גירסת הדפסה          
קבוצות דיון בית המדרש נושא #23930 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 23930
גבעתי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.5.04
33397 הודעות, 284 מדרגים, 540 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''א בתמוז תשע''ט    05:31   14.07.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

החיזוק היומי ליום יא' תמוז  

 
  


*חיזוק לנשמה*
יש תקופות בחיים שהן משבר. הכל לא הולך. הכל מתפרק. את מחפשת נחמה איפשהו ובכל מקום אליו את פונה את מוצאת עוד שבר, עוד קושי, עוד בעיה שצריך להתמודד איתה.

בא לך להרים ידיים. אני יודעת. את מרגישה שאין לך את הכוחות להתמודד עם הכל... את בנאדם אחד, כמה את יכולה לספוג בבת אחת?! כמה אפשר לכאוב? כמה אפשר לסבול? כמה אפשר לעשות טוב ולקבל רע?! "די, זה לא מגיע לי!"

ככל שאדם מתחזק, כך גם גדלים המבחנים, ככל שאדם נכנס לעומק, כך גדלים הגלים.. אך כשהגלים מתחזקים, החזקים מתגלים.. ואולי המבחנים גדלים, אבל הכוח להתמודד גדל אף הוא. השכר על המבחן גדל בהתאם. הכל יכול להתפרק לחתיכות ואת מרגישה שאת הקטנה טובעת בים ענק של בעיות.. את מחזיקה את הראש מעל המים כמה שאת רק יכולה עד שזהו, את מרגישה שבא לך להפסיק להלחם ופשוט לשחרר.. לטבוע. בדיוק ברגע הזה, ממש בשניה האחרונה, מטיילת לה חתיכת עץ על המים.. מחכה למשוך אותך החוצה. היא רק רוצה שתישעני עליה ותתני לסערה לחלוף. לעיתים את לא צריכה לעשות דבר. הרי לא הכל בידיים שלך... לחתיכת העץ הזאת שמחזיקה אותך מעל המים קוראים אמונה. תדאגי שהיא תמיד תהיה שם. את חייבת אותה כדי לשרוד. אל תעשי כלום מלבד לשמור על האמונה שלך. בשעת הטביעה, שום דבר אחר לא יציל אותך.

יש רגעים שהם משבר. שהכל מתפרק. שכל דבר שאת נוגעת בו מתקלקל. תזכרי, לעיתים ה' חייב לקלקל את התכניות שלך כדי שהתכניות שלך לא יקלקלו אותך. עזבי, אין טעם לשאול שאלות, הוא יודע מה הוא עושה. גם אם זה נגד הטבע שלך ונגד השכל שלך, ש ח ר ר י. לפעמים כל מה שאת צריכה לעשות זה לא לעשות כלום. רק לשחרר ולתת לו לנהל אותך. תני למשבר לחלוף. תני לעצמך את ההזדמנות לגלות כיצד כל הטירוף הזה קרה לטובתך. מבטיחה לך שאחרי הסערה תגלי כמה כוחות יש בך.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות