מאנדיי, האב סקיוריטי, איירון סורס, אנבידיה ושורה של חברות המעסיקות במשותף כ-10 אלף עובדים התאחדו להקמה ומימון של מערך הסעות פרטי, כך נודע ל-tech12. בימים הקרובים צפוי להתפרסם קול קורא לחברות תחבורה ותוכנה שיתמודדו על הפעלת המערך והאפליקציה הנלווית
רז סמולסקי |
tech12 |
פורסם 17:01 15.08.22 | עודכן 19:06 15.08.22
15 חברות הייטק שמשרדיהן ממוקמים בתל אביב מקדמות פיילוט להקמת מערך הסעות פרטי משותף שישרת את 10 אלף עובדיהן בשיתוף מנהלת עיר עולם ותיירות של עיריית תל אביב, כך נודע ל-tech12. עם החברות המעורבות במיזם נמנות מאנדיי, איירון סורס, הייבוב, ארמיס, פייבר, אנבידיה, צ'ק פוינט, האב סקיוריטי וסייבריזן וכן משרד עוה"ד הרצוג פוקס נאמן.
בימים הקרובים צפוי להתפרסם קול קורא לחברות תחבורה ותוכנה כדי שיתמודדו על הפעלת מערך ההסעות וכן אפליקציה נלווית שתאפשר לעובדים להירשם לאיסופים. הפרויקט לא נתמך במימון ציבורי אלא רק במימון פרטי של חברות הטכנולוגיה שמשתתפות בו.
בכינוס שקיימו נציגי החברות לפני כשבועיים הוחלט על מתווה יציאה לדרך ואיסוף מידע על מקומות המגורים של העובדים, לפיהם יוחלט מאילו ערים יתחיל הפיילוט. בכוונת החברות להתחיל בפיילוט כבר לאחר החגים ומקווים כי אם היוזמה תצליח השירות יתרחב בעתיד למוקדי תעסוקה נוספים בתל אביב, יצרף אליו חברות נוספות מכל הסוגים וישרת אזורי מגורים נרחבים יותר.
היוזמה נולדה על רקע ייאוש בחברות מפקקי הכניסה לתל אביב וחוסר אמון במערכת התחבורה הציבורית הקיימת, שגם אינה פותרת את בעיית המייל האחרון והראשון. בחברות ההייטק רואים לנגד עיניהם מציאות שבה עובדים יוכלו להזמין באמצעות הטלפון הסלולרי שלהם הסעה שיתופית שתיקח אותם ישירות מפתח הבית ועד דלת המשרד. אך כדי שהחזון יהיה בעל היתכנות כלכלית נדרשה התאגדות של מספר חברות שמעסיקות במשותף אלפי עובדים, שיהוו מסה קריטית של נוסעים.
העובדים מתחילים את יום העבודה במצב לא מיטבי"
"הגודש בכבישים גורם לעייפות מנטלית ופיזית, וזו פגיעה משמעותית ב-well being של העובדים, שמתחילים את יום העבודה במצב לא מיטבי", מסבירה איילת ביתן, Chief of Staff בהאב סקיוריטי, שמשרדיה ממוקמים בשדרות רוטשילד בתל אביב. בעקבות בעיית היוממות הכרוכה בהגעה למשרד החליטו בהאב סקיוריטי לבדוק את העניין של העובדים בשירותי הסעות, וגילו בתחילה שההיענות אינה גדולה - נראה כי למרות בעיות התחבורה העובדים התרגלו לנסיעה ברכב הפרטי. למרות זאת החליטה החברה להפעיל שירות הסעות, שמשמש כיום כ-105 עובדים מהרצליה, רעננה, כפר סבא, פתח תקווה, ראשון לציון ובת ים.
בהאב סקיוריטי שאפו לייעל את מערך ההסעות, שפועל לאורך כל שעות היום, וביתן החלה לפנות באימייל לחברות הייטק נוספות בתל אביב בניסיון לעניין אותן להצטרף לשירות. המייל עבר בין כמה גורמים במחלקות משאבי האנוש והתפעול במאנדיי, שיושבת ברחוב יצחק שדה, עד שהגיע לאוזניים קשובות: אלו של גוני כהן, Workplace Team Lead (מנהלת צוות שירותי סביבת העבודה) בחברה.
כהן מגלה שבמאנדיי כבר החלו בפיילוט משלהם לשירות הסעות ששירת כ-100 עובדים שהגיעו למשרד מערי השרון כהרצליה, כפר סבא, רעננה, רמת השרון והוד השרון. "הוא עובד טוב אבל לא מספיק טוב", היא אומרת. "יש ימים שהשאטל נוסע עם 14 עובדים אבל יש ימים שבהם יש בו רק שני עובדים בגלל שכמות העובדים הכוללת יחסית נמוכה וצריך גם לוודא ששעות השאטל יתאימו גם בנסיעות הלוך וגם בחזור".
פוטנציאל לשרת יותר מ-60 אלף עובדים
למרות הסטראוטיפ של עובדי ההייטק כתל אביבים שמגיעים למשרד על קורקינט, המידע הראשוני שנאסף מהחברות שהתאחדו לפיילוט ההיסעים השיתופי מעלה כי 60%-70% מעובדיהן מגיעים מחוץ לעיר. ועדיין, הקמת מערך היסעים נפרד לכל חברה אינו כלכלי שכן הוא משרת קבוצה קטנה של עובדים שפזורים במיקומים מגוונים. כדי לייצר שירות היסעים יעיל שעובר קרוב לבתי העובדים במסלולי איסוף קצרים ובתדירות גבוהה נדרשה התאגדות שתייצר מסה קריטית של משתמשים.
"התחלנו לכנס חברות מהאיזור שיצטרפו לפיילוט ראשון, ובסך הכל יש בהן כ-10 אלף עובדים, אבל הפוטנציאל גדול הרבה יותר", אומרת כהן. "רק בארבעת המגדלים החדשים ביצחק שדה עובדים 15 אלף עובדים ובציר מנחם בגין יש כ-60 אלף עובדים. אנחנו מאמינים בעשייה פרואקטיבית, פחות בהמתנה לפתרונות ויותר בלהיות חלק מבנייה וקידום שלהם. גם במקרה הזה, אנחנו מאמינים ששיתוף פעולה אפקטיבי עם חברות נוספות יוכל לייצר פתרון שיהיה מספיק יעיל, כלכלי וישים לאורך זמן עבור מאסה קריטית של עובדים".
לדברי כהן, שירות ההיסעים השיתופי צפוי לספק תועלת גם לרווחת העובדים וגם תועלות סביבתיות כמו הפחתת הגודש בכבישים. נוסף על כך, היא אומרת שהוא צפוי לספק חיסכון כספי, שכן כיום העלות של יום חניה במשרד מגדלים עולה 110 ש"ח ועלות הנסיעה בשאטל צפויה להיות נמוכה מכך.
כדי לספק לפרויקט קורת גג הוא נעשה בשיתוף מנהלת עיר עולם ותיירות בעיריית תל אביב, שגם מרכזת את המידע על מספר העובדים בחברות ומקומות מגוריהם כדי לבחור את יעדי האיסוף והפיזור הראשוניים.
שירותי הסעה לעובדים בישראל אינם המצאה חדשה, אך הם קיימים לרוב בחברות שמעסיקות בעצמן מסה גדולה מספיק של עובדים. מעבר לכך, המעבר למודל של עבודה היברידית ברבות מחברות ההייטק, שמאפשרות לעובדים להגיע למשרד רק בחלק מהשבוע, הופכת את האתגר של ניהול מערך היסעים יעיל למורכב עוד יותר. בעשור האחרון, שירותי הסעות לעובדים שהפעילו ענקיות טכנולוגיה באזור סן פרנסיסקו ועמק הסיליקון הפכו ליעד למחאה מצד פעילים שראו בהם סמל לתופעת הג'נטריפקיציה והזינוק במחירי הדירות.
https://www.tech12.co.il/index-career/Article-e9f88cde171a281027.htm
חבר מתאריך 18.6.21
20562 הודעות, 56 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
1889 הודעות, 10 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
https://youtu.be/NXa9tFvFC9k
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
20562 הודעות, 56 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
1889 הודעות, 10 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
נתיב רב־תפוסה הוא השם הרשמי של נתיב 3+, שנועד לתחבורה ציבורית ורכבים עם שלושה אנשים ומעלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.19
4777 הודעות, 17 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.5.17
1171 הודעות, 7 מדרגים, 13 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
לא מצליח להבין למה לא מעודדים מעבר לאיזורים שדורשים איכלוס
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.22
104 הודעות
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.14
1352 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
חדרה אגרו בנק
ראשון מתחם ה 1000
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.3.09
7299 הודעות, 73 מדרגים, מינוס 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.18
8303 הודעות, 31 מדרגים, 47 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.08
13956 הודעות, 149 מדרגים, 288 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
הפאונדרים יתאבדו
המשקיעים יברחו
העובדים יערקו
טפי
מה קרה לך.
רק תל אביב.
רצוי ממשרדים גבוהים עם נוף לים וכשעושים סלפי רואים את עזריאלי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.2.21
523 הודעות
בתגובה להודעה מספר 51
חחח
אגב, אפשר לקנות כתובת וירטואלית בתל אביב, בשביל הרושם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
2202 הודעות, 37 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.7.22
541 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
נשמע כמו עוד תוכנית לשיטור יתר בנתץ שגורמות לפקקים איומים, אבל מאידך חוסכים למדינה בחיי אדם ולכן המשטרה יוצרת בכוונה צואר בקבוק בצירים הראשיים בשעות העומס
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
25324 הודעות, 128 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
להגיד מהי הסיבה לכך - צפיפות אוכלוסין וקצב התרבות מגוחך וחסר כל איזון שיהפוך אותנו למדינת עולם שלישי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.7.22
541 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
25324 הודעות, 128 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
זו שקיימת וזו שהולכת לבוא עלינו לרעה, אין שום סיכוי לעמוד בקצב מבחינת גידול התשתיות וגידול הידיים העובדות, וייגזר עלינו לעמוד בפקקים אינסופיים עם ובלי שיטור. וזו היא רק בעיה אחת כמובן.
הבעיה היא שאין מישהו במיינסטרים שיש לו אומץ לדבר על זה, וכשנתעורר יהיה מאוחר מדי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.7.22
541 הודעות
בתגובה להודעה מספר 9
שנתעורר יהיה מאוחר מידי. לא נכון.
ריבוי האוכלוסיה, אין מה לעשות, נעמוד שנים בפקקים.
הברירה הטבעית. כך אתה טוען לא אני…
משקיעים בתשתיות לאורך השנים משני סיבות. גידול האוכלוסיה ויצירת מקומות תעסוקה.
הפקק היום מנופח יתר על המידה לטוב ולרע בשל שיטור יתר על הנתץ או בגלל הנתץ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
25324 הודעות, 128 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
1. יש רמת איזון כלשהי לקצב גידול אוכלוסייה שצריך לשאוף אליה
2. ישראל הרבה מעל לרמת האיזון הזו
3. תוחלת החיים עוד ועוד עולה כל שנה
4. למדינה יש כמות משאבים מוגבלת, כשאצלנו חלקה הגדול הולך גם לביטחון
5. יש כמות מוגבלת של ידיים עובדות
6. בנוסף לילודה, יש עלייה של יהודים מרחבי העולם
אפשר להמשיך עוד ועוד.. הדברים האלו יכולים להביא למסקנה שעניין ה"שיטור יתר" הוא סהכ פלסטר שנועד לכסות על הבעיה העקרונית והאמיתית - צפיפות אוכלוסין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.7.22
541 הודעות
בתגובה להודעה מספר 19
ולא באופן כללי.
אם תרכז את כל האנושות העולם במקבץ בשטח אחד הם יכסו שטח קטן מהעולם
ואני נגד משטר פרעה של הגבלת ילודה תתחיל אצליך בניתוח כריתה של צינורית הזרע שלך ו אחרי ילד שתיים שלוש לטעמך ואחר כך נדבר על הגבלות ילודה
אה ומומבאי הייתי עובד שם 4 שנים.
בסוף הפקקים נגמרים אחרי שעות העומס ובסופי השבוע
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
51616 הודעות, 134 מדרגים, 190 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.6.22
1240 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.3.08
6666 הודעות, 74 מדרגים, 128 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
25324 הודעות, 128 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מה לצעירים שעובדים בהייטק ומחפשים מסיבות וטינדר ואוכל מפונפן לבין עיירות שינה בדרום עם אוכלוסיה מסורתית ברובה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.3.08
6666 הודעות, 74 מדרגים, 128 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.7.08
46984 הודעות, 191 מדרגים, 375 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
הייטק בבטר שבע זה לא אטתו ההייטק בתל אביב
גם לא אותו איכות כוח אדם/מנהלים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
20562 הודעות, 56 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.9.16
8472 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מנהלת כח אדם
שקודמה להיות מנהלת משאבי אנוש
וכעת היא chief of staff
כבוד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.19
8856 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.9.16
8472 הודעות
בתגובה להודעה מספר 33
מסכנה איך היא תסביר לאמא אתי מה העבודה שלה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.10.08
13379 הודעות, 65 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.7.08
46984 הודעות, 191 מדרגים, 375 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.5.12
22105 הודעות, 188 מדרגים, 358 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.19
3165 הודעות, 20 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הימור שלי: השירות הזה יתפתח למשהו מדהים שיחליף את רוב התחבורה הציבורית בישראל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.21
2541 הודעות, 21 מדרגים, מינוס 1 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.19
8856 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.15
7900 הודעות, 29 מדרגים, 43 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
צריכות להתקדם בדחיפות, נתקעו ב 2019
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.2.20
2136 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.6.15
30274 הודעות, 125 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.2.21
523 הודעות
בתגובה להודעה מספר 25
מזל שיש מקלחות במשרד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.6.15
30274 הודעות, 125 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
יתחבר ב remote
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.5.17
1171 הודעות, 7 מדרגים, 13 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אבל אל לנו לשכוח שבמקום להתחיל לקדם את המטרו בגוש דן שהיה תורם הרבה יותר לפיתרון בחרו בפוליטיקה זולה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.1.14
6312 הודעות, 46 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.19
8856 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ההפך מ300 קווים בארץ שיש להם ממוצע של פחות מ5 נוסעים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.08
13956 הודעות, 149 מדרגים, 288 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
או על שעות מדורגות?
או עבודה במתחם משותף במקום הקרוב לעובד?
בעלות של כמה מאות שקלים לחודש, העובד יהיה במתחם עבודה משותף כמו wework קרוב לבית.
למה צריך משרדים ובמיוחד בחברות הייטק?
משרד ועוד בתוך תל אביב זה פאסה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.10.21
134 הודעות
בתגובה להודעה מספר 37
אישית אני אוהב להגיע למשרד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.08
13956 הודעות
בתגובה להודעה מספר 47
שאר ה 30 יכולים להגיע למשרד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.9.10
14313 הודעות, 62 מדרגים, 117 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.7.21
431 הודעות
בתגובה להודעה מספר 38
א. כפי שציינו אחרים, יש מי שמעדיף לעבוד מהמשרד. האוירה נעימה יותר מלצפות בערמת הכביסה שטרם קיפלת, יש שיחות מסדרון (שלא תנהל בזום עם קולגותיך), ויש שעות מוגדרות. מן הסתם יש מי שמתאים לו לעבוד ככה, אבל לא לכולם.
ב. הייטק זה ממש לא רק תוכנה. יש המון חברות שמתעסקות עם דברים פיזיים, שדורשים גישה פיזית. לפעמים זה משהו קטן שאפשר לקחת הביתה, הרבה פעמים לא. ייתכן ובחברות כאלה אפשר לשלב גם עבודה מהבית ('היברידי'), אבל אי אפשר לעבור באופן גורף.
ג. מבחינה כלכלית, ודאי שזה עדיף להנהלה. חוסכים על הגב של העובד. אבל לא בטוח שזה עדיף לעובד (מעבר להוצאות הנוספות שיכולות להתקזז עם החסכון בנסיעה)
וישנם עוד שיקולים אישיים וכו'. בקיצור, זו הצעה נהדרת, אבל מי שצריך להגיע למשרד- ירשה לו כבודו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.7.14
14115 הודעות, 71 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
97105 הודעות, 368 מדרגים, 602 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.8.13
1816 הודעות, 17 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.7.14
38768 הודעות, 168 מדרגים, 328 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
90% מהעובדים הללו יכולים בקלות לעבוד מהבית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.10
8118 הודעות, 69 מדרגים, 126 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה הפתרון הסופי וטכנולוגיה כבר קיימת.
בממצוע, השימוש היומי ברכב הוא פחות מחצי שעה!!! זאת אומרת מציאת מקומות חניה למאות אלפי כלי רכב ל 23.5 שעות בכל יממה. יממה אחרי יממה.
ברגע שיאסרו על בני אדם לנהוג ורק מערכות אוטונומיות עצמאיות ישתמשו בתשתיות - אפשר לבטל חצי מהנתיבים בקלות וכולם יגיעו בדיוק בזמן לאן שיחפצו.
זה העתיד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.08
30747 הודעות, 143 מדרגים, 284 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.4.21
4059 הודעות, 17 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
13118 הודעות, 153 מדרגים, 302 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.4.09
3807 הודעות, 29 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
חסכון גם בשאטלים וגם בשטחי משרד: ארנונה, חשמל, ארוחות...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד