אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #6365 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 6365   
אורן אדרי
חבר מתאריך 17.5.13
24385 הודעות
   20:11   02.01.05   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

אשכול - 'מוות לא טבעי' במדינת ישראל  

 
2 גופות כפותות של נשים נפלטו לחוף אשדוד
יום ראשון, 2 בינואר 2005, 17:06 מאת: יובל אזולאי, הארץ

(אילוסטרציה)השתיים נמצאו כשהן מחובקות וקשורות זו לזו, ללא סימני אלימות עליהן. נבדקת אפשרות שמדובר בהתאבדות

שתי גופות כפותות של נשים נפלטו אחר הצהריים לחוף ימה של אשדוד סמוך למתקני חברת החשמל. הגופות נמצאו כשהן מחובקות וקשורות זו לזו. לא נמצאו סימני אלימות עליהן. על בגדיהן לא נמצאו תעודות מזהות.

אחר הצהריים הבחין כוח של חיל הים בשתי הגופות הצפות ודיווח על הדבר למשטרה. כוחות משטרה באו למקום ופתחו בחקירה. מהמשטרה נמסר כי אחד מכיווני החקירה הוא התאבדות. הגופות הועברו לבדיקה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  תעלומה באשדוד: גופות שתי נשים קשורות נפלטו לחוף אשכול אורן אדרי 03.01.05 01:46 1
     זוהו הגופות מאשדוד: אם ובת שהותירו מכתב אורן אדרי 03.01.05 16:43 4
  סגן הסניגורית הציבורית דיוויד וינר מת מפצעיו אורן אדרי 03.01.05 01:49 2
     נפטר עו''ד דיוויד וינר, שירה בעצמו; מזוז: לא פקפקנו בו אורן אדרי 03.01.05 01:56 3
  גדודי חללי אל אקצה נטלו אחריות על רצח הצעיר בבאר שבע אורן אדרי 03.01.05 16:52 5
     הוצא צו איסור פירסום על כך שמדובר בגופת חייל, יש חשש לא אורן אדרי 03.01.05 16:58 6
  יהי זכרם ברוך אורן אדרי 09.01.05 00:20 7
     נדרס בת''א- פגע וברח / גופת צעירה כבת 20 נמצאה בראשל''צ אורן אדרי 09.01.05 07:45 9
     פיצוץ מטען / מוות בעריסה / נפילה מקומה שביעית אורן אדרי 09.01.05 21:39 10
  צעיר נהרג וחברו נפצע מנפל של פגז בעת שטיילו בשטח אש ברמ אורן אדרי 09.01.05 02:44 8
  שבועיים האחרונים אורן אדרי 27.01.05 07:02 11
  27.01.2005 אורן אדרי 27.01.05 12:09 12
     בהמשך היום אורן אדרי 28.01.05 07:21 13
     השבוע היו 33 מקרי מוות מהם 10 בהתאבדות אורן אדרי 28.01.05 17:15 14
  ושל אחד טבעי: תפנית בחקירת מות הקשישה בנתניה: לא נרצחה בול טרייר 10.05.05 11:30 15
  ג'סר א-זרקא: בת 24 נורתה למוות בקטטה בין חמולות פילוביץ שחף 16.05.05 05:33 16
     האבא של הילדה - נידאל עמאש נהרג ''בתאונת דרכים'' פילוביץ שחף 16.05.05 07:52 17
     באוג' 2004 נורה ומת מפצעיו מוראד עמאש בן ה-12..... פילוביץ שחף 16.05.05 07:55 18

     
אורן אדרי
חבר מתאריך 17.5.13
24385 הודעות
   01:46   03.01.05   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. תעלומה באשדוד: גופות שתי נשים קשורות נפלטו לחוף אשכול  
בתגובה להודעה מספר 0
 
תעלומה באשדוד: גופות שתי נשים קשורות נפלטו לחוף אשכול
במשטרה עדיין לא יודעים את זהותן של השתיים או את נסיבות מותן; מעריכים, כי אחת הנשים היא בשנות ה-20 לחייה והשנייה בשנות ה-50 לחייה; טרם התקבל דיווח על נעדרות המתאימות לתיאור האמור; סגן מפקד משטרת אשדוד: כל כיווני החקירה נבדקים, לרבות מניע של התאבדות, או מניע פלילי וחבלני
מאת: נועם שרביט | עודכן: 01:20 03/01/2005 NFC

תעלומה באשדוד: מה הביא למותן של שתי נשים שנפלטו מהים אל החוף ומי הן שתי הנשים?

סמוך לשעה 15:45 (יום א', 2.1.05) התקבל דיווח במשטרת אשדוד ובתחנת מד"א בעיר, על גופות שתי נשים שנפלטו מהים אל החוף. צוות נט"ן של מד"א שהגיע למקום מצא שתי נשים קשורות זו לזו בידיים, ללא רוח חיים, כאשר על האישה המבוגרת ניכרו סימני חבלה באזור הראש. על הגופות לא נמצאו כל סימני זיהוי.

במשטרה מעריכים, כי אחת הנשים היא בשנות ה-20 לחייה והשנייה בשנות ה-50 לחייה. הגופות הועברו למכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר, שם ינותחו כדי לקבוע את סיבת המוות. על-פי הערכה ראשונית, סימני החבלה שנמצאו על האישה המבוגרת, נגרמו כתוצאה מהמכות בסלעים שעל שובר הגלים בחוף.

"כל כיווני החקירה נבדקים"

סגן מפקד משטרת אשדוד, רב-פקד חיים בובליל, סיפר: "כשמשינו את הגופות מהחוף, הבחנו שהן כבולות יד אל יד בסרט של בד. המקום בחוף הוא השפך של זרמי חברת החשמל, הים שם מאוד סוער ויש שם מזח וסלעים, שמההתרשמות הראשונית שלנו, החבלה בראשה של האישה המבוגרת נגרם כתוצאה מהחבלה בסלעים".

"בבדיקה ראשונית שנעשתה", הוסיף, "לא התקבל שום דיווח על נעדרות שעונות לתיאור של השתיים". לדבריו, "ההערכה המרכזית היא כזו, שיש גם כיוון של התאבדות, גם הכיוון הפח"עי נבדק וגם הכיוון הפלילי נבדק. הכל נבדק".

רפ"ק בובליל ציין, כי "יכול להיות שזו אם ובתה, לפי מאפייני הלבוש, יכול להיות מדובר בקרובי משפחה, אולי זו אישה מבוגרת שמשגיחה על אישה צעירה".

במשטרה מעריכים, שכבר בשעות הקרובות ידווחו קרובי המשפחה של השתיים יבחינו בהיעדרותן וידווחו על-כך, דיווח שיביא לזיהוי מיידי של הגופות. עם זאת, ייתכן ורק נתיחת הגופות תפתור את התעלומה סביב נסיבות מותן של שתי הנשים.

נוצר ביום: 02/01/2005
רשימות נוספות: נועם שרביט



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אורן אדרי
חבר מתאריך 17.5.13
24385 הודעות
   16:43   03.01.05   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. זוהו הגופות מאשדוד: אם ובת שהותירו מכתב  
בתגובה להודעה מספר 1
 
זוהו הגופות מאשדוד: אם ובת שהותירו מכתב
במשטרה סבורים כי השתיים, אם ובת שעלו מחבר העמים, החליטו להתאבד והותירו מכתב אחרון לבן, שנותר ערירי. הבן חיפש את השתיים במשך יממה - ולאחר מכן פנה למשטרה עם תמונותיהן. היום הושלם הזיהוי והובהר כי מדובר בהתאבדות
שמוליק חדד YNET

במכון לרפואה משפטית באבו כביר זוהו היום (ב') גופותיהן של שתי הנשים שנפלטו אתמול בצהריים בחוף הצפוני באשדוד, מדובר באם ובתה, בנות 68 ו-44, ששמו ככל הנראה קץ לחייהן. מדובר באם שעלתה ארצה מחבר העמים יחד עם בנה ובתה, שטופלה באשדוד על ידי פסיכיאטרים.

אחר הצהריים הגיע למשטרת אשדוד הבן של האם, שהוא גם האח התאום של האחות שהתאבדה וסיפר לשוטרים כי הוא חושש שהגופות שנמצאו אמש הן של אמו ואחותו. לדבריו, שתיהן יצאו מהבית במוצאי שבת והוא לא הבחין בהן. כשחזר בלילה, גילה מכתב מהן שבו נרשם: "אנחנו הולכות, ומקוות שתצליח בחיים ותסתדר".

השתיים השאירו לו כסף לשכר הדירה ומילאו את המקרר באוכל. לדבריו, כיוון שלא חזרו הביתה במהלך היום החל לחשוש לגורלן ולחפש אחריהן. היום, לדבריו, בעקבות הפרסומים על שתי הגופות שנמצאו, הגיע למשטרת אשדוד עם תמונותיהן ושם אכן זוהו השתיים כשתי הנשים שטבעו.

גופותיהן של שתי הנשים נפלטו אמש לחוף הצפוני של העיר, סמוך לתחנת הכוח, כשהן קשורות זו לזו. השתיים היו חבוקות, כאשר ידה הימנית של אחת

קשורה לידה השמאלית של השנייה, ולאחת מהן פצע קשה בראשה. חיילים שהתקינו גדר תיל באיזור הבחינו בשתי הגופות, ומיהרו להזעיק את כוחות הביטחון ומד"א לכיש שהגיעו למקום.

מפקד מרחב לכיש, ניצב משנה אפי מור, הבהיר: "אנחנו בוחנים את כל הכיוונים כמובן, אבל כאשר מדובר בפליטת גופות מהים הדבר קשה יותר, בשלב הזה הכל נמצא בחקירה". במשטרה הוסיפו כי אין חשד לפלילים במקרה, וההערכה שמדובר בהתאבדות.

(03.01.05, 15:49)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אורן אדרי
חבר מתאריך 17.5.13
24385 הודעות
   01:49   03.01.05   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. סגן הסניגורית הציבורית דיוויד וינר מת מפצעיו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
סגן הסניגורית הציבורית דיוויד וינר מת מפצעיו
יום ראשון, 2 בינואר 2005, 19:55 מאת: יובל יועז ורוני זינגר, הארץ

מזוז. "מעולם לא הוטל ספק בתום לבו ובמקצועיותו של דיוויד" (צילום: רויטרס)וינר, שייצג את יצחק זוזיאשווילי מבלי שידע כי לקוחו חשוד ברצח השופט אזר, ירה בעצמו לפני יומיים. מזוז: לא יכולנו לשתפו בסודות החקירה

עוד בכתבה:
לבני: המערכת המשפטית נקלעה לזעזוע »
וינר חי בתחושה שהוא רומה »

רופאי בית חולים איכילוב קבעו את מותו של סגן הסניגורית הציבורית, ד"ר דיוויד וינר, שירה בעצמו שלשום. וינר, שייצג את החשוד בהזמנת רצח השופט עדי אזר, יצחק זוזיאשווילי, בתיק אחר, הציע לפרקליטות עסקה בשמו, לפיה יסייע במציאת כלי הרצח של השופט, תמורת זירוז ענייניו האחרים.

בצהריים הגיב לראשונה היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, לפרסומים על האשמות שהטיח וינר, במכתב שכתב לפני ניסיון התאבדותו, בבכירים בפרקליטות. לפי הפרסומים, במכתב האשים וינר את פרקליט המדינה, ערן שנדר, ופרקליטת מחוז תל אביב, רות דוד, כי ניצלו אותו לצורך חקירת רצח השופט אזר, ועשו שימוש בעובדה שלא ידע על החשד, כי לקוחו, יצחק זוזיאשווילי, חשוד ברצח השופט עדי אזר. "לא יכולנו להכניס את וינר לסוד הפרטים שאנחנו ידענו", אמר מזוז.

היועץ הדגיש, כי "בשום שלב של התהליך, מעולם לא הוטל שום פקפוק לא בתום לבו ולא במקצועיותו של דיוויד. מעולם לא חשבתי שהוא נהג שלא כשורה במילוי תפקידו".

מזוז דיבר בישיבה מיוחדת שכינסה בעקבות ההתאבדות שרת המשפטים, ציפי לבני, בלשכתה בתל אביב. בכינוס השתתפו גם פרקליט המדינה ערן שנדר, מנכ"ל משרד המשפטים אהרן אברמוביץ', הסניגורית הציבורית הארצית ענבל רובינשטיין והוועדה הציבורית המלווה את הסניגוריה. ממשרד המשפטים נמסר, כי המכתב ובו ההאשמות נגד פרקליט המדינה היה מכתב פרטי שיועד למשפחה, והציטוט שפורסם ממנו מגמתי ואינו מדויק.

לבני: המערכת המשפטית נקלעה לזעזוע

ציפי לבני. בשל היותו של וינר אדם ערכי, הוא נקלע למצב בלתי אפשרי (צילום ארכיון: סקופ 80)מזוז אמר, כי וינר "חש תחושת נבגדות, כשהבין ששימש כלי שרת במזימה אכזרית שהכניסה אותו למעורבות בפשע נתעב". לדבריו, הוא לא שוחח בשבועות האחרונים שיחה קרובה עם וינר ואולם משיחות שערך בימים האחרונים עם חבריו ומכריו התרשם, שווינר היה נתון ב"מצוקה מאוד קשה", אך "איש לא שיער את עומק המצוקה ואיש לא ציפה מעשה כל כך מרחיק לכת מצדו". לדברי היועץ, היה אפשר לעשות יותר, ואולם אין כל הצדקה להאשים מישהו במעשהו של וינר, וגם בני משפחתו לא מאשימים איש באופן אישי.

לבני אמרה היום כי המערכת המשפטית כולה נקלעה לזעזוע ועוברת משבר עקב ניסיון ההתאבדות של וינר. לדבריה, וינר עשה מעשה בלתי נתפש, לאחר שנקלע למצב כמעט דמיוני, שהפך להיות בלתי אפשרי דווקא בשל היותו אדם בעל ערכים שהביאו אותו למקומות יוצאי דופן.

וינר חי בתחושה שהוא רומה

זוזיאשווילי. וינר האמין לו שהמידע על כלי הרצח של השופט אזר הגיע לידיו מבלי שהיה מעורב במעשה (צילום ארכיון: מוטי קמחי)

הסניגוריה הציבורית מייצגת את זוזיאשווילי זה כמה שנים, בבקשתו לקיים משפט חוזר בעקבות הרשעתו ברצח שותפו במכון ליווי בחיפה, ויקטור טלן, שבגינו הוא מרצה מאסר עולם. אחרי רצח השופט אזר, פנה זוזיאשווילי לווינר, והודיע לו כי יש ברשותו מידע הנוגע לרצח. וינר פנה לפרקליט המדינה, ערן שנדר, ושטח לפניו הצעה: זוזיאשווילי יוביל את חוקרי המשטרה לכלי הירייה שבו נרצח השופט, ותמורת זאת תזרז הפרקליטות את הטיפול בבקשתו של זוזיאשווילי למשפט חוזר. וינר לא ידע כי זוזיאשווילי מעורב ברצח, והאמין לגירסתו של לקוחו, שהמידע הגיע לידיו מבלי שהיה מעורב.

רק מאוחר יותר, סמוך לפרסום הפומבי אודות פענוח המקרה, גילה וינר כי זוזיאשווילי מואשם ברצח השופט. "זאת היתה מכה מאוד גדולה בשבילו", אמר הד"ר יואב ספיר, סגן הסניגורית הציבורית, "הוא חי בתחושה שהוא רומה, ושיכול להיות שמישהו חושב שהוא פעל שלא כשורה". וינר אף זומן להעיד במשטרה - אך במשרד המשפטים הדגישו שהוא זומן כעד, ולא כחשוד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אורן אדרי
חבר מתאריך 17.5.13
24385 הודעות
   01:56   03.01.05   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. נפטר עו''ד דיוויד וינר, שירה בעצמו; מזוז: לא פקפקנו בו  
בתגובה להודעה מספר 2
 
נפטר עו"ד דיוויד וינר, שירה בעצמו; מזוז: לא פקפקנו בו
יובא למנוחות בשעה 13:00 (יום ב') בבית העלמין בחיפה; במכתב ההתאבדות האשים את פרקליט המדינה ופרקליטות מחוז ת"א על שהשתמשו בו; מזוז: לא יכולנו לשתפו בפרטי החקירה, לא פקפקנו במקצועיותו ובתום-ליבו
מאת: נועם שרביט | עודכן: 23:53 02/01/2005 NFC

בבית החולים איכילוב בתל אביב נקבע הערב (א', 2.1.05) מותו של סגן הסניגורית הציבורית הראשית, עו"ד ד"ר דיוויד וינר, שירה בעצמו שלשום. מותו נקבע על-ידי ועדת מומחים שכללה רופא מרדים ונוירוכירורג, בהתאם לנהלי משרד הבריאות. הוא יובא למנוחות מחר בשעה 13:00 בבית העלמין בחיפה.

וינר, בן 46 ואב לשניים, ירה בעצמו שלשום בצהריים בדירתו שבצפון תל אביב. לידו, נמצאו מכתב התאבדות שהשאיר לבני משפחתו ואקדח שהחזיק ברישיון. צוות של מד"א פינה אותו לבית החולים במצב אנוש, והערב כאמור, נקבע מותו.

האשים במכתב התאבדות את פרקליט המדינה ופרקליטת מחוז ת"א

מחקירת האירוע ומפרטי המכתב שהותיר עולה, כי וינר היה מתוסכל מכך שהלקוח שעל חירותו נלחם השתמש בו בתוכניתו לרצוח את השופט ד"ר עדי אזר ז"ל. נזכיר, כי וינר ייצג את אסיר העולם יצחק זוזיאשווילי, הנאשם בהזמנת רצח השופט אזר, במלחמתו להשיג משפט חוזר, לאחר ששוכנע כי נגרם לזוזיאשווילי עיוות דין .

כאמור, וינר הותיר אחריו מכתב התאבדות, בו האשים את פרקליט המדינה, ערן שנדר, ואת פרקליטת מחוז תל אביב, עו"ד רות דוד, כי השתמשו בו כדי לקדם את חקירת רצח השופט עדי אזר. במכתב נטען, כי שנדר ודוד התעלמו מבקשתו לקיים משפט חוזר ליצחק זוזיאשווילי בפרשת רצח אחרת, כדרך לקדם את חקירתו. בדיעבד התברר לו, כי בעת שפנה אליהם היה זוזיאשווילי חשוד ברצח השופט אזר.

במשרד המשפטים אמרו בתגובה, כי אין בכוונתם להתייחס למכתב פרטי שיועד למשפחה, ושהציטוט שפורסם ממנו מגמתי ואינו מדוייק.

לבני: דיוויד נקלע למצב בלתי אפשרי

שרת המשפטים, ציפי לבני, כינסה היום בלשכתה דיון מיוחד בו השתתפו, בין היתר, היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז, פרקליט המדינה ערן שנדר, מנכ"ל משרד המשפטים אהרון אברמוביץ', והסניגורית הציבורית הראשית, עו"ד ענבל רובינשטיין. לבני אמרה בדיון, כי המערכת המשפטית כולה עוברת משבר בעקבות ניסיון ההתאבדות, שבינתיים התברר כי צלח.

"כל מי שמכיר את שיעור קומתו המוסרי, הערכי והאתי מבין שהוא נקלע למצב בלתי אפשרי", אמרה לבני. לדבריה, מדובר ב"אדם שנקלע למצב שהוא כמעט דמיוני, שהוא קשה לכל אדם, אבל כנראה הפך להיות לבלתי אפשרי דווקא לדייויד, כאדם בעל ערכים, שהביא אותם למקומות שהם, לדאבוננו אולי, יוצאי דופן ממש בחברה שלנו".

מזוז: לרגע לא פקפקתי במקצועיותו ובמניעים שלו

בצאתו מהדיון הגיב היועץ מזוז לראשונה על האשמותיו של וינר במכתב שהותיר. "לא יכולנו להכניס את וינר לסוד הפרטים שאנחנו ידענו", אמר מזוז. הוא הוסיף, כי "דיוויד פעל בעניין הזה לפי מיטב אמונתו, בתום-לב וכפי שהבין את תפקידו בכל תחושת השליחות והמוסריות שאפיינה אותו... בשום שלב של התהליך, לא הטלתי ספק בדיוויד או במניעים שלו".

מזוז הוסיף, כי "מעולם לא הטלתי בו דופי ומעולם לא חשבתי שנהג שלא כשורה. דיוויד כסניגור האמין בלקוח שלו ותחושת הנבגדות שלו היתה כשהוא הבין ששימש כלי שרת במזימה אכזרית, מה שהכניס אותו למעורבות בפשע נתעב... בדיעבד, ברור לכולם שהוא מצא עצמו בסיטואציה איומה מבחינתו והוא נקלע למצוקה קשה".

היועץ הוסיף, אולי אפשר היה לעשות יותר, אך "אני לא חושב שיש הצדקה להאשים מישהו, גם המשפחה אינה מאשימה אישית אף אחד".

פרקליטי המדינה: הוא היה בעל תחושת שליחות

ארגון פרקליטי המדינה הודיע, כי הוא "מזועזע וכואב" את מותו הטראגי של ד"ר דוד וינר, סגן הסניגורית הציבורית הראשית.

בהודעה שפרסם הארגון נאמר, כי "דיוויד היה סניגור ישר והגון, מסור ללקוחותיו ושירתם בנאמנות רבה ובאמונה. הוא היה משפטן משכיל, בעל תחושת שליחות, רחב אופקים ומקורי. הוא היה לנו עמית אהוד, מוערך מאוד וחברי. חסרונו יורגש מאוד".

"פרקליטי המדינה משתתפים בצערה הכבד של משפחתו, של חבריו ושל עמיתנו בסניגוריה הציבורית", לשון ההודעה.

המו"מ עם פרקליטות המדינה על אקדח הרצח

במסגרת תפקידו של וינר בסניגוריה הציבורית, הוא פנה בחודש יולי השנה יחד עם עו"ד שגיב בר-שלום אל היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, והציגו בפניו את הצעתו של אסיר העולם להוביל לאקדח בו בוצע הרצח של אזר ולמסור מידע אודות המחזיקים בו. הם התנו את מסירת המידע בעריכת משפט חוזר לזוזיאשווילי, במסגרתו יגיעו להסדר טיעון שבו יופחת עונשו לתקופה שכבר ריצה עד כה.

כחודש אחר כך, פנה וינר לפרקליט המדינה, ערן שנדר, ואמר לו כי אם לא יקבל תשובה בתוך 48 שעות, "העניין גמור" וצפויה סכנה שמשמעותה פגיעה בנפש. בכל אותה תקופה, לא ידע וינר כי לקוחו הוא האיש העומד, על-פי הנטען, מאחורי רצח השופט.

וינר נחקר בעיצומה של החקירה בפרשת רצח השופט עדי אזר, אך לא כחשוד. החוקרים ביקשו לדעת, האם ידע על תוכניתו של זוזיאשווילי. וינר טוהר מכל חשד, אך עצם חקירתו בפרשה, ורצח השופט אזר שתיכנן לקוחו - בעוד הוא פועל להביא לזיכויו במשפט חוזר, לא נתנו לו מנוח.

"ערק" מהפרקליטות לסניגוריה

דיוויד וינר נולד בארה"ב. הוא עלה עם משפחתו בגיל לא צעיר יחסית, ורק בשנות ה-30 לחייו החל בלימודי המשפטים שלו, לאחר שכבר היה בעל תואר שלישי בפילוסופיה מאוניברסיטת "ייל" היוקרתית.

בתחילה עבד וינר בפרקליטות מחוז המרכז, אולם בשנת 97' "חצה את הכביש" והצטרף אל הסניגוריה הציבורית. בין היתר, הקים שם את מחלקת תיקי בית המשפט העליון, ואחד ההישגים הגדולים שרשם היה זיכויו של עמוס ברנס לאחר 27 שנים בהם ישב בכלא. במקביל, לימד וינר קורסים באתיקה מקצועית ובמשפט פלילי באוניברסיטת בר-אילן ובמוסדות אקדמאיים שונים.

נוצר ביום: 02/01/2005
רשימות נוספות: נועם שרביט



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אורן אדרי
חבר מתאריך 17.5.13
24385 הודעות
   16:52   03.01.05   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. גדודי חללי אל אקצה נטלו אחריות על רצח הצעיר בבאר שבע  
בתגובה להודעה מספר 0
 
ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
45772 הודעות 16:43 03.01.05

גדודי חללי אל אקצה נטלו אחריות על רצח הצעיר בבאר שבע

פעיל בגדודי חללי אל אקצה אמר ל-ynet כי אנשיו הם שרצחו את הישראלי שגופתו נמצאה בבאר שבע.

אתמול טען גורם בארגון שאנשיו הם שרצחו את המאבטח שנורה סמוך לבית גוברין.

(עלי ואקד)
================

ב"ש: גופת צעיר נמצאה בנחל

הגופה אותרה היום בנחל בצפון העיר – כשעליה סימני אלימות. במשטרה מעריכים: מדובר ברצח

אורי בינדר ודורון נחום
3/1/2005 16:27

גופת צעיר כבן 20 נמצאה בנחל בצפון באר-שבע כשעליה סימני אלימות. המשטרה חוקרת חשד לרצח ובודקת גם את הכיוון הלאומני.

מבדיקה ראשונית של הגופה התברר שהצעיר המת הוכה בכל גופו. אנשי מד"א שהגיעו למקום בשעה 15:00 ציינו שייתכן שהגופה נמצאה במקום זמן רב בטרם נמצאה. עוד התברר שכלי נשק שהיה ברשותו של הצעיר לא נמצא במקום.

כוחות גדולים של משטרה סורקים כעת את המקום שבו נמצאה הגופה, בנחל סמוך לרחוב הצדיק מירושלים, ליד מרכז הקליטה "נורית".

במשטרה בודקים חשד שגופתו של הצעיר נגררה והוחבאה בנחל. בנוסף ייבדק האם מישהו דיווח על העדרותו של הצעיר. במשטרה בודקים חשד לרצח על רקע לאומני אולם נבדקים גם כיווני חקירה נוספים.

אתמול נמצאו גופותיהן של אם וביתה בנות 68 ו-44, שנפלטו לחוף באשדוד. שתי הגופות היו קשורות אחת לשנייה והיום התברר שהשתיים השאירו בדירתן מכתב התאבדות.

================
באר שבע: אדם בשנות ה-20 לחייו נמצא ללא רוח חיים
גל ברגר (03/01/2005 16:24:00)

אדם בשנות ה-20 לחייו נמצא ללא רוח חיים ליד מרכז הקליטה בבאר שבע. לפי שעה, אין פרטים נוספים.

================

המייל האדום
דיווח מיוחד
16:31 03.01.05

גופת חייל נמצאה עם סימני אלימות בב''ש מרכז קליטה נירית



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אורן אדרי
חבר מתאריך 17.5.13
24385 הודעות
   16:58   03.01.05   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. הוצא צו איסור פירסום על כך שמדובר בגופת חייל, יש חשש לא  
בתגובה להודעה מספר 5
 
dovi770
חבר מתאריך 25.12.02
7305 הודעות 16:33 03.01.05

2. הוצא צו איסור פירסום על כך שמדובר בגופת חייל, יש חשש לאומני!
בתגובה להודעה מספר 0
===============

ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
45773 הודעות 16:34 03.01.05

3. חשד: חייל הוכה למוות בבאר שבע
בתגובה להודעה מספר 2

גופת חייל נמצאה היום בבאר שבע, סמוך למרכז הקליטה "נורית". על הגופה יש סימני אלימות רבים והמשטרה חושדת כי מדובר ברצח. כך דווח באתר החדשות ynet.






            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אורן אדרי
חבר מתאריך 17.5.13
24385 הודעות
   00:20   09.01.05   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. יהי זכרם ברוך  
בתגובה להודעה מספר 0
 
נדב ב.
חבר חדש
64 הודעות 22:18 08.01.05

הרוג בת.ד קטלנית פגע וברח בת''א

התאונה הייתה ברחוב ההגנה פינת אצ"ל בתל-אביב, נט"ן שהגיע למקום קבעה מוות לבחור כבן 30.
הרכב נמלט, המשטרה עורכת סריקות.

============

אלת ציד
חבר מתאריך 30.8.02
13507 הודעות 16:28 07.01.05

ישראלי נרצח בפיגוע הירי ליד צומת תפוח-4 פצועים.

ישראלי נרצח בפיגוע ירי סמוך לצומת תפוח
בפיגוע ירי שאירע ביצעו, ככל הנראה, שני מחבלים פלשתינים בין צומת מגדלים לצומת תפוח, מזרחית למעלה אפרים; בפיגוע נפצעו עוד 4 ישראלים, כאשר 3 מהם קיבלו טיפול רפואי בשטח, ופצוע נוסף הועבר לבית החולים בלינסון בפתח תקווה במצב קשה
מאת: נועם שרביט, עומר שיקלר | עודכן: 16:24 07/01/2005
ישראלי אחד נרצח, וארבעה נוספים נפצעו - 2 באורח קשה ו-2 באורח קל, בפיגוע ירי שביצעו (יום ו', 7.1.05) לפחות שני מחבלים פלשתינים בין צומת מגדלים לצומת תפוח, מזרחית למעלה אפרים.

אחד מנוסעי הרכב שנפצע באורח קל, הגיע לצומת תפוח ודיווח לחיילים שהיו במקום כי ישנו רכב נוסף, ובו יש פצועים במצב קשה, תקוע על הכביש לכיוון צומת מגדלים. כוח חילוץ הוזנק למקום.

הפצועים מטופלים בשטח על-ידי צוותי מד"א שהגיעו למקום. פצוע קשה אחד כבר פונה לבית החולים בלינסון בפתח תקווה להמשך קבלת טיפול רפואי.

כוחות צבא רבים נמצאים במקום ומבצעים סריקות כדי לאתר את היורים. כמו-כן הוזנקו אמבולנסים מתחנת מד"א מאריאל ומירושלים ומסוק הועמד בכוננות במידה ויהיה צורך לפנות את הפצועים בהיטס.

נוצר ביום: 07/01/2005
רשימות נוספות: עומר שיקלר

===========

ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
45924 הודעות 10:23 08.01.05

1. - מורן קפלינסקי, בן 27 מרמת-אפעל
בתגובה להודעה מספר 0

ההרוג בתאונת הדרכים הבוקר בתל-אביב - מורן קפלינסקי, בן 27 מרמת-אפעל

ההרוג בתאונת הדרכים הבוקר בתל-אביב הוא מורן קפלינסקי, בן 27 מרמת-אפעל.
אחיו של ההרוג, חן, בן 31 מנתניה, נפצע קשה בתאונה.

============

yoske
חבר מתאריך 25.11.03
4274 הודעות 18:17 07.01.05

2. גופת אישה בת 80 ועליה סימני אלימות נמצאה בדירה בעיר
בתגובה להודעה מספר 0

חיפה: גופת אישה בת 80 ועליה סימני אלימות נמצאה בדירה בעיר; חשד לרצח

גופתה של אישה בת 80 נמצאה בדירתה ברחוב ארלוזורוב בחיפה ועליה סימני אלימות. מהמשטרה ומד"א נמסר שהרקע למעשה הוא ככל הנראה רצח. נסיבות האירוע נבדקות.
NRG
------
עקרב שחור
חבר מתאריך 24.6.02
6053 הודעות 22:54 07.01.05

3. גופת קשישה נמצאה בדירה בחיפה; הרקע נבדק
בתגובה להודעה מספר 0

גופת קשישה בת 81 נמצאה בדירה ברחוב ארלוזורוב בחיפה. בנה הזעיק את המשטרה לאחר שהגיע לדירה וגילה אי סדר וסימני חיטוט בכל מקום. המשטרה פתחה בחקירה.

(ynet)

=============

ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
45353 הודעות 09:20 27.12.04

חיפה: בת 27 נפצעה אנושות מפגיעת משאית חולפת

צעירה בת 27, תושבת חיפה, נפצעה הבוקר באורח אנוש מפגיעת משאית חולפת, סמוך למקום עבודתה

--------
עקרב שחור
חבר מתאריך 24.6.02
6048 הודעות 12:03 07.01.05

1. שלשום נפטרה הבחורה שנדרסה ע''י משאית בחיפה
בתגובה להודעה מספר 0

============

ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
45917 הודעות 10:36 07.01.05

8 בני אדם נהרגו השבוע בתאונות דרכים

שמונה בני אדם נהרגו השבוע, מאז תחילת השנה האזרחית, בתאונות דרכים שאירעו בכבישי הארץ.

14 בני אדם נהרגו בתקופה המקבילה אשתקד.

YNET

=============

י בלינקו
חבר מתאריך 24.2.04
4060 הודעות 09:47 07.01.05

יועץ השר לביטחון פנים יוסי מלמד נפטר אמש בביתו מדום לב

יוסי מלמד, היועץ הביטחוני של השר לבטחון פנים, גדעון עזרא, נפטר אמש בביתו מדום לב, בגיל 59. הלווייתו תיערך היום בשעה 14:00 בקיבוץ הולדתו גליל-ים.
תא''ל (מיל') מלמד התמנה לתפקידו בשנת 1996 לאחר שכיהן כראש מטה פיקוד דרום, ועוד שורת תפקידי פיקוד בצבא. הוא שימש כיועץ לשרים אביגדור קהלני, שלמה בן-עמי, עוזי לנדאו, צחי הנגבי וגדעון עזרא.

==============

עדכון מהשטח
חבר מתאריך 22.10.04
1197 הודעות 08:09 07.01.05

רחוב משה דיין בחולון קפיצה מגובה נקבע מוות

ערכתי לאחרונה בתאריך 07.01.05 בשעה 08:13 בברכה, עדכון מהשטח

רחוב משה דיין בחולון קפיצה מגובה נקבע מוות

=============

עדכון מהשטח
חבר מתאריך 22.10.04
1190 הודעות 13:26 06.01.05

בית הלוי ליד נתניה התאבדות בתליה של גבר

בית הלוי ליד נתניה התאבדות בתליה של גבר

==============

עדכון מהשטח
חבר מתאריך 22.10.04
1196 הודעות 07:57 07.01.05

כביש עין יהב לכיוון חצבה ת''ד קטלנית 2 הרוגים

ערכתי לאחרונה בתאריך 07.01.05 בשעה 07:58 בברכה, עדכון מהשטח

כביש עין יהב לכיוון חצבה ת''ד קטלנית 2 הרוגים
בין משאית לרכב פרטי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אורן אדרי
חבר מתאריך 17.5.13
24385 הודעות
   07:45   09.01.05   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. נדרס בת''א- פגע וברח / גופת צעירה כבת 20 נמצאה בראשל''צ  
בתגובה להודעה מספר 7
 

מתוך אתר הארץ אונליין,

עדכון אחרון - 07:31 09/01/05
עדי ראייה: אדם גנב מכונית ודרס את בעליה למוות
מאת עתי"ם

בן 40 נדרס למוות בתל אביב. לפי החשד, נחבל מגלגלי מכוניתו כשרדף אחריה, לאחר שגילה כי נגנבה. הגנב נמלט עם המכונית

המשטרה חוקרת את נסיבות דריסתו של גבר כבן 40 הלילה (ראשון) ברחוב ההגנה בתל אביב, כאשר עולה חשד לדריסה מכוונת.

בתחקור שלושה עדי ראייה שהיו סמוך למקום התאונה עולה, כי ההרוג, תושב דרום הארץ, החנה את רכבו וירד מהרכב כדי לרכוש דבר מה בקיוסק סמוך, כשהבחין שאלמוני נכנס לרכבו ונמלט.

לדברי העדים, הוא החל לרדוף אחר המכונית ודפק בשמשת הרכב האחורית. על פי החשד, הוא מעד במהלך הריצה, נחבל מגלגלי הרכב האחוריים ונהרג במקום. הנהג הפוגע נמלט עם הרכב הגנוב וטרם אותר.

צוות מד"א קבע את מותו של האיש. הסריקות אחר הנהג הפוגע שנמלט ברכב המסחרי נמשכות.

==============

עדכון אחרון - 07:22 09/01/05
חסר בית חשוד ברצח צעירה הלילה בראשון לציון
מאת עתי"ם

גופת הצעירה, כבת 20, נמצאה כשעליה סימני אלימות במחסן בתחנת דלק באזור התעשייה, ששימש לחשוד בתקופה האחרונה כבית

המשטרה עצרה הלילה (ראשון) חסר בית החשוד ברצח צעירה כבת 20 אמש באזור התעשייה החדש בראשון לציון.

גופתה של הצעירה נמצאה בחדר צדדי, ששימש מחסן, בתחנת דלק באזור התעשייה, ששימש לחשוד בתקופה האחרונה כבית. צוות מד"א הוזעק למקום וקבע את מותה. על גופה היו סימנים המצביעים על אלימות.

החשוד קשר עצמו, לדברי המשטרה, לזירה, נעצר ונחקר. הגופה הועברה לבדיקה למכון לרפואה משפטית באבו כביר, והמשטרה ממשיכה בחקירת נסיבות המוות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אורן אדרי
חבר מתאריך 17.5.13
24385 הודעות
   21:39   09.01.05   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. פיצוץ מטען / מוות בעריסה / נפילה מקומה שביעית  
בתגובה להודעה מספר 7
 
yoske
חבר מתאריך 25.11.03
4322 הודעות 20:00 09.01.05

2. הלוויה צבאית במקום חנוכת בית
בתגובה להודעה מספר 0

שרון כבר לא יגור בבית שבנה לו אביו

מחר אמור היה סרן שרון אלמקיאס, בן 23, לחתום על הטפסים לבית שבנה אביו, ליד בית המשפחה בעתלית. היום הוא נהרג בפיצוץ מטען, ובמקום חנוכת בית תיאלץ משפחתו לתכנן לוויה

"כששרון שירת בצפון דאגנו פחות מאשר כששירת בעזה" - כך סיפר הערב בצער דוד, אביו של סרן שרון אלמקיאס, בן 23 מעתלית, שנהרג כשהרכב שבו נסע בגזרת דב נפגע ממטען. שרון הותיר זוג הורים, דוד וחנה, ושתי אחיות מבוגרות ממנו.

האב, ד"ר דוד אלמקיאס, בכיר בחברת חשמל, סיפר ששמע בחדשות על האירוע הקשה בגבול הצפון, אך כששמע שקצין או"ם צרפתי נהרג, לא קישר שגם בנו מעורב בתקרית. גם חברתו של שרון בשבע שנים האחרונות, קצינה במודיעין שדה, קיבלה, במסגרת עבודתה, הודעה על סגן מ"פ בגולני שנפגע ברגליו, אך גם היא של שיערה שאהובה הוא זה שנהרג.

הוריו סיפרו ששרון היה אמור לצאת בחודש מרס לחופשה של שלושה חודשים וסיומה היה עליו להחליט אם לחזור לצבא. האב סיפר עוד שהוא בנה לשרון בית חדש בעתלית, ממש קרוב לבית המשפחה וכי מחר שרון היה צריך לחתום על הטפסים.

"שרון אהב טבע, אהב את הצבא ואת החברים. הוא היה נותן ועוזר לנזקקים ולחיילים שהיו להם בעיות בבית", סיפר בכאב דוד. חבריו של שרון, בעיקר מבית הספר בפנימיית הריאלי בחיפה, התאספו בבית הוריו עם היוודע הבשורה הקשה.

המטען התפוצץ מתחת לרכב

שרון נהרג היום בצהריים, בשעה שמטען חבלה התפוצץ מתחת לרכב בו נסע. שרון נפצע באורח אנוש ושלושה לוחמים נוספים, שהיו ברכב, נפצעו באורח קל מרסיסים. הוא הועבר לאזור מנחת המסוקים על מנת לפנותו לבית החולים, אך בדרך נאלצו אנשי ההצלה לקבוע את מותו.

בתגובה לאירוע תקפו וטנקים את מוצבי החיזבאללה בירי פגזים וטילים וחיילי צה"ל ירו באמצעות נשק קל. בנוסף, תקפו מטוסי קרב של חיל האוויר מטרות בדרום לבנון. לוחמי חיזבאללה השיבו בירי פצצות מרגמה לעבר המוצבים הישראליים ורמת הכוננות הועלתה בהם בעקבות ההסלמה. חילופי האש בין חיילים צה"ל לבין החיזבאללה נמשכו כמה שעות.

במהלך חילופי האש נהרג גם קצין או"ם ממוצא צרפתי, וקצין נוסף שמשרת בכוח של האו"ם נפצע. תחנת הטלוויזיה של חיזבאללה "אל-מנאר" מיהרה לדווח שקצין האו"ם נהרג כתוצאה מאש צה"ל. מצה"ל נמסר לעומת זאת שחיזבאללה ירה פצצת מרגמה וכתוצאה מכך, ככל הנראה, נהרג חייל האו"ם.

NRG

=============

מוקד-777
חבר מתאריך 8.2.04
553 הודעות 14:40 09.01.05

רח' הרי יהודה בגני תקוה-נקבע מוות לתינוקת כבת 8 חודשים

ככל הנראה ממוות בעריסה.

==============

מוקד-777
חבר מתאריך 8.2.04
549 הודעות 09:29 09.01.05

רח' אברבנל בראשל''צ נפלה אישה מקומה 7 -נקבע מוות במקום

לטענת בעלה האישה ניקתה את חלון ביתה וכתוצאה מכך נפלה מקומה שביעית.
מוקד-777



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אורן אדרי
חבר מתאריך 17.5.13
24385 הודעות
   02:44   09.01.05   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. צעיר נהרג וחברו נפצע מנפל של פגז בעת שטיילו בשטח אש ברמ  
בתגובה להודעה מספר 0
 
צעיר נהרג וחברו נפצע מנפל של פגז בעת שטיילו בשטח אש ברמת הגולן
רזיאל נגר, בן 19 מרמת מגשימים ברמת הגולן נהרג הבוקר מפיצוץ נפל בשטח אימונים של צה"ל; חברו נפגע מהתפוצצות ופונה לקבלת טיפול רפואי; המשטרה וצה"ל פתחו בבדיקת האירוע
מאת: עומר שיקלר | עודכן: 12:54 07/01/2005

הצעיר רזיאל נגר, בן 19 מרמת מגשימים ברמת הגולן נהרג הבוקר (ו', 7.01.05) וחברו נפצע באורח בינוני עד קשה, מפיצוץ של נפל בשטח אימונים צבאי באזור המושב יהונתן שבדרום רמת הגולן.

נמסר, כי הארבעה נכנסו לשטח אימונים צבאי ברמה, והטרקטורון עליו רכב עלה על נפל וגרם לפיצוצו.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה, כי ארבעה צעירים טיילו באזור ונכנסו לשטח אימונים של צה"ל. לעת עתה, לא ידוע האם אחזו בנפל או שדרכו עליו בטעות, אך הנפל התפוצץ וגרם לפגיעה הקטלנית.

מפיצוץ הנפל נהרג הצעיר במקום וחברו נפצע. אנשי משטרה, חבלה ומד"א הוזעקו למקום. אנשי מד"א קבעו את מותו של הצעיר. הפצוע פונה במסוק צבאי לבית החולים רמב"ם בחיפה לקבלת טיפול רפואי.

מדובר צה"ל נמסר, כי פרטי האירוע נמצאים בבדיקה, אך ידוע כי מסיבה לא ברורה הצעירים נכנסו לשטח הצבאי בו התרחש האירוע.

ברמת הגולן קיימים שטחי אימונים רבים של צה"ל וכן שדות מוקשים מגודרים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אורן אדרי
חבר מתאריך 17.5.13
24385 הודעות
   07:02   27.01.05   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. שבועיים האחרונים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
yoske
חבר מתאריך 25.11.03
4503 הודעות 04:58 13.01.05

כפר ריינה: 2 ילדים נשרפו למוות בדליקה בביתם

שני ילדים נשרפו הלילה למוות בשריפה שפרצה בבית מגורים בכפר ריינה סמוך לנצרת.
כוחות גדולים של צוות כיבוי אש יזרעאל וניידות של מד"א גלבוע הגיעו למקום.

פעולות הכיבוי נמשכות ועדיין לא ידועה סיבת הדליקה.

NRG

============

למען החיים
חבר מתאריך 14.11.04
285 הודעות 01:08 13.01.05

אתמול.. הרוג בכביש 38 ליד נחושה - תמונות

הסיפור ותמונות נוספות...פורום מד"א - "הצלה ישראל"
http://rotter.net/forum/mada/5398.shtml

===============

ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
46180 הודעות 11:14 13.01.05

קריית אתא: נתן לאימו תרופה שגויה וגרם למותה

תושב קריית אתא, בן 40, חשוד כי גרם הבוקר ברשלנות למותה של אימו, לאחר שנתן לה תרופה שגויה.

הבן, שטיפל בשנים האחרונות באימו בת ה-66, הזעיק את מגן דוד אדום אולם לצוות הרפואי לא נותר אלא לקבוע את מותה של האם.

הבן נעצר וגופתה של האם נשלחה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר

--------------

ivgi
חבר מתאריך 27.8.03
1024 הודעות 15:15 13.01.05

הרעיל את אימו למוות בשוגג

תושב קרית אתא נעצר בחשד שגרם
ברשלנות למותה של אימו, בה טיפל
מספר שנים, לאחר שנתן לה תרופה כלשהי...
http://www.krayot.com/index.php?action=show&type=news&id=5258

בכבוד רב.
-------------

זקא_101
חבר מתאריך 30.5.04
253 הודעות 15:21 13.01.05

הוארך מעצרו של תושב קרית אתא החשוד שגרם למותו של אמו

תושב קרית אתא בן 49 שנחשד בגרימת מותה של אמו הקשישה בת 65.
--------------

זקא_101
חבר מתאריך 30.5.04
253 הודעות 18:51 13.01.05

1. פורסם שמה של המנוחה
בתגובה להודעה מספר 0

דובר חוף רפ"ק משה ויצמן מסר כי שמה של המנוחה נינה דוידוב בת 65 מקרית אתא,

===========

נחשול
חבר מתאריך 26.4.02
4603 הודעות 00:27 13.01.05

8. נכדו של ראש העיר עבר החייאה לאחר שהורדם בטיפול שיניים
בתגובה להודעה מספר 0

ולא התעורר

02 נט. דרמה במרפאת השיניים. נכדו של ראש העיר עבר החייאה לאחר שהורדם בטיפול שיניים ולא התעורר.

תינוק בן שנתיים הורדם בטיפול שיניים, אך לא התעורר. במרפאה הזעיקו אמבולנס של מד"א, שביצע בתינוק החייאה.

לאחר שהתינוק שב לנשום ונמצא כי יש לו דופק, הוא הועבר בניידת טיפול נמרץ אל בית החולים הדסה בהר הצופים. התינוק הוא נכדו של ראש העיר אורי לופוליאנסקי, שלו 12 ילדים ו-14 נכדים. ראש העיר קיבל דיווח מבני המשפחה אודות האירוע ועודכן במצבו של הנכד.
----------------

עדכון מהשטח
חבר מתאריך 22.10.04
1238 הודעות 17:53 12.01.05

בי''ם מפונה ילד בן שנתיים לאחר מינון יתר של חומר הרדמה

בי"ם מפונה ילד בן שנתיים מחוסר הכרה לאחר מינון יתר של חומר הרדמה
במרפאת שיניים
---------------

SMS
דיווח מיוחד
08:24 13.01.05

Kיציק לוי: ירושלים: נפטר נכדו של ראש העיר לאחר שהורדם אמש במרפאת שיניים.

-----------------
ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
46232 הודעות 16:31 13.01.05

ד''ר שלומית באך, מבית החולים הדסה נחקרת בחשד לרשלנות

רופאת השיניים של הפעוט שנפטר נחקרת בחשד לרשלנות
יום חמישי, 13 בינואר 2005, 16:27 מאת: מערכת וואלה!
רופאת השיניים, ד"ר שלומית באך, מבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים, נחקרת במשטרה בחשד שגרמה ברשלנות למותו של פעוט בן שנתיים, נכדו של ראש עיריית ירושלים, אורי לופוליאנסקי. בגלי צה"ל דווח, כי התינוק מת הבוקר לאחר שהרופאה הזריקה לו חומר הרדמה במהלך הטיפול. לופוליאנסקי אמר היום, כי המשפחה אינה מחפשת אשמים
---------------

ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
46232 הודעות 17:12 13.01.05

2. רופאת השיניים שטיפלה בנכדו של לופוליאנסקי נחקרה באזהרה
בתגובה להודעה מספר 0

רופאת השיניים שטיפלה בנכדו של ראש עיריית ירושלים, אורי לופוליאנסקי, נחקרה באזהרה במשטרת ירושלים.

הרופאה נחקרה במשך כשעתיים וחצי בחשד לרשלנות, ושוחרר בתנאים מגבילים.
===============

זקא_101
חבר מתאריך 30.5.04
251 הודעות 13:17 13.01.05

עמונאל: רח' חת''ס נקבע מותו של ילד בן חודש וחצי

ככה"נ מוות בעריסה.

===============

יוני 1
חבר מתאריך 30.1.04
4353 הודעות 01:22 14.01.05

5 ישראלים נהרגו במחסום קרני

סמוך לשעה 23:00 פוצצו פלסטינים משאית תופת סמוך למחסום קרני, ואז פתחו שלושה מחבלים באש לעבר עובדים ואזרחים שהיו במקום. לפחות חמישה ישראלים נהרגו, כחמישה נוספים נפצעו, שלושה מהם במצב קשה. חילופי האש במקום נמשכו שעות ארוכות. הפלסטינים מדווחים על שני מחבלים הרוגים. מפקד גדודי חללי אל-אקצה בצפון הרצועה ל-ynet: התכנון היה לחטוף חיילים. לדבריו, "במהלך הקרב נאלצו הלוחמים להפעיל חגורות נפץ שהיו על גופם"

=============

yaniv_s5
חבר מתאריך 3.11.04
484 הודעות 08:57 14.01.05

קריית חיים ברח' תובל נמצא אדם ללא רוח חיים שהוא כפות

ערכתי לאחרונה בתאריך 14.01.05 בשעה 09:06 בברכה, yaniv_s5

בידיו ורגליו
-----------------

ivgi
חבר מתאריך 27.8.03
1028 הודעות 09:38 16.01.05

קרית חיים: נעצרו 3 חשודים ברצח

המשטרה עצרה שלושה גברים, תושבי
הקריות וחיפה, החשודים ברצח יששכר
איצקוביץ מקרית אתא.
הרצח התרחש באזור התעשייה של קרית
חיים בלילה שבין יום חמישי לשישי.

כזכור, גופתו הכפותה של איצקוביץ
נתגלתה ביום שישי סמוך למוסך ברחוב
תובל בקריה.

www.krayot.com

==============

Kיציק לוי
חבר מתאריך 13.7.02
15716 הודעות 07:39 14.01.05

תל אביב: אדם נהרג בנפילה מגובה ברח' פינקס - רופא קבע את מותו

=============

ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
46273 הודעות 10:58 14.01.05

הקטל בדרכים: 11 בני אדם נהרגו השבוע

11 בני אדם נהרגו השבוע בתאונות דרכים שאירעו ברחבי הארץ. מתחילת השנה האזרחית נהרגו בכבישים 15 בני אדם, זאת לעומת 19 הרוגים באותה תקופה אשתקד.

YNET

=============

ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
46330 הודעות 21:59 14.01.05

עכו: מחוסר בית נפצע באורח בינוני עד קשה משאיפת עשן

מחוסר בית שלן על מזרון בחדר בלוני גז בעכו נפצע באורח בינוני עד קשה משאיפת עשן בעת שהמזרון שלו עלה באש.

ניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום פינתה את הפצוע, כבן 40, לבית החולים בנהריה.

(אחיה ראב"ד)
-רפואה שלמה-

=============

ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
46392 הודעות 08:33 15.01.05

כביש 465 נחסם בין רנתיס לבית אריה בשל ת.ד (הרוגה)

ערכתי לאחרונה בתאריך 15.01.05 בשעה 11:32 בברכה, ש_ש

כביש 465 בין רנתיס לבית אריה נחסם לתנועה בשל תאונת דרכים שאירעה במקום. כך נמסר מאגף התנועה של המשטרה.
http://www.ynet.co.il//Ext/Comp/CdaNewsFlash/0,2297,L-3032846_184,00.html

============

SMS
דיווח מיוחד
19:08 15.01.05

dovi770: בהמשך לשדרות הפצועה אנוש בת 20 נפטרה, הי''ד.

===========

MMMor
חבר מתאריך 15.11.04
93 הודעות 08:24 16.01.05

רח' קידוש השם בראשל''צ, אדם שנפל/קפץ מקומה 5

ערכתי לאחרונה בתאריך 16.01.05 בשעה 08:31 בברכה, MMMor

לא ברור אם מדובר בהתאבדות,פצוע קשה במקום

-רפואה שלמה-

============

MMMor
חבר מתאריך 15.11.04
91 הודעות 06:50 16.01.05

אשדוד ברח' אלטלנה צעיר בן 17 נפצע קשה בת-ד (ל''ת)

ערכתי לאחרונה בתאריך 16.01.05 בשעה 06:50 בברכה, MMMor

מדובר ברוכב אופנוע

-רפואה שלמה-

=============

ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
46453 הודעות 11:38 16.01.05

ת''א נחלת יצחק - טכנאי רמזורים נפל מהמנוף

ערכתי לאחרונה בתאריך 16.01.05 בשעה 11:41 בברכה, ש_ש

משאית נכנסה ברכב לתיקון רמזורים אדם פונה במצב קשה.
לבית החולים איכילוב.

-רפואה שלמה-

===========

SMS
דיווח מיוחד
10:49 16.01.05

dovi770: המשך דיווח מרח' יפת, במקום הרוג, מרדף אחרי רוכב קטנוע שנראה נמלט
-------------
SMS
דיווח מיוחד
10:41 16.01.05

dovi770: בת''א רח' יפת פינת אחים אדם נורה בתוך רכבו, כוחות רבים בדרכם למקום
----------------
ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
46488 הודעות 15:16 16.01.05

9. עלי רטים,צעיר בסוף שנות ה-20 לחייו, צו איסור פרסום הוטל
בתגובה להודעה מספר 0

עלי רטים, צעיר בסוף שנות ה-20 לחייו, נורה הבוקר למוות בידי אלמונים, בעת שישב בקיוסק ברחוב יפת שביפו. צו איסור פרסום הוטל על פרטי הפרשה

============

בטוח
חבר מתאריך 8.10.01
9158 הודעות 11:12 16.01.05

מושב אורה : רכב דרס למוות הולכת רגל

הקשישה מתה במקום
------------
ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
46481 הודעות 11:20 16.01.05

1. הולכת רגל בת 70 הרוגה
בתגובה להודעה מספר 0

ת-ד קטלנית מושב אורה סמוך ל י-ם
הולכת רגל בת 70 הרוגה
-----------
ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
46481 הודעות 14:29 16.01.05

9. ההרוגה בתאונה במושב אורה: סעדה מליחי, בת 89
בתגובה להודעה מספר 0

הותר לפרסום שמה של ההרוגה בתאונת הדרכים הבוקר במושב אורה: סעדה מליחי, בת 89, תושבת המושב. חקירת התאונה נמשכת

===========

ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
46478 הודעות 20:56 15.01.05

רוכב אופניים בן 65 נהרג היום (שבת) בצהריים בתאונת פ.ברח

ערכתי לאחרונה בתאריך 15.01.05 בשעה 21:33 בברכה, ש_ש

רוכב אופניים ונהגת נהרגו בשתי תאונות דרכים

מאת רוני זינגר ויהונתן ליס

רוכב האופניים, בן 65, נהרג מפגיעת מכונית בצומת סביון; מכוניתה הנהגת, בת 50, סטתה ממסלולה ליד רנתיס

שאירעה בצומת סביון. כלי רכב מסחרי פגע בו מאחור בעת שנסע על אופניו לכיוון סביון. נהג המכונית הפוגעת נמלט מהמקום מייד לאחר מכן. ההרוג מת בבית החולים תל השומר אליו הוא פונה.
נהגת מכונית פרטית נהרגה היום בתאונת דרכים ליד רנתיס שמצפון לרמאללה. הנהגת, רונית אביב בת 50, תושבת ההתנחלות עלי זהב, נסעה בכביש שבין בית אריה לרנתיס. מוכניתה סטטה מסיבה לא ברורה לנתיב הנגדי והיא התנגשה חזיתית במשאית סמיטריילר שהגיחה מולה.

מצבה של אביב הוגדר תחילה בינוני, והיא פונתה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. כעבור כמה שעות הדרדר מצבה, והיא מתה מפצעיה. משטרת ש"י פתחה בחקירת נסיבות התאונה.
---------------
ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
46478 הודעות 21:33 15.01.05

1. רוכב האופניים שנהרג בתאונת פגע וברח בסביון: אברהם בכר,
בתגובה להודעה מספר 0

רוכב האופניים שנהרג בתאונת פגע וברח בסביון: אברהם בכר, בן 66
רוכב האופניים שנהרג בצהריים בצומת סביון הוא אברהם בכר, תושב גני תקווה בן 66. בכר נהרג בתאונת פגע וברח ובמשטרה טרם הצליחו לאתר את הרכב הפוגע.

(אבי כהן)
---------------
ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
46478 הודעות 14:04 16.01.05

2. נעצר דורסו של רוכב האופניים
בתגובה להודעה מספר 0

נעצר דורסו של רוכב האופניים

כבוד השופטת יהודית אמסטרדם מבית משפט השלום בתל אביב, האריכה היום עד לתאריך 18.01.2005 את מעצרו של מוחמד אגרביה, יליד 1980 מאום אל פאחם.

החשוד נעצר אתמול בערב במקום עבודתו באור יהודה בחשד ששיבש הליכי חקירה, בעקבות תאונת הדרכים שאירעה אתמול בצהריים בצומת סביון, בה נהרג רוכב אופניים.

המשך חקירה את"ן תל אביב.
http://www.telaviv.police.gov.il/dover/Index1.asp?id=11652

==============

YES
חבר מתאריך 29.8.02
2093 הודעות 22:30 16.01.05

עוד אירוע ירי ביפו - אזרח נמצא מת

ערכתי לאחרונה בתאריך 16.01.05 בשעה 22:32 בברכה, YES

אירוע שלישי היום היפו .

--------------
YES
חבר מתאריך 29.8.02
2093 הודעות 22:33 16.01.05

1. רצח נוסף אירע ביפו: אלמוני ירה למוות בגבר תושב העיר
בתגובה להודעה מספר 0

רצח נוסף אירע ביפו: אלמוני ירה למוות בגבר תושב העיר
רצח נוסף ארע בעיר יפו. אלמוני ירה למוות בגבר תושב העיר.

המשטרה פתחה בחקירה, לא נמסרו פרטים נוספים.

(אבי כהן)
--------------
yoske
חבר מתאריך 25.11.03
4579 הודעות 22:33 16.01.05

2. רצח נוסף אירע ביפו: אלמוני ירה למוות בגבר תושב העיר
בתגובה להודעה מספר 0

רצח נוסף אירע ביפו: אלמוני ירה למוות בגבר תושב העיר
רצח נוסף ארע בעיר יפו. אלמוני ירה למוות בגבר תושב העיר.

המשטרה פתחה בחקירה, לא נמסרו פרטים נוספים.

YNET
--------------
ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
46530 הודעות 22:35 16.01.05

3. גבר נורה למוות ביפו; הרקע פלילי
בתגובה להודעה מספר 0

רצח ביפו: סמוך ל-21:40 התקבל במשטרה דיווח על ירי ברחוב ציהטלי פינת בת עין ביפו. לאחר זמן קצר הגיע לבית החולים וולפסון בחולון פצוע קשה, שמת מפצעיו. מהמשטרה נמסר שהרקע למעשה פלילי.

===========

ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
46559 הודעות 08:54 17.01.05

בן 42 נפצע קשה מפגיעת אוטובוס באשדוד

אדם כבן 42 נפצע באורח קשה מפגיעת אוטובוס ברחוב חטיבת הנגב באשדוד. צוות מד"א פינה את הפצוע לבית החולים קפלן ברחובות.

(שמוליק חדד)

-רפואה שלמה-

===========

Liran_H
חבר מתאריך 10.4.03
2789 הודעות 13:12 17.01.05

ראשוני: אישה נרצחה בידי אלמונים בקריית אתא

רחוב אביגדור. הרקע בבדיקה.
------------
ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
46586 הודעות 13:14 17.01.05

1. גופת אשה בשנות ה-60 לחייה התגלתה בדירה ברחוב אביגדור
בתגובה להודעה מספר 0

גופת אשה בשנות ה-60 לחייה התגלתה בדירה ברחוב אביגדור בקריית אתא. המשטרה במקום בודקת אם מדובר באירוע פלילי (דוד רטנר)

==============

MMMor
חבר מתאריך 15.11.04
149 הודעות 18:03 17.01.05

י-ם אישה נידקרה בבטנה ברח' העוגב

כוחות בדרך

-רפואה שלמה-

=============

בני ברק ברח' זבוטינסקי 75 נמצא קשיש ללא רוח חיים עם סימני דקירה. SMS 17.01.05 19:00
מאת SMS 0
Kיציק לוי: בני ברק: קשיש נמצא ברח' ז'בוטינסקי ללא רוח חיים כשסימן דקירה בצוארו SMS 17.01.05 18:58
מאת SMS 0
Kיציק לוי
חבר מתאריך 13.7.02
15735 הודעות 23:28 17.01.05

4. החקירה הסתיימה - גרושתו עצורה בחשד לרצח.
בתגובה להודעה מספר 0

yoske
חבר מתאריך 25.11.03
4668 הודעות 02:51 18.01.05

6. בת 65 הודתה ברצח בעלה לשעבר בבני ברק
בתגובה להודעה מספר 4

בת 65 הודתה ברצח בעלה לשעבר בבני ברק
יום שלישי, 18 בינואר 2005, 1:21 מאת: רוני זינגר, הארץ

האישה הזעיקה את המשטרה בטענה שמצאה את גופת גרושה, עמו חיתה בדירה אחת. השוטרים מצאו את הקשיש כשסכין בצווארו ועצרו את האישה

תושבת בני ברק, בת 65, הודתה בחקירתה ברצח בעלה לשעבר, בן 73, שגופתו נמצאה הערב בדירה שחלקו השניים בבני ברק. החשודה אמרה כי במשך שנים ידעה סבל נפשי רב מבעלה לשעבר, ולא היה בה כוח להמשיך ולסבול. הזוג התגרש לפני כ-15 שנים אך המשיכו להתגורר באותה דירה. הבוקר תבקש המשטרה להאריך את מעצרה.

סמוך לשש וחצי, התקשרה האשה למוקד המשטרה, ודיווחה כי מצאה בדירתה את הגרוש שלה, ללא רוח חיים. שוטרי מרחב דן שהגיעו למקום מצאו את גופת הקשיש כשבצווארו נעוץ סכין. בתום חקירה ראשונית החליטו השוטרים כי הגרושה היא החשודה המרכזית ברצח, והיא נעצרה לחקירה. בקול ישראל דווח כי לאחר חקירה קצרה הודתה האישה במעשה. לאחר הרצח נמצא בביתם של השניים מכתב, שמוען לקרוביה של האשה, ובו גוללה האשה את פרשת הנישואין.

לבני הזוג אין עבר של הגשת תלונות על אלימות, אך במשטרה מעריכים כי המניע לרצח הוא סכסוך שפרץ בין השניים.
--------------

yoske
חבר מתאריך 25.11.03
4668 הודעות 05:28 18.01.05

7. הגבר שנרצח אמש בבני ברק: שפיק שעשוע, בן 73
בתגובה להודעה מספר 0

הגבר שנרצח אמש בבני ברק: שפיק שעשוע, בן 73
הגבר שנרצח אמש בבני ברק הוא שפיק שעשוע, תושב העיר בן 73.

אשתו לשעבר של שעשוע נחקרה במשטרה בחשד לרצח, ולטענת החוקרים קשרה עצמה לפרשה.

ynet

--------------
ר שמועתי
חבר מתאריך 1.4.02
4144 הודעות 18:41 17.01.05

רצח בבני ברק, רח' ז'בוטינסקי. נסגרה זירה.

אישה הגיע לבית מכר, והודיעה למשטרה שמצאה
אותו שוכב ללא תזוזה. ניידת שהגיע למקום
מצאה את הגבר דקור במיטתו.
האישה נעצרה לחקירה.
נט"ן זומן לקביעת המוות.
_______________________

לכל המבזקים
10:11 24/01/2005
כתב אישום הוגש נגד בת 60 המואשמת כי שיספה גרון בעלה
כתב אישום הוגש היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד ורדה ששון-שעשוע, תושבת בני-ברק בת 60, המואשמת ברצח בעלה לשעבר, שפיק, לפני כשבוע.

השניים התגוררו יחד במשך 15 שנים לאחר שהתגרשו. בשבוע שעבר, מואשמת כי שיספה את גרונו בסכין מטבח, בשעה שישן.

============

Kיציק לוי
חבר מתאריך 13.7.02
15745 הודעות 12:55 18.01.05

טלזסטון: כונני 'מד''א הצלה ישראל' קבעו מוות בבחור בן 18

הרקע אינו ברור.

--------------
Kיציק לוי
חבר מתאריך 13.7.02
15745 הודעות 13:00 18.01.05

1. מדובר בבחור ישיבה - והמוות נקבע בישיבה בה הוא לומד
בתגובה להודעה מספר 0

---------------
הצלה ישראל
חבר מתאריך 13.7.04
340 הודעות 13:47 18.01.05

2. מדובר במינון יתר של סמים ורופא קבע את מותו.
בתגובה להודעה מספר 0

ערכתי לאחרונה בתאריך 18.01.05 בשעה 13:48 בברכה, הצלה ישראל

לא מדובר בישיבה רגילה אלא במוסד עם תלמידים מחו"ל .
כרגע הנהלת המוסד וצוות של "הצלה" המקומי בטעלז סטון מנסה לאתר את משפחתו של הצעיר המתגורר בארה"ב.
---------------
ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
46701 הודעות 14:13 18.01.05

3. נבדק חשד לשימוש בסמים או התאבדות
בתגובה להודעה מספר 2

גופת צעיר נמצאה בישיבה בפרוזדור י-ם, נבדק חשד לשימוש בסמים או התאבדות

גופת צעיר יהודי נמצאה בישיבה בטלזסטון בפרוזדור ירושלים. המשטרה בודקת אם מותו נגרם משימוש יתר בסמים או בהתאבדות. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.
http://www.nrg.co.il/online/1/ART/855/936.html

==============

ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
46771 הודעות 10:42 19.01.05

פ''ת: צעירה קפצה מהקומה השלישית של בניין מגורים

צעירה קפצה מהקומה השלישית של בניין מגורים בפתח תקווה ונפצעה באורח בינוני. צוות מגן דוד אדום פינה את הצעירה, בשנות העשרים לחייה, לבית החולים בלינסון בעיר
http://news.nana.co.il/Common/GeneralModules/Ticker/PopUp.asp?ArticleID=168820

-רפואה שלמה-

טלולה
חבר מתאריך 9.10.03
2199 הודעות 10:58 19.01.05

1. כבר אי אפשר ללכת בשקט ברחוב
בתגובה להודעה מספר 0

מבלי שיקפוץ עלייך איזה מישהו.
תופעה
www.brainess.pic.co.il

-------------

Kיציק לוי
חבר מתאריך 13.7.02
15761 הודעות 11:04 19.01.05

2. טעות!!!
בתגובה להודעה מספר 0

ילדה שחכה את תיק האוכל בבית - אמה באה לזרוק את התיק מהמרפסת מעדה ונפלה מול עיני ביתה.
לא קפצה ולא נעלים.

---------------

ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
46771 הודעות 11:10 19.01.05

3. ארוחה יקרה מאוד לדעתי
בתגובה להודעה מספר 2
---------------

טלולה
חבר מתאריך 9.10.03
2199 הודעות 11:14 19.01.05

4. ומה עם המעופפת מאשדוד?
בתגובה להודעה מספר 3

y net
אשדוד: אשה קפצה מהקומה השישית; מצבה אנוש
אשה קפצה מהקומה השישית בבניין מגורים באשדוד, ונפצעה באורח אנוש. צוותי מד"א מטפלים בה במקום.

ככל הנראה מדובר בניסיון התאבדות.

-רפואה שלמה-

=============

Kיציק לוי
חבר מתאריך 13.7.02
15772 הודעות 13:50 19.01.05

תל אביב: ברח' בני אפרים דירדר רכב משטרתי לאחור ופגע בקשישה הולכת רגל

שנפצעה ופונתה במצב קשה לבית חולים
---------------
Sרון Sקד
חבר מתאריך 11.12.03
866 הודעות 13:59 19.01.05

1. מד''א: בת 70 נפצעה קשה בתאונת דרכים בתל אביב
בתגובה להודעה מספר 0

אשה בת 70 נפצעה באורח קשה לאחר שנפגעה ממכונית נוסעת ברחוב בני אפרים בתל אביב.
צוותי מד"א שהגיעו למקום פינו את האשה לבית החולים איכילוב בעיר.

(ynet)
-------------
ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
46787 הודעות 12:43 19.01.05

מד''א: בת 70 נפצעה קשה בתאונת דרכים בתל אביב

אשה בת 70 נפצעה באורח קשה לאחר שנפגעה ממכונית נוסעת ברחוב בני אפרים בתל אביב.

צוותי מד"א שהגיעו למקום פינו את האשה לבית החולים איכילוב בעיר.

-רפואה שלמה-
--------------
Kיציק לוי
חבר מתאריך 13.7.02
15787 הודעות 17:37 19.01.05

רמת גן: אישה כבת 60 נדרסה ומצבה קשה סמוך לכפר המכביה

=============

המייל האדום
דיווח מיוחד
17:27 19.01.05

ההלוויה של עודד שרון תתקיים מחר 16:30 בחלקה הצבאית בבית העלמין בגן יבנה

ההלוויה של עודד שרון תתקיים מחר (יום חמישי) בשעה 16:30 בחלקה הצבאית בבית העלמין בגן יבנה.
המשפחה.

============

גולני שלי
חבר מתאריך 19.6.03
1188 הודעות 12:53 19.01.05

תאונת פגע וברח סמוך לצ.מגידו רוכב אופנוע נהרג

ערכתי לאחרונה בתאריך 19.01.05 בשעה 13:13 בברכה, גולני שלי

ככל הנראה תאונת פגע וברח קטלנית סמוך לצומת מגידו שבצפון לכיוון יוקנעם במקום רוכב אופנוע נהרג צוותי הצלה במקום האירוע

----------------
בטוח
חבר מתאריך 8.10.01
9176 הודעות 13:09 19.01.05

1. הרוג בתאונה
בתגובה להודעה מספר 0

-------------

עדכון מהשטח
חבר מתאריך 22.10.04
1262 הודעות 13:09 19.01.05

2. התאונה הפכה לקטלנית
בתגובה להודעה מספר 0

--------------
גולני שלי
חבר מתאריך 19.6.03
1188 הודעות 13:12 19.01.05

3. לא בטוח שמדובר בפגע וברח.
בתגובה להודעה מספר 2

כרגע בוחני המשטרה בודקים האם מדובר בהחלקה עצמית של הרוכב אופנוע ז"ל או בתאונת פגע וברח
--------------

זקא_101
חבר מתאריך 30.5.04
264 הודעות 13:21 19.01.05

4. ידידי גולני סליחה שפתחתי, אבל לא מדובר בפגע וברח
בתגובה להודעה מספר 3

נהג המשאית עצר בצד ומתוחקר ע"י שוטרי מתנ"א
לא מדובר בפגע וברח !

---------------
בטוח
חבר מתאריך 8.10.01
9176 הודעות 13:23 19.01.05

5. הנהג המשיך בנסיעה ועצר רק בהמשך
בתגובה להודעה מספר 4

או שלא הבחין ורק כשסימנו לו עצר , או שרצה לברוח והתחרט.
דיווח ראשוני
--------------
גולני שלי
חבר מתאריך 19.6.03
1188 הודעות 13:23 19.01.05

6. צודק...
בתגובה להודעה מספר 4

ערכתי לאחרונה בתאריך 19.01.05 בשעה 13:24 בברכה, גולני שלי

הנהג חזר ובהתחלה דיווח על פגיעה ברכב ולכן חשבו שמדובר בעוד תאונה ולזו שייכו פגע וברח.
נ.ב אין לך על מה להצטער וקיבלת מסר של סליחה מהופכת.

---------------
Liroy
חבר מתאריך 14.7.04
35 הודעות 15:18 19.01.05

7. ההרוג בתאונה באזור מגידו - גבר בן 53 מהצפון;
בתגובה להודעה מספר 6

ההרוג בתאונה באזור מגידו - גבר בן 53 מהצפון; מחקירה עולה שלא מדובר בתאונת פגע וברח

ההרוג בתאונה בכנסיה לקיבוץ מגידו הוא רוכב קטנוע בן 53 מאזור הצפון.
מחקירה מתברר שלא מדובר בתאונת פגע וברח. נהג המשאית, שגרר איתו את הקטנוע נעצר רק במרחק של כמה עשרות מטרים ממקום התאונה.

----------------
radak
חבר מתאריך 22.4.02
2029 הודעות 15:30 19.01.05

8. במקום התאונה מחסום משטרתי. 5 ק''מ פקק תנועה מכיוון יוקנעם לצומת מגידו.
בתגובה להודעה מספר 0

============

עקרב שחור
חבר מתאריך 24.6.02
6250 הודעות 21:16 19.01.05

הגיעו עם בנם למיון והתבשרו: אחיו התינוק מת

משפחה ירושלמית הגיעה לבקר את הסב והסבתא ברעננה. אחד הילדים, בן שנתיים, הובהל לבית-החולים עם חום גבוה, שם יוצב מצבו. זמן קצר אחר-כך הוזעק צוות מד"א שוב לבית, כדי לטפל באחיו התינוק שאיבד הכרה. ההורים, שהתעודדו בבית-החולים מהתאוששות בנם הפעוט, קיבלו את הבשורה המרה: בן החודשיים מת "מוות בעריסה

תינוק בן חודשיים הובהל הערב (יום ד') ללא הכרה מביתו ברחוב ביל"ו ברעננה לבית-החולים "מאיר" בכפר-סבא, ושם נקבע מותו. דקות ספורות קודם לכן הובהל לבית-החולים אחיו בן השנתיים.

שני האחים הגיעו עם הוריהם מירושלים לביקור בבית הסב והסבתא ברעננה. הבן הפעוט בן השנתיים סבל מחום גבוה והתכווצויות.

בבית-החולים הצליחו הרופאים לייצב את מצבו. הוא אושפז במחלקת ילדים להמשך טיפול והשגחה. הרופאים העריכו כי ככל הנראה, הוא לקה בסוג כלשהו של שפעת חורף קשה.

בעוד ההורים שוהים ליד מיטת בנם בבית-החולים, התקבלה במוקד מד"א ירקון קריאה שנייה, מאותה כתובת בדיוק. הפעם היה זה סבם של הילדים, שדיווח כי נכדו בן החודשיים איבד את הכרתו.

ניידת טיפול נמרץ, שפינתה קודם לכן את הילד בן השנתיים, שבה לבית המשפחה ברעננה. הצוות ניסה לבצע החייאה בתינוק והבהילו ל"מאיר", שם לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותו - ולבשר את הבשורה המרה להוריו.

יפתח קרני, פרמדיק במד"א, סיפר: "כאשר היינו במיון ב'מאיר', קיבלנו קריאה נוספת לפינוי – לאותה כתובת ברעננה. הפעם דובר על אחיו של הפעוט שפינינו, תינוק בן חודשיים, שאינו נושם. כאשר הגענו לפנות את האח מצאנו אותו ללא רוח חיים".

"פינינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה מתקדמות", המשיך קרני. "לצערנו, לא הצלחנו להחזיר לו את הדופק בשום שלב. בבית-החולים המשיכו את פעולות ההחייאה, עד שנאלצו לקבוע את מותו".

בבית-החולים התקשו לקבוע את סיבת מותו של התינוק, והעריכו כי מת "מוות בעריסה" עוד בהיותו בבית ברעננה.

בינתיים התייצב מצבו של האח הגדול, לאחר שקיבל טיפול שנועד לטפל בהתכווצויות החום מהן סבל. בעקבות האירוע הגיע לבית-החולים חוקר משטרה מתחנת כפר-סבא, ושלל כל חשד לפלילים בפרשה הכאובה.

הבדיקה העלתה גם כי מדובר בצירוף מקרים מצמרר, אך ללא קשר של ממש בין המקרים: הראשון נגרם כתוצאה משפעת, לאחר שהפעוט לא חש בטוב כבר מתחילת השבוע, ואילו המוות, כאמור, הוגדר "מוות בעריסה".

מנהל המוקד הארצי של מד"א, זכי הלר, אמר כי "פינוי של שני אחים בניידת טיפול נמרץ, בהפרש של 20 דקות, הוא אירוע נדיר".
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3034766,00.html

===========

ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
46812 הודעות 07:58 20.01.05

תל אביב: גופת גבר נמצאה בחוף הים

גופת גבר נמצאה בחוף הים בתל אביב' ברחוב יטבתה. ככל הנראה אין חשד לפלילים. הגופה הועברה למכון לרפואה משפטית באבו-כביר לבדיקת נסיבות המוות



----------------
Kיציק לוי
חבר מתאריך 13.7.02
15795 הודעות 07:59 20.01.05

1. זה יותר יפו מתל-אביב. הגופה נפלטה מהים...
בתגובה להודעה מספר 0

=============

מוקד-777
חבר מתאריך 8.2.04
568 הודעות 18:18 20.01.05

כביש-40 צ. תל נוף לכיוון גדרה ת.ד קטלנית,הולך רגל נהרג.

הולך רגל נפגע מרכב פרטי-נקבע מוות.

============

ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
46882 הודעות 13:57 20.01.05

באר שבע: פעוט בן 3 פונה לסורוקה במצב בינוני-קשה עקב כוויות

ניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום פינתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע פעוט בן 3, שנכווה בחלקי גופו ממים רותחים. הפעוט הועבר לבית החולים במצב בינוני עד קשה, כשהוא סובל מכוויות בדרגות שונות.
http://www.nrg.co.il/online/1/ART/857/366.html

-רפואה שלמה-

============

ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
46890 הודעות 10:26 20.01.05

אילת:מת מפצעיו רוכב אופנוע שנפצע קשה בתאונה לפני יומיים

צעיר בן 22 מטבריה שנפצע קשה בתאונת דרכים לפני יומיים באילת, מת הבוקר מפצעיו בבית החולים יוספטל בעיר.

התאונה ארעה סמוך לחוות היען באילת כאשר האופנוע שבו נסע הצעיר התנגש במשאית

===========

Kיציק לוי
חבר מתאריך 13.7.02
15821 הודעות 08:24 21.01.05

תל אביב: ת.ד. קטלנית בשדרות ירושלים - במקום 2 הרוגים - כוחות במקום

==========

עדכון מהשטח
חבר מתאריך 22.10.04
1277 הודעות 15:12 21.01.05

השבוע היו 25 מקרי מוות (מב"ט) להלן פירוט המקרים ל"ע
7 הרוגים בת"ד
6 התאבדות
2 אירועי רצח
1 נפילה מגובהה
9 מקרי מב"ט
----------------
Kיציק לוי
חבר מתאריך 13.7.02
15836 הודעות 15:17 21.01.05

1. ולאלו שלא יודעים את ראשי התבות של מב''ט: מוות בלתי טבעי.

==========

עדכון מהשטח
חבר מתאריך 22.10.04
1274 הודעות 12:59 21.01.05

בי''ם קפץ חנ''ש מקומה 3 מפונה במצב קריטי לעין כרם
--------
האח הקטן
חבר מתאריך 10.10.03
92 הודעות 13:16 21.01.05

1. מה זה חנ''ש?
בתגובה להודעה מספר 0
----------

הודיני
חבר מתאריך 3.3.03
304 הודעות 13:19 21.01.05

2. חנ''ש
בתגובה להודעה מספר 1

חולה נפש.

--------
האח הקטן
חבר מתאריך 10.10.03
92 הודעות 13:20 21.01.05

3. תודה
בתגובה להודעה מספר 2
---------------
עדכון מהשטח
חבר מתאריך 22.10.04
1274 הודעות 13:34 21.01.05

4. נפטר ז''ל
בתגובה להודעה מספר 0

נפטר ז"ל

==============

עדכון מהשטח
חבר מתאריך 22.10.04
1274 הודעות 14:13 21.01.05

ק' ביאליק רחוב הגליל 14 התאבדות

----------------
Kיציק לוי
חבר מתאריך 13.7.02
15824 הודעות 14:27 21.01.05

1. מדובר באדם הלוקה בנפשו שהתאבד באמצעות שקית ניילון ששם על ראשו
בתגובה להודעה מספר 0

============

ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
46920 הודעות 10:57 21.01.05

השבוע: עשרה הרוגים בתאונות דרכים ברחבי הארץ

עשרה בני אדם נהרגו השבוע בתאונות דרכים שארעו ברחבי הארץ. מתחילת השנה האזרחית נהרגו בכבישים 25 בני אדם, לעומת 26 בני אדם באותה תקופה אשתקד.

============

אונגרפלד
חבר מתאריך 2.3.03
261 הודעות 10:41 22.01.05

זעזוע במשטרה: התאבד קצין בכיר במרחב שפלה

שוטרים בימ"ר שפלה הגיעו למשרדי היחידה והזדעזעו לגלות את מפקד הימ"ר, רב פקד יוסי כהן, כשהוא ירוי במשרדו. לצידו נמצא נשקו האישי. במשטרה מעריכים כי הוא התאבד ואין חשד לפלילים, אולם הוא לא הותיר אחריו מכתב שיכול להסביר את המעשה
אלי סניור

זעזוע במרחב שפלה: מפקד ימ"ר שפלה, רב פקד יוסי כהן, נמצא בצהריים (ו') ללא רוח חיים במשרדו. ההערכה במשטרה היא כי הוא שם קץ לחייו ביריה מאקדחו.

במשטרה לא יודעים מה הסיבה שהביאה את הקצין המוערך לעשות את המעשה. עד לפני מספר שבועות הוא כיהן במחלק הבילוש של היחידה המרכזית
מודעה

של מחוז מרכז. לפני מספר שבועות הועבר למרחב שפלה, שם כיהן בתפקיד מפקד היחידה המרכזית של המרחב.

לקראת שעות הצהריים, הגיעו שוטרים מהיחידה למשרדים וכשנכנסו פנימה נדהמו לגלות את הקצין מתבוסס בדמו ולצידו נשקו האישי. כבר מההתחלה נראה היה כי מדובר בהתאבדות ואין חשד לפלילים, אולם לדברי המשטרה, כהן לא הותיר אחריו מכתב שיכול להסביר את המעשה.

הידיעה על מותו של הקצין הדהימה את כל קציני המרחב והמחוז. בתוך זמן קצר הגיעו קצינים רבים למשרדים ברחובות.

קצין במשטרה שהכיר את כהן אמר: "מדובר בקצין יוצא דופן, אחד שאהב את המשטרה ונתן את כל כולו. אנחנו פשוט בהלם מהאובדן. אין הרבה אנשים כמוהו".

לאחר מותו, ניסו במשטרה במשך שעות לאתר את כל בני משפחתו, על מנת לבשר להם את הבשורה המרה. טרם נקבע מועד הלוויתו.

ynet

----------
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
44782 הודעות 12:32 22.01.05

מפקד ימ''ר שפלה נמצא ירוי בראשו

המקרה התרחש בתחנת משטרת רחובות; החשד הוא כי הוא התאבד; עם גילוי גופתו, הוזעקה ניידת טיפול נמרץ של מד"א. רופא ניסה לבצע פעולות החייאה לקצין, ללא הועיל; טרם נקבע מועד הלוויתו
מאת: עומר שיקלר | עודכן: 12:11 22/01/2005

מפקד ימ"ר שפלה, רב-פקד יוסי כהן, נמצא בצהרים ירוי בראשו (ו', 21.01.05). נמסר כי שוטרים המומים הם שמצאו את גופתו במשרדו שבתחנת משטרת רחובות.
http://www.nfc.co.il/archive/001-D-62593-00.html?tag=12-32-21

===========

Liran_H
חבר מתאריך 10.4.03
2813 הודעות 22:37 21.01.05

דיווח ראשוני על אירוע ירי בשכונת ג'ואריש ברמלה

מהמקום מפונה גופה של בת 19. הרקע לא ידוע.

-------------
Liran_H
חבר מתאריך 10.4.03
2813 הודעות 23:11 21.01.05

1. הרקע לרצח: ''חילול כבוד המשפחה''.
בתגובה להודעה מספר 0

----------
yaniv_s5
חבר מתאריך 3.11.04
554 הודעות 22:37 21.01.05

בת 19 נירצחה בירייה בצווארה בג'ואריש
---------------

ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
46930 הודעות 22:49 21.01.05

1. מד''א: צעירה בת 19 נורתה למוות ברמלה; הרקע לא ידוע
בתגובה להודעה מספר 0

מד"א: צעירה בת 19 נורתה למוות ברמלה; הרקע לא ידוע
צעירה בת 19 נורתה למוות בשכונת ג'ואריש ברמלה. כך דווח ממד"א.

נסיבות המקרה עדיין אינן ברורות.

(ynet)

===========

Liran_H
חבר מתאריך 10.4.03
2812 הודעות 19:00 21.01.05

דיווח ראשוני על אירוע ירי ברחוב סן-מרטין בירושלים

ערכתי לאחרונה בתאריך 21.01.05 בשעה 19:00 בברכה, Liran_H

שני נפגעים במקום

-----------
humax
חבר מתאריך 5.7.02
3313 הודעות 19:02 21.01.05

1. עכשיו גם ידרשו להציב שוטרים פלסטנאים בירושלים
בתגובה להודעה מספר 0

שישמרו על הסדר
--------------

Liran_H
חבר מתאריך 10.4.03
2812 הודעות 19:03 21.01.05

3. הייתי ממליץ לחכות עם התגובות. לא מדובר בפיגוע.
בתגובה להודעה מספר 1
----------------

humax
חבר מתאריך 5.7.02
3313 הודעות 21:49 21.01.05

15. לקחתי בחזרה את מה שכתבתי
בתגובה להודעה מספר 1

אולי באמת אבו עבאס יעשה את הבלתי יאומן

-----------

pinhab2
חבר מתאריך 12.3.02
2201 הודעות 22:42 21.01.05

16. אויש..איזו אכזבה....
בתגובה להודעה מספר 1
-----

Liran_H
חבר מתאריך 10.4.03
2812 הודעות 19:02 21.01.05

2. לפי הערכה ראשונית של המשטרה, מדובר בנסיון רצח והתאבדות.
בתגובה להודעה מספר 0

-----------
yarok
חבר מתאריך 23.5.02
680 הודעות 19:06 21.01.05

4. יש עוד עידכונים ?!?!!?
בתגובה להודעה מספר 0
--------------

Liran_H
חבר מתאריך 10.4.03
2812 הודעות 19:08 21.01.05

5. משטרה במקום, אמבולנסים בדרך. מצב הפצועים כנראה קשה.
בתגובה להודעה מספר 4
-------------

yarok
חבר מתאריך 23.5.02
680 הודעות 19:09 21.01.05

6. תודה אחי....!
בתגובה להודעה מספר 5

שיהיה לילה שקט
---------------

לירון
חבר מתאריך 11.5.04
2072 הודעות 19:13 21.01.05

7. גבר ירה באישתו וניסה להתאבד, מצבם קשה
בתגובה להודעה מספר 0
------------

נדב ב.
חבר חדש
141 הודעות 19:15 21.01.05

11. לא אשתו, חברתו
בתגובה להודעה מספר 7
--------------

Liran_H
חבר מתאריך 10.4.03
2812 הודעות 19:13 21.01.05

8. החייאה על הפצועה, בת 20. גם הגבר בשנות ה-20 לחייו.
בתגובה להודעה מספר 0
--------------

נדב ב.
חבר חדש
141 הודעות 19:14 21.01.05

9. נקבע מוות לשני הפצועים
בתגובה להודעה מספר 0
-----------

Liran_H
חבר מתאריך 10.4.03
2812 הודעות 19:14 21.01.05

10. במקום שני הרוגים. המשטרה: גבר שרצח את חברתו. הרקע לא ידוע.
בתגובה להודעה מספר 0

------------

Liran_H
חבר מתאריך 10.4.03
2812 הודעות 19:26 21.01.05

12. לפי דיווחים מסויימים ולא רשמיים, הגבר נדקר ולא נורה. בבדיקה.
בתגובה להודעה מספר 0
-------------

Liran_H
חבר מתאריך 10.4.03
2812 הודעות 19:36 21.01.05

13. שגוי. שניהם נורו. (רצח והתאבדות)
בתגובה להודעה מספר 12
-----------

Liroy
חבר מתאריך 14.7.04
56 הודעות 19:50 21.01.05

14. ירושלים: רצח את חברתו והתאבד
בתגובה להודעה מספר 0

ירושלים: רצח את חברתו והתאבד

זוועה בבירה: צעיר כבן 20 הגיע לדירה בה התגוררה חברתו, ירה בה ולאחר מכן ירה בעצמו. צוות מד"א קבע את מותם של השניים
אפרת וייס

רצח מזעזע בירושלים: צעיר כבן עשרים רצח את חברתו, כבת 20, ביריה בחזה, ולאחר מכן התאבד ביריה.

מפרטים ראשוניים עולה שהצעיר הגיע לדירה ברחוב סן מרטין, בה התגוררה חברתו יחד עם שותפה. הוא נכנס לדירה, ירה בחברתו ולאחר ירה בעצמו.

למשטרה התקבלה קריאה על זעקות לעזרה שעלו מהדירה. אמבולנס של מד"א הגיע תוך דקות ספורות ומצא את השניים מחוסרי הכרה שניהם עם פצעי ירי. ניידת טיפול נמרץ הגיע למקום והמשיכה בטיפול מתקדם, אולם מותם של השניים נקבע במקום.

כוחות משטרה הגיעו למקום ובודקים את נסיבות האירוע.

=============
yorden
חבר מתאריך 9.4.02
50 הודעות 19:01 21.01.05

רצח והתאבדות בירושלים

ראשוני, זוג אתיופים בירושלים
============

ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
46927 הודעות 22:29 21.01.05

גופה ללא ראש נמצאה צפונית-מערבית לי-ם; ככל הנראה מדובר בגופתו של פלשתיני חסר בית

גופה ללא ראש התגלתה סמוך למחסום רמות, צפונית-מעריבת לירושלים.
מהמשטרה נמסר שככל הנראה מדובר בפלשתיני חסר בית. נפתחה חקירה והגופה הועברה למכון לרפואה משפטית באבו-כביר.
http://www.nrg.co.il/online/1/ART/857/900.html

=============

yaniv_s5
חבר מתאריך 3.11.04
551 הודעות 16:14 21.01.05

קשיש נשרף למוות לאחר שעישן סיגריה וכנראה מת מהאפר בוער

שנפל עליו
במרכז גריאטרי בנתניה
--------------
י בלינקו
חבר מתאריך 24.2.04
4147 הודעות 16:24 21.01.05

1. ה' ישמור..
בתגובה להודעה מספר 0
---------

madboy
חבר מתאריך 13.4.02
1826 הודעות 18:44 21.01.05

2. ליתר דיוק הסיגריה נפלה על בגדיו ובגלל שהוא היה ללא
בתגובה להודעה מספר 0

השגחה הסיגריה הציתה אש בבגדיו ואז הוא נשרף למוות.

========

עקרב שחור
חבר מתאריך 24.6.02
6283 הודעות 17:00 22.01.05

בן 72 נפצע קשה בנפילה מחמישה מטרים בנהריה,ניסיון התאב'?

ערכתי לאחרונה בתאריך 22.01.05 בשעה 17:16 בברכה, עקרב שחור

יום שבת, 22 בינואר 2005, 16:45 מאת: ג'קי חורי, הארץ
גבר בן 72 מנהריה נפצע קשה לאחר שנפל מגובה חמישה מטרים באחד מבתי האבות בעיר. להערכת המשטרה, האיש ניסה להתאבד

------------
עקרב שחור
חבר מתאריך 24.6.02
6283 הודעות 18:05 22.01.05

1. נהריה: קשיש נפצע בינוני-קשה כשנפל מגובה חמישה מטרים
בתגובה להודעה מספר 0

תושב בית אבות בנהריה, בן 72, נפצע באורח בינוני עד קשה כשנפל מגובה של חמישה מטרים לתוך מרפסת בקומה השנייה בבית האבות. צוותים של מד"א וכיבוי אש הגיעו למקום וחילצו את הקשיש מהמרפסת באמצעות סולם.

המשטרה חוקרת אם מדובר בתאונה או בנסיון התאבדות.

(אחיה ראב"ד)

-רפואה שלמה-

=======

ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
46940 הודעות 13:42 22.01.05

באר שבע: גבר הצית את עצמו למוות; הנסיבות נבדקות

תושב באר שבע, בן 56, הצית את עצמו למוות בחצר ביתו. לדברי משפחתו, האיש סבל מדיכאון בעקבות תאונת עבודה שפגעה בראייתו. מהמשטרה נמסר כי אין חשד לפלילים.

(טובה דדון)

=========

ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
46946 הודעות 07:14 23.01.05

עכו: גבר נדקר על ידי אלמוני; מצבו קשה

גבר כבן 46 נדקר לפנות בוקר בעכו על ידי אלמוני, ונפצע באורח קשה.

ממד"א נמסר כי הפצוע פונה לבית החולים בנהריה. משטרת עכו פתחה בחקירת האירוע.

(אחיה ראב"ד)

-רפואה שלמה-

===========

חובב רדיו
חבר מתאריך 14.5.04
280 הודעות 17:57 22.01.05

התאבדות נוספת בב''ש

גופת נער נמצאה תלויה בבאר שבע. אין חשד לפלילים
יום שבת, 22 בינואר 2005, 17:43 מאת: ניר חסון, הארץ
גופת נער בן 13.5 נמצאה תלויה באמצעות רצועת כלב במחסן בלוני גז בבאר שבע. במקום לא נמצאו סימני אלימות ואין חשד לפלילים.

------------
אורן אדרי
חבר מתאריך 28.5.04
4956 הודעות 10:00 23.01.05

1. נער בן 13 נמצא תלוי במחסן בבאר שבע
בתגובה להודעה מספר 0

נער בן 13 נמצא תלוי במחסן בבאר שבע
יום ראשון, 23 בינואר 2005, 0:07 מאת: ניר חסון, הארץ
בני משפחתו של הנער סיפרו כי לא סבל מבעיות נפשיות ידועות (אילוסטרציה)על הגופה לא נמצאו סימני אלימות. חבריו של הנער סיפרו כי מצאו אותו תלוי באמצעות רצועת כלב במחסן. המשטרה מעריכה כי הנער מת כתוצאה מתאונה

נער בן 13 וחצי, תושב באר שבע, נמצא אתמול תלוי ללא רוח חיים במחסן בלוני גז סמוך לביתו בעיר. במשטרת באר שבע מעריכים כי אין מדובר בהתאבדות, אלא בתאונה בעקבות מעשה קונדס שנכשל.

מעדויות חבריו של הנער עולה כי הם שיחקו כדורסל במגרש חנייה הצמוד לביתו ברחוב הרצוג בעיר. אחד מחבריו של הנער היה במקום עם כלבו, ולדבריו, בשלב מסוים, ניגש הנער לכלב והסיר את הרצועה שלו. הכלב החל להימלט מהמקום, ושאר הנערים דלקו אחריו, מלבד הנער שנהרג, שנותר מאחור כשבידו הרצועה.

כאשר חבריו שבו למקום לאחר כחצי שעה, הם מצאו אותו תלוי באמצעות רצועת הכלב. הרצועה הייתה מחוברת מצד אחד למשקוף הכניסה למחסן בלוני גז, הצמוד לבניין, ומצדה השני היתה מלופפת סביב צווארו של הנער, שככל הנראה נחנק למוות. אנשי מד"א שהוזעקו למקום קבעו את מותו, וגופתו הועברה למכון לרפואה משפטית באבו-כביר, לשם נתיחה שלאחר המוות.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי ההרוג היה ילד נורמטיבי ללא עבר של בעיות נפשיות, והוא לא הביע בעבר רצון להתאבד. הוא גם לא הותיר אחריו מכתב התאבדות או רמז למעשה אותו הוא מתכוון לבצע. אולם, על דלת המחסן התגלה ציור בטוש שחור של אדם הפוך. לפי שעה מוערך במשטרה כי הילד ההרוג הוא ששירטט את הציור על הדלת, ייתכן כחלק ממעשה קונדס שתיכנן.

בבדיקה ראשונית של גופת הילד לא התגלו סימני אלימות, ובמשטרה כבר קבעו שאין חשד למעשה פלילי. גורם במשטרה אמר כי ייתכן שמדובר היה במעשה קונדס שלא עלה יפה והסתיים באורח טרגי, אם כי עדיין נבדקת האפשרות שהנער שם קץ לחייו.

==============

מוקד-777
חבר מתאריך 8.2.04
570 הודעות 09:15 23.01.05

רח' בן גוריון פינת ז'בוטינסקי בב''ב נמצאה גופה

כוחות משטרה במקום.

==========

י בלינקו
חבר מתאריך 24.2.04
4160 הודעות 15:56 23.01.05

אשדוד: ברח' יאיר נמצא אדם ירוי בראשו - נקבע מוות

==============

60 שניות
חבר מתאריך 21.5.04
403 הודעות 21:25 23.01.05

פ''ת ת.ד אוטובוס VS הולך רגל, פצוע אנוש, החייאה בשטח

ערכתי לאחרונה בתאריך 23.01.05 בשעה 21:25 בברכה, 60 שניות

www.hnn.co.il

-------
60 שניות
חבר מתאריך 21.5.04
403 הודעות 21:29 23.01.05

1. פצועה אנוש מפונה לחדר טראומה בבלינסון
בתגובה להודעה מספר 0

אוטובוס פגע בהולכת רגל.
www.hnn.co.il
------
Sרון Sקד
חבר מתאריך 11.12.03
873 הודעות 21:34 23.01.05

2. אוטובוס פגע בהולכת רגל ברח' ז'בוטינסקי - פצועה קשה
בתגובה להודעה מספר 0

----------
Sרון Sקד
חבר מתאריך 11.12.03
873 הודעות 21:42 23.01.05

3. פרטים נוספים:
בתגובה להודעה מספר 0

הולכת רגל נפגעה מאוטובוס בנת"צ ברחוב ז'בוטינסקי פינת הסיבים.
האישה פונתה ע"י מגן-דוד-אדום לחדר טראומה בבית חולים בלינסון במצב אנוש.

-------
Sרון Sקד
חבר מתאריך 11.12.03
873 הודעות 21:47 23.01.05

4. פתח תקווה: צעירה נפצעה אנושות מפגיעת אוטובוס
בתגובה להודעה מספר 0

הולכת רגל כבת 25 נפצעה באורח אנוש לאחר שאוטובוס פגע בה ברחוב הסיבים פינת ז'בוטינסקי בפתח תקווה.
ניידת טיפול נמרץ של מגן דוד אדום פינתה את הפצועה לבית חולים בילינסון בעיר.

(YNET)

-רפואה שלמה-

===========

מוקד-777
חבר מתאריך 8.2.04
571 הודעות 09:20 24.01.05

במעון על''ה ברח' עוזיאל בב''ב נקבע מוות לנער בן 16

כוחות במקום.

===========

זקא_101
חבר מתאריך 30.5.04
273 הודעות 09:40 24.01.05

ראשל''צ: הומלס ערום בפלג עליון, נמצא ללא רוח חיים

ברח' פריימן בעיר.
צוות זק"א ראשל"צ במקום.

============

עדכון מהשטח
חבר מתאריך 22.10.04
1313 הודעות 13:15 24.01.05

נהריה רחוב הרצל התאבדות בתליה

---------
אליהו123
חבר מתאריך 12.5.04
104 הודעות 13:38 24.01.05

1. יש אתר או לינק כמה התאבדות בארץ כל שנה והאם יש עליה
בתגובה להודעה מספר 0

כי זה מתפרסם המון כאן ברוטר נט
--------

עדכון מהשטח
חבר מתאריך 22.10.04
1316 הודעות 13:46 24.01.05

2. מקוה שזה יעזור לך
בתגובה להודעה מספר 1

http://www.health.gov.il/pages/default.asp?maincat=2&catid=396&pageid=2707

-----------
אורן אדרי
חבר מתאריך 28.5.04
5006 הודעות 16:30 24.01.05

3. אכן עושה רושם שתופעת ההתאבדויות תופצת תאוצה
בתגובה להודעה מספר 1

כמו כן
גם תופעות של מוות לא טבעי או לא מפוענח,
פורחים באזורנו הקטן

--------------
t-t
חבר מתאריך 28.12.04
204 הודעות 16:39 24.01.05

4. גם אני שאלתי את אותה השאלה, לפני זמן מה..
בתגובה להודעה מספר 1

גם לי נראה שיש מגמת עליה.
הלינק שציון דרך הביא (ותודה לך בכל אופן) לא בדיוק עונה על השאלה, מפני שהמחקר מדבר על שנים קודמות, ולא ממש על השנים האחרונות.
אותי אישית מעניין לגבי ארבע, חמש שנים האחרונות.(ובמיוחד השנתיים האחרונות)
-------------
עדכון מהשטח
חבר מתאריך 22.10.04
1316 הודעות 17:58 24.01.05

5. תפנה לראש בריאות הנפש באי מייל או 026705705 ותבקש
בתגובה להודעה מספר 4

============

SMS
דיווח מיוחד
01:45 25.01.05

מקור: גופת גבר נפלטה מהים ב-תל אביב.

==========

עדכון מהשטח
חבר מתאריך 22.10.04
1326 הודעות 21:57 24.01.05

בבית המעצר הדרים בשרון התאבדות בתליה

===========

זקא
דיווח מיוחד
13:39 25.01.05

התאבדות בירי בנהריה רח' ירושלים 9

==============

יקי
חבר מתאריך 4.4.02
2888 הודעות 15:24 25.01.05

סטודנטית התאבדה בעקבות אונס קבוצתי

ערכתי לאחרונה בתאריך 25.01.05 בשעה 15:31 בברכה, יקי

סטודנטית שהתאבדה בי-ם עברה אונס קבוצתי
יום שלישי, 25 בינואר 2005, 15:00 מאת: מערכת וואלה!

"יותר מכל אני רוצה לחיות ולא לפגוע בעצמי, אבל אני לא יכולה לבד" (צילום אילוסטרציה)הנערה השאירה אחריה מכתב, שתוכנו הגיע למערכת "חדשות הוט ירושלים", המפרט את סבלה בעקבות ההתעללות

הסטודנטית שהתאבדה אתמול במעונות הסטודנטים באוניברסיטה העברית בירושלים, עברה באחרונה טיפול במרכז לנפגעות תקיפה מינית. הסטודנטית סיפרה למתנדבות המרכז כי עברה התעללות מינית בתקופה מוקדמת יותר בחייה, כך נודע למערכת "חדשות הוט" בירושלים.

הצעירה, תושבת הצפון, סיפרה למתנדבת המרכז על מעשי התעללות מינית ואונס קבוצתי, ונראה כי התאבדותה של הנערה בת ה-21 קשורה לטראומה שחוותה, היות שבמכתב שהשאירה אחריה ביקשה להעביר את חפציה למקלט לנפגעות תקיפה מינית.

על סמך המכתב שהשאירה למרכז לסיוע לנפגעות תקיפה מינית, סבלה הנערה מפוסט-טראומה (כהגדרתה שלה) בעקבות ההתעללות המינית שעברה. במכתב היא מתארת "פלאשבקים מאוד קשים", שלא מאפשרים לה לשכוח את שעבר עליה, ומביעה מצוקה על כך ש"החברה הישראלית לא מוכנה להתמודד עם הפוסט-טראומה שלי, עם התעללות מינית... עם אונס קבוצתי".

עוד הדגישה הסטודנטית, כי היא מנסה בכל כוחה להתמודד ולהישאר בחיים, אך היא מתקשה להצליח בכך. "יותר מכל אני רוצה לחיות ולא לפגוע בעצמי, אבל אני לא יכולה לבד. אני צריכה עזרה", כך מסתיים המכתב. פרטים נוספים על המקרה יפורסמו היום ב-18:30 בערוץ 3 בכבלים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אורן אדרי
חבר מתאריך 17.5.13
24385 הודעות
   12:09   27.01.05   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. 27.01.2005  
בתגובה להודעה מספר 0
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 28.01.05 בשעה 07:24 בברכה, אורן אדרי
 
yaniv_s5
חבר מתאריך 3.11.04
579 הודעות 06:12 27.01.05

נתניה צומת בית פלדמן רוכב אופנוע נפצע אנוש מהתנגשות

ברכב

-רפואה שלמה-

===========

yoske
חבר מתאריך 25.11.03
4777 הודעות 05:56 27.01.05

חיכתה 6 שעות לרופא עד שמתה

בת 26 הגיעה למיון בסורוקה עם כאבי ראש וחום. עד שהגיע רופא לבדוק אותה היא כבר היתה מתה

יוסרה אבו-כף הייתה בטוחה שהגיעה למקום הנכון. היא ישבה בחדר המיון של בית החולים "סורוקה" בבאר-שבע ורק המתינה לרופא שיבוא ויבדוק למה היא סובלת מכאבי ראש נוראים במשך כמה ימים. "צריך רופא מומחה", אמרו לה בחדר המיון, "תחכי". אבו-כף חיכתה במשך שש שעות, עד שנמצאה מתה על מיטתה בחדר המיון.

אבו-כף, בת 26 ואמא לשישה, הגיעה לראשונה לבית החולים בשבת. היא התלוננה על כאבי ראש קשים וחום. למרות שעבר רק חודש מאז הלידה האחרונה שלה, היא שוחררה ללא כל טיפול. "אמרו לה שיהיה בסדר", סיפר אתמול אחיה.

ביום שלישי אבו-כף כבר לא הייתה מסוגלת להתמודד עם הכאבים וחזרה ל"סורוקה". היא נבדקה ונשאלה כמה שאלות, והתעורר החשד שהיא סובלת מדלקת קרום המוח.

בשביל לוודא אם חולה סובל מדלקת קרום המוח יש לבצע מספר בדיקות, והחשובה בהן היא בדיקת קרקעית העיניים, שנועדה לוודא שאין לחץ תוך-גולגולתי מוגבר. לאחר מכן מבצעים דיקור מותני, שבו מוציא הרופא דגימת נוזל מעמוד השדרה.

מחדר המיון התקשרו למחלקה הנוירולוגית וביקשו לשלוח רופא שיבצע את הבדיקות. אלא שהרופא לא הגיע מיד, וגם לא כעבור שעה או שעתיים. רק אחרי שש שעות, נצח במונחים רפואיים, הגיע הנוירולוג למיון ושאל איפה החולה. כאשר ניגש למיטתה של אבוכף, גילה אותה ללא רוח חיים. הצוות הרפואי החל מיד בביצוע החייאה, אך לאחר כשעה נקבע מותה של האישה.

היום תתבצע בגופתה של אבו-כף נתיחה, שאולי תשפוך מעט אור על נסיבות מותה: חיידק אלים במיוחד שגרם דלקת קרום המוח, סיבוך שקשור בלידה האחרונה או אולי סיבה אחרת לגמרי.

כך או כך, גורמים בסורוקה אמרו כי מדובר ברשלנות של ממש: "לא ייתכן שחולה ימתין במיון במשך שש שעות מבלי שאף אחד ישים לב אם הוא חי או מת".

מבית החולים סורוקה נמסר בתגובה, כי הגברת יוסרה אבו-כף הייתה תחת השגחה בחדר המיון: "תוך כדי הבדיקות ותהליך הבירור היא איבדה את הכרתה. בוצע ניסיון החייאה שנמשך כשעה, לצערנו ללא הצלחה. הנהלת המרכז הרפואי דיווחה על המקרה למשרד הבריאות ובודקת את נסיבותיו. אנו משתתפים בצערה של המשפחה ".

NRG

=============

Kיציק לוי
חבר מתאריך 13.7.02
15982 הודעות 11:17 27.01.05

צפת: ברח' הארי בבית הדין הרבני הישן התאבדות בתליה - רופא קבע מוות
-------------
עדכון מהשטח
חבר מתאריך 22.10.04
1353 הודעות 11:27 27.01.05

1. עדכון
בתגובה להודעה מספר 0

מדובר בהתאבדות של בחור צעיר המקרה היה בוואדי ליד ישיבת צפת ובית הדין הרבני הישן
ולא בבית דין הרבני אלב בוואדי עצמו.

----------------
Kיציק לוי
חבר מתאריך 13.7.02
15982 הודעות 11:29 27.01.05

2. תודה על התיקון
בתגובה להודעה מספר 1
----------------

ענבל
חבר מתאריך 5.8.02
7926 הודעות 11:31 27.01.05

3. נורא מה שקורה בימים אלו.
בתגובה להודעה מספר 0

ערכתי לאחרונה בתאריך 27.01.05 בשעה 11:31 בברכה, ענבל
----------------
נפש יהודי הומיה
חבר מתאריך 30.9.02
8633 הודעות 11:36 27.01.05

4. אף אחד לא מסביר לאנשים מהו ערך החיים האמיתי
בתגובה להודעה מספר 3

הכל הנאות ותאוות וכשזה לא מסתדר בגלל 1001 סיבות
ולו השוליות ביותר ,למה צריך לחיות ? פשוט מזעזע....

-------------
הצלה ישראל
חבר מתאריך 13.7.04
377 הודעות 11:45 27.01.05

7. הפרטים כפי שקיבלתי מאחראי ''הצלה גליל''.
בתגובה להודעה מספר 6

הבחור השאיר פתקים מפורטים במדויק כיצד ואיפה למצוא אותו. משטרה, מד"א "הצלה" ובני הישיבה חיפשו אותו בוואדי ומצאו אותו תלוי על עץ.

סיפור עצוב.
----------------
עדכון מהשטח
חבר מתאריך 22.10.04
1353 הודעות 11:47 27.01.05

8. כל הפרטים שמסרת הם נכונים אבל גם זק''א היו שם
בתגובה להודעה מספר 7

---------------
הצלה ישראל
חבר מתאריך 13.7.04
377 הודעות 11:58 27.01.05

9. אכן (ל''ת)
בתגובה להודעה מספר 8

---------------
1kiki
חבר מתאריך 20.12.04
207 הודעות 15:20 27.01.05

טרגדיה בצפת: בחור ישיבה נמצא ללא רוח חיים

--------------
צפוני1
חבר מתאריך 20.7.02
1016 הודעות 16:30 27.01.05

1. ההלוויה תצא מצפת בשעה 5
בתגובה להודעה מספר 0
---------------
Noam
חבר מתאריך 8.10.01
460 הודעות 14:38 27.01.05

11. הנכם מתבקשים בשלב זה לא להוסיף פרטים בענין.
בתגובה להודעה מספר 0


=============

Kיציק לוי
חבר מתאריך 13.7.02
15982 הודעות 11:16 27.01.05

תל אביב: בבית החולים 'רעות' התאבד נכה בתליה וחיתוך וורידים - נקבע מוות

------------
נפש יהודי הומיה
חבר מתאריך 30.9.02
8633 הודעות 11:29 27.01.05

1. Kיציק ,מה קורה היום ?
בתגובה להודעה מספר 0

http://rotter.net/forum/scoops1/6090.shtml
אתמול תאונות,היום התאבדויות ?
למה אף אחד לא מסביר לציבור שהתאבדות זה הפתרון הכי פחות טוב לכל הצרות ?
עבור קמפיין לשוקולד משקיעים מליונים וקמפיין לחיים את אף אחד לא מעניין ?
---------------
אוהב ישראל
חבר מתאריך 28.1.03
6651 הודעות 11:46 27.01.05

2. יש שם אנשים שרואים מה קורה? אישה מתה במיון, בנאדם מתאבד. טירוף!
בתגובה להודעה מספר 0

---------------
נפש יהודי הומיה
חבר מתאריך 30.9.02
8633 הודעות 11:52 27.01.05

3. כשהמנהיגים מתעסקים בשטויות זה מה שקורה לעם.
בתגובה להודעה מספר 2



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אורן אדרי
חבר מתאריך 17.5.13
24385 הודעות
   07:21   28.01.05   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. בהמשך היום  
בתגובה להודעה מספר 12
 
ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
47342 הודעות 18:13 26.01.05

היולדת שמתה עם עוברה במהלך לידה ברמב''ם: רונית בן עמי

היולדת שמתה היום עם עוברה בבית החולים רמב"ם בחיפה היא רונית בן עמי, תושבת קריית ים. בן עמי הותירה אחריה בעל, צחי, המשרת כאיש קבע בחיל האוויר ובת, מאי, בת ארבע. הלווייתה תתקיים מחר.

(אחיה ראב"ד)
------------

עקרב שחור
חבר מתאריך 24.6.02
6358 הודעות 23:39 26.01.05

1. רמב''ם: יולדת ועוברה נפטרו במהלך לידה
בתגובה להודעה מספר 0

רופאים ביצעו ניסיונות החייאה באישה ובעוברה אך ללא הצלחה. בני המשפחה טוענים כי יקירתם הגיעה ללידה כשהיא מדממת אך סירבו לאשפזה
בני משפחתה של האישה מהקריות שנפטרה הבוקר (רביעי) במהלך לידה בבית החולים רמב"ם בחיפה, יוצאים בטענות קשות נגד בית החולים. לטענתם, הגיעה האישה עם בעלה לבית החולים כשהיא מדממת ואחוזת צירי לידה, אך הרופאים סירבו לטפל בה ולאשפז אותה. "הרופאים אמרו לה לחזור מחר", טען אחד מבני המשפחה. ברמב"ם טוענים כי האישה הגיעה בלילה להתאשפז לקראת הלידה ורק בבוקר איבדה את הכרתה ומתה.
באתר החדשות ynet דווח כי שם היולדת הוא רונית בן עמי, והיא הותירה אחריה בעל, צחי, ובת בת ארבע. מחר תתקיים הלוויתה.

לטענת בני המשפחה, בעלה של האישה עמד בתוקף על כך שיקבלו את אשתו לחדר הלידה ושהיא סובלת מדימום. "הוא התווכח עם אנשי הקבלה והרופאים, אך אלה לא הסכימו לקבל את היקירה שלנו שסבלה", סיפא אחד מבני המשפחה והוסיף: "אנחנו יודעים שהרופאים ניסו להציל אותה, אל היו צריכים לאשפז אותה תחילה כשהיא הגיעה להתאשפז. אולי היו מצילים אותה".

האישה, בת 32 תושבת הקריות, נפטרה הבוקר במהלך לידה בבית החולים. הרופאים ביצעו בה ניסיונות החייאה אך אלה לא צלחו. גם את עוברה של האישה לא הצליחו הרופאים להציל. לדברי הרופאים מדובר בתסחיף ריאתי של מי שפיר. גופתה של האישה הועברה למכון לרפואה משפטית באבו כביר לנתיחה. משרד הבריאות קיבל הודעה על המקרה.

בית החולים: מקרים כאלה נדירים ומסתיימים במוות

לדברי גורמים בבית החולים, הגיעה האישה אמש, בסמוך לשעה 19:00, לבית החולים ללידה רגילה. זו הייתה לידתה השנייה. אתר החדשות ynet מדווח כי לאחר קבלתה למחלקת היולדות שכבה האישה שם כ-10 שעות ובבוקר, בסביבות השעה 4:00, איבדה את הכרתה. סגל רופאים בכיר הוזעק לחדר הלידה וביצע באישה ניסיונות החייאה במשך כ-4 שעות ללא הצלחה.

מבית החולים רמב"ם נמסר כי לטענות בני המשפחה אין שחר וכי מקרים כאלה מתרחשים לעיתים נדירות ומסתיימים במוות. בית החולים העביר, כנהוג על פי הנוהלים, הודעה למשרד הבריאות. סגן מנהל בית החולים, ד"ר צבי בן ישי, הוסיף: "לאישה לא היו תסביכים קודמים או מחלות כלשהן. לא היה לה מעקב חריג במהלך ההיריון שלה וגם לא בהיריון הקודם. היא הייתה אישה בריאה".
http://news.nana.co.il/Article/?ArticleID=169925&sid=16

===========

ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
47349 הודעות 17:10 26.01.05

חיילת בת 20 מתה בעקבות אירוע מוחי-שילוב של גלולות וסיגר

ערכתי לאחרונה בתאריך 27.01.05 בשעה 13:33 בברכה, ש_ש

יום רביעי, 26 בינואר 2005, 17:01 מאת: מערכת וואלה!
בבית החולים רמב"ם בחיפה מתה הלילה חיילת בת 20 ששירתה באחד מבסיס חיל האוויר בצפון. החיילת הובהלה לפני יומיים לבית החולים בעקבות אירוע מוחי, שאירע במהלך פעילות שגרתית בבסיס. היא עברה ניתוח, אך מאמצי הרופאים להצילה נכשלו. למערכת "חדשות הוט" בצפון נודע כי לדעת הרופאים יש אפשרות סבירה שמצבה של החיילת הידרדר באופן קיצוני כיוון שנהגה לעשן בזמן שנטלה גלולות למניעת הריון.

מדובר צה"ל לא נמסרה תגובה
----------------
ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
47349 הודעות 13:32 27.01.05

1. צעירה נפטרה עקב שילוב בין גלולות וסיגריות
בתגובה להודעה מספר 0

צעירה נפטרה עקב שילוב בין גלולות וסיגריות
יום חמישי, 27 בינואר 2005, 13:22 מאת: מערכת וואלה!

(אילוסטרציה: וואלה)חיילת מהצפון נפטרה מקריש דם במוחה, עקב שילוב של שימוש בגלולות נגד הריון ועישון. הרופאים: מדובר במקרה נדיר, והשילוב העלה את הסיכון

חיילת מהצפון נפטרה שלשום עקב שילוב של שימוש בגלולות נגד הריון ועישון. הצעירה, סווטלנה גולניקוב, בת 20, הובאה למנוחות אתמול בבית העלמין בנהריה.

ב"ידיעות אחרונות" דווח הבוקר, כי גולניקוב פונתה ביום ראשון לבית החולים "העמק" בעפולה, כשמצבה קשה והיא סובלת מפרכוסים. במהלך הבדיקות בבית החולים הדרדר מצבה של גולניקוב, והיא אבדה את הכרתה והועברה לבית החולים רמב"ם בחיפה. כעבור יומיים נפטרה הצעירה מקריש דם במוחה.

מנהל היחידה לקרישת דם ברמב"ם הסביר, כי "מותה של החיילת נגרם כתוצאה ממקרה נדיר של קרישת דם שגרמה לחסימת הוורידים במוח. ברוב המקרים של חסימת ורידים בעקבות נטילת גלולות נגד הריון, קרישי הדם נוצרים במקומות אחרים בגוף. רק במקרים נדירים, קריש הדם מתרחש במוח. אין ספק שהשילוב הזה, בין נטילת הגלולות לבין העישון, מעלה את הסיכון לאירוע כזה. לפי מה שאנחנו יודעים, זה מה שקרה במקרה של החיילת".

===========

ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
47352 הודעות 13:20 27.01.05

חיפה:בן 12 נפצע באורח בינוני מדקירות סכין בבית ספר תיכ

חיפה: בן 12 נפצע באורח בינוני מדקירות סכין

נער בן 12, נפצע בינוני כתוצאה מדקירות בבית ספר תיכון ברחוב יצחק שדה בחיפה.
צוות מגן דוד אדום פינה את הנער לבית החולים. ניידות של משטרת חיפה בדרכן למקום האירוע

-רפואה שלמה-

==============

זקא
דיווח מיוחד
16:07 27.01.05

שלד אדם וגולגולת ילד נצאו בחוף דור ליד זיכרון יעקב

--------------
בטוח
חבר מתאריך 8.10.01
9223 הודעות 13:43 27.01.05

חוף דור : גולגולת אדם התגלתה על החוף

משטרה בדרך למקום.
אין וודאות לגבי הממצא.

--------------
בטוח
חבר מתאריך 8.10.01
9223 הודעות 16:10 27.01.05

1. עידכון : בסריקות נוספות באזור נמצאה גולגולת נוספת
בתגובה להודעה מספר 0

--------------
yoske
חבר מתאריך 25.11.03
4790 הודעות 17:37 27.01.05

2. הערכה: הגולגלות במושב דור - חלק מבית קברות עתיק
בתגובה להודעה מספר 0

הערכה: הגולגלות במושב דור - חלק מבית קברות עתיק
הפיקוח על המשך הבדיקות באתר בו התגלו היום מספר גולגלות ועצמות אדם בסמוך למושב דור בחוף הכרמל הועבר לרשות העתיקות, כך מסר הערב מפקד משטרת זכרון יעקב, רב פקד אבי אדרי, בתום בדיקה של האתר.

לדברי אדרי, ייתכן כי מדובר בבית קברות עתיק.

ynet

----------------

עדכון מהשטח
חבר מתאריך 22.10.04
1357 הודעות 13:43 27.01.05

בחוף דור באזור זכרון נמצא שלד אדם כוחות בדרך

------------
עדכון מהשטח
חבר מתאריך 22.10.04
1357 הודעות 14:08 27.01.05

1. לא מדובר בדיוק בשלד מדובר בגופה מהימים האחרונים
בתגובה להודעה מספר 0

ערכתי לאחרונה בתאריך 27.01.05 בשעה 14:09 בברכה, עדכון מהשטח

וכנראה האירוע פלילי
-------------

אליהו123
חבר מתאריך 12.5.04
114 הודעות 18:28 27.01.05

2. לעת עתה לא ברור סופית מה הממצאים האם זה משהוא עתיק
בתגובה להודעה מספר 1

או משהוא אחר הכל נבדק עדין
-------------

טלולה
חבר מתאריך 9.10.03
2278 הודעות 19:46 27.01.05

6. ויינט -כנראה בית קברות עתיק
בתגובה להודעה מספר 1

--------------

עמוסכ
חבר מתאריך 11.4.04
4159 הודעות 18:45 27.01.05

3. ס''ס הוכחה לטבח בטנטורה של טדי כ''ץ.
בתגובה להודעה מספר 0
----------------
בינגו
חבר מתאריך 14.12.04
12 הודעות 19:12 27.01.05

4. מדובר בשלד של אשה. לאחר כשעה התגלה שלד נוסף של ילד
בתגובה להודעה מספר 3

יש לציין שנט"ן עם רופא יצא מחדרה עד למושב דור (כ-25 דקות נסיעה) בכדי לקבוע מוות.
מה אגיד: מדינה מצחיקה...

=============

Kיציק לוי
חבר מתאריך 13.7.02
15995 הודעות 19:44 27.01.05

רמלה: בבית ספר ברח' לוי אליהו נמסר על פצוע קשה מדקירות - כוחות בדרך

-רפואה שלמה-

==============



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אורן אדרי
חבר מתאריך 17.5.13
24385 הודעות
   17:15   28.01.05   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. השבוע היו 33 מקרי מוות מהם 10 בהתאבדות  
בתגובה להודעה מספר 12
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 28.01.05 בשעה 17:16 בברכה, אורן אדרי
 
עדכון מהשטח
חבר מתאריך 22.10.04
1389 הודעות 16:18 28.01.05

השבוע היו 33 מקרי מוות מהם 10 בהתאבדות

ערכתי לאחרונה בתאריך 28.01.05 בשעה 16:18 בברכה, עדכון מהשטח

6 הרוגים בת"ד
10 התאבדויות
2 מוות בעריסה
1 שריפה
1 טביעה
2 שלדים
7 מקרי מב"ט
ו 4 גופות ברקבון
שיהיה שבוע יותר טוב

============

rozgil
חבר מתאריך 26.1.03
718 הודעות 12:26 28.01.05

הצעירה בת ה-21, שהתאבדה, אפרת גיל, לא תקבר בקיבוצה

הצעירה בת ה-21, שהתאבדה, אפרת גיל, לא תקבר בקיבוצה
מאת: מערכת Iwomen
אפרת גיל בת ה-21, שהתאבדה והותירה מכתב שבו האשימה את המדינה בכך שאינה מספקת מסגרות הולמות לנפגעות מגילוי עריות ותקיפה מינית, לא תקבר בקיבוץ עין דור, בו נולדה וגדלה, אלא תיקבר בקיבוץ עין שמר, בו חיה אחותה. מרכז הסיוע לנפגעות תקיפה מינית הוא הוא שהגיש בקשה לצו מניעת קבורתה של אפרת בקיבוץ הולדתה, שם עברה גילוי עריות ואונס קבוצתי.
מזכיר קיבוץ עין דור אמר להארץ שאמה של הצעירה אינה יכולה להיגרר למהלכים משפטיים ואין לה כוחות נפשיים. היא במצוקה קשה שכן ביתה עברה כנראה תקיפה מינית בילדותה, לפני כשמונה שנים. אחרי כחודש-חודשיים הגיע המקרה לידיעת מוסדות הקיבוץ. היא פנתה, עם אמה, להגיש תלונה במשטרה, אבל לא מסרה שמות של חשודים ולא נפתחה חקירה פלילית. מערכת הרווחה של המועצה האזורית עורבו במקרה, והיא החלה לקבל ליווי וטיפול פסיכולוגי, כמעט עד יומה האחרון. גורמים חיצוניים כמו משטרה טיפלו בנושא, וגם גורמים פנימיים. הגורמים היו בקשר מתמיד האחד עם השני, אך מעולם לא עלו שמות או חשדות. לגבי הטענה על גילוי עריות, לא היה ידוע לנו כלום.
אפרת עזבה את הקיבוץ בגיל 15 ועברה ללמוד בירושלים שם נחשבה לתלמידה מצטיינת. היא למדה באוניברסיטה והתאבדה בתחילת השבוע כשהיא משאירה אחריה מכתב כואב, ומלא עצב ובדידות של מי שעברה חוויות אונס קשות, וננטשה ע" המימסד.

http://www.iwomen.co.il/show_article.asp?article_id=88158,msn=yes

===============

SMS
דיווח מיוחד
13:02 28.01.05

הצלה 101: עפולה. רכב פגע בילד ככל הנראה קשה. כוחות בדרכם למקום

-רפואה שלמה-

===============

ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
47501 הודעות 08:59 28.01.05

תל-אביב: בת 18 נדקרה אמש מחוץ למועדון - מצבה בינוני

צעירה בת 18 נדקרה אמש בעת שעמדה מחוץ למועדון בתל-אביב. הצעירה נפצעה באורח בינוני ופונתה לבית החולים איכילוב.
מחקירה שנערכה במקום עולה שקבוצת מבלים יצאה מהמועדון, כשלפתע דקר אותה אחד מהם - ונמלט.
http://www.nrg.co.il/online/1/ART/861/573.html

----------------
ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
47501 הודעות 09:09 28.01.05

1. סמוך למועדון ''הדום''
בתגובה להודעה מספר 0

צעירה בת 18 נדקרה לפנות בוקר סמוך למועדון ה"דום" בתל אביב ונפצעה באורח בינוני.

לטענתה, היא עמדה עם בן זוגה בכניסה למועדון וחבורת צעירים שיצאה ממנו דקרה אותה. המשטרה בודקת האם הדקירה נעשתה על רקע סכסוך קודם בין הצעירים לנדקרת.

----------------
ענבל
חבר מתאריך 5.8.02
7954 הודעות 13:09 28.01.05

2. כמה דם של צעירים עוד יישפך על המועדנים מלאי זימה ואלכוהול אלו?
בתגובה להודעה מספר 0

-------------
rozgil
חבר מתאריך 26.1.03
720 הודעות 14:18 28.01.05

3. מועדונים אלימים - 2 דקירות אירעו הלילה
בתגובה להודעה מספר 0

שתי דקירות הלילה במועדונים.
בתל אביב נדקרה צעירה בת 18 בכניסה למועדון בדרום העיר. היא פונתה במצב בינוני לקבלת טיפול רפואי.

צעיר בן 23 ממגדל העמק דקר לפנות בוקר מאבטח במועדון לילה בקיבוץ יגור ופצע אותו קל.
מחקירת המשטרה עולה כי הצעיר החל להשתולל ולהפר את הסדר במקום, והתנפל על אחד המאבטחים שניסה לרסנו.

http://glz.msn.co.il/glz/news/04942309E8A54F32910D9DB042A5B8BB.htm

-רפואה שלמה-

==============


Kיציק לוי
חבר מתאריך 13.7.02
16014 הודעות 14:18 28.01.05

זכרון יעקב: אדם נפצע באורח בינוני מירי במטווח הישוב - פונה לבית חולים

במטווח בזכרון יעקב נפצע אדם מירי בבטנו, כונני 'מד"א הצלה ישראל' שחשו למקום הגישו לו סיוע רפואי עד לבוא נט"ן של מד"א שפינה אותו לבית-החולים. לא נשקפת סכנה לחיי הפצוע.
אחרי שיחת 'הרבנים' בישיבת 'בית ישראל' בנושא הסלולר, הגיבו בחורי הישיבה: "נו, עוד שיחה שלא נענתה..."

---------------
Liran_H
חבר מתאריך 10.4.03
2839 הודעות 14:29 28.01.05

1. מדובר במג''בניק בן 50.
בתגובה להודעה מספר 0

----------------
צפונבון
חבר מתאריך 5.9.04
66 הודעות 14:42 28.01.05

2. פליטת כדור
בתגובה להודעה מספר 1

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3038396,00.html
שוטר מג"ב נפצע מפליטת כדור במטווח; מצבו בינוני

שוטר מג"ב בשנות ה-50 לחייו נפצע באורח בינוני מפליטת כדור במהלך מטווח בזכרון יעקב.

ניידת טיפול נמרץ של מד"א פינתה את השוטר, שנפצע בבטנו, לבית החולים הלל יפה בחדרה.

(אחיה ראב"ד)
-------------

הצלה 101
חבר מתאריך 14.11.04
55 הודעות 14:51 28.01.05

3. מדובר בקצין מג''ב בן 56
בתגובה להודעה מספר 2

מתנדבי "הצלה ישראל" מיכאל כהן ויהודה טופורוביץ שחשו למקום במהירות יחד עם אמבולנס זכרון, העניקו טיפול ראשוני לפצוע. והחלו בפינוי לכיוון חבירה עם נט"ן שיצא מחדרה.
הקצין נפצע בביטנו מפליטת כדור של חברו. היה ניכר חור כניסה ויציאה. הוא פונה במצב בינוני יציב בהכרה מלאה לביה"ח הלל יפה בחדרה.

לא נשקפת סכנה לחייו.

-רפואה שלמה-



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בול טרייר
חבר מתאריך 13.5.07
1214 הודעות
   11:30   10.05.05   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. ושל אחד טבעי: תפנית בחקירת מות הקשישה בנתניה: לא נרצחה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   מותה היה מוות טבעי ככל הנראה מהתקף לב כתב האישום נגד החשוד ישונה לאיומים על בני משפחתו

מאת: שלומי דיאז | | www.Nfc.co.il

תפנית בחקירת רצח הקשישה רותי צכיראשוילי בנתניה. בדיקה פתולוגית שהתקבלה במשטרה קבעה כי הקשישה לא נרצחה על ידי נכדה, כפי שטענה המשטרה, אלא מתה מוות טבעי. כתוצאה מכך ישונה כתב האישום נגד הנכד, יעקב צח, והוא יכלול רק סעיף של איומים על בני משפחתו ונזק לרכוש.

ביום שישי האחרון מיהרה המשטרה לעצור את צח לאחר שסבתו נמצאה ללא רוח חיים בביתה, ועל גופה, לטענת המשטרה, סימני חבלה. בהודעת המשטרה נמסר כי נכדה חשוד בתקיפתה ורציחתה. הוא הובא למחרת לבימ"ש, הכחיש את החשד, אך המשטרה טענה כי יש ראיות הקושרות אותו למעשה ומעצרו הוארך בשמונה ימים.

מהמשטרה נמסר כי הרקע למעשה הוא כעסו של החשוד על סבתו שלא נתנה לו להיכנס הביתה ולא נתנה לו כסף לרכישת סמים.

מחקירה ראשונית עלה, כי בשעות הצהריים ביקש הגבר מאמו כסף לקניית סמים והיא מסרה לו כ-300 שקלים. בערב שב לבית אמו בשכונת אזורים בנתניה ודרש לתת לו עוד כסף. האם התקשרה למשטרה וסיפרה כי בנה משתולל בכניסה לבניין ומנסה לשבור לה את הדלתות על רקע סירובה להכניסו לביתה.

הגבר מתגורר עם סבתו, אמן של השתיים, בדירתה. הוא מוכר כנרקומן, מטופל על-ידי פסיכיאטר ואף היה מאושפז בעבר. לדברי האם,, בעת שהשתולל ומנע ממנה לצאת מדירתה, התקשרה הסבתא לבתה, צעקה לה "הצילו", אך היא לא יכלה לצאת מהדירה ולהגיע אליה.

רק לאחר שעוכב על-ידי המשטרה, שמצאה אותו משוטט ברחוב, מיהרה הבת יחד עם אחותה שמתגוררת בסמוך לצאת לבית אמן. הן נכנסו לדירה ומצאו אותה במיטתה מחוסרת הכרה. הבנות הזעיקו את מד"א אמבולנס והצוות קבע את מותה של הקשישה.

הועבר דיווח למשטרה. החשוד אשר עוכב על-ידה קודם לכן, נעצר במקום. לבני המשפחה היו טענות קשות נגד המשטרה והפסיכיאטר שטיפל בחשוד. "הכתובת הייתה על הקיר. היה ברור שזה יסתיים ברצח. היינו מתלוננים במשטרה, אך המשטרה הייתה עוצרת אותו, מרחיקה אותו, או שהוא היה מאושפז בבית חולים לחולי נפש - ואז היה משוחרר, חוזר לבית הסבתא, מתנהג בסדר במשך תקופה ואז חוזר על המעשים. שלחנו מכתבים לפסיכיאטר והתרענו שזה ייגמר לא טוב ואסור לשחררו מהאשפוז. תמיד לאחר תקופה הוא היה משתחרר וחוזר על מעשיו".

מהמשטרה נמסר בתגובה כי התלונות שהוגשו נגד החשוד על אלימות בעבר נחקרו והוא אף עמד לדין, אך בבית המשפט נמצא כי אינו כשיר לעמוד לדין.

היום הסתבר כאמור כי הקשישה כלל לא הותקפה ולא נרצחה ומותה, קבעו במכון לרפואה משפטית, הוא מוות טבעי. אי לכך המשטרה הודיעה כי היא משנה את כתב האישום נגד החשוד וזה יכלול איומים על בני משפחתו ונזק לדלתות של בית אימו.

נוצר ביום: 09/05/2005 | עודכן ביום: 09/05/2005 18:32:12
רשימות נוספות: שלומי דיאז

http://www.nfc.co.il/archive/001-D-70137-00.html?tag=11-22-49



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   05:33   16.05.05   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. ג'סר א-זרקא: בת 24 נורתה למוות בקטטה בין חמולות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 16.05.05 בשעה 07:36 בברכה, פילוביץ שחף
 
ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
51972 הודעות 05:11 16.05.05

ג'סר א-זרקא: בת 24 נורתה למוות בקטטה בין חמולות

צעירה כבת 24 מתה הלילה לאחר שנורתה במהלך קטטה בין נערים
משתי
חמולות יריבות שפרצה בכפר ג'סר א-זרקא. המשטרה עצרה שניים
מהמעורבים בקטטה וחוקרת כעת את נסיבות האירוע.

הקטטה פרצה בין המשפחות עמאש וג'רבאן, שלהן היסטוריה ארוכה
של יריבות עקובה מדם. הצעירה שנהרגה היא בת למשפחת עמאש.

(אחיה ראב"ד)
16.05.05, 04:17)
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3085796,00.html


ש_ש
חבר מתאריך 7.4.02
51974 הודעות 07:25 16.05.05

2. ארבעה צעירים נוספים חשודים במעורבות בירי בג'סר א-זרקא

ארבעה חשודים נוספים נעצרו בחשד למעורבות בתקרית הירי שבה
נהרגה הלילה צעירה בת 24 תושבת הכפר ג'סר א-זרקא. הצעירה נורתה
במהלך קטטה בין נערים משתי חמולות יריבות בכפר.

מוקדם יותר עצרה המשטרה שני חשודים אחרים שהיו מעורבים בקטטה.

(אחיה ראב"ד)
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3085897,00.html


http://tinyurl.com/5a2yl לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   07:52   16.05.05   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. האבא של הילדה - נידאל עמאש נהרג ''בתאונת דרכים''  
בתגובה להודעה מספר 16
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 16.05.05 בשעה 09:36 בברכה, פילוביץ שחף
 
האבא נהרג לפני חודשיים בערך ''בתאונת דרכים'' בכביש
המוביל ליציאה מאליכין ביום שישי אחה"צ, הובל לבית החולים
בעיר חדרה היישר לטיפול נמרץ ולאחר איבחון וטיפול ראשוני
הועבר לבית החולים תל-השומר, שם טופל ואושפז, לאחר יומיים
שלושה נפח את נשמתו.......

משטרת חדרה עדיין מטפלת בתיק "תאונת הדרכים"........



http://tinyurl.com/5a2yl לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
   07:55   16.05.05   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. באוג' 2004 נורה ומת מפצעיו מוראד עמאש בן ה-12.....  
בתגובה להודעה מספר 16
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 16.05.05 בשעה 08:11 בברכה, פילוביץ שחף
 
ג’יסר א-זרקא: מת מפצעיו הנער שנפצע הלילה קשה מירי בקטטה המונית

אדם נוסף נפצע בקטטה ומצבו קשה. ריב החמולות על שימוש ושליטה בבית במרכז היישוב.

מאת: כתב כאן-נעים

הנער, מוראד עמאש, בן ה-12, שנפצע הלילה בקטטה ביישוב ג’יסר א זרקא, מת מפצעיו. בתוך כך, עצרה משטרת זכרון יעקב, ארבעה חשודים במעורבות בקטטה, שפרצה על רקע ויכוח בין שתי משפחות בכפר ג’יסר א-זרקא, על שימוש ושליטה בבית במרכז היישוב.

מוראד עמאש, נפצע אתמול לאחר חילופי יריות במהלך הריב ההמוני בכפר ג’יסר א-זרקא, שבחוף הכרמל.

הנער פונה לבית החולים "הלל יפה" בחדרה, שם כשלו הניסיונות להציל את חייו. אדם נוסף נפצע בקטטה ומצבו קשה.

כאמור, המשטרה, עיכבה לחקירה ארבעה חשודים. שניים מהעצורים נלכדו כאשר ניסו לברוח מהכפר באמצעות משאית. בשעה זו, כוחות משטרה מתוגברים בפיקודו של רפ"ק אבי אדרי וכן כוחות יחידת סיור מובחרת ויחידת אלון התפרסו בישוב כדי לשמור על השקט.

"מתחילת השנה נעשו פעולות רבות נגד גורמים עבריינים בישוב ג’יסר א-זרקא, בתחום הסמים, עבירות הנשק והרכוש. אומר מפקד משטרת זכרון יעקב, רפ"ק אבי אדרי: כי "רק לפני ימים אחדים, נתפסו בישוב אמצעי לחימה רבים, סמים ורכוש גנוב. זאת ועוד; המשטרה פועלת למניעת סכסוכים, תוך הידברות עם ראשי ונכבדי הישוב כדי למגר את התופעות האלו".

"צר לנו על מותו של הילד, שנגרם בעקבות סכסוך שאינו מחויב המציאות", נמסר ממרחב חוף במשטרה. "המשטרה תנקוט יד קשה נגד המעורבים במעשה".

רפ"ק אבי אדרי: "הכפלנו את פעילותינו במקום מזה תקופה ארוכה בהשוואה לשנה שעברה. ואין ספק שכאן נחצה הקו אדום".

החשודים, יובאו הבוקר, להארכת מעצר בבית המשפט השלום חיפה.
__

עדכון החשוד ברצח הילד בגי’סר א-זרקא הסגיר עצמו למשטרה

תושב ג’יסר א-זרקא, הסגיר עצמו היום (רביעי) לפני הצהריים למשטרת זכרון יעקב, לאחר שהיה מבוקש בחשד למעורבות ברצח הילד מוראד עמאש, בישוב בליל שני -שלישי.

פרסום ראשון: 17.08.04 , 07:29
עדכון אחרון: 18.08.04 , 11:49
http://www.kan-naim.co.il/artical.asp?id=5320&cid=33


ילד נרצח בקטטה המונית בג'סר א-זרקה
יום שלישי, 17 באוגוסט 2004, 7:07 מאת: מערכת וואלה!

עשרות תושבים בני שתי משפחות התעמתו הלילה, על רקע סכסוך קרקעי ישן. בן 12 נורה ומת מפצעיו. כמה חשודים עוכבו לחקירה

ילד בן 12, מוראד עמאש, נורה הלילה למוות במהלך קטטה המונית בכפר ג'סר א-זרקה שבחוף הכרמל. המשטרה עיכבה לחקירה ארבעה חשודים. בקול ישראל דווח, כי שניים מהעצורים נתפסו כשניסו לברוח מהכפר במשאית.

בקטטה השתתפו עשרות תושבים, בני שתי משפחות. ככל הנראה מדובר בסכסוך ישן, שהתעורר שוב, בשל חילוקי דיעות לגבי בית שנבנה בלב היישוב. הילד ואדם נוסף נפצעו, ופונו לבית החולים "הלל יפה" בחדרה. כוחות גדולים של משטרה הגיעו לכפר.
http://news.iol.co.il/?w=/10/586304

17/08/04 16:01
ג'יסר א-זרקא: המשטרה נערכת בכוחות מתוגברים לקראת הלוויית
הילד מורד עמאש שנרצח הלילה

משטרת זכרון-יעקב נערכת בכוחות מתוגברים לקראת הלווייתו של הילד
מורד עמאש, שתתקיים ב-17:00 בכפר ג'יסר א-זרקא.

עמאש נרצח הלילה ביריות במהלך קטטה בין בני משפחתו ובין בני
משפחת ג'ועבאן.

בעקבות הרצח החליטה המשטרה להכפיל את מספר השוטרים שיוצבו בכפר
בימים הקרובים.
http://www.nrg.co.il/online/1/ART/769/971.html?pFile=1


גורלו של ילד
מאת עדה אושפיז

מותו של הילד מוראד עמאש, שנקלע לסכסוך בין שכנים, הגדיש השבוע את סאת הייאוש בסמטאות ג'סר א-זרקא


אמו של מוראד עמאש, ג'מילה, השבוע בג'סר א-זרקא. "לחיות כאן זה לחיות בפחד: מהים, מאלימות. אבל שירצחו את הילד שלי? לא חשבתי על זה"
תצלום: דודו בכר

"תגידו לי, תגידו לי, למה לקחו לי את המתוק הזה, זה לא ביסקוויט? תראו איזו עוגייה. הפרצוף שלו אותו פרצוף, לא השתנה מאז שנולד. למה לקחו לי אותו, אבא, אבא", ייללה ג'מילה עמאש, בת 46, ישובה על מזרונה בשמלת משי בצבעי ורוד-כתום רכים, מוקפת נשות משפחה אבלות. על השולחן מולה נערמו תמונות של מוראד, בנה בן ה-10 וחצי שקיפח את חייו בשבוע שעבר כשנקלע בלי משים לקרב יריות בין שתי משפחות מסוכסכות בעיבורו של הכפר ג'סר א-זרקא. שוב ושוב נטלה תצלום ממוסגר שלו ונשקה לו וערכה מחדש את יתר התצלומים שעל השולחן, גופה מתנועע במעין קהות של כאב. "השפתיים שלו היו מחכות לי כל לילה", ייבבה, "מאז שנולד, לא ישנתי בלעדיו. אוי, בני, אל תסתכל עלי בעיניים האלה. אוי מסכן שלי, השפתיים שלו מחכות לנשיקה. למה לקחו לי אותו, אבא, אבא..."


מוראד עמאש

העברית שבפיה קולחת, ללא שמץ מבטא ערבי. היא גדלה והתחנכה בעתלית, למדה בבתי ספר יהודיים, נשאה את השם יפה והמורה שלה, טרחה להדגיש באופן פתאומי, היתה אריאלה שפירא. גם לאחר נישואיה לבן ג'סר א-זרקא, פועל בבית אריזה, כיום מובטל, לא רצתה לעזוב את עתלית. אביה עבד במפעלי המלח. הם היו מסודרים, לא חשו עצמם מופקרים כמו כאן. רק לאחר לידת בנה הבכור עקרה עם הוריה ואחיותיה לכפר ו"אנחנו מצטערים על הרגע הזה", סיננה אחותה.

"לחיות כאן זה לחיות בפחד", הפטירה האם בבכי גובר, "פחדתי מאופניים, פחדתי מהים, פחדתי מאלימות. יותר מדי אלימות יש בכפר, כל ערב יריות. לאן שהלכתי לקחתי אתי את הילדים שלי, גם כשנסעתי למצרים לקחתי אותם. מהכל פחדתי, אבל שירצחו את הילד שלי? לא חשבתי על זה. הבקשה שלי עכשיו - אני לא רוצה נקמה, אני פוחדת על הבנים הגדולים שלי - שהמשפחה הזאת של הרוצחים תעזוב את הכפר. יש להם מספיק כסף, שיעברו למקום אחר, שיעזבו את הילדים שלי בנחת. לא רוצה להפסיד עוד ילד, לא רוצה שמשפחות אחרות יפסידו ילדים".

מותו של הילד, מוראד עמאש, הגדיש השבוע את סאת הייאוש ותחושת חוסר המוצא בסמטאות ג'סר א-זרקא, הכפר הערבי היחיד המשתרע על חוף הים. כפר סגור ומסוגר, הכורע תחת נטל של 12% אבטלה בקרב הגברים. מדרומו סוללה גבוהה שנועדה להגן על הווילות של קיסריה, מגנבים ומנרקומנים היוצאים מהכפר וממחזות של עוני, אשפה וביוב ברחובות. מצפונו שמורת נחל התנינים, הצפויה עוד להתפשט ולנגוס במעט רזרבות הקרקע שיכלו להקל על הצפיפות בכפר. מכביש החוף אין גישה לג'סר, והתוכניות לחבר את אור עקיבא הסמוכה לעורק מרכזי זה פסחו משום מה על היישוב.

הכניסה היחידה היא ממזרח, דרך מנהרה אפלולית, המובילה באחת לחממה של מצוקה טעונה אלימות קשה. מתוך כ-12 אלף נפשות, כ-350 רשומים במחלקת הרווחה המקומית כנרקומנים או כסוחרי סמים ולפחות 300 נושאים נשק ללא רישיון, הדגיש ראש המועצה, מוראד עמאש. אפילו רוח הים הנעימה המנשבת בחופי הכפר נחסמת בטבורו על ידי הרחובות הצרים, המגובבים מבנים על גבי מבנים, צבועים באור שקיעה צהוב, המשווה להם ציוריות מדומה. בימי החורף, כשגשר נחל עדה מוצף, הכפר נסגר לחלוטין.

בסכינים ובאקדחים

גורלו של מוראד עמאש נכרך בסכסוך עתיק יומין בין שכנים, סלאח ג'רבאן וטלאל עמאש, הנמנים עם שתי המשפחות הגדולות של הכפר. שניהם באמצע שנות ה-50 לחייהם. האחד בעל ממון, שבניו מסובכים בתיקים פליליים במשטרה; השני שקוע עד צווארו בחובות. במשך שנים נאלץ סלאח להחנות את רכבו הרחק מביתו ולהגיע אליו רגלי דרך סמטה צרה בין חומות, משום שטלאל סירב להרשות לו לחצות את החצר שלו, סיפרו בכפר.

סלאח לא מחל לו על העלבון ו"טיפח שנאה בלב שלו", כדברי ראש המועצה. כשטלאל, העוסק בהסעת עובדים למפעלי בשר בסביבה, פשט את הרגל לפני כשלוש שנים וביתו עוקל, נחפז סלאח לרכוש את הבית ונקט את כל האמצעים המשפטיים לממש את קניינו.

בפברואר הוצא צו פינוי נגד טלאל. החוק עמד לצדו של סלאח, אבל בכפר הזדעזעו מנישול טלאל מביתו. טלאל ובניו סירבו לעזוב את הבית בטענה שחובותיו כבר כוסו והצו מוטעה. בית המשפט דחה את גירסתם, והמשטרה איימה לפנותם בכוח. "פחדתי מעימות", אמר ראש המועצה, בן 32, שהוא גם אימאם הכפר. "בדקתי ומצאתי, לצערי הרב, שהמון כוחות מחכים לפרוץ לכפר - יס"מ, מה לא. נבהלתי. משטרה שנכנסת לכפר ערבי זה מפחיד, זה יכול להתחיל מיידוי אבנים ולהיגמר ביריות ובמוות".

מועצת הכפר כונסה לישיבת חירום בהשתתפות מפקד משטרת זכרון יעקב, רב-פקד אבי אדרי, בניסיון לשכנע את סלאח להגיע לפשרה. "אני אישית התחננתי לפניו", אמר ראש המועצה עמאש. "אמרתי לו: סלאח, אתה לא תיהנה מהבית הזה, אולי בית המשפט נתן לך צו, ואנחנו מכירים בחוק", מיהר להדגיש, "ויודעים שהבית שלך, לא מפקפקים, אבל מבקשים שתמכור לנו את הבית, כדי שנוכל לתת אותו לטלאל". המועצה, לטענת עמאש, הציעה לגייס מהתושבים סכום בשווי הבית (600 אלף שקל) ולרכוש אותו ממנו, אבל ללא הועיל. "טלאל בכה כמו תינוק, אבל לסלאח לא היה לב, נשאר קר", אמר עמאש. לאחר דין ודברים ממושך שידלו לבסוף חברי המועצה את טלאל לפנות את הבית ולעבור, עם 13 ילדיו, לגור אצל הוריו.

אבל בכך לא הסתיימה הפרשה. החוק היבש לא הצדיק בעיני רוב תושבי הכפר את העוול האנושי שנגרם לטלאל ולמשפחתו. התעקשותה של המשטרה לאכוף את החוק על טלאל, במציאות חמורה כל כך של לית דין ולית דיין בכפר והפקרתו למלחמות של עברייני נשק וסמים, התפרשה כ"השתלטות" לשמה על הכפר. "לא החוק והסדר בכפר חשובים לממשלה, לא הביטחון של התושבים, אלא הכבוד של בתי המשפט שלה", אמר בכעס אחד התושבים. בניו של טלאל הפנו את חמתם נגד המועצה. "ראש המועצה הוא הנחש האמיתי", סינן דיב עמאש. לטענתו, אלמלא היה בעבודה בזמן הפינוי, לא היה מאפשר אותו. הסכסוך בין המשפחות הוחרף, והדי היריות נשמעו בחודש האחרון בחתונות ובפינות רחוב בכפר, כשבני טלאל מצוידים בסכינים ובני סלאח באקדחים.

מוטיווציה מוגברת

ביום שלישי שעבר הלכו ג'מילה ובעלה, ראזי, ובנה הקטן, מוראד, לבקר את אבי האם, המתגורר בשכונה דרומית של הכפר. מאחר שאמה נסעה למכה, ארזה ג'מילה אוכל מבושל לאביה. כעבור זמן קצר יצא הילד לשחק עם בני דודיו, המתגוררים ממול. כשנשמעו יריות בכפר, לא ידעה האם שמוראד ובני דודיו היו בדרכם, בליווי דודתם, לביתה של דודה אחרת, כדי לצפות בטלוויזיה. "מה זה, אוף, אין היום חתונות", הזדעקה. "לא חשבתי על מוראד, פחדתי דווקא על הבן שלי מואין, בן 20, שלא בא אתנו. דווקא הוא היה בראש שלי", סיפרה.

מוראד סייע לדודתו לשאת כד שמן כבד ואז המשיך עם בני דודיו לקנות פלאפל במורד הרחוב. באותו רגע גורלי חלפו, לפי עדויות תושבים, בניו של סלאח - עלי, ואג'י ומונעם - במשאיתם ליד בית הקפה של אחיו של טלאל, ובעקבות חילופי קללות עם בני טלאל הלכו להביא את נשקם. מוראד הקטן הספיק לעשות כמה צעדים כשנורה בבטנו. בני דודו ברחו, רק אחד נשאר לידו. הוא צעק: "פגעו לי ברגל, תקרא לאמא שלי". בשארית כוחותיו ניסה לרוץ והתמוטט. הוא הובהל לבית חולים ברכב של תושב הכפר. מניסיונם יודעים התושבים שאמבולנסים מסרבים להיכנס לכפר כשיש בו יריות. הוא מת ב"הלל יפה" בחדרה.

"ראיתי את המכונית שלקחה את הבן שלי ולא ידעתי שהוא שם", בכתה האם. "נשכבתי על הארץ, ליד הכביש, פתאום שמעתי צועקים: 'הבן של ראזי, הבן של ראזי'. לא האמנתי. אני יודעת שהבן שלי כזה פחדן, מה הוא עשה שם. פתחו לי דלת של אוטו, רצו לקחת אותי לבית חולים, לא יכולתי לזוז". אחיו של מוראד התעלפו. אחד מהם בלע את הלשון. בהשתוללות שפרצה בבית החולים, כשנודע על מותו, ניפצו האחים דלת זכוכית ואחד השוטרים נפצע.

זמן קצר לאחר מכן לכדה המשטרה את שלושת הבנים של סלאח ג'ארבן מסתתרים במשאית המשפחתית שניסתה להבריח אותם מהכפר. למרות האיפול על החקירה, נפוצו שמועות עקשניות בכפר שהם אינם מודים במעשה. "הם לא יודו. יש להם כסף, עורכי דין טובים, ובסוף ישחררו אותם. אנחנו כבר רגילים לזה, ככה זה תמיד", מיחתה קבוצת צעירים בבית הקפה שבמרכז הכפר. ככלות הכל, טענו, החשוד העיקרי ברצח (לטענת המשטרה), עלי סלאח ג'ארבן, נעצר לא מכבר על ירי לעבר קבלן הובלות בכפר. הקבלן נפצע, אך ג'ארבן שוחרר מחוסר ראיות.

לטענת המשטרה, לבני הכפר היתה "מוטיווציה מוגברת" להאשים את החשוד מתוך שנאת משפחתו, ונתגלו סתירות בעדויות שאילצו את הפרקליטות לסגור את התיק. בכפר משוכנעים שאם המשטרה ובתי המשפט היו נחושים למגר את העבריינות בג'סר א-זרקא, הם היו מוצאים דרך לעשות זאת. מאז הרצח, נמסר מהמשטרה, הוצאו 57 צווי חיפוש ונעצרו 28 בני אדם על החזקת נשק לא חוקי, שימוש בסמים וירי בחתונות. בכפר לא מתרגשים מכך. "כשקורה אסון, כשמישהו מת, עושים גלים, והפושעים האמיתיים ממשיכים להסתובב", אמרו בארשת שיעמום ודיכאון, "מישהו כאן מעוניין בכל זה, לממשלה לא אכפת, מצדם שהערבים יהרגו אחד את השני, את מי זה מעניין".

ג'סר א-זרקא, החצר האחורית של קיסריה, היא רק דוגמה חמורה במיוחד להפיכתם של כפרים ערביים לשטחי הפקר של אלימות, סמים ומצבורי נשק. מדי פעם מצליחה המשטרה להדביר את הפשע בכפר אחד ובו-בזמן עוצמת עין מהמתרחש בכפר אחר. ככל שהכפר עני יותר ורמת ההשכלה של תושביו נמוכה יותר, הוא מצמיח תשתית נוחה יותר לעבריינות.

ג'סר א-זרקא איבד מזמן את מקורות הפרנסה המסורתיים שלו, חקלאות ודיג. רוב התושבים הם עובדי ניקיון בבתי מלון ובתי חולים, פועלי משחטות ונהגי משאיות, ותחושת המלכוד של צעירי הכפר הופכת אותם לנוחים לסחטנות ופיתויים, שיחלצו אותם מהמעגל. מציאות דמדומים זו, מחוץ לחוק, מושכת גם עבריינים יהודים, המשתמשים בחוליות החלשות של הכפר. לא מכבר, אמרו בכפר, נחשפה שם רשת של הלבנת כספים של עבריינים מנתניה, באמצעות מתווכים מהכפר, המספקים לכאורה לצעירי הכפר שירותי ליווי במחירים מופקעים, דרך הלוואות בשוק האפור, שחלק ניכר מהן הם משלשלים לכיסם. כמה צעירים כבר נסחטו באיומים. אימאם הכפר, שהתריע מפני התופעה בדרשת השבוע במסגד, זכה לטלפון מאיים מאחד המתווכים: "אפוצץ את הבית שלך, אפוצץ אותך".

בבית משפחתו של הילד מוראד לא חדלו לשחזר אירועי ירי בכפר. איאד יוסף עמאש נרצח לפני שנה, בעקבות סכסוך שהחל בין ילדים על אופניים והמשיך בין הוריהם. "הוא שמע קולות ירי, יצא למרפסת, וזהו", סיפרו. אמינה ג'רבאן, דודתו של מוראד, נזכרה כיצד נורה בעלה באחד הלילות. "ישנו בחצר מתחת לעץ הגויאבות, אני בישלתי עלי גפן, הילדים הסתכלו בטלוויזיה, ופתאום שמענו רעש", סיפרה, "בתחילה חשבנו שזה אבן, ואז ראיתי את בעלי עם דם מתחת לחזה".

בצד ישבו, מכונסים בתוך עצמם, אחיו הבוגרים של הילד. "אם לא יהרסו את הבית שבגללו מת אח שלנו ולא יגרשו את הרוצחים מהכפר, נקח את החוק לידיים - וננקום", הבטיחו בחירוק שיניים, "מה אשמתו של הילד הזה? משחקים אותם עבריינים, הכלבים האלה. אנחנו חמישה אחים, אם לא יוציאו אותם מהכפר - לא יהיה שקט".
http://news.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=469884&contrassID=2&subContrassID=4&sbSubContrassID=0



http://tinyurl.com/5a2yl לחץ כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות