גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #752306 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 752306        
Howlowcanugo לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.10.14
22250 הודעות, 68 מדרגים, 83 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    13:32   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מחקר פורץ דרך: טיפול בתא לחץ מנצח את הפוסט-קורונה  

 

מחקר פורץ דרך נחשף: טיפול בתא לחץ
מחקר פורץ דרך: טיפול בתא לחץ מנצח את הפוסט-קורונה
תא לחץ הפך בשנים האחרונות לאחת הבשורות המלהיבות ברפואה: סוג של פתרון פלא נגד כאבים ונגד זקנה • מדובר בסוג של ריסטארט למוח ולגוף, שמשפר את המערכת החיסונית והיכולות הקוגניטיביות • מחקר חדש שנחשף ב"אולפן שישי" מוכיח שהוא עוזר גם לנפגעי פוסט-קורונה - אלו שסובלים מבעיות זיכרון, עייפות, אובדן טעם וריח ועוד • "הצלחתי לקבל את עצמי בחזרה" •

אחד מכל שבעה מחלימי קורונה מכיר את התופעה. "ערפל מוחי" מתסכל שנשאר חודשים אחרי הקורונה ולא משתפר. אצל מבוגרים זה כבר מטפס לאחד מכל ארבעה: הרבה פעמים זה בא עם הפרעות שינה, ולפעמים גם דיכאון וחרדה. ולא היה הרבה מה להציע להם.

"ההתמחות העיקרית שלי זה בהנגשה קוגניטיבית - איך להפוך את העולם ליותר נגיש, ברור ומובן לאנשים שיכולות החשיבה שלהם הן קצת שונות מהרגיל", מספרת פרופ' שירה ילון-חיימוביץ', בת 59, דקנית הסטודנטים במכללה האקדמית אונו.

ואז זה קרה לך!

"ואז זה קרה לי. חליתי בקורונה. בערך חודש אחרי הבנתי שאני לא בסדר - בעיקר הפגיעה הקוגניטיבית, בזיכרון, בחשיבה. המוח הוא הכלי שלי כחוקרת וכאשת מקצוע זה הכלי המרכזי שלי. ופתאום הוא לא עבד - פתאום מוצאת את עצמי במצב שאני תוך כדי ישיבה או תוך כדי שיח עם מישהו, פתאום מאבדת לגמרי את חוט המחשבה. פתאום הבנתי שאני לוקחת ספר ואני תוך שתיים-שלוש דקות מניחה אותו כי אני פשוט לא מצליחה לקרוא".

תוצאות נפלאות לניסוי הישראלי בתא הלחץ|צילום: החדשות 12
את מתארת התחלה של דמנציה

"האמת שזה סוג של הרגיש ככה. זה היה די מבהיל. קודם כול חורים בזיכרון, מאפיין של תהליכים דמנטיים. כמישהי שעוסקת בקוגניציה, פתאום למצוא את עצמי במקום שצריך עזרה במקומות האלה, זה לא מקום פשוט".

מחקר ישראלי שפורסם השבוע מדגים בפעם הראשונה טיפול יעיל בפגיעה הקוגניטיבית של הקורונה בתא לחץ. "זו פעם ראשונה בעולם שיש לנו טיפול שהוכח במחקר פרוספקטיבי, רנדומלי, כפול-סמיות, שמשפר את המצב של החבר'ה עם הפוסט-קורונה", מסביר פרופ' שי אפרתי, מנהל מרכז סגול לרפואה היפרבארית ומחקר.

התריע כבר לפני שנתיים מהנזק המוחי אחרי קורונה. פרופ' שי אפרתי|צילום: החדשות 12
לפני חמש שנים חשפנו כאן ב"אולפן שישי" את הטיפול הזה, שהתחיל כשפרופ' אפרתי שם לב שחולים שהגיעו לתא הלחץ לריפוי פצעים, דיווחו שעוד הרבה דברים אחרים משתפרים אצלם. אולי המקרה הכי המדהים שפגשנו אז היה של אלי, שאחרי אירוע של חוסר חמצן כתינוק היה גבולי ובגיל 24 עדיין לא ידע קרוא וכתוב – ובמהלך הטיפול אמר פרופ' אפרתי לאימא שלו "אני יכול לסדר לו את כל הזיכרון".

וכך זה קרה: "אנחנו רואים טלוויזיה, אני אומרת לו 'אלי, אתה יכול לקרוא את התרגום בקול' והוא קורא לי את התרגום מהטלוויזיה".

מה, פתאום הבנת שאתה מצליח לקרוא את הכתוביות?

"כן. פתאום הצלחתי", השיב אלי.

בגיל 24 הצלחת לקרוא?

"כן. זה כאילו אני נכנסתי לתוך פריזר ויצאתי בתוך 25 שנה".

צפו בכתבה מ-2017:

הטיפול בתא לחץ שהקים משותקים מכסא גלגלים
לפני שנתיים, כשהקורונה התפשטה בעולם במהירות, פרופ' שי אפרתי היה אחד הראשונים שצעקו "אתם מתרכזים במחלה הריאתית, בהנשמה, אבל הווירוס חודר אצל חלק מהאנשים למוח, ושם הבעיה הגדולה באמת. הנה צילום אמיתי, לא גרפיקה, של נגיף קורונה נקשר לתא עצב ופוגע בו. חוץ מזה הווירוס מייצר גם דלקת בתאי "החומר הלבן" במוח, ואם זה לא מספיק, הוא גם מעלה את קרישיות הדם וגורם לאירועים מוחיים קטנים.

התחלנו ניסוי, אמר לנו אז פרופ' אפרתי. ולפני שבועיים הוא התקשר שוב - "יש תוצאות. אתה חייב לשמוע את זה - אנחנו רואים מעל ל-80% מהחבר'ה שחוזרים לתפקוד כמו התפקוד הקודם, מלא". זאת תוצאה דרמטית: 80% מקבוצת הניסוי לא רק הראו שיפור, אלא ממש חזרו ליכולות החשיבה, הזיכרון והריכוז שהיו להם קודם. בהדמיות המוח שלהם רואים את האזורים שנפגעו מתפקדים שוב - ובקבוצת הביקורת לא.

"בהקשר הקוגניטיבי אני יכולה לומר שבסוף הסדרה הראשונה כבר הרגשתי שיש שיפור", אומרת פרופ' ילון. ואכן, בצילום המוח של שירה ילון לפני הטיפול, נראית זרימת הדם: ככל שהצבע נוטה יותר לצהוב ולאדום, יש יותר זרימה. אחרי הטיפול בתא הלחץ, השיפור גדול מאוד – ונראית גם צמיחה של סיבי עצב חדשים במוח שלה באונה הקדמית, באזורים שאחראים על קשב, זיכרון ומצב נפשי. התברר שסדרת הטיפולים בתא הלחץ מעלימה גם חרדות ודיכאון. זה לא אתם וזה לא המצב: זה הווירוס, רואים את הביולוגיה של זה.

המוח של שירה ילון לפני ואחרי הטיפול|צילום: החדשות 12
"האונה המצחית, הקדמית, היא אחראית על מצב הרוח שלנו", מדגיש פרופ' אפרתי. "דיכאון, אישיות, חרדות. ויש לנו כמות מאוד גדולה של אנשים שזה חלק מהסימפטומים שלהם, ואף אחד לא משייך את זה באמת לווירוס. ואז אנחנו רואים את הרקמה הפגועה, אנחנו מרפאים אותה, והדיכאון נרפא. והחרדה נעלמת".

פרופ' שירה ילון-חיימוביץ' (צילום: החדשות 12)
"פתאום מאבדת לגמרי את חוט המחשבה". פרופ' שירה ילון-חיימוביץ'|צילום: החדשות 12
ושירה ילון היא לא היחידה שחוותה שיפור. "אני שם באזור החולה ה-18 אלף, כשעוד היו נותנים מספר כזה לכל מי שחלה", נזכר רפי עקאב בן ה-44, מנהל שיווק במזרחי-טפחות, בתחילת הדרך עם המחלה. "הוא חלה בקורונה ביוני 2020 והחל טיפול בתא לחץ במרץ 2021. "חזרתי לעבודה והרגשתי שאני פשוט עייף. יש לי זיכרון מעולה, באמת, אני זוכר טוב. והרגשתי שאני לא מצליח לשלוף את הדברים באותה מהירות. פתאום קשה לי. הכול הכול הכול השתבש. אמרתי: תקשיבו, יש משהו לא בסדר. יש את רפי שאני מכיר מתמיד, ויש את מה שקורה עכשיו, שזה מוזר לי".

במשך תשעה חודשים זה לא השתפר ואז הוא צורף לניסוי באסף הרופא. "עשיתי סידרה של 40 טיפולים במסגרת המחקר. אחרי שבוע-שבוע חצי הרגשתי שאני יותר חזק ברמה הפיזית. הרגשתי אחרי שבועיים-שבועיים וחצי שאני מתחיל לישון קצת יותר טוב. יותר רצוף. הדברים התחילו להסתדר לי קצת יותר טוב. התחלתי לחזור להיות מי שאני מכיר, רפי שאני רגיל להיות כל השנים לפני כן. שזה מדהים. ובסופו של דבר, אחרי שהסתיים המחקר כולו, 'עימתו' אותי עם התוצאות של הבדיקה - אמרו לי 'תראה, אחרי המחקר היה שיפור בהכול'. הצלחתי לקבל את עצמי בחזרה".

"הרגשתי שאני לא מצליח לשלוף את הדברים באותה מהירות". רפי עקאב|צילום: החדשות 12
זה לא הלחץ עצמו שמחולל את השיפור, כי גם קבוצת הביקורת ישבה בתא לחץ - הטריק הוא בשיטה שבה מעלים ומפילים את ריכוז החמצן, במין רכבת הרים. ואז הגוף מתחיל להפעיל את כל הדברים שהוא עושה במצב של חוסר חמצן.

"ואז אנחנו רואים דבר שהוא מדהים, שאנחנו לא רגילים לראות אותו - אני למדתי בבית ספר לרפואה שהוא לא יכול לקרות - יצירה של נוירונים חדשים וכלי דם חדשים במוח", מספר פרופ' אפרתי. "ואז אנחנו בצורה כזאת עושים ריפוי לפצע שהפך להיות כרוני, שהיה אמור להיות כרוני ללא הטיפול ולהישאר כרוני. אנחנו רואים בנייה של נוירונים, כלי דם, ובהתאם לזה התפקוד של הבן אדם גם משתפר".

ורד ישראלוביץ', בת 54, היא שותפה במשרד רואי חשבון. "כחלק מהעיסוק שלי באמת נשענת מאוד על הראש, על מהירות החשיבה, יכולת למיין, היכולת להתמקד. בקיצור, בוא נגיד שהראש זה הנכס שלי. אחרי חודשיים בערך, אני מתחילה להרגיש כל מיני דברים ששווה לשים עליהם את המחשבה - הכול יותר איטי. מתוקף המקצוע אנחנו משרתים המון חברות מתחומי עיסוק מגוונים מאוד, אז אתה באמת צורך המון ידע, אתה הופך להיות מפלצת של ידע באיזשהו שלב".

"הגרסה הכי משופרת של עצמך". ורד ישראלוביץ'|צילום: החדשות 12
"קשה לך להתרכז. שואלים שאלה ובאמת נקטע לך חוט המחשבה, לוקח לך זמן עד שאתה חוזר לאותו עומק של מחשבה. כל הדברים האלה פשוט עבדו לי בהשוואה לעצמי יותר לאט למה שאני רגילה".

מתי הרגשת שמשהו זז?

"אני מניחה שבין 12 ל-16 טיפולים, זה השלב שאתה אומר, 'וואו, כאילו, אני חזרתי להיות אני".

זה מהר מאוד

"זה מהר מאוד. השיפור הדרגתי והוא אחר כך הופך להיות טיפוס לא נורמלי".

הניסוי נגמר בהצטיינות יתרה מבחינתה, אבל ורד החליטה לא להסתפק בזה. היא הבינה שהיא יכולה לצאת מהסיפור יותר טוב ממה שנכנסה אליו, ועברה סידרה נוספת של 30 טיפולים.

"זה פשוט מטורף. אם עד אז חשבתי שבעצם זכיתי במלוא חוש הטעם והריח שלי, פתאום אחרי הסשן הזה זה כאילו אני יכולה עכשיו לשבת ולהיות מבקרת מסעדות, מרוב שהכול חזר והפך להיות חד בטעם. מבחינה קוגניטיבית זה כאילו אתה גרסה פי אלף יותר טובה של עצמך, זה מטורף. אתה הופך להיות יצירתי. אתה על טורבו - הכול מהר, הכול יעיל. זה הרבה יותר טוב מהמקור. זה פשוט מטורף. אני לא חשבתי שזה יכול להגיע לכזה דבר".

טיפול בתא לחץ (צילום: החדשות 12)
הטריק הוא בשיטה שבה מעלים ומפילים את ריכוז החמצן|צילום: החדשות 12
את עכשיו גרסה משופרת?

"חד וחלק. חד וחלק".

יותר ממה שהיית לפני המחלה.

"כן. זה פשוט ככה. אין לי היום פחד מלהיכנס לשום תחום, לשום דבר, אתה באמת הגרסה הכי משופרת של עצמך". זה עדיין יקר מאוד וזה עדיין לא מסובסד על ידי הקופות. אבל בפעם הראשונה, ורק חמישה חודשים אחרי שארגון הבריאות העולמי הכיר סוף סוף בתופעת הפוסט-קורונה והגדיר אותה, יש טיפול יעיל, דרמטי - פיתוח ישראלי.

מרפא לא רק פצעים. טיפול בתא הלחץ|צילום: החדשות 12
ומילת אזהרה - ברחבי הארץ צצו בשנים האחרונות תאי לחץ פיראטיים רבים. חשוב לבחור תא לחץ שמאושר על ידי משרד הבריאות

תחקיר: יעל יפה

מצאתם טעות לשון? ספרו לנו ונתקן
האם הכתבה עניינה אותך?
כן
לא

https://www.mako.co.il/news-n12_magazine/2022_q3/Article-61d2cdbaaebf181027.htm



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  תודה! חיכיתי למחקר הזה, אמש חיפשתי מידע על התחקיר הזה (כתבה במקו) ולא מצאתי. פויקה 16.07.22 13:45 1
     יש לי קרוהן ואני עושה מדי פעם לחץ חמצן מומלץ מאוד Talumalu 16.07.22 13:48 4
         משמח לדעת שהטיפול עוזר ומקל :) מאחל בריאות מלאה במהרה. אגב, אתמול גיליתי שיש אפשרות לרכוש בישראל פויקה 16.07.22 13:54 6
             כן היום זה נגיש ובהחלט חסר לנו חמצן נקי Talumalu 16.07.22 13:55 8
             רציתי לקנות כזה והסבירו לי שזה לא מומלץ -עד מתי- 16.07.22 14:27 23
                 אתמול הייתי מופתע שבכלל מוכרים את זה בישראל כאילו מדובר בג'קוזי... תא-לחץ פרטי זה קצת כמו להחזיק פויקה 16.07.22 14:33 28
                     מוכרים אבל הזה לא נותן אותם תוצאות ואנשים גם לא מודעים לסכנות שיש בו -עד מתי- 16.07.22 14:39 29
                     ממש לא.. לא מדובר באותו לחץ כמו בבית חולים. התא הביתי עשוי מסוג של בד החתול הסמוראי 16.07.22 19:55 40
                         אני בטוח שאתה צודק ומדובר במתקנים שונים, אך אלו בטוח אינם עשויים מבד: פויקה 16.07.22 20:05 42
         ואיך התא לחץ עוזר לך במחלה? ימיןשמאלומרכז 16.07.22 14:32 25
             לא עשיתי מספיק טיפולים אבל זה עוזר. Talumalu 16.07.22 14:33 26
  יפה מאוד! נראה אם עמך יטופל בתא לחץ או רק עשירים מירי 16.07.22 13:46 2
     2000 שקל סביב 15 טיפולים יכול לחסוך הרבה כסף בעתיד על מחלות Talumalu 16.07.22 13:54 7
         האמת, מחיר סביר ונגיש לכל כיס. פויקה 16.07.22 13:57 10
         באיזה תא לחץ נותנים 15 טיפולים ב2000 שח? אבא_של_עמית 16.07.22 14:06 11
             סליחה 15 ב3000 מחילה Talumalu 16.07.22 14:08 13
                 לא מבין גדול, אבל אני לא בטוח שאלה אותם תאי לחץ. אבא_של_עמית 16.07.22 14:17 16
                     תא לחץ סך הכל מרווה את המוח בחמצן מחיה תאים רדומים וכמעט מתים במח ומשם המח מטפל בשאר הגוף Talumalu 16.07.22 14:18 17
                 לפי מה ששמעתי הטיפולים צריכים להיות רציפים בתדירות גבוהה יובליטו 16.07.22 15:20 33
             אפשר למצוא היום באינטרנט לא מעט מרפאות שאפשר לעבור אצלם טיפול בתא לחץ רק שנראה לי שזה עלול גם עדי 16.07.22 14:10 14
         בטוח שאלו המחירים? The B B 16.07.22 14:07 12
         אם זה 2000 שקל, בהחלט! מירי 16.07.22 15:12 32
  די הגיוני: פוסט-קורונה זה לחץ נפשי שאם שמים אותו בתא הוא לא מתפשט ;) בלאגן 16.07.22 13:47 3
  היכן הפרסום המדעי שעבר סקירת עמיתים אנונימית? גנימד 16.07.22 13:50 5
     בבקשה: פויקה 16.07.22 14:13 15
  פעם היה אלוהים. עכשיו יש תא לחץ. חדה 16.07.22 13:56 9
     סיכמת הכל יפה. יניב ריז 16.07.22 14:33 27
         בין לבין היה להפסיק לצרוך חלב חלוץ שפוי 16.07.22 18:00 38
  איפה כל הטרלללות האגואיסטים שטוענים שמדובר בפייק מגפה? סמפו 16.07.22 14:22 18
     בראש שלך בעיקר the_coon 16.07.22 14:23 19
         תעשה חיפוש בארכיון של הפורום לביטוי ''פייק מגפה'' ותראה כמה מזה בראש שלי סמפו 16.07.22 14:25 20
             אני מניח שאני ימצא לרוב פוסטים כמו שלך ולא הרבה כאלו שבאמת אומרים את זה the_coon 16.07.22 14:26 22
                 הלוואי שזו היתה המציאות סמפו 16.07.22 14:27 24
  אזהרה בנוגע לטיפולים ב- ''תא לחץ'' (חמצן בלחץ גבוה - תאי לחץ לרפואה היפרברית) עדי 16.07.22 14:26 21
  לא ברור אם סקופ או יח''צ... פודי בן קיפוד 16.07.22 14:44 30
     גם יח''צ, אך בכל מצב התוצאות של המחקר מעודדות ומעניינות, קרא ושפוט בעצמך (תגובה 15). פויקה 16.07.22 14:47 31
         כן, זה היה חצי בצחוק... :) פודי בן קיפוד 16.07.22 19:44 39
  פוסט פייק. מעניין שהרופאים צחקו עלי שהיה לי פוסט אפשטייןבר mek2 16.07.22 15:21 34
  לא פחות ממדהים - הצליחו למצוא הצדקה ושימוש בתאי-הלחץ שמישהו דחף להקים SpinozaB 16.07.22 16:00 35
     ברור, הרי ידוע שאין בכלל דבר כזה קורונה, זה כולה שפעת עם יחסי ציבור 4X6GX 16.07.22 16:16 36
         בראש שלך בעיקר the_coon 16.07.22 17:51 37
  טיפול בכדורי פלצבו ישיג את אותה תוצאה jp84 16.07.22 20:02 41

   
   
פויקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.20
3384 הודעות, 46 מדרגים, 84 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    13:45   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. תודה! חיכיתי למחקר הזה, אמש חיפשתי מידע על התחקיר הזה (כתבה במקו) ולא מצאתי.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


“Maybe there is a beast… maybe it’s only us”


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Talumalu לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.9.20
844 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    13:48   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. יש לי קרוהן ואני עושה מדי פעם לחץ חמצן מומלץ מאוד  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פויקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.20
3384 הודעות, 46 מדרגים, 84 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    13:54   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. משמח לדעת שהטיפול עוזר ומקל :) מאחל בריאות מלאה במהרה. אגב, אתמול גיליתי שיש אפשרות לרכוש בישראל  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
תא לחץ פרטי לבית..


“Maybe there is a beast… maybe it’s only us”


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Talumalu לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.9.20
844 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    13:55   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. כן היום זה נגיש ובהחלט חסר לנו חמצן נקי  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
-עד מתי- לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.11.20
4278 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    14:27   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. רציתי לקנות כזה והסבירו לי שזה לא מומלץ  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פויקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.20
3384 הודעות, 46 מדרגים, 84 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    14:33   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. אתמול הייתי מופתע שבכלל מוכרים את זה בישראל כאילו מדובר בג'קוזי... תא-לחץ פרטי זה קצת כמו להחזיק  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  
בחצר מנחת מסוקים.


“Maybe there is a beast… maybe it’s only us”


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
-עד מתי- לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.11.20
4278 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    14:39   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. מוכרים אבל הזה לא נותן אותם תוצאות ואנשים גם לא מודעים לסכנות שיש בו  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  
אני ממליץ לעשות את הטיפול במקום רציני עם בדיקה תוכנית עבודה ופיקוח בזמן הטיפול.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
החתול הסמוראי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.12.08
14081 הודעות, 79 מדרגים, 132 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    19:55   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. ממש לא.. לא מדובר באותו לחץ כמו בבית חולים. התא הביתי עשוי מסוג של בד  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פויקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.20
3384 הודעות, 46 מדרגים, 84 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    20:05   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. אני בטוח שאתה צודק ומדובר במתקנים שונים, אך אלו בטוח אינם עשויים מבד:  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  


“Maybe there is a beast… maybe it’s only us”


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ימיןשמאלומרכז
חבר מתאריך 31.3.22
108 הודעות
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    14:32   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. ואיך התא לחץ עוזר לך במחלה?  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Talumalu
חבר מתאריך 30.9.20
844 הודעות
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    14:33   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. לא עשיתי מספיק טיפולים אבל זה עוזר.  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  
למחלה יש פתרונות אחרים פשוטים ויעילים למי שיודע להתמיד



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מירי
חבר מתאריך 27.8.19
10051 הודעות
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    13:46   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. יפה מאוד! נראה אם עמך יטופל בתא לחץ או רק עשירים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
עם כסף?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Talumalu לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.9.20
844 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    13:54   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. 2000 שקל סביב 15 טיפולים יכול לחסוך הרבה כסף בעתיד על מחלות  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פויקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.20
3384 הודעות, 46 מדרגים, 84 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    13:57   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. האמת, מחיר סביר ונגיש לכל כיס.  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  


“Maybe there is a beast… maybe it’s only us”


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבא_של_עמית לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.10.20
678 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    14:06   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. באיזה תא לחץ נותנים 15 טיפולים ב2000 שח?  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
להבנתי, במרכז סגול הזה, התורים שמורים לניסויים קליניים וספורטאים.

שאלתי פעם והתור הכי קרוב היה לשנה קדימה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Talumalu לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.9.20
844 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    14:08   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. סליחה 15 ב3000 מחילה  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
אני הולך ל oxygen ברמת החייל
רכשתי כרטיסיה ממש שהם פתחו שם מקווה שלא העלו את המחירים.
אבל הם ברמה גבוהה יש לך בתוך התא כורסאות חשמלית, נטפליקס ועוד מלא שדרוגים .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבא_של_עמית לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.10.20
678 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    14:17   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. לא מבין גדול, אבל אני לא בטוח שאלה אותם תאי לחץ.  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
בזמנו כשבררתי, הבנתי שבמרכז סגול הטיפול הוא התא המלא בחמצן בלחץ.

אני מבין את הבעיה הבטיחותית של הנושא, אבל להבנתי זה משנה משמעותית את האפקטיביות.

יש לך מידע בנושא?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Talumalu לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.9.20
844 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    14:18   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. תא לחץ סך הכל מרווה את המוח בחמצן מחיה תאים רדומים וכמעט מתים במח ומשם המח מטפל בשאר הגוף  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יובליטו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
2840 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    15:20   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. לפי מה ששמעתי הטיפולים צריכים להיות רציפים בתדירות גבוהה  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
אם יש לך כרטיסייה של 15 כניסות אתה אמור לנצל אותם תוך חודש בערך כדי שיהיה לזה אפקט. לכניסות בודדות כנראה אין אפקט משמעותי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עדי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.9.19
16110 הודעות, 38 מדרגים, 27 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    14:10   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. אפשר למצוא היום באינטרנט לא מעט מרפאות שאפשר לעבור אצלם טיפול בתא לחץ רק שנראה לי שזה עלול גם  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
להיות מסוכן אם זה לא נעשה ע"י אנשים מוסמכים ובציוד בטיחותי.

נראה שזה הפך היום גם לטרנד שאנשים עושים במסגרת טיפולי אנטי אג'ינג.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
The B B
חבר מתאריך 26.6.22
74 הודעות
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    14:07   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. בטוח שאלו המחירים?  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
פעם אחרונה שבדקתי היה כמה עשרות אלפים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מירי
חבר מתאריך 27.8.19
10051 הודעות
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    15:12   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. אם זה 2000 שקל, בהחלט!  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בלאגן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.5.22
3078 הודעות, 16 מדרגים, 21 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    13:47   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. די הגיוני: פוסט-קורונה זה לחץ נפשי שאם שמים אותו בתא הוא לא מתפשט ;)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גנימד
חבר מתאריך 7.3.22
303 הודעות
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    13:50   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. היכן הפרסום המדעי שעבר סקירת עמיתים אנונימית?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בלי מאמר מדעי שעבר את כל שלבי הבחינה והקבלה ובסוף גם פורסם, בג'ורנל מכובד, לכל הנאמר כאן יש ערך מדעי של רכילות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פויקה
חבר מתאריך 1.12.20
3384 הודעות
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    14:13   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. בבקשה:  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
https://www.nature.com/articles/s41598-022-15565-0


“Maybe there is a beast… maybe it’s only us”


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חדה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.7.17
2192 הודעות, 33 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    13:56   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. פעם היה אלוהים. עכשיו יש תא לחץ.  
בתגובה להודעה מספר 0
 


היצמד לאלה שמחפשים את האמת. התרחק מאלה שמצאו אותה.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יניב ריז לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.7.14
22859 הודעות, 425 מדרגים, 827 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    14:33   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. סיכמת הכל יפה.  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  


לֹא תְנַחֲשׁוּ וְלֹא תְעוֹנֵנוּ


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חלוץ שפוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.15
46485 הודעות, 202 מדרגים, 324 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    18:00   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. בין לבין היה להפסיק לצרוך חלב  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  
ולקחת ויטמין d.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סמפו
חבר מתאריך 28.1.12
11858 הודעות
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    14:22   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. איפה כל הטרלללות האגואיסטים שטוענים שמדובר בפייק מגפה?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_coon לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.21
4879 הודעות, 41 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    14:23   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. בראש שלך בעיקר  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סמפו
חבר מתאריך 28.1.12
11858 הודעות
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    14:25   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. תעשה חיפוש בארכיון של הפורום לביטוי ''פייק מגפה'' ותראה כמה מזה בראש שלי  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_coon לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.21
4879 הודעות, 41 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    14:26   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. אני מניח שאני ימצא לרוב פוסטים כמו שלך ולא הרבה כאלו שבאמת אומרים את זה  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  
אבל העיקר שלשחרר איזה גידוף בלי שום קשר לכתבה גורם לך להרגיש יותר טוב.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סמפו
חבר מתאריך 28.1.12
11858 הודעות
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    14:27   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. הלוואי שזו היתה המציאות  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עדי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.9.19
16110 הודעות, 38 מדרגים, 27 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    14:26   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. אזהרה בנוגע לטיפולים ב- ''תא לחץ'' (חמצן בלחץ גבוה - תאי לחץ לרפואה היפרברית)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אזהרה בנוגע לטיפולים ב- "תא לחץ" (חמצן בלחץ גבוה - תאי לחץ לרפואה היפרברית)
ללא אישור משרד הבריאות ותוך הטעיית הציבור

משרד הבריאות מזהיר את הציבור מפני קבלת טיפולים בתאי לחץ שלא קיבלו את אישור משרד הבריאות להפעלתם.

קיימים סיכונים בטיחותיים ורפואיים לקבלת טיפול בתא לחץ שמותקן ללא אישור ופיקוח של משרד הבריאות.

https://www.health.gov.il/NewsAndEvents/SpokemanMesseges/Pages/14092020_01.aspx



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פודי בן קיפוד
חבר מתאריך 5.6.22
521 הודעות
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    14:44   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. לא ברור אם סקופ או יח''צ...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פויקה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.12.20
3384 הודעות, 46 מדרגים, 84 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    14:47   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. גם יח''צ, אך בכל מצב התוצאות של המחקר מעודדות ומעניינות, קרא ושפוט בעצמך (תגובה 15).  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  


“Maybe there is a beast… maybe it’s only us”


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פודי בן קיפוד
חבר מתאריך 5.6.22
521 הודעות
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    19:44   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. כן, זה היה חצי בצחוק... :)  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  
מקווה שאכן יש דברים בגו ויש פה אפשרות להחלמה...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mek2 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.2.07
81661 הודעות, 234 מדרגים, 458 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    15:21   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. פוסט פייק. מעניין שהרופאים צחקו עלי שהיה לי פוסט אפשטייןבר  
בתגובה להודעה מספר 0
 


| אני צב בעולם של ארנבים


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
SpinozaB לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.7.14
47788 הודעות, 169 מדרגים, 305 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    16:00   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. לא פחות ממדהים - הצליחו למצוא הצדקה ושימוש בתאי-הלחץ שמישהו דחף להקים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


ונהי בעינינו כחגבים, וכן היינו בעיניהם


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
4X6GX לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.9.16
3907 הודעות, 15 מדרגים, 24 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    16:16   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. ברור, הרי ידוע שאין בכלל דבר כזה קורונה, זה כולה שפעת עם יחסי ציבור  
בתגובה להודעה מספר 35
 
  
יצרני תאי הלחץ הם יצרו את וירוס הקורונה שיהיה להם פרנסה בתאי לחץ. איפה מכחישי הקורונה והפוסטקורנה נאלמו


When you're alive they won't care what you said


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the_coon לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.21
4879 הודעות, 41 מדרגים, 28 נקודות.  ראה משוב
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    17:51   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. בראש שלך בעיקר  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  
איפה מכחישי הקורונה והפוסטקורנה נאלמו
ציטוט מאת: 4X6GX



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
jp84
חבר מתאריך 21.11.21
537 הודעות
יום שבת י''ז בתמוז תשפ''ב    20:02   16.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. טיפול בכדורי פלצבו ישיג את אותה תוצאה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
פוסט קורונה/ לונג קוביד זו תופעה פסיכוסומטית מבוססת חרדה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות