גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #850614 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 850614        
דני מכפר סבא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.8.11
26890 הודעות, 112 מדרגים, 168 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ט באייר תשפ''ד    09:19   27.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

איום על סמנכ''לית ברמ''י שביקשה לפטר עובד: ''זה יגבה ממך מחיר''  

 
  
https://www.ynet.co.il/economy/article/s1f3ccb4a#autoplay

מלי וגנר ביקשה לפטר את שרון מזרחי, עובד שנגדו הצטברו תלונות על תפקוד לקוי, וזכתה להודעות מהוועד ש"יסגרו איתה חשבון". מזרחי הועבר תפקיד, בעוד וגנר מתמודדת עם תלונה מעובדת שלה לשעבר. ההסתדרות: "הטענות משוללות יסוד"
עמיר קורץ, כלכליסט|08:55

הסיפור הבא, שמתרחש במסדרונות רשות מקרקעי ישראל (רמ"י), טומן בחובו את חוליי השירות הציבורי בישראל ומפנה זרקור ליחסי הכוחות שבין הנהלות להסתדרות: עובד בכיר שבמשך תקופה ארוכה נשאר במערכת למרות תפקוד לקוי; מנהלת משאבי אנוש שמחליטה לא לשתוק ולפטרו חרף איומים מצד ועד העובדים וההסתדרות ש"יסגרו איתה חשבון"; וסיום שבו המתריעה בשער הופכת בעצמה למטרה ולתלונות שאיתן היא נאלצת להתמודד עד היום, בעוד העובד נשאר לבסוף במערכת.

שרון מזרחי ניהל במשך 11 שנה את אגף רכש ולוגיסטיקה במטה הנהלת רמ"י, תפקיד שכלל אחריות על הדיור, היועצים, רכבי הרשות ורכישות הציוד והלוגיסטיקה לכלל רמ"י, בכ-62 מיליון שקל לשנה. אלא שכבר שנים שעל פי מנהליו, עובדים ברשות וגורמי מקצוע חיצוניים, תפקודו המקצועי לקוי ובעייתי. שוב ושוב חזרו תלונות על היעדר מענה וטיפול, עיכובים ממושכים, תפוקות נמוכות, זלזול בנוהלי עבודה, אי-קבלת מרות והיעדרויות מהעבודה. "דפוס התנהלות חוזר שנתמך בראיות רבות", נכתב על תפקודו במכתב המלצה על פיטוריו ממרץ השנה.


יוזמת הפיטורים היא עו"ד מלי וגנר, המכהנת מאז 2021 כסמנכ"לית הון אנושי ומינהל ברמ"י, והיתה המנהלת הישירה של מזרחי ונחשפה להתנהלותו. התגלה שמזרחי ביצע, לכאורה, התקשרויות בפטור ממכרז במחירים מנופחים, תוך התעלמות מנהלים ומצרכים של האגף, ללא אישורים כדרוש ממינהל הדיור הממשלתי, ולא הצליח לספק הסברים לכפילויות ולהצעות המחיר המופרזות.

"מדובר בהתנהלות חריגה וחמורה, הן מבחינה לוגיסטית והן מבחינה כספית, תוך זלזול בזמן החולף, במשאבים וביצירת סחבת שאף היא כשלעצמה יוצרת עלויות", נכתב במכתב ההמלצה לפיטוריו. "טענות העובד על אישורים שהתקבלו בעת שלא התקבלו כלל מהוות פגיעה קשה ביותר באמון המתחייב בין עובד למעסיק, בעיקר כשמדובר בעובד בכיר שהמעסיק אמור לסמוך עליו ואשר הופקדו בידיו סמכויות נרחבות הנוגעות לכספי ציבור ומשאבי ציבור". התנהלות זו וכשלים נוספים הביאו את וגנר ביוני 2023 לפעול לפיטוריו.
אלא שבשלב הזה ועד העובדים וההסתדרות החליטו לתת גב למזרחי, ורמזו לווגנר שמזרחי מקושר להסתדרות. יו"ר הוועד הארצי ברמ"י שלי ירמיהו כתבה לווגנר: "המלחמה עם שרון (מזרחי - ע"ק) תגבה ממך מחיר יקר! שרון יפנה לוועד הארצי!". וגנר ענתה לה: "מה המחיר? מוכנה לשלם". ירמיהו ענתה: "הוא יפנה לאופיר אלקלעי (יו"ר הסתדרות עובדי המדינה - ע"ק). הם שכנים. אם יכופפו אותך, את יוצאת סתומה".
באותה התכתבות כתבה לה ירמיהו: "הוא (מזרחי - ע"ק) יודע שיש לו כוח וגיבוי. אם ינקי (קוינט, מנהל רמ"י - ע"ק) ילך לפני שיסתיים התהליך, זה יתפוצץ לך. יקומו עוד שיזהו את החולשה".

האיום הזה לא מנע מווגנר מלפעול, ובנובמבר האחרון היא זימנה את מזרחי לשימוע בטרם פיטורים. מזרחי הכחיש את הטענות נגדו וכתב לווגנר שהיא טופלת עליו "אשמת שווא מתוך אג'נדה של פרסונליזציה ואינטרסים פסולים".
למחרת ירמיהו פנתה לקוינט, וכתבה לו שהוגשו תלונות חמורות על התנהלותה של וגנר (קוינט השיב שבמידה וכך - הן ייבדקו). ועד העובדים ניסה באותם ימים לגייס עובדים ברמ"י להתלונן נגד וגנר על התעמרות בעבודה ויחסי אנוש בעייתיים שלה. הדברים נעשו ברעש גדול והופצו ברחבי רמ"י, ואנשי הוועד הגיעו פיזית למשרדי האגף של וגנר כדי לשכנע עובדים להצטרף אליהם להגשת תלונות נגדה בפני ההסתדרות.

יו"ר הסתדרות מרחב ירושלים דני בונפיל ויו"ר הסתדרות עובדי המדינה אופיר אלקלעי נפגשו עם קוינט, וקיבלו את הסכמתו למנות את יועמ"שית רמ"י עו"ד מניה לייקין לערוך בירור של הטענות. לבסוף, רק עובדת אחת שעבדה בעבר בכפיפות לווגנר הסכימה להתלונן בפני היועמ"שית על התעמרות בעבודה, שבוצעה לכאורה לפני כמה שנים. בין השאר, היא טענה שהתבקשה על ידי וגנר באחד הערבים לעשות בייביסיטר לבנה הקטן בביתה, במקרה אחר שנדרשה להגיע עם וגנר בדחיפות בלילה למשרדי רמ"י כדי לחפש מסמכים, ושבמקרה נוסף וגנר השפילה אותה מול עובדים אחרים והטיחה בה אמירות פוגעניות.
במקביל, השימוע למזרחי עוכב בכמה חודשים, תוך ניסיון להגיע לסיום עבודתו בהסכמה. בו בזמן, המאשימה הרגישה כיצד היא הופכת לנאשמת. כבר בסוף נובמבר וגנר כתבה לקוינט ולבכירים ברמ"י שהיא חוששת שמנסים להלך עליה אימים ולהפחיד אותה מלקבל החלטה עניינית בעניין מזרחי. בינואר וגנר גם הגישה תלונה לנציבות שירות המדינה נגד ירמיהו וכתבה: "אני מסתובבת בפחד של ממש, שתופרים לי תיק, מבלי שיש לי כל יכולת להתמודד עם השמועות, תוך פגיעה חמורה ביכולתי לבצע את תפקידי ובתפקוד האגף".
לאחרונה כתבה עו"ד מורן סבוראי, המייצגת את וגנר, ללייקין, שהטענות נגדה צצו אחרי כשלוש שנים ומהוות "רתימת טענות מינוריות ביותר לצורך מאבקו של עובד אחר כנגד פיטוריו". היא טענה שווגנר עוברת מסע רדיפה, ושקיבלה "אינספור איומים והפחדות" שלפיהן אם תפעל לפטר את מזרחי, "יבולע לה". היא גם תיארה מפגש שנערך בין וגנר לבין יו"ר הוועד וסגניתה, לבקשת מנהל הרשות קוינט לטובת השגת "שקט תעשייתי" ו"יישור ההדורים", שגלש לאיומים שאם לא תתפטר, יוגשו נגדה תלונות.
במרץ, ארבעה חודשים אחרי זימונו של מזרחי לשימוע - שנערך ע"י וגנר, לייקין ומנהל נוסף - הם המליצו לפטרו. קוינט אימץ את ההמלצה והודיע למזרחי על סיום העסקתו ברמ"י "מחמת אי-התאמה". בעקבות זאת מזרחי ביקש באמצעות עו"ד אילה הוניגמן להוציא צו מניעה מביה"ד האזורי לעבודה בירושלים בטענה שפיטוריו נעשו משיקולים זרים ובניגוד לדין.

לטענתו, מאז שווגנר מונתה לתפקידה, הוא "סובל מיחס והתנהלות חריגים בסגנונם, תוכנם ומהותם", וטען שכך מרגישים רבים. לדבריו, היותה שותפה לשימוע ולהחלטה לפטרו נגוע בניגוד עניינים. רמ"י טענה מנגד שלא נפל פגם בהחלטת הפיטורים וזו ניתנה "לאור קשיים חמורים בהתנהלותו של העובד וחרף ההזדמנויות הרבות שניתנו לו לשפר את התנהלותו". לבסוף, בהמלצת בית הדין, המדינה ומזרחי קיימו מו"מ והגיעו להסכמה שמזרחי לא יפוטר אלא יועבר לתפקיד אחר ברמ"י, עם פחות סמכות ואחריות, אך תוך שמירה על שכרו - ובחודשים הקרובים יחפשו לו תפקיד קבע. וגנר, מנגד, עדיין מנהלת קרב על עתידה ושמה המקצועי ברמ"י.
מההסתדרות נמסר: "הטענות לאיומים נגד מלי וגנר משוללות כל יסוד ולא התקבלה אף תלונה מטעמה על כך. נציגות העובדים לא היתה מעורבת בהליך. כנגד וגנר יש מספר תלונות מצד עובדים על התעמרות וניצול לרעה. ייצוגם והגעה לחקר האמת של עובדים אלו - עומדים בלבד לנגד עינינו". ההסתדרות סירבה למסור פרטים על התלונות הנוספות שהוגשו, לטענתה, כמו בכמה תלונות מדובר ומתי הן הוגשו.
מרמ"י נמסר: "רמ"י מקפידה על קיום סביבת עבודה בטוחה, הוגנת, מקצועית, נעימה ויעילה. ננקוט את כל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת למנוע מגורמים חיצוניים ואינטרסנטיים לפגוע בעובדינו המסורים".



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  מוסדות המדינה והשירות הציבורי וכנסת ישראל הפכו לארגון הפשיעה הגדול במדינה, וזה מסוכן יותר מכל ארגון טרור ואפילו יותר מאיראן GordonFreeman 27.05.24 09:23 1
     או שהוועדים הפכו כ''כ מפלצתיים שהם שולטים בהכל, אולי? בחסות אגודות עותמניות מימי מפא''י... Idan 27.05.24 09:25 5
         אני איתך מיכל 27.05.24 09:30 7
         אולי זה חלק ממה שרשמתי עליו אם לא שמת לב? הוועדים הם חלק מסיפור השחיתות וארגוני הפשיעה.. למפא''י החדשה יש דריסת רגל יפה מאוד בוועדים GordonFreeman 27.05.24 09:32 8
         יש מקום לועדים שידאגו לעובדים שהם אני ואתה. לא על המפה 27.05.24 10:14 13
     השאלה סופרמן 27.05.24 09:35 10
  מה שיהרוס את המדינה עוד לפני המצב הביטחוני הם השחיתות והסיאוב שהולכים וגדלים בכל מוסדות השלטון מלול דיגיטלי 27.05.24 09:24 2
  אני מעריך שהעובד הזה פח. וגם אולי היא בעייתית עמלץ פלד 27.05.24 09:25 3
  ההסתדרות - משמידה ערך עוד בטרם הוקמה המדינה גנוטי 27.05.24 09:25 4
  אני קם בבוקר, קורא רק חדשות רעות, איזה דיכאון. גיא_גיא 27.05.24 09:28 6
     תעשה כמוני. עובר לפעמים לטיקטוק לעמוד הרבנית המתלהבת. או לעמודים משעשים על ערסים בפייסבוק עמלץ פלד 27.05.24 09:34 9
  חחחח בכל מקום זה ככה כותב מהשטח 27.05.24 09:39 11
  כל הגוף הזה מושחת מה יהיה 27.05.24 10:02 12
  אמרתם ההסתדרות אמרתם הכל. איש ונוב לו 27.05.24 10:17 14
  עכשיו מובן לי מדוע יש עובדים שנוסעים עם רכבים בני 10 שנים אבו פאדי 27.05.24 13:46 15
  טיפ בעקבות תחקיר מירי רגב: תצלמו הכל. תקליטו הכל. תשלחו לגופי התקשורת. בישראל של 2024 זו הדרך. לא לפחד אף פעם מכלום. לתעד הכל. נס גדול 27.05.24 13:55 16
  כל הוועדים האלו מראים את כמה אין תחרות במדינה הזאת vrs 27.05.24 13:56 17
  ומי השר האחראי עליהם שמאפשר כזו התנהלות ? David Sword 28.05.24 03:22 18

   
   
GordonFreeman לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.11.23
4941 הודעות, 21 מדרגים, 21 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ט באייר תשפ''ד    09:23   27.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. מוסדות המדינה והשירות הציבורי וכנסת ישראל הפכו לארגון הפשיעה הגדול במדינה, וזה מסוכן יותר מכל ארגון טרור ואפילו יותר מאיראן  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Idan לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.5.13
8014 הודעות, 44 מדרגים, 80 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ט באייר תשפ''ד    09:25   27.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. או שהוועדים הפכו כ''כ מפלצתיים שהם שולטים בהכל, אולי? בחסות אגודות עותמניות מימי מפא''י...  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מיכל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 31.12.08
7988 הודעות, 44 מדרגים, 84 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ט באייר תשפ''ד    09:30   27.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. אני איתך  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
GordonFreeman לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.11.23
4941 הודעות, 21 מדרגים, 21 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ט באייר תשפ''ד    09:32   27.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. אולי זה חלק ממה שרשמתי עליו אם לא שמת לב? הוועדים הם חלק מסיפור השחיתות וארגוני הפשיעה.. למפא''י החדשה יש דריסת רגל יפה מאוד בוועדים  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לא על המפה
חבר מתאריך 16.10.23
2329 הודעות, 15 מדרגים, מינוס 10 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ט באייר תשפ''ד    10:14   27.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. יש מקום לועדים שידאגו לעובדים שהם אני ואתה.  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
בלי הועדים, הבעלים היו משלמים עוד פחות לעובדים ונהנים מההכנסות. זה קפיטליזם במיטבו, אבל ככה גם התאגדות עובדים.

צריך לתת כלים משפטיים לבעלים למקרים כאלה. בדיוק כמו שיש זכויות לעובד שעומד בפני פיטורים, כך צריך לתת לבעלים אפשרות לפטר מבלי שלועד יהיה מותר לפגוע בעבודה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סופרמן
חבר מתאריך 14.5.24
101 הודעות
יום שני י''ט באייר תשפ''ד    09:35   27.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. השאלה  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
אם זה יותר מסוכן מאחים לנשק והטייסים הסרבנים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מלול דיגיטלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.1.12
17925 הודעות, 113 מדרגים, 214 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ט באייר תשפ''ד    09:24   27.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. מה שיהרוס את המדינה עוד לפני המצב הביטחוני הם השחיתות והסיאוב שהולכים וגדלים בכל מוסדות השלטון  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמלץ פלד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.12.17
74209 הודעות, 179 מדרגים, 274 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ט באייר תשפ''ד    09:25   27.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. אני מעריך שהעובד הזה פח. וגם אולי היא בעייתית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גנוטי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.3.20
5994 הודעות, 73 מדרגים, 136 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ט באייר תשפ''ד    09:25   27.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. ההסתדרות - משמידה ערך עוד בטרם הוקמה המדינה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
פגעו בביטחון בהכפפת ההגנה אליהם והפכו הכל למשחקי כוח ואגו וסחיטת כספים ואיומים.
בחורבן ההסתדרות ננוחם.
נאחל לכל בכירי ההסתדרות סרטן אלים וכואב על כל הנזק הבריאותי שהם גורמים ליתר עם ישראל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גיא_גיא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.11.17
10183 הודעות, 55 מדרגים, 86 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ט באייר תשפ''ד    09:28   27.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. אני קם בבוקר, קורא רק חדשות רעות, איזה דיכאון.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמלץ פלד לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.12.17
74209 הודעות, 179 מדרגים, 274 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ט באייר תשפ''ד    09:34   27.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. תעשה כמוני. עובר לפעמים לטיקטוק לעמוד הרבנית המתלהבת. או לעמודים משעשים על ערסים בפייסבוק  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  
לפעמים יש ימים כאלו


וגם חם מאוד היום...לא מוסיף



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כותב מהשטח לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.5.20
3264 הודעות, 36 מדרגים, 4 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ט באייר תשפ''ד    09:39   27.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. חחחח בכל מקום זה ככה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מה יהיה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.6.12
8345 הודעות, 42 מדרגים, 84 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ט באייר תשפ''ד    10:02   27.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. כל הגוף הזה מושחת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
איש ונוב לו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.9.18
13983 הודעות, 86 מדרגים, 84 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ט באייר תשפ''ד    10:17   27.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. אמרתם ההסתדרות אמרתם הכל.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
חולי המערכת כולה, וממש לא רק שם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבו פאדי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.1.17
769 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ט באייר תשפ''ד    13:46   27.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. עכשיו מובן לי מדוע יש עובדים שנוסעים עם רכבים בני 10 שנים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מושא הכתבה אחראי על הרכש של הרכבים וכנראה שיש הרבה אמת בטיעוני וגנר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נס גדול
חבר מתאריך 28.11.21
3247 הודעות
יום שני י''ט באייר תשפ''ד    13:55   27.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. טיפ בעקבות תחקיר מירי רגב: תצלמו הכל. תקליטו הכל. תשלחו לגופי התקשורת. בישראל של 2024 זו הדרך. לא לפחד אף פעם מכלום. לתעד הכל.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
vrs לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.1.08
12777 הודעות, 79 מדרגים, 150 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ט באייר תשפ''ד    13:56   27.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. כל הוועדים האלו מראים את כמה אין תחרות במדינה הזאת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ויש ככ הרבה שחיתות ואי ספיקת מערכות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
David Sword לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.2.21
17145 הודעות, 57 מדרגים, 66 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ' באייר תשפ''ד    03:22   28.05.24   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. ומי השר האחראי עליהם שמאפשר כזו התנהלות ?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שחיתות שלטונית היא אחד מהדברים הכי מסוכנים לקיומה של המדינה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות