גירסת הדפסה   אשכול נעול - לקריאה בלבד
 
   
   
קבוצות דיון סקופים נושא #740944 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 740944        
Sidewinder לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.9.07
6078 הודעות, 78 מדרגים, 144 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו בניסן תשפ''ב    22:07   27.04.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

המעורבות העמוקה של האויב הערבי בשואת יהודי אירופה  

 
  
ננעל בתאריך 27.04.22 בשעה 23:09 על-ידי אסטריקס ושות'
 
תמלול של הפודקאסט "החיים על פי שפטל" בפרק : המעורבות הערבית בשואה והשתקתה על-ידי השמאל

כאן המקור:
https://103fm.maariv.co.il/programs/media.aspx?ZrqvnVq=FIDEHK&c41t4nzVQ=EEJ

המעורבות העמוקה של האויב הערבי בשואת יהודי אירופה , והניסיונות הבלתי פוסקים שהתעצמו בדור האחרון של השמאל הישראלי , להשתיק , להעלים את הידע , בקיצור להכחיש את החלק הערבי בשואתו של העם היהודי במלחמת העולם.
אותם "עוזריהם" על פי לשון החוק לעשיית דין בנאצים ועוזריהם , על אותם עוזריהם נמנית הצמרת הפוליטית של התנועה הלאומית הערבית של ערביי א"י בראשותו של הצורר , הלא הוא חאג' אמין אל חוסייני ימח שמו וזכרו.
הנאציזם והלאומיות הערבית בא"י קשורים זה בזה בעבותות בל ינתקו , מן היום שהיטלר, ימח שמו וזכרו ,תפס את רסן השלטון בגרמניה , בטבת תרצ"ג , 30 בינואר 1933 .
מיד עם עלותו של היטלר לשלטון , הביע המופתי תמיכה בלתי מסויגת בדרכו , והחל בתהליך של נאציפיקציה של ערביי א"י. במסגרת הנאציפיקציה של ערביי א"י , הוקמה תנועת נוער בשם הצופים הנאצים , שהמודל שלה היה ההיטלר יוגנד , הנוער ההיטלראי. וכמו שצלב הקרס היה הסמל של הנוער ההיטלראי , כך צלב הקרס היה הסמל של הצופים הנאצים הערבים.
בשנים תש"א-תש"ד 1941-1944 , התגורר המופתי ,ימח שמו ,בברלין , ונפגש עם היטלר בלשכתו בראשית תש"ב בנובמבר 1941 . מטרת הפגישה מבחינתו של המופתי הייתה ראשית להביע תמיכה בלתי מסויגת במאמץ המלחמה הנאצי שהיה אז בעיצומו, קרי הפלישה הנאצית לבר"המ שהחלה מספר חודשים קודם לכן , והן כדי לשכנע את היטלר, ימח שמו וזכרו , להשמיד את כל היהודים בארצות ערב כאשר הם ייכבשו ע"י הצבא הנאצי .לכן המופתי פעל בכדי לוודא שאם המזימה הנאצית לכבוש את המזה"ת כולו תצא לפועל , ושהנאצים יקיימו את הבטחתם למופתי באותה פגישה .כדי לוודא שהדבר אכן יקרה , לכל אורך המלחמה שמר המופתי, ימח שמו וזכרו, על קשר רצוף עם ההנהגה הנאצית.
אבל לא רק על קשר רצוף , גם על סיוע מסיבי ובלתי פוסק לנאצים , היה אמון חאג' אמין אל חוסייני , מנהיג האויב הערבי , קרי ערביי א"י .
במשך כמעט ארבעת השנים שהוא היה בברלין הוא עמד בראש צוות של שמונים עובדים ,שהתמקד בעיירה בשם דזן , שהיא סמוכה לברלין. הצוות הזה הנאצו-ערבי , שידר מדי יום ביומו לאורך שעות ארוכות שידורי תעמולה נאצית בערבית , שבמרכזם הטפה בלתי פוסקת להשמדתם הגמורה של היהודים בכל מקום ומקום בו הם נמצאים ובמיוחד בא"י ,שהמופתי ייחל בשידורים האלו שהיא אכן תיכבש ע"י הצבאות הנאצים.
בהקשר הזה של המזימה של הנהגת ערבי א"י להשמדת היישוב העברי בארץ , אם וכאשר הארץ תיכבש על ידי הנאצים , באופן ספציפי זה התחיל להיות צבאו של רומל בצפון אפריקה החל משלהי 41 , וראשית 1942 , הקימו הנאצים עפ"י דרישה ספציפית של המופתי , יחידה מיוחדת של האיינזץ-גרופן ,שאלו יחידות SS שהיו מתמחים בהשמדת יהודים ,יחידת מרצחים כזו של 24 מרצחים נאצים באמצעות קצין נאצי בשם וולטר ראוף , שהיה מעוזריו הבכירים של אחד מבכירי ה SS , הלא הוא ריינהרד היידריך.
יחידת המרצחים הזאת המתינה באתונה עד לכניסתו המיוחלת של רומל לא"י , כדי להגיע כאן לארץ ולפקד ולפקח על השמדתו של הישוב העברי בארץ.
היחידה הזו הוקפצה ללוב ב 20 ביולי 42' שזה חודש אב תש"ב , לטוברוק , משום שאז סברו שאו-טו-טו רומל נכנס לא"י . משנכזבה תוחלתו של המופתי שהארץ תיכבש על ידי הנאצים , הוא לא הרפה מתוכניתו להשמיד את יהודי א"י . בסוף שנת תש"ד, 1944 , בראשית תש"ה הוא יזם את מה שנקרא מבצע אטלס.
במבצע אטלס , צנחנים גרמנים יחד עם עוזריהם הערביים , צנחו בסביבות יריחו במטרה להרעיל את מקורות הירקון , ובצורה כזו להרעיל ולהשמיד את 160 אלף יהודי ת"א , שמקורות הירקון היו מקורות המים הבלעדיים של העיר ת"א. הם נחתו יחד עם 10 מכלים שכ"א מהם היה מסוגל לגרום להשמדה של 25 אלף איש , ולמרבה המזל המזימה הזו סוכלה ע"י הבולשת הבריטית בחשוון תש"ה , אוקטובר 1944.
אבל המופתי לא רק עסק בשידורי תעמולה רצופים עבור הנאצים , ולא רק עמד בקשרים בלתי פוסקים עם ההנהגה הנאצית , אלא לכל אורך המלחמה הוא הפעיל לחץ בלתי פוסק להעמיק את פעולות ההשמדה ההמוניות בכל רחבי אירופה , בכל מקום שהגרמנים כבשו אותו .
במסגרת הזו בלטו במיוחד הלחצים שלו להשמדת יהדות הונגריה שמנתה כמיליון איש , ובעניין הזה הוא פנה באופן אישי לשר החוץ ריבנטרופ , כדי שיפעיל את השפעתו על ממשלת הונגריה , ובהזדמנות חגיגית זו גם על ממשלות בולגריה ורומניה , בכדי להביא לכך שגם ממשלות אלה ישלחו כאן ועכשיו את יהודייהם אל מחנות ההשמדה בפולין ,כדי שחס וחלילה חלק ולו קטן של היהודים , לא יצליח להימלט ויגיע לא"י .
כל סדק שהיה נראה למופתי שדרכו ניתן יהיה להציל כמה אלפי יהודים , הוא מיד עשה כל דבר שרק אפשר לסתום אותו .
כך הוא התערב לסיכול החלפתם של 20 אלף שבויים גרמנים ב5000 יהודים שיורשו לעלות לא"י .
כמו כן הוא פנה ישירות לאייכמן, יימח שמו וזכרו , כדי לסכל שחרורם של 900 ילדים יהודים מהונגריה תוך שהוא ממש מוודא שעד האחרון שבהם יישלח למחנה ההשמדה אושוויץ.
אבל גם בכך , לא תמה המעורבות של המופתי והצמרת הפלשתינית הנאצית הטמאה במלחמת העולם השנייה.
המופתי סייע לגרמנים לכל אורך המלחמה לגייס לשורותיהם , ובמיוחד לשורות ה SS , מוסלמים שהיו תחת שטח כיבוש גרמני , ובראש ובראשונה מבין המוסלמים בבלקן. ספציפית מוסלמים בוסנים, והוא הצליח מאד במשימתו.
הוא הצליח לגייס 30 אלף מוסלמים בוסנים ל SS , כן , ליחידות SS גרמניות. לא לצבא הגרמני , לא לוורמאכט!
אלא ל SS , ישירות לשורות ה SS .
זו הייתה משימה לא פשוטה לגמרי , ולכן הוא רכש לעצמו מוניטין וכבוד והוקרה רבים בקרב הצמרת הנאצית. הצמרת הנאצית גמלה לו על המאמצים הללו בשורות מכונת המלחמה הרצחנית בהיסטוריה . זו מכונת המלחמה שהשמידה פיזית 6 מיליון יהודים.
מכונת המלחמה הזו באמצעות מפקדה היו כה אסירי תודה למופתי ,יימח שמו וזכרו שהימלר , ראש ה SS , נתן אישית למופתי דרגות גנרל ב SS .
המופתי חאג' אמין אל חוסייני , מנהיגם של ערביי א"י היה גנרל ב SS !
עד כדי כך ישנה זהות מוחלטת , בין הנאציזם והערביזם בא"י , חד הם הנאציזם והערביזם , ובדמותו של מנהיג ערביי א"י , אותו מופתי ימ"ש , באה לידי ביטוי מושלם , אחדות המחנה הזאת , בכך שהמופתי הזה , קיבל אישית מידיו של רב המרצחים הימלר יימח שמו וזכרו , הימלר , לא מיידי אייכמן , ולא מיידי אף אחד אחר בצמרת הנאצית הטמאה והמזוהמת .
הימלר אישית היה אחראי להשמדתה של יהדות אירופה בשואה, הימלר אישית!
והימלר זה , עשה את המנהיג הפלשתיני הטמא , חאג' אמין אל חוסייני , לגנרל ב SS .
כתוצאה ממכלול הפעולות הללו של הצמרת הפוליטית , צריך לחזור ולהדגיש , הוא לא היה לבד. חאג' אמין אל חוסייני לא ישב לבד בברלין. הוא ישב עם הצמרת הפלשתינית הערבו-ארץ ישראלית, שתמכה כולה במאבק הנאצי .
בכלל , צריך לדעת , בשום מקום בעולם , שהנאצים הגיעו אליו , ולא"י הם לא הגיעו וגם למזה"ת למעשה הם לא הגיעו אם אנחנו אומרים שהמזרח התיכון מתחיל במצריים ולא בלוב. הנאצים לא הגיעו למזלנו הרב , למזה"ת.
אבל חרף העובדה שהם לא הגיעו לשם , האהדה בקרב הערבים במזה"ת לנאצים הייתה מדהימה .
ומכורח האהדה הזו הייתה בעיראק בשנת 1941 , הפיכה פרו נאצית.
במצרים הייתה אהדה אדירה לנאצים ,דרך אגב , סאדאת היה פרו נאצי מובהק באותם שנים , וגם לאחריהם.
ערביי א"י בכלל ראו את עצמם חלק בלתי נפרד מהנאציזם באותה תקופה , וגם היום. אנחנו צריכים לדעת את זה כדי להבין עד כמה עמוקה ,שורשית , מושרשת , שנאת ישראל בקרב האספסוף הערבי במזה"ת , שהיה כמעט כולו פרו נאצי מובהק באופן קיצוני ובוטה לכל אורך המלחמה.
עוד דבר בהקשר הזה חשוב מאד לזכור ולדעת : בעוד שגרמניה לאחר חורבן הנאציזם , לאחר תבוסתה במלחמה , עברה תהליך עמוק כנה ואמיתי של דה-נאציפיקציה , והנאציזם על כל גילוייו הודבר כמעט לחלוטין מכל העם הגרמני , אפשר לומר ממש במצפון שקט , ששרידים של נאציזם , אהדה לנאציזם , הזדהות עם הנאציזם , היום לא באים לידי ביטוי אפילו אצל 2-3% מקרב הציבור הגרמני. מפלגות פרו-נאציות ,לא הצליחו אף פעם לעבור את אחוז החסימה של 5% וגם לא להתקרב אליו , וגם לא לעבור את ה 3% , ודומני גם לא את ה 2% , בשום בחירות שהיו בגרמניה משנת תש"ט 1949 ועד היום.
לעומת זאת אצל ערביי א"י , חורבן הנאציזם , לא רק שלא חיסל את הנטיות הנאציות שלהם , אלא הם רק גברו .
ולכן זה לא מקרה שהמנהיג הנוכחי של ערביי א"י הלא הוא אבו-אדולף-מאזן , הוא ד"ר להכחשת השואה. האדם היחיד בהיסטוריה שיכול להתהדר בתואר הזה.
תואר שהוא קיבל אותו כמובן מאוניברסיטה שסמרטוט אדום דגלה , ואחד במאי חגה, הלא היא אוניברסיטת פטריס-לומומבה במוסקבה , כאשר היא הייתה אוניברסיטה קומוניסטית. היום היא לא , היא עדיין קיימת אבל היא כבר לא אוניברסיטה קומוניסטית, היום היא לא הייתה מעניקה לו תואר כזה . אבל כאשר המשטר הסובייטי שלט בברה"מ , אבו אדולף מאזן קיבל תואר ד"ר על עבודת דוקטורט שלא רק שיש בה משום הכחשת השואה , אלא יש בה את האמירה הנוראה הבאה , שהיא ציר עבודת הדוקטורט שלו , ומהי אותה אמירה ?
אותה אמירה אומרת שלא זו בלבד שלכל היותר נרצחו מיליון יהודים במהלך השואה , אלא שאלה נרצחו כתוצאה ממיזם משותף של הציונות והנאציזם כדי להצדיק את הקמתה של מדינה יהודית בא"י לאחר המלחמה!
כלומר , לא זו בלבד שהוא מכחיש את השואה , אלא הוא אומר גם , הנבל הטמא הזה , שהשמאל כולו הוא סייען שלו , אומר אותו נבל טמא אבו אדולף מאזן , שהרצח של יהודים במלחמת העולם השנייה נעשה בשיתוף עם התנועה הציונית , כדי לקדם הקמה של מדינה יהודית בא"י. והדבר הכי נורא בכל הפרשה הזו , שהשמאל הישראלי , שבדורנו התדרדר לתהומות שקשה בכלל לתאר אותם במילים , ראה פשע אוסלו , השמאל הזה מפעיל לחצים דורסניים , ובהצלחה , ואני אומר לכם את זה מיידע אישי באמצעות חבר , שעבד עם אלו שאחראים לעיצוב התצוגה של המוזיאון החדש של יד ושם , וממנו אני יודע שכתוצאה מהלחצים הכבדים של גופי שמאל ישראלים על יד ושם , יד ושם "נתרצה" והפך במקום יד ושם לאלו שנרצחו בשואה ולהוקעת מרצחיהם , יד ושם היום מתפקד כמוסד המשרת את המטרה הנאלחת ביותר של השמאל שהוא אימץ לעצמו מאז שהוא קיים , קרי , השתקת העלמת ולכן הכחשת החלק הערבי בשואת יהודי אירופה.
כן , קשה לשמוע את הדברים הללו , קשה גם לומר אותם.
אבל את האמת המרה , גם כאשר קשה לומר אותה , וגם כאשר קשה לשמוע אותה , חייבים להשמיע אותה , כי אם לא נשמיע אותה אנחנו משחקים לידיים האדומות והטמאות שעושות הכל זה דור שלם , כדי להשתיק , להשכיח ולמעשה להכחיש את החלק הערבי בשואה הנאצית , לא סתם החלק הערבי , החלק של ערבי א"י בהנהגתו של מי שהנהיג אותם במשך 44 שנים! המופתי ימח שמו וזכרו חאג' אמין אל חוסייני , אחת הדמויות המתועבות ביותר, הרצחניות ביותר והנאלחות ביותר במאה העשרים.
יורשו אבו אדולף מאזן , הולך בדרכו , מכחיש את השואה , ואת אותם יהודים שנרצחו במהלך השואה הוא טוען שהעם היהודי בשיתוף עם הנאצים , רצח אותם בדם קר כדי להביא להקמתה של מדינה יהודית בא"י.




 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
המעורבות העמוקה של האויב הערבי בשואת יהודי אירופה Sidewinder 27.04.22 22:07 כותרת
  האוייב הערבי גם היום מנסה להשמיד ולהרוג כל יום. אוהבחדשות 27.04.22 22:13 1
  מדהים.. החכמתי.. ToGo 27.04.22 22:17 2
  ובאותו הנושא שימו לב לדבר מביש הבא מצ''ב . פשוט לא יאומן שיד ושם כותבים דבר כזה popay 27.04.22 22:19 3
     זוכר מצויין איך הם שיקרו על עניין התמונה seventhseal 27.04.22 22:20 4
     ובקשר ליד ושם צריך לחקור את התופעה כיצד מצליחים להשתלט על כל חלקה טובה בנושאים חשובים לעם jack0 27.04.22 22:33 10
  תיאור של התנהגות עמלקית אופיינית vs_vs 27.04.22 22:25 5
  זכור את אשר עשה לך עמלק סתם עוד אחד 27.04.22 22:26 6
  צריך להתחיל להגיד זאת בגלוי, הפלסטינים הם נאצים בעלי אידאולוגיה נאצית על כל המשתמע מכך jack0 27.04.22 22:29 7
     לפחות חלקם , חד משמעית Sidewinder 27.04.22 22:31 9
  וואו . ימ''ש וזכרו של אמין אל חוסייני מנהיג הערבים בארץ ישראל tristen 27.04.22 22:31 8
  #המופתי היה אנטישמי, אבל אין בסיס לטענת נתניהו שהיטלר רק רצה לגרש והמופתי שכנע אותו להשמיד אקטואלי 27.04.22 22:44 11
     ברור שיש בסיס , המופתי הנאצי אמר זאת בעצמו BlackHawkIL 27.04.22 23:01 12
  מה יש להכחיש. הם מעולם לא הפסיקו לנסות ERIK85 27.04.22 23:04 13
  פשוט דביל השפטל הזה. מה השלב הבא? השמאל שיתף פעולה עם הנאצים? incanus 27.04.22 23:05 14
  לנוכח כל זאת אפשר לומר שאנחנו נמצאים כרגע בפולין של אוגוסט 1939, והשמאל מבקש שנעשה שלום עם היטלר. תמהוני 27.04.22 23:07 15
  יש טרנד לטעון שההשפעה של המופתי באירופה הייתה גדולה, ולכן מפספסים את מה שמתחת לפנס winter1 27.04.22 23:08 16

   
   
אוהבחדשות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
54352 הודעות, 266 מדרגים, 515 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו בניסן תשפ''ב    22:13   27.04.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. האוייב הערבי גם היום מנסה להשמיד ולהרוג כל יום.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


גם היום חשוב להדגיש. בנט לא לגיטימי. הוא שדד את הדמוקרטיה ואת רצון הבוחרים בשקרים ומעשי נוכלות


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ToGo לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.20
1863 הודעות, 20 מדרגים, 24 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו בניסן תשפ''ב    22:17   27.04.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. מדהים.. החכמתי..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
יישר כוח.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
popay לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.9.09
40545 הודעות, 335 מדרגים, 643 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו בניסן תשפ''ב    22:19   27.04.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. ובאותו הנושא שימו לב לדבר מביש הבא מצ''ב . פשוט לא יאומן שיד ושם כותבים דבר כזה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 27.04.22 בשעה 22:26 בברכה, popay
 
יד ושם - על הדברים שמעדיפים לשכוח ולא לזכור**
יש בתרבות היהודית קווים אדומים והשואה היא אחד מהם. אך לצערי גם פה מתגלות פרצות בשם הפוליטיזציה והתקינות הפוליטית.
יד ושם - מוזיאון השואה, הגוף הלאומי האמון על חקר ותיעוד השואה, כשל ערכית ומקצועית לפחות פעמיים:


לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר


[email protected]


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
seventhseal לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.9.11
5929 הודעות, 45 מדרגים, 89 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו בניסן תשפ''ב    22:20   27.04.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. זוכר מצויין איך הם שיקרו על עניין התמונה  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
jack0 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.12.17
3431 הודעות, 14 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו בניסן תשפ''ב    22:33   27.04.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. ובקשר ליד ושם צריך לחקור את התופעה כיצד מצליחים להשתלט על כל חלקה טובה בנושאים חשובים לעם  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
כיצד השמאל תמיד משתלטים על כל חלקה טובה בדברים רגישים חשובים למדינה ולעם היהודי.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
vs_vs לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
8121 הודעות, 82 מדרגים, 160 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו בניסן תשפ''ב    22:25   27.04.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. תיאור של התנהגות עמלקית אופיינית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


דברי הראשל"צ הרב מרדכי אליהו על הרב ניר בן ארצי: https://youtu.be/cihHCi9EFqs


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סתם עוד אחד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.12
21092 הודעות, 149 מדרגים, 294 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו בניסן תשפ''ב    22:26   27.04.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. זכור את אשר עשה לך עמלק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


עומר, כבר ספרת?


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
jack0 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.12.17
3431 הודעות, 14 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו בניסן תשפ''ב    22:29   27.04.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. צריך להתחיל להגיד זאת בגלוי, הפלסטינים הם נאצים בעלי אידאולוגיה נאצית על כל המשתמע מכך  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
וכך צריך להתייחס אליהם ולהתנהג כלפיהם למרות הסתרות והכחשות השמאל.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sidewinder לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.9.07
6078 הודעות, 78 מדרגים, 144 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו בניסן תשפ''ב    22:31   27.04.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. לפחות חלקם , חד משמעית  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tristen לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.6.07
11537 הודעות, 72 מדרגים, 135 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו בניסן תשפ''ב    22:31   27.04.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. וואו . ימ''ש וזכרו של אמין אל חוסייני מנהיג הערבים בארץ ישראל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ממשיכי דרכו עושים חיל בהסתה ובשנאת היהודים גם בימינו. בהעלמת עין של השלטון היהודי.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
70912 הודעות
יום רביעי כ''ו בניסן תשפ''ב    22:44   27.04.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. #המופתי היה אנטישמי, אבל אין בסיס לטענת נתניהו שהיטלר רק רצה לגרש והמופתי שכנע אותו להשמיד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
נאום המופתי והיטלר, 20 באוקטובר 2015

ב-20 באוקטובר 2015, נאם ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, בפני הקונגרס הציוני ה-37 בירושלים, ואמר (באנגלית) כי: "היטלר לא רצה להשמיד את היהודים באותו זמן, הוא רצה לגרש אותם", וחאג' אמין אל-חוסייני, המופתי של ירושלים, העלה בפניו את הרעיון להשמיד את היהודים. הנאום התקיים יום לפני ביקורו של ראש הממשלה בגרמניה וטרם פגישתו עם קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, ועל רקע הסלמה בהיקף הפיגועים שמבצעים פלסטינים כלפי הישראלים. בעקבות הביקורת שנמתחה על דברי נתניהו, הוא חזר בו מצמצום חלקו של היטלר בשואה, אך המשיך להדגיש את עמדתו של אל-חוסייני.

להמשך:
https://he.wikinews.org/wiki/%D7%A0%D7%90%D7%95%D7%9D_%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%A4%D7%AA%D7%99_%D7%95%D7%94%D7%99%D7%98%D7%9C%D7%A8,_20_%D7%91%D7%90%D7%95%D7%A7%D7%98%D7%95%D7%91%D7%A8_2015


שוב תלונות השתקה, כי לא יכולים להתמודד עם האמת!


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BlackHawkIL לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.9.16
35659 הודעות, 135 מדרגים, 258 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו בניסן תשפ''ב    23:01   27.04.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. ברור שיש בסיס , המופתי הנאצי אמר זאת בעצמו  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
בזכרונותיו, שנתפרסמו ב"אחבאר אל יום" הקאהירי לאחר המלחמה, כתב חאג' אמין כי "אחד התנאים שלנו לשיתוף פעולה צבאי בין הערבים לבין גרמניה היה מתן יד חופשית לחיסול היהודים בפלשתינה ובמדינות ערב אחרות. באיגרת ששלחתי לאדולף היטלר תבעתי הצהרה מפורשת מצד גרמניה ואיטליה כי הן מכירות בזכותן של המדינות הערביות לפתור את בעיית המיעוטים היהודים בצורה ההולמת את השאיפות הגזעיות והלאומיות שלהן, ובהתאם לשיטות המדעיות בהן נקטו גרמניה ואיטליה כלפי היהודים שלהן".

https://he.m.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%9E%D7%99%D7%9F_%D7%90%D7%9C-%D7%97%D7%95%D7%A1%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%99



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ERIK85 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.10.08
13779 הודעות, 111 מדרגים, 217 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו בניסן תשפ''ב    23:04   27.04.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. מה יש להכחיש. הם מעולם לא הפסיקו לנסות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


"ובאמת ההויה היא טובה מאד, כשהאדם המסתכל בה, פועל בקרבה וחי עמה, הוא טוב" (הראי"ה קוק)


                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
incanus
חבר מתאריך 25.3.09
6944 הודעות, 71 מדרגים, מינוס 8 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו בניסן תשפ''ב    23:05   27.04.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. פשוט דביל השפטל הזה. מה השלב הבא? השמאל שיתף פעולה עם הנאצים?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מאיפה הוא שמע את זה? מידע אישי מחבר? ואני שמעתי מחבר שחיזרים ינחתו מחר ברחבת הכותל.
עלאק השמאל מנסה להשתיק.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תמהוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.19
12420 הודעות, 113 מדרגים, 194 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו בניסן תשפ''ב    23:07   27.04.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. לנוכח כל זאת אפשר לומר שאנחנו נמצאים כרגע בפולין של אוגוסט 1939, והשמאל מבקש שנעשה שלום עם היטלר.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
winter1
חבר מתאריך 19.6.17
48490 הודעות
יום רביעי כ''ו בניסן תשפ''ב    23:08   27.04.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. יש טרנד לטעון שההשפעה של המופתי באירופה הייתה גדולה, ולכן מפספסים את מה שמתחת לפנס  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הטרור של המופתי ב36-39 הביא לסגירת ארץ ישראל ליהודים

אני לא יודע מה היה קורה אילו, אבל הגיוני לשער שאם ארץ ישראל הייתה פתוחה ליהודים אז לפחות חלקם היו רוצים ומצליחים לברוח



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

__________________________________________________________________________
למנהלים:  שחרר | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול | עריכת אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות