גירסת הדפסה   אשכול נעול - לקריאה בלבד
 
   
   
קבוצות דיון סקופים נושא #825181 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 825181        
חוק משפט צדק
חבר מתאריך 5.3.23
321 הודעות
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:19   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

כללי הפתיחה באש של בג''ץ  

 
  
ננעל בתאריך 19.11.23 בשעה 15:17 על-ידי ET. סיבה: לא סקופ/חדשות
 
להלן ציטוטים מתוך בג"ץ 3003/18 , 3250/18 יש דין, עדאלה נ' הרמטכ"ל, הפצ"ר (24.5.2018). אמנם בג"ץ דחה את העתירות ללא הוצאות, אך תבחנו בעצמכם האם ועד כמה בג"ץ הכתיב בפסק הדין את כללי הפתיחה באש לצה"ל:

המשנה לנשיאה, השופט חנן מלצר:


45. כאן יש להוסיף תובנה נוספת:

אם ניתן לסווג חלק מהמפגינים כמשתתפים ישירים בעימות המזוין המתנהל בין ישראל לבין החמאס (וודאי שזהו הדין ביחס למפגעים ולחמושים שביניהם, ובקטגוריה קרובה נכללים גם המשתייכים לארגוני טרור המסתווים כמפגינים, וכן משתתפים במחאה המסכימים לשמש "מגן אנושי" לטרוריסטים המסתתרים מאחוריהם), אזי הם מאבדים את ההגנה הנתונה להם לפי העיקרון שמבוטא בסעיף 51(3) לפרוטוקול הראשון של אמנת ג'נבה הרביעית הקובע כי ההגנה הקמה להם כאזרחים, מוסרת למשך אותו הזמן בו הם נוטלים (בפועל) חלק במעשי האיבה. בסיטואציות כגון אלו מתקיים בהסתברות גבוהה גם המבחן המשולש, אותו התווה צוות המומחים הבינלאומי שכינס הצלב האדום, ואשר במסגרתו נקבעו שלושה קריטריונים, אשר בהתקיימם תוסר ההגנה העומדת לאזרחים, אשר נוטלים חלק בפעולות איבה. אמות מידה אלה דורשות כי ההתנהלות האסורה תעמוד בשלושה תנאים:

א) הפעולות עלולות בדרגת סבירות גבוהה לגרום נזק למבצעים צבאיים וליכולות צבאיות של הכוח היריב, או למוות או לפציעות והרס לאזרחי היריב (זהו "תנאי הנזק המינימאלי" – Threshold of harm);

ב) חייב להתקיים קשר סיבתי ישיר בין הפעילות האסורה לנזק המינימאלי שהוגדר לעיל (זהו התנאי לקשר סיבתי ישיר – Direct causal link);

ג) הפעולות תוכננו במיוחד כדי לגרום נזק לחלק מהמאמץ הצבאי של צד לסכסוך (זהו התנאי בדבר הקשר הלוחמתי – Belligerent Nexus).
...

50. בהתאם לכללים המשפטיים שתוארו לעיל, ולמידע שנמסר לנו מטעם המשיבים – הוראות הפתיחה באש הנדונות בעתירות שלפנינו מאפשרות שימוש ב"אש חיה" רק לשם התמודדות עם הפרות סדר אלימות, אשר מהן ובמסגרתן נשקפת סכנה ממשית מיידית וקרובה לכוחות צה"ל, או לאזרחים ישראלים. בהתאם להוראות הנ"ל, ההתמודדות עם הסכנה תעשה בראש ובראשונה באמצעות אזהרות מילוליות ובאמצעים בלתי קטלניים. מקום בו השימוש באמצעים אלו איננו מביא להסרת הסכנה הממשית והמיידית הנשקפת מהפרת הסדר האלימה – ורק אז – ההוראות מתירות, על-פי מה שנמסר לנו, ירי מדויק לעבר רגליו של מפר סדר מרכזי, או מסית מרכזי, זאת במטרה לאיין את הסכנה הקרובה והצפויה.

בהקשר זה ראוי להפנות לתיאור התנהלות כוחות צה"ל במהלך האירוע בעניין אלמסרי, שם בית משפט זה ציין כך:

"האירוע, אשר התרחש בגבול ישראל-לבנון, ביום 15.5.2011, היה אירוע רב משתתפים, אלים ומסוכן. במסגרת האירוע נטלו חלק למעלה מ-1,000 מפרי סדר, אשר יידו אבנים, סלעים ובקבוקי תבערה לעבר חיילי צה"ל, וגרמו נזק של ממש לגדר הגבול. האירוע הסתיים בפציעתם של מספר חיילי צה"ל; פציעה של עשרות מחיילי צבא לבנון ומספר הרוגים מתוך מפרי הסדר (בין 6 ל-10), כמו גם עשרות פצועים מתוכם. המתפרעים, ובהם העותר, לא שעו לאזהרות הירי הרבות, מטעם צבא לבנון, ולפיכך, ביצעו חיילי צה"ל, בהמשך, ירי לכיוון רגלי מפרי סדר מרכזיים באירוע, שפגעו בגדר הגבול, וזאת על מנת למנוע את חדירתם לישראל" (ראו: שם, בפיסקה 23; ההדגשה במקור – ח"מ).

נוכח חשיבות הדברים, אדגיש שוב כי בהתאם למידע שנמסר לנו באשר להוראות הפתיחה באש הרלבנטיות – ירי לעבר רגליו של מפר סדר מרכזי, או מסית מרכזי אמור להתבצע כמוצא אחרון בלבד, ובכפוף לדרישות מחמירות הנגזרות מן העקרונות של צורך הכרחי ומידתיות (כפי שהוכרו בעניין אלמסרי).
...
54. ארגון אלמגור הפנה בהקשרים אלה לפרסומים של מרכז המידע למודיעין ולטרור על שם אלוף מאיר עמית באשר לזהות ההרוגים באירועי "צעדת השיבה הגדולה", אשר מרביתם פעילי טרור, או כאלה המזוהים עם ארגוני טרור. ארגון אלמגור הפנה בנוסף גם לפרסומים מהתקשורת בהם סלאח אל-ברדוויל, חבר הלשכה המדינית של חמאס, התבטא בראיון עיתונאי לערוץ טלויזיה פלסטיני כי בהתאם לנתונים רשמיים, ב"אירוע האחרון" (14 במאי 2018) נהרגו, לשיטתו, 61 שהידים, מהם 50 שהידים המשתייכים לארגון החמאס (כ-80%). ארגון אלמגור הפנה גם לדברים שנשא יחיא סינוואר, מנהיג החמאס ברצועה, בתאריך 06.04.2018 בפני קהל המפגינים ברצועה, וציין במסגרתם "שיחכו לדחיפה הגדולה, נוריד את הגדר ונקרע את ליבם מגופותיהם".


מידע דומה הוגש מטעם המשיבים בהודעה מתאריך 16.05.2018, שגובתה בתצהירו של האלוף ניצן אלון לפיו בהתאם לנתונים המצויים בידי צה"ל עשרות מן ההרוגים באירועים מתאריך 14.05.2018 היו פעילי הזרוע הצבאית של חמאס ושל ארגון הג'יהאד האסלמי.

האיומים הנ"ל, אמנם, לא התממשו במלואם, בין היתר, בשל העובדה שכוחות הביטחון ניתחו מבעוד מועד את אופי האירועים הצפויים, ונערכו בהתאמה. ועדיין, בחסות הפרות הסדר האלימות בוצעו מספר רב של פעולות טרור. כך, בהנחיית בכירי הזרוע הצבאית של החמאס ובמעורבותם של דרגי המפקדים בשטח, אירעו בחסות ההתפרעויות, על פי הצהרת המשיבים, בחודש האחרון, עשרות פעולות חבלה וזאת אל מול תשתיות אזרחיות וצבאיות במרחב העוטף. בתוך כך, עשרות מטענים ורימונים הונחו במרחב הגדר, או נזרקו לעבר כוחות צה"ל והסבו נזק לתשתיות צבאיות; כ-25 פלסטינים חצו לשטח ישראל ונתפסו, ועוד עשרות חצו וחזרו לשטח הרצועה, כדי לפגוע במכשול ובתשתיות הסמוכות לו ובכוחות הפועלים במרחב הגדר. ברשות חלק מהמתפרעים נתפסו אמצעי לחימה וחלקם הודו בחקירתם כי חצו לשטח ישראל, כדי לפגוע בכוחות צה"ל. כמו כן נגרם נזק משמעותי לתשתיות אזרחיות ולשטחים חקלאיים נרחבים כתוצאה משריפות, אשר נגרמו מ"הצנחת" מטענים מאולתרים ובקבוקי תבערה בשטח ישראל באמצעות עפיפונים ואמצעי יידוי מאולתרים.
...
62. זה המקום להזכיר שוב כי הצענו לעותרים שיתנו את הסכמתם לכך שנעיין במעמד צד אחד בלבד בהוראות הפתיחה באש הרלבנטיות ובכל החומר הסודי הנלווה, שעליו מסתמכים המשיבים, טרם שנחליט האם להוציא צו-על-תנאי בעתירות. העותרים סירבו כאמור להצעה זו, והתנו הסכמתם בתנאים שלא ניתן היה לקבלם, שהרי בהוראות הפתיחה באש יש התייחסות שונה למצבים מגוונים, ואין אפשרות לפרש, או לנתח את ההוראות הללו מבלי להבין באילו מצבים ספציפיים מדובר. התרענו לפיכך בפני העותרים כי סירוב שכזה עלול להביא לכך שתקום חזקת תקינות למעשי המשיבים, ואולם הם עמדו בסירובם (עיינו והשוו: בג"ץ 7993/11 חמדאן נ' שופט צבאי (18.01.2012); בג"ץ 5696/09 ‏ מוגרבי נ' אלוף פיקוד העורף – האלוף יאיר גולן (15.02.2012))‏.
...
63. טרם סיום ראוי להוסיף כי לקראת האירועים האלימים, מושא ענייננו – התקיימה היערכות משמעותית בצה"ל, אשר במסגרתה, המפקדים תדרכו את הכוחות שנפרשו בשטח בדבר כללי הפתיחה באש הגזרתיים, והכוחות צוידו באמצעים שאינם קטלניים לפיזור הפרות הסדר. המשיבים ציינו לא אחת את החשיבות הרבה שהם מייחסים לצמצום בהיקף הנפגעים בהפרות הסדר האלימות, ככל שניתן, בנסיבות. בהתאם לכך, רשמנו לפנינו את הודעת המשיבים כי מיד לאחר האירועים האלימים שהתרחשו ב-30 במרץ 2018, ובאופן מתמיד מאז, מתקיים תהליך סדור לתחקור ולהפקת לקחים מבצעיים ולהטמעתם. במסגרת זאת, נמסרו לכוחות הביטחון גם הדגשים שונים, אשר נועדו לצמצם עוד יותר, את היקף הנפגעים.

במקביל להפקת לקחים זו, המשיבים מסרו כי הם הפנו אירועים מסוימים, בהם נטען כי מותו של אדם נגרם כתוצאה מירי של כוחות צה"ל שלא בהתאם לפקודות ולהוראות הפתיחה באש – לבירור על-ידי המנגנון המטכ"לי העצמאי לתחקור אירועים חריגים, שהוקם בעקבות המלצת דו"ח ועדת טירקל ב'. בהקשר זה יצוין כי משימת המנגנון הינה לבצע תחקיר ובירור עובדתי מקיף של האירועים ואיסוף נתונים וחומרים רלבנטיים, כדי לספק למשיב 2 מידע עובדתי מלא, ככל הנדרש, לקבלת הכרעה בשאלה האם קיים חשד סביר לביצוע עבירה פלילית ולפתיחה בחקירה. הננו מניחים עם זאת כי ריבוי ההרוגים והפצועים עד הנה, והעובדה שעל פי הנטען על-ידי העותרים, רבים נפגעו בחלקי גוף עליונים, ואחדים גם בגב – יביא מחד גיסא להפקת לקחים לגבי האפשרויות לשימוש באמצעים חליפיים לא קטלניים ככל האפשר, ומאידך גיסא לבדיקה מעמיקה, באמצעות המנגנונים שנזכרו כאן, לגבי מה שקרה בעבר.


64. נוכח כל האמור לעיל, סבורני, איפוא, כי אין בידינו לבחון את האמצעים שצה"ל מפעיל בתגובה לאירועים האלימים שבבסיס העתירות, המתרחשים בסמוך למכשול הביטחוני, זאת הן משום הריסון הרב המתחייב בהפעלת ביקורת שיפוטית בכל הנוגע לפעילות צבאית מבצעית שאינה נוגדת על-פניה את הדין, ובמיוחד בנסיבות העניין כאשר הביקורת מתבקשת כלפי יישום מדיניות מבצעית המתרחשת בזמן אמת. משכך, מצאתי לנכון להותיר ב"צריך עיון" גם את שאלת תחולתו האקס-טריטוריאלית של חוק יסוד: כבוד האדם וחירותו – האם ובאיזה היקף הוא חל בנסיבות (השוו: בג"ץ 1661/05 המועצה האזורית חוף עזה נ' כנסת ישראל, פ"ד נט(2) 481, בעמ' 561-560 (2005)). הוא הדין בשאלות זכות העמידה שהעלו המשיבים בבקשתם לדחות את העתירות על הסף.

65. למען הסר ספק יובהר לבסוף, כי כל האמור לעיל לא נועד לגרוע כהוא זה מחובתם של כוחות הביטחון לפעול לפי הכללים החלים עליהם הן מתוקף המשפט הישראלי והן מתוקף המשפט הבינלאומי ההומניטארי, גם אגב פעולות לחימה, בהקשר הנידון בענייננו, וכן לבחון, להרבות ולשפר ככל האפשר את השימוש באמצעים חלופיים לא קטלניים, כל זאת לצד קיום תהליך סדור לתחקור ולהפקת לקחים מבצעיים ואחרים ולהטמעתם.

66. לפיכך, ועל בסיס הנחתי כי המשיבים עומדים בהצהרתם, כפי שנמסרה לנו בכתובים ובמהלך הדיון שהתקיים בפנינו, לפיה הם והחיילים נוהגים בהתאם לכללי המשפט הבינלאומי המחייבים והדין הישראלי המקומי ומכבדים את החובות ההומניטאריות המוטלות עליהם מכוח דיני הלחימה בפעולות הננקטות על ידם במסגרת הפעילות למניעת העימותים והסיכונים מהאירועים האחרונים, הגעתי לכלל מסקנה כי דין העתירות במתכונתן הנוכחית – להידחות (ממילא לא מתקבלת גם הבקשה לצו-ביניים), והכל בלא צו להוצאות, וכך אציע לחברתי הנשיאה, א' חיות, ולחברי, השופט נ' הנדל שנעשה.


הנשיאה אסתר חיות:


13. אכן, בנסיבות שנוצרו בענייננו, אני סבורה כי המקום לברר את הטענות העולות לגבי פגיעות במי שמשתייכים לקטגוריה של מפרי סדר מרכזיים או מסיתים מרכזיים הוא בתחקירים מבצעיים ואחרים, שעל טיבם אעמוד להלן, אשר מתבצעים ויוסיפו להתבצע בדיעבד לגבי יישום ההוראות. ואמנם, עיון בעתירות מלמד כי רבות מהטענות המועלות בהן אינן מכוונות כלפי חוקיות הוראות הפתיחה באש ככאלה, אלא כלפי האופן שבו הן מיושמות בשטח על ידי המפקדים והחיילים. העותרים בבג"ץ 3250/18 אף טענו כי הם מוכנים להניח שהוראות הפתיחה באש חוקיות או כדברי באת כוחם, עו"ד בשארה "אניח לצורך הדיון, בלי להסכים לסיווגו של המידע, כי ההוראות הכתובות על הנייר הן הכי קפדניות" (פרוטוקול הדיון מיום 30.4.2018, בעמ' 8, שורות 17-16). אך הם הוסיפו והדגישו כי ב"מבחן התוצאה" ולנוכח היקף הנפגעים וההרוגים בקרב הפלסטינים, המסקנה המתבקשת לגישתם היא כי השימוש שנעשה באש חיה נוגד את הדין הבינלאומי ואת הדין הישראלי וכי יש לאסור על שימוש בצלפים או באש חיה לצורך "פיזור הפגנות אזרחיות ו/או לפיזור המון בעזה".

בשונה מבדיקת חוקיותן של הוראות הפתיחה באש, שעליה אמון בית המשפט, בדיקת האופן שבו מיושמות הוראות אלה נוגעת להיבטים מקצועיים אשר ספק אם יש בידי בית המשפט – בייחוד בעת שהאירועים מושא העתירות עודם מתרחשים – הכלים לקיימה (השוו בג"ץ 8990/02 עמותת רופאים לזכויות האדם נ' אלוף פיקוד דרום – דורון אלמוג, פ"ד נז(4) 193, 196 (2003); בג"ץ 2977/02 עדאלה נ' מפקד כוחות צה"ל באזור יהודה ושומרון, פ"ד נו(3) 6, 8 (2002)). בשלב זה ובייחוד לנוכח החזקה הקמה כמפורט בסעיף 9 לעיל, אין בידינו לקבוע כי יישום הוראות הפתיחה באש בוצע שלא כדין.

14. כפי שציין חברי המשנה בחוות דעתו, צה"ל נקט אמצעים מגוונים טרם תחילת האירועים על מנת למזער ככל הניתן את הנזק שעלול להיגרם לאזרחים בלתי מעורבים שייטלו בהם חלק. כמו כן, לצד אמצעים אלה מקיים צה"ל תוך כדי התרחשות האירועים הליך סדור של הפקת לקחים מבצעיים שבעקבותיו ניתנים לכוחות בשטח דגשים והבהרות כדי לצמצם – כמידת האפשר – את היקף הנפגעים בקרב הפלסטינים. המשיבים אף הדגישו בפנינו כי תקריות מסוימות, בפרט מקרים בהם נטען כי נגרם מותו של אדם כתוצאה מירי של כוחות צה"ל בהקשר של הפרות סדר, הופנו לבירור של מנגנון מטכ"לי עצמאי לתחקור אירועים חריגים. מנגנון זה מורכב מקצינים בעלי תחומי מומחיות רלוונטיים והם מצויים כולם מחוץ לשרשרת הפיקוד של האירועים הנוכחיים. תכליתו של המנגנון האמור היא קיום בירור עובדתי מקיף ואיסוף חומרים ונתונים רלוונטיים על מנת לאפשר לפרקליט הצבאי הראשי (המשיב 2 בעתירות דנן) לקבל את מלוא המידע הנדרש לצורך הכרעה בשאלה האם קיים חשד סביר לביצוע עבירה פלילית באירוע קונקרטי, המצדיק פתיחה בחקירה. מנגנון זה משמש גם כערוץ נוסף להפקת לקחים מבצעיים שממצאיו יועברו לבחינתו של הפרקליט הצבאי הראשי.

למען הסר ספק יודגש, אפוא, כי פסק דיננו זה אינו בא חלף הליכים של בירור וחקירות בדיעבד כאמור (לחובות החקירה החלות על המדינה לחקור פעילות אכיפת חוק במסגרת עימות מזוין ראו דו"ח טירקל השני, בעמ' 96-94). זאת לאחר היאסף כל המידע הנדרש וקבלת תמונה עובדתית מלאה וממצה (השוו בג"ץ 9594/03 בצלם נ' הפרקליט הצבאי הראשי, פסקה 11 (21.8.2011); עניין רופאים לזכויות אדם, בעמ' 534).

השופט ניל הנדל:

4. אבהיר – מטרתי אינה להכריע בשאלת היישום. מובן שאף במציאות מורכבת יש לעמוד בדרישות הצורך והמידתיות, תוך הבחנה בין שלוש הקבוצות השונות – מבצעי פעולות איבה, מפרי סדר ומסיתים מרכזיים, ואנשים שאינם משתייכים לקבוצות אלה. נטען על ידי המדינה כי יישום ההוראות היה בהתאם למבחנים הכלליים ולצרכים שנוצרו בשטח. כחבריי, אינני סבור כי במסגרת עתירה זו ניתן להכריע בעניין. זאת, בהעדר תשתית עובדתית מספקת, ובטרם בוצעו התחקירים הפנימיים על ידי צה"ל – בהתאם לחובתו ובאמצעות מנגנוני הפיקוח שיצר.

דוגמה נוספת למורכבות מלאכת היישום עניינה הקטגוריה של מפרי חוק או מסיתים מרכזיים שלגביה נקבעו, כאמור, הוראות פתיחה באש ייחודיות. נדמה כי אין לשלול התייחסות מעשית שונה לקבוצה זו, שכן התמודדות עם האתגר המיוחד שנוצר בשטח מובילה ליישום דרישת המידתיות גם באמצעות הבחנה בין מפרי סדר מרכזיים לאחרים. קטגוריה זו אמנם מפנה את הזרקור אל קבוצה מסוימת, אך מגבילה מאד את הפגיעה באחרות. לשון אחר, מלאכת היישום, על הכללים המחייבים גם לשיטת הצבא, דורשת התאמה ובחינת המתרחש בשטח.
...
כללי הדין בלחימה נגד הטרור מחייבים בדיקה קונקרטית של כל מקרה ומקרה, והחובה בשמירה קפדנית על הדין מחייבת העמקת והבנת העובדות בשטח.

מצורף פסק הדין במלואו.



 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
כללי הפתיחה באש של בג''ץ חוק משפט צדק 19.11.23 14:19 כותרת
  אדוני הארץ גרוננשטט 19.11.23 14:21 1
     לפני העתירה לבג״ץ היה 300 מטר. אחרי העתירה בוטל. Gronk 19.11.23 14:22 3
         תראה לי אדוני המלומד איפה בפסק הדין, אותו ודאי קראת, דובר על הסרת המגבלה של 300 מטר? אדר 19.11.23 14:24 7
             יתכבד אדוני המלומד ויסביר מדוע בוטל הפרימטר של 300 מטר לאחר העתירה? Gronk 19.11.23 14:27 24
                 הבחור התפוגג מהרגע שנדרש להוכיח אמת.... נוזו 19.11.23 14:33 36
                     לא כך מביאים פסיקה lem 19.11.23 14:59 75
                         מדויק. הייתי מציע לחקור באזהרה גנרלים ויועמשים שהורו להפקיר את הגדר - והם מוזמנים להגן על עצמם ולספר מה היתה הדינמיקה שחייבה אותם להפקיר. הפוך גוטה 19.11.23 15:12 89
                     יש לו תוחלת אצל נביאי השקר גושן 19.11.23 15:01 76
                 יכולות להיות הרבה סיבות, אבל פסק הדין של בגץ אינו אחת מהן אדר 19.11.23 14:36 40
                     LOL אתה ממשיך לכתוב פייק ולהתחפר עם עצמך נוזו 19.11.23 14:45 62
                         תשמע, אי אפשר לנהל דיון כשעל כל דבר אתה צועק פייק. זה מפלטו של הפחדן אדר 19.11.23 15:11 87
             ככל הנראה זה מה שהצבא הבין וזה מה שחשוב ירון מהשרון 19.11.23 14:38 42
             אז זה לגמרי צירוף מקרים מקרי שרק אחרי העתירה בוטל ה300 מטר? חריף 19.11.23 14:52 71
         אבל איפה הכפייה של בג״ץ? ברטון 19.11.23 14:27 26
             סעיף 65 נעמי 19.11.23 14:43 56
                 וסעיף 66 בעצם נותן לגיטימציה לצה״ל להמשיך להתנהל כפי שהתנהל עד אותה העתירה. ברטון 19.11.23 14:47 66
             זה מרתק שיכול להיות שפרשת קו 300 גנוטי 19.11.23 15:08 84
                 מרתק אבל גם ב2010 בהפגנות קו ה300 לא היה רלוונטי.. ואז חיות עוד לא הייתה נשיאה עד כמה שידוע לי. ברטון 19.11.23 15:12 90
  תקציר? kidon 19.11.23 14:21 2
     לשמור על פלסטיני רוצח על חשבון החיים של הבן שלך מאן דהוא 19.11.23 14:24 8
     שמגיעים מחבלים לגדר הם רק ״מפרי סדר״ או ״מסיתים״ ולכן צריך לנהוג על פי הוראות הפתיחה באש בלה בלה.. ״אל תירה ישראל, אל תירה״ swoll 19.11.23 14:25 12
  אמל''ק, מזכיר לי את האינתיפדה הראשונה שהיו שולחים פרקליט צבאי לתת לנו הוראות פתיחה באש, בשישי_לשישי 19.11.23 14:22 4
  הביביסטים מנסים להסיט את האש לבגץ. כמה עלוב. שהמנהיג הרופס שלהם ייקח אחריות. אדר 19.11.23 14:23 5
     יש פה נתונים והוא אומר ביביסטים. מי הרופס kidon 19.11.23 14:25 11
     אם מישהו קורא לאחריות של ביבי לפני אחריות של ראש אמ''ן והרמט''כל סימן שהוא לא רציונלי מאן דהוא 19.11.23 14:26 15
         מדויק מאוד הניצוץ 19.11.23 14:39 44
         ++ LMK 19.11.23 14:40 47
         חזק ביותר +1000 שמרתי את התמונה נוזו 19.11.23 14:48 69
         טעות. ביבי הוא האחראי הראשי, הם אמ״ן,מטכ״ל, שב״כ, מל״ל ביהמ״ש ובג״צ, תנועות ביטול החוזה והתקשורת והאקדמיה הם *האשמים* הראשיים swoll 19.11.23 14:53 72
         ** כולם נושאים באחריות ** על כולם להתפטר ** רוהמ, הרמטכל ראש אמ''ן אלוף הפיקוד וכו אדר 19.11.23 15:12 88
     'המנהיג' הוא 'שלהם' בדיוק כמו 'שלך' Foreteller 19.11.23 14:26 16
     נחכה לוועת בדיקה שם יהיה יותר קשה לצעוק ביביסטים Dyoss 19.11.23 14:26 20
         אני סמוך עליהם שיידעו להעלים מה שצריך swoll 19.11.23 14:27 23
         אם יש לך אמון בוועדת בדיקה (בראשה עומד שופט כמובן) דייני אדר 19.11.23 14:37 41
     אתם לא רוצים פתרון לבעיה, אתם רוצים רק את הראש של ביבי. מבחינתכם המט״כל,בגצ, המשפטנים, אמ״ן,שב״כ,מל״ל,תקשורת ואקדמיה הם בסדר וצריך להשאיר או swoll 19.11.23 14:26 21
     מצידי שביבי יעוף לאחר המלחמה והוא צריך, אין קשר לאחריות של בגץ. Y to Y 19.11.23 14:26 22
     תגיד, לא נמאס לך ולחבריך להטריל את הפורום עם השנאה החולנית שלכם!? נמאסתם, לא רק את הארץ הרסתם, גם את הפורום הזה קילקלתם טלקו 19.11.23 14:30 35
     נעלמת- תחזור לענות על הודעה 24# נוזו 19.11.23 14:34 38
     חחח.... כמה מגוחך שאתה מסיט את הדיון ומלין על ביביסטים ירון מהשרון 19.11.23 14:39 45
     קשקוש Dan-Am 19.11.23 14:39 46
         עשית סלט בין אשמים, חלולים, דיפ סטיט, ותומכי מיגור החמאס הניצוץ 19.11.23 14:42 50
             מי תומך מיגור החמאס? Dan-Am 19.11.23 14:44 59
                 בנט, ונכון הרש״פ היא חמאס 2 הניצוץ 19.11.23 14:45 61
                     בנט להזכירך ידידי הכשיר את האויב מבפנים Dan-Am 19.11.23 14:46 65
                         הוא לא היה טלית שכולה תכלת אבל תמך במיגור החמאס כשהיתה אופציה כזו הניצוץ 19.11.23 14:50 70
                             בנט… kitzz 19.11.23 15:12 91
     והרלבים יגידו שביבי הוא הש.ג שושן 19.11.23 14:43 55
  כללי פתיחת האשכולות של היוזר ''חוק משפט צדק'' ברוטר המשורר 19.11.23 14:24 6
  עניין העתירות צריך להפתר, זה שערוריה שכל ארגון סוג ג שנפתח על ידי כמה קיצוניים רדיקלים מחייב התייחסות של בגץ Y to Y 19.11.23 14:24 9
     חלקם זה ארגונים שבצורה סיבובית נשלחים על ידי האויב!! מאן דהוא 19.11.23 14:30 33
  זו לא ידיעה חדשותית לפורום. עדי 19.11.23 14:25 10
     גם לא דוברות חונטא - בדיוק כמו ש'בודקים' זה חדשות, גם לראות את הנתונים לבד זה סקופ Foreteller 19.11.23 14:26 19
     גם קללה בוואטסאפ הפרטי של עיתונאית בערוץ תקשורת לא צריך להיות פה ברוטר Y to Y 19.11.23 14:28 31
  בגצ האויב האמיתי של העם Baratz2 19.11.23 14:26 13
     כל שופט בעבר ובהווה שהיה מעורב בפסקי דין שסירסו את צהל חייב לעמוד לדין על פשעיו נגד העם היהודי OurVotesMatter 19.11.23 15:06 82
  אמלק: במקום לדחות את העתירה על הסף בהיעדר שפיטות מלצר מתחיל לנסח הוראות פתיחה באש לצבא צללפון 19.11.23 14:26 14
  גם הדיקטטורים בבג''ץ לא ינוקו מהדם שנשפך והמחדל הנורא אור12 19.11.23 14:26 17
     ''לא ינוקו''? לפני מי הם יתנו את הדין? מהיהודים 19.11.23 15:03 78
  חסר ערך חדשותי, לא מנוסח להמון העם, פשוט מיותר להביא את זה consilium_322 19.11.23 14:26 18
  כוחות הביטחון צריכים תואר במשפטים על מנת להגן על המדינה. M404 19.11.23 14:27 25
  כך הנערי גבעות שמעולם לא החזיקו נשק חוקי בידיים ושירתו בצהל פותחים את הפה עגור_לבן 19.11.23 14:27 27
     היום בלילה אחד מהם נהרג בשדה הקרב (בנימין מאיר ארלי הי״ד).. ניתן לך נקודה קטנה מההספד עליו: swoll 19.11.23 14:28 29
         לא כל בחור צעיר שרועה כבשים וגר באיוש הוא נער גבעות עגור_לבן 19.11.23 14:29 32
             חברו, אלישע ירד, ספד לו: ''טאטע, עוד כמה כאב נצטרך להכיל פה במלחמה הזאת בנימין ארלי, רועה הבקר שהספיק כבר להיות מושמץ בכל ערוצי השמאל, שכינו swoll 19.11.23 14:30 34
                 אנחנו לא רואים לא בחרדים ולא במתיישבים ולא בימניים ולא באף ישראלי ציוני אוייב עגור_לבן 19.11.23 14:38 43
                     לא דיברתי אליך, דברתי על ״אחים לחשק״ אבל אם אתה חלק מהם ואתה חושב שמי שלא חושב כמוך הוא מכונת רעל אז חבל swoll 19.11.23 14:40 48
                         ממש לא אמרתי שכל מי שלא חושב כמוני הוא מכונת הרעל עגור_לבן 19.11.23 14:43 52
                             רואה, אז אנחנו מסכימים swoll 19.11.23 14:45 63
                             ערוץ 12 הוא האויב? איתי שלום 19.11.23 15:04 79
                                 ערוץ 14? עגור_לבן 19.11.23 15:05 80
                                     כתבת שמי שמפלג בשנאה את העם הוא מכונת רעל והוא האויב איתי שלום 19.11.23 15:07 83
                                         בדיוק בגלל אותם דברים ערוץ 14 עגור_לבן 19.11.23 15:08 86
     אתה יודע כמה ''נערי גבעות'' נפלו עד עכשיו במלחמה הזו? האם אתה יודע כמה לוחמים כעת? נראה לי יותר מנערי שלום-עכשיו, שוברים-שתיקה, בצלם ושות' בלשן 19.11.23 14:46 64
         ובאופן לא מפתיע גם יותר מ''אחים לנשק'' איתי שלום 19.11.23 15:06 81
  מרתיח את הדם כחול 19.11.23 14:27 28
  צריך להפחיד את המחבל באמצעים לא קטלניים, כמו למשל קריאת תרנגול חזקה HAIM 19.11.23 14:28 30
  הכתיבו גם הכתיבו. ושלא יזבלו בשכל. פלאי 19.11.23 14:34 37
  מצד אחד אסור לבקר את ביבי בזמן מלחמה. מותר לבקר את כל האחרים. darwin 19.11.23 14:35 39
     נכון יותר שלא לבקר אף אחד, אבל כשהתקשורת מתקיפה את ביבי ורק את ביבי 24/7 וממשיכה לשקר כאילו לבג''ץ לא היתה השפעה על הוראות הפתיחה באש, אז עבד לעם קדוש 19.11.23 14:43 53
         מניח שכולם ישאו באחריות זו או אחרת. מספר שאלות darwin 19.11.23 14:55 74
  ואחרי הדברים הכתובים האלה עדיין יש אנשים שימשיכו לשקר בשמם ולעוות את המציאות, ימשיכו להפיץ פייק popay 19.11.23 14:40 49
     אשכרה. אין לביביסטים שום בעיה להמשיך ולנסות להפיל את התיק על בג''צ, ועוד בזמן מלחמה. בושה. המשורר 19.11.23 14:43 54
  מפלגת בית המשפט כשלה...וחייבת לעבור שינוי רדיקלי ברור כשמש 19.11.23 14:43 51
  מלא ממבו ג'מבו משפטי שמרבית האנשים חסרי מושג בהם. כולל כאן. קוראת ותיקה 19.11.23 14:43 57
  אז זה כרגע דף המסרים של הביביסטים? חבורה עלובה kovals 19.11.23 14:44 58
  ואז מטיפים על ״במלחמה עוסקים רק במלחמה״. הביביזם מייאש. פטריוט שמאלני 19.11.23 14:44 60
  וזאת התוצאה taltal91 19.11.23 14:47 67
     מה כתוב ב-14 עמודים מאן דהוא 19.11.23 15:03 77
  שאפו על חשיפת השקרים של הפרקליטות הפושעת BlackHawkIL 19.11.23 14:48 68
  מדינה בהשמדה עצמית TheDeveloper 19.11.23 14:54 73
  כללי או כבלי? קצר ולעניין 19.11.23 15:08 85
  בקיצור רציאונלי 19.11.23 15:15 92

   
   
גרוננשטט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.7.15
3909 הודעות, 56 מדרגים, 108 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:21   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. אדוני הארץ  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Gronk לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.10.21
3464 הודעות, 18 מדרגים, 33 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:22   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. לפני העתירה לבג״ץ היה 300 מטר. אחרי העתירה בוטל.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
כל השאר זריית חול בעיניים.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אדר
חבר מתאריך 2.4.12
857 הודעות, 13 מדרגים, מינוס 13 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:24   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. תראה לי אדוני המלומד איפה בפסק הדין, אותו ודאי קראת, דובר על הסרת המגבלה של 300 מטר?  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Gronk לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.10.21
3464 הודעות, 18 מדרגים, 33 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:27   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. יתכבד אדוני המלומד ויסביר מדוע בוטל הפרימטר של 300 מטר לאחר העתירה?  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
22042 הודעות, 172 מדרגים, 308 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:33   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. הבחור התפוגג מהרגע שנדרש להוכיח אמת....  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  
מחנה שמבוסס על פייק ושקר אין לו תוחלת



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
lem לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.3.23
1099 הודעות, 11 מדרגים, 21 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:59   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. לא כך מביאים פסיקה  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  
מדובר בחלק קטן מפסק דין מסוים.

חסרים חלקים רבים.

לא מובאים פסקי דין אחרים שעסקו אם עסקו בכך.

שנית - צריך לקרוא העתירות.

ושלישית - להביא את כל פסק הדין וכל חומר רלבנטי.

במקרה הזה - פרוטוקול הדיונים, ותיק הפרקליטות - הכולל תכתובת פנימיות מול הצבא. יש שם פנינים לרוב. אפשר ללמוד על הדינמיקה באלפי עתירות.

אני לא קראתי את כל החומר, אבל אם יתברר שהעתירה נדחתה, ומצד שני העותרים למעשה קיבלו כל מה שרצו (שינוי הוראות הפתיחה באש), כי אז העותרים ניצחו. הם קבילו מבוקשם.

ולא רק שניצחו - יש לנו מצב שבו בית המשפט מציג עצמו במצג שווא. ויש לו כנראה סיבות טובות לכך.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הפוך גוטה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.3.16
36221 הודעות, 283 מדרגים, 538 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    15:12   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  89. מדויק. הייתי מציע לחקור באזהרה גנרלים ויועמשים שהורו להפקיר את הגדר - והם מוזמנים להגן על עצמם ולספר מה היתה הדינמיקה שחייבה אותם להפקיר.  
בתגובה להודעה מספר 75
 
  
הפיקוד הזוטר היה כבול מלירות על האספסוף שנכנס בגל השני כדי לרצוח, לאנוס ולבזוז. זו לא בושה, זה פשע.
(וגם בחודשים שקדמו לטבח - חמאס הרגיל והתיש את צהל ולמד את הגדר - בכך ששלח אליה לא-חמושים).

https://mida.org.il/2023/10/24/%D7%94%D7%93%D7%A8%D7%9A-%D7%9B%D7%9A-%D7%A0%D7%A9%D7%97%D7%A7-%D7%94%D7%A7%D7%95-%D7%94%D7%90%D7%93%D7%95%D7%9D-%D7%91%D7%92%D7%91%D7%95%D7%9C/



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גושן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.3.19
40469 הודעות, 211 מדרגים, 324 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    15:01   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. יש לו תוחלת אצל נביאי השקר  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אדר
חבר מתאריך 2.4.12
857 הודעות, 13 מדרגים, מינוס 13 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:36   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. יכולות להיות הרבה סיבות, אבל פסק הדין של בגץ אינו אחת מהן  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
22042 הודעות, 172 מדרגים, 308 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:45   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. LOL אתה ממשיך לכתוב פייק ולהתחפר עם עצמך  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  
ככה פשוט- תביא חכולנו טענת אמת אחת שתתמוך במה שכתבת.
עד אז אתה מפיץ פייק ושקרים באמצעות רוטר וגם נתפס על חם



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אדר
חבר מתאריך 2.4.12
857 הודעות, 13 מדרגים, מינוס 13 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    15:11   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  87. תשמע, אי אפשר לנהל דיון כשעל כל דבר אתה צועק פייק. זה מפלטו של הפחדן  
בתגובה להודעה מספר 62
 
  
חובת ההוכחה עליך. פסק הדין דחה את העתירה להגביל את פעילות צה"ל. מהיכן אתה למד שבגלל בגץ הוגבלו הוראות הפתיחה באש?



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירון מהשרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.4.21
8334 הודעות, 36 מדרגים, 66 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:38   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. ככל הנראה זה מה שהצבא הבין וזה מה שחשוב  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חריף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.11.21
1597 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:52   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. אז זה לגמרי צירוף מקרים מקרי שרק אחרי העתירה בוטל ה300 מטר?  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ברטון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.10.21
1076 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:27   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. אבל איפה הכפייה של בג״ץ?  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
אין פסק דין שמורה על צה״ל לבטל את קו ה300..

אני לא מוריד מערכה של ההתערבות המשפטית, אבל היא לא חד ערכית.
הרבה אשמה היא גם על צה״ל וכל מערכת הבטחון.. מכיוון שבגץ לא פסק שום דבר שמחייב את צהל להוריד את קו ה300 פשוט זה הסתדר לצהל ולדרג המדיני עם הקונספציה ועם הנרטיב שלהם.. לכן החליטו לבטל את קו ה300… לא כי בגץ הכריח אותם.

ואגב לצערי קו 300 אף פעם לא אכפו אותו בהפסדים, זה לא קשור לבגץ.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נעמי
חבר מתאריך 7.4.22
769 הודעות
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:43   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. סעיף 65  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  
לקח לי שלוש שניות בלבד למצוא את הכפייה של בג"ץ איך הצבא צריך להתנהל. לפי הדין הישראלי והבינלאומי. פעם הבא,קח מילון ואז תקרא את פסק הדין בג"ץ. מודה שהניסוחים מעייפים את המוח הישראלי הממוצע אבל שווה להשקיע כדי לא לצאת פיתה



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ברטון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.10.21
1076 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:47   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. וסעיף 66 בעצם נותן לגיטימציה לצה״ל להמשיך להתנהל כפי שהתנהל עד אותה העתירה.  
בתגובה להודעה מספר 56
 
  
אין פה שום פסק דין מחייב.
הכל זה הצגה… מי ששינה את הכללים וריכך את החיים לתושבי עזה ולמחבלי חמאס זאת מערכת הבטחון והדרג המדיני.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גנוטי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.3.20
4779 הודעות, 61 מדרגים, 114 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    15:08   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. זה מרתק שיכול להיות שפרשת קו 300  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  
משנות ה 80 והאיומים של אנשי שבכ על מי שהייתה היועמשית אז ובהמשך הפכה לנשיאת העליון השפיעו על התנהלותה כיום עם פרשת קו ה300 החדשה (300 מטר לעומת קו 300).



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ברטון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.10.21
1076 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    15:12   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  90. מרתק אבל גם ב2010 בהפגנות קו ה300 לא היה רלוונטי.. ואז חיות עוד לא הייתה נשיאה עד כמה שידוע לי.  
בתגובה להודעה מספר 84
 
  
ובלי קשר חד משמעית בית המשפט לפעמים מתערב יותר מידי..

אבל הרבה פעמים כמו במקרה הנ״ל של הדיון הזה , זאת אחיזת עיניים. בגץ לא התערב בכלום.. לא כפה לשנות כלום.. זה נוח למערכת הבטחון ולדרג המדיני להאשים את בגץ במקרה כשבפועל הם האשמים הישירים בביטול קו ה300 ובעוד הרבה מאוד דברים שקרו מאז.. לבגץ אין קשר למחדל.

קשה לי ולנו לקבל את הכישלון הטוטאלי של מערכת הבטחון האימתנית של מדינת ישראל, אבל בפועל היא כשלה בצורה רשלנית ביותר בלי קשר לבגץ..



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kidon לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.10.15
6447 הודעות, 42 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:21   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. תקציר?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מאן דהוא
חבר מתאריך 18.5.15
7408 הודעות
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:24   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. לשמור על פלסטיני רוצח על חשבון החיים של הבן שלך  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
נותנים להם סולר והם רואים בזה חולשה!

בחיי העם החכם בהיסטוריה נהיה טיפש שכבר אין מילים



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
swoll לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.13
14137 הודעות, 130 מדרגים, 242 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:25   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. שמגיעים מחבלים לגדר הם רק ״מפרי סדר״ או ״מסיתים״ ולכן צריך לנהוג על פי הוראות הפתיחה באש בלה בלה.. ״אל תירה ישראל, אל תירה״  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בשישי_לשישי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.6.22
4261 הודעות, 17 מדרגים, 33 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:22   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. אמל''ק, מזכיר לי את האינתיפדה הראשונה שהיו שולחים פרקליט צבאי לתת לנו הוראות פתיחה באש,  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כמובן שהוא לא ידע לענות על שאלות.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אדר
חבר מתאריך 2.4.12
857 הודעות, 13 מדרגים, מינוס 13 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:23   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. הביביסטים מנסים להסיט את האש לבגץ. כמה עלוב. שהמנהיג הרופס שלהם ייקח אחריות.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kidon לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.10.15
6447 הודעות, 42 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:25   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. יש פה נתונים והוא אומר ביביסטים. מי הרופס  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מאן דהוא
חבר מתאריך 18.5.15
7408 הודעות
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:26   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. אם מישהו קורא לאחריות של ביבי לפני אחריות של ראש אמ''ן והרמט''כל סימן שהוא לא רציונלי  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  




                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הניצוץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.08
24916 הודעות, 251 מדרגים, 502 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:39   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. מדויק מאוד  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  
לדעתי גם הרמטכ"ל אינו בין האשמים העיקריים.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
LMK לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.1.17
1630 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:40   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. ++  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
22042 הודעות, 172 מדרגים, 308 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:48   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. חזק ביותר +1000 שמרתי את התמונה  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
swoll לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.13
14137 הודעות, 130 מדרגים, 242 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:53   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. טעות. ביבי הוא האחראי הראשי, הם אמ״ן,מטכ״ל, שב״כ, מל״ל ביהמ״ש ובג״צ, תנועות ביטול החוזה והתקשורת והאקדמיה הם *האשמים* הראשיים  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אדר
חבר מתאריך 2.4.12
857 הודעות, 13 מדרגים, מינוס 13 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    15:12   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  88. ** כולם נושאים באחריות ** על כולם להתפטר ** רוהמ, הרמטכל ראש אמ''ן אלוף הפיקוד וכו  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Foreteller לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.22
29117 הודעות, 146 מדרגים, 274 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:26   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. 'המנהיג' הוא 'שלהם' בדיוק כמו 'שלך'  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dyoss לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.1.17
3476 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:26   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. נחכה לוועת בדיקה שם יהיה יותר קשה לצעוק ביביסטים  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
swoll לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.13
14137 הודעות, 130 מדרגים, 242 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:27   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. אני סמוך עליהם שיידעו להעלים מה שצריך  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אדר
חבר מתאריך 2.4.12
857 הודעות, 13 מדרגים, מינוס 13 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:37   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. אם יש לך אמון בוועדת בדיקה (בראשה עומד שופט כמובן) דייני  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
swoll לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.13
14137 הודעות, 130 מדרגים, 242 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:26   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. אתם לא רוצים פתרון לבעיה, אתם רוצים רק את הראש של ביבי. מבחינתכם המט״כל,בגצ, המשפטנים, אמ״ן,שב״כ,מל״ל,תקשורת ואקדמיה הם בסדר וצריך להשאיר או  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
אותם כפי שהם

אבל הם אלו שגרמו לבעיה כמו ביבי אם לא יותר



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Y to Y לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.3.18
14756 הודעות, 57 מדרגים, 107 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:26   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. מצידי שביבי יעוף לאחר המלחמה והוא צריך, אין קשר לאחריות של בגץ.  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
אם ביבי חוטף את האש כל מי שאחראי צריך לחטוף וזה כולל את בגץ. אתם רוצים להפסיק את זה תתרכזו במלחמה, אתה לא יכול לצפות ש״ביביסטים״ ישבו בשקט מהצד הנגדי.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טלקו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.8.18
27633 הודעות, 229 מדרגים, 436 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:30   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. תגיד, לא נמאס לך ולחבריך להטריל את הפורום עם השנאה החולנית שלכם!? נמאסתם, לא רק את הארץ הרסתם, גם את הפורום הזה קילקלתם  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
יאלה, שחררו אותנו מהשנאה והרדיפה שלכם. כל חור ונושא, קשור ולא קשור אתם מעלים את השנאה שלכם לביבי.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוזו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.2.17
22042 הודעות, 172 מדרגים, 308 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:34   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. נעלמת- תחזור לענות על הודעה 24#  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירון מהשרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.4.21
8334 הודעות, 36 מדרגים, 66 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:39   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. חחח.... כמה מגוחך שאתה מסיט את הדיון ומלין על ביביסטים  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
יותר טוב שתתייחס לכתוב בצורה עניינית



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dan-Am לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.5.18
3258 הודעות, 45 מדרגים, 43 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:39   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. קשקוש  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
הוא יתן את הדין בשוך הקרובות אבל מנהיגכם החלולים והמסוכנים, גנץ, לפיד, בנט, מיכאלי וגלאון שלא לדבר על ראשי המרי, ברק, אולמרט, ברסלר ועוד לשעברים כולל שופטי בג״ץ יצטרכו להסתלק מהחיים האזרחיים גם הם וחלקם לעמוד לדין.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הניצוץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.08
24916 הודעות, 251 מדרגים, 502 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:42   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. עשית סלט בין אשמים, חלולים, דיפ סטיט, ותומכי מיגור החמאס  
בתגובה להודעה מספר 46
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dan-Am לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.5.18
3258 הודעות, 45 מדרגים, 43 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:44   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. מי תומך מיגור החמאס?  
בתגובה להודעה מספר 50
 
  
ואגב הרש״פ היא חמאס 2



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הניצוץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.08
24916 הודעות, 251 מדרגים, 502 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:45   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. בנט, ונכון הרש״פ היא חמאס 2  
בתגובה להודעה מספר 59
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Dan-Am לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.5.18
3258 הודעות, 45 מדרגים, 43 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:46   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. בנט להזכירך ידידי הכשיר את האויב מבפנים  
בתגובה להודעה מספר 61
 
  
וכן הגדיל את המכסות וגם הוא התמכר לשקט, פרט לכך כל מי שבגד בציבור בוחריו והקים ממשלת אסון לא יזכה אצלי לאמון מחודש.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הניצוץ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.08
24916 הודעות, 251 מדרגים, 502 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:50   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. הוא לא היה טלית שכולה תכלת אבל תמך במיגור החמאס כשהיתה אופציה כזו  
בתגובה להודעה מספר 65
 
  
בקשר לשאר הדברים שהזכרת אפשר להתווכח על חלק מהדברים, מה היו הנסיבות ומה היו האופציות.

בסוף הקדנציה שלו הוא אכן איבד את עצמו.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kitzz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.07
121996 הודעות, 531 מדרגים, 1026 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    15:12   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  91. בנט…  
בתגובה להודעה מספר 70
 
  

גם לבנט יש אשמה ישירה…

לא רק שהוא לא ביטל את המענק הקטארי, הוא הגדיל את הסיוע לרצועה בהכנסת סחורות והכניס פועלים לראשונה לאחר שנים של הפסקה, אותם ׳פועלים׳ שסיפקו את המודיעין היקר לחמאס .



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שושן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.7.14
4081 הודעות, 35 מדרגים, 19 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:43   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. והרלבים יגידו שביבי הוא הש.ג  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
אשם בוודאות בחלק מהמחדל..אשמים נוספים הם מעודדי הסרבנות( בכירים במערכת הביטחון בהווה ובעבר, האולפנים שנירמלו סרבנות, בג"ץ שכפה על צה"ל נורמות של צבא שוודיה ועוד רבים). אבל ביבי בלעדית? ממש לא



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המשורר
חבר מתאריך 11.1.22
3104 הודעות, 23 מדרגים, מינוס 8 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:24   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. כללי פתיחת האשכולות של היוזר ''חוק משפט צדק'' ברוטר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
נעילה (וחסימה?) נעימה.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Y to Y לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.3.18
14756 הודעות, 57 מדרגים, 107 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:24   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. עניין העתירות צריך להפתר, זה שערוריה שכל ארגון סוג ג שנפתח על ידי כמה קיצוניים רדיקלים מחייב התייחסות של בגץ  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מסרס את המדינה דרך בגץ, יוצר עומס על בגץ.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מאן דהוא
חבר מתאריך 18.5.15
7408 הודעות
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:30   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. חלקם זה ארגונים שבצורה סיבובית נשלחים על ידי האויב!!  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עדי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.9.19
33213 הודעות, 71 מדרגים, 53 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:25   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. זו לא ידיעה חדשותית לפורום.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Foreteller לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.22
29117 הודעות, 146 מדרגים, 274 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:26   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. גם לא דוברות חונטא - בדיוק כמו ש'בודקים' זה חדשות, גם לראות את הנתונים לבד זה סקופ  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Y to Y לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.3.18
14756 הודעות, 57 מדרגים, 107 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:28   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. גם קללה בוואטסאפ הפרטי של עיתונאית בערוץ תקשורת לא צריך להיות פה ברוטר  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
ועוד הרבה אשכולות אחרים שבהם גולשים פותחים בין היתר למטרות פוליטיות בזמן מלחמה.
האשכול הזה הכי פחות גרוע.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Baratz2
חבר מתאריך 9.10.23
53 הודעות
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:26   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. בגצ האויב האמיתי של העם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מתי כבר מביאים את הD9?



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
OurVotesMatter לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 28.4.22
5407 הודעות, 14 מדרגים, 20 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    15:06   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. כל שופט בעבר ובהווה שהיה מעורב בפסקי דין שסירסו את צהל חייב לעמוד לדין על פשעיו נגד העם היהודי  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צללפון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.8.13
16632 הודעות, 66 מדרגים, 122 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:26   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. אמלק: במקום לדחות את העתירה על הסף בהיעדר שפיטות מלצר מתחיל לנסח הוראות פתיחה באש לצבא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אור12 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.12.08
9454 הודעות, 48 מדרגים, 91 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:26   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. גם הדיקטטורים בבג''ץ לא ינוקו מהדם שנשפך והמחדל הנורא  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אם חבורת הדיקטטורים בבג"ץ חושבים שאין להם שום נגיעה למחדל השבת השחורה הם טועים טעות מרה.
דחיפת האף שלהם לכל דבר ועניין, וההתערבות שלהם בכל סוגיה במסגרת "הכל שפיט" תחזור אליהם כמו בומרנג, וגם הם יצטרכו לתת את הדין על הנזקים שגרמו והמחבלים שפינקו



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מהיהודים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.2.09
10648 הודעות, 66 מדרגים, 116 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    15:03   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. ''לא ינוקו''? לפני מי הם יתנו את הדין?  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
consilium_322 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.11.14
6312 הודעות, 144 מדרגים, 282 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:26   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. חסר ערך חדשותי, לא מנוסח להמון העם, פשוט מיותר להביא את זה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
רוצה להאיר את עיננו עם משפטים ספציפיים וההשפעה שלהם.. בכבוד, לזרוק על הפורום 4000 מילים זה מטופש, אתה יכול להעלות בפורום גילוי מסמכים



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
M404
חבר מתאריך 17.11.23
8 הודעות
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:27   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. כוחות הביטחון צריכים תואר במשפטים על מנת להגן על המדינה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עגור_לבן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.12.17
2561 הודעות, 29 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:27   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. כך הנערי גבעות שמעולם לא החזיקו נשק חוקי בידיים ושירתו בצהל פותחים את הפה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כל מי שתפס קו בעזה בשנים האחרונות יודע שכל הסיפור הזה זה בולשיט מוחלט

כשיש איום יורים ומסירים כרגיל כמו בכל גזרה בצהל



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
swoll לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.13
14137 הודעות, 130 מדרגים, 242 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:28   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. היום בלילה אחד מהם נהרג בשדה הקרב (בנימין מאיר ארלי הי״ד).. ניתן לך נקודה קטנה מההספד עליו:  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  
חברו, אלישע ירד, ספד לו: "טאטע, עוד כמה כאב נצטרך להכיל פה במלחמה הזאת בנימין ארלי, רועה הבקר שהספיק כבר להיות מושמץ בכל ערוצי השמאל, שכינו אותו ואת חבריו 'מתנחלים אלימים' ו'חברי מיליציות', נפל בלחימה ברצועת עזה".



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עגור_לבן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.12.17
2561 הודעות, 29 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:29   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. לא כל בחור צעיר שרועה כבשים וגר באיוש הוא נער גבעות  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  
אל תיתמם אנחנו יודעים על איזה קבוצה אני מדבר



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
swoll לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.13
14137 הודעות, 130 מדרגים, 242 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:30   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. חברו, אלישע ירד, ספד לו: ''טאטע, עוד כמה כאב נצטרך להכיל פה במלחמה הזאת בנימין ארלי, רועה הבקר שהספיק כבר להיות מושמץ בכל ערוצי השמאל, שכינו  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  
חברו, אלישע ירד, ספד לו: "טאטע, עוד כמה כאב נצטרך להכיל פה במלחמה הזאת בנימין ארלי, רועה הבקר שהספיק כבר להיות מושמץ בכל ערוצי השמאל, שכינו אותו ואת חבריו 'מתנחלים אלימים' ו'חברי מיליציות', נפל בלחימה ברצועת עזה".

https://www.inn.co.il/news/620448

מה אומר?

יודע מה ההבל ביננו? אני מבין באופן פשוט שהאויב הוא החמאס והפלסטינים, חברי ״אחים לחשק״ לצערי רואים את המתיישבים הנהדרים כאויב, את החרדים ואלו עם הגוזמבות וכמובן את ביבי



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עגור_לבן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.12.17
2561 הודעות, 29 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:38   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. אנחנו לא רואים לא בחרדים ולא במתיישבים ולא בימניים ולא באף ישראלי ציוני אוייב  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  
אנחנו כן רואים במכונת הרעל אוייב

זה הבדל ביננו



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
swoll לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.13
14137 הודעות, 130 מדרגים, 242 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:40   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. לא דיברתי אליך, דברתי על ״אחים לחשק״ אבל אם אתה חלק מהם ואתה חושב שמי שלא חושב כמוך הוא מכונת רעל אז חבל  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  
אפשר לראות את המציאות כמו שהיא, בבד בבד להבין שנתניהו לא צריך להיות רה״מ אבל יחד עם זאת להבין שגנץ,לפיד או בנט הם לא פתרון וכמו שביבי צריך לפנות את מקומו ככה כל מי שהביא אותנו עד הלום - מטכ״ל,שב״כ,מל״ל, בית משפט על הפקידים המשפטנים ובג״צ, תקשורת, אקדמיה ושות



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עגור_לבן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.12.17
2561 הודעות, 29 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:43   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. ממש לא אמרתי שכל מי שלא חושב כמוני הוא מכונת הרעל  
בתגובה להודעה מספר 48
 
  
מכונת הרעל זה מי שמפלג בשנאה את קצוות העם ישראל



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
swoll לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.13
14137 הודעות, 130 מדרגים, 242 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:45   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. רואה, אז אנחנו מסכימים  
בתגובה להודעה מספר 52
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איתי שלום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.9.18
14533 הודעות, 67 מדרגים, 131 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    15:04   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. ערוץ 12 הוא האויב?  
בתגובה להודעה מספר 52
 
  
ערוץ 13? ידיעות אחרונות? הארץ?
כולם אויבים?



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עגור_לבן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.12.17
2561 הודעות, 29 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    15:05   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. ערוץ 14?  
בתגובה להודעה מספר 79
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איתי שלום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.9.18
14533 הודעות, 67 מדרגים, 131 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    15:07   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. כתבת שמי שמפלג בשנאה את העם הוא מכונת רעל והוא האויב  
בתגובה להודעה מספר 80
 
  
האם אתה עומד מאחורי הדברים שכתבת?



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עגור_לבן לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.12.17
2561 הודעות, 29 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    15:08   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. בדיוק בגלל אותם דברים ערוץ 14  
בתגובה להודעה מספר 83
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בלשן
חבר מתאריך 2.4.12
5098 הודעות
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:46   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. אתה יודע כמה ''נערי גבעות'' נפלו עד עכשיו במלחמה הזו? האם אתה יודע כמה לוחמים כעת? נראה לי יותר מנערי שלום-עכשיו, שוברים-שתיקה, בצלם ושות'  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איתי שלום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.9.18
14533 הודעות, 67 מדרגים, 131 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    15:06   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. ובאופן לא מפתיע גם יותר מ''אחים לנשק''  
בתגובה להודעה מספר 64
 
  
שמסתבר שרבים מהם בכלל לא מתגייסים למילואים...



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כחול לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.10.03
22892 הודעות, 104 מדרגים, 197 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:27   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. מרתיח את הדם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
נדרשת רפורמה עמוקה בגוף שנושא באחריות כבדה לשואת אוקטובר.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
HAIM לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.12.08
8831 הודעות, 103 מדרגים, 185 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:28   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. צריך להפחיד את המחבל באמצעים לא קטלניים, כמו למשל קריאת תרנגול חזקה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
או איזה שאגת אריה רעב.
רק אחכ, ניתן להתחיל להפעיל אמצעים כגון פיינטבול. ורק אחרי שזה לא הרתיע, ניתן לירות בו באש חיה.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלאי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.5.13
23797 הודעות, 219 מדרגים, 359 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:34   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. הכתיבו גם הכתיבו. ושלא יזבלו בשכל.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
darwin לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.08
20649 הודעות, 30 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:35   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. מצד אחד אסור לבקר את ביבי בזמן מלחמה. מותר לבקר את כל האחרים.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
68762 הודעות, 255 מדרגים, 450 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:43   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. נכון יותר שלא לבקר אף אחד, אבל כשהתקשורת מתקיפה את ביבי ורק את ביבי 24/7 וממשיכה לשקר כאילו לבג''ץ לא היתה השפעה על הוראות הפתיחה באש, אז  
בתגובה להודעה מספר 39
 
  
חייבים להדוף את הפייק



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
darwin לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.08
20649 הודעות, 30 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:55   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. מניח שכולם ישאו באחריות זו או אחרת. מספר שאלות  
בתגובה להודעה מספר 53
 
  
מי ינהיג את המדינה כשכולם יהיו אשמים? נביא מנהיגים מחול?

האם אתה עדיין חושב שביבי הוא המנהיג הנכון לנו?



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
popay לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.9.09
59061 הודעות, 388 מדרגים, 734 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:40   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. ואחרי הדברים הכתובים האלה עדיין יש אנשים שימשיכו לשקר בשמם ולעוות את המציאות, ימשיכו להפיץ פייק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המשורר
חבר מתאריך 11.1.22
3104 הודעות, 23 מדרגים, מינוס 8 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:43   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. אשכרה. אין לביביסטים שום בעיה להמשיך ולנסות להפיל את התיק על בג''צ, ועוד בזמן מלחמה. בושה.  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ברור כשמש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.18
1222 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:43   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. מפלגת בית המשפט כשלה...וחייבת לעבור שינוי רדיקלי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כדי שבסוף עם ישראל ימצא את הצדק!



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוראת ותיקה
חבר מתאריך 23.1.15
31566 הודעות
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:43   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. מלא ממבו ג'מבו משפטי שמרבית האנשים חסרי מושג בהם. כולל כאן.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kovals
חבר מתאריך 2.4.12
11512 הודעות, 105 מדרגים, מינוס 22 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:44   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. אז זה כרגע דף המסרים של הביביסטים? חבורה עלובה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פטריוט שמאלני
חבר מתאריך 29.3.21
1999 הודעות, 14 מדרגים, מינוס 13 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:44   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. ואז מטיפים על ״במלחמה עוסקים רק במלחמה״. הביביזם מייאש.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
taltal91 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.1.11
3629 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:47   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. וזאת התוצאה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אליעזר טולדנו

ב-24 באוקטובר 2018 מונה למפקד אוגדת עזה, תפקיד אותו מילא עד 2 באוגוסט 2020. ב-14 במרץ 2021 הועלה לדרגת אלוף וב-21 במרץ נכנס לתפקידו כמפקד פיקוד הדרום.

בתקופתו כמפקד האוגדה, ולאחר מכן כאלוף הפיקוד, המשיך תהליך ההחמרה בהוראות הפתיחה באש על גבול רצועת עזה שהחל בתחילת 2018. עומק הפרימטר בקרבת הגבול שאליו אסור לעזתים להכנס צומצם מ-300 מטרים ל-100 מטרים והוטלו הגבלות קשות על ירי נגד עזתים לא חמושים שאפשרו להם לגשת עד לגדר. צה"ל נמנע מלירות נגד עזתים שחצו את הגדר ונגד משליכי בקבוקי תבערה. באמצע 2019 אף הוטלו הגבלות על ירי כלפי חמושים המתקרבים לגדר מחשש לפגיעה באנשי חמאס המרסנים את המהומות. הוראות הפתיחה באש השתרעו על פני 14 עמודים וכללו פרקים ארוכים עם תנאים מסובכים עד לירי.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מאן דהוא
חבר מתאריך 18.5.15
7408 הודעות
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    15:03   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. מה כתוב ב-14 עמודים  
בתגובה להודעה מספר 67
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BlackHawkIL לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.9.16
41401 הודעות, 145 מדרגים, 277 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:48   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. שאפו על חשיפת השקרים של הפרקליטות הפושעת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אחרי המלחמה נבוא חשבון גם איתכם



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TheDeveloper
חבר מתאריך 2.1.23
236 הודעות
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    14:54   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. מדינה בהשמדה עצמית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
יוצרת חוקים שפוגעים בה באופן אסטרטגי וטקטי פה אחד בשביל להיות חלק מהקליקה של המקובלים במערב, היוקרה שלהם חשובה להם יותר מהחיים של ילדנו.

אם הם היו חכמים ולא סתם צמאי כח, היו מוצאים דרך גם לתת לנו את הכלים להתמודד עם הבעיה וגם לקבל את היוקרה המערבית..

הם מעדיפים להצמד לפילוסופייה שאולי בתיאוריה נכונה אבל אף אחד לא מיישר איתה קו ולכן אסימטרייה של המצב פשוט יוצר בן כלאיים מסוכן שבו אנחנו גם מוגבלים וגם מנודים.

הגיע הזמן לקצת פרספקטיבה חדשה לרענן את המערכת ולתת לאנשים שהם לא שיכורי כח להצעיד אותנו לכיוון חוקים שמתאימים יותר למזרח התיכון ולא לבוורלי הילס.



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קצר ולעניין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.10.13
1035 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    15:08   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. כללי או כבלי?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רציאונלי
חבר מתאריך 6.9.22
292 הודעות
יום ראשון ו' בכסלו תשפ''ד    15:15   19.11.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  92. בקיצור  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כשהילד שלי יגדל הוא ישרת בקרייה או גלצ
נקודה



                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

__________________________________________________________________________
למנהלים:  שחרר | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול | עריכת אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות