גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #746625 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 746625        
חרוב
חבר מתאריך 8.10.21
486 הודעות
יום שבת ה' בסיון תשפ''ב    08:25   04.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מי שומר על יוסי שוורץ?  

 
  
התלונה על אונס שהוגשה השבוע נגד הבעלים של מועדון "הפורום בבאר שבע היא רק ההסתבכות האחרונה של יוסי שוורץ, ששמו נקשר בפרשות כמו אסון ערד, מקרה דקירה בפורום – וגם תלונות של נשים אחרות על תקיפה מינית מצדו. איך הוא תמיד יצא בזול? למה כעת מטופלות תלונות הנשים נגדו ביחידת ההונאה ולא בידי חוקרים המתמחים בפשעי מין? יודעי דבר אומרים: בשביל זה יש חברים.

"יוסי שוורץ אנס אותי". א', בת 25 מדרום הארץ, השמיעה את המילים הברורות הללו כשנכנסה ביום ראשון השבוע לחדר החקירות ביחידת ההונאה של משטרת המחוז הדרומי. במשך שעות תיארה א' בפני החוקרים כיצד מי שנחשב לאחד האנשים החזקים בדרום ובסצנת חיי הלילה בישראל הכניס אותה למשרדו במועדון שבבעלותו, "הפורום" בבאר שבע וביצע בה את זממו.

א' לא חסכה במילים. היא סיפרה איך קפאה באותן שניות והמשיכה לספר מה עבר עליה בדקות שנמשכו עבורה כמו נצח - עד ששוורץ עזב את המשרד והשאיר אותה לבדה, מרוסקת. קשה להאמין שהדברים שסיפרה בעדותה, קשים ככל שיהיו, נפלו בהפתעה מוחלטת על החוקרים: בינואר האחרון פורסם ב"הצינור" (רשת 13) תחקיר שבמסגרתו נחשפו טענות רבות על תקיפות מיניות ששוורץ ביצע לכאורה במשך השנים. יתרה מזאת, כבר בעשור שעבר התלוננו שתי נשים ששוורץ תקף אותן מינית – וגם לאותן תלונות קדמו הסתבכויות אחרות של שוורץ.

בעשרות השנים שבהן הוא שולט ביד רמה בחיי הלילה בבאר שבע, שמו של שוורץ נקשר לא פעם בשערוריות – החל באסון פסטיבל ערד ב-1995 וכלה במקרה דקירה במועדון הפורום ששוורץ הורשע באי-דיווח על התרחשותו, מה שהסתיים במאסר על תנאי ובקנס כספי מינורי. בה בעת נהנה שוורץ מתקשורת מקומית אוהדת, וטיפח קשרים בכל המקומות הנכונים.

דורון גנון בילתה בפורום כשאחד הבליינים נפל עליה בעוצמה. הרופאים נלחמו על חייה, ולבסוף הגדירו את החלמתה כנס. שוורץ נעצר ושוחרר בלי שהוגש נגדו כתב אישום; לא הוכח שהייתה לו אחריות ישירה למקרה
"יוסי שוורץ שולט בעיר, נקודה", אומר גורם משטרתי. "הוא מקושר כבר שנים לבכירים במשטרה ובעירייה, יש לו הרבה כוח. שוטרים עבדו בשכר באירועים של הפורום והייתה לו דלת פתוחה בכל המקומות. גם כשהתנהלו נגדו או נגד המועדון חקירות, הן נעשו ברגישות יתר". זה אולי הסבר חלקי לטפלון שהוא יוסי שוורץ.

מה שקורה בפורום
הפעם הראשונה שבה הופיע שמו של שוורץ בכותרות צבועות באדום הייתה לאחר שמועדון הפורום קיבל עליו את הפקת פסטיבל המוזיקה בערד באמצע שנות ה-90. רועי שוורץ, אחיו של יוסי, היה רשום כמפיק האירוע; יוסי היה בין מקבלי ההחלטות בהפקת הפסטיבל. ב-18 ביולי 1995 התרחש האסון, כשאלפי בני נוער צבאו על השערים לקראת הופעת הפרידה של להקת משינה. בהוראת המארגנים השערים לא נפתחו, ובעת הופעת החימום של להקת טיפקס התמוטט חלק מהשער בלחץ ההמונים. באסון נהרגו שלושה בני נוער - איטן פלד, נעמה אלקריב וחן יצחק - ונפצעו עשרות.

בדיעבד התברר שכמות הכרטיסים שנמכרה הייתה גדולה מכמות הצופים שהיו אמורים להיכנס למתחם, מה שגרם לצפיפות רבה עד כדי מחנק. חמישה מהמעורבים בארגון ובהפקת הפסטיבל הועמדו לדין; על רועי שוורץ, שהורשע בעבירה של גרימת מוות ברשלנות, נגזרו תשעה חודשי מאסר בפועל. אחיו יוסי חמק מעונש. "ברור שיוסי היה דומיננטי בכל ענייני הארגון וההפקה והיה בחלק מהפגישות", מסביר גורם משפטי, "אבל מאחר שלא היה רשום כמפיק או כמארגן הפסטיבל, לא ניתן היה להעמיד אותו לדין פלילי".

אפשר היה לצפות שלאחר אסון ערד יכוון זרקור אל הנעשה בפורום, אבל עובד לשעבר טוען שכדי לא לפגוע בשמו הטוב של המקום, אירועים חריגים שהתרחשו בו נסגרו בחדרי חדרים: "היו לא מעט אירועים, אבל הם הושתקו. גם התקשורת המקומית העדיפה להעלים עין, כי הפורום היה אחד המפרסמים הגדולים במקומונים. יוסי תמיד הרגיש חסין, חשב שהוא יכול לקנות את כולם, שהמקומונים תלויים בו. מצד שני, הוא תמיד משך אש והיריבים המעטים שעוד היו לו חיכו בפינה לרגע שבו הוא ייפול".

אבל מדי פעם קרו בפורום דברים שלא ניתן להעלים. כך היה בשנת 2013, כשנער בן 17 חגג במסיבה במועדון. במקום התפתחה קטטה בין נערים, והוא נדקר. שוורץ ומנהל במועדון, שהבחינו בנער פצוע ומדמם, לא דיווחו על המקרה למשטרה. הם לקחו אותו למשרד וקראו לאחד העובדים לטפל בו, למרות שלעובד לא הייתה כל הכשרה רפואית. העובד חיטא את פצעיו של הנער וסגר אותם בסיכות ודבק. מאוחר יותר, כשהגיע הביתה, אביו נחרד ממצבו והסיע אותו לבית החולים סורוקה, שם אבחנו הרופאים שבר באף ופצעי דקירה.

מועדון הפורום הפיק את פסטיבל המוזיקה בערד ב-1995, כששלושה בני נוער נהרגו לאחר הסתערות של הקהל על שער שהמארגנים בחרו לא לפתוח. יוסי שוורץ חמק מעונש
האב הגיש תלונה במשטרה נגד שוורץ, שנחקר והואשם בעבירה של הפרת צו לפי חוק רישוי עסקים ובעבירה של הדחה בחקירה. שוורץ הודה בכתב האישום המתוקן כי נמנע מלדווח למשטרה על דקירת הנער ולא דאג לפנות אותו לבית החולים, וזאת בניגוד לחוק רישוי עסקים. הוא נידון לשישה חודשי מאסר על תנאי, קנס של 13 אלף שקל ותשלום פיצוי בסך 3,500 שקל לנער הנדקר.

האירוע החמור ביותר שנקשר בשמו של הפורום התרחש לפני כשבע שנים, כשהחיילת דורון גנון מקרית גת הגיעה לבלות במועדון עם חברותיה. בעיצומו של הבילוי, כשגנון ישבה על ספסל, אחד הבליינים מעד ונפל עליה בעוצמה רבה. במשך כחודש הייתה גנון מאושפזת בבית החולים במצב קשה; הרופאים נלחמו על חייה, ולבסוף הגדירו את החלמתה כנס. היא עברה הליך שיקומי ממושך, אבל נותרה נכה.

שוורץ נעצר ושוחרר בלי שהוגש נגדו כתב אישום, מאחר שלא הוכח שהייתה לו אחריות ישירה למקרה. גנון, שרואה בבעלי המועדון אחראים למה שקרה לה, הגישה נגד המועדון תביעת ענק בסך 16 מיליון שקלים על הנזקים הגופניים והנפשיים שנגרמו לה. בשלב זה לא ידוע מה עלה בגורל התביעה.

נסיך העיר
יוסי שוורץ (60) נולד בצפת וגדל בקיבוץ בדרום הארץ. כיום הוא גרוש, אב לילדים ומתגורר בווילה ביישוב עומר. את דרכו בחיי הלילה החל כשותף במועדון "הסמטה"; הוא היה אז בשנות ה-20 לחייו, סטודנט להנדסת תעשייה וניהול באוניברסיטת בן גוריון. כשהקים את הפורום, לפני כ-40 שנה, רבים צפו שהמקום לא ישרוד יותר מחודשים ספורים. אבל הוא ואחיו רועי השקיעו מיליוני שקלים במקום. הם האמינו שיצליחו להפוך אותו לסיפור הצלחה - וכך קרה.

"זו הייתה התאבדות להקים מועדון כזה גדול באזור תעשייה שומם ולהשקיע בו מיליוני שקלים", אומר ג', איש חיי לילה לשעבר ובעל פאב בבאר שבע שמכיר היטב את האחים שוורץ. "ייאמר לזכותם שהם ראו עשרה צעדים קדימה. אנשים צחקו עליהם, היו כאלה שאמרו שהם זורקים את הכסף לפח, אבל הם האמינו שהם יהפכו להיות הכי טובים בארץ. וזה קרה, גם אם בדרך הם היו צריכים להתמודד עם עבריינים בדואים שניסו לגבות מהם דמי חסות ולהצית להם את המקום, ולרסק מתחרים שלא אהבו את העובדה שהם גנבו להם בסופי שבוע אלפי בליינים. לאורך כל השנים הם דאגו להמציא את עצמם מחדש ולשדרג את המקום כך שתמיד יהיה רלוונטי לדור הצעיר של הבליינים - מסיבות סגורות, אירועי בת ובר מצווה, הפקות שלא נראו מעולם בארץ. בליינים הגיעו מכל הארץ לפורום. זה הפך להיות מותג בחיי הלילה בישראל, לא רק בדרום".

שוורץ דאג להביא אל הפורום אומנים מהשורה הראשונה. שלמה ארצי, ריטה, דיויד ברוזה, יהודה פוליקר, ברי סחרוף, שרית חדד, אהוד בנאי, אייל גולן ועופר ניסים היו מופיעים שם באופן קבוע. לאחר ההצלחה הראשונית במועדון מינף שוורץ את הפורום לאימפריה עסקית והקים מסעדות ומועדוני כושר, נכנס לתחום הגינון ולשלטי חוצות, להפקת אירועים ולניהול חופי רחצה. קבוצת הפורום מעסיקה כיום מאות עובדים.

גורם משטרתי: "יוסי שוורץ מקושר לבכירים במשטרה ובעירייה, הייתה לו דלת פתוחה בכל מקום. גם כשהתנהלו חקירות נגדו או נגד המועדון, הן נעשו ברגישות יתר"
"כשיוסי רוצה משהו, שום דבר לא יעצור אותו. הוא כוחני מאוד", אומר ר', עובד לשעבר בפורום. "הוא איש עסקים ממולח מאוד ששינה את הרגלי הבילויים של תושבי באר שבע והדרום. לפני שהיה הפורום הם נסעו לבלות בתל אביב, מאז הם נשארים בבאר שבע. יוסי בנה מפלצת שמייצרת מזומנים וגרמה להתפתחות שלו מבחינה עסקית, והוא לא ייתן לאף אחד לפגוע לו במועדון. הרבה מועדוני לילה מוכרים נסגרו, והפורום חי ובועט".

לדברי אותו עובד לשעבר, כבר בראשית דרכו דאג שוורץ לפנק עורכים ועובדים במקומונים בעיר בכניסה חינם למסיבות ולהופעות של זמרים. הוא רצה שייכנסו למקום אנשים בעלי השפעה ודאג לאייטמים חיובים במדורי הרכילות, אבל תמיד הקפיד שחייו האישיים יהיו מחוץ לתחום. "הם דאגו לכרטיסים מוזלים לבני נוער, למסיבות עם הסעות מכל רחבי העיר", אומר ר'. "אי אפשר היה להתחרות עם הפורום. זה היה מונופול שזלל את כל המועדונים בעיר".

לפני כשבע שנים צצו לראשונה חשדות לגבי מה שנעשה באזורים הפחות פומביים של המועדון, כששוורץ נעצר בחשד לאונס של אישה נשואה. לטענת המתלוננת, שוורץ הציע לה כוס אלכוהול בעת שהמתינה לבעלה, ואז לקח אותה למשרדו ואנס אותה.

שוורץ נחשד במעשה מגונה בפומבי, בניסיון לאספקת סם ובהפרעה לשוטר. הוא הכחיש את החשדות נגדו. סנגורו, עו"ד נועם אליגון, הציג בבית המשפט סרטון המתעד את שוורץ והמתלוננת כשהם הולכים מחובקים לבר ולבסוף עוזבים יד ביד כשבמקום נוכחים עשרות בליינים והמתלוננת מחויכת. לאחר שלושה ימים במעצר שוחרר שוורץ ולא הוגש נגדו כתב אישום. שנתיים לפני אותו מקרה נעצר שוורץ בפרשה דומה, אבל שוחרר ממעצרו לאחר שהמתלוננת חזרה בה והתיק נגדו נסגר. "שני הסיפורים האלה היו תמרורי אזהרה, אבל יוסי לא למד את הלקח. שכרון הכוח והיהירות, המחשבה שהוא כל יכול, סיבכו אותו", אומר חבר לשעבר של שוורץ. "הוא הכיר נשים בטינדר או במועדון והיה מזמין אותן למשרד שלו. הוא חשב שהוא יכול להשיג כל מה שהוא רוצה ואי אפשר לעצור אותו, גם במובן המיני".

מה שהיה הוא לא שיהיה
בשנים האחרונות התרבו שמועות על כך ששוורץ חצה גבולות עם צעירות שהכיר באפליקציות היכרויות או במהלך מסיבות בפורום, אבל אף תלונה לא הוגשה למשטרה. ההערכה היא שאותן צעירות חששו מכוחו וממעמדו של שוורץ, מהפחד להיחשף, או מהאפשרות שלא יאמינו לגרסתן. המצב השתנה עם שידור תחקיר "הצינור", שבו נחשפו נשים שטענו כי שוורץ אנס אותן במשרדו שבפורום ובמקומות אחרים. החשיפה גרמה לסערה גדולה עד כדי כך ששוורץ הצהיר כי הוא משעה את עצמו מניהול המועדון, השעיה שתקפה גם כיום.

שוורץ המשיך לטעון לחפותו והכחיש את החשדות נגדו. הוא נחקר ביחס למספר המקרים, ובתום חקירתו שוחרר בלי שנעצר. נכון להיום החקירה נגדו מתנהלת ביחידת ההונאה של משטרת המחוז הדרומי; ההחלטה להעביר את תיק החקירה מתחנת משטרת באר שבע ליחידת ההונאה - שעוסקת בעיקר בעבירות של צווארון לבן, ובוודאי לא במקרי אונס - מעלה תהיות באשר לסיבות. האם כוחו והשפעתו של שוורץ הובילו את השוטרים לגלגל את תפוח האדמה הלוהט ליחידה אחרת? גורמים במשטרה טוענים שההחלטה נובעת מכך שביחידת ההונאה מטופלות כל התלונות בפרשה, וראוי שהתיקים יתנהלו במקום אחד. עם זאת, חלק מהשוטרים וקצין לשעבר בתחנת באר שבע עבדו בעבר באבטחה בפורום, כך שאפשר להבין את מקור התהיות. "דווקא בגלל החשש הזה - העברת התיק ליחידת הונאה היא תעודת כבוד למשטרה. זה מצביע על ניקיון כפיים", טוען מנגד קצין משטרה בכיר.

שבע תלונות הוגשו נגד שוורץ בחצי השנה האחרונה, והחוקרים מעריכים שעוד נשים יגיעו להתלונן. התלונה החדשה של א' היא זו שהביאה למעצרו, וכעת מתכננים החוקרים לזמן את הנשים למסירת עדות נוספת, ובמידה שיסכימו, גם לעימות עם שוורץ בחדר החקירות.

מעדותה של א' עולה השתלשלות האירועים שהובילה למעצרו של שוורץ. האונס לכאורה התרחש בלילה שבין חמישי לשישי שעבר, לאחר שא' - סטודנטית באוניברסיטת בן גוריון – יצאה עם חברה וידיד משותף לפאב בעיר העתיקה בבאר שבע. אלא שבשלב מסוים החליטו הצעירות לעבור למקום גדול יותר. "ידיד טוב שלנו נמצא בקשר עם יוסי שוורץ והוא התקשר אליו. שוורץ אמר שיש מסיבה והכל סגור, אבל יכניסו אותנו מהדלת האחורית", שחזרה א'. "שמחנו שקיבלנו יחס של VIP".

שוורץ דאג שהשתיים יוכנסו למועדון ובשלב מסוים הציע לא' לראות את משרדו כשחברתה ממתינה במועדון. א' ושוורץ עלו למשרד ושתו אלכוהול כשלטענת המתלוננת התנפל עליה שוורץ מאחור ואנס אותה. "כשיצאתי מהמועדון הוא רץ לכיוון שלי", סיפרה א' על הרגעים שאחרי. "סיפרתי לשוטרים שהוא אנס אותי, וכשהוא התקרב אליי נתתי לו סטירה לפנים והלכתי. אין לי שום אינטרס לשקר, סיפרתי בדיוק מה שהוא עשה לי".

רועי שוורץ, אחיו של יוסי, הקים איתו את הפורום לפני כ-40 שנה. לאחר אסון ערד נגזרו על רועי, שהורשע בעבירה של גרימת מוות ברשלנות, תשעה חודשי מאסר בפועל
שוורץ, שנעצר ביום שני לאחר שחזר ממשחק גמר ליגת האלופות בפריז, נחקר במשך שעות. הוא אישר שנפגש עם א' במשרדו בפורום, אבל טען שהכל היה בהסכמה. "היא זו שיזמה את הכל, היא פיתתה אותי. היא ילדה גדולה, שום דבר לא נעשה בכפייה", טען שוורץ. "למה היא נתנה לי סטירה? אין לי מושג, תשאלו אותה מה עבר לה בראש באותם רגעים". על מה שקרה במשרד אמר: "ישבנו, שתינו אלכוהול. זרמנו. אני לא אנסתי אותה. זה נעשה בהסכמתה, שום דבר לא היה בכוח".

מעצרו של שוורץ, המיוצג על ידי עורכי הדין אבי חימי ונועם אליגון, הוארך בבית משפט השלום בבאר שבע בשישה ימים. "אני מעריך שזו רק ההתחלה ועוד נשים יתלוננו נגדו. צריך להבין שמדובר בנשים צעירות שאזרו אומץ אחרי לבטים לא מעטים והחליטו להתלונן נגד אדם במעמד כמו שוורץ. זה לא דבר מובן מאליו", אומר גורם במשטרה המעורה בפרטי החקירה. "קשה לי להאמין שהוא יחמוק מהפרשות הללו כמו בעבר. בחקירות יש לפעמים מצב של מילה מול מילה, אבל לא במקרה הזה. א' היא בחורה אמינה מאוד, ישרה. החברה שהייתה איתה במועדון תמכה בדברים שלה וחיזקה עוד יותר את העדות. התיק הזה הוא בטון יצוק. שוורץ מבין שהפעם הוא הסתבך, הוא התקשה להסביר דברים מסוימים שעלו מעדותה של א'".

לבקשתה, א' התעמתה עם שוורץ אמש (רביעי) בחדר החקירות. "אני לא פוחדת ממנו. אני יודעת שזה אדם שיש לו הרבה כוח וקשרים, ואני רוצה להתעמת מולו ולהטיח בו את האמת. שיסתכל לי בעיניים ויגיד לי איך הוא לא מתבייש לעשות לי דבר כזה, להרוס לי את החיים", אמרה א' לחוקרים כשביקשה מהם לערוך את העימות. "אני רוצה שעוד נשים שעברו חוויה כזו מהאיש הזה לא יתביישו ויגישו נגדו תלונות במשטרה. שלא יפחדו ממנו. מה הוא חשב לעצמו שאני אשתוק לו? המקום שלו זה בכלא להרבה שנים".

תגובת עורכי הדין של יוסי שוורץ, אבי חימי ונועם אליגון: "משפטים לא מנהלים בתקשורת. המשטרה תחקור, זה תפקידה. ואנחנו, מצידנו, נפעל להוכיח את חפותו המלאה של מרשינו".

https://mobile.mako.co.il/men-weekend/Article-c16f1be52b42181027.htm



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  הדברים המובאים כאן בפירוט, ברור כשמש 04.06.22 08:36 1
     מעניין דרומית25 04.06.22 08:37 3
         אפילו טייגר וודס טירון מלומד ביחס ליוסף החולה ברור כשמש 04.06.22 08:59 4
  הכיבוש לנצח אחי 04.06.22 08:37 2
  לרר ואמיר- לטיפולכם מיכל 04.06.22 09:46 5
  מצטיירת דמות מפלצתית לכאורה מקווה שהצדק יצא לאור גושן 04.06.22 10:10 6
  זה נשמע שיש שוטרים שצריך לחקור את התנהלותם Seagulls 04.06.22 10:54 7
  סוטה מסריח לכעורה. blackjack 05.06.22 08:02 8
  תיקון טעות: גדל במושב פטיש בדרום, לא בקיבוץ הבנאי 05.06.22 21:36 9

   
   
ברור כשמש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.18
812 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ה' בסיון תשפ''ב    08:36   04.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. הדברים המובאים כאן בפירוט,  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הם פרומו....עדין למה שעשה האיש הרע מאוד הזה.
חושב ומקווה...שיבוא על "שכרו" עד תום.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דרומית25 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.6.15
28685 הודעות, 249 מדרגים, 492 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ה' בסיון תשפ''ב    08:37   04.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. מעניין  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ברור כשמש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.18
812 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ה' בסיון תשפ''ב    08:59   04.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. אפילו טייגר וודס טירון מלומד ביחס ליוסף החולה  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
מעניין באמת, אם גם הפעם יצליח להתקמבן....או שיעלם סופית(במובן המטאפורי)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לנצח אחי
חבר מתאריך 26.6.20
9010 הודעות
יום שבת ה' בסיון תשפ''ב    08:37   04.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. הכיבוש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מיכל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.12.08
3495 הודעות, 30 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ה' בסיון תשפ''ב    09:46   04.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. לרר ואמיר- לטיפולכם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גושן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.3.19
23123 הודעות, 168 מדרגים, 263 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ה' בסיון תשפ''ב    10:10   04.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. מצטיירת דמות מפלצתית לכאורה מקווה שהצדק יצא לאור  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Seagulls לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.2.19
25010 הודעות, 176 מדרגים, 334 נקודות.  ראה משוב
יום שבת ה' בסיון תשפ''ב    10:54   04.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. זה נשמע שיש שוטרים שצריך לחקור את התנהלותם  
בתגובה להודעה מספר 0
 


❤️🪀 🙏🏼🏄🏻‍♀️❤️‍🩹


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
blackjack לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.4.19
8011 הודעות, 21 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בסיון תשפ''ב    08:02   05.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. סוטה מסריח לכעורה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הבנאי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.4.11
674 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בסיון תשפ''ב    21:36   05.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. תיקון טעות: גדל במושב פטיש בדרום, לא בקיבוץ  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות