גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #726469 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 726469        
הקול היהודי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.09
1819 הודעות, 55 מדרגים, 110 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    16:55   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

חשיפה: עדויות יהודי יפו: ''הם רוצים שכולנו נעזוב''  

 

בלעדי בקול היהודי: מה קורה בקבוצות הוואצאפ הפנימיות של תושבי יפו: אלימות, הטרדות, מכות לילדים ורחובות אליהם יהודים חוששים להיכנס – יהודי יפו מפוחדים ומחכים לגל הפרעות הבא. ולא, לא מדובר בחברי הגרעין התורני / האזינו

מקור, באתר הקול היהודי: https://bit.ly/3JtaT8m

פרעות תשפ"א בזמן מבצע "שומר החומות" לא פסחו גם על יפו, עיר שידעה עוד לפני הפרעות אירועי אלימות רבים של ערבים נגד יהודים.

האירוע המפורסם ביותר הוא השלכת בקבוקי התבערה לעבר בתי יהודים ולעבר בית ערבי שזוהה בטעות כבית של יהודי, אירוע בו מואשמים מספר ערבים ובהם בעליה של מסעדת הזקן והים.

אלא שמאז נראה כי הפרעות הבאות הן עניין של זמן, ובנתיים אירועי האלימות וההתנכלויות ליהודים הולכים ומתרבים.

עשרות עדויות מתוך קבוצות של תושבי יפו שהגיעו לידי הקול היהודי מלמדות על המצב המזכיר יהודים בגולה, לא פחות. העדויות שאנו מפרסמים מדברות בעיקר על צפון יפו, אזור שוק הפשפשים, אזור יוקרתי הנחשב כמקום הפחות בעייתי ביפו, אולם העדויות מדברות בעד עצמן.

ילדים שמותקפים בדרכם מבית הספר, נשים שמוטרדות, צעירים על קטנועים שמציקים ואזלת יד משוועת של הרשויות עד לכדי מצב בו התושבים היהודים, רובם מצביעי סיעות שמאל ואף שמאל רדיקאלי, מאיימים בפני השר לביטחון פנים שיקחו את החוק לידיים בכדי להגן על עצמם.

כפי שמצופה מתרבות הפוליטקלי קורקט לא תראו בעדויות את השורש ע.ר.ב, אולם ההבנה כי לא מדובר בפשיעה רגילה אלא ברצון של ערביי יפו להפחיד את התושבים היהודים ולגרום להם לנטוש את העיר, חוזרת על עצמה מספר פעמים.

את העדויות בחרנו להביא כאן במלואן, כמובן תוך הסרת פרטי הכותבים. מדובר בעדויות משלושת החודשים האחרונים בלבד. השתדלנו גם להשאיר את סדר העדויות כפי שהובאו בקבוצות הוואצאפ כדי לשמר אותן אותנטיות.


- "אופנוענים קורעים את הרחובות כרבע שעה רצוף. זה מעבר ל״רגיל״. במוקד ענו לי, שמטפלים. לפי מה שאני שומעת - זה רק מחמיר".
- "להתקין מחסומי מעבר לקטנועים על מדרכות בית אשל שהפך להיות שדה מירוצים לילי לאופנועים כבדים".
- "אתמול בלילה היינו בנגב הפרוע חסר שלטון ומורא. הלכך הגענו? איפה המשטרה בלילה? והיכן הכסף שאנחנו משלמים לעיריה עבור ביטחון? כי אין בטחון".
- "איפה המשטרה בכלל לא רק בלילה. רשמתי כבר לפני פחות משבוע שהדרום הפרוע מתקרב לפה. האם יש מצב שמבקש פגישה עם נציג מהמשטרה שיסביר לנו מה המשטרה עושה בנדון? אותו הדבר עם העיריה....".
- "כל דרום תל אביב נהיה מזעזע. אשכרה כמה מטרים מאיתנו בתחנה המרכזית כל יום רצח!! משום מה לא מזכירים את זה בכלל בתקשורת".
- "אם מישהו בקבוצה מכיר עיתונאי או כתב טלוויזיה שיביא לתקשורת את הסיפור של יפו עם האופנועים זה יכול לעזור...."
- "היום חברה שלי רכבה על קורקינט וירקו לה על הפנים, לבחורה שרכבה מלפניה משכו בשיער והיא כמעט נפלה… אחרי כמה שעות ראתה אותו שוב מסתובב וצוחק עליה ביפו. זאת תשובת המשטרה: בהמשך לפנייתך מספר 5629 ברצוננו להודיעך כי בתום סריקת ניידות, החשוד לא אותר".
- "היכן זה קרה היריקות?"
- "טיילת ליד צ’ארלס קלור"
- "היה פוסט דומה על יריקות לפני כמה ימים".
- "חכמי חלם, זה מה שאני רואה. לכתוב לכתוב לכתוב. לתאר ולהסביר על האלימות הגוברת מידי יום. זה הרגע לעשות משהו ולא בנחמדות אלא להפגין נוכחות לשמור על הבנות. גם אני אתמול חוויתי דבר שכזה.. בחור קיבל בעיטה בחזרה. אסור לפחד מהם. מה אתם לא מבינים עכשיו זה בטח נשמע מאוד נמוך עבורכם... דעו שהפתרון הוא כאן משמרות של הפגנת נוכחות אני ממליצה לכל אישה ואיש לרכוש גז מדמיע בשעת הצורך. להגנה בלבד, מה אתם מחכים שיאנסו מישהי??? שיכו גברים עד זוב דם?? לא מדובר בילדים חפי פשע, מדובר באג'נדה שמחנכים אותם... הם מעוניינים שכולנו נעזוב כאן בגלל הדברים האלו. אז. למי שבאמת אכפת צריכה להתארגן קבוצה/ות שיפטרלו אזרחית שיעמדו ברחובות הללו, לא לשם תקיפה אלא לשם הגנה. תקופת התייפייפיות. הסתיימה!!!".
- "יש הידרדרות קשה במצב הביטחון האישי ביפו ובנוסף לכך ג'ונגל תחבורתי שמסכן הולכי רגל ואם לא ננקוט עמדה כלפי הרשויות בקרוב לא נוכל לצאת מהבית. אף אחד לא יעשה בשבילנו את העבודה, עלינו להתארגן ולהציף את הנושא בכל מקום אפשרי מול המשטרה והעירייה שמעדיפות כרגע לעצום עיניים. הדרך הכי טובה ואולי היחידה שעובדת זה להביא את זה לתקשורת. שווה שלכתוב את הסיפור לערוץ 13 במייל לידי גיא לרר. אולי זה יעניין אותו.. הם הרבה מדבר על לוד. על מה שקורה שם ומטאטאים את זה. שששש אסור לדבר. יש לזה שם אובדן משילות".
- "עד שזה לא יגיע לתקשורת לא המשטרה ולא העיריה יזוזו. אפשר להתחיל ההפגנה מסודרת מלאה בשלטים, ממש כאן בתחנת המשטרה היפואית, כל יום בוקר וערב נוכחות... לעשות, לא לדבר!"
- "כולם מודעים לבעית האלימות, אנחנו בקשר עם מנכל המשלמה, סגן מפקד תחנת יפו, אבל שום דבר לא זז, חייבת לציין כי בעיית האלימות היא בכול רחבי יפו. אכן התחושה היא שאין משילות כמו בנגב. עוד מעט נצטרך לשלם פרוטקשן כדי לחיות פה בלי שיפגעו בנו או ברכושנו".
- "תקפו עכשיו ילד שחזר מבית הספר במעבר של אפלטון וסהרון, פגעו בו באופניים חשמליות, בעטו בו, שברו לו את היד וכנראה גם את הרגל, תושבים שראו הזמינו אמבולנס שפינה אותו לבית חולים. ככל הנראה הולכים לנתח אותו. המצב הולך ומחמיר זאת עלית מדרגה באלימות שקיימת בשכונה וחייבים להתעורר".
- "הודעה לבר לב: ערב טוב עומר, החיים ביפו הופכים להיות בילתי נסבלים, אלימות, גנבות, חשש לילדים שחוזרים מבתי הספר. אנא הגבר את האכיפה ביפו אחרת התושבים יקחו את החוק לידיים בעל כרחם".
- "צריך לארגן את כול האזורים ביפו, רק היום היה אירוע אלימות כלפי נער שחזר מבית ספר שתקפו אותו ושברו לו יד ורגל, זה היה יותר בקו הדרומי".
- "יפו כבר שנים ללא נוכחות משטרתית מול מי שצריך ומשקיעה את כל האנרגיה באלו שגרים, הולכים לעבודה ושומרים על החוקים. זבל מהחלון, השלכת פסולת בכל מקום, חנייה איפה שרק רוצים, נהיגה פרועה בכל הסוגים, טרקטורונים, חשמליות , טי מקסים , שמירת חניות על ידי אופנועים למשך שעות ארוכות, הטרדות מיניות שמושתקות יפה מאוד וזה עוד אפילו לפני הדברים הבאת פליליים שקורים פה. אני כבר מעל עשור לא מעיז להעיר לאף אחד על כלום".
- "הפגנה על זה שהמשטרה תתייחס למכות שנותנים לאזרחים תמימים?? על יריות ברחובות הם לא עושים כלום".
- "וגם זה קורה ביפו: ערב טוב להוריי בית הספר, לצערנו, התרחשה פריצה לבית הספר במהלך סוף השבוע, בדומה לשנה שעברה. נגנבו מחשבים, הרשות והפיקוח מעודכנים, הנושא בטיפול המשטרה. לצערי, פריצה והרס רכוש בבתי ספר הן תופעות מוכרות ביפו בשנה האחרונה. ערב טוב לכולנו ,גם הערב היתה תקיפה ביפו , בחור צעיר נפצע קשה המקרה היה בשכונת נווה גולן היום אירעה תקיפה נוספת בפארק המדרון זה הנייד של עומר בר לב מציע שמישהןא אחד יכתוב לו מה שקורה כאן".
- "פח חסר יכולת וממש לא מעניין אותו. לי משנה. לא רוצה שהילדים שלי יגיעו לאזורים האלו או חלילה זה באזורים שהם מסתובבים בדרכם לבית הספר".
- "יש השתוללות מסוכנת בטיילת מהשעון עד מנטריי של אופניים חשמליים והמשטרה לא עושה כלום..... האזור שלנו גם מסוכן. אז איפוא המשטרה והעירה מהשעון ועד בית האצ"ל? השתוללות מוחלטת של אופניים חשמליים. גם שם מחכים אולי שיקרה אסון...."
- "מאוד משנה המיקום. רוב הפגיעות הם בדרום יפו. אני וילדי נמנעים מלהגיע לשם. עד שתהיה אכיפה כמו שצריך"
- "ברגע זה הותקפתי בראשי בפארק המדרון עי רוכב אופניים שתוך כדי נסיעה תקף אותי. יש עדה שהלכה איתי. פניתי למשטרה שהתגובה של היומנאי היתה שאני "רשאי" להגיש תלונה. אני מעלה את זה עכשיו לתקשורת אוזלת היד כאן עוברת כל גבול".
- "אגב שימו לב לאחרונה אני רואה בני מיעוטים מסתובבים ומציצים לבתים באמצע הלילה. תשתדלו לנעול דלתות וחלונות".
- "המצב הכי עצוב הוא שכל אזרח פה ביפו יש לו יותר מודיעין מכל הנציגים של המשטרה. כל נסיעה שלי אני רואה טרקטורונים ( מחנים אותם בלי להתבייש על הכביש), שטיפת רכבים עם צינורות, חנייה בכל מקום, נסיעה פרועה של כל מה שרק אפשר, שדרות ירושלים כבר הפכו להיות מסלול מרוצים לטי מקסים , הטרדות מיניות על בסיס קבוע, ( לא פעם רואה אותם עומדים על הטיילת ומצלמים בחורות אדום זה בכלל לא רלוונטי , נסיעה נגד כיוון הנסיעה וזה עוד לפני שאני מדבר על עבירות פליליות. אפס אכיפה. אם אני אזרח רואה את זה ב3 דקות נסיעה איך המשטרה לא רואה את זה. פשוט הזייה".
- "כמו שכבר אמרתי. לא מעיז להעיר לאף אחד על שום דבר".
- "אני מציע שאנשים יכתבו לבר לב ווטסאפ זה חוקי ,חבל לא לנצל 20 הודעות יזיזו אותו. העיקר שאנחנו משלמים כל חודש מס לסיירת סל"ע האימפוטנטית".
- "היי עומר מה שלומך? מבקש ליידע אותך שהמצב ביפו מחמיר, כולל תקיפות פיזיות, השתולויות בכבישים ועוד ועוד, אנחנו יכולים בקלות להדרדר למצב כמו בדרום זה אמיתי, התושבים מבקשים את עזרתך הדחופה".
- "עוד הודעה לברלב: "ערב טוב, מהומות מאי 2021 חשפו את המציאות היום יומית ברחוב היפואי. אנו התושבים דורשים אכיפה והחזרת הביטחון האישי לרחובותינו. אנו דורשים משילות ומבחינתנו החזרת צוות מג"ב והגברת האכיפה ברחובות יפו רבתי. כתושב יפו ותיק אני פונה אליך כשר הממונה. יפו על כל שכונותיה הולכת ומדרדרת במצב הביטחון האישי. מדובר על אלימות הולכת וגוברת במיוחד בפשיעה הקטנה: אלימות פיזית ומילולית, השחתת רכוש, התפרעות של כלי רכב ואופניים חשמליות, פריצות, הטרדות מיניות בעיקר באזור הטיילת ושד ירושלים. בקיצור אלימות גועשת. הפניות שלנו למשטרה, לסלע, לגורמי אכיפה ידועים ומתועדים ואינם נושאים תוצאה. החוק איבד כאן את תוקפו וכל אלים שולט ברחוב ובשכונה. אנחנו זועקים להתערבות מידיית".
- "יקירתי, כפי שציינתי תחושת חוסר הביטחון ועליית המדרגה היא בכול יפו. בקבוצה אחרת שאני נמצאת בה של אזור צהלון כול יום יש פריצות וגניבות, בפארק המדרון כול יום יש התנכלויות זה לא חדש".
- "מזעזע. אני אישית הפסקתי לעשות הליכות מהפחד. חייבים לפעול אחרת זה ידרדר למצב שומר חומות".
- "לא הגיוני שנפחד ללכת ברחוב".
- "זה המטרה שלהם. שתפחדי".



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  שם אין תירוץ של גרעין תורני זופ-ניק 30.12.21 16:56 1
     ברוך ה' גם שם יש גרעין תורני וגם ישיבה (וראש הישיבה בעצמו הותקף בעבר) חובב 30.12.21 16:59 7
         יודע שיש עד כמה שאני מצליח להבין זה לא מקרב הגרעין זופ-ניק 30.12.21 17:06 13
             המפכ''ל הבטיח סיור, נכון? עתיד מתוק 30.12.21 18:12 56
     זה אנשים שנגנסו לעגמי.. Street 30.12.21 17:03 9
         נוכחות משטרתית לא שווה כלום אם אין אמצעי הרתעה סטטיסטיקאי 30.12.21 17:21 25
         צודק, זה בכלל לא קשור לזה ששונאים יהודים אלון_2407 30.12.21 17:38 36
         משקיעים! בחלם 30.12.21 17:48 42
         השקעה בחינוך? רק לפני כמה זמן פורסם על בית ספר ערבי מצטיין עם הסתה חמורה נגד המדינה חושב_פעמיים 30.12.21 18:05 51
     קודם כל יש ושנית אין שקר , מפריע להם יהודים. uz7 30.12.21 17:35 34
     ובדרום יש ? לערבים זה לא משנה רק שנכון שיהודי עם כיפה עושה להם את זה יותר . Brasilver 30.12.21 18:04 50
     יש מתנחלים. פלומה 31.12.21 00:55 97
     הם רוצים להשמיד את כולנו שמנטפ 31.12.21 01:30 98
     בארץ ישראל נהיה אדונים לעצמנו aba 31.12.21 09:14 99
         הגיע הזמן לנכבה שניה דודידו 31.12.21 10:18 100
             פרשנים לענייני ערבים רואים בפרעות תשפ''א תמרור אזהרה לכך שלא הוסר האיום מעל היישוב היהודי aba 31.12.21 12:12 106
                 הערבים מבינים (בטעות) את התגובה המרוסנת של השלטון כחולשת הציבור היהודי דודידו 31.12.21 17:11 109
     או שטח כבוש. נמאס כבר צריך פה מלחמה כוללת ולהגר מפה את כולם , ערביי ישראל והשטחים . Mr_Black 31.12.21 10:40 104
  ברור. ולא רק מיפו. מכל הארץ. הם רוצים שכולנו ( כולל השמאלנים שמלטפים אותם), נעוף מכאן. Galgal 30.12.21 16:56 2
     בוא אני יחדש לך עח כל השקפת העולם היחסית נכונה שלך , Brasilver 30.12.21 18:11 55
         מאות אלפי שנים זה עוד לפני הבריאה כמדומני בהכ 31.12.21 12:29 107
  המצב ביפו מחמיר מיום ליום. עיר מקלט לשב״חים איזי מהחונטה 30.12.21 16:56 3
     מי אחראי לחסום את כניסת השב''חים ומי מעל בתפקידו ונתן להם להכנס חופשי? כינוי 30.12.21 16:57 5
         ברגע שצה״ל יקבל אישור לירות במסתננים, תיגמר הבעיה. כרגע זה משחק חתול ועכבר. איזי מהחונטה 30.12.21 17:02 8
             אחרי שפגשתי כמה מפקדים מהשטח - זה בכלל לא בראש שלהם המחשבה לחסום. חושבים שזה מה שצריך כדי להרגיע את הגזרה. כינוי 30.12.21 17:05 11
                 אני מכיר קצינים אחרים איזי מהחונטה 30.12.21 17:08 17
                     אז מה עשו הקצינים שלך במקרה הזה? דודידו 31.12.21 00:15 95
  הערבים הוכיחו מעל לכל ספק- דו קיום לא יהיה. לכן נשאר רק פתרון אחד: טרנספר כינוי 30.12.21 16:57 4
     טרנספר בעיקרון זה רעיון טוב. אבל כרגע זאת סיסמה ריקה איזי מהחונטה 30.12.21 17:04 10
         דבר ראשון- צריך להכניס לראש שזה הפתרון. ב2005 ראינו שצהל מסוגל לעשות טרנספר. עכשיו נשאר לחכות להזדמנות. כינוי 30.12.21 17:06 12
             + kidi 30.12.21 22:02 80
         פשוט: טרנספר ליהודים. את זה כולם יסכימו לעשות ב-2022, ותקשורת הישראלית תיתן כתבות אוהדות. תמהוני 30.12.21 17:10 18
         לא כזה קשה, מה שצריך זה לחץ כלכלי קשה שיגרום להם לרצות ללכת מכאן לאירופה אלבטרוס 30.12.21 17:14 20
         גם ההתנחלויות התחילו מקומץ משוגעים סטטיסטיקאי 30.12.21 17:34 33
             אין לי בעיה עם חלוציות משוגעת. אבל כרגע צריך לדבר על האיך איזי מהחונטה 30.12.21 17:41 40
                 כרגע אין מה לעשות, המצב צריך מאוד להחמיר עד שמישהו בממשלה ישנה איזושהי מדיניות סטטיסטיקאי 30.12.21 17:43 41
                 קודם חזון. אחר כך מעשה. כינוי 30.12.21 17:51 43
         להוריד לאויב הערבי את התקווה בחלם 30.12.21 17:55 44
         הגם אתה איזי? אבינועם 31.12.21 00:02 93
  בפרעות הבאות יש לשלוח גדוד חי''ר לעיר. 0x972Ops 30.12.21 16:58 6
     המשטרה (בעזרת מג''ב) יכולה וצריכה לעשות את זה לבד. העניין הוא שהמוח של הבכירים נשטף ע''י האירופאים. כינוי 30.12.21 17:07 15
     הנה מייסד שלום עכשיו בזמנו והיום השר לביטחון פנים שולח לך עזרה Disco 30.12.21 17:07 16
     גם צבא שלם לא יוכל לעשות סדר סתם אחת 30.12.21 17:16 22
  חזרנו 80 שנה אחורה מבחינת הרתעה, הילדים שלנו הולכים לסבול קשות מההתנהגות הרכרוכית שלנו Disco 30.12.21 17:06 14
     המצב חייב להחמיר מאוד עד שכל עם ישראל ישתכנע שצריך להיפטר מהערבים סטטיסטיקאי 30.12.21 17:36 35
  ותודה לבנט ושקד שמכרו את המדינה בשביל כיסא ירון מהשרון 30.12.21 17:13 19
     קשקוש מקושקש. אנו סובלים מהשלכות 12 שנות נתניהו. נושא המשילות שהוזנח על ידו כבר בלתי הפיך. יוספטל 30.12.21 18:06 53
         ועכשיו עם בנט חזרה המשילות. תגיד אתה באמת מאמין למה שאתה כותב? מבצבץ 30.12.21 18:12 57
             לא כתבתי שהמשילות חזרה. העדר המשילות היא אשכרה אחריותו של נתניהו. מותר לבקר אותו גם אם אתה תומך בו. יוספטל 30.12.21 18:25 62
                 אתה מאשים את נתניהו בבעיית ערביי ישראל זה לא נכון ולא הוגן מבצבץ 30.12.21 18:47 64
                     לנתניהו היו 12 שנים לשנות את המצב. הוא לא טיפל במשילות. לא טיפל במערכת המשפט. הכיל את החמאס ואת חיזבאלללה. יוספטל 30.12.21 18:58 67
                         מתי יכל לטפל במערכת המשפט? מבצבץ 30.12.21 19:37 68
                             כחלון תמך בפסקת התגברות, כביכול רק בעניין המסתננים, אבל כולנו יודעים שברגע שזה היה מתחיל זה היה בסוף על הכל. cesium 30.12.21 20:05 73
                                 אנשי הסגידה Inorganic 30.12.21 21:20 77
                                 כחלון הפך למגן מערכת המשפט, משום מה מבצבץ 30.12.21 21:51 79
                                     עזוב נו Inorganic 30.12.21 22:11 81
                                         ההבדל הוא עצום. מבצבץ 30.12.21 22:42 84
         מה הוזנח על ידי נתניהו? ירון מהשרון 30.12.21 19:49 71
             נתניהו אחראי על גופים שתפקידם היה לדעת מה שקורה בערים המעורבות ובנגב. לא עשה שום מהלך. הכישלון רשום על שמו. יוספטל 30.12.21 22:34 82
                 מעניין מה קורה בערים המעורבות? ירון מהשרון 30.12.21 22:41 83
                     יש גוף ספציפי שתפקידו היה לטפל בנושא. נתניהו היה אחראי עליו. אחריותו המלאה לכשלון. זה מהות של שלטון. יוספטל 30.12.21 23:46 91
                         יפה שאתה מניח. בחודשים האחרונים תחת ממשלת בנט מבצעים ביפו פרעות ביהודים. מה בנט עשה? דודידו 31.12.21 00:45 96
  ביון שנבין שהאויב הערבי מסוכן סתם אחת 30.12.21 17:14 21
     הרבה מאוד דם והשפלות יזרום פה עד ואם שזה יקרה. בטוח לא בממשלה מעורבת שכל יום שומע על עוד חבל ארץ שמועבר חינם שלום 31.12.21 10:27 101
  הפגיעה ביהודים, זה בחסות וקריצת עין של עירית תא יפו, משטרת ישראל, ממשלות ישראל Seagulls 30.12.21 17:17 23
     קריצת עין? עיריית תל אביב מסבסדת להם קניית בתים: כינוי 30.12.21 17:20 24
     זה נכון, וזה מגיע מאיתנו. אנחנו אלה שבוחרים במי שאחר כך דופקים אותנו. הפוך גוטה 30.12.21 17:56 45
  תזכרו תמיד -באכיפת חוק חזקים על יהודים חלשים מול הערבים, הטרור הבנייה המופרעת, הפרוטקשיין. אוהבחדשות 30.12.21 17:22 26
     אשכרה אנטישמיות במדינת אפרטהייד ולרעת היהודים יאצק 30.12.21 17:27 29
         עבודת קודש! הפוך גוטה 30.12.21 17:58 46
  נסכם בקצרה :'' עומר, העלמנו עין שיש פשיעה בדרום וחוסר משילות בלוד, אבל אנחנו מהחבר'ה שלך... FactsOnly 30.12.21 17:25 27
     מדויק! בחלם 30.12.21 17:58 47
     הציניות במקומה. סקוט 30.12.21 18:02 48
         זה יותר מראה קטנה ולא עקומה FactsOnly 30.12.21 18:06 52
             מאז ומעולם חלק מהיהודים חשבו להמלט בית המלך.. לא לומדים לקח סקוט 30.12.21 22:55 89
  גם עיריית תל אביב מעודדת עזיבת יהודים יאצק 30.12.21 17:26 28
  רצו שינוי. קיבלו האזרח ע 30.12.21 17:28 30
  ואיפה החולדה בסיפור המזעזע הזה? האיש הזה אחראי על הנעשה בעירו popay 30.12.21 17:32 31
     ככה זה כשאוכלים כלבים.... יאצק 30.12.21 17:33 32
         מגלטמן חסר מוסר ומצפון שמפקיר את תושבי העיר לידי אספסוף מוסלמו- ערבו- מחבלו- ג'יהאדו רצחני popay 30.12.21 17:39 37
         אל תשכח שיש מספיק שונאי ישראל סביבו Zpatriots 30.12.21 18:13 59
  גם בנט רוצה. איפכא 30.12.21 17:40 38
  הם רוצים שכולנו נעזוב ש-עצמון 30.12.21 17:41 39
  אה רגע זה שמאלנים בכלל שמותקפים על ידי חיות המחמד שלהם. למי אכפת? נדב 30.12.21 18:04 49
  זה יקרה בעידוד הממשלה הפלסטינית בראשות עבאס והבוהה בנט רות 30.12.21 18:10 54
  איך זה יכול להיות הם הרי חברים שלהם ושל שאר הערב רב של תל אביב Zpatriots 30.12.21 18:13 58
  מצאו למי לשלוח את זה. נראה לי הוא יושב בבית וצוחק חוגג וצוהל Zpatriots 30.12.21 18:15 60
  מחכים לבר לב? הוא בסוף יאשים את היהודים רות 30.12.21 18:16 61
  מי שעוד לא נתן דירוג כוכב אחד למסעדת הזקן והים בנמל יפו זה הזמן לסה פר 30.12.21 18:40 63
  זה כמו לפני תוכנית התנתקות ב 2005 דרדסבא 30.12.21 18:47 65
  שיביאו חרדי שיירק על ילדה ויצעק עליה שיקצה. המשטרה והתקשורת כבר יבואו... סקופ השנה 30.12.21 18:54 66
     יעבירו משם שידורים חיים ויפמפו את זה חצי שנה קדימה השרף 30.12.21 22:48 87
  סער משילות בע''מ מזל דלי 30.12.21 19:42 69
  הקדוש ברוך הוא משתמש לעיתים בדרך הייסורים כדי לכוון את האדם מה טוב ומה רע סיפחאי 30.12.21 19:49 70
  מרחם על מי שגר בעיר מעורבת Omer-L 30.12.21 19:53 72
     אלימות מוסלמית מגיעה גם למקומות מחוץ לערים מעורבות, מקומות עבודה, פארקים, רחובות של קצינים בכירים בצהל שלום 31.12.21 10:34 102
  וזו הזדמנות לציין שבויקיפדיה יש ערך כמעט ריק על ''היישוב היהודי ביפו'' (לפני קום המדינה) אנא היחלצו לכתוב אותו להב אש 30.12.21 20:29 74
  הני זוביידה, ישראל פריי ודינה דיין יטענו שזה בגלל הגרעין התורני ואם לא בגללו, בגלל המתנחלים ואם לא בגללם צללפון 30.12.21 20:54 75
  השר הכסיל טרוד כרגע זונדל 30.12.21 21:08 76
  מי שהולך לישון עם כלבים וכו' בשדה קוצים 30.12.21 21:31 78
  חודשים רבים (ואפילו יותר משנה) שאני כותב על המציאות הבעייתית שיש ביפו ובלוד, בחיפה ובשאר ערים מעורבות. טלקו 30.12.21 22:45 85
  מה שקורה פה, זה טרנספר מרצון ליהודים dave333 30.12.21 22:46 86
     נשאר לעזוב לאמריקה. לא חסר מדינות רפובליקנות בריאות נדב 31.12.21 11:12 105
  כל עוד תומכי המרכז-שמאל שונאים את ביבי יותר מאשר אוהבים את עצמם, מצבנו ימשיך להידרדר. פרה אדומה 30.12.21 22:49 88
  איש הסאונד של אולפן שישי, מטיח במפכ״ל המשטרה קובי שבתאי Octopus 30.12.21 22:57 90
  איך לא ניקו את העיר בתש''ח, איך?! Dalev 30.12.21 23:54 92
  הגמל לא רואה את הדבשת שלו קומונסנס 31.12.21 00:05 94
     פה מגנים אלימות פיזית והתעללות כנגד יהודים. מילולית לא מצפים לישועה. שלום 31.12.21 10:38 103
  הקמתי דף . משמרות שכונת פלורנטין. אולי צריך ביפו גם ראש העיר 31.12.21 13:15 108
  נכבה 2 + טרנספר יבוא רק מהשמאל שתמיד ידע לעשות מלחמות. הנה זכויות האדם והדו קיום כבר מתחיל להעלם להם מהלקסיקון Skynet84 31.12.21 17:11 110

   
   
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
15401 הודעות, 163 מדרגים, 301 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    16:56   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. שם אין תירוץ של גרעין תורני  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חובב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.3.19
5731 הודעות, 38 מדרגים, 68 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    16:59   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. ברוך ה' גם שם יש גרעין תורני וגם ישיבה (וראש הישיבה בעצמו הותקף בעבר)  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זופ-ניק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
15401 הודעות, 163 מדרגים, 301 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:06   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. יודע שיש עד כמה שאני מצליח להבין זה לא מקרב הגרעין  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עתיד מתוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.19
9925 הודעות, 145 מדרגים, 237 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    18:12   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. המפכ''ל הבטיח סיור, נכון?  
בתגובה להודעה מספר 13
 

https://rotter.net/forum/scoops1/723681.shtml

מה נגמר עם זה?


** חומר למחשבה: כמעט כל המרגלים בישראל היו מהשמאל! (תבדקו בעצמכם אם לא מאמינים) **


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Street לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.1.17
18319 הודעות, 66 מדרגים, 104 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:03   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. זה אנשים שנגנסו לעגמי..  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  

כמו אלה שמתלוננים על יריות בלוד..

לא שזה מצדיק, אבל הפתרון הוא רק בנוכחות משטרתית קבועה, חיזוק המשטרה (באופן ארצי) וגם השקעה בחינוך, בתשתיות וכו..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סטטיסטיקאי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.5.10
43830 הודעות, 231 מדרגים, 438 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:21   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. נוכחות משטרתית לא שווה כלום אם אין אמצעי הרתעה  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
אם היא לא מסוגלת לתפוס עבריינים ולהכניס אותם לכלא חבל על כל המאמץ



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלון_2407 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.7.17
12468 הודעות, 83 מדרגים, 151 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:38   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. צודק, זה בכלל לא קשור לזה ששונאים יהודים  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  


מכבד כל אדם באשר הוא, ללא קשר לדעותיו הפוליטיות.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בחלם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
19012 הודעות, 84 מדרגים, 144 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:48   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. משקיעים!  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
היעד של המשטרה: 10% גיוס שוטרים מוסלמים
כ-2,500 שוטרים מוסלמים מיועדים לגיוס בשלוש השנים הקרובות. כיום משרתים במשטרה כ-780 שוטרים מוסלמים בלבד.


הידעת
75% מתקציב המשטרה מוקדש לשכר ולגמלאות


צה''ל נמצא דרך קבע בשני מצבים: מלחמה או הכנה למלחמה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חושב_פעמיים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.8.17
7385 הודעות, 37 מדרגים, 70 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    18:05   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. השקעה בחינוך? רק לפני כמה זמן פורסם על בית ספר ערבי מצטיין עם הסתה חמורה נגד המדינה  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
סיסמאות של בר לב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
uz7 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.12.09
67900 הודעות, 221 מדרגים, 433 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:35   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. קודם כל יש ושנית אין שקר , מפריע להם יהודים.  
בתגובה להודעה מספר 1
 


כג בסיוון ה'תשע"ב (12.6.2012) היום העצוב ביותר שידע רוטר.נט.עזיבתו בטרם עת של הרב ישעיהו רוטר זצ"ל


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Brasilver לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.8.17
12834 הודעות, 34 מדרגים, 67 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    18:04   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. ובדרום יש ? לערבים זה לא משנה רק שנכון שיהודי עם כיפה עושה להם את זה יותר .  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
70044 הודעות, 194 מדרגים, 366 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ז בטבת תשפ''ב    00:55   31.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  97. יש מתנחלים.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
ח"כ אחמד טיבי: "המתנחלים הם גידול סרטני בחברון וביפו, ויש להסיר אותו.
"אל-חיאת אל-ג'דידהו - 31/01/2011.


אין לנו ארץ אחרת, מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שמנטפ
חבר מתאריך 20.9.21
34 הודעות
יום ששי כ''ז בטבת תשפ''ב    01:30   31.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  98. הם רוצים להשמיד את כולנו  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
היום הלכתי לחנות בבילו סנטר להחליף מתנה שקיבלתי, ניגשתי לאחד המוכרים שיעזור לי למצוא דגם במחלקת הנעליים ונדהמתי לראות שהוא מחזיק בידו סכין פרפר ומשחק איתה פותח וסוגר והולך איתה שלופה בשיא הבטחון באמצע חנות הומה באנשים ללא כל חשש. עזבתי אותו והלכתי לעובד אחר ושאלתי מה פשר העניין? העובד ענה לי "זה סכין דמה שמיועדת לאימונים הלהב שלה קהה כבר אמרתי לו שזה לא עושה טוב למגזר שלו" וצחק. עזבתי את המקום. לקח לי זמן לעבד את זה מטרידות המוח בעיניינים אחרים, ועכשיו אני בתסביך שאותו עובד עם הסכין "אולי" מחבל בפוטנציה? בודק ת'שטח מתכונן לשעת כושר?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
aba לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
6193 הודעות, 51 מדרגים, 101 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ז בטבת תשפ''ב    09:14   31.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  99. בארץ ישראל נהיה אדונים לעצמנו  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  


נתניהו, זה רק ארבע מילים - "רעיון שתי המדינות טעות"!!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דודידו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.9.17
12866 הודעות, 72 מדרגים, 104 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ז בטבת תשפ''ב    10:18   31.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  100. הגיע הזמן לנכבה שניה  
בתגובה להודעה מספר 99
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
aba לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
6193 הודעות, 51 מדרגים, 101 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ז בטבת תשפ''ב    12:12   31.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  106. פרשנים לענייני ערבים רואים בפרעות תשפ''א תמרור אזהרה לכך שלא הוסר האיום מעל היישוב היהודי  
בתגובה להודעה מספר 100
 
  
למרות הכרזת העצמאות והתבססות ההתיישבות היהודית בארץ ישראל במשך יותר משבעה עשורים, ולמרות ניצחון בני היישוב היהודי בארץ ישראל על אוייבים שבאו עליה מבחוץ מספר פעמים.


נתניהו, זה רק ארבע מילים - "רעיון שתי המדינות טעות"!!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דודידו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.9.17
12866 הודעות, 72 מדרגים, 104 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ז בטבת תשפ''ב    17:11   31.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  109. הערבים מבינים (בטעות) את התגובה המרוסנת של השלטון כחולשת הציבור היהודי  
בתגובה להודעה מספר 106
 
  
אם תפרוץ (לצערי) הנכבה השניה, אף משטרה או שלטון לא יעצרו אותה.

אני מזכיר את האירוע בנצרת עילית שהותקפה במאורעות 2000
ואז תושבים רבים יצאו ורדפו את הפורעים שברחו אל תוך נצרת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mr_Black לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.2.18
13888 הודעות, 87 מדרגים, 163 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ז בטבת תשפ''ב    10:40   31.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  104. או שטח כבוש. נמאס כבר צריך פה מלחמה כוללת ולהגר מפה את כולם , ערביי ישראל והשטחים .  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Galgal לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.12.17
11482 הודעות, 80 מדרגים, 123 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    16:56   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. ברור. ולא רק מיפו. מכל הארץ. הם רוצים שכולנו ( כולל השמאלנים שמלטפים אותם), נעוף מכאן.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
.
מי שלא מבין זאת ,
הוא גולם בלי מוח.

ומי שמתעלם מזה,
יחטוף את הסכין הראשון.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Brasilver לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.8.17
12834 הודעות, 34 מדרגים, 67 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    18:11   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. בוא אני יחדש לך עח כל השקפת העולם היחסית נכונה שלך ,  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
הערבים מעדיפים אותנו מתים פי כמה וכמה מאשר להעיף אותנו והם רוצים לעשות זה בידיים שלהם , המלחמה של הערבים פה היא לא באמת על הארץ אלא נגד היהודים בגלל מוצאנו ודתנו והיא מגיעה משינאת רצח תהומית בת מאות או אלפי שנים .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בהכ
חבר מתאריך 10.12.17
1967 הודעות, 30 מדרגים, מינוס 12 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ז בטבת תשפ''ב    12:29   31.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  107. מאות אלפי שנים זה עוד לפני הבריאה כמדומני  
בתגובה להודעה מספר 55
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איזי מהחונטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
33643 הודעות, 113 מדרגים, 178 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    16:56   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. המצב ביפו מחמיר מיום ליום. עיר מקלט לשב״חים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
10313 הודעות, 29 מדרגים, 57 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    16:57   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. מי אחראי לחסום את כניסת השב''חים ומי מעל בתפקידו ונתן להם להכנס חופשי?  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  


לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איזי מהחונטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
33643 הודעות, 113 מדרגים, 178 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:02   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. ברגע שצה״ל יקבל אישור לירות במסתננים, תיגמר הבעיה. כרגע זה משחק חתול ועכבר.  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
ויש מאה עכברים על כל חתול.
לכוחות בשטח אין שום סיכוי לעצור את הזרם.
מדבר מתוך ידע.
לא השערה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
10313 הודעות, 29 מדרגים, 57 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:05   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. אחרי שפגשתי כמה מפקדים מהשטח - זה בכלל לא בראש שלהם המחשבה לחסום. חושבים שזה מה שצריך כדי להרגיע את הגזרה.  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
כשישנו גישה יהיה אפשר להתחיל לדבר.


לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איזי מהחונטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
33643 הודעות, 113 מדרגים, 178 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:08   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. אני מכיר קצינים אחרים  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דודידו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.9.17
12866 הודעות, 72 מדרגים, 104 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ז בטבת תשפ''ב    00:15   31.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  95. אז מה עשו הקצינים שלך במקרה הזה?  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
10313 הודעות, 29 מדרגים, 57 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    16:57   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. הערבים הוכיחו מעל לכל ספק- דו קיום לא יהיה. לכן נשאר רק פתרון אחד: טרנספר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איזי מהחונטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
33643 הודעות, 113 מדרגים, 178 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:04   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. טרנספר בעיקרון זה רעיון טוב. אבל כרגע זאת סיסמה ריקה  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
צריך לדון על איך תכלס עושים את זה ב2022. בעולם של היום.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
10313 הודעות, 29 מדרגים, 57 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:06   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. דבר ראשון- צריך להכניס לראש שזה הפתרון. ב2005 ראינו שצהל מסוגל לעשות טרנספר. עכשיו נשאר לחכות להזדמנות.  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  


לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kidi לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.07
13732 הודעות, 89 מדרגים, 160 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    22:02   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. +  
בתגובה להודעה מספר 12
 

או לייצר הזדמנות!


ותחזינה עינינו בשובך לציון ברחמים. הנה הנה משיח בא


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תמהוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.19
11005 הודעות, 95 מדרגים, 160 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:10   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. פשוט: טרנספר ליהודים. את זה כולם יסכימו לעשות ב-2022, ותקשורת הישראלית תיתן כתבות אוהדות.  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלבטרוס
חבר מתאריך 30.6.18
4268 הודעות
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:14   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. לא כזה קשה, מה שצריך זה לחץ כלכלי קשה שיגרום להם לרצות ללכת מכאן לאירופה  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
כמו שיש עליהם בעזה וחלקית ביו"ש.

*נקודות זיכוי במס לכל מי שעשה צבא/לומד תורה והעלאת מס הכנסה כך שהוא יכביד רק עליהם
*הלאמת קרקעות פרטיות ומניעת התפשטות הכפרים
*ביטול האפליה המתקנת לטובתם באוניברסיטאות ואכיפה רצינית של הרמאויות שלהם בבגרות ובפסיכומטרי
*הפסקת השקעות בתשתיות באזורים שלהם

ועל אלה חשבתי תוך כמה דקות
צריך להפלות אותם מבחינה כספית בצורה קשה שתגרום להם לרצות להגר מכאן.
כמובן שעם פסקת התגברות שאינה קיימת ובית משפט כזה זה בלתי אפשרי אבל ממשלת ימין מלאה שתונהג על ידי משהו אידאליסט יותר מביבי בהחלט תוכל לבצע את זה.
בלי שימוש בכוח בכלל.
כשהבחירה שלהם תהיה בין מלון הכל כלול בשוודיה/גרמניה לבין חיים קשים כאן, הם ילכו מכאן מהר מאוד



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סטטיסטיקאי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.5.10
43830 הודעות, 231 מדרגים, 438 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:34   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. גם ההתנחלויות התחילו מקומץ משוגעים  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
ואפילו העליה לארץ לפני קום המדינה,
לוקח זמן לציבור להבין את משימתו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איזי מהחונטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
33643 הודעות, 113 מדרגים, 178 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:41   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. אין לי בעיה עם חלוציות משוגעת. אבל כרגע צריך לדבר על האיך  
בתגובה להודעה מספר 33
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סטטיסטיקאי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.5.10
43830 הודעות, 231 מדרגים, 438 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:43   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. כרגע אין מה לעשות, המצב צריך מאוד להחמיר עד שמישהו בממשלה ישנה איזושהי מדיניות  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
10313 הודעות, 29 מדרגים, 57 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:51   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. קודם חזון. אחר כך מעשה.  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  


לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בחלם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
19012 הודעות, 84 מדרגים, 144 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:55   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. להוריד לאויב הערבי את התקווה  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  


צה''ל נמצא דרך קבע בשני מצבים: מלחמה או הכנה למלחמה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבינועם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.3.13
2051 הודעות, 5 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ז בטבת תשפ''ב    00:02   31.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  93. הגם אתה איזי?  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
מה אומרים בחונטה ?
לא יתכן שמסכימים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
0x972Ops לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.5.21
3528 הודעות, 50 מדרגים, 83 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    16:58   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. בפרעות הבאות יש לשלוח גדוד חי''ר לעיר.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תחשבו על האפקט, אחמד יוצא לשרוף ולזרוק אבנים, ויודע שלא יעשו כלום, פתאום משום מקום לוחם מילואים יורה לו בראש. תנחשו מה יקרה? יברחו חזרה לחורים כמו עכברושים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
10313 הודעות, 29 מדרגים, 57 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:07   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. המשטרה (בעזרת מג''ב) יכולה וצריכה לעשות את זה לבד. העניין הוא שהמוח של הבכירים נשטף ע''י האירופאים.  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  


לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Disco לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.5.19
7107 הודעות, 40 מדרגים, 77 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:07   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. הנה מייסד שלום עכשיו בזמנו והיום השר לביטחון פנים שולח לך עזרה  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  


DISCOnnect


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סתם אחת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
13092 הודעות, 44 מדרגים, 83 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:16   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. גם צבא שלם לא יוכל לעשות סדר  
בתגובה להודעה מספר 6
 

בערים המעורבות ובנגב.הבלאגן הוא עצום, הפוליטיקלי קורקט השמאלני שולט בכל,כולל בצבא החששן שלנו, שמסתיר את מכונותו...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Disco לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.5.19
7107 הודעות, 40 מדרגים, 77 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:06   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. חזרנו 80 שנה אחורה מבחינת הרתעה, הילדים שלנו הולכים לסבול קשות מההתנהגות הרכרוכית שלנו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
עצוב


DISCOnnect


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סטטיסטיקאי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.5.10
43830 הודעות, 231 מדרגים, 438 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:36   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. המצב חייב להחמיר מאוד עד שכל עם ישראל ישתכנע שצריך להיפטר מהערבים  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
או להשאיר אותם פה כבני-חסות, המוסלמים שהמציאו את המושג יבינו אותו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירון מהשרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.4.21
2083 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:13   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. ותודה לבנט ושקד שמכרו את המדינה בשביל כיסא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אומנם הערבים הרימו ראש בפרעות תשפא, אבל בנט ושקד הפכו את הגפרור הקטן למכירת חיסול כללית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוספטל
חבר מתאריך 9.3.20
889 הודעות
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    18:06   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. קשקוש מקושקש. אנו סובלים מהשלכות 12 שנות נתניהו. נושא המשילות שהוזנח על ידו כבר בלתי הפיך.  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מבצבץ
חבר מתאריך 10.11.21
370 הודעות
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    18:12   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. ועכשיו עם בנט חזרה המשילות. תגיד אתה באמת מאמין למה שאתה כותב?  
בתגובה להודעה מספר 53
 
  
את הצמיחה הכלכלית בנט וליברמן מייחסים לארבעה חודשים שהם בשלטון.

את הבוסטר בנט ייחס לעצמו.

אז למה המשילות היא עדיין בעיה של ביבי??



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוספטל
חבר מתאריך 9.3.20
889 הודעות
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    18:25   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. לא כתבתי שהמשילות חזרה. העדר המשילות היא אשכרה אחריותו של נתניהו. מותר לבקר אותו גם אם אתה תומך בו.  
בתגובה להודעה מספר 57
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מבצבץ
חבר מתאריך 10.11.21
370 הודעות
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    18:47   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. אתה מאשים את נתניהו בבעיית ערביי ישראל זה לא נכון ולא הוגן  
בתגובה להודעה מספר 62
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 30.12.21 בשעה 18:54 בברכה, מבצבץ
 
כל ממשלה גם אלו שקדמו לנתניהו. הדחיקו את בעיית הגייס החמישי.

חשבו שרק ניתן להם שיוויון, והכל יסתדר.

להזכירך, כשהלכו איתם ביד קשה (במהומות אוקטובר 2000) באה מערכת המשפט ומיסמסה את ההרתעה

אז אם אתה רוצה למצוא את האשם, זה מערכת המשפט נטו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוספטל
חבר מתאריך 9.3.20
889 הודעות
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    18:58   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. לנתניהו היו 12 שנים לשנות את המצב. הוא לא טיפל במשילות. לא טיפל במערכת המשפט. הכיל את החמאס ואת חיזבאלללה.  
בתגובה להודעה מספר 64
 
  
אחריות מלאה שלו. כשלון נטו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מבצבץ
חבר מתאריך 10.11.21
370 הודעות
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    19:37   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. מתי יכל לטפל במערכת המשפט?  
בתגובה להודעה מספר 67
 
  
תמיד היה מישהו שטירפד, פעם כחלון, פעם ניסנקורן.

את חמאס טוב שהכיל, זאת הייתה אסטרטגיה שלו להחזיק אותם מוחלש.
ולטפל בחיזבלה (מאז הבריחה מלבנון) זה לצאת למלחמה.

ושוב.
המשילות זה בעיה של מערכת המשפט בלבד.

אם אתה דווקא רוצה שאבקר אותו.
אז בהחלט ביקורת מאוד קשה על עיסקת שליט.

ובעבר הייתה לי ביקורת קשה נגדו, בגלל פרישתו המאוחרת ממשלת שרון, סברתי אז שיכל למנוע ההתנתקות.
כיום שאני מבין יותר מי היה שרון, אני מבין שביבי לא יכל למנוע ההתנתקות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
cesium לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.7.17
5290 הודעות, 20 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    20:05   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. כחלון תמך בפסקת התגברות, כביכול רק בעניין המסתננים, אבל כולנו יודעים שברגע שזה היה מתחיל זה היה בסוף על הכל.  
בתגובה להודעה מספר 68
 
  
שנית, לביבי היה רוב עוד ב2012 כדי לטפל במערכת המשפח. ביבי פשוט לא רצה וכל הזמן סיכל כל הצעה לטפל בהם. שלישית, רוב זה לא דבר שצץ, זה דבר שיוצרים. אם ביבי היה רץ על זה, היה לו מנדט אחרי הבחירות לפעול בנושא.

בנושא אחר, האסטרטגיה של ביבי בנושא החמאס הפקירה את כולנו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Inorganic
חבר מתאריך 1.12.21
75 הודעות
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    21:20   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. אנשי הסגידה  
בתגובה להודעה מספר 73
 
  
הרסו במו ידם כל סיכוי לחילוץ המדינה ממתלעותיהם של אנשי הגיס החמישי והאויב, שיבושם להם, כי בעוד כמה שנים, גג עשור, יצטרכו לתת דין וחשבון לאדוניהם החדשים

והמבין יבין



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מבצבץ
חבר מתאריך 10.11.21
370 הודעות
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    21:51   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. כחלון הפך למגן מערכת המשפט, משום מה  
בתגובה להודעה מספר 73
 
  
זה לא רק פסקת התגברות.

לביבי אף פעם לא היה רוב בנושא
ודאי לא ב 2012



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Inorganic
חבר מתאריך 1.12.21
75 הודעות
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    22:11   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. עזוב נו  
בתגובה להודעה מספר 79
 
  
אם לאף פוליטיקאי אין קמצוץ כח כנגד בתי המשפט המשוגעים, כנגד האויבים מבית... אז איזה עתיד מחכה לנו במדינה הזאת?

שלא תטעה, אני אבחר בביבי, בבן גביר.. וואלה אפילו בבנט.. אם מישהו מהחכמולוגים האלה יעשה שינוי, כרגע אני לא רואה שמי מהם בעל כח מינימלי לסובב את הבעיה הדמוגרפית על פניה, אפילו לא עוצמה יהודית, כדי להפסיק את הטירוף שאליו הולכת המדינה

והכי עצוב, ואולי מצחיק באופן סרקסטי, שאנשים כאן מתנצחים בינם לבין עצמם בין ביביבי בנטבנטבנט, ולא רואים מימינם ומשמאלם, תרתי משמע



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מבצבץ
חבר מתאריך 10.11.21
370 הודעות
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    22:42   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. ההבדל הוא עצום.  
בתגובה להודעה מספר 81
 
  
זה כמו שתאמר שביבי ושרון זה אותו דבר.

ביבי עשה ככל יכולתו.
ויש לו הצלחות רבות.

בנט הורס כל חלקה טובה עם אותו גנץ שהיה מרוסן אצל ביבי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירון מהשרון
חבר מתאריך 6.4.21
2083 הודעות
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    19:49   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. מה הוזנח על ידי נתניהו?  
בתגובה להודעה מספר 53
 
  
הפרעות היו ביפו, לוד, עכו ערים במרכז הארץ. מה זה קשור לנתניהו???
גם פרעות תרפט היו באשמת יהודים?
פרעות תשפא היו התקוממות של אוכלוסיה רגילה!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוספטל
חבר מתאריך 9.3.20
889 הודעות
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    22:34   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. נתניהו אחראי על גופים שתפקידם היה לדעת מה שקורה בערים המעורבות ובנגב. לא עשה שום מהלך. הכישלון רשום על שמו.  
בתגובה להודעה מספר 71
 
  
שכחת משום מה את חסימת הכבישים והכמעט לינץ' בדרום. תקרא את סיכום אירועי פרעות תשפ"א ותבין כמה נתניהו אחראי על הכישלון.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירון מהשרון
חבר מתאריך 6.4.21
2083 הודעות
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    22:41   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. מעניין מה קורה בערים המעורבות?  
בתגובה להודעה מספר 82
 
  
משהו התחדש בחצי שנה אחרונה? הממשלה החדשה הענישה? הרתיעה? פעלה במשהו? אני שמעתי את בר לב טוען שההתקוממות היתה על רקע פערים חברתיים.... כלומר מצדיק אותם.
מתי תבין שמדובר בהתקוממות לאומנית ספונטאנית שלא היה ניתן לחזות או להתכונן אליה, אבל כעת כשיודעים גם לא עושים דבר. אז נתניהו אשם???



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוספטל
חבר מתאריך 9.3.20
889 הודעות
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    23:46   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  91. יש גוף ספציפי שתפקידו היה לטפל בנושא. נתניהו היה אחראי עליו. אחריותו המלאה לכשלון. זה מהות של שלטון.  
בתגובה להודעה מספר 83
 
  
אתה לא יכול להתכחש לאחריותו של נתניהו. סביר להניח שניתנה היום הנחייה קונקרטית מבנט לטפל בנושא כדי להתכונן לפרעות שיגיעו בזמן עימות צבאי בעתיד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דודידו
חבר מתאריך 12.9.17
12866 הודעות
יום ששי כ''ז בטבת תשפ''ב    00:45   31.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  96. יפה שאתה מניח. בחודשים האחרונים תחת ממשלת בנט מבצעים ביפו פרעות ביהודים. מה בנט עשה?  
בתגובה להודעה מספר 91
 
  




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סתם אחת
חבר מתאריך 3.8.18
13092 הודעות
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:14   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. ביון שנבין שהאויב הערבי מסוכן  
בתגובה להודעה מספר 0
 

ויש לסלקו החוצה,סביר שזה יום ביאת משיח בן דוד



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.1.14
3315 הודעות, 21 מדרגים, 42 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ז בטבת תשפ''ב    10:27   31.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  101. הרבה מאוד דם והשפלות יזרום פה עד ואם שזה יקרה. בטוח לא בממשלה מעורבת שכל יום שומע על עוד חבל ארץ שמועבר חינם  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  
אין כסף וללא התנגדות לגיס.
וזה על השולחן, לא מה שקורה מתחת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Seagulls לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.2.19
21979 הודעות, 163 מדרגים, 311 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:17   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. הפגיעה ביהודים, זה בחסות וקריצת עין של עירית תא יפו, משטרת ישראל, ממשלות ישראל  
בתגובה להודעה מספר 0
 

וגם בתי המשפט והתקשורת מן הסתם

אם נזכור את זה
יהיה לנו קל יותר להתמודד עם האויב הערבי


🔹 🐇 🐑 🐩 🔹


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
10313 הודעות, 29 מדרגים, 57 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:20   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. קריצת עין? עיריית תל אביב מסבסדת להם קניית בתים:  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  
https://rotter.net/forum/scoops1/695333.shtml


לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הפוך גוטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.3.16
27146 הודעות, 239 מדרגים, 461 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:56   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. זה נכון, וזה מגיע מאיתנו. אנחנו אלה שבוחרים במי שאחר כך דופקים אותנו.  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  
כל עוד בן גביר לא יקבל עשרות מנדטים - זה אומר שעם ישראל ראוי לביבי בנט ושות': תומכי חונטה-משפטית, תומכי משטרת-סדום-מנדט, תומכי דו-קיום עם איסלמים אנטישמים..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אוהבחדשות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
52772 הודעות, 257 מדרגים, 497 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:22   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. תזכרו תמיד -באכיפת חוק חזקים על יהודים חלשים מול הערבים, הטרור הבנייה המופרעת, הפרוטקשיין.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אם ארצה לסגור מרפסת אצטרך 100 אישורים ומהנדסים וכספים
ערבים בונים חופשי חושפי

וזאת רק דוגמא אחת


גם היום חשוב להדגיש. בנט לא לגיטימי. הוא שדד את הדמוקרטיה ואת רצון הבוחרים בשקרים ומעשי נוכלות


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יאצק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
15719 הודעות, 157 מדרגים, 286 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:27   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. אשכרה אנטישמיות במדינת אפרטהייד ולרעת היהודים  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הפוך גוטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.3.16
27146 הודעות, 239 מדרגים, 461 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:58   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. עבודת קודש!  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  
ישר כח!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FactsOnly לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.12.19
3994 הודעות, 13 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:25   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. נסכם בקצרה :'' עומר, העלמנו עין שיש פשיעה בדרום וחוסר משילות בלוד, אבל אנחנו מהחבר'ה שלך...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ולא מוכנים שזה יגיע לכאן...
תעשה משהו.
לתקשורת: הבנו מדוע אתם מעלימים עין בלוד
אבל אצלנו...
תתחילו לפרסם...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בחלם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
19012 הודעות, 84 מדרגים, 144 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:58   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. מדויק!  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  


צה''ל נמצא דרך קבע בשני מצבים: מלחמה או הכנה למלחמה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סקוט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.20
15096 הודעות, 102 מדרגים, 164 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    18:02   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. הציניות במקומה.  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FactsOnly לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.12.19
3994 הודעות, 13 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    18:06   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. זה יותר מראה קטנה ולא עקומה  
בתגובה להודעה מספר 48
 
  
עם הרבה כאב
וריאליזם עצוב
לא ציניות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סקוט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.20
15096 הודעות, 102 מדרגים, 164 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    22:55   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  89. מאז ומעולם חלק מהיהודים חשבו להמלט בית המלך.. לא לומדים לקח  
בתגובה להודעה מספר 52
 
  
עם קשה עורף



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יאצק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
15719 הודעות, 157 מדרגים, 286 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:26   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. גם עיריית תל אביב מעודדת עזיבת יהודים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האזרח ע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.15
12535 הודעות, 108 מדרגים, 211 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:28   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. רצו שינוי. קיבלו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ילדים שמותקפים בדרכם מבית הספר, נשים שמוטרדות, צעירים על קטנועים שמציקים ואזלת יד משוועת של הרשויות עד לכדי מצב בו התושבים היהודים, רובם מצביעי סיעות שמאל ואף שמאל רדיקאלי, מאיימים בפני השר לביטחון פנים שיקחו את החוק לידיים בכדי להגן על עצמם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
popay לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.9.09
37307 הודעות, 322 מדרגים, 621 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:32   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. ואיפה החולדה בסיפור המזעזע הזה? האיש הזה אחראי על הנעשה בעירו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


[email protected]


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יאצק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
15719 הודעות, 157 מדרגים, 286 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:33   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. ככה זה כשאוכלים כלבים....  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
popay לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.9.09
37307 הודעות, 322 מדרגים, 621 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:39   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. מגלטמן חסר מוסר ומצפון שמפקיר את תושבי העיר לידי אספסוף מוסלמו- ערבו- מחבלו- ג'יהאדו רצחני  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  


[email protected]


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Zpatriots לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
14580 הודעות, 35 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    18:13   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. אל תשכח שיש מספיק שונאי ישראל סביבו  
בתגובה להודעה מספר 32
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איפכא
חבר מתאריך 18.5.16
7402 הודעות
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:40   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. גם בנט רוצה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.16
57665 הודעות, 225 מדרגים, 408 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    17:41   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. הם רוצים שכולנו נעזוב  
בתגובה להודעה מספר 0
 


"מלחמה היא שלום. חירות היא עבדות. בערות היא כוח." {ג'ורג' אורוול}


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נדב
חבר מתאריך 10.9.13
500 הודעות
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    18:04   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. אה רגע זה שמאלנים בכלל שמותקפים על ידי חיות המחמד שלהם. למי אכפת?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שרק חפי מפשע יהודים לא יפגעו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רות
חבר מתאריך 21.4.20
205 הודעות
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    18:10   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. זה יקרה בעידוד הממשלה הפלסטינית בראשות עבאס והבוהה בנט  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Zpatriots
חבר מתאריך 19.4.15
14580 הודעות
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    18:13   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. איך זה יכול להיות הם הרי חברים שלהם ושל שאר הערב רב של תל אביב  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Zpatriots
חבר מתאריך 19.4.15
14580 הודעות
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    18:15   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. מצאו למי לשלוח את זה. נראה לי הוא יושב בבית וצוחק חוגג וצוהל  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רות
חבר מתאריך 21.4.20
205 הודעות
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    18:16   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. מחכים לבר לב? הוא בסוף יאשים את היהודים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לסה פר
חבר מתאריך 3.7.20
337 הודעות
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    18:40   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. מי שעוד לא נתן דירוג כוכב אחד למסעדת הזקן והים בנמל יפו זה הזמן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
המעט שאפשר לעשות כדי למנוע מכספנו להגיע לתומכי טרור. מנסיון שלי דירוגים בגוגל משפעים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דרדסבא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.12.20
645 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    18:47   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. זה כמו לפני תוכנית התנתקות ב 2005  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שם האזרחים שגרו צמוד לגדר, האשימו את המתיישבים בגוש קטיף שהם מסכנים סתם את החיילים.
מה קרה? יצאנו.
מי עכשיו סובל?
כל אלו שחשבו שתהיה פה שווייצריה.
אותו דבר, אלו שהאמינו בדו קיום האשימו את היהודים בגרעין התורני שהם מתססים.
עכשיו את מי נשאר להאשים?
לא הבנתם שהערבים לא ירגעו עד שנגרוש מכאן כולנו?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סקופ השנה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.20
3954 הודעות, 14 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    18:54   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. שיביאו חרדי שיירק על ילדה ויצעק עליה שיקצה. המשטרה והתקשורת כבר יבואו...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
השרף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.10.14
4335 הודעות, 52 מדרגים, 84 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    22:48   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  87. יעבירו משם שידורים חיים ויפמפו את זה חצי שנה קדימה  
בתגובה להודעה מספר 66
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מזל דלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.18
34220 הודעות, 126 מדרגים, 244 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    19:42   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. סער משילות בע''מ  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סיפחאי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.4.18
1165 הודעות, 7 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    19:49   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. הקדוש ברוך הוא משתמש לעיתים בדרך הייסורים כדי לכוון את האדם מה טוב ומה רע  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Omer-L לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.8.16
3374 הודעות, 13 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    19:53   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. מרחם על מי שגר בעיר מעורבת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בפעם הבאה הכל יהיה יותר גרוע



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.1.14
3315 הודעות, 21 מדרגים, 42 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ז בטבת תשפ''ב    10:34   31.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  102. אלימות מוסלמית מגיעה גם למקומות מחוץ לערים מעורבות, מקומות עבודה, פארקים, רחובות של קצינים בכירים בצהל  
בתגובה להודעה מספר 72
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
להב אש
חבר מתאריך 14.7.10
12751 הודעות
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    20:29   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. וזו הזדמנות לציין שבויקיפדיה יש ערך כמעט ריק על ''היישוב היהודי ביפו'' (לפני קום המדינה) אנא היחלצו לכתוב אותו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אם שם בערך על היישוב היהודי ביפו- אין לנו כח להיות אז למה שיהיה כח להיות היום ביפו ?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צללפון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.8.13
10719 הודעות, 55 מדרגים, 102 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    20:54   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. הני זוביידה, ישראל פריי ודינה דיין יטענו שזה בגלל הגרעין התורני ואם לא בגללו, בגלל המתנחלים ואם לא בגללם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בגלל ביבי ואם לא בגללו אז בגלל אם תרצו ואם לא בגלל אם תרצו אז בגלל פורום קהלת, מה שבטוח שזה לא בגלל ערבים אלימים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זונדל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.8.20
980 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    21:08   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. השר הכסיל טרוד כרגע  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
יש מתנחלים אלימים וצריך לטפל בהם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בשדה קוצים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.4.20
1702 הודעות, 15 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    21:31   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. מי שהולך לישון עם כלבים וכו'  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


איני מקבל התראות על תגובות לצערי. אנא שלח/י בפרטי אם נראה שפספסתי להשיב לשאלה או כל דבר אחר. תודה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טלקו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.8.18
18291 הודעות, 192 מדרגים, 375 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    22:45   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. חודשים רבים (ואפילו יותר משנה) שאני כותב על המציאות הבעייתית שיש ביפו ובלוד, בחיפה ובשאר ערים מעורבות.  
בתגובה להודעה מספר 0
 

חייבים לפנות משם את הערבים, הם עושים שם כאוס רציני, ולא פעם שהם מתעללים ביהודים ואף אחד לא מטפל בזה!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dave333 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.7.08
52830 הודעות, 346 מדרגים, 639 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    22:46   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. מה שקורה פה, זה טרנספר מרצון ליהודים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הערבים פורעים ביהודים וברכושם,

המשטרה לא מתערבת

מחברים את הבניה הערבית הלא חוקית לחשמל, וקובעים בשטחי המדינה היהודית טריטוריה ערבית

היהודים נאלצים לעזוב

לא נשאר לאן


תודה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נדב
חבר מתאריך 10.9.13
500 הודעות
יום ששי כ''ז בטבת תשפ''ב    11:12   31.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  105. נשאר לעזוב לאמריקה. לא חסר מדינות רפובליקנות בריאות  
בתגובה להודעה מספר 86
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרה אדומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.12
49751 הודעות, 340 מדרגים, 671 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    22:49   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  88. כל עוד תומכי המרכז-שמאל שונאים את ביבי יותר מאשר אוהבים את עצמם, מצבנו ימשיך להידרדר.  
בתגובה להודעה מספר 0
 


תיזהרו. תיכף אאלץ לדפוק על השלחן!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Octopus לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.5.21
1003 הודעות, 3 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    22:57   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  90. איש הסאונד של אולפן שישי, מטיח במפכ״ל המשטרה קובי שבתאי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=723681&forum=scoops1&viewmode=all&keywords=%F9%E1%FA%E0%E9



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dalev לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.12.08
20135 הודעות, 73 מדרגים, 67 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ו בטבת תשפ''ב    23:54   30.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  92. איך לא ניקו את העיר בתש''ח, איך?!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קומונסנס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.1.21
989 הודעות, 5 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ז בטבת תשפ''ב    00:05   31.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  94. הגמל לא רואה את הדבשת שלו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
האלימות המילולית כנגד החברה הערבית כולה משתוללת פה (כולל אשכול זה) ופה מתבכיינים ומגנים אלימות מילולית כנגד היהודים בקבוצת ווטסאפ. מצחיק!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.1.14
3315 הודעות, 21 מדרגים, 42 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ז בטבת תשפ''ב    10:38   31.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  103. פה מגנים אלימות פיזית והתעללות כנגד יהודים. מילולית לא מצפים לישועה.  
בתגובה להודעה מספר 94
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראש העיר
חבר מתאריך 10.5.21
89 הודעות
יום ששי כ''ז בטבת תשפ''ב    13:15   31.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  108. הקמתי דף . משמרות שכונת פלורנטין. אולי צריך ביפו גם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Skynet84 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.1.20
1662 הודעות, 2 מדרגים, 3 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ז בטבת תשפ''ב    17:11   31.12.21   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  110. נכבה 2 + טרנספר יבוא רק מהשמאל שתמיד ידע לעשות מלחמות. הנה זכויות האדם והדו קיום כבר מתחיל להעלם להם מהלקסיקון  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 31.12.21 בשעה 17:20 בברכה, Skynet84
 
באיזור הפשפשים ועג׳מי הרוב הגדול של התושבים היהודים ממש לא ממש מצביע ללליכוד ולימין. אבל, ככה זה שאתה צבוע וחובב זכויות אדם רק מרחוק.
בלי קשר, המצב ביפו נוראי, את השנאה רואים להם בעיניים וזה רק מחמיר כל הזמן. הערבים פה מתנהגים בפראות ואלימות, נוהגים כמו חיות ומטרידים אנשים, זה עוד לפני הפשע שחוגג פה.

נכבה 2 תהיה פה, וזה עניין של זמן.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות