גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #747379 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 747379        
NZIV לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.3.03
41102 הודעות, 536 מדרגים, 1030 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    20:57   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

''מצרים יוצרת עובדות בשטח בסיני שיהיה קשה, אם לא בלתי אפשרי, לשנות''  

 
  
*- "מצרים יוצרת עובדות בשטח בסיני שיהיה קשה, אם לא בלתי אפשרי, לשנות"

NZIV.NET

"חבית חומר נפץ": האם הנוכחות הצבאית המצרית המסיבית בסיני" יכולה להוביל למתיחות עם ישראל?

לאחר מהפכת ינואר 2011, חצי האי סיני היה עד לפעילות מוגברת של קבוצות טרור, שהביאה למותם של מאות קצינים וחיילים מצרים בעשור האחרון.

עם הגעתו של הנשיא עבד אל-פתאח אל-סיסי לשלטון במצרים, לאחר הפלת שלטון האחים המוסלמים, פתח הצבא המצרי במערכה גדולה נגד קבוצות הטרור בסיני תוך שימוש בעשרות כלים צבאיים כבדים.

במלאת 55 שנה למלחמת ה-5 ביוני 1967, שלאחריה ישראל כבשה את סיני כולה עד שמצרים החזירה אותה לאחר מלחמת אוקטובר 1973 וחתימת הסכם השלום בין שני הצדדים, מאמר אנליטי של עוזר שר החוץ האמריקני לשעבר לענייני המזרח הקרוב, דוד שנקר, מעריך במגזין Foreign Policy, בשבת, שהעברת עוד ועוד כוחות צבאיים מצריים ואיתם ציוד צבאי רב הופכת את סיני ל"חבית אבק שרפה על הגבול בין מצרים לישראל", ומנוגדת להסכם השלום המצרי-ישראלי מ-1978.

שנקר הצהיר כי לשיתוף הפעולה המצרי-ישראלי שגרר "הפרות חמורות" של נספח הביטחון של הסכם השלום המגביל את המיליטריזציה של סיני, היה תפקיד מרכזי בהצלחתה של קהיר להביס את ארגוני הטרור בחצי האי.


"שינה את המצב הקיים"
שנקר היה בעבר עוזר מזכיר המדינה לענייני המזרח הקרוב בתקופת ממשלו של דונלד טראמפ, ובעבר עבד בלשכת שר ההגנה כמנהל לענייני הלבנט, ועוזר בכיר במדיניות הפנטגון למדינות "המשרק" הערביות.

בתפקיד זה היה אחראי על ייעוץ לשר ההגנה ולמפקדי הפנטגון הבכירים בנושאים המדיניים והצבאיים של האזור. הוא מכהן בתפקיד מנהל התוכנית לפוליטיקה ערבית במכון וושינגטון, וכתב מספר ספרים ומאמרים על האזור, כולל "רוקדים עם סדאם" ו"דמוקרטיה וממשל פלסטיניים".

שנקר ציין כי ישראל אפשרה לקהיר להציף את סיני בחיילים ובציוד כבד החורגים בהרבה ממה שהוסכם בהסכם השלום, ומצרים אפשרה גם לחיל האוויר הישראלי לטוס מעל חצי האי.

"אמנם פריסות אלו היו הכרחיות למערכה המצרית נגד דאעש, אך הן גם – אולי באופן בלתי הפיך – שינו את הסטטוס קוו בסיני", אמר שנקר, המשמש כעמית במכון וושינגטון לחקר המזרח הקרוב.

הפרשן הפוליטי הישראלי אלי ניסן מצדו שלל רעיון זה, ואמר כי לאחר התפשטות דאעש בסיני נשמעו קריאות לתיקון הסכם השלום כדי לאפשר לכוחות המצריים להילחם בארגון הטרור בחצי האי.

בראיון לאתר האמריקאי בלשון הערבית – "אל-חורה" אישר ניסן כי פריסת ציוד צבאי של מצרים בסיני באה על סמך הבנות והסכמה בין מצרים, ישראל וארה"ב, והצביע על כך שדאעש אינו מאיים על ביטחון מצרים בלבד, אלא גם על ביטחון ישראל.

הוא ציין כי היחסים האסטרטגיים והפוליטיים בין מצרים וישראל עברו התפתחות גדולה בתקופת הנשיא עבד אל-פתאח א-סיסי.

המומחה הצבאי, תא"ל סמיר רג'ב, מסכים לדעה זו, ומציין כי כל כניסה של כוחות צבאיים מצריים לסיני התבססה על הסכם בין מצרים לישראל, ותיקון לנספח הביטחוני להסכם השלום בין מצרים לישראל.

רג'ב אישר גם כי חלק מהתיקונים הם קבועים וחלקם זמניים, בהתבסס על המצב בסיני ובאישור שני הצדדים, והוא יסתיים רק כשהצורך הדחוף בהם יסתיים.

הוא ציין כי מצרים מבקשת, באמצעות פעולותיה בסיני ונוכחות כוחות הצבא, להגן על ביטחונה ולא לפגוע בישראל.

שנקר ציטט גורם בכיר לשעבר שמכיר את המצב שאמר כי קציני צבא מצרים יצרו קשר ישיר עם עמיתיהם הישראלים ובאמצעות הכוח הרב-לאומי והמשקיפים בסיני (MFO), הארגון הבינלאומי שהוקם כדי לפקח על יישום ההיבטים הצבאיים של הסכם ה-MFO, על מנת לבקש כמה חריגים לנספח ביטחוני של ההסכם כך שתוכל להגיב לפיגועי טרור שוטפים.


מאיים על הסכם השלום
הנספח הביטחוני להסכם השלום מחלק את חצי האי ל-3 אזורים, וקובע שמצרים יכולה לפרוס רק דיוויזיית חי"ר ממוכנת אחת עם עד 22,000 חיילים, 230 טנקים ו-480 נגמ"שים באזור A, האזור הקרוב ביותר לתעלת סואץ. .

רק אנשי משמר הגבול ושוטרים רשאים להיות באזורים B ו-C, בהתאמה, הקרובים לישראל.

בעשור האחרון, מצרים הגישה מאות בקשות לעקוף את סעיפי ההגבלות בהסכם המדברות על חיילים ונשק – וישראל הסכימה לכולן, כך העידו גורמים יודעי דבר בהווה ובעבר.

לפני ארבע שנים דיווח הרמטכ"ל המצרי דאז, מוחמד פריד חיג'אזי, כי 24,630 חיילים השתתפו בפעולות סיכול טרור בצפון מזרח סיני, בנוסף לכ-20,000 המוצבים במקומות אחרים בחצי האי, אך הערכות אנליסטים מדברות על מספרים גבוהים בהרבה – כך דיווח השבועון Foreign Policy. .

בנובמבר 2021, מצרים וישראל הודיעו כי הגיעו להסכמה להגדיל את סד"כ כוחות משמר הגבול המצריים בחלק הצפוני של חצי האי סיני, שם הם נלחמים בטרוריסטים כבר שנים, כך דיווחה סוכנות הידיעות AP .

כותב המאמר ציטט את קצין המודיעין הישראלי לשעבר, אלי דקל, שאמר כי הסד"כ המצרי בסיני הוא פי שלושה מהמספר הכולל המותר על פי ההסכם, וכמעט שני שלישים מהם פועלים בשטחים B ו-C וזאת בהסתמך על תמונות לוויין מסחריות זמינות שהוא ראה.

"בהנחה שהמספרים הללו אמינים", אמר שנקר, "למצרים יש היום לפחות פי שניים יותר חיילים בסיני משהותרו במקור בהסכם השלום, ומחציתם פועלים באזורים מוגבלים. חיילים אלו מצוידים בארטילריה ובכלי רכב אשר הם גם אינם מותרים על פי ההסכם, וזה כולל ,על פי ההערכות, 200 טנקים נוספים מעבר ל-230 המותרים בשטח A, לפי מספר גורמים יודעי דבר בהווה ולשעבר אבל כל זה נעשה באישור ישראל".

הוא ציין כי העניין המדאיג ביותר "הוא מה שמצרים עשתה ללא אישור ישראלי, כולל בניית בסיסים צבאיים ושדות תעופה כמו בניית מחנה קבע לגדוד 101 באל-עריש, ובניית 3 שדות תעופה צבאיים בסיני, למרות שההסכם קובע שניתן לבנות רק שדות תעופה אזרחיים.

"נראה שאחד המתקנים הללו הוא בסיס חיל האוויר "מיליז" (רפידים לשעבר) בשטח B, הכולל בונקרים תחמושת, אחסון דלק תת קרקעי ושמונה האנגרים מבוצרים המסוגלים לאחסן חצי מטייסת אפ-16 מצרית , כך טען כותב המאמר ב- Foreign Policy לאחר שעיין בתצ"אות שהזמין מלוויין מסחרי.

כמו כן, הוא ציין כי מצרים הקימה בונקר פיקוד בסיני עבור הארמיות השנייה והשלישית וכן מפקדה לפיקוד המאוחד ממזרח לתעלה, המנהלת פעולות סיכול טרור בחצי האי סיני, בנוסף לבניית מתקן ימי גדול במזרח פורט סעיד בתוך סיני".

"לא חיות בתקופה שבין מלחמות"
רג'ב הכחיש את נושא הקמת שדות התעופה הצבאיים של מצרים בסיני, והסביר: "הוסכם על מטוסים בעלי כנף קבועה לתמיכה בפעולות צבאיות למלחמה בטרור, בעוד שהמפקדה נועדה לנהל פעולות נגד טרור בסיני".

הוא גם הדגיש כי שתי המדינות אינן חיות בתקופה שבין מלחמות, אלא חיות במצב של שלום ואין כוונה של אף צד להיכנס לסכסוך צבאי חדש כלשהו, ​​והדגיש כי הרעיון של הסכסוך הערבי- ישראלי הסתיים ורוב המדינות השכנות לישראל חיות במצב של שלום.

הוא הצביע על קיומם של הסכמים כלכליים ומסחריים מרכזיים ועל שגשוג ביחסים בין שתי המדינות.

הוא הדגיש כי מצרים זקוקה לנוכחות צבאית רבה כדי להילחם בארגון טרור בגודל של מפלצת, וכי ישראל מרוויחה מכך שמגנים על גבולותיה ומונעים זרימת מחבלים לצד השני בדרום עזה, ובכך שומרים על ביטחונה.

"ככל שהכוחות המצריים הנוספים יישארו יותר זמן בסיני, במיוחד כעת כשנראה כי המדינה האסלאמית שולטת, כך יהיה קשה יותר לחזור למגבלות הקבועות בהסכם", אמר שנקר.

הוא הוסיף כי "ישראל מודעת להתפתחויות הללו וכנראה העלתה את חששותיה בפני מפקדי הכוח הרב-לאומי, אך לאור השיפור ביחסים עם מצרים, הם אינם ששים ללחוץ חזק ולא הגישו תלונה רשמית".

"מצרים יוצרת עובדות בשטח בסיני שיהיה קשה, אם לא בלתי אפשרי, לשנות", הוסיף.

שנקר הצהיר כי למרות ש"תגבור הנוכחות הצבאית המצרית בסיני מגיעה בתקופה שבה יחסי מצרים-ישראל פורחים, ההיסטוריה אומרת שזה יכול להשתנות במהירות, במיוחד מכיוון שרק ​​לפני פחות מעשור המהפכה המצרית העלתה לשלטון נשיא אסלאמיסטי אנטי ישראלי."

הוא הדגיש כי ההגבלות הקבועות בהסכם השלום על הפריסה הצבאית בסיני הם שביצרו את השלום, והוסיף כי לאורך זמן הפרות מצריות אלו עלולות לסכן את שלמות ההסכם.

רג'ב דוחה דעה זו, וטוען כי מצרים חתמה על ההסכם כמדינה, ללא קשר למשטרים השולטים.

לדבריו, לאור התפתחות טכנולוגיית הטילים, כלי הטיס וכלי הנשק המודרניים, נוכחותם של כוחות כאלה כבר אינה חשובה כדי להכריע מלחמה או להשיג הפתעה.

ניסן אישר כי לאחר שמצרים תביס את דאעש ויהיה לה שליטה מוחלטת במצב, ישראל תבקש ממצרים לקיים את ההסכם ולצמצם את הנוכחות הצבאית שלה בסיני.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  זה לא יביא למתיחות godfrey 08.06.22 21:00 1
     אכן , המצרים הוכיחו כי הם מוצלחים ביצירת רמייה מלחמתית . FBD 08.06.22 22:03 36
         הטרור מעזה, חמאס ג'יאהאד וכו', הוא פרוקסי של המצרים. שנלחמים בישראל באופן עקיף. זאת האמת המרה... בלשן 08.06.22 23:19 58
             ?TOO MUCH MIDNGHIT WIHSKY המשתנה 08.06.22 23:23 59
                 חחח Dalev 09.06.22 00:29 63
                 מאיזה גבול הם מקבלים את כלי הנשק? מהים? מישראל? או ממצרים? ארק אידיוט יחשוב שמדובר ב'הברחות'.... בלשן 09.06.22 08:22 81
                     גם מהים, בעיקר מגבול מצרים. אם לדייק: מסיני הגרוק 09.06.22 08:43 85
                         אתה חושב, שאם ב'מוצהר' הצבא המצרי היה שולט, ישראל הייתה מאפשרת לזה להתרחש? חוסר השליטה הוא רק תירוץ בלשן 09.06.22 09:06 94
                             ברור שלא, אני ממש מסכים איתך כאן. הגרוק 09.06.22 09:31 100
                                 גם אני מסכים איתך, שעדיין אין חיחורי מלחמה, אבל, לדעתי היעד האסטרטגי של המצרים הוא המלחמה או המחיקה של ישראל בלשן 09.06.22 15:13 154
                                     חבר, אין לך שום סיבה להתנצל. נראה שגם אני תרמתי את חלקי לאופי השיח. הגרוק 10.06.22 01:03 159
                     לאורך שנים Picho 09.06.22 12:04 139
                         חלק מהסכם השלום, ופירוז סיני נועד למנוע העברת אמל'ח ומחבלים. זה שהמצרים מאפשרים זאת זו לכשעצמה הפרה בלשן 09.06.22 15:15 155
                             שוב, חלק משמעותי לא עובר דרך סיני אלא דרך הים Picho 09.06.22 15:28 156
                                 והשטח הימי, שייך למי? האם משנו יכול לעבור בשטח הימי של סיני ללא שמישהו ישים לב? בלשן 09.06.22 15:59 157
                                     חביות? חדמש כן . טכנית כמובן Picho 09.06.22 16:03 158
                 😂😂😂👌 הגרוק 09.06.22 08:38 82
             כל כך נוח להם שהם ספגו כבר מאות, אם לא אלפי הרוגים הגרוק 09.06.22 08:40 84
                 מי שעוצם את העיניים לניתוחים של 'נציב', הוא בעל הראיה החד-מימדית. טול קורה מבין עיניך. בלשן 09.06.22 09:08 95
                     בוא ניסגר רגע על ההגדרה של ״טול קורה מבין עיניך״, כדי להבין אם יש כאן בסיס ריאלי להמשך 🙏 הגרוק 09.06.22 09:29 98
         👌👌 הגרוק 09.06.22 01:33 70
     הרבי הזהיר לפני עשרות שנים Yehudah770 09.06.22 00:37 64
         נבואה רעה אינה חייבת להתגשם! Foreteller 09.06.22 01:29 68
             כל נבואה אינה חייבת להתגשם הגרוק 09.06.22 01:34 71
                 מיסודי הדת שהא-ל מנבא את בני האדם Foreteller 09.06.22 02:31 75
                     אותו האל שלך הגרוק 09.06.22 08:44 86
                         ומשה רבנו לא היה נביא? Foreteller 09.06.22 08:46 87
                             הוא החליט על דעת עצמו להיות כזה? הגרוק 09.06.22 08:46 88
                                 לא, אבל נתן לנו גדרים איך נדע מי הנביא שלו אנו צריכים לשמוע ומי לא Foreteller 09.06.22 08:49 89
                                     יש לך כרגע כלים לזהות נביאים? הגרוק 09.06.22 09:01 92
                                         כן, ברור, זה הלכה כשאר הלכות התורה, בבקשה: ספר המדע, הלכות יסודי התורה, פרק ז, זה ממשיך כמובן Foreteller 09.06.22 09:09 96
                                             אוקי, תן לי כמה שמות של נביאים בני דורנו הגרוק 09.06.22 09:32 101
                                                 זה דבר נדיר מאד בדורנו, אני יכול לתת לך שמות של נביאים במאות שנים האחרונות, לא כמה בדורנו Foreteller 09.06.22 09:34 102
                                                     זו לא חוכמה כי אז אתה מצביע עליהם בדיעבד ולאחר מעשה הגרוק 09.06.22 09:40 103
                                                         אני לא זיהיתי נביא בחיים שלי, אבל אני יכול להעיד על מי שזיהה נביא בעודו חי ולא לאחר מעשה Foreteller 09.06.22 09:41 104
                                                             אפשר לשאול מיהו האדם שזיהה ומיהו הנביא? הגרוק 09.06.22 10:00 111
                                                                 אם אנחנו מדברים על לאחרונה - הרבי מליובאוויטש , יש המון דוגמאות אבל הכי ניכרת: Foreteller 09.06.22 10:08 114
                                                                     רגע, לא ממש הבנתי. האם אתה מכיר את מי שזיהה שהרבי מליובאוויטש הוא נביא? הגרוק 09.06.22 10:25 118
                                                                         כן, אני מכיר מאות כאלה. וגם בחיפוש ביוטיוב תמצא אנשים שמעידים על דברים כאלה דתיים ושאינם (גם בשעת מעשה) Foreteller 09.06.22 10:32 119
                                                                         ראיתי לנכון להביא את לשון הרמב''ם לגבי חזרת הנבואה לישראל, מתוך אגרת תימן: Foreteller 09.06.22 10:38 122
                                                                             תודה לך הגרוק 09.06.22 10:44 126
                                                                                 למה נאבדת בתגובותי? קודם כל הסברתי מה הגדר הטכני של נביא, אנסה להביא לך דברים יותר פרקטים בשלוף מיוטיוב Foreteller 09.06.22 10:53 131
                                                                                     אני מבין את ההגדרה הגרוק 09.06.22 11:02 134
                                                                                         נביא בן דורנו אפשר לזהות או על ידי עדות מנביא קודם או על ידי שחזה העתיד לטובה והוכחו דבריו פעמיים ואסור לנסות Foreteller 09.06.22 11:04 135
                                                                                 תראה את הסרטונים לפי הסדר הזה: 4, 2, 3, 1 Foreteller 09.06.22 10:59 132
                                                                     הרבי אמר שגם ישראל תאבד את ירושלים בגלל שישראל לקחה אותה לא ברצון ולא באופן יזום. גוג ומגוג 09.06.22 14:31 147
                                                                         סע למון איילנד חביבי🌴 הגרוק 09.06.22 14:56 149
                                                                         מאיפה ההגיגים האלה? Foreteller 09.06.22 14:57 150
                                                                             גאולה כהן סיפרה על כך שנים אחרי פגישתה עם הרבי לאחר ששת הימים והלשון המדוייקת יותר לפי הזכור לי: כח המלך 09.06.22 15:08 152
                                                                                 יש הבדל מהותי בין הדברים כמו שרואים בחוש Foreteller 09.06.22 15:08 153
             בהחלט אינה חייבת כשחוזרים בתשובה על אותו העניין ומתקנים דרכם - נקווה מאוד שהתשובה באופן כללי מספיק טובה... כח המלך 09.06.22 04:00 77
                 מה השאלה בוודאי תיקנו ובוודאי אין סכנה ח''ו לומר אחרת Foreteller 09.06.22 11:05 136
                     סכנה קיומית לא הייתה ולא תהי'ה יותר - סכנות מקומיות ומסויימות קיימות בהחלט וצריך לפעול כראוי כדי לבטלם כח המלך 09.06.22 12:59 143
     מעניין שאף אחד לא עומד בהסכמים ומשנים את הסטטוס קוו ללא הרף ואח''כ באים אלינו בטענות על שינוי סטטוס קוו. הרואה 09.06.22 11:40 138
  מעניין ומטריד. תודה רבה לך על ההשקעה ועל הניתוח - שאלה קטנה: הגרוק 08.06.22 21:08 2
     לקחת את זה לקיצון. פתחלנד נולד כי לבנון אינה מדינה ריבונית seventhseal 08.06.22 21:26 8
         לא השוויתי, בשום צורה. הזכרתי את המונח כדי להציג השתלשלות לסיטואציה בעלת קווים דומים. הגרוק 08.06.22 21:31 15
     אם מחר סיסי נופל אנחנ מקבלים מצרים עויינת עם תשתיות משמעותיות בסיני חושב_פעמיים 08.06.22 21:40 24
         אני לא עוסק בנבואות זעם, שאלתי לגבי המצב הנוכחי בסיני הגרוק 08.06.22 21:46 25
         תוסיף ליוזר שלך את המילה קדימה .. +10 Brasilver 08.06.22 21:57 27
         אתה לא מקבל כלום avizaz 08.06.22 22:07 38
             המלחמה זה דבר פלא, אין שום רווח לצאת למלחמה, אין מדינה שלא מפסידה במלחמה ובכל זאת יש הדבר תלוי בי 08.06.22 22:20 46
                 +1 WD400 08.06.22 23:14 57
                     אבל אתה מסכים שזה לא בא מרציונליות? זה יותר חזק מזה. והרשימה שכתבה היא ודאי נכונה, אבל הדבר תלוי בי 09.06.22 00:38 65
         אם ללמוד לקח מהמלחמה באוקראינה זה שאין להעלים עין מבניין כוח aba 08.06.22 23:11 55
     אם נמשיל את זה לחיי היום יום - אתה מעדיף ראש משפחת פשע שיודעים שהוא כזה בתור שכן, מעברייני צעצוע כח המלך 09.06.22 10:08 113
  היה צפוי קפסולה 08.06.22 21:12 3
  נו ומה הם יכולים לעשות עם הערימת גרוטאות שהם הכניסו לשם?? Ensemble 08.06.22 21:23 4
     חבר יקר ישראלי5 08.06.22 21:25 6
     וישראל לא מצליחה נגד כנופיות של ערבים ביפו.ולא עוברת בואדי ערה בתרגיל צבאי. גוג ומגוג 08.06.22 21:26 7
         איך אפשר להשוות בכלל Ensemble 08.06.22 23:13 56
     ואנחנו? לוק 08.06.22 21:27 11
     הבעיה דומה, רק בקנה מידה יותר גדול: בדואים seventhseal 08.06.22 21:28 12
     יש להם ציוד אמריקאי חדיש, אין שום צורך או סיבה לזלזל בהם הגרוק 08.06.22 22:04 37
  במילה אחת, בגין אבי אבות הטיפשים.המנהיג הכי נעל שהיה לישראל. גוג ומגוג 08.06.22 21:25 5
     פה מפיק ערגליות סעידה 08.06.22 21:26 9
         חחחח😆 ערגליות תפוח? הגרוק 08.06.22 21:47 26
             פרג סעידה 08.06.22 22:10 40
                 פרג זה לא חומר אפל שתחום רק לאזנו המן? הגרוק 08.06.22 22:11 42
                     ח סעידה 08.06.22 22:21 47
                         תודה, אבל אני כבר התקדמתי לצ׳ייסר ריצפז הגרוק 08.06.22 22:33 49
                             😅 סעידה 08.06.22 23:01 52
     תסביר בבקשה מדוע ? ישראלי5 08.06.22 21:27 10
         הם לא היו מעיזים לפצות פה אהרון5 08.06.22 21:30 14
             וזה דבר שיכול ישראלי5 08.06.22 21:33 17
                 בהחלט מעניין לערוך דיון של מומחים בשאלה אהרון5 08.06.22 21:58 28
         כי רק אומה מפגרת מוסרת שטח של 60 אלף קילומטר על שלום שנחתם על נייר טואלט גוג ומגוג 08.06.22 21:33 19
             אני מת על השטויות שלך😂 הגרוק 08.06.22 22:00 31
                 תיירות בים האדום . גוג ומגוג 08.06.22 22:22 48
                     נסיך יפה תואר ואמיץ שלי. הגרוק 08.06.22 22:36 50
                         הוא צודק בסופו של דבר אם ישראל היתה מחזיקה את סיני גם במחיר של איום גרעיני על מצרים DOUBLE07 09.06.22 09:48 106
                             בדיוק, זה נושא מורכב ולכן אין אפשרות לדון בו על בסיס תגובות כמו ״הוא צודק״. צריך לפרט הגרוק 09.06.22 09:53 108
                                 כרגיל אצלך אף פעם לא תהיה תגובה לעניין. גוג ומגוג 09.06.22 10:42 125
                                     נו באמת, שוב פעם ישנת בשק שינה שלא נסגר עד הסוף? הגרוק 09.06.22 10:47 129
                                         ממשיך עם אותו קו של בדיחות קרש לנסות פעם אחר פעם להצחיק. גוג ומגוג 09.06.22 11:02 133
                                             קודם כל אל תגיד שלא למדת ממני כלום - אתה נמשך לציניות שלי וצוחק בלב מהבדיחות הנהדרות שלי הגרוק 09.06.22 15:03 151
                     בלי השמאל והאסלאם לא רק המדינה הייתה גן עדן אהרון5 08.06.22 23:45 61
                         אם לא השמאל - היינו שולטים גם בסייברטרון הגרוק 09.06.22 01:40 72
     טיפש? avizaz 08.06.22 22:10 41
         בסדר, אבל יש כל רצון💪 אתה מתכתב כאן עם אוגדונר לגור מוטיבציה הגרוק 08.06.22 22:12 43
         אם רק רוצים, מוצאים את הפתרונות הנכונים והיצירתיים - גם לפני חמישים שנים כשטכנולוגיית הכלים הבלתי מאויישים כח המלך 09.06.22 10:25 117
     אלמלא בגין היית עושה יום זיכרון לעוד אלפי חיילי צה''ל elbustani 09.06.22 09:30 99
         מדי פעם מזדמן לנו לראות כאן בפורום כמה עצום הוא הפער בין התאוריה לבין המעשי הגרוק 09.06.22 09:45 105
         כמה חיילי צה''ל נהרגו בגבול סורי'ה מסיום מלחמת יום הכיפורים? כח המלך 09.06.22 10:21 116
             שאלה חשובה אבל יש עוד כמה לפניה, באם מנסים ליצור בסיס ראוי להשוואה (לדעתי אין כזה) הגרוק 09.06.22 10:33 120
                 רוב שאלותיך כאן לא באמת קשורות כי הכל תלוי ברצון ובצורך- עובדה ששלטו שם יפה מאוד במשך שנים ארוכות כח המלך 09.06.22 12:52 142
                     אכן, עוד לא נגענו בעניין הצורך והאינטרס - הוא חשוב כמובן ואשמח שמידע בו בהמשך הגרוק 09.06.22 14:25 146
     צודק במאה אחוז נתן מיליון דונם קיבל דף A4 Ethics 4 All 09.06.22 10:01 112
  למרות הכול נראה לי שמצרים לא מהווה איום אהרון5 08.06.22 21:29 13
     כאילו סתם יש להם ספינות ,צוללות ,מטוסים ,טנקים,טילים ,קומנדו,הכל לקישוט. גוג ומגוג 08.06.22 21:37 22
         באמת רחמנות על אלה שעדיין מאמינים בלב שלם באגדת הצבא החזק במזהת... גיאאוני 08.06.22 21:59 29
             פלא שעוד לא עשו לנו כיפור 2, לא מבין ממה הם מורתעים הגרוק 08.06.22 22:01 32
                 גם ציניות היא מפלט... גיאאוני 08.06.22 22:02 33
                     חביבי, כל המדינה שלנו היא בעצם מפלט מהחום של המזה״ת🥵 הגרוק 08.06.22 22:08 39
         נראה שכל מי שהניק שלו מתחיל בג' בא לעשות דה מורליזיציה לצבא ולמדינה. Iback 08.06.22 23:07 53
             מזל שהוספתי ה׳ הידעיה😇 הגרוק 09.06.22 01:41 73
  יש לדרוש לערבויות מהאמריקאים Cat Catul 08.06.22 21:31 16
     כן אה CyberMan 08.06.22 21:34 20
         לא קשור ללשמור Cat Catul 08.06.22 21:35 21
             האמריקאים תמיד דאגו ותמיד ידאגו אך ורק לעצמם CyberMan 08.06.22 21:38 23
  עושים לנו תנועת מלקחיים צפון ודרום CyberMan 08.06.22 21:33 18
     גם מהאוויר ומבטן האדמה הגרוק 08.06.22 22:02 35
         לא משנה מה ואיך אנחנו ננצח השאלה היא באיזה מחיר CyberMan 08.06.22 22:18 44
             או, זו הגישה! הגרוק 08.06.22 22:19 45
  קוברים את הראש בחול ומחבקים את סיסי גדליה הפיל 08.06.22 21:59 30
     איזו תשתית? הגרוק 09.06.22 01:32 69
         תחמושת, אימונים, כלי נשק, תשתית תקשורת חדשה גדליה הפיל 09.06.22 08:38 83
             כן, אני זוכר את המל״ט הגרוק 09.06.22 08:50 90
                 לא צריך לבנות קונספירציות. האמת ברורה. גדליה הפיל 09.06.22 09:05 93
                     כדרכן של קונספירציות - האמת שלהן ברורה למי שהמציא אותן הגרוק 09.06.22 09:18 97
  כן... The four stages strategy Perhaps 08.06.22 22:02 34
  אל דאגה ברגע של אמת, כאשר נצטרך לשוב ולכבוש את סיני, תבואנה כל החיילות הקרביות שלנו, ומיד מרשמלוי 08.06.22 22:51 51
  יותר מ40 שנות שלום, שיתופי פעולה מידניים צבאיים טכנולוגיים כלכליים ועדין יש כת השבויה בעבר. המשתנה 08.06.22 23:07 54
  המהלך החל Sigamno 08.06.22 23:30 60
  שמעתי ראיון ובו סופר על פגישה כחול 09.06.22 00:17 62
  שטויות, אין למצרים שום סיכוי לצלוח את התעלה . .. חד כתער 09.06.22 00:46 66
  רבותי..אני מציע לכולנו ערנות מוגברת ביחס להתעצמות צבאית מצרית אדירה בסיני. צי מס 8 בעולם. מאגרים.ועשרות מנהרות צופה הגאולה 09.06.22 00:57 67
  איזה ראש ממשלה ישראלי הסכים שהם ייתעצמו כך בסיני?? FAO 09.06.22 01:50 74
     אף ראש ממשלה, זו מדיניות די זהה ומשותפת לממשלות רבות הגרוק 09.06.22 09:49 107
  הפרט המרכזי שהושמט כאן - הדיווחים על בניית גשרים רבים ומנהרות שעתידים לאפשר מעבר המוני לסיני ביום מן הימים כח המלך 09.06.22 03:55 76
  מצריים הכינה בסיני ''מגף גדול'' לשים על הצוואר של ישראל בהגיע השעה. קול_קורא 09.06.22 04:27 78
     שטויות. מדינה ענייה הסובלת מאינספור סכסוכים פנימיים. הגרוק 09.06.22 08:58 91
         תיארת כאן את מצרים של ימינו או את זו שלפני שתי המלחמות הגדולות האחרונות? אגב, זיהית מה האינטרס באוקריאנה כח המלך 09.06.22 10:15 115
             את מצריים של ימינו כמובן. אתה טוען אחרת? סקרת לאחרונה את מצבה הכלכלי-חברתי? הגרוק 09.06.22 10:39 123
                 טענתי היא שגם מצרים של פעם הייתה עניי'ה, לא מפותחת ונשלטת על ידי מנהיגים ללא אינטרס ברור ומובהק למלחמות כח המלך 09.06.22 12:42 141
                     אתה צודק לגבי זה שמצריים הייתה גם אז ענייה, אבל טועה לגבי העדר האינטרס הגרוק 09.06.22 14:19 145
  הערבים אותם ערבים סתם אחת 09.06.22 04:56 79
     וסכר אסואן הוא סכר אסואן FAO 09.06.22 07:14 80
  מעניין כמה שניות יקח לצבא מודרני ויעיל להשמיד אוגדה שמתמרנת לכיוונו...אפילו מדינה נחשלת כמו אוקראינה winter1 09.06.22 09:55 109
  תרשו לי לשחק בנדמה לי אורה 09.06.22 09:55 110
     כן כן, פנינה תיירותית במבה 09.06.22 10:48 130
     לשחק אפשר - מה שהיה קורה זה שצה''ל היה נמתח לאורך גבולות עצומים ודאעש היה מזנב בנו. סקפטי 09.06.22 14:52 148
  ישראל תשלם ביוקר ג'ון מגונט 09.06.22 10:34 121
     עם תבוסתנות כזאת, יש כאלה שבאמת צריכים להעלם במבה 09.06.22 10:47 128
  הכל בסדר. א-סיסי שולט שם, והטכנולוגיה מתפחת עם השנים. המצב שלנו היום הוא לא מה שהיה ב-1977. גיבור מקלדת 09.06.22 10:41 124
  אחד המאמרים המטומטמים שקראתי, הוא לא אומר כלום, לא חושף או מחדש כלום ולא מנבא או מנתח כלום במבה 09.06.22 10:45 127
  השלום העוין עם מצרים מרדים אותנו. ש-עצמון 09.06.22 11:36 137
  ''מסכן מנחם, אני קיבלתי את סיני והנפט והוא קיבל חתיכת נייר'' אנואר סאדאת. גיל גמש 09.06.22 12:07 140
  לא רק עוזר שר החוץ האמריקאי מודאג- גם עיתון המודיע מודאג שרה 09.06.22 14:16 144

   
   
godfrey לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.9.13
7250 הודעות, 34 מדרגים, 68 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    21:00   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. זה לא יביא למתיחות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מול ישראל מסיבה אחת : ישראל חושבת שיש לה שלום עם מצרים.
נקרא לזה :״מלכודת דבש של השלום המדומה״



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FBD לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.10.15
18214 הודעות, 157 מדרגים, 294 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    22:03   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. אכן , המצרים הוכיחו כי הם מוצלחים ביצירת רמייה מלחמתית .  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
מצד שני גם השלום איתם הוכיח עצמו וכבר 40 שנה שאין מלחמה וזה מצויין . לא הייתי דואג מהמצרים , יש להם רק מה להרוויח מקיומה של מדינת ישראל מצפון להם , ובטח שלא כדאי להם מדינת טרור פלסטינית במקומה .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בלשן
חבר מתאריך 2.4.12
4719 הודעות
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    23:19   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. הטרור מעזה, חמאס ג'יאהאד וכו', הוא פרוקסי של המצרים. שנלחמים בישראל באופן עקיף. זאת האמת המרה...  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  
ובהתאם, נוח למצרים 'קצת' דעאש בסיני, כדי 'להצדיק' הכנסת צבא התקפי לסיני ולהציבו על גבול ישראל.

כאשר ישראל תאיים ברצינות לכבוש את עזה, נראה צבא מצרי נכנס לרצועה... ולא כדי לעזור לישראל...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המשתנה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.1.22
1644 הודעות, 7 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    23:23   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. ?TOO MUCH MIDNGHIT WIHSKY  
בתגובה להודעה מספר 58
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dalev לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.12.08
21544 הודעות, 77 מדרגים, 71 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    00:29   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. חחח  
בתגובה להודעה מספר 59
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בלשן
חבר מתאריך 2.4.12
4719 הודעות
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    08:22   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. מאיזה גבול הם מקבלים את כלי הנשק? מהים? מישראל? או ממצרים? ארק אידיוט יחשוב שמדובר ב'הברחות'....  
בתגובה להודעה מספר 59
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    08:43   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. גם מהים, בעיקר מגבול מצרים. אם לדייק: מסיני  
בתגובה להודעה מספר 81
 
  
אם חשוב לך לדייק ואם חשוב לך לצלול לעומק ולהבין מי שולט במרכז סיני - תוכל לחפש ולמצוא תשובה לשאלתך.
(רמז: לא הצבא המצרי)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בלשן
חבר מתאריך 2.4.12
4719 הודעות
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    09:06   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  94. אתה חושב, שאם ב'מוצהר' הצבא המצרי היה שולט, ישראל הייתה מאפשרת לזה להתרחש? חוסר השליטה הוא רק תירוץ  
בתגובה להודעה מספר 85
 
  
המצרים מעולם לא התכוונו לקיים את ההסכם, וההפרות שלו הן רציפות מאז חתימתו.

זה שישראל משחקת כ'פראייר' האיזורי, ומקבלת את התירוצים זו בעייתה הבלעדית.

לגופו של עניין, אם המצרים לא שולטים, זו הפרה נוספת של ההסכם.

לא יכולים לקיים את ההסכם? אז הוא מבוטל.
אז שיתכבדו ויפנו את סיני לכוחות הישראלים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    09:31   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  100. ברור שלא, אני ממש מסכים איתך כאן.  
בתגובה להודעה מספר 94
 
  
למצרים יש אינטרס להעסיק את ישראל מול עזה, אבל הוא יותר נוגע לעזה ופחות לישראל, לכן לדעתי עניין שכזה הינו משני בדיון הזה.
דהיינו, אין בעובדה זו כדי להרחיק לכת ולקבוע נחרצות שאלו חרחורי מלחמה מצד המצרים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בלשן
חבר מתאריך 2.4.12
4719 הודעות
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    15:13   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  154. גם אני מסכים איתך, שעדיין אין חיחורי מלחמה, אבל, לדעתי היעד האסטרטגי של המצרים הוא המלחמה או המחיקה של ישראל  
בתגובה להודעה מספר 100
 
  
ולא 'החלשתה'.

לצערי, הצבא עדיין אינו רואה בהם אוייב-מר, ומפרשן באופן שגוי את כוונותיהם האסטרטגיות.

(וזה מה שנציב מנסה להסביר)

בכל אופן, מתנצל אם בפוסט קודם נפגעת ממה שכתבתי 'טול קורה..',
כנראה לא הבנתי אותך, ובכל מקרה, כמובן שלא הייתה כוונה אישית, על עניינית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''א בסיון תשפ''ב    01:03   10.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  159. חבר, אין לך שום סיבה להתנצל. נראה שגם אני תרמתי את חלקי לאופי השיח.  
בתגובה להודעה מספר 154
 
  
מודה, אני הרבה פעמים מתבטא בלשון עוקצנית.
זו שפתי, אבל זו ממש לא כוונתי. כשל שכזה.

בכל אופן, למרות שאנחנו לא מסכימים, שמח לגלות איש שיחה ענייני ומשכיל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Picho לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.5.13
1827 הודעות, 15 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    12:04   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  139. לאורך שנים  
בתגובה להודעה מספר 81
 
  
נתיב ההברחות עבר דרך היבשה - אריתראה וסודן. משם דרך הים וסואץ. ברוב המקרים הספינות היו מטילות את האמל״ח בחביות שצפו לאורך החוף של סיני וספינות דייגים היו אוספות אותן לעזה.
בהמשך ההברחות הפכו קרקעיות דרך סיני ואז דרך מנהרות או שוב חביות צפות.


אל תקראו לי צעיר, אני כאן מ-97...


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בלשן
חבר מתאריך 2.4.12
4719 הודעות
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    15:15   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  155. חלק מהסכם השלום, ופירוז סיני נועד למנוע העברת אמל'ח ומחבלים. זה שהמצרים מאפשרים זאת זו לכשעצמה הפרה  
בתגובה להודעה מספר 139
 
  
העומק האסטרטגי של סיני, מאפשר למי שרוצה בכך, לעצור את המחבלים.

בלתי אפשרי לעבור את ה 200 קילומטר של המדבר, אלי שמישהו יידע על נוכחותך. המצרים בכוונת.מכוון מעלימים עין, כדי לאפשר למחבלים ולנשק להגיע לעזה.

בדיוק כמו שהירדנים מאפשרים הברחות בגבול שלהם, ומפירים מצידם את ההסכם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Picho לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.5.13
1827 הודעות, 15 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    15:28   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  156. שוב, חלק משמעותי לא עובר דרך סיני אלא דרך הים  
בתגובה להודעה מספר 155
 
  


אל תקראו לי צעיר, אני כאן מ-97...


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בלשן
חבר מתאריך 2.4.12
4719 הודעות
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    15:59   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  157. והשטח הימי, שייך למי? האם משנו יכול לעבור בשטח הימי של סיני ללא שמישהו ישים לב?  
בתגובה להודעה מספר 156
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Picho לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.5.13
1827 הודעות, 15 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    16:03   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  158. חביות? חדמש כן . טכנית כמובן  
בתגובה להודעה מספר 157
 
  


אל תקראו לי צעיר, אני כאן מ-97...


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    08:38   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. 😂😂😂👌  
בתגובה להודעה מספר 59
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    08:40   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. כל כך נוח להם שהם ספגו כבר מאות, אם לא אלפי הרוגים  
בתגובה להודעה מספר 58
 
  
נוח למצרים 'קצת' דעאש בסיני

הראייה החד ממדית הזו, בלי יכולת תפישה והבנה שיש עומק גיאוגרפי וצורך בניתוח העניינים על סמך היחידות הגיאוגרפיות והמאפיינים של כל אחת מהן, מצריכה שינוי גישה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בלשן
חבר מתאריך 2.4.12
4719 הודעות
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    09:08   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  95. מי שעוצם את העיניים לניתוחים של 'נציב', הוא בעל הראיה החד-מימדית. טול קורה מבין עיניך.  
בתגובה להודעה מספר 84
 
  
הגאווה הישראלית שגורמת לחוסר היכולת להודות בטעות של מסירת השטחים למצרים תמורת 'הסכם' מפוקפק, היא הבעייתית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    09:29   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  98. בוא ניסגר רגע על ההגדרה של ״טול קורה מבין עיניך״, כדי להבין אם יש כאן בסיס ריאלי להמשך 🙏  
בתגובה להודעה מספר 95
 
  
אני מאמין שאתה מכיר את ההגדרה של המשפט הזה וזה לא שראית אותו רשום פעם איפשהו ומדי פעם אתה סתם זורק אותו לדיון כמפלט.

עכשיו, בוא תסביר לי איך אתה רושם לי שאני עוצם את עיניי אל מול הניתוח של של נציב ועל הדרך דוחף לי את ״טול קורה מבין עיניך״?
אני הגבתי לו בשאלה, לא בקביעת עובדה.
אם תקרא לעומק את מה שהוא רשם תראה שהוא מציג את שני צידי המתרס (כמובן עם הפרשנות שלו) ולכן העלתי את השאלה, עניין מתבקש כאשר שואפים לנהל דיון בריא.
עכשיו, טול קיסם מבין שיניך ונסה לקרוא שוב את שאלתי אליו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    01:33   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. 👌👌  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Yehudah770 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.12.15
11348 הודעות, 110 מדרגים, 214 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    00:37   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. הרבי הזהיר לפני עשרות שנים  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
אבל לנו, יש ראייה קצרה ביותר
https://youtu.be/7ljc_x_KHK4
https://youtu.be/XWAgnajWu7c



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Foreteller לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.22
8526 הודעות, 67 מדרגים, 131 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    01:29   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. נבואה רעה אינה חייבת להתגשם!  
בתגובה להודעה מספר 64
 


The closer you get to light, the greater your shadow becomes


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    01:34   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. כל נבואה אינה חייבת להתגשם  
בתגובה להודעה מספר 68
 
  
אין נביאים ואין נבואות.
אין אלים ואין מלכים.
אם יש משיח - נדע על קיומו.
הדחף בלקיחת תפקיד האל חוטא לדת.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Foreteller לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.22
8526 הודעות, 67 מדרגים, 131 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    02:31   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. מיסודי הדת שהא-ל מנבא את בני האדם  
בתגובה להודעה מספר 71
 

הסבר מה שכתבת ומי הוא הא-ל שלך שזה חוטא לדתו?


The closer you get to light, the greater your shadow becomes


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    08:44   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. אותו האל שלך  
בתגובה להודעה מספר 75
 
  
אלוהים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Foreteller לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.22
8526 הודעות, 67 מדרגים, 131 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    08:46   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  87. ומשה רבנו לא היה נביא?  
בתגובה להודעה מספר 86
 


The closer you get to light, the greater your shadow becomes


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    08:46   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  88. הוא החליט על דעת עצמו להיות כזה?  
בתגובה להודעה מספר 87
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Foreteller לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.22
8526 הודעות, 67 מדרגים, 131 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    08:49   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  89. לא, אבל נתן לנו גדרים איך נדע מי הנביא שלו אנו צריכים לשמוע ומי לא  
בתגובה להודעה מספר 88
 


The closer you get to light, the greater your shadow becomes


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    09:01   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  92. יש לך כרגע כלים לזהות נביאים?  
בתגובה להודעה מספר 89
 
  
אם לא, הדיון הזה מיותר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Foreteller לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.22
8526 הודעות, 67 מדרגים, 131 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    09:09   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  96. כן, ברור, זה הלכה כשאר הלכות התורה, בבקשה: ספר המדע, הלכות יסודי התורה, פרק ז, זה ממשיך כמובן  
בתגובה להודעה מספר 92
 

בעימוד נורמלי:
https://www.daat.ac.il/he-il/toshba/rambam/mada/yesodey-hatora/yesody7.htm?printview=true

אם תרצה להמשיך לקרוא, תשנה את המספר yesody7 למספר 8

הלכות יסודי התורה פרק ז

הלכה א

מיסודי הדת לידע שהאל מנבא את בני האדם, ואין הנבואה חלה אלא על חכם גדול בחכמה גבור במדותיו, ולא יהא יצרו מתגבר עליו בדבר בעולם אלא הוא מתגבר בדעתו על יצרו תמיד, והוא בעל דעה רחבה נכונה עד מאד. אדם שהוא ממולא בכל המדות האלו שלם בגופו כשיכנס לפרדס וימשך באותן הענינים הגדולים הרחוקים, ותהיה לו דעה נכונה להבין ולהשיג, והוא מתקדש והולך ופורש מדרכי כלל העם ההולכים במחשכי הזמן והולך ומזרז עצמו ומלמד נפשו שלא תהיה לו מחשבה כלל באחד מדברים בטלים ולא מהבלי הזמן ותחבולותיו, אלא דעתו פנויה תמיד למעלה קשורה תחת הכסא להבין באותן הצורות הקדושות הטהורות, ומסתכל בחכמתו של הקב"ה כולה מצורה ראשונה עד טבור הארץ ויודע מהן גדלו, מיד רוח הקודש שורה עליו. ובעת שתנוח עליו הרוח תתערב נפשו במעלת המלאכים הנקראים אישים ויהפך לאיש אחר ויבין בדעתו שאינו כמות שהיה, אלא שנתעלה על מעלת שאר בני אדם החכמים כמו שנאמר בשאול והתנבית עמם ונהפכת לאיש אחר.

הלכה ב
הנביאים מעלות מעלות הן, כמו שיש בחכמה חכם גדול מחבירו כך בנבואה נביא גדול מנביא, וכולן אין רואין מראה הנבואה אלא בחלום בחזיון לילה, או ביום אחר שתפול עליהן תרדמה, כמו שנאמר: במראה אליו אתודע בחלום אדבר בו וכולן כשמתנבאים אבריהן מזדעזעין וכח הגוף כשל ועשתנותיהם מתטרפות ותשאר הדעת פנויה להבין מה שתראה, כמו שנאמר באברהם: והנה אימה חשכה גדולה נופלת עליו וכמו שנאמר: בדניאל: והודי נהפך עלי למשחית ולא עצרתי כח.

הלכה ג
הדברים שמודיעים לנביא במראה הנבואה דרך משל מודיעין לו ומיד יחקק בלבו פתרון המשל במראה הנבואה וידע מה הוא, כמו הסולם שראה יעקב אבינו ומלאכים עולים ויורדים בו והוא היה משל למלכיות ושעבודן. וכמו החיות שראה יחזקאל, והסיר נפוח ומקל שקד שראה ירמיה, והמגלה שראה יחזקאל, והאיפה שראה זכריה, וכן שאר הנביאים מהם אומרים המשל ופתרונו כמו אלו, ויש שהן אומרים הפתרון בלבד. ופעמים אומרים המשל בלבד בלא פתרון כמקצת דברי יחזקאל וזכריה, וכולן במשל ודרך חידה הם מתנבאים.

הלכה ד
כל הנביאים אין מתנבאין בכל עת שירצו אלא מכוונים דעתם ויושבים שמחים וטובי לב ומתבודדים, שאין הנבואה שורה לא מתוך עצבות ולא מתוך עצלות אלא מתוך שמחה. לפיכך בני הנביאים לפניהם נבל ותוף וחליל וכנור והם מבקשים הנבואה, וזהו שנאמר: והמה מתנבאים כלומר מהלכין בדרך הנבואה עד שינבאו, כמו שאתה אומר פלוני מתגדל

הלכה ה
אלו שהם מבקשין להתנבא הם הנקראים בני הנביאים, ואע"פ שמכוונים דעתם אפשר שתשרה שכינה עליהן ואפשר שלא תשרה.

הלכה ו
כל הדברים שאמרנו הם דרך נבואה לכל הנביאים הראשונים והאחרונים חוץ ממשה רבינו רבן של כל הנביאים.

ומה הפרש יש בין נבואת משה לשאר כל הנביאים?

שכל הנביאים בחלום או במראה,
ומשה רבינו מתנבא והוא ער ועומד שנאמר: ובבוא משה אל אהל מועד לדבר אתו וישמע הקול מדבר אליו.

כל הנביאים על ידי מלאך, לפיכך רואים מה שהם רואים במשל וחידה.

משה רבינו לא על ידי מלאך, שנאמר: פה אל פה אדבר בו. ונאמר: ודבר ה' אל משה פנים אל פנים ונאמר: ותמונת ה' יביט, כלומר שאין שם משל אלא רואה הדבר על בוריו בלא חידה ובלא משל, הוא שהתורה מעידה עליו במראה ולא בחידות שאינו מתנבא בחידה אלא במראה שרואה הדבר על בוריו.

כל הנביאים יראים ונבהלים ומתמוגגין,
ומשה רבינו אינו כן, הוא שהכתוב אומר כאשר ידבר איש אל רעהו כלומר כמו שאין אדם נבהל לשמוע דברי חבירו כך היה כח בדעתו של משה רבינו להבין דברי הנבואה והוא עומד על עומדו שלם.

כל הנביאים אין מתנבאים בכל עת שירצו.
משה רבינו אינו כן, אלא כל זמן שיחפוץ רוח הקודש לובשתו ונבואה שורה עליו, ואינו צריך לכוין דעתו ולהזדמן לה שהרי הוא מכוון ומזומן ועומד כמלאכי השרת, לפיכך מתנבא בכל עת, שנאמר: עמדו ואשמעה מה יצוה ה' לכם ובזה הבטיחו האל, שנאמר: לך אמור להם שובו לכם לאהליכם ואתה פה עמוד עמדי.

הא למדת שכל הנביאים כשהנבואה מסתלקת מהם חוזרים לאהלם שהוא צרכי הגוף כלם כשאר העם, לפיכך אין פורשין מנשותיהם.

ומשה רבינו לא חזר לאהלו הראשון, לפיכך פירש מן האשה לעולם ומן הדומה לה. ונקשרה דעתו לצור העולמים ולא נסתלק מעליו ההוד לעולם וקרן עור פניו ונתקדש כמלאכים.

הלכה ז

הנביא אפשר שתהיה נבואתו לעצמו בלבד, להרחיב לבו ולהוסיף דעתו עד שידע מה שלא היה יודע מאותן הדברים הגדולים, ואפשר שישולח לעם מעמי הארץ או לאנשי עיר או ממלכה לכונן אותם ולהודיעם מה יעשו, או למונעם ממעשים הרעים שבידיהם, וכשמשלחים אותו נותנין לו אות ומופת כדי שידעו העם שהאל שלחו באמת, ולא כל העושה אות ומופת מאמינים לו שהוא נביא, אלא אדם שהיינו יודעים בו מתחלתו שהוא ראוי לנבואה בחכמתו ובמעשיו שנתעלה בהן על כל בני גילו והיה מהלך בדרכי הנבואה בקדושתה ובפרישותה ואח"כ בא ועשה אות ומופת ואמר שהאל שלחו מצוה לשמוע ממנו שנאמר: אליו תשמעון. ואפשר שיעשה אות ומופת ואינו נביא וזה האות יש לו דברים בגו ואעפ"כ מצוה לשמוע לו הואיל ואדם גדול וחכם וראוי לנבואה מעמידים אותו על חזקתו שבכך נצטוינו כמו שנצטוינו לחתוך את הדין ע"פ שני עדים כשרים ואע"פ שאפשר שהעידו בשקר הואיל וכשרים הם אצלינו מעמידין אותן על כשרותן. ובדברים האלו וכיוצא בהן נאמר הנסתרות לה' אלהינו והנגלות לנו ולבנינו ונאמר: כי האדם יראה לעינים וה' יראה ללבב.


The closer you get to light, the greater your shadow becomes


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    09:32   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  101. אוקי, תן לי כמה שמות של נביאים בני דורנו  
בתגובה להודעה מספר 96
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Foreteller לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.22
8526 הודעות, 67 מדרגים, 131 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    09:34   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  102. זה דבר נדיר מאד בדורנו, אני יכול לתת לך שמות של נביאים במאות שנים האחרונות, לא כמה בדורנו  
בתגובה להודעה מספר 101
 


The closer you get to light, the greater your shadow becomes


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    09:40   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  103. זו לא חוכמה כי אז אתה מצביע עליהם בדיעבד ולאחר מעשה  
בתגובה להודעה מספר 102
 
  
אני ביקשתי לראות כיצד הכלים שציינת שיעזרו לך לזהות נביא, מוכיחים עצמם כיעילים. כלומר, האם אי פעם זיהית בעצמך נביא בעזרת אותם כלים ולא בעזרת הכתובים?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Foreteller לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.22
8526 הודעות, 67 מדרגים, 131 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    09:41   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  104. אני לא זיהיתי נביא בחיים שלי, אבל אני יכול להעיד על מי שזיהה נביא בעודו חי ולא לאחר מעשה  
בתגובה להודעה מספר 103
 

אני לא יודע אם יש נביא שאפשר ללכת אליו כרגע, משער שאם היה היינו יודעים אבל זה לא מוכרח


The closer you get to light, the greater your shadow becomes


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    10:00   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  111. אפשר לשאול מיהו האדם שזיהה ומיהו הנביא?  
בתגובה להודעה מספר 104
 
  
אבל אני יכול להעיד על מי שזיהה נביא בעודו חי ולא לאחר מעשה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Foreteller לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.22
8526 הודעות, 67 מדרגים, 131 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    10:08   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  114. אם אנחנו מדברים על לאחרונה - הרבי מליובאוויטש , יש המון דוגמאות אבל הכי ניכרת:  
בתגובה להודעה מספר 111
 

דוגמא מפורסמת: במלחמת המפרץ אמר בפה מלא שלא צריך לפחד ולא ינזקו וברמה כזו שחסידי חבד לא רק שלא הלכו עם מסכות אבך אלא לא אפילו הדריכו את הילדים שלהם (לא כולם כמובן, לא הייתה הוראה לא להשמע לכללים, זה לא הסגנון של הרבי בכלל), ואם תחשוב שזו הפקרות, זה היה בנונשאלנטיות לא בקטע אמיץ

כמו כן בהרבה מלחמות ומערכות היו דברים

יש הוראות פרטיות ודברים נוספים וחלק מהדברים גם מפורסמים מאד ומצולמים

צריך לדעת שהקו התפיסתי אמוני של חבד גם מבחינת אותות ומופתים מבחינה תאולוגית עוד מתקופת תחילת החסידות הוא דווקא להשאר בגדרי הטבע מסיבה עקרונית מאד ולא קטעים של הוקוס פוקוס ולכן הדברים שהרבי אומר פעמים רבות הם כאילו בגדר הנורמלי לחלוטיו

במילה אחת, הסיבה היא שהגאולה צריכה להיות בגדרי המציאות של העולם, ולא במצב ניסי היפוטתי, ולכן אין תועלת ב'שידוד מערכות הטבע'

כמדומני שהדין של הרבי כנביא הוא לא מצד אותות ודברים העתידים להיות (למרות שהיו אלפי מקרים מתועדים) אלא מצד שנביא העיד לו שהוא נביא (אופן אחר שבו על פי תורה יש סמכות נבואית, הפועל היוצא הוא כמה מנסים ובודקים אותו לפני האמנת דבריו)

אם תרצה אפשר להאריך בנושא ברצינות ובשמחה, יש לזה כללים זה לא עניין שרירותי או מפלגתי


The closer you get to light, the greater your shadow becomes


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    10:25   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  118. רגע, לא ממש הבנתי. האם אתה מכיר את מי שזיהה שהרבי מליובאוויטש הוא נביא?  
בתגובה להודעה מספר 114
 
  
כמו כן, להבנתי מדובר בשם של חצר ולא בשם של אדם.
איזה מן האדמו"רים שם היה נביא לדעתך?

איך מתבטאת נבואתו בהקבלה למונח המקראי, זה אשר הביא את הנביאים לייעץ בדבר החלטות הרות גורל לעם, מתוקף היותם שליחי האל?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Foreteller לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.22
8526 הודעות, 67 מדרגים, 131 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    10:32   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  119. כן, אני מכיר מאות כאלה. וגם בחיפוש ביוטיוב תמצא אנשים שמעידים על דברים כאלה דתיים ושאינם (גם בשעת מעשה)  
בתגובה להודעה מספר 118
 

אני לא חושב שיש מישהו בחב"ד שטען שהרבי לא נביא ורק בשנים האחרונות טען שכן, משום שהרבי בעצמו דיבר על כך בפירוש

אני מדבר על הרבי השביעי בחב"ד כרגע

איזה מן האדמו"רים היה נביא בחב"ד?

בוודאי אדמו"ר הזקן, המייסד של החסידות, שבתקופתו בוודאי היו עוד כמה ואני משער שגם מחביריו, מדובר על תקופת קיצונית מאד

אתה רוצה רשימה מתוכם מי לדעתי היה נביא ומי לא?

לגבי איך זה מסתדר עם המונח המקראי - כבר ציטטתי בשם הרמב"ם מה הוא תפקיד הנבואה בתנ"ך עצמו, שנבואה היא לאו דווקא מסר לכל העם - אם כי אצל הרבי מליובאוויטש בוודאי היה מספר פעמים מסרים כללים.
גם בתנ"ך לא כל הנבואות תפקידן היה מסרים בומבסטים ברמות הרות גורל - לפעמים היו שאלות פרטיות, כמו למשל, 'איפה האתונות שלי?'

לשון ההלכה להגדרת נבואה:

הלכה ז

הנביא אפשר שתהיה נבואתו לעצמו בלבד, להרחיב לבו ולהוסיף דעתו עד שידע מה שלא היה יודע מאותן הדברים הגדולים, ואפשר שישולח לעם מעמי הארץ או לאנשי עיר או ממלכה לכונן אותם ולהודיעם מה יעשו, או למונעם ממעשים הרעים שבידיהם.....


The closer you get to light, the greater your shadow becomes


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Foreteller לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.22
8526 הודעות, 67 מדרגים, 131 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    10:38   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  122. ראיתי לנכון להביא את לשון הרמב''ם לגבי חזרת הנבואה לישראל, מתוך אגרת תימן:  
בתגובה להודעה מספר 118
 

ועל העניין הזה קבלנו, שזה שאמר בלעם במדבר כ"ג כ"ג "כעת יאמר ליעקב ולישראל מה פעל אל", יש בו סוד, שמן העת ההיא יש לחשב כמנין שיש מששת ימי בראשית ועד אותה העת, ותחזור הנבואה לישראל. ואז יאמרו להם הנביאים "מה פעל אל". ונבואה זו נאמרה בשנת הארבעים לצאתם מארץ מצרים, ותמצא התחלת החשבון עד אותה העת אלפים ותפ"ח שנה, שהסימן "בתפ"ח גאולים". ולפי ההיקש הזה והפירוש הזה תחזור הנבואה לישראל בשנת ארבעת אלפים תתקע"ו ליצירה. ואין ספק שחזרת הנבואה היא הקדמת המשיח, שנאמר יואל ג' א' "ונבאו בניכם ובנותיכם" וגומר. זהו יותר אמתי מכל חשבון שנאמר בשום קץ.

ואם אתה ליד מחשב, קצת העשרה לגבי חישובי קיצים של חכמים:
http://chabadpedia.co.il/index.php/%D7%A7%D7%A5_%D7%94%D7%92%D7%9C%D7%95%D7%AA


The closer you get to light, the greater your shadow becomes


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    10:44   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  126. תודה לך  
בתגובה להודעה מספר 122
 
  
אני מבין שאתה מתמקד יותר בעניין הרוח ומכבד את זה.
אני יותר מתמקד בעניין הקונקרטי ולכן קצת נאבדתי פה בתוך תגובותיך😇



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Foreteller לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.22
8526 הודעות, 67 מדרגים, 131 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    10:53   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  131. למה נאבדת בתגובותי? קודם כל הסברתי מה הגדר הטכני של נביא, אנסה להביא לך דברים יותר פרקטים בשלוף מיוטיוב  
בתגובה להודעה מספר 126
 



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

אתה צריך לראות את האחרון במיוחד


The closer you get to light, the greater your shadow becomes


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    11:02   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  134. אני מבין את ההגדרה  
בתגובה להודעה מספר 131
 
  
פשוט אני יותר התעניינתי בדבר היכולת שלנו לזהות נביא בן דורנו ולו רק בעזרת הכלים שציינת וכיצד תוכל לבטוח באפשרות זו על סמך דוגמא מעשית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Foreteller לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.22
8526 הודעות, 67 מדרגים, 131 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    11:04   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  135. נביא בן דורנו אפשר לזהות או על ידי עדות מנביא קודם או על ידי שחזה העתיד לטובה והוכחו דבריו פעמיים ואסור לנסות  
בתגובה להודעה מספר 134
 

אותו מדי
הבאתי את לשון ההלכה ששם מוגדר הדברים האלה

אבל מה טוב יותר מסרטונים מצולמים של כמה וכמה פעמים שבפירוש יש שם את הנ"ל, נסה לראות את הסרטונים, פרט לראשון - לא מדובר בדברי תורה אלא בשיחות עם אנשים


The closer you get to light, the greater your shadow becomes


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Foreteller לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.22
8526 הודעות, 67 מדרגים, 131 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    10:59   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  132. תראה את הסרטונים לפי הסדר הזה: 4, 2, 3, 1  
בתגובה להודעה מספר 126
 


The closer you get to light, the greater your shadow becomes


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גוג ומגוג לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.3.22
2880 הודעות, 29 מדרגים, 27 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    14:31   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  147. הרבי אמר שגם ישראל תאבד את ירושלים בגלל שישראל לקחה אותה לא ברצון ולא באופן יזום.  
בתגובה להודעה מספר 114
 
  
לגבי סיני לא יודע אם אי פעם זה יחזור לידיים יהודיות.


מדינת ישראל כמו ממלכת הצלבנים, חומות, גדרות, מבצרים, הגנה ,ואז קריסה ובריחה מארץ ישראל.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    14:56   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  149. סע למון איילנד חביבי🌴  
בתגובה להודעה מספר 147
 
  
ידיים ישראליות לגמרי😅



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Foreteller לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.22
8526 הודעות, 67 מדרגים, 131 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    14:57   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  150. מאיפה ההגיגים האלה?  
בתגובה להודעה מספר 147
 


The closer you get to light, the greater your shadow becomes


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כח המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
3489 הודעות, 54 מדרגים, 100 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    15:08   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  152. גאולה כהן סיפרה על כך שנים אחרי פגישתה עם הרבי לאחר ששת הימים והלשון המדוייקת יותר לפי הזכור לי:  
בתגובה להודעה מספר 150
 

'חושש שיצטרכו לכבוש את ירושלים שוב כי כבשו זאת באילוץ ולא מתוך רצון'.

מה שלא מחייב בכלל גם לפי מה שרשמת מעט למטה יותר בתגובות, אך לצערנו הניצנים כבר נראים ונקווה לשינוי מיידי לטובה גם בסיבה ובמסובב בנושא זה.


קיץ בריא ושמח - בגילוי משיח צדקנו תיכף ומי''ד ממ''ש!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Foreteller לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.22
8526 הודעות, 67 מדרגים, 131 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    15:08   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  153. יש הבדל מהותי בין הדברים כמו שרואים בחוש  
בתגובה להודעה מספר 152
 


The closer you get to light, the greater your shadow becomes


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כח המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
3489 הודעות, 54 מדרגים, 100 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    04:00   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. בהחלט אינה חייבת כשחוזרים בתשובה על אותו העניין ומתקנים דרכם - נקווה מאוד שהתשובה באופן כללי מספיק טובה...  
בתגובה להודעה מספר 68
 


קיץ בריא ושמח - בגילוי משיח צדקנו תיכף ומי''ד ממ''ש!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Foreteller לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.22
8526 הודעות, 67 מדרגים, 131 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    11:05   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  136. מה השאלה בוודאי תיקנו ובוודאי אין סכנה ח''ו לומר אחרת  
בתגובה להודעה מספר 77
 


The closer you get to light, the greater your shadow becomes


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כח המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
3489 הודעות, 54 מדרגים, 100 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    12:59   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  143. סכנה קיומית לא הייתה ולא תהי'ה יותר - סכנות מקומיות ומסויימות קיימות בהחלט וצריך לפעול כראוי כדי לבטלם  
בתגובה להודעה מספר 136
 

תוך זיכרון שכל אחד הוא עולם ומלואו וכל שטח שנכבש ונדרש לצרכי ביטחון על כל אחד, חובתנו לשמור עליו ולהשיבו אם נמסר בשל החלטות מטופשות וקצרות רואי.

בהצלחה בכך ובכלל!


קיץ בריא ושמח - בגילוי משיח צדקנו תיכף ומי''ד ממ''ש!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הרואה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.8.14
11182 הודעות, 42 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    11:40   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  138. מעניין שאף אחד לא עומד בהסכמים ומשנים את הסטטוס קוו ללא הרף ואח''כ באים אלינו בטענות על שינוי סטטוס קוו.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
אנחנו מעלימים עין מכל מה שמתרחש סביבנו. רק



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    21:08   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. מעניין ומטריד. תודה רבה לך על ההשקעה ועל הניתוח - שאלה קטנה:  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
האם לדעתך הסכנה כי חצי האי סיני, לו גבול משותף בן 208 ק״מ עם מדינת ישראל, יהפוך לסוג של ״פתחלנד״ מודרני, אינה גדולה יותר מאשר עיבוי הכוחות הצבאיים המצריים במקום?
הרי אלה מנוטרים תמיד ונמצאים תחת מעקב שוטף שלנו, אפילו אם תוגברו או יתוגברו ללא תיאום מול ישראל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
seventhseal לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.9.11
6322 הודעות, 45 מדרגים, 89 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    21:26   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. לקחת את זה לקיצון. פתחלנד נולד כי לבנון אינה מדינה ריבונית  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
מצרים מדינה שמעוניינת מאד בריבונותה.
הטיעון הנגדי, ולפיו בעידן הטילים אין משמעות לנעליים על הקרקע, לא מחזיק מים, לא באוקראינה, לא בסיני ולא ביו"ש.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    21:31   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. לא השוויתי, בשום צורה. הזכרתי את המונח כדי להציג השתלשלות לסיטואציה בעלת קווים דומים.  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
עניין הטילים אינו רלוונטי.
עסקתי בנקודות שהובאו במאמר.
*גם מצריים עשוייה לאבד את אחיזתה בסיני דה פקטו, אם לא תצליח להשתלט על התבססות הטרור שם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חושב_פעמיים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.8.17
8625 הודעות, 41 מדרגים, 78 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    21:40   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. אם מחר סיסי נופל אנחנ מקבלים מצרים עויינת עם תשתיות משמעותיות בסיני  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    21:46   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. אני לא עוסק בנבואות זעם, שאלתי לגבי המצב הנוכחי בסיני  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Brasilver לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.8.17
15545 הודעות, 40 מדרגים, 79 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    21:57   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. תוסיף ליוזר שלך את המילה קדימה .. +10  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
avizaz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
2364 הודעות, 28 מדרגים, 50 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    22:07   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. אתה לא מקבל כלום  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  
האליטה הצבאית לא תרשה להילחם עם ישראל, יהיה להם רק מה להפסיד, כלפי פנים זה בסדר לשנוא, אבל הם מבינים שתקיפת ישראל תגרום להם בעצם להיות כמו כל אחד אחר שם שזה בעצם בלי כלום.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הדבר תלוי בי
חבר מתאריך 4.4.22
419 הודעות
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    22:20   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. המלחמה זה דבר פלא, אין שום רווח לצאת למלחמה, אין מדינה שלא מפסידה במלחמה ובכל זאת יש  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  
מלחמות בין עמים ובין צבאות.
משמע, שהחישוב אם כדאי למדינה לצאת למלחמה היא לא רק חישוב של כדאיות.
כל עם עם ניסיון יודע זאת...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
WD400
חבר מתאריך 30.3.22
127 הודעות
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    23:14   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. +1  
בתגובה להודעה מספר 46
 
  
כבוד, גאווה, הורמונים, דת, ג'יהאד, ועוד ועוד..


"כל שנעשה רחמן על האכזרים, לסוף נעשה אכזר על רחמנים" (מדרש תנחומא)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הדבר תלוי בי
חבר מתאריך 4.4.22
419 הודעות
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    00:38   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. אבל אתה מסכים שזה לא בא מרציונליות? זה יותר חזק מזה. והרשימה שכתבה היא ודאי נכונה, אבל  
בתגובה להודעה מספר 57
 
  
היא רק ההסבר לחוסר הרוציונאליות.

ברוך תהיה!!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
aba לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
6780 הודעות, 53 מדרגים, 105 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    23:11   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. אם ללמוד לקח מהמלחמה באוקראינה זה שאין להעלים עין מבניין כוח  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  
זה נכון לגבי איראן וגם לגבי מצרים, ברגע שישראל תעמוד בפני איום קיומי לא נוכל לסמוך על המערב, ובטח לא על הסכמי אברהם, בתקווה שהיהודים נכונים גם ללחוץ על ההדק ולא רק לצחצח חרבות.


נתניהו, זה רק ארבע מילים - "רעיון שתי המדינות טעות"!!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כח המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
3489 הודעות, 54 מדרגים, 100 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    10:08   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  113. אם נמשיל את זה לחיי היום יום - אתה מעדיף ראש משפחת פשע שיודעים שהוא כזה בתור שכן, מעברייני צעצוע  
בתגובה להודעה מספר 2
 

שעושים בעיקר קולות ופעם בתקופה ארוכה גם זורקים אבן אבל בורחים ומתחבאים ולכן קשה לך לאתר את מיקומם?


קיץ בריא ושמח - בגילוי משיח צדקנו תיכף ומי''ד ממ''ש!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קפסולה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.6.20
5842 הודעות, 35 מדרגים, 57 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    21:12   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. היה צפוי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ensemble
חבר מתאריך 1.4.21
556 הודעות
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    21:23   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. נו ומה הם יכולים לעשות עם הערימת גרוטאות שהם הכניסו לשם??  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הם לא מצליחים לנצח חבורה של פלחים עם כפכפים וקלצ'ניקובים כבר איזה עשור



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראלי5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.12.20
2169 הודעות, 10 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    21:25   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. חבר יקר  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
על תזלזל .
מתאמנים עם כוחות מערביים ותקציב הביטחון שם לא רע בכלל .
אנחנו מסתבכים עם אום אל פאחם אז מצריים....?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גוג ומגוג לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.3.22
2880 הודעות, 29 מדרגים, 27 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    21:26   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. וישראל לא מצליחה נגד כנופיות של ערבים ביפו.ולא עוברת בואדי ערה בתרגיל צבאי.  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  


מדינת ישראל כמו ממלכת הצלבנים, חומות, גדרות, מבצרים, הגנה ,ואז קריסה ובריחה מארץ ישראל.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ensemble
חבר מתאריך 1.4.21
556 הודעות
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    23:13   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. איך אפשר להשוות בכלל  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
מדינה דמוקרטית ששמה על עצמה אינספור מגבלות

לעומת מדינה דיקטטורית שעושה מה שהיא רוצה ולפרט אין זכויות. אתה מדמיין מצב שאנחנו לא מצליחים להתמודד עם הטרור מבית אם היינו נאלצים להוריד את הכפפות?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.7.21
1737 הודעות, 13 מדרגים, 19 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    21:27   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. ואנחנו?  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
seventhseal לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.9.11
6322 הודעות, 45 מדרגים, 89 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    21:28   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. הבעיה דומה, רק בקנה מידה יותר גדול: בדואים  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    22:04   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. יש להם ציוד אמריקאי חדיש, אין שום צורך או סיבה לזלזל בהם  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גוג ומגוג לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.3.22
2880 הודעות, 29 מדרגים, 27 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    21:25   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. במילה אחת, בגין אבי אבות הטיפשים.המנהיג הכי נעל שהיה לישראל.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אומנם היה דמגוג כריזמטי אבל טיפש גדול שפלח מצרי סובב אותו על האצבע.


מדינת ישראל כמו ממלכת הצלבנים, חומות, גדרות, מבצרים, הגנה ,ואז קריסה ובריחה מארץ ישראל.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סעידה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.10.15
7150 הודעות, 47 מדרגים, 75 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    21:26   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. פה מפיק ערגליות  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    21:47   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. חחחח😆 ערגליות תפוח?  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סעידה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.10.15
7150 הודעות, 47 מדרגים, 75 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    22:10   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. פרג  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  
הכי מגעילות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    22:11   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. פרג זה לא חומר אפל שתחום רק לאזנו המן?  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  
אגב, אני אוהב את מהדורת הסחלה המפוארת - ערגליות אננס😵‍💫



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סעידה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.10.15
7150 הודעות, 47 מדרגים, 75 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    22:21   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. ח  
בתגובה להודעה מספר 42
 
  
עם קריסטל מנטה בצד להחליק בגרון
מי צריך חומצה בכלל כשיש כזה דבר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    22:33   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. תודה, אבל אני כבר התקדמתי לצ׳ייסר ריצפז  
בתגובה להודעה מספר 47
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סעידה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.10.15
7150 הודעות, 47 מדרגים, 75 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    23:01   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. 😅  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראלי5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.12.20
2169 הודעות, 10 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    21:27   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. תסביר בבקשה מדוע ?  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
גבול שקט שמאפשר לישראל להתעסק עם בעיות אחרות בשאר הגבולות היותר חמים שלנו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
62980 הודעות, 253 מדרגים, 440 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    21:30   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. הם לא היו מעיזים לפצות פה  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  

כי אם היו הופכים את התעלה לאזור לחימה הם היו מפסידים הכנסה גדולה


ההסברה המושלמת: https://normot.000webhostapp.com/hasbaraheb.html


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראלי5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.12.20
2169 הודעות, 10 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    21:33   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. וזה דבר שיכול  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
היה להשפיע על ערבי מוסלמי?
פגיעה בכלכלה תמורת מלחמה עם היהודים ?
בכל מקרה מענין,תודה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
62980 הודעות, 253 מדרגים, 440 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    21:58   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. בהחלט מעניין לערוך דיון של מומחים בשאלה  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
איך היה נראה המצב לו לא היה שלום עם מצרים?
כרגע נראה שהבריחה מלבנון הביאה מאות אלפי טילים מדויקים
הבריחה מעזה גם הביאה לא מעט טילים.
מעניין מה יביא השלום עם מצרים.
אני מניח שללא שלום מצריים הייתה מתקשה להעצים את צבאה בנשק מערבי.
מצבה של ישראל היה הרבה יותר טוב מהמון בחינות.
אני די בטוח שהיא לא הייתה יורה לעצמה ברגל וסוגרת את התעלה.
ואם כן, היא לא הייתה מרוויחה מזה הרבה, לא היו חוזרים על מעוזי קו בר לב.
גם לא הייתה בעיית דאעש בסיני.
השמאל היא דת קנאית קיצונית מופקרת ומופרכת לחלוטין וכל הקונספציות שלה קורסות.


ההסברה המושלמת: https://normot.000webhostapp.com/hasbaraheb.html


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גוג ומגוג לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.3.22
2880 הודעות, 29 מדרגים, 27 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    21:33   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. כי רק אומה מפגרת מוסרת שטח של 60 אלף קילומטר על שלום שנחתם על נייר טואלט  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
חוץ מזה יכולנו להפוך את סיני לגן עדן ,ישראל היתה יכולה להיות מעצמה אם סיני היתה בידי ישראל.
מרחב מחיה .
חקלאות.
תיירות.
אוצרות טבע.
ועוד ועוד ועוד.
אבל לציונים הבוגדים מספיק לחיות בגבולות גטו ורשה .


מדינת ישראל כמו ממלכת הצלבנים, חומות, גדרות, מבצרים, הגנה ,ואז קריסה ובריחה מארץ ישראל.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    22:00   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. אני מת על השטויות שלך😂  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  
* מרחב מחייה לא חסר לנו כאן - יש לנו כבר מדבר מיושב בדלילות, לא צריך עוד אחד.
* חקלאות - באמת? בסיני? הרמת פעם טוריה? יצא לך לחבק הלמניה? לך תפריח את השממה בנגב, כשתיתקל בחוסר תודיע לי.
* אוצרות טבע - בוא נגזים עוד קצת, עראמקו עורבים בפינה.

מה נשאר לנו? תיירות, בזה אתה צודק - אבל זה לא יהפוך אותנו למעצמה.

אה ושכחת גם את כל המשאבים הדרושים להחזיק שטח עצום שכזה.
ושכחת עוד דבר - לבדוק את הסתירות בהצעתך אל מול גישתך:

* אתה כל הזמן טוען שאנחנו לא מצליחים להחזיק את שטח מדינת ישראל, איך זה מסתדר עם הצעתך להחזיק שטח נוסף הגדול פי כמה?

* אתה מתלונן (ובצדק) על חוסר המשילות בנגב וחוסר היכולת להתמודד עם האוייב הבדואי, איך זה מסתדר עם הצעתך למשול בעוד מדבר עם חצי מיליון בדואים?

נסיך, בוא.
תשקיע קצת יותר בהטרלות שלך, אתה מתחיל לזלזל דווקא כשהתחלתי לחבב אותך😘



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גוג ומגוג לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.3.22
2880 הודעות, 29 מדרגים, 27 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    22:22   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. תיירות בים האדום .  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  
ערים בצפון סיני המשך של ימית.
דיג.
עתודות גז מקו רפיח עד התעלה בים התיכון.
חקלאות בצפון סיני .
חקלאות מדבר סגנון הערבה.
במקום שארם עיר כמו אילת,המשך של אופירה.
עוד עיר בין נאויבה לאילת.
עוד עיר למסטולים במפרץ סואץ ליד אל טור,קרוב לראס מוחמד
חוות בודדים לגידול אורגני במדבר.
אתרי צלילה וגלישת רוח וקייט.
תחרות ראלי סיני בינלאומית.
טיולים בהר הגבוה בסיני .
פיתוח ספורט ימי יאכטות סירות בים האדום.
שליטה על סנפיר וטיראן פלוס מרכז צלילה בינלאומי
בקיצור יכל להיות גן עדן עלי אדמות.
ולגבי הבדואים זה הפרצוף של המדינה הפחדנית שלך שהיא עושה הרבה רעש אבל מפחדת מהצל של עצמה.


מדינת ישראל כמו ממלכת הצלבנים, חומות, גדרות, מבצרים, הגנה ,ואז קריסה ובריחה מארץ ישראל.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    22:36   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. נסיך יפה תואר ואמיץ שלי.  
בתגובה להודעה מספר 48
 
  
אתה קראת מה רשמתי והגבת בצורה עניינית נכון?
אולי זו העייפות שמתאכזרת אליי? אולי בכלל אליך?
כזו היא, מתעתעת, פתלתלה ובלתי מנומסת בעליל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
DOUBLE07 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.7.16
1579 הודעות, 7 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    09:48   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  106. הוא צודק בסופו של דבר אם ישראל היתה מחזיקה את סיני גם במחיר של איום גרעיני על מצרים  
בתגובה להודעה מספר 50
 
  
היינו במקום אחר לגמרי
רק תראה כמה ישראלים נוהרים לסיני בכל הזדמנות וזה למרות אזהרות טרור
חמורות של המדינה.
רק תחשוב מה היה קורה אם כל סיני היתה שלנו
סיני זה מכרה זהב!! רק שזה בידיים של עם מפגר.


לא כל הפוליטיקאים מושחתים ,אבל רובם כן !


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    09:53   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  108. בדיוק, זה נושא מורכב ולכן אין אפשרות לדון בו על בסיס תגובות כמו ״הוא צודק״. צריך לפרט  
בתגובה להודעה מספר 106
 
  
עשיתי זאת בתגובה 31, אשמח אם תוכל להגיב לי שם לפי הנקודות. (אשמח עוד יותר אם תוסיף אליהן נקודות משלך, פשוט הגבתי לנקודות שהוא העלה😀)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גוג ומגוג לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.3.22
2880 הודעות, 29 מדרגים, 27 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    10:42   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  125. כרגיל אצלך אף פעם לא תהיה תגובה לעניין.  
בתגובה להודעה מספר 108
 
  
הכל זה ערבוב של התחמקות מניפולציות השלכה פסיכולוגית וציניות משעממת להחריד.


מדינת ישראל כמו ממלכת הצלבנים, חומות, גדרות, מבצרים, הגנה ,ואז קריסה ובריחה מארץ ישראל.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    10:47   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  129. נו באמת, שוב פעם ישנת בשק שינה שלא נסגר עד הסוף?  
בתגובה להודעה מספר 125
 
  
להסביר שוב פעם שהתשובה המפורטת נמצאת בתגובה מספר 31, או שאתה מעדיף להתארגן קודם על ערכת הבדידים שלך?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גוג ומגוג לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.3.22
2880 הודעות, 29 מדרגים, 27 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    11:02   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  133. ממשיך עם אותו קו של בדיחות קרש לנסות פעם אחר פעם להצחיק.  
בתגובה להודעה מספר 129
 
  
שתבין אני לומד הרבה דברים מחברי הפורום ,ממך לא למדתי כלום משהו חדש או איזו תובנה חדשה ,הכל אצלך זה ציניות משעממת עם כביכול שפה עשירה ומפולפלת .
אתה פשוט משעמם אותי.


מדינת ישראל כמו ממלכת הצלבנים, חומות, גדרות, מבצרים, הגנה ,ואז קריסה ובריחה מארץ ישראל.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    15:03   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  151. קודם כל אל תגיד שלא למדת ממני כלום - אתה נמשך לציניות שלי וצוחק בלב מהבדיחות הנהדרות שלי  
בתגובה להודעה מספר 133
 
  
תבין שכמות האנרגיה שאני מסוגל להקצות עבור לימוד ניקים מהפורום היא מוגבלת.
לכן עליי לבצע פילוח מדויק של קהל היעד, מתוך כך אני מרשה לעצמי להתרכז בלימוד ניקים מסויימים בהם זיהיתי פוטנציאל ולצערי מזניח ניקים אחרים.
זה לא אישי ולא אומר שמבחינתי אין לך פוטניאצל ללמוד ממני, פשוט מדובר בהקצאת משאבים עבור ניצולת נכונה של האנרגיה.
מה גם שאתה יושב בדרך כלל בשורה האחרונה בכיתה ומנסה ללכוד זבובים ולהוריד להם את הכנפיים, אז מרגיש לי שאתה פחות פנוי לזה כרגע.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
62980 הודעות, 253 מדרגים, 440 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    23:45   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. בלי השמאל והאסלאם לא רק המדינה הייתה גן עדן  
בתגובה להודעה מספר 48
 
  

הודות לשמאל ולאסלאם העולם גיהינום.


ההסברה המושלמת: https://normot.000webhostapp.com/hasbaraheb.html


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    01:40   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. אם לא השמאל - היינו שולטים גם בסייברטרון  
בתגובה להודעה מספר 61
 
  
כל היעוד שלהם זה להכשיל את שלטוננו בגלקיסה ולסכל נסיונותיו לקולוניזציה בירח.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
avizaz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
2364 הודעות, 28 מדרגים, 50 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    22:10   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. טיפש?  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
איך היית יכול לשלוט בעזה, יהודה ושומרון וסיני ביחד, פשוט איך, היינו צריכים לעשות מילואים כל שבועיים או לחילופין צבא במשך 20 שנה כשרוב היום זה סיורים.
כבר עכשיו אתה לא שולט על הגבולות עם השבחים, תוסיף לזה שבחים מתימן ומאפריקה על סטרואידים, במקום לאיטליה היו באים לישראל בקלות רבה.

ברור שמבחינה שכלית היה אסור להחזיר, מה גם שיש שם מצבורי נפט, אבל אין לך כח אדם לתחזק את זה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    22:12   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. בסדר, אבל יש כל רצון💪 אתה מתכתב כאן עם אוגדונר לגור מוטיבציה  
בתגובה להודעה מספר 41
 
  
אבל אין לך כח אדם לתחזק את זה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כח המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
3489 הודעות, 54 מדרגים, 100 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    10:25   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  117. אם רק רוצים, מוצאים את הפתרונות הנכונים והיצירתיים - גם לפני חמישים שנים כשטכנולוגיית הכלים הבלתי מאויישים  
בתגובה להודעה מספר 41
 

עוד לא התהוותה...

סתם דוגמה: אם היו מבינים (בשני הצדדים) שבאמת צריך שחרדים יתגייסו לקרבי, היו עושים התאמות נחוצות ורבים מהם היו מתגייסים.


קיץ בריא ושמח - בגילוי משיח צדקנו תיכף ומי''ד ממ''ש!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
elbustani לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.9.15
2520 הודעות, 10 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    09:30   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  99. אלמלא בגין היית עושה יום זיכרון לעוד אלפי חיילי צה''ל  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
הפלח המצרי הזה(סאדאת) היה קצין בכיר בחיל המצרי.
מצרים אינה עזה ולא הגדה המערבית ולא לבנון.
מדובר במדינה ענקית עם עשרות מליוני אנשים. לעשות איתה שלום היה המעשה החכם והמתבקש
יותר מ 40 שנה הגבול הזה שקט
תפסיק לבלבל את המוח



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    09:45   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  105. מדי פעם מזדמן לנו לראות כאן בפורום כמה עצום הוא הפער בין התאוריה לבין המעשי  
בתגובה להודעה מספר 99
 
  
בראשם של אלו אשר לוחמת השטח זרה להם ואילו לוחמת המקלדת היא תורתם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כח המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
3489 הודעות, 54 מדרגים, 100 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    10:21   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  116. כמה חיילי צה''ל נהרגו בגבול סורי'ה מסיום מלחמת יום הכיפורים?  
בתגובה להודעה מספר 99
 

כפי שיוצא מדברי 'הגרוק' באחת התגובות לעיל: אוייב במסווה, מסוכן הרבה יותר מאוייב גלוי וברור...


קיץ בריא ושמח - בגילוי משיח צדקנו תיכף ומי''ד ממ''ש!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    10:33   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  120. שאלה חשובה אבל יש עוד כמה לפניה, באם מנסים ליצור בסיס ראוי להשוואה (לדעתי אין כזה)  
בתגובה להודעה מספר 116
 
  
- מהו אורכו של גבול ישראל מול סוריה ברמת הגולן לעומת אורכו של הגבול מול מצריים באם היינו אוחזים בסיני?

- מהו שטחה של רמת הגולן לעומת שטח סיני?

- מהם סדרי הגודל (בכללי) של המשאבים הצבאיים הנחוצים לאחזקת שטח רמת הגולן אל מול זה של סיני?

- מהו חוזקה של סוריה (צבאית ומדינית) לעומת זה של מצריים?


*לכבוד הוא לי שאתה מצוטט אותי, אשמח אם ההקשר יהיה ברור יותר😇



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כח המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
3489 הודעות, 54 מדרגים, 100 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    12:52   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  142. רוב שאלותיך כאן לא באמת קשורות כי הכל תלוי ברצון ובצורך- עובדה ששלטו שם יפה מאוד במשך שנים ארוכות  
בתגובה להודעה מספר 120
 

יחסית.
שלא לדבר על האמצעים הבלתי מאויישים שהיום יכלו להפוך את זה לפשוט וקל לאין שיעור, אם רק רוצים ופועלים נכון.

החוזק היחסי כמובן דורש התייחסות, אבל גם הוא לא באמת משנה כי אפילו צבא קטן ודפוק יכול לבצע פעולות ולנסות להרוג כמה בשנה ח"ו, בהנתן חוסר הרתעה כמובן...

ציטטתי מתגובתך הראשונה באשכול לדעתי ממנה מובן שעדיף צבא מצרי גדול וברור מאשר דאעש זעיר וחמקמק (חלקתי עליך שם לא בגלל העיקרון הנכון אלא על סדרי הגודל בהם זה כבר משנה את התמונה לגמרי).

את מכבדיי אכבד, בפרט את מי שמשקיע רבות כדי לרשום את דעתו בצורה מפורטת ומנומקת - גם אם הדעה מוטעית למיטב הבנתי.


קיץ בריא ושמח - בגילוי משיח צדקנו תיכף ומי''ד ממ''ש!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    14:25   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  146. אכן, עוד לא נגענו בעניין הצורך והאינטרס - הוא חשוב כמובן ואשמח שמידע בו בהמשך  
בתגובה להודעה מספר 142
 
  
ולכן גם לא תמיד חשוב עניין השליטה שלנו בשטח (חולק עלייך לגבי ״יפה מאוד״) אלא המחיר שאנו משלמים אל מול הרווח.

האמצעים הבלתי מאויישים יכולים באותה מידה לשמש גם את אוייבנו כנגדנו.

החוזק היחסי כמובן דורש התייחסות, אבל גם הוא לא באמת משנה כי אפילו צבא קטן ודפוק יכול לבצע פעולות ולנסות להרוג כמה בשנה ח"ו, בהנתן חוסר הרתעה כמובן...

מצוער על התמציתיות וחוסר הפירוט, שוב פעם - שוק וזה 😆
בכל מקרה, נדיר לנהל כאן דיוני ענייני ומעמיק עם אלו החושבים אחרת ואפילו מחזיקים בדעה מנוגדת. מכבד את זה מאוד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ethics 4 All לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.12.14
3790 הודעות, 57 מדרגים, 108 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    10:01   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  112. צודק במאה אחוז נתן מיליון דונם קיבל דף A4  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  


הזוי הקטע שכמה מיליוני אזרחים מנסים להשתלט בכוח על מדינה של 15 שופטים


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
62980 הודעות, 253 מדרגים, 440 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    21:29   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. למרות הכול נראה לי שמצרים לא מהווה איום  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

נראה לי שיהיה קל מאוד לחיל האוויר שלנו להשמיד את כל הכוחות המצריים שיהיו בעיקר בצווארי בקבוק בתעלה. הפצצת מאגרי דלק ותחמושת יהפכו למדורה ענקית. הבעיה היא שמצריים תהיה רק תוספת למלחמה הגדולה שתכלול גשם של טילים מזירות מרובות, נחילי חמושים שיעשו לנו ביקורי בית מכול עבר, מצריים וסוריה זה יהיה רק כדי להקשות עלינו במצב הזה. עצם העובדה שלא הקמנו חיל טילים זו תהיה בכיה לדורות.


ההסברה המושלמת: https://normot.000webhostapp.com/hasbaraheb.html


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גוג ומגוג לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.3.22
2880 הודעות, 29 מדרגים, 27 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    21:37   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. כאילו סתם יש להם ספינות ,צוללות ,מטוסים ,טנקים,טילים ,קומנדו,הכל לקישוט.  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
צהל עם יד אחד גומר אותם ביום.
בעזה צהל הוציא את הלשון בחוץ מעל 50 יום והוא לא הכריע את המערכה.


מדינת ישראל כמו ממלכת הצלבנים, חומות, גדרות, מבצרים, הגנה ,ואז קריסה ובריחה מארץ ישראל.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גיאאוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.9.11
22368 הודעות, 228 מדרגים, 406 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    21:59   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. באמת רחמנות על אלה שעדיין מאמינים בלב שלם באגדת הצבא החזק במזהת...  
בתגובה להודעה מספר 22
 

מכסים את נאיביותם בפטריוטיות... פטריוטים גדולים אלה על המקלדת...


........................................ [email protected]


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    22:01   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. פלא שעוד לא עשו לנו כיפור 2, לא מבין ממה הם מורתעים  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גיאאוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.9.11
22368 הודעות, 228 מדרגים, 406 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    22:02   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. גם ציניות היא מפלט...  
בתגובה להודעה מספר 32
 


........................................ [email protected]


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    22:08   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. חביבי, כל המדינה שלנו היא בעצם מפלט מהחום של המזה״ת🥵  
בתגובה להודעה מספר 33
 
  
אלא שנהיה פה הכי חם ודווקא סיני הפכה למפלט😉



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Iback לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.5.21
1090 הודעות, 7 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    23:07   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. נראה שכל מי שהניק שלו מתחיל בג' בא לעשות דה מורליזיציה לצבא ולמדינה.  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  
יש לנו צבא חזק שרק ביום שיסירו מימנו את שלשלאות השמאל, מדינות ערב יבינו עד כמה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    01:41   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. מזל שהוספתי ה׳ הידעיה😇  
בתגובה להודעה מספר 53
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Cat Catul לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.4.20
5101 הודעות, 18 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    21:31   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. יש לדרוש לערבויות מהאמריקאים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CyberMan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.11.13
791 הודעות, 2 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    21:34   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. כן אה  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  
ישמרו עלינו כמו ששמרו על הוייטנאמים, האפגנים והאוקראינים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Cat Catul לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.4.20
5101 הודעות, 18 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    21:35   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. לא קשור ללשמור  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  
ערבות לא בהכרח חייבת להיות בהכרח שליחת חיילים אלא להזכיר לצד השני מה יש לו להפסיד במידה ויחליט להתפלפ.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CyberMan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.11.13
791 הודעות, 2 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    21:38   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. האמריקאים תמיד דאגו ותמיד ידאגו אך ורק לעצמם  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  
הכול אינטרסים, יזיזתנו הגדולה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CyberMan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.11.13
791 הודעות, 2 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    21:33   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. עושים לנו תנועת מלקחיים צפון ודרום  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    22:02   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. גם מהאוויר ומבטן האדמה  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  
לא אתפלא אם גם הים התיכון יתקוף אותנו בבוא העת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
CyberMan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.11.13
791 הודעות, 2 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    22:18   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. לא משנה מה ואיך אנחנו ננצח השאלה היא באיזה מחיר  
בתגובה להודעה מספר 35
 
  
וזה מה שמפחיד אותי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    22:19   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. או, זו הגישה!  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
אל פחד
תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גדליה הפיל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.8.08
13258 הודעות, 148 מדרגים, 286 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    21:59   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. קוברים את הראש בחול ומחבקים את סיסי  
בתגובה להודעה מספר 0
 

שמיצידו מכין את התשתיות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    01:32   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. איזו תשתית?  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  
תוכל לפרט?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גדליה הפיל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.8.08
13258 הודעות, 148 מדרגים, 286 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    08:38   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. תחמושת, אימונים, כלי נשק, תשתית תקשורת חדשה  
בתגובה להודעה מספר 69
 

זוכר את המל"ט שהופל לפני שבוע?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    08:50   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  90. כן, אני זוכר את המל״ט  
בתגובה להודעה מספר 83
 
  
אפשר לבנות מיליון קונספירציות לגביו.
אם אין עובדות להסתמך עליהן זה לא רלוונטי לעניין.

ולגבי התשתיות, מעבר לעניינים הטכניים שציינת, יותר התכוונתי לשאול מהו ייעוד התשתיות. זו השקעה עצומה, מהי מטרת העל?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גדליה הפיל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.8.08
13258 הודעות, 148 מדרגים, 286 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    09:05   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  93. לא צריך לבנות קונספירציות. האמת ברורה.  
בתגובה להודעה מספר 90
 

אפשר לשאול את זה אחרת.
מי האויב הכי גדול למצרים בזמן האחרון שבגללו הם מתחמשים בצורה מטורפת ?
לוב? אתיופיה? מרוקו? סודאן?
מה הסיבה להכנסת כוחות צבא אדירים בסדרי גודל של חטיבות לסיני למרות האיסור במפורש בהסכמי השלום?
מה הסיבה להתעלמות המכוונת מה"פלסטינים" ?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    09:18   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  97. כדרכן של קונספירציות - האמת שלהן ברורה למי שהמציא אותן  
בתגובה להודעה מספר 93
 
  
אם היו עובדות ודאי היית רושם אותן מיד.
לכן, כפי שרשמתי, אפשר לזנוח את עניין הקונספירציות לגבי המזל״ט כי אי אפשר לבנות דיון הגיוני על סמך תיאוריות😄

מצרים לא ״מתחמשת בזמן האחרון בצורה מטורפת״, זו טעות.
היא עושה זאת כבר תקופה ארוכה.


האויב הכי גדול של מצרים זו שאלה כללית מדי וציונן של מדינות שכנות כהתרסה זו תשובה כללית עוד יותר. לא צריך להביט רחוק כדי להבין מה שומר כרגע על יציבות השלטון ומה עלול לערערו בכל רגע (רמז: לא טנזניה, לא בוצואנה ואפילו לא ישראל)
אפשר לשאול זאת אחרת: מי האויב הכי גדול של בשאר אסד?


הסיבה להכנסת כוחות צבא מתוגברים לסיני (לא אדירים, עדיין) רשומה מעלה, בשתי גרסאות שונות. קבלה אוטומטית של אחת מהן או מאידך שלילת האחרת - לא תאפשר דיון מעמיק בנושא.
(ראה את השאלה שהפנתי לנציב בתגובתי הראשונה)

תוכל לחזור שנית ולחדד את השאלה לגבי הפלסטינים?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Perhaps
חבר מתאריך 10.6.21
780 הודעות
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    22:02   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. כן... The four stages strategy  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מרשמלוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.2.12
9322 הודעות, 67 מדרגים, 117 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    22:51   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. אל דאגה ברגע של אמת, כאשר נצטרך לשוב ולכבוש את סיני, תבואנה כל החיילות הקרביות שלנו, ומיד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
נסלק את המצרים, וימצאו עצמם מעבר התעלה ...
😫🤣😩



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המשתנה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.1.22
1644 הודעות, 7 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    23:07   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. יותר מ40 שנות שלום, שיתופי פעולה מידניים צבאיים טכנולוגיים כלכליים ועדין יש כת השבויה בעבר.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Sigamno
חבר מתאריך 22.9.21
64 הודעות
יום רביעי ט' בסיון תשפ''ב    23:30   08.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. המהלך החל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כחול לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.10.03
20345 הודעות, 95 מדרגים, 187 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    00:17   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. שמעתי ראיון ובו סופר על פגישה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
עם שר הביטחון ( או המלחמה ) המצרי.
המצרי נשאל אם יש לישראל סיבה לדאגה מבניית התשתיות והכוחות בסיני. הוא ענה : כל זמן שאתם מספיק חזקים, אין לכם מה לדאוג.
כרגע יש לישראל ומצריים אינטרסים משותפים. יגיע היום שהמצב ישתנה. ואז סיני תהפוך לבעיה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חד כתער
חבר מתאריך 5.2.08
12723 הודעות
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    00:46   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. שטויות, אין למצרים שום סיכוי לצלוח את התעלה . ..  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צופה הגאולה
חבר מתאריך 4.6.19
479 הודעות
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    00:57   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. רבותי..אני מציע לכולנו ערנות מוגברת ביחס להתעצמות צבאית מצרית אדירה בסיני. צי מס 8 בעולם. מאגרים.ועשרות מנהרות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לחציית התעלה.
שדות תעופה.
השקעה בחידוש חיל אויר ושריון.
מאגרי דלק ותחמושת בסיני...
חס ושלום
חסר נשיא מןסלמי קיצוני אחד...
שומר פתאים השם!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FAO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.8.18
10868 הודעות, 30 מדרגים, 45 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    01:50   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. איזה ראש ממשלה ישראלי הסכים שהם ייתעצמו כך בסיני??  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אההה...זה ההוא, מלך הימין-על-מלא והצוללות.


🇦🇪🇮🇱🇧🇭🇴🇲


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    09:49   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  107. אף ראש ממשלה, זו מדיניות די זהה ומשותפת לממשלות רבות  
בתגובה להודעה מספר 74
 
  
לא כל דבר ועניין קשור בהכרח לממשלה כזו או אחרת.
יש נושאים מסויימים אשר בהם האינטרס הלאומי והביטחוני קודם לכל אג׳נדה והשקפה פוליטית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כח המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
3489 הודעות, 54 מדרגים, 100 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    03:55   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. הפרט המרכזי שהושמט כאן - הדיווחים על בניית גשרים רבים ומנהרות שעתידים לאפשר מעבר המוני לסיני ביום מן הימים  
בתגובה להודעה מספר 0
 

אלי דקל פרסם זאת בעבר מספר פעמים וחבל שה"מנהיגים" כאן מחפשים כל העת שקט תעשייתי ומסוכן לטווח הארוך ח"ו - במקום לחתור להכרעות ופיתוח עמוק ונכון כפי שסיני יכלה להיות עם מרבצי הנפט שלה ועוד ועוד...


קיץ בריא ושמח - בגילוי משיח צדקנו תיכף ומי''ד ממ''ש!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קול_קורא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.2.12
6940 הודעות, 47 מדרגים, 77 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    04:27   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. מצריים הכינה בסיני ''מגף גדול'' לשים על הצוואר של ישראל בהגיע השעה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אולי זה יגיע כשסיסי ירצה להיכנס להיסטוריה כמי שהכניע את ישראל או אולי אחרי מהפיכה דתית שלטונית , אבל אין ספק שכל ההכנות של סיסי בעשור האחרון נועדו להקנות לצבא המצרי יכולת של מתקפת פתע מכריעה על ישראל.
המנהיגות הישראלית החלשה כבר אינה מסוגלת לדרוש מהמצרים להסיג כוחות כי אין לה באמת מה לעשות ואין לה מנופי לחץ כנגד הסירוב המצרי הצפוי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    08:58   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  91. שטויות. מדינה ענייה הסובלת מאינספור סכסוכים פנימיים.  
בתגובה להודעה מספר 78
 
  
שטח לא חסר להם, עודף כסף ומשאבים אין להם.
א-סיסי מגיע מהשכבות העליונות, מבית עשיר.
האידאולוגיה שלו על סמך הגיון והבנה של המציאות, הוא מגיע מהחונטא הצבאית, אינו איזה רוכל הזוי מהשוק של אלכסנדריה אשר מסתכל לשמיים ובונה לעצמו תיאוריות הזויות על סמך נסיגת מרקורי.

אין שום אינטרס בתאוריה הזו שרשמת.
היא נעדרת כל תוכן ענייני.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כח המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
3489 הודעות, 54 מדרגים, 100 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    10:15   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  115. תיארת כאן את מצרים של ימינו או את זו שלפני שתי המלחמות הגדולות האחרונות? אגב, זיהית מה האינטרס באוקריאנה  
בתגובה להודעה מספר 91
 

בזמן אמת או רק אחרי שפרצה שם מלחמה התחברו לך כמה דברים כמו לרוב העולם?


קיץ בריא ושמח - בגילוי משיח צדקנו תיכף ומי''ד ממ''ש!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    10:39   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  123. את מצריים של ימינו כמובן. אתה טוען אחרת? סקרת לאחרונה את מצבה הכלכלי-חברתי?  
בתגובה להודעה מספר 115
 
  
אם שאלתך בדבר אוקראינה היא לגבי הסיבה שרוסיה פלשה אלייה אז כמובן שהיה ידוע מראש באיזו זירה מדובר ולאיזו מערכה היא שייכת (העימות בין ארה״ב לרוסיה). זה לא צץ משום מקום, זו תוצאה של תהליכים ושאיפות משני הצדדים.

רגע, אתה רוצה להגיד לי שזה התחבר לך רק אחרי שפרצה שם מלחמה, כמו לרוב העולם?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כח המלך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
3489 הודעות, 54 מדרגים, 100 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    12:42   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  141. טענתי היא שגם מצרים של פעם הייתה עניי'ה, לא מפותחת ונשלטת על ידי מנהיגים ללא אינטרס ברור ומובהק למלחמות  
בתגובה להודעה מספר 123
 

נעזוב את הטקטיקה בזמנים השקטים יותר שאז הייתה בדיבורים מתלהמים וכעת במעשים שוברי שיוויון שמסוכנים הרבה יותר.
לזכרוני אלו חלק מהסיבות שגרמו להפתעה במלחמת יום הכיפורים, כי לפחות חלק מהאנליסטים לא ראו איך הם יכולים לפתוח במלחמה במצב כזה.


האינטרסים באוקראינה ידועים זמן רב וקשה לפספס אותם.
עדיין הערכתי באופן אישי (כמו רוב העולם להבנתי את הדברים) שלמרות כל אלו, אין אינטרס אמיתי לדיקטטור הרוסי לפתוח במלחמה מדממת כשהוא במצב לא טוב מהבחינה האישית, הלאומית ובפרט הצבאית והכלכלית.
חשבת אחרת?


קיץ בריא ושמח - בגילוי משיח צדקנו תיכף ומי''ד ממ''ש!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגרוק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
11276 הודעות, 142 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    14:19   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  145. אתה צודק לגבי זה שמצריים הייתה גם אז ענייה, אבל טועה לגבי העדר האינטרס  
בתגובה להודעה מספר 141
 
  
תמיד יש כזה.
לא יוצאים למלחמה על בסיס מצבי רוח או דחפים בלתי נשלטים.
אין דבר כזה, אפילו אם מהצד לעתים נראה לנו שהכל תלוי באיזה רודן מטורף.

אותו הדבר לגבי רוסיה ולכן טובה ההשוואה שלך.
אלא שאנחנו חושבים אחרת לגמרי.
וגם זה בסדר.

אם תרצה לפרט לגבי שתיהן אשמח. אבל אני בשוק כרגע וזה עלול להביא אותי לקנות פירות רקובים במחירים מופקעים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סתם אחת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
14963 הודעות, 47 מדרגים, 89 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    04:56   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. הערבים אותם ערבים  
בתגובה להודעה מספר 0
 

והים אותו הים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
FAO לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.8.18
10868 הודעות, 30 מדרגים, 45 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    07:14   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. וסכר אסואן הוא סכר אסואן  
בתגובה להודעה מספר 79
 
  


🇦🇪🇮🇱🇧🇭🇴🇲


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
winter1
חבר מתאריך 19.6.17
49106 הודעות
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    09:55   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  109. מעניין כמה שניות יקח לצבא מודרני ויעיל להשמיד אוגדה שמתמרנת לכיוונו...אפילו מדינה נחשלת כמו אוקראינה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שהתבססה על נ"ט ועל מל"טים סוג ד' הצליחה לשבש תוכניות של מעצמה(!).

אני מניח שגם המצרים יודעים את זה (ובכל מקרה המשטר הנוכחי הוא בסה"כ קליינט של סעודיה, איחוד האמירויות וישראל)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אורה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.1.17
2411 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    09:55   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  110. תרשו לי לשחק בנדמה לי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מה היה קורה אם לא היינו מחזירים את סיני?

היום זו היתה פנינה תיירותית.

לדעתי בגין טעה השלום הזה הוא לא שלום, לא היה ולא יהיה, וגם יצר תקדים עגום לנסיגה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
במבה
חבר מתאריך 2.4.12
11360 הודעות
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    10:48   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  130. כן כן, פנינה תיירותית  
בתגובה להודעה מספר 110
 
  
בדיוק כמו ג'נין, שכם ורמאללה
יחס חרא של מידנת ישראל היה גורר כבר מזמן את כל פיגועי ההתאבדות שהמצרים אוכלים היום והיו מופנים כנגד ישראל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סקפטי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.7.18
8974 הודעות, 26 מדרגים, 42 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    14:52   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  148. לשחק אפשר - מה שהיה קורה זה שצה''ל היה נמתח לאורך גבולות עצומים ודאעש היה מזנב בנו.  
בתגובה להודעה מספר 110
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ג'ון מגונט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.2.22
1084 הודעות, 9 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    10:34   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  121. ישראל תשלם ביוקר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הפעם המעוזים של התעלה יתחלפו בכל בסיסי צהל בנגב שיושמדו תוך שעה והטנקים המצרים ישעטו לתל אביב וירושלים.
זה מה שקורה שעושים שלום עם ערבים ומוותרים על העוצמה שלנו שחיילינו קנו בדמם!
המחיר יהיה בלתי הפיך הפעם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
במבה
חבר מתאריך 2.4.12
11360 הודעות
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    10:47   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  128. עם תבוסתנות כזאת, יש כאלה שבאמת צריכים להעלם  
בתגובה להודעה מספר 121
 
  
הטנקים המצרים לא שועטים לשום מקום
יקח להם הרבה יותר משעה
המודיעין שלנו טוב יותר מלפני 50 שנה
כל העוצמה שלנו היא לטובת שלום אם לא הבנת את הרעיון בחיים האלה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גיבור מקלדת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.12.21
1155 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    10:41   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  124. הכל בסדר. א-סיסי שולט שם, והטכנולוגיה מתפחת עם השנים. המצב שלנו היום הוא לא מה שהיה ב-1977.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כיום, ה-F15 יכול לפגוע משטח ישראל בכל נקודה בסיני בדיוק של מטר אחד.
ה-F35 יכול גם לטוס מעל סיני בלי שאף אחד יראה או ישמע.


מה השריון המצרי שצריך 12 שעות כדי להגיע לישראל אמור לעשות מול טילים מהאויר?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
במבה
חבר מתאריך 2.4.12
11360 הודעות
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    10:45   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  127. אחד המאמרים המטומטמים שקראתי, הוא לא אומר כלום, לא חושף או מחדש כלום ולא מנבא או מנתח כלום  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
1. כן זה ידוע שמצרים פרסה בסיני כוחות רבים יותר ומצויידים יותר ממה שנחתם בהסכם השלום
2. מצרים הכניסה את הכוחות והציוד באישור מפורש של ישראל ועם ערובות בינלאומיות, עם התניות וכו'.
3. במקביל, ישראל פועלת בעצמה במרחבי סיני, הן באיסוף חופשי של מידע ומודיעין והן פעילויות התקפיות, הכל באישור ואפילו בקשה מצרית.
4. לישראל אינטרס בירור להרחקה של דע"אש ואפילו חיסולו בגיזרה הדרומית

5. כותב המאמר לא חשף דבר חדש, לא הוסיף מידע חדש, ובעצם לא תרם כלום
משל סיפר על קרינת ה-UV של השמש שמתחזקת לאורך השנים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.4.16
63124 הודעות, 233 מדרגים, 427 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    11:36   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  137. השלום העוין עם מצרים מרדים אותנו.  
בתגובה להודעה מספר 0
 


על המאבק בישמעאלים-הוּא יְשׁוּפְךָ רֹאשׁ, וְאַתָּה תְּשׁוּפֶנּוּ עָקֵב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גיל גמש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.5.16
3187 הודעות, 16 מדרגים, 26 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    12:07   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  140. ''מסכן מנחם, אני קיבלתי את סיני והנפט והוא קיבל חתיכת נייר'' אנואר סאדאת.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


מה ההבדל, שאינו גיאוגרפי, בין אלו שאנו מכנים ערביי ישראל לבין אלו המכנים עצמם פלסטינים?!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שרה
חבר מתאריך 17.9.19
15 הודעות
יום חמישי י' בסיון תשפ''ב    14:16   09.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  144. לא רק עוזר שר החוץ האמריקאי מודאג- גם עיתון המודיע מודאג  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
במוסף מיוחד לחג השבועות של עיתון המודיע, פורסמה כתבה ארוכה של הסופר הצבאי הוותיק של העיתון העוסקת בצבא מצרים בסיני. הכתבה נקראת "מדבר סיני משנה פניו-המצרים חוזרים ונערכים
מזל שגם בארץ יש מי שמתעניין בנעשה אצל שכנינו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות