גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #23810 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 23810   
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
שבת קודש כ''ה בשבט תשע''ב    09:32   18.02.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

הסוכנות ה''יהודית'' מקימה את המדינה הצלבנית המודרנית  

 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 18.02.12 בשעה 09:48 בברכה, ליה
 
יש לסגור את הארגון המושחת והמיותר הזה שמעלה לכאן מאות אלפי נוצרים אדוקים שאין בינם לעם היהודי ולא כלום!

על מנת להמשיך להתקיים ולממן את עובדיה, מציפה הסוכנות היהודית את המדינה בגויים גמורים המצטרפים למקימי המדינה הצלבנית המודרנית בארץ ישראל, המונים כבר מאות אלפי "חיילים" עתידיים בשרותה.

כנסיות הגליל שעמדו שוממות בעבר הלא רחוק הומות מ- 300.000 המתפללים (ה"עולים החדשים" למדינה היהודית) שפוקדים אותן לפתע פתאום הודות ל"עלייה" שמייצרת הסוכנות המיותרת והמושחתת.

עד כדי כך הומות אדם שהוחלט לאפשר לתפילה הנוצרית בהן להתקיים בעברית במקום בערבית כפי שהיה נהוג לפני העלייה הנוצרית האדוקה שמייצרת הסוכנות.

יש לחסל מיד את הארגון המושחת הזה שאיש לא זקוק לו.

למדינת ישראל יש ממשלה ומספיק זרועות שלטוניות שתוכלנה לבדוק את הזכאות של יהודים המצהירים שברצונם לעלות לישראל.

יש להפסיק את העלאת הנוצרים האדוקים לארץ המייצרת חיסול זוחל של המדינה היהודית.

לא רחוק היום בו תתהווה קהילת נוצרים כל כך חזקה ותקרא תיגר על המדינה היהודית ותדרוש את זכותה להגדרה עצמית בטענה שיהדות מפריעה לה לקיים את מהותה הנוצרית.

היותה של ארץ ישראל מרכז עולמי לנוצרים מאמיני יש"ו מסכן את מדינת היהודים מאד אם בתוכה מתהווה וצומחת קהילה עצומת ממדים ומפחידה של נוצרים.

ההיסטוריה עלולה להידלק לפתע לדרישה נוצרית חובקת עולם להקמת יישות נוצרית מדינית בארץ שתשרת את הצליינות הנוצרית ותאפשר השתקעות של מאמיני הדת הזאת ביתר שאת.

זכרון הממלכות הצלבניות עלול בוקר אחד להפתיע אותנו ולקום לתחייה.

מדוע מתאבדת מדינת היהודים מרצונה?

הסוכנות היהודית בראשותו של נתן שרנסקי חייבת להיסגר סופית.

היא משמשת רק לניפוק משכורות לעובדיה על חשבון קיום המדינה.

בחג הנוצרי האחרון נשמע ביבי נתניהו אומר בגאווה שישראל גאה בקהילה הנוצרית הפורחת והמשגשגת וגדלה בארץ. דבריו גרמו לי כאב וזעזוע.

אכן קהילה נוצרית מגובשת, משגשגת, עולה ופורחת ומייצרת מיסיון ארסי בין בנינו ובנותינו, בעוד גדעון סער וביבי נתניהו מונעים כל יוזמת חקיקה לאיסור עריכת מיסיון על יהודים, אותה מנסה המחנה הדתי להעביר בכנסת.

והאיש שהועמד על ידי נתניהו בראשות הסוכנות היהודית הוא נתן שרנסקי.

נתניהו הוא חבר במועצה ליחסי חוץ של ארה"ב ה- CFR.

על מנת להמשיך להתקיים מעלה לארץ הסוכנות גויים ממש שאין להם שום קשר ליהדות ולעם ישראל. בכתבה על העלאת נוצרים לארץ על ידי הסוכנות הסבירו במרכזי הקליטה שכל הקירות בחדרי ה"עולים" עמוסים בצלוב ובתמונותיו.

עכשיו מציפה את המדינה היהודית המתחסלת מרצון עלייה קתולית אדוקה מדרום אמריקה שאנשיה הודו בפה מלא בראיון שאין להם שום קשר לעם היהודי ועלו לכאן רק על מנת לשפר את מצבם הכלכלי.

נתן שרנסקי הוא אדם מבהיל. כל מי שמבין בבני אדם רואה מיד שמשהו בו משונה!

שרנסקי הוזמן לכינוס של קבוצת בילדנברג כישראלי יחיד. הקבוצה היא שלוחה של המועצה האמריקנית ליחסי חוץ - CFR

קיראו:

עמוד 34

'קבוצת בילדרברג' – או 'מועדון בילדרברג'. נוסד בהולנד בשנת 1954הינו כנס שנתי בלתי רשמי למוזמנים בלבד, המארח כ- 130 אנשים מהצמרת העולמית של תחומי העסקים, התקשורת והפוליטיקה.

הבילדרברגרים נפגשים פעם – או לפעמים פעמיים – בשנה. המשתתפים כוללים דמויות פוליטיות ופיננסיות מובילות מארה"ב ומערב אירופה. הנסיך ברנרד ההולנדי—יוזם ההתארגנות–כלל לא מתאמץ להסתיר את העובדה שהמטרה הסופית של הבילדרברגים היא ממשלה עולמית.

ברמה הבינלאומית מקבילה קבוצת בילדרברג ל"מועצה ליחסי חוץ" ומתאמת פעולותיה עמה. המקביל לנסיך ברנרד מהולנד (המהווה דמות מפתח בחברת רויאל דאטץ' אויל), בקרב האמריקנים הוא דוד רוקפלר מובילה של קבוצת 'הסדר העולמי החדש' הנישען על כוח כלכלי עצום כדוגמת תאגיד הנפט 'סטנדרד אויל' ובנק צ'ייס מנהטן.

עם "הקבוצה" נימנים הברון אדמונד דה רוטשילד מבית רוטשילד, רוברט מקנמרה מ'הבנק העולמי', סיר אריק רול מ- 'אס. ג'י. וורבורג', פירס פאול שוויצר מ'קרן המטבע העולמית', וג'ורג' בול מ'להמן ברדרס'.

פגישתם הראשונה של הבילדרברגים התקיימה בשנת 1954 במלון 'הוטל דה בילדרברג' שבהולנד ומכאן ניגזר שם הקבוצה.

הקבוצה ניפגשת פעם בשנה במלונות פאר באירופה ופעם בארבע שנים בארה"ב או בקנדה. משרד הקבוצה נימצא בעיר ליידן שבהולנד. פגישת הקבוצה מ- 2007 התקיימה במלון ריץ' קרלטון באיסטנבול, ופגישתם מ- 2008 התקיימה בצ'אנטילי שבוירג'יניה, ארה"ב.

בין יוזמי הקבוצה היה ג'וזף רטינגר – יועץ פוליטי פולני – אשר הקים את 'התנועה האירופית' אשר הובילה לאחר זמן להקמתו של 'האיחוד האירופי' בגירסתו דהיום (עוד צעד בכיוון ממשלה עולמית).

בנוסף לניזכרים לעיל ניתן למצוא בקבוצה גם את פול ואן זילנד —ראש ממשלת בלגיה לשעבר ואת פול רטג'קנס ההולנדי, יושב ראש התאגיד הבינלאומי 'יוניליוור'.

בתחילת שנות החמישים פנה הנסיך ברנרד לראש הסי. אי. איי. וולטר סמיט אשר חבר ליועצו של של הנשיא האמריקני איזנהאואר –סי. די. ג'קסון – והחבורה יצרה את רשימת המוזמנים למפגש הראשון במלון בילדרברג.

למותר לציין כי הקבוצה קיבלה מענקים עצומים מ'קרן פורד' אשר תככב בהמשך הספר במקומות רבים.

בנוסף על הניזכרים לעיל מככבים בין חברי הקבוצה האנשים הבאים: דונלד ראמספלד, יו"ר 'בריטיש פטרוליום'—פיטר סאת'רלנד, פול וולפוביץ', דייויד רוקפלר—כמובן, המלכה ביאטריס מהולנד—בתו של
מקים הקבוצה הנסיך ברנרד, המלכה והמלך סופיה וחואן קרלוס מספרד.

הקבוצה מטפחת כישרונות מבטיחים למשרות רמות מעלה בארצותיהם. כך, טוני בלייר הגיע לפגישות הבילדרברגים לפני שעלה להיות ראש ממשלת בריטניה וכך גם ראש הממשלה הנוכחי גורדון בראון, אשר קרא לאחרונה להקמת 'סדר עולמי חדש' ברוח האג'נדה של הקבוצה.

ורנון ג'ורדן, יו"ר אמריקן אקספרס-זירוקס-ודאו ג'ונס, הפגיש את ביל קלינטון עם הקבוצה בעת שהלה היה מושל ארקנסו. המפגש אירע ב- 1991 וביל קלינטון ניבחר לנשיאות כמועמד המפלגה הדמוקרטית ב- 1992.

הקבוצה האמריקנית בקבוצת בילדרברג נקראית "הידידים האמריקנים של בילדרברג".

הישראלי היחידי שהשתתף בכינוס הקבוצה הוא נתן שרנסקי.

ערוץ שידור בריטי הפיק סידרת טלוויזיה בנוגע לקבוצה בשם "השליטים הסודיים של העולם".

http://www.aaronroll.com/democracy/Hatred_for_Nothing_Volume2.pdf

***********

השאלות הנשאלות הן מדוע הוזמן נתן שרנסקי לכינוס? ואיך זה שראש ממשלת ישראל הוא חבר במועצה האמריקנית ליחסי חוץ?

*בנימין נתניהו חבר ב- CFR-ארגון ליחסי חוץ של ארה''ב

הקישור לאתר הרשמי של ה-CFR המפרסם את רשימת חבריו:

http://www.mega.nu:8080/ampp/roundtable/CFRL-Rlist.html#N

ביבי הוא חבר מס. 2804 ב-CFR.

2804.NETANYAHU BENJAMIN,, 1988 annual rpt

נתניהו מינה את שרנסקי ליו"ר הסוכנות ושרנסקי הוזמן לכינוס המועצה .

קיראו באשכול:

https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=19982&omm=113&viewmode=

הודעה 113

''הסדר העולמי החדש'' בדמות ממשלה טוטליטרית עולמית 21

עמוד 21

(המשך)או אידיאולוגית לכך כי קבוצות אנשים בעלי השפעה וממון יקחו, ללא הסכמתנו ואפשר אף שללא ידיעתנו, את גורלנו בידיהם ויעצבוהו בהתאם להשקפת עולמם, משל למריונטות דמינו? מכל מקום, אנו נציע מסקנות אפשריות, ללא נחרצות, באשר גם למחבר ספר זה, למעט העובדות הברורות והמוכחות, עדיין לא הכל נהיר במחלקת המסקנות.

מאידך, תהיינה המסקנות אשר תהיינה, אין מחלוקת בנושא הבסיסי והוא מעורבות אירגוני הסדר החדש בנעשה במזרח התיכון ובסיכסוך הישראלי פלשתיני דרך המנגנון המסועף של העמותות החוץ פרלמנטריות במדינת ישראל.

נוסיף ונציין כי קיימות הוכחות, חלקן נכוחות-חלקן נסיבתיות לכך, כי באראק חוסיין אובמה נימנה אף הוא על אירגון "הבוהמיין גרוב" וכמובן, כפועל יוצא נימנה על חברי "המועצה ליחסי חוץ" על כל המשתמע מכך עבור ביטחון וקיום ישראל.

ממשלת ישראל בראשות בנימין נתניהו עומדת בדרכו של אובמה ו"המועצה" לגימוד, אם לא חיסול ישראל כלאום יהודי ולכן הם מעמידים תנאים בלתי אפשריים לראש ממשלת ישראל מר בנימין נתניהו מתוך תקווה כי לא יעמוד בלחץ ובכך תיתפרק הקואליציה שלו ואדם נוח יותר למטרות האובמיות יעלה בישראל לשלטון אשר יוביל בסופו של יום לפירוק מדינת ישראל היהודית.

העובדות המובאות בפרק זה מוכרות לקומץ אנשים במדינת ישראל. הקשר המהותי ההדוק בין עובדות "הסדר העולמי החדש" והתהליכים המשפיעים יום יום על חיינו בתוככי מדינת ישראל אינם כה מובהקים אפילו לרוב אלו המיודעים זה מכבר לאמור כאן.

גם לאלו ביננו המודעים לעובדות, גודל ומורכבות המזימה הינה מעבר לדימיונם, הינה מעבר לדמיונו של כל בן אנוש, אך עובדתית הינה קיימת. על מידת ההצלחה של קשר פנומנלי זה יעידו: הקמת חבר הלאומים, הקמת האו"ם, הקמת האיחוד האירופי, פירוק ברית המועצות, תופעת הגלובליזציה, קטסטרופות כלכליות עולמיות תדירות, משברי נפט לבקרים ועוד ידם של הבוחשים נטויה.

מכל מקום, מירב הציבור במדינת ישראל ימצא בעובדות המובאות להלן נושא לפליאה ותמיהה באשר אלו אינן טורדות ברגיל את מנוחתו של האדם ברחוב.

מירב אלו המיודעים לאמור כאן נוטים לפטרו בניד ראש או בתיוגו כ"תיאוריית קונספירציה" ולשים המסקנות מאחורי גבם. נטיה זו הינה מובנת.

מאידך אלה מהקוראים אשר סקרנותם הטבעית, האינטילגנטית, דוחפתם להעמיק בתמונת העולם המורכבת הסובבת אותם ימצאו באמור בספר-מחקרי זה את משאת נפשם.

עמוד 22

דיאגרמת הסדר העולמי החדש:

לצפייה היכנסו לקישורית עמוד 22-

http://www.aaronroll.com/democracy/Hatred_for_Nothing_Volume2.pdf

עמוד 23

הבונים החופשיים:

http://www.aaronroll.com/democracy/Hatred_for_Nothing_Volume2.pdf

המשך מעמוד 26

Council of Foreign Relations (CFR)

המועצה ליחסי חוץ – המועצה נוסדה בשנת 1921 בארה"ב כהתפתחות טיבעית מתוך 'קבוצות השולחן העגול'. המועצה מתפקדת כ"צוות חשיבה" בנושאים פוליטיים, כלכליים וביטחונים הנוגעים לארה"ב ולכלל העולם.

"המועצה" נחשבת על ידי רבים כגוף בעל ההשפעה הגדולה ביותר על
הפוליטיקה העולמית. המועצה צמחה מתוך גוף בשם "החקירה" בן כ 150- מומחים בתחומים הרלוונטים ליעוץ לנשיא וודרו ווילסון באשר לנושאים הקשורים ליציאתה של ארה"ב ממלחמת העולם הראשונה לאחר 1918 . למעשה צמחה המועצה ונישלטה עם הקמתה על ידי ג'י. סי. מורגן מעשירי הבנקאים הבינלאומים בעולם, במשותף עם משפחת רוקפלר.

מהקמתה היתה המועצה פתוחה לבני כל הדתות, והגזעים (כולל יהודים וכושים), אך לא לעירוב מינים (נשים לא היו חברות במועצה בשנותיה הראשונות) עיקר פעילות "המועצה" מוכוונת על ידי גוף פנימי למועצה הניקרא "תוכנית הלימוד של דוד רוקפלר" ונישלט כמובן על ידו. כיום מונה המועצה כ 4,300- חברים, חלקם גם מישראל. חלקם של החברים הינם חסויים ובוודאי שדיוני המועצה נישמרים תחת מעטה סודיות כבד. למועצה אתר אינטרנט משלה וכן מוציאה באורח קבע דו-ירחון לעניני פוליטיקה, פיננסים וביטחון.

התיזה של המועצה להשגת שילטון עולמי, נוסחה על ידי 'קולונל' האוס ,מיזמי ההתארגנות בראשית המאה העשרים, בכך כי יש ליצור משברים עולמיים ולהציע להם את הפיתרון המועדף על ידי חברי המועצה.

המחיר (הרצוי לטעמם), יהיה הגברת השליטה הממשלתית על אמצעי הפיננסים והייצור של הלאום תוך שחברי המועצה 'מוכרים' את הרעיון לציבור באמצעות התקשורת הנימצאת בשליטת המועצה ומשכנעים הציבור כי הפתרון המוצע (ממשלה עולמית בעלת סמכויות נירחבות), הוא המחיר הסביר שיש לשלמו על מנת להסיר את עקבות המשבר מעל האומה ואת השלום לעולם (קשה להמנע למצער מקשר אסוציאטיבי בין המשבר הכלכלי האחרון והשתלטות הממשלות על נכסים אסטרטגים בכל רחבי העולם).

על מנת להרחיב ולהעמיק השפעתה / שליטתה של "המועצה" על קובעי המדיניות העולמית הקימה המועצה מכון מחקר רב מוניטין הצועד יחדיו עם המדיניות המוצהרת והניסתרת של "המועצה".

מכון המחקר של המועצה נוקט בצעדים הבאים על מנת להפיץ משנתו בין קובעי המדיניות האמריקנית: פרסום ספרים ומאמרים של חוקרי המכון, כנסים וסדנאות, הופעות בפני בית הנבחרים והסנט, מינוי חוקרי המכון לתפקידים רשמיים. נוסיף כי האמצעי המוצלח ביותר אשר מופעל על ידי "המועצה" והמכון המסונף אליה הוא בפשטות רכישת אותם מקבלי החלטות ובעלי השפעה כחברים מן המניין "במועצה" ובכך מובטח כי הוראות בכירי "המועצה" יבוצעו.

גם כאן קשה להמנע מהקשר הנסיבתי כמו גם העובדתי בנוגע לפעילות "המכון הישראלי לדמוקרטיה" בראשותו של ד"ר כרמון ותרחיש פעולותיה של "המועצה ליחסי חוץ" האמריקנית (עולמית). הקורא מוזמן לעקוב אחר המשבר הבינלאומי הבא שאמור להתפתח (איראן, אפגניסטאן, פקיסטאן וצפון קוריאה), תחת משמרתו של הנשיא באראק חוסיין אובמה והדרכים המוצעות לפתרונו.

למותר לציין כי אובמה כמו גם ג'ורג' בוש לפניו הינו חבר ב'מועצה ליחסי חוץ' כמו באירגונים נוספים כגון ה'בוהמיין גרוב'. הנוסחה של קולונל 'האוס' מתארת את הדרך להשתלטות ממשלה עולמית כ"לחץ מלמעלה" (אלו המממנים– הבנקאים הבינלאומים ומקבלי ההחלטות בממשל, חברי "המועצה"), ו"לחץ מלמטה" (על ידי אירגונים אנרכיסטים הממומנים ניכבדות על ידי קבוצות "הלחץ מלמעלה" כגון: אס. די. אס., ואיי. די. ואיי., הפנתרים השחורים, 'קומון קוז – "המטרה המשותפת"), אשר ישכנעו, בדרך האלימינציה וחוסר חלופות אחרות לכאורה, את הציבור בנחיצות ממשלה עולמית חזקה כאשר תהליך זה יחל מהטלת משטר צבאי תחילה.

עמוד 27

"לחץ מלמטה" הינו הפשע ברחובות,אנרכיה מתוזמנת ומומרצת על ידי מימון חברי 'המועצה, שילהוב יצרים של קבוצות שמאל קיצוני המאמינות כי הן פועלות כנגד הממסד, אך למעשה משמשות כ'אידיוטים מועילים' בידי 'המועצה', אשר פעילותם תפחדנה את האדם ברחוב. ומנגד ה"לחץ מלמעלה" דהיינו, איום גרעיני או כאוס גלובלי, ההולך ומתעצם על שלום העולם.

כנאמר, הפיתרון המוצע לאיומים "מלמעלה ומלמטה" יובא ויאומץ כפיתרון הממשלה העולמית הטוטליטרית.

הרוח החיה מאחורי המועצה מאז ייסודה ועד ימינו היא משפחת רוקפלר האמריקאית (ממוצא גרמני) היא אחת מהמשפחות העשירות בארה"ב שעשתה את רווחיה העצומים מעסקי הנפט בסוף המאה ה 19- , בעיקר באמצעות
"סטנדרד אויל", החברה שהיתה ידועה אז בתור מונופול והיום פועלת תחת השם "אקסון מוביל". המשפחה מתעסקת בעיקר בתעשייה, בנקאות ופוליטיקה .כל עסקי המשפחה מנוהלים בידיהם של לערך 150 מבני המשפחה באשר קשרי דם מהווים נידבך חשוב בעיסקי משפחה זו כמו בכל ההתארגנויות המתוארות בפרק
זה.

דוד רוקפלר התבטא בנאום פומבי כדלקמן: "יש החושבים כי אני ומשפחתי מעורבים באינטרנציונליזם ובקשירת קשר עם גופים אחרים בעולם על מנת לבנות מבנה אקונומי ופוליטי יותר מאוחד, עולם אחר אם תרצו. אם זו האשמה אזי אני מודה באשמה וגאה בכך".

יש לציין כי הראשון שהשתמש בהקשר מעשי במושג "סדר עולמי חדש" היה אדולף היטלר בכוונו לכך כי גרמניה הנאצית היא שתוביל "סדר עולמי חדש" לאחר מלחמת העולם השניה.

המונח "סדר עולמי חדש" שגור ביותר בפיהם של דוד רוקפלר (הגרמני) וחברים אחרים מ"המועצה ליחסי חוץ".

באותו הקשר יש לציין את פילוסופיית הזרם "האיאוגני" או תורת האיאוגניקה", מונח שהוטבע על ידי החוקר פרנסיס גלטון בשנת 1883 בספרו "הכשרון האנושי", הגורסת כי על נוהיה להשביח את הגזע האנושי תוך התערבות ברביה והתורשה האנושית. "האיאוגניקה" שואפת להשבחת הגנטיקה האנושית ולהפיכת המין האנושי ל"טוב" יותר מהדורות שקדמו לו.

באם נישמעים הדברים מוכרים לקורא הממוצא, אין הדבר בכדי. "תורת האיאוגניקה" שימשה הבסיס לחוקי נירנברג בגרמניה הנאצית ול"תוכנית אוטנסיה" במסגרתה הומתו או עוקרו מאות אלפי חולים כרונים וחולי נפש במהלך שנות השילטון הנאצי בגרמניה. כמובן שהניסויים המחרידים בבני עמנו במחנות ההשמדה נבעו וניסמכו כולם על התורה האיאוגנית.

במהלך שנות השלושים למאה הקודמת תרמה משפחת רוקפלר את הסכומים הגבוהים והמשמעותיים ביותר להקמת "המכון לרפואה על שם קייזר וילהלם" בגרמניה, אשר כלל בתוכו את המכון לפסיכיאטריה, חקר המוח והכימיה כמו גם לכ 30- מכונים נוספים במסגרת מכון קייזר וילהלם. בין המכונים הללו חשוב לציין את "מכון קייזר וילהלם לתורשה, אנתרופולוגיה ואיאוגניקה" שנתן ביסוס לתורת הגזע הנאצית ולטיהורי הגזע שהינחו את היטלר במסעי הרצח שלו.

בתקופת המלחמה קיבל "המכון לרפואה של קייזר וילהלם" חלקי גופות ושאר אברי אנוש ישירות מד"ר מנגלה.

על מנת לסבר את האוזן מיהו ומהו זה העומד מאחורי כל פעילות "המועצה ליחסי חוץ" נביא דברים נוספים בשם אומרם: דוד רוקפלר:

"צריך לייצב את כמות האוכלוסין בעולם וזאת יעשה וינוהל באופן המיטבי בידי חברות פרטיות".

לטעמו של רוקפלר הרי חייבת להיות מוקמת ממשלה עולמית בה יככבו בעלי הון פרטיים ואוליגרכים פיננסיים, פוליטים וביטחונים, אשר לא יידרשו לבחירות חוזרות, משאך מונו לתפקידם. אלו יוחלפו על ידי מועצה של בעלי הון בינם לבין עצמם ללא מעורבות כלשהי של המוני הפלבאים ברחבי העולם.

האוכלוסיה העולמית "תצומצם" לכמיליארד נפש בכל רחבי העולם. ההמונים יהוו את כוח העבודה הזול והזמין אשר יעמוד לרשות הממשלה העולמית בכל אשר תיפנה או תחפוץ.

המשפחה בניצוחו של דוד רוקפלר הינה גם הרוח החיה מאחורי מועדון ה"בוהמיין גרוב" שתיאורו הלא מחמיא מובא בהמשך.

עיון בקובץ העובדות לעיל ולאור המימון האדיר לו זכו הנאצים מעושר המשפחה לפני ובמשך מלחמת העולם השניה, מעלה את ההשערה כי במקרה זה, כמו גם בהקשר המהפיכה הקומוניסטית,הנאצים שימשו כ"אידיוטים המועילים" של משפחת רוקפלר (הגרמנית-אמריקנית).

המועצה פועלת לפי תוכניות סדורות ואחת מאלו היא ריכוז השליטה באמצעי התקשורת האמריקנים בידי קבוצות ההולכות ותופחות כמו גם מתמעטות בהתאמה, רובן ככולן נימצאות בשליטת חברים באירגון "המועצה ליחסי חוץ" ומתואמות באורח הדוק ביניהן (ראה דיאגרמה מצורפת). בשנת 1983 עדיין היתה התקשורת האמריקנית נישלטת בידי 50 חברות בעוד שבשנת 2004 הצטמצם מספר זה ל 5- בלבד.

עמוד 28

הדבר מלמד על המגמה המובלת בידי "המועצה ליחסי חוץ" לשליטה גורפת בידי חברות פרטיות מעטות (החברות כמובן במועצה) בכל האמור לחיי האזרחים בעולם בעידן המודרני.

על העיתונים הנימצאים בשליטה מוחלטת של חברי "המועצה" נימנים העיתונים, בתי ההוצאה והשידור המשפיעים ביותר על הפוליטיקה האמריקנית, האירופית כמו גם הבינלאומית כגון:
'וושינגטון פוסט', 'הניו-יורק טיימס', 'לוק', 'פורצ'ן',
'לייף', 'טיים', 'מק גריו היל', 'טריביון', 'גארדיאן',
'הארלד', 'שוסטר אנד סימון', 'ראנדום האוס',
'הארפר', סי.בי.אס., אנ.בי.סי., 'וייקינג פרס',
'מקמילן' ועוד מאות אחרים.

ניטען כי כל ראשי הממשלה במדינת ישראל של סוף שנות התישעים כולל קודמו של בנימין נתניהו היו והינם חברים ב"מועצה ליחסי חוץ".

מאידך, ידוע היה כי הנשיא ג'והן פיצ'ג'רלד קנדי סירב להיות חבר
ב"מועצה" ובכך שמר על קו עצמאי משלו אשר במרבית המקרים נגד חריפות את קו "המועצה".

כל קישור להירצחו ולעובדה זו הינו על אחריות הקורא בלבד. גם אם אין הוכחות בדוקות, הרי שהעימות בין חוסיין אובמה האמריקני לבין ראש ממשלת ישראל מר בנימין נתניהו מעיד לכאורה כי גם נתניהו אינו משמש חבר באירגון "המועצה ליחסי חוץ" והדבר עומד כמובן לזכותו.

להלן רשימה מייצגת חלקית של הקונגלומרטים, ומנהליהם כמובן, החברים ב"מועצה ליחסי חוץ":

• ABC News • Alcoa • American Express • AIG • Bank of America • Bloomberg L.P. • Boeing • BP • CA, Inc. • Chevron • Citigroup • Coca-Cola • De Beers • Deutsche Bank • Duke Energy • ExxonMobil • FedEx • Ford Motor • General Electric • GlaxoSmithKline • Google • Halliburton • Heinz • Hess • IBM • JPMorgan Chase • Kohlberg Kravis Roberts • Lockheed Martin • MasterCard • McGraw-Hill • McKinsey • Merck • Merrill Lynch • Morgan Stanley • Motorola • NASDAQ • News Corp • Nike • PepsiCo • Pfizer • Shell Oil • Sony Corporation of America • Tata Group • Time Warner • Total S.A. • Toyota Motor North America • UBS • United Technologies • United States Chamber of Commerce • U.S. Trust Corporation • Verizon
• Visa

עיון ברשימה, תוך שהקורא מצויד בתובנות האפשריות הנובעות מהאמור בפרק זה , יבהיר ללא קושי מדוע הדברים קורים בעולמנו למרות שלא אמורים הם לקרות. החבורה לעיל מאגדת בתחומה מאות ביליוני, אפשר אף טריליוני דולרים של עוצמה פיננסית וכמובן העוצמה הפוליטית הנגזרת ממנה.

עמוד 29

חשוב לציין את שמות האנשים הנימצאים במעגל המייעצים והיועצים הקרוב כיום לבאראק חוסיין אובמה. יתבונן וישפוט הקורא בעצמו. ניראה כי חברי "המועצה ליחסי חוץ" מוודאים כי אובמה יתנהג "כשורה", גם אם הוא עצמו חבר "המועצה":

זביגנייב בז'ז'ינסקי – חבר "המועצה ליחסי חוץ", "הועדה התלת צדדית" ו"בילדרברג".

אנטוני לייק – פעיל "המועצה ליחסי חוץ" ואחד מאנשי "הפרוייקט למאה אמריקנית חדשה".

ריצ'ארד קלארק – פעיל ב"מועצה ליחסי חוץ".

איבו דאלדר – פעיל "המועצה ליחסי חוץ" ו"הפרוייקט למאה אמריקנית חדשה".

דניס רוס – חבר המועצה ליחסי חוץ", "הועדה התלת צדדית", ו"הפרוייקט למאה אמריקנית חדשה".

לורנס קורב – חבר "המועצה ליחסי חוץ".

ברוס ריידל – חבר "המועצה ליחסי חוץ".

סטפן פלין – חבר "המועצה ליחסי חוץ".

מדלן אולברייט – חברת הדירקטוריון של "המועצה ליחסי חוץ".

מירב החוקרים העוסקים במעקב אחר פעולות "המועצה ליחסי חוץ" תמימי דעים כי זה הגוף המוניטרי אשר איפשר את קיום המהפיכה הקומוניסטית בברית המועצות.

יתרה מזו, לפי עדותו של לנין הרי ללא מימונם האדיר של "הבנקאים הבינלאומיים" המהפכה הקומוניסטית לא היתה שורדת ומתרסקת כמגדל קלפים.

המממן העיקרי (כ 20- מיליון דולר של אז – מיליארדים היום) היה "יעקב שיף" מחברות הבנקאות הגדולות של הזמן ההוא, וחבר "המועצה". העדות לכך ניתנה על ידי נכדו בשנת 1949 בראיון ל"ניו-יורק אמריקן ז'ורנל".

מממנים נוספים של הפעילות הקומוניסטית היו: מקס וורבורג עבור הקומוניסטים הגרמנים, ואלפרד מילנר(מייסד "אגודת השולחן העגול"), יחדיו עם סר ג'ורג' ביוכנן בעבור הקומוניסטים האנגלים.

זאת אף זאת, גרמניה הנאצית לא היתה יכולה לפתוח במלחמת העולם השניה ללא מימון כבד של חבורת "הבנקאים הבינלאומים" החברים ב"מועצה ליחסי חוץ".

המימון נעשה באמצעות בנק מנדלסון מאמסטרדם, הולנד, הנשלט על ידי אמ. וורבורג ומאוחר יותר באמצעות בנק ג'י. הנרי שרדר וסניפיו בפרנקפורט, לוזאן ופריס.

המימון האדיר שזרם לבנקים הגרמנים ערב מלחמת העולם השניה, איפשר לנאצים ולרוסים יחדיו לחסל (לרצוח) כ 80,000,000 - נפשות משך המלחמה העולמית השניה ולהעמיד, אכן כן, את העולם על סיפו של 'סדר עולמי חדש'.

"וועידת סן-פרנסיסקו" שהתכנסה בשנת 1945 לשם הקמת מוסד האומות המאוחדות כללה 74 מחברי "המועצה ליחסי חוץ" עליהם נימנו גם מספר סוכנים סמויים סובייטים חשובים אשר נימנו על חברי המועצה.

הרעיון להקמת האו"ם נהגה עוד בשנת 1940 על ידי "הועדה לבעיות שלאחר המלחמה" אשר אוישה רובה ככולה על ידי חברי "המועצה". יצויין כי הועדה ניתכנסה עוד לפני כניסת ארה"ב למלחמה, עובדה היכולה לרמז על מעורבות הקבוצה בפרוץ המלחמה העולמית השניה ועל החתירה של חבריה להקמת ממשלה עולמית טוטליטרית.

אפשר וחיוני להביא דברים בשם אומרם, של אותם אנשים בעלי השפעה ש"היו שם" וחזרו לספר את שראו עיניהם וניקבעה דעתם אודות מעצבי "הסדר העולמי החדש". ברי כי יהיה מופרך בתכלית לחשוד באישים להלן כי מטרתם היא ליצור פניקה או לתמוך בתאוריות קונספירציה:

עמוד 30

בנימין ד'יזראלי – (שלנו) ראש ממשלת בריטניה במאה התשע עשרה – "העולם נישלט על ידי אנשים שונים בתכלית ממה שמדמיינים אלו שלא נימצאים מאחורי הקלעים".

ג'יי אדגר הובר – ראש האף. בי. איי. לשעבר – "האדם הופך לנכה בהיפגשו עם קנוניה כל כך ענקית, שהוא אינו יכול להאמין כי אכן היא קיימת".

פרנקליו דילאנו רוזוולט – נשיא ארה"ב לשעבר – "דבר לא קורה בטעות בפוליטיקה, אם משהו קרה, אתה יכול להיות סמוך ובטוח כי הדבר תוכנן כך".

ג'ון פיצ'ג'רלד קנדי – נשיא ארה"ב לשעבר (נירצח, השאלה מי עומד מאחורי רציחתו עומדת. אפשר ויש להפנות שאלה זו לעבר הסי. אי. איי.) – חשוב לציין כי קנדי לא היה חבר בהתארגנות "הסדר העולמי החדש" ואף התנגד נחרצות לדרכו של אירגון ה'אילומינטי' –כדלקמן: "אנו מתמודדים מסביב לעולם עם קנוניה ענקית וחסרת רחמים המסתמכת בעיקר על אמצעים סמויים להרחבת השפעתה, על הסתננות במקום פלישה, על הסתה במקום בחירות, על הפחדה במקום רצון חופשי, על גרילות בלילה במקום צבאות ביום".

"זו מערכת שגייסה אמצעים אנושיים וחומריים עצומים לצורך בנייתה של מכונה מתקתקת ויעילה המשלבת מבצעים צבאיים, דיפלומטים, מודיעינים, מדעיים ופוליטים"...כך התבטא בנושא ג'ון קנדי.

אלברט איינשטין – מדען – "למעמד השולט יש את בתי הספר והתקשורת תחת האצבע. עובדה זו מאפשרת לו לשלוט ברגשות ההמונים".

תאודור רוזוולט – נשיא ארה"ב לשעבר – "מאחורי הממשלה הרישמית, המדומה, יושבת לה ממשלה בילתי ניראית שאינה שומרת אמון ואינה לוקחת אחריות על מעשיה כלפי העם".

דוד רוקפלר – בנקאי אמריקני וראש "המועצה ליחסי חוץ" ,או שמא נכנהו ללא כל אירוניה, "נשיא תבל" : "אנו עומדים על סיפה של טרנספורמציה גלובלית. כל שאנו צריכים הוא את המשבר הגדול הנכון והאומות יקבלו את הסדר העולמי החדש".

ג'ימס וורבורג – בנקאי אמריקני, יועץ לנשיא פרנקלין דילנו רוזוולט וחבר בכיר ב"מועצה ליחסי חוץ" – "בין אם נרצה בין אם לאו, השאלה היחידה היא האם הממשלה העולמית תושג בכיבוש או תהיה לנו 'ממשלה עולמית' בהסכמה".

הנרי קיסינג'ר – שר החוץ האמריקני לשעבר וחבר בכיר במועצה ליחסי חוץ -"היום האמריקנים יחרדו כאשר חיילים של האו"ם יכנסו ללוס אנג'לס לעשות סדר, מחר הם יהיו אסירי תודה. זה יהיה נכון במיוחד אם יאמר להם שישנו איזה שהוא איום חיצוני אי שם, אמיתי או מדומה, אשר מאיים על עצם קיומנו.

ואנו ניתמה, האם לאור הדברים לעיל עדיין ניתן לקרא לאנשי האילומינטי, אנשי "הסדר העולמי החדש" הוזים וחולמים ומעשיהם הינם אך תאוריית קונספירציה"?

באם הארזים מתבטאים כפי הנאמר לעיל, מה נאמר אנו, אזובי הקיר?

עמוד 31

קרן קרלייל – קבוצת השקעות סגורה ואקסקלוסיבית, עליה נימנים מעשירי ובעלי ההשפעה בעולם. נוסדה בשנת 1987 , בעלת הון עצמי של כ 85 - מיליארד דולאר המושקעים ב 64- קרנות אחרות מסביב לעולם.הקבוצה מהווה את הקצפת בעוגת "המועצה ליחסי חוץ" המאגדת בתוכה עוד קבוצות מגוונות אחרות כדוגמת 'קרן קרלייל'.

שיטת הקרנות בתוך אירגון "המועצה", מאפשרת שמירת סודיות מירבית באשר למטרות וכיווני "המועצה" אשר לא נחשפים ברגיל לציבור. הקרן עצמה הפועלת כתאגיד פרטי, אינה חשופה ואינה מחויבת לציבור האמריקני כך שהרכב חבריה והשקעותיה נישאר חסוי. כל שידוע הוא כי החברים נימנים על בעלי העוצמה הגדולה ביותר מבין "הבנקאים הבינלאומים" וראשי הקונגלומרטים התעשייתיים בעולם.

הקבוצה אוחזת בניכסי נדל"ן רבים סביב העולם כמו גם בעלת אינטרסים ממוניים בתעשיות הנשק המרכזיות של ארה"ב. על הקבוצה נימנים בעלי השפעה רבה כגון משפחת בוש, שר החוץ לשעבר ג'ימס בייקר (דוקטרינת בייקר למזרח התיכון, עצמו אנטישמי ונוגד ישראל וותיק, היא המתווה כיום את מדיניות באראק חוסיין אובמה.שניהם חברי "המועצה ליחסי חוץ"), שר ההגנה האמריקני לשעבר פרנק קרלוצ'י ועוד רבים אחרים.

רבים מאמינים כי בכוונת הקרנות האדירות אשר הוקמו על ידי "המועצה ליחסי חוץ" ו"קבוצת בילדברג" כדוגמת "קרן קרלייל", על מנת להאדיר הונן באמצעות תיווך של סחורות ושרותים בין מדינות באמצעות "הבנקאים הבינלאומים" ולא היא.

עשיית הרווחים הינה מישנית לעיקר, והוא ,מטרות השליטה של "הבנקאים הבינלאומיים" במדיניות ובפוליטיקה העולמית.

כל הפעילות המוניטרית של "הבנקאים" נועדה ליצור חובות והתחיבויות של מדינות וגושים לבעלי הבית האמיתיים, אלו "הבנקאים".

משנוצר החוב באמצאות אספקת סחורות ושירותים הרי הושגה המטרה, דהיינו, המדינה החייבת כפופה מעתה והלאה להוראות והנחיות "הבנקאים הבינלאומים" בכל האמור למדיניותן והתנהלותן הפוליטית.

משאך נוצרת השליטה של ההון הזר בשילטון הרי כפיפות המדינה לבעלי ההון הושלמה ומנוצלת בדרכים רבות ושונות למטרות בעלי הקרנות ("המועצה ליחסי חוץ" למשל) וזאת למשך שנים רבות, כאשר גם מקומו של הרווח המוניטרי העצום אינו ניפקד בהמשך.

כאן אם כן טמונה סכנת הגלובליזציה. בתנאים ובפיקוח הולם הגלובליזציה יכולה להביא ברכה לעולם, במיוחד לעולם השלישי, אך משיוצאים הדברים משליטה וקבוצות ואירגונים חיצונים וזרים הופכים בעלי הבית האמיתיים על קובעי המדיניות המקומית באמצעות עניבת החנק של החוב הלאומי המוניטרי, הרי שכאן נעוץ כל הרע שאנו מיחסים לגלובליזציה ובדין.

קרן פורד – קרן פורד נוסדה על ידי תעשיין הרכב הנרי פורד 1863-1947 . הנרי פורד היה אנטישמי ידוע, הועמד לדין ונאלץ להתנצל על אמירות אנטישמיות פומביות רבות כמו גם בעבור הוצאת פירסומים אנטישמים
בוטים.

קרן פורד פועלת מאז השקתה בשנת 1936 כארגון עצמאי,מוסד שאינו למטרות רווח ושאינו ממשלתי.הקרן נותנת מענקים דרך מטה החברה בניו יורק ותריסר משרדי משנה הפרוסים ברחבי העולם. בשנת הכספים 2005 היא העניקה 512 מיליוני דולרים ( 512.000.000 )כמענקים עבור פרוייקטים שונים ברחבי העולם חלק נכבד מהתרומות הועבר לאירגונים לא ממשלתיים בישראל.

קרן פורד אינה אירגון במתכונת האירגונים המתוארים בפרק זה אך ללא המימון והתמיכה אשר קרן זו מעניקה מסביב לגלובוס, לפי תוכנית סדורה, לכל אירגון חתרני קפיטליסטי ומרכסיסטי אשר בסיומו של יום יהווה נידבך נוסף בדרך להקמת ממשלה עולמית טוטליטרית, לא היו מתאפשרים כל אותם זעזועים גלובלים ההופכים את חיי אזרחי העולם לאומללים.

מבקרי הקרן כמו נשיא אוניברסיטת בינגהמפטון לשעבר, ג'יימס פטראס, ביקרו את הקרן בשל קשרים לכאורה עם הסי.אי.איי ,ועל כך שהקרן מהווה למעשה ככסות וכזרועה הארוכה של סוכנות הביון המרכזית האמריקנית ה CIA,להתערבות חתרנית במדינות שונות סביב לעולם, כמו למשל מעורבות עמוקה ב"תוכנית מרשל" האמריקנית.בין השאר הועברה עליה ביקורת בשנת 2003 על ידי סוכנות החדשות :"הסוכנות הטלגרפית היהודית",בשל תמיכתה באירגונים לא ממשלתיים שלפי דעתם לקחו חלק בפעילויות אנטישמיות ואנטי ציוניות בוועידה העולמית נגד גזענות שנערכה בשנת 2003 בדרבן.

עמוד 32

הוועדה התלת צדדית –

נוסדה על ידי דוד רוקפלר (מיודענו) בעת ששימש יושב הראש של "המועצה ליחסי חוץ" בשנת 1973 ,אשר איגד בעלי השפעה, ממון ושלטון מיפן, אירופה וצפון אמריקה (ולכן שמה), על מנת לדון ולנתב את הפוליטיקה והעושר העולמי לטובת חבריה. "הוועדה", אשר היוותה את זרועה הפוליטית הבינלאומית של המועצה ליחסי חוץ", שמה לה למטרה להשפיע באמצעות גוף חוץ פרלמנטרי עולמי, חוץ שילטוני, על-שילטוני, על הדמוקרטיות המערביות בכיוונים שאינם עולים בקנה אחד עם עקרונות הדמוקרטיה הצרופים, דהיינו, הגשמת חזונו של דוד רוקפלר אודות "סדר עולמי חדש" במתכונת ממשלה עולמית טוטליטרית.

"הוועדה" מאגדת תחת כנפיה את הקבוצה הצפון אמריקנית, הקבוצה האירופית והקבוצה הפסיפית. בראש כל קבוצה עומד יושב ראש, סגן יושב ראש, ודירקטור.

סך הכל מאגדת הקבוצה כ 350- מבעלי ההשפעה והממון המרכזים בעולם המערבי כאשר למעט מלל חסר משמעות של חבריה באשר למטרות "הוועדה" הרי שנוסדה על מנת לתאם מדיניות כלל עולמית בנושאי שילטון וממון. מנהלה של הוועדה מהקמתה, אשר מונה על ידי דוד רוקפלר, היה אותו זביגננייב בז'ז'ינסקי הניזכר לעיל.

הנשיא הדמוקרטי ג'ימי קרטר מינה 26 מחברי הוועדה (אשר היו חלקם גם חברי "המועצה ליחסי חוץ") לשמש כיועציו הקרובים. יותר מאוחר הוברר כי קרטר היה בעצמו חבר ב"וועדה".

אותו תרחיש חזר גם לגבי הנשיא הרפובליקני רונלד רייגן, רובם המכריע של יועציו נימנו על חברי "הוועדה" גם הם. קל להיווכח כי "מסורת" זו ממשיכה גם בימינו אלה אצל ממשל אובמה הדמוקרטי. ניכר בבירור כי חברי "הסדר העולמי החדש" אינם בוחלים בכל נטיה פוליטית ספורדית ובלבד שתשרת את מטרתם המרכזית כמשפיעי-על, על ההתנהלות העולמית.

נקודה ראויה לציון נוספת הינה שליטתם של חברי "הוועדה התלת צדדית" במקורות העושר האמריקנים בכך שכל חברי "הפדרל ריזרב", זהו הגוף הקובע את המדיניות המוניטרית של ארה"ב, הינם כולם חברים ב"וועדה" כמו גם ב"מועצה ליחסי חוץ". "הפדרל ריזרב" האמריקני הינו גוף עצמאי רובו ככולו, בר פיקוח מינימלי של ממשלת ארה"ב העושה בממונה של ארה"ב כבתוך שלו. גם אם היה גוף זה בר-פיקוח ממשלתי הרי שזה היה אך למראית עין באשר כל נשיאי ארה"ב במאה העשרים השתייכו ל"מועצה" או "לוועדה" ממילא.

נסבר את האוזן בכך כי בין החברים המיסדים של "הוועדה" ניתן למנות את אותם הנימנים על חברי ומנהלי "הפדרל ריזרב" כגון אלן גרינשפן ופול וולקר.

בית צ'טהאם – לשעבר: "המכון המלכותי לענינים בינלאומיים" – נוסד בשנת 1920 על ידי בית המלוכה האנגלי (אלו צאצאיהם של השלוחה הגרמנית של שושלת המלוכה האירופית, "משפחת סאקס-קובורג-גותה", אשר שינתה את שמה לווינדזור בשנת 1914 על מנת ליצור מצג של נאמנות לכתר הבריטי).

"המועצה ליחסי חוץ" אשר נוסדה בארה"ב בשנת 1921 נחשבת לארגון אחות ל'בית צ'טהאם' ומחלקת עמו אותן מטרות של ממשלה טוטליטרית עולמית. ראוי לציין כי שני האירגונים נוסדו על בירכי "ועידת השלום של פריס" של שנת 1919 שהתאספה לאחר תום מלחמת העולם הראשונה ויש להניח בביטחון רב כי זרעי "הסדר העולמי החדש" בדמות ממשלה טוטליטרית עולמית ניזרעו בחשאי בין המשתתפים כבר אז בועידת השלום של פאריז.

עמוד 33

"המכון" הוקם בעידודו ובתמיכתו של בית המלוכה האנגלי אשר מאז ומתמיד היה מעורב בפוליטיקה העולמית מאחורי הקלעים. מעורבות זו נימשכת עד עצם היום הזה בחשאי אך בעוצמה רבה.

כפי שאירגוני האחות מעבר לים איגדו תחת כנפיהם את שמנה וסלתה של היבשת האמריקנית כך גם "המכון" היווה בית ל'בנקאים הבינלאומים' וניכבדי השלטון באיים הבריטים ,ואלו נאספים היו למפגשים תדירים על מנת ללבן עניני שליטה על הכלכלה והפוליטיקה העולמית תוך שמתאמים כל זאת עם ארגוני האחות האמריקנים.

השם 'בית צ'טהאם', המחליף באורח לא רשמי את השם הקודם ("המכון המלכותי לענינים בין לאומיים") הפך לקבע בשנת 2004 . על מנת לרכך את הרושם שמאחורי מטרות האירגון, "המכון" מפעיל יחידת מחקר גדולה המפרסמת מחקרים אודות נושאי סיכסוך וטרור עולמיים.

הבוהמיין גרוב – או 'היער הבוהמי' זהו יער המשתרע על שטח של כ 10,000- דונם הממוקם ב'מונטה ריו', מצפון לסן-פרנסיסקו שבקליפורניה. יש בו מחנות קמפינג יוקרתים לכ 2000 - איש והבעלות הפרטית עליו היא בידי חברת 'הבוהמיין קלאב'. הבוהמיין גרוב הוא מועדון סגור לגברים בלבד אשר הוקם בשנת 1872 במטרה לשמש מקלט לגברים המתוסכלים עקב חוסר-התרבות השלטת אז.החל משנת 1923 היו כל הנשיאים הרפובליקנים וחלקם של הדמוקרטים חברים בבוהמיין גרוב.

רבים מהחברים במועדון צורפו אליו עוד לפני שעלו למעלת בכירות בתעשיות הפיננסים, תעשיות הנשק, תעשיות הנפט וכדומה, במטרה לקדמם למישרות הבכירות ביותר לתועלת שאר חברי המועדון. חשוב להדגיש כי כל התעשיות הניזכרות תלויות להצלחתן בקשרים הדוקים עם השילטון אשר ראשיו הינם, ואיך לא, גם הם חברי המועדון היוקרתי.

היער מכיל מחנות שונים אשר אליהם מוזמנים הניכבדים בהתאם למעמדם. המחנה היוקרתי ביותר ניקרא 'מנדליי' ואליו מוזמנים תכופות הנרי קיסינג'ר, תומס ווטסון (מאי. בי. אמ.), וויליאם קייסי (סי.אי. איי.), רלף ביילי (תשלובת דופונט), ג'ורג' שולץ (נשיא בכטל ושר חוץ לשעבר), סטפן בכטל (מייסד קונצרן בכטל) ועוד רבים אחרים.

כל שנה, מדי חודש יולי, מתאספים חברי המועדון למשך שבועים להידוק הקשרים ביניהם ולדיונים פוליטים וכלכלים (למרות שדיונים מדיניים ופוליטים נאסרים עליהם באורח רשמי—לכאורה), באמצעות טקסים ביזארים הכוללים טקסים פגאנים, שהמרכזי בהם הוא טקס "שריפת הגופות האיכפתי" בו הינם לבושים גלימות בנוסח קו.קלוקס. קלאן. ושורפים בובה למרגלות מזבח בצורת פסל ינשוף מבטון בגובה 12 מטרים (ראה תמונה להלן). בנוסף מהווה הכנס מקום להילולות מין הומו-סקסואליות כמו גם עם פרוצות תאבות שלמונים הנוהרות לכבוד האירוע מכל רחבי העולם (אכן כן,המדובר בכל אותם "ניכבדים" לכאורה).

במפגשים נידונות בעיות מקומיות כמו גם עולמיות בצורה אינטנסיבית ומתקבלות בהם החלטות גורליות. לדוגמה, בשנת 1942 הוחלט בכינוס של ה'בוהמיין גרוב' על פתיחת "מבצע מנהטן" לייצור הפצצה הגרעינית האמריקנית אשר סיימה את מלחמת העולם השניה. החלטות נוספות נוגעות לאלו אשר יהיו המועמדים לנשיאות האמריקנית כאשר לאחר מכן מוכרת העיתונות שבבעלותם של החברים את המועמדים לציבור. גם החלטות על עלית או ירידת מחירים, יציאה למלחמה, מכרזי נשק ועוד, נעשות שם.

מכיוון שבאראק חוסיין אובמה הוא חבר ב"מועצה ליחסי חוץ" כפי גם ג'ורג' וו. בוש אשר הינו חבר וותיק בבוהמיין גרוב, ומכיוון שלבאראק אובמה (לפי הניו יורק פוסט), ישנה קירבת דם לגו'רג' בוש הרי גם באראק נימנה על הבוהמיין גרוב באשר חברי המועדון מקפידים מאד על נושאי קירבת דם ביניהם. ניטען גם כי ג'ון מקקיין המועמד הרפובליקני לנשיאות כנגד חוסיין אובמה גם הוא חבר הבוהמיין גרוב. ממש כפי שג'ורג' בוש וג'ון קרי שני המועמדים לנשיאות הקודמת הינם חברי הבוהמיין גרוב ושניהם קשורים קשר דם ביניהם. לא בכדי העניק אובמה לג'ון קרי תפקיד בכיר בממשלו. "ההאחווה הרי מעל הכל".

כמובן שהמקבילה הישראלית להתנהלות האמריקנית מכונה במקומותינו "שיטת השקשוקה" אשר בה ההון צמוד לשלטון, מתגמל ומיתגמל בהתאמה עקב הקשרים הללו.

עמוד 34

'קבוצת בילדרברג' – או 'מועדון בילדרברג'. נוסד בהולנד בשנת 1954 . הינו כנס שנתי בלתי רשמי למוזמנים בלבד המארח כ 130- אנשים מהצמרת העולמית של תחומי העסקים, התקשורת והפוליטיקה.

הבילדרברגרים נפגשים פעם – או לפעמים פעמיים – בשנה. המשתתפים כוללים דמויות פוליטיות ופיננסיות מובילות מארה"ב ומערב אירופה. הנסיך ברנרד ההולנדי—יוזם ההתארגנות–כלל לא מתאמץ להסתיר את העובדה שהמטרה הסופית של הבילדרברגים היא ממשלה עולמית.

ברמה הבינלאומית מקבילה קבוצת בילדרברג ל"מועצה ליחסי חוץ" ומתאמת פעולותיה עמה. המקביל לנסיך ברנרד מהולנד (המהווה דמות מפתח בחברת רויאל דאטץ' אויל), בקרב האמריקנים הוא דוד רוקפלר מובילה של קבוצת 'הסדר העולמי החדש' הנישען על כוח כלכלי עצום כדוגמת תאגיד הנפט 'סטנדרד אויל' ובנק צ'ייס מנהטן.

עם "הקבוצה" נימנים הברון אדמונד דה רוטשילד מבית רוטשילד, רוברט מקנמרה מ'הבנק העולמי', סיר אריק רול מ- 'אס. ג'י. וורבורג', פירס פאול שוויצר מ'קרן המטבע העולמית', וג'ורג' בול מ'להמן ברדרס'.

פגישתם הראשונה של הבילדרברגים התקיימה בשנת 1954 במלון 'הוטל דה בילדרברג' שבהולנד ומכאן ניגזר שם הקבוצה.
הקבוצה ניפגשת פעם בשנה במלונות פאר באירופה ופעם בארבע שנים בארה"ב או בקנדה. משרד הקבוצה נימצא בעיר ליידן שבהולנד. פגישת הקבוצה מ 2007- התקיימה במלון ריץ' קרלטון באיסטנבול ופגישתם מ 2008 התקיימה בצ'אנטילי שבוירג'יניה, ארה"ב.

בין יוזמי הקבוצה היה ג'וזף רטינגר–יועץ פוליטי פולני–אשר הקים את 'התנועה האירופית' אשר הובילה לאחר זמן להקמתו של 'האיחוד האירופי' בגירסתו דהיום (עוד צעד בכיוון ממשלה עולמית).

בנוסף לניזכרים לעיל ניתן למצוא בקבוצה גם את פול ואן זילנד—ראש ממשלת בלגיה לשעבר ואת פול רטג'קנס ההולנדי יושב ראש התאגיד הבינלאומי 'יוניליוור'.

בתחילת שנות החמישים פנה הנסיך ברנרד לראש הסי. אי. איי. וולטר סמיט אשר חבר ליועצו של של הנשיא האמריקני איזנהאואר –סי. די. ג'קסון–והחבורה יצרה את רשימת המוזמנים למפגש הראשון במלון בילדרברג. למותר לציין כי הקבוצה קיבלה מענקים עצומים מ'קרן פורד' אשר תככב בהמשך הספר במקומות רבים. בנוסף על הניזכרים לעיל מככבים בין חברי הקבוצה האנשים הבאים: דונלד ראמספלד, יו"ר 'בריטיש פטרוליום'—פיטר סאת'רלנד, פול וולפוביץ', דייויד רוקפלר—כמובן, המלכה ביאטריס מהולנד—בתו של מקים הקבוצה הנסיך ברנרד, המלכה והמלך סופיה וחואן קרלוס מספרד.

הקבוצה מטפחת כישרונות מבטיחים למשרות רמות-מעלה בארצותיהם. כך, טוני בלייר הגיע לפגישות הבילדרברגים לפני שעלה להיות ראש ממשלת בריטניה וכך גם ראש הממשלה הנוכחי גורדון בראון—אשר קרא לאחרונה להקמת 'סדר עולמי חדש' ברוח והאג'נדה של הקבוצה.

ורנון ג'ורדן יו"ר אמריקן אקספרס-זירוקס-ודאו ג'ונס, הפגיש את ביל קלינטון עם הקבוצה בעת שהלה היה מושל ארקנסו. המפגש אירע ב- 1991 וביל קלינטון ניבחר לנשיאות כמועמד המפלגה הדמוקרטית ב- 1992 הקבוצה האמריקנית בקבוצת בילדרברג נקראית "הידידים האמריקנים של בילדרברג".

הישראלי היחידי שהשתתף בכינוס הקבוצה הוא נתן שרנסקי.

ערוץ שידור בריטי הפיק סידרת טלוויזיה בנוגע לקבוצה בשם "השליטים הסודיים של העולם".

http://www.aaronroll.com/democracy/Hatred_for_Nothing_Volume2.pdf

***********

https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=19982&omm=113&viewmode=

קיראו הודעות :

111, 112, 113, 114, 115, 116, 117





              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  בכירי הסוכנות חוגגים עם שכר מנופח ליה 18.02.12 10:29 1
  הסוכנות היהודית - מסלקה של כסף לבכירים! ליה 18.02.12 10:39 2
  אריה אלדד: ''הגיע הזמן לסגור את קק''ל'' ליה 10.06.13 08:13 3
  שרנסקי: ''שיעור הלא יהודים בקרב העולים יגדל'' ליה 08.06.16 10:41 4
  מודעה של הסוכנות היהודית: ''הממשלה מסכנת את אחדות העם היהודי'' ליה 27.06.17 08:59 5

     
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
שבת קודש כ''ה בשבט תשע''ב    10:29   18.02.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. בכירי הסוכנות חוגגים עם שכר מנופח  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תחקיר "הארץ":הסוכנות היהודית סוגרת מרכזים ומפטרת עובדים, בכיריה חוגגים עם שכר מנופח.

יו"ר ועד העובדים נהנה משכר כולל של 100 אלף שקל בחודש. היושב ראש משתכר יותר מראש הממשלה והם לא לבד. הכל, בזמן שהארגון נקלע למשבר.

בעוד שבוע, ב-26 בפברואר, יתאסף חבר הנאמנים של הסוכנות היהודית לארץ ישראל במלון ענבל בירושלים, לכינוס החורף הקבוע.

במשך שלושה ימים ינהלו הנאמנים דיונים ארוכים על תכניות אסטרטגיות ותקציביות לשנים הקרובות - מונחים מכובסים לעוד סדרת קיצוצים ופיטורים בעידן שבו סובלת הסוכנות מירידה מתמדת בהכנסות מתרומות, ומשרדי ממשלה, ארגונים יהודיים גדולים ותורמים מרכזיים מנהלים מאחורי הקלעים מאבק עז על הצורך בהמשך קיומה.

ובעוד הנאמנים בוחנים את הגירעון המתמיד של הסוכנות, כדאי להם לעיין בדו"ח הכספי השנתי ל-2010, שהגיש הארגון לפני שלושה חודשים לרשות המסים האמריקאית (IRS). שם, בין 40 עמודיו, הם ימצאו את החלק המעניין ביותר - רשימת 22 המשתכרים הגדולים של הסוכנות.

השם המוכר ביותר ברשימה, זה שהעין צדה מיד, הוא יו"ר הסוכנות, נתן שרנסקי.

במשך עשרות שנים היה בסוכנות נוהג לא רשמי - להצמיד את משכורתו של ראש הארגון היהודי הגדול בעולם לזו של ראש ממשלת ישראל. אבל שכרו החודשי הכולל של שרנסקי הוא 64 אלף שקל, שלושים אחוז יותר משל מי שמינה אותו, בנימין נתניהו.

על פי נתוני משרד ראש הממשלה, ב-2010 היה שכרו השנתי של נתניהו 590 אלף שקל. שרנסקי לעומתו נהנה ב-2010 משכר כולל של 214 אלף דולר - או 770 אלף שקל. יש שיאמרו שאין זה סכום אסטרונומי כשמדובר במנהל של ארגון בינלאומי, אבל הסוכנות היהודית היא ארגון ישראלי ציבורי, שבסיסו בירושלים, עיר מגוריו של שרנסקי.

אבל שרנסקי לא נמצא ממילא בראש רשימת מקבלי השכר של הסוכנות היהודית ל-2010. למעשה הוא מדורג רק במקום הרביעי, הרחק מאחורי מספר אחת ברשימה, היושב מעבר לים, בעיר ניו יורק, מקום משכנו של מטה הסוכנות בארה"ב.

שיאן השכר הזה הוא מישה גלפרין, מנכ"ל ונשיא החברה הבת Jewish Agency International Development (JAID) והאיש החולש על מנגנון גיוס התרומות העולמי של הסוכנות. על פי הדו"ח ל-IRS, ב-2010 היה שכרו הכולל של מגייס הכספים הראשי 478 אלף דולר (1.72 מיליון שקלים), נתון המשקף שבעה חודשי עבודה בלבד, שכן גלפרין התחיל לעבוד בסוכנות רק ביוני אותה שנה. החבילה המלאה, הכוללת החזרי הוצאות נדיבים והפרשים פנסיוניים, קרובה ל-750 אלף דולר - 2.7 מיליון שקלים.

גלפרין. נשיא חברת הבת.

גלפרין הוא פסיכולוג קליני לשעבר שכיהן כמנכ"ל הפדרציה היהודית של אזור וושינגטון הבירה, ולפני כן היה חבר הנהלת הפדרציה היהודית של ניו יורק במשך שנים אחדות.

עם גיוסו לסוכנות הוא החליף שני בעלי תפקידים בכירים - את מנכ"ל השלוחה בצפון אמריקה ואת מנהל פיתוח המשאבים (מגייס התרומות הראשי), שישב עד אז במטה בירושלים.

העובדה הזאת סייעה לסוכנות להציג את הגיוס כהישג כפול: הארגון הצליח לצרף לשורותיו את אחד המנהלים הבולטים בממסד היהודי-האמריקאי ובו בזמן לחסוך כסף.

בפועל לא הביא המינוי לחיסכון. להיפך.

גלפרין משתכר כמעט כפליים מהמנכ"לית הקודמת בצפון אמריקה, מקסין פינקלשטיין, ואילו ג'ף קיי, מנהל פיתוח המשאבים, השתכר 197 אלף דולר בשנה, קצת יותר מרבע משכרו של מגייס הכספים הראשי החדש. קיי, שעזב את הסוכנות בעקבות מינויו של גלפרין, קיבל פיצויי פרישה של שנת משכורת.

אישים בסוכנות שהיו מעורבים במשא ומתן שקדם לחתימת החוזה עם גלפרין מסבירים כי שרנסקי התחייב בפניו שלא ייפגע כלכלית עקב המעבר מוושינגטון למטה בניו יורק.

אלא שכמנכ"ל הפדרציה בוושינגטון הוא התעתד להשתכר באותה שנה כ-400 אלף דולר, והמעבר לניו יורק כמעט הכפיל את משכורתו. בסיס השכר השנתי של גלפרין הוא כחצי מיליון דולר, ולכך נוספים עלות שכירת בית מהודר בשכונת היוקרה קובל היל ברובע ברוקלין (11 אלף דולר בחודש), שכר לימוד לילדיו בבתי ספר יהודיים פרטיים, מכונית וההפרשות הפנסיוניות.

תומכיו של גלפרין טוענים ששכרו משקף את הנורמה בקרב מנכ"לים בארגונים היהודיים הגדולים בארה"ב.

אבל טבלת שיאני השכר בממסד היהודי-האמריקאי, המתפרסמת בשבועון "פורוורד", מלמדת כי רק ראש ארגון יהודי אחד קיבל יותר מ-750 אלף דולר ב-2010 - נשיא הישיבה יוניברסיטי, ריצ'רד ג'ואל, ששכרו השנתי הכולל 848 אלף דולר.

הבא אחריו הוא מייסד ודיקן מרכז שמעון ויזנטל ומהרבנים הבולטים בארה"ב, מרווין הייר - 722 אלף דולר.

רק שמונה מנהלים בכירים הרוויחו יותר מחצי מיליון דולר.

מנכ"ל הקהילה היהודית הגדולה בעולם, זו של ניו יורק, שהיה בעבר גם הבוס של גלפרין, השתכר 462 אלף.

מבקריו של גלפרין מתעקשים, מכל מקום, שגם אם הוא ראוי לליגת העל של מקבלי השכר בארגונים היהודיים הגדולים, כעובד בארגון המצוי במשבר כלכלי עמוק הוא אינו אמור להתברג לצמרת הליגה.

המספר על התלוש של גלפרין הוא לא הפרט היחיד שהדהים את עובדי הסוכנות שהונחו לנסח את החוזה שלו. גלפרין נהנה מתקופת העסקה מובטחת של חמש שנים, ללא קשר לאיכות ביצועיו. בחוזה הוכנס תנאי ולפיו אם יפוטר בשנתיים הראשונות לעבודתו, הוא יזכה לפיצויים בהיקף של שכר שנתי. אם יפוטר בשלב מאוחר יותר, יזכה לשתי שנות שכר. ואם בתום תקופת החוזה תחליט הסוכנות שלא להמשיך את העסקתו, הוא יזכה במשכורת של שנה נוספת.

שכרו של גלפרין אינו תוספת העלות היחידה לסוכנות.

זמן קצר לאחר שהחל בעבודתו הקימה הסוכנות את החברה הבת JAID בראשותו. JAID היתה אמורה להפוך לזרוע גיוס המשאבים המרכזית של הארגון. לחברה החדשה גויסו עשרות עובדים שיפעלו תחת גלפרין, במקביל לעובדיה של שלוחת הסוכנות בצפון אמריקה. בין העובדים החדשים - שני סמנכ"לים בכירים לתחומי הכספים והשיווק ששכרו הכולל של כל אחד מהם כרבע מיליון דולר בשנה.

כיום עדיין אין נתונים רשמיים על מידת הצלחתה של JAID בגיוס תרומות, אבל לדברי עובד ותיק בסוכנות, "זה מבנה ענקי ובזבזני שעדיין לא הצליח להגדיל את התרומות, בזמן ששאר חלקי הארגון מצטמצמים ומפטרים אנשים על ימין ועל שמאל".

בסוכנות, לעומת זאת, אומרים שהחברה נוסדה ביוזמת חבר הנאמנים ובשנתה הראשונה גייסה יותר מ-13 מיליון דולר למרות המשבר העולמי.

העסקתו של גלפרין אושרה על ידי מנכ"לה הקודם של הסוכנות, אבל החוזה נחתם על ידי המנכ"ל הנכנס, אלן הופמן, והחשב ירון נוידרפר. בכירים בסוכנות לא היו מרוצים ממנו, אבל אחד מהם אומר: "זו היתה החלטה של שרנסקי. הוא סגר עקרונית עם גלפרין והשאיר לפקידים לסכם את הפרטים".

"זה נראה כמו מהלך נואש של הסוכנות, לאחר שאיבדה את האמון ביכולתה למשוך תורמים יהודים", אומר אחד העובדים, ומכוון לכך שבשנים האחרונות ניכרת בקרב התורמים היהודים הגדולים העדפה גוברת לארגונים קטנים ורעננים יותר, ולמימונם באמצעות קרנות פרטיות. "אבל האמת היא שגם אם גלפרין יתגלה כסופרמן בגיוס תרומות, אף אחד כבר לא יכול לשנות את תדמית הארגון.

שום דבר שנעשה לא יגרום לנו להיראות סקסיים כמו ארגונים חדשים דוגמת תגלית, שמושכים את התורמים הרבה יותר".

אחרים בסוכנות מציעים סיבה אישית יותר להעסקתו של גלפרין ולתנאיו המפליגים.

מנהיגים בולטים ביהדות אמריקה התנגדו לפני שנתיים וחצי לכוונתו של ראש הממשלה נתניהו למנות את שרנסקי לראשות הסוכנות, מתוך חשש שהוא עוין את שתי התנועות הדתיות הגדולות, הרפורמית והקונסרבטיבית. התורמים האמריקאים הגדולים היו עלולים לחסום את המינוי, ולדעת רבים בסוכנות מאמין שרנסקי כי גלפרין הוא שהצליח לשכנע אותם שיוכלו להסתדר אתו.

יו"ר הוועד היקר במדינה

אם במציאות נתפס שרנסקי כמי שקירב את גלפרין לארגון, בדו"ח השכר מפרידים ביניהם שניים. מספר שתיים ברשימת המשתכרים הגדולים של הסוכנות היהודית ל-2010 אמנם מרוויח הרבה פחות מגלפרין, אבל זהותו מפתיעה אולי הרבה יותר - יונה בצלאלי. תפקידו הרשמי של בצלאלי היה מנהל קרית מוריה, קמפוס הסוכנות בדרום ירושלים, אבל עמדת הכוח האמיתית שלו היתה יו"ר ועד העובדים, תפקיד שמילא במשך עשרות שנים. בצלאלי גם ניהל את קרן הפנסיה של עובדי הסוכנות, אבל גם זה לא מסביר את העובדה שב-2010 הגיע שכרו הכולל ל-331 אלף דולר - 1.2 מיליון שקלים בשנה או 100 אלף בחודש.

הנתון הזה הפך אותו ליו"ר ועד העובדים בעל המשכורת הגבוהה ביותר במשק, גבוהה פי שניים גם ממשכורתו של מזכ"ל ההסתדרות, עופר עיני.

"הוא העובד הוותיק ביותר, נמצא כאן 54 שנה, אבל אפילו עם תוספות הוותק, אי אפשר להבין כיצד הגיע למשכורת כזאת", אומר אחד העובדים.

"שכרו כולל תוספות ותק על פי המקובל בתקופה שבה החל את דרכו בארגון", טוענים בסוכנות. לא עוד. בסוף דצמבר 2011 פרש בצלאלי. במכתב הפרידה ששלח לעובדים הוא כתב כי "ניהולה היעיל של קרן הפנסיה" בהנהגתו "משמש דוגמה לניהול תקין ויעיל של קרנות הפנסיה הציבוריות".

הבא בתור אחרי בצלאלי ברשימת שיאני השכר של 2010 הוא היועץ המשפטי מרק איסמאילוף, שפרש מאז מתפקידו וחזר למגזר הפרטי. שכרו אמור להיות צמוד לשכרו של שופט בית המשפט העליון, אבל בפועל היה גבוה ממנו בכ-15 אחוז - 231 אלף דולר (832 אלף שקל). שכרו של המנכ"ל אלן הופמן היה 60 אלף שקל בחודש, כמעט פי שניים משכר הברוטו של מנכ"ל משרד ממשלתי.

הופמן אומר ל"הארץ" שההצמדה של משכורות בכירי הסוכנות לאלו הממשלתיות אינה רלוונטית מזמן.

"כדי שהארגון יצליח וכדי למשוך כוח אדם איכותי, אנחנו חייבים לפעול על פי אמות מידה של ארגונים בינלאומיים. אנחנו משלמים פחות מארגונים כאלה הפועלים בישראל", הוא אומר.

אלא שחגיגת המשכורות, מנומקת יותר או פחות, נמשכת בעוד הסוכנות מצויה במשבר כלכלי עמוק. המצב הכלכלי בעולם והנטייה הגוברת של הפילנתרופים היהודים לתרום לארגונים קטנים וחדשים יותר הלכו ודלדלו את הכנסותיו של הארגון ששימש לפני קום המדינה הזרוע הביצועית של התנועה הציונית ולאחריו הגוף המרכזי המקשר בין ישראל לתפוצות, מגייס כספים בעולם ופועל לעידוד העלייה.

רק ב-2010 ירדו התרומות בתשעה אחוזים - או ב-32 מיליון דולר - ל-316 מיליון (1.14 מיליארד שקלים). כארגון שמרבית הכנסותיו באמריקה ואילו משכורות עובדיו והשירותים שהוא מקבל משולמים בעיקר בשקלים, היתה בכך פגיעה כפולה - והסוכנות נפגעה קשות גם מהשחיקה המתמשכת בערך המטבע האמריקאי.

נתוני 2011 טרם התפרסמו, אבל לדברי גורמים בסוכנות ההכנסות לבטח לא עלו. למרות זאת אל תצפו ממבקר הפנים של הארגון, אסף סלע, להתריע ברבים על בזבוזים. גם הוא משתתף בחגיגה, עם שכר כולל של 60 אלף שקל - חמישים אחוז יותר ממשכורתו של מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס.

ועם זאת, הסוכנות כן התאימה עצמה למצב החדש ונקטה קיצוצים עמוקים. ב-2009 כבר קוצץ תקציבה בכ-10 אחוזים וב-2011 יושמה תכנית אסטרטגית שעיקרה מיזוגן של המחלקות המרכזיות, ביטול מחלקת העלייה וקיצוץ נוסף של כ-75 מיליון שקל. בתהליך הזה פוטרו כ-180 עובדים; ביוני שעבר נמנעו פיטוריהם של 50 עובדים נוספים הודות לוויתור של כלל עובדי הסוכנות על יום חופשה וליציאה לחופשה כפויה באוגוסט. פעילות הסוכנות ברחבי העולם צומצמה, מרכזי קליטה לעולים בישראל נסגרו.

כדי לתאר את אווירת הנכאים השוררת בארגון בהמתנה לסבב הפיטורים הבא משתמש אחד מעובדיו בפסוק מספר תהלים - "יפול מצדך אלף, ורבבה מימינך". גם למישה גלפרין יש נטיות ספרותיות והוא כותב באתר האינטרנט של הסוכנות בלוג בשם "מחשבותיו של מישה". בפוסט האחרון שלו, שנכתב בעקבות חג ההודיה בנובמבר, הוא כתב הרהור על תודות. "אני", הוא כתב בהפגנה מהממת של חוסר מודעות עצמית, "לעולם לא שוכח שאני מקבל המון הכרת תודה".

הסוכנות: המשכורות סבירות

תגובת דובר הסוכנות, חביב רטיג: "השכר של יו"ר ההנהלה, סגן היו"ר והמנכ"ל נקבע על ידי ועדה המורכבת מתורמים החברים בחבר הנאמנים של הארגון. זה של עובדים בכירים נקבעות על ידי ועדה בראשות המנכ"ל. משכורות היו"ר, המנכ"ל, המבקר והיועץ המשפטי אינן גבוהות בעשרות אחוזים ממקבילותיהן בשירות הממשלתי. יתרה מכך, עצם ההשוואה אינה נכונה שכן בתחרות על כוח אדם איכותי אין הסוכנות מתמודדת מול מוסדות הממשלה אלא מול מלכ"רים גדולים אחרים. בשוק זה המשכורות גבוהות בהרבה מהמקובל בממשלה ואף בסוכנות עצמה. ראוי לציין כי שום בכיר לא זכה להעלאת שכר מאז 2005. ב-2010 קיבלו על עצמם הבכירים קיצוץ שכר של עשרה אחוזים.

"אשר למישה גלפרין, ועדה של חבר הנאמנים היא שהחליטה לגייס את גלפרין, מהנודעים והמצליחים בעולם הפדרציות בצפון אמריקה. זו הציעה לו חוזה שווה ערך לתנאי העסקתו בוושינגטון רבתי ובתנאים דומים לתנאיהם של בעלי תפקידים דומים בארה"ב. עלות העסקתו ב-2010 כוללת הוצאות חד פעמיות המקובלות בעולם הפילנתרופי האמריקאי, כמו מימון חלק מעלות העתקת משפחתו ומרכז חייו מוושינגטון לניו יורק".

[email protected]

http://www.haaretz.co.il/news/education/1.1643996

תגוביות:

1.unbelievable--a mafia in the making

2.כל המוזכרים בכתבה נהנים מכסף בחינם!!!

3.הסוכנות היהודית גוף ארכאי מפוטם ומבוזה. אותם חבר מרעים המוזכרים בכתבה, פעילים למען עצמם ובני ביתם על חשבון הציבור הכללי, ולכן הם נתקלים בגילויי סלידה מצד דורות שלמים של יהודים בתפוצות. האם מישהו בדק כמה עולים שליחי הסוכנות ומה התקציב הכולל שלהם לעומת מספר העולים שהם מביאים, כדי לדעת כמה עולה לנו כל עולה? בטוח שניתן לעשות מחקר אקדמאי שלא יערב לחיכם של הנזכרים הנ"ל.

4.הגיע הזמן לסגור את המוסד המושחת. להעביר את הפעילות למשרדי הממשלה.

5.ומה על כל יושבי הראש לשעבר כמו אברום בורג למשל...איזה תנאים: משרד, פקידה, רכב ומשכורת שיכולה לפרנס 10 משפחות, וזה עדיין לא כולל את פנסיית יו"ר הכנסת, ואנחנו מדברים על אדם עם 12שנות לימוד בלבד ועם קשרים - אלוהים ישמור...וכמוהו עוד כמה וכמה. שם הכסף הגדול, והיכן פקידוני האוצר? תרגילי אוגדות מתבטלים כי אין כסף...מי יתן תשובות על כך? רק השבוע נחשפנו לילדה בת 14 בת למשפחת צד"ל שובתת רעב כי המדינה זנחה אותם למרות שעשו פי כמה וכמה יותר מאברום בורג עבור מדינת ישראל. בושה כבר אמרנו? בא לי לירוק על אותם אנשים שידם בכיסנו מבלי לראות אף אחד ממטר...

6.אברום בורג הוא גם אנטי ציוני. איך העסיקו בן אדם כזה?
ציונות הפכה למילת כיבוס לעשוק עניים, לחמוס, ולעשות לביתך.

7.בוזזים את המדינה לפני שיבוא הקץ.

8.הסוכנות זה המוסד המיותר ביותר בין כל המוסדות המיותרים של יהודי ארה"ב. מנצלים את תמימותם של זקנים שחיים עם זכר השואה כדי לסחוט מהם כסף לשחיתויות של הסוכנות.

9.מוסד מיותר ובזבזני!!! לסגור מיד אותו ואת קק"ל!!!

10.ידענו זה מכבר שהסוכנות היא גוף מושחת. מבקשים תרומות, וטסים ללא הפוגה במחלקה ראשונה לכל העולם.

11.לסגור את הגוף המסואב הזה עם המשרד לקליטת עלייה, די לחוק השבות שמעלה לכאן מאות אלפי גויים במסווה של העלאת יהודים.

12.לקרוא לתורמים להפסיק לתרום!

13.היום, בעידן האינטרנט כל אחד יודע איפה נמצאת ישראל. אם יתחשק לו להגיע הוא לא צריך שום סוכנות. ואם לא מתחשק לו... סבבה. צפוף פה גם ככה.

14.גנסטרים שמביאים לישראל נוצרים תחת מסווה של יהדות.

15.במקום לסגור את הביזיון הזה לפני שנים ואת קק"ל ושאר האירגונים שכל מטרתם תעסוקה טובה ואכילת חינם, הארגונים האלה רק ממשיכים לשדוד כסף ולאפשר מחייה טובה לשרלטנים-עסקנים אוכלי חינם.

16. תעשו תחקיר על קק"ל ועל עוד כמה גופים שכל מטרתם זה ג'ובים וניצול יהודי ארה"ב.

17.שרנסקי? אמרתם הכל...תשאלו עליו עולים מרוסיה...

18.הסוכנות - בזבוז אדיר של כספי המדינה. תפסיקו להשקיע בייבוא מהגרים ("עולים") לארץ ותתחילו להשקיע במי שכבר חי פה!

19.הסוכנות סיימה את תפקידה עם הקמת המדינה. מאז המנגנון הוא רק סידור עבודה. עוד לא מאוחר (אולי) להציל את המדינה. האח של, הח"כ לשעבר, ראש העיר לשעבר, חבר המרכז לשעבר...עוד לא מאוחר שאזרחי ישראל ידרשו לסגור את הסוכנות, ואת קק"ל, את קרן היסוד ואת כל הגופים הדומים להם. כמו גם את "משלחות משרד הביטחון" בכל הערים הגדולות מסביב לגלובוס. במקום הוצאה כספית יהיו הכנסות ממיסים, ידיים עובדות, משרתי מילואים. עוד לא מאוחר (אולי) לחזור לשפיות. לגודלנו האמיתי. בישראל יותר משרתים בחו"ל (ביטחון, ביטחון, ביט...) מאשר מרוב המדינות בעולם הגדולות מישראל פי כמה. אתם חושבים שהעובדים בישראל סוחבים על גבם רק חרדים? הם סוחבים גם את נציג ה...(ביטחון, איך לא) ב...מומבסה, וקטמנדו, ו...על משפחותיהם, מזכירותיהם, נהגיהם ו...כמובן, אנשי הביטחון המגינים עליהם.

20.התמונה המועלית כאן היא (והידועה זה מכבר) היא קשה, מרעישה, איומה. כל כך הרבה ציניות מרוכזת במוסד הזה. כואב הלב. הגיעה עת נעילה...

21. 478 אלף דולר זה יותר ממשכורת נשיא ארה"ב.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
שבת קודש כ''ה בשבט תשע''ב    10:39   18.02.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. הסוכנות היהודית - מסלקה של כסף לבכירים!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הסוכנות היהודית תקצץ את התמיכה במרכזי קליטה לעולים

הסוכנות תעצור גם מימון למלגות, כחלק מצמצום הפעילות בארץ. המשרד לקליטת עלייה: הסוכנות מפרה אמנה שחתמה עליה עם הממשלה.

הסוכנות היהודית מתכוונת לקצץ באופן מסיבי את הפעילות לקליטת עולים בישראל: ארבעה מרכזי קליטה עלולים להיסגר והמימון למלגות לימודים לעולים חדשים ייפסק.

בסוכנות היהודית מסבירים כי מדובר בפועל יוצא של שינוי פנים-ארגוני שהחל לפני כשנה וחצי - מתן דגש על חיזוק הזהות היהודית בקרב יהודי התפוצות והקשר עם ישראל, ופחות בקליטתם בארץ. אחת הפעילות שתיפגע ממדיניות זו היא ארבעת מרכזי הקליטה שמפעילה הסוכנות המסייעים לעולים מחבר העמים, אמריקה הלטינית, מזרח אירופה ואסיה. גורם בסוכנות אומר כי המרכזים עלולים להיסגר כתוצאה מהקיצוץ.

המרכזים נמצאים בערים אשדוד, באר שבע, אולפן עציון וירושלים. מדי שנה הם מלווים כ-2,000 עולים, הזוכים לקליטה ראשונית בנמל התעופה, לימוד עברית, ועזרה במציאת תעסוקה. גם ארגונים לא ממשלתיים המסייעים לקליטת עולים, המתוקצבים בכ-2.5 מיליון בשנה, ייפגעו מהמהלך.

בסוכנות היהודית מכחישים כי המרכזים ייסגרו, אולם מודים כי "אכן הוחלט על קיצוץ בהוצאות הסוכנות היהודית להפעלת מרכזי הקליטה, בשל הצרכים המשתנים של העולים החדשים עם השנים, שאינם עולים ממדינות מצוקה אלא עולים מבוססים ממדינות המערב". להערכתם, מרכזי הקליטה יאלצו להפוך למשקים סגורים המקיימים את עצמם. "הסוכנות איננה יוצאת מתוכניות הקליטה שלה", הבהירו בסוכנות, "אנו מאמינים שיש מקום לדון בחלוקת תפקידים הגיונית וברורה יותר בין הסוכנות לממשלה בעניין זה".

עוד מתכוונת הסוכנות היהודית להפסיק לממן מלגות עבור עולים חדשים כבר באמצע השנה הנוכחית. מדובר בכ-7,000 סטודנטים בשנה, שעלו לארץ בשנים האחרונות וקיבלו הבטחה למלגת לימודים מלאה, תמיכה אקדמית כמו שיעורי עזר וסדנאות הכנה, וסיוע נפשי ופסיכולוגי בזמן הלימודים.

על פי נתוני אגף המינהל לסטודנטים עולים במשרד הקליטה, כ-80% מהסטודנטים העולים הנתמכים על ידי המשרד, עולים ושוהים בארץ ללא הוריהם או משפחתם. האגף, שהוקם בשנת 1968 בניהול משותף של המשרד והסוכנות היהודית, העניק את השירות לעולים מכל המדינות בשלוש השנים הראשונות לשהותם בארץ. בשנה החולפת נתמכו 2,300 עולים מאסיה ואפריקה במלגה מלאה באמצעות המינהל, 2,200 סטודנטים יוצאי אתיופיה הנתמכים במלגת לימודים ומלגת קיום מלאה, וכן כ-2,000 עולים ממדינות מזרח אירופה.

בעבר השקיעה הסוכנות למעלה מ-35 מיליון שקלים בשנה לתקציב הסטודנטים העולים, אולם בשנים האחרונות ירד תקציב זה ירד ל-16 מיליון בלבד, כאשר את היתרה כיסו משרד הקליטה. כעת, טוענים בכירים בסוכנות, תפסיק הסוכנות את תמיכתה הכספית במינהל באופן מלא, ככל הנראה בסמוך לסיום שנת הלימודים האקדמית הנוכחית.

גורמים בכירים בסוכנות היהודית מציגים הסבר אחר לקיצוץ במלגות לעולים. "זה כבר כמה שנים שהם רוצים לצאת מהסיפור של הסטודנטים ומחפשים איך, הרבה לפני השינוי ש(נתן) שרנסקי הנהיג. זה רק תירוץ. צריך לקרוא לילד בשמו: זאת לא הרפורמה החדשה בארגון אלא מדובר במגבלות תקציביות חמורות - הסוכנות מאבדת מנכסיה, התרומות יורדות, והקיצוץ מתחיל להיות יותר מאסיבי".

שרת הקליטה והעלייה, סופה לנדבר, אמרה אמש "במשרד הקליטה אין פרויקטים שאפשר לסגור או לקצץ עוד - קיצצנו מספיק. היציאה של הסוכנות מכל הגופים של העולים זו הפרה של האמנה עליה היא חתומה מול הממשלה".

http://www.haaretz.co.il/news/education/1.1606671

תגוביות:

1.הסוכנות כיום משמשת בעיקר למשכורות עתק ו'שליחויות' למקורבים על חשבון מיליארד שקל מתקציב הדיור הציבורי.

2.סוכנות = יהדות רפורמית.

3.הסוכנות היהודית כיום היא גוף חלול שתפקידו העיקרי הוא גיוס תרומות לשימור עצמו. סוכנות יהודית = סוכנות נסיעות של עסקנים שמנוניים... "שליח סוכנות" הוא שם קוד לעובד סוכנות שמקבל צ'ופר לו ולמשפחתו לחופשה מישראל (בתשלום מלא) לכמה שנים, כך שלא פלא שעם חזרתם, שליחים עומדים בתור לחזור לשליחות מחוץ לישראל. ארגון מיותר ומסואב שגם יהדות העולם כבר הבינה שאין מה לתת לו תרומות...

4.הסוכנות היהודית - מסלקה של כסף לבכירים! "שמור לי ואשמור לך".. מכירים את הפתגם?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום שני ב' בתמוז תשע''ג    08:13   10.06.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. אריה אלדד: ''הגיע הזמן לסגור את קק''ל''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ביקורת במערכת הפוליטית על 'הקרן הקיימת לישראל', בעקבות העברת חצי מיליון דולר למימון הרצאתו של נשיא ארה"ב לשעבר, ביל קלינטון, בחגיגות היום הולדת של נשיא המדינה פרס. פרופסור אריה אלדד תוקף: "הגיע זמן לסגור את הקרן הקיימת לישראל, או להעביר את הניהול שלה לידיים ציוניות באמת". גם יו"ר מועצת יש"ע דני דיין תקף הבוקר את קק"ל.

לרגל ציון יום ההולדת ה-90 של הנשיא שמעון פרס, שייערך ב-17 ביוני במרכז האקדמי פרס ברחובות. בקרן הקיימת לישראל (קק"ל) תרמו חצי מיליון דולר למימון הרצאתו של נשיא ארה"ב לשעבר, ביל קלינטון.

הבוקר אמר פרופסור אריה אלדד (עוצמה לישראל) כי הגיע הזמן "לסגור את קק"ל": "כשהייתי קטן היינו נותנים גרוש כל יום ששי לקרן הקיימת. לתוך הקופסא הכחולה-לבנה. ובכסף הזה קרן קיימת לישראל היתה "גואלת אדמות" קונה אדמות מערבים כדי ליישב עליה יהודים. קרן קיימת כבר מזמן לא "גואלת קרקעות". במקרה הטוב היא נוטעת עצים ( אם נשאר כסף בקופה אחרי שהיא משלמת משכורות שמנות לכל בחיריה ופקידיה) ובמקרה הרע - היא משלמת חצי מיליון דולר לקלינטון כדי שיבוא לנאום ביום ההולדת של פרס. באמת הגיע זמן לסגור את הקרן הקיימת לישראל או להעביר את הניהול שלה לידיים ציוניות באמת. לא "ציוניות" מהסוג של קלינטון-פרס". כתב אריה אלדד.

גם יו"ר מועצת יש"ע לשעבר, דני דיין, הגיב הבוקר לתרומה של קק"ל: "בטפשותי האמנתי לספין של בית הנשיא ששועי עולם מגיעים לחלוק כבוד לשמעון פרס, גדול המדינאים בלה בלה בלה.

עכשיו מתברר שהם מגיעים בתשלום. בשביל חצי מיליון דולר ביל קלינטון היה כנראה מגיע גם ליום הולדת של אמא שלי ומספר כיצד היא שימשה לו תמיד מקור השראה". כתב דני דיין.

http://www.power.022.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=613014




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום רביעי ב' בסיון תשע''ו    10:41   08.06.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. שרנסקי: ''שיעור הלא יהודים בקרב העולים יגדל''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שדולת ‘עם, דת ומדינה’, בראשות ח"כ אלעזר שטרן ועליזה לביא (יש עתיד), קיימה היום (שלישי) דיון בנושא “אחדות העם היהודי - אלטרנטיבות לגיור הממסדי” כחלק מ"יום הגיור" שאורגן על ידי השדולה.

בדיון השדולה אמר יו"ר הסוכנות היהודית, נתן שרנסקי, כי להערכתו שיעור הלא יהודים על פי ההלכה בין העולים לישראל ילך ויגדל עם הזמן וכי כבר היום שיעור זה גבוה מאוד.

"הדברים שאמרתי בקשר לגיור לפני 20 שנה, רלוונטיים גם היום. יש הרבה זכאי חוק השבות שעולים ואינם יהודים על פי ההלכה. המספר הזה רק יגדל. השאלה היא עד כמה אנחנו, כחברה בישראל, רוצים לעודד את התהליך, וליצור אווירה ידידותית. לא תמיד הקהילה יהודית הייתה עסוקה בשאלה איך לעודד את הגיור. אבל אנחנו בתקופה אחרת של קיבוץ גלויות", ציין שרנסקי.

"הרב עובדיה יוסף הגיע לוועדת הפנים של הכנסת בשנת 76', ואמר שיש לגייר את מי שאביו יהודי, מבלי לשאול הרבה שאלות. זה אינטרס של כולנו, עם ישראל ומדינת ישראל, ולא רק של המשפחה" אמר שרנסקי בדיון. יצויין כי שרנסקי והסוכנות היהודית הכריזו על שיתוף פעולה עם בתי הדין העצמאיים "גיור כהלכה" עם השקתם בקיץ שעבר.

אלי כהן, מנכ”ל בתי הדין העצמאיים של 'גיור כהלכה' ציין בדיון את הישגי בתי הדין. "ישנה ירידה במספר הפונים לגיור במערך הגיור הממלכתי. בגיור כהלכה גיירנו כ-200 אנשים מאז אוגוסט, ופנו אלינו כ-1,500 איש. כיום אנחנו בית הדין הפרטי הגדול ביותר, ואנחנו מקווים להמשיך לגדול כדי להשפיע וכדי שהמערכת תשתנה", ציין.

ח"כ לשעבר הרב חיים אמסלם אמר בדיון, "היציאה שלי מהכנסת קשורה לנושא הגיור, וזו הסיבה שהצטרפתי ל'גיור כהלכה'. בעיניי, כל מתגייר שנוסף לעם היהודי הוא חשוב. הלכת העל בגיור היא 'הכל כפי ראות עיני בית הדין'. כלומר, לאורך כל ההיסטוריה, מעבר לכל כללי ההלכה, הדיינים שקלו שיקולים מעבר לדיני ההלכה. המונח ההלכתי הזה אומר שאנחנו לא מחדשים דבר. אנחנו ערים ורגישים להשלכות של הרחקה או קירוב בגיור. היוזמה של 'גיור כהלכה' היא נפלאה, אבל היא זקוקה להגברה וסיוע. עד לשינוי המיוחל, עלינו להמשיך את העבודה של בתי הדין הפרטיים".

יורם אלבז, שאשתו התגיירה באחד מבתי הדין של 'גיור כהלכה', סיפר בשדולה את סיפורו. "אני בא ממשפחה מסורתית, אשתי ראתה איך מתנהל בית יהודי, שמרנו על כשרות מהרגע הראשון, ולא היה צריך להתאמץ בשביל כל זה" סיפר. עוד הוסיף אלבז, "תהליך הלימודים היה מעניין וארוך, פעמיים בשבוע. כשהגעתי לדיונים בבית הדין בקריית גת, הם הציבו לי שאלות שגם מי שלמד תורה במשך 20 שנה לא ידע. כשאמרתי להם שאני לא יכול לדעת הכל, הם אמרו שאני חייב לדעת הכל. הם שלחו אותי ללמוד עוד, וחזרתי שוב, והם ייאשו אותי. פשוט עשו ממני צחוק, ואני התביישתי בפני אשתי".

"קיוויתי שבחג הקרוב היא סופסוף תשב סביב השולחן כיהודיה וזה לא קרה. לא הייתי מוכן לחזור לבית הדין בקריית גת. הם העליבו אותי ודרשו ממני לחזור בתשובה כדי שאשתי תוכל להתגייר ושאוכל להתחתן איתה. האוזניים שלהם היו אטומות, ואני מתבייש לומר כאן את המילים ששמעתי מהם. הגענו לגיור כהלכה. זו הייתה חוויה טובה. עם חששות, אבל האמנתי שזו הדרך. אני מרגיש שלם עם עצמי, ואשתי מרגישה שלמה ובעז"ה גם את החופה נעשה בעזרתם. אני יכול לומר לכם שהיום במדינת ישראל מי שנולדו כאן ושירתו כאן בצבא, לא מתחתנים מהרבנות. הם מפחדים מהממסד הדתי וזה חבל. במלחמת העולם השנייה רצחו 6 מליון יהודים, ויש לנו הזדמנות לקבל לתוך העם כל כך הרבה אנשים שרוצים להיות יהודים, וחבל לפספס את זה", סיפר יורם בהתרגשות.

הרב ד"ר שאול פרבר, יו"ר ארגון 'עתים' ומיוזמי 'יום הגיור', אמר בדיון, "אני לא רוצה לדבר עם אף אחד מהיושבים כאן, חוץ מאליס (הבת של יורם אלבז). היא מה שחשוב בחדר הזה. אני מחפש את העתיד. משום כך, הדבר הראשון שאני שמח עליו הוא החידוש של גיור כהלכה, שאני יכול להבטיח בפעם הראשונה מזה עשר שנים עתיד טוב יותר לאליס. הרעיון של גיור כהלכה הוא פשוט, מדובר במשהו שכולנו יכולים להתלכד מסביבו ומשום כך הוא חשוב".

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/323638

תגוביות:

1.לסגור את הסוכנות ולשלוח את שרנסקי וחבריו מעלי הנוצרים האדוקים הביתה. רדיפת הבצע מעוורת את עיניהם של כל כנופיית עובדי הסוכנות וכדי להמשיך כביכול לעבוד, הם מביאים מטוסים שלמים של נוצרים וגויים ועוזרים לבנות על חורבות מדינת היהודים את המדינה הצלבנית הנוצרית החדשה.

שרנסקי אדם מאד מזיק. יש לסגור את הסוכנות. יש מוסדות מדינה ולא צריך את הסוכנות המיותרת והמסוכנת ליהודיי המדינה הקטנה הזו. צלבים מבחילים בכל אשר נלך מזכירים את ימי האינקוויזיציה ושחיטות מסעות הצלבנים. מכל הכיוונים עוסקים יהודים מושחתים וערב רב שמאלני בהשחתת וחיסול המדינה ונראה שהם מאד מצליחים.

2.האם הביאו גם מישהו שסובר אחרת? איזה דיון מגוחך זה?

3.עכשיו נזכרים. לפני כ- 30 שנה ויותר עורר הרבי מלויבאויטש דיון על הצורך לתקן את המילים בחוק השבות ונאבק על כך בכל כוחו ומירצו והזהיר שיציפו את הארץ גויים רבים והיה רגע בו הממשלה הייתה תלויה בקולם של החרדים והיה אפשר די בקלות לעשות זאת, אך לצערנו בגלל הגלות כאן בארץ ישראל, היו רבנים שאין לכנותם בשמם, שפשוט נלחמו ברבי זי"ע ואמרו את מה שהרפורמים וה"חופשיים" רצו לשמוע...

4.נראה לי שחבל ששרנסקי עלה לישראל. הוא מזיק יותר מאחרים מאז.

5.סיפור אמיתי:

הכרתי פעם אשה צעירה, גויה, שהגיעה לארץ (לא הייתי מכנה זאת "עליה") עם שני ילדים קטנים. רוצים לשמוע כיצד? אימה נישאה, לעת זיקנה ליהודי ובאה איתו לארץ. מאוחר יותר היא הביאה לכאן את כל צאצאיה, שבט שלם של אנשים חסרי קשר כלשהו ליהדות, שגם הטיעון "מזרע ישראל" איננו עומד להם. בשלב כלשהו עברה הבת לחיות עם ערבי. האם לשם כך נחקק חוק השבות? כדי לספק כלות בלונדיניות לערבים? ועוד לא דיברנו על מה שאפשר היה לעשות עם כל הכסף הזה...

6.האדון אמסלם יצא מדעתו? הוא מראה פנים בתורה שלא כהלכה!

אין ולא היה מעולם אינטרס להוסיף גרים. להיפך, כל מה שנאמר הוא לרחק אותם כלל הניתן. היהדות אינה דם מיסיונרית כנוצרים וכאסלאם. אין לנו עניין שמי שאינו יהודי ימיר את דתו ויתגייר. הם לא רצויים ואין לעשות בזה שום הנחות. יתכן ומר אמסלם מחזיק איזו מהדורת תלמוד בבלי שהנוסח הפוך מהנוסח האמיתי הקיים בידינו, אחרת לא ניתן להבין מאיפה הוא מקריץ את ההמצאות שלו שהם ההיפך הגמור מדברי חז"ל שקשים גרים לישראל כספחת וזאת מסיבות שונות. או שיגרמו קיטרוג בגלל דקדוק מצוות או קיטרוג בגלל דרכי הגויים שהם מביאים איתם.

7.לשנות את חוק השבות. אם בעקבות סעיף הנכד בחוק השבות שיעור העולים הלא יהודיים, ששני הוריהם לא יהודים הוא כ"כ גדול, יש לשנות את חוק השבות, לא את כללי הגיור.

8.הסוכנות מחפשת גויים להעלות לארץ. ממש מחפשים אותם באופן פעיל ע"מ למהול ולבולל את היהודים בארץ.

9.אתם מבינים מה יש לנו כאן? אדם שנלחם בהתיוונות של יהודי רוסיה ואף שילם על כך מחיר כבד בכלא הסובייטי, הוא הוא אשר מביא לכאן במו ידיו עשרות אלפי גויים ליוון את עם ישראל ולבוללו עם קוזקים רוסיים ויש בציבור הדתי לאומי שאף יתמכו בגיורי בזק מהירים ע"י בתי דין לגיור אלטרנטיבי לגויים אלו, כך שאולי "נזכה" ונקבל עוד איזה הורדוס מודרני. הנטיה הפזיזה והלהט של העם המיוחד הזה להרס עצמי היא דבר שנותר אצלי בגדר חידה עלומה. אין עוד עם כזה בעולם שכורה את קיברו במו ידיו וברצון.

10.שטות גמורה לחשוב שיש בסיס בהלכה לגיור מי שמצהיר שלא יקיים מצוות!

11.מגוחך שאנשים כשרנסקי ואחרים המופיעים בידיעה, "מכריעים" שצריך לקרב וכו'. כביכול הדאגה לעם ישראל מדריכה את מנוחתם של שרנסקי או אמסלם...

12.קשים גרים לישראל כספחת. 'אדם כי יהיה בעור בשרו שאת או ספחת או בהרת והיה בעור בשרו לנגע צרעת...' (ויקרא יג,ב).

מעשיהם נוכריים הם ליהדות. אם כן מה הועלנו בקליטתם בינינו? במקום שהם ישתנו להיות כמונו וילכו באורחותיה של היהדות כפי שהגר צריך לעשות, אנשים מתוכנו לומדים ממעשיהם ומאזינים להדרכתם וסרים בגללם מן הדרך הנכונה. מי שאינו זהיר במצוות אוחז במעשיו הקודמים והרגילים אצלם נמשכים אצלם ולומדים מעשיהם.

הרמב"ם:

"ומפני זה אמרו חכמים: קשים גרים לישראל כנגע צרעת. צא ולמד מה אירע במדבר במעשה העגל ובקברות התאווה, וכן רוב הניסיונות - האספסוף חיו בהם תחילה".

13. מטרת מה שמכונה "גיור קל" זה בשביל להציף אותנו בגויים שיחסלו אותנו. זו מטרת הקרן החדשה שעיסוקה הוא קעקוע האורתודוקסיה היהודית והשלטת כנופיית כת הרפורמים שמגיירת ומחתנת גויים ויהודים עם רב וכומר וחוגגת בר מצווה לכלבים. אם זה חלילה יקרה לא תהיה פה מדינה יהודית אחרי מספר שנים קטן. כבר עכשיו עם הכמויות העצומות של הנוצרים ששרנסקי המסוכן מביא לכאן ונגוסה המסוכן מביא מאתיופיה אנחנו בבעיה קשה מאד. ועוד לא אמרנו מילה על המדינה הערבית שרוצים הקרן החדשה והערב רב של החזירים האדומים להקים על הרי ישראל שיקבלו שם חדש - הרי פלסטין והר אל אקצא בליבם. אנחנו נידרש לכישורי השחיה שלנו באדיבות אנשים אלה הפועלים במימון זר.

http://www.daat.ac.il/daat/kitveyet/taleley/kashim-2.htm



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום שלישי ג' בתמוז תשע''ז    08:59   27.06.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. מודעה של הסוכנות היהודית: ''הממשלה מסכנת את אחדות העם היהודי''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הסוכנות היהודית פרסמה הבוקר (שלישי) בעיתונים מודעת ענק בהן נאמר כי החלטת הממשלה להקפיא את מתווה הכותל שנועד לאפשר כינון מרחב תפילה שוויוני, וההחלטה לקדם את חוק הגיור המשאיר בידי הרבנות הראשית את מונופול הגיור, מסכנות את אחדות העם היהודי ומערערת את החזון הציוני של מדינה יהודית לכל יהודי העולם כולו, ברוח הרצל, בן גוריון וז’בוטינסקי.

במודעה קוראת הסוכנות היהודית לחברי הכנסת לנקוט בכל הצעדים הדרושים כדי לוודא שהמהלכים המזיקים האלה יבלמו. עוד נאמר במודעה כי הסוכנות היהודית קוראת לממשלת ישראל להבין את חומרת צעדיה ולהפוך את כיוון מהלכיה בהתאם.

הבוקר תערוך בכנסת השדולה לחיזוק העולם היהודי בראשות ח"כ נחמן שי (המחנה הציוני) וח"כ רוברט אילטוב (ישראל ביתנו) כינוס חירום בנושא הקפאת מתווה הכותל וקידום חוק הגיור הממלכתי בהשתתפות בכירי חבר הנאמנים של הסוכנות היהודית וראשי קהילות יהודיות מארצות הברית.

בכינוס ישתתפו בין היתר יו"ר הסוכנות היהודית נתן שרנסקי, יו"ר חבר הנאמנים של הסוכנות מייקל סיגל, יו"ר הקהילות היהודית של צפון אמריקה ריצ’רד סנדלר ויו"ר מועצת הנגידים של קרן היסוד דיוויד קושיצקי.

כזכור, אתמול ביטלה הסוכנות היהודית ארוחת ערב חגיגית שעמדה להתקיים בטרקלין הכנסת עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, במחאה על החלטות הממשלה. שעות ספורות לאחר מכן, הצטרפו הקהילות הרפורמיות למהלך וביטלו גם הן פגישה עם נתניהו שהיתה אמורה להתקיים ביום חמישי.

http://m.maariv.co.il/news/politics/Article-589475




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות