גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #27691 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 27691   
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום שלישי כ' בתשרי תשע''ה    07:59   14.10.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

הנצרות מכרסמת ומכלה בעידוד מדינת ישראל - טקסים נוצריים על מדריגות חולדה בכותל  

 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 14.10.14 בשעה 08:17 בברכה, ליה
 
האשכול יציג את החדירה המסוכנת של הנצרות שמטרתה להחליף את האמונה היהודית ולנצר את העם היהודי בארץ.

המדינה היהודית באמצעות משרד התיירות שלה - מעודדת את הנוצרים להפוך את הכותל לאתר בו יוכלו לקיים טקסים נוצריים בניגוד להוראות השמירה על מקומות קדושים ליהודים תשכ"ט - 1969 בהן נאמר כך:

"בשטח שבקרבת חומות הר הבית, עד למרחק 50 מטר מהן, תובטח האפשרות להתפלל כמקובל ברחבת הכותל המערבי ויחולו הוראות המקבילות להוראות שבתקנות השמירה על מקומות קדושים ליהודים תשכ"ט 1969...יש לשמור על הזכות שהיתה בידינו אף בתקופת השלטון הזר, להתפלל מחוץ להר הבית בקרבת כתליו ושעריו, נוהג שזכרו נשתמר בתעודות הסטוריות אין ספור".

לא מדובר במקום תפילה נוצרית או דתית אחרת.

זהו מקום קדוש מוכר ליהודים בלבד, לתפילה ליהודים. יש לנהוג במקום בהתאם תוך רגישות מרובה".

**********

חילול קודשי ישראל

ביום המקודש לעם היהודי, בהושענא רבה, תפילה נוצרית המונית בכותל הדרומי.

בהושענא רבה תשע"ה, 15.10.14 תתקיים תפילה / פולחן נוצרי המוני של 500 איש, למרגלות שערי חולדה, במימון משרד התיירות.

אירוע זה הינו חלק מתכנית כנס סוכות הנוצרי, המאורגן ע"י השגרירות הנוצרית הבינלאומית ירושלים, בשותפות ארגונים נוצריים אחרים, ביניהם מיסיונריים. הכנס יתקיים בארנה - פיס.

המיקום - הכותל הדרומי, למרגלות שערי חולדה, מקום קדוש לעם היהודי. כל מתחם הר הבית הכולל את הכתלים מסביב להר הבית מקודש לעם היהודי כ-3000 שנה.

הנושא נדון עוד בשנות ה-70.

בפברואר 1974 כתב שר הדתות זרח ורהפטיג לשר הפנים בורג: "בשטח שבקרבת חומות הר הבית, עד למרחק 50 מטר מהן, תובטח האפשרות להתפלל כמקובל ברחבת הכותל המערבי ויחולו הוראות המקבילות להוראות שבתקנות השמירה על מקומות קדושים ליהודים תשכ"ט 1969...יש לשמור על הזכות שהיתה בידינו אף בתקופת השלטון הזר, להתפלל מחוץ להר הבית בקרבת כתליו ושעריו, נוהג שזכרו נשתמר בתעודות הסטוריות אין ספור".

לא מדובר במקום תפילה נוצרית או דתית אחרת.

זהו מקום קדוש מוכר ליהודים בלבד, לתפילה ליהודים. יש לנהוג במקום בהתאם תוך רגישות מרובה".

מבחינת הנוצרים קיום התפילה במקום הנו ניכוס הכותל הדרומי כקדוש לנוצרים, כי יש"ו פעל במקום ונכנס לבית המקדש דרך שערי חולדה.

הם חותרים לבית מקדש נוצרי ולא מסתירים זאת.

מתברר כי כבר מספר שנים מעודד משרד התיירות תפילות המוניות נוצריות בכותל הדרומי. בהסכם שיש למשרד התיירות עם מרכז דווידסון ופמ"י, קבוצה של למעלה מ- 500 איש שיבואו לקיום טקס דתי יקבלו בונוס ומשרד התיירות יממן את האירוע / טקס הפולחן, התפילה. את התמיכה, שיתוף הפעולה, המימון והארגון מקבלים הנוצרים מישויות רשמיות, משרד ממשלתי, תיירות ומוניציפלי פמ"י החברה לפיתוח מזרח ירושלים.

האם אין כאן התבטלות עצמית מסוכנת?

נושא הכנס השנה RESTORATION - התחיה / התקומה / ההתחדשות של הכנסיה
(העצמתה) ומשיחם. זהו החזון VISION והשליחות MISSION.

הם מחויבים להפיץ הבשורה והאמונה בישו לכל העמים וליהודים במיוחד. הם מציינים את התחיה כאות לכינון מלכותו בירושלים שרק אז ייכון השלום על ירושלים. את המסר הדתי הם מביאים לידי ביטוי בכנס בהפקות ענק, בערבי פולחן והודיה בהובלת גדולי הכמרים והמטיפים מרחבי תבל ובהשתתפות כמרים מומרים מישראל.

הם אלו שגם יובילו התפילה בכותל הדרומי.

במסגרת הכנס יתקיים ערב לישראלים שיצטרפו לידידים הנוצרים בליל הושענא רבה.

בכנסים הנוצריים הללו, נעשה שימוש בחגי ישראל, ערכי הקודש היהודיים, שימוש בארון הברית, בסמלים מחג הסוכות, שימוש בסמל האריה לצד יש"ו היות ומקורו משבט יהודה, ששימש אותם בצעדות בחוה"מ ועוד.

לכנס הנוצרי בסוכות יש מטרה דתית אמונית נוצרית לחיזוק כלל המאמינים - אלו שבאים ואלו הקשורים ברחבי תבל ולחיזוק זיקתם לארץ הקודש. במרכז התכנית, תפילות, פולחן, סימינרים ודווחים על הפעילות בשטח וההצלחות בגידול הכנסיות ומספר המאמינים הנוצרים.

להם חשוב שמדינת ישראל בריבונות יהודית תישאר חזקה, כי רק כך הם יוכלו להגביר את פעילותם בארץ הקודש ולקדם את האינטרסים הדתיים שלהם. מכאן ההזדהות עם ישראל והאהבה לה ולתושביה שהם צו דתי מיש"ו. על פי תפיסתם, תקומת מדינת ישראל היא שלב חשוב בתהליך ביאתו השניה ולכן הם פה כדי לחזק ולהיות חלק ממימוש נבואת משיחם ומדגישים את מקומו של משיחם בדברי הנביאים. זו גם הסיבה לציטוטים הרבים מהנביאים.

הרבנים הראשיים, הרב ברוך אפרתי, רבני "דרך אמונה", הרב שמחה הכהן קוק, הרב אביגדור נבנצל, הרב שלום כהן, הרב אליהו מדינה ועוד יצאו נגד התפילה הנוצרית בכותל הדרומי.

יש להזכיר כי בשנים 2007 ו- 2008 פסקה הרבנות הראשית איסור השתתפות יהודים בכנס סוכות הנוצרי ואף יצאו נגד ההשתתפות בצעדה שהיא מבחינת הנוצרים הישג עצום להתערבות עם הישראלים וטשטוש ההבדלים והסרת המחיצות.
כל אלו הם שלבים בקירוב ובשליחות המיסיונרית.

לאלו המרבים לצטט "כי ביתי בית תפילה יקרא לכל העמים": הנביא ישעיהו מתייחס לגאולה העתידית, בזמן שבית המקדש יהיה קיים, כאשר הגויים יבואו לעבוד גם הם את הקב"ה. בעת ההיא הם יזנחו את אמונתם. לא כך הוא היום. בתפילה ליד הכותל הדרומי (או בכל מקום אחר) הנוצרים מתפללים לכינון מלכותו של יש"ו והאדרתו.

ולגבי העיתוי - במשרד התיירות נמסר לי שלא שמו לב שה- 15.10.14 יוצא בהושענא רבה.

משרד התיירות אמור לשרת תיירים בני דתות שונות, אך יש לו מחוייבות ראשונית ועליונה לשמור על קודשי העם היהודי, שהם מהות קיום העם היהודי ששב לארץ המובטחת רק לו. לשמור על האינטרסים שלו, לפרסם ולהעצים את העם היהודי בריבונות יהודית ולהגן על העם היהודי מכל אפשרות של כירסום והשפעות מכלות.

תמיכה בינלאומית חשובה למדינת ישראל במיוחד בסנט ובקונגרס בארה"ב, אך לא במעטפת נוצרית אמונית, בהרעפת אהבה ותמיכה כספית בשם אמונתם.

ש להיזהר מפוליטיקה תיאולוגית / או מתיאולוגיה פוליטית, שהיא כלי שרת לקידום האינטרסים הנוצריים בארץ הקודש. יש להיזהר מהתבטלות עצמית, מויתור על קודשי העם היהודי שהם מהות ובסיס קיומנו.

http://www.inn.co.il/Articles/Article.aspx/12829




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  מאות התבצרו - המיסה הנוצרית נדחתה ליה 31.05.15 15:46 1
  ''קבר דוד - לוותיקן? לא היה ולא נברא'' ליה 01.06.15 11:38 2
  תיעוד: פולחן נוצרי בקבר דוד-המלך ליה 01.06.15 11:47 3

     
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום ראשון י''ג בסיון תשע''ה    15:46   31.05.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. מאות התבצרו - המיסה הנוצרית נדחתה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אנשי הכנסיה הנוצרית שביקשו לערוך הבוקר מיסה בקבר דוד, דחו את כוונתם בעקבות התבצרות מאות במתחם הקבר.

מאות יהודים, ביניהם הרב שלום ארוש מחסידות ברסלב ותלמידיו, הגיעו הבוקר (ראשון) לקבר דוד המלך במטרה לסכל את קיומה של מיסה נוצרית שתוכננה במקום.

בעקבות התבצרותם של מאות היהודים במקום סוכלה הכוונה לקיים את המיסה היום בקבר דוד, והיא תתקיים רק באולם העליון שמעל הקבר, המכונה על פי הנוצרים "אולם הסעודה האחרונה".

עם זאת, בכוונת הנוצרים להגיע למקום מחר ולקיים את המיסה באולם התחתון של קבר דוד.

נציין כי מדובר במיסה לרגל חג ה"פנטקוסט" הקתולי הנחגג במשך יומיים, 50 יום לאחר חג הפסחא הקתולי.

מדובר בחג ששורשיו הם ככל הנראה בחג השבועות היהודי, אולם בגרסתו הנוצרית מציין את ירידת רוחו של יש"ו על "שליחיו" 50 יום לאחר הפסחא.

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/299355




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום שני י''ד בסיון תשע''ה    11:38   01.06.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. ''קבר דוד - לוותיקן? לא היה ולא נברא''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
על רקע עריכת טקס נוצרי בקבר דוד, רב המקומות הקדושים דוחה את הטענות על מסירת המתחם לידי הוותיקן.

רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים, הרב שמואל רבינוביץ', הגיב הבוקר (שני) לאירועים האחרונים בקבר דוד המלך בירושלים, והבהיר כי אין כוונה למסור את המתחם לידי הוותיקן.

במקביל לדבריו של הרב רבינוביץ', התבצרו במתחם הקבר עשרות יהודים במטרה למנוע כניסה של נוצרים למקום לקיום מיסה נוצרית. שוטרי מרחב דוד פינו אותם מהמקום בכוח והאירוע התקיים כמתוכנן. נזכיר כי אתמול התבצרו בקבר דוד מאות יהודים במטרה לסכל קיומה של מיסה נוצרית שתוכננה במקום.

הרב רבינוביץ' אמר הבוקר בראיון לרדיו החרדי 'קול ברמה' כי "אין ספק שיש שם רגישות גדולה מאוד, יש מתחים גדולים מאוד וחלקם לא מבוססים, חלקם על בסיס של שמועות שכביכול יש כוונה להעביר את קבר דוד המלך לשליטת הוותיקן. זה לא היה ולא נברא.

"יש מספיק שמועות כדי לעורר כל מיני אמוציות ותחושות כבדות שקבר דוד המלך ככה יראה", אמר הרב רבינוביץ' והוסיף כי בעקבות הבנות עם הנוצרים, לא מתאפשרת הקטרת הקטורות בטקסים נוצריים במתחם הקבר.

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/299424



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ליה
חבר מתאריך 2.9.10
19630 הודעות
יום שני י''ד בסיון תשע''ה    11:47   01.06.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. תיעוד: פולחן נוצרי בקבר דוד-המלך  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כמרים קיימו הבוקר טקס פולחן נוצרי בקבר דוד בירושלים. נמנעה הכנסת קטורת למתחם. "אני מזועזע ורועד מחילול השם הגדול".

כפי שצפו אנשי הועד להצלת קבר דוד כבר מהשבוע שעבר, הבוקר, כמו גם אתמול, התקיים בקבר דוד טקס פולחן נוצרי כחלק מחג השבועות הקתולי.

ביומן ערוץ 7 שוחחנו עם הפעיל החברתי הירושלמי אפרים הולצברג שנכח במקום ותיעד את כניסת הכמרים לאולם הציון, על האירוע כולו.

"אני מזועזע ורועד מהתרגשות מחילול ה' הגדול", אומר הולצברג הרואה בקבר דוד כמו מגדל דוד, קבר רחל והכותל כאחד מסמליה של ירושלים "וכאן הממשלה הקודמת עשתה טעות, יש אנשים לא חכמים שעושים טעויות, ואיפשרו לנוצרים לערוך פעם בשנה טקס פולחני. זה דומה לטקס נישואין שבו החתן והכלה חותמים על הסכם שבו תוכל הכלה לבגוד פעם בשנה...".

"אני פונה לשרת המשפטים לבטל את הטקס הזה ואת ההסכם הדבילי הזה", הוא אומר וניגש לסיפור האירוע עצמו, אירוע בו כאמור נכח ואותו תיעד במצלמתו.

"הייתי בדרכי למקום כלשהו ופתאום ראיתי את הרב הרוש מתפלל שם עם חסידיו. ניגש אליו מפקד המרחב ובכבוד רב אמר לו שיש הסכם של הממשלה וחייבים לבצע אותו ומבקשים שיהיה בלי אלימות. הרב הרוש אמר שהוא מוכן להתפנות בשקט בתנאי שהנוצרים יבואו כמו תיירים בלי קטורת ובלי צלבי ענק", מספר הולצברג.

בעקבות בקשת הרב הרוש, הוא מוסיף ומספר, מנע תנ"צ אבי ביטון, האחראי על המקומות הקדושים, מאנשי הכמורה הנוצרים להכניס את הקטורת שהביאו עימם והוריד חלק מהצלבים, "אבל השאירו חלק מהצלבים ועשו פולחן נוצרי בקבר".

מוסיף הולצברג ומספר כי על מנת למנוע את חילול ספרי התורה שבמקום הוציאו אותם אנשי הרב הרוש ממתחם ציון הקבר.

"הרבנים הראשיים של ירושלים צריכים להתעורר ויחד עם הרבנים הראשיים להפסיק את החרפה הזו. הדבר החמור ביותר בעולם הא חילול ה'. הנוצרים אומרים שישו הוא ממשיך דוד המלך, וכשממשלת ישראל נותנת להם אישור לקיים שם טקסי פולחן היא נותנת גושפנקה לטענה הכוזבת שלהם".

עוד מוסיף הולצברג ומעיר כי בתום האירוע כולו "אנשי הישיבה של הרב הרוש אמרו את פיטום הקטורת, ידוע כמונע מגיפות".

בדבריו העיר וציין כי אנשי הרשויות ביצעו מהלך להסחת דעתם של הפעילים במקום, כאשר מיקדו את תשומת הלב באירועים אתמול ובכך ביקשו להסיט את תשומת הלב מהכוונה האמיתית, לקיים אירוע דתי נוצרי היום במתחם הקבר.

נזכיר כי כבר בשבוע שעבר התראיין יהודה פואה, איש הועד להצלת קבר דוד, ביומן ערוץ 7 וסיפר על מידע שהגיע לועד ולפיו מתכוונים הנוצרים הקתוליים לקיים בציון הקבר טקס פולחן דתי ביום ראשון או שני כחלק מאירועי חג השבועות הנוצרי, ואכן הדברים התרחשו כדבריו.

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/299427



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות