גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #749343 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 749343        
גדותן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.8.19
2631 הודעות, 14 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:21   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

קרולין גליק: פוטרתי מישראל היום. במצב שבו העיתון נע שמאלה כאשר אני נשארתי בימין, כבר לא הייתי רצויה שם  

 
  
למה כבר לא תקראו אותי בישראל היום

בשעה זאת בימי רביעי, בדרך כלל הייתי יושבת מול המחשב וכותבת את מאמרי לעיתון השבת של "ישראל היום." אם השבוע היה שבוע רגיל, לבטח הייתי כעת כותבת על ההבדל הגדול בין ישראל וארה"ב. שם הרי, לאחר שנה פלוס של ממשל שמאל-קיצוני, פוסט-לאומי שמסכן את עצם קיומה של ארה"ב, על פי הסקרים, הדמוקרטים עומדים בפני קטסטרופה אלקטורלית בנובמבר שאף מפלגה לא ספגה בתשעים השנים האחרונות. ולהבדיל פה, לאחר שנה של ממשלה פוסט-ציונית שמסכנת את הזהות הלאומית שלנו ואת הריבונות שלנו, שום דבר לא זז. גוש הימין זכה ל-59 מנדטים בבחירות האחרונות, ועומד על פי הסקרים באותו מקום היום. (שבעה המנדטים שימינה גרפה בבחירות לפני שנה הגיעו כולם ממצביעים שסברו שהם מצביעים למפלגה בתוך גוש הימין.) משם, הייתי מציעה הסברים להבדל.
ההבדל העיקרי שעליו הייתי מצביעה הוא שוק התקשורת. שם, אמנם יש לשמאל שליטה מוחלטת במרבית כלי התקשורת, אבל לימין יש לא מעט כלים משלו מהוול סטריט ג'ורנאל ופוקס ניוז דרך אתרי חדשות כגון ברייטברט, ורשתות טלוויזיה קטנות יותר, ואין ספור תחנות רדיו, שכולם יחד מסוגלים להביא את המידע לציבור שהרשתות הגדולות והניו יורק טיימס והתאומים שלו מסתירים.
הסיבה שאינני כותבת מאמר שכזה לסוף שבוע היום היא שביום חמישי שעבר, עורך "ישראל היום" עומר לחמנוביץ' פיטר אותי.
אין זה סוד ש"ישראל היום" השתנה. שלדון אדלסון ז"ל הקים את העיתון ב-2007 כדי לתקן את עוולות העיתונות המגויסת לצד השמאלי של המפה האידיאולוגית-פוליטית בישראל, אולם, עם מותו הצטרף העיתון לצד השמאלי של המפה האידיאולוגית-פוליטית שלנו. לפני שנה, העיתון נדרש להחליט בין שתי חלופות: להיות בת קול לימין באופוזיציה, לספר את האמת על הממשלה הפוסט-ציונית הראשונה שידענו, או להצטרף לשמאל, ביחד עם נפתלי וגדעון ואנשיהם "הממלכתיים".
אחרי תקופת בלבול של מספר חודשים במהלכם העיתון דיבר בשני קולות, הפור נפל. בפברואר עורך העיתון בועז ביסמוט פוטר, עומר לחמנוביץ', חובש כיפה בעל דעות יוניות מונה להחליף אותו והעיתון הצטרף לשמאל. רואים זאת באלף דרכים. בין השאר, "ישראל היום" מצניע או מסתיר באופן קבוע את הדיווחים ממשפט נתניהו ואת ההסתה המסוכנת והפרועה נגד מצביעי ליכוד. כמו כן, מדי יום ביומו, העיתון מגבה את הממשלה ואת המדיניות הפוסט ציונית שלה עד כמה שרק ניתן.
אין שום דבר יוצא דופן ואין שום פסול בכך שלעיתון בישראל יש זהות פוליטית ואידיאולוגית שהוא מקדם בדיווחיו. למעשה, מעולם לא היה עיתון פה שלא היה מזוהה עם מחנה או מפלגה בספקטרום הפוליטי. היו ימים שהמערכות התכחשו לכך. אבל מעולם לא היה מצב שעיתון בישראל לא לקח צד.
במצב שבו העיתון נע שמאלה כאשר אני נשארתי בימין, כבר לא הייתי רצויה ב"ישראל היום". ועל כן, לחמנוביץ פיטר אותי.
ברור שזאת מכה עבורי. אבל לא אלמן ישראל. אני אמשיך לכתוב בפלטפורמות אחרות ומניחה שבחודשים הקרובים, לצד שקידה על ספרי החדש בנושא מדיניות החוץ של ישראל, אני אמצא את דרכי העיתונאית. בינתיים תקראו אותי פה, ובטוויטר, ובניוזוויק, תעקבו אחרי הפודקסט השבועי שלי פה ובאתר שלי. ייתכן שעוד אוסיף תוכנית בעברית. וכשיהיה לי מה לשתף מכתב היד של הספר, אדאג לעשות זאת.
אינני משתפת אתכם במצב התעסוקתי שלי כך סתם. חיי אינם תוכנית ריאלטי. בעיניי, נכון לשתף את סיפור הפיטורין שלי משום שהוא מדגים שלוש בעיות משמעותיות הרבה יותר שפוגעות במחנה הימין בישראל ומונעות מהמחנה לקדם את סדר היום הציוני שלנו, לא משנה התוצאות בקלפי. קריטי שנשים לב אליהן דווקא כעת, כאשר אנו שוב עומדים לקראת בחירות שסופן עוד לוט בערפל.
הבעיה הראשונה היא שמה שקרה ל"ישראל היום" אינו דבר יוצא דופן. להיפך, מעבר של מוסד ימין לשמאל הוא תופעה די שכיחה. ב-2005 מחצית מהליכוד הלכה לשמאל ביחד עם מנהיגם אריאל שרון. מרכז שלם, "מקור ראשון", מועצת יש"ע של דוד אלחייני, ימינה, תקווה חדשה, ישראל ביתנו, ואם כבר, ישראל בעלייה, חצי מפלגת צומת, כולם כבר עשו זאת לפני "ישראל היום" שתורו הגיע עם הקמת "הממשלה הישראלית-פלשתינית הראשונה," כדברי המשורר אחמד טיבי.
הבעיה הספציפית עם המעבר של "ישראל היום" אמנם אקוטית במיוחד כי כמו "מקור ראשון" לפניו, מדובר בכלי תקשורת שכאמור הוקם כדי לשמש בת קול של מחנה הרוב בישראל שלא מקבל ביטוי בעיתונות ובטלוויזיה ורדיו שבשליטת השמאל. כש"מקור ראשון" עבר צד, יכולנו להתנחם ש"ישראל היום" חזק יותר וגדול הרבה יותר, והוא עוד איתנו. אבל כעת, ועוד לקראת בחירות גורליות, אין לימין שום עיתון.
הבעיה השנייה היא תופעת ניצחון הכזב על היושרה בכל הקשור למעבר העיתון מימין לשמאל. גם פה, מדובר בתופעה שכיחה. אחד המאפיינים של מוסדות ואנשי ימין שעוברים לשמאל הוא הכחשת המעבר. לא רק שאריאל שרון לא הודה שהוא עבר מימין לשמאל, הוא התעקש כי הוא נשאר בימין ועוד תקף את הליכודניקים שלא נטשו את הדרך ביחד איתו כבוגדים של הימין, כהזויים, וכמובן כלא ממלכתיים. מבחינת שרון, הוא לא שיקר ולא נטש. עוזי לנדאו היה הבעיה. מרכז הליכוד היה הבעיה.
כמו כן, לטענת נפתלי בנט, גדעון סער, איילת שקד וחבריהם בתקשורת, הם לא עזבו את הימין. הם הימין. מי שנטש הם פנאטים משוגעים, חברי כת הביביסטם. אנחנו הבוגדים לא הם. אנחנו שלא שינינו דבר השתנינו, לא הם, שנטשו את כל מה שהתיימרו לייצג. חגי סגל לא מודה שהעיתון שלו כבר לא מוסד של הימין. אדרבה, הוא תוקף כל מי שמעז לציין את העובדה הפשוטה שעיתון שמנהל קמפיין רב שנים נגד ראש מחנה הימין ומכשיר ותומך בממשלה הרדיקלית ביותר שידענו, הוא עיתון שמאל.
כך גם בכל הקשור ל"ישראל היום". הנהלת העיתון לא הוציאה הודעה בה הודתה כי העיתון הוא בנטון. עילת הפיטורים שלי (לצד העסקת נדב העצני ונתנאל בנדל למשל), הייתה "התייעלות." מי שאומר ש"ישראל היום" הוא עיתון שמאל, חוצפן ביביסט מהופנט. הרי העיתון מתנגד להסכם הגרעין עם איראן. וכאן אנו רואים את לב העניין, סיבת הכחש שתמיד מלווה את מעבר מוסדות ואנשי ימין לשמאל. התפקיד של המוסדות והאישיים הימנים לשעבר במערך השמאל הוא לערוך דה-לגיטימציה ואף דמוניזציה למי שנשאר בימין.
הבעיה השלישית – ואולי הגדולה ביותר בדרך התנהלות של הימין, שבאה לידי ביטוי מובהק בפיטורין שלי קשורה בצורה הדוקה לבעיית הכזב. הימין לא יודע לשמור על המוסדות שלו כי הוא לא יודע איך להקים או לנהל אותם. כדי להמחיש את העניין, כדרכי, אתרחק לאמריקה לרגע. לפני מאתיים שנה בערך נבחר אנדרו ג'קסון לנשיא השביעי של ארה"ב. ג'קסון היה הנשיא הראשון שלא הגיע מהברנז'ה של האבות המייסדים. הוא הבין שכדי לשנות כיוון פוליטי-אידיאולוגי וללכת בדרך אחרת, הוא היה זקוק לכח אדם נאמן לדרכו. ג'קסון היה הראשון לנקות את האורוות. הוא פיטר את הפקידות ומילא את השורות באנשי מפלגתו. משחר המדינה, ועד היום, הימין הישראלי לא השכיל לפעול כמו ג'קסון. כל מוסד שהימין בנה או "שלט" בו מאז קום המדינה היה מאויש באנשי שמאל. כך שגם לפני שמוסדות עוברים לשמאל באופן מלא, הם לא באמת מוסדות ימין. בכל מוסד של הימין (לא כל שכן, כל משרד ממשלתי שאיש ימין מוצב בראשו), תמיד תמצאו שאנשי שמאל שולטים בדרגי העבודה. ושם, ממוקדי הכוח שלהם הם מכרסמים בחזון של המייסדים והעומדים בראש, וחותרים תחתיהם, בין במזיד ובין מבורות וחוסר הבנה.
חוויתי זאת ב-2015, כשערכתי את "הכל שפיט" (גרסה טלוויזיונית של לאטמה) בערוץ 1. ראשי הערוץ הכריחו אותי לקחת עורכים, במאים, כותבים ושחקנים שמאלניים לתוכנית. תגידו ש"הכל שפיט" היה מעולה, תגידו שהוא היה פלופ גמור, עם טעם וריח אין להתווכח. אבל מה שמעל כל וויכוח הוא ש"הכל שפיט" לא היה תוכנית סאטירה של הימין. זה לא היה הלאטמה שלנו.
חוויתי את התופעה הזאת ב"ישראל היום" בעוצמות שלא חוויתי קודם. בועז ביסמוט אמנם איש ימין. והוא הביא כמה כותבים ימניים לעיתון. אבל כל העורכים שירש מעמוס רגב היו שמאלניים כמו גם חלק גדול של הכותבים. בועז כמעט ולא פיטר איש.
מן הסתם, ככה לא בונים מוסד.
עד שהגעתי ל"ישראל היום", זכיתי בעורכים שכיבדו אותי ואת עבודתי. היה רק מקרה אחד של עורך שניסה להשתיק אותי ולסרס את מאמריי. ראוי להעלות אותו כי מגולם במקרה גם בעיית הכזב של ימנים לשעבר, וגם את בעיית כוח האדם.
ביחד עם חצי מהליכוד, גם הניאו-שמרנים בארה"ב הלכו לשמאל אחרי שרון סביב תוכנית גירוש היהודים מעזה. וכמו שרון והליכודניקים, הניאו-שמרנים התעקשו ששום דבר לא השתנה אלצם ומתנגדי הגירוש הם חבורת פנטים שלא מבינים עניין. העורך של הג'רוזלם פוסט באותם ימים היה ברט סטיבנס, כותב ניאו-שמרני שהבעלים האמריקנים ייבאו לארץ מהוול סטריט ג'ורנל. כמו חבריו בניו יורק ווושינגטון, סטיבנס תמך בגירוש ובשרון. ואני שלא זזתי הפכתי לבעיה כי הרסתי את ההצגה. סטיבנס ניסה לעשות לי את המוות כדי שאני אתפטר מהעיתון. זה לא עבד לו. וכעבור כמה חודשים, הוא קיבל הצעה לשוב לג'ורנאל לתפקיד משודרג, ונעלם מחיי.
סטיבנס המומר היה העורך העוין ביותר איתו עבדתי – עד שהכרתי את עומר לחמנוביץ.
כשהגעתי ל"ישראל היום" בספטמבר 2019, עומר היה עורך המוסף האקטואלי "ישראל השבוע" בו כתבתי עד יום חמישי האחרון. הופתעתי לגלות שהוא תפס את תפקידו לא כעורך לשוני שמנקה מאמרים משגיאות כתיב ודקדוק אלא עורך דעות שמחליף את דעות הכותבים עם דעותיו (שלא היו דעות הבעלים).
גולן בר יוסף במעריב, אמנון לורד, עמנואל שילה, ואמנון שומרון במקור ראשון – איש מהם לא נגע בתוכן המאמרים שלי או פסל לי נושאים. מלבד סטיבנס בתקופת הגירוש, אף עורך בג'רוזלם פוסט – גם לא השמאלנים שביניהם – לא ניסה להגביל את הכתיבה שלי. עומר היה סיפור אחר לחלוטין.
אני התחלתי לכתוב על מערכת המשפט כפובליציסטית ב"מקור ראשון" לפני 22 שנה. הייתי הראשונה, לדעתי שכתבה על הסכנה שחוסר בלמים על השופטים והפרקליטים מהווה לדמוקרטיה הישראלית ולציונות. כתבתי עשרות מאמרים בנושאים הללו בג'ורזלם פוסט ובמעריב ובעיתונות בעולם. הגעתי ל"ישראל היום" בשיא הדרמה המשפטית עם מנדלבליט והמתפרה שלו, ועומר אסר עליי לכתוב על מערכת המשפט. סתימת פי בנושא המשפטי הגיעה לרמת האבסורד ששכאשר הייתה לי ידיעה בלעדית על הטיעונים של הפרקליטים האמריקנים שהגיעו להעיד בפני מנדלבליט בשימוע של נתניהו, עומר אסר עליי לפרסם אותה. כאשר בועז שמע ממני על העניין, הוא התפוצץ, אבל לא פיטר את עומר. פשוט פרסמתי את המאמר כעבור שבוע.
גם על פוליטיקה עומר אסר עליי לכתוב. מבחינתו, הייתי כותבת חוץ. בחודשים האחרונים מאז שהחליף את בועז, התחלתי לכתוב מאמרים אלגוריים. לא יכולתי לכתוב על הדמוניזציה של השמאל לרבות הימין המומר נגד הימין בארץ. אז כתבתי על התופעה בארה"ב בתקווה שהמבין יבין.
מעבר להגבלת החופש העיתונאית שלי, עומר גם שחט את המאמרים שלי. ביחד עם סגנו עומרי לבנה, שמתגאה בהיותו מצביע מרצ, במקום לנקות את המאמרים שלי משגיאות כתיב ודקדוק, הם השתדלו לנקות אותם מיעילות בקידום דעותי הימניות תוך הכנסת טעויות ושגיאות. לא האמנתי בהתחלה, חשבתי שאני הוזה. אבל זה הגיע למצב שפחדתי לפתוח את המוסף ביום שישי. לאחר שנה של העינוי הזה, אמרתי לבועז שאינני יכולה עוד להמשיך כך ואני מתפטרת. בועז מצא פתרון. הוא אסר על עומר לגעת במאמרים שלי והעביר את האחריות לעריכה לידידי אמנון לורד.
כך שלא רק שעומר השתיק אותי, הוא גם חיבל בעיתון. ובתמורה, הוא ירש את משרת העורך הראשי. אני פוטרתי.
קוראיי היקרים, אין זאת דרכי לדבר על עצמי. אני באמת לא הסיפור. אבל אני רואה חשיבות בשיתוף הסיפור הזה בעת הזאת. לפנינו אתגר אדיר לנצח בבחירות בזמן שכל העיתונים בארץ תומכים בשמאל ופועלים לקידומו בבחירות ובכלל. אם יעלה בידי המחנה הלאומי להרכיב את הממשלה הבאה, וגם אם לא, עלינו ללמוד את הלקח מהכשלונות -- ובראשם, אובדן המוסדות שלנו לרבות "ישראל היום". אם אנחנו באמת רוצים לממש את החזון הציוני, ולהבטיח את עתידנו כאן על אדמת המולדת שלנו, אנחנו צריכים ללמוד לשלוט, לבנות מוסדות, ולאייש אותם עם שותפים לדרך.
בע"ה נעשה ונצליח.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0mn6LevyS33HvqnnHPBDuEE3y3sMUiLo17qyEDZFzBiLBXk1h6A95TKNXRpqM1sWrl&id=100044386451034&m_entstream_source=permalink&__tn__=-R



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  טפשים. מרתק לקרוא אותה. ואישה שבאמת דואגת לעם היהודי. Galgal 22.06.22 08:22 1
     אבל גם היא נופלת לאותו ספין. גוש הימין בבחירות האחרונות כלל גם את ימינה ויחד איתם היינו 59 Ofer H 22.06.22 08:30 17
         לא פלא היא הפכה לשופר משעמם של ביבי. Obi-Wan 22.06.22 08:36 23
             שופר חצצוצרה מה שתבחר.. Ofer H 22.06.22 08:43 30
             ממה שזכור לי העיתון היה מכונה ביביתון. כלומר לדבריך העיתון שינה קו עד כדי כך ששופר של ביבי סקוטי 22.06.22 09:00 46
         לא קראת, היא מתייחסת לנקודה הזאת אני ואנוכי 22.06.22 10:07 65
             זה לא משנה. בנט יכול להתחבר ל59 של גוש הימין. אז אנחנו לא באותה נקודה. Ofer H 22.06.22 10:08 66
     אין עיתון לימין News_Max 22.06.22 08:31 19
     עיתון ישראל היום הפך לעיתון של השמאל מאז שבעל העיתון שלדון אדלסון נפטר. רועיקו 22.06.22 09:31 59
     למי יש סבלנות לקרוא את כל השטויות שלה? בית הלל 22.06.22 10:17 70
     בזה הרגע ביטלתי את המנוי שלי לעיתון. רועיקו 22.06.22 13:13 96
  ההפסד כולו שלהם לאנורמלי 22.06.22 08:22 2
  העיתון לא זז שמאלה קרלוס 22.06.22 08:23 3
     +1 רוני53 22.06.22 08:23 6
     ח ח ח כשקרלוס מגן על ישראל היום.... גושן 22.06.22 08:28 13
         אין לי מה להגן עליו. רוב התקשורת עובדת בשירות פוליטקאים קרלוס 22.06.22 08:29 15
             כשהקו השתנה במקרה הזה, אז זה באמת כבר לא ימין. מה הבעיה? זכותם. גושן 22.06.22 08:30 16
                 לא הבנתי. זה היה ימין כשזה שירת אינטרסים של ביבי? קרלוס 22.06.22 08:31 18
                     זה לא ימין כי זה משרת אינטרסים של ממשלת שמאל רדיקאלית עם גורמים תומכי טרור. גושן 22.06.22 08:32 21
                         אני מדמיין לי בבחירות הבאות ביבי מקים קואליציה עם רע''מ Oasis 22.06.22 11:48 87
                             ביבי יכול להקים היום עם רע''ם, אתה לא מקורי גושן 22.06.22 12:30 92
                     זה היה ''ביביתון'', כזכור לך... seventhseal 22.06.22 08:37 24
             ביבי יותר שמאל מקרולין גליק Baznoded 22.06.22 10:47 73
                 אני בספק. לא ראיתי הרבה ליכודניקים עוזבים את המפלגה בגלל שהם היו ימניים יותר סגול88 22.06.22 11:02 77
     אתה קורא את העיתון? ''לא זז שמאלה''? דפדף בעיתון, ראה את הכתבות שנכתבו סייר 22.06.22 08:57 43
     בול ירוק בעיניים 22.06.22 09:55 61
     עומר לחמנוביץ' איש שמאל מצביע מרצ מקורי 22.06.22 12:39 93
  אכן ישראל היום הפך לעוד עתון של תשחצים ושחור ופתור גושן 22.06.22 08:23 4
  מירי אדלסון חברה ללפיד, לטיבי ולאילומניטי כדי להדיח ראש ממשלה מכהן מהימין...:) רוני53 22.06.22 08:23 5
     מדוייק למדי גושן 22.06.22 08:26 9
     שלדון אדלסון מתהפך בקברו cf7 22.06.22 08:27 11
         לא בטוח. ההתרחקות מנתניהו החלה עוד בחייו...:) רוני53 22.06.22 08:39 26
  ״בנט היום״ שופר שמאל מגוחך, ידוע Crawl space 22.06.22 08:25 7
  הפסד נוראי The Hulk 22.06.22 08:25 8
  זה היה כל כך שקוף. ברגע שהתחילו ללטף בכתבות את האויב מבפנים והלה''טבים Investjour 22.06.22 08:26 10
  וואי איזה מבאס, כתבת מעולה menahem 22.06.22 08:28 12
  תמיד בבכיינות kovals 22.06.22 08:29 14
     האם תוכל בבקשה להצביע על עיתון שמייצג את רוב בוחרי ישראל? seventhseal 22.06.22 08:38 25
     אתכם לא מפטרים איפכא 22.06.22 08:43 32
         אולי אלה שמפוטרים הם בעלי בעיה אחרת ולא הקשקוש הזה של ''ימין'' ? Street 22.06.22 09:26 54
             ברור. איפכא 22.06.22 09:27 56
  מספיק טובה לניוזוויק, אבל לא לישראל היום. פרה אדומה 22.06.22 08:32 20
     היתה גם מספיק טובה לבנט איפכא 22.06.22 08:46 34
  וואו, מרתק בכל מילה! שווה קריאה MeAni 22.06.22 08:34 22
  כי הימין של גליק זה ביבי, קצת מודעות עצמית לא תזיק לה. Big Khanna 22.06.22 08:41 27
     כן, אנחנו זוכרים בגעגועים את הימין האמיתי.. שרון ובנט לדוגמא.. חלילן מהמלין 22.06.22 08:46 35
         משבצת רק ביבי ושתשרף המדינה, אכן מלאך החבלה לא זז במטר. Big Khanna 22.06.22 08:48 37
             בלה בלה בלה.. תכלס אם אתה מעדיף את ההתנתקות המפוארת של שרון - סבבה. חלילן מהמלין 22.06.22 08:56 41
                 ההתנתקות הצילה אותך בראייה ההיסטורית Street 22.06.22 09:28 57
  העיתון בדרך לאיחוד עם ידיעות אחרונות. איפכא 22.06.22 08:42 28
  הפסקתי לקרוא כשהיא כתבה שגם ''מקור ראשון'' עבר לשמאל. היא לא באמת מדברת על ימין אלא על הליכוד ונתניהו. שיבושם ... אסטריקס ושות' 22.06.22 08:43 29
  עכשיו כבר לא תשמעו על חקיקה לסגירת ישראל היום האינג'יניר 22.06.22 08:43 31
  היא רצינית מאוד. לא אהבתי את מה שעשתה לבנט. אבל זה לא מצדיק את פיטוריה. עמלץ פלד 22.06.22 08:45 33
  הנה הוכחה שגם מטומטמת יכולה לכתוב יפה סמולני_מפוכח 22.06.22 08:48 36
  עיתונאית מצויינת העם שלי 22.06.22 08:49 38
  מדובר בפאשיסטית עלובה , אוייבת הדמוקרטיה הישראלית סתיו צפוני 22.06.22 08:55 39
     שכחת: רוצחת המונים, דורסת חתולים, מרעילה בארות, סוכנת כפולה, חברה של בן לאדן, שודדת זקנות menahem 22.06.22 08:59 45
         חח קורע חברה בפורום 22.06.22 09:05 47
         מעולה! חלילן מהמלין 22.06.22 09:07 48
         אתה מתחרה עם מרסו ? LCH 22.06.22 09:55 62
         מעולה אהרון5 22.06.22 10:53 74
     כל אחד יכול לכתוב היום מהרהורי ליבו. הדגמת יפה. סייר 22.06.22 12:01 89
  ישראל היום לא היה לעולם עיתון כוספלסטיק 22.06.22 08:55 40
     כל כך נכון, הצביעות חוגגת לימין יש ערוץ 14 שמשמש כערוץ תעמולה של הימין Oasis 22.06.22 12:39 94
  עיתונאית די טובה שהפכה לביביסטית. חסרים עיתונאים ימניים בישראל היום? צללפון 22.06.22 08:57 42
  זה הזמן לעלות את חוק ישראל היום. ואז נראה את הצבועים מהשמאל איך מצביעים. עכביש 22.06.22 08:57 44
  יורקת לבאר...העיתון נשאר ימני, אבל כבר לא כלי תעמולה עלוב שזגזג גם שמאלה בשליטה של משפחת נתניהו אקטואלי 22.06.22 09:08 49
     רלב זה לא ימין, אין לכם באמת אידיאולוגיה arbitori 22.06.22 09:17 50
  עצוב ומתסכל איתי 22.06.22 09:18 51
     מעניין אהרון5 22.06.22 10:55 75
  אין שום מאבק, השמאל והאויב ניצחו אהרון5 22.06.22 09:22 52
     אל תאבד תקווה אחדסתם 22.06.22 09:28 58
  כול הכבוד לקרולין גליק, תענוג לקרוא אותה בעברית ובאנגלית. אחדסתם 22.06.22 09:22 53
  בנטון דפורמביל 22.06.22 09:26 55
  מאמר נהדר.אחלה של עיתונאית סתם אחת 22.06.22 09:52 60
  בלי קשר לפוליטיקה ודעותיה לא נעים לאבד מקום עבודה. מקווה שתמצא עבודה בגוף תקשורת אחר. עדי 22.06.22 09:58 63
  מדאיג. ומעורר מחשבה. תודה על הבאת הידיעה. Zair 22.06.22 10:01 64
  העיתון לא ''זז שמאלה'', הוא חדל לשמש כשופר לביבי תשבץ 22.06.22 10:09 67
  משפט נתניהו לא קשור למדיניות ימנית או שמאלית תודה רבה 22.06.22 10:09 68
  נתחיל כך: זכותו של העיתון ללכת לאיזה מקום שהם רוצים. זכותם להכניס את גדעון לוי. זה אני 22.06.22 10:16 69
  הפסקת תמיכה בנתניהו זה לא תזוזה שמאלה beckham17 22.06.22 10:20 71
     תקרא תגובה מעליך (69). זה לא רק עניין של נתניהו כן או לא jack10 22.06.22 11:07 80
  הבעיה הכי קשה של ישראל היום זה השרת שעליו האתר שלהם Reflektor 22.06.22 10:32 72
  כעת באמת נוניבס ושוקנים ירגישו מאוימים. פלומה 22.06.22 11:01 76
  עיתונאית מבריקה וטהורה חייבת להתברג שוב במסגרת יוקרתית. אבק ברוח 22.06.22 11:03 78
  אמלק. כעיקרון קשה לי עם אנשים (מימין ומשמאל) שבטוחים שהם המצפן המדוייק ביותר ואין בלתם. סקפטי 22.06.22 11:05 79
  עצוב, אשת ימין אמתית. שתמכה בבנט ושקד ונלחמה בהם בשניה אחרי שהבינה שהם שיקרו לה. בלי משחקים. uz7 22.06.22 11:09 81
  בסך הכל אני מתחבר לדיעות שלה protos 22.06.22 11:10 82
  סופה של שופר עמקה 22.06.22 11:32 83
     +1 תשבץ 22.06.22 11:33 84
  מאמר מכונן אני כבר לא קורא ישראל היום מאז עזיבת ביסמוט ומקור ראשון כבר כמה שנים גימטר 22.06.22 11:46 85
  השמאל שלט וישלוט בתקשורת. זה לא חדש. עיתון ישראל היום היה ימני רק בזכות שלדון אדלסון. The Humanist 22.06.22 11:46 86
  איך אפשר לקבל אבטלה ככה מיטוכונדריה 22.06.22 12:01 88
  אחרי שביטלתי הבוקר את המנוי לישראל היום, נותרה לי בעיה: מהיכן אשיג עיתון לריפוד תחתית פח האשפה? סייר 22.06.22 12:06 90
  השמאל הליברלי הוא הדיקטטור הגדול ביותר. shabor 22.06.22 12:15 91
  מרים אדלסון מודעת למה שקורה, מקורי 22.06.22 12:44 95

   
   
Galgal לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.12.17
13549 הודעות, 89 מדרגים, 141 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:22   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. טפשים. מרתק לקרוא אותה. ואישה שבאמת דואגת לעם היהודי.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
.

.
.
.
תקראו מה היא כותבת על עומר לחמנוביץ, זב פשוט מפחיד איך שלא באמת איכפת לעיתונאים מהאמת אלא רק אג'נדה ..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ofer H
חבר מתאריך 9.8.18
38630 הודעות
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:30   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. אבל גם היא נופלת לאותו ספין. גוש הימין בבחירות האחרונות כלל גם את ימינה ויחד איתם היינו 59  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
גוש הימין זכה ל-59 מנדטים בבחירות האחרונות, ועומד על פי הסקרים באותו מקום היום.

מה שהוגדר גוש הימין אז, כלל את ימינה והוא מביא היום 63 או 64 מנדטים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Obi-Wan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.12.20
1702 הודעות, 10 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:36   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. לא פלא היא הפכה לשופר משעמם של ביבי.  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ofer H
חבר מתאריך 9.8.18
38630 הודעות
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:43   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. שופר חצצוצרה מה שתבחר..  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  
אבל לפי דברי בנט שחייבים למנוע בחירות נוספות וגם שאם הייתה ברירה הוא היה מקים ממשלת ימין. אז גם לפי הסקרים היום אתם בחוץ.

רק שגליק נופלת לשופרות של תקשורת "המיינסטרים" השמאלנית שמחלקת את זה ככה.

בנוסף, תרשום, גם בלי ימינה יש 63 / 64 מנדטים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סקוטי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.7.17
7547 הודעות, 59 מדרגים, 104 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    09:00   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. ממה שזכור לי העיתון היה מכונה ביביתון. כלומר לדבריך העיתון שינה קו עד כדי כך ששופר של ביבי  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  
נחשב למשעמם?
כלומר העיתון שינה קו?
כלומר היא צודקת?
מ.ש.ל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אני ואנוכי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.12.17
1321 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    10:07   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. לא קראת, היא מתייחסת לנקודה הזאת  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
היא אומרת שמצביעים ימינה דאז מגיעים מאותו מאגר שהיום מרכיב את ה- 59 מנדטים בסקרים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ofer H
חבר מתאריך 9.8.18
38630 הודעות
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    10:08   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. זה לא משנה. בנט יכול להתחבר ל59 של גוש הימין. אז אנחנו לא באותה נקודה.  
בתגובה להודעה מספר 65
 
  
באופן אישי אני חושב שימינה לא תעבור.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
News_Max לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.17
18187 הודעות, 59 מדרגים, 117 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:31   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. אין עיתון לימין  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רועיקו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.2.15
9868 הודעות, 55 מדרגים, 42 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    09:31   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. עיתון ישראל היום הפך לעיתון של השמאל מאז שבעל העיתון שלדון אדלסון נפטר.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
אני הסרתי את האפליקציות של העיתון מהטלפון ושאר המכשירים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בית הלל
חבר מתאריך 14.12.21
100 הודעות
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    10:17   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. למי יש סבלנות לקרוא את כל השטויות שלה?  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רועיקו
חבר מתאריך 17.2.15
9868 הודעות
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    13:13   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  96. בזה הרגע ביטלתי את המנוי שלי לעיתון.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לאנורמלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.4.18
14687 הודעות, 76 מדרגים, 115 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:22   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. ההפסד כולו שלהם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


www.youtube.com/watch?v=qOAh3zNWzC0 ישראל היא אוליגרכיה דה פקטו. מקווה שלא נגיע למלחמת עצמאות נוספת


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קרלוס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.9.17
17832 הודעות, 72 מדרגים, 109 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:23   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. העיתון לא זז שמאלה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הוא פשןט פחות שופר של ביבי

או שרק ביבי זה ימין ושוב התבלבלתי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוני53 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.5.18
19544 הודעות, 113 מדרגים, 185 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:23   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. +1  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  


הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גושן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.3.19
23659 הודעות, 169 מדרגים, 265 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:28   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. ח ח ח כשקרלוס מגן על ישראל היום....  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קרלוס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.9.17
17832 הודעות, 72 מדרגים, 109 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:29   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. אין לי מה להגן עליו. רוב התקשורת עובדת בשירות פוליטקאים  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
אבל לטשטש את זה
זה מצחיק

פתאום כשהקו מערכת שם השתנה… זה כבר לא ימין 🤣

אני מתעב את ישראל היום וידיעות באותה מידה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גושן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.3.19
23659 הודעות, 169 מדרגים, 265 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:30   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. כשהקו השתנה במקרה הזה, אז זה באמת כבר לא ימין. מה הבעיה? זכותם.  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קרלוס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.9.17
17832 הודעות, 72 מדרגים, 109 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:31   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. לא הבנתי. זה היה ימין כשזה שירת אינטרסים של ביבי?  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גושן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.3.19
23659 הודעות, 169 מדרגים, 265 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:32   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. זה לא ימין כי זה משרת אינטרסים של ממשלת שמאל רדיקאלית עם גורמים תומכי טרור.  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  
החליפו צד. יש בעלת בית חדשה שהחליטה הפוך מבעלה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Oasis לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
6578 הודעות, 35 מדרגים, 31 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    11:48   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  87. אני מדמיין לי בבחירות הבאות ביבי מקים קואליציה עם רע''מ  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  
וכל הביביסטים משנים את הסיסמאות שלהם, "מנסור עבאס ימין חזק"



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גושן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.3.19
23659 הודעות, 169 מדרגים, 265 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    12:30   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  92. ביבי יכול להקים היום עם רע''ם, אתה לא מקורי  
בתגובה להודעה מספר 87
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
seventhseal לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.9.11
6413 הודעות, 45 מדרגים, 89 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:37   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. זה היה ''ביביתון'', כזכור לך...  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Baznoded לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
20768 הודעות, 91 מדרגים, 178 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    10:47   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. ביבי יותר שמאל מקרולין גליק  
בתגובה להודעה מספר 15
 

הגיע הזמן שהשמאל יבין ביבי הוא ימין חצי קלאצ׳ מצביעים לו כי הוא האפשרות היחידה כרגע. אחרי זה נקווה שיהיו יותר ימנים ממנו

כמו שכתבתי לא פעם אני נגד לעזור לפלשתינאים בכל צורה שהיא. אם נניח שהפלשתינאים יעברו לירדן, מדינה ריבונית אחרת אני נגד להעסיק אותם שיסתדרו בארצם, נגד לטפל בהם בחינם שיסתדרו בארצם וכו׳

כמו כן אני בעד לגרש את כל המסתננים הלא חוקיים לארצם כמו שהרפובליקנים עשו ויעשו (מן הסתם) בארהב.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סגול88 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.07
10196 הודעות, 50 מדרגים, 93 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    11:02   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. אני בספק. לא ראיתי הרבה ליכודניקים עוזבים את המפלגה בגלל שהם היו ימניים יותר  
בתגובה להודעה מספר 73
 
  
הליכוד לא מפלגה ימנית, אין הוכחות לזה, וגם אין שום תקווה שיהפוך לזה. הליכוד מפחדת מהצל של עצמה מול התקשורת והשמאל ברשות השופטת.


תחשוב טוב, יהיה טוב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סייר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.03
17615 הודעות, 142 מדרגים, 254 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:57   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. אתה קורא את העיתון? ''לא זז שמאלה''? דפדף בעיתון, ראה את הכתבות שנכתבו  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
ושים לב מה הוסתר.
כדי לקרוא את העצני, אני לא צריך עיתון. וכדי לקרוא מה קורה במשפט נתניהו אני צריך להיכנס לרשת, כי העיתון לא מסקר את המשפט.
בקיצור, הבוקר ביטלתי את המינוי. אני לא משלה עצמי שלמישהו בעיתון אכפת ממני. באותה מידה, שלא ישלו עצמם שלנו אכפת מהם.
מעניין, מה יקרה אם יעלו הצעת להגביל את חלוקת העיתון חינם. מישהו מוכן להמר אם יקום היום מישהו, חוץ מבנט, שיתנגד?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירוק בעיניים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.10.15
7637 הודעות, 59 מדרגים, 112 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    09:55   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. בול  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מקורי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.11
27654 הודעות, 235 מדרגים, 457 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    12:39   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  93. עומר לחמנוביץ' איש שמאל מצביע מרצ  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
אבל לא זז שמאלה מבחינתך..
הזוי!
הוא רק נגד ביבי, נגד חרדים ובעד הרפורמים
הוא רק נגד התנחלויות ובעד ממשלת מרצ-טיבי
"סך הכל לא תומך ביבי"



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גושן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.3.19
23659 הודעות, 169 מדרגים, 265 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:23   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. אכן ישראל היום הפך לעוד עתון של תשחצים ושחור ופתור  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוני53 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.5.18
19544 הודעות, 113 מדרגים, 185 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:23   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. מירי אדלסון חברה ללפיד, לטיבי ולאילומניטי כדי להדיח ראש ממשלה מכהן מהימין...:)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גושן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.3.19
23659 הודעות, 169 מדרגים, 265 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:26   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. מדוייק למדי  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
cf7 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.3.19
2325 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:27   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. שלדון אדלסון מתהפך בקברו  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוני53 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.5.18
19544 הודעות, 113 מדרגים, 185 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:39   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. לא בטוח. ההתרחקות מנתניהו החלה עוד בחייו...:)  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  


הצופה אינו נופל ברוחו, ובצר לו מצטחק... "ואת קרתגו צריך להרוס" (קאטו הזקן)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Crawl space לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.6.21
3802 הודעות, 26 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:25   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. ״בנט היום״ שופר שמאל מגוחך, ידוע  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
The Hulk לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.5.21
2597 הודעות, 17 מדרגים, 13 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:25   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. הפסד נוראי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Investjour לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.4.21
1936 הודעות, 10 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:26   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. זה היה כל כך שקוף. ברגע שהתחילו ללטף בכתבות את האויב מבפנים והלה''טבים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
נפל הפור. האמת, כבר מאז שנפטר מר אדלסון והעיפו את ביסמוט



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
menahem לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
13522 הודעות, 58 מדרגים, 107 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:28   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. וואי איזה מבאס, כתבת מעולה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kovals
חבר מתאריך 2.4.12
9785 הודעות, 93 מדרגים, מינוס 6 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:29   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. תמיד בבכיינות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
seventhseal לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.9.11
6413 הודעות, 45 מדרגים, 89 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:38   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. האם תוכל בבקשה להצביע על עיתון שמייצג את רוב בוחרי ישראל?  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איפכא
חבר מתאריך 18.5.16
7977 הודעות
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:43   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. אתכם לא מפטרים  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
לכן אתם יודעים רק ללגלג.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Street לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.1.17
20569 הודעות, 69 מדרגים, 108 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    09:26   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. אולי אלה שמפוטרים הם בעלי בעיה אחרת ולא הקשקוש הזה של ''ימין'' ?  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איפכא
חבר מתאריך 18.5.16
7977 הודעות
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    09:27   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. ברור.  
בתגובה להודעה מספר 54
 
  
קרוליין גליק היא אישה מלאת בעיות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרה אדומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.12
52197 הודעות, 349 מדרגים, 689 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:32   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. מספיק טובה לניוזוויק, אבל לא לישראל היום.  
בתגובה להודעה מספר 0
 


יהודים, היכונו. הכתובת כתובה על הקיר. ח"כ כהנא: "לא הייתי עושה מזה כזה עניין".


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איפכא
חבר מתאריך 18.5.16
7977 הודעות
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:46   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. היתה גם מספיק טובה לבנט  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  
כשעדיין לא יצא מהארון.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MeAni לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.11.20
3422 הודעות, 22 מדרגים, 31 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:34   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. וואו, מרתק בכל מילה! שווה קריאה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Khanna לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.5.21
2600 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:41   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. כי הימין של גליק זה ביבי, קצת מודעות עצמית לא תזיק לה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חלילן מהמלין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.2.09
6031 הודעות, 43 מדרגים, 86 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:46   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. כן, אנחנו זוכרים בגעגועים את הימין האמיתי.. שרון ובנט לדוגמא..  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  
מדהים איך כל אחד שהציג את עצמו כ"ימין" שמימין לנתניהו - כשקיבל את השררה, הפך את עורו.

נתניהו הוא היחיד שכמעט לא זז מהמשבצת הפוליטית שלו מאז 96' (לטוב ולרע).



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Khanna לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.5.21
2600 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:48   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. משבצת רק ביבי ושתשרף המדינה, אכן מלאך החבלה לא זז במטר.  
בתגובה להודעה מספר 35
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חלילן מהמלין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.2.09
6031 הודעות, 43 מדרגים, 86 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:56   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. בלה בלה בלה.. תכלס אם אתה מעדיף את ההתנתקות המפוארת של שרון - סבבה.  
בתגובה להודעה מספר 37
 
  
אבל רק תפסיק לשחק אותה ימין, זה מגוחך ושקוף כמו כל שאר הרלבים "הימניים" תומכי האחים המוסלמים.

כיף לצפות ברלב"ים משתוללים וחוסר מודעות העצמית שלהם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Street לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.1.17
20569 הודעות, 69 מדרגים, 108 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    09:28   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. ההתנתקות הצילה אותך בראייה ההיסטורית  
בתגובה להודעה מספר 41
 
  

היא שמה קו גבול ברור בינך לבינם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איפכא
חבר מתאריך 18.5.16
7977 הודעות
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:42   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. העיתון בדרך לאיחוד עם ידיעות אחרונות.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ועד אז,מקווה שיוחרם על ידי אנשי ימין.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אסטריקס ושות' לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.11.14
15891 הודעות, 135 מדרגים, 265 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:43   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. הפסקתי לקרוא כשהיא כתבה שגם ''מקור ראשון'' עבר לשמאל. היא לא באמת מדברת על ימין אלא על הליכוד ונתניהו. שיבושם לה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האינג'יניר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.7.14
38099 הודעות, 165 מדרגים, 325 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:43   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. עכשיו כבר לא תשמעו על חקיקה לסגירת ישראל היום  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
רק אומר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמלץ פלד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.12.17
48700 הודעות, 129 מדרגים, 188 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:45   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. היא רצינית מאוד. לא אהבתי את מה שעשתה לבנט. אבל זה לא מצדיק את פיטוריה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
יכלה בטח להיות יועץ מדיני לבנט, הלכה אחרי האיד' שלה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סמולני_מפוכח לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.4.18
3135 הודעות, 16 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:48   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. הנה הוכחה שגם מטומטמת יכולה לכתוב יפה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מי שקורא לבנט פוסט ציוני הוא בור ועם הבננה המזרח תיכונית המיובשת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
העם שלי
חבר מתאריך 1.12.21
59 הודעות
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:49   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. עיתונאית מצויינת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מבריקה וחכמה .תמיד חיכיתי לקרוא את הטור שלה .
כנראה שמי שקורא אותה כבר לא יקח את העיתון .הפסדתם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סתיו צפוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.7.18
6529 הודעות, 24 מדרגים, 33 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:55   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. מדובר בפאשיסטית עלובה , אוייבת הדמוקרטיה הישראלית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
menahem לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
13522 הודעות, 58 מדרגים, 107 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:59   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. שכחת: רוצחת המונים, דורסת חתולים, מרעילה בארות, סוכנת כפולה, חברה של בן לאדן, שודדת זקנות  
בתגובה להודעה מספר 39
 
  
לא מרימה את הקרש, עוקפת בתור, חונה באדום לבן, עושה מסיבות קריוקי בשעה 1 בלילה למרות שאתה מת לישון ויש לך עבודה מוקדם מחר בבוקר והלוואי שתהיה הפסקת חשמל כבר או משהו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חברה בפורום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
9970 הודעות, 134 מדרגים, 239 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    09:05   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. חח קורע  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חלילן מהמלין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.2.09
6031 הודעות, 43 מדרגים, 86 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    09:07   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. מעולה!  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  
דורגת..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
LCH
חבר מתאריך 2.6.21
4389 הודעות
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    09:55   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. אתה מתחרה עם מרסו ?  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
63345 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    10:53   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. מעולה  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  
שנאת השמאל לפטריוטים ואהבתם לערבים היא מקור למחקר בלתי נדלה לפסיכיאטרים.


ההסברה המושלמת: https://normot.000webhostapp.com/hasbaraheb.html


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סייר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.03
17615 הודעות, 142 מדרגים, 254 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    12:01   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  89. כל אחד יכול לכתוב היום מהרהורי ליבו. הדגמת יפה.  
בתגובה להודעה מספר 39
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כוספלסטיק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.12.13
17901 הודעות, 86 מדרגים, 148 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:55   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. ישראל היום לא היה לעולם עיתון  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מצחיק שעכשיו יש כאלו שבוכים על מה שהוא כי זה חדל לשרת אותם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Oasis לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
6578 הודעות, 35 מדרגים, 31 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    12:39   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  94. כל כך נכון, הצביעות חוגגת לימין יש ערוץ 14 שמשמש כערוץ תעמולה של הימין  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  
זה כן בסדר מבחינתם,



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צללפון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.8.13
11913 הודעות, 56 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:57   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. עיתונאית די טובה שהפכה לביביסטית. חסרים עיתונאים ימניים בישראל היום?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אמנון לורד, אלדד בק, נדב שרגאי, מוריה קור, איתן אורקיבי, מתי טוכפלד, אריאל בולשטיין, נטעאל בנדל ורבים אחרים. אגב, בשנים הראשונות של ישראל היום כשזה היה ביביתון הכותבים הראשיים היו איש השמאל דן מרגלית ואיש השמאל הקיצוני מוטי גילת. יכול להיות שלא רצו אותה בעיתון בגלל שהיא ביביסטית ולא ימנית?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עכביש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.9.15
14707 הודעות, 95 מדרגים, 178 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    08:57   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. זה הזמן לעלות את חוק ישראל היום. ואז נראה את הצבועים מהשמאל איך מצביעים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 


חוזרים לחיים למרות שמנדבליט לא רוצה.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
73448 הודעות
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    09:08   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. יורקת לבאר...העיתון נשאר ימני, אבל כבר לא כלי תעמולה עלוב שזגזג גם שמאלה בשליטה של משפחת נתניהו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


#ביבי שוב לא צפה הנולד,וטעה בגדול כשתבע יחד עם יאיר ושרה את אולמרט ולא התפשר


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
arbitori לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.11.20
3433 הודעות, 7 מדרגים, 13 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    09:17   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. רלב זה לא ימין, אין לכם באמת אידיאולוגיה  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איתי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.5.17
5479 הודעות, 37 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    09:18   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. עצוב ומתסכל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 22.06.22 בשעה 09:44 בברכה, איתי
 
קרוליין גליק היא מהאנשים היותר מוכשרים שיש לימין בעולם העתונות. אדם מעמיק שלא לומר מבריק.
זה שעתון כמו ישראל היום מרשה לעצמו לפטר אחת כמוה שהיא מהבודדים שם שכתיבתה איכותית, מתסכל ומעציב.
ועוד מדובר בעתון רדוד, יש להודות, בדומה ל"אח הקטן" שלו ידיעות אחרונות, ולהבדיל מהאח האינטלקטואלי שלו, מקור ראשון שאף הוא נוטה לאחרונה שמאלה.

אבל במאמר של קרוליין למרות הניתוח המבריק והנכון שלה כשלעצמו, על מוסדות הימין בכלל, העיקר חסר מן הספר. המקרה העצוב של ישראל היום הוא מיוחד:
הסיבה העיקרית שהעתון מושך היום שמאלה היא לא בגלל מה שקרולין כותבת. הסיפור הוא אחר. חפש את המוטיב האנושי. את האגו.
כנראה שהאדלסונית, האלמנה, היורשת הגדולה, נמצאת במקום אחר מזה שבו נמצא בעלה.
זה שיש לה בטן מלאה על נתניהו, זה טבעי ואפשר להבין. לזוג נתניהו יש נטייה להסתכסך ולריב עם הרבה מהחברים שלהם גם אלה שמאד היטיבו איתם. היטיבו, בלשון המעטה מאד. שלא לומר שפכו עליהם מאות מליונים במצטבר. מטעמים אלטרואיסטים של אידאולוגיה ימנית צרופה ולא מטעמים מושחתים כמו שהרלבים מקשקשים. אדלסון המנוח היה אידאולוג ימני וכידוע איש עשיר מאד מאד. הוא לא היה זקוק לשום דבר ולשום טובה מהנתניהוז. השוק הישראלי ממש לא ענין אותו. המיוחד שבתי קזינו בארץ אינם חוקיים וטוב שכך. הוא לא ביצע כאן שום השקעה כלכלית רצינית אמיתית למעט פילנטרופיה במאות מליוני דולרים. כי האיש היה פשוט מאוהב בישראל. מהצד הימני. פשוט יהודי מוזר שאוהב את בני עמו. ... הוא העריך מאד את נתניהו וחשב בצדק שהוא המנהיג הראוי והנכון של הימין מול הבולשביזם השמאלני המפאיניקי. והוא צדק. הוא נתן פייט אמיתי לידיעות אחרונות , שעד להקמת ישראל היום, כמעט הפך לעתון שיש לו מדינה והצליח לגבור עליו. באמצעות קונספציה גאונית של "חינמון" (הבלוף שהשמאל הבולשביקי ניסה כל השנים חמכור) איזה חינמון ואיזה נעליים. פשוט מודל עסקי אחר, מתוחכם, שבו במקום שהקוראים משלמים על נייר לעטיפת דגים, כמו שנבולשביקים אוהבים, המפרסמים הם שמשלמים עליו. והרבה.
אבל לנתניהוז יש תכונה מגונה ביותר, לריב עם מטיביהם. זה ענין של באג באישיות.
אבל מה שלא ברור למה "הנקמה" של האדלסונית צריכה להיות בכך שהיא לוקחת את העתון שמאלה? למה הבגידה בציבור גדול ונאמן של קוראים וכותבים שהעתון שימש להם בית ומקור פרנסה?
אין פגיעה קשה יותר בזכר בעלה המנוח מאשר לעשות זאת.
קרוליין היא ממש לא ביביבטית ודאי לא במובן הזול של המילה. היא ממש לא מהחסידים השוטים. ההיפך. היא כותבת אנליסטית משובחת, ימנית אידיאליסטית קלאסית של שמרנות ליברלית, שכתיבתה וניתוחיה המבריקים רק מעלים ומשביחים את העתון (הירוד) הזה בכמה רמות. הפיטורים שלה הם לא רק מעשה חוצפה ונבלה אלא גם איוולת לשמה. משום שאין וואקום. אם ישראל היום לא יהיה ימני הוא פשוט לא יהיה, קהל הקוראים לא טיפש וימצא חלופה אחרת. ויש פילנטרופים אחרים שיחקו את המודל העסקי וימלאו את החסר.
לקרוליין גליק יש את מלוא היכולות והכישורים להיות העורכת הראשונה של עתון כזה. לא נותר לה אלא להשיג את המימון. פרט קטן...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
63345 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    10:55   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. מעניין  
בתגובה להודעה מספר 51
 
  
האלמנה בגדה בבעלה המנוח?
הוא לא יכל להתנות את ירושתו בדבקות במדיניות?


ההסברה המושלמת: https://normot.000webhostapp.com/hasbaraheb.html


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.10.15
63345 הודעות, 256 מדרגים, 445 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    09:22   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. אין שום מאבק, השמאל והאויב ניצחו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
המדינה גמורה.


ההסברה המושלמת: https://normot.000webhostapp.com/hasbaraheb.html


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחדסתם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.2.02
6639 הודעות, 56 מדרגים, 100 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    09:28   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. אל תאבד תקווה  
בתגובה להודעה מספר 52
 
  
יש אלוהים!


https://www.youtube.com/watch?v=7W33HRc1A6c


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחדסתם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.2.02
6639 הודעות, 56 מדרגים, 100 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    09:22   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. כול הכבוד לקרולין גליק, תענוג לקרוא אותה בעברית ובאנגלית.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מקווה מאוד שתצליח להשתחל למקום שיאפשר לה לכתוב את דעותיה.
המכתב שפרסמה זאת האמת העצובה, שחוזרת על עצמה פעם אחר פעם.

מצד שני אני ויתרתי על חיפוש אינפורמאציה מפי עיתונאים.
בעצם כן, הם עוזרים לי להחליט במי לתמוך, כול מי שמקבל סיקור אוהד מהתקשורת הוא חשוד מיידי בעיני (חשוד כעושה דברם, כלומר שמאלני, למי שלא הבין).


https://www.youtube.com/watch?v=7W33HRc1A6c


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דפורמביל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.21
1424 הודעות, 11 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    09:26   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. בנטון  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סתם אחת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
15157 הודעות, 47 מדרגים, 89 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    09:52   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. מאמר נהדר.אחלה של עיתונאית  
בתגובה להודעה מספר 0
 

מסבירה בצורה נהירה מאוד,את שקורה למדינת ישראל,תחת שלטון השמאל,שחופר לנו מתחת לרגליים,בכל תחומי החיים.הימין לא באמת שולט ולכן אין מה לבוא בטענות לנתניהו...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עדי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.9.19
14932 הודעות, 37 מדרגים, 25 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    09:58   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. בלי קשר לפוליטיקה ודעותיה לא נעים לאבד מקום עבודה. מקווה שתמצא עבודה בגוף תקשורת אחר.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Zair לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.12
5826 הודעות, 21 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    10:01   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. מדאיג. ומעורר מחשבה. תודה על הבאת הידיעה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תשבץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.10.04
83087 הודעות, 345 מדרגים, 643 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    10:09   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. העיתון לא ''זז שמאלה'', הוא חדל לשמש כשופר לביבי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תודה רבה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.1.09
56749 הודעות, 320 מדרגים, 623 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    10:09   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. משפט נתניהו לא קשור למדיניות ימנית או שמאלית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אלא לאדם ספציפי. האם העיתון תומך במדינה פלשתינית או במדיניות אף שעל? זה סוג השאלות שיבהירו אם הוא בשמאל או בימין.


אם יש משטרה, איפה היא היתה בפוגרום בלוד?


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
זה אני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.17
9988 הודעות, 30 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    10:16   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. נתחיל כך: זכותו של העיתון ללכת לאיזה מקום שהם רוצים. זכותם להכניס את גדעון לוי.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
1) הבעיה בישראל היום ( גם בעבר הייתה בעייתית) שלא רק נטשו את ביבי אלא הפכו לאנטי ביבי. ואני אתן דוגמה קטנה. בכל התקשורת המרכזית גם בשמאל הייתה דרמה על העדות הנגדית של פילבר. ובעיתון ישראל אתמול פרשנו שגם ללא עדות פילבר אפשר להרשיע ולכן אין כלל סיפור ודרמה. זו פרשנות קיצונית ואני לא אכנס לסיבה ( אפילו ברוך קרא לא טוען כך). אבל אמרתי לעצמי ככה הפרשן המשפטי חושב למרות שאני רואה בזה אבק פרשני. ואז גיליתי שהפרשן מקורב לפרקליטות, עיתון ימין שמלכתחילה ייקח פרשן מסוג כזה? לכן אין קשר בין בנט לביבי בסיפור הזה. אפשר לתמוך בבנט ועדיין לפחות להיות אובייקטיבי.
2) אפשר לטעון שהממשלה אינו אסון כך גם אני טוען, אפשר גם לתמוך, אבל לקרוא למינוי 4 שופטים של סער הישג ???? יש לציין שגם בעבר הם לא היו מספיק נחרצים נגד בגץ.
3) יש עוד הרבה. המסקנה שלי, זה עיתון שהתמרכז וזה לא קשור לביבי. וזה זכותם, אבל לטעון פה שסך הכול הם הפסיקו להיות בעד ביבי זה לא נכון.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
beckham17 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.2.02
7245 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    10:20   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. הפסקת תמיכה בנתניהו זה לא תזוזה שמאלה  
בתגובה להודעה מספר 0
 

טור אחרי טור שלה מוקדש רק להאדרת נתניהו ותקיפת הממשלה, בד"כ בלי שום ביסוס. זה הפך למתיש...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
jack10 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.7.09
13344 הודעות, 52 מדרגים, 88 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    11:07   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. תקרא תגובה מעליך (69). זה לא רק עניין של נתניהו כן או לא  
בתגובה להודעה מספר 71
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Reflektor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.6.15
29481 הודעות, 124 מדרגים, 240 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    10:32   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. הבעיה הכי קשה של ישראל היום זה השרת שעליו האתר שלהם  
בתגובה להודעה מספר 0
 

שנה עד שזה נטען, אז אנשים מתייאשים וסוגרים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
74503 הודעות, 195 מדרגים, 368 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    11:01   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. כעת באמת נוניבס ושוקנים ירגישו מאוימים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


אין לנו ארץ אחרת, מדינת ישראל תישאר יהודית ודמוקרטית


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבק ברוח לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.4.20
2076 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    11:03   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. עיתונאית מבריקה וטהורה חייבת להתברג שוב במסגרת יוקרתית.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סקפטי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.7.18
9070 הודעות, 26 מדרגים, 42 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    11:05   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. אמלק. כעיקרון קשה לי עם אנשים (מימין ומשמאל) שבטוחים שהם המצפן המדוייק ביותר ואין בלתם.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
"אני מחבבת אנשים שדעתם פתוחה
אנשים המסוגלים לומר: מה?
באמת? בחייך. ממש לא ידעתי.
זה בכלל לא עלה על דעתי.
דעת פתוחה היא יותר מחכמה
יותר מלהיות צודקים
יותר מ"הרי אני אמרתי"
ומ"ידעתי את זה כבר משנת..."
אוה קילפי, מפינית: רמי סערי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
uz7 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.12.09
68969 הודעות, 221 מדרגים, 433 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    11:09   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. עצוב, אשת ימין אמתית. שתמכה בבנט ושקד ונלחמה בהם בשניה אחרי שהבינה שהם שיקרו לה. בלי משחקים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 


כג בסיוון ה'תשע"ב (12.6.2012) היום העצוב ביותר שידע רוטר.נט.עזיבתו בטרם עת של הרב ישעיהו רוטר זצ"ל


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
protos לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
5130 הודעות, 30 מדרגים, 50 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    11:10   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. בסך הכל אני מתחבר לדיעות שלה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אבל כשראיתי אותה באולפנים בשנה האחרונה היא נראתה לי צווחנית ואגרסיבית ולא סופר אינטליגנטית. אפשר לומר את אותו דבר לפעמים בלי לייצר אנטגוניזם מכל עבר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמקה
חבר מתאריך 19.12.17
1004 הודעות, 9 מדרגים, מינוס 9 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    11:32   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. סופה של שופר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שופר שפוט של נתניהו. את לא עיתונאית את משרתת. טוב שישראל היום הפך למעט יותר נאמן לאמת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תשבץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.10.04
83087 הודעות, 345 מדרגים, 643 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    11:33   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. +1  
בתגובה להודעה מספר 83
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גימטר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.2.21
555 הודעות, 4 מדרגים, 7 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    11:46   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. מאמר מכונן אני כבר לא קורא ישראל היום מאז עזיבת ביסמוט ומקור ראשון כבר כמה שנים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
למעט הירחון של 14 אין מה לקרוא בעיתונות
אני הפקתי מכך תועלת רבה שהרי באמצע השבוע ממילא לא קורא עיתונים
ובשבת לומד יותר תורה וקורא ספרי עומק שבחיים לא הייתי חושב אם הייתה כאן עיתונות נורמלית



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
The Humanist לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.19
8701 הודעות, 77 מדרגים, 144 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    11:46   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. השמאל שלט וישלוט בתקשורת. זה לא חדש. עיתון ישראל היום היה ימני רק בזכות שלדון אדלסון.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בעידן האינטרנט כשכל בלוגר הופך למיני עיתונאי (שיכול גם בהחלט להיות הרבה יותר משכיל, רהוט, הגון ואובייקטיבי מכל מגיש/ה שמקבלים 200,000 שקל בחודש מערוץ טלוויזיה שנהנה מתקציבי עתק אבל יש מאחוריו אג'נדה פוליטית ברורה אשר מחייבת את השדרנים לעוות, לסלף, לעסוק בפרופוגנדה זולה ולהנדס תודעה) ובעידן שאפילו ערוצי תקשורת כביכול מכובדים גם בארץ וגם בעולם (דוגמת עיתון הארץ, CNN והניו-יורק-טיימס) מציגים "תחקירים" שקריים ומאשימים את ישראל ברצח מכוון של עיתונאית ערבייה - בעידן כזה אין צורך לייחס משמעות וחשיבות גדולה לעיתונים, ערוצי טלוויזיה או תחנות רדיו רשמיים. הם לא יותר אמינים מהבלוגר הממוצע, יכולת הניתוח שלהם אינה טובה יותר, הרמה המוסרית שלהם אינה גבוהה יותר וכולי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מיטוכונדריה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.6.16
1162 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    12:01   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  88. איך אפשר לקבל אבטלה ככה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
פוטרה מישראל היום...
מחר ...יגידו פוטרה מישראל היום.

מחרתיים יגידו פוטרה מישראל היום

כל יום היא מפוטרת מישראל.
היא לא יכולה להחזיק עבודה יותר מיום אחד ?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סייר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.03
17615 הודעות, 142 מדרגים, 254 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    12:06   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  90. אחרי שביטלתי הבוקר את המנוי לישראל היום, נותרה לי בעיה: מהיכן אשיג עיתון לריפוד תחתית פח האשפה?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
29368 הודעות, 170 מדרגים, 340 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    12:15   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  91. השמאל הליברלי הוא הדיקטטור הגדול ביותר.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מקורי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.11
27654 הודעות, 235 מדרגים, 457 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ג בסיון תשפ''ב    12:44   22.06.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  95. מרים אדלסון מודעת למה שקורה,  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
או שהשמאל מסובבים אותה על האצבע?
עוד כלי תקשורת שהופך להיות חלק מתעמולת השמאל? לא תודה,
לא בחינם ובטח שלא בתשלום



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות