גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #763823 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 763823        
מונטנה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.21
922 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    18:35   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

בדיקת ''ישראל השבוע''| תיק לפיד: איך הגיע רה''מ לעיתון ''במחנה''? עושים סדר בין הגרסאות השונות  

 
  
שירותו של רה"מ ככתב צבאי בעיתון "במחנה" הוא פרק מוכר בקורות חייו • פחות מוכרים הם החודשים שקדמו לשיבוצו בעיתון הצבאי • גרסאות שונות שסיפק לפיד לאורך השנים עוררו תמיהות ושאלות, שברוב המקרים לא זכו למענה - בעיקר סביב חוויותיו בתחילת מלחמת לבנון • "ישראל השבוע" משווה גרסאות ומביא את התשובות שנמצאו - והשאלות שנותרו פתוחות • לשכת רה"מ: "לפיד שירת שלוש שנים בצה"ל"



מי שייכנס לראשונה לערך הוויקיפדיה של יאיר לפיד, יופתע למצוא שם התייחסות מעניינת, ויוצאת דופן, לפרק חשוב בביוגרפיה של ראש ממשלת ישראל: שירותו בצה"ל. את רוב שירותו הצבאי עשה לפיד ככתב צבאי בעיתון "במחנה". אולם ביחס לחודשי שירותו הראשונים, בשנת 1982, ונסיבות העברתו לעיתון הצבאי, הציג לפיד לאורך השנים "שתי גרסאות שונות", כפי שמציין הערך.

לפי הראשונה, החל לפיד את שירותו בטירונות נ"מ והגיע ל"במחנה" לאחר הורדת פרופיל. לפי גרסה שנייה, לפיד היה בשריון, נפגע מרימון עשן בתחילת מלחמת לבנון, ומשם הגיע ל"במחנה". לאורך השנים נמנע לפיד מיישוב הסתירה בין הגרסאות, ומיעט להגיב לאזכורים ולתהיות שעלו פה ושם ברשתות החברתיות ובתקשורת.

למעט, אולי, פעם אחת. זה קרה בשנת 2017, בתגובה לפוסט שפרסם בפייסבוק אברהם האס, כתב האתר החרדי "כל הזמן". האס תמה כיצד מסתדר שירותו הצבאי של לפיד ב"במחנה" בתפקיד לא קרבי, עם תחביב האגרוף שלו. לפיד ענה להאס כי מאז ילדותו סבל מאסתמה, אך הסתיר זאת משלטונות הצבא כדי להתגייס לשירות קרבי. לדבריו, הוא גויס לנ"מ, "ולקראת סוף הטירונות, שנערכה בפלמחים, קיבלתי התקפת אסתמה ונשלחתי לביה"ח תל השומר, שם הורידו לי לצערי פרופיל צבאי ל־45 והודיעו לי שלא אוכל לשרת בקרבי".

זו לא היתה הפעם הראשונה שבה לפיד מתייחס לטירונות בנ"מ. זה קרה לפחות פעם אחת נוספת, ביולי 1995, בטורו האישי במוסף "סופשבוע" של מעריב, "לא סופי", שם ציין באורח אגבי, "בטירונות של הנ"מ, על החוף בפלמחים, לימדו אותי לפרק ולהרכיב אם-16, לטעון מחסנית, לירות למרכז המטרה. זו היתה טירונות חורף..."

אין סיבה לפקפק בתיאורים אלה, בפרט כשהם נתמכים בעדות נוספת. בציוץ שפרסם בטוויטר בספטמבר 2018, סיפר הפעיל החברתי איקי אלנר, לשעבר מנכ"ל תנועת "חוקה לישראל" וממייסדי "המכון למנהיגות העתיד", כי לפיד אכן התגייס יחד איתו לנ"מ, ואף הוסיף התייחסות לנסיבות פליטתו המהירה מהחיל: "התחיל באותו אוהל איתי, טירונות נ"מ פברואר 1982", והוסיף: "מהר מאוד מצא דרך להתקדם ל'סיירת עטים' של 'במחנה'". בתגובה לגולש שצייץ מחדש את הפוסט, ענה אלנר: "התקפי 'אני חייב לצאת מכאן' זכורים לי ולכל החבר'ה מהטירונות". בשיחה עם "ישראל היום" סירב אלנר להרחיב בנושא, אך לא התכחש לדבריו. אדם נוסף שהכיר היטב את לפיד במשך שנים אישר בשיחה עם "ישראל היום" כי למיטב ידיעתו, לפיד אכן התחיל את שירותו בטירונות נ"מ.


אולם, כאמור, לפיד הציג גרסה נוספת, שלפיה הגיע ל"במחנה" אחרי ששהה בלבנון בתחילת מבצע שלום הגליל, בשריון. הביטוי העדכני, והמוכר יותר, לגרסה זו, מופיע בספרו משנת 2010, "זיכרונות אחרי מותי", מעין אוטוביוגרפיה של אביו, יוסף (טומי) לפיד ז"ל, הכתובה בגוף ראשון, בשמו. "הימים הראשונים של מלחמת לבנון עברו עליי במתח מורט עצבים", כותב שם לפיד, "שכן יאיר נכנס למלחמה יחד עם חטיבה 500 של השריון, ובמשך שבוע לא שמענו ממנו". לפיד מספר כיצד נפגע משאיפת עשן בעת הנחתת מסוק, פונה לרמב"ם, ומשם הגיע הביתה והלך לישון.

"שעתיים אחר כך הגיע חייל ממחלקת הנעדרים של צה"ל", מוסיף לפיד, "הביא לנו את הקיטבג שלו ואמר שהוא משתתף בצערנו. מסתבר שיאיר היה על ג'יפ עם שני קצינים, ירד ממנו לאכול צהריים, ושני הקצינים המשיכו לנסוע ומאתיים מטר אחר כך עלו על מוקש ושניהם נהרגו. כשהתיק של יאיר התגלה בין שברי הג'יפ ההרוס, הסיקו האחראים לעניין שגם הוא נהרג. אלמלא ישן בחדר השני, יש להניח שהייתי מקבל התקף לב בו במקום".

ניסינו לאתר חיילים או קצינים ששירתו עם לפיד בחטיבה 500, ואולי זוכרים אותו. לצורך כך פנינו לאל"מ (מיל') רונן איציק, מח"ט שריון לשעבר הפעיל רבות בתיעוד ההיסטוריה של החיל ובהנצחתו. איציק פרסם לבקשתנו שאלה פתוחה בקבוצה הפייסבוק "כפיר בשל"ג 1982", אשר בה חברים מאות מבוגרי חטיבה 500 בתקופת מלחמת לבנון הראשונה. "חברים, האם ראש הממשלה לפיד שירת בחטיבה בשל"ג?", שאל. אף אחד מחברי הקבוצה לא השיב בחיוב.

פנינו באופן ישיר לכמה קצינים נוספים. אחד מהם הוא דני סבוראי, ששירת כסמג"ד בגדוד המקביל, 430, ובשלב מוקדם של המלחמה החליף את המג"ד שלקה בליבו. בשיחה מניו זילנד אמר סבוראי כי גם הוא אינו זוכר שלפיד שירת בגדוד שלו, או בחטיבה בכלל: "זו פעם ראשונה שאני שומע את הצירוף הזה, לא שמעתי אף פעם לפני כן שלפיד שירת אצלנו". הוא לא היה היחיד. עם זאת, סבוראי ציין כי אינו יכול לשלול אפשרות שאינו זוכר את לפיד, אשר עדיין היה אז אלמוני. גם אל"מ (מיל') עמי אבן, שבתחילת מלחמת לבנון שירת כמפקד גדוד 195 של החטיבה, טוען: "לפיד בוודאות לא שירת בגדוד שלי, אך איני יכול לשלול את האפשרות ששירת במסגרת אחרת בחטיבה בתקופת הזמן שעליה דיבר". לאבן, כפי שנראה בהמשך, יש נגיעה ישירה לחלק מהאירועים שמתאר לפיד.

"זיכרונות אחרי מותי" אולי נהנה מחופש יצירתי, אולם הוא אינו המקור היחיד. פרטים נוספים על נסיבות הפגיעה שספג מרימון עשן באירוע הנחתת המסוק, סיפק לפיד בראיון שהעניק לעיתון הסטודנטים של אוניברסיטת חיפה, "פרספקטיבי", בשנת 2005. "הייתי בחטיבת שריון במלחמת לבנון", הוא מספר, "ומישהו זרק עלי רימון עשן וחטפתי התקפת אסתמה, ואז הגשתי כתבת מבחן לבוחנים של 'במחנה' ונהייתי כתב צבאי, כך שבאופן רשמי זו תחילת הקריירה שלי". בהמשך תיאר לפיד את אופן השלכת רימוני העשן: "בהנחתת מסוקים זורקים רימוני עשן בהצלבה ואז נוצר איקס של עשן, והמסוק נוחת באמצע. הזורק היה כנראה שחקן בייסבול מתוסכל, זרק את זה על כל המגרש - וזה הגיע עד אליי, אז לצערי זה לא היה משהו הרואי".

אל"מ (מיל') איציק מבהיר כי נוהל ההנחתה שתיאר לפיד לא התקיים מעולם: "אין דבר כזה לזרוק 'רימוני עשן בהצלבה'. אלא אם כן לפיד ניחן בכוחות על־טבעיים שמאפשרים לו לשלוט ברוחות השמיים, התיאור שהוא מספק אינו אפשרי מאחר שהוא נוגד את חוקי הפיזיקה. כאשר זורקים שני רימונים אחד בקרבת השני, העשן שמפיקים שניהם נישא באותו כיוון ולא נוצר 'איקס של עשן והמסוק נוחת באמצע', זה פשוט לא ייתכן. בהנחתת מסוק זורקים רימון עשן בודד, שנועד לסמן לטייס את נקודת הנחיתה הסמוכה ואת כיוון הרוח".

גם רב סרן (מיל') מ', טייס מסוקי תובלה פעיל, אישר כי דבריו של לפיד אינם תואמים את הידוע לו.

כשמבצעים נוהל של הנחתת מסוק על ידי חיילי יבשה, כמה רימוני עשן זורקים?

"קודם כל, לא תמיד זורקים רימון עשן בהנחתת מסוק. אם ההנחתה היא בשטחנו והטייס מבקש אז זורקים רימון אחד, לצורך זיהוי נקודת ההנחתה וכיוון הרוח".

אתאר לך סיטואציה ותגיד לי בבקשה מה אתה חושב עליה מבחינה מקצועית: "הנחתנו את המסוק ליד אגם קרעון בלבנון, וכשמנחיתים מסוק זורקים שני רימוני עשן בהצלבה - העשן יוצר X והמסוק נוחת במרכזו".

"לא, מה פתאום! אין סיכוי. זה קשקוש. הרימונים לא עושים X, זה הרי תלוי בכיוון הרוח".

אולם עוד בטרם נפגע מרימון עשן, מתאר לפיד כאמור אפיזודה טרגית, שבה היה עם שני קצינים על ג'יפ, ירד ממנו לאכול, ו־200 מטר אחר כך הם "עלו על מוקש" ונהרגו. הקיטבק שלו נמצא בין שברי הג'יפ ההרוס והושב להוריו. גרסה נוספת לסיפור זה מביא לפיד בטור קצר שפרסם ב"במחנה", בשנת 1994. זו גרסה רזה יותר, שבה לפיד מעיד כי "נכנסתי ללבנון כמעט במקרה. בדיוק גמרתי איזה קורס, ושלחו אותי למעבר הגבול בתקווה שמישהו יידע מה לעשות איתי". לפיד מתאר כיצד "סא"ל נמרץ אחד" החליט להציבו בתפקיד קשר על "ג'יפ של שני קצינים", וממשיך: "אחרי יומיים ירדתי לאכול משהו, והם עלו על מארב ונהרגו. משם העבירו אותי לעזור למסייעת של יחידת שריון, ואחר כך לבסיס אספקה, ואחר כך למנחת המסוקים". בטור זה, אגב, לפיד לא מתאר השלכת רימוני עשן בהצלבה, אבל מספר כיצד הרימון השלישי שנזרק לעברו "עשה באוויר קשת יפה, והתגלגל עד לרגליים שלי".

מי הם אותם שני קצינים שלפיד שימש במשך כיומיים קשר על הג'יפ שלהם, ואשר "עלו על מוקש" או "עלו על מארב" ונהרגו? פנינו לאל"מ (מיל') ד"ר בני מיכלסון, לשעבר ראש מחלקת היסטוריה בצה"ל וכיום יו"ר העמותה הישראלית להיסטוריה צבאית וההיסטוריון המלווה של פעילות עמותת "יד לשריון". לדבריו, ידועה לו רק תקרית אחת בתקופה שאליה התייחס לפיד (גם אם לוקחים שולי ביטחון מבחינת מרווח הזמן), ואשר תואמת את המאפיינים המאוד ספציפיים שתיאר: שני קצינים מחטיבה 500 שנהרגו כשנסעו בג'יפ. ההרוגים היו רב סרן צדוק בן מנחם ז"ל ורב סרן מנחם (מני) בן צור ז"ל. "התקרית הזו זכורה לי היטב", אומר מיכלסון. "במהלך ניסיונות החילוץ נעלם המח"ט דורון רובין ז"ל, שיצא לחפש את הקצינים, ונוצר חשש ממשי כי נחטף או נהרג". בסופו של דבר, חזר רובין בריא ושלם. גם בבדיקה שערכנו באמצעות אתר "יזכור" של החללים שנפלו בשלושת השבועות הראשונים של מלחמת לבנון (21-1 ביוני 1982), לא נמצאו מקרים דומים לזה שתיאר לפיד.

אבי סגל, ששימש קצין השלישות של חטיבה 500 באותה תקופה, היה צמוד לבן מנחם ולבן צור בשבוע שבו נהרגו. סגל נשאל בעבר כמה פעמים לגבי נוכחותו של לפיד באירוע, והעיד כי לא היה בסביבתם שום חייל שענה לשם זה. בשיחה עם "ישראל היום" הוא סירב להרחיב בנושא, אך אישר כי הוא עומד מאחורי הדברים שאמר בעבר. לשאלה אם ייתכן שלפיד שירת בחטיבה 500 בתפקיד אחר, גם אם לא לקח חלק בתקרית שניכס לעצמו, השיב כי אינו יכול לענות על כך בביטחון, מאחר שמתוקף תפקידו כקצין השלישות החטיבתי עברו תחת ידיו שמות של חיילים רבים.

כאן נכנס לתמונה לאל"מ (מיל') עמי אבן, שכאמור, בתחילת מלחמת לבנון שירת כמפקד גדוד 195 של החטיבה, וחשוב מכך, לענייננו - לקח חלק מרכזי במבצע החילוץ של הקצינים שנפגעו בתקרית המדוברת.

יכול להיות שלפיד היה מצוות לשני הקצינים שנהרגו בג'יפ?

"ממש לא".

איך אתה יודע לומר לי את זה בוודאות?

"אני הייתי שם, השתתפתי בחילוץ שלהם. הייתי שם יחד עם דורון" (אלוף (מיל') דורון רובין ז"ל, אז מפקד חטיבה 500; ת"מ).

כזכור, בשתי גרסאותיו לתקרית סיפר לפיד כי היה בג'יפ עם עוד שני קצינים, אולם אבן מעיד כי בג'יפ נסעו דווקא שלושה, ולפיד לא היה ביניהם: "כשהם חצו את הקו הם היו שלושה אנשים: קצין התחזוקה, קצין האספקה והעוזר של קצין התחזוקה. מתוכם שניים נהרגו ואחד הצליח לנוס משם ולחזור אלינו". לדברי אבן, הקצין שהצליח להימלט בחיים נפטר ממחלה לפני כמה שנים. בטור שפרסם טען לפיד כי הג'יפ נקלע למארב מייד אחרי "שירדתי ממנו במקרה כדי לאכול משהו", ובספרו "זיכרונות אחרי מותי" טען כי הג'יפ עלה על מוקש והתפוצץ.

על פי אבן, לא היה מארב וגם לא היה מוקש - הג'יפ נכנס לשטח שהיה בצד הסורי של קו הפסקת האש, כתוצאה מהכוונה שגויה שקיבלו הקצינים: "ביום שישי, 11 ביוני, בשעה 12 בצהריים, הוכרזה הפסקת אש זמנית. הסמח"ט רצה לכנס את קציני המטה לפגישה אצלו והוא כיוון את הקצינים שהיו בג'יפ לנקודת המפגש. כשהם הגיעו לתלולית העפר שהגדירה את קו כוחותינו הם דיווחו לו על כך, אולם הוא השיב: 'אתם מאחור, תנו גז ותתקדמו קדימה'. כמובן שהיתה זו טעות בתום לב. האנשים שהיו במקום אמרו לקצינים ש'אין יותר יהודים קדימה, רק סורים', אבל הם סמכו על הסמח"ט. גם הוא נפטר לפני כמה שנים, ולכן אי אפשר לשוחח איתו".

לפיד סיפור בספרו כי הקיטבג שלו "התגלה בין שברי הג'יפ ההרוס", וכך הסיקו בצה"ל כי הוא נהרג בתקרית. אולם אבן מספר שהג'יפ כמעט לא נפגע, ולמעשה המשיך בנסיעה עד שהצליח לחבור מחדש ללוחמי צה"ל: "החבר'ה האלה עברו את הקו, כמו שאמרתי לך, ונתקלו בסורים. שניים נפצעו אבל השלישי לא נפצע והוא חזר אלינו עם הג'יפ. הוא הצליח לצאת לבד כשהוא נהג בג'יפ. את הקצינים שנהרגו מצא החילוץ הרגלי שלנו מחוץ לג'יפ, וייתכן שכשנפגעו הם לא היו בתוכו".

אז למעשה לא הגעתם לג'יפ הרוס וממנו חילצתם גופות וחפצים.

"ממש לא. הקצין ששרד, הגיע עם הג'יפ אלינו. כתוצאה מזה שהג'יפ עמד הרבה זמן בצד הסורי כשמכשיר הקשר שלו פועל, התרוקן לו המצבר. למזלו של יקי, הדרך מאיפה שהוא עמד לעמדה שבה אנחנו היינו היתה במדרון, והוא למעשה התגלגל אלינו על ניוטרל".

ולבסוף, לפיד טען בספרו "זיכרונות אחרי מותי" כי על סמך הקיטבג שלו שאותר בין שברי הג'יפ ההרוס, הגיע לבית משפחתו חייל ממחלקת הנעדרים של צה"ל בעודו מחזיק בשק החפצים, ומסר את תנחומיו. התיאור הזה סותר את נוהלי קביעת המוות של חללי צה"ל ויידוע בני משפחותיהם. "לצערי, יצא לי להיות במעמדים שבהם הודענו לבני משפחה על נפילת יקירם", אמר אל"מ (מיל') איציק. "אין דבר כזה שקובעים מוות על פי קיטבג שנמצא בכלי הרכב - זה מופרך לחלוטין; וכמובן שבשום אופן לא מגיע חייל בגפו על מנת ליידע את המשפחה על הנורא מכל. תמיד מגיעה קבוצה שלמה עם נציג מטעם קצין העיר, שכוללת גם קצין נפגעים ופסיכולוג, ולרוב מצטרף גם נציג של היחידה, בוודאי במצב של חייל נעדר".

בהוראת ראש אכ"א
נ"מ או שריון, או שמא נ"מ ואז שריון? בכל מקרה, לפיד טוען להורדת פרופיל שבעקבותיה הגיע ל"במחנה": במסגרת טירונות נ"מ, או לאחר הנחתת המסוק בלבנון. וכאמור, הוא גם מתאר כיצד הגיש "כתבת מבחן לבוחנים של 'במחנה' ונהייתי כתב צבאי". אך מהיכן בדיוק "הונחת" לפיד ל"במחנה"? ניסיון לדלות מצה"ל את הפרטים נענה בסירוב, מטעמים מקובלים של "צנעת הפרט". את התשובה לכך, או לפחות אינדיקציות מהימנות, נאלצנו לנסות לאתר ממקורות אחרים.

בשיחה עם "ישראל היום", שמתפרסמת כאן לראשונה, מתארת ד', ששירתה בתחילת שנות ה־80 בתפקיד מנהלה מרכזי במערכת "במחנה", את הנסיבות שבהן "הונחת" לפיד בעיתון - דבר שאירע, לפי דיווחים שונים, בסתיו 82', כלומר חודשים ספורים אחרי שנפגע מרימון עשן בלבנון.

"יום אחד קיבלתי טלפון מלשכת ראש אכ"א, האלוף משה נתיב. הפקידה של האלוף הודיעה לי שבתוך כשעה יגיע אלינו חייל חדש בשם יאיר לפיד, וכי עלינו לקלוט אותו ככתב במערכת. כשתהיתי על פשר הפנייה החריגה, שלא תאמה את האופן שבו הגיעו כתבים ליחידה לאחר הליך מיון מסודר, היא השיבה לי: 'אל תשאלו שאלות, פשוט תקלטו אותו. תמצאו לו משהו לעשות ואל תיגעו בו'. התשובה שלה לא סיפקה אותי ומחיתי על כך שהחייל, שכלל לא ביקשנו שיגיע אלינו, יתפוס לנו תקן. על כך נעניתי: 'אל תדאגו בקשר לזה - הוא לא ייספר במצבת התקנים שלכם'. רק לאחר שהגיע ליחידה התברר לי כי מדובר בבנו של מנכ"ל רשות השידור, טומי לפיד".

הגרסה של ד' תואמת גרסאות של מפקדים ששירתו באותה תקופה ב"במחנה" וסיפרו בהזדמנויות שונות על החייל הצעיר יאיר לפיד ש"הונחת" בעיתון בהוראה מלמעלה, מבלי שעבר מיונים כלשהם, בניגוד לדבריו של לפיד בעבר.

בפברואר 2018 רעשה הארץ בעקבות חשיפת תחקיר "עובדה", שלפיו ח"כ יעקב פרי מיש עתיד, לשעבר ראש השב"כ, שיקר במשך שנים בנוגע לשירותו הצבאי. ב־2002 סיפר פרי בראיון ל"גלובס" כי שוחרר מהשירות לאחר כמה חודשי טירונות בצנחנים, בעקבות פציעה. לפני כן, בספר שפרסם ב־1999, טען כי בעקבות אותה פציעה הועבר לתזמורת צה"ל, ובה סיים את שירותו. התחקיר חשף כי פרי לא גויס לצה"ל מלכתחילה, מאחר שסבל ממום בליבו.

פרי הנבוך אולץ להתפטר מהכנסת, ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, פרסם הודעה נחרצת שהציבה רף ערכי חד־משמעי לגבי נבחרי ציבור ששיקרו בנוגע לעברם הצבאי. "החלטתו של יעקב פרי (להתפטר מהכנסת) משקפת את ערכי יש עתיד ואת הנורמות הציבוריות שחרטה על דגלה", קבע. את הכלל המחמיר הזה הציב לפיד בזמן שהוא יודע כי עלו תהיות על סתירות מהותיות בגרסאות השונות שהוא עצמו מסר במשך השנים, בנוגע לשירותו הצבאי שלו. חלקן הופנו אליו על ידי עיתונאים דוגמת רוית הכט וחיים אתגר, מבלי שזכו לתגובה.

פרי קיבל פטור משירות בצה"ל בשל בעיה רפואית אמיתית, ולאחר מכן התגייס לשב"כ, הצטיין עד שהגיע לתפקיד ראש השירות ואף נפצע במהלך שירותו. לפיד, לפי המקורות השונים, שובץ ב"במחנה" זמן מה אחרי שירד מלבנון, ב"הנחתה" מלמעלה בעיצומה של הלחימה, ולפי העדויות, מבלי שעבר את המיונים שלהם נדרשו מועמדים אחרים. שנים לאחר מכן לפיד אפילו לא טען שפרי שוחרר משירות בנסיבות פסולות, אלא רק ששיקר לגבי הנסיבות - וקבע כי די בכך כדי לחייב את פרישתו מהחיים הציבוריים.

פרשת פרי והעמדה התקיפה שלפיד נקט מחדדות עוד יותר את חוסר הסבירות במצב שנוצר, שבו אין לציבור הישראלי מידע אמין, מוסמך וחד־משמעי לגבי שירותו הצבאי של ראש הממשלה. כל עוד היה עיתונאי, כוכב טלוויזיה, ואפילו שר בממשלה, האינטרס הציבורי בפרשה היה אולי מינורי. אולם כראש ממשלה, וכמי שממש בימים אלה מבקש את אמון הציבור להמשיך להנהיג את מדינת ישראל, אנו סבורים כי הגיעה העת לפזר את הערפל.

הזמנו את לשכת ראש הממשלה לשפוך אור על השאלות הפתוחות הנוגעות לחודשי שירותו הראשונים, התפקיד שמילא בלבנון והחוויות שתיאר, ונסיבות הגעתו ל"במחנה".

מלשכת ראש הממשלה נמסר: "ראש הממשלה לפיד שירת שלוש שנים בצה"ל".
https://www.israelhayom.co.il/magazine/hashavua/article/13169247/



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  אז מה בסוף, היה בלבנון או לא? קוזק 13.10.22 18:39 1
     בחוף לַבנוּן במקסימום. אבל אין לי בדל של טענות כלפיו, אלא לנפתלי בנט שהביא אותו עלינו מלאכת_מחשבת 13.10.22 19:07 16
         חוף לבנון. חחח the hawk 13.10.22 19:19 22
     במסוק עם משקפת לא רחוק משם נואם_בחסד 13.10.22 19:14 20
         גם בלי משקפת רואים את השקרים שלו עד כאן. Ofer H 14.10.22 15:54 83
             לפיד איש השקר והבדייה דודידו 15.10.22 13:17 86
     מהדברים עולה שמדובר בילד מפונק שאבא שלו הפעיל קשרים כדי שלא ישתתף במלחמת לבנון הראשונה. משה בן אברהם 13.10.22 19:17 21
         אין ספק בכך. מעטים הם ילדם של פוליטיקאים אשר לא ניצלו את מעמד הוריהם בצורה זו או אחרת the hawk 13.10.22 19:21 23
             פעם ראשונה שיש לנו ראש ממשלה כזה. משה בן אברהם 13.10.22 20:07 44
                 אל תדאג. הוא בדרך החוצה the hawk 13.10.22 20:22 46
     ירו עליו בלבנון moshemas 13.10.22 19:24 26
         מאוד הגיוני. לא מוצא הסבר אחר מדוע הוא פוחד כל כך מנסראללה cf7 13.10.22 19:31 34
         הוא גם נפצע the hawk 13.10.22 20:25 48
             חחח Zpatriots 13.10.22 21:19 56
     איך הגיע יאיר נתניהו לדובר צהל? אחד האדם 13.10.22 19:26 29
         וההקשר לכתבה? אני ראיתי כתבה על שקריו של לפיד, איפה נתניהו מוזכר בכתבה? קוזק 13.10.22 19:28 32
             בראש של המגיב נהג 13.10.22 21:51 61
                 בבקשה נהג 13.10.22 21:54 62
                     לא מצליח לעלות כמה ביחד נהג 13.10.22 21:56 63
         שיאיר נתניהו ירוץ לראשות ממשלה תחזור אלינו. הלפידיזם לא נגמר - ראש ממשלה משתמט בזמן לחימה... והם אבל נתניהו... משה בן אברהם 13.10.22 20:09 45
             קשרים מצד ראש הממשלה לא מספיקים? לכאורה אחד האדם 13.10.22 20:30 51
         איך הגיעו כל שונאי ישראל לגלי צהל? Zpatriots 13.10.22 21:20 57
         איך היה מה? מה הקשר הוא מתמודד לראשות הממשלה? פלומה 13.10.22 22:33 68
         סביר שבאותה דרך שלפיד הגיע. דרך פרוטקציות בצבא שאמור להיות צבא העם אבל בעצם יש 2 צבאות: בשר תותחים ושאר העם. כינוי 13.10.22 22:35 69
  לפיד שקרן פתולוגי תלבץ 13.10.22 18:40 2
     לפיד בפיסגת הישגיו; גושן 13.10.22 18:41 3
         תרתי משמע the hawk 13.10.22 19:22 25
         חפן אותה המלוכלך Zpatriots 13.10.22 21:20 58
  אז מותר לפתוח אשכולות על ההיסטוריה (הרחוקה) של פוליטיקאים בכירים?או שמותר רק על לפיד ושות? אקטואלי 13.10.22 18:42 4
     משהו ענייני לומר יש לך? או כהרגלך להספים קוזק 13.10.22 18:44 5
         עדיף שלא תתיחס אליו אח יקר תלבץ 13.10.22 19:00 11
     זה אקטואלי. צופה 13.10.22 19:11 19
         בוא נמתין לתגובת אקטואלי האם זה אקטואלי או ש… אריסטו 13.10.22 19:54 40
     אומר מי שטורח להזכיר את סמל המרצדס של בן גביר בכל אשכול עליו. יש לנו פה את רה''מ הנבוב בהיסטוריה של המדינה מלאכת_מחשבת 13.10.22 19:26 28
         ממש לא נכון. כאשר מישהו פותח אשכול על עברו של האליל, מיד הבייס מתחיל להתבכיין ודורש לנעול אקטואלי 13.10.22 23:57 74
     אקטואלי קח טיפ אריסטו 13.10.22 19:57 41
  שקרן נשאר שקרן coyote 13.10.22 18:51 6
  בעבר פורסם פלט צבאי על שרותו של לפיד דרומייי 13.10.22 18:53 7
     אין שום בעיה למצא את הפלט, ממחשבי אכ''א זה שמור שם בלחיצת כפתור ניתן להפיק נגררת הצבות,הכשרות וכו יאצק 13.10.22 19:00 12
         נכון דרומייי 13.10.22 19:01 14
             לאלעזר שטרן היתה גישה לכל הנתונים. אבל לפיד אינו חננאל דיין שאפשר להדליף ללפיד שלהבת 13.10.22 19:48 39
         נגררת הצבות.... העלית לי מושגים באוב. shabor 13.10.22 19:34 36
     זה אחד שניסה בקומבינה להוציא תואר של דוקטור לא? תשמע הזוי .. אפילו הבני דודים נוסעים לרומניה למראית עין popay 13.10.22 19:01 13
  לפיד שקרן פתולוגי וטיפש גדול. תמיד היה. וכנראה שתמיד יהיה. אין סוף שקרים.פשוט אין סוף שקרים. עדיטק 13.10.22 18:54 8
     הוא טיפש?! יש אנשים שגם מצביעים ליצור. Kayser Soze 13.10.22 19:25 27
     +++ SlevinKelevra 13.10.22 19:34 35
  התמונה דווקא ברורה ופשוטה: לא רק שלפיד שקרן רמאי ונוכל, אלא הוא גם משתמט. העיקר כל השנים גידף את החרדים. תמהוני 13.10.22 18:57 9
  איך אנשים בוחרים בזה ? האיש כולו שקר , קומבינות והסתה.אגב ''תיק'' לפיד לכאורה חייב להיות בועדת חקירה popay 13.10.22 19:00 10
     בחיאת שיעלה כאן תומך לפיד ויסביר מה טוב בו שהוא מצביע עבורו בתנאי שנתניהו לא יוזכר בטיעון... יאצק 13.10.22 19:01 15
         שמת אתגר רציני , האם יהו כאן כאלו מהצפוני ועד השרון דרומה שיקחו את האתגר האקטואלי ויענו מבלי לקרוא בכוכבים? popay 13.10.22 19:11 18
             :))) שלהבת 13.10.22 19:58 42
         לא תמצא אחד כזה העם שלי 14.10.22 08:13 79
  אמלוק: לפיד מספר סיפורים סותרים המעידים על פברוק עברו הצבאי במטרה להסתיר את העובדה שהתחמק משירות קרבי האדם החושב 13.10.22 19:07 17
  כחייל נ''מ באותה תקופה . חיל הנ''מ היה חייל נפרד מחל האוויר עצמאי 13.10.22 19:21 24
     אתה מוסיף לכתבה שכל כולה Alpha-Sierra 13.10.22 20:24 47
  ראש ממשלת ישראל משקר ומסתבך בגרסאות בקשר לשירותו הצבאי. פשושון 13.10.22 19:27 30
  הלוואי הלוואי שכשיהיו 61 מנדטים לימין, ירימו שורה של וועדות חקירה ממלכתיות , לרבות חקירת שירותו הצבאי של לפיד Kayser Soze 13.10.22 19:27 31
     האם תסכים שהוועדות יחקרו מקרים Alpha-Sierra 13.10.22 20:27 49
         על עברם הצבאי של ראשי ממשלה בעבר ובהווה, למה לא? אליצור 13.10.22 22:04 64
             שאלתי האם המגיב יסכים. לא טענתי Alpha-Sierra 14.10.22 01:25 77
  שיקר 3 שנים בצה''ל מזל דלי 13.10.22 19:31 33
  הגיוני. shabor 13.10.22 19:39 37
  גוזמאות של טומי ויאיר לפיד. ספר לי מי האב ואספר לך מי אתה. שחקנים ותו לא האזרח ע 13.10.22 19:46 38
     בדיוק, אבל אחד הסיפורים ההזויים השיקריים הרגיז אותי כי כבר גובל בזילות הטיפול בנעדרי צה''ל ובחללי צה''ל האדם החושב 13.10.22 21:22 59
         ישראל בחרה בשחקן קולנוע להנהגה. ונקווה שלא יביא עלינו אסון כמו זלנסקי האוקראיני האזרח ע 13.10.22 21:30 60
  תחפשו מה העיתונאית סילבי קשת מספרת על האבא של לפיד (טומי) ועל הבעיטה בביצים שחטף אז תבינו איזו משפחה הוא בני מרום 13.10.22 20:04 43
  עלובי העלובים חביתוש 13.10.22 20:28 50
     ולגופו של עניין מה יש לך להגיד ? מה אתה חושב על כל הגרסאות הסותרות שמסר לפיד עצמו לשרותו הצבאי ? מה אתה חושב.. עדיטק 13.10.22 21:06 54
  שירת שלוש שנים יותר מיעקב פרי שהיה מס׳ 2 שלו האינג'יניר 13.10.22 20:33 52
     לא שירת. למד והתברג במקצוע. בבב 14.10.22 06:51 78
  מזעזע מקומם מביא לי את העצבים רק בגלל כל הנשמות שבאמת נתנו את הלב והלכו לקרבי. לא כמו האפס השקרן הזה. Disco 13.10.22 20:42 53
  לדבריו הייתה לו אסטמה ? אז הוא והרופא שלו שיקרו ? לא מורידים פרופיל ל45 עם התקף 1 וללא טיפולים ועם עישון חשיש בני מרום 13.10.22 21:17 55
     צמד השקרנים שהשתלטו על עם ישראל, האחד בשקרים היסטוריים בנושא שירותו הצבאי, והאחר בשקרים עתידיים, איכס. אליצור 13.10.22 22:09 65
  אהמ מורה לאזרחות 13.10.22 22:19 66
  תגובה נוספת - החפיפניקיות של לפיד נמצאת בכל מקום מורה לאזרחות 13.10.22 22:28 67
  כל המלל הזה כדי לומר שלפיד חרטט? Volter 13.10.22 22:38 70
     לא רק. גם להציב עוד מראה מול צביעות שמאלנית אופיינית וסטנדרטית. לייקווד 14.10.22 00:02 75
         +1 Leibniz 14.10.22 15:44 82
  מדובר באדם הוזה... MeAni 13.10.22 22:55 71
  ביום שהתקשורת הישראלית תתחיל לעשות את עבודתה, יתגלו מימדי השחיתות של לפיד eli19 13.10.22 23:28 72
     גוף שמפעיל לוחמה פסיכולוגית על אזרחיו כנראה מבין מצויין מה עבודתו אבל החליט לפעול אחרת ע''פ שיקוליו. Spook 14.10.22 15:43 81
  להשליך את העיתון לפח הזבל הקרוב אבי_85 13.10.22 23:31 73
  אין על השמאל, רק אצלו גדלים כאלו מנהיגים דגולים lior1_1 14.10.22 00:51 76
  פשוט ירו עליו בלבנון אז הוא ברח למחנה. Spook 14.10.22 15:41 80
  איזה שקרן. מאפיל אפילו על החצוצרן שהיה ראש השבכ. מדהים איך הסמול מתנהל גדליה הפיל 14.10.22 15:59 84
  אז הוא שוב שיקר? micmic 14.10.22 16:00 85

   
   
קוזק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.1.21
3198 הודעות, 30 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    18:39   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. אז מה בסוף, היה בלבנון או לא?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מלאכת_מחשבת לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.21
2404 הודעות, 38 מדרגים, 76 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:07   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. בחוף לַבנוּן במקסימום. אבל אין לי בדל של טענות כלפיו, אלא לנפתלי בנט שהביא אותו עלינו  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the hawk
חבר מתאריך 28.8.18
6617 הודעות
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:19   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. חוף לבנון. חחח  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נואם_בחסד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.8.21
1460 הודעות, 10 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:14   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. במסוק עם משקפת לא רחוק משם  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Ofer H
חבר מתאריך 9.8.18
41924 הודעות
יום ששי י''ט בתשרי תשפ''ג    15:54   14.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. גם בלי משקפת רואים את השקרים שלו עד כאן.  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  
לפיד הוא אדם לא חכם שפולט שטויות ומשקר דרך קבע.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דודידו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.9.17
16722 הודעות, 78 מדרגים, 114 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ' בתשרי תשפ''ג    13:17   15.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. לפיד איש השקר והבדייה  
בתגובה להודעה מספר 83
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
משה בן אברהם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.2.15
18106 הודעות, 65 מדרגים, 116 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:17   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. מהדברים עולה שמדובר בילד מפונק שאבא שלו הפעיל קשרים כדי שלא ישתתף במלחמת לבנון הראשונה.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the hawk
חבר מתאריך 28.8.18
6617 הודעות
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:21   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. אין ספק בכך. מעטים הם ילדם של פוליטיקאים אשר לא ניצלו את מעמד הוריהם בצורה זו או אחרת  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
משה בן אברהם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.2.15
18106 הודעות, 65 מדרגים, 116 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    20:07   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. פעם ראשונה שיש לנו ראש ממשלה כזה.  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the hawk
חבר מתאריך 28.8.18
6617 הודעות
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    20:22   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. אל תדאג. הוא בדרך החוצה  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
moshemas לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.9.07
39548 הודעות, 200 מדרגים, 378 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:24   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. ירו עליו בלבנון  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
לפי מקורות זרים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
cf7 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.3.19
2633 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:31   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. מאוד הגיוני. לא מוצא הסבר אחר מדוע הוא פוחד כל כך מנסראללה  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the hawk
חבר מתאריך 28.8.18
6617 הודעות
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    20:25   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. הוא גם נפצע  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  
נפל לו שמרדף על הרגל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Zpatriots לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
17435 הודעות, 45 מדרגים, 80 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    21:19   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. חחח  
בתגובה להודעה מספר 48
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחד האדם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
45108 הודעות, 65 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:26   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. איך הגיע יאיר נתניהו לדובר צהל?  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
מתחילים לרדת למקומות לא טובים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוזק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.1.21
3198 הודעות, 30 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:28   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. וההקשר לכתבה? אני ראיתי כתבה על שקריו של לפיד, איפה נתניהו מוזכר בכתבה?  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נהג לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.7.02
10929 הודעות, 149 מדרגים, 262 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    21:51   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. בראש של המגיב  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  
יש את נתניהו 24/7
בריאות בע"ה
אגב
איפה היה לפיד בתחילת המלחמה
שניה מראה לכם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נהג לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.7.02
10929 הודעות, 149 מדרגים, 262 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    21:54   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. בבקשה  
בתגובה להודעה מספר 61
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נהג לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.7.02
10929 הודעות, 149 מדרגים, 262 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    21:56   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. לא מצליח לעלות כמה ביחד  
בתגובה להודעה מספר 62
 
  
יש עוד כמה כתבות על בנות גדוד 601




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
משה בן אברהם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.2.15
18106 הודעות, 65 מדרגים, 116 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    20:09   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. שיאיר נתניהו ירוץ לראשות ממשלה תחזור אלינו. הלפידיזם לא נגמר - ראש ממשלה משתמט בזמן לחימה... והם אבל נתניהו...  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחד האדם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
45108 הודעות, 65 מדרגים, 103 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    20:30   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. קשרים מצד ראש הממשלה לא מספיקים? לכאורה  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Zpatriots לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
17435 הודעות, 45 מדרגים, 80 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    21:20   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. איך הגיעו כל שונאי ישראל לגלי צהל?  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
78179 הודעות, 202 מדרגים, 381 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    22:33   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. איך היה מה? מה הקשר הוא מתמודד לראשות הממשלה?  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  
גם במחנה לא היה במשרה מלאה .
למיטב ידיעתי ואשמח אם תתקן כחייל פרסם טור במעריב וספק אם זה היה חוקי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.6.21
23560 הודעות, 61 מדרגים, 109 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    22:35   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. סביר שבאותה דרך שלפיד הגיע. דרך פרוטקציות בצבא שאמור להיות צבא העם אבל בעצם יש 2 צבאות: בשר תותחים ושאר העם.  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תלבץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.2.15
4658 הודעות, 42 מדרגים, 72 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    18:40   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. לפיד שקרן פתולוגי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
חבל על המאמץ

טוב שהוא לא מספר לנו שהוא נלחם בנורמנדי וחנק את היטלר במו ידיו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גושן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.3.19
26563 הודעות, 177 מדרגים, 277 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    18:41   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. לפיד בפיסגת הישגיו;  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
the hawk
חבר מתאריך 28.8.18
6617 הודעות
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:22   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. תרתי משמע  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Zpatriots לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.4.15
17435 הודעות, 45 מדרגים, 80 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    21:20   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. חפן אותה המלוכלך  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
77757 הודעות
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    18:42   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. אז מותר לפתוח אשכולות על ההיסטוריה (הרחוקה) של פוליטיקאים בכירים?או שמותר רק על לפיד ושות?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוזק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.1.21
3198 הודעות, 30 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    18:44   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. משהו ענייני לומר יש לך? או כהרגלך להספים  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תלבץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.2.15
4658 הודעות, 42 מדרגים, 72 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:00   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. עדיף שלא תתיחס אליו אח יקר  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
עצם ההתייחסות אליו נותנת משקל ותהודה לדבריו, וזו בדיוק המטרה שלו ושל שאר הפרופילים כדוגמתו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צופה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.9.17
7338 הודעות, 70 מדרגים, 121 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:11   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. זה אקטואלי.  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
https://youtu.be/_9pi1HwgkhI



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריסטו
חבר מתאריך 5.8.22
209 הודעות
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:54   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. בוא נמתין לתגובת אקטואלי האם זה אקטואלי או ש…  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  
שיחזור ל ״נאשם״



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מלאכת_מחשבת
חבר מתאריך 22.2.21
2404 הודעות
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:26   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. אומר מי שטורח להזכיר את סמל המרצדס של בן גביר בכל אשכול עליו. יש לנו פה את רה''מ הנבוב בהיסטוריה של המדינה  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
חוץ מלעטוף רעיונות מטופשים בניירות צלופן הוא לא עושה שום דבר יעיל. גורנישט.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אקטואלי
חבר מתאריך 2.4.12
77757 הודעות
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    23:57   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. ממש לא נכון. כאשר מישהו פותח אשכול על עברו של האליל, מיד הבייס מתחיל להתבכיין ודורש לנעול  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריסטו
חבר מתאריך 5.8.22
209 הודעות
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:57   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. אקטואלי קח טיפ  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
קוברניסקי הלל, היה מג״ד בשיריון. שימו אותו בפרונט



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
coyote לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.15
14712 הודעות, 30 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    18:51   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. שקרן נשאר שקרן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דרומייי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.8.17
6480 הודעות, 33 מדרגים, 66 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    18:53   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. בעבר פורסם פלט צבאי על שרותו של לפיד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לפי הפלט לא תואם מה שמפרסם לפיד בוויקיפדיה. חבל שנמחק מהרשת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יאצק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
17555 הודעות, 160 מדרגים, 288 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:00   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. אין שום בעיה למצא את הפלט, ממחשבי אכ''א זה שמור שם בלחיצת כפתור ניתן להפיק נגררת הצבות,הכשרות וכו  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דרומייי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.8.17
6480 הודעות, 33 מדרגים, 66 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:01   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. נכון  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  
רק מי יעשה את זה שוב...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלהבת
חבר מתאריך 3.7.14
21963 הודעות
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:48   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. לאלעזר שטרן היתה גישה לכל הנתונים. אבל לפיד אינו חננאל דיין שאפשר להדליף ללפיד  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
את הפרטים שלו.


''שטרן מסר לעיתונאי יאיר לפיד מסמכים צבאיים הנוגעים לדיין, בהם פרטים אישיים שלו. דיין הגיש נגדו תביעה על פגיעה בפרטיותו על שהדליף ליאיר לפיד. בהסכם פשרה בין שטרן לדיין הוסכם כי צה"ל, ולא שטרן, ישלם לדיין פיצויים בסך 31,500 ש"ח. בעקבות הדברים ננזף שטרן על ידי הרמטכ"ל דן חלוץ.[19''



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
30674 הודעות, 173 מדרגים, 346 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:34   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. נגררת הצבות.... העלית לי מושגים באוב.  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  
מישהו כאן היה קש''ל??



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
popay לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.9.09
43010 הודעות, 338 מדרגים, 649 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:01   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. זה אחד שניסה בקומבינה להוציא תואר של דוקטור לא? תשמע הזוי .. אפילו הבני דודים נוסעים לרומניה למראית עין  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עדיטק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.11.12
5457 הודעות, 95 מדרגים, 167 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    18:54   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. לפיד שקרן פתולוגי וטיפש גדול. תמיד היה. וכנראה שתמיד יהיה. אין סוף שקרים.פשוט אין סוף שקרים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לו היה קצת שכל בקודקודו במקום גאווה ויהירות אין סופית,
היה לפחות לומד איך משקרים מתי משקרים וכו'.

והשאלה לא עליו.
השאלה על המצביעים שלו.
כל כך הרבה שקרים וכל כך דבר והיפוכו,
איך, ואני באמת שואל, איך בוחרים בין אדם
שאי אפשר ללסמוך על מילה אחת בודדת שלו, לראשות הממשלה ?

הרי לא היינו שוכרים לעבודה אחד כזה, לא היינו קונים רכב
מאחד כזה, לא היינו מכניסים הביתה שיפוצניק כזה, איך מצביעים
לשקרן פתולוגי ?
לא מצליח להבין.
(והשקרים כמו שמופיע פה בכתבה כל כך הרבה לפני שנעשה פוליטיקאי,
והשקרים ללא צורך וללא סיבה, מה רע בהייתי כתב במחנה. למה? ככה!,
זה מה שיצא זה מה שהייתי, למה לשקר כל הזמן כל הזמן כל הזמן ?)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Kayser Soze לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
20011 הודעות, 104 מדרגים, 172 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:25   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. הוא טיפש?! יש אנשים שגם מצביעים ליצור.  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
SlevinKelevra
חבר מתאריך 2.4.12
16923 הודעות
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:34   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. +++  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תמהוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.19
14611 הודעות, 123 מדרגים, 213 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    18:57   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. התמונה דווקא ברורה ופשוטה: לא רק שלפיד שקרן רמאי ונוכל, אלא הוא גם משתמט. העיקר כל השנים גידף את החרדים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
popay לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.9.09
43010 הודעות, 338 מדרגים, 649 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:00   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. איך אנשים בוחרים בזה ? האיש כולו שקר , קומבינות והסתה.אגב ''תיק'' לפיד לכאורה חייב להיות בועדת חקירה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לכשתקום על נושא הסכם עם חיזבאללה ומסירת הגז . מה הקשר של לפיד לכאורה למקרון ולחברת הגז הצרפתית?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יאצק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.1.15
17555 הודעות, 160 מדרגים, 288 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:01   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. בחיאת שיעלה כאן תומך לפיד ויסביר מה טוב בו שהוא מצביע עבורו בתנאי שנתניהו לא יוזכר בטיעון...  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
popay לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.9.09
43010 הודעות, 338 מדרגים, 649 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:11   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. שמת אתגר רציני , האם יהו כאן כאלו מהצפוני ועד השרון דרומה שיקחו את האתגר האקטואלי ויענו מבלי לקרוא בכוכבים?  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלהבת
חבר מתאריך 3.7.14
21963 הודעות
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:58   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. :)))  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
העם שלי
חבר מתאריך 1.12.21
213 הודעות
יום ששי י''ט בתשרי תשפ''ג    08:13   14.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. לא תמצא אחד כזה  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  
תכלס רוב מצביעיו הם רק לא ביבי שכביכול מחפשים שינוי .אבל תשאל אותם מה השינוי בבחירה בו על כך אין להם תשובה .
רק בואו נחליף את נתניהו .



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האדם החושב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.11.08
8096 הודעות, 67 מדרגים, 133 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:07   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. אמלוק: לפיד מספר סיפורים סותרים המעידים על פברוק עברו הצבאי במטרה להסתיר את העובדה שהתחמק משירות קרבי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
(שירות כלוחם בנ"מ למעשה) והגיע להיות כתב "במחנה" ע"י פרוטקציה בזכות מנכ"ל רשות השידור בזמנו טומי לפיד (שהוא במקרה אבא שלו) שהצליח להוציא אותו מהנ"מ, כפי שהבן המפונק רצה ודאג להגיד לכל הסובבים אותו.
גם מס' 2 של לפיד בזמנו, יעקב פרי (כן ראש השב"כ לשעבר) זייף את עברו הצבאי למרות שלא שירת בצבא בכלל.

מענין לקרוא כי רואים איזה סיפורים הזויים לפיד המציא - שמנחיתים מסוק ע"י זריקת 2 רימוני עשן שיוצרים X - דבר שלא אפשרי מבחינה פיסיקלית ומעיד שבחיים לא הנחית מסוק.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עצמאי
חבר מתאריך 1.6.20
206 הודעות
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:21   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. כחייל נ''מ באותה תקופה . חיל הנ''מ היה חייל נפרד מחל האוויר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לצאת מהחייל היה נאמר רק עם דיסקיט שבורה . המשמעות מוות או נכות , עד כדי כך היה קשה לעזוב את החייל תמיד יהיה תפקיד בחייל . אבל עם קומבינות וקשרים יכלת להשתחרר . אבל סתם כך לעבור לעיתון במחנה ללא קשרים או קומבינות אין מצב שהיה קורה .
וכך במשך השנים קומבינטור וקשרים נשארו
לפיד להזכירך לחיילים כמוך בנ"מ קראו
kid maniac



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Alpha-Sierra לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.6.20
1446 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    20:24   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. אתה מוסיף לכתבה שכל כולה  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  
עובדות המלוות בדמיונות, דוגמא נוספת לכך:
זה נכון שמערך הנ"מ התחיל דרכו (בשם מעט אחר שאיני זוכר) בנפרד מחיל האוויר. אבל - בתקופה הנדונה ב"סיפורי מר לפיד", הנ"מ היה כבר זמן רב חלק מחיל האוויר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פשושון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.10.10
9622 הודעות, 86 מדרגים, 170 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:27   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. ראש ממשלת ישראל משקר ומסתבך בגרסאות בקשר לשירותו הצבאי.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
נראה מתי ייפסקו הגרסאות והאמת אודות ״שירותו הצבאי״ של הבלופר הזה יצא לאור.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Kayser Soze לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
20011 הודעות, 104 מדרגים, 172 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:27   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. הלוואי הלוואי שכשיהיו 61 מנדטים לימין, ירימו שורה של וועדות חקירה ממלכתיות , לרבות חקירת שירותו הצבאי של לפיד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Alpha-Sierra לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.6.20
1446 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    20:27   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. האם תסכים שהוועדות יחקרו מקרים  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  
משני צדי המתרס הפוליטי?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אליצור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
44464 הודעות, 115 מדרגים, 163 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    22:04   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. על עברם הצבאי של ראשי ממשלה בעבר ובהווה, למה לא?  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Alpha-Sierra לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.6.20
1446 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בתשרי תשפ''ג    01:25   14.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. שאלתי האם המגיב יסכים. לא טענתי  
בתגובה להודעה מספר 64
 
  
שלא צריך לעשות כך, אם זה מה שהבנת מדברי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מזל דלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.18
42454 הודעות, 143 מדרגים, 275 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:31   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. שיקר 3 שנים בצה''ל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שירת בסיירת עטים של במחנה אהבתי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shabor לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.11.03
30674 הודעות, 173 מדרגים, 346 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:39   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. הגיוני.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
"התקפי 'אני חייב לצאת מכאן' זכורים לי ולכל החבר'ה מהטירונות"



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האזרח ע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.15
14715 הודעות, 112 מדרגים, 223 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    19:46   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. גוזמאות של טומי ויאיר לפיד. ספר לי מי האב ואספר לך מי אתה. שחקנים ותו לא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מספרי סיפורים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האדם החושב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.11.08
8096 הודעות, 67 מדרגים, 133 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    21:22   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. בדיוק, אבל אחד הסיפורים ההזויים השיקריים הרגיז אותי כי כבר גובל בזילות הטיפול בנעדרי צה''ל ובחללי צה''ל  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  
כמה מטומטם וריקני צריך להיות כדי לספר שנציג מחלקת נעדרי צה"ל הגיע לבית של ההורים שלו כדי לדווח שהוא נהרג (לא נעדר) על סמך מציאת הקיטבג שלו?

הקטע הזה:
שעתיים אחר כך הגיע חייל ממחלקת הנעדרים של צה"ל", מוסיף לפיד, "הביא לנו את הקיטבג שלו ואמר שהוא משתתף בצערנו. מסתבר שיאיר היה על ג'יפ עם שני קצינים, ירד ממנו לאכול צהריים, ושני הקצינים המשיכו לנסוע ומאתיים מטר אחר כך עלו על מוקש ושניהם נהרגו. כשהתיק של יאיר התגלה בין שברי הג'יפ ההרוס, הסיקו האחראים לעניין שגם הוא נהרג. אלמלא ישן בחדר השני, יש להניח שהייתי מקבל התקף לב בו במקום"

לפיד טען בספרו "זיכרונות אחרי מותי" כי על סמך הקיטבג שלו שאותר בין שברי הג'יפ ההרוס, הגיע לבית משפחתו חייל ממחלקת הנעדרים של צה"ל בעודו מחזיק בשק החפצים, ומסר את תנחומיו. התיאור הזה סותר את נוהלי קביעת המוות של חללי צה"ל ויידוע בני משפחותיהם. "לצערי, יצא לי להיות במעמדים שבהם הודענו לבני משפחה על נפילת יקירם", אמר אל"מ (מיל') איציק. "אין דבר כזה שקובעים מוות על פי קיטבג שנמצא בכלי הרכב - זה מופרך לחלוטין; וכמובן שבשום אופן לא מגיע חייל בגפו על מנת ליידע את המשפחה על הנורא מכל. תמיד מגיעה קבוצה שלמה עם נציג מטעם קצין העיר, שכוללת גם קצין נפגעים ופסיכולוג, ולרוב מצטרף גם נציג של היחידה, בוודאי במצב של חייל נעדר".



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האזרח ע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.15
14715 הודעות, 112 מדרגים, 223 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    21:30   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. ישראל בחרה בשחקן קולנוע להנהגה. ונקווה שלא יביא עלינו אסון כמו זלנסקי האוקראיני  
בתגובה להודעה מספר 59
 
  
בינתיים נראה שהוא מתנהל ברמת אסון

סליחה אסייג

ישראל לא בחרה בליצן הזה... זה קרה בגלל נוכל אחר שכשל
בואו נקווה שלא ייבחר בהמשך



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בני מרום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.13
12379 הודעות, 38 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    20:04   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. תחפשו מה העיתונאית סילבי קשת מספרת על האבא של לפיד (טומי) ועל הבעיטה בביצים שחטף אז תבינו איזו משפחה הוא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
גם את המאורע הזה התקשורת השתיקה והפכה את סילבי קשת לזונה
משפחת ראש הממשלה
תמשיכו אידיוטים להצביע עבורו
הפרזנטטור שכבש את המדינה בבלוף
רצה להיות דוקטור ע"י אוניברסיטת בר אילן
היה יד ימינו בקומבינות של מילצ'ן ועבד אצלו 4 שנים והוא זה שקיבל את המתנות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חביתוש
חבר מתאריך 28.4.22
444 הודעות
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    20:28   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. עלובי העלובים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מחפשים רפש.... הם מפחדים, מ פ ח ד י ם!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עדיטק
חבר מתאריך 13.11.12
5457 הודעות
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    21:06   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. ולגופו של עניין מה יש לך להגיד ? מה אתה חושב על כל הגרסאות הסותרות שמסר לפיד עצמו לשרותו הצבאי ? מה אתה חושב..  
בתגובה להודעה מספר 50
 
  
מה אתה חושב על אין סוף שקריו כמו שמופיע גם בכתבה זו ?

ועוד. . . .
אתה חושב ששרותו הצבאי של ראש הממשלה זה רפש ?
אתה חושב שלבדוק האם ראש הממשלה שלך דובר אמת זה רפש ?
אתה חושב שזה חסר חשיבות לדעת מה ראש הממשלה עשה בצבא
והאם הוא שקרן פתולוגי ואין סופי או שלא ?

אשמח לתשובה מנומקת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האינג'יניר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.7.14
39448 הודעות, 169 מדרגים, 330 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    20:33   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. שירת שלוש שנים יותר מיעקב פרי שהיה מס׳ 2 שלו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לא?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בבב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.8.12
33438 הודעות, 83 מדרגים, 124 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בתשרי תשפ''ג    06:51   14.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. לא שירת. למד והתברג במקצוע.  
בתגובה להודעה מספר 52
 
  
על חשבון הצבא..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Disco לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.5.19
9492 הודעות, 50 מדרגים, 88 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    20:42   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. מזעזע מקומם מביא לי את העצבים רק בגלל כל הנשמות שבאמת נתנו את הלב והלכו לקרבי. לא כמו האפס השקרן הזה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
משחק אותה גיבור צה"ל, משקר שנים רבות לכולם, שקרן מסית סכסכן אפס נפוח.
בעיקר מדהים אותי הקהל הטיפש שלו. חבורה של רלבים אכולת שינאה.
תראו מה עשיתם, הנצחתם את כל מה שמקולקל בחברה הישראלית, תרבות הפרוטקציה של מפא"י, האיכס של האצולה הלבנה הרקובה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בני מרום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.8.13
12379 הודעות, 38 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    21:17   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. לדבריו הייתה לו אסטמה ? אז הוא והרופא שלו שיקרו ? לא מורידים פרופיל ל45 עם התקף 1 וללא טיפולים ועם עישון חשיש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אליצור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
44464 הודעות, 115 מדרגים, 163 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    22:09   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. צמד השקרנים שהשתלטו על עם ישראל, האחד בשקרים היסטוריים בנושא שירותו הצבאי, והאחר בשקרים עתידיים, איכס.  
בתגובה להודעה מספר 55
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מורה לאזרחות
חבר מתאריך 28.11.21
392 הודעות
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    22:19   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. אהמ  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אל"מ (מיל') איציק מבהיר כי נוהל ההנחתה שתיאר לפיד לא התקיים מעולם: "אין דבר כזה לזרוק 'רימוני עשן בהצלבה'. אלא אם כן לפיד ניחן בכוחות על־טבעיים שמאפשרים לו לשלוט ברוחות השמיים, התיאור שהוא מספק אינו אפשרי מאחר שהוא נוגד את חוקי הפיזיקה. כאשר זורקים שני רימונים אחד בקרבת השני, העשן שמפיקים שניהם נישא באותו כיוון ולא נוצר 'איקס של עשן והמסוק נוחת באמצע', זה פשוט לא ייתכן. בהנחתת מסוק זורקים רימון עשן בודד, שנועד לסמן לטייס את נקודת הנחיתה הסמוכה ואת כיוון הרוח".

מצביעי לפיד בתגובה:
לפיד אכן ניחן בכוחות על טבעיים, כוחות הפיסיקה לא חלים עליו.
אחד הוא יאירנו גדול אדוננו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מורה לאזרחות
חבר מתאריך 28.11.21
392 הודעות
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    22:28   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. תגובה נוספת - החפיפניקיות של לפיד נמצאת בכל מקום  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לא מפחיד אתכם שהוא חותם על הסכם עם מדינה אחרת?
הוא בכלל קרא את ההסכם?
הוא בכלל מודע לפרטים? להשלכות?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Volter לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.10.08
13441 הודעות, 65 מדרגים, 44 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    22:38   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. כל המלל הזה כדי לומר שלפיד חרטט?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לייקווד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.9.20
4940 הודעות, 30 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בתשרי תשפ''ג    00:02   14.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. לא רק. גם להציב עוד מראה מול צביעות שמאלנית אופיינית וסטנדרטית.  
בתגובה להודעה מספר 70
 
  
"פרי הנבוך אולץ להתפטר מהכנסת, ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, פרסם הודעה נחרצת שהציבה רף ערכי חד־משמעי לגבי נבחרי ציבור ששיקרו בנוגע לעברם הצבאי. "החלטתו של יעקב פרי (להתפטר מהכנסת) משקפת את ערכי יש עתיד ואת הנורמות הציבוריות שחרטה על דגלה", קבע. את הכלל המחמיר הזה הציב לפיד בזמן שהוא יודע כי עלו תהיות על סתירות מהותיות בגרסאות השונות שהוא עצמו מסר במשך השנים, בנוגע לשירותו הצבאי שלו. חלקן הופנו אליו על ידי עיתונאים דוגמת רוית הכט וחיים אתגר, מבלי שזכו לתגובה."



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Leibniz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.2.17
3932 הודעות, 115 מדרגים, 223 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בתשרי תשפ''ג    15:44   14.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. +1  
בתגובה להודעה מספר 75
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
MeAni לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.11.20
4077 הודעות, 23 מדרגים, 33 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    22:55   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. מדובר באדם הוזה...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
eli19 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.10.13
16267 הודעות, 86 מדרגים, 146 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    23:28   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. ביום שהתקשורת הישראלית תתחיל לעשות את עבודתה, יתגלו מימדי השחיתות של לפיד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Spook לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.12.12
25312 הודעות, 150 מדרגים, 296 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בתשרי תשפ''ג    15:43   14.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. גוף שמפעיל לוחמה פסיכולוגית על אזרחיו כנראה מבין מצויין מה עבודתו אבל החליט לפעול אחרת ע''פ שיקוליו.  
בתגובה להודעה מספר 72
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבי_85 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.12.13
56810 הודעות, 165 מדרגים, 270 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי י''ח בתשרי תשפ''ג    23:31   13.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. להשליך את העיתון לפח הזבל הקרוב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
lior1_1 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.4.08
12039 הודעות, 60 מדרגים, 111 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בתשרי תשפ''ג    00:51   14.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. אין על השמאל, רק אצלו גדלים כאלו מנהיגים דגולים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
פחח



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Spook לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.12.12
25312 הודעות, 150 מדרגים, 296 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בתשרי תשפ''ג    15:41   14.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. פשוט ירו עליו בלבנון אז הוא ברח למחנה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

כמו שיעקב פרי התפטר על אותו משקל גם לפיד צריך להתפטר.
אבל כשיש אדם עם מנטליות של דיקטטור כראש ממשלה, ותקשורת וגופי ביקורת שזורמים איתו כמו ברוסיה וצפון קוריאה. אז הוא יכול לעשות מה שבא לו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גדליה הפיל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.8.08
14743 הודעות, 153 מדרגים, 292 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בתשרי תשפ''ג    15:59   14.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. איזה שקרן. מאפיל אפילו על החצוצרן שהיה ראש השבכ. מדהים איך הסמול מתנהל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אבל לא הבנתי למה כל כך קשה לדעת איפה היה הנוכל העלוב?
בדיקה קלה מול כל חייל בחיל שלישות עם גישה למחשב, תחשוף את השקרן.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
97971 הודעות, 295 מדרגים, 516 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''ט בתשרי תשפ''ג    16:00   14.10.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. אז הוא שוב שיקר?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות