גירסת הדפסה          
קבוצות דיון ביקורת תקשורת נושא #15747 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 15747
495 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.4.02
66075 הודעות, 202 מדרגים, 388 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי ז' בחשון תשע''ו    15:56   20.10.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מסקופים-הקרן החדשה עושה ''סיבוב'' על חשבון הרג האריתראי בעולם,ישראלים הורגים שחורים בגלל  

 
  
"הקרן החדשה עושה ''סיבוב'' על חשבון הרג האריתראי בעולם,ישראלים הורגים שחורים בגלל צבע עורם"

וידוי של כתב שנשלח לכתוב כתבה למען העיתון "הוול סטריט ז'ורנל"
Nisan Zeevi

גלגולו של עוד אייטם אנטישמי, גרסת עמותת הפליטים א.ס.ף (עוד פרי יצירה של הקרן לישראל החדשה) :

בבוקרו של יום , יוצר עימי כתב הוול סטריט ז'ורנל. נקרא לו לצורך העניין רודי. רודי הוא כתב לענייני מזה"ת , בדרך כלל יושב בדובאי, המערכת של העיתון החליטה, נוכח האירועים, לשלוח אותו לארץ לסקר את מה שקורה כאן , בדגש על ירושלים , ומחנות הפליטים מהם יצאו 95 אחוז מהמחבלים. הוא דיבר עם פלסטינים, דיבר עם ישראלים. ביקש להתמקד בנושא החומות בירושלים, ביקש לדעת עוד על מסע ההסתה ברשתות החברתיות שקוראות לדקור יהודים. דיבר עם מחלקת הסייבר של המשטרה, דיבר עם דוברים אחרים. חשבתי לעצמי, אוקי, לפחות בוול סטריט ז'ורנל יעסקו עניינית במה שקורה כאן.

ואז מגיע טלפון, רודי על הקו. "שומע, החלטנו ללכת על זווית אחרת לסיפור של השבוע". אוקי אמרתי, מה הזווית? "הגזענות נגד שחורים של מצד יהודים ורציחתו של הפליט האריתראי".

לקח לי זמן לעכל את מה שאמר. רודי טען שיהודים שרצחו מישהו רק בגלל צבע עורו זה סיפור יותר מעניין , שאלת אותו מאיפה הטיעון הזה? הרי לא ידוע לי שרוצחים פה אנשים בגלל צבע עורם.

ואז רודי סיפר לי שארגון א.ס.ף הוציא הודעה לתקשורת הזרה על כך שהאריתראי "נרצח רק בגלל צבע עורו". האמת לא ידעתי מה להגיד. האם הוא יודע שאני פחות או יותר באותו צבע? , האם הוא מכיר את הקהילה האתיופית? האם הוא חושב שבאמת חבורה של "יהודים" שהיו בעיצומו של פיגוע החליטו פתאום "הי , יש כאן שחור, בוא נרצח אותו"?
האם הוא יודע שמי שירה בו בשוגג הוא בכלל מאבטח בדואי ולא יהודי, האם הוא בכלל מבין את המתח שנמצאים בו כל אזרחי המדינה פן יידקרו בשל היותם יהודים? האם הוא בכלל יודע שהעמותה הזו תעשה הכל כדי להופיע בתקשורת, כדי לעשות נעים בגב לתורמים מעבר לים. האם הוא מכיר את הקרן לישראל החדשה?

מבוך של שאלות, שברור לי שיבלבלו את הכתב לחלוטין.
ניסיתי להבין מדוע זה לדעתו הסיפור של הסכסוך הישראלי פלסטיני, הוא הסביר לי שלפי העמותה ישראל היא גזענית , שלא אוהבת שחורים, וכי אנשים שנראים כמו ערבים סובלים ונרצחים. ככה פשוט. כנראה גם אני צריך לחשוש לפי הטיעון הזה של עמותת א.ס.ף, כנראה גם עשרות אלפי אתיופים צריכים להתחיל לחשוש פן יהודי יבוא לרצוח אותם בגלל צבע עורם.

בקיצור זה יהיה הסיפור של הוול סטריט ז'ורנל, לשבוע הזה במזה"ת והכל בחסות עמותת א.ס.ף (ארגון סיוע לפליטים ומבקשי מקלט בישראל): יהודים שונאים שחורים ורוצחים אותם כמו את הערבים וכל מי שנראה כמוהם.

עמותת אסף תתביישו לכם, להוציא הודעה לתקשורת הזרה כאילו רוצחים כאן אנשים בגלל שהם שחורים. אתם באמת מאמינים לעצמכם? או שזה הגיע כהוראה מהמממנים שלכם?

אבל הי !
לפחות תוכלו לפרסם בפייסבוק שכתבו עליכם בוול סטריט ז'ורנל, והתורמים ממש ישמחו. כל הכבוד.

וכל הכבוד למדינת ישראל שמצליחה לממן מכספי המסים שלי תקנים לשירות לאומי בעמותה הזו

מקור: https://www.facebook.com/nisan.zeevi/posts/10153359187263702?fref=nf&pnref=story
ציטוט מאת: העין


http://rotter.net/forum/scoops1/257583.shtml



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות