גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #727628 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 727628        
Mr W
חבר מתאריך 31.1.17
35528 הודעות
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:11   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

החיים עצמם | חברי פורום משתפים חוויות מהחיים #2 - והפעם: micmic מספרת  

 
  
ושוב אנו אתכם עם הפינה החדשה "החיים עצמם". במסגרת פינה זו גולשי רוטר רשומים יכולים לשתף סיפורים אישיים יוצאי דופן שקרו עמם.


יש לכם סיפור אישי יוצא דופן? חווייה אישית מעלפת שהחיים הזמינו לכם? שתפו איתי בפרטי, והסיפור יפורסם. לפרטים ראו:

https://rotter.net/forum/kafe/58257.shtml

כעת, שבו על הספה, מתחו רגליים וקראו את הסיפור השני - סיפור מרתק, אנושי ומיוחד במינו - במסגרת הפינה החדשה.

**

החיים עצמם #2

המספרת: חברת הפורום micmic

מגיש ועורך: Mr W

וכך מספרת micmic:

זה סיפור שאני מעלה לכתב לראשונה.

מרץ 1995

כיתה ו', אנו משתחררים מוקדם מבית הספר, טיול חד פעמי עם הצופים, כל כך הרבה זמן חכינו ליום הזה, נסיעה לירושלים. תכנית טלוויזיה בשידור חי. מתכוננים. מתרגשים.

אני רצה מהר לבית, אני גרה סמוך לבית ספר, המדים מוכנים על הכיסא, מתלבשת במהרה טייץ צמוד ומכנס חאקי קצר, נעלי האולסטאר האדומות והגבוהות שלי, את החולצה אני שמה עליי, אכפתר בדרך.

לוקחת את הפיתה עם הגבינה הצהובה שעל השיש ואת השטר 20 שקל דוחפת לכיס החולצה ומתחילה לצאת מהבית, מתרגשת, למי יש תיאבון לאכול את הפיתה, אבל אוכלת בכוח ורצה לצופים.

הגעתי. כל הילדים כבר פה. אומרים לנו לשבת לאורך מעקה בטון, לחכות. חברים מהכיתה לידי. אני מנצלת את הזדמנות לסדר את המדים, לכפתר את החולצה, ולמזלי, אני נעמדת לרגע כדי לסדר את עצמי. מכונית יוצאת מחניה, היא חוזרת במהירות.

בום.

כאב לא אנושי. כאב מפלח כל כך עד שלא הרגשתי כאב כלל. לפעמים זה לא מובן, כשעוצמת הכאב זכורה לי כמו טעם של משהו. הרגליים נמחצו לבטון, חלק גוף העליון הוטל לצידו השני של המעקה, תלויה בין לבין. מחזיקה בכוח בחול בידיים וצורחת משפט שנפלט ממני בלי שליטה ״אין לי רגליים״. זה עניין של שניות, כשברקע אני שומעת קול מוכר שאומר שחייבים ״להזיז אותה״ או משהו בסגנון. מסתבר שזו הדודה שבאה דקה אחרי להביא ממתקים לטיול שכבר לא יהיה. עולם הזוי.

אני בשלי עם ״אין לי רגליים״, לא מפסיקה לרגע. כאילו אני בתוך בועה נלחמת במשהו, נלחמת בעיניים. אף פעם לא הבנתי למה המשפט הזה יצא ממני? אולי כדי להישאר בפוקוס? משהו בי זעק וצרח ״אין לי רגליים״ בלי סוף. כולם שמעו אותי עוברי אורח ועשרות הילדים שהורחקו מהאזור. ולמרבה האירוניה המשפט הזה באמת קיבל רגליים - הילד מהכיתה שרץ לביתי וסיפר לאחי ש״למיקמיק אין רגליים״, והאח שרץ בתורו למשפחה הקרובה כדי לבשר להם: ״למיקמיק אין רגליים״. נשמע כמעט קומי.

ישר על התחלה ידעתי שקרה משהו, לא יודעת איך הצלחתי להישאר בהכרה או לדחוף את עצמי. ה״אין לי רגליים״ השאיר אותי ערה, לא עצמתי עין לרגע, הייתי צריכה לראות, להבין, לדעת, לפעמים זה נראה שמשהו אלוהי נגע בי והזרים בי כוחות על אנושיים להתמודד מול הכל… ומסביבי לחץ, הדודה ועוברת אורח היו המבוגרות היחידות, לפחות אלו שאני זוכרת. בדיוק מולי היה טלפון ציבורי.

אני זוכרת בהבזקים. מזמינים אמבולנס. אח״כ מתקשרים לעבודה של אמא. הדודה צועקת: תגידי לה פשוט להגיע. השניות או הדקות עוברות, זה מרגיש כמו נצח. ואני בבועה שלי ערה וצועקת ״אין לי רגליים״.. כאילו נכנס בי שד קטן. לימים השגעון הזה ליווה אותי בכל שלב: רציתי לדעת הכל בכל, לא סמכתי על שום הבטחה, בדקתי שוב ושוב שהרגליים עדיין שם. ראיתי, שמעתי, בדקתי, ידעתי לפני כולם, אולי זה מה שגרם להחלמה שלי להיות יעילה יותר.

אמבולנס ברקע. שומעים את הסירנות אבל הוא לא מוצא את הכניסה. יוצאים לסייע לו. אני בתוך הבועה שלי אני צועקת? או לוחשת? לפעמים יש תחושה שמשהו בולע אותי, שאני מתעייפת. אני צריכה להישאר ערה לבדוק מה עושים, מחזיקה בכוח את העיניים. הכל איטי. מרגיש לי כאילו הזמן עצר מלכת.

סיפרו לי שהיה מסובך לקבע, ובשלב מסויים העדיפו למהר לבית החולים. הנסיעה באמבולנס זכורה לי. זה משהו שקשה להגדיר במילים. הדודה סיפרה שטסו בכביש הנגדי נגד כיוון הנסיעה. אולי זה מסביר את תחושת הדהירה שהייתה, את הסירנה הלא פוסקת לצד הצפירות, מעין תחושת תזמורת עם קצב קבוע. והקפיצות של הכביש גרמו לי לחוש כאילו אני קופצת והרגליים קופצות בנפרד. כל קפיצה, כל מהמורה גרמה לי לחשוב שמשהו בי נפרד מהרגליים, קצת ועוד קצת. בדיעבד, ההגעה בזמן הצילה את הרגליים.

ואז פתאום עצירה מוחלטת. הגענו. אני זוכרת את פתיחת הדלתות. בערפול. לא שוכחת את מספר הדמויות המטושטשות שעמדו בשורה וחיכו לי, מלאכים כאלו, לא מצליחה לראות פנים, אבל הם אחרים ושונים, משרים סוג של ביטחון. פלטתי איזה קול או בכי ומישהו אמר ״היא בהכרה״. הובלתי לחדר טראומה. והמלאכים האלו מעלי, מסביבי, כל אחד נוגע במקום אחר, גוזרים את הבגדים, הם מדברים, אני מנסה להבין. אבל הערפול הזה - הבועה הזו ששהיתי בה מנתקת אותי יותר מהסביבה, אז בפועל אני לא שומעת דבר, אני ערה אבל לא בדיוק שם. ויש קול שחוזר ואומר ״לא לעצום עיניים״ ״לא לישון״, ואני נלחמת עם העיניים שרק רוצות לנוח. זוכרת במעומעם ״צריך חתימה, איפה האימא?״ אמא מגיעה היישר מהעבודה ובאה אלי בדאגה גדולה, מנסה לדבר ולתקשר איתי - ואני פולטת שטות לא קשורה: ״הכסף שהבאת לי הוא בכיס של החולצה״… לימים זה הפך לסוג של בדיחה משפחתית, אני באמצע חדר טראומה, מעורפלת מכאבי תופת, עם רגליים שאלוהים יודע מה יהיה איתן וכל דאגתי הייתה על שטר עלוב של 20 ש"ח.

עיתון מעריב מדווח על התאונה

הרופא שואל מתי אכלה - אני מעדכנת בפירוט לא מובן - שאכלתי את הפיתה עם הגבינה הצהובה, תוך ציון שעת אכילה. אמא שואלת למה לא נותנים לי משככי כאבים, ויש קול שאומר שהיא עוד מעט עולה לניתוח וצריך שתישאר ערה.

מפה אני כבר לא זוכרת דבר. אמא מספרת שהרופא הבכיר יצא אחרי שעות מחדר הניתוח ואמר שעשה כל מה שיכל, מעבר לזה - לא בשליטתו. הוא אף הוסיף שבכף רגל ימין הוא בחר לא לגעת כלל, לתת לזמן לעשות את שלו. יש משהו בזה שמנתח בוחר לא לגעת, בחירה מודעת שמגע יכול להרוס יותר מאשר להועיל. לפעמים הטבע והזמן מוצאים את דרכם, ויוצרים יש מאין. מעבר לשליטתנו.

התעוררתי לרגע, הייתי בתנועה, זוכרת את הבלונים שהתעופפו מעל המיטה, את החושך בכניסה למחלקה, את ההמולה, וזהו. את הימים הראשונים אני לא הכי זוכרת, מספרים שהייתי צורחת מכאבים, מרעידה את המחלקה, כולם שמעו וידעו על ״הילדה מתאונה״.

היו נסים ואכזבות שהובילו לנסים. הרגעים האלו שזה נהפך לא רק לעניין אישי שלך. אלא של כולם, של הצוות הרפואי. היה שלב שהייתי באובדן דם רב וחוסר וודאות מאיפה זה מגיע. אני בעיקר זוכרת את עירוי הדם, הצמרמורת והשמיכות שנערמו עליי. ההבנה הסופית שהרגליים היו המקור לכל לזה - המקום האחרון שבדקו - הלחיצה. לדעת שאחרי כל מה שעשו כדי לשמור על הרגליים, הגיע במפתיע אורח חדש, רשע וקטלני שמתפשט במהרה - הנמק. הוכנסתי בדחיפות לניתוח כדי להסיר הכל, מצד אחד לשמור על הרגליים ומנגד שלא יישאר זכר, שעלול לפגוע בסיכויי השתלת עור עתידית. אין אפשרות לניתוח חוזר. מדובר בהצלחה או כישלון. בשלב מסויים הגיע כירורג-פלסטי לבחון את הרגליים ואם הן כשירות להשתלה, וכמובן להכיר את החולה חדשה. אני זוכרת במעורפל. אבל אמא מספרת שהוא יצא בסערה מהחדר, חבט בקיר, היא שאלה מה קורה, והוא ענה בקוצר רוח וכעס ״תדברי עם הרופא שלה״. זה לא היה חדש שהצוות הרפואי שהקיף אותי היה רגיש יותר לפציעה ולתאונה, אבל הכירורוג-פלסטי היה מעין אורח, והוא לקח אישי.

לאחר ההשתלות, יש מעין רגע של הסרת התחבושות - והכירורוג-פלסטי בן רגע הפך למאושר באדם, זוכרת שהוא נישק באוויר את הרגליים, יצא קופצני ומאושר מהחדר. יש האומרים שהכירורוג-פלסטי הוא סוג של אמן, ולכל אחד יש את החתימה שלו. לימים אפשר להגיד שהוא יצר יצירה מושלמת, כזו שרופאים מזהים את עבודתו. אז הרגליים שלי הן קצת גם שלו.

הייתי ילדה במחלקה של מבוגרים, החיים הם שונים בתוך בועת בית החולים, יש את החיים בחוץ שאין לך קשר אליהם, ויש את החיים בבית החולים. שם חיים דקה אחר דקה, כאילו הזמן לא זז. הייתי הכי ילדה, צרחתי כשכאב, וצחקתי כשבא לי. הייתי בשליטה, ידעתי, שמעתי, לא היו צריכים לרכך לי את האמת, רציתי לדעת הכל, לדעת שהרגליים עדיין שם, לפעמים הייתי בודקת. הייתי חלק מזה, הכל עבר דרכי, הניתוחים והחלטות.

עיתון ידיעות אחרונות מדווח על התאונה

היו החלטות שקיבלתי כילדה שהפכו אותי למי שאני היום. מהרגעים האלו שאמרו לי שאת קובעת מה יהיה מעכשיו. לסלוח, לקבל ולאהוב את הנהגת שפגעה בי ואת משפחתה - זה בא לי כמשהו ברור מאליו. נשאלתי מה אני חושבת? לרגע לא היססתי. מעולם לא כעסתי, והלב נפתח ישר מהתחלה. זה משהו שיילך איתי תמיד. וגם היה רגע עם המחלקה, אחרי שעברתי את הניתוחים המסובכים, יכלתי לעבור לבית חולים לילדים. והגיע במיוחד אליי מנהל מחלקה וסיפר על כל הפינוקים שאקבל אצלהם, כמות הבטחות הייתה מרשימה וכולם חיכו למוצא פי אבל די נפנפתי אותו במהרה ואמרתי אני נשארת במחלקה. ילדה שכזו שהעדיפה אהבה של צוות רפואי גם אם המחלקה הייתה ישנה וממול ישנו בית חולים מנצנץ וחדש שטמן בחובו עולם ומלואו.

לאחר תקופה ארוכה, הפיזיותרפיסטית נכנסה לתמונה ולמדתי ללכת מחדש. בהתחלה זה היה עינוי מתמשך עד שהייתי מנסה להימנע ממנו בכל טריק אפשרי. התהליך מתחיל עם הושבה - והתחושה היא של מיליארדי נמלים ברגליים. בהמשך נעמדתי עם הליכון. כל יום מתקדמים כמו תינוק שזה עתה מתחיל צעד ראשון. צעד אחד ביום, וכך כל יום קצת ועוד קצת ועוד קצת. עד שהכאב סביל. וצעד מתחבר לצעד. את צעדת הניצחון ערכתי במסדרון המחלקה - היה רגע כזה שכולם עצרו מלכת, כולם הביטו בגאווה. הם לא חשבו שאצעד אי פעם על רגליי, הסיכויים היו נגדי. אבל לפעמים האמונה ואוסף הנסים גדולים יותר מסטטיסטיקה רפואית. לא משנה כמה שנים יעברו - הם תמיד יהיו בית נוסף, משפחה. לפעמים הם זוכרים טוב ממני. החודשים שהייתי סביבם, לצידם, תמיד יהיו איתי. מלאכים שכאלה שעטפו וחיבקו, ובזכותם השתקמתי גם נפשית. הם יצרו את תחושת השייכות והבית גם במקום קודר ומפחיד כמו בית חולים. זה נשמע סוראליסטי להגיד את זה במובן *חיובי* - אבל בית החולים תמיד יישאר לי בית שני.

המסע לא נגמר בסיום השיקום ובחזרה, לכאורה, לשגרת המציאות. למה לכאורה? כאשר אנו עוברים משהו משנה חיים, גדול שכזה, אין ממש דרך לחזור לשגרה יומיומית של פעם. מראש אתה מתחיל את המסע על המסלול חיצוני, לצד המסלול של שאר העולם. ואתה תמיד צריך לשמור על קצב, לסגור פערים. עם הזמן והניסיון למדתי לעצור לרגע, לנוח, ולא לפספס דבר בשגרת החיים של העולם. אבל כילדה לפעמים זה קשה הרבה יותר. אני משתקמת ועומדת על הרגליים מחדש, ונדהמת לקלוט שזכיתי בתואר נכסף טרי: ״הילדה מהתאונה ההיא״. זה שלט דמיוני שנסחב איתי בעל כורחי. זה שלט מחייב. כי כולם יודעים מי אני - "הילדה מהתאונה ההיא" - אבל אני כלל לא יודעת מי הם. כולם מתעניינים ושואלים לשלומי - ואני הופכת למתורגלת עם השנים. עונה ״בסדר״ כתשובה קבועה.

בבית ספר אני שומרת על קצב ומלהטטת בין לימודים לבין בתי חולים. מאבק קבוע לחזור להיות ״נורמלית״. אבל זה מאבק אבוד מראש. תמיד הייתי ״הילדה מהתאונה ההיא״, ובית הספר עושה את הטעות שלו, במודע או לא, והמשיך עם הרצון לעטוף, לוותר, מותר לאחר, מותר להחסיר, מותר לא להצליח.

אה, ואסור טיולים ואסור ימי כיף. בכל זאת, את ״הילדה ההיא״, אז די מפחיד ומרתיע, ובטח מסוכן להתעסק. שלא יקרה משהו חלילה. ואני כילדה/נערה ממשיכה את המאבק הנצחי. גם אם החסרתי ימי לימודים, השלמתי הכל. סיימתי לימודים בהצלחה רבה עם אותם ילדים שישבו איתי על מעקה הבטון ההוא בעת התאונה. הגעתי יחד לאותו קו סיום, גם אם היו לי פיתולים ועיכובים, עשיתי זאת בדרכי שלי, במסלול הפרטי שלי, לצד המסלול של שאר העולם.

אך לצד הרצון להיות ״נורמלית״, יש את ההתמודדות בבית המשפט מול חברת הביטוח, שהייתה לפעמים קשה הרבה יותר מהתאונה.

סאגה הרבה יותר צינית וחסרת רגש. עוקבים אחרי כדי לצלם "ולהוכיח" שהפגיעה איננה קבועה, מנסים להפחית בחומרת התאונה. וזה מפריע גם לתהליך ההחלמה הפיזי והנפשי. אפילו התקדמויות חיוביות, נתפסו כבעלות צד שלילי ("חברת הביטוח בטח תנצל את השיפור באופן ציני"). לבסוף, הרגליים שלי, סיפרו את סיפור התאונה. השופט פשוט ראה הכל ברגע שחשפתי רגליים בדרך לדוכן העדים. המשפט נמשך כ-5 שנים, ולסיומו הגיע רק בפשרה. הייתה הרגשה מתמדת שהמשפט מעכב את ההתקדמות להמשך החיים ואף עלול להפריע להתגייס לצבא.

רציתי להתגייס. או לפחות לנסות. בוועדה שבחנה את כשירותי ניסו להסביר לי שזה נורמלי עבורי לא להתגייס אחרי מה שעברתי. "תחחילי ללמוד, תטיילי בעולם, זו לא השתמטות, זה הגיוני, הצבא מבין מצבים כאלו" - אבל אני היתי אחרת. אמרתי ״לא, אני רוצה להתגייס״ והוא שאל ״למה?״ ועניתי תשובה דביקה למדי ״רוצה לתרום למדינה כמה שאני מסוגלת״. לא יודעת מאיפה זה הגיע, אולי זה המאבק המתמשך להיות ״נורמלית״. לעבור את אותן תחנות ביניים - לימודים, בגרות, צבא. אפשר להגיד שזו הייתה החלטה הטובה בחיי. לראשונה, הייתי במקום שלא יודע מי אני ומה עברתי, זו הייתה תחושה אחרת, הפכתי להיות כמו כולם. ככה זה הרגיש לפחות. לאחר כשנה, הרגשתי יותר נוח בסביבה, וסיפרתי על התאונה, הם היו צמאים למידע וחשפתי עוד ועוד. ובאחד הימים בא אליי קצין ואמר ״את מה שאת בגלל מה שעברת, את צריכה להיות גאה בזה״. למעשה, הצבא היה המקום הראשון שנתן לי את הזכות לבחור - אם אני יכולה או לא, אם אני רוצה לעשות משהו. השליטה הייתה בידיי. כל החלטה היא לגיטימית. זו תקופה שלמדתי על השפעה של התאונה.

למרות הכל, אף פעם לא כעסתי על מה שעברתי, לא הרגשתי פספוס, או אובדן. הכעס לא היה מחזיר את הגלגל, או ישלים את החסר, ובנינו הוא גם לא יסייע עם הכאב. אולי בגלל זה, לאחר התאונה הרגשתי כאילו נולדתי לחיים חדשים עם תנאי פתיחה שונים - יש כאלו שיכולים ויש כאלו שפחות. לא סוף העולם. משהו בי בחר לשכוח את הילדות שלפני, את החיים ההם. למדתי לחיות לצד המגבלות. לדעת שיש לא מעט דברים שיכולים לסכן או להכאיב, ולדעת גם לוותר. אבל לפעמים גם בחרתי למתוח את הגבולות, בדברים הקטנים שעבורי הם גדולים, לעמוד יותר מידיי או להגזים בהליכה. לכל מתיחת גבולות היה מחיר כואב. מחיר מוסכם יומיומי. כזה שהסכמתי להכיל. עם השנים והניסיון, למדתי לא להראות שאני מוגבלת, או כואבת. למדתי להכיל. למדתי לחשוף רק לפעמים, כדי שלא ארגיש "חריגה" בסביבה החברתית. בלימודי אמנות לא חשפתי - כי רציתי שיבקרו אותי ממקום אמנותי. בשנה האחרונה ללימודים, בלית ברירה, נחשפתי. עברתי ניתוח ואי אפשר להתחבא או להסתיר. ואז חקרו ושמעו והייתה מרצה שאמרה ״משוגעת עכשיו זה מובן מאיפה הכל יוצא לך״. הבנתי, ספגתי והשכלתי להמשך.

המאבק בין לחשוף או לא - הוא תמידי ולא נגמר. זה לא רק לספר על, זה גם לחשוף את הרגליים. עד כמה שאנו מדינת פיגועים ומלחמות, טבע האדם לא משתנה. הסקרנות והעיניים הבוחנות יש לכולם - והרגליים שלי משפיעות, זה הרי חלק מהקסם או הקללה שלהן.

פעם הייתי באירוע, לראשונה בחיי, ניגשתי לשוטר ואמרתי בלי להתבייש: ״יש לי בעיה עם הרגליים, קשה לי לעמוד. אפשר לשבת פה?״ במתחם בין הבמה לקהל. הוא ישר הסכים. מיד לאחר מכן הגיעה מפיקה שהתחילה להוציא את כל מי שהוכנס בצעקות ואגרסיביות. היא ניגשת אלי ואני מבוהלת. היא שואלת למה אני פה. אני אומרת שיש לי בעיה ברגליים.

-״למה?״
-״עברתי תאונה.״
ואז באה דרישה מוזרה - ״תראי לי!״

ואני מרימה את המכנסיים והיא מתבוננת עם הפנס שבידה. בין רגע היא השתנתה למישהי אחרת. לרגשית ודביקה מדי. ״את פה איתי״. לקחה צעד אחורה - דפקה צעקה - ״כולם בחוץ חוץ ממנה, אם יש בעיה תבואו אלי״. הרגשתי מגעיל ומלוכלכת. כאילו השתמשתי ברגליים כקרדום לחפור בו. אמנם למשהו לגיטימי. לשבת. אבל האם זה שווה את מחיר או את תחושת הרחמים שמקבלים מהסביבה? יש את המשפטים המעצבנים של אנשים לשמע הסיפור: ״לא מרגישים עלייך״ או - המשפט שלפעמים מפרק אותך - ״אז עברת תאונה, החלמה של שנה שנתיים מקסימום חמש, אבל לפחות יש פיצויים״ - ואין לזה באמת תגובה. אולי זה חוסר ההבנה על התמודדות עם פציעה קשה. מדובר באי הכרה בעובדה הפשוטה שהחיים נחלקים לשניים. יש את החיים לפני והחיים אחרי. זה לא שנפצעת, השתקמת וזהו.

הניתוחים ממשיכים כל הזמן. עד היום. עד כה עברתי לא פחות מ-15 ניתוחים. התאונה יצרה חיים מסוג חדש. היא בת לוויה נצחית. הזמן לא באמת מרפא את הכאב.

בשנים האלו למדתי לקבל, להתגאות ובסוף גם לספר על הכל. להבין שאני עשיתי את שלי, ואם קצת קשה לסביבה אז כנראה זו בעיה שלהם ולי אין שליטה על זה.

במהלך השנים ועם הבחירות שעשיתי, למשל להיות אמנית, זכיתי מידי פעם לעצור לרגע ולהביט לאחור במסע הזה, להתחזק וליצור משם.

אני עדיין במסע הארוך שלי, במאבק התמידי עם הכאבים, לצד הרצון להראות שהכל אפשרי בחיים לו רק רוצים - אני בחרתי לצמוח מהכאב ומהקושי. במקום להכנע, הם חישלו אותי. כי אין אופציה אחרת.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  תמשיכי להיות חזקה. פולני אלמוני 09.01.22 23:19 1
     בהחלט. רפואה שלמה במהרה. liozc 10.01.22 04:28 122
         מדהים וממש מחזק, הסיפור הזה משקף את היכולת לראות את הטוב בכל דבר (מבלי להמעיט בקושי), איך גדלים וצומחים פתשגן 10.01.22 08:05 152
             אין באמת אופציה אחרת micmic 10.01.22 11:02 188
  מדהים ומעורר השראה.. מנכסי רוטר! השרף 09.01.22 23:24 2
  וואו . פשוט וואו. אני קורא ודומע פה. שום דבר בחיים שלנו לא מובן מאילו. שום דבר. הכל כל כך שביר ויחד עם זה מעיד_נאמן 09.01.22 23:25 3
  מרגשת מאוד מיקמיק, רק בריאות שיבולת בשדה 09.01.22 23:26 4
  וואו גיבלי 09.01.22 23:26 5
  תודה מיקמיק. נתת לי מילים להתמודדות פחות קיצונית מזו עם הרגליים. מורשה 09.01.22 23:27 6
     גדולה חכם אש 09.01.22 23:47 46
  וואוו עוצמתי ומרגש, מאחל לך בריאות ושתמשיכי להיות חזקה. דצ'ו 09.01.22 23:28 7
  מאחל לך שתמיד תשארי חזקה ואופטימית S_Y 09.01.22 23:28 8
  סיפור גבורה אמיתי ! עוצמות ! pirch 09.01.22 23:28 9
  מיקמיק היקרה, את נשמה יוצאת דופן. התיאור שלך פירק אותי... פרזיט 09.01.22 23:28 10
  אני מאחל לך אושר ורוגע נפשי. סיימון טמפלר 09.01.22 23:29 11
  דמעות בעיני, חסר מילים מאן_דהוא 09.01.22 23:30 12
  וואו מדהים.מרתק מאחל לך את כל הטוב שבעולם שין שין 09.01.22 23:30 13
  וואוו , מרגש מאוד גבעתי 09.01.22 23:30 14
  על אף שזו לא פעם ראשונה שאני שומע ממך את הסיפור, כל פעם מחדש אני נפעם מתעצומות הנפש של ילדה רכה אסטריקס ושות' 09.01.22 23:31 15
  וואו. אין לי מילים. ביריון 09.01.22 23:32 16
  התרגשתי! מרתק שמאלני גאה 09.01.22 23:32 17
  מרגש ומטלטל ציון דרך 09.01.22 23:32 18
  וואוו וואוו וואוו כמים_לפנים 09.01.22 23:33 19
  מדהים ראש_באדמה 09.01.22 23:33 20
  רפואה שלמה בן חיים 09.01.22 23:33 21
  אשת חיל! NightKnight 09.01.22 23:33 22
  וואווו מרגש ביותר , כמה תעצומות נפש , מיקמיק . Braveheart 09.01.22 23:33 23
  חזק ואמץ dortmunder 09.01.22 23:34 24
  רפואה שלמה תשבץ 09.01.22 23:35 25
  מיקמיק...ריגשת אותי אפילו דמעתי. אמא אווזה 09.01.22 23:35 26
  וואו ממש מרגש ובלתי נתפס כמה את חזקה נשארים 09.01.22 23:35 27
  האמת? ירדו לי דמעות כשקראתי ועדיין! חדש על המדף 09.01.22 23:36 28
  סיפור שהופך את הלב, מרגש ומעורר השראה אלון_2407 09.01.22 23:36 29
  מרגש מאוד! את אשה חזקה. רובוט 09.01.22 23:37 30
  איזה סיפור מדהים - את גיבורה אמתית , מעוררת השראה. DustintheWind 09.01.22 23:37 31
  אווו את מדהימה , והיית לא פחות גם לפניי הגילוי Mindless 09.01.22 23:38 32
     נשמע מטורף. רק בריאות לך. מעיד_נאמן 10.01.22 08:03 151
  מעורר השראה הרב 09.01.22 23:38 33
  מרגש ומעורר השראה. תודה. ארבינקא 09.01.22 23:38 34
  התרגשתי. אמיתי קוזק 09.01.22 23:39 35
  וואוו וואוו וואוו ועוד פעם וואוו. 8 זה בדם 09.01.22 23:39 36
  וואוו micmic - זה מטורף. איזו אלופה. ותודה רבה ל Mr W על העריכה Reflektor 09.01.22 23:40 37
  גדולה מהחיים אינסוף 09.01.22 23:42 38
  וואוו פשוט צמרמורת Blur 09.01.22 23:44 39
  סיפור קשה שמעיד על ילדה חזקה ואמיצה מאוד, שמח להכיר את החלק הזה שבך ואשמח להכיר אותו יותר Jam_session 09.01.22 23:45 40
  ואוו! מרגש ממש, כמה כוחות! TheJunior 09.01.22 23:45 41
  מאוד מרגש ומעניין Inorganic 09.01.22 23:46 42
  רק בריאות neriazm 09.01.22 23:46 43
  וואו. beni_israel 09.01.22 23:46 44
  לוחמת! דוגמא ואישיות מדהימה! זנב לאריות 09.01.22 23:47 45
  כפרעליך מיקמיק קלריס 09.01.22 23:48 47
  וואו מיקמיק קרעת אותי, רק לדמיין מה עובר על ילדה שעוברת סבל כזה בגיל כזה, אוף Blackcat 09.01.22 23:48 48
  הצלחת בכתיבה להעביר את ליבך. חזקי ואמצי (ת''מ). הא, עוד משהו, סיטרואן 94 אוטומטית... באמת דיווח עיתונאי מפורט ברוש 09.01.22 23:51 49
  את מקור השראה עילאי, רוצה לציין את כישרון ההבעה בכתב... פשוט תענוג צרוף. i_lan 09.01.22 23:51 50
  רפואה שלימה. ברכה והצלחה למשפחה אלסטי-7 09.01.22 23:52 51
  תודה רבה ששיתפת אותנו בסיפור שלך! אלופת האלופות ♥️ Queen_O 09.01.22 23:52 52
  וואו וואו וואו The Godfather 09.01.22 23:53 53
  אלופה 👑 שלדג 09.01.22 23:54 54
  אין אופציה אחרת. מרתק. תודה על השיתוף, זה סיפור יצירה. tristen 09.01.22 23:55 55
     אני לא בטוחה שאני זוכרת או יודעת מה זה ״מסלול חיים רגיל״ micmic 10.01.22 00:15 79
         חיזקי ואמצי tristen 10.01.22 12:45 193
  וואו מדהימה, שיהיה לך שפע בריאות ואושר dave333 09.01.22 23:55 56
  כל הכבוד על הפתיחות והכתיבה האיכותית. בעיקר מוכיח את העוצמות והיכולות שלך. בהצלחה בהתפתחות האומנותית Androidog 09.01.22 23:55 57
  יש בכתיבה שלך הרבה soul BEBO 09.01.22 23:55 58
  מרגש ומעורר השראה. איל השרון 09.01.22 23:56 59
  🌹🌹 פרה אדומה 09.01.22 23:57 60
  micmic , חיזקי ואימצי , אוהב את התגובות שלך באשכולות , ועכשיו יותר... זראטוסטרא 09.01.22 23:58 61
  תודה על השיתוף מיקמיק 🙏🏼 Seagulls 09.01.22 23:58 62
  מדהים אלו תעצומות נפש יש לך. מרתק מרגש תודה רבה. הרבה בריאות אושר ושמחה. nostradamus 09.01.22 23:59 63
  מרכין ראש באהדה וכבוד על איך שהתגברת וצמחת מהסבל והנכות למה שאת היום. רק אופי נחוש ואופטימי מסוגל לאפשר בני מרום 09.01.22 23:59 64
  תודה על השיתוף! את גיבורה!! פלוני 10.01.22 00:00 65
  מדהים ומעורר השראה. תודה לך. כינוי 10.01.22 00:00 66
  וואוו, רק בריאות! פשושון 10.01.22 00:01 67
  גיבורה. Q 10.01.22 00:05 68
  ואוו איזה סיפור! איזו מלחמה אישית וכמה עוצמות, תהיי גאה בעצמך כל הזמן erz 10.01.22 00:05 69
  סיפור מרגש ונותן השראה והבנה שצריך לנצל את החיים ולהיות טוב לסובבים אותנו סקופילד 10.01.22 00:07 70
  וואוו המון בריאות ותהי חזקה:). פלומה 10.01.22 00:07 71
  מעניין. תודה לסיפור המרתק. חשבתי את ירושלמית. תהיי חזקה ורק בריאות עמלץ פלד 10.01.22 00:07 72
  וואו את כזו מדהימה ומרגשת msdos 10.01.22 00:08 73
  תודה רבה רבה רבה רבה רבה 🙏 micmic 10.01.22 00:08 74
     מרגש מאוד ומעורר השראה. איזו הסתכלות אצילית על החיים intelligent 10.01.22 00:28 84
     חברתנו המיוחדת והייחודית ! חייל 73 10.01.22 00:31 87
     מרגש מאוד לקרוא מתנחל גאה 10.01.22 00:33 88
  מרגש מאוד עפרא דארעא 10.01.22 00:10 75
  וואו! סיפור מרגש ומחזק! תודה ואיחולי לבריאות איתנה עם חיזוק החוזקות שנותנים לך את הכוחות! ftgnb 10.01.22 00:12 76
  תעצומות הנפש אבדוד 10.01.22 00:14 77
  אין לי מלים מעליתי 10.01.22 00:15 78
  ואוו! זקי ושות 10.01.22 00:23 80
  אין מילים... מרגש וכואב..תרגישי טוב תמיד! פנקס הקטן 10.01.22 00:24 81
  את אשה מאוד חזקה . טוב,שכתבת ושתפת. בריאות . Iceman 10.01.22 00:27 82
  מטורף, סיפור חיים מרגש מיקמק ישראלי 10.01.22 00:27 83
  אין לי מילים לתאר מה אני מרגיש. מיקמיק, ריגשת, הרשמת... וואו גדול חוואייג' 10.01.22 00:28 85
  מדברים כאלה מקבלים עוצמות לחיים Double Spanish 10.01.22 00:29 86
  ואו, מרגש ומעורר השראה שמאלני לשעבר 10.01.22 00:34 89
  וואו מיקמיק, איזה סיפור... אני מאחל לך הרבה בריאות וסוף לכאב! טלקו 10.01.22 00:35 90
  מרגש מאד! מאחל לך בריאות ואושר grifin 10.01.22 00:39 91
  ואוו ואוו ואוו FAO 10.01.22 00:39 92
  ואו האזרח הקטן 10.01.22 00:43 93
  בריאות טובה ושלמה! חצי לחם שחור 10.01.22 00:43 94
  כתיבה אומנותית ומאחל רפואה שלימה, מרן 10.01.22 00:43 95
  סיפור של גבורה בלי שום ספק! rocsteady 10.01.22 00:44 96
  סיפור מטורף. חדש בערך 10.01.22 00:45 97
  ריגשת סקוט 10.01.22 00:46 98
  רק בריאות מיקמיק יקרה! רבינו 10.01.22 00:50 99
  אני שמח וגאה להיות חלק מקבוצת ''אנשי רוטר'' עם אנשים כל כך מיוחדים, תודה על הסיפור ועל הפרוייקט מתכנת 10.01.22 00:53 100
  מיקמיק יקרה. גיבורת על! תמשיכי להמריא בגבורה. שיעור בשביל כולנו יופיטר_יופיטר 10.01.22 00:55 101
  סיפור מדהים! me אני 10.01.22 00:55 102
  תודה על השיתוף והסיפור המרגש אשכנזון 10.01.22 00:58 103
  וואוו איזה סיפור חיים, micmic בריאות שלמה! תודה ששיתפת אותנו אבי_85 10.01.22 01:02 104
  ואוו. סיפור מדהים! KobyBD 10.01.22 01:03 105
  ריגשת אותי… kitzz 10.01.22 01:11 106
  וואו, מרתק. שמחתי להכיר אותך עוד המון. Spook 10.01.22 01:18 107
  ואווו הגיל הצעיר והתמודדות שלך מביאים לדמעות, זה פשוט לא פייר ולא הוגן שילדים סובלים ככה Flyby 10.01.22 01:37 108
  micmic היקרה, מאוד ריגשת אותי בסיפור שלך Initially 10.01.22 01:47 109
  סיפור מעניין מאוד. תודה קייזר סוזה 10.01.22 01:52 110
     כן Mr W 10.01.22 02:06 112
         תודה קייזר סוזה 10.01.22 02:49 117
  ריסקת אותי!!! סלקטור 10.01.22 01:55 111
  תודה רבה על השיתוף מאניה 10.01.22 02:17 113
  כתוב נפלא, מרגש ואמיץ נר לילה 10.01.22 02:27 114
  מעריץ את הכוח שלך מיקמיק! בשדה קוצים 10.01.22 02:34 115
  וואו מיק מיק,תודה על השיתוף מוישי 10.01.22 02:43 116
  וואוו מיקמיק משלי 10.01.22 03:46 118
  יש רגעים שפשוט נגמרות לי המילים Ethics 4 All 10.01.22 04:10 119
  מיקמיק את גיבורה. לוחמת במלוא מובן המילה. איזי מהחונטה 10.01.22 04:13 120
  תודה על השיתוף, שזה לא קל בכלל. חיזקת אותי! תמשיכי להיות מי שאת ולהחלים 100% STRIDER 10.01.22 04:25 121
  תודה רבה. Keyno 10.01.22 04:42 123
  ריגשת לגמרי!!! סיפור עם מסר ועוצמה תמשיכי להיות חזקה חייבים לנצח!!! ארץ 10.01.22 04:47 124
  במילה אחת את אלופה! פטריוטית 10.01.22 05:27 125
  מרגש ומעצים מאוד, כל הכבוד על ההתמודדות! מוסקבה 10.01.22 05:31 126
  מיקמיק המלכה! גדולה מהחיים elbustani 10.01.22 05:57 127
  אין לי מילים, ממש. רק אאחל לך כמה שפחות סבל וכמה שיותר כוח להתגבר. למיקמיק יש רגליים. seventhseal 10.01.22 06:00 128
  סוחט את הלב יוסף 10.01.22 06:01 129
  נשמעת כמו לביאה אמיתית protos 10.01.22 06:04 130
  הרבה כוחות להמשך התמודדות ובריאות איתנה מלמ 10.01.22 06:11 131
  מרגש מאוד זונדל 10.01.22 06:13 132
  מדהים צדק צדק תרדוף 10.01.22 06:18 133
  מיקמיק - איזה תעצומות נפש, אורה 10.01.22 06:33 134
  וואו מורנו 10.01.22 06:43 135
  ואוו מרגש מיק Whereismymind 10.01.22 06:46 136
  לצד ההתמודדות הפיזית העצומה שעמדת בה בגבורה עוד קצת 10.01.22 06:52 137
  וואי חתיכת סיפור אלברט 10.01.22 07:02 138
  תודה רבה על השיתוף כוספלסטיק 10.01.22 07:10 139
  הייתי גמור אתמול בלילה ושמתי לי תזכורת לקרוא בבוקר כדי לא לפספס Gustav 10.01.22 07:24 140
  וואו איזה סיפור ואיזו כתיבה BoomBoX 10.01.22 07:25 141
  מיקמיק את מעוררת השראה בקנה מידה שאי אפשר לתאר💪 הגרוק 10.01.22 07:27 142
  אחות של בולפסון שאני מעריץ ותמיד נותנת בשוואיוואיה בולפסון 10.01.22 07:31 143
     שלום לך אח שלנו, בעל שיער שופע כמעט כמו זה של עמנואל הלפרין, תוכל להרחיב לגבי זה? הגרוק 10.01.22 08:15 156
         יותר קל לי לתת לך תמונה של זה אח שלי שתמיד משנס מותניים לעזרת חברים בולפסון 10.01.22 08:20 159
     חחח micmic 10.01.22 08:25 160
         חוץ מהסיפור עם הרגליים? בולפסון 10.01.22 08:45 166
             ענייני הראש לא קשורים לרגליים, לפחות ככה חושבים micmic 10.01.22 08:48 168
  מרגשת דייזי 10.01.22 07:44 144
  וואוו איזה סיפור. מה שלומך היום? את הולכת כרגיל? gandalf 10.01.22 07:45 145
  חיבוק ענק דוקטור ספין 10.01.22 07:45 146
  אכן ''חוויה'' מטלטלת. ש-עצמון 10.01.22 07:54 147
  מעורר השראה! LO-DAALI 10.01.22 07:56 148
  מדהים!! טוק דוגרי 10.01.22 07:58 149
  מיקמיק את מהממת!!! האחות 10.01.22 07:59 150
  אלופת עולם. שירי 10.01.22 08:06 153
  מדהימה חכם חנוכה 10.01.22 08:08 154
  סוחט דמעות לבוב 10.01.22 08:09 155
  סיפור מרגש , מאחל לך רק אושר מפה והלאה וים של בריאות Disco 10.01.22 08:16 157
  חזקי ואמצי תותחית חרובי 10.01.22 08:20 158
  יואו אין לי מילים... פשוט אין... שהכוח יהיה תמיד לצידך אהובה עטרה 10.01.22 08:25 161
  מדהים ומעורר השראה , מעריץ אותך על החוזק שלך אשקל-טאון 10.01.22 08:26 162
  מרגש ומעורר השראה אבינועם 10.01.22 08:31 163
  ואוו, סיפור מטלטל! את נשמעת אדם עוצמתי - מה שמן הסתם סייע לך להתמודד עם התאונה, וגם נבנה בעקבותיה. סתם עוד אחד 10.01.22 08:33 164
  שב, קורא ומתמלא מחדש. יוסף 10.01.22 08:38 165
  מיקמיק סיפור מטלטל ומרגש. איך חיים של ילדה התהפכו בין רגע והובילו אותך בדרך חתחתים בראל 10.01.22 08:46 167
  מרגשת! המון כוח אנטיפשיסטן 10.01.22 08:49 169
  כשרון כתיבה מדהים אוהב ישראל 10.01.22 08:54 170
     +1 Mr W 10.01.22 16:01 197
         ואני טוען שאתה סתם עניו עלוב ;-))) היטש 10.01.22 16:06 199
         אני עדיין לא מאמינה micmic 10.01.22 16:11 204
             ל-micmic - התרגשתי מאד לקרוא את הסיפור שלך ! המשביר במבצע 10.01.22 20:58 230
                 קודם תודה, אני שוב אומרת את זה - זו זכות לסייע במשהו, להראות שאפשר micmic 10.01.22 21:26 234
  מיקמיק, תודה רבה על הסיפור. את אישה חזקה מאוד! מאחל לך המון בריאות והצלחה רבה במסעתיך! דור רביעי 10.01.22 08:55 171
  אחלה micmic. מאחל לך המון בריאות וימים טובים. ישראל_ק 10.01.22 08:59 172
  נגעת בי. רוזנקרנץ 10.01.22 09:13 173
  וואוו מיקמיק , אני ספיצ'לס וזה נדיר The Hulk 10.01.22 09:16 174
  וואו . מזעזע ומרגש בו זמנית . עלי 10.01.22 09:19 175
  כיף שאת כאן. Zair 10.01.22 09:22 176
  וואו! תודה על השיתוף! דוד רץ 10.01.22 09:27 177
  יווו איזה סיפור! לקרוא את זה מהזווית שלך זה מדהים אחדות אמת 10.01.22 09:31 178
  אחלה מיקמיק Sub 10.01.22 09:37 179
  וואו מיקוש אני מעריצה מספר אחת שלך ! במבית 10.01.22 09:54 180
  רשימה מאאד מרגשת; Avi Baba 10.01.22 09:55 181
  אין לי מילים 😳 איזה סיפור אישי מזעזע ומרגש 🙋‍♂️🙏👌 באתי 10.01.22 09:55 182
  ואווווו נגעת לי בלב מילה אחרונה 10.01.22 10:02 183
  יש לך עוצמות נפש מדהימות ונדירות. ריגשת אותי והעצמת אותי. רפו''ש TTR 10.01.22 10:08 184
  איזה כיף לקרוא, את השראה לכל אדם! הלמדן 10.01.22 10:09 185
  את אלופה!!! Tmama 10.01.22 10:18 186
  וואו מטורף! CRAZY 10.01.22 10:25 187
  ריגשת אותי מאד מרצע 10.01.22 11:17 189
  וואוו DBS 10.01.22 11:27 190
  וואו, מדהים. אני נרגש לגמרי. תודה על השיתוף מייקי 10.01.22 12:35 191
  סיפור חזק שמעיד על תעצומות נפש מול שבריריות החיים, הקשיים שהם מזמנים והבחירה מה לעשות מול ועם קשיים. גמני 10.01.22 12:43 192
  וואוו מעוררת השראה! ב''ה בזכות הסיפור הרבה יקבלו כוח להבין שחייבים להמשיך הלאה ולא לוותר. uz7 10.01.22 13:04 194
  סיפור מקסים שלמי5 10.01.22 13:35 195
  אהובה שאת Lumix 10.01.22 13:43 196
  היום שאחרי micmic 10.01.22 16:01 198
     רק עכשיו ראיתי. גרפיטי 10.01.22 16:07 200
         מה איתך גרפיטי? Initially 10.01.22 21:18 231
             אנחנו עדיין אוספים את השברים ואת עצמנו. גרפיטי 10.01.22 21:19 232
                 מה?! שברים? לא ידעתי שאת כזו פסימית! Initially 10.01.22 21:35 235
  סיפור גבורה, מזמין את חברתי להעלות גם בחשבון שלה בטוויטר GoodSky 10.01.22 16:08 201
  פנטסטי! הצלחה בכל! היטש 10.01.22 16:10 202
  אני זוכר את המקרה.... וואי, זו את.... סיפור מטלטל Dalev 10.01.22 16:11 203
     באמת זוכר? micmic 10.01.22 16:14 205
         כן, כן.... אני זוכר, אני קיבלתי את הרישיון באותה תקופה בדיוק וגרתי לא רחוק משם Dalev 10.01.22 16:24 207
             אני שומעת על זה לא מעט ;) micmic 10.01.22 16:35 209
                 ואני בטוח שהיית מוותרת על ה''פרסום'' הזה.... Dalev 10.01.22 16:54 211
                     ברור שכל אחד היה מוותר על התענוג הזה, אבל בחרתי לחיות בתוך זה - אז זה כבר חלק ממני micmic 10.01.22 17:04 213
                         אפשר לומר שממש ''נולדת מחדש'' בתאריך התאונה Dalev 10.01.22 17:17 215
                             אכן micmic 10.01.22 18:00 216
     חיכיתי מתי יגיע הגולש שיגיד שהוא זוכר את המקרה Mr W 10.01.22 19:35 218
         לפחות גיליתי שבני משפחה וחברים בכמה מעגלים לא כותבים פה 😜 micmic 10.01.22 19:39 219
         כתבתי לה, שאחת הסיבות לכך שאני זוכר את זה, היא שאני הוצאתי רישיון במקביל לאירוע וגרנו אז Dalev 10.01.22 19:44 220
             יש תחושה מספקת שהתאונה היא לא רק תאונה, היא הצליחה להזיז למישהו micmic 10.01.22 19:55 221
                 לא היה נהג מלווה, כל ילד בן 17 קיבל רישיון Dalev 10.01.22 20:23 225
                     שזה פסיכי ברמות, גם העונשים לא שווים כלום. micmic 10.01.22 20:32 227
  ולחשוב שזה מוגדר כ''תאונה קלה'' כי אין סכנה לחיים מקורי 10.01.22 16:19 206
     אגב, לא יודעת באמת איך התאונה מוגדרת, אמנם אני עוד נתון יבש של תאונות משנת 95 micmic 10.01.22 16:32 208
  סיפור אישי מרתק ומטלטל Law 10.01.22 16:49 210
  לוחמת. תודה ששיתפת. לגוף העניין 10.01.22 16:56 212
  ואו מרגש adir_new 10.01.22 17:13 214
  וואו איזה סיפור yn39 10.01.22 18:19 217
  מיקמיק, תודה על השיתוף! מאחל לך בריאות ואושר...:) רוני53 10.01.22 19:55 222
  אשת חיל ! העוצמה שלך בלתי נתפסת . הרבה בריאות ואריכות ימים של אושר והצלחה חברתי מיקמיק popay 10.01.22 19:57 223
  מאחל לך בריאות אתנה. אחד מהמניין 10.01.22 20:00 224
  וואוו The force 10.01.22 20:31 226
  בסוף יצא מזה גם כמה שקלים? Wassap 10.01.22 20:49 228
  סיפור מרגש ומעצים וכתיבה מופלאה דמבו 10.01.22 20:53 229
  מרגש ומעורר השראה! GIGSO 10.01.22 21:19 233
  אלופ.ת העולם Cyber 10.01.22 21:44 236
     הנקודה מכוונת? Mr W 10.01.22 22:39 237
         כי דרך שתי נקודות עובר רק קו ישר אחד?🤷‍♀️ גרפיטי 10.01.22 22:41 238
             אני כזה טיפש. הוא שם שיר ''אלוף העולם'', בגלל זה הנקודה... Mr W 11.01.22 00:58 240
                 חלילה טיפש :) ההטמעה לא עובדת עם הקליפ הזה Cyber 11.01.22 03:38 241
                     אצלי דווקא רואים מוטמע (אפליקציה כחולה, הטמעה אוטומטית ממילא) Mr W 11.01.22 13:16 249
  מיקמיק תמיד ידעתי שאת אלופה וכעת אני מבין עד כמה. מדהימה. חתול 10.01.22 22:43 239
  אחרי הדמעות מאחל לך רק טוב נאקימה 11.01.22 04:15 242
  תותחית וגדולה מהחיים H1N1 11.01.22 04:39 243
  הזכרת לי את הסיפור שלי. לא באותן עוצמות אבל בערך. Mikmik 11.01.22 04:43 244
     הופה זה מעניין. מיקמיק שמזכירה למיקמיק סיפור אישי דומה משותף Mr W 11.01.22 13:02 248
         חחח צירוף מיקרים מיוחד micmic 11.01.22 18:12 254
  וואו זה הדבר היחיד שאפשר לומר אביר בוקר 11.01.22 04:51 245
  מעוררת השראה במקומות הכי עמוקים. לא יודע 11.01.22 06:34 246
  וואוו מרגש! אצאצן48 11.01.22 07:03 247
  איזה סיפור חיים מרגש ואת כותבת נפלא. תודה ששיתפת איתנו. OferChina 11.01.22 13:59 250
  ריגשת! כתיבה איכותית. 1984 11.01.22 14:39 251
  ריגשת מאוד. היכולת והרצון העז שלך להילחם על מה שאני לוקח כמובן מאליו בכל יום. FuNatic 11.01.22 14:43 252
  חתיכת סיפור אניהיא 11.01.22 17:37 253
  ואוו מרגש מאוד משטח העקומה 11.01.22 18:19 255
  זה ממש סיפור מעצב חיים משוררתעלתנאי 12.01.22 14:16 256
  וואו איזה סיפור עוצר נשימה ומעורר השראה Starback 12.01.22 14:43 257
  מרגש תלאביביבדם 05.04.22 14:56 258

   
   
פולני אלמוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.7.20
555 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:19   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. תמשיכי להיות חזקה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
סיפור אישי מטלטל ומחזק.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
liozc לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.6.16
11249 הודעות, 220 מדרגים, 257 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    04:28   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  122. בהחלט. רפואה שלמה במהרה.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  


"תנער זדים מזבולך"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פתשגן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.5.20
3280 הודעות, 31 מדרגים, 58 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    08:05   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  152. מדהים וממש מחזק, הסיפור הזה משקף את היכולת לראות את הטוב בכל דבר (מבלי להמעיט בקושי), איך גדלים וצומחים  
בתגובה להודעה מספר 122
 
  
מאירוע מטלטל שכזה ואת הרצון העז לחיים, מדהים, זה נשמע פסטורלי אבל זה מאבק יומיומי ומלחמה תמידית, אין הקב"ה מעמיד בניסיון אלא מי שיכול לעמוד בו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
87446 הודעות, 277 מדרגים, 490 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    11:02   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  188. אין באמת אופציה אחרת  
בתגובה להודעה מספר 152
 
  
כי כעס ומרמור - לא יובילו לכלום

הם רק יכולים להרוס



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
השרף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.10.14
4482 הודעות, 52 מדרגים, 84 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:24   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. מדהים ומעורר השראה.. מנכסי רוטר!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מעיד_נאמן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
19923 הודעות, 209 מדרגים, 400 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:25   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. וואו . פשוט וואו. אני קורא ודומע פה. שום דבר בחיים שלנו לא מובן מאילו. שום דבר. הכל כל כך שביר ויחד עם זה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כל כך עוצמתי ונצחי.

מעורר השראה.
תודה


הטמטום שמאחורי : בלי הבדלי דת גזע ומין. הוא ההרסני מכולם


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שיבולת בשדה
חבר מתאריך 4.2.21
388 הודעות
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:26   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. מרגשת מאוד מיקמיק, רק בריאות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ההתמודדות שלך היא לכל תקופת החיים. גם אני עברתי תאונה קשה, הזדהיתי עם תיאורים רבים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גיבלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.6.20
2313 הודעות, 47 מדרגים, 80 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:26   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. וואו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
וואו

רק בריאות


אי לך ארץ שמלכך נער


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מורשה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.5.10
13442 הודעות, 155 מדרגים, 309 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:27   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. תודה מיקמיק. נתת לי מילים להתמודדות פחות קיצונית מזו עם הרגליים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


https://www.viglink.com/?vgref=4328741


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חכם אש
חבר מתאריך 19.6.16
64 הודעות
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:47   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. גדולה  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  
את גדולה מהחיים. החיים קטנים עלייך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דצ'ו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.11
12660 הודעות, 105 מדרגים, 206 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:28   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. וואוו עוצמתי ומרגש, מאחל לך בריאות ושתמשיכי להיות חזקה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שום דבר לא מובן מאליו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
S_Y לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.11.14
1267 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:28   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. מאחל לך שתמיד תשארי חזקה ואופטימית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
וכמובן מלאת שמחת חיים
סיפור מטלטל ומרגש



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
pirch לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
5508 הודעות, 60 מדרגים, 108 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:28   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. סיפור גבורה אמיתי ! עוצמות !  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרזיט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.16
1798 הודעות, 73 מדרגים, 145 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:28   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. מיקמיק היקרה, את נשמה יוצאת דופן. התיאור שלך פירק אותי...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מאחל לך שובע שמחות כל החיים. תודה רבה על השיתוף ועל הפרופורציות לחיים...

תמשיכי להיות חזקה ולחזק אחרים, כמו שחיזקת אותי...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סיימון טמפלר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.5.16
2599 הודעות, 15 מדרגים, 23 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:29   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. אני מאחל לך אושר ורוגע נפשי.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
פחות מכאובים ויותר סיפוקים.

בכל יום תעמדי מול המראה
ותהיי גאה בזו שעומדת למולה.

את לוחמת.
לא שנתנו לך הרבה ברירות,
אבל את לוחמת ולביאה
אמיתית.

אושר,רוגע,סיפוק והנאה 🙏🏻



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מאן_דהוא
חבר מתאריך 13.9.11
367 הודעות
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:30   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. דמעות בעיני, חסר מילים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שין שין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
1294 הודעות, 18 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:30   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. וואו מדהים.מרתק מאחל לך את כל הטוב שבעולם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אצילות נפש לסלוח לנהגת זה תכונה של יחידי סגולה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גבעתי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.5.04
38563 הודעות, 355 מדרגים, 680 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:30   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. וואוו , מרגש מאוד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הרבה בריאות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אסטריקס ושות' לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.11.14
15256 הודעות, 133 מדרגים, 261 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:31   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. על אף שזו לא פעם ראשונה שאני שומע ממך את הסיפור, כל פעם מחדש אני נפעם מתעצומות הנפש של ילדה רכה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שלמרות הקלפים שהיא קיבלה, והיא לא בחרה בהם ולא שאלו אותה לפני, הצליחה ומצליחה לשקם את החיים שלה מתוך חוזק פנימי ושמירה על עין טובה ואופטימיות. כל כך ברור לי שהיה אפשר גם אחרת, אבל את בחרת בחיים בכל מובן אפשרי.
לכולנו יש הרבה מה ללמוד ממך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ביריון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
89873 הודעות, 353 מדרגים, 585 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:32   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. וואו. אין לי מילים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שמאלני גאה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.9.20
5324 הודעות, 74 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:32   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. התרגשתי! מרתק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ציון דרך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.2.15
3544 הודעות, 270 מדרגים, 538 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:32   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. מרגש ומטלטל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כמים_לפנים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.3.20
3105 הודעות, 47 מדרגים, 90 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:33   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. וואוו וואוו וואוו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
פשוט מטורף להכיר צד חדש למישהי מדהימה מפורום קפה.


המון הצלחה ובריאות איתנה.
סיפור מלא השראה וכוחות.
ממש מעריץ אותך !
לוחמת!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ראש_באדמה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.10.07
3187 הודעות, 37 מדרגים, 70 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:33   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. מדהים  
בתגובה להודעה מספר 0
 

ילדה גיבורה
אישה עוצמתית
רק בריאות ושמחה


אין לי ארץ אחרת, לערבים יש הרבה, לכו לשם


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בן חיים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.7.14
2203 הודעות, 31 מדרגים, 62 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:33   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. רפואה שלמה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מעוררת השראה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NightKnight לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.4.15
6887 הודעות, 30 מדרגים, 48 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:33   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. אשת חיל!  
בתגובה להודעה מספר 0
 


30 שנות חיסיון ואנחנו אמורים להזריק בלי לשאול מה מסתירים מאיתנו? על פרשת ילדי תימן הטילו חיסיון כזה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Braveheart לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.10.16
35336 הודעות, 227 מדרגים, 392 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:33   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. וואווו מרגש ביותר , כמה תעצומות נפש , מיקמיק .  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


"אי אפשר להעיף אותנו ,אנחנו תמיד נחזור כדי להציב לכם מראה ישר לפני הצביעות והשנאה שלכם"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dortmunder לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.7.14
2059 הודעות, 10 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:34   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. חזק ואמץ  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מאחל לך המון בריאות ונחת,
הזדההתי מאוד עם המילים שלך כמי שגם עבר תאונה ונפצע ברגליים
עברתי ארבע ניתוחים וזה עדיין איתי כל יום.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תשבץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.10.04
81292 הודעות, 341 מדרגים, 647 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:35   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. רפואה שלמה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אמא אווזה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.5.15
15932 הודעות, 65 מדרגים, 125 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:35   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. מיקמיק...ריגשת אותי אפילו דמעתי.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
נגעת בי במקום קשה.נזכרתי בתאונה קשה שעברתי בהיותי בת 18.
את מדהימה.אשת הברזל.
אאחל לך רפואה שלמה,בריאות איתנה ורק טוב.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נשארים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.11.10
38617 הודעות, 150 מדרגים, 293 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:35   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. וואו ממש מרגש ובלתי נתפס כמה את חזקה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תמשיכי כך ואף תתעצמי, רפואה שלמה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חדש על המדף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.6.21
1541 הודעות, 21 מדרגים, 42 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:36   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. האמת? ירדו לי דמעות כשקראתי ועדיין!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מצדיע לך על החוזק והחוסן ! לא פשוט בכלל ובטח לא לילדה קטנה כשהיית.
שתדעי רק בריאות ושמחה בע"ה!
מצדיע לך מיקמיק שלנו 3>



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלון_2407 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.7.17
14025 הודעות, 94 מדרגים, 168 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:36   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. סיפור שהופך את הלב, מרגש ומעורר השראה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
יש בי רק הערכה ענקית אלייך.
תודה ששיתפת אותנו


מכבד כל אדם באשר הוא, ללא קשר לדעותיו הפוליטיות.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רובוט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.20
2779 הודעות, 44 מדרגים, 88 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:37   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. מרגש מאוד! את אשה חזקה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 

עם כוחות מיוחדים. עלי והצליחי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DustintheWind לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.17
3047 הודעות, 31 מדרגים, 58 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:37   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. איזה סיפור מדהים - את גיבורה אמתית , מעוררת השראה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תודה ששיתפת - בחרת לסלוח מהרגע הראשון במקום לשקוע ברחמים עצמיים -גדולה מהחיים. אני מכיר אנשים בריאים פיזית 100% שלא מפסיקים לרחמם על עצמם. סיפור חיים מדהים ומרגש- מאחל לך שתמשיכי להיות חזקה ושתמשיכי לראות את האור -ושיהיו לך הרבה ימים טובים עם מעט מעט כאב.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mindless
חבר מתאריך 17.8.14
6524 הודעות
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:38   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. אווו את מדהימה , והיית לא פחות גם לפניי הגילוי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
למרות הכל, אף פעם לא כעסתי על מה שעברתי, לא הרגשתי פספוס, או אובדן. הכעס לא היה מחזיר את הגלגל, או ישלים את החסר, ובנינו הוא גם לא יסייע עם הכאב. אולי בגלל זה, לאחר התאונה הרגשתי כאילו נולדתי לחיים חדשים עם תנאי פתיחה שונים - יש כאלו שיכולים ויש כאלו שפחות. לא סוף העולם.

כמי שעבר תאונת דרכים בגיל 6 עם יותר משנת אשפוז (כליות) וניתוחים ,והדקות לא עוברות …ולרדת כיתה ולהתחיל מהתחלה . מבין אותך עד הסוף ושוב מההתחלה .
אלופה ובוגרת , הייתי בטוח שאת מבוגרת יותר .
תודה רבה על השיתוף !!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מעיד_נאמן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
19923 הודעות, 209 מדרגים, 400 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    08:03   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  151. נשמע מטורף. רק בריאות לך.  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  


הטמטום שמאחורי : בלי הבדלי דת גזע ומין. הוא ההרסני מכולם


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הרב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.3.14
11589 הודעות, 76 מדרגים, 140 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:38   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. מעורר השראה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תבורכי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ארבינקא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.11.15
5728 הודעות, 78 מדרגים, 149 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:38   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. מרגש ומעורר השראה. תודה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוזק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.1.21
2564 הודעות, 26 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:39   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. התרגשתי. אמיתי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
סיפור חיים שלא כך אחד היה מצליח לחוות אותו בעומק וגבורה כמוך. תהיי גאה בעצמך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
8 זה בדם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.2.18
12633 הודעות, 100 מדרגים, 189 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:39   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. וואוו וואוו וואוו ועוד פעם וואוו.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מבחינתי אפשר לתת כותרת: סיפור על גבורה וגאווה.
רק בריאות!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Reflektor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.6.15
28250 הודעות, 122 מדרגים, 236 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:40   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. וואוו micmic - זה מטורף. איזו אלופה. ותודה רבה ל Mr W על העריכה  
בתגובה להודעה מספר 0
 

זה מוציא דמעות הדבר הזה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אינסוף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
8084 הודעות, 154 מדרגים, 308 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:42   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. גדולה מהחיים  
בתגובה להודעה מספר 0
 

🤙


גַּם כִּי אֵלֵךְ בְּגֵיא צַלְמָוֶת לֹא אִירָא רָע כִּי אַתָּה עִמָּדִי


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Blur
חבר מתאריך 29.11.21
17 הודעות
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:44   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. וואוו פשוט צמרמורת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
איזה סיפור מטלטל!
תודה רבה ששיתפת.
אני מאחל לך בריאות ושמחה!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Jam_session לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.11.18
6284 הודעות, 62 מדרגים, 43 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:45   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. סיפור קשה שמעיד על ילדה חזקה ואמיצה מאוד, שמח להכיר את החלק הזה שבך ואשמח להכיר אותו יותר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
גם בהמשך.

כל הכבוד!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TheJunior
חבר מתאריך 29.11.21
9 הודעות
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:45   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. ואוו! מרגש ממש, כמה כוחות!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Inorganic
חבר מתאריך 1.12.21
1555 הודעות
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:46   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. מאוד מרגש ומעניין  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מי ייתן ותמצאי מזור לכאבך, אולי עם התקדמות הטכנולוגיה

בכל אופן, כל הכבוד על ההתמדה והגישה לחיים!


https://rotter.net/forum/scoops1/736436.shtml#53 הדנ"א של האוקראינים לפי תומכי פוטין


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
neriazm לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.3.15
6904 הודעות, 79 מדרגים, 156 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:46   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. רק בריאות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תודה ששיתפת. זה מחזק מאוד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
beni_israel לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.10.15
12289 הודעות, 150 מדרגים, 294 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:46   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. וואו.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אין מילים פשוט.
שהשם יתן לך בריאות ושלווה, גיבורה אמיתית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זנב לאריות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.5.17
5256 הודעות, 41 מדרגים, 82 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:47   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. לוחמת! דוגמא ואישיות מדהימה!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קלריס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.9.14
9115 הודעות, 100 מדרגים, 192 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:48   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. כפרעליך מיקמיק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שלא תחווי כאב לעולם ❤



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Blackcat לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
17294 הודעות, 73 מדרגים, 143 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:48   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. וואו מיקמיק קרעת אותי, רק לדמיין מה עובר על ילדה שעוברת סבל כזה בגיל כזה, אוף  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תמשיכי לראות רק את הטוב בכל דבר ולהיות תמיד אופטימית, זה הכי חשוב וזה מה שמחזיק אותך, נראה לי שאת עושה את זה בהצלחה רבה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ברוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.04
22055 הודעות, 137 מדרגים, 244 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:51   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. הצלחת בכתיבה להעביר את ליבך. חזקי ואמצי (ת''מ). הא, עוד משהו, סיטרואן 94 אוטומטית... באמת דיווח עיתונאי מפורט  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
i_lan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.03
40943 הודעות, 195 מדרגים, 380 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:51   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. את מקור השראה עילאי, רוצה לציין את כישרון ההבעה בכתב... פשוט תענוג צרוף.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלסטי-7 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.20
2872 הודעות, 45 מדרגים, 84 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:52   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. רפואה שלימה. ברכה והצלחה למשפחה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Queen_O לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.19
4073 הודעות, 48 מדרגים, 94 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:52   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. תודה רבה ששיתפת אותנו בסיפור שלך! אלופת האלופות ♥️  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כתבת את הסיפור שלך כל כך יפה ומפורט אבל עדיין אני חושבת שרק מי שעובר דבר כזה יכול באמת להבין את גודל האירוע…


עו''ד (רו''ח)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
The Godfather לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.4.21
3708 הודעות, 30 מדרגים, 60 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:53   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. וואו וואו וואו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
גיבורת על! ממש דמעתי! רק טוב יקירתי 🫂



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלדג לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.20
2521 הודעות, 133 מדרגים, 264 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:54   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. אלופה 👑  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לרגע לא מרחמת על עצמך , יש לך מעריץ 💖


ים ? יבשה ? ים ? יבשה ? ים ים ים !!!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tristen לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.6.07
11464 הודעות, 72 מדרגים, 135 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:55   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. אין אופציה אחרת. מרתק. תודה על השיתוף, זה סיפור יצירה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אני בטוח שאת עדיין רוצה לפעמים את מסלול החיים הרגיל. הוא נכון ולא מכביד.
אבל הסיפור שלך בנה אותך למי שאת ונדרש לשאול האם היית מחליפה מבנה יציב כזה בנראות יציבה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
87446 הודעות, 277 מדרגים, 490 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:15   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. אני לא בטוחה שאני זוכרת או יודעת מה זה ״מסלול חיים רגיל״  
בתגובה להודעה מספר 55
 
  
זה קטע דיי מוזר אבל אין לי כמעט זיכרונות מהתקופה לפני התאונה. אולי המוח במודע בחר לשכוח.

פעם מישהי דתייה אמרה לי - זה שקרה לה אירוע כזה - זה כי יש לך ייעוד, אלוהים לא נטש, הוא מכוון אותך למסלול שהוא ייעד לך, וזו ברכה.

אני באמת מאמינה שמה שאני היום, לא הייתי אם לא הייתה התאונה. לא היה סיכוי בעולם שאבחר לעסוק באמנות לולא התאונה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tristen לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.6.07
11464 הודעות, 72 מדרגים, 135 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    12:45   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  193. חיזקי ואמצי  
בתגובה להודעה מספר 79
 
  
אכן יש לכולנו מסלול לעבור ותיקון לעשות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dave333 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.7.08
53193 הודעות, 347 מדרגים, 637 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:55   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. וואו מדהימה, שיהיה לך שפע בריאות ואושר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תודה ששיתפת


תודה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Androidog לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.2.19
12041 הודעות, 46 מדרגים, 66 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:55   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. כל הכבוד על הפתיחות והכתיבה האיכותית. בעיקר מוכיח את העוצמות והיכולות שלך. בהצלחה בהתפתחות האומנותית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בשיקום הבריאותי, ובנצחונות בויכוחים הפוליטיים בפורום.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BEBO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.9.11
33727 הודעות, 224 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:55   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. יש בכתיבה שלך הרבה soul  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


we are fed up with being ruled by goyim


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איל השרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.20
11462 הודעות, 75 מדרגים, 146 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:56   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. מרגש ומעורר השראה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כל הכבוד על היכולת לשתף ולהיחשף כך.
בהצלחה רבה בהמשך המסע :-)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרה אדומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.12
51374 הודעות, 347 מדרגים, 685 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:57   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. 🌹🌹  
בתגובה להודעה מספר 0
 


יהודים, היכונו. הכתובת כתובה על הקיר.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זראטוסטרא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.7.14
5854 הודעות, 22 מדרגים, 33 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:58   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. micmic , חיזקי ואימצי , אוהב את התגובות שלך באשכולות , ועכשיו יותר...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Seagulls לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.2.19
23909 הודעות, 170 מדרגים, 322 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:58   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. תודה על השיתוף מיקמיק 🙏🏼  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
nostradamus לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.11.15
4156 הודעות, 25 מדרגים, 49 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:59   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. מדהים אלו תעצומות נפש יש לך. מרתק מרגש תודה רבה. הרבה בריאות אושר ושמחה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בני מרום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.13
11170 הודעות, 35 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ז' בשבט תשפ''ב    23:59   09.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. מרכין ראש באהדה וכבוד על איך שהתגברת וצמחת מהסבל והנכות למה שאת היום. רק אופי נחוש ואופטימי מסוגל לאפשר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לצלוח את הקשיים והכאב.
אי אפשר לדרוש ממך יותר מאשר נתת לעצמך אך היה רצוי שאחת כמוך תשמש כמודל לאלה שעברו
מצבים דומים כי לא תמיד כל אחד מאלו מצוייד בכילים נפשיים שיאפשרו לו להתגבר כמוך.
חן חן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.2.16
1119 הודעות, 11 מדרגים, 17 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:00   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. תודה על השיתוף! את גיבורה!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
14935 הודעות, 42 מדרגים, 78 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:00   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. מדהים ומעורר השראה. תודה לך.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


לא היה דתי במטכל עשור. צהל מקבל עשרות מיליארדים רק בשביל מודיעין וחימושים שמונעים פגיעה באזרחי האויב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פשושון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.10.10
9438 הודעות, 86 מדרגים, 170 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:01   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. וואוו, רק בריאות!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


"כי מראש צורים אראנו, ומגבעות אשורנו הן עם לבדד ישכון, ובגויים לא יתחשב"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Q לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.10.01
36591 הודעות, 160 מדרגים, 312 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:05   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. גיבורה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
erz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.1.09
8673 הודעות, 33 מדרגים, 47 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:05   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. ואוו איזה סיפור! איזו מלחמה אישית וכמה עוצמות, תהיי גאה בעצמך כל הזמן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תודה על השיתוף וההחלטה להיפתח



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סקופילד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.5.10
4686 הודעות, 94 מדרגים, 186 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:07   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. סיפור מרגש ונותן השראה והבנה שצריך לנצל את החיים ולהיות טוב לסובבים אותנו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ולדבוק באמונה שלימה בטוב ובחסד


הרב רוטר אתה חסר !!! אהבתם את מה שהבאתי אשמח לדירוג ב2022 ❤️❤️❤️❤️


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
71793 הודעות, 195 מדרגים, 368 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:07   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. וואוו המון בריאות ותהי חזקה:).  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


אין לנו ארץ אחרת, מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמלץ פלד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.12.17
46319 הודעות, 122 מדרגים, 178 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:07   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. מעניין. תודה לסיפור המרתק. חשבתי את ירושלמית. תהיי חזקה ורק בריאות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
msdos לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.7.14
4575 הודעות, 27 מדרגים, 49 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:08   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. וואו את כזו מדהימה ומרגשת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
רק בריאות!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
87446 הודעות, 277 מדרגים, 490 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:08   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. תודה רבה רבה רבה רבה רבה 🙏  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אני בוהה באשכול וקשה לי קצת להגיב, זה צעד דיי גדול עבורי.

אני באמת מאמינה שבכל אחד ואחד יש ״כוח על״ כזה שייצא ברגע שצריך אותו.

אני מקווה שזה יסייע במשהו.
אם כן, אני עשיתי את שלי ♥️

תודה רבה שוב 🌺



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
intelligent לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.11.17
15583 הודעות, 173 מדרגים, 346 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:28   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. מרגש מאוד ומעורר השראה. איזו הסתכלות אצילית על החיים  
בתגובה להודעה מספר 74
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חייל 73 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.3.18
7431 הודעות, 148 מדרגים, 290 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:31   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  87. חברתנו המיוחדת והייחודית !  
בתגובה להודעה מספר 74
 
  
הדגמת לנו בכתיבה איכותית ויוצאת דופן עד כמה את בעלת אישיות עוצמתית ! יכולות ההתמודדות שלך עם מצבי קיצון מזכירה לי את חברי הלוחמים שנפצעו באופן קשה וגם אנוש באותו חודש אוקטובר 1973 !
את לוחמת במלוא מובן המילה ומהווה השראה אדירה לרבים כיצד יש להתמודד עם מצבי זוועה אותם מזמנים לנו החיים !
כבוד גדול והערכה ענקית ממני ומכל חברי הפורום הייחודי הזה !!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מתנחל גאה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.7.14
4455 הודעות, 82 מדרגים, 158 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:33   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  88. מרגש מאוד לקרוא  
בתגובה להודעה מספר 74
 
  
נראה שעמדת במסלול בכבוד



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עפרא דארעא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.4.15
1236 הודעות, 7 מדרגים, 13 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:10   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. מרגש מאוד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תישארי חזקה ו׳נורמלית׳ עבור כל אחד שעבר ועובר תאונה ברמה כזו או אחרת בחיים.

תודה על השיתוף


הלל הזקן: דעלך סני - לחברך לא תעביד…


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ftgnb לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.1.09
1185 הודעות, 13 מדרגים, 26 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:12   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. וואו! סיפור מרגש ומחזק! תודה ואיחולי לבריאות איתנה עם חיזוק החוזקות שנותנים לך את הכוחות!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבדוד
חבר מתאריך 10.12.19
903 הודעות, 5 מדרגים, מינוס 2 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:14   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. תעצומות הנפש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ניצלת שבר אישי פיזי קשה להתעצמות נפשית ובנית אישיות חיובית ויחודית.
הסיפור והדרך בה הוא מסופר, ללא ספק ישמש השראה לאלו הנמצאים במשבר ומחפשים את הדרך אל אותם תעצומות הנפש שיוציאו אותם ואת נפשם מהחושך לאור .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מעליתי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.6.09
587 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:15   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. אין לי מלים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
רק להזדהות ולחזק. אבל את micmic, את חזקה מהכל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זקי ושות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
58409 הודעות, 375 מדרגים, 728 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:23   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. ואוו!  
בתגובה להודעה מספר 0
 

חזקי ואמצי
תודה על השיתוף


🇮🇱


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פנקס הקטן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.8.20
9874 הודעות, 131 מדרגים, 262 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:24   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. אין מילים... מרגש וכואב..תרגישי טוב תמיד!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


בְּאֵין תִּקְשוֹרֶת יִפָּרַע עַם


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Iceman
חבר מתאריך 15.6.16
1534 הודעות, 9 מדרגים, מינוס 13 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:27   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. את אשה מאוד חזקה . טוב,שכתבת ושתפת. בריאות .  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.10.12
24701 הודעות, 98 מדרגים, 157 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:27   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. מטורף, סיפור חיים מרגש מיקמק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חוואייג' לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.3.20
776 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:28   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. אין לי מילים לתאר מה אני מרגיש. מיקמיק, ריגשת, הרשמת... וואו גדול  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Double Spanish לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.11.08
12366 הודעות, 166 מדרגים, 328 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:29   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. מדברים כאלה מקבלים עוצמות לחיים  
בתגובה להודעה מספר 0
 

עכשיו ברור מאיפה צמחת להיות מי שאת
תותחית



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שמאלני לשעבר
חבר מתאריך 8.7.17
2 הודעות
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:34   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  89. ואו, מרגש ומעורר השראה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 10.01.22 בשעה 00:59 בברכה, שמאלני לשעבר
 
מיקמיק, תמיד אהבתי לקרוא אותך, וכעת התרגשתי כל כך, דמעתי וקיבלתי כל כך הרבה השראה מההתמודדות שלך.
איזה מסע עברת ואת עוברת. מדהים.
וכמה אנשים אחרים קבלו השראה ממך.
ובזכותך כותב כאן אחרי שנים רבות כצופה. לא יכולתי אחרת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טלקו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.8.18
19462 הודעות, 198 מדרגים, 386 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:35   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  90. וואו מיקמיק, איזה סיפור... אני מאחל לך הרבה בריאות וסוף לכאב!  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
grifin לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.1.15
4680 הודעות, 59 מדרגים, 85 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:39   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  91. מרגש מאד! מאחל לך בריאות ואושר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FAO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.8.18
10456 הודעות, 29 מדרגים, 43 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:39   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  92. ואוו ואוו ואוו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בריאות והרבה!


🇦🇪🇮🇱🇧🇭🇴🇲


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האזרח הקטן
חבר מתאריך 8.10.20
250 הודעות
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:43   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  93. ואו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
את אישה חזקה, מעוררת השראה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חצי לחם שחור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.1.20
640 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:43   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  94. בריאות טובה ושלמה!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כל הכבוד על השיתוף,גם לשתף זה לא קל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מרן
חבר מתאריך 28.11.20
631 הודעות
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:43   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  95. כתיבה אומנותית ומאחל רפואה שלימה,  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
rocsteady לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.18
16035 הודעות, 69 מדרגים, 118 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:44   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  96. סיפור של גבורה בלי שום ספק!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חדש בערך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.7.17
24128 הודעות, 103 מדרגים, 156 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:45   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  97. סיפור מטורף.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

אנחנו כמעט בני אותו גיל.. רק שאז אני הייתי בצופים ביפו.

רפואה שלמה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סקוט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.20
15685 הודעות, 105 מדרגים, 170 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:46   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  98. ריגשת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הרבה אושר ועושר, בריאות והצלחה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רבינו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.16
6177 הודעות, 82 מדרגים, 150 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:50   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  99. רק בריאות מיקמיק יקרה!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מתכנת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.13
1270 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:53   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  100. אני שמח וגאה להיות חלק מקבוצת ''אנשי רוטר'' עם אנשים כל כך מיוחדים, תודה על הסיפור ועל הפרוייקט  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לקרוא את הסיפור שלך, מתחיל במחשבות שמחות של ילדה תמימה ומתרגשת, ואז להישבר יחד איתך, ומשם לצמוח לגבהים חדשים זאת כתיבה לא רגילה בכלל ויכולת תאור שמגיעה עמוק עמוק לתוך הלב.
אינני יודע באיזה אומנות את מתעסקת, אבל את צריכה להשתמש בכישרון התאור המיוחד הזה יותר.

ריגשת ונגעת בכל מי שקורא את הסיפור הזה ואני בטוח שהוא גורם לאנשים להיות סבלנים יותר, מקבלים יותר וטובים יותר.

תודה לך micmic ותודה לך Mr W



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יופיטר_יופיטר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.6.17
1186 הודעות, 32 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:55   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  101. מיקמיק יקרה. גיבורת על! תמשיכי להמריא בגבורה. שיעור בשביל כולנו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ולך מיסטר דבליו הבריטי.. אולי בכל זאת עופרי טועה..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
me אני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
33202 הודעות, 416 מדרגים, 827 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:55   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  102. סיפור מדהים!  
בתגובה להודעה מספר 0
 

מאחלת לך אריכות ימים ושנים בבריאות איתנה ותתגשמנה כל משאלותייך לטובה ולברכה.


ואם נחרבנו ונחרב העולם עמנו ע"י שנאת חנם,נשוב להבנות והעולם עמנו יבנה ע"י אהבת חנם


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אשכנזון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.10.20
2457 הודעות, 18 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    00:58   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  103. תודה על השיתוף והסיפור המרגש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כל הכבוד לך!
תמשיכי להתמיד ולתת לעולם בראש😉



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבי_85 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.12.13
53372 הודעות, 159 מדרגים, 272 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    01:02   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  104. וואוו איזה סיפור חיים, micmic בריאות שלמה! תודה ששיתפת אותנו  
בתגובה להודעה מספר 0
 

ה׳ יאריך ימייך ושנותייך בטוב ובנעימים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
KobyBD לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.9.10
11731 הודעות, 57 מדרגים, 107 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    01:03   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  105. ואוו. סיפור מדהים!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
רק בריאות תותחית



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kitzz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.07
117654 הודעות, 520 מדרגים, 1015 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    01:11   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  106. ריגשת אותי…  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
פייטרית אמיתית, כל הכבוד על הרוח והמחשבה הבריאה שעזרה לך לאורך כל הדרך . מחזק ידייך ושולח לך חיבוק גדול .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Spook לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.12.12
24303 הודעות, 150 מדרגים, 296 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    01:18   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  107. וואו, מרתק. שמחתי להכיר אותך עוד המון.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Flyby לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.12
8011 הודעות, 41 מדרגים, 75 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    01:37   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  108. ואווו הגיל הצעיר והתמודדות שלך מביאים לדמעות, זה פשוט לא פייר ולא הוגן שילדים סובלים ככה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
גם כאשר זו תאונה לא מכוונת.

אני זוכר את הציורים שלך, הם בהחלט היו יפים ונעימים לעין, גם את צמד הנעליים שלך ב-2 צבעים.

לא אמרתי זאת לפני, אבל מרגיש שיש שוני בין מיקמיק של סקופים למיקמיק של הקפה, וזה בוודאות גבוהה רק בגלל נקודת המבט שלי בלבד.

המון המון בריאות זה חשוב יותר מהכל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Initially לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.9.20
2937 הודעות, 64 מדרגים, 128 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    01:47   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  109. micmic היקרה, מאוד ריגשת אותי בסיפור שלך  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תהיי בריאה וחזקה! את אלופה ברמות על! תודה לך על השיתוף, וגם תודה ל-Mr W על המדור המעניין והמרתק החדש!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קייזר סוזה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.4.18
4238 הודעות, 44 מדרגים, 67 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    01:52   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  110. סיפור מעניין מאוד. תודה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
האם היה סיפור נוסף כבר?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mr W
חבר מתאריך 31.1.17
35528 הודעות
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    02:06   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  112. כן  
בתגובה להודעה מספר 110
 
  
הראשון:
https://rotter.net/forum/scoops1/722838.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קייזר סוזה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.4.18
4238 הודעות, 44 מדרגים, 67 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    02:49   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  117. תודה  
בתגובה להודעה מספר 112
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סלקטור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.10.17
2694 הודעות, 104 מדרגים, 203 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    01:55   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  111. ריסקת אותי!!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
רפואה שלמה ובריאות איתנה וחיים טובים!
ובעזרת ה' בערב גאלה שלך אני רוצה ויותר מאשמח להיות!

את מלכה!!! תצליחי!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מאניה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.1.15
897 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    02:17   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  113. תודה רבה על השיתוף  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נר לילה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.11.17
1372 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    02:27   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  114. כתוב נפלא, מרגש ואמיץ  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
באהבה גדולה ובהתפעלות מנר לילה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בשדה קוצים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.4.20
1921 הודעות, 17 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    02:34   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  115. מעריץ את הכוח שלך מיקמיק!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
רק בריאות


איני מקבל התראות על תגובות לצערי. אנא שלח/י בפרטי אם נראה שפספסתי להשיב לשאלה או כל דבר אחר. תודה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מוישי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.7.20
6933 הודעות, 118 מדרגים, 225 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    02:43   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  116. וואו מיק מיק,תודה על השיתוף  
בתגובה להודעה מספר 0
 

החלמה מהירה💙💙🙋🏼‍♂️

כל הכבוד לך, את גיבורה


יהודים זיכרו: הדבר הכי גדול בעולם הוא לעשות טובה למישהו אחר. (הרבי מפיאסצנא)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
משלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.4.20
3180 הודעות, 106 מדרגים, 212 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    03:46   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  118. וואוו מיקמיק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
איזה סיפור!!
תמיד ידעתי שיש לך סיפור אבל לא ידעתי איזה סיפור!
מקווה שתמשיכי רק לגדול מכך ושיהיה לך רק בריאות!
נהגים, איזו אחריות יש לנו.
תודה Mr W על הפינה!


אֹרַח חַיִּים לְמַעְלָה לְמַשְׂכִּיל לְמַעַן סוּר מִשְּׁאוֹל מָטָּה (משלי טו כד)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ethics 4 All לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.12.14
3712 הודעות, 55 מדרגים, 108 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    04:10   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  119. יש רגעים שפשוט נגמרות לי המילים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
את פשוט מעוררת השראה


הזוי הקטע שכמה מיליוני אזרחים מנסים להשתלט בכוח על מדינה של 15 שופטים


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איזי מהחונטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.3.18
37885 הודעות, 125 מדרגים, 201 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    04:13   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  120. מיקמיק את גיבורה. לוחמת במלוא מובן המילה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מכיר אותך רק מהפורום,
תמיד הייתה לי תחושה כזאת איתך,
שאת לוחמת.
ואת אכן כזאת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
STRIDER
חבר מתאריך 30.11.21
13 הודעות
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    04:25   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  121. תודה על השיתוף, שזה לא קל בכלל. חיזקת אותי! תמשיכי להיות מי שאת ולהחלים 100%  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Keyno
חבר מתאריך 26.11.20
97 הודעות
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    04:42   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  123. תודה רבה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ארץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.8.19
3191 הודעות, 52 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    04:47   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  124. ריגשת לגמרי!!! סיפור עם מסר ועוצמה תמשיכי להיות חזקה חייבים לנצח!!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
גילוי נאות יש לי בת שקוראים לה מיכל ומגיל אפס דבק לה הכינוי "מיכמיך" ...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פטריוטית לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.6.12
6169 הודעות, 83 מדרגים, 163 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    05:27   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  125. במילה אחת את אלופה!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מאחלת לך רק ימים בריאים טובים ומחויכים.כמה עוצמות וחוסן את פשוט ענקיתתתתתתתת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מוסקבה
חבר מתאריך 9.11.18
488 הודעות
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    05:31   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  126. מרגש ומעצים מאוד, כל הכבוד על ההתמודדות!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
elbustani לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.9.15
2384 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    05:57   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  127. מיקמיק המלכה! גדולה מהחיים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
וואחד סיפור דפקת פה. מרגש סוחף עם סוף טוב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
seventhseal לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.9.11
5643 הודעות, 43 מדרגים, 85 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    06:00   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  128. אין לי מילים, ממש. רק אאחל לך כמה שפחות סבל וכמה שיותר כוח להתגבר. למיקמיק יש רגליים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.18
21075 הודעות, 254 מדרגים, 501 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    06:01   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  129. סוחט את הלב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
סיפור מיוחד, כתוב בשפה עשירה ונקרא בשקיקה.
בריאות איתנה יקירה


מאחל ומייחל שיהיה היום- יום שמח לעם ישראל, לארץ ישראל ולכל החפץ בטובתם באמת.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
protos לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
4898 הודעות, 29 מדרגים, 48 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    06:04   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  130. נשמעת כמו לביאה אמיתית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
סיפור מרגש ומעורר השראה. זה נותן גם פרספקטיבה אחרת על החיים והיום כשאני אצא לעבודה לעוד יום משוגע ולחוץ אזכור שצריך להעריך ולהנות מכל שניה. תודה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מלמ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.3.21
2501 הודעות, 13 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    06:11   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  131. הרבה כוחות להמשך התמודדות ובריאות איתנה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זונדל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.8.20
1290 הודעות, 18 מדרגים, 24 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    06:13   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  132. מרגש מאוד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תודה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צדק צדק תרדוף
חבר מתאריך 21.12.14
424 הודעות
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    06:18   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  133. מדהים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
התאונה הזאת כל כך צרובה לי בזיכרון עד כדי שכשאני עומד מאחורי חומה/ רכב ומגיע רכב מאחורי עוברת בי צמרמורת וחרדה שימחץ את רגלי.
תודה על השיתוף מיקמיק, וכל הכבוד על הפרוייקט החדש: ״החיים עצמם״.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אורה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.1.17
2069 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    06:33   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  134. מיקמיק - איזה תעצומות נפש,  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
איך עמדת בהתמודדות קשה וכואבת, גם פיזית וגם נפשית. אני חושבת גם על המשפחה שלך וההורים, מה שהם עברו- לא פחות קשה וכואב…

מעניין אותי באיזה תחום את עוסקת באומנות ולראות את יצירותייך…



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מורנו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.9.19
5324 הודעות, 48 מדרגים, 88 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    06:43   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  135. וואו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
קראתי כל מילה.
גיבורה שכמוך ❤
רפואה שלמה אחות קטנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Whereismymind לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.5.15
14125 הודעות, 137 מדרגים, 251 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    06:46   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  136. ואוו מרגש מיק  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עוד קצת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.20
2477 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    06:52   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  137. לצד ההתמודדות הפיזית העצומה שעמדת בה בגבורה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
יש כאן רובד נוסף ממש עמוק בין השורות
רק מעצם נקודת המבט שלך על החיים אני בטוח שאת מושכת עוד הרבה אנשים קדימה
חזקי ואמצי 💜


..


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלברט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.14
14129 הודעות, 149 מדרגים, 294 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    07:02   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  138. וואי חתיכת סיפור  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כוספלסטיק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.12.13
17467 הודעות, 85 מדרגים, 146 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    07:10   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  139. תודה רבה על השיתוף  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
סיפור מדהים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Gustav לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
19342 הודעות, 135 מדרגים, 264 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    07:24   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  140. הייתי גמור אתמול בלילה ושמתי לי תזכורת לקרוא בבוקר כדי לא לפספס  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
פתחתי את הבוקר עם דמעות ולאחריהן, חיוך של גאווה!
במילה אחת, מדהימה, בשתיים, גיבורת על



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BoomBoX לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.2.15
21662 הודעות, 119 מדרגים, 231 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    07:25   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  141. וואו איזה סיפור ואיזו כתיבה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מאחל לך בריאות איתנה עד 120



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
9426 הודעות, 129 מדרגים, 254 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    07:27   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  142. מיקמיק את מעוררת השראה בקנה מידה שאי אפשר לתאר💪  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בולפסון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.20
1930 הודעות, 78 מדרגים, 152 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    07:31   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  143. אחות של בולפסון שאני מעריץ ותמיד נותנת בשוואיוואיה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כמה מילים כנות ממני אח שלך בולפסון אלייך:

1. תרשי לי להסיר בפנייך את הכובע ולחשןף את הפדחת לנוכח סיפור מרשים כל כך על גבורת הנפש אל מול יסורי הגוף. על זה שלא ויתרת לעצמך. על זה ששרתת בצבא הקדוש ונתת מעצמך עם המגבלה וחרף המגבלה. ( מקןוה שהרס"ר היה מרוצה מהקפה שהכנת לו ||)
2. עכשיו כשסיפרת את התקרית שלך אז אני גם שמח לדעת שכל מה שחשבתי עד היום שגוי מן היסוד. חשבתי ביני ובין ליבי שהבעיה שלך היא בכלל בראש. לא רק בגלל הפולמוסים שלנו, אלא כי לא יודע למה אבל חשבתי שאת בכלל חולה במחלת פרי הים האסור. כעת אני מבין שאת תהיי איתנו כאן עוד זמן רב. מקווה שזה טוב.

נ.ב לטובת אחים שלנו כאן: אני בולפסון ולעיתים אני מתלוצץ, לכן חלק מהקטע למעלה סאטירי בלבד וכך יש להתייחס אליו.


היידה בית"ר. אבל רק כשמנצחים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
9426 הודעות, 129 מדרגים, 254 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    08:15   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  156. שלום לך אח שלנו, בעל שיער שופע כמעט כמו זה של עמנואל הלפרין, תוכל להרחיב לגבי זה?  
בתגובה להודעה מספר 143
 
  
חולה במחלת פרי הים האסור



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בולפסון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.20
1930 הודעות, 78 מדרגים, 152 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    08:20   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  159. יותר קל לי לתת לך תמונה של זה אח שלי שתמיד משנס מותניים לעזרת חברים  
בתגובה להודעה מספר 156
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
87446 הודעות, 277 מדרגים, 490 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    08:25   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  160. חחח  
בתגובה להודעה מספר 143
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 10.01.22 בשעה 08:32 בברכה, micmic
 
קודם כל הייתי בחיל האוויר, ביחידה שווה וחשובה, באותו מפגש ההוא הובטח לי להיות ״במקום טוב״ - הייתי במקום מדהים, גם כאשר ביקשתי לוותר על פטור או שניים כדי שאוכל לתפקד שם. היה לי מפקד חברמן

בענייני הראש, יש דברים אחרים (לא מה שחשבת), אבל זה שייך לפרק אחר בסיפור



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בולפסון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.20
1930 הודעות, 78 מדרגים, 152 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    08:45   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  166. חוץ מהסיפור עם הרגליים?  
בתגובה להודעה מספר 160
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
87446 הודעות, 277 מדרגים, 490 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    08:48   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  168. ענייני הראש לא קשורים לרגליים, לפחות ככה חושבים  
בתגובה להודעה מספר 166
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דייזי
חבר מתאריך 2.11.19
638 הודעות
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    07:44   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  144. מרגשת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gandalf לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.7.08
45447 הודעות, 191 מדרגים, 375 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    07:45   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  145. וואוו איזה סיפור. מה שלומך היום? את הולכת כרגיל?  
בתגובה להודעה מספר 0
 

רפואה שלימה ומהירה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דוקטור ספין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.9.11
17819 הודעות, 101 מדרגים, 193 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    07:45   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  146. חיבוק ענק  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.16
60827 הודעות, 231 מדרגים, 418 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    07:54   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  147. אכן ''חוויה'' מטלטלת.  
בתגובה להודעה מספר 0
 

מעוררת השראה.


על הישמעאלים-"וְה֤וּא יִהְיֶה֙ פֶּ֣רֶא אָדָ֔ם יָד֣וֹ בַכֹּ֔ל וְיַ֥ד כֹּ֖ל בּ֑וֹ"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
LO-DAALI לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.6.14
35268 הודעות, 149 מדרגים, 279 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    07:56   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  148. מעורר השראה!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טוק דוגרי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.4.12
31601 הודעות, 192 מדרגים, 371 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    07:58   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  149. מדהים!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
את בנאדם חזק, מאחל לך בריאות איתנה!


נביט למציאות עמוק בתוך העיניים ונבנה עתיד טוב יותר בעבודת כפיים.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האחות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.1.15
15296 הודעות, 266 מדרגים, 523 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    07:59   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  150. מיקמיק את מהממת!!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


אם יש ספק, אין ספק.....


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שירי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.7.14
11200 הודעות, 154 מדרגים, 229 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    08:06   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  153. אלופת עולם.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חכם חנוכה
חבר מתאריך 15.4.19
213 הודעות
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    08:08   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  154. מדהימה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
סיפור נוגע ללב.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לבוב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.11.19
20260 הודעות, 118 מדרגים, 221 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    08:09   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  155. סוחט דמעות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מרגש בטרוף
סיוט לכל אבא ואמא
רפואה שלימה ברחמים!
קבלי ברכה בנוסח שהבעל שם טוב הקדוש והאהוב היה מברך את הילדים בדרך לתלמוד " שיהיה לך לב יהודי חם"
למרות שברור שיש לך



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Disco לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.5.19
8145 הודעות, 45 מדרגים, 87 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    08:16   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  157. סיפור מרגש , מאחל לך רק אושר מפה והלאה וים של בריאות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


DISCOnnect


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חרובי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.8.18
1069 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    08:20   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  158. חזקי ואמצי תותחית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
סיפור כזה, ובסוף אשה שסימן ההיכר שלה הוא ...
מה זה אם לא ניצחון וגדלות ? שתמיד תחייכי!

ו Mr W , איזה עריכה... כל הכבוד!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עטרה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.7.17
2180 הודעות, 26 מדרגים, 48 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    08:25   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  161. יואו אין לי מילים... פשוט אין... שהכוח יהיה תמיד לצידך אהובה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אני גאה בך



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אשקל-טאון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.12.13
35832 הודעות, 296 מדרגים, 589 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    08:26   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  162. מדהים ומעורר השראה , מעריץ אותך על החוזק שלך  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מאחל לך בריאות ואושר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבינועם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.3.13
2150 הודעות, 5 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    08:31   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  163. מרגש ומעורר השראה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
את גיבורה
בהצלחה בשיקום הארוך
ושתראי רק טוב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סתם עוד אחד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.12
20956 הודעות, 149 מדרגים, 294 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    08:33   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  164. ואוו, סיפור מטלטל! את נשמעת אדם עוצמתי - מה שמן הסתם סייע לך להתמודד עם התאונה, וגם נבנה בעקבותיה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מאחל לך בהצלחה בכל אשר תפני - מקווה שעם השנים, תרגישי שאת מצליחה להשתחרר יותר ויותר מעול התאונה והשלכותיה.


יוחזר הקיץ!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יוסף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.18
21075 הודעות, 254 מדרגים, 501 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    08:38   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  165. שב, קורא ומתמלא מחדש.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תודה לך
היי ברוכה לעד

ולמנהל היקר Mr W שכל כך היה כיף לרדת עליו-
תודה רבה גם לך, על הפינה ועל חלקך בכתיבת הסיפור הזה.
מעריך מאד


מאחל ומייחל שיהיה היום- יום שמח לעם ישראל, לארץ ישראל ולכל החפץ בטובתם באמת.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בראל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.7.14
13110 הודעות, 95 מדרגים, 190 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    08:46   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  167. מיקמיק סיפור מטלטל ומרגש. איך חיים של ילדה התהפכו בין רגע והובילו אותך בדרך חתחתים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
של מאבק בלתי נגמר. מצדיע לך על האופטימיות שלך. מאחל לך הצלחה בכל תחומי החיים. בהזדמנות יש לך כשרון כתיבה .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אנטיפשיסטן
חבר מתאריך 28.4.20
3717 הודעות
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    08:49   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  169. מרגשת! המון כוח  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שתדעי רק אושר והצלחות.
אני חייב להודות שהדרישה של המפיקה "תראי לי" מחרידה...חוסר חינוך מטורף.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אוהב ישראל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
15739 הודעות, 215 מדרגים, 430 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    08:54   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  170. כשרון כתיבה מדהים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אם את לא סופרת, את מבוזבזת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mr W
חבר מתאריך 31.1.17
35528 הודעות
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    16:01   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  197. +1  
בתגובה להודעה מספר 170
 
  
במהלך הכנת הסיפור להגשה, כתבתי לה את זה. לא האמינה לי...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
היטש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.9.16
17931 הודעות, 95 מדרגים, 177 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    16:06   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  199. ואני טוען שאתה סתם עניו עלוב ;-)))  
בתגובה להודעה מספר 197
 
  


מכיכר טייאנמן שבמזרח ועד למדשאות המוריקים שבסיליקון וואלי, מסך ברזל של חשכה שמאלנית ירד על העולם!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
87446 הודעות, 277 מדרגים, 490 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    16:11   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  204. אני עדיין לא מאמינה  
בתגובה להודעה מספר 197
 
  
הייתי צריכה להיכנס לאיזה זון כדי לכתוב, וכמו שאתה זוכר כתבתי וכתבתי וכתבתי - כאילו משהו התפרץ ממני, נשמתי את זה כמה ימים.

אבל כאשר ביקשת ממני לעבור על הכתוב ולאשר - לא יכולתי לקרוא שוב, לא הבנתי מאיפה כל זה יצא ממני.

תודה לך



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המשביר במבצע
חבר מתאריך 1.12.21
67 הודעות
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    20:58   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  230. ל-micmic - התרגשתי מאד לקרוא את הסיפור שלך !  
בתגובה להודעה מספר 204
 
  
את עברת (ועדיין עוברת ...) סיפור חיים לא-פשוט, וזה מרגש ומחזק מאד לקרוא שאת עומדת בו בגבורה ! ממש כוחות-נפש עילאיים !

תודה רבה על השיתוף וגילוי-הלב שלך !

נקווה שנלמד ממך משהו - אפילו משהו קטן - על החיים שלנו ועל התמודדות עם הקשיים בחיים. לכל אדם יש בחייו דברים שהוא צריך להתמודד איתם, ומהסיפור שלך אפשר לקבל קצת פרופורציות.

את לא חייבת לגלות הכל, כמובן, אבל מעניין לדעת מה קורה איתך היום מבחינת משפחה, ילדים וכו', ואיך הסיפור שלך משפיע על המשפחה שסביבך.

(אני מכיר מישהו שגם הוא עבר פגיעה חמורה והשתקם, (הסיפור שלו שונה מאד בפרטים שלו, אבל העקרונות זהים), ועדיין יש לו, כמובן, לאן להתקדם, וסיפור כמו שלך יכול לחזק אותו מאד ולתת לו כיוונים חדשים בחיים).

קראתי את ה"סקופ" המרגש ואת כל התגובות, המתרגשות והמרגשות, ומההתחלה ידעתי שאי-אפשר שלא להגיב על הדברים שלך, והחלטתי להגיב דווקא על מה שכתבת כאן על גילוי הכישרון של הכתיבה: אני, אמנם, לא מתחיל להיות אמן, אבל הרבה פעמים אפשר לקרוא שאנשים כותבים על דברים שהתפרצו מתוכם בצורה טבעית והם לא יכלו "להחזיק אותם בבטן", אז אולי את יכולה לפתוח "קריירה נוספת" ...

ותודה גם ל"מנהל" שלנו על הבאת הדברים !

רק בריאות !


אהבתי: ממשלת 61 = ממשלת בנ"ט. עדכון: בעצם, לא כל-כך אוהב ... וגם אהבתי: "ראש ממששת המנדטים" ...


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic
חבר מתאריך 21.12.14
87446 הודעות
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    21:26   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  234. קודם תודה, אני שוב אומרת את זה - זו זכות לסייע במשהו, להראות שאפשר  
בתגובה להודעה מספר 230
 
  
ובגלל שהרבה מתשומת הלב והאנרגיה נמצא בכיוון אחד, לפעמים קשה לעמוד בקצב הזה, אבל אף פעם זה לא מאוחר מידיי להתפתחויות גם כאלו 👇

את לא חייבת לגלות הכל, כמובן, אבל מעניין לדעת מה קורה איתך היום מבחינת משפחה, ילדים וכו', ואיך הסיפור שלך משפיע על המשפחה שסביבך.

בעניין המשפחה ואיך התמודדה. מאחורי כל ילדה גיבורה - יש אמא לביאה. היא היסודות. אבא שלי נלחץ מכל זה. הוא פחות בקטע של כאב. האחיינים, מהרגע שהתחילו לזחול ולגעת, היו מנסים להבין. ״ניצלו״ אותי כדי ללמד אותם שכביש זה מסוכן 🤪. וכאשר האחיינים גדלו ונהפכו לשובבים יותר הם היו נזהרים לא להרביץ לי ברגליים או לאיים ״אם לא תביאי לי אני אגע ברגל״ - כי מבחינתם לגעת זה להכאיב.. אבל הם גדלו עם זה, הם לא מכירים אחרת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דור רביעי
חבר מתאריך 19.6.19
6743 הודעות
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    08:55   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  171. מיקמיק, תודה רבה על הסיפור. את אישה חזקה מאוד! מאחל לך המון בריאות והצלחה רבה במסעתיך!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראל_ק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.12.15
34220 הודעות, 127 מדרגים, 240 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    08:59   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  172. אחלה micmic. מאחל לך המון בריאות וימים טובים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


נפתלי בנט: "מנסור עבאס הוא תנועת אחות של חמאס, זה דבר מטורף. לא אשתף פעולה איתם"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוזנקרנץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.10.11
2725 הודעות, 16 מדרגים, 21 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    09:13   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  173. נגעת בי.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
The Hulk לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.5.21
1769 הודעות, 13 מדרגים, 5 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    09:16   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  174. וואוו מיקמיק , אני ספיצ'לס וזה נדיר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כמה כוחות אנחנו מגלים על עצמנו , מאחל לך המון בריאות ושתתני כוחות לאחרים בסיפורך המדהים .
שולח חיבוק וירטואלי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.8.19
7284 הודעות, 132 מדרגים, 260 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    09:19   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  175. וואו . מזעזע ומרגש בו זמנית .  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תודה רבה על השיתוף !



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Zair לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.12
5550 הודעות, 20 מדרגים, 35 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    09:22   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  176. כיף שאת כאן.  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דוד רץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
2189 הודעות, 18 מדרגים, 31 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    09:27   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  177. וואו! תודה על השיתוף!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחדות אמת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.20
1440 הודעות, 21 מדרגים, 42 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    09:31   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  178. יווו איזה סיפור! לקרוא את זה מהזווית שלך זה מדהים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sub לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.7.14
14181 הודעות, 133 מדרגים, 261 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    09:37   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  179. אחלה מיקמיק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אלופה אמיתית



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
במבית לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.5.18
8897 הודעות, 156 מדרגים, 312 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    09:54   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  180. וואו מיקוש אני מעריצה מספר אחת שלך !  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תוך כדי קריאה הפה נפתח עוד ועוד, עד שכבר אין לאן להוריד את הלסת יותר, הנשימה נעצרת, ואתה בולע את המילים והמוח לא מצליח לעכל את הכתוב באותה מהירות בה אתה רוצה לקרוא וכבר לדעת את ההמשך...
תמיד רמזת שיש סיפור גדול בעברך, מעולם לא העזתי לשאול, אבל לא האמנתי והבנתי עד כמה.
מתסכל כל כך לשמוע על המשפטים האטומים שאת מקבלת מהסביבה, מצד שני, מחזק לדעת שיש מי שעטף ועוטף ומטפל בך במסירות , שהיית ועודנה בידיים הכי טובות שיש.
את אישה מדהימה וחזקה, והכוחות האלו שלך ימשכו אותך כל הזמן למעלה, יצמיחו אותך ויגרמו לך לשבור המון תקרות זכוכית, בנוסף לאלו שכבר ניפצת.
תודה ששיתפת, זה נותן המון פרופורציות והערכה לחיים לאלה מבינינו שמתמודדים עם דברים הרבה יותר פעוטים וחסרי משמעות.
מחכים להזמנה לתערוכה, לא שוכחים לך את זה ;)


"חינוך הוא הנשק החזק ביותר שניתן להשתמש בו כדי לשנות את העולם"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Avi Baba לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.12.08
4793 הודעות, 32 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    09:55   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  181. רשימה מאאד מרגשת;  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כבוד גדול לי\לנו
על שהצלחת להיפתח באופן כזה
בסיפור מתוך הלב הנשמה והגוף אשר עבר סבל.

מעריך ומחזק את ידייך על התקומה שיצאה מתוך הפגיעה.

\\\\\\\\\\\\\\\

אולי זו הזדמנות שתפתחי צוהר אלינו עם האמנות
ןנצליח לראות משהו מהיצירה שלך.

\\\\\\\\\\\\\\\\


מאחל שתמשיכי לעלות, להיתפתח ולטפס..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
באתי
חבר מתאריך 1.12.21
1366 הודעות
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    09:55   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  182. אין לי מילים 😳 איזה סיפור אישי מזעזע ומרגש 🙋‍♂️🙏👌  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מלבד לחזק את דברי השבח של כל מה שאמרו כבר לפני, נותר לי רק לאחל לך אושר בריאות שלמה ואריכות ימים.

נ.ב, יש לך כישרון כתיבה חבל"ז אם לא כתבת ספרים עדיין, זה מומלץ בחום.


👨‍⚕️ונשמרתם לנפשותיכם מאוד!🙋‍♂️


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מילה אחרונה
חבר מתאריך 7.5.21
534 הודעות
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    10:02   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  183. ואווווו נגעת לי בלב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 10.01.22 בשעה 10:18 בברכה, מילה אחרונה
 
סיפור / תיקון לא פשוט שעברת
מברך אותך שתהיא בריאה ושלמה

לפי האמונה ,בביאת משיח כתוב שכל החולים יתרפאו באותו רגע כמו במתן תורה !
שנזכה בקרוב לבריאותך בביאת משיח



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TTR לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.1.09
1353 הודעות, 6 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    10:08   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  184. יש לך עוצמות נפש מדהימות ונדירות. ריגשת אותי והעצמת אותי. רפו''ש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הלמדן
חבר מתאריך 26.11.20
174 הודעות
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    10:09   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  185. איזה כיף לקרוא, את השראה לכל אדם!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מאחל לך רק בריאות!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Tmama לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
2921 הודעות, 55 מדרגים, 110 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    10:18   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  186. את אלופה!!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
קראתי בשקיקה.
יש בך חוסן נפשי גדול ולא מובן מאליו, כבר בתור ילדה.
מאחלת לך בריאות וכוחות.
ושהחיים יאירו לך פנים


"לכל זמן ועת..."


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CRAZY לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.15
3668 הודעות, 41 מדרגים, 82 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    10:25   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  187. וואו מטורף!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מרצע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.3.11
518 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    11:17   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  189. ריגשת אותי מאד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
רפואה שלימה ושתדעי רק טוב.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DBS לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.14
3247 הודעות, 20 מדרגים, 40 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    11:27   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  190. וואוו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מודה לך שהסכמת לחלוק חלק ממך איתנו...


"הֵם קִנְאוּנִי בְלֹא אֵל כִּעֲסוּנִי בְּהַבְלֵיהֶם וַאֲנִי אַקְנִיאֵם בְּלֹא עָם..."


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מייקי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.5.14
9639 הודעות, 54 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    12:35   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  191. וואו, מדהים. אני נרגש לגמרי. תודה על השיתוף  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


החכם, עיניו בראשו. השוחד - יעוור עיני חכמים.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גמני
חבר מתאריך 1.10.14
17575 הודעות
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    12:43   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  192. סיפור חזק שמעיד על תעצומות נפש מול שבריריות החיים, הקשיים שהם מזמנים והבחירה מה לעשות מול ועם קשיים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מיקמיק, מקווה ומאחל לך המשך גישה חיובית לחיים. הגדולה וההצלחה של כל אדם נמדדת ביכולת הזו להתמודד עם החיים המורכבים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
uz7 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.12.09
68400 הודעות, 221 מדרגים, 433 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    13:04   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  194. וואוו מעוררת השראה! ב''ה בזכות הסיפור הרבה יקבלו כוח להבין שחייבים להמשיך הלאה ולא לוותר.  
בתגובה להודעה מספר 0
 


כג בסיוון ה'תשע"ב (12.6.2012) היום העצוב ביותר שידע רוטר.נט.עזיבתו בטרם עת של הרב ישעיהו רוטר זצ"ל


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלמי5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.3.09
4527 הודעות, 59 מדרגים, 79 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    13:35   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  195. סיפור מקסים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


זה הזמן, זה היום, זה הרגע - החופש קורא לי...


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Lumix
חבר מתאריך 23.12.14
4870 הודעות
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    13:43   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  196. אהובה שאת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שולח לך חיזוקים ומאחל לך בריאות איתנה, למרות הכל את פה איתנו וזה הניצחון הכי גדול שלך 🌹



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
87446 הודעות, 277 מדרגים, 490 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    16:01   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  198. היום שאחרי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אני באמת מודה לכולם 🙏

אני מקבלת הודעות פרטיות על זה שהסיפור שלי נתן כוח - מבחינתי זו הזכות הגדולה ביותר. זו מעין מתנה שאני מעבירה הלאה. כאשר אנחנו עוברים משהו, אולי אנו מקבלים את היכולת להעניק לאחר.

הלוואי שזה יתרום במשהו גם בנהיגה על הכביש. רגע אחד יכול לשנות חיים שלמים.

תודה גם על הזכות לשתף, זו הייתה חוויה חדשה עבורי, אולי זה עוד שלב בתהליך הריפוי האינסופי הזה - לכתוב על זה, לחזור לאחור, להיזכר ברגעים.

♥️♥️♥️



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גרפיטי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.1.19
19704 הודעות, 192 מדרגים, 374 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    16:07   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  200. רק עכשיו ראיתי.  
בתגובה להודעה מספר 198
 
  
סיפרת כל פעם משהו קטן מהאירוע ההוא, עכשיו הכל התחבר.
את גדולה מהחיים👌



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Initially לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.9.20
2937 הודעות, 64 מדרגים, 128 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    21:18   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  231. מה איתך גרפיטי?  
בתגובה להודעה מספר 200
 
  
מחכה בקוצר רוח לסיפור שלך. כנראה שיש לך עם כל כך הרבה ניסיון בחיים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גרפיטי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.1.19
19704 הודעות, 192 מדרגים, 374 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    21:19   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  232. אנחנו עדיין אוספים את השברים ואת עצמנו.  
בתגובה להודעה מספר 231
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Initially לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.9.20
2937 הודעות, 64 מדרגים, 128 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    21:35   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  235. מה?! שברים? לא ידעתי שאת כזו פסימית!  
בתגובה להודעה מספר 232
 
  
החיים מלאים בכייף, נכון שיש רגעים לא טובים, ויותר מזה העולם עצמו בנוי על לא טוב, אבל בא נהיה אופטימיים כי בלי זה מה כבר יישאר לנו. (חתימה של אחד הניקים כאן).



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
GoodSky לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.7.08
58670 הודעות, 365 מדרגים, 724 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    16:08   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  201. סיפור גבורה, מזמין את חברתי להעלות גם בחשבון שלה בטוויטר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
היטש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.9.16
17931 הודעות, 95 מדרגים, 177 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    16:10   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  202. פנטסטי! הצלחה בכל!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


מכיכר טייאנמן שבמזרח ועד למדשאות המוריקים שבסיליקון וואלי, מסך ברזל של חשכה שמאלנית ירד על העולם!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dalev לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.12.08
21014 הודעות, 75 מדרגים, 67 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    16:11   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  203. אני זוכר את המקרה.... וואי, זו את.... סיפור מטלטל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מדהים לקרוא את ההמשך, כי בעיתון קראנו אז רק שהיתה תאונה ונפצעת. תמשיכי להיות חזקה ותחזקי אחרים. את בורכת מפי עליון על כך. אולי זהו תפקידך בעולמנו ובחייך אלו. רק בריאות ורק אושר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
87446 הודעות, 277 מדרגים, 490 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    16:14   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  205. באמת זוכר?  
בתגובה להודעה מספר 203
 
  
אני נתקלת בזה לא מעט



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dalev לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.12.08
21014 הודעות, 75 מדרגים, 67 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    16:24   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  207. כן, כן.... אני זוכר, אני קיבלתי את הרישיון באותה תקופה בדיוק וגרתי לא רחוק משם  
בתגובה להודעה מספר 205
 
  
אז זה היה משהו שנחרט, להיזהר מאד וכו'



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
87446 הודעות, 277 מדרגים, 490 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    16:35   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  209. אני שומעת על זה לא מעט ;)  
בתגובה להודעה מספר 207
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dalev לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.12.08
21014 הודעות, 75 מדרגים, 67 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    16:54   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  211. ואני בטוח שהיית מוותרת על ה''פרסום'' הזה....  
בתגובה להודעה מספר 209
 
  
אבל, לכל אדם הסיפור שלו ועלילת חייו לאן שהיא לוקחת אותו. מה שמדהים אצלך, שלמרות גילך הצעיר מאד בזמן האירוע והשיקום שאחריו, הוא ההכרה שזה מה יש ואין מקום לרחמים עצמיים ולהישבר, אלא לבנות מחדש ולהמשיך בחיים, למענך ולמען הזולת שמסביבך וזו מעלה מדהימה ואופי חזק שראוי להערכה!
אני לא יודע אם אני הייתי יכול להיות חזק כמוך אם חלילה הייתי נדרש לתעצומות הנפש הללו אבל כתב פה מישהו די בהתחלה שהקב"ה אינו מעמיד במבחן אלא את מי שיכול לעמוד ולהצליח בו. שיהיה לך רק טוב!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
87446 הודעות, 277 מדרגים, 490 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    17:04   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  213. ברור שכל אחד היה מוותר על התענוג הזה, אבל בחרתי לחיות בתוך זה - אז זה כבר חלק ממני  
בתגובה להודעה מספר 211
 
  
אני באמת לא יודעת מה זה ״בלי התאונה״, אני רגילה להרגיש את הרגלים 24/7 .. איך זה להיות עם רגליים רגילות? לי אין מושג

התאונה לא הפכה לטרגדיה עבורי, או למשהו שלא מדברים עליו.

הפוך מזה, אני מרגישה בתאריך התאונה - כסוג של יומלדת שלי, מהימים האלו שאני חסינה להכל. אם אני בוחרת לפנק את עצמי במתנה אז זה יהיה בתאריך התאונה ולא ביומולדת שלי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dalev לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.12.08
21014 הודעות, 75 מדרגים, 67 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    17:17   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  215. אפשר לומר שממש ''נולדת מחדש'' בתאריך התאונה  
בתגובה להודעה מספר 213
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
87446 הודעות, 277 מדרגים, 490 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    18:00   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  216. אכן  
בתגובה להודעה מספר 215
 
  
אין לי זכרונות מהתקופה של לפני התאונה ויש לי זיכרון טוב.

הדבר היחיד שנשאר ומחבר בין התקופות - זו האמנות.

לפני התאונה ציירתי ובשלב מסויים במהלך האשפוז חזרתי לצייר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mr W
חבר מתאריך 31.1.17
35528 הודעות
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    19:35   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  218. חיכיתי מתי יגיע הגולש שיגיד שהוא זוכר את המקרה  
בתגובה להודעה מספר 203
 
  
כי הבנתי ממנה כבר במהלך הכנת הידיעה, שהרבה אנשים זוכרים את זה, וקהילת רוטר מספיק גדולה כדי שיהיה בה לפחות אחד כזה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
87446 הודעות, 277 מדרגים, 490 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    19:39   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  219. לפחות גיליתי שבני משפחה וחברים בכמה מעגלים לא כותבים פה 😜  
בתגובה להודעה מספר 218
 
  
אני ציפור חופשיה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dalev לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.12.08
21014 הודעות, 75 מדרגים, 67 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    19:44   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  220. כתבתי לה, שאחת הסיבות לכך שאני זוכר את זה, היא שאני הוצאתי רישיון במקביל לאירוע וגרנו אז  
בתגובה להודעה מספר 218
 
  
לא רחוק משם. אז זה כאילו משהו שרלוונטי לנער עם רישיון חדש + משהו שקרה לידך ולא סיפור מהצפון או מחו"ל. זה מוחשי, ואתה מושפע מהאירוע וכמובן שעם הזמן הפרטים נשכחים אבל כעת האשכול הזה הזכיר לי את האירוע המצער הזה.
אגב, בדיעבד התאונה הזו גרמה לי עד היום לוודא בכל פעם לפני שאני לוחץ על הגז שהגיר בהילוך הנכון כי מאז שיש לי רישיון הקפדתי מאד על זה, זכר לאותו מקרה.
לכן הופתעתי לקרוא את זה פתאום כאן, ועוד לגלות שהנערה ההיא זו micmic שיצא לי להתווכח איתה פה ושם במסגרת הפורום אודות יו"ר האופוזיציה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
87446 הודעות, 277 מדרגים, 490 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    19:55   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  221. יש תחושה מספקת שהתאונה היא לא רק תאונה, היא הצליחה להזיז למישהו  
בתגובה להודעה מספר 220
 
  
זה באמת מרגש ♥️

אז היה עם נהג מלווה? כי אני זוכרת דמות ליד הנהגת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dalev לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.12.08
21014 הודעות, 75 מדרגים, 67 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    20:23   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  225. לא היה נהג מלווה, כל ילד בן 17 קיבל רישיון  
בתגובה להודעה מספר 221
 
  
יש שיאמרו רישיון להרוג לא עלינו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
87446 הודעות, 277 מדרגים, 490 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    20:32   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  227. שזה פסיכי ברמות, גם העונשים לא שווים כלום.  
בתגובה להודעה מספר 225
 
  
אני לא מאמינה בכל עונשי השלילה לx חודשים, עבודות שירות.

המשפחה מספרת שרצו לראיין אותם ל״ערב חדש״ בנושא התאונה אבל הם העדיפו שלא. בכלל העדיפו פחות לייחצן את זה החוצה.

התמונה שלי בידיעות הגיעה בגלל כתב חוצפן שהצליח להתגנב ולעקוף את הצוות הרפואי והמשפחה. ואז כתב של מעריב התבכיין שידיעות השיגו תמונה - אז ה״פיצוי״ היה לראיין את אח שלי. (בדיעבד אני שמחה על כך, כי זה התיעוד היחידי שלי משם, העיניים שלי מספרות שם הכל)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מקורי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.11
26693 הודעות, 231 מדרגים, 449 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    16:19   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  206. ולחשוב שזה מוגדר כ''תאונה קלה'' כי אין סכנה לחיים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אנשים שמתמודדים בגבורה עם סבל נוראי ומתמשך כזה, יודעים להעריך יותר את הקיים - לראות את חצי הכוס המלאה ואפילו למצוא רווחים שהגיעו בזכות הקושי שנפל עליהם, נותנים לכולנו פרופורציות לחיים ושיעור מאלף לאנושות כולה. פוסט מרגש ומיוחד שאפשר להעביר אותו גם כהרצאה מדהימה שמעוררת השראה.
שיהיה לך הרבה בריאות והחלמה מהירה בעזרת ה'



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
87446 הודעות, 277 מדרגים, 490 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    16:32   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  208. אגב, לא יודעת באמת איך התאונה מוגדרת, אמנם אני עוד נתון יבש של תאונות משנת 95  
בתגובה להודעה מספר 206
 
  
אבל אני יודעת שלקחו את התאונה לקורס נהיגה מונעת, אמנם שם התאונה הפכה לתאונה של הנהגת, התייחסו רק לפן המקצועי. לאורך כל השנים ידעתי שהתאונה עוברת אצלהם בקורסים.

אפילו זכיתי להיות בקורס כזה שבו לימדו על התאונה שלי. זה היה אבסורדי בכל מובן. בסוף הוא עוד אמר לי - שלא משנה כמה שנים יעברו, זו תאונה שהוא לעולם לא יוותר עליה. יצאתי משם מזועזעת אבל גם שמחה שמשהו בתאונה ממשיך ״לחיות״, שאולי זה ישפיע על נהג אחד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Law לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.10.18
11259 הודעות, 95 מדרגים, 184 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    16:49   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  210. סיפור אישי מרתק ומטלטל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שמח לראות שבחרת ואת בוחרת בחיים, בלתי צפויים ככל שיהיו כל אחד מאיתנו צועד את מסלולו בחיים, הפכי את אירועי העבר לחוויות ותהיי גאה בהם, ולספר אותם.

מאחל לך בחייך המשך מסלול מאיר פנים ורווי בריאות ונחת.


Every actual State is corrupt. Good men must not obey the laws too well.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לגוף העניין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.7.14
11501 הודעות, 119 מדרגים, 194 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    16:56   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  212. לוחמת. תודה ששיתפת.  
בתגובה להודעה מספר 0
 


כמה עמוק אתם בקונספירציה? בידקו פה http://shorturl.at/oxHW9


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
adir_new
חבר מתאריך 26.11.20
228 הודעות
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    17:13   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  214. ואו מרגש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
רק בריאות מלאה אמן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yn39 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.2.14
5246 הודעות, 71 מדרגים, 141 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    18:19   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  217. וואו איזה סיפור  
בתגובה להודעה מספר 0
 

בריאות איתנה אמן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוני53 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.5.18
17095 הודעות, 104 מדרגים, 170 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    19:55   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  222. מיקמיק, תודה על השיתוף! מאחל לך בריאות ואושר...:)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הצופה אינו נופל ברוחו. חזקי ואמצי!

(בלי קשר - ואולי עם - כמובן שנמשיך להתווכח על פוליטיקה. וכרגיל - לא נסכים על כלום...)


הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
popay לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.9.09
40048 הודעות, 334 מדרגים, 641 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    19:57   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  223. אשת חיל ! העוצמה שלך בלתי נתפסת . הרבה בריאות ואריכות ימים של אושר והצלחה חברתי מיקמיק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


[email protected]


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחד מהמניין
חבר מתאריך 2.4.12
495 הודעות
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    20:00   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  224. מאחל לך בריאות אתנה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מאחל לך בריאות אתנה.
מה שאנו עוברים בחיים מעצב אותנו. אפשר להבין עלייך המון דרך מה ששיתפת אותנו.
מאחל לך המון בריאות ושתוכלי לרוץ על רגלייך ולהנות מהחיים ככל שתחפצי.

בברכת יום טוב,



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
The force
חבר מתאריך 22.5.15
14274 הודעות
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    20:31   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  226. וואוו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
את ענקית ..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Wassap לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.8.17
2272 הודעות, 21 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    20:49   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  228. בסוף יצא מזה גם כמה שקלים?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


BB19 / MIGA


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דמבו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.6.21
1703 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    20:53   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  229. סיפור מרגש ומעצים וכתיבה מופלאה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תודה מיקמיק



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
GIGSO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.13
1037 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    21:19   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  233. מרגש ומעורר השראה!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ישר כח !



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Cyber לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.11.14
8088 הודעות, 29 מדרגים, 54 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    21:44   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  236. אלופ.ת העולם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
https://youtu.be/jlCNqyY-fAk
בריאות איתנה!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mr W
חבר מתאריך 31.1.17
35528 הודעות
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    22:39   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  237. הנקודה מכוונת?  
בתגובה להודעה מספר 236
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גרפיטי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.1.19
19704 הודעות, 192 מדרגים, 374 נקודות.  ראה משוב
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    22:41   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  238. כי דרך שתי נקודות עובר רק קו ישר אחד?🤷‍♀️  
בתגובה להודעה מספר 237
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mr W
חבר מתאריך 31.1.17
35528 הודעות
יום שלישי ט' בשבט תשפ''ב    00:58   11.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  240. אני כזה טיפש. הוא שם שיר ''אלוף העולם'', בגלל זה הנקודה...  
בתגובה להודעה מספר 238
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Cyber לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.11.14
8088 הודעות, 29 מדרגים, 54 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט' בשבט תשפ''ב    03:38   11.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  241. חלילה טיפש :) ההטמעה לא עובדת עם הקליפ הזה  
בתגובה להודעה מספר 240
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mr W
חבר מתאריך 31.1.17
35528 הודעות
יום שלישי ט' בשבט תשפ''ב    13:16   11.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  249. אצלי דווקא רואים מוטמע (אפליקציה כחולה, הטמעה אוטומטית ממילא)  
בתגובה להודעה מספר 241
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חתול
חבר מתאריך 21.10.15
10587 הודעות
יום שני ח' בשבט תשפ''ב    22:43   10.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  239. מיקמיק תמיד ידעתי שאת אלופה וכעת אני מבין עד כמה. מדהימה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נאקימה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.2.13
10268 הודעות, 24 מדרגים, 35 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט' בשבט תשפ''ב    04:15   11.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  242. אחרי הדמעות מאחל לך רק טוב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שתמיד תהיי חזקה ושהחיים יאירו לך



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
H1N1 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
1957 הודעות, 86 מדרגים, 172 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט' בשבט תשפ''ב    04:39   11.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  243. תותחית וגדולה מהחיים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בהצלחה בהמשך המסע...ומאחל לך רק דברים טובים בהמשכו!! אמן!!

אגב יעקב שמילה היה מורה שלי ביסודי
בבית ספר בעכו

תמיד ידעתי שהוא נהרג בתאונה... אבל לא ידעתי שום פרטים
אז בזכותך נסגר לי המעגל

תודה micmic
מחכה לתמונות מהתערוכה


אהוב יהודי - והקב"ה יאהב אותך, עזור ליהודי - והקב"ה יעזור לך, קרב יהודי - והקב"ה יקרב אותך


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mikmik לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.4.17
1259 הודעות, 8 מדרגים, 11 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט' בשבט תשפ''ב    04:43   11.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  244. הזכרת לי את הסיפור שלי. לא באותן עוצמות אבל בערך.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כל הכבוד לך. סיפור של תעצומות נפש



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mr W
חבר מתאריך 31.1.17
35528 הודעות
יום שלישי ט' בשבט תשפ''ב    13:02   11.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  248. הופה זה מעניין. מיקמיק שמזכירה למיקמיק סיפור אישי דומה משותף  
בתגובה להודעה מספר 244
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
87446 הודעות, 277 מדרגים, 490 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט' בשבט תשפ''ב    18:12   11.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  254. חחח צירוף מיקרים מיוחד  
בתגובה להודעה מספר 248
 
  
😀



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אביר בוקר
חבר מתאריך 3.2.20
666 הודעות
יום שלישי ט' בשבט תשפ''ב    04:51   11.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  245. וואו זה הדבר היחיד שאפשר לומר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 11.01.22 בשעה 05:05 בברכה, אביר בוקר
 
ילדה בת 12, כנגד כל הסיכויים, ומה שמחזיק אותך זו תקווה, התנגדות לכעס. אני בטוח שזה שלא הסכמת לכעוס או לוותר זה הוסיף להחלמה הפיזית, הרגשית והנפשית.

מכל מלמדי השכלתי. יישר כחך.

מדהים בעיני לראות פה את הצד הרגיש של האנשים שבפורום סקופים אנחנו נלחמים מלחמת חורמה על הדעות שלנו - ופה מתאחדים ומתרגשים יחד.

אני חובש, ויצאתי לפני כמה חודשים לתאונה דומה - ילד בן 9 שנמחץ על ידי רכב לעמוד בטון בחניון. המראות לא יעזבו אותי לעולם. מדהים לראות את הכוחות הנפשיים שלך, פשוט מדהים. חיזקת אותי מאוד, והסיפור שלך באיזשהו מקום מכניס את החיים לפרופורציה אחרת, שונה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לא יודע
חבר מתאריך 28.11.21
358 הודעות
יום שלישי ט' בשבט תשפ''ב    06:34   11.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  246. מעוררת השראה במקומות הכי עמוקים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
היו החלטות שקיבלתי כילדה שהפכו אותי למי שאני היום. מהרגעים האלו שאמרו לי שאת קובעת מה יהיה מעכשיו. לסלוח, לקבל ולאהוב את הנהגת שפגעה בי ואת משפחתה - זה בא לי כמשהו ברור מאליו. נשאלתי מה אני חושבת? לרגע לא היססתי. מעולם לא כעסתי, והלב נפתח ישר מהתחלה. זה משהו שיילך איתי תמיד.

מקנא (קנאת סופרים) ביכולת שלך לסלוח כל יום מחדש! ברור שתוצאות אותו היום קטעו את חייך לשתיים - לפני ואחרי, הגדולה שלך לסלוח אחרי, היא אצילית.


צדק צדק תרדוף


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אצאצן48 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.18
1725 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט' בשבט תשפ''ב    07:03   11.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  247. וואוו מרגש!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
רק בריאות ואושר הרבה הצלחה ובעיקר שקט..


אץ ורץ...


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
OferChina לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.1.09
618 הודעות, 20 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט' בשבט תשפ''ב    13:59   11.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  250. איזה סיפור חיים מרגש ואת כותבת נפלא. תודה ששיתפת איתנו.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
1984 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.3.11
3365 הודעות, 39 מדרגים, 65 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט' בשבט תשפ''ב    14:39   11.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  251. ריגשת! כתיבה איכותית.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FuNatic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.12.13
7694 הודעות, 51 מדרגים, 96 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט' בשבט תשפ''ב    14:43   11.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  252. ריגשת מאוד. היכולת והרצון העז שלך להילחם על מה שאני לוקח כמובן מאליו בכל יום.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מאחל לך לרוץ כמו מיפמיפ



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אניהיא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.1.16
39062 הודעות, 273 מדרגים, 525 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט' בשבט תשפ''ב    17:37   11.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  253. חתיכת סיפור  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
טוב לשמוע שאת מספיק חזקה נפשית ומנטלית כדי לצלוח את הקשיים.

מאחלת לך הרבה בריאות ואושר 🌸❤



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
משטח העקומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.6.20
2038 הודעות, 18 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ט' בשבט תשפ''ב    18:19   11.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  255. ואוו מרגש מאוד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מאחל לך את כל הטוב שבעולם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
משוררתעלתנאי
חבר מתאריך 29.7.20
81 הודעות
יום רביעי י' בשבט תשפ''ב    14:16   12.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  256. זה ממש סיפור מעצב חיים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הרבה בריאות ותמשיכי להיות מלאת תעצומות גוף ונפש. את השראה ממש.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Starback לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.15
10976 הודעות, 50 מדרגים, 89 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י' בשבט תשפ''ב    14:43   12.01.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  257. וואו איזה סיפור עוצר נשימה ומעורר השראה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
התרגשתי עד דמעות.
תמשיכי להיות אמיצה וגיבורה!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תלאביביבדם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.1.22
696 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ד' בניסן תשפ''ב    14:56   05.04.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  258. מרגש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
את אדם חזק ואני גאה בך מאוד . למרות הפגיעה ברגלייך, את עומדת איתנה על שתי רגליים ומראה חוזק פנימי עצום.עלי והצליחי.
תודה על השיתוף והחשיפה. אני יודע שזה לא פשוט.


בלי דגים אין ים. בלי ים אין חיים. בלי חיים אין רוטר. בלי רוטר, מצ׳עמם


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות