גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #759136 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 759136
קורנס
חבר מתאריך 5.9.19
5450 הודעות
יום רביעי י''א באלול תשפ''ב    16:09   07.09.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

נעצר תושב הקריות ששדד באיומים אופניים חשמליים מקטין  

 
  
צעיר תושב הקריות עצר קטין שרכב על אופניים חשמליים ודרש ממנו להרכיב אותו לכיוון חברה שלו שלטענתו ״נפצעה בתאונה״ • למרות סירובים חוזרים ונשנים מצד הבעלים, הצעיר נאשם כי השתלט על האופניים ובהמשך שדד אותם ונמלט

התיעוד שהוביל לאישום: תושב קריית מוצקין בן 26 נאשם כי שדד אופניים חשמליים מנער צעיר לאחר שדרש שיסיע אותו לחברתו. האירוע התרחש בשעות הערב בשדרות גושן בקריית מוצקין, כשנסיעתו השגרתית של קטין בן 17 על אופניו נקטעה בידי גבר זר.


על פי כתב האישום, האדם המדובר פנה לקטין על מנת שזה ירכיב אותו על אופניו כל הדרך לבת זוגו שלטענתו ״נפצעה בתאונת דרכים״. הקטין סירב לפנייתו, וביקש להמשיך בנסיעה. אולם, הדבר לא שכנע את הנאשם, שהתעלם מהסירוב והתיישב על מושב האופניים - כל זאת בעת שהקטין יושב מלפניו ומנסה לגרום לו לעזוב.

בשלב הבא, ירד הקטין מהאופניים והתחנן בפני הנאשם להשיב לו את זוג אופניו אבל זה בתגובה איים כי יפגע בו וירסס אותו בגז פלפל אם לא יעזוב את המקום. כך נמלט הנאשם עם זוג האופניים החשמליים בעוד הנער הגיש תלונה בתחנת זבולון.
עם היוודע פרטי המקרה, נאספו חומרי מצלמות האבטחה שתיעדו את נסיעתו של הנאשם, וכך הוא אותר בידי השוטרים ונעצר במקום. הראיות החותכות ועדות המתלונן הביאו להגשת כתב אישום נגד הגבר בגין מעשה השוד. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.
https://www.mako.co.il/news-law/2022_q3/Article-787366edfb71381026.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802
תופעה ברמה ארצית
האירוע בחיפה הוא רק דוגמה אחת לעשרות מקרי שוד שהתרחשו לכאורה בשנתיים האחרונות ברחבי הארץ, בדפוס פעולה דומה: הנאשם מנסה להצטרף לנסיעה של רוכב אופניים, ומבקש שירכיב אותו או שיאפשר לו לקחת "סיבוב" על הכלי החשמלי.

כשרוכב האופניים מסרב, בדיוק כמו בכתב האישום שהוגש לבית המשפט בחיפה, השודד מחליט לעשות מעשה. מאיום מילולי ועד פגיעה פיזית חמורה, השודדים מנסים בדרכים יצירתיות לקחת לידם את האופניים החשמליים ולהימלט מבלי להשאיר ראיות. במשטרה אומרים כי גם בחודשים האחרונים נעצרו מספר חשודים מאזורים שונים ברחבי הארץ שניסו ולא אחת אף שדדו זוגות אופניים מאזרחים תמימים.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות