חשבתי אולי להקדים רפואה למכה, למשל שלט שיהיה כתוב עליו: רמזור אדום לפניך שיהיה מאה או 200 מטר לפני צומת בכביש בו נוסעים מהר ויידלק לפי חישוב המהירות והמרחק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BEBO
חבר מתאריך 1.9.11
33976 הודעות, 224 מדרגים, 445 נקודות. ראה משוב
יום חמישי כ''ז בניסן תשפ''ב
22:12 28.04.22
17. לא תמיד. לפני שבועיים נסעתי לים המלח עצרתי ברמזור כתום מהבהב לאדום בתגובה להודעה מספר 12
סמטריילר שהיה מאחור, לא חשב שאני הולך לעצור ואם הוא לא סוטה לנתיב השני וחוצה את הצומת באדום מלא, אני לא יודע איפה הייתי היום. היום אני מרגיש שעשית טעות שעצרתי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ilanka
חבר מתאריך 25.4.02
117848 הודעות, 281 מדרגים, 466 נקודות. ראה משוב
יום חמישי כ''ז בניסן תשפ''ב
22:23 28.04.22
19. קרה לי בעבר עם פרייבט: עצרתי כמוך. לרכב ההאמר שנסע אחרי - היו תכניות אחרות... בתגובה להודעה מספר 17
יצאתי מהארוע בלי בג'אז, אבל עם סיפור יפה, לנכדים
וברצינות, אנחנו לא יכולים לשלוט במה שעושים אחרים, אלא רק להשתדל לעשות הכי טוב שאנחנו יכולים. מהמקרה הנ"ל למדתי להציץ במראה, ולשלב את מה שראיתי שם במסכת קבלת ההחלטות אם להמשיך או לבלום, במקרה שאקלע שוב לסיטואציה דומה.
ואכן כעבור שבועיים, כשכבר הייתי הרבה יותר מנוסה, מצאתי עצמי בשיירה בכביש 6. פתאום הרכב שלפני בלם. הצצתי מהר במראה והצלחתי לבלום עד עצירה מוחלטת, בתיאום מושלם, בלי שום מגע עם הרכב שלפני או זה שאחרי. ...אלא שאז הגיע רכב נוסף, נכנס ברכב שאחרי והעיף אותו לתוך הבג'אז שתיקנו שבועיים קודם
מקווה שזה מדגים טוב את השליטה המוגבלת שלנו במתרחש בכביש. ואת הצורך להתמקד במה שכן נתון לשליטתנו, ולעשות בגזרה זו את הכי טוב.
15. אפשר לצמצם תאונות במקרים כאלה אם יוצרים מצב שהרמזור הירוק לנתיב החוצה מתעכב בכ 5 שניות או בתגובה להודעה מספר 0
אפילו יותר . כך נוצר מצב שכל הרמזורים בצומת אדומים . כשאני מחכה בצומת אינני פורץ לכביש עם הופעת האור הירוק, אני מסתכל לצדדים לפני שאני נכנס לצומת - מפחד ממקרים כאלה - כמו התאונה בצומת גינתון ב 2007
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dudi_du2
חבר מתאריך 26.6.09
21482 הודעות, 195 מדרגים, 353 נקודות. ראה משוב
יום חמישי כ''ז בניסן תשפ''ב
22:16 28.04.22
18. במהירות בה נסע לא היה לו סיכוי לעצור, מבחינה בטיחותית כאשר יש שניה בין רמזור לשני, עדיף שיחצה... בתגובה להודעה מספר 0
נכון שזו עברה, אבל שוב מתייחס למהירות ומסה של משאית, לא היה לו סיכוי לעצור. בכל מקרה היה עוצר באמצע צומת. לאור זאת כבר עדיף לחצות כאשר יש לך שהות בין 1 שנייה ל3 שרכבים מהרמזור הירוק יגיעו למרכז הצומת.
90% מנהגי אמבטיות מחבלים במגביל מהירות . אני לא מבין איפה משטרת התנועה הם יודעים ולא עושים כלום עם הרוצחים האלו. כותב את התגובה נהג משאית 40 שנה על הכביש והממוצע שלי ליום עבודה זה בן 300 ל 400 ק"מ ביום. תארו לעצמכם כמה אני רואה את הרוצחים האלו ביום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Gill Bates
חבר מתאריך 5.2.13
15436 הודעות, 156 מדרגים, 310 נקודות. ראה משוב
יום ששי כ''ח בניסן תשפ''ב
16:49 29.04.22
29. אם כבר לעבור רבע שניה אחרי שהתחלף לאדום, אז כבר יותר בטוח במהירות גבוהה מאוד... בתגובה להודעה מספר 0
עובר באדום מלא במהירות גבוהה מאוד
חבר'ה, לא לכעוס עליי, גם אני רותח על הנהג הזה... אבל חשוב בכל זאת להעיר הערה שלא צריך להיות מתמטיקאי דגול כדי להבין אותה: הכותרת בעצם אומרת ש"לא די שהוא עבר לאחר שהתחלף לאדום, אלא הוא אף עשה זאת במהירות גבוהה מאוד!". אז אכן עבר שתי עבירות חמורות, ואכן כולנו נשמח שייענש על שתיהן, אך מבחינת סיכון חיי אדם, העובדה שהוא "טס" דווקא מקטינה את הסיכוי להתנגשות עם נהג מכיוון אחר שחיכה לירוק שלו ואז התחיל לנסוע. סביר להניח שה"טייס באדום" הספיק אפילו לפנות את הצומת עוד לפני שלמישהו מכיוון אחר היה סיכוי בכלל להכנס לתוכו(*) (ומי שלא יודע, בהתחלפות הצבעים ברמזורים, יש פרק זמן קצר, בערך של שניה, שבו לאף אחד אין ירוק).
שום אדום ושום בטיח. עבר בכתום שבאמצע החצייה לשבריר שניה שעוד היה בצומת הפך לאדום. שום סיכוי בעולם שהיה נכנס ברכב, אלא אם כן זה למבורגיני אם תאוצה מטורפת מ0 -100. לא הייתה לו ברירה עם המסה שלו.
בלי דגים אין ים. בלי ים אין חיים. בלי חיים אין רוטר. בלי רוטר, מצ׳עמם
חבר מתאריך 21.11.20
418 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מעניין מי אין לו ערך לחיי אדם ולחייו 🤔
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.8.14
23988 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
ערכתי לאחרונה בתאריך 28.04.22 בשעה 21:33 בברכה, פרש טורקי
כנראה הוא יודע מתי לחצות בגבולי...נראה שיש לו נסיון בזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.17
3722 הודעות, 59 מדרגים, 114 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
ולגבי ניסיון, רוב הרוצחים לא מנוסים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.16
1257 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.20
418 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
מרוב המהירות שהוא נסע קשה להבחין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.8.11
13333 הודעות, 111 מדרגים, 218 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.18
11083 הודעות, 48 מדרגים, 80 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אני מתערב שזה לא הרמזור הראשון ולא האחרון שהוא יגנוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.15
62170 הודעות, 252 מדרגים, 438 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
חשבתי אולי להקדים רפואה למכה, למשל שלט שיהיה כתוב עליו: רמזור אדום לפניך
שיהיה מאה או 200 מטר לפני צומת בכביש בו נוסעים מהר ויידלק לפי חישוב המהירות והמרחק.
ההסברה המושלמת: https://normot.000webhostapp.com/hasbaraheb.html
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.8.14
23988 הודעות, 163 מדרגים, 312 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
קשה מאוד למי שלא מרוכז בכביש או לנהג חדש שלא יודע שלפני רמזור מאיטים. לא לנהג מקצועי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.4.02
117848 הודעות, 281 מדרגים, 466 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
כך תגיע לצומת מרומזר, במהירות שתמיד תאפשר לך להספיק לבלום בזמן.
כמובן, במידה ואינך משחק בנייד או משהו...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
33976 הודעות, 224 מדרגים, 445 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
סמטריילר שהיה מאחור, לא חשב שאני הולך לעצור ואם הוא לא סוטה לנתיב השני וחוצה את הצומת באדום מלא, אני לא יודע איפה הייתי היום. היום אני מרגיש שעשית טעות שעצרתי
we are fed up with being ruled by goyim
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.4.02
117848 הודעות, 281 מדרגים, 466 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
יצאתי מהארוע בלי בג'אז, אבל עם סיפור יפה, לנכדים
וברצינות, אנחנו לא יכולים לשלוט במה שעושים אחרים, אלא רק להשתדל לעשות הכי טוב שאנחנו יכולים. מהמקרה הנ"ל למדתי להציץ במראה, ולשלב את מה שראיתי שם במסכת קבלת ההחלטות אם להמשיך או לבלום, במקרה שאקלע שוב לסיטואציה דומה.
ואכן כעבור שבועיים, כשכבר הייתי הרבה יותר מנוסה, מצאתי עצמי בשיירה בכביש 6. פתאום הרכב שלפני בלם. הצצתי מהר במראה והצלחתי לבלום עד עצירה מוחלטת, בתיאום מושלם, בלי שום מגע עם הרכב שלפני או זה שאחרי.
...אלא שאז הגיע רכב נוסף, נכנס ברכב שאחרי והעיף אותו לתוך הבג'אז שתיקנו שבועיים קודם
מקווה שזה מדגים טוב את השליטה המוגבלת שלנו במתרחש בכביש. ואת הצורך להתמקד במה שכן נתון לשליטתנו, ולעשות בגזרה זו את הכי טוב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.07
117939 הודעות, 520 מדרגים, 1015 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
;)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.4.02
117848 הודעות, 281 מדרגים, 466 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.1.22
346 הודעות
בתגובה להודעה מספר 17
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.1.15
41644 הודעות, 62 מדרגים, 101 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.4.02
117848 הודעות, 281 מדרגים, 466 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
http://l4me.org.il/he/signs/warning/122
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1746 הודעות, 14 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
פלורידה.
מהבהב בצהוב שצריך להאט.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
8145 הודעות, 42 מדרגים, 77 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עוד לפני שהוא עולה על המעבר חציה הרמזור כבר אדום
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.2.21
300 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
משער שבמהירות עם משקל כבד , ראה
שלא יצליח לעצור
ולחץ על הגז
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.8.14
23988 הודעות
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.20
418 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.8.14
23988 הודעות
בתגובה להודעה מספר 14
אולי בילו?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.07
117939 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אפילו יותר .
כך נוצר מצב שכל הרמזורים בצומת אדומים .
כשאני מחכה בצומת אינני פורץ לכביש עם הופעת האור הירוק, אני מסתכל לצדדים לפני שאני נכנס לצומת - מפחד ממקרים כאלה - כמו התאונה בצומת גינתון ב 2007
https://m.ynet.co.il/Articles/3373871
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.13
3019 הודעות
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.1.15
41644 הודעות, 62 מדרגים, 101 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.6.09
21482 הודעות, 195 מדרגים, 353 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
נכון שזו עברה, אבל שוב מתייחס למהירות ומסה של משאית, לא היה לו סיכוי לעצור.
בכל מקרה היה עוצר באמצע צומת.
לאור זאת כבר עדיף לחצות כאשר יש לך שהות בין 1 שנייה ל3 שרכבים מהרמזור הירוק
יגיעו למרכז הצומת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.1.15
41644 הודעות, 62 מדרגים, 101 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.16
28952 הודעות, 247 מדרגים, 473 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
נעים לעין זה לא.
מסוכן - גם לא.
כן, קל לצקצק לשון, לצעוק אדום מלא וכו'. אבל החוכמה - לצמצם דרמות לפי ההקשר של הדברים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.7.02
10770 הודעות, 147 מדרגים, 258 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
90% מנהגי אמבטיות מחבלים במגביל מהירות .
אני לא מבין איפה משטרת התנועה
הם יודעים ולא עושים כלום עם הרוצחים האלו.
כותב את התגובה נהג משאית 40 שנה על הכביש והממוצע שלי ליום עבודה זה בן 300 ל 400 ק"מ ביום.
תארו לעצמכם כמה אני רואה את הרוצחים האלו ביום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.4.02
117848 הודעות, 281 מדרגים, 466 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.7.18
4639 הודעות, 23 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.3.20
3170 הודעות, 47 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.6.16
17331 הודעות, 64 מדרגים, 61 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.13
15436 הודעות, 156 מדרגים, 310 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
חבר'ה, לא לכעוס עליי, גם אני רותח על הנהג הזה...
אבל חשוב בכל זאת להעיר הערה שלא צריך להיות מתמטיקאי דגול כדי להבין אותה:
הכותרת בעצם אומרת ש"לא די שהוא עבר לאחר שהתחלף לאדום, אלא הוא אף עשה זאת במהירות גבוהה מאוד!".
אז אכן עבר שתי עבירות חמורות, ואכן כולנו נשמח שייענש על שתיהן, אך מבחינת סיכון חיי אדם, העובדה שהוא "טס" דווקא מקטינה את הסיכוי להתנגשות עם נהג מכיוון אחר שחיכה לירוק שלו ואז התחיל לנסוע.
סביר להניח שה"טייס באדום" הספיק אפילו לפנות את הצומת עוד לפני שלמישהו מכיוון אחר היה סיכוי בכלל להכנס לתוכו(*)
(ומי שלא יודע, בהתחלפות הצבעים ברמזורים, יש פרק זמן קצר, בערך של שניה, שבו לאף אחד אין ירוק).
(*) המילה "צומת" היא ממין זכר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.1.22
842 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שום אדום ושום בטיח. עבר בכתום שבאמצע החצייה לשבריר שניה שעוד היה בצומת הפך לאדום. שום סיכוי בעולם שהיה נכנס ברכב, אלא אם כן זה למבורגיני אם תאוצה מטורפת מ0 -100.
לא הייתה לו ברירה עם המסה שלו.
בלי דגים אין ים. בלי ים אין חיים. בלי חיים אין רוטר. בלי רוטר, מצ׳עמם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.21
894 הודעות
בתגובה להודעה מספר 35
אנשים עושים פשעים על הכביש כדי לחסוך דקה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.21
894 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד