גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #725939 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 725939        
kipa_co_il
חבר מתאריך 28.5.10
767 הודעות, 6 מדרגים, מינוס 4 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    18:10   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

יהודית שילת: ציפינו מראשי היישוב להגן על המתלוננות - זה לא קרה  

 
  
מייסדת ומנהלת פורום תקנה מדברת על המעורבות בפרשייה של המורה מאולפנת שעלבים ומבהירה: "אם לא היה את פורום תקנה, אז בשבע השנים האלה הפוגעת יכלה להמשיך לפגוע"
ישי אלמקייס, חדשות כיפה

הכתבה המלאה בכיפה https://g.kipa.co.il/1123801/r/

ימים ספורים עברו מאז חשיפת התלונות לפיהן ציפי דינר, בעבר מורה באולפנת שעלבים וכיום מדריכת מורות ומנהלות בחמ"ד הטרידה מינית מספר תלמידות, ומאז הספיקו להצטבר תלונות נוספות, כשבנוסף יצאה האולפנה בהבהרה כי דינר איננה מועסקת בשורותיה יותר. בראיון מיוחד לכיפה מסבירה מנהלת ומקימת פורום תקנה יהודית שילת, על מעורבות הפורום בפרשייה הקשה.  

"התלונה הראשונה הגיעה ב-2015 והבנו שזאת תלונה רצינית שאמורה להגיע למשטרה כדי שתתאפשר חקירה מדוקדקת", שילת אומרת ומציינת כי הם פעלו לפי הנהלים המקובלים בפורום ודיווחו לפרקליטות המדינה שם ביקשו שהמתלוננת תגיע לחקירה: "הסברנו לה את חשיבות העניין, שזאת דרך המלך שבסופה מגיעים לחקר האמת אך היא סירבה להתלונן. אז טיפלנו בתלונה, שמענו עדויות נוספות ונתונים רלוונטים וזימנו את ציפי דינר, כרגיל בהליכים של בדיקה, והגענו למסקנה שהיא צריכה להפסיק את עבודתה". 

שילת מסבירה כי דינר, ככל האנשים שמזומנים לפורום תקנה בוחרים להגיע מאחר והם שומרים על הדיסקרטיות שלהם מחד, ומאידך ברור להם שבמקרה של אי הגעה לפורום המידע יעבור לגורמים הרלוונטים כמו ראשי הקהילה והיישוב. 

"אנחנו לא חשפנו את זהות המתלוננות בפני דינר אבל היא יכולה להבין", מבהירה מנהלת פורום תקנה ומדגישה כי, "השטנו עליה את כל המגבלות של עבודה עם צעירים וצעירות, יידענו את מערכות החינוך שבהן היא עבדה באותו זמן וגם את אנשי הקהילה הרלוונטים כי הייתה לנו הרגשה שהמגבלות שהטלנו לא נשמרות כמו שצריך, מעין פיקוח נוסף בתוך הקהילה".

"הגורמים ביישוב עם הכוח המוסרי והדתי - לא פרסמו את הפרשה בצורה מסודרת"

מייסדת הפורום מבקשת להדגיש כי אחד הדברים הכי חשובים עבור הפורום הוא שיתוף הפעולה מצד הגורמים הקהילתיים האחראיים בכל ישוב: "פורום תקנה לא יכול לטפל בכל הבעיות, אז בכל מקום עם קהילה אנחנו מבקשים מהם לקחת אחריות. אנחנו מדריכים אותם ונוטעים בהם ביטחון שזוהי חובתם המוסרית וההלכתית לעשות את זה. אנחנו לא רוצים לקחת עלינו את מה שהקהילה אמורה לעשות. כך התנהלנו מול הקהילה בשנים הראשונות לפרשה", היא מציינת.  

איך יודעים שהפוגעים עומדים בהגבלות שהטלתם עליהם?

יש לקהילה רב והוא היה הכתובת הראשונה ובשלב ההוא עוד חשבנו שאין צורך להודיע לכל היישוב. בשלבים המאוחרים חשבנו שכן כדאי לפרסם לקהילה, במיוחד אחרי ששמענו שהמתלוננות מותקפות ומדברים בהן סרה. אמרנו לראשי הקהילה שהם צריכים לפרסם ולצערנו זה לא פורסם בצורה מסודרת על ידי הגורמים שהיה להם את הכוח המוסרי והדתי לעשות את זה. 


"בשבילנו כל מקרה הוא מקרה אחד יותר מדי. במשך השנים טיפלנו בעשרות רבות של מקרים"


במידה ומשהו יקרה, למי יבואו בטענות? ליישוב או לפורום?

לפורום תקנה לא יכולים לבוא בטענות כי אנחנו לא לקחנו על עצמנו אחריות לעשות את הדברים שמישהו אחר יכול לעשות אותם. בטענות אפשר לבוא רק לגורמים הקהילתיים. ציפינו מהם לקחת אחריות עד הקצה - להגן על המתלוננות ולפרסם שדבריהן אמת וזה לא יצא בצורה מאורגנת ומסודרת. ולכן הגענו עד הלום, סיטואציה שאני מוכרחה לומר שלא הייתה ברירה וטוב עשו המתלוננות. 

את מרוצה מהפרסום ומהטיימינג של הפרסום? 

אני חושבת שזה תהליך טבעי של נפגעי ונפגעות תקיפה מינית שלא יכולים לחשוף את זה ברגע שהפגיעה מתרחשת, גם לא אחרי שנה ושנתיים מסיבות של פחד, חרדות, חוסר ביטחון ובושה. אם כעבור שנים הן מרגישות שלא נעשה איתן צדק, הקהילה לא מתנהגת אליהן באופן הוגן והן יכולות להתמודד עם הפרסום הזה, אז זה הסיפור שלהן והן זכאיות לפרסם אותו. 

אם לא היה פורום תקנה, אז בשבע השנים האלה הפוגעת יכלה להמשיך לפגוע, עד שהקורבן מועצם ומרגיש שהוא יכול להתמודד עם הפרסום. לפורום תקנה יש משמעות קריטית כי בתקופת החולשה והקושי אנחנו כבר פועלים כדי להגן על הציבור.

שואלים אותי למה יש את פורום תקנה אם זה בכל מקרה מתפרסם. אז אני עונה שזה אף פעם לא מתפרסם בסמוך אלא זמן רב אחרי. ככל שהמתלוננות מקדימות להגיע לפורום תקנה אנחנו מתחילים לפעול ולשמור על הציבור מפני פגיעות נוספות. המתלוננת עוד לא מוכנה להיחשף לכן יש משמעות גדולה לפעילות של פורום תקנה באותה תקופה.

מוטי אלון היה דמות ברמה הלאומית

לכל פרשייה שמגיעה לפורום תקנה יש הרכב בו חברים ארבעה אנשים - שתי נשים ושני גברים, כל אחד ואחת מומחה בתחומו ומביא עימו להרכב נקודת מבט מקצועית וייחודית.  

מתלוננת יכולה לומר בזמן העדות "לא נוח לי שגברים יהיו בחדר"?

כן, ואז הגברים יוצאים ושתי הנשים שבהרכב שומעות אותה ומשתפות את כל ההרכב אחר כך. 

"פיתחנו יכולת לעשות הבחנה בין החברויות וההיכרויות שלנו לבין הטיפול בסוגה העבריינית הזאת", היא עונה לשאלה האם מישהו מחברי ההרכב מכיר את הצד הפוגע או הנפגע אך מבהירה כי, "אם מישהו מרגיש שלא נוח לו בגלל היכרות אישית אז מחליפים אותו". 

היא מסרבת לומר כמה מקרים מטופלים כיום בפורום תקנה אך מבהירה כי, "בשבילנו כל מקרה הוא מקרה אחד יותר מדי. במשך השנים טיפלנו בעשרות רבות של מקרים".

שילת מבהירה כי הפורום מעודד את הנפגעים והנפגעות שמגיעים אליו לפנות למשטרה: "זה העיקרון, אחר כך אנחנו מנסים לפעול באופן שמתאפשר לנו, כשהדרך היחידה שזה יקרה זה רק באופן דיסקרטי. אם לא נעשה את זה כך אז אף אחד לא יגיע אלינו. אנחנו לא יכולים לפעול בניגוד לרצונותיה של המתלוננת, רק היא רשאית לעשות את החשיפה".

יכול להיות שיש מקרים היום בישובים אבל אתם לא תחשפו אותם עד שהם יהפכו לפליליים?

כל זמן שאנחנו מרגישים שאנחנו יכולים לשאת באחריות אז אנחנו עושים זאת. ברגע שאנחנו מרגישים שאנחנו לא יכולים לשאת באחריות והפוגעים לא נשמעים למגבלות של פורום תקנה, אז אנחנו מעבירים את המידע הלאה.

כמו מוטי אלון?

כן, הוא היה פיגורה ברמה הלאומית ולא היה גוף ספציפי שהיה אמור לטפל בזה, אז לקחנו את זה תחת אחריותנו. במה שקשור לטיפולים קהילתיים, כל זמן שהפוגע מקבל את ההדרכה של הפורום אז זה בסדר והוא לא יפגע יותר. אם המתלוננים לא רוצים לגשת למשטרה אז זה כל מה שאפשר לעשות. זיהינו שיש זיופים בשמירה של המגבלות? אז ניידע את הגורמים האחראיים בתוך הקהילה.

ומה עושים כשהגורמים הקהילתיים לא עושים את זה, כמו במקרה הנוכחי? 

אי אפשר לומר שבמקרה הנוכחי הם לא שמו לב. הם התעסקו בזה פשוט באופן לא מספק. אני חושבת שהסיפור הזה הוא מצוין כי הוא ילמד את כל הקהילות איך להתנהל בצורה נכונה. לכן אני לא מצטערת שהסיפור הזה נחשף. לא משנה כמה שפורום תקנה ידבר, אין לזה כוח כמו לחשיפה לאור השמש שחושפת גם את הפעילות הקהילתית ואת האחריות שלה. 

שומרים גם פרטיות הפוגעים

לפני כמה חודשים חשפנו שמנהל בית ספר בשומרון תיעד נשים בסיטואציות אינטימיות. אם זה לא היה מתפרסם אצלנו, אז הוא יכל להמשיך עם המעשים. אם מגיע אליכם מידע כזה, אז למה לא לפרסם אותו ולעצור את המעשים? 

"לנו אין מידע כזה", שילת מבהירה מיד, "אנחנו יודעים להתייחס למידע שאפשר להעביר את האחריות לגורם אחר ואנחנו לא יכולים לפרסם כשאין אישור מהמתלוננות. העיקרון שלנו הוא עבודה דיסקרטית ששומרת לחלוטין על כבודה של המתלוננת ורצונה להישמר חסויה. גם לפוגע יש דיסקרטיות, אחרת הוא לא יגיע".

יש דברים שאתם מגדירים כהצלחות?

אין הצלחות בדברים האלה. "הצלחה" בדרך כלל זה משהו מאוד משמח וכאן אין שום דבר כזה חוץ מזה שאנשים מוכנים לבוא ולהתלונן. אז כן, אנשים באים להתלונן בפורום תקנה, נפגעים, נפגעות ואפילו פוגעים ופוגעות מוכנים לבוא לפורום תקנה לעשות את הבירור. 

המודעות מאוד גבוהה היום. אנשים כבר לא אומרים בקלות שממציאים על מישהו ומבינים שאין עשן בלי אש. ברוב הפעמים שמתלוננים על אנשים, הם נעשים זהירים יותר אחר כך, הם לא מזלזלים ברמזים או בתלונות של מישהי שמוטרדת מינית. אחת התוצאות היא ששולחים יותר לפורום תקנה. 

דינר עדיין מכהנת כמדריכה של מנהלות ומורות בחמ"ד. מה עמדתכם לגבי זה?

אנחנו לא הגבלנו אותה בעבודה עם מבוגרים. שאלות מוסריות וערכיות אכן רלוונטיות פה, אבל ההגבלות שלנו נגעו לעבודה פורמלית וא-פורמלית עם נוער ואת האחריות על זה הטלנו על הגורמים הרלוונטים לגביו. 


הכתבה המלאה בכיפה https://g.kipa.co.il/1123801/r/



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  שאלת הסמכות חיים סער 26.12.21 18:15 1
     היא מתיחסת לזה בכתבה אביאסף 26.12.21 18:18 3
         מכתב קונטרס הספקות 26.12.21 18:41 13
     מה לא חוקי בפעילות? קרידו 2 26.12.21 18:19 4
         היא חייבת. היא תחת סחיטה של שיימינג הזוי סוף לאדישות 26.12.21 18:28 8
             שיימינג זה לא סחיטה. אם היא חושבת שהשיימינג שקרי היא יכולה לתבוע לפי חוק לשון הרע במקרה שמדובר בשקר. כינוי 26.12.21 18:29 9
             שאלה מעניינת כיצד נוהג הפורום אם הנילון מסרב להתייצב בפניו. ET 26.12.21 19:28 19
         במגזר שלנו אין ברירה חיים סער 26.12.21 18:31 11
             לא מאמין, ואם זה נכון זה עוול. אני לא ''עף'' על הארגון בלשון המעטה, אבל מה שהוא עושה הוא חוקי לחלוטין. לאנורמלי 26.12.21 19:10 16
     אם לא שמת לב המשטרה והפרקליטות מקולקלות... כשיתקנו אותן הפורום ייתיתר Zair 26.12.21 19:15 17
     הדבר האחרון שאפשר לומר על הפורום שאלו משפטי שדה עוצמה לישראל 27.12.21 09:22 22
  כל הכבוד לה. פעילות חשובה ביותר. קרידו 2 26.12.21 18:18 2
  אוי מה זה היה לנו darwin 26.12.21 18:22 5
  'לפורום תקנה לא יכולים לבוא בטענות כי אנחנו לא לקחנו על עצמנו אחריות לעשות את הדברים שמישהו אחר יכול לעשות' מייקי 26.12.21 18:22 6
  מאפיונרים. גנגסטרים. צדיקים. זה מה שיש לי להגיד. כוונות טובות ומעשים שאינם רצויים. משטרה סוף לאדישות 26.12.21 18:27 7
     אחרי שאנו כבר יודעים מי הם המשטרה והפרקליטות אתה עוד מפנה לשם אוטומטית? קסדו 27.12.21 03:53 21
  למה כתבה בכיפה מצריכה עוד אשכול Galgal 26.12.21 18:30 10
  מנסים לגלגל אחריות ולמזער נזקים. איש ונוב לו 26.12.21 18:35 12
     שים לב, אתה טועה מנחם כזביוב 26.12.21 19:18 18
  חולי נפש. Perhaps 26.12.21 18:58 14
     אני מכיר לא מעט מתמודדי נפש שהם אנשים מדהימים, עדינים ונפלאים. איש ונוב לו 26.12.21 19:06 15
  ארוך לי לשעה זו הבוטח אליך 26.12.21 19:51 20

   
   
חיים סער לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.7.18
918 הודעות, 4 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    18:15   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. שאלת הסמכות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מדוע ארגון לא חוקי ולא מוסמך חוקר תלונות מסוג זה וקוצב עונשים
יש משטרה פרקליטות ובתי משפט
זה מחדל המחדלים שקבוצה זו מטילה מרות ללא סמכות על נחקרים במגזר שלנו
האם לנאשמים יש זכות הגנה סנגור וכו' או שזה משפטי שדה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אביאסף
חבר מתאריך 6.5.15
569 הודעות
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    18:18   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. היא מתיחסת לזה בכתבה  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
"התלונה הראשונה הגיעה ב-2015 והבנו שזאת תלונה רצינית שאמורה להגיע למשטרה כדי שתתאפשר חקירה מדוקדקת", שילת אומרת ומציינת כי הם פעלו לפי הנהלים המקובלים בפורום ודיווחו לפרקליטות המדינה שם ביקשו שהמתלוננת תגיע לחקירה: "הסברנו לה את חשיבות העניין, שזאת דרך המלך שבסופה מגיעים לחקר האמת אך היא סירבה להתלונן. אז טיפלנו בתלונה, שמענו עדויות נוספות ונתונים רלוונטים וזימנו את ציפי דינר, כרגיל בהליכים של בדיקה, והגענו למסקנה שהיא צריכה להפסיק את עבודתה".



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קונטרס הספקות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.4.19
10505 הודעות, 103 מדרגים, 204 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    18:41   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. מכתב  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קרידו 2 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.19
7686 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    18:19   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. מה לא חוקי בפעילות?  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
שום משפט שדה.
הגברת דינר לא הייתה חייבת לבוא.
אין להנחיות של הפורום שום תוקף משפטי.

יש פה מניעה של מקרי פגיעה נוספים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סוף לאדישות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
5683 הודעות, 28 מדרגים, 55 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    18:28   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. היא חייבת. היא תחת סחיטה של שיימינג הזוי  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
9923 הודעות, 29 מדרגים, 57 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    18:29   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. שיימינג זה לא סחיטה. אם היא חושבת שהשיימינג שקרי היא יכולה לתבוע לפי חוק לשון הרע במקרה שמדובר בשקר.  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  


לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ET לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.6.02
39584 הודעות, 228 מדרגים, 425 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    19:28   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. שאלה מעניינת כיצד נוהג הפורום אם הנילון מסרב להתייצב בפניו.  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
ידוע שהפורום יוצא לתקשורת אם הנילון לא עומד בסיכומים שנעשו עימו. אבל כיצד ינהג אם הנילון לכתחילה מסרב להופיע בפניו?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חיים סער לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.7.18
918 הודעות, 4 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    18:31   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. במגזר שלנו אין ברירה  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
אחרת מפרסמים בראש חוצות ללא יכולת להתגונן
ייצגתי רב מול הארגון הזה והצעתי לו שישכור עורך דין
הוא קיבל מהם פיצוי אחרי שהעורך דין הבהיר כי חקירה עושים רק במשטרה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לאנורמלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.4.18
11510 הודעות, 66 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    19:10   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. לא מאמין, ואם זה נכון זה עוול. אני לא ''עף'' על הארגון בלשון המעטה, אבל מה שהוא עושה הוא חוקי לחלוטין.  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  


מדינת ישראל היא אוליגרכיה דה פקטו. מקווה שלא נגיע למלחמת עצמאות נוספת


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Zair לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.12
5308 הודעות, 19 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    19:15   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. אם לא שמת לב המשטרה והפרקליטות מקולקלות... כשיתקנו אותן הפורום ייתיתר  
בתגובה להודעה מספר 1
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עוצמה לישראל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.8.09
15757 הודעות, 91 מדרגים, 177 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    09:22   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. הדבר האחרון שאפשר לומר על הפורום שאלו משפטי שדה  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
הם נותנים מענה מקצועי, אמין ורגיש גופני כולם, לפני ובמקום משפט שדה בריוני שמתקיים בתקשורת.


גם אני בעד החזרת הבית לחיילים! אתר מעקב גל"צ - www.galaz.022.co.il


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קרידו 2 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.19
7686 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    18:18   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. כל הכבוד לה. פעילות חשובה ביותר.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
darwin לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.08
18665 הודעות, 24 מדרגים, 48 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    18:22   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. אוי מה זה היה לנו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מייקי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.5.14
9244 הודעות, 54 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    18:22   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. 'לפורום תקנה לא יכולים לבוא בטענות כי אנחנו לא לקחנו על עצמנו אחריות לעשות את הדברים שמישהו אחר יכול לעשות'  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לא אוהב את תחושת ה-'מיסטר קלין' של הפורום, שהשוט שלו הוא יכולתו ללכלך.

יתכן ופעילות באופן הזה חיוני, אך אם הם מתבססים על אמון הציבור - האמון שלי בפורום סדוק משהו.
יתכן, כמובן, שאני טועה


החכם, עיניו בראשו. השוחד - יעוור עיני חכמים.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סוף לאדישות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
5683 הודעות, 28 מדרגים, 55 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    18:27   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. מאפיונרים. גנגסטרים. צדיקים. זה מה שיש לי להגיד. כוונות טובות ומעשים שאינם רצויים. משטרה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קסדו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.9.18
2441 הודעות, 19 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשפ''ב    03:53   27.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. אחרי שאנו כבר יודעים מי הם המשטרה והפרקליטות אתה עוד מפנה לשם אוטומטית?  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
בכלל חברה בריאה לא בנויה כמדינת משטרה. טוב שיש גופים אזרחיים שפועלים בתחומים כאלה ואחרים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Galgal לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.12.17
11408 הודעות, 80 מדרגים, 123 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    18:30   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. למה כתבה בכיפה מצריכה עוד אשכול  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אפשר לשרשר את זה לשם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש ונוב לו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.9.18
9380 הודעות, 70 מדרגים, 76 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    18:35   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. מנסים לגלגל אחריות ולמזער נזקים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הפנייה הייתה אליהם והם היו צריכים לקחת
אחריות ולוודא שהפוגעים לא יפגעו.

זה הבעיה במגזר הדתי שדברים נסגרים
"מתחת לשטיח" לצערי במקרה הנוכחי במשך
7 שנים הדברים הללו המשיכו לאחר
הפניה לפורום תקנה- ומי יודע כמה נפגעות
היו בגין כך.

לבטל את הארגון הנ"ל בהקדם.

הכוונה רצויה אך בפועל הוא גורם ליותר נזק מתועלת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מנחם כזביוב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.2.17
3349 הודעות, 43 מדרגים, 86 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    19:18   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. שים לב, אתה טועה  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  
לא היו פגיעות נוספות.
מה שקרה הוא שהמתלוננות לא זכו לגיבוי קהילתי.
לא היתה לה עבודה עם צעירות מאז שהסיפור עלה מול תקנה.
מצד אחד כועסים שהם לא עושים מספיק, מצד שני שהם עושים יותר מדי.
במבחן התוצאה - מנעו פגיעות. מתחוננות לא רצו משטרה, ולמרות זאת הנושא לא טואטא. היא פוטרה, הנהלת הישוב ידעה.
תקנה לא כל יכולים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Perhaps
חבר מתאריך 10.6.21
299 הודעות
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    18:58   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. חולי נפש.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש ונוב לו
חבר מתאריך 17.9.18
9380 הודעות
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    19:06   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. אני מכיר לא מעט מתמודדי נפש שהם אנשים מדהימים, עדינים ונפלאים.  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
די כבר להשתמש במחלה שלהם כמילת גנאי!
כנ"ל אוטיסט, מפגר וכו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הבוטח אליך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.2.15
10469 הודעות, 63 מדרגים, 124 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשפ''ב    19:51   26.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. ארוך לי לשעה זו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אבל ככלל אצבע מה ששילת אומרת - אני נגד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות