד, ה׳מאמין׳ וה׳לא מאמין׳…

בעיני האויבים שלנו כולנו העם היהודי.


"Good man must not obey the laws too well"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ORTIGO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.4.02
2345 הודעות, 24 מדרגים, 46 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:26   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. וכדי בזיון וקצף ...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.18
18831 הודעות, 242 מדרגים, 478 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:28   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. השמדה! זה הפתרון.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תמהוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.19
10359 הודעות, 94 מדרגים, 158 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:29   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. אין בעיה תשלמו, אבל לא מתקציב המדינה. מהכיס הפרטי שלכם, של בנט, של גנץ ושל עומר בר לב.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אי אפשר גם לא לבצע את התפקיד, גם לקבל משכורת, וגם לגנוב כסף למשלם המסים - באמצעות הצעות הזויות ונפשעות בעליל. רוצים לפתור את בעיית אפס המעשה שלכם? מהכיס הפרטי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אוטומט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.7.14
12468 הודעות, 61 מדרגים, 122 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י' בכסלו תשפ''ב    08:06   14.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  126. בוקר טוב אם לא שמת לב זה מה שהמדינה עושה מיום הקמתה  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  
גובה מיסים ולא עושה כלום בתמורה.. פוליטיקה בישראל זו מילה מכובסת לפרוטקשן אזרחי חוקי למהדרין. אדם עובד משלם מיסים הפוליטיקאי לוקח גם שכר וגם שוחד ובתמורה מתבטל לחלוטין.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Gronk
חבר מתאריך 1.10.21
263 הודעות
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:29   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. תנו לי שבוע בתור רמטכ״ל והבעיה נפתרת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מוריד הוראות פתיחה באש ברורות וכל מי שלא יורה נענש. מה הפרקליטות הצבאית תעשה? תעצור את הרמטכ״ל?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Brasilver
חבר מתאריך 7.8.17
12116 הודעות
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    19:16   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. אחרי שישראל תתכונן ותהיה מוכנה ככל שאפשר למלחמה בתוך הארץ עם הבדואים והערבים  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  
אז יהיה אפשר לעשות את זה כי אני חושב שזה יפתח את המלחמה במיידי .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
menahem לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
10129 הודעות, 49 מדרגים, 89 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:29   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. צריך לבעוט את הקצינים האלה הביתה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Seagulls לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.2.19
20990 הודעות, 157 מדרגים, 299 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:30   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. זה מבט קטן לאיך אנחנו נראים… איך הצבא נראה… ומה הוא שווה  
בתגובה להודעה מספר 0
 

לא פלא שהמצב בטטה עשרות שנים


הם אומרים שהם לא קופים עלינו


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נדב
חבר מתאריך 10.9.13
426 הודעות
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:32   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. lol משטרת אפסים וצבא של אפסים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אור 111
חבר מתאריך 3.10.21
206 הודעות
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:33   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. מניעת ירי שווה מניעת אכיפה והאשם-בג''ץ  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בג"ץ והפרקליטות מנעו ומונעים במשך שנים כל שימוש בירי חי ובלי זה לעולם לא תהיה שום הרתעה!
רק הפגנות של מליון איש נחושים יצליחו להסיט את כיוון המדינה מהתאבדות לחיים.


~~ עדיף לחיות בתוך אמת קשה מאשר בשקר וורוד ~~


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כל כתם
חבר מתאריך 8.9.19
5476 הודעות
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:40   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. סה''כ הגיוני  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


https://play.google.com/store/apps/details?id=azizi.com.kolketem&hl=iw&gl=US


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kalatch לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
5075 הודעות, 47 מדרגים, 88 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:40   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. הבעיה חוקית. לכן אני מציע לחוקק 'חוק דרומי' בהרחבה לשטחי אש. משהו בסגנון של:  
בתגובה להודעה מספר 0
 

"לא יישאו צה"ל, מפקד או חייל באחריות למעשה שהיה דרוש כדי להדוף מי שמתפרץ או נכנס למתקן צבאי או שטח אש מסומן, או מי שמנסה להתפרץ או להיכנס כאמור".



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kalatch לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
5075 הודעות, 47 מדרגים, 88 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    19:07   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. שלט ברוח הדברים:  
בתגובה להודעה מספר 24
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
LionInZion לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.13
21806 הודעות, 142 מדרגים, 259 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:40   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. על גופתי הילדים שלי ישרתו בצבא הזה. בטח לא בחזית.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אור 111
חבר מתאריך 3.10.21
206 הודעות
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:42   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. סוכני כאוס זרים ואנשים חסרי דעת חטפו את מדינתנו במשך שנים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 13.11.21 בשעה 18:49 בברכה, אור 111
 
הם בכל המערכות...משטרה צבא שבס חינוך פרקליטות משפט משרדי ממשלה פשוט הכל וכולנו ישנים.. רק הפגנת מליון איש נחושים תשנה את כיוון המדינה מהתאבדות לחיים!


~~ עדיף לחיות בתוך אמת קשה מאשר בשקר וורוד ~~


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
27341 הודעות
יום ראשון י' בכסלו תשפ''ב    09:17   14.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  129. אכן  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Yehudah770 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.12.15
10141 הודעות, 105 מדרגים, 204 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:44   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. פשוט מדהים לראות עד כמה השכל האנושי יכול להיות מעוות...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אח"כ, יספרו לנו על הומניות, על תרבות, על סובלנות, על הכלה....
כשאין דרך, כשאין אמונה בצדקת דרכנו, כשאין עבר...
הכל מתפורר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
AQB לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.12.20
4591 הודעות, 69 מדרגים, 138 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    19:13   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. אמת,איבדנו את הדרך הנכונה  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרה אדומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.12
49164 הודעות, 338 מדרגים, 667 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:44   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. אמרתי בזמן נתניהו, ואני אומר עכשיו. הפעילו תקנות לשעת חירום והתחילו לירות חופשי.  
בתגובה להודעה מספר 0
 


יש לחייב בחוק בכפייה את כל אזרחי ישראל ללא יוצא מן הכלל בקורס בסיסי בסטטיסטיקה וניתוח נתונים


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תהילה לדוד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.3.21
979 הודעות, 7 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:57   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. תקנות לשעת חירום זה רק נגד יהודים בגלל הקקרונה. הם לא יודעים איך הם יצליחו להשליט משטר  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  
פאשיסטי על הערבים אז בנתיים רק מנסים לאסוף מהם נשק


עובדים עליכם בעיניים, יש תרופות לקורונה !! https://did.li/RWTfT


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Liran401 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.10.16
8956 הודעות, 59 מדרגים, 102 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:45   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. וזה במקום שהמדינה תעשה את הדבר הכי נורמלי ותשלם להם בפגזי טנקים וארטילריה לכפרים שלהם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ותגרש את כל השורדים לסיני וירדן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
OffTheRecord לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.4.19
5025 הודעות, 19 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:47   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. אחת הכתבות הכי מעצבנות שקראתי בשבת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שורש הבעיה הוא סירוס כוחות הביטחון בהתמודדות מול פשיעה וטרור.
כל פעם מדברים במשטרה על חוסר בכוח אדם אבל קצת שוטרים עם סמכות לירי חי הרבה יותר אפקטיביים מהרבה שוטרים מסורסים.

הנה משפט מהכתבה שמתמצת את הבעיה:
"אתם לא שמים שומר על המאהל?
נו אז שמים, אין לו סמכות לעשות כלום. הוא חסר אונים."



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shush
חבר מתאריך 9.10.15
357 הודעות
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:49   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. אם בגוש קטיף היה אפשר לערב חיילים גם כאן אפשר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אחלה אימון לחיילי צה"ל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Brasilver
חבר מתאריך 7.8.17
12116 הודעות
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    19:23   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. גוש קטיף במקסימום שופכים צבע על כוחות הביטחון ,  
בתגובה להודעה מספר 35
 
  
פה אם יפעלו כמו שצריך תיפתח פה מלחמה אחרי שבוע .

זאת הסיבה שלא אוכפים אותם ואני לא אומר שזה חלילה מוצדק .

צבא ומדינה שנותנים לדבר כזה להתרחש זה בעצם צבא עקר או לא צבא או צבא שנכנע במלחמה מבלי להלחם .

אין לזה אח ורע בעולם .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
noel לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
2334 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:50   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. תקחו את החצי גדוד ששומר ותעברו פחון פחון ותשמידו את ההתנחלויות הפושעות. עקרון בסיס זה הסתערות ויוזמה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ליזום ולא להגיב


עונים על סקרים, משפיעים על החברה וארגונים ומרוויחים כסף!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Django לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.13
3999 הודעות, 42 מדרגים, 71 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:50   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. מה מפתיע בזה?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הפרוטקשן כבר שולם לעבאס.

לדעתי צריך שהמדינה תתן תמריצים לארגוני הפשיעה של אברג׳ל ודומיהם, ואז נראה שקט להרבה זמן.


אדם נמצא במקום בו נמצאות מחשבותיו


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Spook לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.12.12
21791 הודעות, 136 מדרגים, 268 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:52   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. פעם שיתייחסו עליהם ביד ברזל לא תהיה שום בעיה. כרגע מתייחסים עליהם כמטרד שאין מה לעשות לגביו, כולל פרוטקשן.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
המערכות בארץ החליטו להפקיר את האזרחים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
27341 הודעות
יום ראשון י' בכסלו תשפ''ב    09:23   14.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  132. המערכות בארץ החליטו להפקיר את האזרחים היהודים  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Isaac לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.12.12
9592 הודעות, 56 מדרגים, 110 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    18:57   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. יותר טוב לשלם להם שיהיו שכירי חרב ושיילחמו במקומנו.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שהחברה יילכו ישר מתיכון לאוניברסיטה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Brasilver לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.8.17
12116 הודעות, 33 מדרגים, 66 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    19:27   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. גם בשביל לשכור כאלה צריך טיפת כבוד , אתה יכול לשכור שכירי חרב אם יש ממך טיפה מורא ,  
בתגובה להודעה מספר 41
 
  
ברגע שאלה שאתה רוצה לשכור מבינים שאתה ניתן לחיסול אז הם יחסלו אותך ויהיו הבעלי בית בעצמם ..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Isaac לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.12.12
9592 הודעות, 56 מדרגים, 110 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    20:33   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. מדוייק! בכל צבא אחר בעולם היו תופסים אותם ותולים עם הרגליים למעלה  
בתגובה להודעה מספר 57
 
  
מה לעשות אנחנו עם הספר. הסטראטאפים והפאבים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Vinny Puh
חבר מתאריך 29.11.20
315 הודעות
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    19:07   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. אין מנוס מלעלות מיסים, ובתקציב הבא חייב להיות סעיף ''פרוטקשן מדיני'' ולחוקק חוקים לטובת העניין...הזוי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מילקו
חבר מתאריך 3.9.21
131 הודעות
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    19:16   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. נו עכשיו עומר בר לב יגיד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אזרחים נורמטיביים שסה״כ רוצים להתפרנס. מדינה בהפרעה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אישנחמד
חבר מתאריך 14.7.18
229 הודעות
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    19:18   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. אחלה זיני שבעולם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יאצק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
15276 הודעות, 155 מדרגים, 282 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    19:26   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. זה צבא שאמור לנצח מלחמות???.?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זברה
חבר מתאריך 26.11.20
47 הודעות
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    19:27   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. תגידו, אין שום אלוף פיקוד, או ש. ג שיכול לקחת אחריות?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריה33
חבר מתאריך 4.12.20
5463 הודעות
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    19:28   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. ביבי החלש הרופס איבד משילות בנגב לבדואים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אולי יכתוב ספר חדש במקום המלחמה בטרור המלחמה בבדואים?
כמובן שאף אחד לא יקרא שום ספר של הנוכל הכושל שנפל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
party pooper לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.19
3984 הודעות, 11 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    21:03   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  94. כן שמענו, יש משטרה וגורמי אכיפת חוק שזה התפקיד שלהם, לא של ביבי. אבל כשעוסקים בתפירת תיקים  
בתגובה להודעה מספר 60
 
  
אז זאת התוצאה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
27341 הודעות
יום ראשון י' בכסלו תשפ''ב    09:26   14.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  134. התכוונת בג''צ ומערכת המשפח האנטי מדינת היהודים אשמים באיבוד המשילות. נכון? כי הם הממשלה פה  
בתגובה להודעה מספר 60
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סתם איש פשוט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.5.19
2671 הודעות, 14 מדרגים, 24 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    19:32   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. שלב א- ירי על מנת להרוג  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שלב ב- ירי על מנת להרוג את כל מי שיבוא עם טרקטורון לנקום
שלב ג- ירי על מנת להרוג כל מי שיגיע עם רכב שטח לנקום.
שלב ד'- מעצרים של פורעי חוק ומחזיקי נשק לכלא (המסתננים בניצנה) עם עונשים לא פרופורציונליים
שלב ה'- גירוש כל בדואי מהתיישבות לא חוקית כולל הריסת מבנים .
שלב ו' - לא יהיה צורך בשלב נוסף.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
or10 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.7.14
1440 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    19:33   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. הגיע הזמן שישמרו על הנגב כמו באיזור 51 בנבדה שטח צבאי סגור  
בתגובה להודעה מספר 0
 

אף אחד לא מעיז להתקרב למקום



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.16
56190 הודעות, 222 מדרגים, 403 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    19:35   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. קצינים כאלה צריכים לסלק לאלתר מהצבא.  
בתגובה להודעה מספר 0
 


"הֲבֵל הֲבָלִים אָמַר קֹהֶלֶת הֲבֵל הֲבָלִים הַכֹּל הָבֶל"-קהלת


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
RuvenM551 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.11.19
1061 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    19:41   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. לפי התגובה של דובר צה''ל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
המצב הוא מושלם וצריך בכלל לחלק להם פרסים
דוגמה לדוברות מנותקת שבטוח שהציבור אדיוט.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
27153 הודעות, 163 מדרגים, 326 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    20:32   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. וזה מתסכל לא פחות מהכתבה עצמה.  
בתגובה להודעה מספר 67
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TecNodRom לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.13
960 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    19:46   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. מדינה בפשיטת רגל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שונרי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.19
6138 הודעות, 25 מדרגים, 41 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    19:48   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. מי שהעלה כזה רעיון צריך לעוף מהצבא ולא להכנס לחיים הפוליטיים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ביזיון וחרפה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף כץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.12.15
45205 הודעות, 144 מדרגים, 193 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    20:13   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. יחד עם מי שניסח את תגובת המשטרה (תשתיות אבטחה, מיגון, שמירה, אפס אכיפה)  
בתגובה להודעה מספר 69
 
  


🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף כץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.12.15
45205 הודעות, 144 מדרגים, 193 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    20:05   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. ביבי השאיר אחריו מדינה מפורקת. מתי הוא יתן דין וחשבון על החידלון הזה?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


🚩 🏴 אריק שרון עשה התנתקות אחת, נתניהו עשה שלש: בנגב, בשטחי C, במערכת המשפט. 🐪 🏜 ⚖


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
27341 הודעות
יום ראשון י' בכסלו תשפ''ב    09:27   14.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  135. בג''צ אשם!!! רק בג''צ. זו ממשלת ישראל מזה שלושים שנה.  
בתגובה להודעה מספר 74
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Investjour לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.4.21
862 הודעות, 4 מדרגים, 7 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    20:16   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. המדינה מתפוררת לנו מול העיניים ואפילו טרם החלה המלחמה הגדולה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מאן דהוא
חבר מתאריך 18.5.15
4742 הודעות
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    20:26   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. מפגר מי שמתגייס לצבא הזה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


רוכב אופניים: בחיאת, לא רוכבים בכביש מפותל ללא שוליים!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
godfrey לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.9.13
4828 הודעות, 30 מדרגים, 60 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    20:27   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. בושה וחרפה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כל הכנסת עם כל הבוגדים צריך לזרוק לזבל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Space oddity לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.3.13
4850 הודעות, 48 מדרגים, 71 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    20:44   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  88. לא נשמע אמין שקצינים יגידו דבר כזה. אם נכון הדבר... יש לסגור את המדינה ושהאחרון יכבה את האור.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


גם אם לפעמים לא מסתדר, אמתי זה הכי!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Galileo לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.1.15
7223 הודעות, 28 מדרגים, 45 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    20:54   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  91. קורא לפתוח באש על כל בדואי אידיוט שמנסה לגנוב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Whereismymind לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.5.15
13396 הודעות, 136 מדרגים, 249 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    20:59   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  92. מקווה שיעיפו את הקצינים שהציעו לשלם פרוטקשן מהצבא בלי פנסיה והורדה לדרגת טוראי.  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
68801 הודעות, 193 מדרגים, 365 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    21:03   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  93. נראה שכבר נותנים פרוטקשן.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שטחי אש הפכו לשטחי גידול קנאביס.
הנחיות בצהל לא לרדוף אחרי הגנבים ששודדים את המילואימניקים ואת הבסיסים.


אין לנו ארץ אחרת, מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
27341 הודעות
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    21:08   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  98. בג''צ שולט!  
בתגובה להודעה מספר 93
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
68801 הודעות, 193 מדרגים, 365 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    21:13   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  101. אולי גם הם /פרקליטות נותנים פרוטקשן.  
בתגובה להודעה מספר 98
 
  


אין לנו ארץ אחרת, מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
27341 הודעות
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    22:14   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  105. בהחלט נותנים. פסיקות עקומות והזויות ולא ציוניות זה בהחלט פרוטקשן בעיני! מצטערת. אפילו פרופ' מאוטנר טוען:  
בתגובה להודעה מספר 101
 
  
פרופ' מאוטנר: בג''צ הפך למוסד לפעילות פוליטית של השמאל שאיבד כוחו בכנסת!

השמאל הפסיד הרבה מאד כוח בפוליטיקה וסובל הפסדים פוליטיים גדולים מאד ומה שהוא עושה בעצם, הוא העתיק את הפעילות הפוליטית שלו מהפוליטיקה של הבחירות, שהיא הפוליטיקה של הכנסת, למקום אחר - לבית המשפט העליון - והפך אותו למוסד שממנו הוא מנהל פוליטיקה.

אחרי 30 שנה של כיוון כזה מצידו של בית המשפט, בית המשפט מוצא את עצמו כרגע במצב של אובדן לגיטימציה...

יש לנו משבר חמור כרגע עם בית המשפט העליון שהוא מוסד מדינה חשוב מאין כמותו.

כדאי שנפתח חשיבה חדשה לגמרי לגבי איך הוא צריך לפעול ב- 30 השנים הבאות.

בכך יעסוק האשכול.

****

פרופ' מאוטנר:

*באוקטובר 2007, פורסם שמו כמועמד לכהונת שופט בבית המשפט העליון.

*מנחם מאוטנר הוא פרופסור מן המניין בפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל אביב, לשעבר דיקן הפקולטה.

*הינו עורך ראשי של סדרת הספרים משפט חברה ותרבות היוצאת לאור על ידי הפקולטה למשפטים.

*היה מראשוני המבקרים את מהפכת "הכל שפיט" של פרופ' אהרן ברק, ואת תפיסת בית המשפט כמין כנסייה של מאמינים חילונים.

******

בישראל אין בית משפט!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
68801 הודעות, 193 מדרגים, 365 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    22:30   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  113. +++  
בתגובה להודעה מספר 105
 
  


אין לנו ארץ אחרת, מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
27341 הודעות
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    22:17   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  107. צה''ל הוא צבא עלוב ומגעיל שכולו בנוי על שקרים של הצמרת שלו. תשמעו מה אומר בריק על הצבא העלוב:  
בתגובה להודעה מספר 93
 
  
"עם ישראל חי על סיפון הטיטאניק": נביא הזעם הצה"לי מתריע מפני אסון

האלוף במיל' יצחק בריק, מי שמאחוריו דוח חמור על מוכנות הצבא, סופר את שרשרת המחדלים המדיניים והביטחוניים וטוען שמדובר בקדימון בדרך למערכה רב־זירתית

...בעבר, כשהוצאת דוח על תפקוד הצבא, כתבו שמדובר במסע הפחדה.

"אני בא ואומר שללא מודעות ציבורית לא יהיה שינוי והציבור חייב לדעת את האמת. אתה יכול לפחד ולומר 'לא רוצה לשמוע' ומחר לאכול אותה בגדול, כי פתאום לא יהיה לך בית וקרוביך ייהרגו. אתה יכול להיות על סיפון הטיטאניק, שמח וחי ושלא יבלבלו לך את השכל.

אני בא ואומר 'תתעשתו, אין לנו מדינה אחרת. תפחדו קצת, אבל אל תתעלמו ותברחו כמו שרבים מנסים'. לכן לא נוח לשמוע אותי".

https://www.maariv.co.il/news/military/Article-841794



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אוהבחדשות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
51993 הודעות, 257 מדרגים, 497 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    21:04   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  95. איזו בושה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


הם עושים את כל המאמצים וממש ממש מתעקשים לשכנע אותנו שהרב כהנא צדק


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
27341 הודעות
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    21:07   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  97. היהודים רגילים שדורכים עליהם. הם מעודדים את האויב למעוך אותם כמו שמועכים פשפשים. אלה אנשי צבא? בוז  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש ונוב לו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.9.18
8819 הודעות, 68 מדרגים, 74 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    21:09   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  99. הרעיון הכי חכם של צה''ל זה עשרות שנים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זר קוציםריחני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.1.16
4093 הודעות, 36 מדרגים, 72 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    21:11   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  100. אולי שווה לשקול ולהפסיק את המאמץ שבלהשמיד להם חממות. ולרכז את המאמצים במישור המשפטי, מול בתי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
המשפט שלנו. לאפשר לחיילים להיות חיילים ולהגן קודם כל על החיים שלהם, הבסיסים שלהם והרכוש של כולנו.


I just dropped in to see what condition my condition was in


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
27341 הודעות
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    22:23   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  111. בשביל זה צריך לחסל את בג''צ במתכונתו הנוכחית. אך ורק ממשלות ישראל תבחרנה את השופטים!  
בתגובה להודעה מספר 100
 
  
יש לחסל את בג''צ במתכונתו הנוכחית. אך ורק ממשלות ישראל תבחרנה את השופטים!

יש לחסל את בג"צ במתכונתו הנוכחית בה השופטים בוחרים את עצמם בעצמם באמצעות ועדה חשאית המתנהלת בלא נהלים כתובים, לפי קריטריונים לא ברורים, באמצעות מסלולים עוקפי ועדה סטטוטורית. יש לבטל את כל השיטה הזו.
את השופטים תבחרנה, כמו בכל העולם הדמוקרטי, אך ורק ממשלות ישראל המתחלפות ורק לאחר שימוע עומק בכנסת, במהלכו תובררנה עמדות המועמדים ויחסם לעם היהודי ולזכותו על ארצו, הקודמת לכל זכות אחרת.

מי שיש לו בעיה עם ההמנון או הדגל לא ישמש שופט במדינה היהודית.

יש לקבוע בחוק שהיועץ המשפטי לממשלה ייבחר אך ורק על ידי הממשלה, כראות עיניה ובהתאמה עם האידיאולוגיה הפוליטית שלה ולא יונחת כפי שקורה היום, כאחד מרשימה שבג"צ קובע.

יש לקבוע בחוק שהיועץ הינו אך ורק יועץ ואינו קובע דבר לגבי מדיניות הממשלה או מינוייה לתפקידים שונים - שכן כך מתבצעת אידיאולוגיה הלכה למעשה.

אהרון ברק הוא שקבע בפסיקה הזויה שעצות היועץ יחייבו את הממשלות ומאז שולט היועץ מטעם בג"צ על המדינה. יש לבטל את הפסיקה - שאינה מעוגנת בחקיקה כלשהי.

אשר לטענה שהפקדת סמכות המינויים במערכת המשפט בידי הכנסת תביא לפוליטיזציה פסולה של ההליך, התשובה היא פשוטה:

אם הכנסת כשירה לשרת כנציגת העם לצורך חקיקת חוקים שבכוחם אף לחייב כנסת עתידית, יהיה זה מופרך ואף מגוחך לטעון שהיא איננה כשירה לאשר את המינויים לאותו גוף אשר יפרש את החוקים שהיא חוקקה.

מנגנון דמוקרטי חדש לבחירת שופטים חיוני לא רק לשימור מעמדו של בית משפט החשוף לביקורת ציבורית גוברת. הוא אף ימלא תפקיד חשוב בחיזוק הדמוקרטיה הישראלית בכללותה.

בין התופעות המסוכנות ביותר העלולות לאיים על משטר דמוקרטי בולטת התפתחותה של תחושה בקרב העם שדעתו אינה נחשבת, שאין לו כל שליטה על מושליו וכי אין טעם אפוא שייטול חלק בענייני ציבור.

השיטה הנוכחית למינוי השופטים בישראל מעודדת בדיוק את התפשטותה של מחלה זו, שכן המסר שלה הוא שאין להותיר בידי נציגיו הנבחרים של העם את ההחלטות החשובות ביותר ושמשום כך הרכב בתי המשפט חייב להיקבע בידי ועדה סגורה.

ממשלת "ימין" ממנה רדיקלים סמולנים חסרי כישורים לרמטכ"ל, נגיד הבנק, פרקליט המדינה.

ממש לא מדובר באליטה כי אם בכנופיה פיאודלית כמו בירדן, מצרים וסוריה.

https://rotter.net/forum/gil/27766.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ממש חדש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.4.09
30214 הודעות, 143 מדרגים, 278 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    21:15   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  102. שיורידו את הדרגות וילכו לאזרחות !!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


היכן שמגיע הערבי - לעיתים קרובות מגיע המדבר. ( וינסטון צ'רציל )


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dark knight
חבר מתאריך 16.1.21
182 הודעות
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    21:42   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  104. די עד כאן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
סגרו סגרו את המדינה..איבדנו את זה סופית חברים!!!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
27341 הודעות
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    22:20   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  109. מדינת היהודים זה דבר מת! היהודים השמאלנים העבירו אותה לידי האיסלם והכובש הערבי!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מרסו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.9.20
8225 הודעות, 85 מדרגים, 138 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ט' בכסלו תשפ''ב    22:45   13.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  114. קישקוש מקושקש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
"קצינים הציעו לשלם פרוטקשן לבדואים שיפסיקו את הגנבות". אין מצב שדבר כזה קרה גם לא בגילגול הבא ביקום מקביל. נכון שידיו של הצבא כבולות. אבל זה לא באשמתו ולא באשמת מפקדיו אלא הדרג המדיני. הצבא סובל מהמתרחש מאוד, יש גבול גם לכל קשקוש שאפשר לכתוב כאן.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
OffTheRecord לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.4.19
5025 הודעות, 19 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י' בכסלו תשפ''ב    00:34   14.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  115. יש פה כתבת תחקיר רצינית (של ידיעות אחרונות) שמבוססת על עדויות  
בתגובה להודעה מספר 114
 
  
אין לך שום מושג אם עלתה הצעה כזו בדיון כלשהו - לאור האירועים והסיפורים שפורסמו עוד לפני הכתבה, במקרה הזה אני מאמין לידיעה העיתונאית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
red_color10
חבר מתאריך 27.9.21
26 הודעות
יום ראשון י' בכסלו תשפ''ב    07:12   14.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  118. הלכה המדינה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש י-ם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.4.11
25923 הודעות, 128 מדרגים, 238 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י' בכסלו תשפ''ב    07:26   14.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  119. כניעה לטרור  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
להעמיד חיילים שישמרו על הבסיס מי שחשוד לפתוח עליו באש על מנת לעשות סיכול ממוקד. הפשע של צה"ל שנכנע למחבלים המוסלנאצים בלי יריה אחת.
צריך להעמיד לדין על בגידה את כל אלו שנתנו פקודות במשך השנים לא לפגוע במחבלים והפקירו את חייל צה"ל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BlackHawkIL לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.9.16
33681 הודעות, 134 מדרגים, 256 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י' בכסלו תשפ''ב    07:54   14.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  122. למדו מהממשלה שלנו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דורון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.10.20
1550 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י' בכסלו תשפ''ב    08:04   14.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  124. הודעה למפקד העליון של הקצינים . לך הביתה אתה חלש.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
חלש.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Zpatriots לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
14333 הודעות, 34 מדרגים, 62 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י' בכסלו תשפ''ב    08:05   14.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  125. איזה מדינה יש לנו!! אפשר לסגור את הבסטה😅😅  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אוטומט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.7.14
12468 הודעות, 61 מדרגים, 122 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י' בכסלו תשפ''ב    08:14   14.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  127. הבעיה המרכזית כאן זה שמקבלי ההחלטות יושבים לדון בדברים על כוס בירה בבר בת''א  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שם אי אפשר לחוש ולהרגיש את התיסכולים והחומרה של התופעה.. ואז מקבלים החלטות ממקום שגוי ועקום ! אני בעד להוריד את כל צמרת הממשלה לצאלים פעמיים בשבוע שירגישו על בשרם רק ככה תהיה התעוררות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גמני
חבר מתאריך 1.10.14
16368 הודעות
יום ראשון י' בכסלו תשפ''ב    09:38   14.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  137. אני דווקא סוף סוף קצת אופטימי. סוף סוף מדברים על החרא שיצר כאן הגיבור הקודם שכל עניינו היה לספר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 14.11.21 בשעה 09:47 בברכה, גמני
 
למעריציו סיפורי אלף לילה ולילה ולפעול להסתיר ולמסמס את כך מה שלא היה לו נוח או שפחד לטפל בו.

דיבור שווה מודעות. מודעות מכריחה לבצע מעשים. סוף סוף מדברים. יקח זמן לנקות את כל החרא שיצר הגיבור הימני החזק הקודם אבל לפחות נגמרה תקופת ההסתרה והחיים בביבילנד. הגיעה עת לפעולת תיקון ונקיון.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
cesium לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.7.17
5243 הודעות, 20 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י' בכסלו תשפ''ב    10:41   14.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  141. על החרא הזה דיברו שנים.  
בתגובה להודעה מספר 137
 
  
אני מקווה שהממשלה הנוכחית תעשה משהו.

אם הממשלה לא תעשה כלום, אז נדבר גם על הצמד לפיד-בנט באותה צורה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גמני
חבר מתאריך 1.10.14
16368 הודעות
יום ראשון י' בכסלו תשפ''ב    10:59   14.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  142. בהחלט. זה אחד המבחנים של הממשלה הנוכחית.  
בתגובה להודעה מספר 141
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
27341 הודעות
יום ראשון י' בכסלו תשפ''ב    10:19   14.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  138. פייגלין מארח את ד''ר אורי מילשטיין - למה ניצחנו במלחמת ששת הימים? / הקשיבו לניתוח המזעזע של בריק על צה''ל!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=g10CygqHyYE

גם מי שלא אוהב את פייגלין - חשוב להקשיב לראיון הממצה הזה והמחריד הזה!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דניאל בן המלך
חבר מתאריך 12.5.21
218 הודעות
יום ראשון י' בכסלו תשפ''ב    10:26   14.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  139. בתור מי ששירת בקרבי לדעתי טיפש מי שמתגייס כיום לקרבי, תחטוף ממחבלים או שתחטוף מבית משפט..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


"אל תצר צרת מחר כי לא תדע מה ילד יום" סנהדרין ק


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אדם פשוט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
3789 הודעות, 33 מדרגים, 66 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י' בכסלו תשפ''ב    10:27   14.11.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  140. להיפך. להשתמש בהזדמנות לתרגולים. לא יעלה על הדעת שבסיס צבאי כלשהו מותקף ללא תגובה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


לא משאירים ילדים באוטו!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות