גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #725501 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 725501        
החדשות החמות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.3.16
21857 הודעות, 115 מדרגים, 211 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ח בטבת תשפ''ב    13:17   22.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

נסחטה מינית, הגישה תלונה וביקשה שלא להיחשף מול המטריד - במשטרה הגיבו:''היית צריכה לחשוב על זה לפני הגשת התלונה''  

 
  
*דוברות הכנסת* (ועדת ביטחון פנים) :

*נסחטה מינית ברשת, הגישה תלונה וביקשה שלא להיחשף מול המטריד – במשטרה הגיבו: "היית צריכה לחשוב על זה לפני הגשת התלונה"*

_*יו"ר הוועדה, ח"כ מירב בן ארי: "רוב הנשים לא מתלוננות על הטרדה מינית – צריך לעשות הכל שהן יהיו בטוחות ומוגנות להגיש תלונה"*_

ועדת ביטחון פנים בראשות ח"כ מירב בן ארי, קיימה היום דיון בנושא ההתנהלות של גורמי החקירה מול נחקרים ונפגעות תקיפה מינית.

*יו"ר הוועדה ח"כ מירב בן ארי*, אמרה בדיון: "נחשפים שוב ושוב לשיטות בעייתיות בהתייחסות לנחקרים ונחקרות בכלל, אבל כאן זה סיפור אחר לחלוטין. אלו לא חשודים – אלו מתלוננות שחוו פגיעה מינית וזה צריך להיעשות בסופר רגישות. במקום זה נחשפנו לכתבה של ג'וש בריינר ב'הארץ' שבהן מתלוננות נשאלו שאלות המעלות תחושת קבס וגועל. למה לשאול כאלו שאלות? יש בעיה אמתית שרוב הנשים לא מתלוננות על הטרדות מיניות ולא עושות זאת כי חבל לבזבז את הזמן. אסור לנו להשלים עם זה וצריך לשנות את הכל כדי שמתלוננות תהיינה מוגנות ובטוחות להגיש תלונה. צריך הכשרה והמון רגישות של החוקרים ולא רק בגלל פנייה של מרכזי הסיוע, נפגעת עבירה תהיה זכאית לחוקרת. הוועדה תמשיך לעקוב אחרי הנושא. אני קוראת לכל אחת ואחד שנפגעו שיספרו לוועדה את סיפורם ונסייע להם. בסיור באחרונה בתחנת משטרה באזור חרדי, אמר לי מפקד התחנה שהכי בעייתי להם זה פגיעות מיניות שלא מדווחות. אקיים על הנושא במגזר החרדי דיון נפרד כדי לוודא שגם שם ייעשו כל הדברים ע"מ שתלונות יוגשו".

*ח"כ גבי לסקי*: "יש צורך בליווי ממשי של הנפגעים והנפגעות. צריך לדאוג לכך שכשנכנס הנפגע או הנפגעת לתחנת משטרה – הם ישר יופנו למקום מוגן ושהמטפל בהם הוא מישהו שמכיר את הנושא ועושה זאת ברגישות. על המשטרה לתת עדיפות לנושא ושנפגעי עבירה לא יצטרכו לרדוף אחריהם".

*ח"כ קרן ברק*: "שוטרים ושופטים שמתעסקים בנושאים כאלו, צריכים לראות ולהכיר את מה שחווים ועוברים נשים ילדים הנפגעים בדרך להגשת התלונה. בנוסף, צריך לבנות תסריט שיחה מאוד ברור לחוקר או חוקרת יחד עם ארגוני הסיוע ושזה לא יהיה נתון כל פעם למי שהם פוגשים מולם".

*בדיון השמיעו נפגעות עבירת מין עדויות קשות מתהליך הגשת התלונה*. ר', מאזור המרכז סיפרה: "מישהו ניסה לסחוט אותי בטלגרם עם תמונות וסרטונים שלי. הוא ביקש להיפגש איתי שאשלם לו כסף ואם לא הוא יפיץ. פחדתי כי ידעתי שאכן יש לו תמונות שלי. הגעתי לתחנת משטרה והחוקר הגיש איתי תלונה יחד דרך האינטרנט. ישבתי אתו במשרד קרוב לשעתיים והוא השמיט דברים חשובים בהגשת התלונה. הצעתי שאני ייפגש עם החשוד כדי להקל על תפיסתו ולא נעניתי. החוקר אפילו לא כתב את כל זה. אחרי זמן הוברר לי שהתלונה עברה לתחנת רהט ששם גר החשוד. כשאני מחפשת לברר מה מצב התיק – בכל זאת מישהו מאיים עליי שיפיץ תמונות סרטונים שלי - מבקשת עזרה דחופה ואף אחד לא עוזר לי. התיק נסגר בתחנת רהט. השעון מתקתק והזמן אוזל. אני יודעת שהוא יכול עוד להפיץ את הדברים. פניתי לכל הגורמים עד שהגעתי ליועצת השר לבט"פ. הפנו אותי מחדש לחוקרת מיוחדת והרגשתי סופסוף שמתייחסים אלי. נאמר לי אחרי תקופה שהוא נעצר ונלקח ממנו הטלפון. חיפשתי הרבה זמן טלפונית לוודא דרך התחנה בבאר שבע שאכן הכל בטוח לי – לא נענתי. נסעתי פיזית והגעתי לחוקר משפחה בתחנה שאמר לי שהוציאו צו איסור קשר של החשוד איתי ולקחו לו את הטל' ולא ראו שם כלום. לא לקחו לו מכשירים נוספים שאולי זה שם. לא חשתי בטוחה. לא ידעתי אם הוא עצור או משוחרר והאם הוא יחפש לנקום ועדיין עלול להפיץ. נסעתי פעם נוספת וחוקרת אמרה לי שיישלח לי בדואר פרטי התביעה אם יהיו. אמרתי שאני לא מעוניינת שהורי ייראו ולא שפרטי ייחשפו בתביעה, התגובה בתחנה הייתה "היית צריכה לחשוב על זה לפני השגת תלונה". ל', שהגישה תלונה על בן זוגה שהיה עוקב אחריה במצלמות נסתרות, סיפרה בוועדה: "לא ידעתי שכל הבית מרושת במצלמות. זה התפוצץ בסיטואציה אלימה שחוויתי מכיוונו. הוא הטיח בי את כל התיעוד והצילום. זה האקדח המודרני שמוצמד היום לרקתה של אישה. אני דמות ציבורית מוכרת וככה אוימתי ונסחטתי – 'או שתהיי משעובדת לי מינית או שאני מפיץ את הסרטונים'. בסיום הגשת התלונה במשטרה, עליתי לגג של הבניין לסיים את החיים. מי שהורידה אותי משם זו מתנדבת של מרכזי הסיוע שהתקשרה לשאול אם הגשתי את התלונה ואיך היה. נתנו לי להגיש את התלונה מול קצין משטרה יחד עם אזרח אחר שהיה בחדר. אחרי אינספור ראיות קשות שהבאתי, החוקרת צרחה עליי 'למה הלכת אליו'. אני במצוקה נפשית. התחושה הייתה שאין עם מי לדבר. כל ההתנהלות הייתה מחפירה. התייחסות הייתה מבטלת ומזלזלת. חוסר רצון להקשיב. אבל השיא שמוטט אותי נפשית היה כשהחוקרת הגישה לי את החוברת של איגוד מרכזי הסיוע ואמרה: 'אתם עוד תחזרו להיות ביחד'. קיבלתי הודעה שזה נסגר מחוסר אשמה. הגשתי ערר ושלחו אותי שוב אל אותה חוקרת. ישבתי מולה ולתדהמתי גילתי שכל חוסר הראיות שהגשתי נעלם ממחשבי משטרת ישראל".

*עו"ד איילת רזין, יועמ"ש איגוד מרכזי סיוע:* "גם במרכזי הסיוע לא כל אחד יכול להתנדב. יש גיל שאפשר וכמובן רק אחרי הכשרה ראויה. צריך הכשרת הסמכה בנושא של חקירות בעבירות מין, לא רק לחוקרים אלא גם ליומנאים ולשוטרים בשטח. נפגעות מקבלות הנחיות לא מדויקות שלאחר מכן פוגעות בחקירה. אינטרס של המשטרה ושל הציבור שהן יגיעו לאותה חקירה בצורה רגישה ודיסקרטית".

*הרב יחיאל קסל, רב כפר הנוער זוהרים*, סיפר בדיון על הליווי שנותן לנפגעי עבירה בעקבות חוויה אישית. "נפגעתי בנערותי מגיל 13 עד גיל 19. ניסיתי לדלג בחיים על המציאות הזו אבל הטראומה לא עוברת. הייתי באזור שני פיגועים בחיי: בקו 2 בחזור מהכותל ובכניסה לאשקלון, וזה לא נשאר לי באותה מידה. חלק מהקושי אצל נפגעים זה התחושה שהוא אשם. אם זה לא מספיק, הוא יכול לפגוש חוקר בתחנת משטרה ששואל אותו 'אולי רצית? אולי בחרת?'. קשה לי מאוד לשכנע להגיש תלונה. התחושה היא נוראית והיא לפעמים אונס פעם שנייה. אין לנערים ולנערות חרדים את המילים להשתמש איתם כשמגיעים להגיש תלונה. ברור לחלוטין שאם יהיה ליווי צמוד לכל מתלונן או מתלוננת, הדברים ישתנו. אם משטרת ישראל תהיה ערוכה ונגישה לתלונות, יהיו הרבה פחות פגיעות".

*הרב אשר מלמד, יו"ר מרכז הארצי למוגנות:* "זוג הורים שבתם המאומצת עברה אונס על ידי גיסה, ביקשו לא לשלוח חוקר כי הילדה החרדית לא תדבר אתו. אמרו לי במשטרה 'אין חוקרות – יש חוקרים וזה מה שיש'. אני פונה ברמת המחוז ומבטיחים חוקרת. בסוף שלחו חוקר וכמובן לא קיבלו שום שיתוף פעולה. אני מכניס אנשים לכלא להרבה שנים ומשלם על זה מחירים כבדים. במגזר החרדי יש גזר דין מוות חברתי על משפחת הפוגע והנפגעת. צריך לדעת לעשות את ההתאמה התרבותית ודרכי הפעולה שהכול יהיה דיסקרטי. 100% מהתלונות שליוויתי במגזר החרדי הגיעו לכתב אישום כי יצרנו אימון עם הרבנים".

*אפרת אלטהולץ, ראש אגף מדינות והסברה במשרד לביטחון פנים:* "הנושא של עבירות מין נמצא במרכז עבודת המשרד. נפגשים עם מס' נפגעות בכדי לתאר את הרצף הזה וללמוד בצורה מסודרת ומלומדת היכן ניתן להשתפר. נשכרה חברה חיצונית שעושה עבורנו עבודה בנושא וכן השר נפגש עם מרכזי הסיוע ועם נפגעות".

*גל ספן, ר' חוליית עבירות מין במשטרה:* "מי שלא נפגע לא יבין לעולם את השפה – אנחנו הארגון היחידי שעושה הכשרות בנושא לשוטרים. גם לנו בתור שוטרים קשה לנו לשמוע יומיום את העבירות האלו. זה לא דבר נורמלי אבל אלו שוטרים שבחרו בכך. בהכשרות שלי אני מחדד לחוקרים בתחום שהכלי הכי חשוב שצריך כל חוקר הוא 'לב'. רק עם אינטליגנציה רגשית, החקירה תגיע לגבהים".

לינק סרטונים מהדיון: https://photos.app.goo.gl/o3qVdDrrYJMuQ2QaA

יעקב אליאך, דוברות הכנסת



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  המשטרה צודקת. כשיש חקירה יש עימות. גדליה הפיל 22.12.21 13:21 1
     יש דרכים אחרות לעשות אימות בלי עימות סטטיסטיקאי 22.12.21 16:13 14
  אין מה לעשות, ברגע שמאשימים מישהו, צריך לשמוע את 2 הצדדים פנים מול פנים פייזר 22.12.21 13:22 2
  הכח חשוב שהסוטה יהיה מוגן אהל 22.12.21 13:40 3
  אין מנוס אלא פירוק והרכבה מחדש משטח העקומה 22.12.21 13:40 4
     לשנות ולשפר בהחלט, לפרק... ייבנו משהו גרוע יותר ויאבדו את כל הידע הקיים. לגוף העניין 22.12.21 19:21 17
  אז מה היא רוצה - שלא יגידו לנאשם במה הוא נאשם? NH4NO3 22.12.21 14:02 5
     אם זה מה שהבנת, חזור וקרא את הכתבה. נפגעת תקיפה מינית לא רוצה לפגוש בתוקף, מאד פשוט. לגוף העניין 22.12.21 19:21 18
  מירב בן ארי הכל נכון רק תנו סנקציות למעלילות על גברים למה 22.12.21 14:16 6
  למה לא התלוננת, תשובה מספר #מי יודע כמה פלד 22.12.21 14:25 7
  אדם חייב לדעת מי מאשים אותו. רדיקל חופשי 22.12.21 14:33 8
     אם יש ראיות לניסיון סחיטה, המדינה היא המאשימה אותו בעבירה פלילית. אליצור 22.12.21 14:55 9
         המדינה היא תמיד המאשימה בכל עבירה פלילית, הכוונה היא כמובן לזהות מי שטוען שהוא נפגע העבירה. רדיקל חופשי 22.12.21 15:36 11
  לאדם יש זכות לדעת במה הוא מואשם ואפשרות להתגונן מפני האשמה ירחאפל 22.12.21 15:31 10
     עימות זו לא הדרך היחידה ליידע את המואשם במה מאשימים אותו ftgnb 22.12.21 16:07 13
         וזה בדיוק הכשל הלוגי. שלב החקירה הוא השלב שבו הנאשם כלל אינו נאשם עדיין NH4NO3 22.12.21 16:36 16
  כנראה ולכאורה שוטר ממוצא מקורב לעבריין מחק את הראיות ממחשב המשטרה nbv nbv 22.12.21 15:39 12
  נו? איך ידע את מי הוא הטריד? איך יעשו עימות?? השסק 22.12.21 16:16 15

   
   
גדליה הפיל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.8.08
11336 הודעות, 140 מדרגים, 270 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ח בטבת תשפ''ב    13:21   22.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. המשטרה צודקת. כשיש חקירה יש עימות.  
בתגובה להודעה מספר 0
 

לא יעלה על הדעת שבחסות האנונימיות ואי החשק להחשף, ישפטו כאן אנשים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סטטיסטיקאי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.5.10
43735 הודעות, 231 מדרגים, 438 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ח בטבת תשפ''ב    16:13   22.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. יש דרכים אחרות לעשות אימות בלי עימות  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
וזו כמובן לא הבעיה היחידה המופיעה בכתבה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פייזר
חבר מתאריך 28.11.21
347 הודעות
יום רביעי י''ח בטבת תשפ''ב    13:22   22.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. אין מה לעשות, ברגע שמאשימים מישהו, צריך לשמוע את 2 הצדדים פנים מול פנים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.1.17
2278 הודעות, 13 מדרגים, 25 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ח בטבת תשפ''ב    13:40   22.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. הכח חשוב שהסוטה יהיה מוגן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מערכת המשפט מגינה על הפושעי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
משטח העקומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.6.20
1604 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ח בטבת תשפ''ב    13:40   22.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. אין מנוס אלא פירוק והרכבה מחדש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
משטרה פח זבל וזה המעט

https://twitter.com/guylerer/status/1473247293239406596?t=GXmyC6tj-_IcBThgB06jiA&s=19
‏שני ארועים שרצו אצלנו בוואצאפ של התכנית הבוקר:
1. אשה תפסה וצילמה מציצן על חם. ניגשה לתחנת משטרה ושם הודיעו לה שיש להם עצורים והם לא יכולים לטפל בה. ניגשה לתחנת משטרה אחרת ושמעה אותה תשובה
2. המשטרה הגישה ערעור על ההחלטה לשחרר את אוהדי בני יהודה בחשד שהכניסו תרנגול למגרש

המשטרה מתעקשת לערער על החלטת ביהמש ולבזבוז זמן משווע על הכנסת תרנגול למגרש ע"י אוהד ללא שום עבר פלילי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לגוף העניין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.7.14
11276 הודעות, 115 מדרגים, 190 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ח בטבת תשפ''ב    19:21   22.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. לשנות ולשפר בהחלט, לפרק... ייבנו משהו גרוע יותר ויאבדו את כל הידע הקיים.  
בתגובה להודעה מספר 4
 


כמה עמוק אתם בקונספירציה? בידקו פה http://shorturl.at/oxHW9


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NH4NO3
חבר מתאריך 27.5.21
293 הודעות
יום רביעי י''ח בטבת תשפ''ב    14:02   22.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. אז מה היא רוצה - שלא יגידו לנאשם במה הוא נאשם?  
בתגובה להודעה מספר 0
 

באמצעות דמגוגיה ומניפולציות רגשיות הפמיניסטיות מנסות לקעקע לחלוטין את ההליך הפלילי התקין וההוגן. איך גברים חפים מפשע אמורים להתגונן מתלונות שווא?


"הגישה שלי היא זכויות נשים" (ב. סלע) | "הגישה שלי היא כנות" (ב. נפתלי)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לגוף העניין
חבר מתאריך 22.7.14
11276 הודעות
יום רביעי י''ח בטבת תשפ''ב    19:21   22.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. אם זה מה שהבנת, חזור וקרא את הכתבה. נפגעת תקיפה מינית לא רוצה לפגוש בתוקף, מאד פשוט.  
בתגובה להודעה מספר 5
 


כמה עמוק אתם בקונספירציה? בידקו פה http://shorturl.at/oxHW9


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
למה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.12.08
8189 הודעות, 70 מדרגים, 118 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ח בטבת תשפ''ב    14:16   22.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. מירב בן ארי הכל נכון רק תנו סנקציות למעלילות על גברים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ונסתדר עם כל הבקשות שלכן
ולגבי המשטרה לא חידשתם כלום זבל של משטרה אם בחורה מתלוננת בתנאי שלא יפילו אותה המשטרה הייתה צריך לעמוד בהסכם או לא לפתוח תלונה נקודה!!!!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.11.20
864 הודעות, 2 מדרגים, 3 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ח בטבת תשפ''ב    14:25   22.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. למה לא התלוננת, תשובה מספר #מי יודע כמה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רדיקל חופשי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.1.15
1451 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ח בטבת תשפ''ב    14:33   22.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. אדם חייב לדעת מי מאשים אותו.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אליצור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
40021 הודעות, 109 מדרגים, 158 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ח בטבת תשפ''ב    14:55   22.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. אם יש ראיות לניסיון סחיטה, המדינה היא המאשימה אותו בעבירה פלילית.  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רדיקל חופשי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.1.15
1451 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ח בטבת תשפ''ב    15:36   22.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. המדינה היא תמיד המאשימה בכל עבירה פלילית, הכוונה היא כמובן לזהות מי שטוען שהוא נפגע העבירה.  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
אם יש ראיות אובייקטיביות לביצוע העבירה ואינה נדרשת שום עדות של מגישת התלונה, אז אולי באמת אין בזה צורך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירחאפל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.3.08
14687 הודעות, 57 מדרגים, 91 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ח בטבת תשפ''ב    15:31   22.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. לאדם יש זכות לדעת במה הוא מואשם ואפשרות להתגונן מפני האשמה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ftgnb לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.1.09
1054 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ח בטבת תשפ''ב    16:07   22.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. עימות זו לא הדרך היחידה ליידע את המואשם במה מאשימים אותו  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
אין שום סיבה לגרום לנפגעים לכאורה לטראומה נוספת אם אכן הנאשם פגע בהם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NH4NO3
חבר מתאריך 27.5.21
293 הודעות
יום רביעי י''ח בטבת תשפ''ב    16:36   22.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. וזה בדיוק הכשל הלוגי. שלב החקירה הוא השלב שבו הנאשם כלל אינו נאשם עדיין  
בתגובה להודעה מספר 13
 

אלא חשוד.

לזהות המתלונן\ת יש רלוונטיות מוחלטת ומהדהדת בשלב החשדות, אני בהלם שצריך בכלל להסביר את זה.

תאר לך שאני ואתה מנהלים עסק מתחרה. אני מחליט לפגוע בך ושולח עובדת שתתלונן שתקפת אותה. יום בהיר אחד אתה נעצר בחשד לעבירות מין מבלי שיש לך שום אפשרות לדעת מי התלוננה נגדך ועל מה. זה נראה לך הגיוני?

לא רלוונטי אם זה קורה כרגע, או באילו היקפים. הרי שאם זה עדיין לא קורה - במציאות כזו זה יתחיל לקרות ובמספרים מטורפים. פרצה קוראת לגנב


"הגישה שלי היא זכויות נשים" (ב. סלע) | "הגישה שלי היא כנות" (ב. נפתלי)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
nbv nbv לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
2767 הודעות, 34 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ח בטבת תשפ''ב    15:39   22.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. כנראה ולכאורה שוטר ממוצא מקורב לעבריין מחק את הראיות ממחשב המשטרה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
השסק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.12.11
4246 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ח בטבת תשפ''ב    16:16   22.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. נו? איך ידע את מי הוא הטריד? איך יעשו עימות??  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות