גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #25652 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 25652   
NirOz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
14326 הודעות, 235 מדרגים, 465 נקודות.  ראה משוב
אור ליום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    23:48   03.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

עוד 3 ימים לבחירות בארה''ב - המפה האלקטורלית וממוצע הסקרים במדינות המתנדנדות  

 
  
הועבר בתאריך 04.11.12 בשעה 17:32 מפורום חדשות על-ידי Maya, (גלובל)
 
סיכום היום בסקרים ובמפה האלקטורלית


ממוצעי הסקרים במדינות המתנדנדות (על פי RealClearPolitics)

http://srv1.jpg.co.il/10/5095912b72e9b.png
כפי שכבר אמרתי באמצע השבוע. אמנע בימים הקרובים מהבאת סקרים, מלבד ממוצע הסקרים הכללי.


תום שעון הקיץ

מחר בשעה 08:00 בבוקר שעונינו, יסתיים שעון הקיץ בארה"ב.
כעת המרחק בינינו לבין החוף המזרחי באמריקה, ניו-יורק למשל, יגדל לכדי 7 שעות והמרחק בינינו לבין החוף המערבי, לוס-אנג'לס למשל, יגדל לכדי 10 שעות... אציין שהמידע שהבאתי בעבר על שעות סגירת הקלפיות לכתחילה הובא בשעון החורף, כך שאין שינוי בעניין.


- - - - - - - - - - -


עוד 1,465 ימים לבחירות 2016

מערכת הבחירות של 2012 אמנם מרתקת למדי - וללא צל של ספק, ובלי קשר לתוצאה, הולכת להיות אחת המרתקות והצמודות ביותר. ממש כך. אבל בכל זאת, ניקח רגע פסק זמן וננסה להביט אל ה-8 בנובמבר 2016 - היום בו ייבחר הנשיא ה-45/46 של ארה"ב.

זה כמובן לא אמור לעניין אותנו כעת, אבל זה בבחינת "גזור ושמור" לשנת 2016.


מועמדים רפובליקנים אפשריים

מיט רומני - כמה פשוט. אין ספק שהוא יהיה המועמד הבולט ביותר לבחירות 2016, אם אך ורק יצליח להדיח את אובמה בבחירות הנוכחיות. במקרה שכזה, הוא ייאבק ב-2016 על כהונה שנייה. אבל אם הוא לא יצליח, הוא פחות או יותר יסיים את הקריירה הפוליטית הלאומית שלו.

פול ראיין - עבור פול ראיין, האפשרות לרוץ לנשיאות בהחלט קיימת - גם אם רומני מפסיד בבחירות הקרובות, וביתר שאת אם הוא מנצח בהן (במקרה שכזה, כמובן, ראיין יגיח מעמדת סגן הנשיא והוא פשוט ידחה את ריצתו לנשיאות ב-8 שנים לשנת 2020). ראיין החל את הקריירה הפוליטית שלו בשנת 1998 אז נבחר לשמש כאחד מנציגיה של מדינת ויסקונסין בבית הנבחרים. הוא מכהן בתפקיד זה עד היום.

כריס כריסטי - מושל ניו-ג'רזי וכוכב עולה במפלגה, ובארה"ב בכלל. החל את דרכו הפוליטית ברמה המקומית בשנת 2002 כשנבחר לתפקיד פרקליט המדינה של ניו-ג'רזי. בשנת 2009 הכריז על כוונתו להתמודד לתפקיד מושל המדינה - ולאחר קרב צמוד זכה בתפקיד. מאז, הוא נחשב דמות פופלרית למדי בארה"ב ומועמד מובטח למירוץ הנשיאותי, על אף שחלק מכלי התקשורת עסקו בשאלת יכולתו לכהן כנשיא בהיותו אדם בעל משקל גופני רב. למרות זאת, סקר מיוחד שנערך לפני כשנה מיקם אותו במקום השלישי ברשימת הפוליטיקאים הפופולריים ביותר בארה"ב (זה נקרא "מדד החום": מקום 1 - מישל אובמה. מקום 2 - ביל קלינטון. מקום 3 - כריס כריסטי. מקום 4 - ברק אובמה). אין ספק שגם ההתנהלות הלא-מפלגתית שלו לכאורה במהלך הסופה הטרופית סנדי לאחרונה הוסיפה לו נקודות בציבור הכללי.

מרקו רוביו - עוד כוכב עולה במפלגה הרפובליקנית. דרכו הפוליטית התחילה בפלורידה בשנת 2000, אז נבחר לכהן כנציג בבית הנבחרים המקומי של המדינה. בשנת 2007 נבחר לכהן כמנהיג הרוב ומתוך כך גם החזיק בתפקיד יושב-ראש בית הנבחרים במדינה. בשנת 2010 התמודד על תפקיד הסנאטור מטעם פלורידה לקונגרס של ארה"ב וניצח. מאז, הוא מוגדר כאחד האנשים העשויים לרוץ לנשיאות בשנת 2016. רוביו, יש לומר, הוא היספני, ועל רקע זאת הוא נחשב עד לאחרונה כאחד המועמדים לתפקיד סגן הנשיא של מיט רומני, מפני הצורך לזכות בקולות ההיפנים בבחירות לנשיאות 2012. נוסף על כך, הוא נשא את אחד הנאומים המרכזיים בוועידת המפלגה הרפובליקנית בקיץ האחרון.

בובי ג'ינדל - מושל לואיזיאנה. החל את דרכו הפוליטית ברמה המקומית בשנת 1996 כשמונה לתפקיד השר האחראי על מחלקת הבריאות במדינה. בשנת 2001 עבר לממשל הפדרלי ומונה על ידי הנשיא בוש לעוזר מזכיר מחלקת הבריאות הפדרלית, תפקיד אותו עזב בשנת 2003 לטובת ניסיון כושל בהתמודדות על תפקיד מושל לואיזיאנה, שנתיים בלבד לפני הוריקן קתרינה. אחרי כשלונו, התמודד בהצלחה על חברות בבית הנבחרים האמריקני מטעם לואיזיאנה ומספר שנים לאחר מכן, בשנת 2007, נבחר לשמש כמושל המדינה. ג'ינדל, בדומה לרוביו לעיל, הוא בן מיעוטים. הוא נולד להורים ממוצא הודי והיה הראשון ממוצא כזה להתמנות למושל אחת המדינות בארה"ב.

רוב פורטמן - סנטור זוטר מאוהיו. היה חבר בית הנבחרים משנת 1993 עד לשנת 2005, אז עבר לממשל הפדרלי וקודם להיות נציג הסחר האמריקני במשרד הנשיא בוש. בהמשך הדרך התמנה לראש אגף התקציבים במשרד הנשיא - ובמסגרת שני התפקידים הללו גם היה חבר בקבינט. ב-2007 עזב את הממשל, בהסבירו כי ברצונו לבלות עם משפחתו, אך כבר ב-2008 עלה שמו כדמות אפשרית לכהן כסגן הנשיא לצד ג'ון מקיין. בשנת 2010 הוא שב להתמודד למשרה פוליטית - הפעם תפקיד הסנטור של אוהיו, אז נבחר ברוב גדול. ב-2012 שוב עלה שמו כסגן נשיא אפשרי עבור מיט רומני. לקראת סוף המירוץ, הוא גילם את הנשיא אובמה במסגרת האימונים של רומני לעימות הבחירות מול הנשיא.

ג'ב בוש - פוליטיקאי מפלורידה שכיהן בעבר כמושל המדינה למשך שתי קדנציות. הוא בנו של הנשיא ה-41 של ארה"ב, ג'ורג' בוש האב, ואחיו של הנשיא ה-43, ג'ורג' בוש הבן. שמו עלה מספר פעמים כאפשרי לריצה במערכת הבחירות של שנת 2016.

שרה פיילין - המועמדת מטעם המפלגה הרפובליקנית לסגנות הנשיא במערכת הבחירות של שנת 2008. החלה את חייה הפוליטיים באמצע שנות ה-90' בעיירה הקטנה ואסילה שבמדינת אלסקה, שם כיהנה כחברת מועצת העיר ועד מהרה אף הצליחה להתמנות לראשות העירייה. כמה שנים לאחר מכן ניסתה להתמודד על תפקיד מושל המדינה, וכשלה. בשנת 2006 ניסתה זאת שוב והצליחה - ובכך הפכה להיות האישה הראשונה בתפקיד. בשנת 2008 נבחרה פיילין במפתיע על ידי ג'ון מקיין לכהן כסגניתו במירוץ לבית הלבן מול ברק אובמה וג'ו ביידן. השניים הפסידו במירוץ ופיילין שבה לתפקידה כמושלת אלסקה, אך בשנת 2009 התפטרה מתפקידה. מאז היא סירבה להכחיש תרחיש של ריצה לנשיאות.

מועמדי 2012 - כמעט כל המועמדים בפריימריז לשנת 2012 עשויים למצוא עצמם מתחרים על הכרטיס לייצוג המפלגה במירוץ לנשיאות לשנת 2016. זה כולל את ריק סנטורום, ניוט גינגריץ', הרמן קיין, ריק פרי, מישל בקמן, ג'ון האנסטמן וטים פלונטי.

כמובן שזו רשימה חלקית ביותר שכוללת בעיקר את הכוכבים העולים הלא מוכרים לציבור הישראלי. עוד רבים וטובים אחרים עשויים למצוא עצמם מתמודדים על הנשיאות בשנת 2016 (חלקם מוכרים וחלקם לא: רודי ג'וליאני - ראש עיריית ניו-יורק לשעבר, מייק האקבי - מושל ארקנסו לשעבר, ראנד פול - הבן של, סקוט בראון - סנאטור ממסצ'וסטס ועוד....)


מועמדים דמוקרטים אפשריים

הערה: יש לציין שמטבע הדברים, עקב העובדה שהדמוקרטים כיום מחזיקים בשלטון, רוב האנשים כאן למטה הכחישו את האפשרות שירוצו לנשיאות... מצב זה גם עשוי להישאר זהה בשנים הקרובות אם הנשיא אובמה יזכה בקדנציה נוספת. אם לא, המירוץ ייפתח באחת.

ג'ו ביידן - סגן נשיא ארה"ב. גם אם אובמה ייכשל ביום שלישי הקרוב וגם אם אובמה יזכה השבוע בכהונה השנייה, ג'ו ביידן כבר נחשב למועמד של היום שאחרי מטעם המפלגה הדמוקרטית. אמנם המזל לא ממש לצידו - בכל ההיסטוריה הפוליטית האמריקנית, רק 4 סגני נשיא הצליחו להתמנות לנשיאים, שלושה מהם הרחק הרחק מאחור במאה ה-18 והמאה ה-19. מלבד זאת, מעולם לא היה נשיא שנכנס לבית הלבן מעל גיל 70. אבל לא איש כג'ו ביידן להתייאש, הרי הוא תמיד יוכל להבטיח לציבור שהוא לא ישתמש למטרות פוליטיות בגילו הצעיר ובחוסר ניסיונו של יריבו.

הילרי קלינטון - מזכירת המדינה של ארה"ב. שמה עלה כדמות אפשרית להתמודד במערכת הבחירות לנשיאות של שנת 2016, אך כידוע, היא כבר הכריזה על פרישתה בחודש ינואר הקרוב.

רם עמנואל - ראש עיריית שיקגו. הכחיש בעבר שהוא מתכוון לרוץ לבחירות 2016. עמנואל נכנס לפוליטיקה הארצית בשנת 2002 כשנבחר לכהן כנציג מדינת אילינוי בבית הנבחרים. בתפקיד זה החזיק עד שנת 2009, עת מונה לתפקיד ראש הסגל בבית הלבן בממשלו של ברק אובמה. מתפקיד זה פרש עמנואל בשנת 2010 בכדי לרוץ לראשות עיריית שיקגו - מירוץ בו ניצח.

אנדרו קואומו - מושל מדינת ניו-יורק. דרכו הפוליטית המרכזית החלה ברמה הפדרלית, כשמונה על ידי ביל קלינטון למזכיר מחלקת השיכון והפיתוח העירוני, כשמתוקף תפקידו זה כיהן בקבינט של קלינטון עד לתום כהונת הממשל. לאחר מכן, ניסה קאומו לרוץ לתפקיד מושל מדינת ניו-יורק, אך נכשל. בשנת 2006 הוא נבחר ברוב גדול לכהן כתובע הכללי של המדינה, תפקיד בו החזיק עד סוף 2010. במהלך כהונתו, ניסה פעם נוספת להיבחר לתפקיד מושל המדינה, והצליח. לאחרונה נאלצה מדינתו להתמודד עם הסופה הטרופית סנדי.

מרטין אומאלי - מושל מדינת מרילנד. החל את דרכו הפוליטית בשנת 1990 בהתמודדות כושלת על תפקיד בסנאט המקומי. שנה לאחר מכן נבחר כחבר במועצת עיריית בולטימור ובסוף העשור אף התמודד בהצלחה על תפקיד ראשות העיר. בתפקיד זה הוא כיהן עד לשנת 2007, אז החליט להתמודד על תפקיד מושל מדינת מרילנד. הוא זכה ברוב קטן ונבחר לכהונה נוספת בשנת 2010. לאחרונה נאם בוועידת המפלגה הדמוקרטית.

מארק וורנר - סנטור זוטר מוירג'יניה. החל את דרכו בפוליטיקה כשניסה ללא הצלחה להיבחר לסנאט האמריקני מטעם מדינת וירג'יניה בשנת 1996. כחצי עשור לאחר מכן נבחר לתפקיד מושל המדינה, בתפקיד זה החזיק עד לשנת 2006. בתום כהונתו הודיע על כוונתו להתמודד על תפקיד בסנאט האמריקני, ואכן זכה בתפקיד בבחירות 2008. הוא נחשב כאחד מהאישים שעשויים היו להתמנות לתפקיד סגן הנשיא לצד ברק אובמה.

טים קיין - מועמד לסנאט מטעם מדינת וירג'יניה. הוא נמצא כעת במירוץ צמוד למדי, על פי הסקרים, מול הרפובליקני ג'ורג' אלן. לפני המירוץ הזה, הוא שימש כיו"ר הוועדה הלאומית הדמוקרטית, לפני כניסתה לתפקיד של דבי וסרמן שולץ. את דרכו הפוליטית הוא החל בשנת 1998 כשנבחר לראשות עיריית ריצ'מונד, תפקיד שהחזיק למשך 3 שנים. לאחר מכן הוא התמודד בהצלחה על תפקיד סגן מושל מדינת וירג'יניה ושירת בתפקיד הזה עד לשנת 2006, אז הצליח להתמנות לתפקיד המושל עצמו. בתפקיד המושל החזיק עד לאחרונה.

חוליאן קסטרו - ראש עיריית סן-אנטוניו בטקסס. עלה לכותרות בקיץ האחרון כשנאם את אחד הנאומים המרכזיים בוועידת המפלגה הדמוקרטית. קסטרו החל את דרכו הפוליטית ברמה המקומית בשנת 2001 כשנבחר לכהן כחבר במועצת העיר סן-אנטוניו. לאחר קרוב לעשור, התמודד על ראשות העיר וניצח. לאחרונה הכריז שאין בכוונתו לרוץ לנשיאות ("Never Going to Happen").

ולסיום, ברק אובמה - דיימנו לעצמכם סיטואציה דרמטית בה מפסיד ברק אובמה בבחירות הקרובות. כעת נסו לדמיין סיטואציה יותר מעניינת: בעוד 4 שנים, אחרי שלטון כושל של רומני, שב אובמה ועושה היסטוריה נוספת כשנבחר שוב לנשיאות ארה"ב... האפשרות הזו נשמעת כמעט לא הגיונית, אך היא אפשרית, לפחות ברמה הטכנית. בהקשר הזה יש לציין שבכל תולדות ארה"ב, היה נשיא אחד שכיהן שתי קדנציות לא רצופות - גרובר קליבלנד בסוף המאה ה-19.

כמובן שיש עוד רבים וטובים שעשויים להתמודד בבחירות 2016. נהיה יותר חכמים כשנגיע ל-2014.


- - - - - - - - - - -


עדכונים קודמים

5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 12 | 13 | 14 | 15 | 17 | 20 | - מרחק ימים מהבחירות


- - - - -


              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  אוהו כמה חיכתי לידיעה הזו.. מצד שני הרבה פה ישארו משועממים עוד 80 שעות.. מאן דאמר 03.11.12 23:52 1
  נראה לי שהיית צריך לחכות עם 2016 לעוד שלושה ימים (-: רנה דקארט 03.11.12 23:55 2
     אני עוזר לאנשים שימרטו את שערותיהם בימים הקרובים להירגע... NirOz 04.11.12 00:04 3
         עכשיו הם ימרטו את שערותיהם 4 שנים ו-3 ימים חדש דנדש 04.11.12 00:13 5
  ייש מצב שבגלל הבלאגן וחצי האנרכיה תהא הפתעה בניו יורק וניו גרסי? כמה הפער שם?? מאן דאמר 04.11.12 00:08 4
     מבין כל המדינות הדמוקרטיות, ניו-ג'רזי היא דווקא מדינה עם פער נמוך יחסית. NirOz 04.11.12 00:19 6
         מעניין מדוע ב2004 הפער היה כ''כ קטן ו2000 לא בזמן שבשתי המערכות האלו התמודד בוש אופטימי 04.11.12 00:25 7
             2004 המצב של הכלכלה היה לא רע, ועדיין היו ספיחים של 11.9 רנה דקארט 04.11.12 00:34 8
                 אני שאלתי על 2000 שאז היה פער של כ15 אחוז. וניצח בוש אופטימי 04.11.12 00:37 11
                     זה מה שעניתי. אני חושב שאתה מתבלבל רנה דקארט 04.11.12 00:46 16
         תודה מאן דאמר 04.11.12 01:22 24
  מה עם רון פול? שומר הלילה 04.11.12 00:34 9
     ישמרנו האל ויאריך ימיו... NirOz 04.11.12 00:47 17
         הוא היה בן 76 השנה.. ויש חי תחושה שגם אם רומני ינצח שומר הלילה 04.11.12 00:55 19
             ראה לעיל שבנו, ראנד פול, עשוי להיות מועמד לנשיאות. NirOz 04.11.12 01:03 21
             גם ככה אין לו סיכוי בשום מקרה לנצח בקרב הרפובליקנים רנה דקארט 04.11.12 01:28 26
         מה רק לשמעון פרס מותר לחשוב avi5 04.11.12 01:15 23
  ניר, כמה הצביעו עד עכשיו? ומה הם מגדירים עצמם? אופטימי 04.11.12 00:34 10
     איפה האשכול שפתחת שרומני בדרך לניצחון avi5 04.11.12 00:37 12
         לא יודע, אולי בגלל שהבאתי שם ציטוט מהאת צופר? האם אסור להביא משם ידיעות? אופטימי 04.11.12 00:38 13
             דבר אחד זה בטוח avi5 04.11.12 00:43 15
         בינינו, עזוב אותך מסקר, עוד 4 ימים תוכל בעז״ה להעלות ידיעה שמיט רומני נשיא ארה״ב מה יהיה 04.11.12 02:30 29
             סתם מענין על מה אתה מסתמך,? avi5 04.11.12 02:33 30
                 במילה אחת מה יהיה 04.11.12 02:55 33
             ניתנה נבואה לשוטים,,, מאמין 04.11.12 03:00 34
                 תודה רבה! מה יהיה 04.11.12 03:10 35
     לבקשתך, נתוני ההצבעה המוקדמת: NirOz 04.11.12 03:29 39
  ניר מה אתה חושב על הסקר avi5 04.11.12 00:41 14
     ראשית, 3 ימים לפני הבחירות - אני כבר לא חושב על הסקרים, NirOz 04.11.12 00:52 18
         ניר יש פה נתון מעניין לגבי ההצבעה המוקדמת. אופטימי 04.11.12 00:58 20
             הקישור לא תקין: למה אתה נותן קישור ל-goo.gl ? tec 04.11.12 01:06 22
     כולם פה יודו לך על הבאת הסקר מאן דאמר 04.11.12 01:22 25
         באשכול המצורף יש וידאו שבו מובא הסקר avi5 04.11.12 01:42 27
             הנה הקישור avi5 04.11.12 01:52 28
  ניו-המפשייר: 47 - 47 PASTE 04.11.12 02:39 31
  איווה: אובמה 47 - רומני 42 PASTE 04.11.12 02:42 32
  מדהים. סקר במינסוטה: רומני מוביל ב-1% על אובמה NirOz 04.11.12 03:11 36
     והנה הקישור לתוצאות הסקר: NirOz 04.11.12 03:15 37
  לצערי אני שוב נשאב לסקרים- הנה סקר של רויטרס בפלורידה, אוהיו, וירג'יניה וקולורדו NirOz 04.11.12 03:21 38
     מוזר שפתאום וירג'יניה נהיית בעייתית - מקשר 04.11.12 03:30 40
  מחר אמור להתפרסם סקר מענין בפנסילבניה shimi99 04.11.12 03:48 41
  איסו השקעה ויופי של כתיבה , תודה TheGhost 04.11.12 06:07 42
  THE HO MUST GO עמוסכ 04.11.12 06:32 43
  סקרים מעניינים נוספים shimi99 04.11.12 06:35 44
     הבחירות עוד 3 ימים liorry 04.11.12 07:22 45
         למיטב ידיעתי ההצבעה אלקטרונית כך שהתשובה תגיע די מהר TheGhost 04.11.12 07:27 47
         תוצאות האמת כנראה ביום רביעי בבוקר shimi99 04.11.12 07:34 48
             תודה לשניכם. liorry 04.11.12 07:57 49
  תודה סקופיה 04.11.12 07:26 46

     
מאן דאמר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
4038 הודעות, 51 מדרגים, 66 נקודות.  ראה משוב
אור ליום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    23:52   03.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. אוהו כמה חיכתי לידיעה הזו.. מצד שני הרבה פה ישארו משועממים עוד 80 שעות..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


כל מצווה ומעשה טוב מקרבים את הגאולה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.6.09
47661 הודעות, 189 מדרגים, 315 נקודות.  ראה משוב
אור ליום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    23:55   03.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. נראה לי שהיית צריך לחכות עם 2016 לעוד שלושה ימים (-:  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NirOz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
14326 הודעות, 235 מדרגים, 465 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    00:04   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. אני עוזר לאנשים שימרטו את שערותיהם בימים הקרובים להירגע...  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  


- - - - -


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חדש דנדש
חבר מתאריך 2.4.12
1109 הודעות
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    00:13   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. עכשיו הם ימרטו את שערותיהם 4 שנים ו-3 ימים  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  


לשיטת השמאל: דמוקרטיה = הזכות הבסיסית של כל אזרח לחשוב בדיוק כמוני!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מאן דאמר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
4038 הודעות, 51 מדרגים, 66 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    00:08   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. ייש מצב שבגלל הבלאגן וחצי האנרכיה תהא הפתעה בניו יורק וניו גרסי? כמה הפער שם??  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


כל מצווה ומעשה טוב מקרבים את הגאולה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NirOz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
14326 הודעות, 235 מדרגים, 465 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    00:19   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. מבין כל המדינות הדמוקרטיות, ניו-ג'רזי היא דווקא מדינה עם פער נמוך יחסית.  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
בשנת 2008 הפער היה 14.7% לטובת הדמוקרטים.
בשנת 2004 - 6.7%, ובשנת 2000 - 15.8%...

היום, על פי הממוצע של RealClearPolitics, הפער הוא קצת מעל 10%.

כמות היהודים בניו-ג'רזי, אגב, עומד על 5.7% - אחד הגבוהים בארה"ב.


- - - - -


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אופטימי
גולש אורח
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    00:25   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. מעניין מדוע ב2004 הפער היה כ''כ קטן ו2000 לא בזמן שבשתי המערכות האלו התמודד בוש  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  
אולי המועד הדמוקרטי שהיה מולו זה הסיבה?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.6.09
47661 הודעות, 189 מדרגים, 315 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    00:34   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. 2004 המצב של הכלכלה היה לא רע, ועדיין היו ספיחים של 11.9  
בתגובה להודעה מספר 7
 

כך שהיה קשה להלהיב את תומכי הדמוקרטים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אופטימי
גולש אורח
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    00:37   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. אני שאלתי על 2000 שאז היה פער של כ15 אחוז. וניצח בוש  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
וב2004 שגם ניצח בוש היה פער רק של 6 אחוז?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.6.09
47661 הודעות, 189 מדרגים, 315 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    00:46   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. זה מה שעניתי. אני חושב שאתה מתבלבל  
בתגובה להודעה מספר 11
 

בוש הפסיד פעמיים בניו ג'רזי, רק שב2004 בהפרש נמוך יותר. ההבדל נבע מכך שב2004 הכלכלה הייתה במצב טוב, ואנשים רצו מישהו שהוא ביטחוניסט בכדי להתמודד עם הטרור בעקבות הפיגוע בתאומים. מן הצד השני היה שמאלן שהוא בדיוק ההפך מביטחוניסט.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מאן דאמר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
4038 הודעות, 51 מדרגים, 66 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    01:22   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. תודה  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  


כל מצווה ומעשה טוב מקרבים את הגאולה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שומר הלילה
גולש אורח
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    00:34   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. מה עם רון פול?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NirOz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
14326 הודעות, 235 מדרגים, 465 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    00:47   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. ישמרנו האל ויאריך ימיו...  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  

הבן-אדם יהיה בן 80 בשנת 2016.


- - - - -


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שומר הלילה
גולש אורח
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    00:55   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. הוא היה בן 76 השנה.. ויש חי תחושה שגם אם רומני ינצח  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
הוא ינסה להתמודדנעל תפקיד הנשיא



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NirOz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
14326 הודעות, 235 מדרגים, 465 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    01:03   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. ראה לעיל שבנו, ראנד פול, עשוי להיות מועמד לנשיאות.  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  


- - - - -


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.6.09
47661 הודעות, 189 מדרגים, 315 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    01:28   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. גם ככה אין לו סיכוי בשום מקרה לנצח בקרב הרפובליקנים  
בתגובה להודעה מספר 19
 

בפעם הזאת הם ממש לא רצו את רומני. כל המועמדים האחרים נפסלו על סיבות שונות ובסוף הוא נבחר בלית ברירה. פול בכלל לא עמד על הפרק.

קיין נפשל בגלל פרשיית מין, ניוט נפסל בגלל פרסומים מביכים בקשר לעברו, וריק פרי נפסל בגלל ההופעות המביכות שלו בעימותים. בכל זאת כוכבו מעולם לא דרך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
avi5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.10.12
1882 הודעות, 16 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    01:15   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. מה רק לשמעון פרס מותר לחשוב  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
על לרוץ בגיל 91?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אופטימי
גולש אורח
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    00:34   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. ניר, כמה הצביעו עד עכשיו? ומה הם מגדירים עצמם?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
avi5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.10.12
1882 הודעות, 16 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    00:37   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. איפה האשכול שפתחת שרומני בדרך לניצחון  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
לאן זה נעלם ?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אופטימי
גולש אורח
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    00:38   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. לא יודע, אולי בגלל שהבאתי שם ציטוט מהאת צופר? האם אסור להביא משם ידיעות?  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  
אני שואל באמת בתמימות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
avi5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.10.12
1882 הודעות, 16 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    00:43   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. דבר אחד זה בטוח  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
שאתה באמת אופטימי . הצלחת לנסוך גם בי קצת אופטימיות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מה יהיה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.6.12
2369 הודעות, 25 מדרגים, 50 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    02:30   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. בינינו, עזוב אותך מסקר, עוד 4 ימים תוכל בעז״ה להעלות ידיעה שמיט רומני נשיא ארה״ב  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  
אני אופטימי לחלוטין, ובעז״ה בטוח בניצחונו, דעתי עוד, כי הוא הולך להפתיע עם אחוזים גבוהים 96 שעות ואולי קצת פחות זה קורה.


גם בזמנים קשים תדע שהקב״ה מנהל את העולם.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
avi5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.10.12
1882 הודעות, 16 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    02:33   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. סתם מענין על מה אתה מסתמך,?  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מה יהיה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.6.12
2369 הודעות, 25 מדרגים, 50 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    02:55   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. במילה אחת  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  


גם בזמנים קשים תדע שהקב״ה מנהל את העולם.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מאמין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.11.09
570 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    03:00   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. ניתנה נבואה לשוטים,,,  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  
ומה יעשה שוטה שלא קיבל נבואה?
לוקח אותה בכוח...


למה לנתק את עזה מחשמל ומים כשאפשר לחבר להם את החשמל למים


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מה יהיה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.6.12
2369 הודעות, 25 מדרגים, 50 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    03:10   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. תודה רבה!  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  
אשמח להיקרא בעיניך כשוטה, אפילו שוטה גדול, העיקר שהנבואה שלי תתגשם כמו שכעת זה נראה.

שאלה לי אליך ׳מאמין׳:מי יעשה אחד שאין לו שכל?! ישתוק, שיחשבו שאולי הוא חכם, מאשר שיגיב ויחתמו לו ע״ז שהוא טיפש!


גם בזמנים קשים תדע שהקב״ה מנהל את העולם.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NirOz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
14326 הודעות, 235 מדרגים, 465 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    03:29   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. לבקשתך, נתוני ההצבעה המוקדמת:  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
פלורידה:
42.6% רשומים כדמוקרטים
39.9% רשומים כרפובליקנים
17.5% רשומים כעצמאים/אחרים

צ' קרוליינה:
47.6% רשומים כדמוקרטים
31.8% רשומים כרפובליקנים
20.6% רשומים כעצמאים/אחרים

קולורדו:
36.9% רשומים כרפובליקנים
34.6% רשומים כדמוקרטים
28.5% רשומים כעצמאים/אחרים

איווה:
42.6% רשומים כדמוקרטים
32.3% רשומים כרפובליקנים
25.1% רשומים כעצמאים/אחרים

נבדה:
43.9% רשומים כדמוקרטים
37.0% רשומים כרפובליקנים
19.1% רשומים כעצמאים/אחרים


- - - - -


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
avi5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.10.12
1882 הודעות, 16 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    00:41   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. ניר מה אתה חושב על הסקר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
של גאלופ שרומני מוביל על אובמה ב7% בהצבעה המוקדמת בארצי? זה לא אמור להיות להיפך? אתה טוען כל הזמן שההצבעה המוקדמת פועלת בדרך כלל לטובת הדמוקרטים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NirOz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
14326 הודעות, 235 מדרגים, 465 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    00:52   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. ראשית, 3 ימים לפני הבחירות - אני כבר לא חושב על הסקרים,  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
זה קשה, אבל זה אפשרי.

שנית, לא ראיתי את נתוני הסקר המדובר ואין לי מושג על מה הם מתבססים.


- - - - -


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אופטימי
גולש אורח
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    00:58   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. ניר יש פה נתון מעניין לגבי ההצבעה המוקדמת.  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 04.11.12 בשעה 01:10 בברכה, אופטימי
 
לא מצליח להביא את הקישור, לכן אני מביא את הכתבה עצמה.


Michael P. McDonaldAssociate Professor, George Mason University
GET UPDATES FROM MICHAEL P. MCDONALD

Democrats Leaving Mail Ballots on the Table
Posted: 11/03/2012 2:48 pm
React
Important
Funny
Typical
Scary
Outrageous
Amazing
Innovative
Finally
Follow
Florida , Presidential Election , Early Voting , Election , Election 2012 , Iowa , Mail Ballots , Pollster Analysis , Voting , Politics News
SHARE THIS STORY

14
25
1
Submit this story
Both figurative and literally, registered Democrats are leaving requested mail ballots on the table. Democrats are returning the mail ballots at a lower rate than Republicans, leading to wide disparities among the ballots that have been cast compared to the ballots that are still sitting on kitchen tables across the country.

Many states require mail ballots cast by domestic civilians to be returned to election officials by election day, although some -- notably Ohio -- allow mail ballots to be postmarked by the day before the election and will continue to accept them until Nov. 16.

Persons who requested a mail ballot but attempt to vote in-person on Election Day should bring their mail ballot with them to the polling place, if they still have it. If they do not, most states require these individuals to cast a provisional ballot to ensure that they do not vote twice, once by mail and once in-person. (This is the easiest form of vote fraud for election officials to detect, so don't even think of trying it.)

Here are some numbers that will give the Obama campaign heartburn in the key states of Iowa and Florida.

In Florida, 406,634 registered Democrats have not returned their mail ballots compared to 362,920 Republicans. In comparison, registered Democrats have returned 700,970 mail ballots compared to 781,043 Republicans. Thus, even though Republicans outnumber Democrats in returned mail ballots by a wide margin, more Democrats have yet to return their ballot.

In Iowa, 40,601 registered Democrats have not returned their mail ballots compared to 21,224 Republicans. Iowa is not reporting their ballot status in the same way as Florida, but we know that among all ballots cast -- both by mail and in-person -- registered Democrats outnumber Republicans 261,166 to 198,130. And while that may look like a comfortable margin, keep in mind that Iowa Republicans have historically voted in-person on Election Day in large numbers; John Kerry won the Iowa early vote in 2004, but lost the state.

It is not out of the question that a person with a mail ballot sitting on the counter may think of themselves as a voter even if they have not filled out the ballot. If so, when surveyed they may respond in the affirmative that they have voted even if they have not. The polling within these states may thus favor Romney slightly more than we may think.

More early vote statistics can be found here.

Follow me on Twitter @ElectProject



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
tec לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.10.07
30921 הודעות, 120 מדרגים, 237 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    01:06   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. הקישור לא תקין: למה אתה נותן קישור ל-goo.gl ?  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  
הקישור http://g00.gl/hfG6l שאתה מנסה לתרגם ממנו, לא תקין כי יש שני אפסים בכתובת, במקום האות "o".

כנראה מערכת רוטר משום מה ממירה את זה, ראיתי שגם אנשים אחרים התלוננו על זה.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מאן דאמר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
4038 הודעות, 51 מדרגים, 66 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    01:22   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. כולם פה יודו לך על הבאת הסקר  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  


כל מצווה ומעשה טוב מקרבים את הגאולה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
avi5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.10.12
1882 הודעות, 16 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    01:42   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. באשכול המצורף יש וידאו שבו מובא הסקר  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  
עוד מעט אני יחפש את הקישור https://rotter.net/forum/scoops1/18725.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
avi5 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.10.12
1882 הודעות, 16 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    01:52   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. הנה הקישור  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  
אני לא מבין אנגלית ככ טוב אבל זה פה בקישור עד כמה שהבנתי http://www.gallup.com/poll/158420/registered-voters-already-cast-ballots.aspx



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
PASTE לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.4.11
39082 הודעות, 141 מדרגים, 269 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    02:39   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. ניו-המפשייר: 47 - 47  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
הסקר של אוניברסיטת ניו-המפשייר

http://www.unh.edu/survey-center/news/pdf/e2012_pres110312.pdf



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
PASTE לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.4.11
39082 הודעות, 141 מדרגים, 269 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    02:42   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. איווה: אובמה 47 - רומני 42  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 04.11.12 בשעה 02:47 בברכה, PASTE
 
סקר של הדה-מוין רג'יסטר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NirOz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
14326 הודעות, 235 מדרגים, 465 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    03:11   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. מדהים. סקר במינסוטה: רומני מוביל ב-1% על אובמה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
46% מיט רומני
45% ברק אובמה

אציין שהסקר נערך על ידי NMB Research, ושלא התעמקתי בתוצאותיו.


אבל אם כבר הוזכרה איווה לעיל - אמרנו בעבר ונאמר זאת שוב: מבחינת אובמה ישנו שילוש קדוש - אוהיו+ויסקונסין+איווה. אם הוא מנצח בשלושתן (והוא מוביל בשלושתן בסקרים), הוא הנשיא הבא.

אבל. וזה אבל גדול. על מנת שהדבר הזה יעבוד מבחינתו, הוא חייב לשמור על כל היתר לצידו. דהיינו, מישיגן, פנסילבניה ומינסוטה. אם אחת מהן חלילה תעבור צד, הוא יתקע באותה בעיה של הגעה ל-270 כמו רומני.


- - - - -


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NirOz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
14326 הודעות, 235 מדרגים, 465 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    03:15   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. והנה הקישור לתוצאות הסקר:  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  
http://images.politico.com/global/2012/11/mn_key_findings_memo_bolger1.html


- - - - -


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NirOz לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
14326 הודעות, 235 מדרגים, 465 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    03:21   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. לצערי אני שוב נשאב לסקרים- הנה סקר של רויטרס בפלורידה, אוהיו, וירג'יניה וקולורדו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אלה ארבעה מדינות שרומני חייב.

פלורידה - תיקו:
47% אובמה
47% רומני

אוהיו - 1% לטובת אובמה:
46% אובמה
45% רומני

וירג'יניה - 3% לטובת אובמה:
48% אובמה
45% רומני

קולורדו - 2% לטובת רומני:
47% רומני
45% אובמה


http://big.assets.huffingtonpost.com/ipsosstate110312.pdf


- - - - -


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מקשר
גולש אורח
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    03:30   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. מוזר שפתאום וירג'יניה נהיית בעייתית -  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  
מה קורה להם, לא נתנו להם מספיק יחס?
הם לא אוהבים להיות בכיס של אף אחד?
גם רוצים תשומת לב כמו אוהיו הקרובה?
מקווה שביום הבחירות הם יחשבו בעד טובת אמריקה ואת האגו ישאירו בצד

http://rotter.name/User_files/nor/4fd85e6c1bc25bf7.png



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shimi99 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.6.12
658 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    03:48   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. מחר אמור להתפרסם סקר מענין בפנסילבניה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מכון סקרים שנחשב מהמדויקים ביותר במדינה הכחולה פנסילבניה יפרסם מחר סקר אחרון לפני הבחירות עצמן, כאשר בסקר מלפני שבועיים של אותו מכון הוביל רומני ב-4 אחוזים.

בכתבה מובאות דוגמאות של תוצאות מדויקות של אותו המכון מבחירות קודמות.

http://www.breitbart.com/Big-Government/2012/11/02/Pennsylvania-s-Most-Accurate-Pollster-Points-to-Romney-Win


קשה - זאת אומרת אפשר
זאב ז'בוטינסקי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TheGhost לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.5.11
6084 הודעות, 48 מדרגים, 96 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    06:07   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. איסו השקעה ויופי של כתיבה , תודה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


הפורטל המלא ליער השחור - https://goblackforest.co.il


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמוסכ לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 11.4.04
66873 הודעות, 185 מדרגים, 306 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    06:32   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. THE HO MUST GO  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shimi99 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.6.12
658 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    06:35   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. סקרים מעניינים נוספים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
דובר פה מקודם על הסקר שמצביע על יתרון של אחוז לרומני במינסוטה

http://www.politico.com/blogs/burns-haberman/2012/11/aff-poll-minnesota-a-tossup-148296.html

כעת אף יצא סקר המצביע על מירוץ צמוד (שוויון) במדינה כחולה אחרת, פנסילבניה

http://triblive.com/politics/politicalheadlines/2878015-74/romney-percent-poll-state-obama-pennsylvania-president-lee-presidential-voters#axzz2BCil7kLj

בנוסף, סקר באוהיו המצביע על יתרון של שני אחוזים לאובמה

http://www.dispatch.com/content/stories/local/2012/11/04/dispatch-poll-shows-ohio-a-toss-up.html


משמעות הדבר היא שהמירוץ פתוח לחלוטין ויש מדינות רבות שנמצאות בתחום הטעות הסטטיסטית ויכולות ללכת לכל אחד מהצדדים.

קשה - זאת אומרת אפשר
זאב ז'בוטינסקי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
liorry
גולש אורח
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    07:22   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. הבחירות עוד 3 ימים  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
מתי נדע את תוצאות האמת הרשמיות?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TheGhost לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.5.11
6084 הודעות, 48 מדרגים, 96 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    07:27   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. למיטב ידיעתי ההצבעה אלקטרונית כך שהתשובה תגיע די מהר  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  


הפורטל המלא ליער השחור - https://goblackforest.co.il


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
shimi99 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.6.12
658 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    07:34   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. תוצאות האמת כנראה ביום רביעי בבוקר  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  
אלא אם זה יהיה צמוד מדי בחלק מהמדינות ויצטרכו לחכות לקולות המעטים שנספרים מאוחר יותר של מי שלא היה נוכח ביום הבחירות, או לחילופין אם תהיה ספירה חוזרת כמו שהיה עם בוש בפלורידה בשנת 2000.

קשה - זאת אומרת אפשר
זאב ז'בוטינסקי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
liorry
גולש אורח
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    07:57   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. תודה לשניכם.  
בתגובה להודעה מספר 48
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סקופיה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.4.08
14408 הודעות, 151 מדרגים, 300 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ט בחשון תשע''ג    07:26   04.11.12   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. תודה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות